…Η τίγρη είναι σε ένα όνειρο ένας άδικος κυβερνήτης ή ένας δυνατός εχθρός, με ένα δυνατό αγκάθι, οπότε όποιος τον σκοτώσει θα υποτάξει έναν εχθρό, και όποιος τρώει τη σάρκα του θα κερδίσει χρήματα και τιμή, και όποιος γονατίσει θα αποκτήσει μεγάλη εξουσία, και όποιος παντρευτεί μια τίγρη θα κυριαρχήσει σε μια ανήθικη γυναίκα . Και όποιος είδε μια τίγρη στο σπίτι του, ένας ανήθικος άνθρωπος επιτέθηκε στο σπίτι του . Και από το να δαγκωθεί από μια τίγρη, θα τραυματιστεί . Και η τίγρη δηλώνει έναν άνδρα ή μια γυναίκα, και είναι απατηλή και παραπλανητική, και υποδεικνύει ασθένεια . Το γάλα της τίγρης δείχνει εχθρότητα στο μουστάκι του . Η τίγρη είναι πολύ εχθρικός εχθρός . Και ειπώθηκε : Όποιος δει την τίγρη στον ύπνο του, θα ζητήσει συγχώρεση από τον Θεό Παντοδύναμο για τις αμαρτίες του . Και η τίγρη δείχνει στους ανθρώπους ότι οι άνθρωποι φοβούνται και σοβαρό φόβο ….

…Tiger Το να βλέπεις μια τίγρη και να το φοβάσαι σε ένα όνειρο υποδηλώνει την πιθανότητα να ακυρωθεί απότομα ο γάμος ή οι δεσμοί εργασίας λόγω του αντίκτυπου των πιέσεων που σχετίζονται με τη φήμη σου . Εάν σκοτώσατε μια τίγρη ή την εξουδετερώσατε, αυτό προβλέπει τη χαρά και την ευτυχία στη δέσμευση, την άνεση και την κατανόησή σας κοντά σε φίλους . Εάν κάποιος σας απειλήσει με τίγρη, αυτό προβλέπει προβλήματα στο εργασιακό περιβάλλον . Κάποιοι φίλοι μπορεί να αποτρέψουν τις υποσχέσεις τους και να σας βοηθήσουν . Εάν ακούσετε τον ήχο μιας τίγρης και φοβάστε τον, θα ακούσετε ενοχλητικά νέα σχετικά με την απώλεια κατά την εργασία και μπορεί να αντιμετωπίσετε προβλήματα με τους γύρω σας . Αν ονειρευόσασταν να δεις μια τίγρη να μοιάζει με μια γάτα, τότε αυτό είναι κακό οιωνό, αν δεν το σκότωσες . Εάν μια τίγρη σας πλησιάζει σε ένα όνειρο, οι εχθροί θα σας πιάσουν και θα σας διώξουν . Εάν μια τίγρη σας επιτεθεί, αυτό προβλέπει ότι η αποτυχία και η απογοήτευση θα σας προκαλέσουν πολλές ανησυχίες και πόνο . Εάν καταφέρετε να τον εξορίσετε ή να τον σκοτώσετε, θα πετύχετε σε όλα τα έργα και τις επιχειρήσεις σας . Εάν ονειρεύεστε μια τίγρη να ξεφύγει από εσάς, αυτό προβλέπει ότι θα ξεπεράσετε τις δυσκολίες και θα ανεβείτε στις υψηλότερες τάξεις . Εάν δείτε μια τίγρη σε ένα κλουβί, αυτό προβλέπει ότι θα νικήσετε εκείνους που στέκονται στο πρόσωπό σας και θα βάλουν εμπόδια στο δρόμο σας . Εάν δείτε κομμάτια από δέρματα τίγρης, αυτό προβλέπει ότι θα ακολουθήσετε το μονοπάτι του πλούτου, της ευτυχίας και μιας άνετης ζωής ….

