…Είναι σωστό να βλέπεις το παιδί και τον junub, τον άπιστο και την εμμηνορροϊκή γυναίκα; Όσο για το όραμα του παιδιού, εάν αυτό το παιδί είναι κάποιος που λέει το όραμά του και το θυμάται, τότε το όραμά του είναι έγκυρο και εκφράζεται, και αν δεν διευκρινίσει και δεν ξέρει πώς να πει το όραμά του, τότε δεν θεωρείται , οπότε η αναφορά σε αυτό είναι για την ικανότητα αυτού του παιδιού να διατυπώνει το όραμά του, και ο Ιωσήφ, ειρήνη σε αυτόν, ήταν επτά ετών όταν είδε το όραμά του. Σωστά, και εδώ είναι ένα σημαντικό πράγμα, το οποίο είναι ότι το παιδί συχνά δεν ξέρει ψέματα, και αυτό ενισχύει το βαθμό όρασης του και επιτρέπεται η ακρόαση από το παιδί . Ο Αλ-Μπουχάρι μίλησε στο Σαχχί του το κεφάλαιο Πότε είναι σωστό να ακούσουμε τους νέους . Ο Ibn Hajar ανέφερε σε αυτό ότι είπε : Ο σκοπός αυτού του κεφαλαίου είναι να συμπεράνουμε ότι η εφηβεία δεν αποτελεί προϋπόθεση για να αποδείξεις ότι ο Mahmoud ibn al-Rabi », ένας από τους νεότερους συντρόφους, είπε : ( σκέφτηκα από τον Προφήτη, μπορεί Οι προσευχές του Θεού και η ειρήνη σε αυτόν, να έχω μια κούπα στο πρόσωπό μου όταν ήμουν πέντε ετών από έναν κάδο ) Αφηγήθηκε από τον Ιμάμ Αλ Μπαχάρι στο βιβλίο της γνώσης Κεφάλαιο: Πότε είναι σωστό να ακούτε ένα μικρό παιδί όπως στο Αλ -Fath (1/172), καθώς μας μεταφέρθηκε η Σούνα της πρόθεσής του και στη συλλογή ότι ο Αγγελιοφόρος, μπορεί να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, κατευθυνόμενη στο πρόσωπό του. Εάν είναι επιτρεπτό για το παιδί να μεταφέρει γνώσεις όπως σε αυτό το χαντίθ, τότε επιτρέπεται να υπομείνει την αφήγηση του οράματος υπό την προϋπόθεση ότι είναι Κατανοούν τον λόγο και είναι σε θέση να πουν τα οράματά του, και υπήρχαν πολλά παιδιά που είδα οράματα και εκφράστηκε στο παλιό και το νέο . Τα οράματα των εμμηνορροϊκών γυναικών και των εμμηνορροϊκών γυναικών είναι επίσης έγκυρα και η εμμηνόρροια ή η ακαθαρσία δεν αποτρέπονται από αυτές, επειδή τα οράματα του άπιστου είναι σωστά, όπως αποδεικνύεται από το όραμα του βασιλιά και ο Ιωσήφ το διέσχισε και ήταν άπιστος, και η ακαθαρσία της εμμηνόρροιας και της ακαθαρσίας είναι μικρότερη από την ακαθαρσία του απιστία ….

…Και όποιος πιστεύει ότι κάθεται σε ένα μικρό χαλί και κάτω από αυτό είναι ένα μεγάλο και φαρδύ χαλί, η ερμηνεία δείχνει το μεγάλο, όχι το μικρό, αλλά μάλλον το μικρό ….

