…Έχει αναφερθεί το όραμα όλων των αγοριών του Θεού – ο Παντοδύναμος – λέγοντας : ( και μπήκε στη φυλακή μαζί του ένα από αυτά τα αγόρια, είπε ότι το άλλο κρασί εποχής μου έδειξε και είπε ότι φέρνω το κεφάλι μου ψωμί τρώνε το πουλί από αυτόν Nbina Ptooelh Αληθινά σας βλέπουμε από ευεργέτες ). Surah Yusuf Al-Ayyam 41. Τότε τους είπε την ερμηνεία καθενός από αυτούς, οπότε είπε: ( O φίλοι της φυλακής, καθώς για έναν από εσάς, ο Κύριος του θα πιει κρασί, και ο άλλος χύνεται, και τρώτε φάρμακο από το κεφάλι του. ) Surat Yusuf, στίχος 36. Ο Γιουσέφ, ειρήνη σε αυτόν, ερμηνεύτηκε όπως του είπαν . Ένας από αυτούς σταυρώθηκε μέχρι που έφαγα το πουλί από το κεφάλι του , και ο άλλος έφυγε από τη φυλακή και υπηρετούσα τον βασιλιά . Ο Ibn Jarir και ο al-Hakim διηγήθηκαν σχετικά με την εξουσία του Αμπντουλάχ Μπιν Μασούντ – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – που είπε : (Τα αγόρια που ήρθαν στο Γιούσεφ – μπορεί να είναι ευλογίες και ειρήνη σε αυτόν – στο όραμα ήταν μόνο ψέματα, οπότε όταν άρχισε τα οράματά τους, είπαν : παίζαμε και Yusef είπε : (το θέμα στο οποίο θα έχετε υπό αμφισβήτηση .) Κυβερνήτης δήλωσε : αλήθεια για την κατάσταση των δύο σεΐχηδες συμφωνηθεί, χρυσή Συνοψίζοντας , ο γιος του πολλά, είπε : όπως καθώς ερμηνεύεται από τον Μουτζαχίντ και τον Abdul Rahman bin Zaid bin Aslam και άλλους , και αυτό το όνειρο συνοψίζεται Bbatal και πρέπει να ερμηνευτεί Ptooelh ….

…Χυμός και χυμός : πολύ καλός, οπότε όποιος το αναλάβει σε ένα όνειρο, θα κοιτάξω την κατάστασή του και αν είναι φτωχός, θα είναι πλούσιος και αν τα οράματά του για το κοινό είναι σαν να πιέζουν σταφύλια ή λάδι ή άλλα πράγματα σε κάθε μέρος, και ήταν τόσο γόνιμα και απελευθερώθηκαν . Εάν βλέπει ότι είναι άρρωστος ή φυλακισμένος, τότε δραπετεύει από την κατάστασή του αφήνοντας τους πιεσμένους από τη φυλάκισή του, και αν δει ότι έχει επιστροφές ή χρέη, τότε πρέπει να το πληρώσει και να επωφεληθεί από αυτό . Και αν το δει αυτό, ο αναζητητής της γνώσης και της Sunnah θα τον καταλάβει και θα συμπιέσει τη γνώμη του από το στήθος του . Και αν το βλέπει ως άγαμο, παντρεύεται, τότε το σπέρμα του θα βγει και γονιμοποιεί τα προς το ζην . Αν ο χυμός ήταν πολύς και είχε σύκα, κρασί ή γάλα με τον σουλτάνο . Και όποιος το είδε σαν να πιέζει τα σταφύλια και να το κάνει κρασί, κέρδισε την εύνοια με τον Σουλτάνο και απέκτησε απαγορευμένα χρήματα για την ιστορία του Ιωσήφ, ειρήνης σε αυτόν ….

…Είδε ότι αλέθει έναν φοίνικα . Εάν γίνει ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει φωλιά σαν φοίνικα, θα πάρει καλό και θα επωφεληθεί από τη γυναίκα του βασιλιά ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει πάρει έναν φοίνικα ή του έχει δοθεί, θα πλησιάσει τον γιο ενός βασιλιά και θα πάρει καλό από αυτόν, και η σάρκα του, τα φτερά του και τα κόκαλά του είναι χρήματα και χάρη από έναν βασιλιά ή έναν άνθρωπο μεγάλης μοίρας ….

…Το φύλλο φοίνικα σε ένα όνειρο είναι ένα ντύσιμο για μια γυναίκα ή έναν άνδρα . Μπορεί να δείχνει χρήματα ….

…Και όποιος βλέπει ότι τρώει από την ημερομηνία ή το μυστικό του, τότε θα κερδίσει κέρδος και τα προς το ζην, και όποιος βλέπει ότι έχει φτάσει σε μια ημερομηνία ή το έφαγε, θα χτυπήσει τα σημερινά χρήματα ενός γέρου και θα φάει ημερομηνίες είναι καλό προμήθεια, και όποιος βλέπει ότι τρώει ημερομηνίες με τους σπόρους, τότε αναμειγνύεται επιτρεπόμενο με ένα χαράμ, και όποιος βλέπει ότι έχει χτυπήσει μια ημερομηνία ή μία ημερομηνία Εάν η γυναίκα του είναι έγκυος, τότε έρχεται με ένα αρσενικό και όποιος πιστεύει ότι έτρωγε ημερομηνίες που σε αντίθεση με αυτόν θα έχει οστά και καθαρό χρώμα σε αυτόν τον κόσμο, τότε σκέφτεται για αυτό που ο Θεός έχει διατάξει και το απαγορεύει, και όποιος βλέπει ότι έχει χτυπήσει τις ημερομηνίες των ημερομηνιών, τότε σκοπεύει να ταξιδέψει και όποιος το βλέπει έχει χτυπήσει μια παλάμη, τότε θα χτυπήσει χρήματα. Είναι το όριο ενός φοίνικα, οπότε το θέμα στο οποίο προέρχεται από ένα επιχείρημα ή κάτι άλλο θα κλείσει…

…Το αλεύρι nakhil από φοίνικα – το όραμά του σε ένα όνειρο δείχνει τον κυβερνήτη που κάνει διάκριση μεταξύ σωστού και λάθους ….

