…Η γέφυρα είναι σε όνειρο ευθεία . Ίσως έδειξε γνώση και καθοδήγηση, νηστεία και προσευχή, και όλα αυτά που σώζουν έναν άνθρωπο από τα βασανιστήρια του μέλλοντος και την κόπωση αυτού του κόσμου . Και ίσως έδειξε αυτόν που ικανοποιεί τις ανάγκες του, όπως ο γαμπρός και ο θυρωρός . Δείχνει επίσης χρήματα, γυναίκα, γιο και μητέρα . Κάθε γέφυρα είναι σύμφωνα με αυτήν : η γέφυρα λεωφόρου έχει εξουσία, ειδικά αν ήταν χτισμένη με πέτρες και τούβλα, και αν ήταν μια μικρή γέφυρα, ήταν μια πύλη ή μια οθόνη . Εάν η γέφυρα που χτίστηκε με πέτρες γίνεται χτισμένη με βρωμιά, αυτό δείχνει μια αλλαγή στην κατάσταση εκείνου που την έδειξε στην χαμηλότερη θέση και αν η γέφυρα χώματος χτίστηκε με πέτρα ή χρέωση, τότε δείχνει αύξηση και καλοσύνη για εκείνοι που το έδειξαν . Όσο όποιος γίνει γέφυρα, θα αποκτήσει εξουσία, και άλλοι τον χρειάζονται, το καθεστώς του και αυτό που έχει ….

…Νεκρά βράχια : Τα κομμένα βράχια που βρίσκονται στο έδαφος, ίσως υποδηλώνουν τους νεκρούς επειδή είναι αποκομμένα από τα ζωντανά βουνά, το κομπολόι, και υποδηλώνουν τους ανθρώπους της σκληρότητας, της αμέλειας και της άγνοιας, και ο Θεός Παντοδύναμος το συνέκρινε με τις καρδιές των απίστων , και οι σοφοί παρομοίασαν τους αδαείς με πέτρες. Είδε σαν να είχε στην κατοχή του μια πέτρα ή να το αγοράσει ή να στεκόταν πάνω του, κέρδισε έναν άνδρα για το όνομά του, ή παντρεύτηκε μια γυναίκα με την ομοιότητά του, ανάλογα με το τι έχει για την κατάσταση της αφύπνισης . Και όποιος γύρισε και έγινε πέτρα, σκληρύνει την καρδιά του, ανυπακοή του Κυρίου του, και κατέστρεψε το χρέος του, και αν ήταν άρρωστος, η ζωή του είχε φύγει και ο θάνατός του θα επιταχύνθηκε, αλλιώς χτύπησε, τότε οι κινήσεις του θα ανασταλούν από τον . Όσον αφορά την πτώση της πέτρας από τον ουρανό στη γη στον κόσμο ή στα τζαμιά, τότε είναι ένας σκληρός άνθρωπος, ένας κυβερνήτης ή ένας φορολογικός εισπράκτης, τον οποίο η αρχή ρίχνει στους κατοίκους αυτού του τόπου, εκτός αν περιμένουν έναν αγώνα, γιατί είναι ένα περιστατικό στο οποίο ο κύκλος και η ταλαιπωρία βαρύνουν τους ανθρώπους εκείνου του τόπου, οπότε αν σπάσει η πέτρα, οι λοβοί της πέταξαν προς τα σπίτια και τα σπίτια, γιατί αποτελεί ένδειξη του διαχωρισμού των πονταρισμάτων σε αυτή την περίπτωση και αυτή η καταστροφή, έτσι όποιος μπήκε στο σπίτι του από αυτό έπεσε σε μια καταστροφή από αυτό, και αν οι άνθρωποι στη φτώχεια φοβόταν τη μονιμότητά του και φοβόταν τις συνέπειές της, η πέτρα ήταν μια σοβαρότητα που κατέβηκε στη θέση, ανάλογα με την έκταση και τη σοβαρότητα της πέτρας και την κατάστασή του, πώς εάν η πτώση του ήταν στο σπάνιο ή στο εύρος των τροφίμων . Και αν ήταν τεράστιες πέτρες που οι άνθρωποι μπορούσαν να ρίξουν από τον ουρανό, τότε ο βασανισμός θα κατέβαινε από τον ουρανό στη θέση, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος σκότωσε τους ιδιοκτήτες του ελέφαντα όταν τα πουλιά τους πέταξαν μαζί τους, είτε επιδημία είτε ακρίδες ή χαλάζι ή άνεμος ή χτυπημένος ή επιδρομή και λεηλασία, και τα παρόμοια, ανάλογα με την έκταση της όρασης και των στοιχείων ….

…Ο Al-Kirmani είπε ότι ένα όραμα για πέτρες και πέτρες ερμηνεύεται στις δύο όψεις του χρήματος και έναν σπουδαίο άνθρωπο ….

…Ποτό Εάν μια γυναίκα ονειρευόταν να πίνει χαρούμενη, τότε αυτό δείχνει ότι σχετίζεται με δουλειά που θα της προκαλέσει ντροπή, ακόμα κι αν βρίσκει ευχαρίστηση σε αυτό . Εάν ονειρεύεται ότι απέτυχε να πίνει καθαρό νερό παρά τις καλύτερες προσπάθειές της, θα αποτύχει να απολαύσει την ευχαρίστηση που της προσφέρθηκε με λατρεία ….

