…Al-Surra : ένα μυστικό, οπότε όποιος βλέπει ότι ένας άντρας έχει καταθέσει μια δέσμη στην οποία υπάρχουν dirhams, dinars ή μια τσάντα και αν τα dirhams ή dinars είναι καλά, τότε το καταθέτει με ένα καλό μυστικό, και αν είναι κακό, του εμπιστεύεται ένα φτωχό μυστικό . Αν είδε σαν να είχε ανοίξει το πακέτο, θα διέθετε αυτό το μυστικό . Al-Qurba : Μια ηλικιωμένη πιστή γυναίκα που καταθέτει χρήματα . Η φιάλη και το μπουκάλι : ένας σκλάβος κορίτσι ή ένα αγόρι, και ειπώθηκε ότι αυτή είναι μια γυναίκα, γιατί ο προφήτης, η ειρήνη και η ευλογία του Θεού σ ‘αυτόν, είπε ότι συνοδεύονται τα μπουκάλια ….

…Το κρασί δηλώνει την ανησυχία και τη θλίψη σε ένα όνειρο ή την αγωνία της ζωής και της φτώχειας . Και το κρασί είναι χρήματα . Το κρασί είναι επιτρεπόμενο χρήμα που περιέχει κόπωση και κόπωση . Και το πόσιμο κρασί για τον κυβερνήτη είναι απομονωμένο, όπως το πόσιμο κρασί. Δείτε επίσης κρασί και δείτε μεθυσμός ….

…Απαγορεύεται το χρήμα σε ένα όνειρο . Όποιος βλέπει ότι πίνει κρασί, τότε θα υποστεί μεγάλη αμαρτία και άφθονο πόρο . Και όποιος είδε ότι το έπινε και δεν είχε καμία διαφωνία στο φλιτζάνι του, θα είχε παράνομα χρήματα και είπε : Αντίθετα, είναι επιτρεπόμενα χρήματα . Αν είχε διαγωνιζόμενο, θα διαφωνούσε μαζί του με λόγια και διαμάχες . Αν δει ότι έχει χτυπήσει ένα ποτάμι κρασί, τότε θα υποστεί δίκη στον κόσμο του, και αν το εισόδημά του πέσει σε μια φτετίνα όσο είχε λάβει από αυτόν . Και το να βλέπεις αλκοόλ για κάποιον που θέλει να μοιραστεί ή να παντρευτεί είναι μια έγκριση λόγω της ανάμειξής του . Και πίνοντας κρασί στον κυβερνήτη απομονωθεί . Και η κατανάλωση κρασιού αναμεμειγμένη με νερό υποδηλώνει χρήματα, μερικά από τα οποία επιτρέπονται και κάποια από αυτά απαγορεύεται . Και ειπώθηκε : χρήματα σε μια εταιρεία . Και όποιος βλέπει ότι πιέζει κρασί, θα υπηρετήσει την εξουσία και θα συμβούν μεγάλα πράγματα στα χέρια του . Και όποιος βλέπει ότι έχει κληθεί σε μια συγκέντρωση κρασιού στην οποία υπάρχουν πολλά φρούτα, τότε καλείται σε τζιχάντ και μαρτύριο σε αυτό . Και το κρασί σε ένα όνειρο υποδηλώνει καταστολή και κακά, εχθρότητα και μίσος . Ίσως η κατανάλωση κρασιού έδειξε θεραπεία για την ασθένεια και ίσως το μυαλό είχε τρελαθεί ή απουσίαζε από την αίσθηση του . Και αν ο βλέποντας είναι διαμαρτυρημένος, τότε είναι ο αντίπαλός του με ψέματα λόγω του θάρρους που συμβαίνει στη γλώσσα του . Και αν ήταν άνεργος, εξυπηρετούσε κάποιον άλλο, ή ήταν φτωχός, ή ήταν άγαμος, παντρεμένος ή άρρωστος που είχε θεραπευτεί από την ασθένειά του . Αν και το μουστάκι μεταξύ των ανθρώπων στο Ποτάμι και η διασκέδαση που υποδείχθηκαν ξυλοκοπήθηκαν, και ο Nkthm Covenant φύλαγε ή τους πολεμούσε και έσπασε τους όρκους τους . Εάν ο πότης του αλκοόλ είναι επιστήμονας, οι γνώσεις του αυξάνονται λόγω της σκέψης που παρουσιάζεται σε ένα άτομο όταν πίνει . Και θεώρησε τι έπινε από το κρασί : αν το κρασί ήταν από σταφύλια, ο βλέποντας μπορεί να είχε φάει σταφύλια σε λάθος χρόνο, ή έπεσε σε ατέλειες επειδή η λέξη «ελάττωμα» διορθώνεται από τη λέξη «σταφύλι» και ίσως η πρόβλεψή του είναι νόμιμη . Και αν αγοράστηκε αλκοόλ, ή ανέλαβε το χυμό του, τότε μπορεί να είχε πέσει σε κάτι λάθος που απαιτεί κατάρα σε αυτόν . Και το κρασί δείχνει ψέματα και κουβέντα στην ομιλία, αποκαλύπτοντας το μυστικό και την πορνεία . Και τι ήταν αυτό που ονομάζεται θεωρήθηκε : το αλκοόλ είναι αμαρτία, και ίσως να αναφέρεται σε μια μοιχαλίδα γυναίκα, που είναι το φάρμακο, και πίνοντας σε ένα όνειρο μπορεί να υποδεικνύει ανυπακοή στους γονείς, ή πώλησης κάτι του φαρμάκου, η οποία είναι η Σλάβων . Ίσως να το πίνετε σε ένα όνειρο δείχνει τη θρησκεία και την πρόοδο, που είναι το πνεύμα . Ίσως το ποτό της να υποδηλώνει το πνεύμα των χρημάτων ή το αγόρι, και ο πότης της μπορεί να βρει ανακούφιση, ακόμα κι αν ήταν κουρασμένος . Και είναι η γριά, οπότε ο βλέποντας μπορεί να έχει πιει με μια ηλικιωμένη γυναίκα, ή παντρεύτηκε και μια γυναίκα . Και η κατανάλωση κρασιού υποδηλώνει τη βλακεία και την άγνοια του πότη . Και αν ένας νεκρός δει κανείς να πίνει κρασί, τότε θα είναι ευλογημένος στο μέλλον, γιατί το αλκοόλ είναι ένα ποτό των ανθρώπων του Παραδείσου, εκτός αν πέθανε ενώ το επέμενε, ή ήταν στη ζωή του που θα το θεωρούσε επιτρέπεται . Και το κρασί δείχνει καλό για όποιον θέλει να παντρευτεί επειδή το νερό αναμιγνύεται με αυτό και αναμιγνύεται με αυτό ….