…Ποια είναι η απόφαση για όσους βρίσκονται στο όραμα; Μια αυστηρή προειδοποίηση για όσους ψεύδισαν ήρθε σε ένα όνειρο, κρατώντας τον Μπουχάρι στην πόρτα του Σαχέχ : ψέματα στο όνειρό του, και ένα πόδι στο οποίο πρόσφατα παραδείγματα : Πρώτον : η προθήκη του Ιμπν Αμπάς ότι ο προφήτης ειρήνη είπε : ( από το όνειρο ενός ονείρου που δεν φαίνεται να έχει ανατεθεί να πραγματοποιηθεί μεταξύ του Sairtin και δεν θα το κάνει, και άκουσε μια συνέντευξη με τους ανθρώπους που είχαν με οργή ή φεύγουν από αυτόν, χύνοντας στο αυτί του Alank την ημέρα της Αναστάσεως, και εικόνες εικόνων βασανισμένες και ανατεθεί να το χτυπήσει και όχι Bnafaj )) Αφηγημένος από τον Ahmad και τις γυναίκες από το μυθιστόρημα Qatada, ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί του και ήρθε σε μια άλλη αναφορά από τον Abu Hurayrah : ( Ποιος είπε ψέματα για τα οράματά του ). Το δεύτερο : το χαντίθ του Ιμπάν Umar ότι ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ειρήνη και ευλογίες είναι πάνω του, είπε : ((Είναι το πιο ατυχές από το γούνινο που τα μάτια του βλέπουν αυτό που δεν είδε )) , και στην αφήγηση : (( αυτό που δεν είδε )) και η έννοια : το γούνινο είναι το μεγαλύτερο ψέμα και η ευθύνη The Great Lie . Και τι σημαίνει : Αυτός που ονειρεύτηκε, δηλαδή, στον οποίο του δόθηκε αυτό το όνειρο . Και παρατηρείτε από τα δύο hadits τη σοβαρότητα του βασανισμού του ψεύτη στο όνειρο. Ο λόγος για αυτό εξηγείται από τον Ιμάμ αλ-Ταμπάρι, ο οποίος είπε : Η προειδοποίηση έχει ενταθεί μόνο, αν και το να ξαπλώνεις ενώ ξυπνάς μπορεί να είναι πιο διεφθαρμένο από αυτήν. Όπως μπορεί να είναι μαρτυρία για τη δολοφονία, το hudud ή τη λήψη χρημάτων. Επειδή ψέματα σε ένα όνειρο ψέματα στον Θεό ότι βλέπω τι δεν έχει δει, και ψέματα στον Θεό περισσότερο από το ψέμα στα πλάσματα του στίχου : { Είναι πιο άδικο από αυτόν που επινοεί ένα ψέμα εναντίον του Αλλάχ εκείνους που προσφέρουν στον Κύριο και λένε φωναχτά εκείνοι που είπαν ψέματα στον Κύριό τους, όχι κατάρα του Θεού στους καταπιεστές } [ Κουκούλα : 18] Αντίθετα, το ψέμα στο όνειρο ήταν ψέμα στον Θεό λόγω του Χαντίθ : ((Το όραμα είναι μέρος της προφητείας )) , και τι ήταν μέρος της προφητείας προέρχεται από τον Θεό, και επιστρέφω στη λέξη : (το ank ) ? Και τώρα που είσαι διαλυμένος μόλυβδος, χύνεται στο αυτί του, επειδή η ανταμοιβή είναι η ίδια με το έργο, και εδώ δεν έχω καμία τύχη ότι ο Αγγελιοφόρος, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, στο Χαντίθ είπε : (( Αυτός που ονειρεύεται ένα όνειρο )) και το ονόμασε όνειρο και δεν του ονόμασε όραμα επειδή ισχυρίστηκε ότι είδε και δεν είδε τίποτα, οπότε ήταν ψεύτης και ψέμα. Είναι από τον Σατανά, και ο Αγγελιοφόρος, μπορεί να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, είπε: «Περάστε από εμάς : (Το όνειρο είναι από τον Σατανά )) , και ό, τι είναι από τον Σατανά δεν είναι αλήθεια . Εδώ, δεν υπάρχει τύχη ομοιότητας φωτογράφος ποινής συγκεκριμένα : (( χάπι Vlakhalqgua ή δημιουργία τελετουργίας …)) ομιλία, τιμωρία, που βρίσκεται στο όνειρο που είναι : [ να πραγματοποιηθεί μεταξύ Sairtin ] και η έννοια της σύμβασης μεταξύ του Alsairtin : να γυρίσετε ο ένας στον άλλο, και αυτό είναι συνήθως αδύνατο, και η ομοιότητα Εδώ μεταξύ του φωτογράφου και του ψεύτη στο όνειρό του : ότι το όραμα δημιουργήθηκε από τη δημιουργία του Θεού και είναι μια ηθική εικόνα, έτσι μπήκε στο ψέμα του μια εικόνα που δεν συνέβη, ακριβώς όπως ο φωτογράφος εισήγαγε μια εικόνα που δεν είναι πραγματικότητα, επειδή η πραγματική εικόνα είναι αυτή στην οποία είναι η ψυχή, έτσι ο ιδιοκτήτης της απαλής εικόνας – ο ονειροπόλος – ανέθεσε κάτι ωραίο και Είναι η σύνδεση που εκφράζεται από τη σύμβαση μεταξύ των δύο κριθαριών, και ανέθεσε στον ιδιοκτήτη της πυκνής εικόνας – τον φωτογράφο – ένα σοβαρό ζήτημα, που είναι να ολοκληρώσει αυτό που δημιούργησε με τον ισχυρισμό του φυσώντας την ψυχή, και υπέγραψε και υποσχέθηκε καθένας από αυτούς που θα Θα βασανιστεί μέχρι να κάνει ό, τι του είχε ανατεθεί, ενώ δεν ήταν πράττης, είναι μια μεταφορά για τα βασανιστήρια του καθενός τους πάντοτε, εκτός από το ότι ο Θεός τους έχει έλεος, και αυτή η έμφαση στον ψεύτη στο όνειρό του επειδή είπε ψέματα για το φύλο της προφητείας, και ο φωτογράφος αμφισβήτησε τον Δημιουργό στη δύναμή του…

…Και όποιος βλέπει ένα αγόρι που είναι γνωστό και βλέπει μέσα του κάτι που τον ευχαριστεί, τότε είναι καλό και ευλογία, και αν βλέπει σε αυτό τι είναι ντροπιαστικό, τότε το ασήμι του, και αν είναι άγνωστο, τότε υπάρχουν δύο πρόσωπα σε αυτό που ειπώθηκε εχθρός ή καλά νέα και όποιος το είδε σαν να έγινε νεαρός, ειπώθηκε ότι έχει μεγάλη ανεπάρκεια στη θρησκεία ή τον κόσμο του και λέγεται ότι πεθαίνει και ποιος είδε ότι ένας νεαρός άνδρας με ένα καλό πρόσωπο του παρουσιάστηκε, γιατί ερμηνεύεται σε δύο πρόσωπα ενός βασιλιά και μια καλή είδηση. Εάν δεν μεταφερόταν στα χέρια του, και ειπώθηκε ότι εκείνος που είδε ότι κουβαλούσε ένα μικρό σε μια κουκούλα λέγεται ότι σώθηκε από αυτούς και στενοχώρησε τι δεν είχε κολλήσει το μικρό, και ειπώθηκε ότι εάν φοβόταν, θα ήταν ασφαλής. Φώναξε για ένα παιδί, επειδή είχαν φύγει, και ειπώθηκε ότι οι αμαρτίες του ήταν αναστατωμένες, και όποιος είδε ένα μικρό καλό, θα ήταν καλό και ωφέλιμο, και ειπώθηκε ότι αυτός που είδε ότι κουβαλούσε ένα μικρό παιδί είναι καλύτερο από αυτόν που φέρει ένα μικρό….

