…Υποθήκη Όποιος βλέπει σε ένα όνειρο ότι είναι όμηρος σε ένα μέρος έχει αποκτήσει πολλές αμαρτίες για τον εαυτό του, οπότε είναι όμηρος μαζί τους . Και όποιος βλέπει ότι έχει μια υπόσχεση με υποθήκη, πρόκειται να καταπιεί κάποιον άλλο με το σκοτάδι, οπότε ο τρέχων απαιτείται από αυτόν μέχρι να αποδεσμεύσει την υποθήκη του . Η υποθήκη προέρχεται από την απόδειξη του πράγματος και της μονιμότητάς του, και είναι ενδεικτικό της αδράνειας, της γνώσης των σκανδάλων ή του τι παραμένει ένα άτομο ως όμηρος του ατόμου που το λέει . Η υποθήκη μπορεί να υποδηλώνει θλίψη και ταλαιπωρία με αγάπη, έτσι ώστε η καρδιά του να επιστρέψει σε αυτήν με την οποία είναι απασχολημένος . Εάν σε ένα όνειρο υποθηκεύσει κάτι πολύτιμο σε κάτι απεχθές, θα πληγεί με την αγάπη ενός απεχθούς ατόμου . Καταναλώνει πολύ . Ίσως η υποθήκη σε ένα όνειρο να δείχνει κακή σκέψη για τον ενυπόθηκο και τον ενυπόθηκο, και ίσως η υποθήκη να υποδεικνύει ταξίδι ….

…Al-Deek : Στην προέλευση της ερμηνείας είναι ένας ξένος ιδιοκτήτης σκλάβος ή ένας απόγονος ενός Mamluk . Το ίδιο ισχύει και για τα κοτόπουλα, επειδή είναι σαν αιχμάλωτοι με τον γιο του Αδάμ, και δεν πετούν, και το κεφάλι του σπιτιού είναι ένα από τα Mamelukes, ακριβώς όπως η κότα είναι το κεφάλι του σπιτιού από τους υπηρέτες και τους σκλάβους γυναίκες : ο κόκορας υποδηλώνει επίσης έναν άνδρα με έντονο σθένος, και μια φωνή όπως το μουζέν, και τον σουλτάνο που είναι υπό την κυριαρχία των άλλων, επειδή είναι με τον μεγάλο του , διότι τον κατέλαβε, επειδή ο Νώε, ειρήνη πάνω του, μπήκε στον κόκορα και τις σκάλες στο πλοίο, και όταν το νερό έτρεξε και η άδεια δεν προήλθε από τον Θεό Παντοδύναμο, για να βγάλει εκείνους μαζί του στο πλοίο, ζήτησε από τον Νώε να του επιτρέψει να βγει έξω για να του φέρει τα νέα για το νερό, και έκανε τον κόκορα να είναι όμηρος μαζί του, και ειπώθηκε ότι ο κόκορας ήταν μέσα του, οπότε βγήκε και ύπουλος και δεν επέστρεψε , έτσι ο κόκορας κατέκτησε, και ήταν συν-πιλότος, και έγινε οικιακός κρατούμενος, και τις σκάλες ήταν χιλιάδες και έγιναν άγριοι . Είναι ένα πουλί μεγαλύτερο από ένα κοτόπουλο, με κόκκινα μάτια . Και ειπώθηκε ότι ο κόκορας είναι ένας άντρας με δέρμα πολεμιστή με κακή ηθική, μιλά καλά λόγια χωρίς όφελος, και σε κάθε περίπτωση είτε ανήκει είτε είναι απόγονος του βασιλιά . Λέγεται ότι όποιος σκότωσε έναν κόκορα έδειξε ότι δεν απάντησε στο μουτζέν, και μερικοί από αυτούς είπαν : Αυτός που είδε ότι είχε γυρίσει έναν κόκορα πέθανε αμέσως . Και οι νεαροί στρόφιγγες είναι Mamluks, ή αγόρια, παιδιά Mamluks . Ομοίως, οι γυναίκες κοτόπουλα κοτόπουλου είναι αγόρια γειτονιάς, σκλάβοι ή κορίτσια . Και η ομάδα των πτηνών είναι αιχμαλωσία και δούλοι. Ο Umar bin al-Khattab, ο Θεός μπορεί να είναι ευχαριστημένος μαζί του, είπε : Είδα ότι ένας κόκορας μου ράβωσε ένα ή δύο κλικ, ή είπε τρία, και οι ιστορίες της ήταν στην Asma bint Amees και είπε : Ένας μη Άραβας άντρας θα σε σκοτώσει . Ένας άντρας ήρθε στο Abu Awn al-Darrab και είπε : Είδα ότι σαν ένας μεγάλος κόκορας φώναζε σε αυτήν την πόρτα του σπιτιού σας . Έτσι, ο Άμπου Άουν ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και του είπε αυτό το όραμα. Ο Ιμπν Σιρίν του είπε : Εάν πιστεύετε ότι το όραμά σας, θα πεθάνετε μετά από τριάντα τέσσερις ημέρες, και είχε μείγματα και τύψεις για το ποτό, είπε , έτσι ανέβασε όλα αυτά, και μετανοήθηκε στον Θεό Παντοδύναμο από την ημέρα της το όραμα, και πέθανε ξαφνικά, όπως είπε ο Ibn Sirin . Είπε στον Ibn Sirin : Πώς το εξαγάγατε ; Είπε από τον υπολογισμό της καμήλας, επειδή ο σηματοδότης είναι τέσσερις, το Ya είναι δέκα, και το kaf είναι είκοσι ….

