…Και όποιος βλέπει σαν να είναι δεσμός με έναν άνθρωπο, το όραμά του δείχνει ότι έχει αποκτήσει μια μεγάλη αμαρτία και φοβάται ότι ο Σουλτάνος ​​θα εκδώσει αντίποινα για το ρητό του, ~Και βλέπετε εγκληματίες εκείνη τη στιγμή δεμένες με χειροπέδες .~…

…Ποια είναι η σχέση των ονείρων με το σεξ; Και το σεξ με μια από την αιμομιξία, όπως η επαφή ενός αδελφού με την αδερφή του, ή για έναν από τους συζύγους με ένα άτομο διαφορετικό από το άλλο, για παράδειγμα, υποδηλώνει μια απαγορευμένη σχέση; Είναι αυτό το είδος των ονείρων ειλικρινά οράματα; Ή είναι ένα όνειρο που δεν περνάει και δεν του δίνει προσοχή; Αυτή η ερώτηση είναι σημαντική σε αυτήν την τέχνη και βρίσκω μεγάλη αμηχανία για τους καλούντες ή τους καλούντες, όταν μου λένε αυτό το είδος της όρασης . Η αλήθεια είναι ότι η συστολή εδώ είναι φυσιολογική. Επειδή είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς την εμφάνιση τέτοιων εικόνων σε συντηρητικές μουσουλμανικές κοινωνίες και λόγω του σοβαρού ταμπού αυτής της δράσης σε όλους τους ουράνιους νόμους . Αλλά αυτό που θα ήθελα να πω εδώ : Η κατάσταση στα όνειρα είναι πολύ διαφορετική από την κατάσταση στην πραγματικότητα, καθώς τα όνειρα έχουν τις δικές τους συνθέσεις, οι οποίες είναι εντελώς διαφορετικές από την πραγματικότητα. Επομένως, δεν βλέπω καμία πραγματική δικαιολογία για να ντρέπομαι να λέω τέτοια όνειρα … Μάλλον, μερικά από αυτά μπορεί να είναι ενδεικτικά της αγάπης, της δικαιοσύνης, της καλοσύνης ή του οφέλους από τη μια πλευρά στην άλλη, και πολύ λίγα από αυτά τα όνειρα έχουν μια κακή χροιά, αλλά Ακόμα κι αν η σημασία της είναι κακή, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η αφήγηση τέτοιων οραμάτων σε όσους εμπιστεύονται την αγάπη, τη συμβουλή ή τη γνώση του, αρκεί για να εξαλείψει κάθε φόβο που συνοδεύει την εμφάνιση τέτοιων οραμάτων, και το σημαντικό είναι να αφηγηθούμε λεπτομερώς αυτά τα οράματα και να μην αποκρούσουμε πληροφορίες που θα μπορούσαν να ωφελήσουν τη διέλευση του οράματος. . Ίσως από το κόμμα που λέει εδώ, ότι ένας άντρας αραβικής ιθαγένειας με κάλεσε τον χορηγό του και μου είπε ότι ο εργαζόμενος ήθελε να ταξιδέψει στη χώρα του νωρίτερα, με βάση ένα όραμα που είδε και σημαντικό για αυτόν, και τον έκανα να σκεφτεί πολύ, και απολύθηκε στο έργο του, και ο χορηγός μου είπε ότι αμφιβάλλει ότι σχεδιάζει κάτι και ζήτησε να ήθελα να συναντήσω αυτόν τον εργαζόμενο και να ακούσω το όραμά του, κατόπιν αιτήματος του ίδιου του εργαζομένου. Πήγα στο κατάστημα στο οποίο εργάζεται ο εργάτης, και ο χορηγός με συνάντησε και με σύστησε στον εργαζόμενο, ο οποίος μόλις με είδε η Φάρα, και είπε : Έχω ένα όραμα που ελπίζω ότι μπορείτε να περάσετε σε μένα . Δεν έδωσε την ευκαιρία στον γιατρό να αποδεχτεί ή να απορρίψει, και προχώρησε να διηγηθεί το όραμά του που είχε δει, και τον κάλεσε να πάει στη χώρα του, να εκδικηθεί την τιμή του, να πειθαρχήσει την αδερφή του που είχε αμαυρώσει τη φήμη του και άλλαξε αυτά περιγραφές που άκουσα από αυτόν για την αδερφή του, και το όραμα ήταν :: ότι την είδε γυμνή σε ένα από τα μέρη. Όταν τον είδε, ένιωσε φόβο και έτρεξε από αυτόν, και την ακολούθησε, νομίζοντας ότι ήταν μοιχεία . Εδώ, ο άντρας τελείωσε να κόψει το όραμά του, και ο ιδρώτας έριχνε από αυτόν, γι ‘αυτό του είπα : Είδα καλό και αρκετό κακό, αν πιστεύεις το όραμά σου, θα σου πω κάτι για την αδερφή σου και δεν το κάνω γνωρίζουν την, έτσι είπε : Πήγαινε μπροστά , γι ‘αυτό είπε : θα με πιστέψετε και να αφήσει ό, τι νομίζετε; Είπε : Αν αυτό που λες είναι σωστό, τότε θα σε πιστέψω, αλλιώς δεν θα σε πιστέψω . Είπα : Πριν ήρθες στη Σαουδική Αραβία, η αδερφή σου δεν άρχισε να είναι θρησκευτική; Είπε : Ναι . Τότε του είπα : Δεν έκπληξες την ξαφνική δέσμευσή της; Είπε : Ναι, αυτό είναι αλήθεια. Του είπα : Γιατί αυτή η αδερφή σου τη μετρά τώρα, και ο Θεός είναι η φίλη της, ανάμεσα στις πιστές, συντηρητικές, αγνές γυναίκες που κατάφεραν να αφαιρέσουν τις αμαρτίες των μικρών και μεγάλων της. Αυτό είναι το νόημα της απογύμνωσης εντελώς από τα ρούχα της. Όσον αφορά το γδύσιμο μπροστά σε ανθρώπους, αυτό σημαίνει. Όλοι έχουν ακούσει για τη δικαιοσύνη της, τον ασκητισμό της σε αυτόν τον κόσμο, και την εγκατάλειψή της από πολλές πράξεις που μειώνουν την πίστη της, και εδώ αυτός ο άντρας άρχισε να κλαίει, και άρχισε να ζητά συγχώρεση από τον Θεό και να καταφύγει στον Θεό από τον καταραμένο Σατανά και πόσο έκπληκτη ήταν όταν του είπε ότι του είχε διαπράξει κακό και ότι είχε αποφασίσει να εφαρμόσει την ιδέα του το συντομότερο δυνατόν, και λέω εδώ : Δόξα στον Θεό που μας έκανε ιεραπόστολους και δεν μας έκανε να αποξενωθούμε ….

