…Και όποιος βλέπει ότι βρίσκεται σε άλσος ενώ βρίσκεται σε ψηλό, ξαπλωμένο μέρος, τότε δείχνει την αφθονία των απογόνων του ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει κάνει σε μια εκκλησία κάτι που έρχεται σε αντίθεση με τους λαούς του, το οποίο δεν παραβιάζει τη Σαρία, τότε είναι μια εξέγερση εναντίον του περιγραφέντος ανθρώπου και είναι καλό ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει επιβιβαστεί σε πλοίο και ήταν σε τρομερό ζήτημα, τότε θα ανακουφιστεί ή θα προσκολληθεί σε έναν άνθρωπο που κινδυνεύει ….

…Ποιο είναι το μήνυμά σας σε όσους ενδιαφέρονται να δουν τους νεκρούς , και σε εκείνους που φοβούνται βλέποντας αυτόν τον τύπο , ή να υπερβάλλουν το θέμα αξιοσημείωτα; 1 – Είστε τώρα από τους ζωντανούς και είστε στο χώρο εργασίας. Σήμερα είναι δουλειά, χωρίς υπολογισμό, αύριο είναι υπολογισμός, και χωρίς δουλειά, οπότε τι θα κάνετε σήμερα; Τι θα κάνεις αύριο ; 2- Πρέπει να δείξετε δικαιοσύνη και καλοσύνη στους γονείς στη ζωή τους . Και μην περιμένετε έως ότου πεθάνουν, ή ένας από αυτούς πεθάνει – μετά τον Ομάρ Μουμπάρακ, Θεός – αρχίζετε να μετανιώνετε και να ελπίζετε ότι θα τους δείτε σε οράματα και να εκτελέσετε τις οδηγίες τους, οι οποίες μπορεί να είναι όνειρα και μακρά σκέψη και μετάνοια για το θάνατό τους . 3- Εάν έχετε δύο γονείς ή έναν από αυτούς, και είναι πολύ μεγάλοι, καθίστε μαζί τους και ξεχάστε τη μοναξιά τους και θυμηθείτε τα λόγια του Αγγελιοφόρου, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη : « Παρά τη μύτη παρά τη μύτη παρά μύτη παρά τη μύτη – το είπε τρεις φορές – είπαν ποιος, Αγγελιοφόρος του Θεού; Θα μπει στον Παράδεισο . Το νόημα είναι ότι είναι δίκαιος μαζί τους, και στο μυθιστόρημα « On the Greatness », που σημαίνει όταν αστειεύονται και αποδυναμώνουν την κίνησή τους και χρειάζονται τη δύναμη ενός γιου ή μιας κόρης . 4- Έγραψες τη θέλησή σου; Ο αναγνώστης μπορεί να είναι νέος σε ηλικία και να πει ποιος είναι ο λόγος; Λέω : Ο θάνατος δεν γνωρίζει νέους ή ηλικιωμένους, και ο ευγενής μας Αγγελιοφόρος, όπως προήλθε από τον Ιμπάν Umar – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – είπε : « Ποιο είναι το δικαίωμα ενός μουσουλμάνου που έχει κάτι να προτείνει να περάσει δύο νύχτες χωρίς Το θέλημά του είναι γραμμένο μαζί του ~ Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι απαιτείται η εφαρμογή της διαθήκης του αποθανόντος, εκτός εάν διέταξε ένα Μουχάραμ για παράδειγμα ή μια ρήξη της μήτρας , όπως ακριβώς γράφοντας μια διαθήκη αποτρέπει τη διαφωνία μεταξύ των κληρονόμων και ο Θεός γνωρίζει το καλύτερο ….

…Και όποιος βλέπει ότι βρίσκεται σε μια εκτεταμένη έρημο και πολλά λουλούδια, άνεμοι και τριαντάφυλλα έχουν βλαστάνει σε αυτό ενώ είναι μέσα του, τότε θα συνοδεύσει έναν άνθρωπο με μεγάλη μοίρα και θα αποκτήσει από τη γνώση, το λόγο και τη γνώση του, και Μπορεί να είναι μια προσέγγιση για έναν δίκαιο βασιλιά και την απόκτηση του καλού και του οφέλους εάν είναι κατάλληλος για αυτό ….

