Και όποιος βλέπει ότι έκοψε μια υπηρέτρια, τότε είναι μποϊκοτάζ ανάμεσα σε αυτόν και μια γυναίκα που είναι μαχράμ ….

Τον έκοψε ο δρόμος : χρήματα ή αποσκευές πήγαν σε αυτόν, τραυματίστηκε από ένα άτομο που ήταν αγαπητό . Και αν δει έναν κλέφτη που μπήκε στο σπίτι του και χτύπησε μερικά από τα χρήματά του και πήγε μαζί του, τότε κάποιος θα πέθαινε εκεί . Εάν δεν πάει με τίποτα, τότε επιβλέπει τον θάνατο και τότε θα σωθεί . Και όποιος είδε ότι ήταν φυλακισμένος, τους χτύπησαν . Και όποιος βλέπει ότι είναι αδύναμος στο σώμα του, θα τον χτυπήσουν . Και όποιος είδε ότι ήταν λυπημένος, ήταν ευχαριστημένος . Και όποιος είδε ότι είχε ένα άγνωστο βαρύ φορτίο, θα τον χτυπούσαν ….

Και το κόψιμο του φυτού δείχνει την ώρα . Αν έβλεπε σαν να κόπηκαν τα πόδια του, τότε έχασε τα χρήματά του, ή πέθανε ….

…Κορμός δέντρου Το όραμά σας για κορμούς δέντρων σε ένα όνειρο δείχνει ότι η ζωή θα σας περιορίσει και θα αλλάξετε τον συνηθισμένο τρόπο ζωής σας . Εάν δείτε πεδία που είναι όλοι κορμοί δέντρων, τότε αυτό σημαίνει ότι δεν μπορείτε να υπερασπιστείτε τον εαυτό σας από κινδύνους και αντιξοότητες . Εάν σκάψετε και αφαιρέσετε αυτά τα στελέχη από το έδαφος, τότε αυτό σημαίνει ότι θα απελευθερωθείτε από την ατμόσφαιρα της φτώχειας εάν βγάζετε το ένδυμα του πάθους και της υπερηφάνειας και αντιμετωπίζετε τις απαιτήσεις της ζωής με αποφασιστικότητα να αντιμετωπίσετε τα προβλήματα που αντιμετωπίζετε ….

Και όποιος βλέπει κομμένο από αυτό, τότε είναι χωρίς αυτό, και το λευκό του είναι καλύτερο από το κόκκινο και το κόκκινο είναι καλύτερο από το κίτρινο ….

Και όποιος βλέπει ότι υπάρχει νερό σε αυτό για να αρδεύσει το δέντρο ή το πράσινο δέντρο του, τότε δείχνει την εγγύτητά του στον βασιλιά εκείνου του τόπου και τη διάθεσή του για τις υποθέσεις του βασιλείου του εάν είναι άξιος αυτού, και εάν δεν είναι κατάλληλος , τότε είναι μια ευλογία σε κάθε περίπτωση ….

Και το δέντρο διατηρήθηκε άνεση και ευκολία από έναν άνδρα αποκατάστασης ….

…Όσον αφορά τις βλάβες του χεριού : Η βλάβη στο χέρι δείχνει την ταλαιπωρία των αδελφών . Στα δάχτυλά της, δείχνει τα παιδιά της αδελφότητας . Και όποιος βλέπει ότι δεν έχει χέρια, θα ζητήσει αυτό που δεν φτάνει . Και όποιος το βλέπει σαν να σφίγγει με έναν μουσουλμάνο και να βγάζει το χέρι του, του πληρώνει μια εμπιστοσύνη και δεν το πληρώνει . Και όποιος βλέπει σαν το δικαίωμά του να είναι ακόμη κομμένο, τότε αυτός είναι ορκισμένος, και όποιος βλέπει σαν το δικαίωμά του να κόβεται και να τοποθετείται μπροστά του, θα κερδίσει χρήματα από τα κέρδη του . Η έλλειψη ενός χεριού είναι ένδειξη έλλειψης δύναμης και βοηθών, και ίσως το κόψιμο του χεριού δείχνει να αφήσει μια δουλειά που βρίσκεται σε εξέλιξη . Εάν βλέπει σαν το χέρι του να είναι κομμένο από την παλάμη, τότε δεν θα συμβεί σε αυτόν, και αν είναι κομμένο από την άρθρωση, τότε επηρεάζει την αδικία ενός χάρακα, και εάν κόπηκε από τον άνω βραχίονα και έφυγε, ο αδερφός του πέθανε, αν είχε αδελφό . Γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ~ Θα ενισχύσουμε το χέρι σου με τον αδερφό σου .~ Εάν δεν έχει αδελφό ή κάποιον να πάρει τη θέση του, τότε τα χρήματά του μειώνονται και αν δει ότι ένας κυβερνήτης κόβει τα χέρια και τα πόδια του κοπαδιού του, τότε παίρνει τα χρήματά του και χαλά τα κέρδη και τη σύνταξή τους . Ο Ιμπν Σιρίν ρωτήθηκε για έναν άντρα που είδε σαν να είχε κοπεί το χέρι του και είπε : Αυτός είναι ένας άνθρωπος που κάνει δουλειά και τον γυρίζει σε κάποιον άλλο . Ως ξυλουργός, άλλαξε δουλειά . Ένας άλλος άνδρας ήρθε σ ‘αυτόν και είπε : Είδα έναν άντρα να κόβεται τα χέρια και τα πόδια του, και ένας άλλος σταυρώθηκε : Είπε : Αν πιστεύεις το όραμά σου, αφαιρέστε αυτόν τον πρίγκιπα και τον κηδεμόνα κάποιου άλλου . Έτσι απομόνωσε από την εποχή του τον έξυπνο κάδο Μαντράκ και τον φύλακα του Τζαράχ Μπιν Αμπντουλάχ . Αν έβλεπε ότι ένας κυβερνήτης έκοψε τον όρκο του, πήρε βίαια έναν ψεύτικο όρκο . Εάν βλέπει σαν να έχει κόψει τα αριστερά του, τότε αυτός είναι ο θάνατος ενός αδελφού ή μιας αδελφής, η διακοπή της οικειότητας μεταξύ του και αυτών ή η κοπή μιας μήτρας, ο χωρισμός ενός συντρόφου ή το διαζύγιο μια γυναίκα . Αν είδε ότι το χέρι του είχε κοπεί στην πόρτα του Σουλτάνου, τότε ο βασιλιάς άφησε το χέρι του . Όσον αφορά τη συντόμευση του χεριού, είναι μια ένδειξη της απώλειας του τι σημαίνει και της αδυναμίας να κάνει αυτό που σημαίνει, και οι πράκτορες και τα αδέρφια να το αποτυγχάνουν . Ο Ιμπν Σιρίν ρωτήθηκε για έναν άντρα που είδε ότι το δεξί του είναι μεγαλύτερο από το αριστερό του, και είπε : Αυτός είναι ένας άντρας που κάνει την εύνοια και φτάνει στη μήτρα . Και όποιος είδε ότι ήταν βραχίονες και αντιβράχια, τα οράματά του έδειχναν ότι ήταν κλέφτης, προδότης ή καταπιεστής . Αν δει τα χέρια και τα χέρια του περισσότερο από ότι ήταν, τότε είναι ένας γενναίος, γενναιόδωρος απατεώνας . Όσον αφορά την παράλυση των χεριών και των αρθρώσεών τους, όποιος βλέπει σαν τα χέρια του να έχουν παραλύσει, είναι ένοχος για σοβαρή αμαρτία . Εάν δει τον όρκο του να παραλύσει, χτυπά έναν αθώο και καταπιέζει τους αδύναμους . Αν έβλεπε ότι το αριστερό του χέρι ήταν ανάπηρο, ο αδελφός ή η αδερφή του πέθανε και αν ο αντίχειρας του στεγνώσει, ο πατέρας του πέθανε και αν ο δείκτης του στεγνώσει, η αδερφή του πέθανε και αν η μέση του στεγνώσει, ο αδερφός του πέθανε . Και αν το δαχτυλίδι στεγνώσει, χτύπησε την κόρη του . Και αν ο ρόλος στεγνώσει, τραυματίστηκε από τη μητέρα του και την οικογένειά του . Αν βλέπει ένα στημόνι πίσω από το χέρι του, ο ίδιος αποφεύγει τις αμαρτίες . Και ειπώθηκε ότι κερδίζει μια μεγάλη αμαρτία, για την οποία ο Θεός θα τον τιμωρήσει . Και όποιος βλέπει τα χέρια και τα πόδια του αποκομμένα από διαφωνία, τότε θα αυξήσει τη διαφθορά ή θα βγει από την εξουσία . Για το Παντοδύναμος, δήλωσε : «Η ανταμοιβή για εκείνους που μάχονται τον Θεό και ο Αγγελιοφόρος Του είναι η ανταμοιβή » στίχο . Και ειπώθηκε ότι όποιος είδε τον όρκο του κόπηκε, τότε κλέβει, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος είπε : « Τότε κόψτε τα χέρια τους ». Ένας άντρας είδε σαν να κόπηκε το χέρι του, οπότε αφηγήθηκε το όραμά του σε μια διασταύρωση και είπε : Ένας αδελφός, ένας φίλος ή ένας σύντροφος του αποκόπτεται από αυτόν, οπότε του είπε ότι ένας φίλος του είχε πεθάνει . Ένας άντρας είδε ότι το χέρι του είχε αποκοπεί από έναν γνωστό άνδρα, οπότε είπε : Θα λάβετε πέντε χιλιάδες dirham στο χέρι του εάν είστε κρυμμένοι, διαφορετικά θα καταλήξετε με κάτι λάθος στο χέρι του ….