…Και όποιος βλέπει ότι εργάζεται με το αριστερό του χέρι όπως κάνει με το δεξί του, τότε είναι περισσότερο από ικανός να κάνει κάτι που δεν έχει, και όποιος βλέπει ότι έπλυνε τα χέρια του και τα καθαρίζει, δεν υπάρχει πρόβλημα ….

…Και όποιος βλέπει ότι κάνει σεξ με μια νεκρή γυναίκα με ένα χαράμ, τότε θα έχει θλίψη και αγωνία ….

…Αν έβλεπε ότι πούλησε ή πήρε ένα ρούχο το χειμώνα, τότε αυτό δείχνει τη φτώχεια και την ανάγκη του για ανθρώπους . Είπε ότι ο επικεφαλής ιματισμού του Αμπού Σαΐντ, ο επικεφαλής του άνδρα, ήταν πιθανότατα η τέχνη του που το κάνει και τους εξασφάλισε από την έρευνα για τη φτώχεια, στην οποία ένα λάθος στη διαβίωση και τον πλούτο και την επέκταση σε ελευθέρωσή τους και τη ζημιά στη χειμερινή εύνοια ) και τον Αλμπάρτι αν επιγραφή υποδεικνύεται από μια γυναίκα . Είπε Jafar Sadiq ερμηνεύεται Paljarah ή το αγόρι, ό, τι είδε από Zain ή Shin θα γυρίσει σε αυτούς, και η αφαίρεση των ρούχων που περιέρχονται σε θέματα έχει την αίσθηση ότι φοράει κάτι το οποίο είναι ερμηνεύεται πρόστιμο και να επωφεληθούν αν είναι από βαμβάκι, ένα καθαρό και ευρύχωρο και αν Dd έτσι Vtobeirh εναντίον του και αν είναι από Silk και τίποτα δεν υπάρχει τίποτα λάθος με αυτό και τον πωλητή του, γιατί επιλέγει αυτόν τον κόσμο πέρα ​​από το μέλλον του . Ο Abu Sa’eed είπε ότι η ψυχρότητα της όρασης του ιεροκήρυκα , είτε είναι λεπτομερής είτε όχι, δείχνουν καλά αφηγημένα ότι ο Abu Bakr, ίσως ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί του είπε: Ω Αγγελιοφόρος του Αλλάχ, είδα χθες ήταν στον πάπυρο, η πετέχια είπε : δύο γιοι Thabr τους . Και το μελάνι είναι ενδεικτικό της χαράς, της ευτυχίας και του κρύου που βρίσκεται δίπλα στην πορεία της έκφρασης, εκτός από το ότι η οικειότητα στον κόσμο είναι καλύτερη από τη θρησκεία, και είναι ερμηνευτικά ισχυρότερη από το μαλλί . Θεωρείται ότι φορώντας Prada ή αναμειγνύεται με βαμβάκι Bharir χωρίς αυτό, ακόμη κι αν είναι χαράμ πλούσιο μετάξι και οι διακοσμήσεις είναι ντυμένες στις αγορές που είναι ευπρόσδεκτες και μόνο σε περιόδους ευχαρίστησης και οιωνών καθώς και αν είναι στο ρόλο εκτός αν είναι ένα είδος διασκέδασης . Και όποιος βλέπει την πρόταση του ενδύματος του ντυμένου ατόμου, ερμηνεύεται στο σύνολό του . Και όποιος βλέπει ότι φοράει καλοκαιρινά ρούχα το χειμώνα, θα αυξήσει το καλό και το όφελος όσο και την αξία αυτού που φοράει . Ένιωσε ότι φοράει ρούχα γυναίκες, αυξάνει τα χρήματα μαζί τους και φοβάται, αλλά οι συνέπειές του είναι τρομερές και επιβιώνουν αν είδαν μια γυναίκα να φοράει ρούχα από τους άντρες, δείχνει καλή και ωφέλιμη . Ο Al-Karmani είπε: ~Όποιος είδε ότι φορούσε ρούχα λιγότερο από τα δικά του, τότε δείχνει τη διαφθορά των υποθέσεων του και αν είναι πιο κομψά από τα ρούχα του, τότε δείχνει τη σειρά των υποθέσεων του .~ Και όποιος βλέπει ότι έχει πάνω του τα ρούχα των πρεσβυτέρων, τότε δείχνει το ύψος του θέματος και το ύψος που του αποδίδουν αυτά τα ρούχα αν είναι οικογένεια για αυτό, αλλιώς είναι καλό και ωφέλιμο . Και όποιος βλέπει ότι έχει ρούχα από ρούχα διεφθαρμένων ανθρώπων, θα έχει πολλές αμαρτίες και αφθονίες αμαρτιών . Και όποιος βλέπει ότι φοράει βασιλιάδες, ερμηνεύεται σε τρεις πτυχές, πλησιάζοντας τους, αποκτώντας καλοσύνη, όφελος και κανονικότητα των υποθέσεων του και επιτυγχάνοντας την αξιοπρέπεια και την τιμή . Θεωρείται ότι φορώντας ρούχα επιστημόνων ήταν Καλώς ήλθατε στο Salah το για την επιστήμη και τον φιλανθρωπικό κόσμο και το μέλλον .) Ένιωσε ότι φοράει ρούχα από το μαλλί που ερμηνεύεται ως εξασφάλιση των χρημάτων . Θεωρείται ότι φορώντας ρούχα dhimmis ή Aharbeyen ή κάτι τέτοιο, ή Alrvdh, θα τείνει σε αυτό που είπε τα ρούχα του Jafar Sadiq δεν περιστρέφονται ποτέ σε εννέα πτυχές της θρησκείας και του πλούτου και του κύρους και ωφελούνται και ζουν και εργάζονται υπέρ της δικαιοσύνης από αυτό και διεκδίκησης αποζημίωσης αν είναι δεν είναι αυτό που αρνούνται την έκφραση και αν η γυναίκα είδε ότι η ίδια φορούσε αυτό που αναφέρθηκε από τα ρούχα αξιέπαινη, και την ερμηνεία της την έκανε σωστά με τον σύζυγό της και την ακεραιότητα των υποθέσεων της . Και ο Ντάνιελ είπε ένα όραμα για τα ρούχα του άνδρα: Αν φορέσεις ρούχα, θα ερμηνευτείς με κέρδη, και αν δεις μαύρα ρούχα, τότε ο βασιλιάς έχει καλό και η ενορία είναι σε κίνδυνο . Ο Al-Karmani είπε: ~Όποιος βλέπει ότι φοράει μαύρα ρούχα, θα υποφέρει από πόνο, αγωνία και θλίψη, εκτός αν είναι αυτός που τα φοράει ενώ ξυπνά και γνωρίζει γι ‘αυτά και θα ταλαιπωρηθεί ~. Ο Abu Sa’eed είπε ότι ο ιεροκήρυκας μαύρα ρούχα για όσους φορούσαν τραυματισμούς που μισούσαν και τους είπαν είναι η απόδειξη του θανάτου του ασθενούς, επειδή οι άνθρωποι των καταστροφών φορούν μαύρα ρούχα και ρούχα μηδενική ασθένεια εκτροπής μόνο στο Dibaj ή twinge ή μετάξι, και αυτά τα πράγματα Δεν ισχύει για τις γυναίκες και τους άνδρες της διαφθοράς της θρησκείας . Ο Al-Karmani είπε: Εάν ο ασθενής