…Το στέμμα : Όσο για το στέμμα, αν μια γυναίκα το βλέπει στο κεφάλι της, τότε θα παντρευτεί έναν λεπτό άνδρα με εξουσία ή πλούσιο, και εάν είναι έγκυος, γεννά ένα αγόρι . Και αν ένας άνθρωπος τον δει στο κεφάλι του, τότε θα αποκτήσει ξένη δύναμη, και αν εισέλθει σε αυτό που είναι κατάλληλο για αυτόν, του έρχεται η ειρήνη της θρησκείας του, διαφορετικά υπάρχει κάτι που χαλάει τη θρησκεία, γιατί δεν του αρέσει να φοράει χρυσό στη Σαρία για τους άνδρες, και μπορεί επίσης να είναι μια γυναίκα που την παντρεύεται με υψηλό βαθμό πλούτου και πλούτου, και αν δει αυτό που φυλακίζεται στη φυλάκιση του Σουλτάνου, επειδή τον οδηγεί έξω και τιμά το θέμα του μαζί του, όπως και η τάξη του Γιουσέφ, ειρήνη σε αυτόν, τιμήθηκε με τον βασιλιά, εκτός αν έχει έναν απουσιάζοντα πατέρα, και δεν πεθαίνει μέχρι να τον δει έτσι ώστε να είναι το στέμμα του, και το στέμμα γεμάτο με ουσία είναι καλύτερο από μόνο το χρυσό στέμμα . Και αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Είδα σαν να υπήρχε χρυσό στέμμα στο κεφάλι μου και του είπε : Ο πατέρας σου σε ένα καρότσι είχε φύγει από το βλέμμα του και είχε το βιβλίο για αυτόν, και είπε ότι το στέμμα είναι στο κεφάλι του άντρα, το αφεντικό του που ήταν πάνω του, και κάτι που είναι αγαπητό σε αυτόν έχει φύγει από αυτόν. Και η όρασή του είναι πιο αγαπητή ….

…** το όραμα του προφήτη ότι θα παντρευτεί την Aisha από τον Hisham ibn Urwa από τον πατέρα του από την Aisha – μπορεί ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος – είπε : μου είπε ο Αγγελιοφόρος του Αλλάχ ειρήνη σε αυτόν ( είδα σε ένα όνειρο δύο φορές βλέπω έναν άνδρα ποιος σε παίρνει στην κλοπή του μεταξιού λέει αυτό το Amrotk Vokhvha Αν είσαι εσύ και πες ότι αυτό δεν είναι από τον Θεό . Στο μυθιστόρημα, είπε : μου είπε ο Αγγελιοφόρος του Αλλάχ ειρήνη σε αυτόν ( έχω δείξει σε ένα όνειρο Ajbi σας βασιλιάς στην κλοπή του μεταξιού, μου είπε αυτό το Amrotk αποκαλύπτοντας το φόρεμα του προσώπου σου. Αν είσαι αυτό που σου το είπα από τον Θεό Αμαμάντ ) και συνειδητοποίησα το όραμά του ειρήνη σε αυτόν Αμπού Αυτός και η μητέρα μου παντρεύτηκαν τη μητέρα των πιστών , Aisha – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί της – και είναι η αγαπημένη του γυναίκα ….

…Παραδείγματα των οραμάτων : Αυτό το κομμάτι θα μιλήσω για τα παραδείγματα ορισμένων από τα οράματα της ειρήνης Προφήτη να του παρέχονται και μερικά από τα οράματα των συντρόφων είθε ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί τους , και να αρχίσει . Οράματα του Προφήτη ειρήνης σε αυτόν : ( α ) τα οράματα του Προφήτη ειρήνης σε αυτόν : Σημειώνω εδώ στον συμφωνημένο Aisha που διηγήθηκε ο Bukhari στο Σαχχέχτ του είπε : (η πρώτη είναι η αρχή της ειρήνης του Αγγελιοφόρου του Αλλάχ) πάνω του από την αποκάλυψη του αληθινού Στον ύπνο, δεν έβλεπε ένα όραμα, εκτός αν του ήρθε, όπως το πρωί. ) (1) Το μυθιστόρημα ήρθε σε ένα άλλο καλό όραμα , και η ειλικρινή και καλή αίσθηση για ένα από τα ζητήματα του μέλλοντος στα δεξιά των προφητών . Όσον αφορά τα ελάχιστα πράγματα , το Valsalehh διαφέρει από το ειλικρινές . Ως καλό single , οι προφήτες του Fraaa είναι όλοι ειλικρινείς , μπορεί να είναι έγκυροι και είναι οι περισσότεροι , μπορεί να μην ισχύουν για ένα ελάχιστο επίσης υπογεγραμμένο σε ένα όραμα όταν είδε ένα όραμα και μέσω της δολοφονίας των ιδιοκτητών . Και παρομοίασε το κερί Pflq χωρίς το άλλο , επειδή ο ήλιος της προφητείας ήταν το όραμα που ανάβει ο Μπάδι, εξακολουθεί να υπάρχει ότι το φως μπορεί να φιλοξενήσει ακόμη και τον ήλιο που λάμπει, ήταν εσωτερικά η Νόρια ήταν στην επικύρωση Bakraa Ka ο πρωτότοκος μου , και ήταν εσωτερικά σκοτεινός δυσπιστία Khvacha ως Abu άγνοια , και οι υπόλοιποι άνθρωποι μεταξύ αυτών των δύο καταστάσεων καθεμία από αυτές όσο δόθηκε φως . (2) Παραδείγματα οραμάτων του Προφήτη ειρήνης είναι πάνω του το ακόλουθο παράδειγμα : ( α – 1) από τον Άνα, ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί του από τον προφήτη ειρήνη σε αυτόν, είπε : ~Ο Paradise Fright μπήκε σε ένα παλάτι χρυσού . είπα : Για ποιον είναι αυτό . Είπαν : Για ένα νεαρό άνδρα από το Quraysh , νόμιζα ότι ήταν αυτός Είπαν. : Για Ομάρ Μπιν Αλ-Khattab . (3) Αυτή η συζήτηση ήρθε στο μυθιστόρημα του άλλου : ~ Αν και ήταν στον ύπνο, με είδε στον παράδεισο « και είπε :» Είπαν : Omar, « λέγοντας : Jibril και ο μουλάς Ikh του » ήρθε στο σωστό από την hadeeth του Αμπού Hurayrah, είθε ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί του, δήλωσε : Ο Messenger του Θεού, μπορεί να Ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη : « Ενώ κοιμόμουν, με είδες στον Ουρανό , και υπήρχε μια γυναίκα που κάνει πλύση δίπλα στο παλάτι μου , οπότε είπα : Για ποιον είναι αυτό; Είπαν ότι ο Omar δήλωσε τη ζήλια του Follette φάουλ . « Φώναξε ο Ομάρ ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί του και είπε : Επιτέθηκε στον Αγγελιοφόρο του Αλλάχ, ειρήνη σε αυτόν; Στο μυθιστόρημα όταν ο Ιμάμ Αχμάντ : Ο Αμπού Χουράιρα είπε : Φώναξε Ομάρ Είμαστε όλοι σε αυτό το Συμβούλιο με τον Αγγελιοφόρο του Αλλάχ ειρήνη πάνω του, ο Omar είπε : πατέρας σου, O Messenger του Αλλάχ , ο Oalik επιτέθηκε; και η έκπλυση εδώ Alaudhaeh που είναι η καθαριότητα και ο Χασάν ως ο παράδεισος δεν είναι οικιακή αποστολή , έχει ο γιος είπε πέτρα (4) ότι η γυναίκα που παρακολούθησε τον Απόστολο στη συνέχεια στο παλάτι είναι ένας ήχος ή ήταν ζωντανός, τότε είδε τον Προφήτη της να είναι ειρηνικός επάνω του στον παράδεισο μαζί με τη σύντομη ζωή που θα το βάλει από τους λαούς του Παραδείσου επειδή ο παρατηρητής είναι ο Αγγελιοφόρος του Αλλάχ, ειρήνη σε αυτόν , και είναι Μαζί με τη σύντομη ζωή υπόκειται σε ένδειξη ότι γνωρίζει τη διαδοχή του και έτσι ήταν . ( α – 2 ) Με την εξουσία του Αμπντουλάχ Μπιν Ομάρ, με την εξουσία του Αγγελιοφόρου του Θεού, μπορεί να του δοθούν οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού , είπε : « Ενώ κοιμόμουν, όταν είδα ένα φλιτζάνι με γάλα σε αυτό , το έπινα για να δω ότι η άρδευση μου έτρεχε στα νύχια μου. » Τότε έδωσα μου υπέρ Ομάρ Μπιν Αλ-Khattab . Είπαν : Τι το ερμήνευσες αυτό, Αγγελιοφόρος του Θεού; Είπε, « Επιστήμη ». (5) Εδώ ο Wa’el ο Προφήτης ειρήνη σε αυτόν επιστήμη γάλακτος Μερικοί επιστήμονες συνδέουν μεταξύ γάλακτος και επιστήμης λέγοντας : γάλα Rizk που δημιουργήθηκε από το καλό του Θεού μεταξύ των σκωριών του αίματος Vrt, όπως το επιστημονικό φως που έδειξε ο Θεός στο σκοτάδι του άγνοια , Vdob παροιμία σε ένα όνειρο ως εκείνοι που κατέληξαν στο γάλα Από αίμα και αίμα, είναι σε θέση να δημιουργήσει γνώση από αμφιβολία και άγνοια, και να διατηρήσει την εργασία από αμέλεια και λάθος βήμα . Κατά τη συζήτηση ότι η επιστήμη της ειρήνης Προφήτη να του παρέχονται στον Θεό δεν επιτευχθεί ένας βαθμός σε αυτό , γιατί έπινε μέχρι που είδε την άρδευση από τα άκρα , και δίνοντας παράλληλα τον προτιμώμενο ηλικίας υπόκειται σε σχέση με ό, τι συνέβη στην εποχή του Θεού , ώστε να κατηγορήσει τον Αϊαχζ στον Θεό . (6) ( a – 3 ) και η Aisha, ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένη μαζί της : Ο αγγελιοφόρος του Αλλάχ ειρήνη σε αυτόν ~Ο Aritk σε ένα όνειρο τρεις νύχτες, έλαβα τον βασιλιά σου στην κλοπή του μεταξιού λέει : Αυτό το Amrotk . Vokhv από . το πρόσωπό σας Αν είστε , λέω : ότι αυτό είναι από τον Θεό, θα μεταφερθεί . συμφωνηθέντων κατά λέξη του ατμού ). (7) και την έννοια του : την κλοπή του μεταξιού : φόρεμα ή λευκό ύφασμα από μετάξι . είναι έχει σημειωθεί στο πρώτο παράδειγμα, το τρίτο παράδειγμα των οραμάτων της ειρήνης Προφήτη να του παρέχονται ότι η ειρήνη Προφήτη σ ‘αυτόν δεν Aabarhama Omar και Aisha , Κατανόηση αν είναι οραμάτων στην οποία το όραμα είναι στο πρόσωπο και το πρόσωπό της αξίας δεν χρειάζεται να εκφράσει και να ερμηνεύσει , ήταν ο γιος είπε μια πέτρα στην εξήγησή του για το Χαντίθ του Ιμπάν Ομάρ και το όραμά του για τη φωτιά ότι κάποια οράματα δεν χρειάζονται έκφραση . (8) Το όραμα του Αμπντουλάχ Μπιν Ομάρ ήταν μέσω του Προφήτη ειρήνη του το όραμα όταν το πρώτο ποτό Omar bin al – Khattab μπορεί ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί του επιστήμη γάλακτος ———— —– (1 ) συμφώνησε με την Aisha . Αφηγείται από τον Μπουχάρι στο βιβλίο για να εκφράσει την πόρτα του πρώτου είναι η αρχή του αγγελιοφόρου του Αλλάχ ειρήνη πάνω του αληθινά όνειρα (351 \ 12 ) , και σκηνοθετείται από έναν μουσουλμάνο όπως στο πυρηνικό εξηγείται στο βιβλίο της πίστης στο πόρτα της αποκάλυψης του Λεπτή στον Αγγελιοφόρο , ειρήνη σε αυτόν ( 2/197 ) – προηγούμενη αναφορά . (2 ) Βλέπε Fath al – op – (355/12 ). (3 ) Αφηγήθηκε από τον Μπουχάρι στο βιβλίο της έκφρασης , η πόρτα του ανακτόρου σε ένα όνειρο (416 \ 12 ) – op – αφηγήθηκε από τον Ahmad στο Musnad του στην παλάμη Anas bin Malik, βλ. Εξήγηση π.χ. Thiat Ahmed Saffarini (739 \ 1 ) . Προηγούμενη αναφορά . Και ο Τερμίντι διηγήθηκε στο Σαχχ Σουνάν αλ – Τερμίντι στον χαρακτήρα του βιβλίου και στην πόρτα των αρετών του Ομάρ Μπιν αλ – Χατάμπ, ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί του – δημοσίευσε την Αραβική κληρονομιά Dar revive – Βηρυτό . (4 ) Fath al – Bari • op – ( 12/416 ). (5 ) Αφηγήθηκε από τον Μπάχικαρι στο άνοιγμα ( 12/393) _ op – Μουσουλμάνος όπως στο πυρηνικό (15/16 ) op . (6 ) Fath al – Μπάρι (12 /41 0 ) – op -, Μοχάμεντ Αμπντελαζίζ Halawi : Οράματα της ειρήνης Προφήτη να του παρέχονται και τα όνειρα των συντρόφων , που δημοσιεύθηκε Dar Vanguard , Κάιρο : 1412 του R 5 . (7) Συμπεριλήφθηκε από τον Al-Bukhari όπως στο Al-Fath (12/399), προηγούμενη αναφορά και (7/223), και διηγήθηκε από τον Μουσουλμάνο όπως στο Al-Nawawi (15/202) στο Βιβλίο του οι αρετές των Εταίρων και την αρετή της Aisha, μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί της, προηγούμενη αναφορά . (8) Ibn Hajar – Fath Al-Bari – προηγούμενη αναφορά (12/419). ** Αναφέρθηκε από τον Δρ Fahd Al-Osaimi…