…Το Tayammum δείχνει σε ένα όνειρο την εγγύτητα του κόλπου, οπότε όποιος βλέπει ότι κάνει tayammum για προσευχή ή καθαρισμό από την ακαθαρσία έχει πλησιάσει τον κόλπο του και ότι το tayammum είναι απόδειξη ενός κόλπου κοντά στον Παντοδύναμο Θεό . Το Tayammum σε ένα όνειρο αποτελεί ένδειξη ταξιδιού ή προειδοποίησης για ασθένεια στην οποία απαιτείται η πλύση . Ίσως να υποδεικνύει την έλλειψη νερού του ταξιδιώτη, επειδή ήταν ορφανός με άμμο, ή με κάτι που δεν ήταν προσκολλημένο στα χέρια, το οποίο ήταν απόδειξη της αδυναμίας του ταξιδιού, της διαθεσιμότητας αδειών και της εργασίας με ευχαρίστηση . Και το tayammum δείχνει φτώχεια μετά τον πλούτο, την ασθένεια των υγιών, την ευημερία των ασθενών και το tayammum με νερό δείχνει άκυρες πράξεις . Η άποψη ότι το tayammum ήταν με την έλλειψη νερού υποδηλώνεται κοντά στον κόλπο και η κατάρρευση της έντασης, αν και με την παρουσία νερού υπόκειται σε πέντε δηλώσεις : μία : να είσαι δει, θα προτιμούσε να παντρευτεί την παχουλή . Το δεύτερο : Να είναι ένας από αυτούς που προτιμούν να ταξιδεύουν στην ξηρά παρά να ταξιδεύουν στη θάλασσα . Και το τρίτο : Να είναι αυτός που ελπίζει για συγχώρεση, ενώ επιμένει στην ενοχή . Και το τέταρτο : Να είσαι ένας από αυτούς που προτιμούν αυτόν τον κόσμο από το μέλλον . Πέμπτον : Πρέπει να χειραγωγεί τη θρησκεία του και να ακολουθεί τις παραχωρήσεις από τα λόγια των μελετητών, και ειπώθηκε : Αυτό υποδηλώνει διαφυγή από ασθένεια ή φυλάκιση ….

Και όποιος βλέπει την άμμο να τραβιέται σαν ποτάμι, τότε ερμηνεύεται ως συνεχής ροή χρημάτων και ειπώθηκε ότι η κόκκινη άμμος θα καταλήξει σε χρυσό, λευκό για ασήμι και μαύρη με χρήματα .)…

…Ερμηνεία του ουρανού, του αέρα, της νύχτας και της ημέρας, ανέμων, βροχών, χείμαρρων, έκλειψης, σεισμών, αστραπής, βροντής, ουράνιων τόξων, λάσπης, ήλιου, φεγγαριού, πλανητών, σύννεφων, χαλάζι, χιονιού και παγετού, ο ουρανός δείχνει τον εαυτό του, έτσι Ό, τι κατέβηκε από αυτό ήρθε ομόλογό του από τον Θεό, δεν υπάρχει κανένας λόγος μέσα του, όπως η φωτιά πέφτει από αυτήν. Στο ρόλο, οι άνθρωποι πάσχουν από ασθένειες, πόνο, ευλογιά και θάνατο . Και αν μια φωτιά έπεσε από αυτήν στις αγορές, δοξασμένη και υπερυψωμένη είναι αυτό που πωλείται μαζί της από τις πωλήσεις . Και αν έπεφτε σε στρέμματα, λιγοστά και φυτά, θα κάνατε βλάβη στους ανθρώπους, και το φυτό κάηκε και το χτύπησε με χαλάζι ή ακρίδα, και αν προέκυψαν στοιχεία γονιμότητας, διαβίωσης και χρήματος, όπως μέλι, λάδι, σύκα και κριθάρι, τότε οι άνθρωποι θα βροχόταν ευεργετικές βροχές, το πράγμα που κατέβηκε από τον ουρανό θα ήταν επωφελές γι ‘αυτόν, και ίσως ο ουρανός έδειξε ότι η δύναμη του Σουλτάνου και του ίδιου, λόγω της υπεροχής τους έναντι της δημιουργίας και της αδυναμίας τους να φτάσουν , με το όραμά τους και τη μεταβλητότητά τους στη δύναμή του, και την αδυναμία τους να βγουν από κάτω από αυτό . Αυτό που φαίνεται από αυτό και σε αυτό ή κατέβηκε σε αυτό και πάνω του, ενδείξεις καλού και κακού, και ίσως έδειχνε το παλάτι του, το σπίτι της κατοχής του, τους αυλούς του και το σπίτι των χρημάτων του, οπότε όποιος ανεβαίνει σε αυτό με ειρήνη ή λογική, θα επιτύχει την ανύψωση με τον βασιλιά . Και έχει, και αν ανέβει σε αυτό χωρίς λόγο ή ειρήνη, θα είχε βιώσει μεγάλο φόβο για τον Σουλτάνο, και μπήκε σε μεγάλη αφθονία στη συνάντησή του ή σε αυτό που ήλπιζε γι ‘αυτόν ή από αυτόν . Αν η συνείδησή του υποκρυφακούσε, κατασκοπεύει τον Σουλτάνο ή κρυφά στο σπίτι των χρημάτων και στο παλάτι του για να το κλέψει . Και αν έφτασε στον ουρανό, έφτασε στο στόχο του θέματος, και αν επέστρεφε στη γη, θα έσωζε από αυτό που μπήκε, και αν έπεσε από τη θέση του, υπέστη ζημιά στην κατάστασή του, σύμφωνα με το έκταση της εντολής του το φθινόπωρο, και τι του έσπασαν τα όργανα του, και αν αυτός που έφτασε στον ουρανό ήταν άρρωστος ενώ ξύπνησε, τότε δεν επέστρεψε στη γη, χάθηκε από τον σκοπό του, και η ψυχή του ανέβηκε επίσης στον ουρανό . Και αν επιστρέψει στη γη, η ζημιά έχει φτάσει στον στόχο του και οι άνθρωποι του απελπιστούν από αυτόν και τότε θα σωθούν, Θεός, εκτός κι αν είναι επίσης όταν κατεβαίνει σε ένα πηγάδι ή Χαφίρ και στη συνέχεια δεν βγήκε από αυτό , γιατί αυτός είναι ο τάφος του στον οποίο επιστρέφει μετά την επιστροφή του, και αυτό είναι μια καλή είδηση ​​για το θάνατο για το Ισλάμ, επειδή οι Άπιστοι δεν ανοίγουν τις πύλες του ουρανού για αυτούς, και οι ψυχές τους δεν ανεβαίνουν σε αυτό . Όσο για να δείτε τις πόρτες, μπορεί να υποδηλώνει ότι εάν αυξάνετε το τοκογλυφικό, εάν οι άνθρωποι βρίσκονται σε κάποια από τα αποδεικτικά στοιχεία του, ή στο όραμα υπάρχουν μύγες, μέλισσες, πουλιά ή παρόμοια και παρόμοια, και εάν οι άνθρωποι είναι μέσα ξηρότητα, βροχή και βροχή, ο Θεός Παντοδύναμος είπε : « Έτσι ανοίξαμε τις πύλες του ουρανού με χύνοντας νερό. ~ ειδικότερα, το πανδοχείο του οποίου δείχνει συμπόνια, εύφορη, σαν σκόνη και άμμο χωρίς σκόνη και ζημιές . Αλλά αν οι άνθρωποι έριχναν βέλη από αυτούς, εάν ήταν σε κάποια απόδειξη της πανούκλας, τότε οι πόρτες της άνοιξαν σε αυτούς . Και αν τα βέλη τραυματίζουν όλους όσους έχουν χτυπηθεί και αιμορραγήσει, τότε είναι δήμευση εξουσίας πάνω σε κάθε άνθρωπο με το βέλος του, και αν η πρόθεσή τους είναι στα αυτιά και τα μάτια, τότε είναι μια δοκιμή της αδέσποτης των βελών τους, σε το χρέος όλων των οποίων η ακοή ή η όραση θα χαθεί μέσα του . Και αν τους βλάψουν, τότε τα μαζεύουν και τα παίρνουν, τότε λεηλατούν από τον Θεό, όπως ακρίδες, και ποικιλίες πουλιών όπως τα σπουργίτια, τα μοσχεύματα και το μάννα, λάφυρα και βέλη λόγω της εξουσίας στο τζιχάντ και τα παρόμοια, ή τα προς το ζην και τα δώρα για τα οποία ανοίγει τα σπίτια και τα κουτιά του, και για την εγγύτητα του ουρανού, δείχνει την εγγύτητα με τον Θεό, και αυτό είναι για τους ανθρώπους της Υπακοής και καλές πράξεις . Ίσως αυτό δείχνει τη διαφορά άτομο που έχει ανάγκη, ο καλούντος, ο οποίος αποδέχεται την αίτησή του και απαντάται, επειδή όταν κάνει ικεσία με το μάτι προς την κατεύθυνση του ουρανού, και ίσως αυτό δείχνει εγγύτητα και εγγύτητα με τον ιμάμη, τον κόσμο, τον πατέρα, τον σύζυγος και ο αφέντης, και ο καθένας που είναι πάνω σας από ένα βαθμό, η πίστωση βασίζεται στην αποφασιστικότητα κάθε ατόμου στην επαγρύπνηση και τη ζήτηση του και περισσότερο στον ύπνο του, και σε αυτό που έπεσε στη συνείδησή του . Όσον αφορά την πτώση του ουρανού στη γη εάν ταξιδεύει, αυτό μπορεί επίσης να οφείλεται στην εξουσία του ονειροπόλου και των κεφαλιών πάνω του, είτε είναι πατέρας, σύζυγος ή αφέντης και παρόμοια, και μπορεί να δηλώνει πέφτουν στην άνυδρη γη, ή οι άνθρωποι το ποδοπατούσαν με τα πόδια μετά την πτώση του ενώ ήταν Χαμίντ, και μαζεύονταν Μερικά από αυτά είναι ενδεικτικά της διαβίωσης, της γονιμότητας και του χρήματος, γιατί είναι ωφέλιμες βροχές μεγάλης σημασίας και Άραβες καλέστε τη βροχή ουρανό, γιατί κατεβαίνει από αυτό ….

