Η αγορά ξυλείας αποτελεί απόδειξη ενός τόπου όπου συναντιούνται ανήθικοι άνθρωποι ….

Όσο για το ξύλο, μερικές συζητήσεις για αυτό παρουσιάστηκαν με διάφορες έννοιες σε ξεχωριστά κεφάλαια για τη συνάφεια του, και ότι ερμηνεύεται από τους υποκριτές ότι λένε τον Παντοδύναμο σαν να είναι ξύλο που αποδίδεται στον στίχο ….

Και όποιος βλέπει ότι έκοψε μια υπηρέτρια, τότε είναι μποϊκοτάζ ανάμεσα σε αυτόν και μια γυναίκα που είναι μαχράμ ….

Χρησιμότητα στην εξήγηση της αφήγησης και της έκφρασης του οράματος. Μερικοί από αυτούς είπαν ότι είναι επιτρεπτό ανά πάσα στιγμή και επιστρέφει από την ανατολή έως την εποχή του μεσημβρινού, και μερικοί από αυτούς δήλωσαν ότι δεν επιτρέπεται χωρίς τον ήλιο, και μερικοί από αυτούς δήλωσαν ότι από την ανατολή του ήλιου ωφελεί που δεν πρέπει να κόβει το όραμα εκτός από μια διασταύρωση και είναι υποχρεωτικό για όσους δεν γνωρίζουν τη γνώση. Η έκφραση είναι ότι κανείς δεν εκφράζει ένα όραμα, τότε αμαρτάνει γι ‘αυτό επειδή είναι σαν ένα fatwa και στην πραγματικότητα είναι πολύτιμο η γνώση. Αυτό που αναφέρεται στο Χαντίθ είναι η έννοια ότι εάν ένα άτομο δεν γνωρίζει την απάντηση και σιωπά γι ‘αυτήν, τότε θα ανταμειφθεί ….

Τον έκοψε ο δρόμος : χρήματα ή αποσκευές πήγαν σε αυτόν, τραυματίστηκε από ένα άτομο που ήταν αγαπητό . Και αν δει έναν κλέφτη που μπήκε στο σπίτι του και χτύπησε μερικά από τα χρήματά του και πήγε μαζί του, τότε κάποιος θα πέθαινε εκεί . Εάν δεν πάει με τίποτα, τότε επιβλέπει τον θάνατο και τότε θα σωθεί . Και όποιος είδε ότι ήταν φυλακισμένος, τους χτύπησαν . Και όποιος βλέπει ότι είναι αδύναμος στο σώμα του, θα τον χτυπήσουν . Και όποιος είδε ότι ήταν λυπημένος, ήταν ευχαριστημένος . Και όποιος είδε ότι είχε ένα άγνωστο βαρύ φορτίο, θα τον χτυπούσαν ….

Και το κόψιμο του φυτού δείχνει την ώρα . Αν έβλεπε σαν να κόπηκαν τα πόδια του, τότε έχασε τα χρήματά του, ή πέθανε ….

…Το πίσω μέρος του ξύλου καύσης Εάν οι πλάτες του ξύλου καίγονται σε ένα όνειρο, τότε αυτό σημαίνει καλή θέληση μεταξύ φίλων, εάν οι μπάρες υποστηρίζουν τα αρχεία καταγραφής του ξύλου . Εάν βρίσκεται σε άδειο φούρνο, τότε αυτό συμβολίζει την απώλεια ιδιοκτησίας και θανάτου ….

…Τι γίνεται με το να βλέπεις φίδια και φίδια και έχει συγκεκριμένη σημασία; Το να βλέπεις τα φίδια γενικά είναι πολύ τρομακτικό, και είναι το έβδομο του ανθρώπου, και ο άνθρωπος είναι επτά, οπότε φοβάστε τον και φοβάστε τους, και ο Προφήτης, οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού να μας επιτρέψουν να τα σκοτώσουμε στη λύση και το απαγορευμένο στο Χαντίθ πέντε ανθρώπων που σκοτώθηκαν στη λύση και το απαγορευμένο, και τα ανέφερε σε μία από τις αφηγήσεις : το φίδι . Για τον συγγραφέα αυτών των γραμμών, οι έννοιες του να βλέπεις φίδια ποικίλλουν, ανάλογα με την ώρα των οραμάτων. Το καλοκαίρι ή το χειμώνα, το να το βλέπεις το χειμώνα μπορεί να είναι ελαφρύτερο, αλλά μπορεί να αποτελεί ένδειξη βελτίωσης της ιατρικής ή παθολογικής κατάστασης του αιτούντος και όλοι γνωρίζουν τη σχέση μεταξύ του φιδιού και του φαρμάκου και μπορεί να είναι η ένδειξη της θεραπείας από τη μαγεία, και ο δεσμός μεταξύ του φιδιού και της μαγείας είναι σαφής και εννοώ τη μαγεία των μάγων όταν τα σχοινιά έγιναν σαν να ήταν ζωή, οπότε ο Μωυσής ακύρωσε τη μαγεία τους με ένα πραγματικό φίδι, και έτσι να σας ενημερώσω, Ω διασχίζοντας, ότι το να βλέπεις το φίδι το χειμώνα ειδικότερα μπορεί να σημαίνει θεραπεία από τη μαγεία ! Και ξέρω ότι μπορεί να εκπλαγείτε από αυτήν τη συζήτηση, αλλά αυτή είναι η αλήθεια στην οποία κατέληξα μετά από εξέταση, ανάλυση και μελέτη . Τα φίδια το χειμώνα μπορεί να είναι ένδειξη βροχής, και αυτή η αφαίρεση από τη γλωσσική τους έννοια, επειδή είναι ζωντανά και νερό, ο Θεός δημιούργησε κάθε ζωντανό πράγμα από εμάς , και συλλογίστηκε τη λέξη ζωντανή ! Το να βλέπεις νεαρά φίδια μπορεί να έχει ευχάριστο νόημα για μια παντρεμένη γυναίκα, δηλαδή ότι θα μείνει έγκυος και μετά θα γεννήσει, γιατί η μικρή ζωή είναι μια μεταφορά για την ύπαρξη της ψυχής ή της ζωής ενός νέου μικρού όντος, που είναι αυτό το μικρό νεογέννητο ποιος θα γεννηθεί με την άδεια του Θεού …. Εδώ είναι ένα σύμβολο σαν αυτό, μπορεί να φοβάται τον ιδιοκτήτη του, αλλά και όπως παρατηρείτε, το νόημά του είναι ευχάριστο . Τα μεγάλα φίδια ειδικότερα, μπορεί να είναι ένα σύμβολο του εντέρου και της άνεσης ή της ασθένειας που συμβαίνει σε αυτό, ή μπορεί να είναι ένα σύμβολο συγγενών και μπορεί να είναι η ώρα της όρασης. Το καλοκαίρι ή ο χειμώνας είναι ο μεγαλύτερος ρόλος για τον ορισμό της έννοιας, είτε είναι καλό είτε κακό, επειδή το φίδι είναι το καλοκαίρι και συχνά έχει κακό νόημα, και το χειμώνα έχει συχνά καλή σημασία, και παραμένει ζήτημα κατάλληλη σημασία για το όραμα, σύμφωνα με τις πληροφορίες του ιδιοκτήτη του, για τη διέλευση, και για κάθε και την λεπτότητά του . Όσο για τη δολοφονία ενός φιδιού , τότε είναι Μαχμούντ το καλοκαίρι , και μπορεί να υποδηλώνει την εκπλήρωση ενός χρέους , ή το τέλος των δοκιμών και συζήτηση αγώνες , και μπορεί να υποδεικνύει το τέλος της εχθρότητας με σχετική , και μπορεί να είναι μια ένδειξη για να απαλλαγούμε από απαγορεύεται θεραπείας , ή απαγορεύεται η συμπεριφορά , είτε λεκτική ή λεκτική , και μπορεί να είναι το πρόβλημα εξαφάνιση Α με ένα από τα παιδιά , ή ένα από τα παιδιά , και αυτό μπορεί να σημαίνει τελειώνει μια ευεργετική θεραπεία . Και αντίστροφα το χειμώνα, η θανάτωσή της μπορεί να έχει κακές έννοιες στις περισσότερες περιπτώσεις , όπως : κοπή μήτρας και διαμάχη μεταξύ συγγενών , κοπή προγράμματος θεραπείας , διακοπή ή κοπή , σπατάλη χρημάτων ή δαπάνες , παραμέληση των εξαρτώμενων από ένα αγόρι ή σύζυγος , και μένει να πούμε : ότι κάθε όραμα έχει τις περιστάσεις της , σύμφωνα με τα υπόλοιπα σύμβολα , και έτσι είναι πολύ διαφορετικό από το όραμα με ένα άλλο ανάλογα με αυτές τις μεταβλητές , και αυτό που έχει σημασία για αυτόν τον συγγραφέα τις γραμμές που δεν πρέπει να συνδέονται το όραμα των φιδιών , και τα σημάδια ανησυχητικά , όπως : το μάτι – αλίευση ή μαγεία ή ασθένειας , και άλλα ….

