…Χαλίκια το όραμά της σε ένα όνειρο δείχνει άντρες και γυναίκες, νέους, ντιράμ, προσκύνημα και πέτρες, σκληρότητα και αγωνία, προσβολές και συκοφαντίες . Έτσι όποιος είδε ένα πουλί κατέβηκε από τον ουρανό και πήρε ένα βότσαλο και πέταξε μαζί του, και αυτό ήταν σε ένα τζαμί από το οποίο ένας καλός άνθρωπος χάθηκε, και αν ο ονειροπόλος ήταν άρρωστος, και ήταν ένας από τους ανθρώπους της καλοσύνης ή ενός που προσεύχεται σε αυτό το τζαμί, τότε ο ιδιοκτήτης του οράματος είναι νεκρός . Εάν πήρε το βότσαλο από μια εκκλησία, θα θεωρούσε τη διαφθορά του ασθενούς . Και αν το πήρε από το σπίτι του ή από ένα άγνωστο μέρος, τότε το άτομο του οράματος θα είχε έναν γιο . Όσο για αυτόν που πήρε διάφορα βότσαλα, τότε τα κάλυψε στο ένδυμά του ή τα κατάπιε, και τα πήρε από ένα τζαμί, ένα σπίτι μελετητή ή τη μνήμη κάποιου για τη γνώση και το Κοράνι, και επωφελήθηκε από την ανάμνηση και την αποσαφήνιση όσο πήραν τα βότσαλα . Εάν παραληφθεί από την αγορά, τότε είναι ενδιαφέρον για αυτόν τον κόσμο, και τα dirhams αποτελούνται από εμπόριο ή φιλανθρωπικούς σκοπούς . Και αν είναι από πίσω από τα δέντρα, τότε δώρα από τον Σουλτάνο αν τον υπηρετεί, ή ωφελείται από τη θάλασσα εάν ανταλλάσσεται σε αυτήν, ή γνώση που αποκτά από έναν κόσμο αν αυτό είναι δώρο από μια πλούσια σύζυγο, εάν έχει γιος, και αν δεν έχει γιο, θα έχει γιο . Όσοι ρίχνουν βότσαλα στη θάλασσα, τα χρήματά του θα χαθούν . Εάν το πετάξει σε ένα πηγάδι, δίνει χρήματα για γάμο ή πλούτο για έναν υπηρέτη . Και αν έριχνε ένα ζώο όπως ένα λιοντάρι, μια τίγρη, μια μαϊμού, μια ακρίδα, ένα κοράκι και παρόμοια, και αυτό ήταν κατά τις ημέρες του Χατζ, έριξε τις πέτρες, και η προέλευση των λίθων είναι ότι ο Γαβριήλ, ειρήνη σε αυτόν, διέταξε τον Αδάμ, ειρήνη σε αυτόν, να τους ρίξει τον Διάβολο όταν του εκτέθηκε, τότε έγινε Σουντάν, και αν αυτό δεν ήταν κατά τις ημέρες του Χατζ, ήταν ένα χαλίκι εχθρός ή ανήθικο άτομο, ή προσβολή, προσβολή, ή μαρτυρία που μαρτυρεί εναντίον του . Και αν το έριχνε με άλλους από αυτούς τους αγώνες, όπως περιστέρια και μουσουλμάνοι μεταξύ του λαού, ο άντρας θα έριχνε προς τα πίσω, μιλώντας για τους δίκαιους μεταξύ των ανθρώπων και των οχυρωμένων . Και μελετά τους ανθρώπους μελετητές . Και ειπώθηκε : Μετάνοια στους ανυπάκουους και καθοδήγηση προς τον άπιστο, και ίσως τα βότσαλα έδειξαν μαρτύριο, επειδή κολύμπησε στην παλάμη του Προφήτη, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη . Τα βότσαλα μπορεί να υποδηλώνουν ασθένεια, όπως άμμο . Και μπορεί να δείξει στους συνταξιούχους τι κάνουν μοιχεία ή ζητούν καθοδήγηση ή τι γίνεται με αυτό . Τα βότσαλα είναι σκληρές λέξεις και μεγάλο μέρος της ανησυχίας τους . Και όποιος βλέπει ότι έχει ένα βότσαλο που έχει τα εσπεριδοειδή του στο αυτί του και το πετάει μακριά, τότε ακούει μια σκληρή λέξη, και το αυτί του το κολακεύει ….