…Το κάλεσμα στην προσευχή σε ένα όνειρο υποδηλώνει το προσκύνημα εάν η πρόσκληση στην προσευχή είναι κατά τους μήνες του Χατζ, και μπορεί να υποδηλώνει κουτσομπολιά με τρόπο που προκαλεί κίνηση, κινητικότητα και προετοιμασία για πόλεμο και μπορεί να υποδηλώνει κλοπή ή το ύψος του βαθμού, την αξιοπρεπή θέση, την ανύψωση και την ακουστική λέξη, και τη σύζυγο στο μονό . Ίσως ανέφερε τα σωστά νέα . Και αν η πρόσκληση σε προσευχή εκτός από την qiblah, ή η πρόσκληση σε προσευχή σε γλώσσα διαφορετική από τα αραβικά, ή με αυτήν με μαύρη όψη, μπορεί να μας πει για ψέματα και κουτσομπολιά . Ίσως αυτό να υποδηλώνει το Ba`a και τους Kharijites σε αυτήν τη χώρα . Ο μουζέν είναι ο καλών στο καλό, ο μεσίτης ή ο εργολάβος του γάμου, ο αγγελιοφόρος του βασιλιά ή το φρύδι του, ή ο καλούντος στο στρατό, και αν η γυναίκα έδωσε άδεια σε ένα όνειρο στον μιναρέ του τζαμιού, εμφανίστηκε μια μεγάλη καινοτομία στη χώρα, και αν τα αυτιά των νεαρών αγοριών ανέλαβαν τον βασιλιά, ειδικά αν η πρόσκληση για προσευχή ήταν σε λάθος στιγμή . Και όποιος είδε ότι καλούσε έναν φάρο και ήταν κατάλληλος για το κράτος, έλαβε εντολή όσο έφτασε στη φωνή του και κατέληξε μαζί του, και αν δεν άξιζε το κράτος, πολλοί από τους εχθρούς του έγιναν πρόεδρος πάνω τους, ακόμα κι αν ήταν έμπορος που κέρδισε το εμπόριο του . Η πρόσκληση στην προσευχή μπορεί να υποδηλώνει ικεσία, δικαιοσύνη, υπακοή και να κάνει καλό, ή ασφάλεια και απελευθέρωση από τις συνωμοσίες του Σατανά . Και όποιος βλέπει ότι καλεί το κάλεσμα στην προσευχή σε ένα πηγάδι, και αν βρίσκεται σε μια χώρα που δεν πιστεύει, καλεί τους ανθρώπους στη μέθοδο της θρησκείας, και αν είναι σε μουσουλμανικές χώρες, τότε είναι κατάσκοπος και μπορεί να έχει ήταν ο ιδιοκτήτης μιας αίρεσης στην οποία καλεί τους ανθρώπους . Και όποιος βλέπει ότι καλεί την κλήση και είναι μουσουλμάνος, τότε απολαμβάνει το καλό . Και όποιος βλέπει ότι καλεί την κλήση και κανείς δεν τον απαντά, τότε είναι από λαό αδίκων . Και όποιος είδε ότι καλούσε στην οροφή του γείτονά του, θα προδώσει τον γείτονά του για τη γυναίκα του . Και όποιος βλέπει ότι καλεί στην οροφή της Κάαμπα, τότε είναι αιρετικός ή προσβάλλει τους συντρόφους του Προφήτη, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη . Και όποιος βλέπει ότι απαγγέλλει την πρόσκληση για προσευχή ενώ ξαπλώνει, τότε η σύζυγός του προκαλεί ανθρώπους και ενοχλεί τους ανθρώπους με τη γλώσσα της, ακόμα κι αν ήταν άγαμος, παντρεύτηκε . Και όποιος είδε ότι καλούσε στην αγορά, είναι κατάσκοπος κλεφτών . Και όποιος έβλεπε ότι καλούσε στην πόρτα του Σουλτάνου, θα μαρτυρούσε την αλήθεια . Το κάλεσμα στην προσευχή στα σοκάκια και τις αγορές δείχνει μια καλή ζωή, και όποιος βλέπει ότι καλεί την πρόσκληση σε προσευχή σε ένα τροχόσπιτο, κατηγορείται για κλοπή . Η πρόσκληση σε προσευχή μπορεί επίσης να υποδηλώνει την αποχώρηση του συντρόφου . Και όποιος είδε ότι καλούσε σε ένα μέρος όπου η ηλικία του τόπου καταστράφηκε και υπήρχαν πολλοί άνθρωποι σε αυτό . Και όποιος είδε ότι καλούσε στο μπάνιο, θα είχε πυρετό . Η πρόσκληση για προσευχή ή η ανύψωση της φωνής σε ανάμνηση του Θεού Παντοδύναμου υποδηλώνει την εγγύτητα με τους πρεσβύτερους, ειδικά εάν η πρόσκληση στην προσευχή είναι με όμορφη φωνή, και οι άνθρωποι την ακούνε . Αλλά αν αλλάξει η πρόσκληση για προσευχή, ή αλλοιώθηκε, ή άλλαξε τη μνήμη του Παντοδύναμου Θεού, ή εάν το awrah ήταν εκτεθειμένο, αυτό δείχνει μια κακή απερισκεψία και αγωνία . Και όποιος βλέπει ότι καλεί το κάλεσμα σε έναν λαό που συγκεντρώθηκε, τότε καλεί τους ανθρώπους στην αλήθεια και είναι άδικοι . Και ίσως το κάλεσμα στην προσευχή δείχνει κατανόηση στη θρησκεία . Το κάλεσμα στην προσευχή μπορεί να είναι μια προσευχή για μια εντολή υπό την εξουσία του Σουλτάνου . Και όποιος βλέπει ότι δίνει το κάλεσμα στην προσευχή και δεν απομνημονεύει την ταμπέλα και την ευθυμία, τότε θα μετανιώσει για τον εχθρό του . Και όποιος βλέπει ότι καλεί στον ουρανό και οι άνθρωποι τον έχουν απαντήσει, τότε καλεί τους ανθρώπους σε καλό και τον απαντούν . Και όποιος βλέπει ότι έχει δώσει την κλήση μία ή δύο φορές, και τηρεί και προσεύχεται σύμφωνα με τις υποχρεωτικές προσευχές, ο Θεός Παντοδύναμος θα του παρέχει για το Χατζ και το Umrah . Και όποιος βλέπει ότι καλεί την πρόσκληση σε προσευχή σε έναν λόφο που έχει επηρεαστεί από την εντολή ενός μη-Άραβας άνδρα, και εάν δεν πληροί τις προϋποθέσεις για το κράτος, τότε θα επιτύχει ένα κερδοφόρο εμπόριο ή μια μεγάλη τέχνη. Καλεί τους άνδρες να συμφιλιωθούν . Εάν η άδεια είναι πάνω από ένα σπίτι, η οικογένειά του θα πεθάνει . Και όποιος βλέπει ένα αγόρι να καλεί, τότε οι γονείς του είναι αθώοι ψεύδους και ψεύδους . Και όποιος είδε ότι ζητούσε διασκέδαση και παιχνίδι, ο Θεός τον ληστεύει από το μυαλό του . Όποιος ακούσει την έκκληση για προσευχή στην αγορά υποδεικνύει το θάνατο ενός άνδρα από την αγορά . Αυτός που κερδίζει σε χωματερή θα καλέσει έναν ανόητο άτομο να συμφιλιωθεί, και ένας ανόητος δεν θα το αποδεχτεί από αυτόν ….