…Και όποιος βλέπει τους άπιστους να τον μπαίνουν στο σπίτι του, τότε ερμηνεύονται από εχθρούς αγανακτισμένης ατυχίας και το ύψος τους είναι όσο μένουν στο σπίτι του, και όποιος βλέπει έναν από τους άπιστους να τον συλλάβει, θα πληγεί σοβαρά από αυτούς και όποιος βλέπει ότι είναι όμηρος μαζί τους ή υποθηκεύει τον εαυτό του, έχει αποκτήσει πολλές αμαρτίες ενώ είναι ενέχυρο και όποιος βλέπει ότι είναι άπιστος τότε εισήλθε στο Ισλάμ, διότι υποχρεώνει, με δύο τρόπους, την αναγνώρισή του την ευλογία μετά την απιστία και την πλησιάζει της εποχής της, και γίνεται η αλήθεια. Λέγεται ότι όποιος είδε ότι είχε γίνει άπιστος δείχνει την τάση του να δυσπιστεί, και όποιος είδε ότι ένας πολυθεϊστής μπήκε στον Παράδεισο ή προσευχόταν προς την qiblah ή ευχαρίστησε τον Θεό ή μπήκε σε φρούριο, δείχνει το Ισλάμ του και όποιος είδε έναν Χριστιανό, τότε είναι νικητής έναντι του αντιπάλου του, αν έχει διαμάχη με κάποιον, και όποιος βλέπει έναν χριστιανικό μουσουλμάνο, τότε μετατρέπεται γρήγορα ή πεθαίνει νωρίτερα και όποιος βλέπει σαν να έχει γίνει χριστιανός τότε θα κληρονομήσει τον θείο του ή τη θεία του αν είναι από τους λαούς της δικαιοσύνης και αν είναι μεταξύ των διεφθαρμένων ανθρώπων, τότε θα του ζητηθεί να αρνηθεί τις ευλογίες του Θεού Παντοδύναμου και όποιος βλέπει ότι έχει γίνει μοναχός, γιατί είναι καινοτόμος που είναι υπερβολικός στην αίρεση του και Μερικοί από αυτούς είπαν ότι όποιος είδε ότι είχε γίνει μοναχός και ήταν μεταξύ των λαών της πόρνης, τότε ερμήνευσε με άφθονο σεβασμό και φόβο στον Παντοδύναμο Θεό, και ειπώθηκε ότι το όραμα του μοναχού ερμηνεύεται από πονηρός άνθρωπος που είναι προδοτικός καινοτόμος και όποιος βλέπει ότι έχει γίνει Εβραίος ακολουθεί το μονοπάτι της αίρεσης και όποιος βλέπει μια ομάδα Εβραίων μετανοεί στον Θεό Παντοδύναμο και όποιος βλέπει έναν Εβραίο Αυτό ερμηνεύεται με καθοδήγηση και ειπώθηκε ότι όποιος είδε ότι είχε γίνει Εβραίος θα κληρονομούσε τον θείο του ή τη θεία του, και όποιος είδε τον Μάγο, ερμήνευσε περιπλέκοντας τα πράγματα και σφίγγοντάς τα….