…Οι σχολιαστές είπαν : Αν το δέντρο δηλώνει το έργο του ιδιοκτήτη του και της θρησκείας του και του εαυτού του, τότε το χαρτί του δείχνει τον χαρακτήρα, την ομορφιά και τα ρούχα του, και τους ανθρώπους του στην καταγωγή, τους αδελφούς και τις πεποιθήσεις του . Η καρδιά της δείχνει τα μυστικά του και τι κρύβει από τις πράξεις του, η φλούδα του δείχνει την εμφάνισή του, το δέρμα του και όλα όσα τον κοσμούν τα έργα του, και το νερό του δείχνει την πίστη, την ευσέβεια, τη βασιλεία και τη ζωή του για κάθε άνθρωπο στο πεπρωμένο του, και ίσως το τακτοποίησαν σε αντίθεση με αυτήν τη ρύθμιση, και τον ανέφερα στις θάλασσες . Όποιος βλέπει τον εαυτό του πάνω από ένα δέντρο ή την κατοχή του σε ένα όνειρο, ή αυτό τον βλέπει, κοιτάζω την κατάστασή του και την κατάσταση του δέντρου του, και αν είναι νεκρός στη Βουλή της Αλήθειας, κοιτάζω το χαρακτηριστικό του δέντρο, και αν το δέντρο είναι μεγάλο, όμορφο και καλό, τότε οι νεκροί στον Παράδεισο και ίσως είναι ένα δέντρο ευλογίας και καλοσύνης. Και αν είναι ένα άσχημο δέντρο με αγκάθια, σκοτάδι και βρωμιά, τότε είναι βασανισμένο, και ίσως Είναι το δέντρο Zaqqum που το έχει γίνει λόγω της δυσπιστίας του ή λόγω της διαφθοράς της γεύσης του και αν δει αυτόν τον ασθενή, μετακινείται σε ένα από τα δύο θέματα ανάλογα με το πεπρωμένο του και την έκταση του δέντρου του. Ένας αιτούντος γάμο ή μια γυναίκα για έναν σύζυγο, ένας από τους οποίους απέκτησε σύζυγο σύμφωνα με την κατάσταση του δέντρου και την εμφάνισή του, εάν ήταν άγνωστο, ή σε έντυπο σχετικά με τον χαρακτήρα, τη γενεαλογία και την ουσία του εάν ήταν γνωστό, και αν ο σύζυγος του καθενός από την ξυπνώντας ζωή ήταν άρρωστος, τότε κοίταξα εκείνη τη στιγμή. Αυτό το δέντρο που κατείχε ή είδε τον εαυτό του πάνω του με την πάροδο του χρόνου, το νερό έχει ρέει μέσα του, οπότε ο ασθενής είναι ειρηνικός, η υγεία έχει προχωρήσει στο σώμα του και σημάδια ζωής έχουν εμφανιστεί στο σώμα του, και αν είναι στη διαχείρισή του, τότε ο ασθενής πηγαίνει στον Θεό Παντοδύναμο και πηγαίνει στη σκόνη και την καταστροφή . Και αν το είδε στο μαγαζί του ή στον τόπο διαμονής του, τότε είναι μια ένδειξη για τα κέρδη και τα προς το ζην του, και αν ήταν στο αίτημά του, τότε επωφελήθηκε . Αν και στη διοίκησή του, έχασε και έγινε φτωχός . Και αν το δει σε ένα τζαμί, είναι ένδειξη της θρησκείας του και των προσευχών του . Αν είναι στη διαχείριση του χρόνου, τότε αγνοεί τη θρησκεία του, δεν είναι από τις προσευχές του, και αν είναι στην επιθυμία του, τότε ο άνθρωπος είναι δίκαιος και επιμελής, οι εργάτες του έχουν ολοκληρώσει την υπακοή του . Όσο για τον ιδιοκτήτη πολλών δέντρων, ακολουθεί μια ομάδα κηδεμόνων που τους αξίζει, είτε εμιράτο, συνοικία, fatwa, ηγέτης ενός μιμπράμπ, είτε αρχηγός της συντροφιάς του, καπετάνιος ένα πλοίο, ή ένα κατάστημα σε έναν κατασκευαστή κάτω από το χέρι του, και σε αυτό και τα παρόμοια . Όσο για όποιον βλέπει την ομάδα της σε ένα σπίτι, είναι άνδρες ή γυναίκες, ή και οι δύο συναντώνται εκεί για το καλό ή το κακό, και αν βλέπει τους καρπούς του πάνω του και οι άνθρωποι τρώνε από αυτό, εάν τα φρούτα του δείχνουν καλά και τα προς το ζην, τότε αυτό είναι μια γιορτή και αυτά τα τραπέζια φαγητού είναι σε αυτό, και αν τα φρούτα του δεν τους αρέσει δείχνει θλίψη, τότε είναι μια κηδεία Τρώνε φαγητό σε αυτό, και ομοίως εάν υπάρχει κάποιος άρρωστος στο σπίτι και αν τα φρούτα του είναι άγνωστα τότε κοίταξα, και αν αυτό ήταν κατά την έλευση των δέντρων, το φαγητό του ήταν χαρά, και αν ήταν στη διαχείρισή του, ήταν μια καταστροφή, ειδικά αν υπήρχαν ενδείξεις να ξυπνήσουμε ένα από τα δύο θέματα . Όσο για όποιον βλέπει ένα δέντρο που έχει πέσει, κοπεί, καεί ή σπάσει από έναν ισχυρό άνεμο, τότε είναι ένας άντρας ή μια γυναίκα που θα χαθεί ή θα σκοτωθεί, και η καταστροφή συνάγεται από την ουσία ή την τοποθεσία της και από την επαγρύπνησή της από τα αποδεικτικά της στοιχεία, και εάν βρίσκεται στο σπίτι του, η αιτία της είναι ένας άντρας ή μια γυναίκα που είναι ο νεκρός ή από το νοικοκυριό του. Και η συγγένεια και οι αδελφοί του, ή ένας αιχμάλωτος αίματος, ένας μουτζαχίντ ή ένας ταξιδιώτης, και εάν είναι στο τζαμί, τότε είναι διάσημος άνδρας ή γυναίκα που σκοτώνεται ή πεθαίνει διάσημος θάνατος . Εάν είναι φοίνικας, τότε είναι ένας άντρας με υψηλή αρρενωπότητα με εξουσία ή γνώση, ή γυναίκα ενός βασιλιά, ή η μητέρα ενός κυβερνήτη, και εάν είναι μια ελιά, τότε ένας λόγιος, ένας ιεροκήρυκας, ένας παροδικός, κυβερνήτης ή γιατρός, και με αυτόν τον τρόπο διασχίζει τα υπόλοιπα δέντρα ανάλογα με την έκταση της ουσίας, του οφέλους, της βλάβης, της γενεαλογίας και του χαρακτήρα τους . Και όποιος είδε ότι φύτεψε ένα δέντρο που ήταν κρεμασμένο, χτύπησε μια τιμή ή σκέφτηκε για τον εαυτό του έναν άνδρα σύμφωνα με την ουσία του, γιατί οι άνθρωποι λένε : Έτσι, αν το φύτεψε, αν το έκανε . Ομοίως, εάν σπείρει έναν σπόρο, τότε κρέμεται ή όχι, τότε είναι αυτοί, και η φύτευση του αμπελώνα θα κερδίσει τιμή, και ειπώθηκε ότι κάποιος που είδε το χειμώνα έγκυο αμπέλι ή δέντρο θεωρείται γυναίκα ή ένας άντρας του οποίου τα χρήματα έχουν φύγει, ή νομίζει ότι είναι πλούσιοι ….