…Όσο για το περπάτημα και το δρόμο, όποιος βλέπει ότι περπατά ή ένα άλογο περπατάει αργά μαζί του, τότε είναι δοξασμένος και έντιμος και όποιος βλέπει ότι περπατάει στη σκόνη, παίρνει χρήματα νωρίτερα και αν περπατήσει στην άμμο, τότε είναι απασχολημένος στη δουλειά και αν περπατήσει με αγκάθια και τον πόνο του, τότε θα χτυπήσει κάποια από την οικογένειά του και όποιος βλέπει ότι περπατά σε έναν δρόμο που σκοπεύει να Ιτζαχάντ, επειδή βρίσκεται στο δρόμο της αλήθειας και της θρησκείας, και όποιος βλέπει ότι έχει απομακρυνθεί από το μονοπάτι ή έχει παρεκκλίνει από αυτό, απομακρύνεται από την αλήθεια και τη μέθοδο της ορθότητας στη θρησκεία του ή στο κοσμικό του επίπεδο όσο απομακρύνεται από το μονοπάτι. Είναι σκοτεινό, είναι μια ψευδαίσθηση στη θρησκεία του, και αν βλέπει ότι αναδύεται από το σκοτάδι στο φως, τότε βγαίνει από την εσφαλμένη καθοδήγηση, και όποιος βλέπει ότι περπατά σε έναν δρόμο, αντιτάχθηκε σε αυτόν που τον εμποδίζει από το δρόμο από ένα ζώο, άψυχο ή φυτό, τότε έχει φτάσει στο τελευταίο της εντολής και της απαίτησής του…

