Glassblower Εάν ονειρεύεστε ότι βλέπετε οι γυάλινοι ανεμιστήρες να επικεντρώνονται στη δουλειά τους, αυτό σημαίνει ότι θα σκεφτείτε να αλλάξετε την εργασία σας και αυτή η αλλαγή φαίνεται να οδηγεί προς το καλύτερο, αλλά θα το κάνετε σε αντάλλαγμα για μια απώλεια για εσάς ….

Και όποιος βλέπει ότι έκοψε μια υπηρέτρια, τότε είναι μποϊκοτάζ ανάμεσα σε αυτόν και μια γυναίκα που είναι μαχράμ ….

Χρησιμότητα στην εξήγηση της αφήγησης και της έκφρασης του οράματος. Μερικοί από αυτούς είπαν ότι είναι επιτρεπτό ανά πάσα στιγμή και επιστρέφει από την ανατολή έως την εποχή του μεσημβρινού, και μερικοί από αυτούς δήλωσαν ότι δεν επιτρέπεται χωρίς τον ήλιο, και μερικοί από αυτούς δήλωσαν ότι από την ανατολή του ήλιου ωφελεί που δεν πρέπει να κόβει το όραμα εκτός από μια διασταύρωση και είναι υποχρεωτικό για όσους δεν γνωρίζουν τη γνώση. Η έκφραση είναι ότι κανείς δεν εκφράζει ένα όραμα, τότε αμαρτάνει γι ‘αυτό επειδή είναι σαν ένα fatwa και στην πραγματικότητα είναι πολύτιμο η γνώση. Αυτό που αναφέρεται στο Χαντίθ είναι η έννοια ότι εάν ένα άτομο δεν γνωρίζει την απάντηση και σιωπά γι ‘αυτήν, τότε θα ανταμειφθεί ….

Και το κόψιμο του φυτού δείχνει την ώρα . Αν έβλεπε σαν να κόπηκαν τα πόδια του, τότε έχασε τα χρήματά του, ή πέθανε ….

Τον έκοψε ο δρόμος : χρήματα ή αποσκευές πήγαν σε αυτόν, τραυματίστηκε από ένα άτομο που ήταν αγαπητό . Και αν δει έναν κλέφτη που μπήκε στο σπίτι του και χτύπησε μερικά από τα χρήματά του και πήγε μαζί του, τότε κάποιος θα πέθαινε εκεί . Εάν δεν πάει με τίποτα, τότε επιβλέπει τον θάνατο και τότε θα σωθεί . Και όποιος είδε ότι ήταν φυλακισμένος, τους χτύπησαν . Και όποιος βλέπει ότι είναι αδύναμος στο σώμα του, θα τον χτυπήσουν . Και όποιος είδε ότι ήταν λυπημένος, ήταν ευχαριστημένος . Και όποιος είδε ότι είχε ένα άγνωστο βαρύ φορτίο, θα τον χτυπούσαν ….

…Τι γίνεται με το να βλέπεις φίδια και φίδια και έχει συγκεκριμένη σημασία; Το να βλέπεις τα φίδια γενικά είναι πολύ τρομακτικό, και είναι το έβδομο του ανθρώπου, και ο άνθρωπος είναι επτά, οπότε φοβάστε τον και φοβάστε τους, και ο Προφήτης, οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού να μας επιτρέψουν να τα σκοτώσουμε στη λύση και το απαγορευμένο στο Χαντίθ πέντε ανθρώπων που σκοτώθηκαν στη λύση και το απαγορευμένο, και τα ανέφερε σε μία από τις αφηγήσεις : το φίδι . Για τον συγγραφέα αυτών των γραμμών, οι έννοιες του να βλέπεις φίδια ποικίλλουν, ανάλογα με την ώρα των οραμάτων. Το καλοκαίρι ή το χειμώνα, το να το βλέπεις το χειμώνα μπορεί να είναι ελαφρύτερο, αλλά μπορεί να αποτελεί ένδειξη βελτίωσης της ιατρικής ή παθολογικής κατάστασης του αιτούντος και όλοι γνωρίζουν τη σχέση μεταξύ του φιδιού και του φαρμάκου και μπορεί να είναι η ένδειξη της θεραπείας από τη μαγεία, και ο δεσμός μεταξύ του φιδιού και της μαγείας είναι σαφής και εννοώ τη μαγεία των μάγων όταν τα σχοινιά έγιναν σαν να ήταν ζωή, οπότε ο Μωυσής ακύρωσε τη μαγεία τους με ένα πραγματικό φίδι, και έτσι να σας ενημερώσω, Ω διασχίζοντας, ότι το να βλέπεις το φίδι το χειμώνα ειδικότερα μπορεί να σημαίνει θεραπεία από τη μαγεία ! Και ξέρω ότι μπορεί να εκπλαγείτε από αυτήν τη συζήτηση, αλλά αυτή είναι η αλήθεια στην οποία κατέληξα μετά από εξέταση, ανάλυση και μελέτη . Τα φίδια το χειμώνα μπορεί να είναι ένδειξη βροχής, και αυτή η αφαίρεση από τη γλωσσική τους έννοια, επειδή είναι ζωντανά και νερό, ο Θεός δημιούργησε κάθε ζωντανό πράγμα από εμάς , και συλλογίστηκε τη λέξη ζωντανή ! Το να βλέπεις νεαρά φίδια μπορεί να έχει ευχάριστο νόημα για μια παντρεμένη γυναίκα, δηλαδή ότι θα μείνει έγκυος και μετά θα γεννήσει, γιατί η μικρή ζωή είναι μια μεταφορά για την ύπαρξη της ψυχής ή της ζωής ενός νέου μικρού όντος, που είναι αυτό το μικρό νεογέννητο ποιος θα γεννηθεί με την άδεια του Θεού …. Εδώ είναι ένα σύμβολο σαν αυτό, μπορεί να φοβάται τον ιδιοκτήτη του, αλλά και όπως παρατηρείτε, το νόημά του είναι ευχάριστο . Τα μεγάλα φίδια ειδικότερα, μπορεί να είναι ένα σύμβολο του εντέρου και της άνεσης ή της ασθένειας που συμβαίνει σε αυτό, ή μπορεί να είναι ένα σύμβολο συγγενών και μπορεί να είναι η ώρα της όρασης. Το καλοκαίρι ή ο χειμώνας είναι ο μεγαλύτερος ρόλος για τον ορισμό της έννοιας, είτε είναι καλό είτε κακό, επειδή το φίδι είναι το καλοκαίρι και συχνά έχει κακό νόημα, και το χειμώνα έχει συχνά καλή σημασία, και παραμένει ζήτημα κατάλληλη σημασία για το όραμα, σύμφωνα με τις πληροφορίες του ιδιοκτήτη του, για τη διέλευση, και για κάθε και την λεπτότητά του . Όσο για τη δολοφονία ενός φιδιού , τότε είναι Μαχμούντ το καλοκαίρι , και μπορεί να υποδηλώνει την εκπλήρωση ενός χρέους , ή το τέλος των δοκιμών και συζήτηση αγώνες , και μπορεί να υποδεικνύει το τέλος της εχθρότητας με σχετική , και μπορεί να είναι μια ένδειξη για να απαλλαγούμε από απαγορεύεται θεραπείας , ή απαγορεύεται η συμπεριφορά , είτε λεκτική ή λεκτική , και μπορεί να είναι το πρόβλημα εξαφάνιση Α με ένα από τα παιδιά , ή ένα από τα παιδιά , και αυτό μπορεί να σημαίνει τελειώνει μια ευεργετική θεραπεία . Και αντίστροφα το χειμώνα, η θανάτωσή της μπορεί να έχει κακές έννοιες στις περισσότερες περιπτώσεις , όπως : κοπή μήτρας και διαμάχη μεταξύ συγγενών , κοπή προγράμματος θεραπείας , διακοπή ή κοπή , σπατάλη χρημάτων ή δαπάνες , παραμέληση των εξαρτώμενων από ένα αγόρι ή σύζυγος , και μένει να πούμε : ότι κάθε όραμα έχει τις περιστάσεις της , σύμφωνα με τα υπόλοιπα σύμβολα , και έτσι είναι πολύ διαφορετικό από το όραμα με ένα άλλο ανάλογα με αυτές τις μεταβλητές , και αυτό που έχει σημασία για αυτόν τον συγγραφέα τις γραμμές που δεν πρέπει να συνδέονται το όραμα των φιδιών , και τα σημάδια ανησυχητικά , όπως : το μάτι – αλίευση ή μαγεία ή ασθένειας , και άλλα ….