…Όποιος βλέπει ένα δέντρο άγνωστης ουσίας σε ένα σπίτι, τότε η φωτιά θα συγκεντρωθεί εκεί ή θα υπάρχει ένα σπίτι φωτιάς, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : «Αυτός έχει φτιάξει για εσάς το πράσινο δέντρο ως φωτιά ». Ίσως το δέντρο ήταν στο σπίτι ή στην αγορά, μια διαμάχη μεταξύ ανθρώπων, αν το δέντρο ήταν άγνωστο, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος είπε : «Θα σας κρίνουν ως προς τα δέντρα που βρίσκονται μεταξύ τους ». Όσον αφορά τα οστά δένδρα που δεν φέρουν καρπούς, όπως το κυπαρίσσι και το βελούδο, είναι τεράστιοι, ανθεκτικοί άντρες που δεν έχουν κανένα καλό και κανένα από τα δέντρα δεν έχει καλό άνεμο, οπότε ο έπαινος για τον άνθρωπο στον οποίο αποδίδεται αυτό το δέντρο είναι σαν ο άνεμος αυτού του δέντρου και κάθε δέντρο έχει καρπό, οπότε ο άνθρωπος που του αποδίδεται είναι εύφορος Όσο φέρνει καρπούς, επιταχύνει την αντίληψη και τα οφέλη του . Τα δέντρα που έχουν αγκάθια είναι ένας δύσκολος άνθρωπος και αυτός που παίρνει νερό από ένα δέντρο θα επωφεληθεί από έναν άνθρωπο που αποδίδεται στον τύπο αυτού του δέντρου και όποιος βλέπει ότι φυτεύει δέντρα στον κήπο του, έχει παιδιά που γεννήθηκαν Αυτός, του οποίου οι ηλικίες είναι τόσο μεγάλες και μικρές όσο η ηλικία αυτών των δέντρων, και αν βλέπει βλάστηση δέντρων και διαμέσου αυτών Δύο άνεμοι, γιατί είναι άνδρες που μπαίνουν σε αυτό το μέρος για να κλαίνε, να ανησυχούν και να ατυχούν ….

…Το buckthorn : Όσο για το buckthorn, είναι αξιέπαινος άνθρωπος με τη συναίνεση εκείνων που εκφράζουν την τιμή του δέντρου του και τη δύναμη της ουσίας του, και είναι χρήμα και διαβίωση, και η υγρασία του είναι ισχυρότερη από την ξηρότητα του, και αυτό δεν βλάπτει το κιτρινωπό του και τίποτα από τα φρούτα δεν το εξισώνει στην ερμηνεία . Είναι για τους ιδιοκτήτες αυτού του παγκόσμιου χρήματος, και για τους ιδιοκτήτες του χρέους, μια αύξηση του χρέους και της καλοσύνης, και είναι χρήματα που δεν είναι δηνάρια ή dirhams . Και αφηγήθηκε ότι μια γυναίκα ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Έβλεπα σαν να πέφτει μια σίδρα στο σπίτι μου, οπότε πήρε δύο κατοικίες από τον ιππόκαμπό της . Είπε : Έχετε έναν απούσα σύζυγο; Είπε : Ναι . Είπε : Πέθανε και κληρονομήσατε δύο χιλιάδες από αυτόν . Μερικοί από αυτούς δήλωσαν ότι είναι προς το ζην από το Ιράκ . Και το φαγητό του Σουλτάνου είναι δύναμη στην εξουσία του . Η αναφορά του δέντρου του παρουσιάστηκε στην αρχή του κεφαλαίου ….