…Υποθήκη : Όποιος βλέπει ότι είναι όμηρος σε ένα μέρος, τα οράματά του δείχνουν ότι έχει αποκτήσει πολλές αμαρτίες, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ( Κάθε ψυχή έχει ό, τι έχει αποκτήσει ως όμηρο ). Λέγεται ότι ο ενυπόθηκος είχε συλληφθεί, και αν είδε ότι είχε υποθήκη μαζί του, τότε κακοποιήθηκε σε κάτι και υποτιμούσε το δικαίωμά του, έφτασε στα δεξιά του λόγω του υποθήκη με τον οποίο είχε υποσχεθεί η υπόσχεση, και ο ενυπόθηκος κρατήθηκε αιχμάλωτος από αμαρτία ή χρέος με τον ενυπόθηκο, καθώς και τον υποθήκη έως ότου εξαργυρώθηκε η υποθήκη του ….

…Ένα χαλί στο όνειρο είναι απλό, αξιοπρεπές και λεπτό, ειδικά αν ανήκει στον οραματιστή . Και όποιος βλέπει ότι βρίσκεται σε χαλί, τότε αγοράζει γη, και αν βρίσκεται σε πόλεμο, τότε είναι ασφαλής από αυτό . Το χαλί είναι κατώτερο από τον ιδιοκτήτη του, που τον απλώθηκε . Είδε το χαλί διπλωμένο και ολόκληρο τον κόσμο του διπλωμένο από αυτόν . Εάν το χαλί είναι καινούργιο, ευρύχωρο και καλά κατασκευασμένο, θα έχει μεγάλη διάρκεια ζωής και μεγάλη διάρκεια ζωής . Και αν δει ότι ένα άγνωστο χαλί απλώνεται γι ‘αυτόν σε άγνωστο μέρος μεταξύ άγνωστων ανθρώπων, τότε θα κερδίσει έναν κόσμο στην εξορία του και την απόσταση του από τη χώρα του και τους ανθρώπους του . Εάν το χαλί είναι λεπτό ή φθαρμένο, τότε είναι ένας κόσμος με λίγη ζωή . Και όποιος βλέπει το χαλί του διπλωμένο πάνω του, στρέφεται από τη θέση του σε άγνωστη τοποθεσία και βγαίνει από την κατοχή του και διπλώνει τον κόσμο του . Εάν το χαλί επεκτάθηκε σε αυτόν, η διαβίωσή του επεκτάθηκε και απελευθερώθηκε . Το χαλί υποδεικνύει ότι κάθεται με ηγέτες και αρχηγούς και όποιον πατάει το χαλί του, οπότε όποιος διπλώνει το χαλί του θα ανασταλεί, ή το ταξίδι του δεν είναι δυνατό, ή ο κόσμος του κρατείται μακριά από αυτόν . Και αν το χαλί του αρπαχτεί από αυτόν ή καίγεται με φωτιά, θα πεθάνει, ή είναι αδύνατο να ταξιδέψει, και αν το χαλί σκοτώθηκε κοντά στην προθεσμία του και είχε αμβλυνθεί ή πλησίον του θανάτου . Και το φθαρμένο χαλί είναι ντροπή . Και το χαλί είναι ο άνθρωπος που επαινεί τον εαυτό του, τον επαινεί και τον ανεβάζει, οπότε δεν αυξάνεται παρά μόνο με το ψέμα και το ψέμα ….

…Οχυρό Εάν ένα κορίτσι ονειρεύεται ότι κρατείται σε ένα φρούριο και οι ιππότες στέκονται γύρω της, αυτό σημαίνει ότι αντιμετωπίζει μεγάλες δυσκολίες που εμποδίζουν την απόλαυση και την ευτυχία της, αλλά την ξεπερνά στο τέλος και αποκτά ευτυχία και ευχαρίστηση . Εάν ονειρεύεστε ότι υπερασπίζετε ένα φρούριο, αυτό σημαίνει ότι η τιμή και τα υπάρχοντά σας θα επιτεθούν και οι ανησυχίες σας θα αυξηθούν για αυτό το ζήτημα . Εάν ονειρεύεστε ότι επιτίθεται και καταλαμβάνετε ένα φρούριο, αυτό σημαίνει νίκη επί των ένθετων εχθρών σας και καλές πράξεις ….

…Και όποιος βλέπει τον εαυτό του σαν να κρατείται αιχμάλωτος, οι πόρτες της ζωής θα μπλοκαριστούν γι ‘αυτόν, σαν να εμποδίζεται η ουρήθρα του από ούρα . Και δείχνει ότι έχει ένα χρέος που δεν μπορεί να εξοφλήσει ….