δει ότι πλένει ένα κίτρινο ένδυμα μέχρι να αφαιρεθεί το κίτρινο του και να εμφανιστεί η λευκότητα, τότε το ένδυμα ερμηνεύεται με ένα σώμα και το κιτρινωπό του μεταφέρεται από την ασθένειά του και την αποχώρησή του από αυτόν . Ένιωσε ότι ο αφοπλισμός ενός κίτρινου φορέματος δεν έτυχε. Ο Σαγκμ δεν τον έβλαψε αυτό που μισεί με το κίτρινο να σκίσει το φόρεμα ή έτσι σε αντίθεση με όλα τα φθαρμένα χρώματα και τα πράσινα ρούχα χαίρονται και ευχαρίστηση και ο Tawfiq Abu Sa’eed είπε ότι ο ιεροκήρυκας ντύνει τα πράσινα γειτονική δύναμη της θρησκείας και αύξηση λατρείας και νεκρή καλή περίπτωση, όταν ο Θεός, που είναι η ενδυμασία των ανθρώπων του Ουρανού, για το ρητό Του, Ελάτε, και φορέστε πράσινα ρούχα από τον Sundus και τον Abraq, και η φθορά της πρασινάδας δείχνει στους ζωντανούς τον τραυματισμό μιας κληρονομιάς, και στους νεκρούς που βγήκε από τον κόσμο ως μάρτυρας . Ο Al-Kirmani είπε: «Όποιος βλέπει ότι φοράει πράσινα ρούχα, ερμηνεύεται με τιμή και τιμή. Όσον αφορά τα λευκά ρούχα, θα ερμηνευτούν ως τα επιθυμητά, ειδικά αν είναι αγνά . ~ Ο Abu Sa`id, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι τα λευκά ρούχα είναι κατάλληλα για να τα φορέσουν ως θρησκεία και για όσους έχουν συνηθίσει να τα φορούν ενώ ξυπνούν, και για τους ιδιοκτήτες χειροτεχνίας και χειροτεχνίας, πρέπει να το φορούν για αυτούς . Ο Al-Karmani είπε: «Όποιος είδε ότι φοράει καθαρά λευκά ρούχα, δείχνει την καλοσύνη της θρησκείας του και την καλή του κατάσταση. Και οι ανησυχίες του πήγαν στο ρητό του ότι φοράει καθαρά λευκά ρούχα και για τα μπλε ρούχα του είναι καθαρός . Είπε ότι ο Kirmani είδε ότι φοράει ρούχα Zarka, η θρησκεία του είναι καλή και τα ρούχα Rouge, μισούσαν τους άντρες μόνο Almlhvh και Plinth κρεβάτι τα ρουζ από αυτά τα πράγματα δείχνουν ευχαρίστηση και ισχύουν για γυναίκες στο Dnaahn που λέγεται ότι φορούσαν κοκκινωπό σόου μάχες. πολύ σοβαρή διαφωνία και του είπαν χαρούμενοι με πανκ Στον κόσμο, όπως αποδεικνύεται από την ιστορία του Qarun, και ειπώθηκε ότι δείχνει μια αφθονία χρημάτων, ενώ εμποδίζει τα δικαιώματα του Θεού σε αυτό . Και όποιος το είδε ότι το φορούσε σε γιορτή ή ομάδα, δεν τον έβλαψε . Είπε ότι ο Kirmani είδε ότι φοράει ρούχα Hamra που ρίχνουν μάχες και διαμάχες, αν και Καλώς ήλθατε στην εντολή που έλαβε ίσως η χαρά του στίχου βγήκε στους ανθρώπους του στο φινίρισμα και ήταν ντυμένος με ρούχα Hamra και λέγεται ότι το όραμα του ρουζ , είτε με ρούχα ή άλλα, δείχνουν καλοσύνη και ίσως το όραμα των ερυσίπελων που φαίνονται στο φόρεμα για την απόλαυση . Και όποιος βλέπει ότι τα ρούχα του είναι καμένα, τότε θα του πάρει επιβλαβείς συνέπειες όσο καίγεται από αυτό, και όποιος βλέπει ότι τα ρούχα του είναι σκισμένα, τότε θα ερμηνεύσει το μυστικό . Θεωρείται ότι φορώντας ρούχα μαλλιού ή μαλλιών ζώων ή μαλλιών ή περίπου. Το σύνολο των χρημάτων αν ήταν μετάξι ή έτσι Fmal haram φόρεμα λιθόστρωτα αποδεικτικά στοιχεία για ανηθικότητα και τα ρούχα βρώμικα, εκτοξεύουν Bgham και θλίψη, και τα φορέματα Alkagd που κατακλύζουν Baelchenaah δεν είναι καλό σε αυτό, και τα φορέματα του δέρματος συγκεντρώνουν το ενδιαφέρον και το όφελος στο βαθμό που του αποδίδεται ότι το δερμάτινο φόρεμα που δεν το ράβετε σε όρους χονδρικής όλων των ποικιλιών δείχνει εντελώς γεμάτο θρησκεία και ίσως αυτό ήταν άλλο ένα παλιό πρόσωπο και τα ρούχα του θησαυρού θα αφαιρέσουν τον Baezz και τον πλούτο . Και όποιος βλέπει ότι φοράει κουτσό φόρεμα, μια γυναίκα θα έρθει στον πρωκτό της . Ο Τζέμπερ είπε ότι ο Μαροκινός εκφράζει την προσήλωσή του στα πράγματα του βαλβιδικού Valbaad εάν είναι καθαρό καινούργιο, το οποίο συνδέεται με τη θρησκεία και τον κόσμο και αν το βρώμικο vintage σφιχτό Vdd έτσι ίσως ο Del βρώμικο στο φόρεμα για την αδυναμία της θρησκείας και του είπαν αν η γυναίκα είδε ότι φορούσε κίτρινο ένδυμα ήταν ο σύζυγός της, όμως εξασθενεί ) Δεν ήταν για εκείνη, οπότε πήρε έναν σύζυγο . Και όποιος βλέπει ότι ανοίγει ένα διπλωμένο ένδυμα, δείχνει ταξίδι, και όποιος βλέπει ότι διπλώνει ένα ανοιχτό ένδυμα, δείχνει την απουσία του ταξιδιού του . Ο Khaled al – Isfahani είπε ότι τα καλύτερα ρούχα και τι ήταν το βαμβάκι αν δεν πρόκειται για μετάξι μεταξοσκώληκα, επειδή είναι καθαρό, είναι καλή θρησκεία και κοσμικά φορέματα αν το μοτίβο, το βαμβάκι ή το μετάξι, κατακλύζουν τα χρήματα του haram και τη διαφθορά της θρησκείας και ανέμελη . Είπε ότι ο Jafar Sadiq νέο φόρεμα λευκός άντρας γυναίκα και γυναίκα και ο βασιλιάς της χάρης και το όφελος ενός ζευγαριού, είδε ότι έβγαλε τη ρόμπα του μαζί του ότι ήταν στο βασιλιά της υπηρεσίας είναι από την υπηρεσία του, αλλά Όχι τόσο καλά όσο λέγεται, και είδε ότι έκοψε τα ρούχα του, ερμήνευσε να πάρει καλά . Και όποιος βλέπει ότι ο κλέφτης απογυμνώνει το ένδυμά του, παρεμβαίνει στην εμφάνιση διαφθοράς μεταξύ των γυναικών . Ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι το ένδυμα με δύο πλευρές ή δύο χρώματα δείχνει ευγένεια και κηδεμονία για τους ανθρώπους της θρησκείας και του κόσμου, και το νέο ένδυμα είναι καλό για τους πλούσιους και τους φτωχούς . Ένιωσε ότι τα ρούχα magsuot ως νέα Vtmzkt δεν είναι σε θέση να επισκευαστούν, όπως συναρπάζει ακόμη και όσο είναι ζωντανό και το παιδί και η υψηλή αξία των υπαλλήλων της ασθένειας και η ελεύθερη αύξηση χάριτος φορέματα είδος ανανεωμένου χρέους, το φοριέται πάνω από τα ρούχα του έδειξε την έγκριση του μυστικού του Alanath και ίσως η πρόθεση ήταν καλή από τα φαινομενικά και ίσως κέρδισε χρήματα. Το Mdkhora και το μεταξωτό brocade δεν ταιριάζει να φορούν κάλτσες για τους νομικούς, γιατί ο Aaolan το ελάχιστο αίτημά τους και προσκαλούν τους ανθρώπους στην αίρεση και ήταν πιθανότατα ισχύει για μη μελετητές, ερμηνεύουν ότι το έργο απαιτεί παράδεισο και μολύνει με αυτό το πριγκιπάτο δείχνει επίσης γάμους από μια γυναίκα, ειλικρινής ή παχουλός Bjarah Belle ρύθμιση καλεί το πέρασμα στην έκφραση όλων αυτών είναι από την περίπτωση του βλέποντος . Η ρόμπα δηλώνει τα πρόσωπά της . Ο Al-Kirmani είπε: «Ερμηνεύεται για τη δικαιοσύνη στη θρησκεία, για τους διεφθαρμένους ανθρώπους με μαστίγια και για άλλους με λοίμωξη από ευλογιά στο σώμα ». Ο Abu Sa’eed είπε ότι ο ιεροκήρυκας αποκτά κατάσταση πέους που ήταν από την οικογένειά της, ειδικά από τους ανθρώπους του οργώματος και της φύτευσης και του εύφορου έτους για όσους έχουν από την οικογένειά της, μια αυξανόμενη ευχαρίστηση των γυναικών και έδωσε στη Xia χρήματα από το σημείο των Περσών και των ανθρώπων της αποκάλυψης και των τυχερών παιχνιδιών, και μπορεί να συγκεντρώσει μαστίγια . Ένας επιτρεπόμενος που έχει πρόσωπο με συνέπειες, και κανείς δεν κατηγορείται για αυτό, είτε πρόκειται για άντρες είτε για γυναίκες, εκτός εάν κάτι του κατακριτέου τύπου αναμειγνύεται μαζί του . Όσο για το μελάνι, ερμηνεύεται με χάρη, και δεν υπάρχει τίποτα εκτός από το καλύτερο, ειδικά για τις γυναίκες, και ειπώθηκε ότι το όραμα των ενδυμάτων της γενναιοδωρίας είναι μια θλίψη . Το πριόνι που φορούσε τα δύο ρούχα του Khgayn Mottagtaan το ένα πάνω από το άλλο, υποδηλώνεται από τον θάνατό του και τα σκισμένα ρούχα ερμηνεύουν αδιάφορα τις ανησυχίες τραυματισμού και το σχισμένο περισσότερο ερμηνευμένο αιδοίο και χρησιμεύει ως Alqaba και Duwaji εάν η γυναίκα είδε ότι τα ρούχα της συνήθιζαν να έχουν έλλειψη HTC το νέο φόρεμα τρώει χρήματα halal και τρώει το φόρεμα, είπε ο Σαλμί ότι τα ρούχα του είναι βρεγμένα πάνω του ενώ τα φοράει. Αν ταξιδεύει, δεν ταξιδεύει, και αν σκόπευε κάτι που δεν θα είχε . Και αυτός που βλέπει ότι πουλάει τα ρούχα του είναι καλός για αυτόν και δεν υπάρχει καλό για εκείνον που τα αγοράζει, και αν τους δει ότι τους ωθεί από τον εαυτό του, τότε αυτή είναι η άφεση της φτώχειας του . Και όποιος βλέπει ότι φοράει καινούργια ρούχα μετά το μπάνιο του, τότε αρνείται με την απώλεια της ανησυχίας και της ταλαιπωρίας και απαλλάσσεται από κάτι κακό . Και όποιος βλέπει ότι φοράει απαγορευμένο ένδυμα ή κάτι που αποδίδεται σε γυναίκες, παντρεύεται μια γυναίκα που είναι απαγορευμένη, και για τα κεντημένα ρούχα, φοριούνται από αυτά, νάρκες και ίσως η φήμη των γυναικών είναι σπασμένη . Ένιωσε ότι φοράει γυναικεία ρούχα, έμεινε έγκυος, έρχονται στη γυναίκα, αν και δεν είχε εγκυμοσύνη επηρεάζει βλάβη ή φόβο με τα ίδια χρήματα όσο ο Χνάθα πιθανώς τραυματίστηκε τον χρόνο του και τη ρόμπα, που είναι τοποθετημένη στον ώμο, ερμήνευσε την ανθρώπινη θρησκεία που τον φοράει στη θέση του λαιμού και του λαιμού στη Γραμματεία . Θεωρείται ότι ντύνεται καλά, ο Σαλάχ Ντιντ και η καλή πίστη, και αν δει τον μανδύα που τον βάζει στον ώμο του πηγαδιού, αύξησε το χρέος και η υγεία της θρησκείας δεν είναι καλή σε λεπτό .) Τα ρούχα πλύσης που πρέπει να σχεδιάσει ένιωσε ότι το πλύσιμο των ρούχων του από τη βρωμιά δείχνει την καλοσύνη του και τη σωτηρία του Θλίψης και της θλίψης και της ευημερίας του και το χρέος του θα αποπληρωθεί αν το φοράει, αλλά αν δεν το φοράει, είναι χωρίς αυτό . Ο Al-Karmani είπε: «Το να πλένεις καθαρά ρούχα αν εμφανιστεί βρωμιά από αυτό, τότε είναι διαφθορά στη θρησκεία και διαπράττει αμαρτία ». Ο Abu Saeed Al-Waseer είπε: Το πλύσιμο των ρούχων από τη βρωμιά είναι μετάνοια, το πλύσιμο από το σπέρμα είναι μετάνοια της πορνείας και το πλύσιμο από το αίμα είναι μετάνοια από τη δολοφονία και το πλύσιμο από τη δικαιολογία ως μετάνοια . Ο Jaafar al-Sadiq είπε: Το πλύσιμο των ρούχων με κρύο νερό σημαίνει τέσσερις πτυχές της μετάνοιας, της ευεξίας, της σωτηρίας από τον Asir και της ασφάλειας από το φόβο και το πλύσιμο με ζεστό νερό, θλίψη, θλίψη και ασθένεια . Και ειπώθηκε ότι όποιος είδε ότι πλένει καθαρά ρούχα, είναι μια αύξηση στην ευσέβεια και την ευσέβειά του, και ειπώθηκε ότι αυτό ήταν υπερβολικό επειδή δεν άξιζε να πλυθεί, και άλλοι είπαν, δεν υπάρχει βλάβη σε αυτό και δεν υπάρχει καμία ζημιά σε αυτό ….