…Και όποιος βλέπει ότι πίνει κρασί αναμεμειγμένο με νερό, θα πάρει χρήματα, μερικά από τα οποία επιτρέπονται και κάποια από αυτά απαγορεύεται, και μπορεί να χτυπήσει χρήματα σε μια εταιρεία και μπορεί να πάρει χρήματα από μια γυναίκα και μπορεί να πειρασθεί , και η μέθη από το κρασί είναι ένας μόνιμος πλούτος με τον οποίο αναμιγνύεται, και ειπώθηκε ότι είναι μια δύναμη που επιτυγχάνει ο οραματιστής. Το μεθυσμένο άτομο δεν πανικοβάλλεται για τίποτα, και το να βλέπεις το κρασί στο khubiyyah είναι θησαυρός, και για το χασίς και το όπιο, είναι ένα είδος επιχείρησης μεταξύ ενός ατόμου και του μυαλού του, γι ‘αυτό το προσθέσαμε με κρασί . Όποιος βλέπει κάτι τέτοιο δεν είναι Μαχμούντ ….

…Ποια είναι η απόφαση για όσους βρίσκονται στο όραμα; Μια αυστηρή προειδοποίηση για όσους ψεύδισαν ήρθε σε ένα όνειρο, κρατώντας τον Μπουχάρι στην πόρτα του Σαχέχ : ψέματα στο όνειρό του, και ένα πόδι στο οποίο πρόσφατα παραδείγματα : Πρώτον : η προθήκη του Ιμπν Αμπάς ότι ο προφήτης ειρήνη είπε : ( από το όνειρο ενός ονείρου που δεν φαίνεται να έχει ανατεθεί να πραγματοποιηθεί μεταξύ του Sairtin και δεν θα το κάνει, και άκουσε μια συνέντευξη με τους ανθρώπους που είχαν με οργή ή φεύγουν από αυτόν, χύνοντας στο αυτί του Alank την ημέρα της Αναστάσεως, και εικόνες εικόνων βασανισμένες και ανατεθεί να το χτυπήσει και όχι Bnafaj )) Αφηγημένος από τον Ahmad και τις γυναίκες από το μυθιστόρημα Qatada, ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί του και ήρθε σε μια άλλη αναφορά από τον Abu Hurayrah : ( Ποιος είπε ψέματα για τα οράματά του ). Το δεύτερο : το χαντίθ του Ιμπάν Umar ότι ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ειρήνη και ευλογίες είναι πάνω του, είπε : ((Είναι το πιο ατυχές από το γούνινο που τα μάτια του βλέπουν αυτό που δεν είδε )) , και στην αφήγηση : (( αυτό που δεν είδε )) και η έννοια : το γούνινο είναι το μεγαλύτερο ψέμα και η ευθύνη The Great Lie . Και τι σημαίνει : Αυτός που ονειρεύτηκε, δηλαδή, στον οποίο του δόθηκε αυτό το όνειρο . Και παρατηρείτε από τα δύο hadits τη σοβαρότητα του βασανισμού του ψεύτη στο όνειρο. Ο λόγος για αυτό εξηγείται από τον Ιμάμ αλ-Ταμπάρι, ο οποίος είπε : Η προειδοποίηση έχει ενταθεί μόνο, αν και το να ξαπλώνεις ενώ ξυπνάς μπορεί να είναι πιο διεφθαρμένο από αυτήν. Όπως μπορεί να είναι μαρτυρία για τη δολοφονία, το hudud ή τη λήψη χρημάτων. Επειδή ψέματα σε ένα όνειρο ψέματα στον Θεό ότι βλέπω τι δεν έχει δει, και ψέματα στον Θεό περισσότερο από το ψέμα στα πλάσματα του στίχου : { Είναι πιο άδικο από αυτόν που επινοεί ένα ψέμα εναντίον του Αλλάχ εκείνους που προσφέρουν στον Κύριο και λένε φωναχτά εκείνοι που είπαν ψέματα στον Κύριό τους, όχι κατάρα του Θεού στους καταπιεστές } [ Κουκούλα : 18] Αντίθετα, το ψέμα στο όνειρο ήταν ψέμα στον Θεό λόγω του Χαντίθ : ((Το όραμα είναι μέρος της προφητείας )) , και τι ήταν μέρος της προφητείας προέρχεται από τον Θεό, και επιστρέφω στη λέξη : (το ank ) ? Και τώρα που είσαι διαλυμένος μόλυβδος, χύνεται στο αυτί του, επειδή η ανταμοιβή είναι η ίδια με το έργο, και εδώ δεν έχω καμία τύχη