…Και όποιος βλέπει τον διάβολο άρπαξε το χέρι του και είπε ότι δεν υπάρχει δύναμη ή δύναμη εκτός από τον Θεό Παντοδύναμο, γιατί πάσχει από μεγάλη αμαρτία, και μετά σώζεται μετά από αυτό με τη συμβουλή κάποιου ….

…Ο Μπόα που ονειρεύεται αυτό το φίδι σημαίνει το ίδιο πράγμα αν ονειρευόσασταν τον διάβολο . Δείχνουν ανέμους και πολλές κακές τύχες . Το όνειρο θα ακολουθήσει μια απελευθέρωση από τη μαγεία με την ανθρωπότητα . Αλλά αν σκοτώσατε έναν από αυτούς σε ένα όνειρο, αυτό είναι καλό οιωνό ….

…Τι είναι καλύτερο να πω ότι έχω όραμα ή όνειρο; Η διεύθυνση του Μπαχάρι είναι σωστή : η πόρτα : το όραμα του Θεού , και έτσι σημαίνει καθόλου και αναφέρεται στο Χαντίθ : ~ Αληθινά όνειρα του Θεού και το όνειρο του διαβόλου ~ και προφανές ότι λέμε : αυτό που προστίθεται στον Θεό δεν είναι λέγεται ότι έχει ένα όνειρο που προστίθεται στον διάβολο λέγεται ότι έχει ένα όραμα, μια παράνομη πράξη βασίζεται στην αισιοδοξία και δεν καλείται ο καθένας ως όραμα, ήρθε σε μια συνέντευξη τελευταία ( αποκάλυψη τρία ) και στη συνέχεια ανέφερε τους σύγχρονους πιστούς που ονομάζονται κάθε είδος όραμα του ονόματος , και υπέρ της αισιοδοξίας οι λέξεις ειρήνη σε αυτόν ~ καλή όραση του Θεού ~ στο μυθιστόρημα : ~ καλή όραση ~ Έτσι το ονόμασε Χασάν…

…Ο κλέφτης είναι σε ένα όνειρο μια ασθένεια και μια ασθένεια, εάν ο κλέφτης είναι μαύρος σημαίνει μαύρο, εάν το κόκκινο τότε είναι αίμα, εάν το κίτρινο δείχνει κίτρινο, και εάν το λευκό δείχνει πτύελα . Ένας κλέφτης δολοφονεί ένα άτομο και τον σκοτώνει αν δει ότι έχει κλέψει κάτι . Ο κλέφτης είναι ο βασιλιάς του θανάτου και η άφιξη του ταξιδιώτη και του ιερέα . Και όποιος βλέπει έναν κλέφτη που μπαίνει στο σπίτι του και έχει ένα άρρωστο άτομο, αυτός είναι ο θάνατος του ασθενούς . Όποιος σκοτώσει έναν κλέφτη θα επιβιώσει από μια ασθένεια . Και εάν ο κλέφτης εισέλθει σε ένα σπίτι στο οποίο υπάρχει μια μόνη γυναίκα, θα απευθυνθεί για να της προτείνει . Ο κλέφτης είναι ένας δόλιος και απατηλός άνθρωπος, και είναι άντρας μοιχείας επειδή μεταμφιέζεται καθώς κρύβει έναν μοιχείο . Ίσως ο κλέφτης έδειξε τους επτά, το φίδι, τον διάβολο και την ψυχή ….