…Sassy girl Το να βλέπεις ένα αγενές κορίτσι σε ένα όνειρο δείχνει τη νίκη σου πάνω από έναν πονηρό εχθρό . Εάν σκοτώσετε ένα αγενές κορίτσι σε ένα όνειρο, οι επιθυμίες και οι προθέσεις σας θα εκπληρωθούν . Εάν ένα κορίτσι ονειρεύεται ότι της αρέσει η γούνα που φοράει ένα αγενές κορίτσι, αυτό προβλέπει ότι θα βρει αγάπη και προστασία σε ένα πολύ γενναιόδωρο άτομο ….

…Το όραμα ενός λεπτού κορίτσι ο πατέρας μου ένα Balastsaga καλοκαίρι πράγμα για διάτρητη ιμπν Nawfal – είθε ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί του – από τη μητέρα λεπτό ο μπαμπάς κορίτσι καλοκαίρι ο γιος του Χασίμ Λύδδα ήταν Αμπντούλ Muttalib είπε : Διαδοχικές τα Quraish χρόνια Jdbh Oqahlt του δέρματος και να ρίξει το οστό , είπε : Ενώ είμαι ψέματα Ω Θεέ μου, ή Μωμ αν εγώ Με ένα διάσημο τηλέφωνο φωνάζοντας με μια σαχ φωνή λέγοντας : Ω, Κουράις, αυτός ο προφήτης στάλθηκε από εσάς, και αυτό κατά τη διάρκεια της αναχώρησής του, οπότε ζει στην καλοσύνη και γονιμότητα . Δεν βλέπεις από εσένα έναν ψηλό, λευκό οστό που χτυπάει δύο μάτια , έχει περηφάνια για αυτόν και ένα χρόνο αφιερωμένο σε αυτόν , αλλά αφήστε τον να σώσει αυτόν και τον γιο του και να στραφεί σ ‘αυτόν από κάθε κοιλιά έναν άνδρα , όχι από το Φλίσκονα νερό και έβλαψε από το καλό και για να λάβει τη γωνία , και στη συνέχεια επέλεξε προσεκτικά το Σώμα επτά φορές για να ζήσει ο πατέρας του FBI Felictsag και πιστεύει στους ανθρώπους , χωρίς να συμπεριλαμβάνει τον καθαρό και καλό για τον εαυτό του , όχι Vgshm αν θέλετε και ζείτε . Είπε : Έτσι η γνώση του Θεού έγινε μια φοβισμένη γυναίκα. Το δέρμα μου και το μυαλό του σηκώθηκαν. Το όραμά μου μειώθηκε, έτσι κοιμήθηκα στα ποτάμια της Μέκκας . Έτσι, η αγιότητα και το απαγορευμένο, αν παραμείνει μαζί του , είναι abtahi εκτός αν λέει ότι αυτό είναι το shaybah του επαίνου , αυτό είναι shaybah , και οι Quraish είναι πλήρεις μαζί του . Και τον έσπασε όλα τα κοιλιά μιας στάσης άνθρωπο και να μιλήσει και έλαβε βρυχάται και στη συνέχεια ανέβηκε στο πατέρα Qubais και γρονθοκόπησε άνθρωποι θαμμένοι γύρω του μία φορά συνειδητοποιούν την προσπάθειά τους μέχρι να κορυφωθεί η φτώχεια Vacetknoa Jnabiah και μαζί τους ο αγγελιοφόρος του Αλλάχ ειρήνη σ ‘αυτόν, που να την ημέρα που ο Γκιούλ μπορεί να εμφανιστεί ο Οαφ ή η αγωνία, ο Αμπντουλάχ Μουταλιμπ είπε : Ω Θεός επικράτησε ο Αλχάλπ Ο ανιχνευτής Κουρμπάς εσείς ο κόσμος είναι δάσκαλος και ο διαχειριστής είναι ο Μμπούκλ και ο Χόλα Αμπντάκ και ο Αμάκ Μπαντιράτ Αχράμκ παραπονιούνται για τη χρονιά τους που μπορεί να φορούν παντόφλες Oqahlt , Vasaman God και Amatarn Geetha φοβερό Mgdakka , αυτό που έβγαλε ο Eu στον ουρανό Pmaiha Okz κοιλάδα Bhgejeh Velsmat Sheikhan Quraish, λέει ο Abdul Muttalib : Συγχαρητήρια σε εσάς, Aba Al-Bathaa , Hanaa , δηλαδή , για εσάς ζήσατε τους ανθρώπους της Batha, και σε αυτό λέει Raqifa : Bashisa Al-Hamd, ο Θεός να ποτίσει την πόλη μας. Χάσαμε τη ζωή και το υπογραμμισμένο νερό. Έτσι τα νερά και τα δέντρα ζούσαν σε ένα