…Εάν δείτε ένα κερί να καίει με μια καθαρή και σταθερή φλόγα, αυτό σημαίνει τη δέσμευση αυτών που βρίσκονται γύρω σας και τον πλούτο σε σταθερό έδαφος . Για ένα κορίτσι που ονειρεύεται ότι βάζει κεριά σε καλούπι σημαίνει ότι θα βρει μια απροσδόκητη πρόταση γάμου και μια χαρούμενη επίσκεψη σε απομακρυσμένους συγγενείς . Αν ανάψει ένα κερί, θα συναντήσει κρυφά την αγαπημένη της λόγω γονικής αντίθεσης . Εάν δείτε ένα κερί να μετατρέπεται σε υγρό, τότε υπάρχουν εχθροί που ετοιμάζουν αναφορές εναντίον σας . Εάν ένα κερί χωρίσει, προβλέπει θλιβερά νέα . Οι φίλοι πέθαναν ή σε κίνδυνο ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει ένα αναμμένο κερί στο χέρι του, και κάποιος το σβήνει, τότε δείχνει ότι κάποιος ζηλεύει από αυτό που είναι μέσα του ( χάρη ) . Και όποιος βλέπει ότι έχει ένα αναμμένο κερί στο χέρι του και την έλλειψη του φωτός του, τότε δείχνει την έλλειψη της χάρης και της κατάστασής του . Και όποιος βλέπει στο χέρι του ένα κερί που δεν είναι αναμμένο, τότε δείχνει ότι έχει συμβεί κάτι λίγο ….

…Το κερί είναι σε ένα όνειρο ένας Σουλτάνος ​​ή ένα αξιοπρεπές, γενναιόδωρο αγόρι . Και ένα κερί είναι ένα επιτρεπόμενο χρήμα που φτάνει ο ιδιοκτήτης του μετά από δυσκολίες, έτσι ώστε το μέλι να μπορεί να εξαχθεί από αυτό . Για την άγαμη γυναίκα, το κερί δηλώνει τη γυναίκα, και μπορεί να υποδηλώνει την κηδεμονία ή έναν δίκαιο άνδρα, και αν είναι παντρεμένος, δείχνει κηδεμονία, και είναι μια καθοδήγηση για τους ανίδεους και τον πλούτο για τους φτωχούς ….

…Το κερί : ένας σουλτάνος ​​ή ένα λεπτό, επικίνδυνο, γενναιόδωρο αγόρι και ένα κερί είναι επιτρεπόμενα χρήματα που ο ιδιοκτήτης του φτάνει μετά από δυσκολίες, σε ένα μέρος όπου διαλύεται μέχρι να εξαχθεί το μέλι ….

…Όσο για το κερί, είπε ο Ibn Sirin, το κερί είναι η δόξα και το κράτος ….

…Και όποιος βλέπει στο σπίτι του ένα αναμμένο κερί και το σπίτι λάμπει με το φως του, τότε δείχνει ότι έχει υπάρξει μεγάλη ευλογία σε αυτό και όποιος βλέπει ότι πήρε ένα αναμμένο κερί από το χέρι κάποιου, τότε δείχνει ότι η δόξα και η δύναμη έχουν συνέβη από αυτόν τον άντρα ….

…Ο Al-Kirmani είπε: «Όποιος βλέπει στο χέρι του ένα αναμμένο κερί και σβήνει, δείχνει τον θάνατο της συζύγου του και αν δεν είχε γυναίκα, τότε δείχνει αλλαγή στην κατάστασή του »….

…Και ο Ντάνιελ είπε ότι αν είδε ένα αναμμένο κερί στο χέρι του ή στο σπίτι του, αν είχε μια γυναίκα που γεννά ένα αγόρι, και αν ήταν άγαμος, θα παντρευόταν ή θα αγόραζε μια υπηρέτρια και αν είχε έναν απόντη ενώ ταξιδεύοντας τότε θα έφερνε ασφάλεια ….

Και όποιος πιστεύει ότι έχει κόμμι κεριού, δείχνει ότι το όφελος λαμβάνεται από ένα άρρωστο άτομο ….

