…Το όραμα του Προφήτη, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, να σκοτώσει τον Αλ-Χουσεΐν Το όραμα του Προφήτη, να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, ο Ιμπν Αμπάς και η Ουμ Σαλαμά – να τους ευχαριστήσει ο Θεός – σχετικά με τη δολοφονία του Χουσεΐν Μπιν Αλί – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί τους – όπως και για το όραμα του Προφήτη, να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, γιατί αυτό είναι στην εξουσία της Umm Salamah – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί της – Ο Αγγελιοφόρος του Θεέ μου, ο Θεός να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, να ξαπλώσει ένα βράδυ για να κοιμηθεί, έτσι ξύπνησα μπερδεμένη, στη συνέχεια ξαπλώνω και κοιμήθηκα, μετά ξύπνησα αμηχανία, χωρίς αυτό που είδα την πρώτη φορά, τότε ξάπλωσε και ξύπνησε με ένα κόκκινο χώμα στο χέρι του, φιλώντας το, και είπα : Τι είναι αυτό το χώμα, Αγγελιοφόρος του Θεού; Είπε : (Ο Γαβριήλ μου είπε ότι αυτό σκοτώνει τη γη του Ιράκ στον Χουσεΐν, οπότε είπα στον Γαβριήλ : Δείξε μου το έδαφος της γης στην οποία σκοτώνεται, γιατί αυτό είναι το χώμα του .) Και σε μια αφήγηση της αρχής του al-Tabari ότι ο αγγελιοφόρος του Θεού, η ειρήνη και οι ευλογίες του Θεού είναι πάνω του, ξάπλωσε μια μέρα και ξύπνησε με ένα αίσθημα ερυθρότητας και με ένα κόκκινο χώμα χέρι να το φιλάει, έτσι είπα : Τι είναι αυτό το χώμα, Messenger του Θεού? Είπε : (Ο Γαβριήλ, ειρήνη σε αυτόν, μου είπε ότι αυτό σκοτώνει τη γη του Ιράκ στον Χουσεΐν, οπότε είπα στον Γαβριήλ : Δείξε μου το έδαφος της γης στην οποία σκοτώνεται, γιατί αυτό είναι το χώμα του .)…

…Όσον αφορά τη δολοφονία, όποιος βλέπει ότι σκότωσε κάποιον και δεν έκοψε ένα όργανο από αυτόν, τότε υπάρχει καλό και όφελος από αυτόν για το δολοφονημένο άτομο, και ειπώθηκε ότι ο δολοφόνος έκανε αδίκημα στον δολοφονημένο, και αν το είδε ότι δολοφονήθηκε, είναι μεγάλη για αυτόν και καλό και ωφελείται από τον δολοφόνο του, και ειπώθηκε ότι όποιος είδε ότι σκοτώθηκε και δεν ήξερε ποιος τον σκότωσε, τότε είναι μικρός Σαρία. Είδε ότι σκότωσε τον γιο του, ο Θεός Παντοδύναμος να του παρέχει επιτρεπόμενα προς το ζην, και ειπώθηκε ότι ο γιος του αδικήθηκε για χάρη των χρημάτων. Καλύτερος από αυτόν, και όποιος βλέπει ότι σκότωσε μια ψυχή και δεν ξέρει τι είναι, τότε θα θριαμβεύσει μετά από αυτόν και θα σωθεί από τη θλίψη και την ταλαιπωρία. Και όποιος βλέπει ότι αυτοκτόνησε, τότε θα ευλογηθεί με μετάνοια. Και όποιος βλέπει ότι μια ομάδα τον σκότωσε, θα πάρει καλό και θα τον ωφελήσει από τον σουλτάνο ή κάποιον που θα αντικαταστήσει τη θέση του. Δείξτε αίρεση ανάμεσά τους…

…** Το όραμα του Ιμπν Αμπάς για τη δολοφονία του Χουσεΐν . Ο Ιμπν Αμπάς – μπορεί ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί τους – είπε : Είδα τον ειρήνη του Προφήτη σε ένα όνειρο μισή μέρα μαζί του φιάλη Ostos Ogbr στην οποία αίμα εντοπίζει ή διάλεξε κάτι όπου είπε : Είπα : Ω Αγγελιοφόρος του Θεού, τι είναι αυτό ; Είπε : (Το αίμα του Χουσεΐν και οι σύντροφοί του, δεν έχω τον ακολούθησαν από τότε και σήμερα .) Ammar, ένας από τους αφηγητές του χαντίθ, δήλωσε : Εμείς στη μνήμη εκείνη την ημέρα και βρήκε τον σκότωσε εκείνη την ημέρα ….