…Στη γη, τα βουνά του, το χώμα του, τη χώρα του, τα χωριά του, τον ρόλο του, τα κτίριά του, τα παλάτια του, τα οχυρά του, τις εγκαταστάσεις του, τους θαυμαστές του, την άμμο, τους λόφους, τα λουτρά του, τα καλάθια του, τις αγορές του, τα καταστήματα, στέγες, πύλες, δρόμοι, φυλακές, πώληση, εκκλησίες, σπίτια φωτιάς, διάδρομοι και παρόμοια. Ο κόσμος είναι στον κόσμο, και ο ουρανός είναι πέρα ​​από το μέλλον, επειδή ο κόσμος είναι πιο κοντά, και το μέλλον έχει καθυστερήσει, ειδικά επειδή ο Παράδεισος είναι στον ουρανό, και η γνωστή γη δείχνει την πόλη στην οποία είναι, και οι άνθρωποι και οι κάτοικοί του . Και υποδηλώνει ταξίδι, αν είναι μια διαδρομή όπως ερήμους και λιβάδια, και δείχνει μια γυναίκα εάν είναι ένα από αυτά που αντιλαμβάνεται τα όριά της, και βλέπει το πρώτο και το τελευταίο από αυτά . Και δείχνει τη γυναίκα και τη γυναίκα, επειδή μπήκε, οργώθηκε, σπείρε και ποτίστηκε, έτσι θα κουβαλούσε, θα γεννήσει και θα γεννήσει το φυτό της μέχρι να ολοκληρωθεί . Ίσως η γη ήταν μητέρα γιατί δημιουργήσαμε από αυτήν . Αυτός που κατέχει μια άγνωστη γη, γίνεται πλούσιος εάν είναι φτωχός, παντρεύεται εάν είναι άγαμος και παντρεύεται εάν είναι εργαζόμενος . Και αν πουλήσει γη ή βγαίνει από αυτό σε άλλο, θα πεθάνει αν είναι άρρωστος, ειδικά εάν η γη στην οποία μετακόμισε είναι άγνωστη και είναι φτωχή αν είναι εύπορη, ειδικά αν η γη με την οποία χώρισε ήταν χόρτο και βοσκότοπους, ή έφυγε από ένα δόγμα σε ένα δόγμα, αν ήταν επόπτης . Αν βγαίνει από άνυδρη γη σε εύφορη γη, τότε μετακινείται από αίρεση προς Σουντά, και αν είναι διαφορετικά, τότε το θέμα είναι εναντίον του και αν βλέπει ότι ελπίζει να ταξιδέψει, τότε είναι αυτό που συναντά το ταξίδι του, και αν βλέπει ότι η γη έχει χωριστεί τότε ένας νεαρός άνδρας φεύγει από αυτήν, εμφανίζεται εχθρότητα μεταξύ των ανθρώπων της. Αν ένας γέρος βγήκε από αυτό, ο παππούς τους ήταν χαρούμενος και κέρδισε γονιμότητα, και αν το είδε να χωρίζει , τίποτα δεν βγήκε από αυτό και τίποτα δεν μπήκε σε αυτήν, ένα κακό συμβάν συνέβη στη γη, και αν επτά βγήκαν από αυτό, έδειχνε την εμφάνιση ενός άδικου κυβερνήτη, και αν βγήκε ζωντανό, τότε παραμένει βασανισμένο σε αυτό περιοχή . Και αν η γη χωρίστηκε με φυτά, οι άνθρωποι της απέκτησαν γονιμότητα, και αν είδε ότι σκάβει τη γη και τρώει από αυτήν, κέρδισε χρήματα με πονηριά, γιατί το σκάψιμο είναι απατηλό και αν δει μια γη που διαλύεται με το φυτό και πιστεύει ότι είναι ιδιοκτησία του και χαίρεται σε αυτό, δείχνει ότι παίρνει αυτό που θέλει και πεθαίνει γρήγορα, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : Ακόμα κι αν χαίρονται με αυτό που είχαν έρθει, τα πήραμε ξαφνικά . ~ Και όποιος διπλώσει τη γη με το χέρι του, θα του δοθεί μια κατοχή και έχει ειπωθεί ότι η πτυχή της γης έχει αποκτήσει κληρονομιά . Μια στενή γη, στενή ζωή . Και από τον λόγο του η γη είναι καλή, αυτός πέτυχε καλό στη θρησκεία και τον κόσμο, και τα ύποπτα λόγια της άγνωστου νοήματος, χρήματα υποψίας ….

Άμμος Το να βλέπεις την άμμο σε ένα όνειρο σημαίνει πείνα, φτώχεια και καταστροφή ….

Και όποιος βλέπει ότι περπατάει στη σκόνη, θα πάρει χρήματα νωρίτερα, ή αν περπατήσει στην άμμο, τότε είναι απασχολημένος και αν περπατήσει με αγκάθια και τον πόνο του, θα τραυματιστεί σε κάποια από την οικογένειά του ….

…Ποια είναι η διαφορά μεταξύ της έκφρασης των ονείρων και της αφήγησης; Ή τι γίνεται με τους τρόπους των ανθρώπων να διεκδικούν γνώση του αόρατου και αποτελεί ερμηνεία των ονείρων μέρος της διεκδίκησης της γνώσης του αόρατου; Και πώς απαντάτε σε εκείνους που λένε ότι η έκφραση των ονείρων είναι μια μορφή περιουσίας ή αστρολογίας ..! ; Αυτή η ομιλία μεταδίδεται μεταξύ των ανθρώπων, και υπάρχει, και οι συγγραφείς αυτής της ομιλίας πρέπει να θέσουν πρώτα στον εαυτό τους μια ερώτηση : Ποια είναι η διαφορά μεταξύ ενός ατόμου που κρατά μια κρυστάλλινη σφαίρα και ισχυρίζεται ότι μέσω αυτού παρακολουθεί το μέλλον ή σας ρωτάει το όνομα της μητέρας σου; Εδώ κοροϊδεύει στο γάμο και σας κατηγορεί για μοιχεία, την οποία αξιώνει αυτός που γεννήθηκε μέσω του στη μητέρα του ή σας ζητά να σηκώσετε ένα από τα χέρια σας και να διαβάσετε τις γραμμές στο χέρι σας και μετά να σας πει τι θα συμβεί σε εσάς, ή περπατάει στην άμμο, ή σας ρωτάει για το σημάδι σας …. , και άλλες μεθόδους που Μεταξύ των ιδιοκτητών των ωροσκοπίων και των τσαρλατάνων, ποια είναι η διαφορά μεταξύ τους και μεταξύ αυτών που συνδέουν το όραμα με τους στίχους του Ευγενικού Κορανίου, ή της καθαρισμένης Σουντάς, και πείτε στην αρχή της ερμηνείας τι έχει αναφερθεί και τι αποδεικνύεται για τον Αγγελιοφόρο, μπορεί ο Θεός να τον ευλογήσει και να του δώσει ειρήνη, ή αποδεικνύεται στις η εξουσία των συντρόφων του, όπως : [ Καλό, το έχω δει και το κακό είναι αρκετό, αν πιστεύεις ότι το όραμά σου, κάτι τέτοιο συνέβη ] και λέει πριν ή μετά την ερμηνεία του : Και ο Θεός ξέρει καλύτερα; Νομίζω ότι η διαφορά είναι ξεκάθαρη για όλους όσοι είναι δίκαιοι και για όσους έχουν αφαιρεθεί από το πάθος τους. Όσο για εκείνους που πολεμούν αυτό το πεδίο για προσωπικούς λόγους, ή είναι εχθρικοί σε μερικές από τις προσεγγίσεις των εκφραστών που έχουν συμπεριλάβει στην έκφραση τι δεν είναι, όπως πράξεις λατρείας, τα σημάδια της ώρας ή η πρόβλεψη γεγονότα που θα συμβούν, και η βεβαιότητα τους, και καθορισμός συγκεκριμένων περιόδων για την εμφάνισή τους. Και σκέφτεται άγνωστα για την προσέγγισή μας, και δεν ακολουθεί αυτό που προτείνουμε, και μπορεί να μην έχει παρακολουθήσει ένα επεισόδιο αυτού του προγράμματος, αλλά εξακολουθεί να είναι ιππεύοντας το κύμα της αντιπολίτευσης, πιστεύει ότι είμαστε μεταξύ αυτών των ανθρώπων, λέω σταματήστε ….. και μην συνεχίσετε να σας αντιτίθεται μέχρι να δείτε το επιχείρημά μας, και ακούστε το ρητό μας, και μην είστε σαν πυροσβέστης νύχτα . Καλώ κάθε δίκαιο άτομο να διαβάσει αυτό που ο Ιμπν αλ Κάιϊμ, ο Θεός να έχει έλεος, είπε στο Ζαντ αλ- Μαάντ [4/255]. Είπε όταν εκτέθηκε στους τρόπους των ανθρώπων που ισχυρίζονται ότι γνωρίζουν το αόρατο : Αρκεί να λάβουμε υπόψη ένα από τα κλαδιά του, που είναι η έκφραση του οράματος, γιατί εάν ο υπηρέτης εφαρμόσει σε αυτό και ολοκλήρωσε τις γνώσεις του, ήρθε με θαύματα . Εμείς και άλλοι έχουμε δει περίεργα ζητήματα στα οποία η διέλευση διέπεται από γρήγορες και αργές, έντιμες κρίσεις, και όσοι το ακούνε λένε, αυτή είναι μια αόρατη επιστήμη ! Αντίθετα, είναι γνώση του τι απουσιάζει από άλλους για λόγους που είναι μοναδικοί στις γνώσεις τους και κρυμμένοι από τους άλλους …… έως ότου είπε : Σε αντίθεση με τη γνώση του οράματος, είναι αλήθεια, όχι άκυρο. Επειδή το όραμα βασίζεται στην αποκάλυψη των ονείρων, και είναι μέρος των μερών της προφητείας . Ως εκ τούτου, όσο περισσότερο ο βλέποντας είναι πιο αληθινός, πιο αθώος και πιο πεπειραμένος, τόσο πιο σωστή είναι η έκφρασή του, σε αντίθεση με τον ιερέα, τον αστρολόγο και τις απεργίες τους, οι οποίοι έχουν μια επέκταση των αδελφών τους από τους δαίμονες, γιατί η κατασκευή τους δεν είναι ισχύει για κάποιον που είναι αληθινός, ή που είναι δίκαιος, ή όποιος λατρεύει το νόμο, αλλά μάλλον μοιάζει περισσότερο με μάγους που είναι πιο ψέματα και εκρήγνυται και πιο μακριά από τον Θεό και τον Αγγελιοφόρο του και τη θρησκεία του, η μαγεία ήταν μαζί του ισχυρότερη και περισσότερο επιρροή, σε αντίθεση με τη γνώση της Σαρία και την αλήθεια, επειδή όσο πιο δίκαιος, αληθινός και συνετός, τόσο μεγαλύτερη ήταν η γνώση του για αυτόν και η επιρροή του πάνω του ήταν ισχυρότερη, και ο Θεός είναι επιτυχία . Τα λόγια του τελείωσαν . Εδώ λέω σε όσους από εμάς αντιτασσόμαστε στην έκφραση ή ισχυρίζονται ότι προσποιούμαστε ότι είμαστε αόρατοι, τι πιστεύετε μετά από αυτήν τη δήλωση…