Παιδί : Δείχνει τα χρήματα και τους τόκους που υποδεικνύονται από τη βρωμιά, επειδή προέρχονται από το έδαφος της γης . Είναι στο ότι τα πιο ευεργετικά και αποδεικτικά στοιχεία για το κέρδος και την επιβίωση . Όποιος ωφελεί, αγοράζει ή σκάβει ένα παιδί σε ένα όνειρο, θα κερδίσει χρήματα . Εάν το τρώτε απαγορεύεται, απαγορεύεται να το φάτε . Η κατανάλωση του παιδιού δείχνει το βουνό, επειδή είναι μια από τις επιθυμίες της εγκύου ….

…Και όποιος πιστεύει ότι σκουπίζει ένα παιδί για να το λούσει, ερμηνεύεται με δύο τρόπους να ξοδέψει ένα χρέος και ένα υπερβολικό χρήμα όσο το παιδί είναι χαλαρό και μπορεί να έχει αποτέλεσμα ….

…Όσο για το παιδί, ο Al-Kirmani είπε, ~Όποιος είδε ότι είχε χτυπήσει ένα συνδυασμένο παιδί, θα είχε χρήματα στον ίδιο βαθμό .~…

…Και ειπώθηκε ότι αυτός που είδε ότι κουβαλάει ένα μικρό, είναι αυτοί και θλίψη ….

…Και όποιος πιστεύει ότι φοράει ένα ακριβό ή μικρό πουκάμισο, τότε ακολουθεί τη θρησκεία και είναι δίκαιος, ειδικά αν το πουκάμισο είναι Adeni ….

…Όποιος δει ένα μικρό καλό, θα πάρει καλό και θα ωφεληθεί ….

…Και όποιος βλέπει ότι βρίσκεται σε ένα μικρό κρεβάτι ενώ κουνάει μέσα του, θα στοχεύει και θα δεσμεύει αυτό που δεσμεύουν τα μικρά ….

…Αγγελικό παιδί Εάν ονειρεύεστε να δείτε αγγελικά παιδιά, αυτό προβλέπει ότι θα έχετε μια ιδιαίτερη χαρά που θα σας αφήσει την εντύπωση ότι θα είστε πάντα καλοί στη ζωή σας . Εάν τα βλέπετε σε κατάσταση θλίψης ή κατάθλιψης, αυτό προβλέπει ότι η ατυχία θα σας συμβεί απροσδόκητα ….

…Η αφήγηση ενός παιδιού σε ένα όνειρο δείχνει ανησυχίες, αγωνία και κόπωση στο στοχασμό των ανίδεων ανθρώπων . Και όποιος πήρε ένα μικρό κορίτσι ή την έφερε και φυλακίστηκε, κουρασμένος, χρεωμένος ή φτωχός, ο Θεός θα χαίρεται πάνω του, διαφορετικά το παιδί υποφέρει και στενοχωρείται, ειδικά αν γεννήθηκε από το στόμα, τότε αυτό δείχνει θάνατο ….

…Και όποιος βλέπει ότι παντρεύεται ένα παιδί, τότε διαπράττει αυτό που δεν πρέπει, και ίσως υποδεικνύει την αγωνία και την εμφάνιση δυσκολιών ….

…Όποιος βλέπει ότι έχει δέσει έναν κόμπο στο πουκάμισό του, τότε δείχνει το συμβόλαιο του εμπορίου, και ο κόμβος στο σχοινί είναι η ισχύς ενός χρέους, και στο μαντήλι τον χτύπησε ένας υπηρέτης και στο παντελόνι για να παντρευτεί μια γυναίκα , και στο νήμα το συμπέρασμα μιας εντολής κατά την οποία είναι από κράτος, εμπόριο ή γάμο ….

Και αν σε μια διαμάχη με τον Zafar, όποιος ακολουθεί τον ιμάμη αναμιγνύεται μαζί του στην εξουσία του

Νέοι Εάν βλέπετε νέους στο σχολείο, αυτό προβλέπει ότι η επιτυχία και το όφελος θα σας δώσουν δώρα ….

…Και όποιος βλέπει στένωση ή μικρότητα στο στήθος του, δείχνει την έλλειψη της θρησκείας του, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει, ~ Κάνει το στήθος του στενό και ενοχλητικό .~…

Και όποιος βλέπει τη μνήμη του ότι είναι νέος, ή να χαλαρώνει, ή να το χάνει ενώ το κρύβει και το κρύβει από τους ανθρώπους, τότε είναι φτώχεια και ανάγκη για αυτό ….

…Όποιος βλέπει ότι ένας νεαρός με καλό πρόσωπο παρουσιάζεται σε αυτόν, τότε θα ερμηνεύσει σε δύο πρόσωπα ως βασιλιά και καλή είδηση, καθώς δεν μεταφέρθηκε στα χέρια του ….

Όποιος διαβάζει το Surat Sadat Karmaleh και είναι ικανός να το κάνει ….

…Όποιος είδε ότι το κεφάλι του ήταν μικρότερο από αυτό, η τιμή του μειώθηκε ….

Όποιος απαγγέλλει το Surah Q, αυξάνει τα προς το ζην ….

…Αν ο κόλπος ήταν μικρός, επικράτησε ο εχθρός του και αν ήταν μεγάλος, ο εχθρός του επικράτησε ….

Και όποιος βλέπει ότι είναι νέος ή κοντός, τότε πουλάει το σπίτι του ή τα ζώα του, ακόμα κι αν έχει λειτουργία απομόνωσης, και ειπώθηκε ότι ήταν καταπιεσμένος και χρεοκοπημένος, και μπορεί να φοβάται τον θάνατο, και μια εξήγηση αυτού θα έρθει στην ενότητα των ανέκδοτων ….