Και όποιος πιστεύει ότι οδήγησε μια τίγρη ή την απομάκρυνε ή νίκησε την τίγρη ή νίκησε την τίγρη ή την χτύπησε από την τίγρη δεν του αρέσει ή κάτι παρόμοιο, τότε η ερμηνεία αυτού είναι σαν την ερμηνεία του λιονταριού, καθώς και εκείνου που πιστεύει ότι οδήγησε μια αρκούδα ή την απομάκρυνε ή την ανάμιξε, τότε η ερμηνεία της είναι σαν την ερμηνεία των υπόλοιπων λιονταριών

Και όποιος βλέπει το κεφάλι του ως κεφάλι ελέφαντα, λιοντάρι, τίγρη ή λύκος, έχει ειπωθεί ότι παίρνει τη δημιουργία πραγμάτων υψηλότερων από την ικανότητά του και ωφελείται από αυτά και επιτυγχάνει την ηγεσία και το καρφί στο εχθροί

…Al-Nimr : Η πορεία του λιονταριού τρέχει, και είναι επίσης ένας φαύλος, εκδικητικός και μυστικός άνθρωπος, όταν είναι από μόνος του ένας προδοτικός και προδοτικός εχθρός και ένας φαινομενικός εχθρός, και ειπώθηκε ως άδικος Σουλτάνος ​​και η τίγρη τρέχει επίσης πορεία της λιονταρίνας . Και η είσοδος της τίγρης, η είσοδος ενός λαϊκού άνδρα και η κατανάλωση της σάρκας του λέγεται ότι ήταν το κεφάλι ….

…Και όποιος βλέπει ότι σκότωσε μια τίγρη, θα ξεφύγει από τις υποθέσεις του, και ειπώθηκε ότι είναι ένας εχθρός που δεν είναι στους εχθρούς πιο σοβαρός από αυτόν, και η ερμηνεία του σε όλα όσα βλέπει ένα άτομο ως λιοντάρι, αλλά πιο σοβαρή εχθρότητα ….

…Και όποιος είδε ότι οδηγούσε μια τίγρη θα απέκτησε μεγάλη εξουσία αν ήταν από την οικογένειά του ….

…Ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι η τίγρη είναι προφανής εχθρός και άδικος Σουλτάνος ….

…Όσον αφορά την τίγρη, ερμηνεύεται στα πρόσωπά της, και όποιος βλέπει μια τίγρη, θα ερμηνεύει με έναν ισχυρό άνθρωπο ….

…Όσον αφορά την τίγρη, ερμηνεύεται από ένα αγόρι reciter . Ο Al-Kirmani είπε, «Το Qanbar ερμηνεύεται από έναν παράξενο, γλυκό γλώσσα, λίγο κακό, αλλά αγνότητα, και ο τραυματισμός του είναι καλός και ευεργετικός »….

…Είπε ότι ο Kirmani είδε την τίγρη των επιβατών, ερμηνεύει πτυχές της υψηλής κατάστασής του και του πεπρωμένου και του πλούτου και του αήττητου εχθρού του και το όραμα ενός Πενχ κατακλύζει τον φόβο των εχθρών και τελικά την ασφάλεια και τη σάρκα των χρημάτων και λέγεται ) φήμη σε αυτόν πόλεμος και το δέρμα του και τα μαλλιά και τα κόκαλά του ερμηνεύονται με χρήματα τον εχθρό ….

…Μια σχισμή Εάν ονειρευόσασταν μια μετεωρισμό, αυτό σημαίνει ότι οι εχθροί υπονομεύουν τους πυλώνες της δουλειάς σας και διαλύουν τις οικογενειακές σας υποθέσεις . Εάν μια γυναίκα ονειρεύεται αυτό, τότε αυτό σημαίνει ότι μια άλλη ξύπνια γυναίκα ανταγωνίζεται μαζί της στα συναισθήματα του εραστή της . Εάν σκοτώσετε ένα λύγκα θα ξεπεράσει τον αντίπαλό του . ~ Λυγξ : ένα ζώο του είδους Alnsanr μικρότερο από την τίγρη .~…