…Το όραμα της Juhaim ιμπν αλ-αλάτι στη δολοφονία των ηγετών της Quraysh 57 – Ιμπν Ισχάκ ανέφερε ότι όταν Quraysha κατέβηκε αλ-Juhafah, Juhaim ιμπν αλ-Lit ιμπν Mukhramah ιμπν αλ-Talab bin Abd Manaf είδε ένα όραμα και είπε : εγώ είδα τι είδε ο κοιμώμενος, και ότι ήμουν μεταξύ του ύπνου και του ξύπνιου, καθώς κοίταξα έναν άντρα που είχε έρθει σε μένα μέχρι ένα άλογο Στάθηκε με μια καμήλα γι ‘αυτόν και στη συνέχεια είπε : Σκότωσε τον Utbah bin Rabi’a, Shaiba bin Rabi’a, Abu Al-Hakam bin Hisham, Umayah bin Khalaf, so-and-so, and so-and-so. Πολλοί άντρες που σκοτώθηκαν την ημέρα του Badr από τους ευγενείς του Quraish, και μετά τον είδα να χτυπά στον πυρήνα της καμήλας του και μετά να τον έστειλαν στο στρατό, οπότε αυτό που μένει δεν είναι τίποτα άλλο από το κρησφύγετο του στρατού εκτός από το αίμα του τραυματισμός διάχυσης, είπε : φτάνοντας στον πατέρα της άγνοιας, είπε : αυτός είναι επίσης ο τελευταίος προφήτης των παιδιών που θα ζητήσει αύριο από τον αποθανόντα αν συναντηθούμε (1). * Στο μυθιστόρημα (2): Ο Krisha περπατούσε ακόμη και όμορφος δείπνος Nzloha Atruon με νερό, συμπεριλαμβανομένου ενός άνδρα από τον Bani Muttalib ibn Abd Manaf του είπε ότι ο Juhaym bin Salt bin openwork έβαλε στον Juhaym το κεφάλι του Vogfe και μετά πανικοβλημένος, είπε στον σύντροφοι : Έχετε δει τον ιππότη που στάθηκε πάνω; Έτσι είπαν : Όχι, είσαι τρελός, οπότε είπε : Ένας ιππότης είχε σταθεί στο παρελθόν και μου είπε : Ο Abu Jahl, ο Utbah, ο Shaybah, ο Zumah, ο Abu Al-Bakhri και ο Umayya bin Khalaf σκοτώθηκαν, οπότε μετρούσε τους ευγενείς ανάμεσα στους άπιστους των Quraish, έτσι οι σύντροφοί του του είπαν : Ο διάβολος έπαιξε μαζί σου . Και ο Χαντίμ του Τζουχάιμ έθεσε στον Αμπού Τζαχλ και είπε : Μας έχετε καταραστεί. Το Bani al-Muttalib ψέματα, με το ψέμα του Bani Hashem. Θα δείτε αύριο ποιος σκοτώνεται . Εκπληρώθηκε το όραμα του Juhaim bin Salt, καθώς όλοι όσοι τους είδαν πέθαναν σε ένα όνειρο ….

…Το αυτί είναι η γυναίκα του άντρα ή η κόρη του, και αν βλέπει σαν να έχει τρία αυτιά, τότε δείχνει ότι έχει μια γυναίκα και δύο κόρες, και αν έχει τέσσερα αυτιά, τότε τα οράματά του δείχνουν ένα από τα δύο χαρακτηριστικά, είτε έχει τέσσερις συζύγους ή τέσσερις κόρες που δεν έχουν μητέρα . Εάν δει ότι το αυτί του έχει σπάσει από αυτόν, τότε χωρίζει τη γυναίκα του ή η κόρη του πεθαίνει . Αν βλέπει σαν να έχει ένα αυτί, τότε δεν υπάρχει συγγενής για αυτόν. Εάν βλέπει σαν να έχει μισό αυτί, το όραμα δείχνει το θάνατο της γυναίκας του και του γάμου του με άλλο . Αν δει ότι έχει δαχτυλίδι στο αυτί του, θα παντρευτεί την κόρη του με έναν άνδρα και θα τον γεννήσει έναν γιο . Η θρησκεία λέγεται ότι ήταν το αυτί, και αν είδε σαν να γέμισε τα αυτιά του με κάτι, τα οράματά του έδειχναν δυσπιστία . Και αν το βλέπει σαν να έχει πολλά αυτιά, τότε απομακρύνεται από την αλήθεια και δεν το αποδέχεται, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ~ Έχουν αυτιά με τα οποία μπορούν να ακούσουν; ~ Και ειπώθηκε ότι εάν οι πλούσιοι Το άτομο βλέπει ομοιογενή καλά αυτιά, ακούει καλές, ευχάριστες ειδήσεις και αν δεν είναι καλά διαμορφωμένοι, ακούει πολλά άσχημα νέα . Και όποιος βλέπει σαν να υπάρχουν δύο μάτια στα αυτιά του, είναι τυφλός, και βλέπει τα πράγματα που συνήθιζε να βλέπει με τα μάτια του και να τα ακούει με τα αυτιά του . Και ειπώθηκε ότι όποιος το είδε σαν να είχε πολλά αυτιά, αυτό αξίζει τον κόπο για εκείνους που ήθελαν να έχουν ένα άτομο που θα τον υπακούει, όπως γυναίκες, παιδιά και Mamluks . Όσο για τους πλούσιους, δείχνει καλές ειδήσεις που λαμβάνουν εάν το κάλεσμα στην προσευχή είναι ένα είδος . Εάν δεν είστε καλοί ή καλοί, τότε είναι αξιέπαινη είδηση . Όσο για τους Mamelukes και τους ιδιοκτήτες των αντιπάλων, που τους κατηγορούνται, δείχνουν ότι η δουλεία του συνεχίζεται και ακούει και υπακούει . Ο εισαγγελέας δηλώνει ότι η απόφαση τον δεσμεύει . Και αφηγήθηκε ότι ένα άτομο είδε ότι είχε δώδεκα αυτιά και περισσότερα, τότε αφηγήθηκε το όραμά του σε μια διασταύρωση και είπε : Αν είναι άντρας του Mamluk και του Hashem, τότε είναι μια καλή απόδειξη για πολλά καλά που επιτυγχάνει, και αν είναι πλούσιος, τότε θα λάβει ειδήσεις ανάλογα με τον αριθμό των αυτιών από χώρες, λόγω σύνταξης, και εάν ανήκει, κατηγορείται και στενοχωρείται, και αν είχε αντιπάλους, ο δικαστής τον καταδίκασε σε πολλές αποφάσεις , και άκουσε άσχημα λόγια, και αν βρισκόταν σε διαμάχη, κέρδισε τους αντιπάλους του ….