…Ο Al-Kirmani είπε: «Όποιος είδε ότι κολύμπησε σε ένα ποτάμι ή δωμάτιο σε αυτό, τότε η ερμηνεία του είναι σαν την ερμηνεία της θάλασσας, αλλά η θέση του βασιλιά θα είναι όποιος είναι χωρίς αυτόν »….

…Αναφέρθηκε σε ορισμένα βιβλία ότι ένα από τα εθιμοτυπία ενός οράματος δεν είναι να το πω σε μια γυναίκα ή μετά την πρωινή προσευχή; Είναι αυτό σωστό? Ναι, αυτό αναφέρθηκε σε ορισμένα βιβλία, αλλά είναι λανθασμένη προδιαγραφή, επομένως επιτρέπεται η αφήγηση του οράματος στις γυναίκες. Ο Ιμάμ Ιμπν Χάτζαρ είπε στο Αλ-Φαθ στο κεφάλαιο : Η έκφραση του οράματος μετά την πρωινή προσευχή (12/439): Δείχνει την αδυναμία αυτού που παρείχε ο Αμπντ Αλ Ραζάζκ στην εξουσία του Ομάρ στην εξουσία του Σέιντ Ιμπν Αμπντ Ο al-Rahman, σύμφωνα με ορισμένους μελετητές, βασίστηκε σε κάποιες παρανοήσεις, όπως ο επείγων χαρακτήρας που προέρχεται από τη γυναίκα και ο φόβος τους ότι το όραμα θα ερμηνευθεί λανθασμένα ή βασίστηκε σε μερικές από τις σύντομες βλέψεις των γυναικών και Το λάθος αυτών των εμφανίσεων δεν είναι κρυμμένο και έχει αποδειχθεί ότι ο Αγγελιοφόρος, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, διηγούσε μερικά από τα οράματά του για τις Γυναίκες όπως η Aisha και η Khadija, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί τους μεταξύ των συζύγων του, και ως μια μητέρα απαγορευμένη, και η ιστορία του Ibn Omar και ευχήθηκε ότι ο Θεός θα του έδειχνε ένα όραμα, και όταν την είδε, το διηγήθηκε στην αδερφή του Hafsa, να είναι ευχαριστημένος ο Θεός από όλους, όλες αυτές οι αφηγήσεις αρκούν για να δυσφημίστε αυτό το ρητό, και λέμε ότι ήταν σωστό εκείνη τη στιγμή ….

…Η έκφραση των οραμάτων βασίζεται σε κομμάτια ή σε εικασίες; Η έκφραση των οραμάτων είναι μια αναφορά στην εικασία , και η εικασία είναι λάθος και προσβάλλεται , και ένα άτομο δεν διακόπτει την έκφραση, αλλά μάλλον να είναι στην ασφαλή πλευρά, και αυτό οφείλεται στο θέλημα του Θεού . Επομένως, είναι καλύτερο για τη διέλευση να εκδώσει μια δήλωση που να λέει : Εάν πιστεύετε ότι το όραμά σας είναι τέτοιο-και-τέτοιο , ή να ολοκληρώσετε τα λόγια του με το ρητό : Από τον Θεό (1) Επομένως, ο Γιουσέφ, μπορεί να προσευχηθεί και ειρήνη σε αυτόν, είπε στον ερωτητή όταν ήθελε να τον περάσει : ( Και είπε σε αυτόν που νόμιζε ότι είχε δραπετεύσει από αυτούς, θυμήσου με τον Κύριό σου …) κ.λπ. Ο στίχος , μια ταινία που ισχυρίζεται ότι είναι ένας από αυτούς που εμπιστεύτηκε ο Θεός με την έκφραση των ονείρων , και συνήθιζε να εκφράζει την αποκάλυψη των προσευχών του Θεού και στον Προφήτη Μωάμεθ, τον κυβερνήτη και τους συντρόφους του και την ειρήνη . Ο Θεός ξέρει…

…Και όποιος βλέπει ότι έρχεται σε ένα μπάνιο αλλά δεν μπαίνει σε αυτό, τότε συναντά έναν άνδρα και υπάρχει κακό μεταξύ τους ….