Αχ Αχμέτ, πάρτε τον πρώτο πλοηγό 68 – Ο Ibn al-Jawzi διηγήθηκε για την εξουσία ορισμένων από τους υπηρέτες του al-Mu’tadid που είπε : Ο Al-Mu’tadid κοιμόταν τη στιγμή που είπε (2) Καθώς γυρίσαμε κρεβάτι, ξύπνησε με πανικό, τότε μας φώναξε, οπότε ήρθαμε σε αυτόν και είπα : Και κρίνετε, πηγαίνετε στο Τίγρη, και το πρώτο πλοίο που βρίσκετε είναι άδειο και κατεβαίνει, οπότε φέρε με τον πλοηγό του και κρατήστε το πλοίο . Έτσι πήγαμε γρήγορα και βρήκαμε έναν πλοηγό στη Σαμαριά (3) άδειο και κεκλιμένο, οπότε ο Χαλίφης του έφερε μια μεγάλη κραυγή και το πνεύμα του πλοηγού σχεδόν βγήκε, έτσι ο Χαλίφης του είπε : Αλίμονο σε εσένα, καταραστείς, πιστέψτε με για την ιστορία σας με τη γυναίκα που σκοτώσατε σήμερα, αλλιώς χτύπησε το λαιμό σας. Είπε : Έτσι αμάρτησε και είπε : Ναι, Διοικητής των Πιστών, ήσασταν Σήμερα είναι μαγεία στον νόμο μου, έτσι πήγα σε μια γυναίκα σαν αυτήν, φορώντας πολυτελή ρούχα και πολλά κοσμήματα και ουσία, οπότε εγώ την κοίταξε και την κατέλαβε, σφίγγισε το στόμα της και πνίγηκε και πήρε όλα τα κοσμήματα και το πανί που είχε πάνω της, και φοβόμουν ότι θα τον επέστρεφα στο σπίτι μου για να γίνουν γνωστά τα νέα της, γι ‘αυτό ήθελα να πάω μαζί του στον Wasit, οπότε με συνάντησαν. Οι υπηρέτες με πήραν . Είπε : Πού είναι τα κοσμήματά της; Είπε : Στο στήθος του πλοίου κάτω από τα αγκυροβόλια . Στη συνέχεια ο χαλίφης διέταξε να φέρει κοσμήματα, οπότε το έφερε, και αν υπάρχουν πολλά κοσμήματα που αξίζουν πολλά χρήματα, τότε ο χαλίφης διέταξε τον πλοηγό να πνιγεί στον τόπο όπου πνίγηκε η γυναίκα και διέταξε να καλέσει η οικογένεια της γυναίκας να έρθει μέχρι να λάβουν τα χρήματα της γυναίκας . Γι ‘αυτό το ζήτησε για τρεις μέρες στις αγορές της Βαγδάτης και στα σοκάκια της, και ήρθαν μετά από τρεις ημέρες, γι’ αυτό τους πλήρωσε τι ήταν από κοσμήματα και άλλα πράγματα που ήταν για τη γυναίκα, και τίποτα δεν πήγε από αυτό . Οι υπηρέτες του του είπαν : O Διοικητής των πιστών, από πού το ήξερες αυτό; Είπε : Είδα στον ύπνο μου εκείνη την ώρα μια λευκή κεφαλή, γενειάδα και ντυμένος γέρος να καλεί : Ω Αχμέτ, πάρτε τον πρώτο πλοηγό που κατέβηκε από το μίσχο και να τον συλλάβει και να αποφασίσει για τα νέα της γυναίκας που σκότωσε σήμερα και τη ληστεία , τότε έθεσε το όριο σε αυτόν και ήταν αυτό που είδες ….

Ο ποταμός Τίγρης σε ένα όνειρο είναι πολύ σημαντικός σε θέματα, και αν η θάλασσα είναι βασιλιάς τότε ο Τίγρης είναι ο υπουργός του . Και όποιος βλέπει ότι πίνει από το νερό του Τίγρη, θα λάβει όλα τα χρήματα του υπουργού και θα λάβει υπουργείο εάν είναι κατάλληλος για αυτό ….