…Όσον αφορά τη γυμνή, όποιος είδε ότι ήταν γυμνός, απογυμνώθηκε από ένα θέμα που το σκέφτηκε προσεκτικά, και όποιος είδε ότι ήταν γυμνός σε μια αγορά ή σε ένα πλήθος ανθρώπων και είδε ότι η γυμνή του ήταν εμφανής ενώ ήταν ντροπαλός από την εμφάνισή του σε ανθρώπους και του έβαλε μερικά από τα ρούχα του, τότε εκτίθεται και το θέμα του αποκαλύπτεται σε ανθρώπους και μπορεί να υποδηλώνει την παραβίαση του καλύμματος του και αν απογυμνωθεί σε ένα τζαμί τότε απογυμνώνεται στις αμαρτίες της δικαιοσύνης το κάνει μέσα του, και αν δει ότι είναι γυμνός και δεν βλέπει την γυμνή του αισθητή. Εάν είναι άρρωστος, αθώος από την ασθένειά του ή αγωνιστεί, η ανησυχία ή το χρέος του έχει φύγει, το χρέος του θα εκπληρωθεί και αυτό μπορεί να υποδηλώνει μετάνοια και γυμνή αμαρτία, ή αφαιρείται από τον κόσμο και καλύπτεται στο μέλλον και είναι είπε ότι τα χρήματά του είναι τραυματισμένα ή κάτι που μισεί γι ‘αυτόν. Και ειπώθηκε ότι ο δίκαιος άντρας απογυμνώθηκε από τα ρούχα του και απογυμνώθηκε από τις ανησυχίες του και ο ανυπάκουος είναι το βάρος και η άσεμνη επίθεση, και όποιος είδε ότι έτρεχε γυμνός, τότε κατηγορείται για μια κατηγορία που θα έκανε να είσαι αθώος, και αν κάποιος αρμόδιος είδε ότι είχε κλέψει τα ρούχα του έως ότου απογυμνωθεί, σύντομα θα απολυόταν, και αν μια γυναίκα είδε ότι ήταν γυμνή ή είχε ανοιχτό το κεφάλι του σε μια συγκέντρωση ανθρώπων, είναι μια καταστροφή που την εισάγει για τον σύζυγό της και για τον οποίο είναι πολύτιμη ή για τον εαυτό της και για τα χρήματά της…