ότι ο Αγγελιοφόρος, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, στο Χαντίθ είπε : (( Αυτός που ονειρεύεται ένα όνειρο )) και το ονόμασε όνειρο και δεν του ονόμασε όραμα επειδή ισχυρίστηκε ότι είδε και δεν είδε τίποτα, οπότε ήταν ψεύτης και ψέμα. Είναι από τον Σατανά, και ο Αγγελιοφόρος, μπορεί να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, είπε: «Περάστε από εμάς : (Το όνειρο είναι από τον Σατανά )) , και ό, τι είναι από τον Σατανά δεν είναι αλήθεια . Εδώ, δεν υπάρχει τύχη ομοιότητας φωτογράφος ποινής συγκεκριμένα : (( χάπι Vlakhalqgua ή δημιουργία τελετουργίας …)) ομιλία, τιμωρία, που βρίσκεται στο όνειρο που είναι : [ να πραγματοποιηθεί μεταξύ Sairtin ] και η έννοια της σύμβασης μεταξύ του Alsairtin : να γυρίσετε ο ένας στον άλλο, και αυτό είναι συνήθως αδύνατο, και η ομοιότητα Εδώ μεταξύ του φωτογράφου και του ψεύτη στο όνειρό του : ότι το όραμα δημιουργήθηκε από τη δημιουργία του Θεού και είναι μια ηθική εικόνα, έτσι μπήκε στο ψέμα του μια εικόνα που δεν συνέβη, ακριβώς όπως ο φωτογράφος εισήγαγε μια εικόνα που δεν είναι πραγματικότητα, επειδή η πραγματική εικόνα είναι αυτή στην οποία είναι η ψυχή, έτσι ο ιδιοκτήτης της απαλής εικόνας – ο ονειροπόλος – ανέθεσε κάτι ωραίο και Είναι η σύνδεση που εκφράζεται από τη σύμβαση μεταξύ των δύο κριθαριών, και ανέθεσε στον ιδιοκτήτη της πυκνής εικόνας – τον φωτογράφο – ένα σοβαρό ζήτημα, που είναι να ολοκληρώσει αυτό που δημιούργησε με τον ισχυρισμό του φυσώντας την ψυχή, και υπέγραψε και υποσχέθηκε καθένας από αυτούς που θα Θα βασανιστεί μέχρι να κάνει ό, τι του είχε ανατεθεί, ενώ δεν ήταν πράττης, είναι μια μεταφορά για τα βασανιστήρια του καθενός τους πάντοτε, εκτός από το ότι ο Θεός τους έχει έλεος, και αυτή η έμφαση στον ψεύτη στο όνειρό του επειδή είπε ψέματα για το φύλο της προφητείας, και ο φωτογράφος αμφισβήτησε τον Δημιουργό στη δύναμή του…

…Claret Εάν ονειρεύεστε ότι πίνετε κρασί κλαρέ, αυτό σημαίνει ότι θα πέσετε υπό την επιρροή μιας έντιμης έγκρισης . Αν ονειρεύεστε να δείτε σπασμένα μπουκάλια κρασί κλαρέ, αυτό προβλέπει ότι ψεύτικες ομάδες απατηλών ανθρώπων θα σας δελεάσουν να διαπράξετε ανήθικες πράξεις ….

…Και όποιος πιστεύει ότι υπάρχει νερό ή γάλα στο μπουκάλι από το οποίο πίνει, τότε δείχνει τα χρήματα από αυτόν τον υπηρέτη. Όσο για το μπολ, εάν είναι άδειο, δεν είναι αξιέπαινο, και μπορεί να υποδηλώνει απόφραξη, και αν υπάρχει κάτι που τρώγεται και χρησιμοποιείται από αυτό, τότε ερμηνεύεται από το ταξίδι και αποκτά καλοσύνη και όφελος ….

…Όσο για το μπουκάλι, ανατίθεται στον υπηρέτη που έχει εμπιστευτεί το κλειδί για το σπίτι στο χέρι του ….

…Και αν βλέπει σαν να παίρνει ένα μπουκάλι λάδι και παίρνει από αυτό και χρίνει άλλους ή το χρησιμοποιεί, τότε χρίστηκε, ή ορκίστηκε ψέμα, ή κουτσομπολεύει για τον Παντοδύναμο λέγοντας: ~Και θα ήθελαν να τους χρίσουν , και θα χριστούν . ~…

…Το μπουκάλι υποδηλώνει σε ένα όνειρο την απομόνωση των εξαρτώμενων, την ευημερία των ασθενών, το ταξίδι και τη νίκη για όσους έχουν εκπτώσεις, και ίσως δείχνει τις χαρές του γάμου και τα παρόμοια ….