…Γυαλί Εάν ονειρεύεστε ότι ψάχνετε μέσα από γυαλί, αυτό σημαίνει ότι σοβαρές απογοητεύσεις θα κρέμονται πάνω από τις φωτεινές ελπίδες σας . Αν δείτε τη φαντασία σας σε έναν καθρέφτη, τότε αυτό προφητεύει την προδοσία και την παραμέληση στο γάμο, και μάταιες εμπορικές εικασίες . Εάν δείτε ένα άλλο πρόσωπο με το δικό σας, τότε αυτό σημαίνει ότι ζείτε μια διπλή ζωή και θα εξαπατήσετε τους φίλους σας . Εάν σπάσετε έναν καθρέφτη ή ένα παράθυρο, αυτό αποτελεί αρνητικό τέλος για έργα . Εάν λάβετε ένα κομμάτι γυαλιού, αυτό σημαίνει ότι θα θαυμάσετε τη λαμπρότητα και το ταλέντο σας . Εάν δημιουργήσετε δώρα γυαλιού, τότε τα έργα σας θα αποτύχουν . Εάν μια γυναίκα δει τον φίλο της στον καθρέφτη, αυτό σημαίνει ότι θα βρει έναν λόγο να παραβεί τον όρκο του γάμου . Εάν μια παντρεμένη γυναίκα δει τον άντρα της στον καθρέφτη, αυτό την προειδοποιεί ότι θα βρει έναν λόγο να ανησυχεί για την ευτυχία και την τιμή της . Αν κοιτάξετε καθαρά μέσα από ένα παράθυρο θα βρείτε δουλειά, αλλά πρέπει να συνεργαστείτε . Εάν το γυαλί είναι θολό, δυστυχώς θα είστε άνεργοι . Εάν μια γυναίκα βλέπει άντρες εκτός του συζύγου ή του εραστή της σε ένα γυαλί καθρέφτη, θα εκτίθεται σε μια ανεξέλεγκτη θέση που θα προκαλέσει ταπείνωση και άγχος για τους συγγενείς της . Εάν ένας άντρας ονειρευόταν να δει παράξενες γυναίκες στον καθρέφτη, αυτό σημαίνει ότι θα βλάψει την υγεία του και θα εργαστεί λόγω ανόητων συσχετίσεων ….

…Πλαίσιο γυαλιού Εάν ονειρεύεστε ότι κρατάτε ένα τζάμι, αυτό προβλέπει ότι θα μπερδευτείτε και θα ενοχληθείτε στα βήματα της εργασίας σας . Εάν σπάσετε μια γυάλινη πλάκα, αυτό προβλέπει μια πλήρη αποτυχία στη ζωή σας . Εάν μιλήσετε με ένα άτομο πίσω από ένα τζάμι, αυτό προβλέπει ότι θα υπάρξουν εμπόδια και προβλήματα στο μέλλον σας που θα σας προκαλέσουν ένα ελαφρύ άγχος ψευδαίσθησης ….

…Μια κούπα είναι επίσης ένα από τα γυναικεία κοσμήματα, όπως είναι από γυαλί . Και το ποτό σε μια κούπα είναι χρήματα από την πλευρά μιας γυναίκας . Λέγεται ότι ποτήρια χρυσού και αργύρου στο όραμα είναι καλύτερα για την επιβίωσή τους, και ποτήρια γυαλιού σπάνε γρήγορα και υποδεικνύουν τα κρυμμένα αντικείμενα του φωτός τους . Και κούπες έναν διάλογο ή συνέβη ένα αγόρι ….

…Η κλεψύδρα είναι ώρα συσσώρευσης, και είναι μια ώρα γυαλιού και υπάρχει άμμος σε αυτήν. Είναι δύο άτομα που αναφέρονται σε δύο παιδιά, δύο αδέλφια ή δύο συντρόφους, και όποιος βλέπει ότι συνέβη κάτι σε αυτόν, τότε το ερμήνευσε με όρους καλού ή κακού . Το Minkam μπορεί να υποδηλώνει στολίδι και ομορφιά στον ιδιοκτήτη του . Ένας άντρας με ρώτησε μια φορά, και είπε : Είδα ένα βιζόν από γυαλί σε ένα όνειρο, οπότε του είπα : Πήγα αρραβωνιασμένη με μια γυναίκα και ήθελα να την παντρευτώ, και ότι το μίνκα είναι σύζυγος, έτσι το ανώτερο μέρος είναι ένας άνδρας και το χαμηλότερο είναι μια γυναίκα ….