…Και όποιος βλέπει ότι βρίσκεται σε άμβωνα ενώ μιλά σε κάτι που δεν είναι κατάλληλο, τότε είναι διάσημος για αμαρτίες και μπορεί να σταυρωθεί ….

…Το πλύσιμο είναι σε ένα όνειρο σημαίνει μετάνοια από αμαρτίες και εκπλήρωση υποχρέωσης τιμής των γονέων ή των φίλων . Εάν πλένει με κρύο νερό το χειμώνα, υποδηλώνει ανησυχίες, ασθένειες και ασθένειες και εάν πλένει με ζεστό νερό το χειμώνα, δείχνει κέρδη, οφέλη και θεραπεία ασθενειών . Και όποιος έχει κάνει μπάνιο για το Eid και ήταν άγαμος, θα παντρευτεί . Και αν έπλυνε για τις δύο εκλείψεις, μπορεί να κάνει μεγάλο πράγμα ή να στενοχωρηθεί . Εάν αυτός που λούστηκε σε ένα όνειρο ήταν άπιστος, έγινε μουσουλμάνος και αν ήταν τρελός, θεραπεύεται . Και αν έπλυνε ένα όνειρο για να εισέλθει στο Ιράμ ή για να εισέλθει στη Μέκκα, τότε δείχνει χαρά και ευχαρίστηση, συνάντηση με απουσιάζοντες και εξόφληση του χρέους, καθώς και αν έκανε μπάνιο σε όνειρο για ρίψη και περιτομή . Και ίσως το τελετουργικό πλύσιμο δείχνει νίκη επί των εχθρών . Και πλύσιμο για περιτομή που επιδιώκει να αναζητήσει τροφή ή να υπηρετήσει τους ηλικιωμένους . Και όποιος είδε ότι λούστηκε και φορούσε καινούργια ρούχα, και αν ήταν άρρωστος, ο Θεός Παντοδύναμος θα τον θεραπεύσει, και αν ήταν χρέος, ο Θεός θα ξόδευε το χρέος του . Αν ήταν φυλακισμένος, δραπέτευσε από τη φυλακή του . Και αν ανησυχεί, μπορεί ο Θεός να του δώσει την ανησυχία του . Και αν εκτελούσε το Χατζ, την παροχή του Χατζ, και αν ήταν φτωχός, ο Παντοδύναμος Θεός τον εμπλούτισε, και αν ήταν απομονωμένος, ο Θεός Παντοδύναμος ανανέωσε την εντολή του για τον Παντοδύναμο λέγοντας : ( Αυτό είναι ένα κρύο πλυμένο ποτό ) , τότε Ιώβ, ειρήνη σε αυτόν, όταν πλένει και φοράει νέα ρούχα, ο Θεός Παντοδύναμος τον αποκατέστησε, την οικογένεια και τα παιδιά του, και όλα όσα συνέβαιναν . Και αν φοράει φθαρμένα ρούχα, η ανησυχία του θα φύγει και θα είναι φτωχός . Και όποιος βλέπει ότι πηγαίνει να πλένει σε μια λεκάνη ή έναν άγαμο και είναι άγαμος, θα παντρευτεί . Και όποιος είδε ότι είχε κολυμπήσει σε ζεστό νερό, το πήραν . Και το πόσιμο ζεστό νερό δεν επαινεί τον Θεό Παντοδύναμο λέγοντας : (Και πίνετε ζεστό νερό, κόψτε τα έντερα τους ). Και ειπώθηκε : Ο Ghusl είναι γάμος . Και αν η άγνωστη γυναίκα κάνει μπάνιο, είναι ντους βροχής από τον ουρανό . Το πλύσιμο των χεριών με σαπούνι θα εξαλείψει το χρέος και την εξάλειψη της ταλαιπωρίας . Και το πλύσιμο του ενδύματος υποδεικνύει το Saladin . Και όποιος είδε ότι έπλυνε ένα κίτρινο ένδυμα και το καθάρισε από κιτρινωπό, θα σωθεί από την ασθένεια . Και ειπώθηκε : Το πλύσιμο των ρούχων δείχνει την εκπλήρωση του χρέους . Και το πλύσιμο των νεκρών σε ένα όνειρο δείχνει την εκπλήρωση του χρέους του . Και όποιος βλέπει ότι ένα νεκρό άτομο ζητά από ένα άτομο να πλύνει τα ρούχα του, αυτή είναι η έλλειψη του ικεσία αυτού που τον είδε, ή της φιλανθρωπίας, της πληρωμής ενός χρέους ή της εφαρμογής μιας διαθήκης ….