Μπουκάλι Είναι καλός οιωνός αν ονειρεύεστε μπουκάλια εφόσον είναι πλήρως γεμάτα με ένα διαφανές υγρό . Θα ξεπεράσετε όλα τα εμπόδια που σχετίζονται με θέματα της καρδιάς, και αυτό θα ακολουθήσει ανθισμένους συλλόγους . Εάν οι φιάλες είναι άδειες, τότε ένα επερχόμενο πρόβλημα θα σας τυλίξει στην απαίσια ενοχλητική ίντριγκα και θα αναγκαστείτε να χρησιμοποιήσετε τη στρατηγική για να απαλλαγείτε από αυτήν ….

…Και όποιος βλέπει ότι πασπαλίζει κρασί στο έδαφος, τότε σπαταλά τα χρήματά του αναξιόπιστα ….

Ομοίως, αν έβλεπε ότι έπινε από το νερό, το κρασί και το γάλα του, θα έπαιρνε σοφία, γνώση και πλούτο,

Κρασί Αν ονειρευόσασταν να πίνεις κρασί, αυτή προαναγγέλλει χαρά και φιλία που προκύπτει από αυτό . Εάν ονειρεύεστε να σπάσετε τα μπουκάλια κρασί, αυτό προβλέπει ότι η αγάπη και η αγάπη σας θα συγκριθούν με το σημείο της υπερβολικής . Αν δείτε βαρέλια κρασιού, αυτό σημαίνει μεγάλη πολυτέλεια . Αν χύσετε κρασί από μπολ σε μπολ, αυτό δείχνει ότι οι απολαύσεις σας θα διαφοροποιηθούν και ότι θα κάνετε ταξίδια σε πολλά εξέχοντα μέρη . Εάν ονειρεύεστε ότι ανταλλάσσετε κρασί, αυτό δείχνει ότι το επάγγελμά σας θα είναι κερδοφόρο . Εάν ένα κορίτσι ονειρευόταν να πίνει κρασί, τότε αυτό δείχνει ότι θα παντρευτεί έναν πλούσιο, αλλά και έντιμο δάσκαλο ….

…Και όποιος βλέπει ότι πίνει κρασί με ανθρώπους που τους δίνει ένα φλιτζάνι, τότε δείχνει την εμφάνιση της εχθρότητας μεταξύ αυτών και της σύγκρουσης, επειδή ο Παντοδύναμος Θεός λέει: « Ο Σατανάς θέλει μόνο να προκαλέσει εχθρότητα και το μίσος μεταξύ σας , » και ίσως θα διαπράττει αμαρτία μαζί τους, και μπορεί να τραυματιστεί στα χρήματά του ….

…Και όποιος βλέπει υγρό κρασί ενώ κολυμπάει σε αυτό ή μπαίνει, αυτό ερμηνεύεται από την εμφάνιση μιας μεγάλης φίτνας και την πώληση αλκοόλ. Η πώληση κάτι απαγορευμένο, και ίσως υποδηλώνει τοκογλυφία και έλλειψη οφέλους, και το όραμα της κατανάλωσης κρασιού για το mutawalli είναι απομονωμένο ….

…Και όποιος βλέπει ένα ποτάμι κρασί, είναι με δύο τρόπους, εάν τον εισέλθει, θα χτυπηθεί από ηρεμία και βλάβη, και αν δεν μπει σε αυτό, θα αλλάξει το κεφάλι του πάνω του ….

…Και ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας, είπε: «Το κρασί είναι βασικά απαγορευμένο χρήμα χωρίς δυσκολίες, και ειπώθηκε ότι είναι χρήμα, είτε είναι επιτρεπόμενο είτε απαγορευμένο »….

…Όποιος βλέπει ότι έχει δέσει έναν κόμπο στο πουκάμισό του, τότε δείχνει το συμβόλαιο του εμπορίου, και ο κόμβος στο σχοινί είναι η ισχύς ενός χρέους, και στο μαντήλι τον χτύπησε ένας υπηρέτης και στο παντελόνι για να παντρευτεί μια γυναίκα , και στο νήμα το συμπέρασμα μιας εντολής κατά την οποία είναι από κράτος, εμπόριο ή γάμο ….

Και αν σε μια διαμάχη με τον Zafar, όποιος ακολουθεί τον ιμάμη αναμιγνύεται μαζί του στην εξουσία του

…Και όποιος βλέπει ότι πήρε ένα κομμάτι κουάκερ, τότε δείχνει ότι άκουσε καλά νέα για αυτό το άτομο, ότι θα έβγαζε τα προς το ζην, και είχε κουραστεί από άλλους ….

…Η φιάλη είναι σε ένα όνειρο ή πηγαίνει σε Γκιούλτ, και της είπαν : είναι μια γυναίκα που του είπε ειρήνη : ( Rafka Balquarir ) , και η γυναίκα του φιαλιδίου δεν κρατά ένα μυστικό, και ίσως υποδηλώνεται από την ασθένεια, ή τη γυναίκα μοιχεία προσπάθειες . Και η φιάλη ούρων είναι μια μοιχεία . Το μπουκάλι κρασί είναι μια υπηρέτρια απρόθυμη να μεταφέρει τους νεκρούς . Ίσως τα μπουκάλια έδειχναν άντρες διαφορετικών φυλών, και ίσως τα μπουκάλια έδειχναν κουτσομπολιά, γνώση μυστικών και άτομα που δεν έχουν πίστη ή αγάπη . Και όποιος βλέπει ότι ένα μπουκάλι είναι σπασμένο, η καταστολή θα απομακρυνθεί από το σπίτι του . Ένας άντρας μου είπε : Χθες είδα ότι ένας νεκρός από τους συγγενείς μου μου είπε : Μου έδωσε αυτό το μπουκάλι κρασί σε αυτό, οπότε το έδωσα και έπινε από αυτό, τότε μου το έδωσε, έτσι Του είπα ότι αυτή είναι μια έγκυος γυναίκα που πρόκειται να πεθάνει, τότε απογοητεύτηκε από τον Παντοδύναμο Θεό . Είπε : Ναι, η αδερφή μου γεννήθηκε και επρόκειτο να πεθάνει λόγω της δυσκολίας του τοκετού κατά τη διάρκεια του τοκετού και στη συνέχεια θεραπεύτηκε ….