…Οράματα ως προς τον ορισμό του όρου ** Πρώτον : ο ορισμός των οραμάτων όταν Μουσουλμάνοι μελετητές : Μουσουλμάνοι μελετητές εκθέτουν στον ορισμό του οράματος μιας ειδικής νομιμότητας αυτών των κειμένων που ο Vq Guet μεταξύ του οράματος και του ανθρώπου βλέπει στο δικό του όνειρο και Ε από αυτά τα κείμενα, τα οποία ξεκίνησαν οι επιστήμονες στους ορισμούς τους μέσω των οποίων συμφώνησαν οι σύγχρονοι Abu Qatada : ( αληθινά όνειρα του Θεού και το όνειρο του διαβόλου ) (1) και το δόγμα της χρονιάς σε αυτό το όραμα : ένα σύνολο πεποιθήσεων και ΕΙΣΑΓΩΓΗ Ο Θεός της Γάτας παραδόθηκε στην καρδιά του σκλάβου στα χέρια ενός βασιλιά ή ενός δαίμονα . Είτε με τα ονόματά τους οποιαδήποτε αλήθεια . Είτε το σκοπεύουμε, είτε είναι λάθος . Ο Ibn al- Arabi είπε : Αυτό είναι παρόμοιο στην περίπτωση της επαγρύπνησης που περιείχε σκέψεις για την ανθρώπινη καρδιά και σκέφτηκε ότι E ) T στη μορφή . Δηλαδή σε ένα σύστημα . Διαφορετικά, μπορεί να έρθει σε ένα μη συλλεκτικό εκχύλισμα . Και ορίστηκε προς τα εμπρός, είπε ο al-maziri : το δόγμα των Σουνιτών στην αλήθεια της Αποκάλυψης . Ότι ο Παντοδύναμος Θεός δημιουργεί πεποιθήσεις στην καρδιά του ύπνου, όπως τις δημιουργεί στην καρδιά του αφυπνισμένου, και Αυτός, Δόξα Του, κάνει ό, τι θέλει που δεν τον εμποδίζει να κοιμηθεί ή να ξυπνήσει, έτσι εάν δημιούργησε Αυτές οι πεποιθήσεις είναι σαν να τους έκανε μια επιστήμη για άλλα πράγματα που τα δημιουργεί στη δεύτερη περίπτωση, ή τα δημιούργησε . Και ήξερα ότι είναι : πεποιθήσεις που ο Θεός δημιουργεί στην καρδιά του ύπνου – όπως τις δημιουργεί στην καρδιά των αφυπνισμένων, έτσι αν τους δημιουργεί, είναι σαν να τους έκανε μια σημαία για άλλα πράγματα, τότε τα δημιουργεί στη δεύτερη περίπτωση, και αυτές οι πεποιθήσεις μερικές φορές πέφτουν στην παρουσία του βασιλιά, τότε αυτό που είναι εύκολο πέφτει μετά . Και μερικές φορές ο διάβολος είναι παρουσία πτώσεων πέρα ​​από αυτό που πονάει . (2) Στην πραγματικότητα, ο διαλογιζόμενος στη δασμολογική ειδοποίηση είναι παρόμοιος σε μεγάλο βαθμό με το παρατηρούμενο σήμα για τη διάκριση μεταξύ των δύο τύπων αυτού που βλέπει ο άνθρωπος στα όνειρά του . Για το οποίο θα μιλήσω στην επόμενη παράγραφο . Anne Alhadit παρατήρησε επίσης Acar από λέγοντας : ( αλήθεια τα όνειρα του Θεού , και το όνειρο του διαβόλου ) ότι ο Θεός δημιουργεί το όραμα και τις πεποιθήσεις που τους κάνουν ευχάριστη θέση να σημειωθεί ότι χωρίς την παρουσία του διαβόλου . Και δημιουργεί ό, τι είναι η γνώση για το τι βλάπτει την παρουσία του Σατανά, οπότε αποδίδει μια ανταμοιβή στον Σατανά για την παρουσία του μαζί της, ακόμη και αν δεν έχει πραγματική δράση . Αυτή είναι η έννοια του ρητού ( ειρήνη σε αυτόν ) (( Αποκάλυψη του Θεού και το όνειρο του διαβόλου )) δεν είναι στον διάβολο να κάνει κάτι . Μερικοί επιστήμονες : αυτό που έκανε ο διάβολος και ο αντίκτυπος των άμεσων αποδείξεων του hadeeth Jaber μπορεί να είναι ευχαριστημένος με τον Αλλάχ : Ένας άνδρας ήρθε στον Προφήτη, ειρήνη επάνω του, είπε : (( Είδα σαν να χτύπησε ο λαιμός μου, είπε : ( ένας από εσάς Btalb ο διάβολος δεν συμβεί αυτό; ) διηγείται από μουσουλμάνους και Ιμάμ Αχμέτ, και αυτόν τον όρο του ιμάμη Ahmad . στο το λόγο, όταν Ιμάμ μουσουλμανική : είπε: ο αγγελιοφόρος του Θεού : είδα σε ένα όνειρο, όπως αν το κεφάλι μου χτύπησε τον Vtdhrj Vachtddt στον αντίκτυπό του . Ο αγγελιοφόρος του Θεού στρεβλωτικός : ( δεν μιλάμε ανθρώπους Btalb ο διάβολος να πάει για ύπνο ) Ο Jabir είπε : Άκουσα τον Προφήτη ειρήνη επάνω του μετά από ένα κήρυγμα είπε : Hala φτιάχνοντας ένα από σας Btalb το διάβολο στο έργο του ύπνου . (3) ιμάμη Μοχάμεντ Safaareeni έλεος του Θεού είπε : να είναι Btalb ο διάβολος που βλέπει στο έργο του όνειρα τι λυπεί αυτόν . εισέρχεται ανησυχία και το θυμό και να τον μπερδεύουν το όραμά του . ο χειρισμός 0 είπε σε κάθε δράση που δεν είναι χρήσιμη : αλλά είσαι παίκτης , είπε σε μια συνέντευξη, είπε ο istinja, pe να είναι επάνω του ( ότι ο Σατανάς παίζει τα καθίσματα στους γιους του Αδάμ ) (4) δηλ. παρευρίσκεται στις τοποθεσίες, τα istinja και τα όργανα παρακολούθησης τραυματισμών και διαφθοράς; γιατί τοποθετείται ερημικά όπου ο Αλλάχ αποκαλύπτει πού διέταξε τους Αβράς και να αποφύγει την έκθεση στα μάτια των θεατών και του Μοχάμπ στον αέρα και στα ούρα του Ρτσάτα . όλα αυτά ο Σατανάς έπαιξε και αυτή η άποψη είναι σωστή, οπότε το όνειρο από τον Σατανά γίνεται πραγματικότητα . Είναι αυτός που τον απεικονίζει