…Το χαλί : είναι μια κοσμική ζωή για τον ιδιοκτήτη του, το πλάτος του είναι το εύρος του κόσμου, το πλάτος του είναι το εύρος της διατροφής και η φιλία της είναι μακροζωία . Εάν θεωρείται σαν να ήταν τοποθετημένο σε άγνωστη τοποθεσία ή από ανθρώπους που δεν γνωρίζει, τότε το επιτυγχάνει σε ένα βιβλίο . Και το μικρό μέγεθος του χαλιού και του χαρτιού του η έλλειψη ζωής και σύντομη ζωή . Διπλώστε την ευδαιμονία και την ηλικία . Και όποιος βλέπει τον εαυτό του σε ένα χαλί κερδίζει ασφάλεια εάν βρίσκεται σε πόλεμο, και αν όχι στον πόλεμο, θα αγοράσει ένα αγρόκτημα . Η διάδοση του χαλιού μεταξύ γνωστών ανθρώπων ή σε μια γνωστή τοποθεσία υποδηλώνει την κατανομή της ευλογίας μεταξύ των ανθρώπων αυτού του τόπου . Και ειπώθηκε ότι το χαλί είναι αφιέρωμα στον ιδιοκτήτη του, ο οποίος απλώνεται γι ‘αυτόν και τη γη του στην οποία θα επηρεαστεί . Όλα αυτά είναι όσο το πλάτος, το πάχος, η λιχουδιά και η ουσία του χαλιού . Εάν βλέπει ότι έχει ένα νέο, αναιδές χαλί για αυτόν, τότε επιτυγχάνει στον κόσμο του την αφθονία της διατροφής και της μακροζωίας . Εάν το χαλί είναι στο σπίτι του, στη χώρα του, στην τοποθεσία του, στους ανθρώπους του, ή σε μερικές από τις συγκεντρώσεις του, ή με εκείνους που τον γνωρίζουν με την αγάπη του ή απευθυνόμενοι σε αυτόν, έτσι ώστε τίποτα από αυτό να είναι άγνωστο, τότε επιτυγχάνει αυτόν τον κοσμικό ζωή όπως περιγράφεται . Ομοίως, η ηλικία του είναι σε αυτήν στη χώρα ή στον τόπο στον οποίο είναι, ή μεταξύ των ανθρώπων του ή των μιγμάτων του . Και αν αυτό βρίσκεται σε άγνωστο μέρος και σε άγνωστους ανθρώπους, τότε απομακρύνεται και το επιτυγχάνει σε αποξένωση . Εάν το χαλί ήταν μικρό και παχύ, θα έπαιρνε άνεση στην κοσμική του ζωή και ένα μικρό χέρι . Και αν είναι λεπτός τόσο λεπτός όσο τα χαλιά είναι φαρδιά, τότε επιτυγχάνει έναν ευρύ κόσμο και η ζωή του είναι λίγη . Εάν το πάχος, το πλάτος και η ουσία συνδυάζονται, η μακροζωία και η διατροφή θα συνδυάζονται για αυτόν . Και αν δει ότι το χαλί είναι μικρού χαρακτήρα, τότε δεν υπάρχει καλό σε αυτό . Εάν βλέπει το χαλί του διπλωμένο πάνω του που έχει διπλωθεί ή διπλωθεί για αυτό, το μετακινεί από μέρος σε μέρος . Αν μετακόμισε επίσης σε άγνωστη τοποθεσία, τότε η ζωή του έχει τελειώσει και η κοσμική του ζωή είναι κλειστή από αυτόν, και οι συνέπειές του είναι τέτοιες στο λαιμό του . Εάν δει στον τόπο στον οποίο έχει μετακινηθεί ένας από τους νεκρούς, τότε θα το επιτύχει . Αν είδε ένα διπλωμένο χαλί, δεν το έδινε, ούτε το είδε διπλωμένο, ούτε το είδε να δημοσιεύεται πριν από αυτό και είναι δικός του, τότε ο κόσμος του είναι διπλωμένος από αυτόν ενώ φυλάσσεται σε αυτό, και παίρνει μερικά αγωνία στην επιβίωσή του . Η επέκταση σε αυτόν επέκτεινε τα προς το ζην και τον απελευθέρωσε . Και το χαλί υποδεικνύει τη συνεδρίαση με ηγέτες και προέδρους, καθώς και όσους περπατούν στο χαλί . Όποιος διπλώνει τα χαλιά του, ο κανόνας του θα ανασταλεί, ή το ταξίδι του δεν είναι δυνατό, ή ο κόσμος του κρατείται από αυτόν . Και αν απήχθη ή κάηκε από φωτιά, ο ιδιοκτήτης του πέθανε ή δεν του επιτρεπόταν να ταξιδέψει . Και αν το ποσό του μειώθηκε στη ζωή του . Εάν το σώμα του χαλιού είναι θανάσιμο κοντά στην προθεσμία του, ή το σώμα του έχει αμβλυνθεί, ή παραβλέπεται . Και το μαξιλάρι και η συνοδεία υπηρέτρια, αυτό που συνέβη σε αυτό, είναι μέσα τους ….