…Surat Al-A’raf: Όποιος το διαβάσει ή το απαγγέλλει, όπως είπε ο Nafeh και ο Ibn Katheer, θα ευλογηθεί με κάτι από όλες τις γνώσεις και θα πεθάνει ως ξένος . Και ειπώθηκε : Θα ήταν πιστός με βάση τη θρησκεία, και έβαλε τα πόδια του στη σκηνή του Σινά . Και ειπώθηκε : Όποιος το αναφέρει θα ταξιδέψει, και θα απαγορευτεί από τον διάβολο και τα σχέδια του . Και ο Αδάμ, ειρήνη σε αυτόν, θα είναι ο μεσολαβητής του την Ημέρα της Ανάστασης . Και ειπώθηκε : Η ανάγνωση του Surat Al-A’raf αιωρείται πάνω από έναν εχθρό και τον βλέπει σε χειρότερη κατάσταση ….

…Και ο Al-Kirmani είπε, ~Όποιος υπακούει στον διάβολο με τις ιδιοτροπίες και τις επιθυμίες του, θα πληγεί με την ψυχή .~…

…Και όποιος βλέπει τον διάβολο να τον συμβουλεύει, δείχνει ότι υπάρχει βλάβη στα χρήματά του και στο σώμα του ….

…Ο Al-Kirmani είπε: ~Όποιος βλέπει έναν καλούντα να καλεί τους ανθρώπους με έναν γενικό τρόπο για ένα φαινόμενο θέμα και τα λόγια του είναι σύμφωνα με τη σοφία, και ο καλούντος είναι ένας γέρος ή από τους νεκρούς ή έχει ένα όνομα που δείχνει την καλοσύνη ή του όνομα από τους δίκαιους, ή είναι σε ένα τζαμί ή σε ένα μέρος που πρέπει να επισκεφθείτε και τα παρόμοια, τότε όλα αυτά που είπε θα βασίζονται στην αλήθεια. Ο καλών δεν έχει καμία από αυτές τις περιγραφές, οπότε ο οραματιστής δεν δέχεται αυτό, και μερικοί από αυτούς είπαν ότι όποιος άκουσε μια κλήση και γνώριζε τον καλούντα, και στο όραμα υπήρχαν αποδείξεις για καλό ή κακό, και αν ο καλών ήταν αυτός που αποδέχεται τα λόγια του ενώ ξύπνησε, τότε είναι όπως είπε, και αν το ρητό του δεν είναι αποδεκτό επαγρύπνηση δεν είναι μια έκφραση στο ρητό, και ο καλών, ο οποίος ζητά κάτι που πουλήθηκε, δείχνει τα ψέματα και τη δαιμονοποίηση για να πει ότι ορισμένοι από τους αιτούντες ήθελαν να τιμωρήσουν τον διάβολο Vliezb και τον νόημα του δημοπράτη για μια σειρά Bellman ….

…Και όποιος βλέπει τον διάβολο να του δίνει κάτι, τότε δείχνει ότι έχουν ληφθεί απαγορευμένα χρήματα, και αν αυτό είναι χωρίς εμάς, τότε δείχνει τη διαφθορά του χρέους ….

…Τραγούδι : Αν είναι καλό, δείχνει μια κερδοφόρα επιχείρηση και αν δεν είναι καλή, δείχνει μια χαμένη συναλλαγή. Μερικοί από αυτούς είπαν ότι ο τραγουδιστής είναι λόγιος, σοφός ή αρρενωπός, και το τραγούδι στην αγορά για τους πλούσιους δείχνει σκάνδαλα και άσχημα πράγματα στα οποία πέφτουν . Και για τους φτωχούς το μυαλό του πηγαίνει . Και όποιος βλέπει ένα μέρος όπου τραγουδάει, τότε υπάρχει ένα ψέμα που διακρίνει μεταξύ των αγαπημένων τους, και μια ψεύτικη ζηλότυπη συνωμοσία, επειδή ο πρώτος που τραγούδησε και θρήνησε τον διάβολο, μπορεί ο Θεός να τον καταραστεί . Και ειπώθηκε ότι το τραγούδι δείχνει τη φασαρία και τη σύγκρουση, λόγω της αλλαγής των κινήσεων στη ντισκοτέκ . Και όποιος το βλέπει σαν να τραγουδά ποιήματα με καλή μελωδία και δυνατή φωνή, αυτό είναι καλύτερο για τους τραγουδιστές και τις μελωδίες και για όλους . Αν βλέπει σαν να τραγουδάει κακά τραγούδια, αυτό δείχνει ανεργία και φτώχεια . Και όποιος το βλέπει σαν να περπατά στη λάσπη και να τραγουδάει, αυτό είναι καλό, ειδικά για όσους πουλούσαν μπαστούνια . Και ο τραγουδιστής στο μπάνιο κατηγόρησε λέξεις . Και ειπώθηκε ότι το τραγούδι αρχικά δείχνει τη φασαρία και τη σύγκρουση ….