ως πραγματικότητα, όχι ως ανταμοιβή . Αυτό οφείλεται στη μόνιμη και δηλωμένη εχθρότητα του προς τους ανθρώπους . Η πράξη του διαβόλου αν το γεγονός του Ναάτα . Χωρίς μεταφορά . Ο Sayyid Qutb, ο Αλλάχ να τον κάνει έλεος, είπε : πάνω απ ‘ όλα . Αποφασίζουμε ότι η γνώση της φύσης της ή η μη γνώση της δεν έχει καμία σχέση με την απόδειξη της ύπαρξής της και την αλήθεια ορισμένων από αυτά . . . Μέχρι που είπε . . . Αντιλαμβανόμαστε τη φύση αυτών των οραμάτων με αυτόν τον τρόπο ότι τα εμπόδια του χρόνου και του χώρου είναι αυτά που εμποδίζουν αυτό το ανθρώπινο πλάσμα να δει αυτό που αποκαλούμε το παρελθόν και το μέλλον . Ή το κρυφό δώρο . Και ότι αυτό που αποκαλούμε το παρελθόν ή το μέλλον κρύβεται από τον παράγοντα του χρόνου . Το μακρινό παρόν κρύβει επίσης τον παράγοντα θέσης . Και ότι η αίσθηση του τι υπάρχει σε ένα άτομο, δεν γνωρίζουμε τη φύση του, ξυπνά ή ενισχύεται, έτσι ξεπερνά το εμπόδιο του χρόνου και βλέπει τι κρύβεται πίσω του σε μια αμφίσημη μορφή . Όχι μια επιστήμη, αλλά ένα ίχνος . Κ.λπ. τα λόγια του . Τότε είπε : Και μπορώ να ψέψω τα πάντα πριν ψέψω, ένα ατύχημα που μου συνέβη όταν ήμουν στην Αμερική και την οικογένειά μου στο Κάιρο . Και το είδα όταν ο ύπνος είδε τον γιο μιας αδερφής για μένα ως νεαρό άνδρα, με αίμα στο μάτι του που την εμπόδισε να δει . Έτσι έγραψα στην οικογένειά μου ρωτώντας για το δικό του μάτι . Η απάντηση μου ήρθε ότι το μάτι του είχε εσωτερική αιμορραγία και ότι υποβλήθηκε σε θεραπεία . Παρατηρείται ότι η εσωτερική αιμορραγία δεν φαίνεται από έξω . Ήταν μια δειγματοληπτική εικόνα εκείνων που φαίνονται με γυμνό μάτι κανονική όραση, αλλά ήταν κρυμμένη από την όραση της εσωτερικής αιμορραγίας στο κάτω μέρος, είτε το όραμα αποκάλυψε ότι το αίμα Mahjoub μέσα (5) ** Δεύτερον : ο ορισμός των οραμάτων όταν οι επιστήμονες δεν – Μουσουλμάνοι : Για τους επιστήμονες, τους μη μουσουλμάνους, υπάρχουν πολλές κατακριτέες ιστορίες για αυτό το θέμα, και ο λόγος για αυτό είναι ότι προσπάθησαν να βρουν γεγονότα που δεν γνωρίζουν το μυαλό στο οποίο απευθύνονται σε αυτό και πολλές άλλες πτυχές . Επίσης, δεν πιστεύουν ή πιστεύουν στην αποκάλυψη ή την ακοή, και επομένως τα λόγια τους ενοχλήθηκαν . Όποιος ανήκει στην ιατρική αποδίδει όλη την όραση στα τέσσερα μείγματα, που είναι φλέγμα, χολή, αίμα και μαύρο, για παράδειγμα : Λένε ότι όποιος έχει κατακλυστεί από πτύελα βλέπει ότι κολυμπά στο νερό, λόγω της καταλληλότητας του νερού για φύση των πτυέλων, και όποιος ξεπεραστεί από το κίτρινο βλέπει τις φλόγες, και αυτό δεν αποδεικνύεται από αυτό ούτε γίνεται συνήθως. Και αυτό που είπαν είναι ένας τύπος οράματος και το όραμα δεν περιορίζεται σε αυτό , γιατί γνωρίζουμε ότι μερικά από αυτά είναι από την ψυχή , μερικά από αυτά είναι από τον Σατανά και κάποια από αυτά είναι από τον πιο Ελεήμων . Και οι φιλόσοφοι ισχυρίζονται ότι οι εικόνες του τι συμβαίνει στη γη είναι το κορυφαίο Kalnicoh στον κόσμο που γειτνιάζει με μερικά από αυτά το Antakec στην καρδιά του ύπνου , και αυτή η θεωρία του Πλάτωνα είναι γνωστή ως η θεωρία των ιδανικών που οι περισσότεροι πιστεύουν ότι είναι διεφθαρμένοι από ο προκάτοχός του , επειδή Alantqash των ιδιοτήτων των αντικειμένων και τι συμβαίνει στα ανώτερα συμπτώματα του κόσμου , και τα συμπτώματα Μην το συζητάτε . Ορισμένοι μη μουσουλμάνοι μελετητές πρέπει να προσπαθήσουν να ξεδιπλώσουν το μυστήριο των ονείρων και την πρόσβαση μέσω του οποίου να κρίνουν την ανθρώπινη ψυχή, τα κίνητρα και τις τάσεις και τάσεις, ακόμη και να διατηρούνται . Έχει δημοσιεύσει το κόσμο του Σίγκμουντ Φρόιντ που ονομάζεται συντάκτης ( ανάλυση των ονείρων ) στο 1899 μ.Χ. , και βλέπει ότι η ( εγώ ) στην περίπτωση της επαγρύπνησης είναι αυτός που ελέγχει τη δύναμη του κινήματος, αυτή η λειτουργία διαταράσσεται κατά τη διάρκεια του ύπνου , και στη συνέχεια ξεθωριάζει μια μεγάλη λογοκρισία που επιβάλλεται από το μέρος ( είναι ) ή το υποσυνείδητο είπε : Η απόσυρση των ψυχολογικών αποστολών που η λειτουργία του ελέγχου ή η αποδυνάμωση επιτρέπει τώρα κάποια ελευθερία φαίνεται . Προβλεπόμενη κατάσταση ονείρου • Αβλαβής . Έχει χρησιμοποιηθεί « Freud » ανάλυση των ονείρων ως μέσο για την επίτευξη τα βάθη του ασυνείδητου και Akoshvh για τα μυστικά του . Η Άννα του Φρόιντ είναι όνειρα ως ~ Βασιλικός δρόμος ~ ( στο υποσυνείδητο που περιέχει τη σύμβαση και τα κίνητρα και τις καταπιεσμένες επιθυμίες . Και φροντίζει την ανάλυση των ονείρων από την