Είναι πολλά από αυτά που εξάγονται εντελώς από τους τύπους τους, έτσι το μεθυστικό χρήμα απαγορεύεται χωρίς αλκοόλ και αυτό που δεν είναι μεθυσμένο από αυτό είναι επιτρεπόμενα χρήματα στα οποία υπάρχει κόπωση και δυσκολία ….

Και όποιος βλέπει ότι διαφωνεί με κάποιον σχετικά με την κατανάλωση αλκοόλ, θα ερμηνεύσει ότι δεν υπάρχει καλό σε αυτόν ….

…Και όποιος βλέπει ότι τρώει βούτυρο ή βούτυρο, τότε γίνεται γόνιμος, ή αύξηση στα χρήματά του, και το λίπος αγελάδας σε ερμηνεία είναι καλύτερο από το λίπος των προβάτων και όποιος βλέπει ότι τρώει μαλακό τυρί, τότε κερδίζει κέρδος από το εμπόριο ή την εργασία του , και όποιος βλέπει ότι τρώει μέλι ή το μαζεύει στο σπίτι του ή το πίνει με νερό, τότε θα πάρει χρήματα Και αν είναι χειραφετημένος σκλάβος ή άρρωστος που έχει θεραπευτεί από τον Θεό, και ίσως το μέλι δείχνει τα λόγια του δικαιοσύνη και το αίτημα του Κορανίου και της γνώσης, ή του γάμου και του γάμου, και αν δει ότι γλείφει μέλι από ένα πιάτο ή γλυκό σε ένα πιάτο, παντρεύεται μια γυναίκα και όποιος βλέπει ότι τρώει ζάχαρη, τότε είναι καλό και καλό. Σε όσα λέει πολλά γι ‘αυτόν, και όποιος βλέπει ότι πίνει κρασί με κανέναν που διαφωνεί μαζί του, τότε χτυπά απαγορευμένα χρήματα ανάλογα με αυτό που έπινε από αυτό, και ειπώθηκε ότι θα υποφέρει μεγάλη αμαρτία, και όποιος βλέπει ότι πίνει κρασί ή κάτι άλλο που γίνεται μεθυστικό, τότε απαγορεύεται τα χρήματα χωρίς αλκοόλ, και αυτό που δεν είναι από αυτό που δεν είναι μεθυσμένο είναι επιτρεπόμενα χρήματα σε αυτό εξαπάτησε και όποιος βλέπει ότι είναι μεθυσμένος από το αλκοόλ , τότε θα χτυπήσει απαγορευμένα χρήματα, και από αυτά τα χρήματα πέφτουν στην εξουσία, και εάν μεθυσθεί χωρίς ποτό, τότε θα υποστεί σοβαρή θλίψη και εάν ο ασθενής δει ότι είναι μεθυσμένος, τότε ο θάνατός του, και όποιος δει ότι πίνει κρασί με έναν λαό που τους δίνει το κύπελλο, αυτό δείχνει την ύπαρξη εχθρότητας μεταξύ τους και της σύγκρουσης. Και όποιος βλέπει ότι πολεμάει το κύπελλο, τότε δείχνει κακό και διαμάχη, και όποιος είναι, έπινε ένα ποτό και φοβήθηκε από αυτό, γιατί το θέμα στο οποίο έχει φτάσει στο τέλος του και ειπώθηκε ότι η ζωή του έχει τελειώσει. Εάν κάποιοι παραμένουν στη ζωή του, το ποσό αυτό είναι και όποιος βλέπει ότι πιέζει κρασί, τότε εξυπηρετεί την εξουσία και εργάζεται στα χέρια του, έχει σημασία για τα οστά και εάν ο ασθενής βλέπει ότι του δόθηκε ένα φλιτζάνι κρασί ή άλλο και να το πιει στο τέλος, είναι το φλυτζάνι του θανάτου…

…Ο Jaafar Al-Sadiq είπε ότι ένα όραμα του κρασιού ερμηνεύεται σε τρεις απαγορευμένες πτυχές, έναν κρυφό γάμο και την ευλογία του κόσμου, και ένα όραμα της ηλικίας του δείχνει την εγγύτητα με τους αρχηγούς και την απόκτηση οφέλους από αυτούς, και ο πωλητής οίνου δείχνει ότι είναι ο ιδιοκτήτης του πειρασμού και των συγκρούσεων ….

Ένα ποτήρι κρασί Εάν ονειρευόσασταν ένα φλιτζάνι κρασί, αυτό προβλέπει ότι η απογοήτευση θα σας επηρεάσει βαθιά, καθώς δεν θα δείτε τίποτα ευχάριστο έως ότου η συνειδητοποίηση του προβλήματος σας προκαλέσει σοκ ….