…Τζόκινγκ Όποιος βλέπει σε ένα όνειρο ότι τρέχει σε οποιαδήποτε χώρα του θα κατακτήσει τον εχθρό του . Το τζόκινγκ είναι απόδειξη της ταχύτητας εξόδου ενός ατόμου από τον κόσμο ή της κατάρρευσης της θέσης του . Το τζόκινγκ μπορεί να υποδηλώνει το Χατζ . Δείτε επίσης άμμο, δείτε περπάτημα ….

…Όποιος βλέπει ότι έχει πάρει κάτι από τα σύννεφα, θα υποφέρει από σοφία ή πολλά όργωμα και απώλειες, και όποιος βλέπει ότι οδηγείται σε σύννεφα τότε συνειδητοποιεί όλη τη σοφία και παντρεύεται ή επιβιβάζεται σε πλοίο εάν ελπίζει να ταξιδέψει και όποιος βλέπει ένα κομμάτι σύννεφων στο κεφάλι του παίρνει ένα μεγαλείο στο πεπρωμένο του και όποιος βλέπει ένα σύννεφο που τον έχει λάβει, είναι ασφαλές και δίκαιο, καλά νέα και ανακούφιση από κάθε θλίψη και αν δεν αξίζει αυτό, τότε είναι τιμωρία και βασανιστήριο γι ‘αυτό. Και όποιος βλέπει ότι τα σύννεφα πέφτουν στο έδαφος, τότε είναι καταρράκτη ή καταστροφή μιας πόλης, και όποιος βλέπει σύννεφα στα οποία υπάρχει αντίδραση για τον κόσμο, τότε αυτό είναι έλεος. Και όποιος πετύχει κάτι από αυτό, θα κερδίσει τόσο πολύ από αυτήν την ταλαιπωρία και το έλεος. Και αν τα σύννεφα είναι μαύρα, μπορεί να υποδηλώνουν κάτι που μισεί ή αντιτίθεται από έναν κυβερνήτη, και αν υπάρχει βροντή ή αστραπή με τα σύννεφα, τότε έσπευσε το όραμα να το πιστέψει και όποιος το είδε στη σκιά των νεφών βρήκε εκείνη τη χρονιά καλή και ευλογία και όποιος είδε ότι τα σύννεφα κάλυπταν ολόκληρο τον κόσμο και δεν ήρθε βροχή δεν είναι αξιέπαινη και ποιος είδε ότι τα σύννεφα κάλυψαν τον ήλιο, γιατί ο βασιλιάς πεθαίνει ή νικά ή απομονώνει ασθένειες, πείνα ή εκκένωση φθίνουσα πάνω τους, και αν βλέπει ότι έχει κατεβεί πάνω του συγκεκριμένα, τότε χτύπησε και πληγώνει θα πέσει πάνω του και όποιος το βλέπει σαν να πέφτει βροχή και να μην του αρέσει η εμφάνιση της βροχής και αν είναι αγαπημένη τότε είναι καλό και αν είναι κατακριτέο τότε είναι μια ταλαιπωρία και δοκιμασία και αν βρέχει Μέλι, γάλα ή παρόμοια, γιατί είναι καλά, μαλλιά, λάφυρα και καλή θρησκεία, ακόμα κι αν βρέχει Ράμπα ή άμμο, είναι καλοσύνη αυτό δεν είναι συχνά, και εάν βρέχει μύγες, σκορπιούς, ζωές ή το l λοιπόν, τότε δεν υπάρχει καλό σε αυτό, ιδιωτικό και δημόσιο, και είναι ένα μαρτύριο που πλήττει τους ανθρώπους αυτού του τόπου, και όποιος βλέπει ότι έπλυνε στη βροχή και έκανε πλύση μαζί του, τότε είναι καλός στη θρησκεία του και αυτόν τον κόσμο και όποιος βλέπει ότι πίνει από νερό βροχής Και αν ήταν καθαρό, θα είχε ένα καλό, και αν ήταν κακό, μια ασθένεια όσο έπινε και αν ένας άρρωστος είδε ότι υπήρχε συχνή ελαφρά βροχή θεραπεύτηκε, και αν είδε μια δυνατή βροχή, θα χάθηκε σε αυτήν την ασθένεια….