…Χαλίκια το όραμά της σε ένα όνειρο δείχνει άντρες και γυναίκες, νέους, ντιράμ, προσκύνημα και πέτρες, σκληρότητα και αγωνία, προσβολές και συκοφαντίες . Έτσι όποιος είδε ένα πουλί κατέβηκε από τον ουρανό και πήρε ένα βότσαλο και πέταξε μαζί του, και αυτό ήταν σε ένα τζαμί από το οποίο ένας καλός άνθρωπος χάθηκε, και αν ο ονειροπόλος ήταν άρρωστος, και ήταν ένας από τους ανθρώπους της καλοσύνης ή ενός που προσεύχεται σε αυτό το τζαμί, τότε ο ιδιοκτήτης του οράματος είναι νεκρός . Εάν πήρε το βότσαλο από μια εκκλησία, θα θεωρούσε τη διαφθορά του ασθενούς . Και αν το πήρε από το σπίτι του ή από ένα άγνωστο μέρος, τότε το άτομο του οράματος θα είχε έναν γιο . Όσο για αυτόν που πήρε διάφορα βότσαλα, τότε τα κάλυψε στο ένδυμά του ή τα κατάπιε, και τα πήρε από ένα τζαμί, ένα σπίτι μελετητή ή τη μνήμη κάποιου για τη γνώση και το Κοράνι, και επωφελήθηκε από την ανάμνηση και την αποσαφήνιση όσο πήραν τα βότσαλα . Εάν παραληφθεί από την αγορά, τότε είναι ενδιαφέρον για αυτόν τον κόσμο, και τα dirhams αποτελούνται από εμπόριο ή φιλανθρωπικούς σκοπούς . Και αν είναι από πίσω από τα δέντρα, τότε δώρα από τον Σουλτάνο αν τον υπηρετεί, ή ωφελείται από τη θάλασσα εάν ανταλλάσσεται σε αυτήν, ή γνώση που αποκτά από έναν κόσμο αν αυτό είναι δώρο από μια πλούσια σύζυγο, εάν έχει γιος, και αν δεν έχει γιο, θα έχει γιο . Όσοι ρίχνουν βότσαλα στη θάλασσα, τα χρήματά του θα χαθούν . Εάν το πετάξει σε ένα πηγάδι, δίνει χρήματα για γάμο ή πλούτο για έναν υπηρέτη . Και αν έριχνε ένα ζώο όπως ένα λιοντάρι, μια τίγρη, μια μαϊμού, μια ακρίδα, ένα κοράκι και παρόμοια, και αυτό ήταν κατά τις ημέρες του Χατζ, έριξε τις πέτρες, και η προέλευση των λίθων είναι ότι ο Γαβριήλ, ειρήνη σε αυτόν, διέταξε τον Αδάμ, ειρήνη σε αυτόν, να τους ρίξει τον Διάβολο όταν του εκτέθηκε, τότε έγινε Σουντάν, και αν αυτό δεν ήταν κατά τις ημέρες του Χατζ, ήταν ένα χαλίκι εχθρός ή ανήθικο άτομο, ή προσβολή, προσβολή, ή μαρτυρία που μαρτυρεί εναντίον του . Και αν το έριχνε με άλλους από αυτούς τους αγώνες, όπως περιστέρια και μουσουλμάνοι μεταξύ του λαού, ο άντρας θα έριχνε προς τα πίσω, μιλώντας για τους δίκαιους μεταξύ των ανθρώπων και των οχυρωμένων . Και μελετά τους ανθρώπους μελετητές . Και ειπώθηκε : Μετάνοια στους ανυπάκουους και καθοδήγηση προς τον άπιστο, και ίσως τα βότσαλα έδειξαν μαρτύριο, επειδή κολύμπησε στην παλάμη του Προφήτη, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη . Τα βότσαλα μπορεί να υποδηλώνουν ασθένεια, όπως άμμο . Και μπορεί να δείξει στους συνταξιούχους τι κάνουν μοιχεία ή ζητούν καθοδήγηση ή τι γίνεται με αυτό . Τα βότσαλα είναι σκληρές λέξεις και μεγάλο μέρος της ανησυχίας τους . Και όποιος βλέπει ότι έχει ένα βότσαλο που έχει τα εσπεριδοειδή του στο αυτί του και το πετάει μακριά, τότε ακούει μια σκληρή λέξη, και το αυτί του το κολακεύει ….