…Είναι σε ένα όνειρο η φήμη του ανθρώπου και η μνήμη του . Και όποιος βλέπει ότι υψώνει τη φωνή του, τότε έχει εξουσία πάνω σε έναν λαό, με απαράδεκτο τρόπο, και αν δει ότι ακούει τη φωνή ενός ατόμου, θα αποκτήσει εξουσία . Εάν η φωνή ενός ατόμου ακούγεται από ορισμένα ζώα, αυτό δείχνει πολλά οφέλη, ειδικά εάν η ομιλία αφορά κάτι που αγαπά ή εάν αυτό που λέγεται είναι αλήθεια . Εάν υψώσει τη φωνή του πάνω από τη γνώμη ενός επιστήμονα, διαπράττει αμαρτία . Και η αδύναμη φωνή, η δόξα και ο φόβος . Μια απαλή φωνή ταπεινά . Και η πίστη και η αστυνομία, εάν η φωνή τους είναι κρυμμένη ή αδύναμη, είναι απομονωμένες . Ο ήχος των dirhams είναι μια δοκιμασία μεταξύ εκείνων που τους νίκησαν μεταξύ των βασιλιάδων. Η ακρόασή τους είναι η εκπλήρωση μιας υπόσχεσης, η ακρόαση των δηναρίων με χαρά τα νέα, η ακρόαση των κακών ειδήσεων για τα χρήματα, και ειπώθηκε : Οι ήχοι των dirham και των δηναρίων δείχνουν καλές λέξεις . Και οι ήχοι των θηρίων είναι ανησυχίες και φόβοι . Ο ήχος ενός προβάτου σε ένα όνειρο είναι δικαιοσύνη από έναν γενναιόδωρο άνθρωπο . Και η φωνή του Αιγόκερω και του κριού είναι ευχαρίστηση, γονιμότητα και καλή . Η απομάκρυνση των ευκαιριών για λήψη δώρου από έναν αξιότιμο άνδρα ή έναν γενναίο στρατιώτη . Και προσευχή γαϊδουριού για τους καταπιεστές . Και η φωνή ενός μουλαριού μιλάει και υποψιάζεται . Και ο διάλογος των μόσχων, των ταύρων και των βοοειδών, μια εμφάνιση καταπραϋντικής . Και η επιθυμία της καμήλας είναι κόπωση και το υπέροχο ταξίδι είναι σαν το Χατζ και το τζιχάντ . Και η βρυχηθμός του λιονταριού χάνεται, και απειλεί, κύρος και φόβο για έναν άδικο κυβερνήτη . Και ο γαβγμός του σκύλου είναι τύψεις, ανυπακοή και αγωνίζεται στην καταπίεση, και λέξεις που δεν σημαίνουν . Και η φωνή του τσίτα, του Ντάλαλ και του Μπατρ . Και ο Χάντελ Αλ Χαμάμ είναι ο Νώε ή ο Νίκα, ή μια γυναίκα, ένας έντιμος και μεταμφιεσμένος μουσουλμάνος αναγνώστης . Και ο ήχος του γάντζου είναι χρήσιμες λέξεις, ή ακούγοντας το Κοράνι, ή ένα κήρυγμα από έναν ιεροκήρυκα . Και ο βάτραχος φλερτάρει ή οι φωνές των φρουρών ή μπαίνουν στο έργο ενός επιστήμονα, και ειπώθηκε : Είναι άσχημο . Και το φίδι σφυρίζει: μάχη, απόπειρα, προειδοποίηση και απειλή και καταδίκη από εχθρό . Meow Pussycat φασαρία και κουτσομπολιό, συκοφαντία και Lamaze . Και ο Naeem the Mouse είναι μια συνάντηση και εξοικείωση με τα προς το ζην, και βλάβη από έναν ανήθικο άντρα νικάμπ ή κλοπή . Και ο Gham Al-Dabi είναι νοσταλγικός για την πατρίδα . Το ουρλιαχτό ενός λύκου είναι μια προειδοποίηση για κλοπή . Η φωνή της αλεπούς είναι μια προειδοποίηση να φύγει και να κινηθεί, και να ντροπιάσει έναν ψεύτη . Και ο Awaah Ibn Awi είναι σημαντικά πράγματα στο καλό και το κακό . Και η φωνή του χοίρου κέρδισε τους πλούσιους και ανόητους εχθρούς . Οι διασταυρούμενοι μισούσαν τον ήχο του νερού, τα παγώνια και τα κοτόπουλα, και είπαν : Είναι αυτά και θλίψη . Και ο ήχος του κοράκι χωρίζει και νεκρολογία . Και κάθε άσχημος ήχος που ακούει είναι μνησικακία, και μια καλή φωνή είναι απόλαυση και χαρά . Δείτε επίσης τηλέφωνο ….