…Τρώγοντας το άγονο πουλί : για να πλοηγηθείτε στην ανατροπή και το ξεθώριασμα, και το να βλέπεις το κρασί στο εξοχικό σπίτι είναι μια επιτυχία . Και αν η αγάπη είναι μέσα στο νερό και είναι σε ένα σπίτι, τότε είναι μια πλούσια και γεμάτη γυναίκα . Και αν η αγάπη του νερού είναι για το πότισμα, τότε είναι ένας άνθρωπος με μεγάλα χρήματα και ένα μεγάλο κόστος για χάρη του Θεού . Αγάπη, αν υπάρχει ξίδι σε αυτό, τότε είναι ένας ευσεβής άνθρωπος, και αν υπάρχει αφρός σε αυτό, τότε είναι γεμάτος χρήματα, και αν είναι μέσα του, τότε είναι άρρωστος . Ένας άνδρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Είδα σαν να είχε σπάσει η κρυφή μνήμη του σπιτιού μου . Είπε : Εάν πιστεύετε ότι θα χωρίσετε τη γυναίκα σας . Ήταν έτσι . Al-Raouq : Ένας ειλικρινής άνθρωπος που λέει την αλήθεια . Το μπουκάλι είναι ένας υπηρέτης που είναι απρόθυμος να μεταφέρει χρήματα, και ο ewer είναι υπηρέτης, με βάση αυτά που ο Θεός Παντοδύναμος λέει : «Ένας άνθρωπος που αθανατοποιείται από κύπελλα και κανάτες θα κυκλοφορήσει πάνω τους ». Όποιος το βλέπει σαν να πίνει από μια κανάτα, θα έχει ένα παιδί από το ummah του, και οι κανάτες εξυπηρετούν το ανάστημα στα τραπέζια . Και αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Έβλεπα σαν να έπινα από ένα κονδυλώματος που είχε δύο τρύπες, μία από τις οποίες ήταν γλυκιά και η άλλη αλμυρή . Είπε : Φοβάστε τον Θεό, γιατί διαφέρετε με την αδερφή της γυναίκας σας ….