…Ο Jaber al-Maghribi είπε: «Όποιος είδε ότι έκοψε τον αντίχειρά του, οι αντίχειρές του έχουν φύγει και αν ο δείκτης του κόβεται, αυτό δείχνει την έλλειψη επιμονής του στην προσευχή και ότι το κόψιμο του μεσαίου δακτύλου του δείχνει τον θάνατο ενός ηγέτη σχετίζονται με αυτόν, και η κοπή του δακτύλου δείχνει την καταστροφή των χρημάτων ….

…Σε ένα όνειρο, είναι μελετητής, όπως και ο μουφτής και ο νομικός είναι γιατρός . Αν δει ότι ένας γιατρός τον θεραπεύει, το σώμα του θεραπεύεται . Ο γιατρός είναι η μητέρα ενός ατόμου, και όποιος πεθάνει ο γιατρός του, η μητέρα του θα πεθάνει, και εάν ο γιατρός εισέλθει στον ασθενή, θα αναρρώσει από την ασθένειά του και εάν εισέλθει στο υγιές άτομο, μια ασθένεια, ειδικά εάν συνταγογραφήσει κάτι ευεργετικό σε ένα όνειρο . Ίσως βλέποντας ο γιατρός να έδειξε την αφαίρεση των κρουνών, σαν ένα δοχείο που βγάζει τους εχθρούς από τις τρύπες τους . Ίσως βλέποντας τον γιατρό να υποδεικνύει το σκούπισμα, το αφαίρεσης, το γκρέιντερ, το τεμπέλης και τον κατάσκοπο ειδήσεων . Και όποιος είδε ότι είχε γίνει γιατρός, πήρε μια υψηλή θέση . Και ο γιατρός υποδηλώνει κάθε μεταρρυθμιστή και θεραπευτή θρησκευτικών και κοσμικών θεμάτων, όπως ο νομικός και ο κυβερνήτης, ο ιεροκήρυκας και ο ευγενικός, και το βυρσοδεψείο που στερεώνει το δέρμα των ζώων, και υποδεικνύει κοπή λόγω της θεραπείας . Και όποιος δει έναν γιατρό μεταξύ των καλυμμάτων, ας τον προσέχει . Και όποιος βλέπει έναν γιατρό που έχει γίνει βυρσοδεψείο για το δέρμα είναι απόδειξη της ευφυΐας του και του μεγάλου αριθμού ανθρώπων που θεραπεύονται στα χέρια του, εκτός εάν βλέπει ότι το μαυρίσματά του είναι διεφθαρμένο, τότε είναι αδαής και λερωμένος ….

…Και όποιος βλέπει ότι ξεριζώνει ένα δέντρο, το κόβει ή στεγνώνει, τότε αρρωσταίνει σοβαρά και πεθαίνει και η μνήμη του κόβεται, και ίσως μία από την οικογένειά του πεθαίνει, και αν το δέντρο είναι για κάποιον άλλο, τότε αυτός πέφτει ένας άντρας για τα προς το ζην, η συλλογιστική του ή κάτι τέτοιο, και ειπώθηκε ότι ένα όραμα για την κοπή οπωροφόρων δένδρων είναι μεταξύ αυτού και ενός γενναιόδωρου άνδρα ή μιας γυναίκας Gracious County ….

…Ο Αμπού Σάιντ, ο ιεροκήρυκας, δήλωσε ότι η παλάμη σημαίνει έναν αξιοσέβαστο άνθρωπο ή έναν δίκαιο γιο που έχει θρησκεία, και η προέλευσή του δείχνει τους δέκα και η αφθονία του δείχνει την εμφάνιση των ευεργετών και η ικανότητά του δείχνει την αύξηση των παιδιών και Η κοπή του δείχνει τον θάνατο ενός έντιμου άνδρα Shafiq ….

…Είναι σε ένα όνειρο εύκολη διαβίωση χωρίς κόπωση . Εάν το ρόδι είναι γλυκό, τότε είναι συνολικά χρήματα . Και το ρόδι μπορεί να αναφέρεται στη γυναίκα, και μπορεί να ήταν μια μεγάλη μπάλα . Και το ρόδι είναι χρήματα και αγόρι . Το ρόδι ερμηνεύεται ως χίλια dirham, εκατό ή δέκα, σύμφωνα με την περίπτωση του οραματιστή . Το ρόδι πέρασε στον Σουλτάνο στη Μεντίνα, οπότε την έσπασε, κατέκτησε την πόλη, ξεφλούδισε το τείχος της και οι άντρες της την αγάπησαν, και τα λεφτά της την λιπαίνονταν . Και όποιος τρώει τους φλοιούς ενός ροδιού στον ύπνο του θα είναι απαλλαγμένος από την ασθένειά του . Το ρόδι εξηγείται από το κλειστό κουτί . Ίσως έδειξε το σπίτι της μέλισσας . Εάν η αγάπη για το ρόδι είναι λευκό, υποδηλώνει τα dirham, και αν το κόκκινο δείχνει τα dinars . Εάν το ρόδι διασταυρώνεται με μια γυναίκα, τότε είναι ομορφιάς, και αν είναι σωστό, τότε είναι παρθένο, και αν είναι σπασμένο, τότε είναι παρθένο, και ένα σάπιο ρόδι είναι αγνή γυναίκα, και ξινή Το ρόδι είναι απαγορευμένο χρήμα, και ειπώθηκε : Είναι ανησυχία και αγωνία . Όποιος πουλά ένα ρόδι είναι ένα άτομο που έχει επιλέξει αυτόν τον κόσμο πέρα ​​από το μέλλον . Το αόριστο ρόδι, το οποίο δεν είναι γνωστό, είναι γλυκόπικρο, είναι σαν γλυκό . Το ρόδι είναι ένας άνθρωπος θρησκείας και κύρους, και τα αγκάθια του τον εμποδίζουν από την αμαρτία και την ανηθικότητα. Αν ήταν σουλτάνος, νίκησε τους σουλτάνους, και αν ήταν έμπορος, το εμπόριο του θα αυξηθεί . Το κόψιμο του ροδιού δείχνει την κοπή της μήτρας, και ίσως το δέντρο του ροδιού δείχνει πανικό . Και ειπώθηκε : Το γλυκό ρόδι είναι μια επιτρεπόμενη διαβίωση με κόπωση, και η ξινή του είναι η ταλαιπωρία τους ….

…Ο Al-Kirmani είπε ότι το όραμα των δέντρων στην ερμηνευτική συνεχίζεται ανάλογα με την έκταση της ουσίας, της χρησιμότητας και των κλαδιών τους, ή τη γέννηση του ιδιοκτήτη τους, των συγγενών, των αδελφών και των εγγράφων τους είναι dirhams, γιατί είναι από χαρτί ….