επιστήμονα ~ Karen Horney ~ . Βλέπουν ότι τα όνειρα αυξάνουν την εικόνα για την κατάσταση και αποκαλύπτουν κάποιες τάσεις του ασθενούς προς τον κόσμο . αυτό είναι πιστεύεται « Aaark από το » ότι τα όνειρα αντανακλούν τις λογικές στοιχεία και τα στοιχεία παράλογο προσωπικά στον ίδιο χρόνο . (6) είναι αξιοσημείωτο από αυτή τη σύντομη παρουσίαση για τη δική τους άποψη σε αυτά περιλαμβάνονται : _ έμφαση στην η χρήση των ονείρων ως μέσο για να εισαγάγετε τον ασθενή «s κόσμο και να βρει την αιτία της ασθένειάς του , ή κατάσταση . . επικεντρώνονται μόνο στις έτσι – που ονομάζεται όνειρα Bodgat , η οποία σκέφτεται για τον άνθρωπο πριν από τον ύπνο του και στη συνέχεια να δούμε μετά τον ύπνο του , ή να επικεντρωθεί σε κάτι που δεν έχει καμία σχέση με τα όνειρα , αλλά είναι αυτό που κάνουν με τους ασθενείς σε ψυχιατρικές κλινικές αφού το κάνουν να χαλαρώσει στην κλινική και αφήνει να μιλήσει για τον εαυτό του και για τη δουλειά του, τη γυναίκα του και εκείνους τον , και τον γιατρό να παρακολουθεί αυτήν την ομιλία , και να μπαίνει μέσα από αυτόν τον προσωπικό ασθενή , και αυτό είναι πολύ διαφορετικό από τα οράματα που βλέπει ο άνθρωπος σε ένα όνειρο από τον βασιλιά της όρασης . Ο Sayyid Qutb λέει : λέει μια σχολή ψυχανάλυσης σχετικά με τη φύση του οράματος : το Photo Dreams αναπνέει από πεφτασμένες επιθυμίες απουσία συνείδησης, και αυτό αντιπροσωπεύει ένα μέρος των ονείρων . Αλλά δεν εκπροσωπούνται όλοι . Και ο ίδιος ο Φρόιντ . Σε όλο τον μη επιστημονικό έλεγχο του στη θεωρία του, αποφασίζει ότι υπάρχουν προφητικά όνειρα . (7) , λέει ο Μοχάμεντ Άλι Qutb υποστηρικτής του Σαγίντ Qutb : Θα έχουν υιοθετηθεί « Ofroed » σε περισσότερες αναλύσεις και συμπεράσματα για Alrai και στη συνέχεια κάθισε μέσω του οποίου οι κανόνες και οι βάσεις για την οποία χτίστηκε θεωρίες του στην ψυχολογία , αλλά • δυστυχώς – ότι ήταν με κατεύθυνση προς την κατεύθυνση των συμβόλων και των νοημάτων φυσικά, ή είναι ένα παρακμάζον ζώο, οπότε το άτομο δεν κάνει δικαιοσύνη στην ανθρωπότητά του , και το όραμα – χωρίς αμφιβολία – είναι μερική στην καθημερινή ζωή ενός ατόμου , αλλά είναι σε ένα πλαίσιο του αποκρυφισμός από τον κόσμο της αποκάλυψης, της συνύπαρξης της ζωής και της αισθητηριακής πρακτικής , ενός οράματος που δεν είναι ένα όραμα αλλά μια διορατικότητα , και μια κίνηση που δεν είναι με τα άκρα και τα όργανα, αλλά μόνο με τη συναισθηματική έννοια . (8) Ίσως ο καλύτερος από εμάς να εξηγήσουμε τον λόγο αυτής της αδυναμίας των ψυχολόγων στην κατανόηση των οραμάτων και να του δώσουμε το δικαίωμα του Imam al- Qurtubi είπε : προκαλεί σύγχυση παράνομη απροθυμία για αυτό που προήλθε από τους προφήτες από την ευθεία πορεία και αρκετές παρατηρήσεις στο απάντηση (9). ________________________________________ (1 ) Συμφωνήθηκε , ο Al – Bukhari αφηγήθηκε ως Fath al – Bari (369 \ 12 ) προς τα εμπρός Ibn Hajar . Το Ριάντ δημοσίευσε μια σύγχρονη μουσουλμανική βιβλιοθήκη όπως στην πυρηνική εξήγηση (17 \ 15 ) δημοσίευσε το αιγυπτιακό τυπογραφικό πιεστήριο και τους σταθμούς (2 ) Mohammed Safaareeni . Επεξήγηση των τρίδυμα Musnad Ahmad (1 /169 ) για την επίτευξη Zuhair Shawish i : Γραφείο του Ισλάμ 1392 e . (3 ) Αφηγείται mm όπως στην πυρηνική εξήγηση ( 15/27 ) στο Βιβλίο της Αποκάλυψης – op. Σιτ. ) Και αφηγήθηκε από τον Αχμάντ στην υπόλοιπη παλάμη Almktherin 0 στην παλάμη Ο Jaber bin Abdullah μπορεί ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί του που δημοσίευσε το Ίδρυμα Cordoba στην Αίγυπτο . (4 ) διηγείται από Abu Dawood στο Βιβλίο των Καθαρότητα . Ο Μπαμπ απόκρυψη της ανοιχτής έκδοσης του Ντάρ πίστευε ότι το επίτευγμα του Μωάμεθ Μουχιντίν Αμπντουλ Χαμίντ . Και βραβεία στο βιβλίο Purity and Sunnahs πόρτα Alarataad ούρων και κοπράνων . Εκδοτικός οίκος σκέψης . Αποκτήστε τον Mohamed Fouad Abdul Baki και τον Ahmed στον υπόλοιπο φοίνικα Almktherin στην παλάμη Jaber bin Abdullah – op – και δείτε τα λόγια του Imam Safaareeni για να εξηγήσετε τα trios Imam Ahmad • op • (170 \ 1 (5) Sayyid Qutb – στο σκιές του Κορανίου – δημοσιεύθηκε Dar Sunrise i 1402 e (4/1972) (6 ) βλέπε επέκτασης : Δρ . Χαμέντ Zahran . Ψυχικής Υγείας και ψυχοθεραπείας . (7) Σαγίντ Κουτμπ op (4/1972) (8) Mohammad Ali Qutb – Οδηγός Hieran για την ερμηνεία των ονείρων – Δημοσιεύθηκε από τη βιβλιοθήκη του Κορανίου – Κάιρο, σ. 5 (9) Ibn Hajar – Fath Al-Bari – προηγούμενη αναφορά ) (12/353) * Παραθέτω από τον Δρ Fahd Al-Usaimi ….