…Μας είπε ο Άμπουκ Μπάχμαντ Μπιν Αμπντουλάχ μπιν Κουράισς, είπε ότι μας είπε ο Αλ-Χασάν μπιν Σούφιαν, μας είπε ο Ισαάκ Μπιν Ιμπραήμ μπιν Μουχαλίντ αλ-Χανζάλι, είπε ότι μας είπε ο Γουαχμπ μπιν Τζάριρ, είπε ότι ο πατέρας μου είπε Ο Ισαάκ μας είπε, είπε ότι ο Μωάμεθ μπιν Ιμπραήμ μπιν-Χαράτ αλ-Ταϊμί μου είπε για τον Μωάμεθ Μπιν Αμπντουλάχ Μπιν Ζαΐντ Αλ-Ανσάρι, με την εξουσία του πατέρα του, είπε : Ήρθα στον Προφήτη, να είναι προσευχές και ειρήνη και του είπε τι είδατε από την πρόσκληση προς την προσευχή, και είπε, ότι αυτό το όραμα είναι αλήθεια, σηκωθείτε λοιπόν και ρίξτε το στον Μπιλάλ, γιατί ακούστηκε φωνή από εσάς . Μου είπε έτσι . Είπε: Ο Umar bin al- Khattab, ο Θεός μπορεί να είναι ευχαριστημένος μαζί του, ήρθε όταν άκουσε το κάλεσμα του Bilal να προσεύχεται τραβώντας το ρούχο του και είπε : Ω Αγγελιοφόρος του Θεού, είδα αυτό που είδε ο Abdullah bin Zaid . Είπε : Είπε : Δόξα στον Θεό, αυτό είναι αποδεδειγμένο . Και μας είπε ο Αμπού Μπακρ, είπε, μας είπε ο Αλ Χασάν μπιν Σουφιαν . Στην εξουσία του Ismail bin Ubaid al-Harrani στην εξουσία του Muhammad bin Salamah, στην εξουσία του Muhammad bin Ishaq, στην εξουσία του Muhammad bin Ibrahim, στην εξουσία του Muhammad Abdullah bin Zaid al-Ansari, στην αρχή του ο πατέρας του, ο οποίος είπε : Ο αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός, οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, χρησιμοποίησε τη σάλπιγγα και διέταξε το κουδούνι, έτσι κοιμήθηκα, και είδα έναν άνδρα πάνω του Δύο πράσινα ρούχα φέρουν ένα κουδούνι. Λοιπόν, Αμπντουλάχ, πουλάτε το κουδούνι, είπε, και τι πρέπει να κάνετε με αυτό; Είπα ότι θα τον καλούσαμε να προσευχηθεί, είπε, δεν θα σας έλεγα τι είναι καλύτερο από αυτό; Είπα ναι . Είπε: «Λέτε ότι ο Θεός είναι υπέροχος». Τότε μου δίδαξε τα λόγια της πρόσκλησης στην προσευχή, μετά ο Χάνιιχ περπατούσε και μου δίδαξε τα λόγια του Ικάμα . Όταν ξύπνησα, ήρθα στον Προφήτη, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, και του είπε . Έτσι, ειρήνη σε αυτόν, είπε : Ο αδερφός σου είδε ένα όραμα, οπότε βγήκε με τον Μπαλάλτ στο τζαμί, και το έριξε σε αυτόν, οπότε ας το καλέσει, γιατί κάλεσε μια φωνή από σένα, έτσι πήγα έξω μαζί του, οπότε άρχισα να το παραδίδω και κάλεσα τον Μπιλάλ, τότε ο Ομάρ Ιμπν αλ-Χατάμπ, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του, άκουσε τη φωνή, έτσι βγήκε και ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη , είπε : Ω Αγγελιοφόρος του Θεού, έχω δει τέτοιο πριόνι . Ο καθηγητής Abu Saad, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του, είπε . Όποιος είδε ότι έδωσε την πρόσκληση για προσευχή μία ή δύο φορές, και έκανε και έκανε μια υποχρεωτική προσευχή, με την προϋπόθεση για το Χατζ και το Umrah, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος είπε : « Και κάνε τους ανθρώπους να καλέσουν για το Χατζ .» Και επειδή ο Αραφάτ καλείται και κρατείται δύο φορές ….