Ο Jaafar Al-Sadiq είπε ότι ερμηνεύεται σε τέσσερα πράγματα, συμπεριλαμβανομένης της πρόσβασης του υπουργείου σε όποιον ήταν η οικογένειά του, αν είδε το μάτι του να μετατραπεί σε φεγγάρι, και επίσης αν είδε τον Τίγρη της Βαγδάτης και είδε έναν βασιλιά που τράβηξε τη μέση του ή του έδωσε ένα χέρι ή είδε έναν από τους τέσσερις συντρόφους να κατευθύνεται ….

Λέγεται ότι το όραμα του Τίγρη θα ερμηνευόταν από τον χαλίφη ….

Ένα όφελος που ανέφερε ότι ο Αχμάντ Μπαν Χανμπάλ, ο Θεός Παντοδύναμος να τον κάνει έλεος, έγινε junub μια μέρα, οπότε ήρθε στον Τίγρη στη Βαγδάτη και ήθελε να εξαγνιστεί από αυτό, και δεν βρήκε τίποτα να κρύψει μαζί του, έτσι ντροπήθηκε από τον Θεό Παντοδύναμο να κατέβει γυμνή, οπότε κατέβηκε με το πουκάμισό του και πλύθηκε από ακαθαρσίες, μετά καθαρίστηκε και το πουκάμισό του ήταν υγρό, οπότε καθόταν στον ήλιο και το πουκάμισό του για να το στεγνώσω, έτσι πήρα Είναι ένα χρόνο ύπνου, είδε τον Προφήτη, ειρήνη και ευλογίες να του είναι, και του είπε : Ω Αχμέτ, καθώς ακολούθησα το έτος μου, και ντρεπόμουν να γυμνώ, σε έκανα ένα τέταρτο του Ισλάμ, και αυτό ήταν στην αρχή της εντολής του, έτσι ήταν αυτό που έκανε ….