…Το καυσόξυλο κουτσομπολεύει σε ένα όνειρο . Και όποιος δει δύο ή τρία ξύλα και τα βάλει στη φωτιά για να το ανάψει, θα υπάρχουν χονδροειδείς λέξεις που μεγαλώνουν και αυξάνονται . Και ο καθένας που ανάβει μια φωτιά σε ένα ξύλο είναι η επιδίωξη ενός ατόμου από έναν κυβερνήτη, και ίσως το καυσόξυλο ήταν εκείνο που το έφερε σε ένα όνειρο με οδυνηρά λόγια και μια προσβολή για την τιμή των ανθρώπων . Εάν βλέπει ότι έχει καυσόξυλα, αυτό υποδηλώνει τα προς το ζην και την εκπλήρωση των αναγκών, και την κληρονομιά ή τα χρήματα από την αδράνεια . Εάν το καυσόξυλο ήταν κάτι που έπρεπε να σπάσει και να εξαπλωθεί, ήταν πηγή κόπωσης ή κακού, και εάν ήταν εξοπλισμένο, έδειχνε εγγύτητα με την εξουσία και την ευκολία της δυσκολίας . Και το ξύλο μπορεί να υποδηλώνει θαμπή ή αθλιότητα του όντος, γιατί λέγεται : Το ίδιο ισχύει και για τον Χατάμπα, αν είναι τσιγκούνης ή θαμπό . Και η δέσμη των καυσόξυλων είναι χρήματα διαφόρων ειδών . Αυτός που ήταν ήρωας και είδε μαζί του μια δέσμη ξύλου εξυπηρετούσε έναν υπέροχο άνθρωπο . Και η συλλογή των δασών για τον ασθενή, το φάρμακο και την αθωότητα . Και κάθε ξύλο που αποδίδεται στα φρούτα του σε ένα όνειρο δείχνει τη διαφθορά των χρημάτων αυτών των φρούτων . Και όποιος προσφέρει ξύλο στη φωτιά δηλώνει την εγγύτητα στον Κύριό του, ή την προσφορά του μικρού του σε έναν δάσκαλο, ή έναν αντίπαλο σε έναν κυβερνήτη, ή έναν άρρωστο σε έναν γιατρό, και αν το ξύλο είναι φωτισμένο με φωτιά πριν από τη θυσία του , το μικρό του θα πετύχει και θα υπερισχύσει του αντιπάλου του . Αν έτρωγε καυσόξυλα σε ένα όνειρο, έτρωγε απαγορευμένα χρήματα ή χτυπήθηκε με ξύλο ενώ ξύπνησε . Και όποιος έχει πλοίο και βλέπει σε ένα όνειρο ότι κάηκε, ή έκαψε καυσόξυλα που υποδηλώνουν τη βύθιση του πλοίου του . Το κούτσουρο του ξύλου είναι ένδειξη ανθεκτικότητας και αδράνειας . Και το κούτσουρο για ψήσιμο, χύσιμο, συγκόλληση και παρόμοια με αυτά είναι απόδειξη ενδιαφέροντος και σύνταξης, εάν τροποποιηθεί, και εάν δεν είναι, αυτό δείχνει τη στρέβλωση της γυναίκας ή του κατασκευαστή ή την αναστολή του ενδιαφέροντος ….

…Η λυγαριά των φοινίκων μοιάζει με τα μαλλιά ενός προβάτου, και το έδαφος του ξύλου είναι σαν ένα σκουλήκι στο σώμα . Και όποιος τον χτύπησε στο σώμα του, αφήστε τον να είναι συγγένεια μαζί του…

…Αν έβλεπε ότι φορούσε τέσσερα ξίφη, ένα σπαθί σιδήρου, ένα ξίφος μολύβδου, ένα μηδέν σπαθί και ένα ξίφος ξύλου . Έχει τέσσερις γιους, οπότε ο σίδηρος είναι ένα γενναίο αγόρι, το μηδέν είναι ένα πλούσιο αγόρι, ο μόλυβδος είναι ένα θηλυκό και το ξύλο είναι υποκριτής ….