…Η αγελάδα : Ένα χρόνο, και ο Ιμπν Σιρίν έλεγε ότι τα ορτύκια της αγελάδας είναι σε αυτόν που το είχε, πιο αγαπητό από μένα από το Μαχαζέλ, επειδή τα ορτύκια είναι χρόνια γόνιμης και το μαζέλι είναι χρόνια γονιμότητας, σύμφωνα με την ιστορία του Ιωσήφ, ειρήνη σε αυτόν . Λέγεται ότι η αγελάδα είναι υψηλή και έχει χρήματα, η παχιά είναι πλούσια γυναίκα, η πενιχρή είναι φτωχή, η αγελάδα είναι καλή και χρήσιμη, και η κέρατα γυναίκα είναι απόλυτη γυναίκα . Όποιος πιστεύει ότι ήθελε να την αρμέξει και τον απαγορεύει με το κέρατο της, είναι θυμωμένος γι ‘αυτόν . Αν είδε ότι κάποιος άλλος την αρμέγαζε και δεν τον εμπόδισε, τότε ο ουρητήρας τον πρόδωσε στη γυναίκα του . Και το σωρό της είναι άχρηστα χρήματα . Η σύλληψη της γυναίκας του για αυτήν, και η απώλεια της δείχνει τη διαφθορά της γυναίκας . Μερικοί από αυτούς δήλωσαν ότι ο αποκλεισμός μπροστά σε μια αγελάδα είναι μια δυσκολία στην αρχή του έτους, και είναι κακό για αυτήν στα μέσα του έτους, και το θαύμα του είναι η σοβαρότητα στο τέλος του έτους, και η σφαγή των αγελάδων είναι μια καταστροφή μεταξύ συγγενών και το ήμισυ της σφαγής είναι μια καταστροφή για μια αδελφή ή κόρη, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Και αν είναι ένα, τότε έχει το μισό ». Το ένα τέταρτο της σάρκας είναι μια καταστροφή για μια γυναίκα, και ένα μικρό μέρος της είναι μια καταστροφή που συμβαίνει αλλού . Μερικοί από αυτούς είπαν ότι η κατανάλωση βοείου κρέατος είναι χαλάλ χρήμα το έτος, επειδή η αγελάδα είναι σουντά . Τα κέρατα αγελάδας λέγεται ότι είναι γόνιμα χρόνια . Όποιος αγοράζει μια παχιά αγελάδα θα χτυπήσει το wilaya της πόλης της Amra εάν είναι κατάλληλος για αυτό . Και ειπώθηκε ότι όποιος χτύπησε μια αγελάδα χτύπησε ένα κτήμα από έναν σπουδαίο άνδρα, και αν ήταν άγαμος, παντρεύτηκε μια ευλογημένη γυναίκα και όποιος το είδε σαν να είχε οδηγήσει μια αγελάδα και μπήκε στο σπίτι του και την έδεσε, θα κέρδιζε πλούτο, ευχαρίστηση και ανακούφιση από το worri es . Και αν τη δει να τον κόβει με το κέρατο της, υποδηλώνει απώλεια και η οικογένεια και οι συγγενείς του δεν είναι ασφαλείς . Και αν είδε ότι είχε σεξουαλική επαφή μαζί της, θα γινόταν μια γόνιμη χρονιά χωρίς το πρόσωπό της . Αν τα χρώματα της αγελάδας αποδίδονται στις γυναίκες, τότε είναι σαν τα χρώματα του αλόγου . Ομοίως, αν αποδίδεται σε χρόνια, και αν βλέπει σε ένα draa μια αγελάδα να πιπιλίζει γάλα από το μοσχάρι της, τότε είναι μια γυναίκα που ηγείται της κόρης της . Και αν δει έναν σκλάβο να αρμέγει μια αγελάδα του κυρίου του, τότε παντρεύεται τη γυναίκα του αφεντικού του, και όποιος βλέπει ότι έχει γρατζουνίσει μια αγελάδα ή έναν ταύρο, θα αρρωστήσει όσο είναι γρατσουνισμένη . Και όποιος έχει μια αγελάδα ή ένα βόδι εναντίον του, θα δεχτεί δυσκολίες και τιμωρία και φοβάμαι να σκοτωθεί . Και η αγελάδα λέγεται ότι είναι καλό σημάδι της μπάλας, και όποιος το είδε μαζί υπέδειξε διαταραχή . Όσον αφορά τις αγελάδες που εισέρχονται στην πόλη, αν μερικές από αυτές ακολουθούν ο ένας τον άλλον και ο αριθμός τους είναι κατανοητός, τότε είναι χρόνια που μπαίνουν στους ανθρώπους, εάν είναι παχιά, τότε είναι ευημερία, και αν είναι λιπαρά τότε είναι δυσκολίες και αν διαφέρουν σε αυτό, τότε ο προχωρημένος είναι παχύς, η ευημερία εξελίσσεται και αν είναι αδύνατος, η αγωνία εξελίσσεται, και αν έρθουν μαζί ή άνισα, και η πόλη ήταν πόλη της θάλασσας, και αυτό ήταν κατά τη διάρκεια του ταξιδιού και τα πλοία παρουσιάστηκαν σύμφωνα με τον αριθμό και την κατάστασή τους, αλλιώς ήταν ένας συνώνυμος πειρασμός, σαν να ήταν τα πρόσωπα των αγελάδων καθώς και στην καλοσύνη που μοιάζουν μεταξύ τους, εκτός από το ότι είναι όλα μηδέν, επειδή είναι ασθένειες που εισέρχονται στους ανθρώπους . Εάν τα κέρατα είναι διαφορετικών χρωμάτων, ή είναι αντίθετα σε αυτό, ή εάν βγήκε φωτιά ή καπνός από το στόμα ή τις μύτες τους, τότε είναι στρατιωτική, επιδρομή ή εχθρός που τους χτυπά και κατεβαίνει στην αυλή τους . Μια έγκυος αγελάδα είναι ένα εύφορο έτος . Και όποιος βλέπει ότι αρμέγει μια αγελάδα και πίνει το γάλα της, θα είναι πλούσιος αν είναι φτωχός, και θα είναι περήφανος για την κατάστασή του, και αν είναι πλούσιος, ο πλούτος και η υπερηφάνειά του θα αυξηθεί . Και όποιος του δώσει ένα μικρό μοσχάρι ή δαμαλίδα, χτύπησε ένα παιδί . Και κάθε ανήλικος των φυλών, ο αρχηγός του οποίου αποδίδεται σε ερμηνεία σε έναν άνδρα και μια γυναίκα, τότε ένα παιδί είναι παιδί . Και το βόειο κρέας είναι χρήματα, καθώς και κρέας . Αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Έβλεπα σαν να σφαγιάζα μια αγελάδα ή ένα βόδι . Είπε : Φοβάμαι ότι θα βοοειδή έναν άνδρα, και αν δείτε αίμα που βγαίνει, είναι πιο σοβαρό. Φοβάμαι ότι θα φτάσει στους νεκρούς . Εάν δεν βλέπετε αίμα, είναι ευκολότερο . Η Aisha είπε : Είδα ότι ήμουν σε ένα λόφο γύρω μου, σφαγώντας αγελάδες, οπότε η Stolq της είπε : Αν πιστεύεις ότι το όραμά σου, θα υπάρξει ένα επικό γύρω σου . Ήταν έτσι ….