…Al-Sarraj : Είναι ο διαχειριστής ενός σπιτιού, οπότε όποιος βλέπει ότι έχει δανειστεί μια λάμπα θα αποκτήσει γνώση και κύρος . Ένιωσε ότι σβήνει μια λάμπα, ακυρώνεται ότι ένας άνθρωπος είναι στα δεξιά, αλλά δεν ακυρώνει, ο στίχος : ~ θέλουν να Atefaa το φως του Αλλάχ με τα στόματά τους, αλλά ο Αλλάχ θα ανάψει ~ , και είδε σαν να περπατάς κατά τη διάρκεια της ημέρας στα ΝΑ, θα είναι πολύ θρησκεία ευθεία, λέει : ~ Και θα σου φτιάξει ένα φως με το οποίο μπορείς να περπατήσεις .~ Εάν βλέπει σαν να περπατάει σε μια λάμπα τη νύχτα, τότε Θα πρέπει να εκτελέσει tahajjud εάν είναι μέλος της οικογένειάς του, διαφορετικά καθοδηγείται σε ένα θέμα στο οποίο θα μπερδευτεί, γιατί το σκοτάδι είναι σύγχυση και το φως είναι καθοδήγηση . Και ίσως είναι αμαρτωλός, θα το μετανοήσει, και αν βλέπει σαν μια λάμπα να ανθίζει από τα δάχτυλά του ή από κάποια από τα μέλη της, τότε μια ασαφής υπόθεση γίνεται σαφής σε αυτόν μέχρι να είναι σίγουρος γι ‘αυτό με σαφή στοιχεία , και αν βλέπει ότι έχει μια λάμπα, μέσα του υπάρχει μια δύναμη ή ένας μελετητής ή μια ευλογημένη παροχή, τότε αν βλέπει ότι έχει μια λάμπα, το φως του είναι ο Ήλιος, γιατί διατηρεί και ερμηνεύει το Κοράνι και τη λάμπα αυξάνει το φως της καρδιάς και τη δύναμη στη θρησκεία και επιτυγχάνει αυτό που είναι επιθυμητό . Λέγεται ότι ο Siraj ήταν ευσεβής λόγιος, νομικός ή γενναιόδωρος έμπορος δαπανών . Και όποιος βλέπει μια λάμπα στο σπίτι του, θα γεννηθεί ένα αγόρι, Μουμπάρακ . Και όποιος βλέπει ότι έχει μια λάμπα στο χέρι του, ή ένα κερί, ή μια φωτιά, τότε σβήστε το, και αν είναι απομονωμένος σουλτάνος, ή χαμένος, έμπορος ή ιδιοκτήτης, τα χρήματά του έχουν φύγει, επειδή ο Θεός Ο Παντοδύναμος λέει : «Όπως η παραβολή αυτού που καίγεται από φωτιά, όταν ανάβει ό, τι είναι γύρω του, ο Θεός θα απομακρυνθεί από το φως τους και θα τους καταστρέψει» . Και η λάμπα του σπιτιού είναι για να παντρευτεί μια μόνη γυναίκα και για τον ασθενή μια απόδειξη ευεξίας . Εάν το καύσιμο δεν ανάβει . Δείχνει ζοφερότητα . Και η σέλα υποδηλώνει την εμφάνιση κρυφών πραγμάτων ….

…Κηροπήγιο Εάν δείτε ένα κηροπήγιο να φέρει ένα πλήρες κερί, αυτό σημαίνει ότι ένα λαμπρό μέλλον εκτείνεται μπροστά σας γεμάτο υγεία, ευτυχία και αγαπημένους φίλους . Αλλά αν το κηροπήγιο είναι άδειο, το θέμα αντιστρέφεται ….