…Όσο για την άμμο, δείχνει χρήματα και καλοσύνη . Ο Al-Kirmani είπε, «Το όραμα της άμμου είναι πολλά, υπέροχα χρήματα που δεν έχουν κανένα μέτρο»….

…Al-Minkam, το οποίο ονομάζεται ρολόι από γυαλί και άμμο σε αυτό, και είναι δύο άτομα που ανήκουν σε δύο γιους, αδέλφια ή συνεργάτες . Το Minkam μπορεί να υποδηλώνει στολίδι και ομορφιά στον ιδιοκτήτη του . Δείτε επίσης το ρολόι ….

…Δείχνει σε ένα όνειρο την ανακούφιση της οικογένειάς της από την ταλαιπωρία τους, ή τον πλούτο τους μετά τη φτώχεια τους, και τη σύζυγο προς τον άγαμο και τον σύζυγο στη γαλαξία, και βλέποντας τις μυλόπετρες στο σπίτι που δεν τους έκαναν στη συνήθεια τους είναι ενδεικτικό του πείσμα, της κατάκτησης και των συγκρούσεων, εάν το άλεσμα ψωμιού, κρέατος ή μελιού σε αυτό δείχνει τη διαφθορά της οικογένειάς της και την υποκρισία τους . Το άλεσμα σιταριού ή κριθαριού ή οτιδήποτε σε αυτό δείχνει ότι διευκολύνει τις υποθέσεις τους, δημιουργεί τα προς το ζην, θεραπεύει τις ασθένειές τους και ανανεώνει όσους εκπληρώνουν τα ενδιαφέροντά τους . Και αν ο μεγάλος μυλόπετρα είχε δει στο κέντρο της πόλης ή στα τζαμιά και η χώρα ήταν ερείπιο, τότε ο μύλος ήταν ένα ερείπιο, ειδικά αν έπαιζε φωτιά ή βράχο, αλλιώς ήταν ένας λοιμός, ειδικά αν αυτό που αλέθεις ήταν σάπιο κριθάρι, νερό, λάσπη ή άπαχο κρέας . Μερικοί από αυτούς είπαν : Εάν μια μυλόπετρα λαμβάνει χώρα ως ταξίδι, εάν πραγματοποιείται χωρίς σιτάρι, τότε είναι κόπωση . Και αν ο μύλος περιστραφεί, η τιμή θα προχωρήσει περισσότερο . Και όποιος βλέπει ότι έχει μια μυλόπετρα που περιστρέφεται στον τροχό, είναι άφθονη πρόβλεψη για όσους το βλέπουν . Και όποιος βλέπει μια μυλόπετρα να περιστρέφεται χωρίς άλεση, είναι ένα ταξίδι . Και αν ο μύλος περιστρέφεται χωρίς λόγο, δείχνει το εγγύς μέλλον . Όσο για την παλάμη του χεριού, υπάρχουν δύο ανήθικοι άντρες που είναι σύντροφοι που δεν είναι προετοιμασμένοι για το καλό τους . Και όποιος βλέπει ότι γυρίζει το μυλόπετρα στο χέρι του και αλέθει με αυτό, τότε στηρίζεται στη θρησκεία του και στον τρόπο ζωής του στο χέρι του, και παίρνει τα προς το ζην και τη διατροφή όσο βγήκε από αυτό το αλεύρι . Ο μύλος δείχνει κακά πράγματα και πιστούς υπηρέτες . Και ειπώθηκε : ο άλεθος δείχνει γάμους και αδελφές . Και όποιος είδε με το χέρι του μια μυλόπετρα θα ξυλοκοπήθηκε και θα φυλακίστηκε . Και όποιος βλέπει σπασμένο μυλόπετρα και φυλακισμένος, θα ξεφύγει από τη φυλάκισή του, και αν είναι στενοχωρημένος, θα ανακουφιστεί από την ταλαιπωρία του, και αν είναι σε κίνδυνο, θα επιβιώσει ή θα πεθάνει . Και όποιος βλέπει ότι έχει μια μυλόπετρα που αλέθει φαγητό με τρεχούμενο νερό ή χωρίς νερό, τότε τα προς το ζην είναι από την εργασία κάποιου άλλου . Αν έβλεπε ότι ο μύλος έσπασε, ο μύλος θα πέθαινε . Αν την είδε να λείπει πέτρες, φοβόταν . Και ο Μίλι υποδηλώνει φόβο . Όποιος αγοράσει μια μυλόπετρα παντρεύεται αν είναι άγαμος ή ο σύζυγος του γιου ή της κόρης του . Ή να αγοράσετε έναν υπηρέτη ή να ταξιδέψετε αν είναι ταξιδιώτης . Ο άνεμος είναι μια αντιπαλότητα που δεν έχει επιβίωση . Και ειπώθηκε : το κάταγμα του μυλόπετρα δείχνει το κενό του ιδιοκτήτη του από τις ανησυχίες, και ειπώθηκε : ο θάνατος του ιδιοκτήτη του, και για το μύλο σαφράν, δείχνει χαρά, απολαύσεις, καλοσύνη και καλό έπαινο . Ίσως υποδηλώνεται από τη χολική νόσο . Το νερό και ο αέρας ήταν οι νεαροί άντρες του Σουλτάνου ή της πύλης του . Και ίσως υποδηλώνεται από τη διευκόλυνση των δύσκολων και τη ροή των πλοίων και τη βροχή της βροχής . Η παλάμη του χεριού είναι ένα σημάδι άνεσης και ανακούφισης, και μπορεί να υποδηλώνει κακό, διαμάχη ή σκλάβος . Ίσως έδειχνε τη σύζυγο, τη διαβίωση και τα προς το ζην, και αν ήταν πλήρως προετοιμασμένη, θα έδειχνε την ολοκλήρωση των πραγμάτων και το γρήγορο ταξίδι . Και δείχνει τη γυναίκα που τρώει πολλά κακά ….