…Η λάσπη είναι σε ένα όνειρο, γιατί όποιος περπατάει μέσα του θα πάρει μάχες και δυσκολίες . Και όποιος βλέπει ότι περπατά στη λάσπη, τότε φοβούνται . Η λάσπη, εάν το δει ο ασθενής, είναι πολύ μετά την ασθένειά του, εκτός εάν βλέπει ότι έχει βγει από αυτήν . Και αν ο ασθενής περπατήσει μέσα του, θα εισέλθει σε καταστροφή ή φυλακή . Και το ζύμωμα του πηλού και το χτύπημα με γάλα δεν είναι καλό γιατί είναι ενδεικτικό της θλίψης, της ταλαιπωρίας και των συγκρούσεων . Η ταλαιπωρία της λάσπης είναι μια διαμάχη και αγωνία, και μπορεί να υποδηλώνει θρησκεία ή συνομιλία στην εκπομπή και ίσως υποδεικνύει εγκυμοσύνη για μια γυναίκα με ένα αρσενικό παιδί, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ( Και δημιουργήσαμε τον άνδρα από ένα στέλεχος από πηλό ) . Και η λάσπη υποδηλώνει διαταραχές των κινήσεων και κοπή προσευχών . Και η λάσπη για αν μου το έλειπε . Ίσως η λάσπη ήταν ένα δισκίο για τον αναγνώστη, και ίσως η λάσπη έδειχνε υπερηφάνεια για τις ευλογίες, τον πολυθεϊσμό ή τη σκέψη για τον Θεό . Ίσως η λάσπη ήταν ένα σημάδι κακών, δύσκολων τρόπων . Και αν η γη ήταν άνυδρη και έβλεπε λάσπη σε ένα όνειρο, ήταν καλή είδηση ​​γι ‘αυτόν ότι υπήρχε άφθονο γρασίδι . Εάν η λάσπη ήταν από πηγάδι, αυτό σήμαινε κληρονομικότητα και εμφάνιση της λίμνης, ή αποθέσεις και μυστικά . Δείτε επίσης πηλό ….

…Και είπε ο Jaber al-Maghribi, η κοπή των όρχεων είναι με πέντε τρόπους, η αποκοπή των θηλυκών παιδιών έτσι ώστε να γεννιούνται μόνο αρσενικά γι ‘αυτόν και μια κληρονομιά από τα λεφτά του αίματος και τη νίκη των εχθρών μαζί του και την έλλειψη κίνησης και εμπιστοσύνη. Και είπε, μερικές από τις δύο εκφράσεις δείχνουν χρήματα, και αν είχε αδικηθεί, τότε πήρε δύο χιλιάδες ή διακόσια ή δύο δηνάρια από αυτόν σύμφωνα με την κατάστασή του, και αν δεν υπήρχε τίποτα σε αυτό, ο απόγονος του κόπηκε και η ζωή του διακόπηκε και η επιβίωση και η χάρη του διακόπηκαν. Και ειπώθηκε ότι το δεξί όρχι γεννήθηκε αρσενικό και το αριστερό είναι θηλυκό. Τα χρήματα και όποιος έχει κάποιο από αυτά ή έχει απομακρυνθεί από αυτά θα μεταβιβαστεί με τα χρήματα, και μερικά από αυτά είπε ότι οι όρχεις θα αναληφθούν από τους υπηρέτες ….

…Ο Al-Nabbash το όραμά του σε ένα όνειρο δείχνει την εξόρυξη όσων είχαν αφηγηθεί με λόγια ή την αποκάλυψη μυστικών, την κοπή του δρόμου και την απόκτηση των απαγορευμένων . Και ο χαράκτης δείχνει το εσωτερικό σε θέματα, τον αναζητητή για κρυμμένα πράγματα και κρυμμένα θέματα της επιστήμης και των θησαυρών . Μπορεί να υποδηλώνει την παρέμβαση των ανθρώπων της απιστίας και της αίρεσης . Και όποιος βλέπει ότι σκάβει τάφους και δεν βγάζει τους νεκρούς, τότε θα απελευθερωθεί από την ταλαιπωρία του, και θα έρθουν καλά νέα . Και όποιος βλέπει ότι μιλά στους νεκρούς για τις ανάγκες του, οι ανάγκες του ικανοποιούνται γι ‘αυτόν και οι προσδοκίες του ικανοποιούνται ….

…Και όποιος βλέπει ότι τα φορτία του σπαθιού του έχουν φτάσει τόσο πολύ που τραβιέται στο έδαφος, τότε αφαιρεί τα χρήματά του από αυτήν την κατάσταση και το μισεί από αυτό, και εάν οι φυλές είναι κοντές, τότε δεν το αποδεικνύει και Η κοπή των μαλακίων δείχνει απομόνωση και όποιος βλέπει ότι χτύπησε ένα άτομο χωρίς διαμάχη, θα ανακοινώσει το όνομά του ….

…Ρόδι : Το χρηματικό ποσό αν είναι γλυκό. Ίσως το ρόδι είναι μια μεγάλη περιοχή, και μπορεί να είναι ένας κόμπος . Και το ρόδι είναι ένας άντρας και ίσως μια γυναίκα, και το ξινό ρόδι είναι μια θλίψη . Αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Είδα ένα ρόδι στο χέρι μου και είπε : Είναι γυναίκα . Την παντρεύει, αν την τρώει, είναι καλό . Ο Al-Rummaneh μπορεί επίσης να ήταν αγόρι, και δείχνει στον κυβερνήτη το wilaya της πόλης Amra, ένα πολυτελές κτήμα για τον Dahqan και ένα χρηματικό ποσό για τον έμπορο . Και ειπώθηκε ότι αυτός που το είδε ήταν σαν ένα ρόδι χτύπησε την κόκκινη αγάπη του, χτύπησε χίλια δηνάρια, και αν η αγάπη του ήταν λευκή, χτύπησε χίλια dirham . Και αν ήταν γλυκό, αυτό ήταν με χαρά . Και αν ήταν ξινή, ήταν σε αυτά και θλίψη . Όποιος πούλησε ένα ρόδι, είναι ένας άνθρωπος που επέλεξε αυτόν τον κόσμο πέρα ​​από το μέλλον . Αν έβλεπε σαν να είχε φάει φλούδες ροδιού, θα θεραπεύονταν από ασθένεια . Και το χυμό ροδιού και πίνει το νερό του, τα έξοδα του άνδρα βαρύνουν τον εαυτό του . Και το δέντρο του ροδιού δείχνει την κοπή της μήτρας . Όσο για το αινιγματικό ρόδι, το οποίο δεν είναι γνωστό ότι είναι γλυκόπικρο, είναι σαν γλυκό, εκτός αν οι λέξεις των οραματιστών δείχνουν διαφορετικά ….