…Μια κύστη είναι στο όνειρο το ανθρώπινο σώμα . Έτσι όποιος το βλέπει άδειο είναι απόδειξη του θανάτου του ιδιοκτήτη της τσάντας . Και όποιος βλέπει μια τσάντα στη μέση της, έχει πολλές γνώσεις που απέκτησε κατά τη διάρκεια της ζωής του, και αν υπάρχουν dirhams σε αυτήν, τότε η γνώση είναι σωστή . Και ειπώθηκε : Η τσάντα είναι το μυστικό του ιδιοκτήτη της, γιατί σπάει ό, τι υπάρχει και εμφανίζεται το μυστικό . Και όποιος βλέπει ότι η τσάντα του έχει σπάσει, η τσάντα είναι το σώμα του και τα χρήματα είναι η ψυχή του, αυτό δείχνει τον θάνατό του . Και όποιος βλέπει τη γη στην τσάντα του, που είναι ο κύκλος του ξύλου, αυτό υποδηλώνει το θάνατό του, όπως και τα τζιν που έδειξαν το θάνατο του Σολομώντα, ειρήνη σε αυτόν, όταν το ραβδί του κόπηκε . Ίσως ο σάκος έδειξε τον ιδιοκτήτη του Φουάντ . Δείτε επίσης Δικαιοσύνη ….

…Τυφώνας Εάν ονειρεύεστε ότι ακούτε ένα βρυχηθμό και βλέπετε έναν ανεμοστρόβιλο που κατευθύνεται προς εσάς με όλη την τρομακτική του δύναμη, θα υποφέρετε από παραμόρφωση και υποψία και θα προσπαθήσετε να αποφύγετε την αποτυχία και την καταστροφή των επιχειρηματικών σας υποθέσεων . Εάν βρίσκεστε σε ένα σπίτι που καταστρέφεται από έναν τυφώνα και το μετατρέψει σε διάσπαρτα κομμάτια και είστε απελπισμένοι να σώσετε κάποιον από την πτώση του ξύλου, η ζωή σας θα υποστεί μια αλλαγή . Θα μετακινηθείτε και θα μετακινηθείτε σε μακρινά μέρη, αλλά δεν θα βρείτε βελτίωση σε οικογενειακές ή επιχειρηματικές υποθέσεις . Εάν ονειρευόσασταν ότι κοιτούσατε τα ερείπια και τα ερείπια ενός τυφώνα, θα πλησιάσετε προβλήματα, αλλά θα το αποφύγετε με έναν άνεμο από τις επιχειρηματικές υποθέσεις άλλων ανθρώπων . Εάν δείτε νεκρούς και τραυματίες σε έναν τυφώνα, θα είστε πολύ ατυχία λόγω των προβλημάτων των άλλων ….