…Νερό : δηλώνει το Ισλάμ και τη γνώση, και τη ζωή, τη γονιμότητα και την ευημερία, επειδή περιέχει τη ζωή των πάντων, όπως είπε ο Παντοδύναμος Θεός : « Ας τους δώσουμε νερό που ρίχνει από αυτό για να τους εμπλέξει σε αυτό ». Και ίσως έδειξε το σπέρμα, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος το ονόμασε νερό, και οι Άραβες ονομάζουν πολύ νερό σπέρμα, και αυτό δείχνει χρήματα επειδή κερδίζει μαζί του, οπότε όποιος έπινε καθαρό καθαρό νερό από ένα πηγάδι ή νερό να μην απορροφήσει το τελευταίο, εάν ήταν άρρωστος, θα αναρρώσει από την ασθένειά του και η ζωή του δεν θα προκαλούσε τον θάνατό του. Δεν ήταν άρρωστος και παντρεμένος αν ήταν άγαμος, για να έχει την ευχαρίστηση να πίνει και τη ροή του νερού από ψηλά μέχρι την αναφορά του, και αν ήταν παντρεμένος και δεν παντρεύτηκε την οικογένειά του μια νύχτα συναντήθηκε μαζί της και την απόλαυσε . Και αν κανένα από αυτά, τότε αγκάλιασε το Ισλάμ αν ήταν άπιστος, και απέκτησε γνώση αν ήταν καλός, και η γνώση ήταν μαθητής, διαφορετικά απέκτησε ένα επιτρεπόμενο χρέος εάν ήταν έμπορος, εκτός αν κάτι χαλάσει το νερό, το οποίο δηλώνει το απαγορευμένο και την αμαρτία του, όπως να το πίνει από το ρόλο των ντάμι. Είτε η επιστήμη είναι διεφθαρμένη είτε κακή είτε κακόβουλη . Εάν το νερό είναι καφετί, πικρό ή βρώμικο, τότε αρρωσταίνει, χαλάει τα εισοδήματά του, συνεχίζει τα προς το ζην, ή αλλάζει το δόγμα του, για κάθε άτομο σύμφωνα με το πεπρωμένο του και τι είναι κατάλληλο για αυτόν και από τον τόπο που έπινε και σκάφος στο οποίο ήταν . Όσο για εκείνο που μετέφερε νερό σε ένα μπολ, εάν ήταν φτωχός, θα επωφεληθεί από τα χρήματα, και αν ήταν ανύπαντρος παντρεύτηκε, και αν ήταν παντρεμένος, η γυναίκα ή η μητέρα του τον μετέφεραν από αυτόν, εάν ήταν αυτός που αδειάστηκε το νερό στο δοχείο ή τη γυναίκα ή τον υπηρέτη του από το πηγάδι ή τον υπουργό ή συγγενή του . Όσον αφορά τη ροή του νερού στα σπίτια και την είσοδό του στην κατοικία, δεν υπάρχει καλό σε αυτό, και αν ήταν μια χρονιά κατά την οποία οι άνθρωποι μπήκαν στον πειρασμό, στοργή, αιχμαλωσία, ασθένεια ή πληγές, και αν αυτό ήταν σε ιδιωτικό σπίτι, κοίταξα το θέμα του, και αν υπήρχε ένας ασθενής σε αυτόν που πέθανε, τότε οι άνθρωποι τον αναζήτησαν στην νεκρολογία του. Κλάμα και δάκρυα . Ομοίως, εάν ρέουν υδρορροές στο σπίτι ή εκρήγνυνται τα μάτια σε αυτό, κλαίνε τα μάτια με το θάνατο του ασθενούς ή όταν ο ταξιδιώτης αποχαιρετά, ή για το κακό και την κερδοσκοπία μεταξύ των κατοίκων του, ταλαιπωρίες που τον βιώνουν από την ασθένεια του Σουλτάνου . Ομοίως, η ροή του νερού ή η στασιμότητα του προαναγγέλλει τη συγκέντρωση ανθρώπων . Η ροή του σε μέρη φυτών σηματοδοτεί τη γονιμότητα και την αφθονία και την κυριαρχία του πάνω από τα σπίτια και τα σπίτια από τα μάτια της γης ή τη ροή της είναι μια ταλαιπωρία από τον Θεό Παντοδύναμο στους ανθρώπους αυτού του τόπου, είτε μια πανούκλα είτε ένα σπαθί εξόντωσης εάν οι κατοικίες καταστρέφονται και οι άνθρωποι πνίγονται σε αυτό, αλλιώς θα είναι ένα μαρτύριο από τον Σουλτάνο ή μια πανδημία πανδημιών . Αν είδε ότι έδωσε νερό σε μια κούπα, αυτό δείχνει το αγόρι, και αν έπινε καθαρό νερό σε μια κούπα, πήρε καλό από τον γιο ή τη γυναίκα του, γιατί το ποτήρι είναι η ουσία των γυναικών και το νερό είναι έμβρυο . Μερικοί από αυτούς είπαν : Όποιος το είδε σαν να έπινε ζεστό νερό, έγινε θολός και αν είδε ότι ρίχτηκε σε καθαρά νερά, μια έκπληξη . Και ειπώθηκε ότι η πηγή του νερού για τους λαούς της δικαιοσύνης είναι καλή και ευλογία, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ~ Δύο μάτια ρέουν από αυτά .~ Και για εκείνους που δεν είναι δίκαιες καταστροφές . Και η έκρηξη του νερού από έναν τοίχο θλίψης από άντρες, όπως ένας αδελφός, γαμπρός ή φίλος, και αν δει ότι το νερό έχει σκάσει και φύγει από το σπίτι, τότε βγαίνει από όλες τις ανησυχίες και αν δεν βγει από αυτό, είναι μόνιμη ανησυχία . Εάν αυτό το μέρος είναι καθαρό, τότε είναι θλίψη στην υγεία ενός σώματος . Και όλα αυτά είναι στο Al-Ain, καθώς δεν ήταν υπηρέτρια, και αν ήταν υπηρέτρια, τότε είναι ο καλύτερος γείτονας για τον ιδιοκτήτη του, ζωντανός και νεκρός, μέχρι την Ημέρα της Κρίσης . Και μερικοί από αυτούς είπαν ότι αν είδε ότι υπήρχε τρεχούμενο νερό στο σπίτι του, θα αγόραζε μια υπηρέτρια . Και αν βλέπει σαν τα μάτια να έχουν εκραγεί, παίρνει χρήματα σε μια επίπληξη . Και το καθαρό νερό είναι φθηνό και δίκαιο, και όποιος το βλέπει σαν να έπινε πολύ νερό από τη συνήθεια του να ξυπνά, η ζωή του θα είναι μεγάλη . Λέγεται ότι το πόσιμο νερό είναι μια ασφάλεια από τον εχθρό και το μάσημα είναι μια θεραπεία για κόπωση και αγωνία στη ζωή . Και απλώστε το χέρι στο νερό ανακατεύοντας χρήματα και ξοδέψτε το . Και το στάσιμο νερό είναι πιο αδύναμο από το τρεχούμενο νερό σε κάθε περίπτωση, και ειπώθηκε ότι το στάσιμο νερό είναι εγκλεισμός, και όποιος βλέπει ότι έχει πέσει σε στάσιμο νερό βρίσκεται σε περιορισμό και αγωνία, και το αλμυρό νερό είναι θολό, και για τα λιοντάρια εάν αποστραγγίζεται από το πηγάδι, τότε είναι μια γυναίκα που την παντρεύεται και δεν υπάρχει καλό σε αυτήν . Λέγεται ότι το να βλέπεις το μαύρο νερό κατέστρεψε το ρόλο και το πόσιμο έφυγε . Και το παλιό νερό είναι μια αγωνιώδης ζωή, και το βρωμερό νερό είναι απαγορευμένο χρήμα, και το κίτρινο νερό είναι μια ασθένεια, και το βάθος του νερού είναι απομόνωση, ταπείνωση και εξαφάνιση της χάρης, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Πείτε : Εάν τα νερά σας γίνουν κατάθλιψη, τότε ποιος σας φέρνει συγκεκριμένο νερό ». Το ζεστό, πολύ ζεστό νερό, αν είδε ότι το χρησιμοποίησε τη νύχτα ή κατά τη διάρκεια της ημέρας, χτυπήθηκε σοβαρά από τον Σουλτάνο, και αν είδε σαν να το είχε χρησιμοποιήσει τη νύχτα, θα φοβόταν από τα τζιν . Το νερό είναι σκληρό και κουρασμένο και το πόσιμο είναι ασθένεια . Ο αφρός νερού δεν είναι καλά χρήματα . Και όποιος πίνει από το θαλασσινό νερό όταν είναι καφετί, θα τους χτυπήσει από τον βασιλιά . Και όποιος το βλέπει σαν να κοιτάζει σε καθαρά νερά και να βλέπει το πρόσωπό του σε αυτό καθώς το βλέπει στον καθρέφτη, θα αποκτήσει πολύ καλό . Εάν βλέπει καλά το πρόσωπό του, τότε κάνει καλό στο σπίτι του . Και το να ρίχνεις νερό είναι να ξοδεύεις χρήματα εκτός από τις συνθήκες του, όπως μια δέσμη ή μια ρόμπα απόδειξης της κοιλάδας, γιατί πιστεύει ότι το έχει επιτύχει και όχι . Και η πλύση από το νερό δεν του αρέσει, είτε είναι καθαρό είτε σκοτεινό, ζεστό ή κρύο αφού είναι καθαρό, επιτρέπεται η πραγματοποίηση της πλύσης, επειδή η πλύση είναι ισχυρότερη στην ερμηνεία από τις εξόδους και τις διαφορές του νερού . Και μισούσε από τα μάτια του νευρικού νεφρού δεν έτρεξε . Και το περπάτημα πάνω από το νερό είναι ματαιοδοξία και κίνδυνος, και αν βγει από αυτό, ικανοποιούνται οι ανάγκες του . Και όποιος βλέπει ότι βρίσκεται σε πολύ βαθιά νερά και πέφτει μέσα του και δεν φτάνει στον πυθμένα του, τότε πλήττει έναν μεγάλο κόσμο και κουράζεται, και λέγεται ότι εμπίπτει στην υπόθεση ενός μεγάλου ανθρώπου . Το πλύσιμο με κρύο νερό είναι μετάνοια και θεραπεία για ασθένεια, απελευθέρωση από φυλάκιση, εξάλειψη του χρέους και ασφάλεια από φόβο . Και όποιος το βλέπει σαν να έπινε άφθονο γλυκό νερό, ήταν μεγάλη διάρκεια ζωής και καλή ζωή. Αν το έπινε από τη θάλασσα, έπαιρνε χρήματα από τον βασιλιά, και αν το έπινε από το ποτάμι, το πήρε από έναν άνδρα, όπως αυτός ενός ποταμού σε ποτάμια, και αν το έβγαζε από ένα πηγάδι, χτύπησε χρήματα με κόλπο και εξαπάτηση . Και όποιος βλέπει ότι αντλεί νερό και ποτίζει έναν οπωρώνα και καλλιεργεί μαζί του, θα επωφεληθεί από χρήματα από μια γυναίκα, οπότε αν ο οπωρώνας ή τα σπορόφυτα αποφέρουν καρπούς, θα δώσει σε αυτήν τη γυναίκα χρήματα και ένα παιδί, και θα ποτίσει τον οπωρώνα και φύτευση, σεξουαλική επαφή με τη γυναίκα του . Και το νερό βρίσκεται σε μια κούπα γυαλιού αγοριού, εάν η κούπα σπάσει και το νερό παραμείνει, η μητέρα θα πεθάνει και το παιδί παραμείνει, και εάν το νερό έχει φύγει και η κούπα παραμείνει, το παιδί θα πεθάνει και η μητέρα παραμένει . Ο Ιμπν Σιρίν ρωτήθηκε για μια γυναίκα που είχε ένα όραμα ότι ήταν πόσιμο νερό, οπότε είπε : Αφήστε αυτή τη γυναίκα να φοβάται τον Θεό και να μην αναζητά ψέματα μεταξύ ανθρώπων . Ένας άντρας ήρθε σ ‘αυτόν και είπε : Είδα ότι έπινα από τα κουρέλια του ρούχου μου , νόστιμο, κρύο νερό και είπε : Φοβάστε τον Θεό και μην είστε μόνος με μια γυναίκα που δεν είναι επιτρεπτή για εσάς, οπότε αυτός είπε : Είναι μια γυναίκα που πρότεινα στον εαυτό μου ….