…Το δέντρο Δέντρα υποδηλώνει γυναίκες και άντρες διαφορετικών ηθών . Το να βλέπεις τα δέντρα είναι ένα σημάδι διαφωνιών και τα άγνωστα δέντρα είναι ένα σημάδι ανησυχίας και αγωνία, ειδικά αν τα βλέπει σε ένα όνειρο τη νύχτα . Αν είναι αίρεση, τότε παύει, ή αν είναι άπιστος, γίνεται μουσουλμάνος . Εάν ο παρατηρητής είναι άπιστος, γίνει μουσουλμάνος ή αμαρτωλός, μετανοεί . Ό, τι και τα δέντρα είναι ειδικά για το mashmum, όπως τα χέννα και τα τριαντάφυλλα, υποδηλώνει τους αφέντες της καλοσύνης και της γνώσης χωρίς δράση ή λέγοντας χωρίς δράση . Βλέποντας τι είναι ειδικό για το χυμό μασίφ και λεμόνι, όπως το πορτοκάλι και το λεμόνι, είναι συγκεκριμένο για το μασίμο, και το εστιατόριο, όπως πορτοκάλι και λεμόνι, και δράση, και λέξη και πράξη . Βλέποντας τι είναι ειδικό για το mutam, όχι για το mothmoum, όπως η παλάμη και τα καρύδια, υποδεικνύει τους κυρίους που δεν παίρνουν ό, τι έχουν εκτός από την προσπάθεια και την κόπωση . Βλέποντας αυτό που δεν είναι εστιατόριο ή μυρωδιά, όπως λεύκα και κυπαρίσσι, υποδηλώνει τσιγκούνημα και τσιμπήματα . Κάθε δέντρο από το οποίο πέφτουν τα φύλλα του υποδεικνύει τη φτώχεια και τον πλούτο, τη διατήρηση και τη λήθη, τις χαρές και τις θλίψεις . Και κάθε δέντρο που δεν ρίχνει τα φύλλα του είναι ένα σημάδι μακροζωίας, διαρκούς επιβίωσης, πλούτου και σταθερότητας στη θρησκεία . Και όποιος είδε ότι βρισκόταν πάνω σε δέντρα, τα παιδιά του αυξήθηκαν . Και όποιος φυτεύει ένα δέντρο που είναι κρεμασμένο, τότε παντρεύεται έναν λαό και τιμά . Και ένα δέντρο που δεν έχει καρπούς σημαίνει σκληρούς, τεράστιους άντρες, που δεν έχουν ούτε πλούτο ούτε καλό . Και το δέντρο με τα αγκάθια είναι ένας δύσκολος άνθρωπος . Και όποιος είδε ότι έκοψε ένα δέντρο, η γυναίκα του πέθανε και αν ένα δέντρο στεγνώσει, ένας άρρωστος θα πεθάνει εκεί . Και ο φλοιός των δέντρων είναι μια λίμνη . Και όποιος βλέπει ότι φυτεύει δέντρα σε άλσος, θα έχει παιδιά . Και όποιος είδε ότι τα δέντρα περιβάλλουν ένα βουνό, οι απόγονοι αυτής της πόλης θα πολλαπλασιάζονταν . Και το δέντρο μπροστά από το σπίτι δείχνει τους πιστούς . Το δέντρο με το οποίο ο Θεός Παντοδύναμος μίλησε στον Μωυσή, ειρήνη σε αυτόν, δείχνει την εγγύτητα στον Παντοδύναμο Θεό . Το δέντρο δείχνει τη χάρη του Παντοδύναμου Θεού, και το ξηρό δέντρο είναι καθοδήγηση και διατροφή . Το να κάθεται κάτω από ένα δέντρο με ανθρώπους αποτελεί απόδειξη της έγκρισης του Θεού Παντοδύναμου. Εάν ο αναζητητής είναι άπιστος, μουσουλμάνος ή ανυπάκουος, θα μετανοήσει, και ένα ευλογημένο δέντρο σε ένα όνειρο δείχνει μια καλή επιστροφή, και ένα καλό δέντρο όπως ένας φοίνικας είναι μια καλή λέξη και ένα κακό δέντρο είναι σαν ένα πεπόνι , μια κακόβουλη λέξη . Και όποιος βλέπει ότι αποκομίζει από ένα δέντρο άλλο από τον καρπό του, τότε παίρνει χρήματα χωρίς λύση . Λέγεται : Η κοπή δέντρων είναι μια ασθένεια που επηρεάζει τον κόπτη και τους ανθρώπους του ….

…Και αν τον δει να παραπονιέται για το μηρό του, τότε είναι υπεύθυνος για την κοπή της μήτρας και της μήτρας του ….