…Όσον αφορά τα ντιρχάμ, αυτά μεταφέρονται σε πρόσωπα ανάλογα με τη διαφορά της ιδιοσυγκρασίας, επειδή πολλοί άνθρωποι, αν βλέπουν ντίραμ σε ένα όνειρο, τον έρχονται σε εγρήγορση όσο είδε . Και μερικοί από αυτούς είπαν ότι αν βλέπει dirham, ακούει καλά λόγια ή ενοποίηση του Θεού Παντοδύναμου, ειδικά αν τα dirhams είναι νέα λευκά και αν είναι μαύρα και έχουν εικόνες, δείχνουν πόλεμο και αντιπαλότητα ) και τα σωστά dirhams δείχνουν αληθινά νέα και τα σπασμένα από αυτά δείχνει ψέματα . Και όποιος βλέπει ότι του έδωσε ένα dirham σε μια τσάντα ή μια σακούλα ή σε μια δέσμη, τότε μιλά μαζί του κρυμμένα λόγια και κρατά το μυστικό του. Όσον αφορά τα μικρά dirham, δείχνουν το μικρό παιδί, και αν βλέπει ότι του έχασε αυτό το μικρό dirham, τότε θα πάρει θλίψη και δυσκολία εξαιτίας αυτού του παιδιού. Δυστυχία, αν δεν το βρει, τότε το παιδί απομακρύνεται από τον κόσμο, και τα ψεύτικα ντίραμ δείχνουν κουτσομπολιά ….

…Το να βλέπεις ένα νεαρό κορίτσι σε ένα όνειρο δείχνει τη γονιμότητα και την υπερηφάνεια και την ευτυχία μετά από κακουχίες που μεγαλώνουν και αυξάνονται . Το παιδί που θηλάζει είναι το καλύτερο και έχει καλό έπαινο και το καλύτερο που ελπίζουμε . Και όποιος είδε ένα μικρό κορίτσι ή ότι την έφερε ή τον γέννησε και ήταν φυλακισμένος, οφειλέτης ή φτωχός, ο Θεός θα του έδινε ανακούφιση και θα άφηνε την ανησυχία του, και αν κανένα από αυτά δεν έγινε, τότε το παιδί είναι θλίψη και θλίψη . Το αγόρι και το κορίτσι είναι κατώτερα από αυτά που την είδαν . Εάν μια έγκυος γυναίκα βλέπει ότι είναι παιδί, μεταφέρει μια σκλαβιά που μοιάζει με αυτήν . Και όποιος είδε ότι είχε γεννήσει ένα αγόρι, και η γυναίκα του ήταν έγκυος, θα γέννησε μια υπηρέτρια . Και όποιος είδε ότι μετέφερε ένα κορίτσι, τότε μάντεψε ότι μετέφερε ένα αγόρι . Και όποιος είδε ότι ήταν παιδί και βρισκόταν σε φυλακή ή ασθένεια, και αν ήταν φτωχός, έζησε στο χαμηλότερο επίπεδο της ζωής ….