…Ο Αμπού Σάιντ, ο ιεροκήρυκας, δήλωσε ότι η παλάμη σημαίνει έναν αξιοσέβαστο άνθρωπο ή έναν δίκαιο γιο που έχει θρησκεία, και η προέλευσή του δείχνει τους δέκα και η αφθονία του δείχνει την εμφάνιση των ευεργετών και η ικανότητά του δείχνει την αύξηση των παιδιών και Η κοπή του δείχνει τον θάνατο ενός έντιμου άνδρα Shafiq ….

…Και αν τον δει να παραπονιέται για το μηρό του, τότε είναι υπεύθυνος για την κοπή της μήτρας και της μήτρας του ….

…Η κοπή λοβών και κοσμημάτων Το όραμά Του σε ένα όνειρο δείχνει ένα ευγενικό, και τον κόσμο για τις προθέσεις των ανθρώπων στη γνώση και τη σοφία . Ίσως το όραμά του να υποδηλώνει κακό, διαφωνία, δισταγμό και ταξίδια . Και το χτένι των λοβών είναι ένας άνθρωπος που κακοποιεί τους ανθρώπους ….

…Ο Jaber al-Maghribi είπε: «Όποιος είδε ότι έκοψε τον αντίχειρά του, οι αντίχειρές του έχουν φύγει και αν ο δείκτης του κόβεται, αυτό δείχνει την έλλειψη επιμονής του στην προσευχή και ότι το κόψιμο του μεσαίου δακτύλου του δείχνει τον θάνατο ενός ηγέτη σχετίζονται με αυτόν, και η κοπή του δακτύλου δείχνει την καταστροφή των χρημάτων ….

…Η λάσπη είναι σε ένα όνειρο, γιατί όποιος περπατάει μέσα του θα πάρει μάχες και δυσκολίες . Και όποιος βλέπει ότι περπατά στη λάσπη, τότε φοβούνται . Η λάσπη, εάν το δει ο ασθενής, είναι πολύ μετά την ασθένειά του, εκτός εάν βλέπει ότι έχει βγει από αυτήν . Και αν ο ασθενής περπατήσει μέσα του, θα εισέλθει σε καταστροφή ή φυλακή . Και το ζύμωμα του πηλού και το χτύπημα με γάλα δεν είναι καλό γιατί είναι ενδεικτικό της θλίψης, της ταλαιπωρίας και των συγκρούσεων . Η ταλαιπωρία της λάσπης είναι μια διαμάχη και αγωνία, και μπορεί να υποδηλώνει θρησκεία ή συνομιλία στην εκπομπή και ίσως υποδεικνύει εγκυμοσύνη για μια γυναίκα με ένα αρσενικό παιδί, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ( Και δημιουργήσαμε τον άνδρα από ένα στέλεχος από πηλό ) . Και η λάσπη υποδηλώνει διαταραχές των κινήσεων και κοπή προσευχών . Και η λάσπη για αν μου το έλειπε . Ίσως η λάσπη ήταν ένα δισκίο για τον αναγνώστη, και ίσως η λάσπη έδειχνε υπερηφάνεια για τις ευλογίες, τον πολυθεϊσμό ή τη σκέψη για τον Θεό . Ίσως η λάσπη ήταν ένα σημάδι κακών, δύσκολων τρόπων . Και αν η γη ήταν άνυδρη και έβλεπε λάσπη σε ένα όνειρο, ήταν καλή είδηση ​​γι ‘αυτόν ότι υπήρχε άφθονο γρασίδι . Εάν η λάσπη ήταν από πηγάδι, αυτό σήμαινε κληρονομικότητα και εμφάνιση της λίμνης, ή αποθέσεις και μυστικά . Δείτε επίσης πηλό ….

…Ο Al-Nabbash το όραμά του σε ένα όνειρο δείχνει την εξόρυξη όσων είχαν αφηγηθεί με λόγια ή την αποκάλυψη μυστικών, την κοπή του δρόμου και την απόκτηση των απαγορευμένων . Και ο χαράκτης δείχνει το εσωτερικό σε θέματα, τον αναζητητή για κρυμμένα πράγματα και κρυμμένα θέματα της επιστήμης και των θησαυρών . Μπορεί να υποδηλώνει την παρέμβαση των ανθρώπων της απιστίας και της αίρεσης . Και όποιος βλέπει ότι σκάβει τάφους και δεν βγάζει τους νεκρούς, τότε θα απελευθερωθεί από την ταλαιπωρία του, και θα έρθουν καλά νέα . Και όποιος βλέπει ότι μιλά στους νεκρούς για τις ανάγκες του, οι ανάγκες του ικανοποιούνται γι ‘αυτόν και οι προσδοκίες του ικανοποιούνται ….

…Ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι το νεύρο και οι φλέβες του υπόλοιπου ζώου είναι ένα θέμα για το οποίο υπάρχει όφελος και ειπώθηκε ότι η κοπή των φλεβών είναι πρόστιμο ….

…Ρόδι : Το χρηματικό ποσό αν είναι γλυκό. Ίσως το ρόδι είναι μια μεγάλη περιοχή, και μπορεί να είναι ένας κόμπος . Και το ρόδι είναι ένας άντρας και ίσως μια γυναίκα, και το ξινό ρόδι είναι μια θλίψη . Αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Είδα ένα ρόδι στο χέρι μου και είπε : Είναι γυναίκα . Την παντρεύει, αν την τρώει, είναι καλό . Ο Al-Rummaneh μπορεί επίσης να ήταν αγόρι, και δείχνει στον κυβερνήτη το wilaya της πόλης Amra, ένα πολυτελές κτήμα για τον Dahqan και ένα χρηματικό ποσό για τον έμπορο . Και ειπώθηκε ότι αυτός που το είδε ήταν σαν ένα ρόδι χτύπησε την κόκκινη αγάπη του, χτύπησε χίλια δηνάρια, και αν η αγάπη του ήταν λευκή, χτύπησε χίλια dirham . Και αν ήταν γλυκό, αυτό ήταν με χαρά . Και αν ήταν ξινή, ήταν σε αυτά και θλίψη . Όποιος πούλησε ένα ρόδι, είναι ένας άνθρωπος που επέλεξε αυτόν τον κόσμο πέρα ​​από το μέλλον . Αν έβλεπε σαν να είχε φάει φλούδες ροδιού, θα θεραπεύονταν από ασθένεια . Και το χυμό ροδιού και πίνει το νερό του, τα έξοδα του άνδρα βαρύνουν τον εαυτό του . Και το δέντρο του ροδιού δείχνει την κοπή της μήτρας . Όσο για το αινιγματικό ρόδι, το οποίο δεν είναι γνωστό ότι είναι γλυκόπικρο, είναι σαν γλυκό, εκτός αν οι λέξεις των οραματιστών δείχνουν διαφορετικά ….

…Και όποιος βλέπει ότι τα φορτία του σπαθιού του έχουν φτάσει τόσο πολύ που τραβιέται στο έδαφος, τότε αφαιρεί τα χρήματά του από αυτήν την κατάσταση και το μισεί από αυτό, και εάν οι φυλές είναι κοντές, τότε δεν το αποδεικνύει και Η κοπή των μαλακίων δείχνει απομόνωση και όποιος βλέπει ότι χτύπησε ένα άτομο χωρίς διαμάχη, θα ανακοινώσει το όνομά του ….