χείμαρρο από τον Θεό με τον ευοίωνο. Δεν υπάρχει τίποτα στους λαούς της δικαιοσύνης ή του κινδύνου, και σε αυτό το χαντίτ είναι περίεργο που το εξηγούμε εν συντομία , λέγοντας : Η μητέρα του Αμπντ-Μουταλίμπ είναι μια σουνιτική πράξη . Και αντικατέστησε την Epast . Και η αραίωση του κόκαλου τον έκανε αδύναμο από την προσπάθεια . Και ύπνωση πρώτος ύπνος και ώρα αυγής . Hala εμπνευσμένη λέξη επιτάχυνση . Και Hia – περιορισμένη – βροχή και εύφορη , νωρίτερα βροχή και γονιμότητα Otakm . Και τα οστά συνδέοντας το μάτι είναι πιο δυνατά από τα μεγάλα . Μερικά έχουν λεπτή επιδερμίδα . Και το υψηλό ροχαλητό . Και λέγοντας : Έχει μια υπερηφάνεια που τον θλίβει, πρέπει να κρύβεται και να μην είναι περήφανος . Η Sunnah είναι ο τρόπος . Και καθοδηγήστε τον , δηλαδή , οι άνθρωποι το δείχνουν . Αφήστε τους να λάμψουν , με τον Σέιν και το Σιν , δηλαδή , αφήστε τους να ρίξουν , δηλαδή , αφήστε τους να πλύνουν . Τότε αμαρτία, οποιαδήποτε ανακούφιση και ανακούφιση . Και οι Fasht και Shaybah Al-Hamad έχουν μεγαλώσει τον τίτλο του Abdul Muttalib . Και ολοκλήρωσε , που είναι , όλοι ήρθαν . Και το χρονικό όριο για τη σιωπή του και λέγοντας : αγωνία, δηλαδή εγγύτητα . Το χαρακτηριστικό είναι απαραίτητο . Και οι αυλές δικαιολογίες . Και το έτος της ξηρασίας και της αγωνίας . Και εννοεί τους άξονες και τις παντόφλες προβάτων και καμηλών . Και χαλάσαμε πολύ . Χωρίς κόσμο . Και ο θόρυβος είναι πολύ καταρροή νερό . Και οι Σεΐχες . Και Aljzl κάθε αργά και μαύρα σύννεφα Jouni . Το ρητό του : στη φωνή του Σαχλ, που σημαίνει σε αυτό με ένα γλυκό . Και το ρητό του : Ένας άντρας είναι ψηλός, που σημαίνει ότι είναι ψηλός και αν είναι υπερβολικά ψηλός, λέγεται ότι είναι μακρύς με έμφαση . Και είπε : Αφήστε τον να φύγει , το delif είναι το αργό περπάτημα, λέγεται : περπατά όταν περπατά και το σκαλοπάτι . Και είπε : και σε αυτά καθαρή και καλή για χαρά – σημαίνει ο Αγγελιοφόρος του Αλλάχ ειρήνη σε αυτόν – και λέγοντας : Mviodh , ο Mufiod είναι αυτός που τραυματίζει την καρδιά του – μια καρδιά – πόνο . Πανικός, προσάρτηση, φόβος και πανικός . Και είπε : Το δέρμα μου στάθηκε, που σημαίνει το σφίξιμο, και ειπώθηκε : Ήθελε να σταματήσει τα μαλλιά μου, έτσι σηκώθηκε από πανικό . Και ο Θεός περιπλανήθηκε στο μυαλό και μπερδεμένος από τη σοβαρότητα του συναισθήματος . Και το ρητό της : Έτσι είναι η αγιότητα και το απαγορευμένο , αυτό είναι από το να ορκίζεσαι κάτι άλλο εκτός από τον Θεό και είναι παράνοια , και αυτό συνέβη από αυτό κατά την εποχή της άγνοιας, και αν αυτός είναι ο πολυθεϊσμός . Και το ρητό της : Έθαψαν γύρω του, δηλαδή περπατούν στο μονοπάτι της Λένα . Και το ευοίωνο αεροπλάνο είναι ένα αεροπλάνο, και το καλύτερο για το οποίο κηρύττει είναι επιβλαβές είναι ο Προφήτης, ο Θεός να είναι προσευχές και ειρήνη. Δεν είναι απίθανο η ανακούφιση των Quraish να οφείλεται στο γεγονός ότι αυτός, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, είναι ένας από αυτούς που ζητούν βοήθεια μεταξύ τους ….