…Το χέρι είναι σε ένα όνειρο η ευγένεια του άνδρα, η πλάτη του και η υποστήριξή του . Όποιος βλέπει ότι το χέρι του είναι μακρύ και δυνατό, και είναι κυβερνήτης, τότε θα νικηθεί με τους εχθρούς του, και τη δύναμη των βοηθών του και των προαγωγών του . Και όποιος βλέπει ότι τα χέρια του απλώνονται είναι ένας γενναιόδωρος άνθρωπος που ξοδεύει όλα όσα έχει . Και όποιος βλέπει ότι περπατάει στα χέρια του, τότε εξαρτάται από κάτι που ζητά από τον αδερφό του, τον γιο ή τον σύντροφό του . Και αν δει ότι το δεξί του χέρι είναι φτιαγμένο από χρυσό, τότε τα κέρδη και η καταπίεσή του θα φύγουν . Εάν βλέπει ότι το αριστερό του χέρι είναι ο λόγος του, τότε τα αδέρφια του τον αρνούνται ή η γυναίκα ή ο σύντροφός του τον αρνούνται . Και αν είδε ότι το χέρι του το έφερε κάτω από τη μασχάλη του και έπειτα το έβγαλε έξω, και είχε ένα φως, και ήταν μαθητής γνώσης που κέρδισε ηγεσία στη γνώση του, ακόμα κι αν ήταν έμπορος που κέρδισε μια προεδρία και ένα αρσενικό . Εάν βγει νερό από το χέρι του, θα πάρει χρήματα . Και τα χέρια δείχνουν την τάξη και τους δύο γιους και το κράτος, και δείχνουν τις καλές πράξεις αυτού που παίρνει και δίνει με τα χέρια του . Το δεξί χέρι υποδεικνύει έναν γιο, έναν πατέρα, έναν φίλο ή οποιονδήποτε παίρνει τη σωστή θέση για εσάς . Και το αριστερό χέρι υποδηλώνει τη γυναίκα, τη μητέρα, την αδελφή, την κόρη και τη δούλα . Εάν βλέπει ότι έχει χάσει ένα από τα χέρια του, αυτό δείχνει ότι έχει χάσει μερικούς από τους ανθρώπους στους οποίους έδειξε αυτό το χέρι . Και όποιος δει το χέρι του να κόβεται υποδεικνύει το θάνατο του αδελφού, του φίλου ή του συγγραφέα του, ή η οικειότητα μεταξύ τους έχει πέσει . Και όποιος βλέπει ένα μήκος στο χέρι του, θα είναι πολύ μεγάλος για τους ανθρώπους . Με χάρη, χάρη, γενναιοδωρία και γενναιοδωρία . Και όποιος βλέπει έναν κυβερνήτη που κόβει τα χέρια και τα πόδια του χωρίς διαμάχη, τότε μετανοεί . Και όποιος βλέπει ότι δεν έχει χέρι, τότε είναι εραστής . Και όποιος είδε από τους διοικητές ότι τα χέρια και τα πόδια του ήταν κομμένα . Είναι απομονωμένο . Και όποιος είδε ότι τα χέρια του ήταν σφιγμένα, έδειχνε την πικρία του . Και όποιος είδε ότι περπατούσε στα χέρια του, τα χρησιμοποίησε για τη σύνταξή του . Και όποιος βλέπει ότι κόβει τα χέρια του με ένα μαχαίρι, θα θαυμάσει κάτι, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ( Όταν τον είδαν , τον έκαναν να μεγαλώσει και να κόψει τα χέρια τους .) Και όποιος είδε ότι ο όρκος του ήταν παράλυτος, του τα μέσα διαβίωσης θα σταματούσαν, ή διέπραξε σοβαρή αμαρτία . Και όποιος βλέπει το χέρι του να γίνεται χρυσός, δείχνει ότι αυτό που είναι στο χέρι του έχει φύγει . Και όποιος βλέπει ότι το χέρι του έχει γίνει το χέρι ενός προφήτη, τότε ο Παντοδύναμος Θεός καθοδηγεί έναν λαό στα χέρια του και οδηγεί την καλοσύνη και την ευλογία σε αυτόν . Και αν έβλεπε ότι είχε κόψει το χέρι του σε ένα μπολ με αίμα, τότε θα κινδύνευε να προκαλέσει καταστολή . Και όποιος βλέπει ότι τρώει το χέρι του ή μέρος αυτού, τότε κάνει κάτι που μετανιώνει, ή είναι άδικο, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : (Και την ημέρα που ο δαιμόνιος δαγκώνει στα χέρια του ). Το χέρι χαραγμένο με χέννα είναι ταπείνωση, ανάγκη ή αναγκαιότητα . Και όποιος βλέπει τον όρκο του να κόβεται, θα ορκιστεί ανήθικο όρκο, και αυτό μπορεί να υποδηλώνει κλοπή, και όποιος έχει τα χέρια και τα πόδια του κομμένα, θα πεθάνει, και ίσως φυλάκιση, περιορισμός ή σοβαρή ασθένεια, και μπορεί να είναι φτώχεια ή ανάγκη . Και όποιος έχει ένα χέρι τόσο πολύ που έχει γίνει σαν δόρυ, τότε είναι άδικος, αμφισβητεί την τιμή των ανθρώπων . Και όποιος έχει κόψει το χέρι του, απουσιάζει από την οικογένειά του, ή απομακρύνεται από τη δουλειά του, ή αποκόπτεται από τη μήτρα του, και μπορεί να σταματήσει την αιμομιξία και την αμαρτία . Το περίεργο είναι ότι, αν είδε το χέρι του να κόβεται και να ρέει αίμα από αυτό, χτύπησε χρήματα και επέστρεψε στη χώρα του . Και όποιος βλέπει ότι τα χέρια του σηκώνονται, τότε είναι φτωχός από χρήματα ή έλλειψη χρημάτων από γιο ή αδελφό ή γνώσεις ή ειδήσεις, και το χέρι δείχνει τη βιομηχανία που εκδίδεται από αυτήν, την υπόσχεση της πίστης και τη διαθήκη . Ίσως η απώλεια ενός χεριού δείχνει την ανάγκη για την ερώτηση . Και ίσως ένα καλό χέρι έδειξε νίκη επί των εχθρών . Όποιος είδε ότι κούνησε τα χέρια του έδειξε κενό εργασίας και μποϊκοτάζ . Ο πλούτος στο χέρι είναι απόδειξη της διαφθοράς της θρησκείας . Και όποιος έχει χάσει τα χέρια του και είναι ένας από τους ανθρώπους της υπακοής, η εμπιστοσύνη του στον Παντοδύναμο Θεό είναι καλή . Και αν τα χέρια του αυξήθηκαν, θα έδειχνε την απληστία του για τον κόσμο και το ενδιαφέρον του να τον κερδίσει . Και όποιος έχει το χέρι των επτά, χάνει την προσευχή και ακολουθεί τις επιθυμίες . Και όποιος γίνει αριστερόχειρος, είναι όφελος και διαβίωση, γιατί μετά από δυσκολίες είναι ευκολία . Δείτε επίσης την παλάμη ….