…Όποιος βλέπει ότι χτύπησε χρυσό, θα τους χτυπήσει ή κάτι που μισεί, ή τα χρήματα πηγαίνουν από αυτόν σύμφωνα με αυτό που είδε, ή ο βασιλιάς είναι θυμωμένος μαζί του, ακόμα κι αν έχει δουλειά να απομονώσει και το γνωστό ποσό η κοπή χρυσού είναι καλύτερη από το άγνωστο και το πιο ανησυχητικό για το χρυσό είναι το όραμα της σκόνης και του χυτού χωρίς αυτό και αυτό που γίνεται χωρίς αυτό και το σφυρηλατημένο χωρίς αυτό και να τα κρύβει Όσον αφορά τα δηνάρια και το χαραγμένο χρυσό, εάν είναι σπασμένο, τότε είναι το ισοδύναμο των δηναρίων, και ειπώθηκε ότι το όραμα του χρυσού όσον αφορά την πρόταση με οποιονδήποτε τρόπο δεν είναι αξιέπαινο ….

…Το δέντρο Δέντρα υποδηλώνει γυναίκες και άντρες διαφορετικών ηθών . Το να βλέπεις τα δέντρα είναι ένα σημάδι διαφωνιών και τα άγνωστα δέντρα είναι ένα σημάδι ανησυχίας και αγωνία, ειδικά αν τα βλέπει σε ένα όνειρο τη νύχτα . Αν είναι αίρεση, τότε παύει, ή αν είναι άπιστος, γίνεται μουσουλμάνος . Εάν ο παρατηρητής είναι άπιστος, γίνει μουσουλμάνος ή αμαρτωλός, μετανοεί . Ό, τι και τα δέντρα είναι ειδικά για το mashmum, όπως τα χέννα και τα τριαντάφυλλα, υποδηλώνει τους αφέντες της καλοσύνης και της γνώσης χωρίς δράση ή λέγοντας χωρίς δράση . Βλέποντας τι είναι ειδικό για το χυμό μασίφ και λεμόνι, όπως το πορτοκάλι και το λεμόνι, είναι συγκεκριμένο για το μασίμο, και το εστιατόριο, όπως πορτοκάλι και λεμόνι, και δράση, και λέξη και πράξη . Βλέποντας τι είναι ειδικό για το mutam, όχι για το mothmoum, όπως η παλάμη και τα καρύδια, υποδεικνύει τους κυρίους που δεν παίρνουν ό, τι έχουν εκτός από την προσπάθεια και την κόπωση . Βλέποντας αυτό που δεν είναι εστιατόριο ή μυρωδιά, όπως λεύκα και κυπαρίσσι, υποδηλώνει τσιγκούνημα και τσιμπήματα . Κάθε δέντρο από το οποίο πέφτουν τα φύλλα του υποδεικνύει τη φτώχεια και τον πλούτο, τη διατήρηση και τη λήθη, τις χαρές και τις θλίψεις . Και κάθε δέντρο που δεν ρίχνει τα φύλλα του είναι ένα σημάδι μακροζωίας, διαρκούς επιβίωσης, πλούτου και σταθερότητας στη θρησκεία . Και όποιος είδε ότι βρισκόταν πάνω σε δέντρα, τα παιδιά του αυξήθηκαν . Και όποιος φυτεύει ένα δέντρο που είναι κρεμασμένο, τότε παντρεύεται έναν λαό και τιμά . Και ένα δέντρο που δεν έχει καρπούς σημαίνει σκληρούς, τεράστιους άντρες, που δεν έχουν ούτε πλούτο ούτε καλό . Και το δέντρο με τα αγκάθια είναι ένας δύσκολος άνθρωπος . Και όποιος είδε ότι έκοψε ένα δέντρο, η γυναίκα του πέθανε και αν ένα δέντρο στεγνώσει, ένας άρρωστος θα πεθάνει εκεί . Και ο φλοιός των δέντρων είναι μια λίμνη . Και όποιος βλέπει ότι φυτεύει δέντρα σε άλσος, θα έχει παιδιά . Και όποιος είδε ότι τα δέντρα περιβάλλουν ένα βουνό, οι απόγονοι αυτής της πόλης θα πολλαπλασιάζονταν . Και το δέντρο μπροστά από το σπίτι δείχνει τους πιστούς . Το δέντρο με το οποίο ο Θεός Παντοδύναμος μίλησε στον Μωυσή, ειρήνη σε αυτόν, δείχνει την εγγύτητα στον Παντοδύναμο Θεό . Το δέντρο δείχνει τη χάρη του Παντοδύναμου Θεού, και το ξηρό δέντρο είναι καθοδήγηση και διατροφή . Το να κάθεται κάτω από ένα δέντρο με ανθρώπους αποτελεί απόδειξη της έγκρισης του Θεού Παντοδύναμου. Εάν ο αναζητητής είναι άπιστος, μουσουλμάνος ή ανυπάκουος, θα μετανοήσει, και ένα ευλογημένο δέντρο σε ένα όνειρο δείχνει μια καλή επιστροφή, και ένα καλό δέντρο όπως ένας φοίνικας είναι μια καλή λέξη και ένα κακό δέντρο είναι σαν ένα πεπόνι , μια κακόβουλη λέξη . Και όποιος βλέπει ότι αποκομίζει από ένα δέντρο άλλο από τον καρπό του, τότε παίρνει χρήματα χωρίς λύση . Λέγεται : Η κοπή δέντρων είναι μια ασθένεια που επηρεάζει τον κόπτη και τους ανθρώπους του ….

…Και είπε ο Jaber al-Maghribi, η κοπή των όρχεων είναι με πέντε τρόπους, η αποκοπή των θηλυκών παιδιών έτσι ώστε να γεννιούνται μόνο αρσενικά γι ‘αυτόν και μια κληρονομιά από τα λεφτά του αίματος και τη νίκη των εχθρών μαζί του και την έλλειψη κίνησης και εμπιστοσύνη. Και είπε, μερικές από τις δύο εκφράσεις δείχνουν χρήματα, και αν είχε αδικηθεί, τότε πήρε δύο χιλιάδες ή διακόσια ή δύο δηνάρια από αυτόν σύμφωνα με την κατάστασή του, και αν δεν υπήρχε τίποτα σε αυτό, ο απόγονος του κόπηκε και η ζωή του διακόπηκε και η επιβίωση και η χάρη του διακόπηκαν. Και ειπώθηκε ότι το δεξί όρχι γεννήθηκε αρσενικό και το αριστερό είναι θηλυκό. Τα χρήματα και όποιος έχει κάποιο από αυτά ή έχει απομακρυνθεί από αυτά θα μεταβιβαστεί με τα χρήματα, και μερικά από αυτά είπε ότι οι όρχεις θα αναληφθούν από τους υπηρέτες ….