Κορίτσι Αν ονειρευόσασταν να δεις ένα λαμπρό και όμορφο κορίτσι, αυτό προβλέπει ευχάριστα έργα και οικογενειακές απολαύσεις . Εάν είναι λεπτή και χλωμή, τότε αυτό σημαίνει ότι θα έχετε ανικανότητα στην οικογένεια και πολλές ατυχίες . Εάν ένας άντρας ονειρεύεται ότι είναι κορίτσι, θα είναι αδύναμος στο μυαλό ή θα γίνει ηθοποιός και θα αναλάβει τους ρόλους των γυναικών ….

…Οι σημαίες στα ρούχα θα ταξιδέψουν στο Χατζ . Και όποιος βλέπει ότι φοράει ένα λεπτό ένδυμα κάτω από τα ρούχα του, τότε θα έχει χρήματα για να σώσει, και το κρεβάτι του θα είναι καλύτερο από το άνοιγμα του, και αν το φοράει πάνω από τα ρούχα του, τότε δεν του αρέσει και έχει κάνει λάθος στο δικό του θρησκεία, είναι δημόσιο σε ακολασία, και ένα αναιδές φόρεμα είναι καλύτερο από ένα λεπτό φόρεμα . Εάν μια γυναίκα βλέπει ότι έχει φορέσει ένα λεπτό ένδυμα, είναι τιμή της, και αν φορά ένα παχύ ρούχο, είναι η σκληρή δουλειά της . Και τα ρούχα υφασμένα με χρυσό και ασήμι είναι καλά στη θρησκεία και στον κόσμο και στην επίτευξη του θανάτου . Και όποιος πιστεύει ότι φοράει μαλακά ρούχα μεγάλης αξίας, αυτό είναι μια καλή απόδειξη για τους πλούσιους και τους φτωχούς . Για τους σκλάβους, δείχνει τους άρρωστους . Η φθορά νέων ρούχων για τον πλούσιο θα βελτιώσει τα προς το ζην, γιατί οι φτωχοί έχουν πλούτο και ο οφειλέτης έχει το δικαίωμα να ξοδέψει ένα χρέος . Και όποιος κάνει μπάνιο και φοράει νέα ρούχα, η θλίψη του έχει φύγει, και θα είναι καλά . Και όποιος κάνει πλύση και δεν φοράει νέα ρούχα, αυτό που παίρνει από τον Faraj δεν ανταποκρίνεται στις υποθέσεις του σύμφωνα με το τι συμφωνεί . Εάν τα νέα ρούχα ήταν σκισμένα και σχισμένα, και σαν αυτά δεν μπορούν να επισκευαστούν σε εγρήγορση, τότε υποδηλώνουν ότι κανένα παιδί δεν γεννιέται από τον ιδιοκτήτη του, και αν μπορούν να επισκευαστούν, ο φορέας μαγεύεται . Και όποιος φοράει δύο ρούχα, φθαρμένα και διακοπεί, είναι ο θάνατός του . Και όποιος βλέπει ότι φοράει ένα φορεμένο ένδυμα, θα γίνει λυπημένος και άρρωστος . Και όποιος βλέπει ότι το ένδυμά του σχίζεται τυχαία, το πλάτος του θα σκιστεί και θα το χτυπήσει από την πλευρά ενός κακού ανθρώπου, και αν είναι σχισμένο για μεγάλο χρονικό διάστημα, η εντολή του θα απελευθερωθεί από αυτόν . Και αν δει ότι το ρούχο του είναι σκισμένο, τότε η θρησκεία του θα σκιστεί ή η ζωή του θα μειωθεί . Το άσχημο συνονθύλευμα των ρούχων δείχνει απώλεια και ανεργία . Και όποιος βλέπει υγρασία στα ρούχα του, μένει σε ένα ταξίδι, και είναι κλειδωμένος για κάτι για το οποίο ανησυχεί, και αυτό δεν γίνεται για αυτόν μόνο αφού στεγνώσει το ρούχο . Και όποιος το βλέπει σαν να πλένει τα ρούχα του ή τα ρούχα των άλλων, αυτό δείχνει το βάρος και τη βλάβη που είχε εκτεθεί στη σύνταξή του και δείχνει την εμφάνιση κρυφών πραγμάτων . Και όποιος βλέπει ότι όλα τα ρούχα του έχουν αφαιρεθεί από την εξουσία του . Όποιος βλέπει ότι σπαταλά ρούχα, αυτό είναι καλό σημάδι, εκτός αν το άτομο που ονειρεύεται είναι φτωχό, σκλάβος, φυλακισμένος ή οφειλέτης . Και όποιος βλέπει ότι φοράει γυναικεία ρούχα και έχει στη συνείδησή του ότι τα μιμείται, θα υποφέρει από σοβαρή και τρομερή εξουσία . Και αν δει ότι φορούσε γυναικεία ρούχα και πιστεύει ότι έχει κόλπο, τότε η κατάστασή του θα αλλάξει και θα απογοητευτεί . Και όποιος βλέπει ότι έχει άγνωστα ρούχα πάνω του, τότε η καρδιά του το γυρίζει όπως ήθελε . Και όποιος βλέπει ότι τρώει τα ρούχα του, τρώει τα χρήματά του . Εάν βλέπει σε ένα όνειρο ένα σκύλο που φοράει μάλλινο ένδυμα, αυτό δείχνει τη δικαιοσύνη και τη δικαιοσύνη του Σουλτάνου . Αν δει ένα λιοντάρι να φοράει ρούχα από βαμβάκι ή λινό, τότε είναι ένας άδικος ηγέτης που ληστεύει τους ανθρώπους από τα χρήματά τους . Και τα μπλε ρούχα είναι ένα σύννεφο και μια ψευδαίσθηση . Και όποιος είδε ότι φορούσε λινό ρούχο, θα έπαιρνε αξιοπρεπή διαβίωση και επιτρεπόμενα χρήματα . Και αφαιρώντας βρώμικα ρούχα σε ένα όνειρο, την απομάκρυνση των ανησυχιών, καθώς και την καύση τους . Η κατανάλωση νέων ρούχων τρώει χαλάλ χρήματα και η βρώμικη ρούχα τρώει απαγορευμένα χρήματα . Και η αγορά φθαρμένων ρούχων δεν αντιλαμβάνεται την ερμηνεία και η φθορά είναι η φτώχεια . Και τα πράσινα ρούχα είναι καλά γιατί είναι τα ρούχα των ανθρώπων του Παραδείσου . Εάν κάποιος βλέπει πράσινα ρούχα, αυτό υποδηλώνει τη θρησκεία, τη δύναμη και την αυξημένη λατρεία στο ζωντανό, και την καλή κατάσταση των νεκρών με τον Θεό Παντοδύναμο . Το να φοράς πράσινο για τους ζωντανούς δείχνει έναν τραυματισμό κληρονομιάς και δείχνει στον αποθανόντα ότι αναδύθηκε από αυτόν τον κόσμο ως μάρτυρας . Και η ερμηνεία του πράσινου είναι το Ισλάμ, και αν πιστεύει ότι το πέτυχε στον ύπνο του, τότε είναι ένας ευσεβής και θρησκευτικός άνθρωπος . Το κρύο δείχνει το καλό αυτού του κόσμου και του μέλλοντος . Τα καλύτερα μαύρα ρούχα είναι βλασφημικά και είναι πιο ισχυρά στην ερμηνεία από το μαλλί . Και η ψυχρότητα με ρίγες στη θρησκεία είναι καλύτερη από αυτόν τον κόσμο, και η κρύα από το τριφύλλι είναι απαγορευμένα χρήματα, και αν είναι από βαμβάκι, είναι ένα κοσμικό θρησκευτικό χρήμα ….

…Εάν βλέπετε ένα βαμβακερό φόρεμα σε ένα όνειρο, αυτό σημαίνει εύκολες συνθήκες . Αυτό το όνειρο δεν ακολουθείται από μεγάλες αλλαγές . Εάν ένα κορίτσι ονειρευόταν να πλέκει ένα βαμβακερό φόρεμα, αυτό σημαίνει ότι θα έχει έναν πρακτικό και ευημερούσα σύζυγο . Για μια παντρεμένη γυναίκα, σημαίνει μια ευτυχισμένη, αλλά μέτρια διαμονή ….

…Και όποιος βλέπει ένα λευκό βιβλίο χωρίς γραφή σε αυτό που έχει ληφθεί από την απουσία, τότε δεν είναι ο Μαχμούντ, και ειπώθηκε ότι το λευκό βιβλίο είχε δει χωρίς γραφή, ερμηνεύεται με δύο τρόπους, ζητώντας μια ανάγκη ή δεν το εκπληρώνω ….