…Όσο για το να βλέπεις τους νεκρούς, να ανακατεύεις μαζί τους, να τους παίρνεις και να τους δίνεις, όποιος βλέπει ότι ένας νεκρός έχει ζήσει, τότε θα συμβεί χαρά και ευτυχία. Και όποιος βλέπει ότι έχει αναζωογονήσει τους νεκρούς, τότε χαιρετά έναν άπιστο και όποιος βλέπει ότι ένας νεκρός έχει ζήσει και στη συνέχεια τον ρωτάει ότι έχετε πεθάνει και είπε όχι, αλλά ήσασταν ζωντανός, αυτό δείχνει την καλή του κατάσταση στο μέλλον. και όποιος βλέπει ότι ένας νεκρός είναι θυμωμένος, τότε δείχνει ότι έδωσε μια διαθήκη και δεν ενήργησε βάσει της θέλησής του. Και όποιος είδε ότι ένας νεκρός γέλασε, είναι ευοίωνος, δείχνει ότι η φιλανθρωπία έχει φτάσει σε αυτόν και είναι αποδεκτή και όποιος βλέπει ότι ένας νεκρός είναι σε καλή κατάσταση ενώ φοράει τα ρούχα του, τότε δείχνει ότι ο θάνατός του είναι καλός για μονοθεϊσμός. Έζησε ενώ ήταν σε ένα τζαμί, επειδή ήταν ασφαλής από την τιμωρία του Παντοδύναμου Θεού, και όποιος είδε ότι συσχετίζεται με τους νεκρούς τότε ταξίδεψε μακριά, και όποιος είδε ότι ένας νεκρός γέλασε και έπειτα έκλαιγε, αυτό δείχνει ότι πέθανε έξω από τη θρησκεία του Ισλάμ, και όποιος βλέπει ότι ένας νεκρός έχει μαυρίσει το πρόσωπό του, αυτό δείχνει ότι πέθανε άπιστος. Είδε ότι ένας νεκρός τον είπε για το θέμα του, γιατί όπως είπε, επειδή οι νεκροί στο Σπίτι της Αλήθειας δεν μιλούν τίποτα παρά μια αλήθεια. Και όποιος βλέπει ότι ένας νεκρός έχει κορώνα, κοσμήματα ή δαχτυλίδια, ή τι τον κοσμούν, ή τον βλέπει να κάθεται σε ένα κρεβάτι, τότε δείχνει την καλοσύνη της σειράς του, και όποιος βλέπει ότι ένας νεκρός φοράει πράσινα ρούχα, Αυτό δείχνει ότι ο θάνατός του ήταν ένα είδος μαρτυρίας, και όποιος είδε ότι ένας νεκρός θα το αμφισβητούσε ενώ ήταν απρόθυμος να το κάνει ή θα το κηρύττει με τα λόγια του G. Laze, αυτό δείχνει ότι έχει διαπράξει αμαρτία, οπότε πρέπει να μετανοήσει στον Θεό, και ίσως ο νεκρός να είναι ιδιαίτερα, και όποιος βλέπει ότι ο νεκρός είναι γυμνός και η γυμνή του εκτεθειμένη, τότε δείχνει την αποχώρησή του από αυτόν τον κόσμο γυμνό από καλές πράξεις, και αν είναι από τους ανθρώπους του δικαιοσύνη, τότε το μυρίζει και όποιος βλέπει έναν νεκρό με βρώμικα ρούχα ή είναι άρρωστος, είναι υπεύθυνος για τη θρησκεία του Είναι μεταξύ αυτού και του Θεού Παντοδύναμου, ειδικά χωρίς τους ανθρώπους, και όποιος βλέπει ότι ένας νεκρός είναι απασχολημένος να κάνει καλό δουλειά, τότε είναι καλός στα δεξιά του, και αν το έργο του είναι αξιοζήλευτο τότε εναντίον αυτού, και όποιος δει έναν νεκρό που έχει ζήσει και ανέλαβε τη θέση του, τότε κάποιος που τον ακολουθεί παίρνει κηδεμονία και όποιος βλέπει ότι ένας νεκρός παραπονιέται για το κεφάλι του, τότε αυτός είναι υπεύθυνος για την παραμέληση του τις υποθέσεις των γονέων, και εάν παραπονιέται για το λαιμό του, τότε είναι υπεύθυνος για τη σπατάλη των χρημάτων του ή τη φιλία της συζύγου του, και εάν διαμαρτύρεται για το χέρι του, είναι υπεύθυνος για τον αδερφό ή τον σύντροφό του ή για έναν όρκο με τον οποίο ορκίστηκε ψεύτης και εάν διαμαρτύρεται για το στομάχι του, τότε είναι υπεύθυνος για τα δικαιώματα του πατέρα και των συγγενών του, και εάν διαμαρτύρεται για το πόδι του, τότε είναι υπεύθυνος για να ξοδέψει τα χρήματά του εκτός από τον Θεό, και εάν διαμαρτύρεται για το μηρό του, τότε είναι υπεύθυνος για την κοπή της μήτρας του, και εάν διαμαρτύρεται για τα πόδια του, τότε είναι υπεύθυνος για το θάνατο της ζωής του σε ψεύτικο, και όποιος βλέπει ότι ένας νεκρός προσεύχεται με τους ζωντανούς, υπολείπεται του τι επιβάλλεται ο μ. υπακοής, και όποιος βλέπει ότι μπήκε πίσω από τους νεκρούς σε ένα άγνωστο σπίτι, τότε δεν το έβγαινε από αυτό, πεθαίνει, και όποιος βλέπει ότι ταξιδεύει με έναν νεκρό Επειδή το θέμα του μπερδεύεται από αυτόν και όποιον είδε έναν νεκρό που τον γνώριζε και τον χαιρέτησε και τον ρώτησε, γιατί δεν πέθανε εκείνο το έτος και δείχνει την καλοσύνη του και την καλοσύνη της κατάστασης του αποθανόντος, και όποιος βλέπει ότι ένας γνωστός νεκρός πέθανε ξανά και ο θάνατός του κλαίει, αυτός θα παντρευτεί κάποια από την οικογένειά του και θα είναι μια νύφη ανάμεσά τους, αλλιώς ένα άτομο θα πεθάνει αν δεν έχει λόγο. Ο θάνατος του ομολόγου του ή του ονόματός του, και όποιος βλέπει ότι ένας νεκρός πνίγει και η κατάστασή του δεν είναι η ίδια, αυτό δείχνει την κακή δουλειά και την ανταμοιβή του για τις άσχημες πράξεις του. Και όποιος βλέπει ότι μια ομάδα νεκρών σε ένα μέρος τρώει κάτι, αυτό είναι ακριβό και όποιος πιστεύει ότι αγκαλιάζει τους νεκρούς ενώ είναι σε ένα μαξιλάρι, η ζωή του θα παραταθεί….