…Τίγρης : Όποιος πίνει το νερό του, θα κερδίσει το υπουργείο εάν είναι ένας από τους κατοίκους του και θα πάρει τα χρήματα του υπουργού . Και όποιος είδε ότι έπινε νερό από τον Ευφράτη, θα ήταν ευλογημένος, ευεργετικός και ευλογημένος . Αν δει ότι το νερό του Ευφράτη έχει στεγνώσει, τότε ο χαλίφης θα πεθάνει ή τα χρήματα του χαθούν και η ερμηνεία μπορεί να πέσει στον υπουργό του χαλίφη . Και όποιος έπινε από το Νείλο, θα έπαιρνε τόσο χρυσό όσο έπινε . Και όποιος βλέπει ότι το νερό της κοιλάδας το βυθίζει χωρίς να πνιγεί σε αυτήν, τότε θα πληγεί από συντριπτική θλίψη . Και αν βγήκε από αυτόν, δραπέτευσε από τη θλίψη και αν είδε ένα άτομο σαν να το αρπάγε το νερό του ποταμού ή κάτι από τα ζώα του ή τα υπάρχοντά του ή το πήρε, τότε είναι επιβλαβές και απώλεια για αυτόν. Εάν βλέπει σαν να τρέχει στο σπίτι του ένα καθαρό ποτάμι με νερό, δείχνει προς τα αριστερά και τα χρήματα, και ειπώθηκε ότι αυτό είναι για τον πλούσιο, έναν λόγο για αυτόν και ένα όφελος Να είναι για τους ανθρώπους του σπίτι . Αν δει ένα ποτάμι που ρέει από το σπίτι του και οι άνθρωποι πίνουν από αυτό, τότε εάν είναι πλούσιος ή έντιμος, αυτό δείχνει καλό και ωφελεί από αυτόν για τους λαούς της χώρας που τους τιμά και ξοδεύει, και το σπίτι του έρχεται πολλοί άνθρωποι που έχουν ανάγκη και λαμβάνουν όφελος από αυτόν, και εάν ο οραματιστής είναι φτωχός, αποβάλλει τη γυναίκα του, τον γιο του ή κάποιον από το σπίτι του λόγω πορνείας ή άσχημης πράξης . Αν δει καθαρό νερό να ρέει στο σπίτι του, δείχνει προς τα αριστερά και τα χρήματα ….