…Τι πιστεύετε ότι διαδίδετε τα υποκριτικά νέα της Νύχτας της Δύναμης σε ένα όνειρο; Είναι κοινό μεταξύ των ανθρώπων σε τέτοιες μέρες κάθε χρόνο για τον καθορισμό του Laylat al-Qadr, και ότι είναι η νύχτα αυτού του είδους, και πέρυσι μου φημολογήθηκε ότι έβαλα τη Νύχτα της Δύναμης ως τη νύχτα των είκοσι -πέντε, και για την εκπλήρωση της ευθύνης θα ήθελα να διευκρινίσω τα εξής : Ερώτηση / Υπάρχει ενδιαφέρον Προσδιορίστε τη νύχτα της εξουσίας; Ποια είναι η απόφαση για το τι κάνουν ορισμένοι στην ενημέρωση ή τον περιορισμό τους – με βάση τα οράματα – και με το πρόσχημα να τους παροτρύνουν να το πράξουν ή να αγωνιστούν για αυτά; Απαντώ σε αυτήν την ερώτηση μέσω των ακόλουθων σημείων : 1 / Η έκφραση των οραμάτων βασίζεται σε εικασίες και δεν βασίζεται στην κοπή. Προειδοποιώ επίσης να μην εισαγάγω οράματα στην πτυχή της λατρείας, γιατί η θρησκεία έχει ολοκληρωθεί . 2 / Αναγνωρίζουμε ότι το όραμα του πιστού είναι αληθινό, και ότι είναι μέρος των μερών της προφητείας, και υποστηρίζουμε επίσης το κήρυγμα του καλού με αποδείξεις : το ρητό του Προφήτη [ Δεν υπάρχει τίποτα από την προφητεία εκτός από τους ευαγγελιστές . Είπαν : Ποια είναι τα καλά νέα; Είπε ότι το δίκαιο όραμα το βλέπει ο πιστός ή το βλέπει ο ίδιος ], αλλά το όραμα του πιστού μπορεί επίσης να είναι λανθασμένο, και δεν υπάρχει καμία αναφορά για τον αλάθητο σήμερα που μπορεί να αποφασιστεί από αυτό ή από αυτό . 3 / Ότι αυτό το ummah εξέδωσε καλύτερα λόγια και καλύτερες πράξεις από το προηγούμενο, και έζησαν ολόκληρο το μήνα, και αυτό το ummah δεν θα είναι κατάλληλο εκτός από αυτό που είναι δίκαιο στην αρχή του . 4 / Ο Αγγελιοφόρος, ο Θεός, οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, δεν ενημέρωσε τους Συνεργάτες για μια συγκεκριμένη νύχτα, αλλά μάλλον είπε ότι ήταν τις τελευταίες δέκα ημέρες, ή τις τελευταίες επτά ημέρες, και αυτό είπε αφού έμαθε ότι Μερικοί από τους συντρόφους του, μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένοι μαζί τους, είδαν τη Νύχτα της Δύναμης σε ένα όνειρο, οπότε είπε όπως στο Χαντίθ που διηγήθηκε. Ο Αλ-Μπουχάρι στο Σαχχί του : [ Βλέπω τα οράματά σας να συγκρούονται – δηλαδή, συμφώνησαν – τις τελευταίες επτά ημέρες, οπότε όποιος τα ερευνήσει θα πρέπει να τα ερευνήσει τις τελευταίες επτά ημέρες . ~ Αυτό το ζήτημα ήταν ένα από τα σημαντικά ζητήματα με τα οποία συνεργάστηκαν οι Συνεργάτες, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί τους, έως ότου αναφέρθηκε ότι συνήθιζαν να εκτελούν Ιτικαΐφ μέσα στις δέκα ημέρες, αναζητώντας το, και αυτό είναι προτού ορίσει ο Προφήτης τις τελευταίες δέκα ημέρες . 5 / Βλέπω τον ειρήνη του Προφήτη πολλές φορές τη νύχτα, και βγήκε για να πει στους συντρόφους έξω, μετά την Ονίσσα, και είπε ότι είδε σε ένα όνειρο ότι προσκύνησε σε νερό και λάσπη, ήρθε ένα σύννεφο Vmatart μέχρι την οροφή του Sal του τζαμιού – ήταν φύλλα φοίνικα – προσευχή και κρατήθηκε, ο αφηγητής είπε : Είδα τον Αγγελιοφόρο, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, να προσκύνησε σε νερό και λάσπη, μέχρι που είδα ένα ίχνος λάσπης στο μέτωπό του, και αυτό είναι επιβεβαίωση του οράματός του, να τον ευλογεί ο Θεός και να του δώσει ειρήνη, άφησε την πρωινή προσευχή με το πρόσωπό του γεμάτο λάσπη και νερό . 6 / Ήρθε στο Σαχχ ότι, για να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, είπε : [ Βγήκα για να σας πω για τη Νύχτα του Πεπρωμένου, και κοίταξα – δηλαδή, τσακώθηκα και υποστήριξα – έτσι και έτσι, και ανατράφηκε, και ελπίζω ότι θα ήταν καλό για εσάς …….] Χαντίθ . Ο Al-Subki al-Kabeer συνήγαγε από αυτήν την ιστορία, όπως αναφέρεται στο Fath al-Bari 4/286: Είναι επιθυμητό να κρύβεται η Νύχτα της Δύναμης σε όσους την είδαν . Αυτό συμβαίνει επειδή ο Θεός αποφάσισε στον προφήτη του ότι δεν τον ενημέρωσε για αυτό . Και όλα τα καλά είναι αυτά που προορίζονται για αυτόν, οπότε είναι επιθυμητό να τον ακολουθήσουμε σε αυτό . 7 / Το νόημα του ρητού του, να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού : [ Μπορεί να είναι καλό για σένα ]: Εάν η Νύχτα της Δύναμης διοριστεί σε μια συγκεκριμένη νύχτα, θα περιοριστεί σε αυτήν, τότε η λατρεία λείπει σε άλλη , και αυτό συνέβη και συμβαίνει από πολλούς ανθρώπους, έτσι ώστε να υπάρχουν μερικοί που στέκονται για τη νύχτα που φημολογείται ότι είναι Laylat al-Qadr, και αφήνουν τα υπόλοιπα , και αυτό είναι ένα μεγάλο λάθος – όπως εξηγήσαμε νωρίτερα -. 8 / Είναι καλύτερο για τους μουσουλμάνους να μην μεταδίδουν τέτοια νέα σχετικά με τον καθορισμό του Laylat al-Qadr ή να δημοσιεύουν μερικά από τα λόγια εκείνων που το εκφράζουν, ως τη νύχτα αυτού του και αυτού του μήνα, όταν αποδεικνύεται από οι σωστές αφηγήσεις, ότι η απόκρυψή της ήταν για σοφία και υπάρχει καλό για την ummah, και καλό για να ακολουθήσει ό, τι προήλθε από τον Αγγελιοφόρο, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη . 9 / απαιτείται από τους μουσουλμάνους γενικά επιμέλεια και λατρεία και εργασία σε αυτόν τον ολόκληρο μήνα, ο τελευταίος από αυτούς και συγκεκριμένα δέκα , ήταν ο ειρήνης του Προφήτη όπως δήλωσε σε μια συνέντευξη με την Aisha : Εάν δέκα μπήκαν να σφίγγουν την ποδιά, και να ζήσουν για τη νύχτα, και ξύπνησε την οικογένειά του ] , και σε αυτή την αναφορά στο να προτρέψουμε να βελτιώσουμε το συμπέρασμα, ο Θεός σφραγίζει καλά για εμάς. Αμήν, Κύριε των κόσμων … Και ο Θεός ξέρει καλύτερα ….