…Όσο για τα δάχτυλα : γεννήθηκε ένας αδελφός, σύμφωνα με όσα ειπώθηκαν ότι το χέρι είναι αδελφός . Και το συνδυάζετε χωρίς σφιχτό χέρι . Και να ασχοληθούμε με τη δουλειά του νοικοκυριού και των γιων των αδελφών, με θέμα που φοβόταν για τον εαυτό τους, και προσποιήθηκαν ότι το πλήρωναν και την επάρκειά του . Και ειπώθηκε ότι τα δάχτυλα του δεξιού χεριού είναι οι πέντε καθημερινές προσευχές, ο αντίχειρας είναι η προσευχή Fajr, ο δείκτης είναι η προσευχή το μεσημέρι, το μεσαίο δάχτυλο είναι η απογευματινή προσευχή, το δαχτυλίδι είναι η προσευχή για το ηλιοβασίλεμα, το ροζ είναι η σκοτεινή προσευχή, και η βραχύτητά της υποδηλώνει ελλείψεις και τεμπελιά, και το μήκος της δείχνει τη διατήρηση των προσευχών, και η πτώση ενός από αυτά υποδηλώνει την εγκατάλειψη αυτής της προσευχής . Και όποιος βλέπει ένα από τα δάχτυλα στη θέση του άλλου, θα προσευχηθεί αυτή η προσευχή τη στιγμή του άλλου . Αν έβλεπε σαν να δαγκώνει έναν άνθρωπο, υποδεικνύει τους κακούς τρόπους του δαγκωμένου ατόμου και την υπερβολή του δαγκώματος στην πειθαρχία του . Εάν βλέπει γάλα που βγαίνει από τον αντίχειρά του και αίμα από το δείκτη του, ενώ πίνει από αυτούς, θα πρέπει να πλησιάσει τη μητέρα της συζύγου του ή της αδερφής της . Το σπάσιμο των δακτύλων δείχνει άσχημα λόγια μεταξύ των συγγενών του . Εάν ο ιμάμης είδε μια αύξηση στα δάχτυλά του, αυτό ήταν μια αύξηση στην απληστία του, την ευπρέπεια του και την έλλειψη δικαιοσύνης του . Και αφηγήθηκε ότι ο Harun al-Rashid είδε τον άγγελο του θανάτου, ειρήνη σε αυτόν, τον είχε εκπροσωπήσει, οπότε του είπε : Ω βασιλιάς του θανάτου, πόσο καιρό έχω φύγει; Τον έδειξε με πέντε δάχτυλα απλωμένα από την παλάμη του, οπότε τον παρακολουθούσε με τρόμο, κλαίγοντας τα οράματά του και τα διήρκεσε σε μέγεθος που περιγράφεται από την έκφραση. Είπε : O Διοικητής των Πιστών , σου είπε ότι πέντε πράγματα που ήξερε με τον Θεό, τα οποία συγκεντρώνει αυτός ο στίχος : «Ο Θεός έχει τη γνώση της ώρας . » Ο στίχος . Ο Aaron και η Farah γέλασαν . Τα δάχτυλα του αριστερού χεριού είναι τα παιδιά ενός αδελφού και της αδελφής, και τα νύχια είναι η ικανότητα ενός άνδρα σε αυτόν τον κόσμο, και το λευκό των νυχιών δείχνει την ταχύτητα απομνημόνευσης και κατανόησης, και βλέποντας τα νύχια στο ποσό των σαλατίνη και τον κόσμο . Και η αντιμετώπισή του είναι απόδειξη της απάτης στη συλλογή του κόσμου, του μήκους του με την καλοσύνη, τα χρήματα και τα ρούχα του, και την προετοιμασία ενός εχθρικού όπλου, ή ενός επιχειρήματος ή χρημάτων, για να αποφευχθεί το κακό τους . Και το μήκος του, έτσι ώστε να φοβάται τη θραύση του, αποτελεί απόδειξη ότι κάποιος άλλος αναλαμβάνει να χαλάσει κάτι στο χέρι του, επειδή χρησιμοποιεί υπερβολικά την ικανότητά του . Πληρώνει το zakat al-fitr, και αν το βλέπει σαν ένας γέρος να έχει παραγγείλει το στυλό του, τότε αν το βρει, τον διατάζει να αναλάβει τη δέσμευση του εαυτού του και να υπερασπιστεί την τιμή του . Η βαφή των ανδρικών δακτύλων με χέννα αποτελεί απόδειξη πολλών εξοπλισμών και ο θάνατος των δακτύλων μιας γυναίκας με χέννα υποδηλώνει την καλοσύνη του συζύγου της σε αυτήν . Αν είδε σαν να την είχε πέσει, δεν δέχτηκε τη μελάγχρωση, τότε ο σύζυγός της δεν της έδειχνε την αγάπη . Εάν ο άντρας είδε την παλάμη του να ξεθωριάζει από ένα τέρας, θα έπρεπε να δουλέψει στη σύνταξή του, και αν το δεξί του χέρι ήταν χρωματισμένο από ένα τέρας, τα οράματά του έδειχναν ότι σκότωσε έναν άνδρα . Αν δει ότι τα χέρια του είναι βαμμένα με χέννα, τότε δείχνει τι είναι στο χέρι του καλού ή κακού, ή των χρημάτων του ή των κερδών του ή της βιομηχανίας του . Αν δει τα χέρια του χαραγμένα με χέννα, προσπαθεί ένα κόλπο από το σπίτι, για να ξοδέψει μερικά από τα έπιπλα του σπιτιού με δικά του έξοδα λόγω της έλλειψης κερδών του, και ο εχθρός του τον προσβάλλει, και παίρνει ταπείνωση . Εάν μια γυναίκα δει το χέρι της χαραγμένο, εξαπατά το στολίδι της σε ένα θέμα που είναι σωστό . Αν η επιγραφή ήταν πηλό, θα έδειχνε μεγάλο αριθμό επαίνων . Αν έβλεπε τα χαρακτικά των χεριών της να αναμιγνύονται, θα τραυμάτισε τα παιδιά της . Εάν βλέπει ότι το χέρι της είναι χυμένο με χρυσό ή χαραγμένο με αυτό, τότε πληρώνει τα χρήματά του στον άντρα της ή της δίνει χαρά από αυτόν, και αν ένας άντρας δει ότι έχει εμποτιστεί ή χαραχθεί με χρυσό, τότε εξαπατά κόλπο στο οποίο θα πηγαίνουν τα χρήματά του ή τα προς το ζην . Τα μαλλιά της μασχάλης : το μήκος της απόδειξης της ανάγκης για Neil, ο στίχος : ~ και Admm το χέρι σου στην πτέρυγα σου λευκή από μη φτωχούς ~ και δείχνει τη θρησκεία του ιδιοκτήτη και της γενναιοδωρίας . Εάν βλέπει πολλά μαλλιά μασχάλης, τότε είναι ένας άντρας που ζητά από τον εκτελεστή του να συλλέξει χρήματα στη γνώση, την κηδεμονία, το εμπόριο και ούτω καθεξής και δεν επιστρέφει στη γυναίκα και τη θρησκεία . Εάν υπάρχει πολύ λιγότερο, αυτό δείχνει τον μεγάλο αριθμό παιδιών ….

…Το σκάφος : Ο Fmal είναι ένας αξιότιμος άνθρωπος και η προεδρία του . Και ο μεγάλος αριθμός κοσμημάτων αυξάνεται κεφάλι και άνδρες . Και το γεγονός ότι τα κοσμήματά του είναι από χρυσό δεν βλάπτει και δείχνει μια όμορφη σκλάβια . Και η ύπαρξη σιδήρου είναι η δύναμη των οραματιστών . Και το να είσαι επικεφαλής δείχνει την αδυναμία του θέματος και της θρησκείας του . Και το γεγονός ότι είναι από ασήμι επιχρυσωμένο με χρυσό δείχνει καλή γειτνίαση και νεαρούς άνδρες ….

…Βραχιόλι Αν ένας άνδρας δει ένα βραχιόλι στο χέρι του, είναι σφιχτό . Εάν το βραχιόλι είναι από χρυσό ή ασήμι, τότε είναι ένας άνθρωπος που είναι κατάλληλος για την αναζήτηση καλών πράξεων . Και όποιος βλέπει ένα χρυσό βραχιόλι στο χέρι του, το χέρι του θα είναι πολύτιμο . Και αν ένας άγγελος δει τον τοίχο των χεριών του κοπαδιού του, τότε είναι ευγενικός σε αυτούς, και προσαρμόζεται στη θεραπεία τους, και θα λάβουν κέρδος και ευλογία . Εάν το χέρι του Σουλτάνου είναι κλειστό, ανοίγει στο χέρι του με την αναφορά της διαθήκης . Το βραχιόλι θα γεννήσει έναν άνδρα ή έναν υπηρέτη . Ένα βραχιόλι για γυναίκες είναι μια ευλογία και ευχαρίστηση . Και όποιος δει ένα βραχιόλι από ασήμι, τα χρήματά του θα αυξηθούν . Το βραχιόλι είναι για άνδρες που το φορούν και είναι διακοσμητικό για γυναίκες . Εάν το βραχιόλι βρίσκεται στους νεκρούς, τότε είναι στον παράδεισο . Το βραχιόλι είναι σύζυγος για πτυχίο . Και ειπώθηκε : Τα ασημένια βραχιόλια είναι θρησκεία και ευσέβεια για όσους τα φορούν σε ένα όνειρο, επειδή είναι μεταξύ των κοσμημάτων των ανθρώπων του Παραδείσου . Και αν τα βραχιόλια ήταν από οστά ή ελεφαντόδοντο, τότε αυτό μπορεί να υποδηλώνει σκλάβες-γυναίκες και ελεύθερους άντρες . Και τα βραχιόλια μπορεί να υποδηλώνουν θλίψη και απελπισία . Και το βραχιόλι μπορεί να υποδεικνύει τι συμβαίνει στη χώρα ή εισέρχεται ή εξέρχεται ….

…Το κόσμημα είναι σε ένα όνειρο εχθρός και ιδιοκτήτης απαγορευμένων χρημάτων . Λέγεται : Είναι ένας βαρύς, εκδικητικός άνθρωπος, μισητός ταξιδιώτης, ο οποίος μεταφέρει χρήματα από χώρα σε χώρα ….