…Δει ) Αν ο άντρας το φοράει, τότε θα παντρευτεί, και το πουκάμισο για τη γυναίκα είναι ένας άντρας που θα τον παντρευτεί, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : (Είναι τα ρούχα σας, και εσείς είστε τα ρούχα τους ). Εάν το πουκάμισο είναι τρυπημένο, ο άντρας παραιτείται από τη σύζυγό του και αν το πουκάμισο είναι ραγισμένο, την αφήνει . Και όποιος είδε ότι φορούσε ένα πουκάμισο χωρίς ενέδρα, είναι σύμφωνα με την ομορφιά του στη θρησκεία του . Και όποιος είδε ότι η τσέπη του πουκάμισού του ήταν σχισμένη, του άνοιξε μια πόρτα φτώχειας . Και όποιος βλέπει ότι έχει πολλά πουκάμισα, θα έχει μια μεγάλη ανταμοιβή και πολλές καλές πράξεις στο μέλλον . Και το λευκό πουκάμισο Ντιν . Και όποιος είδε ότι του δόθηκε ένα πουκάμισο είναι καλά νέα . Και όποιος βλέπει ότι το πουκάμισό του είναι σπασμένο και βρώμικο, τότε είναι φτώχεια, ψευδαίσθηση και σοβαρότητα . Εάν μια γυναίκα βλέπει ότι φορούσε ένα νέο, φαρδύ πουκάμισο, τότε είναι καλό στη θρησκευτική και κοσμική του κατάσταση, ή στην καλή κατάσταση του συζύγου της . Και το άσπρο πράσινο πουκάμισο υποδηλώνει θρησκεία, το μπλε δεν επαινεί, το κόκκινο δείχνει φήμη και το κίτρινο δείχνει ασθένεια . Και η υγρασία σε ένα ένδυμα δείχνει ότι κάτι τον εμποδίζει να ταξιδέψει, οπότε αν η υγρασία στεγνώσει, η απόφραξη αφαιρείται . Και όποιος είδε ότι φορούσε ένα πουκάμισο χωρίς τσέπη και χωρίς ρούχα, έδειξε το θάνατό του . Και όποιος φοράει ένα καλά σημαδεμένο πουκάμισο, μπορεί να εκτελέσει το Χατζ ή να ταξιδέψει . Και όποιος βλέπει ότι φοράει κοντό πουκάμισο που δεν καλύπτει τα προσωπικά του μέρη, τότε υπολείπεται της θρησκείας του . Και όποιος φοράει πουκάμισο από ξύλο, θα ταξιδέψει στη θάλασσα, ακόμα κι αν είναι άρρωστος και για φόβο θανάτου . Και όποιος δει ένα στίχο από το Κοράνι γραμμένο στο πουκάμισό του, θα κολλήσει στο Κοράνι . Και το μαύρο πουκάμισο είναι ανησυχία και θλίψη . Και όποιος είδε ένα πουκάμισο ανάποδα, η κατάστασή του άλλαξε σε αντίθεση με τη συνήθεια του . Ίσως το πουκάμισο ήταν το σπίτι του άνδρα . Εάν κάποιος δει το πουκάμισό του να είναι χωρισμένο σε μήκος, απελευθερώνεται και αν είναι φαρδύ, αυτό λέγεται για το πλάτος του . Και όποιος δει το πουκάμισό του ρίχνεται από πίσω του, κατηγορείται για λέξεις που λέγονται προς τιμήν του και θα είναι αθώος γι ‘αυτό, και αν γίνει μπροστά του, τότε η ομιλία στην οποία λέγεται είναι σωστή για την ιστορία του Ιωσήφ, ειρήνη σε αυτόν . Και όποιος είδε το πουκάμισό του από τα σύννεφα, ήταν ευλογημένος ….

…Λέγεται ότι το όραμα της δολοφονίας για εκείνους που δεν είχαν την ταλαιπωρία του θανάτου της χάριτος ….

Το όραμα του Uthman bin Affan ότι σκοτώθηκε με την εξουσία του Umm Hilal, Bint Wakea, με την εξουσία της γυναίκας του Uthman που είπε : Ο Uthman κοιμήθηκε. Όταν ξύπνησε, είπε : Οι άνθρωποι με σκοτώνουν. Είπα: Όχι, Διοικητής των Πιστών. Είπε : Είδα το Messenger του Θεού, την ειρήνη και ευλογία να του παρέχονται, και του Αμπού Μπακρ και Ομάρ είπε : Αυτά είπε : Είπαν : (Ο ίδιος έσπασε το γρήγορο μαζί μας απόψε. ) Ή είπε : ( Μπορεί να σπάσει το γρήγορο έχουμε απόψε ). Και σε μια αφήγηση από το Χαντίθ του Ιμπάν Umar ότι ο Οθμάν – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – άρχισε να μιλάει σε ανθρώπους, είπε : Είδα τον Αγγελιοφόρο του Θεού, να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, απόψε σε όνειρο είπε : ( O Uthman, σπάσε το γρήγορο μαζί μας . ) Έτσι έγινε νηστεία και σκοτώθηκε από την εποχή του….

…Και Jaber al-Maghribi είπε: «Όποιος είδε ότι σκότωσε το γιο του, ο Θεός να του χορηγήσει μια επιτρεπτή διάταξη, επειδή ο Παντοδύναμος Θεός είπε: “ Μην σκοτώσει τα παιδιά σας για το φόβο της καταστροφής τους , ” και ειπώθηκε ότι ο γιος του ήταν αδικημένος για χάρη των χρημάτων και της δόξας του κόσμου ….