…Λέγεται ότι το όραμα του φοίνικα στο σπίτι δείχνει τη συγγένεια του με έναν καθαρόαιμο άνδρα, και αν στεγνώσει, διαχωρίζονται ….

Φοίνικας Το να βλέπεις έναν φοίνικα σε ένα όνειρο είναι καλός οιωνός και προβλέπει καλύτερες συνθήκες και μια ευτυχισμένη ζωή . Εάν ένα κορίτσι ονειρεύεται ότι περπατούσε σε έναν δρόμο κάτω από φοίνικες, αυτό προφητεύει ένα ευτυχισμένο σπίτι και έναν πιστό σύζυγο . Εάν οι φοίνικες ήταν μαραμένοι σε ένα όνειρο, αυτό προβλέπει ότι κάποιες ξαφνικές θλίψεις θα ταρακουνήσουν τις γλυκές μέρες τους ….

…Και όποιος βλέπει ότι ανεβαίνει έναν φοίνικα, θα είναι σε θέση να ξεπεράσει έναν άνθρωπο τιμής, και αν πέσει, δεν θα εκπληρώσει αυτό που περίμενε ….

…Το φοίνικα : Αυτός είναι ο άνθρωπος της γνώσης, και ο γιος του και ο θάνατός του τον διακόπτει, και η παλάμη δέντρο είναι ένας άνθρωπος από τους Άραβες, Haseeb Nafaa, ένας έντιμος επιστήμονας που είναι υπάκουος με τους ανθρώπους, την καταγωγή του είναι φυλή του, και οι κορμοί του είναι καταστροφικοί, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Επιτρέψτε μου να σας σταυρώσω στους κορμούς της παλάμης .» Και η αγωνία των συντρόφων του ενισχύει αυτούς και τα χέρια τους, για επιπλέον φύλλα για παιδιά και απογόνους . Και ο τραυματισμός στην παλάμη είναι πολύ για τον κυβερνήτη και το εμπόριο για τον έμπορο και ο έμπορος έχει κέρδος . Ίσως ένας φοίνικας να ήταν μια έντιμη γυναίκα με πολλά καλοσύνη και ανάμνηση . Και η ξηρή παλάμη είναι υποκριτής . Και όποιος βλέπει σαν οι άνεμοι να ξεριζώνουν τους φοίνικες, μια επιδημία συνέβη εκεί, και ίσως αυτό ήταν βασανιστήριο σε αυτήν την πόλη από τον Θεό Παντοδύναμο ή τον Σουλτάνο, και χρήματα χύθηκαν σε αυτήν, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος είπε : «Έχει άρωμα ίσο στη διαβίωση των πιστών . ~ Είδα τον κ. Humairi τον αγγελιοφόρο του Αλλάχ ειρήνη σε αυτόν όπως στη γη του έλους με τον Nakheel, και στην καλή της γη δεν είναι φυτό όπου, είπε, ειρήνη σε αυτόν : Ξέρετε ποιος αυτός ο τόπος; Είπε : Όχι, είπε : Αυτό είναι για τον άνθρωπο του Al Qais bin Hajar. Πάρτε αυτήν την παλάμη που βρίσκεται σε αυτήν και φυτέψτε την σε αυτή την καλή γη . Έκανα λοιπόν αυτό που μου είπε να κάνω, και όταν ήρθα στον Ιμπν Σιρίν ενώ ήμουν αγόρι, του είπα το όραμά μου, και χαμογέλασε και είπε : Ω αγόρι, λέτε ποίηση; Είπα όχι . Είπε : Όσο για σένα, θα πεις ποίηση σαν άντρας μέτρησης εκτός από το ότι λες για καθαρούς ανθρώπους. Η αναφορά των φοινίκων έχει αναφερθεί στην αρχή του κεφαλαίου ….