Το όραμα του Al-Mobtan για την εξουσία του Makhzum bin Hani Al-Makhzoumi σχετικά με την εξουσία του πατέρα του – και πέρασαν εκατόν πενήντα χρόνια – είπε : Όταν η νύχτα στην οποία ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να ευλογεί τον και να του δώσω την ειρήνη, γεννήθηκε, ένας σπασμένος ιβάν κούνησε και δεκατέσσερα μπαλκόνι έπεσαν από αυτό, και η φωτιά της Περσίας σβήστηκε και δεν σβήστηκε χίλια χρόνια πριν από αυτό , και η λίμνη κατέβηκε. Ο Saveh , και η δυσκολία του Mobman Ebla να οδηγήσει τα νονά των αλόγων, έκοψε τον Τίγρη και εξαπλώθηκε στη χώρα της , όταν έγινε κλασματικός τρομοκρατημένος τι γνώμη πρέπει να ενθαρρύνει ο Vsber και, στη συνέχεια, βλέπει ότι δεν το κρύβει από τους υπουργούς του και τον Mrasbeth έβαλε το στέμμα του και κάθισε στο κρεβάτι του και τη θέση τους σε αυτόν όταν συναντήθηκαν τον να πει για αυτόν που τους έστειλε σε αυτό και τους κάλεσε και ενώ είναι έτσι, όταν ένα βιβλίο που αναφέρεται σε αυτόν, η πεθαίνουν από τη φωτιά , που αύξησε από την ταλαιπωρία του , και οι απόστολοι είπαν : Και μεταμόρφωσα τον Θεό τον βασιλιά , είδα απόψε – και του είπα το όραμα με καμήλες – τότε είπε : Τι είναι αυτό το Yamauban και ήξερε για τον εαυτό του – τότε είπε : Ατύχημα Είναι από τους Άραβες , οπότε έγραψε σε αυτό : Αυτός που έσπασε τον βασιλιά των βασιλιάδων στον Νουμάν μπιν Μουντύρ , αλλά αφού στράφηκε σε έναν άντρα που ήξερε τι ήθελε να του ρωτήσει και κατευθύνθηκε προς τον Abd al-Masih bin Amr bin Hayyan bin Baqila al-Ghassani. Όταν ήρθε σε αυτόν, του είπε : Ξέρετε τι θέλω να σας ρωτήσω για αυτό; Είπε : Αφήστε τον βασιλιά να μου πει αν έχω γνώση γι ‘αυτόν. Διαφορετικά, του είπα ποιος ξέρει . Σου λένε ποια είναι η γνώμη , είπε : το γνώριζα δωρεάν Ζούσα στα περίχωρα του αλ – Σάμ του είπε ο Facet , είπε : ο θάνατος του ρωτάει τι του ζήτησα και μου έλειψε η απάντησή του , οδήγησε ακόμη και την καμήλα του Abdul Christ στο Facet έχει επιβλέψει τον θάνατο και τον χαιρέτησε και η ζωή δεν τον Ihr Facet Gowaya δημιούργησε τον Abdul Christ. Λέει μια κωφή μητέρα που ακούει τους συλλέκτες της Υεμένης και ανέφερε επτά στίχους ποίησης . Όταν ο Satih άκουσε τα μαλλιά του, σήκωσε το κεφάλι του και είπε : Ο υπηρέτης του Χριστού σε μια καμήλα που πέφτει στην οροφή και έχει εκπληρώσει τον τάφο. Η κοιλάδα του Ashawah και η λίμνη της Sawa ξεχειλίζει, και η φωτιά της Περσίας εξαφανίστηκε, οπότε το Levant δεν είναι για την επιφάνεια του Shama, από την οποία υπάρχουν βασιλιάδες και βασίλισσες ανάλογα με τον αριθμό των μπαλκονιών και ό, τι έρχεται. Στη συνέχεια, ο Satih πέρασε τη θέση του, οπότε ο Abd al-Masih πήγε σε ένα ταξίδι και είπε – και του είπε επτά στίχους ποίησης. Όταν ο Abd al-Masih ήρθε στο Kashri, μου είπαν λέγοντας ότι ο Suatih είπε μέχρι που είχε δεκατέσσερις βασιλιάδες ανάμεσά μας, που ήταν θέματα και θέματα. Δέκα από αυτούς κυβέρνησαν πάνω από τέσσερα χρόνια, και τα υπόλοιπα στη