…Το χαλί : είναι μια κοσμική ζωή για τον ιδιοκτήτη του, το πλάτος του είναι το εύρος του κόσμου, το πλάτος του είναι το εύρος της διατροφής και η φιλία της είναι μακροζωία . Εάν θεωρείται σαν να ήταν τοποθετημένο σε άγνωστη τοποθεσία ή από ανθρώπους που δεν γνωρίζει, τότε το επιτυγχάνει σε ένα βιβλίο . Και το μικρό μέγεθος του χαλιού και του χαρτιού του η έλλειψη ζωής και σύντομη ζωή . Διπλώστε την ευδαιμονία και την ηλικία . Και όποιος βλέπει τον εαυτό του σε ένα χαλί κερδίζει ασφάλεια εάν βρίσκεται σε πόλεμο, και αν όχι στον πόλεμο, θα αγοράσει ένα αγρόκτημα . Η διάδοση του χαλιού μεταξύ γνωστών ανθρώπων ή σε μια γνωστή τοποθεσία υποδηλώνει την κατανομή της ευλογίας μεταξύ των ανθρώπων αυτού του τόπου . Και ειπώθηκε ότι το χαλί είναι αφιέρωμα στον ιδιοκτήτη του, ο οποίος απλώνεται γι ‘αυτόν και τη γη του στην οποία θα επηρεαστεί . Όλα αυτά είναι όσο το πλάτος, το πάχος, η λιχουδιά και η ουσία του χαλιού . Εάν βλέπει ότι έχει ένα νέο, αναιδές χαλί για αυτόν, τότε επιτυγχάνει στον κόσμο του την αφθονία της διατροφής και της μακροζωίας . Εάν το χαλί είναι στο σπίτι του, στη χώρα του, στην τοποθεσία του, στους ανθρώπους του, ή σε μερικές από τις συγκεντρώσεις του, ή με εκείνους που τον γνωρίζουν με την αγάπη του ή απευθυνόμενοι σε αυτόν, έτσι ώστε τίποτα από αυτό να είναι άγνωστο, τότε επιτυγχάνει αυτόν τον κοσμικό ζωή όπως περιγράφεται . Ομοίως, η ηλικία του είναι σε αυτήν στη χώρα ή στον τόπο στον οποίο είναι, ή μεταξύ των ανθρώπων του ή των μιγμάτων του . Και αν αυτό βρίσκεται σε άγνωστο μέρος και σε άγνωστους ανθρώπους, τότε απομακρύνεται και το επιτυγχάνει σε αποξένωση . Εάν το χαλί ήταν μικρό και παχύ, θα έπαιρνε άνεση στην κοσμική του ζωή και ένα μικρό χέρι . Και αν είναι λεπτός τόσο λεπτός όσο τα χαλιά είναι φαρδιά, τότε επιτυγχάνει έναν ευρύ κόσμο και η ζωή του είναι λίγη . Εάν το πάχος, το πλάτος και η ουσία συνδυάζονται, η μακροζωία και η διατροφή θα συνδυάζονται για αυτόν . Και αν δει ότι το χαλί είναι μικρού χαρακτήρα, τότε δεν υπάρχει καλό σε αυτό . Εάν βλέπει το χαλί του διπλωμένο πάνω του που έχει διπλωθεί ή διπλωθεί για αυτό, το μετακινεί από μέρος σε μέρος . Αν μετακόμισε επίσης σε άγνωστη τοποθεσία, τότε η ζωή του έχει τελειώσει και η κοσμική του ζωή είναι κλειστή από αυτόν, και οι συνέπειές του είναι τέτοιες στο λαιμό του . Εάν δει στον τόπο στον οποίο έχει μετακινηθεί ένας από τους νεκρούς, τότε θα το επιτύχει . Αν είδε ένα διπλωμένο χαλί, δεν το έδινε, ούτε το είδε διπλωμένο, ούτε το είδε να δημοσιεύεται πριν από αυτό και είναι δικός του, τότε ο κόσμος του είναι διπλωμένος από αυτόν ενώ φυλάσσεται σε αυτό, και παίρνει μερικά αγωνία στην επιβίωσή του . Η επέκταση σε αυτόν επέκτεινε τα προς το ζην και τον απελευθέρωσε . Και το χαλί υποδεικνύει τη συνεδρίαση με ηγέτες και προέδρους, καθώς και όσους περπατούν στο χαλί . Όποιος διπλώνει τα χαλιά του, ο κανόνας του θα ανασταλεί, ή το ταξίδι του δεν είναι δυνατό, ή ο κόσμος του κρατείται από αυτόν . Και αν απήχθη ή κάηκε από φωτιά, ο ιδιοκτήτης του πέθανε ή δεν του επιτρεπόταν να ταξιδέψει . Και αν το ποσό του μειώθηκε στη ζωή του . Εάν το σώμα του χαλιού είναι θανάσιμο κοντά στην προθεσμία του, ή το σώμα του έχει αμβλυνθεί, ή παραβλέπεται . Και το μαξιλάρι και η συνοδεία υπηρέτρια, αυτό που συνέβη σε αυτό, είναι μέσα τους ….