…Al-Hassa : υποδηλώνει άνδρες και γυναίκες, νεαρές γυναίκες, και μετράει λευκά dirham, επειδή είναι από τη γη και σε απομνημόνευση και καταμέτρηση, λόγω της γνώσης ή της ποίησης που υπέστη ο μαθητής, το προσκύνημα και η ρίψη πετρών, η σκληρότητα και αγωνία, και προσβολές και συκοφαντίες . Όποιος είδε ένα πουλί να κατεβαίνει από τον ουρανό στη γη, στη συνέχεια πήρε ένα βότσαλο και πέταξε μαζί του, και αν ήταν σε ένα τζαμί, ένας καλός άνθρωπος ή ένας από τους δίκαιους ανθρώπους χάθηκε από αυτό, και αν ο οραματιστής ήταν άρρωστος, και αυτός ήταν ανάμεσα στους καλούς ανθρώπους ή σε κάποιον που προσευχήθηκε επίσης σε αυτό, και κανείς δεν τον εμπλέκεται στην ασθένεια. Εκείνοι που προσεύχονται επίσης σε αυτό, τότε το άτομο με το όραμα είναι νεκρό, και αν πήρε το βότσαλο από μια εκκλησία, η εκτίμηση για τη διαφθορά του ασθενούς είναι όπως αυτή που παρουσιάσαμε και αν το πήρε από ένα σπίτι ή από ένα άγνωστο μέρος, τότε ο ασθενής του ατόμου που είχε την όραση από ένα παιδί ή άλλο χάθηκε, όπως για εκείνον που πήρε μια σειρά από βότσαλα και τη μοίρα τους στο ένδυμά του ή το κατάπιε στο στομάχι του, και εάν αυτός το πήρε από ένα τζαμί ή ένα σπίτι μελετητή ή έναν άνδρα κύκλο, μετρήθηκε από τη γνώση και το Κοράνι, και επωφελήθηκε από τη μνήμη και τη δήλωση όσο πήρε από την πολιορκία . Εάν παραληφθεί από τις αγορές ή από στρέμματα και ρίζες δέντρων, τότε είναι οφέλη από τον κόσμο, και σε dirhams συνίσταται σε αυτόν για την αιτία των φρούτων ή των φυτών ή από το εμπόριο και τη μεσιτεία, ή από το να ζητάς και να δίνεις φιλανθρωπία σε κάθε άτομο σύμφωνα με την ανησυχία και τη συνήθεια του στο ξύπνημά του . Εάν η σύλληψή του προέρχεται από τη θάλασσα, τότε δώρα από τον Σουλτάνο εάν τον εξυπηρετεί, ή ωφελείται από τη θάλασσα εάν ανταλλάσσεται σε αυτήν, ή γνώση που αποκτά από έναν επιστήμονα εάν αυτό είναι το αίτημά του, ή ένα δώρο και έναν σύνδεσμο από έναν πλούσια γυναίκα αν έχει γιο ή κάτι παρόμοιο . Όσο για όποιον το έριξε στη θάλασσα, τα χρήματά του πήγαν σε αυτό . Και αν την ρίξει σε ένα πηγάδι, παίρνει χρήματα για να παντρευτεί ή να αγοράσει έναν υπηρέτη . Και αν το έριχνε σε βροχερό ή υπό συνθήκες φαγητού, ή σε αποθήκη της θάλασσας, αγόραζε με αυτό που είχε ή όσο το έριξε, ένα εμπόριο που αποδεικνύεται από τον τόπο στον οποίο έριξε αυτό που ήταν μαζί του . Οι συνηθισμένοι άνθρωποι λένε : Τόσο-και-έτσι πέταξε ό, τι είχε από τα dirhams στο σιτάρι ή το λάδι ή κάτι άλλο . Αν τους έριχνε ένα ζώο, όπως λιοντάρι, μαϊμού, ακρίδα, κοράκι και τα παρόμοια . Αυτό ήταν κατά τη διάρκεια των ημερών του Χατζ, και ανακοινώθηκε από το προσκύνημα και τη ρίψη λίθων στο μέλλον της εντολής του, επειδή η προέλευση της ρίψης των λίθων είναι ότι ο Γαβριήλ, ειρηνός επάνω του, διέταξε τον Αδάμ, την ειρήνη να είναι πάνω του, να ρίξει τον Διάβολο όταν του παρουσιάστηκε, και έγινε Σουντά για τον γιο του . Εάν αυτό δεν έγινε κατά τη διάρκεια των ημερών του Χατζ, το βότσαλο ήταν το αίτημά του εναντίον ενός εχθρού ή ενός ανήθικου ατόμου, ή κατάρα και προσβολή του, ή μαρτυρίες για μαρτυρία εναντίον του . Και αν τους έριχνε εναντίον αυτών των φυλών, όπως περιστέρια και μουσουλμάνοι από τον λαό, ο άντρας θα ήταν οπισθοχώρος, μιλώντας στη δικαιοσύνη και οι γυναίκες προστατευόταν ….