διαδοχή του Οθμάν Μπιν Άφαν – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – και από το όραμα που έλαβε χώρα αυτό που διατάχθηκε από τον Αμπντουλ-Μουταλίμπ Μπιν Χασέμ, τον παππού του Προφήτη, μπορεί Οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού είναι σε αυτόν, ο οποίος έσκαψε τον Zamzam μετά τον Anders τη θέση του και συγχώρεσε την επίδρασή του. Ο Ιμπάς Ισαάκ μου είπε ότι ο Γιαζίντ Μπιν Αμπίμ Χάμπιτ αλ Μασρί, σχετικά με την εξουσία του Μουρτάντ μπιν Αμπντουλάχ αλ-Γιαζνί, σχετικά με την εξουσία του Αμπντουλάχ Μπιν Ζάριερ αλ-Γκάφι, ότι άκουσε για τον Ιμπν Αμπί Ταλίμπ – ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – Το Χαντίτ του Ζαμζάμ εμφανίζεται όταν διέταξε τον Αμπντούλ Μουταλίμπ να το σκάψει, οπότε ο Αμπντ Μουταλίμπ είπε ότι κοιμάμαι όταν ήρθε η πέτρα, είπε : Σκάβω καλά. Είπε : Είπα, τι καλό; Είπε : Τότε έφυγε από μένα. Όταν την επόμενη μέρα επέστρεψα στο κρεβάτι μου και κοιμήθηκα μέσα του, ήρθε σε μένα και είπε : Σκάψτε ένα πηγάδι . Ο ίδιος είπε : Έτσι είπα : Είναι δεν είναι σωστό . Ο ίδιος δήλωσε : Στη συνέχεια έφυγε . Όταν αύριο ήταν η μέρα, επέστρεψα στο κρεβάτι μου και κοιμήθηκα σε αυτό , οπότε ήρθε σε μένα και είπε : Σκάψτε τον τρελό , είπε : Έτσι είπα : Ποιος είναι αυτός που είναι τρελός; Είπε : Τότε με άφησε . Όταν την επόμενη μέρα επέστρεψα στο κρεβάτι μου και κοιμήθηκα μέσα του, ήρθε σε μένα και είπε : Σκάψτε το Zamzam , είπε : Είπα : Τι είναι το Zamzam; Είπε : Ποτέ μην αιμορραγείτε ή πενθείτε , οι μεγαλύτεροι προσκυνητές ποτίζονται , και είναι ανάμεσα στο σιτάρι και το αίμα , στο λάκκο του ισχυρού κοράκι , στο χωριό των μυρμηγκιών . Ο Ιμπάκ Ισαάκ είπε : Όταν ανάμεσα σε αυτόν που υποδεικνύεται από τον τόπο και ήξερε ότι είχε επικυρώσει αύριο ο Μπιμόλ και ο γιος του Χάριθ Μπιν Αμπντουλάχ Μουταλιμπ δεν τον γεννήθηκε εκείνη την ημέρα όταν εμφανίστηκε στον Αμπντουλάχ μεγάλη απαίτηση αναδίπλωσης, ο Quraish το γνώριζε ότι κατάλαβε ανάγκη και αυτοί σε αυτόν και είπαν : Ω Αμπντούλ Μουταλιμπ, ο πατέρας μας Ισμαήλ, και ότι έχουμε δικαίωμα σε αυτό . Έτσι ήμασταν μαζί σας σε αυτό . Ο ίδιος είπε : Εγώ δεν κάνω αυτό το θέμα. Αυτό το θέμα το ανατέθηκε χωρίς εσάς και το έδωσα από ανάμεσά σας . Τους είπαν λοιπόν, γι ‘αυτόν τον κάνουμε δίκαιο , γιατί δεν σε αφήνω μέχρι να διαφωνήσουμε μαζί σου γι’ αυτό . Ο ίδιος είπε : Έτσι κάνουν ανάμεσα σε μένα και εσείς που θέλετε, μπορώ να σας κρίνουμε για να τον , είπαν : Ιέρεια Bani Saad bin Hudhaim; Είπε : Ναι , είπε : Και ήταν υπό την επίβλεψη του Λεβάντ, οπότε ο Αμπντ-Μουταλλίμπ οδήγησε με μια ομάδα των γιων του πατέρα του από τον Μπάνι Αμπντ Μανάφ και οδήγησε από κάθε φυλή από τους Κουράσις του Ναφάρ. Είπε : Και η γη, λοιπόν , είναι ένα ενδεχόμενο . Ο ίδιος είπε : Έτσι βγήκαν ακόμη και αν υπήρχαν κάποιες από αυτές τις μετατοπίσεις μεταξύ του Hijaz και την Ανατολική Μεσόγειο. Ο Μουταλίμπ και οι σύντροφοί του διψούσαν μέχρι να γίνουν σίγουροι