…Νερό : δηλώνει το Ισλάμ και τη γνώση, και τη ζωή, τη γονιμότητα και την ευημερία, επειδή περιέχει τη ζωή των πάντων, όπως είπε ο Παντοδύναμος Θεός : « Ας τους δώσουμε νερό που ρίχνει από αυτό για να τους εμπλέξει σε αυτό ». Και ίσως έδειξε το σπέρμα, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος το ονόμασε νερό, και οι Άραβες ονομάζουν πολύ νερό σπέρμα, και αυτό δείχνει χρήματα επειδή κερδίζει μαζί του, οπότε όποιος έπινε καθαρό καθαρό νερό από ένα πηγάδι ή νερό να μην απορροφήσει το τελευταίο, εάν ήταν άρρωστος, θα αναρρώσει από την ασθένειά του και η ζωή του δεν θα προκαλούσε τον θάνατό του. Δεν ήταν άρρωστος και παντρεμένος αν ήταν άγαμος, για να έχει την ευχαρίστηση να πίνει και τη ροή του νερού από ψηλά μέχρι την αναφορά του, και αν ήταν παντρεμένος και δεν παντρεύτηκε την οικογένειά του μια νύχτα συναντήθηκε μαζί της και την απόλαυσε . Και αν κανένα από αυτά, τότε αγκάλιασε το Ισλάμ αν ήταν άπιστος, και απέκτησε γνώση αν ήταν καλός, και η γνώση ήταν μαθητής, διαφορετικά απέκτησε ένα επιτρεπόμενο χρέος εάν ήταν έμπορος, εκτός αν κάτι χαλάσει το νερό, το οποίο δηλώνει το απαγορευμένο και την αμαρτία του, όπως να το πίνει από το ρόλο των ντάμι. Είτε η επιστήμη είναι διεφθαρμένη είτε κακή είτε κακόβουλη . Εάν το νερό είναι καφετί, πικρό ή βρώμικο, τότε αρρωσταίνει, χαλάει τα εισοδήματά του, συνεχίζει τα προς το ζην, ή αλλάζει το δόγμα του, για κάθε άτομο σύμφωνα με το πεπρωμένο του και τι είναι κατάλληλο για αυτόν και από τον τόπο που έπινε και σκάφος στο οποίο ήταν . Όσο για εκείνο που μετέφερε νερό σε ένα μπολ, εάν ήταν φτωχός, θα επωφεληθεί από τα χρήματα, και αν ήταν ανύπαντρος παντρεύτηκε, και αν ήταν παντρεμένος, η γυναίκα ή η μητέρα του τον μετέφεραν από αυτόν, εάν ήταν αυτός που αδειάστηκε το νερό στο δοχείο ή τη γυναίκα ή τον υπηρέτη του από το πηγάδι ή τον υπουργό ή συγγενή του . Όσον αφορά τη ροή του νερού στα σπίτια και την είσοδό του στην κατοικία, δεν υπάρχει καλό σε αυτό, και αν ήταν μια χρονιά κατά την οποία οι άνθρωποι μπήκαν στον πειρασμό, στοργή, αιχμαλωσία, ασθένεια ή πληγές, και αν αυτό ήταν σε ιδιωτικό σπίτι, κοίταξα το θέμα του, και αν υπήρχε ένας ασθενής σε αυτόν που πέθανε, τότε οι άνθρωποι τον αναζήτησαν στην νεκρολογία του. Κλάμα και δάκρυα . Ομοίως, εάν ρέουν υδρορροές στο σπίτι ή εκρήγνυνται τα μάτια σε αυτό, κλαίνε τα μάτια με το θάνατο του ασθενούς ή όταν ο ταξιδιώτης αποχαιρετά, ή για το κακό και την κερδοσκοπία μεταξύ των κατοίκων του, ταλαιπωρίες που τον βιώνουν από την ασθένεια του Σουλτάνου . Ομοίως, η ροή του νερού ή η στασιμότητα του προαναγγέλλει τη συγκέντρωση ανθρώπων . Η ροή του σε μέρη φυτών σηματοδοτεί τη γονιμότητα και την αφθονία και την κυριαρχία του πάνω από τα σπίτια και τα σπίτια από τα μάτια της γης ή τη ροή της είναι μια ταλαιπωρία από τον Θεό Παντοδύναμο στους ανθρώπους αυτού του τόπου, είτε μια πανούκλα είτε ένα σπαθί εξόντωσης εάν οι κατοικίες καταστρέφονται και οι άνθρωποι πνίγονται σε αυτό, αλλιώς θα είναι ένα μαρτύριο από τον Σουλτάνο ή μια πανδημία πανδημιών . Αν είδε ότι έδωσε νερό σε μια κούπα, αυτό δείχνει το αγόρι, και αν έπινε καθαρό νερό σε μια κούπα, πήρε καλό από τον γιο ή τη γυναίκα του, γιατί το ποτήρι είναι η ουσία των γυναικών και το νερό είναι έμβρυο . Μερικοί από αυτούς είπαν : Όποιος το είδε σαν να έπινε ζεστό νερό, έγινε θολός και αν είδε ότι ρίχτηκε σε καθαρά νερά, μια έκπληξη . Και ειπώθηκε ότι η πηγή του νερού για τους λαούς της δικαιοσύνης είναι καλή και ευλογία, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ~ Δύο μάτια ρέουν από αυτά .~ Και για εκείνους που δεν είναι δίκαιες καταστροφές . Και η έκρηξη του νερού από έναν τοίχο θλίψης από άντρες, όπως ένας αδελφός, γαμπρός ή φίλος, και αν δει ότι το νερό έχει σκάσει και φύγει από το σπίτι, τότε βγαίνει από όλες τις ανησυχίες και αν δεν βγει από αυτό, είναι μόνιμη ανησυχία . Εάν αυτό το μέρος είναι καθαρό, τότε είναι θλίψη στην υγεία ενός σώματος . Και όλα αυτά είναι στο Al-Ain, καθώς δεν ήταν υπηρέτρια, και αν ήταν υπηρέτρια, τότε είναι ο καλύτερος γείτονας για τον ιδιοκτήτη του, ζωντανός και νεκρός, μέχρι την Ημέρα της Κρίσης . Και μερικοί από αυτούς είπαν ότι αν είδε ότι υπήρχε τρεχούμενο νερό στο σπίτι του, θα αγόραζε μια υπηρέτρια . Και αν βλέπει σαν τα μάτια να έχουν εκραγεί, παίρνει χρήματα σε μια επίπληξη . Και το καθαρό νερό είναι φθηνό και δίκαιο, και όποιος το βλέπει σαν να έπινε πολύ νερό από τη συνήθεια του να ξυπνά, η ζωή του θα είναι μεγάλη . Λέγεται ότι το πόσιμο νερό είναι μια ασφάλεια από τον εχθρό και το μάσημα είναι μια θεραπεία για