…Μειώνεται το ειλικρινές όραμα ; Και ο δίκαιος δεν είναι καλός άνθρωπος; Πράγματι, είναι μια σημαντική ερώτηση, και η απάντησή του είναι : ότι ο δίκαιος άνθρωπος μπορεί να δει τον Alodgat, αλλά σπάνια λίγοι κατάφεραν στον Σατανά από αυτόν , εκτός από την αναστροφή, η αλήθεια του οράματός του για μια σπάνια κυριαρχία να ρίξει τον διάβολο που διηγήθηκε από τον Anas ο ibn Malik ότι ο αγγελιοφόρος του Αλλάχ, είπε : ~ A for vision Μια καλή πράξη από έναν δίκαιο άνθρωπο είναι μέρος σαράντα έξι μερών προφητείας . Συμφωνήθηκε (1). Ο Μουσουλμάνος διηγήθηκε το έλεος του Θεού από τον Abu Hurayrah ότι ο Προφήτης ειρήνη είναι πάνω του, είπε : ~ Αν ο χρόνος μόλις πλησίασε το όραμα ενός μουσουλμανικού ψεύδους , και το Asedkkm πρόσφατα, και το όραμα του μουσουλμανικού μέρους των σαράντα πέντε είναι μέρος της προφητείας ~ (2). Al-Nawawi είπε : λέγεται ότι είναι μια ρητορική φορά αν μια βάρκα που μετριάζοντας τις μέρες και τις νύχτες η ανοιξιάτικη μέρα . και ειπώθηκε ότι αυτό που εννοείται είναι αν η ανάσταση πλησιάζει , και το πρώτο είναι το πιο διάσημο μεταξύ των ανθρώπων του όραμα , και ήρθε σε ένα Χαντίθ που υποστηρίζει το δεύτερο, και ο Θεός Κόνος καλύτερα . Από . Η αλήθεια είναι η μεγαλύτερη από τις περιγραφές των προφητών, ξύπνιος και ονειρεύεται, και όποιος τους θεωρεί στην αλήθεια θα επιτύχει την αλήθεια από τα οράματά του . Ο Al-Muhallab είπε : Οι άνθρωποι έχουν τρεις βαθμούς από αυτό : Α – Οι Προφήτες και τα οράματά τους είναι όλα ειλικρινά και αυτό που χρειάζεται έκφραση μπορεί να πέσει σε αυτούς . Β – δίκαιος , και κυρίως στο όραμά του για ειλικρίνεια , βρισκόταν εκεί που δεν χρειάζεται να εκφράσουν τα οράματά τους ως Vtqa Raayaha εντελώς σε ένα όνειρο . Γ – Ποιος άλλος . . Στο όραμά τους υπάρχει αλήθεια και παράπονο, και είναι τριών τύπων : 1 – Καλύπτονται , οπότε το μεγαλύτερο μέρος της κατάστασης είναι ίσο με αυτούς . 2 κακοί , και ως επί το πλείστον στο όραμά τους Alodgat και λένε πού ειλικρίνεια , έχει τον τίτλο Bukhari στο Saheeh του : την πόρτα του οράματος των λαών των φυλακών, της διαφθοράς και της συνομιλίας (3). 3 – άπιστοι , και τείνουν στα οράματά τους Alodgat και πολύ σπάνια όπου ειλικρίνεια και αναφέρεται σε αυτήν τη συνέντευξη : ~ Το πρόσφατο όραμα Osedkkm Osedkkm ~ που αφηγήθηκε από μουσουλμάνους . Τα αληθινά όνειρα ορισμένων από τους άπιστους έχουν , όπως στο όραμα των συγγραφέων της φυλακής με τον Ιωσήφ επάνω του , ο Αλλάχ είπε : « μπήκε με τα αγόρια της φυλακής, είπε ένα από αυτά, μου έδειξα κρασί κρασί και ο άλλος είπε ότι έδειξα εγώ φέρω το κεφάλι μου ψωμί τρώει το πουλί από αυτόν Nbina Ptooelh Αληθινά σας βλέπουμε από ευεργέτες ( Yusuf : 36 ). όπως είχε προηγουμένως τίτλο Bukhari στην πόρτα του Σαχχ : το όραμα του λαού των φυλακών, της διαφθοράς και της αποτροπής , και συνέβη το μυθιστόρημα : ένα ποτό που πίνουν οι άνθρωποι , και θέλετε να πιείτε απαγορευμένο , και σύμφωνα με πληροφορίες ο σομελιέ είπε στον Τζόζεφ : Ράιτ όπως φαίνεται να κοιμάται, φύτεψα ένα σιτάρι. Ο Vneptt πήγε όπου τρεις συστάδες Fsrthn ήταν ο Sagit king είπε : μείνετε στη φυλακή τρεις φορές και μετά βγαίνετε έξω από τον Vtsagah για τη συνήθεια σας . Ήταν όπως βγήκε (4) καθώς και το όραμα του Mllekema, ο Παντοδύναμος είπε : ~ είπε ο βασιλιάς, βλέπω επτά λιπαρές αγελάδες που θα έτρωγε επτά άπαχο Snblatt και επτά λαχανικά και άλλα Iabsat O Συμπληρώστε με τα οράματά μου, αν θέλετε να δείτε το πέρασμα e of vision ( Joseph 43) που σημαίνει : η αδυναμία προέρχεται από την αδυναμία και ο συνδυασμός είναι αδύνατος και άπαχος, και αυτό που σημαίνει είναι η εμφάνιση προτροπών Μ του χιούμορ . Μερικοί επιστήμονες όραμα που δόθηκε στη μέρους του οράματος προφητεία μόνο καλό πιστός δεν καταδικάζω έχει . Έχουμε ήδη μαζί μας τον στίχο που λέει : ~ο ειλικρινής καλός μουσουλμάνος είναι αυτός που ταιριάζει εάν οι προφήτες , τύπου Vokrm, τον οποίο ο Akram από τους προφήτες , που βλέπουν το αόρατο .. Όσο για τον άπιστο και τον υπερασπισμό και δεν αναμιγνύεται , εάν επικυρωθεί Τα οράματα είναι μερικές φορές το ίδιο, είναι επίσης αληθινό Κλιπ Ισλαμικό ψεύτικο , και δεν έχουν όλα τα γεγονότα εμπειρία όλων των αόρατων τμημάτων της προφητείας , Kalkahen και δική μου »(5) έχει παρασχεθεί για να παρακολουθήσουμε τον Ιμάμ Μωάμεθ Σαφαρένι Χαμπάλι του Θεού έλεος για λέγοντας : ας γνωρίζουν . Αλλά πρέπει να είστε προσεκτικοί εδώ ότι το όραμα του καλού που είναι η αιτία για την έναρξη ορισμένων από τις διατάξεις που περιορίζονται είτε υπογράφηκε στην εποχή του Αγγελιοφόρου των Αποστόλων εγκρίθηκε μόνο » Όσο για τους άλλους ανθρώπους είναι ιεραπόστολοι ή Μίντιρατ , μπορεί να είναι στο η έκφραση Bishara στον ιδιοκτήτη της από έναν φιλανθρωπικό κόσμο ή το μέλλον , μπορεί να είναι εκεί που τον προειδοποιούσε για έλλειψη ή συντόμευση του έργου του ή στη θρησκεία του , ήρθε στην ερμηνεία του στίχου : ( και κήρυξε ότι ο Θεός του Ichaelmh ήταν ζωντανός ή από πίσω από ένα πέπλο ή στέλνει έναν αγγελιοφόρο Viouha με την άδειά του αυτό που θέλει είναι σοφό ) ( Shura : 51). Κάποιοι από τον προκάτοχό του είπαν : ~ Από τον Ray Veil ~ το οποίο στο όνειρό του, τι αυτοκαθαρίστηκε από κακίες , υποχώρησε την καρδιά της γυναίκας , και συναντήθηκε με τον ύπνο , και Antakec για τα θαύματα του αόρατου , και το ελάχιστο περίεργο . Είναι φιλική προς τον έχουμε σε μια συνομιλία κλήση όνειρο » και τον διέταξε να τον Θεό και να του πω σε ένα όνειρο , Ο Προφήτης ζήτησε ειρήνη σ ‘αυτόν για το στίχο :“ τους άνθρωπο σε αυτή τη ζωή και στην μέλλουσα ζωή ”(6) και είπε, ~ είναι το όραμα του καλού βλέπει τον άνθρωπο ή τον βλέπει ~ Αφηγήθηκε από τον Ιμάμ Αχμάντ (7). __________ (1 ) Συμφωνήθηκε , βλ. Ibn Hajar – op – ( 12/361 ) και πυρηνικό – op (23 \ 15) (2 ) πυρηνικό – op – (15 \ 0 2 ) (3 ) Ibn Hajar – op – (381 \ 12) (4 ) Ibid ( 12/382 ). (5 ) Ibn Hajar – op – (379 \ 12) (6) Yunus : 64. (7 ) Αφηγημένος από τον Imam Ahmad 173 \ 1 τριπλασιάζει τον Safaareeni – μια αναφορά νωρίτερα ….