…Όσο για το να βλέπεις τους νεκρούς, να ανακατεύεις μαζί τους, να τους παίρνεις και να τους δίνεις, όποιος βλέπει ότι ένας νεκρός έχει ζήσει, τότε θα συμβεί χαρά και ευτυχία. Και όποιος βλέπει ότι έχει αναζωογονήσει τους νεκρούς, τότε χαιρετά έναν άπιστο και όποιος βλέπει ότι ένας νεκρός έχει ζήσει και στη συνέχεια τον ρωτάει ότι έχετε πεθάνει και είπε όχι, αλλά ήσασταν ζωντανός, αυτό δείχνει την καλή του κατάσταση στο μέλλον. και όποιος βλέπει ότι ένας νεκρός είναι θυμωμένος, τότε δείχνει ότι έδωσε μια διαθήκη και δεν ενήργησε βάσει της θέλησής του. Και όποιος είδε ότι ένας νεκρός γέλασε, είναι ευοίωνος, δείχνει ότι η φιλανθρωπία έχει φτάσει σε αυτόν και είναι αποδεκτή και όποιος βλέπει ότι ένας νεκρός είναι σε καλή κατάσταση ενώ φοράει τα ρούχα του, τότε δείχνει ότι ο θάνατός του είναι καλός για μονοθεϊσμός. Έζησε ενώ ήταν σε ένα τζαμί, επειδή ήταν ασφαλής από την τιμωρία του Παντοδύναμου Θεού, και όποιος είδε ότι συσχετίζεται με τους νεκρούς τότε ταξίδεψε μακριά, και όποιος είδε ότι ένας νεκρός γέλασε και έπειτα έκλαιγε, αυτό δείχνει ότι πέθανε έξω από τη θρησκεία του Ισλάμ, και όποιος βλέπει ότι ένας νεκρός έχει μαυρίσει το πρόσωπό του, αυτό δείχνει ότι πέθανε άπιστος. Είδε ότι ένας νεκρός τον είπε για το θέμα του, γιατί όπως είπε, επειδή οι νεκροί στο Σπίτι της Αλήθειας δεν μιλούν τίποτα παρά μια αλήθεια. Και όποιος βλέπει ότι ένας νεκρός έχει κορώνα, κοσμήματα ή δαχτυλίδια, ή τι τον κοσμούν, ή τον βλέπει να κάθεται σε ένα κρεβάτι, τότε δείχνει την καλοσύνη της σειράς του, και όποιος βλέπει ότι ένας νεκρός φοράει πράσινα ρούχα, Αυτό δείχνει ότι ο θάνατός του ήταν ένα είδος μαρτυρίας, και όποιος είδε ότι ένας νεκρός θα το αμφισβητούσε ενώ ήταν απρόθυμος να το κάνει ή θα το κηρύττει με τα λόγια του G. Laze, αυτό δείχνει ότι έχει διαπράξει αμαρτία, οπότε πρέπει να μετανοήσει στον Θεό, και ίσως ο νεκρός να είναι ιδιαίτερα, και όποιος βλέπει ότι ο νεκρός είναι γυμνός και η γυμνή του εκτεθειμένη, τότε δείχνει την αποχώρησή του από αυτόν τον κόσμο γυμνό από καλές πράξεις, και αν είναι από τους ανθρώπους του δικαιοσύνη, τότε το μυρίζει και όποιος βλέπει έναν νεκρό με βρώμικα ρούχα ή είναι άρρωστος, είναι υπεύθυνος για τη θρησκεία του Είναι μεταξύ αυτού και του Θεού Παντοδύναμου, ειδικά χωρίς τους ανθρώπους, και όποιος βλέπει ότι ένας νεκρός είναι απασχολημένος να κάνει καλό δουλειά, τότε είναι καλός στα δεξιά του, και αν το έργο του είναι αξιοζήλευτο τότε εναντίον αυτού, και όποιος δει έναν νεκρό που έχει ζήσει και ανέλαβε τη θέση του, τότε κάποιος που τον ακολουθεί παίρνει κηδεμονία και όποιος βλέπει ότι ένας νεκρός παραπονιέται για το κεφάλι του, τότε αυτός είναι υπεύθυνος για την παραμέληση του τις υποθέσεις των γονέων, και εάν παραπονιέται για το λαιμό του, τότε είναι υπεύθυνος για τη σπατάλη των χρημάτων του ή τη φιλία της συζύγου του, και εάν διαμαρτύρεται για το χέρι του, είναι υπεύθυνος για τον αδερφό ή τον σύντροφό του ή για έναν όρκο με τον οποίο ορκίστηκε ψεύτης και εάν διαμαρτύρεται για το στομάχι του, τότε είναι υπεύθυνος για τα δικαιώματα του πατέρα και των συγγενών του, και εάν διαμαρτύρεται για το πόδι του, τότε είναι υπεύθυνος για να ξοδέψει τα χρήματά του εκτός από τον Θεό, και εάν διαμαρτύρεται για το μηρό του, τότε είναι υπεύθυνος για την κοπή της μήτρας του, και εάν διαμαρτύρεται για τα πόδια του, τότε είναι υπεύθυνος για το θάνατο της ζωής του σε ψεύτικο, και όποιος βλέπει ότι ένας νεκρός προσεύχεται με τους ζωντανούς, υπολείπεται του τι επιβάλλεται ο μ. υπακοής, και όποιος βλέπει ότι μπήκε πίσω από τους νεκρούς σε ένα άγνωστο σπίτι, τότε δεν το έβγαινε από αυτό, πεθαίνει, και όποιος βλέπει ότι ταξιδεύει με έναν νεκρό Επειδή το θέμα του μπερδεύεται από αυτόν και όποιον είδε έναν νεκρό που τον γνώριζε και τον χαιρέτησε και τον ρώτησε, γιατί δεν πέθανε εκείνο το έτος και δείχνει την καλοσύνη του και την καλοσύνη της κατάστασης του αποθανόντος, και όποιος βλέπει ότι ένας γνωστός νεκρός πέθανε ξανά και ο θάνατός του κλαίει, αυτός θα παντρευτεί κάποια από την οικογένειά του και θα είναι μια νύφη ανάμεσά τους, αλλιώς ένα άτομο θα πεθάνει αν δεν έχει λόγο. Ο θάνατος του ομολόγου του ή του ονόματός του, και όποιος βλέπει ότι ένας νεκρός πνίγει και η κατάστασή του δεν είναι η ίδια, αυτό δείχνει την κακή δουλειά και την ανταμοιβή του για τις άσχημες πράξεις του. Και όποιος βλέπει ότι μια ομάδα νεκρών σε ένα μέρος τρώει κάτι, αυτό είναι ακριβό και όποιος πιστεύει ότι αγκαλιάζει τους νεκρούς ενώ είναι σε ένα μαξιλάρι, η ζωή του θα παραταθεί….