κόπωση και αγωνία στη ζωή . Και απλώστε το χέρι στο νερό ανακατεύοντας χρήματα και ξοδέψτε το . Και το στάσιμο νερό είναι πιο αδύναμο από το τρεχούμενο νερό σε κάθε περίπτωση, και ειπώθηκε ότι το στάσιμο νερό είναι εγκλεισμός, και όποιος βλέπει ότι έχει πέσει σε στάσιμο νερό βρίσκεται σε περιορισμό και αγωνία, και το αλμυρό νερό είναι θολό, και για τα λιοντάρια εάν αποστραγγίζεται από το πηγάδι, τότε είναι μια γυναίκα που την παντρεύεται και δεν υπάρχει καλό σε αυτήν . Λέγεται ότι το να βλέπεις το μαύρο νερό κατέστρεψε το ρόλο και το πόσιμο έφυγε . Και το παλιό νερό είναι μια αγωνιώδης ζωή, και το βρωμερό νερό είναι απαγορευμένο χρήμα, και το κίτρινο νερό είναι μια ασθένεια, και το βάθος του νερού είναι απομόνωση, ταπείνωση και εξαφάνιση της χάρης, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Πείτε : Εάν τα νερά σας γίνουν κατάθλιψη, τότε ποιος σας φέρνει συγκεκριμένο νερό ». Το ζεστό, πολύ ζεστό νερό, αν είδε ότι το χρησιμοποίησε τη νύχτα ή κατά τη διάρκεια της ημέρας, χτυπήθηκε σοβαρά από τον Σουλτάνο, και αν είδε σαν να το είχε χρησιμοποιήσει τη νύχτα, θα φοβόταν από τα τζιν . Το νερό είναι σκληρό και κουρασμένο και το πόσιμο είναι ασθένεια . Ο αφρός νερού δεν είναι καλά χρήματα . Και όποιος πίνει από το θαλασσινό νερό όταν είναι καφετί, θα τους χτυπήσει από τον βασιλιά . Και όποιος το βλέπει σαν να κοιτάζει σε καθαρά νερά και να βλέπει το πρόσωπό του σε αυτό καθώς το βλέπει στον καθρέφτη, θα αποκτήσει πολύ καλό . Εάν βλέπει καλά το πρόσωπό του, τότε κάνει καλό στο σπίτι του . Και το να ρίχνεις νερό είναι να ξοδεύεις χρήματα εκτός από τις συνθήκες του, όπως μια δέσμη ή μια ρόμπα απόδειξης της κοιλάδας, γιατί πιστεύει ότι το έχει επιτύχει και όχι . Και η πλύση από το νερό δεν του αρέσει, είτε είναι καθαρό είτε σκοτεινό, ζεστό ή κρύο αφού είναι καθαρό, επιτρέπεται η πραγματοποίηση της πλύσης, επειδή η πλύση είναι ισχυρότερη στην ερμηνεία από τις εξόδους και τις διαφορές του νερού . Και μισούσε από τα μάτια του νευρικού νεφρού δεν έτρεξε . Και το περπάτημα πάνω από το νερό είναι ματαιοδοξία και κίνδυνος, και αν βγει από αυτό, ικανοποιούνται οι ανάγκες του . Και όποιος βλέπει ότι βρίσκεται σε πολύ βαθιά νερά και πέφτει μέσα του και δεν φτάνει στον πυθμένα του, τότε πλήττει έναν μεγάλο κόσμο και κουράζεται, και λέγεται ότι εμπίπτει στην υπόθεση ενός μεγάλου ανθρώπου . Το πλύσιμο με κρύο νερό είναι μετάνοια και θεραπεία για ασθένεια, απελευθέρωση από φυλάκιση, εξάλειψη του χρέους και ασφάλεια από φόβο . Και όποιος το βλέπει σαν να έπινε άφθονο γλυκό νερό, ήταν μεγάλη διάρκεια ζωής και καλή ζωή. Αν το έπινε από τη θάλασσα, έπαιρνε χρήματα από τον βασιλιά, και αν το έπινε από το ποτάμι, το πήρε από έναν άνδρα, όπως αυτός ενός ποταμού σε ποτάμια, και αν το έβγαζε από ένα πηγάδι, χτύπησε χρήματα με κόλπο και εξαπάτηση . Και όποιος βλέπει ότι αντλεί νερό και ποτίζει έναν οπωρώνα και καλλιεργεί μαζί του, θα επωφεληθεί από χρήματα από μια γυναίκα, οπότε αν ο οπωρώνας ή τα σπορόφυτα αποφέρουν καρπούς, θα δώσει σε αυτήν τη γυναίκα χρήματα και ένα παιδί, και θα ποτίσει τον οπωρώνα και φύτευση, σεξουαλική επαφή με τη γυναίκα του . Και το νερό βρίσκεται σε μια κούπα γυαλιού αγοριού, εάν η κούπα σπάσει και το νερό παραμείνει, η μητέρα θα πεθάνει και το παιδί παραμείνει, και εάν το νερό έχει φύγει και η κούπα παραμείνει, το παιδί θα πεθάνει και η μητέρα παραμένει . Ο Ιμπν Σιρίν ρωτήθηκε για μια γυναίκα που είχε ένα όραμα ότι ήταν πόσιμο νερό, οπότε είπε : Αφήστε αυτή τη γυναίκα να φοβάται τον Θεό και να μην αναζητά ψέματα μεταξύ ανθρώπων . Ένας άντρας ήρθε σ ‘αυτόν και είπε : Είδα ότι έπινα από τα κουρέλια του ρούχου μου , νόστιμο, κρύο νερό και είπε : Φοβάστε τον Θεό και μην είστε μόνος με μια γυναίκα που δεν είναι επιτρεπτή για εσάς, οπότε αυτός είπε : Είναι μια γυναίκα που πρότεινα στον εαυτό μου ….

…Και όποιος βλέπει ότι τρώει ένα παιδί, τότε τρώει λανθασμένα χρήματα, και αν μια γυναίκα βλέπει ότι τρώει ένα παιδί, τότε δείχνει ότι είναι έγκυος, επειδή οι έγκυες γυναίκες θα ήθελαν το παιδί και θα το έφαγαν ….

…Θηλασμός Εάν μια γυναίκα ονειρεύεται ότι θηλάζει το παιδί της, αυτό είναι καλό οιωνό . Εάν ένα κορίτσι ονειρεύεται ότι θηλάζει ένα παιδί, θα κερδίσει χάρη, θα ανέβει σε θέσεις και θα έχει την εμπιστοσύνη εκείνων που βρίσκονται γύρω της . Εάν ένας άντρας ονειρεύεται ότι βλέπει τη γυναίκα του να θηλάζει το παιδί τους, τότε αυτό σημαίνει αρμονία στις οικογενειακές σχέσεις . Εάν ονειρευτήκατε να δείτε τα μικρά παιδιά να θηλάζουν, αυτό δείχνει ικανοποίηση, ηρεμία και συνθήκες που ευνοούν την επιτυχία σας ….