…Βροχή : δείχνει το έλεος, τη θρησκεία, την ανακούφιση και τη βοήθεια του Θεού, τη γνώση, το Κοράνι και τη σοφία, γιατί το νερό είναι η ζωή της δημιουργίας και η καλοσύνη της γης, και με την απώλεια του την καταστροφή ανθρώπων και βοοειδών και τη διαφθορά του θέματος στην ξηρά και τη θάλασσα, οπότε τι γίνεται αν το νερό είναι γάλα, μέλι ή λίπος . Δείχνει τη γονιμότητα, την ευημερία, τις φτηνές τιμές και τον πλούτο . Επειδή αυτός είναι ο λόγος για όλα αυτά, και εμφανίζεται, και πώς, εάν είναι σιτάρι, κριθάρι, λάδι, ημερομηνίες, σταφίδες ή σκόνη χωρίς σκόνη, και ούτω καθεξής, που δείχνει χρήματα και τα προς το ζην, και μπορεί να υποδηλώνει χρειάζεται να κατεβαίνει από τον ουρανό, όπως ακρίδες, χαλάζι ή άνεμος, ειδικά αν είναι μέσα του Φωτιά ή το νερό του ήταν ζεστό, γιατί ο Θεός, δόξα σε Αυτόν, εξέφρασε στο βιβλίο Του αυτό που είχε αποκαλύψει στα έθνη του βασανισμού Του με βροχή, όπως το Παντοδύναμο ρητό : «Και τους έβρεξε, έτσι η βροχή των προειδοποιητικών» . Και ίσως υποδηλώνεται από καταστολή και αίμα, ειδικά εάν το νερό ήταν αίμα . Και ίσως οι ασθένειες και οι ασθένειες υποδεικνύονται από την ευλογιά και το σχέδιο, εάν δεν είναι τη στιγμή και ενώ είναι επιβλαβής για το κρύο και το καλό σημείο της, και ό, τι βλάπτει τη γη και τη βλάστησή της από αυτό είναι επιβλαβή για τα σώματα που δημιουργήθηκαν επίσης από αυτό και μεγάλωσαν σε αυτό, τι γίνεται αν η βροχή ήταν ειδικά σε ένα άγνωστο σπίτι, χωριό ή τοποθεσία, και ίσως υποδηλώνει την ταλαιπωρία και τα βασανιστήρια του Σουλτάνου, όπως οι αντίπαλοι και οι εντολές, ειδικά αν ήταν βρέχει με τη ζωή, και ούτω καθεξής . Μεταξύ των στοιχείων μαρτυρίας, και ίσως των στοιχείων της ιατρικής, της λογικής, της πρόληψης και των διακοπών για ταξιδιώτες, τεχνίτες και όσους εργάζονται κάτω από το ύπαιθρο, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ~ Εάν υπάρχει βλάβη σε εσάς από τη βροχή .~ Όποιος είδε μια δημόσια βροχή στη χώρα, εάν οι άνθρωποι ήταν σε κακή γονιμότητα, η τιμή τους ήταν φθηνή, είτε με βροχή όπως το είδε, ή για την καλοσύνη του, ή πλοία που προσέφεραν φαγητό . Και αν ήταν σε καταπίεση, βασανιστήρια και ασθένεια, τότε αφήστε το να φύγει από αυτούς αν η βροχή ήταν ευεργετική εκείνη την εποχή, και αν ήταν επιβλαβής ή υπήρχε μια πέτρα ή φωτιά σε αυτό, πολλαπλασιάζοντας αυτό που βρίσκονται, και συχνότητα μαζί τους ανάλογα με τη δύναμη και την αδυναμία της βροχής . Αν ήταν ψεκασμός, τότε το θέμα είναι αποδεικτικό . Και όποιος βλέπει τον εαυτό του στη βροχή ή παγιδευμένος κάτω από μια στέγη ή έναν τοίχο, τότε διατάζει τη βλάβη μέσω της ομιλίας και της βλάβης . Και είτε χτύπησε όσο η βροχή τον χτύπησε, ή χτυπήθηκε από έναν αποχετευτικό σταθμό εάν ήταν άρρωστος, ή αυτός ήταν ο χρόνος του, ή ο τόπος ήταν ο τόπος του . Όσο για το τι απαγορεύεται κάτω από το τείχος, είτε απουσιάζει από το έργο του είτε από το ταξίδι του ή λόγω της ασθένειας του ή της αιτίας της φτώχειας του, ή φυλακίζεται σύμφωνα με όσα συνάγονται σε κάθε πτυχή του στο τόπος στον οποίο είδε τον εαυτό του, και με την αύξηση του οράματός του, και τι είναι στο ξύπνημά του, εκτός εάν έχει πλύνει στη βροχή από ακαθαρσία, ή καθαρισμό από αυτήν για προσευχή, ή πλένει το πρόσωπό του με το νερό του, έτσι η όρασή του είναι σωστό, ή πλύθηκε με ακαθαρσία που ήταν στο σώμα ή στα ρούχα του, αν ήταν άπιστος, έγινε μουσουλμάνος, και αν ήταν καινοτόμος ή αμαρτωλός μετανοήθηκε, και αν ήταν φτωχός, ο Θεός τον εμπλούτισε, και αν ήλπιζε μια ανάγκη με τον Σουλτάνο ή κάποιον σαν αυτόν τον διαδέχθηκε, και του επέτρεψε αυτό που ίσως χρειαζόταν . Και κάθε είδος είναι επιθυμητό για το είδος του, γιατί είναι αξιέπαινος, και κάθε είδος που μισεί το είδος του μισεί . Και ο Ιμπν Σιρίν είπε : Δεν υπάρχει ανακούφιση στο βιβλίο του Θεού Παντοδύναμου αν έρθει το όνομα της βροχής, είναι συννεφιά, όπως είπε ο Παντοδύναμος : «Και τους έβρεξε με βροχή ». Και είπε : ~ Και τους λούσαμε πέτρες .~ Εάν δεν ονομάζεται Faraj βροχή το ευρύ κοινό, για το στίχο : ~ και κατεβήκαμε από τον ουρανό, ευλογημένο νερό ~ , και είπα μερικά από αυτά : η βροχή δείχνει μια κομοδίνο καμηλών, και οι καμήλες τροχόσπιτων δείχνουν βροχή . Και η γενική βροχή είναι παράλογη, και αν δει ότι ο ουρανός έχει βρέξει ξίφη, τότε οι άνθρωποι πλήττονται από διαμάχες και διαμάχες, και αν βρέχει καρπούζια, αρρωσταίνουν και αν βρέχει χωρίς σύννεφα, τότε δεν το αρνείται αυτό , επειδή η βροχή κατεβαίνει από τον ουρανό . Και ειπώθηκε ότι ήταν μια ανακούφιση από ένα μέρος όπου δεν υπάρχει ελπίδα, και ένα προς το ζην από ένα μέρος που δεν μετράει . Η λέξη βροχή και το νερό που πέφτουν και τα παρόμοια, είναι πιο σωστή στην ερμηνεία από τη λέξη βροχή ….