…Τι πιστεύετε ότι διαδίδετε τα υποκριτικά νέα της Νύχτας της Δύναμης σε ένα όνειρο; Είναι κοινό μεταξύ των ανθρώπων σε τέτοιες μέρες κάθε χρόνο για τον καθορισμό του Laylat al-Qadr, και ότι είναι η νύχτα αυτού του είδους, και πέρυσι μου φημολογήθηκε ότι έβαλα τη Νύχτα της Δύναμης ως τη νύχτα των είκοσι -πέντε, και για την εκπλήρωση της ευθύνης θα ήθελα να διευκρινίσω τα εξής : Ερώτηση / Υπάρχει ενδιαφέρον Προσδιορίστε τη νύχτα της εξουσίας; Ποια είναι η απόφαση για το τι κάνουν ορισμένοι στην ενημέρωση ή τον περιορισμό τους – με βάση τα οράματα – και με το πρόσχημα να τους παροτρύνουν να το πράξουν ή να αγωνιστούν για αυτά; Απαντώ σε αυτήν την ερώτηση μέσω των ακόλουθων σημείων : 1 / Η έκφραση των οραμάτων βασίζεται σε εικασίες και δεν βασίζεται στην κοπή. Προειδοποιώ επίσης να μην εισαγάγω οράματα στην πτυχή της λατρείας, γιατί η θρησκεία έχει ολοκληρωθεί . 2 / Αναγνωρίζουμε ότι το όραμα του πιστού είναι αληθινό, και ότι είναι μέρος των μερών της προφητείας, και υποστηρίζουμε επίσης το κήρυγμα του καλού με αποδείξεις : το ρητό του Προφήτη [ Δεν υπάρχει τίποτα από την προφητεία εκτός από τους ευαγγελιστές . Είπαν : Ποια είναι τα καλά νέα; Είπε ότι το δίκαιο όραμα το βλέπει ο πιστός ή το βλέπει ο ίδιος ], αλλά το όραμα του πιστού μπορεί επίσης να είναι λανθασμένο, και δεν υπάρχει καμία αναφορά για τον αλάθητο σήμερα που μπορεί να αποφασιστεί από αυτό ή από αυτό . 3 / Ότι αυτό το ummah εξέδωσε καλύτερα λόγια και καλύτερες πράξεις από το προηγούμενο, και έζησαν ολόκληρο το μήνα, και αυτό το ummah δεν θα είναι κατάλληλο εκτός από αυτό που είναι δίκαιο στην αρχή του . 4 / Ο Αγγελιοφόρος, ο Θεός, οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, δεν ενημέρωσε τους Συνεργάτες για μια συγκεκριμένη νύχτα, αλλά μάλλον είπε ότι ήταν τις τελευταίες δέκα ημέρες, ή τις τελευταίες επτά ημέρες, και αυτό είπε αφού έμαθε ότι Μερικοί από τους συντρόφους του, μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένοι μαζί τους, είδαν τη Νύχτα της Δύναμης σε ένα όνειρο, οπότε είπε όπως στο Χαντίθ που διηγήθηκε. Ο Αλ-Μπουχάρι στο Σαχχί του : [ Βλέπω τα οράματά σας να συγκρούονται – δηλαδή, συμφώνησαν – τις τελευταίες επτά ημέρες, οπότε όποιος τα ερευνήσει θα πρέπει να τα ερευνήσει τις τελευταίες επτά ημέρες . ~ Αυτό το ζήτημα ήταν ένα από τα σημαντικά ζητήματα με τα οποία συνεργάστηκαν οι Συνεργάτες, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί τους, έως ότου αναφέρθηκε ότι συνήθιζαν να εκτελούν Ιτικαΐφ μέσα στις δέκα ημέρες, αναζητώντας το, και αυτό είναι προτού ορίσει ο Προφήτης τις τελευταίες δέκα ημέρες . 5 / Βλέπω τον ειρήνη του Προφήτη πολλές φορές τη νύχτα, και βγήκε για να πει στους συντρόφους έξω, μετά την Ονίσσα, και είπε ότι είδε σε ένα όνειρο ότι προσκύνησε σε νερό και λάσπη, ήρθε ένα σύννεφο Vmatart μέχρι την οροφή του Sal του τζαμιού – ήταν φύλλα φοίνικα – προσευχή και κρατήθηκε, ο αφηγητής είπε : Είδα τον Αγγελιοφόρο, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, να προσκύνησε σε νερό και λάσπη, μέχρι που είδα ένα ίχνος λάσπης στο μέτωπό του, και αυτό είναι επιβεβαίωση του οράματός του, να τον ευλογεί ο Θεός και να του δώσει ειρήνη, άφησε την πρωινή προσευχή με το πρόσωπό του γεμάτο λάσπη και νερό . 6 / Ήρθε στο Σαχχ ότι, για να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, είπε : [ Βγήκα για να σας πω για τη Νύχτα του Πεπρωμένου, και κοίταξα – δηλαδή, τσακώθηκα και υποστήριξα – έτσι και έτσι, και ανατράφηκε, και ελπίζω ότι θα ήταν καλό για εσάς …….] Χαντίθ . Ο Al-Subki al-Kabeer συνήγαγε από αυτήν την ιστορία, όπως αναφέρεται στο Fath al-Bari 4/286: Είναι επιθυμητό να κρύβεται η Νύχτα της Δύναμης σε όσους την είδαν . Αυτό συμβαίνει επειδή ο Θεός αποφάσισε στον προφήτη του ότι δεν τον ενημέρωσε για αυτό . Και όλα τα καλά είναι αυτά που προορίζονται για αυτόν, οπότε είναι επιθυμητό να τον ακολουθήσουμε σε αυτό . 7 / Το νόημα του ρητού του, να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού : [ Μπορεί να είναι καλό για σένα ]: Εάν η Νύχτα της Δύναμης διοριστεί σε μια συγκεκριμένη νύχτα, θα περιοριστεί σε αυτήν, τότε η λατρεία λείπει σε άλλη , και αυτό συνέβη και συμβαίνει από πολλούς ανθρώπους, έτσι ώστε να υπάρχουν μερικοί που στέκονται για τη νύχτα που φημολογείται ότι είναι Laylat al-Qadr, και αφήνουν τα υπόλοιπα , και αυτό είναι ένα μεγάλο λάθος – όπως εξηγήσαμε νωρίτερα -. 8 / Είναι καλύτερο για τους μουσουλμάνους να μην μεταδίδουν τέτοια νέα σχετικά με τον καθορισμό του Laylat al-Qadr ή να δημοσιεύουν μερικά από τα λόγια εκείνων που το εκφράζουν, ως τη νύχτα αυτού του και αυτού του μήνα, όταν αποδεικνύεται από οι σωστές αφηγήσεις, ότι η απόκρυψή της ήταν για σοφία και υπάρχει καλό για την ummah, και καλό για να ακολουθήσει ό, τι προήλθε από τον Αγγελιοφόρο, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη . 9 / απαιτείται από τους μουσουλμάνους γενικά επιμέλεια και λατρεία και εργασία σε αυτόν τον ολόκληρο μήνα, ο τελευταίος από αυτούς και συγκεκριμένα δέκα , ήταν ο ειρήνης του Προφήτη όπως δήλωσε σε μια συνέντευξη με την Aisha : Εάν δέκα μπήκαν να σφίγγουν την ποδιά, και να ζήσουν για τη νύχτα, και ξύπνησε την οικογένειά του ] , και σε αυτή την αναφορά στο να προτρέψουμε να βελτιώσουμε το συμπέρασμα, ο Θεός σφραγίζει καλά για εμάς. Αμήν, Κύριε των κόσμων … Και ο Θεός ξέρει καλύτερα ….

…Σε ένα όνειρο, είναι μελετητής, όπως και ο μουφτής και ο νομικός είναι γιατρός . Αν δει ότι ένας γιατρός τον θεραπεύει, το σώμα του θεραπεύεται . Ο γιατρός είναι η μητέρα ενός ατόμου, και όποιος πεθάνει ο γιατρός του, η μητέρα του θα πεθάνει, και εάν ο γιατρός εισέλθει στον ασθενή, θα αναρρώσει από την ασθένειά του και εάν εισέλθει στο υγιές άτομο, μια ασθένεια, ειδικά εάν συνταγογραφήσει κάτι ευεργετικό σε ένα όνειρο . Ίσως βλέποντας ο γιατρός να έδειξε την αφαίρεση των κρουνών, σαν ένα δοχείο που βγάζει τους εχθρούς από τις τρύπες τους . Ίσως βλέποντας τον γιατρό να υποδεικνύει το σκούπισμα, το αφαίρεσης, το γκρέιντερ, το τεμπέλης και τον κατάσκοπο ειδήσεων . Και όποιος είδε ότι είχε γίνει γιατρός, πήρε μια υψηλή θέση . Και ο γιατρός υποδηλώνει κάθε μεταρρυθμιστή και θεραπευτή θρησκευτικών και κοσμικών θεμάτων, όπως ο νομικός και ο κυβερνήτης, ο ιεροκήρυκας και ο ευγενικός, και το βυρσοδεψείο που στερεώνει το δέρμα των ζώων, και υποδεικνύει κοπή λόγω της θεραπείας . Και όποιος δει έναν γιατρό μεταξύ των καλυμμάτων, ας τον προσέχει . Και όποιος βλέπει έναν γιατρό που έχει γίνει βυρσοδεψείο για το δέρμα είναι απόδειξη της ευφυΐας του και του μεγάλου αριθμού ανθρώπων που θεραπεύονται στα χέρια του, εκτός εάν βλέπει ότι το μαυρίσματά του είναι διεφθαρμένο, τότε είναι αδαής και λερωμένος ….

…Είναι σε ένα όνειρο εύκολη διαβίωση χωρίς κόπωση . Εάν το ρόδι είναι γλυκό, τότε είναι συνολικά χρήματα . Και το ρόδι μπορεί να αναφέρεται στη γυναίκα, και μπορεί να ήταν μια μεγάλη μπάλα . Και το ρόδι είναι χρήματα και αγόρι . Το ρόδι ερμηνεύεται ως χίλια dirham, εκατό ή δέκα, σύμφωνα με την περίπτωση του οραματιστή . Το ρόδι πέρασε στον Σουλτάνο στη Μεντίνα, οπότε την έσπασε, κατέκτησε την πόλη, ξεφλούδισε το τείχος της και οι άντρες της την αγάπησαν, και τα λεφτά της την λιπαίνονταν . Και όποιος τρώει τους φλοιούς ενός ροδιού στον ύπνο του θα είναι απαλλαγμένος από την ασθένειά του . Το ρόδι εξηγείται από το κλειστό κουτί . Ίσως έδειξε το σπίτι της μέλισσας . Εάν η αγάπη για το ρόδι είναι λευκό, υποδηλώνει τα dirham, και αν το κόκκινο δείχνει τα dinars . Εάν το ρόδι διασταυρώνεται με μια γυναίκα, τότε είναι ομορφιάς, και αν είναι σωστό, τότε είναι παρθένο, και αν είναι σπασμένο, τότε είναι παρθένο, και ένα σάπιο ρόδι είναι αγνή γυναίκα, και ξινή Το ρόδι είναι απαγορευμένο χρήμα, και ειπώθηκε : Είναι ανησυχία και αγωνία . Όποιος πουλά ένα ρόδι είναι ένα άτομο που έχει επιλέξει αυτόν τον κόσμο πέρα ​​από το μέλλον . Το αόριστο ρόδι, το οποίο δεν είναι γνωστό, είναι γλυκόπικρο, είναι σαν γλυκό . Το ρόδι είναι ένας άνθρωπος θρησκείας και κύρους, και τα αγκάθια του τον εμποδίζουν από την αμαρτία και την ανηθικότητα. Αν ήταν σουλτάνος, νίκησε τους σουλτάνους, και αν ήταν έμπορος, το εμπόριο του θα αυξηθεί . Το κόψιμο του ροδιού δείχνει την κοπή της μήτρας, και ίσως το δέντρο του ροδιού δείχνει πανικό . Και ειπώθηκε : Το γλυκό ρόδι είναι μια επιτρεπόμενη διαβίωση με κόπωση, και η ξινή του είναι η ταλαιπωρία τους ….