…Οι σκάλες : Δείχνει τους λόγους για το υψηλό, την ανύψωση και την επιθυμία σε αυτόν τον κόσμο και το επόμενο, σύμφωνα με τον Maarrib λέγοντας : ο βαθμός τόσο-και-έτσι έχει αυξηθεί, και έτσι-και-έτσι είναι υψηλού βαθμού . Και αυτό δείχνει την υπαγόρευση και την πειθώ του Παντοδύναμου λέγοντας : ~Θα τους βγάλουμε από εκεί που δεν ξέρουν .~ Ίσως έδειξε τα στάδια του ταξιδιού και τα σπίτια των ταξιδιωτών ότι κατεβαίνουν στην κατάσταση της κατάστασης και στη σκηνή της σκηνής . Ίσως υποδεικνύεται από τις ημέρες της ζωής που οδηγούν στο στόχο του . Το γνωστό από αυτό δείχνει τον υπηρέτη του σπιτιού και τον υπηρέτη του ιδιοκτήτη του και του ζώου του, οπότε όποιος ανέβει μια άγνωστη σκάλα, θα εξετάσω το θέμα του, και αν φτάσει στο τέλος του και είναι άρρωστος, αυτός θα πεθάνω. Εάν εισέλθει σε ένα δωμάτιο πάνω από αυτό, η ψυχή του έχει φτάσει στον παράδεισο, και εάν φυλακιστεί χωρίς αυτό θα κρατηθεί από αυτό μετά το θάνατο. Ένα ταξίδι που βγήκε στο πρόσωπό του και έφτασε τα προς το ζην αν το ταξίδι του ήταν σε χρήματα, και αν ήταν για άλλο από αυτό, συνήγαγα αυτό που οδήγησε ή συνάντησε τη στιγμή της ανάληψής του, το οποίο δείχνει το καλό και το κακό και το εκπλήρωση και ανεπάρκεια αναγκών, όπως αν συναντούσε σαράντα άνδρες ή βρήκε δηνάρια σε αυτόν τον αριθμό, τότε αυτό είναι καλό νέο Ακριβώς σε τι βγήκε, και αν ο αριθμός ήταν τριάντα, δεν το έκανε αυτό, επειδή οι τριάντα ήταν σύντομοι , και το σαράντα ήταν πλήρες, ολοκληρώθηκε από τον Θεό Παντοδύναμο για τον Μωυσή με δυσκολίες, ακόμα κι αν βρήκε τρία και η αναχώρησή του ήταν σε μια υπόσχεση που του έγινε, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος είπε στα τρία : « Αυτή είναι μια υπόσχεση ότι δεν είναι ψεύτικο . ~ Ομοίως, εάν εξουσιοδοτούσε την εμφάνισή του και την αναχώρησή του για το Χατζ, το Χατζ του είχε ολοκληρωθεί γι ‘αυτόν, και αν δεν ήλπιζε για κάτι τέτοιο, και δεν το είδε ότι κατά τους μήνες του Χατζ, θα αποκτήσει εξουσία και ανύψωση, είτε μέσω μιας πολιτείας, ενός fatwa, ρητορικής, είτε της πρόσκλησης για προσευχή στο φάρο, ή ξεφεύγει από τα διάσημα θέματα υψηλού προφίλ . Όσο για να κατεβείτε τις σκάλες, αν ταξίδευε, προήλθε από ένα ταξίδι, και αν αναφερόταν ως ηγέτης, θα άφηνε την ηγεσία του . Και ήταν απομονωμένος από τη δουλειά του, και αν ήταν αναβάτης, περπατούσε με τα πόδια, και αν είχε μια άρρωστη γυναίκα, θα χαθεί, και αν ήταν ο ασθενής κοίταξε, και αν πήγαινε σε ένα πηγάδι- γνωστό μέρος, ή στην οικογένειά του και στο σπίτι του, ή σε πολλά άχυρα ή κριθάρι, ή σε τι αποδεικνύει το παγκόσμιο χρήμα και τις προσφορές του Ανάρρωσε από την ασθένειά της . Και αν η καταγωγή του ήταν από άγνωστο μέρος που δεν γνωρίζει, ή από έρημο, ή από νεκρούς ανθρώπους που γνώριζε από εκείνους που τον προηγήθηκαν, ή η πτώση του ήταν ρήξη, ή έπεσε από αυτό σε μια τρύπα ή πηγάδι ή θαμμένο, ή σε ένα λιοντάρι που το έφαγε, ή σε ένα πουλί που απήγαγε, ή σε ένα αγκυροβολημένο πλοίο που το έβγαλε Ή, σε μια συσσώρευση πάνω της, και τον περπατούσε, γιατί οι σκάλες είναι οι μέρες της ζωής του , και το μόνο που του έστειλε από αυτούς είναι ο θάνατός του όταν ολοκληρώθηκε και οι μέρες του έληξαν . Αν ήταν άγρυπνος από την ασθένεια, και ήταν τύραννος ή άπιστος, τότε κοίταξα τι του αποκαλύφθηκε, και αν υποδηλώνει καλοσύνη όπως το τζαμί, η γονιμότητα, το νηπιαγωγείο, η πλύση και τα παρόμοια, τότε είναι ασφαλές και μετανοεί, και κατεβαίνει από αυτό που είναι και το αφήνει και τον κόβει ακόμα κι αν η κατάβαση του είναι ενάντια σε αυτό που δείχνει μεγάλο μεγαλείο και μεγάλες αμαρτίες και δυσπιστία, όπως αλαζονεία και τρομακτική μεγάλη φωτιά, λιοντάρι, φίδια και μεγάλες παγίδες , γιατί προσελκύεται σε αυτόν και δεν λαμβάνεται ξαφνικά έως ότου αυτό που χαθεί σε αυτό του επιστραφεί, και τιμωρείται μαζί του και δεν μπορεί να φύγει από αυτό . Το κτίριο των σκαλοπατιών ανανεώθηκε, καθώς τα αποδεικτικά στοιχεία για την καλοσύνη αποδεικνύονται από τη διαφθορά του, αν ήταν από γάλα, ήταν καλό και αν ήταν από τούβλα, δεν του άρεσε . Κάποιοι από αυτούς είπαν : Ο βαθμός είναι να κάνουμε καλές πράξεις, το πρώτο να είναι προσευχή, το δεύτερο να είναι νηστεία, το τρίτο να είναι το Zakat, το τέταρτο είναι φιλανθρωπία, το πέμπτο είναι Χατζ, το έκτο είναι τζιχάντ, και το έβδομο είναι το Κοράνι ένα . Και όλοι οι Μαρακί είναι καλές πράξεις, επειδή αυτός, ειρήνη και ευλογίες είναι σε αυτόν, είπε : Διαβάστε και μαλακώστε : Ανεβαίνοντας από αυτό αν είναι από πηλό ή γάλα, είναι καλό στη θρησκεία και το Ισλάμ, και δεν υπάρχει καλό σε αυτό αν είναι από τούβλα, και αν βλέπει ότι είναι σε ένα δωμάτιο χωρίς μαργαρίνη και δεν υπάρχει ειρήνη σε αυτό, τότε είναι η τελειότητα της θρησκείας του και το ύψος τάξη του με τον Θεό, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Εμείς σηκώστε βαθμούς από αυτό που θέλουμε . ~ Οι πήλινες γλάστρες είναι φτιαγμένες από πηλό . Ο κυβερνήτης έχει ανύψωση και υπερηφάνεια με το χρέος, και οι έμποροι συναλλάσσονται με τη θρησκεία, ακόμα κι αν είναι φτιαγμένοι από πέτρες, γιατί είναι η ανύψωση της σκληρότητας της καρδιάς . Και αν είναι από ξύλο, τότε είναι με υποκρισία και υποκρισία . Αν είναι από χρυσό, τότε αποκτά κατάσταση, γονιμότητα και καλοσύνη . Και αν ήταν από ασήμι, τότε θα έπαιρνε την υπηρέτρια μου με τον αριθμό κάθε μαργαρίνης, και αν ήταν μηδέν, τότε θα απέκτησε τα αγαθά αυτού του κόσμου . Όποιος ανέβει στη Μάρκα θα επωφεληθεί από μια κατανόηση και πνεύμα που θα την ανυψώσει . Και ο βαθμός λέγεται ότι ήταν ένας ασκητής που λάτρευε, και όποιος ήταν κοντά του θα έπαιρνε ανύψωση και ασκητισμό, γιατί ο Παντοδύναμος είπε : «Ο Θεός ανυψώνει όσους από εσάς πιστεύουν και εκείνους που έχουν αποκτήσει γνώση βαθμούς ». Και κάθε βαθμός για τον κυβερνήτη είναι ένας χρόνος . Και η σκάλα του ξύλου : ένας λεπτός, υποκριτικός άνθρωπος, και ανεβαίνοντας σε αυτό είναι ένα κτίριο με πρόθεση, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ~ Ή μια σκάλα στον ουρανό, και θα τους επικαλέσατε με ένα σημάδι .~ Λέγεται ότι η ανάβαση περιλαμβάνει τη βοήθεια ενός λαού με υποκρισία, και ειπώθηκε ότι είναι ένας ταξιδιωτικός οδηγός . Εάν ανεβαίνει σε αυτό για να ακούσει τα λόγια ενός ατόμου, τότε χτυπά την εξουσία όταν είπε : ~ Ή να έχει μια σκάλα στην οποία ακούνε, αφήστε τους ακροατές τους να έρχονται με μια σαφή εξουσία .~ Ένας άνδρας είπε στον Ibn Sirin : Είδα ότι ήμουν σε μια σκάλα, οπότε είπε : Είστε ένας άνθρωπος που ακούει ανθρώπους . Η ειρήνη στη γη είναι μια ασθένεια και η ανέγερσή της είναι υγεία . Taq : Η ευρεία ένδειξη της καλής συμπεριφοράς μιας γυναίκας, και η στενή ένδειξη των κακών συμπεριφορών της . Εάν ένας άντρας δει ότι κάθεται σε μια στενή μπάντα, τότε χωρίζει ανοιχτά τη γυναίκα του και αν η θέση του στο συγκρότημα είναι ευρύ, τότε η γυναίκα απελευθερώνεται κρυφά από τον σύζυγό της . Η ιδιότητα είναι πρόεδρος εγκεκριμένος από το νοικοκυριό ….