…Τι πιστεύετε ότι διαδίδετε τα υποκριτικά νέα της Νύχτας της Δύναμης σε ένα όνειρο; Είναι κοινό μεταξύ των ανθρώπων σε τέτοιες μέρες κάθε χρόνο για τον καθορισμό του Laylat al-Qadr, και ότι είναι η νύχτα αυτού του είδους, και πέρυσι μου φημολογήθηκε ότι έβαλα τη Νύχτα της Δύναμης ως τη νύχτα των είκοσι -πέντε, και για την εκπλήρωση της ευθύνης θα ήθελα να διευκρινίσω τα εξής : Ερώτηση / Υπάρχει ενδιαφέρον Προσδιορίστε τη νύχτα της εξουσίας; Ποια είναι η απόφαση για το τι κάνουν ορισμένοι στην ενημέρωση ή τον περιορισμό τους – με βάση τα οράματα – και με το πρόσχημα να τους παροτρύνουν να το πράξουν ή να αγωνιστούν για αυτά; Απαντώ σε αυτήν την ερώτηση μέσω των ακόλουθων σημείων : 1 / Η έκφραση των οραμάτων βασίζεται σε εικασίες και δεν βασίζεται στην κοπή. Προειδοποιώ επίσης να μην εισαγάγω οράματα στην πτυχή της λατρείας, γιατί η θρησκεία έχει ολοκληρωθεί . 2 / Αναγνωρίζουμε ότι το όραμα του πιστού είναι αληθινό, και ότι είναι μέρος των μερών της προφητείας, και υποστηρίζουμε επίσης το κήρυγμα του καλού με αποδείξεις : το ρητό του Προφήτη [ Δεν υπάρχει τίποτα από την προφητεία εκτός από τους ευαγγελιστές . Είπαν : Ποια είναι τα καλά νέα; Είπε ότι το δίκαιο όραμα το βλέπει ο πιστός ή το βλέπει ο ίδιος ], αλλά το όραμα του πιστού μπορεί επίσης να είναι λανθασμένο, και δεν υπάρχει καμία αναφορά για τον αλάθητο σήμερα που μπορεί να αποφασιστεί από αυτό ή από αυτό . 3 / Ότι αυτό το ummah εξέδωσε καλύτερα λόγια και καλύτερες πράξεις από το προηγούμενο, και έζησαν ολόκληρο το μήνα, και αυτό το ummah δεν θα είναι κατάλληλο εκτός από αυτό που είναι δίκαιο στην αρχή του . 4 / Ο Αγγελιοφόρος, ο Θεός, οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, δεν ενημέρωσε τους Συνεργάτες για μια συγκεκριμένη νύχτα, αλλά μάλλον είπε ότι ήταν τις τελευταίες δέκα ημέρες, ή τις τελευταίες επτά ημέρες, και αυτό είπε αφού έμαθε ότι Μερικοί από τους συντρόφους του, μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένοι μαζί τους, είδαν τη Νύχτα της Δύναμης σε ένα όνειρο, οπότε είπε όπως στο Χαντίθ που διηγήθηκε. Ο Αλ-Μπουχάρι στο Σαχχί του : [ Βλέπω τα οράματά σας να συγκρούονται – δηλαδή, συμφώνησαν – τις τελευταίες επτά ημέρες, οπότε όποιος τα ερευνήσει θα πρέπει να τα ερευνήσει τις τελευταίες επτά ημέρες . ~ Αυτό το ζήτημα ήταν ένα από τα σημαντικά ζητήματα με τα οποία συνεργάστηκαν οι Συνεργάτες, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί τους, έως ότου αναφέρθηκε ότι συνήθιζαν να εκτελούν Ιτικαΐφ μέσα στις δέκα ημέρες, αναζητώντας το, και αυτό είναι προτού ορίσει ο Προφήτης τις τελευταίες δέκα ημέρες . 5 / Βλέπω τον ειρήνη του Προφήτη πολλές φορές τη νύχτα, και βγήκε για να πει στους συντρόφους έξω, μετά την Ονίσσα, και είπε ότι είδε σε ένα όνειρο ότι προσκύνησε σε νερό και λάσπη, ήρθε ένα σύννεφο Vmatart μέχρι την οροφή του Sal του τζαμιού – ήταν φύλλα φοίνικα – προσευχή και κρατήθηκε, ο αφηγητής είπε : Είδα τον Αγγελιοφόρο, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, να προσκύνησε σε νερό και λάσπη, μέχρι που είδα ένα ίχνος λάσπης στο μέτωπό του, και αυτό είναι επιβεβαίωση του οράματός του, να τον ευλογεί ο Θεός και να του δώσει ειρήνη, άφησε την πρωινή προσευχή με το πρόσωπό του γεμάτο λάσπη και νερό . 6 / Ήρθε στο Σαχχ ότι, για να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, είπε : [ Βγήκα για να σας πω για τη Νύχτα του Πεπρωμένου, και κοίταξα – δηλαδή, τσακώθηκα και υποστήριξα – έτσι και έτσι, και ανατράφηκε, και ελπίζω ότι θα ήταν καλό για εσάς …….] Χαντίθ . Ο Al-Subki al-Kabeer συνήγαγε από αυτήν την ιστορία, όπως αναφέρεται στο Fath al-Bari 4/286: Είναι επιθυμητό να κρύβεται η Νύχτα της Δύναμης σε όσους την είδαν . Αυτό συμβαίνει επειδή ο Θεός αποφάσισε στον προφήτη του ότι δεν τον ενημέρωσε για αυτό . Και όλα τα καλά είναι αυτά που προορίζονται για αυτόν, οπότε είναι επιθυμητό να τον ακολουθήσουμε σε αυτό . 7 / Το νόημα του ρητού του, να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού : [ Μπορεί να είναι καλό για σένα ]: Εάν η Νύχτα της Δύναμης διοριστεί σε μια συγκεκριμένη νύχτα, θα περιοριστεί σε αυτήν, τότε η λατρεία λείπει σε άλλη , και αυτό συνέβη και συμβαίνει από πολλούς ανθρώπους, έτσι ώστε να υπάρχουν μερικοί που στέκονται για τη νύχτα που φημολογείται ότι είναι Laylat al-Qadr, και αφήνουν τα υπόλοιπα , και αυτό είναι ένα μεγάλο λάθος – όπως εξηγήσαμε νωρίτερα -. 8 / Είναι καλύτερο για τους μουσουλμάνους να μην μεταδίδουν τέτοια νέα σχετικά με τον καθορισμό του Laylat al-Qadr ή να δημοσιεύουν μερικά από τα λόγια εκείνων που το εκφράζουν, ως τη νύχτα αυτού του και αυτού του μήνα, όταν αποδεικνύεται από οι σωστές αφηγήσεις, ότι η απόκρυψή της ήταν για σοφία και υπάρχει καλό για την ummah, και καλό για να ακολουθήσει ό, τι προήλθε από τον Αγγελιοφόρο, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη . 9 / απαιτείται από τους μουσουλμάνους γενικά επιμέλεια και λατρεία και εργασία σε αυτόν τον ολόκληρο μήνα, ο τελευταίος από αυτούς και συγκεκριμένα δέκα , ήταν ο ειρήνης του Προφήτη όπως δήλωσε σε μια συνέντευξη με την Aisha : Εάν δέκα μπήκαν να σφίγγουν την ποδιά, και να ζήσουν για τη νύχτα, και ξύπνησε την οικογένειά του ] , και σε αυτή την αναφορά στο να προτρέψουμε να βελτιώσουμε το συμπέρασμα, ο Θεός σφραγίζει καλά για εμάς. Αμήν, Κύριε των κόσμων … Και ο Θεός ξέρει καλύτερα ….

…Όποιος βλέπει ότι χτύπησε χρυσό, θα τους χτυπήσει ή κάτι που μισεί, ή τα χρήματα πηγαίνουν από αυτόν σύμφωνα με αυτό που είδε, ή ο βασιλιάς είναι θυμωμένος μαζί του, ακόμα κι αν έχει δουλειά να απομονώσει και το γνωστό ποσό η κοπή χρυσού είναι καλύτερη από το άγνωστο και το πιο ανησυχητικό για το χρυσό είναι το όραμα της σκόνης και του χυτού χωρίς αυτό και αυτό που γίνεται χωρίς αυτό και το σφυρηλατημένο χωρίς αυτό και να τα κρύβει Όσον αφορά τα δηνάρια και το χαραγμένο χρυσό, εάν είναι σπασμένο, τότε είναι το ισοδύναμο των δηναρίων, και ειπώθηκε ότι το όραμα του χρυσού όσον αφορά την πρόταση με οποιονδήποτε τρόπο δεν είναι αξιέπαινο ….

…Ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι το νεύρο και οι φλέβες του υπόλοιπου ζώου είναι ένα θέμα για το οποίο υπάρχει όφελος και ειπώθηκε ότι η κοπή των φλεβών είναι πρόστιμο ….

…Η κοπή λοβών και κοσμημάτων Το όραμά Του σε ένα όνειρο δείχνει ένα ευγενικό, και τον κόσμο για τις προθέσεις των ανθρώπων στη γνώση και τη σοφία . Ίσως το όραμά του να υποδηλώνει κακό, διαφωνία, δισταγμό και ταξίδια . Και το χτένι των λοβών είναι ένας άνθρωπος που κακοποιεί τους ανθρώπους ….

…Και ο Σάιντ, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι ο ιππόκαμπος έζησε από το Ιράκ, και είναι χρήματα που δεν είναι ανεπαρκή, και η υγρασία του είναι ισχυρότερη από το ξηρό του και δεν βλάπτει το κίτρινο χρώμα της τιμής του δέντρου του ….

…Η τσίχλα δείχνει σε ένα όνειρο την αρετή κάθε δέντρου ….

…Και όποιος βλέπει ότι χτύπησε ένα καρφί σε οποιοδήποτε από τα δέντρα και εγκαταστάθηκε στη θέση του, θα ερμηνεύσει το κόσμημα αυτού του δέντρου με φιλία, γάμο, δίνοντας και συνέχεια ….