…Όποιος βλέπει ότι σκοτώνει θα κάνει καλά και θα μετανοήσει ειλικρινά, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Μετανοήστε στους δίκαιους σας και σκοτωθείτε . Το στίχο . Και όποιος βλέπει ότι σκοτώνεται, θα παρατείνει τη ζωή του . Και όποιος το βλέπει σαν να έχει σκοτώσει ένα άτομο χωρίς να θανατωθεί, οι σκοτωμένοι θα ευλογηθούν με το καλό . Η βασική αρχή είναι ότι η σφαγή όταν δεν επιτρέπεται η σφαγή είναι άδικη . Εάν βλέπει ότι έχει σφαγιάσει μια σφαγή, τότε καταδικάστε τον σφαγέα για αδικία του σφαγμένου στη θρησκεία του ή διαπράττοντας ανυπακοή σε αυτόν . Όσο όποιος σκοτώσει ή ονομάσει έναν δολοφόνο και γνωρίζει τον δολοφόνο του, θα λάβει καλό, τραγούδι, χρήματα και δύναμη . Αυτό μπορεί να επηρεαστεί από τον δολοφόνο ή τον σύντροφό του, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Και όποιος σκοτώνει έναν αδικητή μας έχει κάνει κυβερνήτη για τον κυβερνήτη του ». Αν και δεν είναι γνωστός δολοφόνος, είναι ένας άντρας Cavour που είναι Άμλετ με την ικανότητα, είτε Kafr El – Din είτε Kafr χάρη, ο στίχος : ~ο άνθρωπος σκότωσε τον Οκφάρχ ~ και είδε τον λαιμό του να μην ξέρει τη σφαγή, είναι ο άνθρωπος που έχει εφεύρει μια αίρεση ή μίμησε το λαιμό του ψευδείς μαρτυρίες και την κυβέρνηση και να ξοδέψουν . Όσο για τον θανάτωση του πατέρα, της μητέρας ή του γιου του, πρέπει να τον αποτρέψει και να παραβιάσει εναντίον του . Όσο για τη σφαγή μιας γυναίκας, πρέπει να την αλλάξει . Ομοίως, εάν ένα θηλυκό ζώο σφαγεί, και έχει σεξουαλική επαφή με μια γυναίκα ή χαλάσει έναν πρωτότοκο, και όποιος σφαγιάσει ένα αρσενικό ζώο πίσω του, σφαγεί, και αν δει ότι σκότωσε ένα παιδί και ψήνει ένα παιδί και δεν μαγειρεύει , τότε η αδικία είναι στον πατέρα και τη μητέρα του . Εάν το αγόρι είναι θέμα σκοταδιού, τότε αδικείται στα δεξιά του και ονομάζεται άσχημο, ακριβώς όπως πήρε η φωτιά από τη σάρκα του και δεν είχε μαγειρευτεί, και αν ήταν αυτό που λέγεται γι ‘αυτό, το μπάρμπεκιου θα να γίνει . Εάν το αγόρι δεν είναι αυτό που λέγεται για αυτό και αδικείται από αυτό, τότε αυτό ισχύει για τους γονείς του, γιατί καταπιέζονται και ρίχνουν ένα ψέμα, και οι άνθρωποι αφθονούν, και όλα αυτά είναι άκυρα εφόσον το η φωτιά δεν μαγειρεύει . Αν δει το αγόρι να σφάζονται με μπάρμπεκιου, τότε είναι που το αγόρι φτάνει στο επίπεδο των ανδρών . Εάν η οικογένειά του έτρωγε από τη σάρκα του, θα τους κέρδιζε από την καλοσύνη και την εύνοιά του . Εάν βλέπει ότι ένας σουλτάνος ​​σφαγεί έναν άντρα και τον βάζει στο λαιμό του προσώπου της όρασης χωρίς κεφάλι, τότε ο σουλτάνος ​​καταπιέζει ένα άτομο και τον ρωτάει για το τι δεν μπορεί να κάνει, και αυτός ο κομιστής απαιτεί αυτή τη ζήτηση και του ζητάει τα λεφτά του που είναι βαριά με το βάρος των σφαγέντων, αν τον γνωρίζει, τότε είναι ο ίδιος, και αν δεν τον γνωρίζει και ήταν γέρος, τότε τον παίρνει με έναν φίλο Και απαιτείται να πληρώσει πρόστιμο βάσει του βάρους και της ελαφρότητάς του . Και αν ήταν νέος, πήρε έναν εχθρό και ήταν ερωτευμένος . Εάν ο επικεφαλής του σφαγμένου ατόμου είναι μαζί του, τότε του ζητείται η προσευχή, και δεν του επιβάλλεται πρόστιμο, και το πρόστιμο βαρύνει τον ιδιοκτήτη, αλλά θα του δώσει μια ψευδαίσθηση . Αν ο βασιλιάς δει ότι ο κύριος του σκότωσε, τότε θα τον απελευθερώσει . Και ένας άνδρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Είδα μια γυναίκα να σκοτώνεται στη μέση του σπιτιού της, να διαταράσσεται στο κρεβάτι της . Ο Ιμπν Σιρίν του είπε : Αυτή η γυναίκα έπρεπε να είχε γάμο στο κρεβάτι της εκείνο το βράδυ . Ο άντρας ήταν αδελφός και ο σύζυγός της απουσίαζε, οπότε ο άντρας σηκώθηκε από τον Ιμπν Σιρίν ενώ ήταν θυμωμένος με την αδερφή του με ένα κρυφό κακό, οπότε ήρθε στο σπίτι του και βρήκε τη δούλη της αδερφής του και του έφερε ένα δώρο και είπε : Ο κύριος μου ήρθε χθες από το ταξίδι . Έτσι ο άντρας χαίρεται, και απομάκρυνε τον θυμό του . Και μια γυναίκα Ιμπν Σιρίν ήρθε και είπε : Είδα ότι σκότωσα τον άντρα μου με έναν λαό . Της είπε : Μετέφερες τον άντρα σου στην αμαρτία, οπότε φοβάστε τον Θεό, για να δοξασθεί και να μεγαλώσει . Πίστευε . Και ένας άλλος ήρθε σ ‘αυτόν και είπε : Είδα ότι είχα σκοτώσει ένα αγόρι και το έφερα στη ζωή . Είπε ότι θα κάνατε λάθος σε αυτό το αγόρι καλώντας το σε κάτι απαγορευμένο και ότι θα σας υπακούει ….