…Το γυαλί είναι σε ένα όνειρο που είναι . Και η ερμηνεία του ότι είναι από την ουσία των γυναικών . Και όποιος βλέπει το ποτήρι όταν κάτι κρύβεται από αυτόν, του φαίνεται και γίνεται σαφές ότι το γυαλί δεν κρύβει τίποτα . Όσον αφορά το τι είναι φτιαγμένο από χρωματιστό γυαλί, αυτά είναι υποψίες για χρήματα, σύζυγοι και παιδιά, υποκρισία και υποκρισία , και αυτό που αντιμετωπίζεται είναι απόδειξη μελετητών και σοφών . Όποιος αγόρασε σε ένα όνειρο ή κατέσχεσε ένα κόσμημα με ένα γυαλί ή ένα νόμισμα με μια σύμπτωση, δηλώνει ότι επιλέγει αυτόν τον κόσμο πέρα ​​από το μέλλον, ή ανυπακοή στην υπακοή, ή ότι αποστατώνει από τη θρησκεία του ….

…Γλείψιμο Το γλείψιμο ενός γλυκού αντικειμένου μπορεί να αναφέρεται σε ένα πολύτιμο κόσμημα . Δείτε επίσης cunnilingus ….

…Όσον αφορά την εργασία, ερμηνεύεται με λίγη δυσκολία σε θέματα επειδή είναι ένα κόσμημα από πέτρα. Όποιος βλέπει ότι έχει συλλέξει πολύ διαζύγιο από ένα μέρος, μαζεύει χρήματα με δυσκολίες και επινοητικότητα στον ίδιο βαθμό ….

…Στολίδι Αν ονειρευτήκατε σπασμένα κοσμήματα, αυτό σημαίνει σοβαρή απογοήτευση στην εκπλήρωση των υψηλότερων επιθυμιών . Εάν το κόσμημα είναι φθαρμένο, αξιόπιστοι φίλοι θα σας απογοητεύσουν και θα αντέξετε τις ανησυχίες της εργασίας ….

…Και όποιος βλέπει ότι χτύπησε ένα καρφί σε οποιοδήποτε από τα δέντρα και εγκαταστάθηκε στη θέση του, θα ερμηνεύσει το κόσμημα αυτού του δέντρου με φιλία, γάμο, δίνοντας και συνέχεια ….

…Και ο Jaber al-Maghribi είπε ότι όποιος είδε ότι ήταν στον άμβωνα, αν ήταν επιστήμονας πάνω από το ύψος του και αν ήταν ανίδεος, θα έπαιρνε την κλοπή και θα σταυρώθηκε ….

…Jailer Εάν δείτε έναν φυλακισμένο, αυτό σημαίνει ότι η υποκρισία θα συγχέει τις πράξεις σας και μια κακή γυναίκα θα σας συναρπάσει . Εάν δείτε μια συμμορία που προσπαθεί να καταστρέψει τη φυλακή, αυτό είναι κακό σημάδι και δείχνει ότι θα χρησιμοποιηθούν απεγνωσμένα μέτρα για την κλοπή των χρημάτων και των καλλιεργειών σας ….

…Βλέποντας την πρόσκληση σε προσευχή Όποιος βλέπει ότι καλεί την πρόσκληση σε προσευχή σε ένα γνωστό μέρος, τότε παρέχει το προσκύνημα. Εάν είναι ένας από τους δίκαιους ανθρώπους, και αν βλέπει ότι καλεί σε άγνωστο μέρος στο οποίο δεν είναι απαραίτητη η πρόσκληση για προσευχή, τότε είναι μακροχρόνια και όχι αξιέπαινη. Η υπακοή στον Παντοδύναμο Θεό και όποιος βλέπει ότι καλεί την πρόσκληση για προσευχή ενώ κοιμάται υποτιμά τη γυναίκα του και τα εξαρτώμενα άτομα του, και όποιος βλέπει ότι κάνει το κάλεσμα στην προσευχή στην πόρτα του σπιτιού του ή στην έρημο μόνη της, ή καλεί την πρόσκληση για προσευχή, ή στη μέση του σπιτιού του, τότε πεθαίνει ο γιος ή η αδερφή του ή στην οροφή των γειτόνων του, νομίζει ότι σκέφτεται άσχημα για έναν από τους ανθρώπους των γειτόνων του ή την αγορά, όπως δείχνει φτώχεια και πτώχευση, και όποιος βλέπει ότι καλεί το κάλεσμα στους ανθρώπους του νοικοκυριού του, τότε υποδηλώνει την εμφάνιση μιας καταστροφής, και επίσης εάν η γυναίκα βλέπει ότι δίνει το κάλεσμα στην προσευχή και όποιος βλέπει ότι αυξάνεται ή μειώνεται στην πρόσκληση για προσευχή, τότε είναι μια συμπεριφορά που δεν είναι σωστή και όποιος βλέπει ότι καλεί την πρόσκληση σε προσευχή στο μπάνιο είναι ότι είναι ανεπαρκής στη θρησκεία και την κοσμική ζωή του, και όποιος βλέπει ότι καλεί την πρόσκληση σε προσευχή σε μια εταιρεία ή ένα τροχόσπιτο είναι w αλκίνγκ, τότε κατηγορεί έναν λαό για κλοπή από αυτό και είναι αθώοι, και όποιος βλέπει ότι καλεί το κάλεσμα στον μιναρέ, είναι το ύψος ενός τόπου ή στην κορυφή ενός βουνού, τότε μιλά ειλικρινά για το δικαίωμα του μεγαλοπρεπούς πεπρωμένου ή στο mihrab, που δείχνει το ταξίδι και την επιστροφή της ασφάλειας και την άφιξη του επιθυμητού σε μια στέγη, ο λαγνεία λόγω της γυναίκας του, και η τιμωρία του ήταν για τον Khy. Όποιος βλέπει ότι καλεί την κλήση σε έναν λαό μαζί, τότε καλεί τους ανθρώπους στην αλήθεια και είναι άδικοι, και όποιος βλέπει ότι ακούει το κάλεσμα στην προσευχή, τότε είναι τεμπέλης στην προσευχή, και όποιος βλέπει ότι ακούει τον ήχο του iqama, δείχνει επιτυχία για να κάνει καλό, και όποιος βλέπει ότι καλεί το κάλεσμα στην προσευχή και δεν διατηρεί την τακέρ και ευθυμία, τότε θα καταραστεί από έναν εχθρό του και όποιος είδε ένα μουζέν στον ουρανό και οι άνθρωποι τον απάντησαν, οπότε αυτός καλεί τους ανθρώπους σε καλό, οπότε τον απαντούν, και ίσως όλοι που απαντούν μπορεί να εκτελέσει το Χατζ…

…Από απελπισία, ορφανοτροφία, πόνο, δυσκολία, πανικό, σκοντάφωμα, συνοφρυώματα, γυμνή, απομόνωση, απωθητική, κλοπή, προσβολή, ταπείνωση, απώλεια, προδοσία, φυλάκιση, βαριά εγκυμοσύνη, δυστυχία, τυραννία και αυταπάτη Όσον αφορά την απόγνωση από το θέμα : τα αποδεικτικά στοιχεία για ανακούφιση και σωτηρία είναι ότι ο Παντοδύναμος Θεός λέει : ~ Όταν ήταν αναστατωμένοι, σώθηκαν .~ Και ο Παντοδύναμος είπε : « Ακόμα κι αν οι απόστολοι διώκονταν και πίστευαν ότι είχαν πει ψέματα, η νίκη μας θα ήρθε σε αυτούς »….

…Ο Al-Ayyar το όραμά του σε ένα όνειρο δείχνει τον μάγο, ο οποίος συναρπάζει τον άνθρωπο με τα λόγια και τα κόλπα του . Και ίσως υποδηλώνεται από κλοπή, μαγεία και σπατάλη χρημάτων ….

…Ο Khaled Al-Asfahani είπε: ~Όποιος βλέπει ότι βάζει ένα καλούπι στα παπούτσια του, τότε παντρεύεται μια γυναίκα και αν γνωρίζει το χρώμα των παντοφλών. ~ Η έκφραση μιας γυναίκας είναι το χρώμα της και όποιος βλέπει ότι κρύβεται είναι κλοπή του πόνου του ….