…Ο Ibn Sirin είπε ότι το νερό είναι ζωή, σύμφωνα με τον Παντοδύναμο ρητό, « Έχουμε φτιάξει νερό από κάθε ζωντανό πράγμα. » Όποιος πίνει από το απόλυτο νερό είναι μια καλή ζωή και τα οράματα του είναι καλή και το όφελος, και αν είναι σκοτάδι, τότε είναι ενάντια σε αυτό ….

…Και όποιος βλέπει ότι έπινε περισσότερο νερό από ό, τι έπινε ενώ ξύπνησε, η ζωή του θα παραταθεί, και αν έπινε καθαρό νερό, αυτό δείχνει την ασφάλειά του από έναν εχθρό και πλήρωσε τις δυσκολίες και τις δυσκολίες στη ζωή, και απλώθηκε το χέρι στο νερό σε θέματα ….

…Και όποιος πιστεύει ότι το νερό είναι σπήλαιο, και αν είναι βασιλιάς, τότε είναι απομονωμένος, και τα οράματά του για άλλους εκτός από τους βασιλιάδες είναι ταπείνωση και μη βοήθεια, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει, ~ Πείτε : Έχετε δει αν το νερό σας κατακλύζεται, και ποιος σου φέρνει λίγο νερό; ~…

…Και όποιος βλέπει νερό να χύνεται σε ένα μέρος, ενεργοποιεί τη γονιμότητα αυτής της γης εκείνο το έτος, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος είπε, ~ Χύσαμε νερό από το νερό .~…

Κολύμπι Αν ονειρευόσασταν κολύμπι, αυτό σημαίνει καλό οιωνό και επιτυχία αν σας αρέσει να κολυμπάτε . Εάν ονειρεύεστε ότι πνιγείτε ενώ κολυμπάτε, αυτό προβλέπει ότι θα υποφέρετε από πολλές ανησυχίες και προβλήματα . Εάν ένα κορίτσι ονειρεύεται ότι κολυμπά με έναν φίλο που είναι ικανός να κολυμπήσει, τότε αυτό σημαίνει ότι οι καλές της ιδιότητες θα την κάνουν αποδεκτή και οι φίλοι της θα κλείσουν τα μάτια στις ερωτικές της σχέσεις, ενώ η υποβρύχια κολύμβηση σημαίνει διαφωνίες, διαφωνίες και ανησυχείς ….

…Και όποιος βλέπει ότι μπαίνει σε ένα μπάνιο και το βρίσκει ζεστό και δεν μπορεί να μείνει μέσα του, θα υποστεί σοβαρή αγωνία όσο και ζεστό ….