…Η Rakhma είναι σε ένα όνειρο ένα βρώμικο ανόητο άτομο, αν το δει τη νύχτα . Αν όμως παρατηρηθεί κατά τη διάρκεια της ημέρας, υποδηλώνει μια ασθένεια . Και όποιος βλέπει ότι έχει πάρει έλεος, θα εκτεθεί στον πόλεμο, και πολύ αίμα θα ρέει μέσα του, και ίσως σοβαρή ασθένεια . Και όποιος δει πολλές πέτρες, θα εισέλθει σε μια πόλη της οποίας οι άνθρωποι θα πάνε σε ένα στρατόπεδο . Εάν δει ένα άρρωστο άτομο στο σπίτι του, θα πεθάνει ή θα είναι κοντά στο θάνατο λόγω της ασθένειάς του . Το Al-Rakhma για βυρσοδεψεία και κεραμικά αποτελεί απόδειξη καλοσύνης και οφέλους, και για τους γιατρούς και τους ασθενείς είναι σημάδι κακού . Το Al-Rakhm δηλώνει εχθρούς, αδρανείς ανθρώπους και ανθρώπους που πλένουν τους νεκρούς ή πηγαίνουν σε τάφους . Και ο Al-Rakhm υποδηλώνει κλέφτες, συγκρότημα, μοναξιά, καταστροφή του πλοιάρχου και άσεμνο λόγο ….

…Αναστάτωση Η διακοπή της βλάβης από το δρόμο σε ένα όνειρο υποδηλώνει ζήλια στη θρησκεία, ή επαγρύπνηση για τους συζύγους και τα παιδιά, ή επιφυλάξεις στην ομιλία ή συγχώρεση αμαρτιών και αμαρτιών . Ίσως αυτό να υποδηλώνει τη θέση, την εντολή, την απαγόρευση, την ανάθεση και την απομόνωση, επειδή η τοποθέτηση ενός ατόμου στο δρόμο για αγκάθια ή πέτρες, ή ό, τι βλάπτει τους ανθρώπους από αυτό, υποδηλώνει άσεμνο στην ομιλία ή βλάβη στη γλώσσα και το χέρι και μπορεί αργότερα να γίνει ένας ληστής . Αν ήταν κυβερνήτης, αυτό υποδηλώνει την αδικία και την αδικία του, και οι άνθρωποι του αποδίδουν αυτό που δεν μπορούν να ανεχθούν για ένα ατύχημα που συνέβη ή έναν αναπληρωτή που τον αναγκάζει να αναλάβει τα παράπονα του λαού ….

…Είπε ότι ένα άτομο είδε ότι μετέφερε μια γλυκιά καμήλα σουσαμιού από τον Λόρδο του χαρουπιού ενώ κατευθυνόταν προς τις πέτρες, οπότε τις πούλησε και αγόρασε ημερομηνίες και ήταν διάσπαρτες από αυτόν. Έτσι περίμενε το κάτω μέρος του Al-Hodge, και τα χρήματα σπαταλήθηκαν, και αυτός ήταν ο λόγος για την αποχή του, επειδή ο Θεός ήθελε να αποκαλύψει τα οράματά του ….

…Εάν η σκαλιστή πέτρα χτίστηκε μαζί της σε ένα όνειρο, αυτό υποδηλώνει υπερηφάνεια και επιθυμία, μεγάλη ελπίδα και ασφάλεια από το φόβο, και προστατευμένους συζύγους, και τι απαιτεί εξοικείωση μαζί του όπως ο επιστήμονας, ο γιατρός και ο αστρολόγος . Αν δει το λασπωμένο τούβλο στη θέση των λαξευμένων πετρών, δείχνει την ταπείνωση, την κατάρρευση της θέσης, την αλλαγή συζύγων ή τον θάνατο του ιδιοκτήτη του κτηρίου . Και τα υπέρθυρα των πετρών αντί των υπέρθυρων μαρμάρου, ταπείνωσης και φτώχειας . Εάν οι μαρμάρινοι τάφοι έγιναν πέτρες σε ένα όνειρο, αυτό υποδηλώνει μια αλλαγή στην κατάσταση του τι τον συνέλαβε ο νεκρός ή μια αλλαγή στην κατάσταση των κληρονόμων του ….

…Όσο για το νάρθηκα, είναι στην επιστήμη της έκφρασης σαν πέτρες, αλλά είναι ισχυρότερο και ισχυρότερο, και ειπώθηκε ότι τα βότσαλα αποκτώνται με χρήματα και γνώση ….

…Σταύρωση : ο τόπος της ηρεμίας, η θέση του παιδιού και η δύναμη, οπότε όποιος βλέπει τη σταύρωση του είναι ισχυρός, θα έχει μυαλό, και λέγεται ισχυρό αγόρι, και ειπώθηκε ότι η σταύρωση είναι ένας ισχυρός άνθρωπος που εξαρτάται από αυτόν, και το μήκος της διάρκειας του ποσού είναι αξιέπαινο, και πάνω από το όριο είναι απόδειξη της εγγύτητας της ζωής και της αναχωρούμενης ζωής, καθώς και η βραχύτητά του είναι απόδειξη της σύντομης ζωής και της καλοσύνης . Η παχιά και η δύναμη στο σώμα είναι η δύναμη της θρησκείας και της πίστης. Εάν βλέπει το σώμα του ως ζωντανό σώμα, τότε δείχνει τι κρύβει την εχθρότητα . Εάν βλέπει ότι έχει έναν μηχανισμό όπως ο μηχανισμός του κριού, τότε έχει έναν γιο του μυελού που ζει μετά από αυτόν . Και όποιος βλέπει ότι το σώμα του είναι από σίδηρο ή πέτρες, θα πεθάνει . Εάν βλέπει μια αύξηση στο σώμα του χωρίς βλάβη, τότε είναι μια αύξηση της ευλογίας για αυτόν, και ένας άντρας που είναι ανενεργός στη μνήμη, με λίγα χρήματα, ήρθε σε μια διασταύρωση και είπε : Έβλεπα σαν το σώμα μου να αυξάνεται και να πολλαπλασιάζεται, και είχα φως και λαμπρότητα, και σαν να ήμουν απερίσκεπτος, και περπατούσα στα βουνά και ξεπέρασα . Το πέρασμα είπε : Θα είσαι άξιος γι ‘αυτό και θα χτυπήσεις έναν βασιλιά και θα γίνεις πλούτος και υπερηφάνεια . Λίγο αργότερα, βγήκε με τους εισβολείς και ήταν γενναίος, οπότε νίκησε τους πολυθεϊστές και κέρδισε χρήματα και λεηλασίες ….