…Ποιες είναι οι πιο σημαντικές οδηγίες για εκείνους που ήθελαν να είναι εκφραστικοί; Βλέπω την επιθυμία να συμμετάσχω στις τάξεις των σχολιαστών από πολλά μέλη και μέλη, και αυτό με ικανοποίησε, και όπως παρατηρείτε, ανοίξαμε το δρόμο για τα μέλη να ανταποκριθούν στα οράματά σας και εκείνοι που θέλουν να συμμετάσχουν πρέπει να γράψουν εγώ στο ιδιωτικό ταχυδρομείο, ώστε να εξετάσουμε το αίτημά του, είτε είναι αποδεκτό είτε απορρίπτεται . Και συμβουλεύω όσους θέλουν να μάθουν με γνώση πρώτα και να εκφράσουν ένα όραμα. Μια επιστήμη που εξαρτάται πολύ από την εντύπωση του ατόμου του οράματος μέσω της καταβροχθίσεως των λέξεων του, και γνωρίζοντας μέσω αυτής την ουσία της προσωπικότητάς του, προκειμένου να φτάσει στο πραγματικό νόημα του οράματός του, πρόθυμος . Επομένως, ελπίζω ότι θα εξετάσετε τα λόγια του, να τον γνωρίσετε μέσω των συμβόλων του οράματός του και να μην βιαστείτε, και να αναρωτηθείτε πώς ο Ίμπι Σιρίν, μπορεί ο Θεός να τον ελέξει, διακρίνεται μεταξύ δύο ανθρώπων που είδαν ένα όραμα, Έτσι είπε για έναν από αυτούς κλέφτης, και είπε για τον άλλο ότι θα εκτελέσει το Χατζ; Η απάντηση είναι ότι τους είδε, και το χαρακτηριστικό ενός από αυτά ήταν καλό, οπότε του εξήγησε ότι έκανε το Χατζ, και το χαρακτηριστικό του άλλου ήταν διαφορετικό από αυτό, οπότε τον κατηγόρησε για κλοπή . Και εσύ, αδερφέ μου, η διέλευση, δεν βλέπεις αυτόν που γράφει το όραμα για σένα σε αυτό το φόρουμ, γι ‘αυτό να είσαι προσεκτικός και να μην περάσεις το όραμα, εκτός αν είναι σαφές σε εσάς οι λεπτομέρειες των ιδιοκτητών του, τις οποίες εγώ δεν ζήτησα αυθαίρετα, αλλά μάλλον μετά από μακρά εμπειρία και ταλαιπωρία, με τα οράματα και τους ιδιοκτήτες τους . Σκεφτείτε τις λέξεις, υπάρχει μια διαφορά μεταξύ των λέξεων του κόσμου και των άλλων, και υπάρχει μια διαφορά μεταξύ των λέξεων του μαθητή και του υπαλλήλου, του πρίγκιπα, των πλουσίων και των φτωχών, και κάθε μία από αυτές έχει μια έννοια ότι τον ταιριάζει όταν κάνετε την έκφραση, έτσι μπορείτε να το παρατηρήσετε και να το σκεφτείτε, Ω Θεέ, να σας φροντίσει ! Συνήθιζα να βλέπω και ακόμα να μην εκφράζω τα γραπτά οράματα, εκτός από το ότι η ζήτηση για την έκφραση αυτού του τύπου είναι υψηλή και η δυσκολία της ακοής μερικές φορές, αλλά είναι αδύνατο για πολλούς από τους ερωτητές. Με έκανε να αποχωρήσω από αυτόν τον περιορισμό και να εκφράσω τα γραπτά οράματα, αν και λέω και εξακολουθώ να λέω ότι η ακρίβεια σε αυτά είναι πολύ μικρότερη από τα οράματα που εκφράζουν την ακοή και αυτό είναι υψηλότερο βαθμό, ή πρόσωπο με πρόσωπο, και αυτό είναι ο υψηλότερος βαθμός . Και να γνωρίζετε ότι ο χρόνος κατά τον οποίο είδατε το όραμα είναι πολύ σημαντικός. Ποια είναι τα οράματα του χειμώνα, διαφορετικά από τα οράματα του καλοκαιριού ,,,, επειδή η πρώτη φωτιά είναι αξιέπαινη, και στη δεύτερη είναι κατακριτέα, οπότε μην παραιτηθείτε να μάθετε την ώρα του οράματος . Και η τελευταία από αυτές τις κατευθύνσεις, για τον αφηγητή, το όραμά του, είναι να γνωρίζει ότι το όραμα είναι μάζα και συχνά έχει ένα νόημα, οπότε μην το διαιρέσετε και θυμηθείτε ένα μέρος και αφήστε μέρη που μπορεί να πιστεύετε ότι δεν έχουν σημασία, ενώ είναι πολύ σημαντικό για όσους το εκφράζουν. Τα οράματα που δείχνουν το παρόν είναι συχνά η έκφρασή τους για αυτόν. Σχετίζεται με το οραματιστικό δώρο, οπότε αν έχετε μπερδευτεί για αυτό, και οι έννοιες των συμβόλων του είναι πολλές, και αυτό συμβαίνει πολύ, τότε δεν χρειάζεται να ρωτήσετε τον ιδιοκτήτη του για το θέμα που τον απασχολεί εκείνη τη στιγμή, καθώς μπορεί να ανοίξει τους ορίζοντες για να αποκρυπτογραφήσετε το όραμα, και ο ερωτών πρέπει να είναι αληθινός με τη διέλευση, και πόσα άτομα μου έχουν πει για τις συνθήκες του στην οποία ζει. Στην έκφραση του οράματός του, σώθηκε από οικονομική, οικογενειακή ή κρίση διαδικασίας, και αυτό συμβαίνει πολύ, και αυτό το πράγμα δεν προσβάλλεται κατά τη διέλευση, αλλά δείχνει την ειλικρίνειά του και την προθυμία του να υπηρετήσει τον ανακριτή, και ο αδερφός μου παρατηρεί ότι οι εκφραστές σήμερα είναι λιγότερο από εκείνους που εκφράζουν έμπνευση. Είναι αυτός που εκπληρώνει την αλήθεια στη γλώσσα του και ο ιδιοκτήτης του ονομάζεται έμπνευση, που κατάφεραν να βρουν το νόημα που καταλαμβάνει το μυαλό του ερωτητή εκείνη την εποχή, και δεν χρειάστηκε να ρωτήσουν τον ερωτητή, αλλά που είμαστε εμείς και αυτοί, και ο Θεός έχει έλεος σε ένα άτομο που γνώριζε τη μοίρα του ,,,,,…

…Είναι σε μια προδοσία των ονείρων . Η άγνωστη μοιχεία είναι καλύτερη από τη γνωστή . Η μοιχεία είναι κλοπή, γιατί ο μοιχείας κρύβεται σαν κλέφτης . Και όποιος βλέπει μια μοιχεία που έρχεται να πάει για λογαριασμό του, παίρνει απαγορευμένα χρήματα, και όποιος βλέπει ότι διέπραξε μοιχεία με μια όμορφη νεαρή γυναίκα, βάζει τα χρήματά του σε ασφαλές μέρος . Και όποιος βλέπει ότι έχει διαπράξει μοιχεία, και τιμωρήθηκε εναντίον του, και ήταν ισχυρή εξουσία, η εξουσία του, ακόμη και αν αυτός, ο παρατηρητής, ήταν κατάλληλος για την εντολή, και αφομοιώθηκε πάνω του και κέρδισε εξέχοντα θέση . Και όποιος βλέπει ότι έχει μοιχεία με μια γυναίκα που τον γνωρίζει, θέλει να πάρει κάτι από τα χρήματά του . Και όποιος απαγγέλλει σε ένα όνειρο τον στίχο που λέει : (Ο πορνεία και ο μοιχείας, στη συνέχεια μαστίγουμε τον καθένα τους εκατό μαστίγια ). Οξιές ….

…Η προδοσία είναι σε ένα όνειρο ανεπαρκές στη θρησκεία και στον κόσμο . Ίσως να υποδεικνύει την κλοπή και την ανάγκη για το θύμα κατ ‘αναλογία με την ιστορία του Ιωσήφ, ειρήνης σε αυτόν ….

…Είναι το μισούσε όταν φίδι αγγούρι, και μερικά από ειπώθηκε ότι είδε χτύπησε Vqosa και τον σκύλο χορτάτο, είναι κατηγορείται για κλοπή και είδε ότι χτύπησε κάτι και δεν ξέρει αν είναι Vqosa ή Αγγουράκια έχει ερμηνευθεί με δύο τρόπους είναι μελαγχολία και καλό κέρδος .)…