…Και όποιος βλέπει ότι λατρεύει ένα είδωλο φτιαγμένο από ξύλο, τότε πλησιάζει έναν ψεύτικο άνθρωπο σε έναν υποκριτικό άνθρωπο, και αν είναι από σφιγκτήρα ξύλου, τότε ζητάει αυτό που φέρνει από επιχειρήματα και παρόμοια, και λέγεται ότι πλησιάζει κάποιον με κουτσομπολιά, και αν το είδωλο είναι από ασήμι, τότε έρχεται σε μια γυναίκα με κάτι που δεν το κάνει. Είναι σκόπιμο, και αν είναι από χρυσό, τότε πλησιάζει κάτι που μισεί και θα τον βλάψει από αυτό, και αν είναι από χαλκό, σίδηρο, μόλυβδο ή παρόμοια, τότε πλησιάζει για να αναζητήσει τον κόσμο και λέγεται ότι πλησιάζει έναν voyeuristic άνθρωπο, και αν είναι από πέτρα τότε πλησιάζει έναν σκληρόψυχο άνθρωπο . Κεραμική και παρόμοια, πλησιάζει εκείνους που δεν έχουν κανένα όφελος, και γενικά τα οράματα των ειδώλων δεν είναι αξιέπαινα ….

…Όποιος χτυπήσει ένα καρβέλι είναι Ομάρ και το ψωμί είναι σαράντα ετών . Αυτό που ήταν μια μείωση σε αυτό είναι η μείωση αυτής της ηλικίας, και η ηρεμία της είναι η αγνότητα του κόσμου . Λέγεται ότι υπάρχει ένα καρβέλι χίλια dirham, γονιμότητα, ευλογία και διαβίωση. Άλλοι τον αναζήτησαν και η θλίψη του έφυγε επειδή ο Θεός Παντοδύναμος είπε : «Και είπαν : Δόξα στον Θεό που έχει απομακρυνθεί από τη θλίψη ». Οι σχολιαστές είπαν : Η θλίψη είναι ψωμί, και αν δει πολλά ψωμιά χωρίς να τα φάει, σύντομα θα βρει τους αδελφούς του . Και αν δει ένα καρβέλι ξύλου στο χέρι του, τότε είναι καλή ζωή και μέτρια θρησκεία . Αν ήταν ποίηση, τότε είναι μια ευσεβής διάθεση . Αν ήταν φλοιώδης φραντζόλα, θα σημάδευε τα προς το ζην ….

…Al-Kirmani: Όποιος βλέπει ότι έχει χτυπήσει ένα μαργαριτάρι με χρώμα ξυραφιού, θα ερμηνεύσει την ανάγνωση του Κορανίου ή τη διδασκαλία του, καθώς και τη γνώση . Και αν δει ότι έχει χτυπήσει ένα διάσπαρτο μαργαριτάρι, τότε θα χτυπήσει παιδιά ή νεαρούς, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει ότι θα υπάρξουν παιδιά που θα αθανατοποιηθούν . Και αν τα μαργαριτάρια είναι μέσα μας, τότε ερμηνεύεται από γυναίκες ή από καλές και όμορφες γυναίκες, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει και ο Hor Ain είναι σαν τα κρυμμένα μαργαριτάρια . Και αν τα μαργαριτάρια είναι μεγάλα, τότε δείχνει ότι θα επιτευχθεί ένα προς το ζην, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει μαργαριτάρια, κοράλλια, και το όραμα των μαργαριταριών, αν είναι φορτωμένα φορτία, βγαίνουν από αυτά, τότε ερμηνεύεται με θλίψη . Και όποιος βλέπει ότι καταπιεί ένα μαργαριτάρι, διατηρεί τη σοφία και τη γνώση . Και όποιος βλέπει ότι βγαίνουν από μαργαριτάρια, τότε είναι τα λόγια της δικαιοσύνης και της ευσέβειας . Όσο για όσους βλέπουν μαργαριτάρια σκορπισμένα σε ένα σκουπιδοτενεκέ ή σε ένα μέρος που δεν το απαιτεί, χλευάζει τη σημαία . Και όποιος βλέπει ότι έχει χτυπήσει ένα μαργαριτάρι και το καίει σαν φωτιά στη θέση του ξύλου, τότε ερμηνεύεται ότι μεταφέρει ένα άτομο σε μια υπόθεση και τον παροτρύνει να το κάνει από τα λόγια της δικαιοσύνης ….