…Το πριόνι τρώει πέτρα : παρακαλώ τον ελπίδα του Άα . Αν το φάει με το ψωμί, θα είναι εύκολο και δύσκολο λόγω της ζωής του . Και αν δει ότι σβήνει τους ανθρώπους με πέτρες, τότε σβήνει, γιατί η διαγραφή είναι μία από τις ενέργειες του λαού του Λωτ ….

…Al-Raha : Ο μύλος δηλώνει τα προς το ζην του ιδιοκτήτη και του καταστήματός του, και όποιος ζει μαζί του ή όποιος τον υπηρετεί και διορθώνει το φαγητό του και τον παντρεύεται από μια γυναίκα και έναν σκλάβο . Ίσως έδειξε ταξίδι προς την περιστροφή του, και ίσως έδειξε την επιδημία και τον πόλεμο για να την συντρίψει . Οι Άραβες και οι ποιητές το εκφράζουν συχνά από αυτούς, οπότε όποιος αγοράζει έλεος παντρεύεται εάν είναι άγαμος, ή ο σύζυγος ή ο γιος της κόρης του, ή αγοράζει έναν υπηρέτη για συνουσία ή υπηρεσία, ή ταξιδεύει εάν είναι ταξιδιώτης και εάν είναι φτωχοί, θα επωφεληθούν από αυτό είναι αρκετό, γιατί Al-Raha χρειάζεται μόνο ποιος έχει τι να αλέσει σε αυτό . Όσο για εκείνον που δημιουργεί έναν μύλο στον οποίο αλέθουν ανθρώπους σε νερό, θάλασσα ή άλλα πράγματα, ανοίγει ένα κατάστημα ή ένα κατάστημα εάν δεν έχει κατάστημα και δημιουργεί τα προς το ζην του εάν δεν μπόρεσε, ή κάθεται για ανθρώπους με τη βοήθεια ενός κυβερνήτη, οφέλους ή εμπιστοσύνης, και έχει την αίσθηση του λαού . Όσο για το άτομο που παίρνει το αλεύρι στο χέρι του, θα παντρευτεί, θα είναι άνετα ή θα κάνει σεξουαλική επαφή, γιατί οι δύο πέτρες είναι σαν το ζευγάρι και το ράμμα είναι σαν το αρσενικό και το αδύναμο . Και αν ήταν χωρίς πόλο, τότε η σεξουαλική επαφή ήταν απαγορευμένη και δύο γυναίκες μπορεί να είναι αηδιαστικές και αν δεν είχε κάτι τέτοιο, τότε ίσως μεσολαβεί στη σύμβαση μεταξύ ενός ζευγαριού ή δύο συντρόφων ή ταξιδεύει αναζητώντας τροφή . Όσο για τις μεγάλες καταστροφές, εάν φαίνονται στο κέντρο της πόλης ή στα τζαμιά, εάν είναι χώρα πολέμου, τότε είναι πόλεμος, ειδικά αν λείπει φωτιά ή βράχος . Διαφορετικά, ήταν ένας μύλος, ειδικά εάν το έδαφος εξαιρέθηκε κριθάρι, ή νερό, λάσπη και άπαχο κρέας . Κάποιοι από αυτούς είπαν : Αλ Ράχα πάνω στο νερό, ένας άντρας με πολλά χρήματα που ρέουν στα χέρια του, επιμελητής υποθέσεων και όποιος ζήτησε καταφύγιο σε αυτόν, ο καλός παππούς του είδε έναν άνεμο να γυρίζει, μια καλή ποσότητα αλευριού . Και το ρεύμα του νερού που εισέρχεται στην Αλ Ράχα από την κατεύθυνση αυτού που αναφέρεται . Ίσως ήταν το al-Raha αν ήταν ταξίδι . Εάν πάει χωρίς σιτάρι, τότε είναι ταραχή, και αν γίνει στραβά, το φαγητό θα βράσει . Δύο αδίστακτοι άνδρες είναι συνεργάτες που κανείς άλλος δεν είναι διατεθειμένος να διορθώσει . Αφηγήθηκε ότι ένας άντρας είδε σαν να γυρίζει χωρίς νερό, οπότε είπε το όραμά του σε μια διασταύρωση και είπε : Η ζωή σου πλησίασε . Ο άνεμος άφησε ένα επιχείρημα που δεν επιβιώνει . Και η θραύση της Ράχα είναι διαφορετική στην ερμηνεία της, μερικά από αυτά υποδηλώνουν την ανακούφιση του ιδιοκτήτη των ανησυχιών, και μερικά από αυτά δήλωσαν ότι δείχνει τον θάνατο του ιδιοκτήτη της . Και όποιος τον βλέπει να αλέθει, θα είναι καλύτερος από τη σκληρή δουλειά των άλλων . Ο Αλ Ράχα δηλώνει πόλεμο, επειδή οι Άραβες λένε ότι υπάρχει πόλεμος ….

Και όποιος βλέπει ότι σπάει μια πέτρα, σπάει την καρδιά ενός σκληρού καρπού υποκριτή, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει, ~ Είναι σαν πέτρες ή πιο σοβαρές .~…

…Ο Ιμπν Σιρίν ρωτήθηκε για το όραμα του σιδήρου και είπε: Όσον αφορά το σίδερο, είναι υπηρέτης, και δεν γίνεται από τα αγαθά του κόσμου, όσο και από τη μακροζωία. Και όποιος βλέπει ότι σκάβει σίδερο ή το εξάγει από πέτρα, τότε θα είναι δύσκολο γι ‘αυτόν, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει Πείτε, Να είστε πέτρες ή σίδερο Ο στίχος ….