…Η λυχνία δείχνει σε μια έγκυο γυναίκα σε ένα όνειρο παιδί ενός άνδρα επιστήμονα . Και η λάμπα για τον ασθενή είναι σύζυγος, και αν η λάμπα σβήσει, ο ασθενής θα πεθάνει . Όποιος σβήνει μια λάμπα και ανάβει, και έχει ένα άρρωστο άτομο, τότε επιστρέφει στην υγεία . Η αδύναμη λυχνία με αμυδρό φως υποδεικνύει μια έγκυο γυναίκα για ένα σκλάβος . Και ειπώθηκε : Η λάμπα δείχνει την εμφάνιση κρυφών πραγμάτων . Και όποιος βλέπει τη λάμπα του σπιτιού του να λάμπει ισχυρή και καλή, αυτή είναι η καλοσύνη των αξιών του σπιτιού, και αν το βλέπει ως αδύναμο, η κατάσταση των αξιών είναι αδύναμη . Και όποιος βλέπει ότι η σέλα του σβήνει, τότε αυτή η σύγχυση είναι θέμα των αξιών του σπιτιού και της κακής του κατάστασης, και μπορεί να υποδηλώνει το θάνατό του ή τον θάνατο του γιου του, των γονιών του ή της συζύγου του . Εάν ο ασθενής βλέπει ότι ανεβαίνει στον ουρανό με μια λάμπα και μετά επιστρέφει στη γη, αυτή είναι η ψυχή του που ανεβαίνει σε αυτήν . Και όποιος το είδε ότι πήρε μια λάμπα, που κέρδισε μια σημαία και τη σήκωσε . Αν δει ότι βάζει μια λάμπα στο στόμα του, τότε ακυρώνει το ζήτημα ενός ανθρώπου που έχει δίκιο . Και όποιος πιστεύει ότι περπατάει τη μέρα με μια λάμπα, τότε θα είναι πολύ θρησκευτικός και ευθεία προς τα εμπρός . Εάν βλέπει ότι περπατά με μια λάμπα τη νύχτα, τότε προσεύχεται . Όποιος έχει σβήσει μια λάμπα, ένα κερί, ή μια φωτιά στο χέρι του και είναι κυβερνήτης, τότε αφαιρείται, και αν είναι έμπορος, χάνει και αν είναι καλός, τα χρήματά του χάνονται . Το Al-Sarraj, εάν το καύσιμο του δεν είναι αναμμένο, υποδηλώνει ζοφερότητα . Δείτε επίσης τη λάμπα, δείτε τη λάμπα ….