…Στο όραμα, δείχνει το τζαμί, όπως το τζαμί δείχνει την αγορά . Μπορεί να υποδηλώνει έναν πόλεμο στον οποίο ένας λαός κερδίζει και ένας άνθρωπος χάνει . Ο Θεός Παντοδύναμος χαρακτήρισε την τζιχάντ εμπόριο στον Παντοδύναμο λέγοντας : ( Θα σας καθοδηγήσω σε ένα εμπόριο που θα σας σώσει από μια οδυνηρή τιμωρία ). Και όποιος βλέπει τον εαυτό του σε μια άγνωστη αγορά έχει χάσει μια συμφωνία σε αυτήν, και ξύπνησε στο τζιχάντ, τότε ήρθε ο μάρτυρας, αλλά ήταν σκόπιμος φύλακας, και αν ήταν στο Χατζ έχασε ή το χαλάσει, και αν ήταν αναζητώντας γνώση, θα τον σταματούσε ή το αίτημά του για κάτι άλλο από τον Παντοδύναμο του Θεού, και αν δεν υπήρχε τίποτα από αυτό. Έχασε την προσευχή της Παρασκευής στο τζαμί . Και όποιος είδε την αγορά γεμάτη ανθρώπους, ή είδε μια φωτιά μέσα της, ή είχε άχυρο γεμισμένο στις πλευρές της, τα κέρδη και η υποκρισία θα ερχόταν στην οικογένειά του . Εάν οι άνθρωποι της αγοράς βλέπουν νυσταλέα, ή βλέπουν τα μαγαζιά κλειστά, ή βλέπουν την αράχνη να τους υφαίνει, τότε είναι κατάθλιψη . Μερικοί από αυτούς είπαν : Η αγορά είναι ο κόσμος, και όποιος το βλέπει ευρέως θα αποκτήσει έναν ευρύ κόσμο . Και ειπώθηκε : Η αγορά δείχνει αναταραχές και ταραχές εξαιτίας αυτού που συγκεντρώνει το κοινό . Όσο για όποιον ζει στην αγορά, είναι καλός οδηγός για αυτόν . Εάν η αγορά ήταν αργή, δείχνει ανεργία . Και οι αγορές σε ένα όνειρο είναι ενδεικτικές για τα οφέλη, τα προς το ζην και τα νέα ρούχα . Ίσως οι αγορές έδειχναν ψέματα, ανηθικότητα, ανησυχία και αγωνία . Η αγορά δείχνει κάθε σημαντικό μέρος, όπως τζαμιά και εκκλησίες, και τη θάλασσα που συλλέγει ψάρια που τρώνε ο ένας τον άλλον . Η αγορά δείχνει στους ανθρώπους της αφαίρεσης να πέσουν στην απαγορευμένη ή τάση προς τον κόσμο, και αυτό μπορεί να είναι απόδειξη ταπεινότητας . Και αν στην αγορά αναφερόταν στον Θεό, υψώνοντας τη φωνή του, δείχνοντας ότι απολαμβάνει το καλό και απαγορεύει το κακό . Και κάθε αγορά έχει μια ερμηνεία : Όσον αφορά την αγορά βιβλίων, το να βλέπεις σε ένα όνειρο δείχνει καθοδήγηση και μετάνοια . Η αγορά των φαρμακοποιών είναι μια θεραπεία για τους άρρωστους . Και η αγορά αρωμάτων είναι καλά νέα, σύζυγοι και παιδιά . Η γλυκιά αγορά είναι απόδειξη της πίστης και του Ισλάμ . Και η αγορά σπόρων, αυξάνοντάς την και ανανεώνοντας τους συζύγους, τη θέση, τη διαβίωση και την κάλυψη για θέματα . Και η αγορά κοσμημάτων είναι ενδεικτική για γάμους, στολίδια και συζύγους . Και η αγορά κοσμημάτων μοιάζει με κύκλους μνήμης και μαθήματα γνώσης . Η αγορά ταμιών υποδηλώνει γνώση συστημάτων και πεζών, πλούτο μετά τη φτώχεια, και επίσης δείχνει την κατοικία της κρίσης . Και η αγορά χαλκού σηματοδοτεί την ευτυχία, την ταλαιπωρία, το σπασμό του κεφαλιού, το γάμο με τους άγαμους, τις χαρές και τις απολαύσεις . Και η αγορά όπλων δείχνει πόλεμο και νίκη επί των εχθρών . Και η αγορά σκλάβων, η δόξα και το καλό, ή η γνώση περίεργων ειδήσεων, και ίσως δείχνει την αγορά των ζώων . Και η αγορά μαλλιού και χνούδι δείχνει οφέλη και τα προς το ζην . Και η αγορά βαμβακιού δείχνει ανάπτυξη και διατροφή, καθώς και την εμφάνιση της αλήθειας από το ψέμα . Και η αγορά για το Abazir είναι ο απόγονος, τα κέρδη και το όφελος από την καλλιέργεια . Και η αγορά λαχανικών δείχνει τη δυστυχία και τη δυστυχία να ζήσει . Η αγορά ψαριών είναι τα προς το ζην, τα οφέλη και μια συνάντηση με την οικογένεια και τους συγγενείς . Και η αγορά κρέατος δείχνει τον τόπο του πολέμου λόγω του αίματος που ρίχνεται σε αυτόν . Και η αγορά λαδιού, γκι και μελιού δείχνει την άνοδο των επιθυμιών και τη θεραπεία ασθενειών . Ανησυχίες αγοράς κρεοπωλείων και Ancad . Ταξίδια στην αγορά σέλων στην ξηρά . Και η αγορά φρούτων είναι καλές πράξεις, επιστήμη και παιδιά . Η αγορά ακινήτων είναι η διατήρηση χρημάτων και τα μυστικά . Η αγορά σιταριού είναι η ευημερία και η ασφάλεια από τον φόβο . Και η υποκρισία, η διάκριση και η συνάντηση στην αγορά ξύλου . Και η αγορά σιδήρου είναι κακό, αγωνία, εκπτώσεις, ατυχία και αγωνία, και μπορεί να υποδηλώνει διατροφή και όφελος . Και η αγορά μεταξιού είναι δόξα, χρήματα και καλή δουλειά . Και η αγορά κεριών είναι μετάνοια για τον αμαρτωλό και οδηγό για τους χαμένους . Και η ελαφρόπετρα είναι ταξίδι, και μπορεί να υποδηλώνει την αγορά ζώων, σκλάβων ή σκλάβων . Και η αγορά σκηνών ταξιδεύει και μπορεί να υποδηλώνει την αγορά καλυμμάτων για τους νεκρούς . Και η αγορά του Χατζαμίν ανησυχεί και προγόνους και ασθένειες, και ίσως δείχνει τους μάρτυρες της αγοράς . Και η αγορά μολύβδου δείχνει ασθένειες με περιορισμό . Και η αγορά κεφαλαίων σημαίνει διατήρηση, κατανόηση και ευαισθητοποίηση . Και η αγορά μαγειρικής σημαίνει επούλωση από ασθένειες και ικανοποίηση των αναγκών . Και η αγορά μπουκαλιών δείχνει υποκρισία και κουτσομπολιά . Η αγορά χαρτιού είναι απόδειξη νίκης για τους καταπιεσμένους και εκδίκηση εναντίον του καταπιεστή ….

…Ξύλινη σανίδα Εάν ονειρεύεστε σανίδα ξύλου, αυτό δείχνει πολλά δύσκολα καθήκοντα, αλλά με λίγη ανταμοιβή ή ευχαρίστηση . Εάν δείτε σωρούς σανίδων να καίγονται τότε αυτό δείχνει κέρδος από μια απροσδόκητη πηγή . Εάν ονειρεύεστε ότι είδατε ξύλινες σανίδες, τότε αυτό δείχνει απερίσκεπτες και δυστυχισμένες πράξεις . Εάν ένα κορίτσι ονειρεύεται ότι έχει περάσει από στάσιμο νερό πάνω από μια ξύλινη σανίδα, αυτό προβλέπει ότι επηρεάζεται βαθιά από το αίσθημα αδιαφορίας που δείχνει το άτομο που αγαπά . Ή θα μπορούσε να είναι μια πρόβλεψη ενός άλλου προβλήματος . Μπορεί να προβλέψει ότι η υπεράσπισή της για την τιμή της κινδυνεύει ή κατέρρευσε . Εάν περπατήσατε σε ένα όνειρο σε έναν ισχυρό, καλό πίνακα, τότε αυτό είναι καλό οιωνό, και αυτός που βλέπει αυτό το όνειρο πρέπει να προσέχει και να παρακολουθεί τη συμπεριφορά και τα βήματά του ….