…Λέγεται ότι το όραμα της δολοφονίας για κάποιον που θέλει να εκτελέσει το Χατζ δείχνει ότι έχει φτάσει και το έχει επιτύχει, και εάν ο οραματιστής είναι άρρωστος, τότε θα θεραπευτεί ….

Ο Al-Kirmani είπε, ~Όποιος βλέπει ότι κάποιος τον σκότωσε, θα πάρει καλό και θα επωφεληθεί από αυτόν ~….

Και όποιος βλέπει ότι σκοτώνει οποιοδήποτε από αυτά με ενοχή, θα ερμηνεύσει με την αδικία του κατά την κρίση του ….

…Η Mizar είναι σε ένα όνειρο μια ελεύθερη γυναίκα . Εάν μια γυναίκα βλέπει ότι έχει μια γυαλισμένη κόκκινη ρόμπα, τότε κατηγορείται για υποψία και αν βγαίνει από το σπίτι της φορώντας πέπλο, αυτή η υποψία θα εξαπλωθεί από αυτήν . Εάν βλέπει τον άντρα της με φόβο, τότε κατηγορείται για υποψία και παραμένει σε αυτήν . Και το τσάρο της γυναίκας δείχνει τον γάμο της ….

…Mizar : μια ελεύθερη γυναίκα, επειδή οι γυναίκες είναι το αντικείμενο του μιζάρ . Εάν μια γυναίκα βλέπει ότι έχει κόψει ένα κόκκινο σακάκι, κατηγορείται για υποψία . Εάν βγαίνει από το σπίτι της μέσα του, αισθάνεται καλά . Εάν φοβούταν τα οράματα στον άντρα της, κατηγορείται για υποψία ότι την αναζητά . Και μια μουφχάφα : μια γυναίκα και ένας ιδιοκτήτης σπιτιού, και όποιος βλέπει ότι φοράει φόρεμα, τότε θα πέσει μια καλή γυναίκα . Και όποιος φορούσε κόκκινο όρκο, σκοτώθηκε από μια γυναίκα ….

…Όσο για το τραγούδι, αν είναι καλή φωνή, δείχνει μια κερδοφόρα συναλλαγή, και αν δεν είναι μια καλή φωνή, τότε είναι ένα χαμένο εμπόριο. Μερικοί από αυτούς είπαν ότι το τραγούδι στην αγορά για τους πλούσιους είναι μια έκθεση, και για τους φτωχούς η απώλεια του νου, και το τραγούδι στο μπάνιο κατηγορείται ομιλία και όποιος βλέπει ότι τραγουδά σε ένα μέρος υπάρχει ψέμα ή εξαπάτηση που χωρίζει αγαπημένους…

…Ο Al-Karmani είπε: «Όποιος είδε ότι ήταν γυμνός, τότε ήταν αφοσιωμένος σε ένα θέμα που είχε εξετάσει προσεκτικά . Ένιωσα ότι ήταν γυμνός στην αγορά ή το κέντρο γεμάτο με ανθρώπους και είδε τα γεννητικά όργανα του εξέχοντα φαινόμενο ενός ιδιαίτερα οι άνθρωποι ψάχνουν για αυτόν και είναι ντροπή από τους ανθρώπους είναι μια παρουσίαση ελάττωμα ήταν κρυμμένη από αυτούς δεν θέλει να εντοπίσει και να μπορεί να υποδηλώνει παραβίαση της απόκρυψης, αλλά ένιωσε ότι απογυμνώθηκε σε ένα τζαμί που απομακρύνθηκε από τις αμαρτίες του και ίσως ο Ντελ Στο τζαμί, απόσπασμα από την εμφάνιση της θρησκείας που έχει, όπως η πρόσκληση στην προσευχή, η προσευχή, η απαγγελία, ο ιμάμης και ούτω καθεξής . Και αυτός που βλέπει ότι είναι γυμνός και έχει κάποια πράγματα που κρύβει μεταξύ των ανθρώπων, τότε ερμηνεύει έναν άνθρωπο που ήταν πλούσιος και τα χρήματά του έχουν φύγει και τα υπόλοιπα όσα κρύβει, ώστε να το διατηρήσει και να ακολουθήσει το μονοπάτι της θεότητας . Ένιωσε ότι γυμνό και όχι είναι κάτι που κανείς δεν είδε τα λάθη του και δεν πιστεύει ότι ο ίδιος αποκάλυψε ότι ήταν άρρωστος θεραπευμένος αν και ανησυχούσε ότι πήρε την κύρια ανησυχία του, αν και οφείλει να ξοδέψει τη θρησκεία του και ότι ) ήταν ένα πλούσιο χρυσό χρήμα ή πούλησε το σπίτι του ή πέθανε τη σύζυγό του, και ίσως έδειχνε μετάνοια και ίσως να του αφαιρεθεί ο κόσμος και να καλυφθεί στο μέλλον, και ίσως να χτυπηθεί με τα χρήματά του, και μπορεί να ειπωθεί για αυτό που μισεί και να αφαιρεί τον δίκαιο άνθρωπο είναι καλό και επωφελές, και αυτοί και οι ανυπάκουοι βγαίνουν και ντροπιάζουν και δυσφημίζουν το κάλυμμα του και το εκθέτουν . Είναι αίσθηση ότι είναι μια γυμνή αυτός κατηγορείται για την κατηγορία της , όπου αθώα του στίχου, O υμείς που πιστεύουν! Και είδα ότι ήταν γυμνός και ήταν η ιδιοκτησία ή ο ιδιοκτήτης της δουλειάς που την κόβει, ειδικά αν τον ληστεύατε θυμωμένος αν είδε τι ήταν ευχαριστημένο με αυτούς τους βρόχους, είναι ελαφρύτερο από τη μόνωση και ίσως Έλλειψη φουσκώματος . Και αν η γυναίκα βλέπει ότι είναι γυμνή, τότε δεν υπάρχει καλό γι ‘αυτήν και αν έχει σύζυγο, την χωρίζει . Αν το θεωρήσει στην αγορά ή στο κέντρο γεμάτο ανθρώπους και είδε με αυτό το κεφάλι να αποκαλυφθεί ότι ερμήνευσε τη μεγάλη της καταστροφή είτε τον σύζυγό της είτε τους δοξάζονταν και είναι διάσημος στα χρήματά της και πηγαίνει σεμνότητα δεν είναι καλό να βλέπεις ότι οι γυναίκες όλη την πρόταση, είτε αγόρια είτε παλιά ….