…Και όποιος πιστεύει ότι το ένα χέρι είναι πιο λευκό από το άλλο, τότε θα ξεφύγει από το κακό και θα κερδίσει τη νίκη για όσους τον αντιτίθενται στον Παντοδύναμο λέγοντας: « Βάζω το χέρι σου στην τσέπη σου και θα βγει λευκό χωρίς κακό . Το στίχο ….

Φόρεμα πένθους Εάν ονειρεύεστε ότι φοράτε ρούχα πένθους, τότε αυτό σημαίνει κακή τύχη και δυστυχία . Και αν άλλοι φορούν πένθος, αυτό σημαίνει απώλεια και τις ανησυχίες που σε πλήττουν λόγω της στάσης των φίλων σου . Το να βλέπεις πένθος ρούχων για τους λάτρεις σε ένα όνειρο σημαίνει παρεξήγηση και δυνατότητα χωρισμού ….

…Και όποιος είδε ότι έβαζε το φόρεμα της γυναίκας του, θα είχε πρόβλημα ….

…Και όποιος βλέπει ότι το μουστάκι του είναι λευκό, τότε σκοπεύει ένα θέμα και μετά το προτρέπει ….

…Όσο για το λευκό θείο, αποσπάται με mumbo, και το κίτρινο καταστρέφεται από ασθένεια και δυσκολία από το άρωμα της μυρωδιάς του και το μίσος του για γεύση, δεν είναι καλό και το θείο μεταφέρεται με παράνομα χρήματα ….

…Ο Ιμπν Σιρίν είπε: Εάν το λευκό γυαλί είναι φτιαγμένο, ερμηνεύεται σύμφωνα με τη θρησκεία και τον κόσμο, ειδικά αν το όνομά του είναι γραμμένο σε αυτό, και αν είναι βασιλιάς, τότε θα ερμηνευτεί αμέσως μόλις λήξει ….

…Και όποιος βλέπει ένα λευκό dirham στην παλάμη του, δείχνει ότι έχει συμβεί ένα παιδί ….

Λευκό αλάτι : dirham και μάτι . Και καλά αλάτι dirhams σε αυτά και μνημείο ….

…Και όποιος βλέπει ότι πιάνει ένα κορίτσι ή κάποιος την δίνει, τότε ερμηνεύεται να τον παντρευτεί με μια γυναίκα των προαναφερθέντων .)…

…Και αν το κορίτσι είδε αυτό θα επηρέαζε τη μητέρα της ….

…Και όποιος είδε ότι έπιασε ένα νεαρό κορίτσι, τότε δείχνει ότι ένα αγόρι και η σάρκα του είχαν πάρει τα χρήματα από την πλευρά των γυναικών, όπως τον είδε και τον θλίβει ….

…Εάν είδε ότι γέννησε ένα κορίτσι και της μίλησε αμέσως, τότε ο Θεός Παντοδύναμος την ευλογεί με έναν γιο που κυριαρχεί στον λαό του ….

…Ο Al-Kirmani είπε ότι αν μια γυναίκα είδε ότι γέννησε ένα κορίτσι, ο σύζυγός της θα επωφεληθεί ….

…Εάν ονειρεύεστε ότι φοράτε νυχτικό, θα αρρωστήσετε με μια μικρή ασθένεια . Εάν βλέπετε άλλους στις πιτζάμες, θα λάβετε ανησυχητικά νέα για απουσιάζοντες φίλους . Η εργασία θα υποχωρήσει . Εάν ο εραστής δει τον αγαπημένο του στο νυχτικό, θα αντικαταστήσει έναν αντίπαλο ….

…Ύφανση του ενδύματος : Δηλώνει ταξίδι . Εάν υφαίνει το ένδυμά του και μετά το κόψει, τότε το θέμα που ζήτησε έχει φτάσει στο τέλος του και διακόπτεται . Εάν βρισκόταν σε διαμάχη, διακόπηκε και εάν ήταν υπό κράτηση, αφέθηκε ελεύθερος . Και η ύφανση του βαμβακιού, του μαλλιού, των μαλλιών και του αραβισμού είναι όλα ίδια . Βλέποντας το ρούχο διπλωμένο ως ταξίδι, και απλώνοντας το ρούχο κατά την άφιξή του από ένα ταξίδι ή την άφιξη του απουσιάζοντάς του ….

Και όποιος βλέπει ότι ο διάβολος έχει αφαιρέσει τα ρούχα του, απομακρύνεται από την κηδεμονία εάν είναι κυβερνήτης, ή έχει χτυπηθεί από μια περιουσία εάν είναι ιδιοκτήτης ενός χωριού, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ~ Ω γιος του Αδάμ, ο ο διάβολος δεν σε πειράζει . ~…

Και τρώγοντας βρώμικα ρούχα τρώνε απαγορευμένα χρήματα ….

…Αν ονειρευτήκατε να δείτε μολυσμένα και σκισμένα ρούχα, αυτό σημαίνει ότι κάποιος θα εξασκήσει εξαπάτηση που θα σας βλάψει . Να είστε προσεκτικοί με φιλικές σχέσεις με ξένους . Εάν μια γυναίκα ονειρεύεται ότι τα ρούχα της είναι λερωμένα με βρωμιά ή σκισμένα, τότε η αγνότητά της θα μουλιάσει στη λάσπη αν δεν είναι επιφυλακτική με τους συντρόφους της . Τα φρέσκα, καθαρά ρούχα σημαίνουν ευημερία . Εάν ονειρεύεστε ότι έχετε πολλά ρούχα ή μια ποικιλία από αυτά, αυτό αποτελεί αμφιβολία, καθώς μπορεί να χρειάζεστε τις ανάγκες της ζωής . Όσο για τον νεαρό άνδρα, αυτό το όνειρο σημαίνει ατυχείς ελπίδες και απογοήτευση ….

Και το Khula : τιμή, κηδεμονία και ηγεσία . Και τρώγοντας ένα νέο ένδυμα θα φάει χαλάλ χρήματα…

…Ο Ιμπν Σιρίν ρωτήθηκε για έναν άνδρα που είδε στο όνειρό του σαν να είχε μια νέα ρόμπα πάνω του, οι άκρες του κάηκαν από το κρύο του Γιαμάν, οπότε είπε ότι αυτό είναι το όραμα ενός ανθρώπου που είχε μάθει κάτι από το Κοράνι και μετά το ξέχασα ….

Όποιος βλέπει ότι έχει χτυπήσει το khufoof και δεν το φοράει, τότε πλήττει τον πλούτο των μη-mahrams και των σοφών, και δεν έχει αυτό το νόημα εκτός από το ότι είναι αξιέπαινο για τους ανθρώπους του ταξιδιού και τους κατοίκους της ερήμου . Και ορισμένοι από τους διερμηνείς είπαν ότι το όραμα των λευκών παντόφλων είναι πιο κατάλληλο από το κίτρινο ….