…Είναι σε ένα όνειρο σε διάφορα πρόσωπα, καθώς το άσπρο ψωμί δείχνει καλή διαβίωση και ευημερία . Και το μαύρο ψωμί υποδηλώνει αγωνία στη ζωή, και ειπώθηκε : Κάθε καρβέλι δηλώνει ένα συμβόλαιο χρημάτων, το οποίο είναι είτε χίλια, εκατό, ή δέκα ανάλογα με την κατάσταση του παρατηρητή και τι είναι κατάλληλο για αυτόν . Και το πικρό ψωμί είναι ένα πικρό ψωμί . Το γλυκό ψωμί είναι πιο ακριβό αν είναι σαν μέλι ή ζάχαρη . Και όποιος τρώει ψωμί με περιττώματα, τρώει μέλι με το κερί του . Το καλύτερο ψωμί είναι ο ώριμος φούρνος . Είναι ενδεικτικό του Ισλάμ, επειδή είναι ο πυλώνας της θρησκείας, η δύναμη της ψυχής και η ζωή της ψυχής, και μπορεί να αναφέρεται στη ζωή, και στα χρήματα που είναι η δύναμη της ψυχής . Το καρβέλι μπορεί να υποδηλώνει επίπληξη και το ζήτημα, και ίσως η μητέρα νταντά με την οποία είναι ο Σαλαντίν και η διατήρηση της γυναίκας, και το ψωμί που καθαρίζεται από αυτό δείχνει καθαρή ζωή, καθαρή γνώση και την όμορφη λευκή γυναίκα . Όποιος βλέπει ότι διαχωρίζει το ψωμί μεταξύ ανθρώπων ή αδύναμων και είναι μαθητής της γνώσης, τότε θα αποκτήσει από τη γνώση αυτό που χρειάζεται, και αν είναι κήρυκας, αυτά είναι το κήρυγμα και οι εντολές του, εκτός εάν οι άνθρωποι που πήραν τη φιλανθρωπία του από αυτόν είναι πάνω του, και η φιλανθρωπία είναι η βρωμιά των ανθρώπων . Και όποιος βλέπει έναν νεκρό, του δίνει ψωμί, γιατί είναι χρήμα ή διαβίωση που του έρχεται από το χέρι κάποιου άλλου . Και όποιος βλέπει ψωμί στα σύννεφα, στις στέγες, ή στις κορυφές των φοινίκων, τότε βράζει, και όλες οι πωλήσεις και τα τρόφιμα . Εάν θεωρείται σαν να ποδοπατείται στο έδαφος, τότε είναι μια μεγάλη ευημερία που οδηγεί σε αθλιότητα . Όποιος δει ένα νεκρό άτομο παίρνει ένα καρβέλι ψωμί για αυτόν, ή τον βλέπει να πέφτει από αυτό σε φωτιά, ή στο ύπαιθρο, ή σε πίσσα, και είναι αδρανής, τότε είναι αίρεση στην οποία καλείται και έναν πειρασμό στον οποίο πέφτουν οι άνθρωποι, οπότε το καρβέλι είναι το χρέος του, και αν είχε μια άρρωστη γυναίκα, χάθηκε, και αν ήταν αδύναμη στο χρέος, είναι κατεστραμμένη . Και όποιος βλέπει ότι ψήνει ψωμί τότε προσπαθεί να ζητήσει σύνταξη για να ζητήσει μόνιμη παροχή. Εάν το ψωμί φτάσει γρήγορα σε κατάσταση και παίρνει χρήματα στο χέρι του . Και το ρητό σας είναι ένα καρβέλι γονιμότητας, ευλογίας και διαβίωσης, και άλλοι το έχουν ζητήσει . Και αν είδε πολλά ψωμιά χωρίς να τα φάει, θα βρει τους αδελφούς μας . Εάν έχει μια φραντζόλα κριθαριού, τότε είναι μια κακή μέση διαβίωσης, και αν δει μια φλοιώδη φραντζόλα, αραιώνει τα προς το ζην, και αν του δοθεί