…Όσον αφορά τη συγχώρεση, τότε ο Μαχμούντ, όποιος βλέπει ότι έχει συγχωρήσει τον ένοχο μιας αμαρτίας, τότε κάνει μια πράξη που ο Θεός θα τον συγχωρήσει. Όσον αφορά την ευθύνη, όποιος βλέπει ότι κατηγορεί τους άλλους για την εντολή του, τότε κάνει κάτι τέτοιο αξίζει να τον κατηγορήσει. Όσον αφορά την επίπληξη, αυτό δείχνει την αγάπη γιατί κατηγορείται μόνο για αυτόν που αγαπά….

…Όποιος βλέπει σαν ένας καλός νεαρός να του δίνει zakat, τότε κατηγορείται για έναν εχθρό, και αν ένας σεΐχης zakat πληρώνει ένα καλό άνδρα, και αν ο σεΐχης είναι άγνωστος, αποκτά την ηγεσία του εξαιτίας αυτού, και για συστήνοντας τους ηλικιωμένους, μετά τη φτώχεια ….

…Όσον αφορά την κατηγορία, όποιος βλέπει ότι κατηγορεί κάποιον άλλον για κάτι, τότε κάνει κάτι τέτοιο, τότε αξίζει να κατηγορηθεί για αυτό που ειπώθηκε με την έννοια : Πόσοι άνθρωποι κατηγορούνται όταν κατηγορείται ….

…Και όποιος βλέπει ότι κατηγορεί τον εαυτό του για ένα θέμα που έχει χάσει, τότε μπαίνει σε μια μπερδεμένη υπόθεση για την οποία κατηγορείται, και τότε ο Θεός τον παίρνει μακριά και είναι ευχαριστημένος με αυτό, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Η ψυχή θαυμάζεται από κακό εκτός από αυτό που ο Θεός έλεος . ~…

…Εάν ονειρεύεστε ότι θαυμάζετε τα ψηλά γυναικεία πόδια, θα χάσετε την κοινή σας λογική και θα συμπεριφερθείτε με παράλογο τρόπο με μια γοητευτική γυναίκα . Εάν δείτε παραμορφωμένα πόδια, τότε αυτό υποδηλώνει επαγγέλματα χωρίς κέρδος από αυτούς και συντρόφους κακού χαρακτήρα . Ένα τραυματισμένο πόδι είναι ένα σημάδι επώδυνων επιθέσεων και απώλειας ελονοσίας . Εάν ονειρεύεστε ότι έχετε ένα ξύλινο πόδι, αυτό δείχνει ότι θα υποτιμήσετε ψευδώς τον εαυτό σας για τους φίλους σας . Εάν εμφανιστεί μια πληγή στα πόδια σας, αυτό συμβολίζει ένα βάρος στο εισόδημά σας βοηθώντας τους άλλους . Εάν ονειρεύεστε ότι έχετε τρία πόδια ή περισσότερα, αυτό δείχνει ότι η φαντασία σας θα δημιουργήσει πολλά έργα, ένα από τα οποία δεν θα σας ωφελήσει ποτέ . Εάν δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα πόδια σας, αυτό υποδηλώνει τη φτώχεια . Εάν ακρωτηριαστεί ένα πόδι, θα χάσετε πολύτιμους φίλους και τα αποτελέσματα του σπιτιού θα κάνουν τη ζωή σας αφόρητη . Εάν ένα κορίτσι αρέσει στα πόδια της, αυτό υποδηλώνει ασήμαντη σημασία, και ο άντρας που την εντυπωσιάζει θα την απομακρύνει . Αν σε ένα όνειρο έχει δύο πόδια γεμάτα μαλλιά, τότε θα κυριαρχήσει στον άντρα της . Εάν τα πόδια σας είναι καθαρά και καλά διαμορφωμένα, αυτό δείχνει ένα ευτυχισμένο μέλλον και πιστούς φίλους ….