…Ο ανεμιστήρας είναι σε ένα όνειρο σημαίνει άνεση και ανακούφιση από τις αντιξοότητες, και πλούτος μετά τη φτώχεια, ειδικά αν ο θαυμαστής είναι Υεμένης . Ίσως ο ανεμιστήρας αναφέρεται στη γυναίκα και τον γιο . Και αν ήταν φτιαγμένο από φύλλα φοίνικα, θα έδειχνε τα χρήματα από το ταξίδι . Και ο ανεμιστήρας είναι ένας άντρας στον οποίο ξεκουράζονται οι άνθρωποι ….

…Ο Jaber al-Maghribi είπε ότι το όραμα του φοίνικα εξηγείται από τον Σουλτάνο ….

…Τα βουνά, τα δέντρα και οι σπηλιές είναι καταφύγιο, καταφύγιο και καταφύγιο . Και όποιος βλέπει ότι κόβει ένα δέντρο ή έναν φοίνικα, αυτός ή κάποια από την οικογένειά του θα αρρωσταίνουν και μπορεί να είναι θάνατος αν το ξεριζώσει ….

…Το αλεύρι nakhil από φοίνικα – το όραμά του σε ένα όνειρο δείχνει τον κυβερνήτη που κάνει διάκριση μεταξύ σωστού και λάθους ….

…Οι φοίνικες με ραντεβού σε ένα όνειρο δείχνουν τα προς το ζην . Εάν δει έναν ασθενή, δηλώνει την ανάρρωσή του . Η γύρη μπορεί να υποδηλώνει το θάνατο του ασθενούς, τη φυλακή ή την αποθήκευση και αποθήκευση αγαθών . Και όποιος βλέπει έναν φοίνικα, το αστέρι του έρχεται στο καλό . Αν γίνει κίτρινο και δεν το φάει, τότε έχει εξουσία και θυμώνει τον ιδιοκτήτη της γύρης, τότε είναι ικανοποιημένος με αυτόν . Είναι τα χρήματα που τον πλησιάζουν ….

…Η ελιά : Ένας ευλογημένος άνθρωπος είναι ευεργετικός για την οικογένειά του, και οι καρποί του είναι η θλίψη και η θλίψη τους για εκείνους που τον έχουν πληγεί, ή την κατοχή του ή το τρώει. Ίσως να έδειχνε θρησκείες και αιρέσεις, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος παρομοίασε μια καλή λέξη με ένα καλό δέντρο, που είναι το φοίνικα, και ο Αγγελιοφόρος του Θεού, να του δώσουν οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, να το δώσει στον μουσουλμάνο, και ο πρώτος δέντρο που κράτησε σε ένα όνειρο, με την προσευχή που κράτησε στο ummah του ….

…Το να βλέπει κανάτα σε ένα όνειρο ερμηνεύεται ως καλή διάθεση, ηρεμία και επιτυχία στην εργασία . Μια σπασμένη στάμνα σημαίνει απώλεια φίλων . Αν ονειρευτήκατε κανάτες γεμάτες αραιωτικά υγρά, τότε κάποιος σκέφτεται για τα ενδιαφέροντά σας εκτός από εσάς . Πολλοί φίλοι θα ενώσουν για να σας κάνουν ευτυχισμένους και να σας ωφελήσουν . Εάν η κανάτα είναι άδεια, η συμπεριφορά σας θα σας απομακρύνει από τους φίλους και την κοινωνική θέση . Οι σπασμένες κανάτες υποδηλώνουν ασθένεια και αποτυχία λειτουργίας . Εάν πίνετε κρασί από μια κανάτα, θα απολαύσετε έντονη υγεία και θα βρείτε ευχαρίστηση σε όλους τους τομείς . Θα έχετε αισιόδοξες απόψεις . Εάν πάρετε μια αηδιαστική δόση από μια στάμνα, η απογοήτευση και η αηδία θα ακολουθήσουν τις χαρούμενες προσδοκίες ….

…Χυμός : Δείχνει τη γονιμότητα για εκείνον που το έλαβε, οπότε όποιος βλέπει ότι πιέζει το κρασί, εξυπηρετεί την εξουσία και παίρνει μεγάλα θέματα στα χέρια του ….

…Τρώγοντας το άγονο πουλί : για να πλοηγηθείτε στην ανατροπή και το ξεθώριασμα, και το να βλέπεις το κρασί στο εξοχικό σπίτι είναι μια επιτυχία . Και αν η αγάπη είναι μέσα στο νερό και είναι σε ένα σπίτι, τότε είναι μια πλούσια και γεμάτη γυναίκα . Και αν η αγάπη του νερού είναι για το πότισμα, τότε είναι ένας άνθρωπος με μεγάλα χρήματα και ένα μεγάλο κόστος για χάρη του Θεού . Αγάπη, αν υπάρχει ξίδι σε αυτό, τότε είναι ένας ευσεβής άνθρωπος, και αν υπάρχει αφρός σε αυτό, τότε είναι γεμάτος χρήματα, και αν είναι μέσα του, τότε είναι άρρωστος . Ένας άνδρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Είδα σαν να είχε σπάσει η κρυφή μνήμη του σπιτιού μου . Είπε : Εάν πιστεύετε ότι θα χωρίσετε τη γυναίκα σας . Ήταν έτσι . Al-Raouq : Ένας ειλικρινής άνθρωπος που λέει την αλήθεια . Το μπουκάλι είναι ένας υπηρέτης που είναι απρόθυμος να μεταφέρει χρήματα, και ο ewer είναι υπηρέτης, με βάση αυτά που ο Θεός Παντοδύναμος λέει : «Ένας άνθρωπος που αθανατοποιείται από κύπελλα και κανάτες θα κυκλοφορήσει πάνω τους ». Όποιος το βλέπει σαν να πίνει από μια κανάτα, θα έχει ένα παιδί από το ummah του, και οι κανάτες εξυπηρετούν το ανάστημα στα τραπέζια . Και αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Έβλεπα σαν να έπινα από ένα κονδυλώματος που είχε δύο τρύπες, μία από τις οποίες ήταν γλυκιά και η άλλη αλμυρή . Είπε : Φοβάστε τον Θεό, γιατί διαφέρετε με την αδερφή της γυναίκας σας ….

…Ένα φλιτζάνι τσάι Εάν ονειρευόσασταν φλιτζάνια τσαγιού, αυτό προβλέπει ότι θα φροντίσετε να προετοιμάσετε και να τακτοποιήσετε όλες τις απαιτήσεις απόλαυσης και χαράς . Εάν μια γυναίκα σπάσει τα φλυτζάνια τσαγιού ή τα βλέπει σπασμένα, ένα ξαφνικό ατύχημα θα κλονίσει την ευτυχία και την τύχη της . Αν πίνεις κρασί σε ένα φλιτζάνι τσάι, αυτό προφητεύει χαρά και καλή τύχη μαζί στο εγγύς μέλλον ….