…Και όποιος βλέπει ότι ξεριζώνει ένα δέντρο, το κόβει ή στεγνώνει, τότε αρρωσταίνει σοβαρά και πεθαίνει και η μνήμη του κόβεται, και ίσως μία από την οικογένειά του πεθαίνει, και αν το δέντρο είναι για κάποιον άλλο, τότε αυτός πέφτει ένας άντρας για τα προς το ζην, η συλλογιστική του ή κάτι τέτοιο, και ειπώθηκε ότι ένα όραμα για την κοπή οπωροφόρων δένδρων είναι μεταξύ αυτού και ενός γενναιόδωρου άνδρα ή μιας γυναίκας Gracious County ….

…Όσον αφορά τις βλάβες του χεριού : Η βλάβη στο χέρι δείχνει την ταλαιπωρία των αδελφών . Στα δάχτυλά της, δείχνει τα παιδιά της αδελφότητας . Και όποιος βλέπει ότι δεν έχει χέρια, θα ζητήσει αυτό που δεν φτάνει . Και όποιος το βλέπει σαν να σφίγγει με έναν μουσουλμάνο και να βγάζει το χέρι του, του πληρώνει μια εμπιστοσύνη και δεν το πληρώνει . Και όποιος βλέπει σαν το δικαίωμά του να είναι ακόμη κομμένο, τότε αυτός είναι ορκισμένος, και όποιος βλέπει σαν το δικαίωμά του να κόβεται και να τοποθετείται μπροστά του, θα κερδίσει χρήματα από τα κέρδη του . Η έλλειψη ενός χεριού είναι ένδειξη έλλειψης δύναμης και βοηθών, και ίσως το κόψιμο του χεριού δείχνει να αφήσει μια δουλειά που βρίσκεται σε εξέλιξη . Εάν βλέπει σαν το χέρι του να είναι κομμένο από την παλάμη, τότε δεν θα συμβεί σε αυτόν, και αν είναι κομμένο από την άρθρωση, τότε επηρεάζει την αδικία ενός χάρακα, και εάν κόπηκε από τον άνω βραχίονα και έφυγε, ο αδερφός του πέθανε, αν είχε αδελφό . Γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ~ Θα ενισχύσουμε το χέρι σου με τον αδερφό σου .~ Εάν δεν έχει αδελφό ή κάποιον να πάρει τη θέση του, τότε τα χρήματά του μειώνονται και αν δει ότι ένας κυβερνήτης κόβει τα χέρια και τα πόδια του κοπαδιού του, τότε παίρνει τα χρήματά του και χαλά τα κέρδη και τη σύνταξή τους . Ο Ιμπν Σιρίν ρωτήθηκε για έναν άντρα που είδε σαν να είχε κοπεί το χέρι του και είπε : Αυτός είναι ένας άνθρωπος που κάνει δουλειά και τον γυρίζει σε κάποιον άλλο . Ως ξυλουργός, άλλαξε δουλειά . Ένας άλλος άνδρας ήρθε σ ‘αυτόν και είπε : Είδα έναν άντρα να κόβεται τα χέρια και τα πόδια του, και ένας άλλος σταυρώθηκε : Είπε : Αν πιστεύεις το όραμά σου, αφαιρέστε αυτόν τον πρίγκιπα και τον κηδεμόνα κάποιου άλλου . Έτσι απομόνωσε από την εποχή του τον έξυπνο κάδο Μαντράκ και τον φύλακα του Τζαράχ Μπιν Αμπντουλάχ . Αν έβλεπε ότι ένας κυβερνήτης έκοψε τον όρκο του, πήρε βίαια έναν ψεύτικο όρκο . Εάν βλέπει σαν να έχει κόψει τα αριστερά του, τότε αυτός είναι ο θάνατος ενός αδελφού ή μιας αδελφής, η διακοπή της οικειότητας μεταξύ του και αυτών ή η κοπή μιας μήτρας, ο χωρισμός ενός συντρόφου ή το διαζύγιο μια γυναίκα . Αν είδε ότι το χέρι του είχε κοπεί στην πόρτα του Σουλτάνου, τότε ο βασιλιάς άφησε το χέρι του . Όσον αφορά τη συντόμευση του χεριού, είναι μια ένδειξη της απώλειας του τι σημαίνει και της αδυναμίας να κάνει αυτό που σημαίνει, και οι πράκτορες και τα αδέρφια να το αποτυγχάνουν . Ο Ιμπν Σιρίν ρωτήθηκε για έναν άντρα που είδε ότι το δεξί του είναι μεγαλύτερο από το αριστερό του, και είπε : Αυτός είναι ένας άντρας που κάνει την εύνοια και φτάνει στη μήτρα . Και όποιος είδε ότι ήταν βραχίονες και αντιβράχια, τα οράματά του έδειχναν ότι ήταν κλέφτης, προδότης ή καταπιεστής . Αν δει τα χέρια και τα χέρια του περισσότερο από ότι ήταν, τότε είναι ένας γενναίος, γενναιόδωρος απατεώνας . Όσον αφορά την παράλυση των χεριών και των αρθρώσεών τους, όποιος βλέπει σαν τα χέρια του να έχουν παραλύσει, είναι ένοχος για σοβαρή αμαρτία . Εάν δει τον όρκο του να παραλύσει, χτυπά έναν αθώο και καταπιέζει τους αδύναμους . Αν έβλεπε ότι το αριστερό του χέρι ήταν ανάπηρο, ο αδελφός ή η αδερφή του πέθανε και αν ο αντίχειρας του στεγνώσει, ο πατέρας του πέθανε και αν ο δείκτης του στεγνώσει, η αδερφή του πέθανε και αν η μέση του στεγνώσει, ο αδερφός του πέθανε . Και αν το δαχτυλίδι στεγνώσει, χτύπησε την κόρη του . Και αν ο ρόλος στεγνώσει, τραυματίστηκε από τη μητέρα του και την οικογένειά του . Αν βλέπει ένα στημόνι πίσω από το χέρι του, ο ίδιος αποφεύγει τις αμαρτίες . Και ειπώθηκε ότι κερδίζει μια μεγάλη αμαρτία, για την οποία ο Θεός θα τον τιμωρήσει . Και όποιος βλέπει τα χέρια και τα πόδια του αποκομμένα από διαφωνία, τότε θα αυξήσει τη διαφθορά ή θα βγει από την εξουσία . Για το Παντοδύναμος, δήλωσε : «Η ανταμοιβή για εκείνους που μάχονται τον Θεό και ο Αγγελιοφόρος Του είναι η ανταμοιβή » στίχο . Και ειπώθηκε ότι όποιος είδε τον όρκο του κόπηκε, τότε κλέβει, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος είπε : « Τότε κόψτε τα χέρια τους ». Ένας άντρας είδε σαν να κόπηκε το χέρι του, οπότε αφηγήθηκε το όραμά του σε μια διασταύρωση και είπε : Ένας αδελφός, ένας φίλος ή ένας σύντροφος του αποκόπτεται από αυτόν, οπότε του είπε ότι ένας φίλος του είχε πεθάνει . Ένας άντρας είδε ότι το χέρι του είχε αποκοπεί από έναν γνωστό άνδρα, οπότε είπε : Θα λάβετε πέντε χιλιάδες dirham στο χέρι του εάν είστε κρυμμένοι, διαφορετικά θα καταλήξετε με κάτι λάθος στο χέρι του ….