…Και όποιος βλέπει στο σπίτι του μαύρο νερό, τότε είναι καταστροφικό για το σπίτι, και το να πίνεις υποδηλώνει τύφλωση, και το βρωμερό νερό είναι απαγορευμένο χρήμα ….

…Και όποιος πιστεύει ότι έχει αποκτήσει νερό με κάτι που δεν μπορεί να διατηρηθεί, τότε εξαρτάται από εκείνους που δεν θα τον ωφελήσουν. Όσο για το νερό, εάν βρίσκεται σε οποιοδήποτε από τα αγγεία, εφαρμόζεται σε καθένα σύμφωνα με αυτό που περιλαμβάνεται στο κεφάλαιο του στο Κεφάλαιο 72 ….

…Και όποιος βλέπει ότι πίνει γλυκό νερό από ένα μπολ με νερό, τότε πάσχει από την ευχαρίστηση της ζωής, και αν είναι πικρό, τότε είναι μια ασθένεια ….

…Και όποιος βλέπει σανό στο πρόσωπο του νερού, τότε η έκφραση αυτού του νερού, είτε πρόκειται για θάλασσα με τον βασιλιά είτε ποτάμι, είναι το όραμά του όπως αναφέρθηκε προηγουμένως ή άλλο από αυτό που αναφέραμε στο Κεφάλαιο τριάντα οκτώ, έτσι η ερμηνεία αυτού είναι ότι όποιος του αποδίδεται ότι το νερό που βρίσκεται στο πρόσωπο του αχύρου είναι μια παραπλανητική εμφάνιση που έρχεται σε αντίθεση με το εσωτερικό του όταν τρέχει ανάμεσα σε ανθρώπους Είναι σαν να ήσασταν νερό κάτω από άχυρο, και ίσως αυτός που μαζευόταν από την επιφάνεια του νερού θα έπαιρνε χρήματα για να αποδοθεί σε αυτό, και στην πρόταση δεν υπάρχει έπαινος και μίσος για το βλέμμα ….

…Μεταλλικό νερό Το πόσιμο μεταλλικό νερό σε ένα όνειρο προβλέπει ότι η τύχη θα σας ευνοήσει και ότι θα εκπληρώσετε τις επιθυμίες σας ….

…Και όποιος βλέπει ένα άγνωστο κανάλι στο οποίο ρέει νερό που χωρίζει από το χρησιμοποιημένο νερό, τότε είναι θολό και παραληρητικό ….

…Ο Jaber al-Maghribi είπε ότι το νερό πρέπει να αυξάνεται εγκαίρως σε κάθε καλή γη, και η μείωση του είναι ασφάλεια για το κοινό, επειδή ο Παντοδύναμος είπε: « Είπε, γη, καταπιείτε το νερό σας »….

…Όσον αφορά το στάσιμο νερό στην ερμηνεία, είναι πιο αδύναμο από το ρέον νερό, και ειπώθηκε ότι το άτομο που το είδε φυλακίστηκε ….

…Το αλμυρό νερό είναι ένα σύννεφο, μια ψευδαίσθηση και το νερό χάους είναι κακή ζωή ….

…Και όποιος βλέπει κάποιον να του ρίχνει νερό, τότε θα πάρει καλό και θα ωφεληθεί από αυτόν, και αν το νερό είναι κακό ή δυσάρεστο σε γεύση και μυρωδιά, τότε η έκφρασή του είναι εναντίον του ….

…Πτώση στο νερό Όποιος βλέπει σε ένα όνειρο ότι έχει πέσει σε ένα μεγάλο βάθος νερού, και κατεβαίνει σε αυτό και δεν φτάνει στον πυθμένα του, τότε θα χτυπήσει έναν μεγάλο κόσμο, επειδή ο κόσμος είναι μια βαθιά θάλασσα . Και ειπώθηκε : Όποιος δει ότι έχει πέσει στο νερό, θα λάβει ευχαρίστηση και χάρη ….

…Και όποιος βλέπει ότι το στήθος του είναι ζεστό, βλέπει όφελος από τον λαό του ….

…Και όποιος βλέπει ότι τρώει πολύ ζεστό ψωμί, τότε θα έχει αγωνία ….