ένα κομμάτι ψωμί και το τρώει, αυτό δείχνει ότι η ζωή του είναι έξω και η ζωή του έχει λήξει. Εάν παίρνει ένα αλίευμα, τότε ένας άντρας είναι άπληστος . Και ο Largif για ανύπαντρη γυναίκα . Ένα καθαρό, ώριμο καρβέλι του Σουλτάνου είναι η δικαιοσύνη και η δικαιοσύνη του, και ο κατασκευαστής έχει συμβουλές για να το κάνει . Το ψωμί καλαμποκιού και τα ρεβίθια είναι σφιχτά και ακριβά . Και αν είδε ψωμί στα σκουπίδια, είναι φθηνό . Και ένα μεγάλο καρβέλι είναι ένα ευρύ ψωμί και μια μεγάλη διάρκεια ζωής . Και το ψωμί δείχνει ξέγνοιαστο εξαφανισμένο . Και το ψωμί κριθαριού για όσους δεν έχουν τη συνήθεια να το τρώνε είναι στενό και ακριβό, γιατί τρώγεται σε υψηλές τιμές . Και το ζεστό ψωμί είναι υποκρισία και η επιβίωση σε αυτήν την υποψία, επειδή η φωτιά παραμένει σε αυτό . Και όποιος βλέπει ένα καρβέλι κρέμεται στο μέτωπό του, αυτή είναι η φτώχεια και η ανάγκη του . Και το ψωμί που καλύπτεται με ρούχα είναι πολλά χρήματα, τα οποία δεν ωφελούν τον ιδιοκτήτη και δεν πληρώνουν zakat . Το ψωμί Bagel είναι στενό στην πανσιόν για φαγητό γιατί ψήνεται μόνο από τους άπορους . Και όποιος βλέπει σαν να τρώει ψωμί χωρίς φαγητό, θα αρρωστήσει μόνος του και θα πεθάνει μόνος του . Και το ψωμί που δεν είναι μαγειρεμένο δείχνει υψηλό πυρετό . Και το ομιλητικό ψωμί για τους φτωχούς είναι άρρωστος και έχασε αυτό που περίμεναν : Είπε : Δηλώνει το αγόρι . Η κατανάλωση αφράτου ψωμιού είναι ένα προς το ζην, και ειπώθηκε : Η λιχουδιά του ψωμιού είναι βραχύβια ή λίγο κέρδος . Και όποιος βλέπει ότι έχει δύο μάρκες στο χέρι του, τρώει από αυτό και από αυτό, τότε ενώνει τις δύο αδελφές . Και το καρβέλι κέρδισε πολλά . Τα κέικ και τα παξιμάδια είναι υγιή για το σώμα . Το σάπιο ψωμί είναι φθηνότερο και αν έχει φτερά, βράζει . Και σπασμένο ψωμί, γονιμότητα, πλάτος και ένα ευχάριστο κέρδος . Και καρβέλι της συζύγου ή του γιου του ή για ένα ολόκληρο ή ντιρχάμ . Και το ξηρό μέρος του ψωμιού δείχνει την ανάγκη ως έμβρυο . Το κέικ είναι ένα ταξίδι και η είσοδος του σε κάποιον που δεν μπορεί να το φάει αποτελεί ένδειξη ανησυχίας, πικρής και αγωνίας . Και η τρυφερότητα είναι ένα ταξίδι, και μπορεί να δείχνει την ευκολία του σκληρού, και η απαλότητα του είναι δόξα, και όλα είναι κακά . Και το σάπιο ψωμί είναι διαφθορά στη θρησκεία, αποστασία από το Ισλάμ και διαφθορά της κατάστασης της γυναίκας . Τα διάφορα θραύσματα δείχνουν κέρδη από φιλανθρωπία ή υποκρισία . Και ο πολτός ψωμιού είναι χρήσιμη γνώση και ειλικρίνεια στην ομιλία και τη δράση . Οι φλούδες είναι υποκρισία, κολακεία και υποκρισία ….