…Το Winepress ασχολείται με τις πτυχές και ο πριόνι μύλων συμπιέζει τι είναι ευπρόσδεκτο στην επιστήμη της έκφρασης είναι πιο κοντά στο βασιλιά του ήταν το οινοποιείο του ξύλου είναι βασιλιάς άδικο αν και το γάλα είναι δίκαιο ) αλλά από σοβάδες, θα ήταν Mhaba το έκανε να μην στριφογυρίζω όταν κάτι δεν πήρε όφελος από τον Βασιλιά ….

…Το Qantara είναι σε ένα όνειρο ένα σημάδι υποψιών, και ίσως υποδηλώνει τον κόσμο λόγω αυτού που αναφέρθηκε στο Χαντίθ : (Ο κόσμος είναι μια στοά, διασχίστε τον και μην τον διασχίσετε ). Και ίσως υποδηλώνεται με την ανακούφιση των ανησυχιών και των αγγέλων . Και η οδήγηση μιας αψίδας σε ένα όνειρο είναι απόδειξη της ιππασίας ενός ζώου . Η Qantara δηλώνει πλούτο, μακροζωία, ασθένεια ή παραβίαση της διαθήκης . Και η Qantara είναι ένας άνθρωπος με τον οποίο οι άνθρωποι μπορούν να επιτύχουν τις υποθέσεις και τις ανάγκες τους, και αυτός ο άνθρωπος μπορεί να είναι βασιλιάς ή κυβερνήτης ή σοφός . Το άγνωστο τόξο δείχνει τον κόσμο, ειδικά αν βρίσκεται μεταξύ της πόλης και του νεκροταφείου . Ίσως έδειξε το πλοίο ή το μονοπάτι, και αν ταξιδεύει, αυτή είναι η λήξη του ταξιδιού του . Όποιος γίνει αψίδα θα αποκτήσει εξουσία και οι άνθρωποι τον χρειάζονται και την εξουσία του . Και όποιος βλέπει ότι διασχίζει μια καμάρα ξύλου, υπάρχουν υποκριτικοί άνθρωποι που μπαίνουν σε αυτά ….

…Ο Al-Kirmani είπε: «Όποιος βλέπει ότι μαζεύει καυσόξυλα από την έρημο και από το al-Nabigha και το φέρνει στην πλάτη του, θα ερμηνεύσει άσχημο, φθόνο, χλευασμό και κουτσομπολιό, αλλά θα τιμωρηθεί γρήγορα για ό, τι λέει ο Παντοδύναμος» το φορτίο του ξύλου . ~ Και όποιος βλέπει ότι έχει βάλει ένα ή τρία ξύλινα ραβδιά για να ανάψει τη φωτιά μέσα του, τότε θα δείξει καλά λόγια με τις ώρες ….

…Ρόδι : Το χρηματικό ποσό αν είναι γλυκό. Ίσως το ρόδι είναι μια μεγάλη περιοχή, και μπορεί να είναι ένας κόμπος . Και το ρόδι είναι ένας άντρας και ίσως μια γυναίκα, και το ξινό ρόδι είναι μια θλίψη . Αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Είδα ένα ρόδι στο χέρι μου και είπε : Είναι γυναίκα . Την παντρεύει, αν την τρώει, είναι καλό . Ο Al-Rummaneh μπορεί επίσης να ήταν αγόρι, και δείχνει στον κυβερνήτη το wilaya της πόλης Amra, ένα πολυτελές κτήμα για τον Dahqan και ένα χρηματικό ποσό για τον έμπορο . Και ειπώθηκε ότι αυτός που το είδε ήταν σαν ένα ρόδι χτύπησε την κόκκινη αγάπη του, χτύπησε χίλια δηνάρια, και αν η αγάπη του ήταν λευκή, χτύπησε χίλια dirham . Και αν ήταν γλυκό, αυτό ήταν με χαρά . Και αν ήταν ξινή, ήταν σε αυτά και θλίψη . Όποιος πούλησε ένα ρόδι, είναι ένας άνθρωπος που επέλεξε αυτόν τον κόσμο πέρα ​​από το μέλλον . Αν έβλεπε σαν να είχε φάει φλούδες ροδιού, θα θεραπεύονταν από ασθένεια . Και το χυμό ροδιού και πίνει το νερό του, τα έξοδα του άνδρα βαρύνουν τον εαυτό του . Και το δέντρο του ροδιού δείχνει την κοπή της μήτρας . Όσο για το αινιγματικό ρόδι, το οποίο δεν είναι γνωστό ότι είναι γλυκόπικρο, είναι σαν γλυκό, εκτός αν οι λέξεις των οραματιστών δείχνουν διαφορετικά ….

…Ο Αμπού Σάιντ, ο ιεροκήρυκας, δήλωσε ότι η παλάμη σημαίνει έναν αξιοσέβαστο άνθρωπο ή έναν δίκαιο γιο που έχει θρησκεία, και η προέλευσή του δείχνει τους δέκα και η αφθονία του δείχνει την εμφάνιση των ευεργετών και η ικανότητά του δείχνει την αύξηση των παιδιών και Η κοπή του δείχνει τον θάνατο ενός έντιμου άνδρα Shafiq ….

…Η κοπή λοβών και κοσμημάτων Το όραμά Του σε ένα όνειρο δείχνει ένα ευγενικό, και τον κόσμο για τις προθέσεις των ανθρώπων στη γνώση και τη σοφία . Ίσως το όραμά του να υποδηλώνει κακό, διαφωνία, δισταγμό και ταξίδια . Και το χτένι των λοβών είναι ένας άνθρωπος που κακοποιεί τους ανθρώπους ….

…Ο Jaber al-Maghribi είπε: «Όποιος είδε ότι έκοψε τον αντίχειρά του, οι αντίχειρές του έχουν φύγει και αν ο δείκτης του κόβεται, αυτό δείχνει την έλλειψη επιμονής του στην προσευχή και ότι το κόψιμο του μεσαίου δακτύλου του δείχνει τον θάνατο ενός ηγέτη σχετίζονται με αυτόν, και η κοπή του δακτύλου δείχνει την καταστροφή των χρημάτων ….