…Η αγορά : υποδηλώνει το τζαμί, όπως και το τζαμί σημαίνει την αγορά, επειδή και οι δύο ανταλλάσσουν το και το κέρδος . Και μπορεί να υποδηλώνει ένα πεδίο μάχης στο οποίο ένας λαός κερδίζει και ένας κόσμος χάνει σε αυτό. Ο Θεός Παντοδύναμος χαρακτήρισε την τζιχάντ εμπόριο στο ρητό του : « Θα σας καθοδηγήσω σε ένα εμπόριο που θα σας σώσει ». Οι άνθρωποι των αγορών αγωνίζονται εναντίον του άλλου με τον εαυτό τους και τα χρήματά τους . Και μπορεί να υποδηλώνει ένα μέρος στο οποίο υπάρχουν ανταμοιβές ανταμοιβής και κέρδους, όπως το σπίτι της γνώσης, τα ομόλογα και η περίοδος Χατζ . Και από ό, τι πωλείται στην αγορά, συμπεράσματα για αποδεικτικά στοιχεία . Όλα αυτά δεν ήταν ότι η αγορά ήταν άγνωστη, οπότε η αγορά κρέατος είναι σαν ένα μέρος πολέμου με αίμα και σίδερο . Και η αγορά της ουσίας και των λεπτών λινών μοιάζει με το λαιμό της zikir και ο ρόλος της γνώσης . Και η αγορά συναλλάγματος, κάτι σαν το σπίτι των ηγεμόνων, λόγω των διαφορών στην ομιλία, το βάρος και την ισορροπία . Όποιος βλέπει τον εαυτό του σε μια άγνωστη αγορά έχει χάσει μια συμφωνία ή κέρδος σε ένα εμπόρευμα, και αν ήταν ξύπνιος σε μια τζιχάντ, έχασε το μαρτύριο και ήταν σκόπιμος φύλακας, και αν ήταν στο Χατζ, το έχασε ή το χαλάσει, και Αν ήταν μαθητής της γνώσης, σταμάτησε να το κάνει ή έχασε ένα ραντεβού και ζήτησε κάτι άλλο από το Θεό, και αν δεν υπήρχε τίποτα από αυτό, τότε έχασε την προσευχή της εκκλησίας στο τζαμί . Όσο για εκείνον που κλέβει στην αγορά του την πώληση και την αγορά του, εάν είναι ματζαχίντ, είναι προσκυνητής, και αν είναι προσκυνητής που απαγορεύεται να κυνηγά, να έχει σεξουαλική επαφή ή απόλαυση, και αν ήταν μελετητής που ήταν άδικο στη συζήτησή του ή προδόθηκε στα fatwas του, αλλιώς είδε την προσευχή του, ή ο ιμάμης του προηγήθηκε με την κλίση ή την προσκύνησή του, ή δεν ολοκληρώθηκε Αυτό είναι στην προσευχή του, γιατί αυτή είναι η χειρότερη κλοπή, όπως στην έκθεση . Όσο για τη γνωστή αγορά : όποιος το βλέπει είναι γεμάτο από ανθρώπους, ή βλέπει μια φωτιά που έχει πέσει μέσα της, ή ένα καθαρό νερόμυλο που τρέχει στη μέση του, ή το σανό είναι γεμισμένο στα καταστήματά του, ή ένας καλός άνεμος χτυπάει μέσα του, επιτυγχάνεται η επιβίωση των ανθρώπων της, και είναι συνηθισμένοι στα κέρδη, και η υποκρισία θα έρθει σε αυτούς . Εάν οι άνθρωποι της αγοράς βλέπουν υπνηλία, ή τα μαγαζιά είναι κλειστά, ή η αράχνη τους έχει περιστραφεί ή σε ό, τι πωλείται, τότε υπάρχει κατάθλιψη, ή διακοπές έχει πέσει στους ανθρώπους της . Και αν δει μια αγορά που έχει μετακινηθεί, το καθεστώς του μετανάστη έχει μετακινηθεί στην ουσία αυτού που έχει μετακινηθεί, όπως η αγορά λινού, όπου βλέπετε τους μπάτλερ, γιατί αυξάνει τα κέρδη των κατασκευαστών , καθώς τα εμπορεύματα διαχωρίζονται και αφήνονται . Και αν το δουν οι ιδιοκτήτες κεραμικής και λειψυδρίας, τα κέρδη τους θα μειωθούν και τα κέρδη τους θα είναι αδύναμα . Και αν το είδαν οι ιδιοκτήτες των κατσαρολών και των ταψιών, μια δοκιμασία θα κατέβαινε πάνω του, είτε από φωτιά, ποτάμι, είτε από κατεδάφιση, ή παρόμοια . Μερικοί από αυτούς είπαν : η ελάχιστη αγορά, η διεύρυνση της αγοράς, το εύρος του κόσμου . Και ειπώθηκε ότι η αγορά δείχνει αναταραχές και ταραχές λόγω των ανθρώπων που συναντιούνται με αυτήν . Όσο για εκείνον που ζει από την αγορά, είναι καλό σημάδι αν βλέπει σε αυτό μια μεγάλη δημιουργία ή δουλειά, αλλά εάν η αγορά είναι ήρεμη, τότε δείχνει την ανεργία των εμπόρων ….

…Ένα πράσο είναι ένα προς το ζην στο όνειρο ενός κωφού . Και ειπώθηκε : Όποιος τρώει τρώει απαγορευμένα και άσχημα χρήματα στην ασχήμια, επαινώντας την αδικία ή την κλοπή . Και αν το φάει μαγειρεμένο, μετανοεί και επιστρέφει για παράνομα χρήματα . Και όποιος κάνει πράσο, λέει ένα ρητό που μετανιώνει ….

…Εκμάθηση Ένα άτομο μαθαίνει σε ένα όνειρο για ένα Κοράνι που λαμβάνει, ή ένα προφητικό χαντίτ που γράφει, ή μια σοφία που μαθαίνει, ή μια βιομηχανία που μαθαίνει, η οποία δείχνει τον πλούτο μετά τη φτώχεια και την καθοδήγηση μετά από παραπλανητική . Εάν ο παρατηρητής είναι άγαμος, παντρεύτηκε, ή έχει γιο, ή συνοδεύει κάποιον που τον καθοδηγεί και τον οδηγεί στην αλήθεια, και αν μάθει κλοπή, ανηθικότητα ή δυσπιστία, αυτό είναι απόδειξη της παραπλανητικής του μετά από την καθοδήγησή του, ή του φτώχεια μετά τον πλούτο του, ή αποστάτησε μετά την πίστη του, ο Θεός απαγορεύει ….

…Και όποιος είδε ότι το χέρι του ήταν κομμένο και το έχασε, πέθανε ο αδελφός του, ο σύντροφός του, ο φίλος ή ο υπάλληλός του, ή αυτό που είχε διακοπεί μεταξύ τους όσον αφορά τη συνέχεια και την αποξένωση και την αποξένωση από αυτόν, και ίσως να κόψει τον όρκο σε όρκο θα ορκίζονταν ότι ήθελε να κόψει το δικαίωμα ενός ατόμου και ίσως έκοβε ένα έργο ή κάτι άλλο από τα προς το ζην του ή θα έκοβε το έλεός του και ειπώθηκε αν ο δει ο λαός της δικαιοσύνης είναι σίγουρα για αιμομιξία ή ζήτημα του είναι ειλικρινή πίστη, και μου είπαν το όραμα κομμένες στο χέρι ή να χρεωθεί με την κλοπή ενός κλέφτη στο στίχο « και τον κλέφτη και τον κλέφτη » στίχο ….

…Και όποιος βλέπει ότι καλεί την πρόσκληση σε προσευχή σε ένα τροχόσπιτο ή μια παρέα που περπατούν, τότε κατηγορεί έναν λαό για κλοπή από αυτό ενώ είναι αθώοι, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει: « Τότε ο μουζέν έδωσε το τηλεφώνημα, Ιράν, είσαι κλέφτης . ~…

…Ο Al-Kirmani είπε: «Όποιος είδε ότι σκότωσε ένα γατάκι, θα κατακτήσει τον κλέφτη και η σάρκα του θα ερμηνευθεί από τις δύο πλευρές από τα χρήματα και τα χρήματα ενός κλέφτη από την κλοπή του κλέφτη ….

…Η Αίσα, ο Θεός Παντοδύναμος να είναι ευχαριστημένη μαζί της, είπε ότι ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός, οι προσευχές και η ειρήνη του, είπε : Σας έδειξα δύο φορές πριν σας παντρευτώ. Είδα τον βασιλιά να σε κουβαλάει με μετάξι, οπότε του είπα να το αποκαλύψει , και εσύ ήμουν εσύ. Είπα ότι αυτό είναι από τον Θεό, το περνάει, τότε τον είδα να σας μεταφέρει στην κλοπή του μεταξιού, οπότε είπα Expose, αποκαλύψτε, και αν είστε εσείς, είπα ότι αυτό είναι από τον Θεό, θα το περάσει . Κατά την έννοια του, ορισμένοι από αυτούς την επαίνεσαν, ο Θεός Παντοδύναμος να είναι ευχαριστημένος μαζί της, από έναν αριθμό στίχων : Είναι σπάνιο. Ο Abu Huraira, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του, είπε: Ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογήσει και να του δώσει την ειρήνη, είπε : Ενώ κοιμόμουν, με είδες στον Ουρανό και αν μια γυναίκα κάνει πλύση δίπλα σε ένα παλάτι, τότε είπα σε ποιον είναι αυτό το παλάτι; Ο ενορχηστρωμένος, Umar bin al-Khattab, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του, έκλαψε και στη συνέχεια είπε: «Ζηλεύεις, Αγγελιοφόρος του Θεού ….