…Το χτύπημα με μαστίγια σε ένα όνειρο είναι κακές λέξεις, και αν ρέει αίμα από αυτόν, τότε είναι μια απώλεια χρημάτων . Και το ξυλοδαρμό με μαργαριτάρια είναι ζωή νεκρή . Το χτύπημα του σπαθιού είναι απόδειξη νίκης επί των εχθρών . Και ξυλοδαρμό στις μασχάλες τμημάτων του μεταξύ της οικογένειας και των συγγενών του . Το χτύπημα είναι καλό και είναι γνωστό στους ξυλοδαρμούς . Και αν δει ότι ένας άγγελος τον χτυπά, τότε θα είναι ντυμένος, και αν τον χτυπήσει στην πλάτη του, πληρώνει το χρέος του, και αν τον χτυπήσει λόγω της αναπηρίας του, θα τον παντρευτεί . Το ξυλοδαρμό κηρύσσεται, οπότε όποιος βλέπει ότι χτυπά έναν άντρα στο κεφάλι του, θέλει το κεφάλι του να πάει . Εάν τον χτυπήσει στο βλέφαρο του ματιού του, θέλει να παραβιάσει τη θρησκεία του . Αν τραβήξει τις λεπίδες του βλεφάρου του, τότε θέλει μια καινοτομία από αυτόν, οπότε αν τον χτυπήσει στο κρανίο του, αυτός που τον χτυπά θα τον πάρει . Και ο ξυλοδαρμός είναι ένα ικεσία : Άρα όποιος βλέπει ότι χτυπάει ένα γαϊδούρι είναι ο αναβάτης του, τότε δεν τρώει παρά μόνο αφού καλέσει τον Παντοδύναμο Θεό και τον ρωτήσει . Αν είδε ότι χτύπησε έναν άνδρα, τότε πρέπει να προσευχηθεί εναντίον του . Και χτύπησε εκτός από τη γυναίκα κάτω από το χέρι του, λόγω του πλεονεκτήματος του κακοποιού για αυτούς . Και αν είδε ότι ξυλοκοπήθηκε, τότε αυτό είναι μια καλή απόδειξη, εάν το χτύπημα δεν ήταν μερικοί άγγελοι ή μερικοί από τους νεκρούς, και το χτύπημα με το περπάτημα είναι μια κακή απόδειξη επειδή είναι από δέρμα, και το ίδιο χτυπά με καλάμι, και αν βλέπει ότι χτυπά κάποιον άλλο, τότε είναι πιο ευεργετικό γι ‘αυτόν παρά εάν κάποιος άλλος τον χτυπήσει . Και ειπώθηκε : Ο ξυλοδαρμός και το μαστίγιο εξηγούνται ότι γνωρίζουν ότι ο ξυλοδαρμός γνωρίζει καλές συμπεριφορές . Και ξυλοδαρμό σε ένα ονειρικό ταξίδι . Όποιος βλέπει ότι χτυπά το έδαφος, θα ταξιδέψει . Και όποιος είχε εκατοντάδες βλεφαρίδες στον ύπνο του, τότε έχει διαπράξει πορνεία ή ανησυχεί για αυτό . Το μαστίγιο των σαράντα βλεφαρίδων είναι κρασί, και το μαστίγιο ογδόντων βλεφαρίδων είναι το ρίξιμο των ανδρών των γυναικών . Και όποιος δει έναν νεκρό τον χτυπά, και ο νεκρός είναι θυμωμένος, επειδή αυτός που χτυπήθηκε έχει διαπράξει αμαρτία ή έχει αποφασίσει εναντίον του, και ότι ο νεκρός βρίσκεται στην κατοικία της αλήθειας, δεν είναι ικανοποιημένος παρά μόνο με αυτό που Ο Θεός ευχαριστεί . Και χτύπησε το ζωντανό για τη νεκρή δύναμη στη θρησκεία του . Και ειπώθηκε : Αυτός που είδε έναν νεκρό που τον είχε ξυλοκοπήσει πήρε καλύτερα από το ταξίδι, και ειπώθηκε : Όποιος χτύπησε ένα νεκρό άτομο θα εξοφλήσει το χρέος του, και θα χτυπήσει ένα άτομο χωρίς να γρατσουνίσει ή οδυνηρό ρουχισμό, αν αυτό είναι στο χειμερινή σεζόν . Ο ξυλοδαρμός του ζώου είναι πειθαρχία για εκείνον που δεν αξίζει το ζώο και για εκείνον που δεν αξίζει άγνοια και επιθετικότητα ….

…Η εγγύηση είναι σε ένα όνειρο ενδεικτικό της δέσμευσης σε αυτό που του εγγυάται. Εάν το περιεχόμενο είναι καλό, όπως η φιλανθρωπία που εγγυάται για λογαριασμό άλλων ή η εξάλειψη μιας ανάγκης ή ανακούφισης για κάποιον που είναι ανήσυχος, δείχνει τη βιασύνη του να κάνει καλό και να τον βοηθήσει . Και αν το περιεχόμενο στο όνειρο ήταν κρασί ή απαγορευμένα χρήματα, αυτό δείχνει πρόστιμο και φτώχεια, επειδή ο εγγυητής είναι υπεύθυνος και η εγγύηση στο όνειρο είναι πρόστιμο στο ξύπνημα . Και όποιος βλέπει ότι έχει εγγυηθεί κάτι για λογαριασμό ενός άνδρα, μαθαίνει από την ηθική του . Η εγγύηση μπορεί να είναι τύψεις ….

…Και αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Προφήτη, να του δοθούν οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, και είπε: Αγγελιοφόρος του Θεού, απόψε είδα την ψυχή μου και το μυαλό μου να συγκεντρώνονται στην εικόνα των ανθρώπων, οπότε ήρθε σε μένα και έπινα κρασί μαζί μου όπως κάναμε στο Jahiliyyah, οπότε είπε, ειρήνη σε αυτόν : Το μυαλό ερμηνεύεται διαιρώντας τον κόσμο και η ψυχή ερμηνεύεται διαιρώντας τη μετά θάνατον ζωή ….