…Εάν ονειρεύεστε ότι είστε αναστατωμένοι, αυτό σημαίνει ότι μπορεί να αναπτύξετε μια ασθένεια που προκαλεί την ανικανότητά σας ή ότι θα συσχετιστείτε με ένα σεξουαλικό σκάνδαλο . Αν δείτε άλλους να κάνουν εμετό, αυτό σημαίνει ότι θα συνειδητοποιήσετε την ψεύτικη και την εξαπάτηση των ανθρώπων που ζητούν τη βοήθειά σας . Εάν μια γυναίκα ονειρευόταν ότι έμετο ένα κοτόπουλο, αυτό σημαίνει ότι θα θλίψει ψευδώς για την ασθένεια του συγγενή της, και αυτό μπορεί να σημαίνει έλλειψη επιτυχίας στη δουλειά και την ταλαιπωρία . Και εάν κάνετε εμετό αίμα, ξέρετε ότι σύντομα θα αρρωστήσετε . Και θα ζήσετε με άγχος και θλίψη στο σπίτι και θα υποφέρετε από την ταλαιπωρία των παιδιών και των κατοίκων του σπιτιού ….

…Και όποιος βλέπει ότι ο λέβητας δεν έχει μυρωδιά, τότε δηλώνει ότι κατηγορείται για ψέματα ….

…Είναι σε ένα όνειρο . Ενδείκνυται να ακολουθήσει τον Σατανά σε πολλές ενέργειες που απαιτούν να μπουν οι άνθρωποι . Και αυτό δείχνει παραβίαση της υπόσχεσης, γιατί ο Παντοδύναμος είπε : ( Και ο Σατανάς είπε όταν αποφασίστηκε το ζήτημα, ο Θεός σας υποσχέθηκε την αλήθεια, και σας υποσχέθηκα και σας έσπασα ) στον Παντοδύναμο λέγοντας : ( Μην με κατηγορείτε και κατηγορήστε τον εαυτό σας ). Και όποιος βλέπει ότι κατηγορεί τον εαυτό του και την δυσφημίζει, τότε θα πέσει σε σύγχυση και ηθική για την οποία κατηγορείται, τότε ο Παντοδύναμος Θεός θα τον απαλλάξει και θα θριαμβεύσει στον εχθρό του, θα βγει από το να κατηγορεί τους ανθρώπους και θα φτάσει στο καλύτερο και των δύο κόσμων ….

…Και όποιος βλέπει ένα αγόρι να σφάζονται και να ψήνεται στη σχάρα, τότε αδικείται και λέγεται στην περίπτωσή του ότι είναι άσχημος σύμφωνα με αυτό που ανέλαβε από αυτόν και αν το αγόρι δεν ήταν ένας από τους λαούς της καταπίεσης, τότε κατηγορείται για την οικογένειά του ….

…Ο Ντάνιελ είπε : Το όραμα της βροχής ερμηνεύεται με καλοσύνη και έλεος από τον Παντοδύναμο Θεό αν είναι γενικό για τον Παντοδύναμο λέγοντας: « Αυτός είναι που κατεβαίνει τη βροχή αφού πέσουν και διαδώσει το έλεός του. ~ Αν η βροχή πέσει τη στιγμή της, οι άνθρωποι την αγαπούν και είναι ικανοποιητική, και αν έρθει σε μια εποχή διαφορετική από την ώρα της, οι άνθρωποι δεν την αγαπούν και κατηγορείται. Η βροχή ήταν ιδιαίτερη, όπως κατέβηκε σε ένα σπίτι ή σε ένα στρατόπεδο, καθώς είναι μια ασθένεια και μια ασθένεια ή μια ταλαιπωρία και αγωνία, και αν η βροχή πέφτει άνετα, είναι καλό ή όφελος ….

…Όποιος βλέπει ότι χτίζει ένα δωμάτιο, τότε κατηγορείται για μια γυναίκα, και αν χτίζει ένα δωμάτιο πάνω από ένα άλλο, δείχνει τον γάμο του με μια γυναίκα πάνω από τη γυναίκα του και ίσως το δωμάτιο δείχνει μια υψηλή θέση και αυξάνει το επίπεδο και το κύρος μεταξύ των ανθρώπων ….

…Είναι το μισούσε όταν φίδι αγγούρι, και μερικά από ειπώθηκε ότι είδε χτύπησε Vqosa και τον σκύλο χορτάτο, είναι κατηγορείται για κλοπή και είδε ότι χτύπησε κάτι και δεν ξέρει αν είναι Vqosa ή Αγγουράκια έχει ερμηνευθεί με δύο τρόπους είναι μελαγχολία και καλό κέρδος .)…

…Η κάμπια : Είναι πράσινος, γιατί είναι ένας άνθρωπος που έχει θρησκεία, μπαίνει στα χρήματα των αρχηγών και των εμπόρων, και κλέβει λίγο, και δεν κατηγορείται για αυτό λόγω της καλής εμφάνισής του ….

…Εάν ο νεαρός είναι ζεστός, τότε είναι άρρωστος ή κατηγορείται για κατηγορία ….