…Παραδείγματα των οραμάτων : Αυτό το κομμάτι θα μιλήσω για τα παραδείγματα ορισμένων από τα οράματα της ειρήνης Προφήτη να του παρέχονται και μερικά από τα οράματα των συντρόφων είθε ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί τους , και να αρχίσει . Οράματα του Προφήτη ειρήνης σε αυτόν : ( α ) τα οράματα του Προφήτη ειρήνης σε αυτόν : Σημειώνω εδώ στον συμφωνημένο Aisha που διηγήθηκε ο Bukhari στο Σαχχέχτ του είπε : (η πρώτη είναι η αρχή της ειρήνης του Αγγελιοφόρου του Αλλάχ) πάνω του από την αποκάλυψη του αληθινού Στον ύπνο, δεν έβλεπε ένα όραμα, εκτός αν του ήρθε, όπως το πρωί. ) (1) Το μυθιστόρημα ήρθε σε ένα άλλο καλό όραμα , και η ειλικρινή και καλή αίσθηση για ένα από τα ζητήματα του μέλλοντος στα δεξιά των προφητών . Όσον αφορά τα ελάχιστα πράγματα , το Valsalehh διαφέρει από το ειλικρινές . Ως καλό single , οι προφήτες του Fraaa είναι όλοι ειλικρινείς , μπορεί να είναι έγκυροι και είναι οι περισσότεροι , μπορεί να μην ισχύουν για ένα ελάχιστο επίσης υπογεγραμμένο σε ένα όραμα όταν είδε ένα όραμα και μέσω της δολοφονίας των ιδιοκτητών . Και παρομοίασε το κερί Pflq χωρίς το άλλο , επειδή ο ήλιος της προφητείας ήταν το όραμα που ανάβει ο Μπάδι, εξακολουθεί να υπάρχει ότι το φως μπορεί να φιλοξενήσει ακόμη και τον ήλιο που λάμπει, ήταν εσωτερικά η Νόρια ήταν στην επικύρωση Bakraa Ka ο πρωτότοκος μου , και ήταν εσωτερικά σκοτεινός δυσπιστία Khvacha ως Abu άγνοια , και οι υπόλοιποι άνθρωποι μεταξύ αυτών των δύο καταστάσεων καθεμία από αυτές όσο δόθηκε φως . (2) Παραδείγματα οραμάτων του Προφήτη ειρήνης είναι πάνω του το ακόλουθο παράδειγμα : ( α – 1) από τον Άνα, ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί του από τον προφήτη ειρήνη σε αυτόν, είπε : ~Ο Paradise Fright μπήκε σε ένα παλάτι χρυσού . είπα : Για ποιον είναι αυτό . Είπαν : Για ένα νεαρό άνδρα από το Quraysh , νόμιζα ότι ήταν αυτός Είπαν. : Για Ομάρ Μπιν Αλ-Khattab . (3) Αυτή η συζήτηση ήρθε στο μυθιστόρημα του άλλου : ~ Αν και ήταν στον ύπνο, με είδε στον παράδεισο « και είπε :» Είπαν : Omar, « λέγοντας : Jibril και ο μουλάς Ikh του » ήρθε στο σωστό από την hadeeth του Αμπού Hurayrah, είθε ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί του, δήλωσε : Ο Messenger του Θεού, μπορεί να Ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη : « Ενώ κοιμόμουν, με είδες στον Ουρανό , και υπήρχε μια γυναίκα που κάνει πλύση δίπλα στο παλάτι μου , οπότε είπα : Για ποιον είναι αυτό; Είπαν ότι ο Omar δήλωσε τη ζήλια του Follette φάουλ . « Φώναξε ο Ομάρ ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί του και είπε : Επιτέθηκε στον Αγγελιοφόρο του Αλλάχ, ειρήνη σε αυτόν; Στο μυθιστόρημα όταν ο Ιμάμ Αχμάντ : Ο Αμπού Χουράιρα είπε : Φώναξε Ομάρ Είμαστε όλοι σε αυτό το Συμβούλιο με τον Αγγελιοφόρο του Αλλάχ ειρήνη πάνω του, ο Omar είπε : πατέρας σου, O Messenger του Αλλάχ , ο Oalik επιτέθηκε; και η έκπλυση εδώ Alaudhaeh που είναι η καθαριότητα και ο Χασάν ως ο παράδεισος δεν είναι οικιακή αποστολή , έχει ο γιος είπε πέτρα (4) ότι η γυναίκα που παρακολούθησε τον Απόστολο στη συνέχεια στο παλάτι είναι ένας ήχος ή ήταν ζωντανός, τότε είδε τον Προφήτη της να είναι ειρηνικός επάνω του στον παράδεισο μαζί με τη σύντομη ζωή που θα το βάλει από τους λαούς του Παραδείσου επειδή ο παρατηρητής είναι ο Αγγελιοφόρος του Αλλάχ, ειρήνη σε αυτόν , και είναι Μαζί με τη σύντομη ζωή υπόκειται σε ένδειξη ότι γνωρίζει τη διαδοχή του και έτσι ήταν . ( α – 2 ) Με την εξουσία του Αμπντουλάχ Μπιν Ομάρ, με την εξουσία του Αγγελιοφόρου του Θεού, μπορεί να του δοθούν οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού , είπε : « Ενώ κοιμόμουν, όταν είδα ένα φλιτζάνι με γάλα σε αυτό , το έπινα για να δω ότι η άρδευση μου έτρεχε στα νύχια μου. » Τότε έδωσα μου υπέρ Ομάρ Μπιν Αλ-Khattab . Είπαν : Τι το ερμήνευσες αυτό, Αγγελιοφόρος του Θεού; Είπε, « Επιστήμη ». (5) Εδώ ο Wa’el ο Προφήτης ειρήνη σε αυτόν επιστήμη γάλακτος Μερικοί