…Η λάσπη είναι σε ένα όνειρο, γιατί όποιος περπατάει μέσα του θα πάρει μάχες και δυσκολίες . Και όποιος βλέπει ότι περπατά στη λάσπη, τότε φοβούνται . Η λάσπη, εάν το δει ο ασθενής, είναι πολύ μετά την ασθένειά του, εκτός εάν βλέπει ότι έχει βγει από αυτήν . Και αν ο ασθενής περπατήσει μέσα του, θα εισέλθει σε καταστροφή ή φυλακή . Και το ζύμωμα του πηλού και το χτύπημα με γάλα δεν είναι καλό γιατί είναι ενδεικτικό της θλίψης, της ταλαιπωρίας και των συγκρούσεων . Η ταλαιπωρία της λάσπης είναι μια διαμάχη και αγωνία, και μπορεί να υποδηλώνει θρησκεία ή συνομιλία στην εκπομπή και ίσως υποδεικνύει εγκυμοσύνη για μια γυναίκα με ένα αρσενικό παιδί, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ( Και δημιουργήσαμε τον άνδρα από ένα στέλεχος από πηλό ) . Και η λάσπη υποδηλώνει διαταραχές των κινήσεων και κοπή προσευχών . Και η λάσπη για αν μου το έλειπε . Ίσως η λάσπη ήταν ένα δισκίο για τον αναγνώστη, και ίσως η λάσπη έδειχνε υπερηφάνεια για τις ευλογίες, τον πολυθεϊσμό ή τη σκέψη για τον Θεό . Ίσως η λάσπη ήταν ένα σημάδι κακών, δύσκολων τρόπων . Και αν η γη ήταν άνυδρη και έβλεπε λάσπη σε ένα όνειρο, ήταν καλή είδηση ​​γι ‘αυτόν ότι υπήρχε άφθονο γρασίδι . Εάν η λάσπη ήταν από πηγάδι, αυτό σήμαινε κληρονομικότητα και εμφάνιση της λίμνης, ή αποθέσεις και μυστικά . Δείτε επίσης πηλό ….

…Ο Al-Nabbash το όραμά του σε ένα όνειρο δείχνει την εξόρυξη όσων είχαν αφηγηθεί με λόγια ή την αποκάλυψη μυστικών, την κοπή του δρόμου και την απόκτηση των απαγορευμένων . Και ο χαράκτης δείχνει το εσωτερικό σε θέματα, τον αναζητητή για κρυμμένα πράγματα και κρυμμένα θέματα της επιστήμης και των θησαυρών . Μπορεί να υποδηλώνει την παρέμβαση των ανθρώπων της απιστίας και της αίρεσης . Και όποιος βλέπει ότι σκάβει τάφους και δεν βγάζει τους νεκρούς, τότε θα απελευθερωθεί από την ταλαιπωρία του, και θα έρθουν καλά νέα . Και όποιος βλέπει ότι μιλά στους νεκρούς για τις ανάγκες του, οι ανάγκες του ικανοποιούνται γι ‘αυτόν και οι προσδοκίες του ικανοποιούνται ….

…Ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι το νεύρο και οι φλέβες του υπόλοιπου ζώου είναι ένα θέμα για το οποίο υπάρχει όφελος και ειπώθηκε ότι η κοπή των φλεβών είναι πρόστιμο ….

…Είναι σε ένα όνειρο εύκολη διαβίωση χωρίς κόπωση . Εάν το ρόδι είναι γλυκό, τότε είναι συνολικά χρήματα . Και το ρόδι μπορεί να αναφέρεται στη γυναίκα, και μπορεί να ήταν μια μεγάλη μπάλα . Και το ρόδι είναι χρήματα και αγόρι . Το ρόδι ερμηνεύεται ως χίλια dirham, εκατό ή δέκα, σύμφωνα με την περίπτωση του οραματιστή . Το ρόδι πέρασε στον Σουλτάνο στη Μεντίνα, οπότε την έσπασε, κατέκτησε την πόλη, ξεφλούδισε το τείχος της και οι άντρες της την αγάπησαν, και τα λεφτά της την λιπαίνονταν . Και όποιος τρώει τους φλοιούς ενός ροδιού στον ύπνο του θα είναι απαλλαγμένος από την ασθένειά του . Το ρόδι εξηγείται από το κλειστό κουτί . Ίσως έδειξε το σπίτι της μέλισσας . Εάν η αγάπη για το ρόδι είναι λευκό, υποδηλώνει τα dirham, και αν το κόκκινο δείχνει τα dinars . Εάν το ρόδι διασταυρώνεται με μια γυναίκα, τότε είναι ομορφιάς, και αν είναι σωστό, τότε είναι παρθένο, και αν είναι σπασμένο, τότε είναι παρθένο, και ένα σάπιο ρόδι είναι αγνή γυναίκα, και ξινή Το ρόδι είναι απαγορευμένο χρήμα, και ειπώθηκε : Είναι ανησυχία και αγωνία . Όποιος πουλά ένα ρόδι είναι ένα άτομο που έχει επιλέξει αυτόν τον κόσμο πέρα ​​από το μέλλον . Το αόριστο ρόδι, το οποίο δεν είναι γνωστό, είναι γλυκόπικρο, είναι σαν γλυκό . Το ρόδι είναι ένας άνθρωπος θρησκείας και κύρους, και τα αγκάθια του τον εμποδίζουν από την αμαρτία και την ανηθικότητα. Αν ήταν σουλτάνος, νίκησε τους σουλτάνους, και αν ήταν έμπορος, το εμπόριο του θα αυξηθεί . Το κόψιμο του ροδιού δείχνει την κοπή της μήτρας, και ίσως το δέντρο του ροδιού δείχνει πανικό . Και ειπώθηκε : Το γλυκό ρόδι είναι μια επιτρεπόμενη διαβίωση με κόπωση, και η ξινή του είναι η ταλαιπωρία τους ….

…Όποιος βλέπει ότι χτύπησε χρυσό, θα τους χτυπήσει ή κάτι που μισεί, ή τα χρήματα πηγαίνουν από αυτόν σύμφωνα με αυτό που είδε, ή ο βασιλιάς είναι θυμωμένος μαζί του, ακόμα κι αν έχει δουλειά να απομονώσει και το γνωστό ποσό η κοπή χρυσού είναι καλύτερη από το άγνωστο και το πιο ανησυχητικό για το χρυσό είναι το όραμα της σκόνης και του χυτού χωρίς αυτό και αυτό που γίνεται χωρίς αυτό και το σφυρηλατημένο χωρίς αυτό και να τα κρύβει Όσον αφορά τα δηνάρια και το χαραγμένο χρυσό, εάν είναι σπασμένο, τότε είναι το ισοδύναμο των δηναρίων, και ειπώθηκε ότι το όραμα του χρυσού όσον αφορά την πρόταση με οποιονδήποτε τρόπο δεν είναι αξιέπαινο ….

…Και αν τον δει να παραπονιέται για το μηρό του, τότε είναι υπεύθυνος για την κοπή της μήτρας και της μήτρας του ….