…Η απειλή ενός ατόμου που απειλεί τους άλλους σε ένα όνειρο δείχνει τη νίκη του απειλητικού ατόμου . Και όποιος βλέπει ότι απειλεί σε ένα όνειρο, και απειλεί άλλους, και προορίζεται για να υποταχθεί, τότε θα κερδίσει τη νίκη και δεν φοβάται αυτό που υπόσχεται, και δεν υποτάσσεται . Η απειλή σε ένα όνειρο είναι απόδειξη της στάσης από τους διαδίκους, και αν είναι άγνωστη και δεν είναι γνωστή τότε προέρχεται από τον Διάβολο . Ειδικά αν τον απειλεί και τον απειλεί να κάνει προσευχή, να διαβάσει το Κοράνι, ή να πληρώσει zakat και παρόμοια . Ίσως η απειλή σε ένα όνειρο δείχνει την ταλαιπωρία με αγάπη ….

…Και όποιος βλέπει ότι τραγουδάει σε ένα μέρος όπου υπάρχει ψεύτικη ή κακόβουλη συζήτηση που χωρίζει τους αγαπημένους, επειδή ο πρώτος που τραγούδησε τον διάβολο, μπορεί να τον καταραστεί ο Θεός, και για την ποίηση, έχει πρόσωπα και αν υπάρχει σοφία, προτροπή , και τα παρόμοια, τότε είναι καλό και ανταμοιβή και ανταμοιβή ….

…Όποιος βλέπει σε ένα όνειρο ότι το κεφάλι του πέφτει πάνω σε βράχο, τότε κοιμάται και δεν προσφέρει τη βραδινή προσευχή ….

…Και όποιος βλέπει ότι καλεί την πρόσκληση για προσευχή ενώ κοιμάται, τότε υποτιμά τη γυναίκα του και τα εξαρτώμενα άτομα του, και όποιος βλέπει ότι κάνει την κλήση για προσευχή στην πόρτα του σπιτιού του, αυτό δείχνει ότι ο χρόνος του είναι επικείμενος ….

…Και όποιος βλέπει ότι κοιμάται και είναι νωθρός, τότε τα χρήματά του θα χαθούν και η δύναμή του θα εξασθενίσει και δεν αισθάνεται την πορεία των συνθηκών και δεν ξέρει πώς θα συμπεριφέρονται τα πράγματα ….