επιστήμονες συνδέουν μεταξύ γάλακτος και επιστήμης λέγοντας : γάλα Rizk που δημιουργήθηκε από το καλό του Θεού μεταξύ των σκωριών του αίματος Vrt, όπως το επιστημονικό φως που έδειξε ο Θεός στο σκοτάδι του άγνοια , Vdob παροιμία σε ένα όνειρο ως εκείνοι που κατέληξαν στο γάλα Από αίμα και αίμα, είναι σε θέση να δημιουργήσει γνώση από αμφιβολία και άγνοια, και να διατηρήσει την εργασία από αμέλεια και λάθος βήμα . Κατά τη συζήτηση ότι η επιστήμη της ειρήνης Προφήτη να του παρέχονται στον Θεό δεν επιτευχθεί ένας βαθμός σε αυτό , γιατί έπινε μέχρι που είδε την άρδευση από τα άκρα , και δίνοντας παράλληλα τον προτιμώμενο ηλικίας υπόκειται σε σχέση με ό, τι συνέβη στην εποχή του Θεού , ώστε να κατηγορήσει τον Αϊαχζ στον Θεό . (6) ( a – 3 ) και η Aisha, ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένη μαζί της : Ο αγγελιοφόρος του Αλλάχ ειρήνη σε αυτόν ~Ο Aritk σε ένα όνειρο τρεις νύχτες, έλαβα τον βασιλιά σου στην κλοπή του μεταξιού λέει : Αυτό το Amrotk . Vokhv από . το πρόσωπό σας Αν είστε , λέω : ότι αυτό είναι από τον Θεό, θα μεταφερθεί . συμφωνηθέντων κατά λέξη του ατμού ). (7) και την έννοια του : την κλοπή του μεταξιού : φόρεμα ή λευκό ύφασμα από μετάξι . είναι έχει σημειωθεί στο πρώτο παράδειγμα, το τρίτο παράδειγμα των οραμάτων της ειρήνης Προφήτη να του παρέχονται ότι η ειρήνη Προφήτη σ ‘αυτόν δεν Aabarhama Omar και Aisha , Κατανόηση αν είναι οραμάτων στην οποία το όραμα είναι στο πρόσωπο και το πρόσωπό της αξίας δεν χρειάζεται να εκφράσει και να ερμηνεύσει , ήταν ο γιος είπε μια πέτρα στην εξήγησή του για το Χαντίθ του Ιμπάν Ομάρ και το όραμά του για τη φωτιά ότι κάποια οράματα δεν χρειάζονται έκφραση . (8) Το όραμα του Αμπντουλάχ Μπιν Ομάρ ήταν μέσω του Προφήτη ειρήνη του το όραμα όταν το πρώτο ποτό Omar bin al – Khattab μπορεί ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί του επιστήμη γάλακτος ———— —– (1 ) συμφώνησε με την Aisha . Αφηγείται από τον Μπουχάρι στο βιβλίο για να εκφράσει την πόρτα του πρώτου είναι η αρχή του αγγελιοφόρου του Αλλάχ ειρήνη πάνω του αληθινά όνειρα (351 \ 12 ) , και σκηνοθετείται από έναν μουσουλμάνο όπως στο πυρηνικό εξηγείται στο βιβλίο της πίστης στο πόρτα της αποκάλυψης του Λεπτή στον Αγγελιοφόρο , ειρήνη σε αυτόν ( 2/197 ) – προηγούμενη αναφορά . (2 ) Βλέπε Fath al – op – (355/12 ). (3 ) Αφηγήθηκε από τον Μπουχάρι στο βιβλίο της έκφρασης , η πόρτα του ανακτόρου σε ένα όνειρο (416 \ 12 ) – op – αφηγήθηκε από τον Ahmad στο Musnad του στην παλάμη Anas bin Malik, βλ. Εξήγηση π.χ. Thiat Ahmed Saffarini (739 \ 1 ) . Προηγούμενη αναφορά . Και ο Τερμίντι διηγήθηκε στο Σαχχ Σουνάν αλ – Τερμίντι στον χαρακτήρα του βιβλίου και στην πόρτα των αρετών του Ομάρ Μπιν αλ – Χατάμπ, ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί του – δημοσίευσε την Αραβική κληρονομιά Dar revive – Βηρυτό . (4 ) Fath al – Bari • op – ( 12/416 ). (5 ) Αφηγήθηκε από τον Μπάχικαρι στο άνοιγμα ( 12/393) _ op – Μουσουλμάνος όπως στο πυρηνικό (15/16 ) op . (6 ) Fath al – Μπάρι (12 /41 0 ) – op -, Μοχάμεντ Αμπντελαζίζ Halawi : Οράματα της ειρήνης Προφήτη να του παρέχονται και τα όνειρα των συντρόφων , που δημοσιεύθηκε Dar Vanguard , Κάιρο : 1412 του R 5 . (7) Συμπεριλήφθηκε από τον Al-Bukhari όπως στο Al-Fath (12/399), προηγούμενη αναφορά και (7/223), και διηγήθηκε από τον Μουσουλμάνο όπως στο Al-Nawawi (15/202) στο Βιβλίο του οι αρετές των Εταίρων και την αρετή της Aisha, μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί της, προηγούμενη αναφορά . (8) Ibn Hajar – Fath Al-Bari – προηγούμενη αναφορά (12/419). ** Αναφέρθηκε από τον Δρ Fahd Al-Osaimi…

…Και όποιος βλέπει ότι υπάρχει ένα κερί στο σπίτι του και σβήνει, τότε ερμηνεύεται και από τις δύο πλευρές από το κενό της ζωής του ή του θανάτου του παιδιού του, και ίσως ο ιδιοκτήτης του σπιτιού θα είναι ανυπεράσπιστος ….

…Όσο για το κερί, επιτρέπονται χρήματα που φτάνουν στον ιδιοκτήτη του μετά από κούραση ….