για το θάνατο, γι ‘αυτό ζήτησαν από τις φυλές των Quraish μαζί τους, και αρνήθηκαν και είπαν : Είμαστε σε μια μεταφορά και φοβόμαστε για τον εαυτό μας όπως αυτό που συνέβη σε εσάς . Όταν ο Abdul Muttalib είδε τι έκανε ο κόσμος και τι φοβάται για τον εαυτό του και τους συντρόφους του, είπε : Τι βλέπετε; Είπαν : Δεν έχουμε δει τίποτα άλλο παρά να ακολουθήσουμε τη γνώμη σας, οπότε περάσαμε από αυτό που θέλετε . Ο ίδιος είπε : Βλέπω ότι κάθε άνθρωπος θα σκάψει για τον εαυτό του όταν έχετε πλέον πολύ δύναμη. Κάθε φορά που ένας άντρας πεθαίνει, οι σύντροφοί του τον σπρώχνουν στο λάκκο του και μετά του δείχνουν μέχρι ο τελευταίος να είναι ένας άντρας, το σκάνδαλο ενός άνδρα , ένας αιχμάλωτος ενός χωριού που οδήγησε όλοι μαζί . Είπαν : Ναι, αυτό που διέταξα . Έτσι ο καθένας από αυτούς σηκώθηκε, το έσκαψε και στη συνέχεια καθόταν περιμένοντας τον θάνατο της δίψας . Επιπλέον, ο Abd al-Muttalib είπε στους συντρόφους του : Με τον Θεό, αν μας ρίξετε στα χέρια μας, έτσι είναι ο θάνατος. Δεν χτυπάμε στο έδαφος και δεν αναζητούμε τον εαυτό μας λόγω αδυναμίας. Ας ελπίσουμε ότι ο Θεός θα μας παρέχει νερό σε ορισμένες χώρες. εκπέμπεται από την έκρηξη του Takht Khvha διορίστηκε γλυκό νερό μεγεθύνοντας τον Abdul Muttalib και το μέγεθος των συντρόφων του έπεσε και έπινε και έπινε τους συντρόφους του και έφτασε ακόμη και γεμάτο Osagathm, στη συνέχεια κάλεσε τις φυλές των Quraish είπε : Έλα στο νερό που μας έδωσε ο Θεός για να πιουν Vacherboa και Astqgua ήρθαν ο Fsharbwa και ο Astqgua έπειτα είπε : ας σας περάσει ο Θεός , O Abdul Muttalib, από τον Θεό, ποτέ δεν θα διαφωνήσουμε μαζί σας στο Zamzam . Το νερό που σας έχει δοθεί για να το πιείτε σε αυτήν την έρημο, που σας δίνει να πιείτε το Zamzam, αναφέρεται στον ενήλικα Sagaatk , και επέστρεψε και επέστρεψε μαζί του και δεν έφτασε στην ιέρεια και πέθανε ανάμεσα σε αυτόν και σε αυτούς . Ο Ιμπάς Ισαάκ είπε : Αυτός είναι που με έβγαλε από το Χαντίθ του Αλί μπιν Αμπί Ταλίμπ – ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – στο Ζαμάμ . Στο μυθιστόρημα Bayhaqi το πλαίσιο είναι το πλαίσιο στο οποίο τα προηγούμενα και στο οποίο είπε : έφτασε ακόμη και στο νερό Fajrgaha στην απόφαση και στη συνέχεια η Tbhrha δεν αιμορραγούσε και στη συνέχεια έχτισε ένα κολύμπι Vtefq αυτός και ο γιος του Bntzaaan. Γεμίζουν Αυτή η λεκάνη αυτή έχει ως αποτέλεσμα τον Χατζ Vixrh τους ανθρώπους ανεξάρτητα από την Quraish νύχτα Faisalha Αμπντούλ Muttalib όταν γίνεται , όταν έτρωγε του διαφθοράς που ονομάζεται Αμπντούλ Muttalib Ράμπο Βάρη σε ένα όνειρο που λέγεται ‘αυτόν : Πες : Ω Αλλάχ, δεν το κάνω λύνω το για bather , αλλά είναι Sharp λύση Lobel , τότε Kvihm , οπότε αυτός ο Abdul Muttalib όταν ο Quraish διαφωνούσε στο τζαμί φώναξε μαζί του ότι τότε πέρασα δεν έσπασε τη λεκάνη του από έναν από τους Quraish Εκτός από να ρίξει μια ασθένεια στο σώμα του μέχρι να φύγουν η λεκάνη του και το πότισμα ….