…Ο χυμός είναι κάποιος που βλέπει σε ένα όνειρο ότι συμπιέζει σταφύλια ή καλάμια που είναι εύφορα, ακόμα κι αν είναι φτωχό, είναι πλούσιος . Και αν δει ανθρώπους παντού να πιέζουν σταφύλια και ελιές και να είναι πολύ γόνιμοι και να απελευθερώνονται από αυτά, και αν αυτός είναι άρρωστος ή φυλακισμένος, δραπετεύει από αυτό που βρίσκεται, και αν το δει αυτό, ο αναζητητής της γνώσης θα τον καταλάβει, και αν το δει αυτό, είναι πτυχίο, παντρεύεται . Εάν ο χυμός ήταν υπερβολικός, και είχε σύκα και κρασί ή γάλα, θα αποκτήσει εξουσία . Και όποιος είδε ότι συμπίεζε σταφύλια και τα έκανε κρασί, κέρδισε χάρη στον σουλτάνο και απέκτησε απαγορευμένα χρήματα για την ιστορία του Ιωσήφ ….

…Έχει αναφερθεί το όραμα όλων των αγοριών του Θεού – ο Παντοδύναμος – λέγοντας : ( και μπήκε στη φυλακή μαζί του ένα από αυτά τα αγόρια, είπε ότι το άλλο κρασί εποχής μου έδειξε και είπε ότι φέρνω το κεφάλι μου ψωμί τρώνε το πουλί από αυτόν Nbina Ptooelh Αληθινά σας βλέπουμε από ευεργέτες ). Surah Yusuf Al-Ayyam 41. Τότε τους είπε την ερμηνεία καθενός από αυτούς, οπότε είπε: ( O φίλοι της φυλακής, καθώς για έναν από εσάς, ο Κύριος του θα πιει κρασί, και ο άλλος χύνεται, και τρώτε φάρμακο από το κεφάλι του. ) Surat Yusuf, στίχος 36. Ο Γιουσέφ, ειρήνη σε αυτόν, ερμηνεύτηκε όπως του είπαν . Ένας από αυτούς σταυρώθηκε μέχρι που έφαγα το πουλί από το κεφάλι του , και ο άλλος έφυγε από τη φυλακή και υπηρετούσα τον βασιλιά . Ο Ibn Jarir και ο al-Hakim διηγήθηκαν σχετικά με την εξουσία του Αμπντουλάχ Μπιν Μασούντ – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – που είπε : (Τα αγόρια που ήρθαν στο Γιούσεφ – μπορεί να είναι ευλογίες και ειρήνη σε αυτόν – στο όραμα ήταν μόνο ψέματα, οπότε όταν άρχισε τα οράματά τους, είπαν : παίζαμε και Yusef είπε : (το θέμα στο οποίο θα έχετε υπό αμφισβήτηση .) Κυβερνήτης δήλωσε : αλήθεια για την κατάσταση των δύο σεΐχηδες συμφωνηθεί, χρυσή Συνοψίζοντας , ο γιος του πολλά, είπε : όπως καθώς ερμηνεύεται από τον Μουτζαχίντ και τον Abdul Rahman bin Zaid bin Aslam και άλλους , και αυτό το όνειρο συνοψίζεται Bbatal και πρέπει να ερμηνευτεί Ptooelh ….

…Χυμός και χυμός : πολύ καλός, οπότε όποιος το αναλάβει σε ένα όνειρο, θα κοιτάξω την κατάστασή του και αν είναι φτωχός, θα είναι πλούσιος και αν τα οράματά του για το κοινό είναι σαν να πιέζουν σταφύλια ή λάδι ή άλλα πράγματα σε κάθε μέρος, και ήταν τόσο γόνιμα και απελευθερώθηκαν . Εάν βλέπει ότι είναι άρρωστος ή φυλακισμένος, τότε δραπετεύει από την κατάστασή του αφήνοντας τους πιεσμένους από τη φυλάκισή του, και αν δει ότι έχει επιστροφές ή χρέη, τότε πρέπει να το πληρώσει και να επωφεληθεί από αυτό . Και αν το δει αυτό, ο αναζητητής της γνώσης και της Sunnah θα τον καταλάβει και θα συμπιέσει τη γνώμη του από το στήθος του . Και αν το βλέπει ως άγαμο, παντρεύεται, τότε το σπέρμα του θα βγει και γονιμοποιεί τα προς το ζην . Αν ο χυμός ήταν πολύς και είχε σύκα, κρασί ή γάλα με τον σουλτάνο . Και όποιος το είδε σαν να πιέζει τα σταφύλια και να το κάνει κρασί, κέρδισε την εύνοια με τον Σουλτάνο και απέκτησε απαγορευμένα χρήματα για την ιστορία του Ιωσήφ, ειρήνης σε αυτόν ….