…Η μπάλα : από τον Αντίμ, έναν αρχηγό ή έναν επιστήμονα, και ειπώθηκε ότι το να παίζεις με την μπάλα είναι ο αντίπαλός του, γιατί όποιος παίζει μαζί της όποτε το παίρνει χτυπά το έδαφος ….

…Και είπε ο Sheikh Muhammad Al-Pharaonic, η μπάλα θα ερμηνευόταν στην μπάλα. Μερικοί από τους εκφραστές είπαν ότι είδα κάποιον που μου έδωσε δύο μπάλες , οπότε πήρα τον εισαγγελέα του Courtenne, που είναι ο Al-Karak και ο Al-Shoubak ….

…Ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι η μπάλα, αν προέρχεται από ένα άτομο, ερμηνεύεται από έναν αρχηγό ή έναν επιστήμονα, και ειπώθηκε ότι το να παίζεις τη μπάλα είναι φιλονικώδες γιατί όποιος παίζει με αυτό, όποτε το παίρνει, χτυπά το έδαφος ….

…Η μπάλα δείχνει σε ένα όνειρο μια διαμάχη, και έναν κόσμο που οι άνθρωποι απορρίπτουν και άλλοι απαιτούν . Ίσως έδειχνε ταξίδι και μετακίνηση από τόπο σε τόπο . Και είναι άντρας, και αν είναι από άνθρωπο, τότε είναι πρόεδρος ή λόγιος . Το παιχνίδι με τη μπάλα είναι φιλονικώδες γιατί όποιος παίζει με αυτό, όποτε το παίρνει, χτυπά το έδαφος ….

Μπάλα : υποδηλώνει ανεργία, παραληρητικές ιδιότητες και όποιος βλέπει ότι βρίσκεται σε ένα γήπεδο και δεν έχει παίξει τον εαυτό του, μπορεί να αναμιχθεί με εκείνους που δεν έχουν δημιουργικότητα ….

…Το χτύπημα της μπάλας ερμηνεύεται ως βασιλιάς, και όποιος βλέπει ότι χτυπάει την μπάλα και ήταν βασιλιάς, τότε κατακτά τους εχθρούς του, και αν είναι κοινός, τότε διαφωνεί με κάποιον και η πλειοψηφία είναι νικητής και μπορεί να συζητήσει με άλλους και ακούστε άσεμνα λόγια ….

Και όποιος βλέπει ένα κόκκινο τριαντάφυλλο σε ένα δέντρο στο σπίτι του, δείχνει ευχαρίστηση εκ μέρους των συγγενών και των μελών του νοικοκυριού του ….

Και όποιος βλέπει ένα κόκκινο τριαντάφυλλο σε ένα δέντρο στην εποχή του, αυτό δείχνει ότι το παιδί έχει συμβεί, και για τα τριαντάφυλλα όχι στην εποχή του, δείχνει μια καταστροφή εκ μέρους του γιου του ….

Το όνειρο είναι το αντίθετο της απερήμωσης . Εάν ένα άτομο επαναλάβει σε ένα όνειρο για τον εχθρό του αφού ξεφύγει από αυτόν, αυτή είναι η νίκη του πάνω του, ή τα ιδεοληπτικά συναισθήματα και σκέψεις που δέχεται και διαχειρίζεται . Ίσως αυτό να υποδηλώνει τύψεις, μετάνοια και κριτική για το καλό ….

…Σε ένα όνειρο, είναι μια υπηρέτρια, ή μια ελεύθερη, τίμια γυναίκα . Αν το οδήγησε, κακοποίησε μια γυναίκα . Η περγαμηνή είναι γυναίκα, αλλά είναι ξένη . Και η Almmah υποδηλώνει ανθρώπους γνωστούς στη λογοτεχνία . Και όποιος είδε ότι εγκατέστησε ένα καρότσι, το είχε, ή το αγόρασε και ήταν ανύπαντρη, παντρεύτηκε μια αξιότιμη, ευλογημένη γυναίκα . Εάν το ρακούν ήταν γυναίκα χωρίς αίμα, τότε η γυναίκα ήταν πλούσια και έντιμη, και αν ήταν όμορφη γυναίκα, και αν ήταν κόκκινη, είχε χρέος και ήταν υπεύθυνη, και αν ήταν ξανθιά, είχε χρέος και αν ήταν κίτρινη, είχε ασθένειες και πόνο, και όποιος είδε ότι η τσουγκράνα του ήταν νεκρή ή κλεμμένη ή χαμένη, τότε αυτό είναι με τη γυναίκα του . Και όποιος βλέπει ότι έχει αφήσει το γλουτό του ή την εγκαταλείπει, τότε θα αφήσει τη γυναίκα του με θάνατο ή διαζύγιο, ή θα φύγει από το σπίτι ή το χωριό του . Και όποιος βλέπει ότι η γκανιότα του είναι εύφορη, αυτό είναι απόδειξη αύξησης των χρημάτων του . Και όποιος βλέπει ότι πίνει το γάλα του ρακούν, ο Σουλτάνος ​​θα το φέρει κοντά του και θα αποκτήσει καλό από αυτόν ….

…Η επίσκεψη στην άμμο σε ένα όνειρο σημαίνει απάτη και κλοπή, φέρνοντας Mamelukes και σκλάβους, οφέλη και κέρδη από το ταξίδι . Και η άμμος σε ένα όνειρο είναι χρήμα αν δεν είναι συχνά, και πολλή άμμος καταλαμβάνεται σε αυτόν τον κόσμο και τη θρησκεία . Και όποιος βλέπει ότι το χέρι του είναι στην άμμο, μπερδεύεται από μια κοσμική τάξη . Και αν η άμμος αυξηθεί και αυξηθεί, η ερμηνεία θα ήταν βασανιστήριο . Και όποιος βλέπει ότι έχει ανακτήσει την άμμο, ή τη μαζέψει, ή τη μεταφέρει, τότε μαζεύει χρήματα και θα είναι καλά . Εάν περπατά στην άμμο, τότε ασχολείται με μια πολυάσχολη δουλειά σε μια θρησκεία ή έναν κόσμο . Ίσως η αναζήτηση στην άμμο έδειξε τους περιορισμούς . Και η άμμος σημαίνει θάνατο, ζωή, πλούτο και στέγαση . Ίσως το περπάτημα σε αυτό έδειχνε ανησυχία, θλίψη, αντιπαλότητα και παράπονο . Και η άμμος είναι κόπωση, κόπωση και δυσκολία, και δεν υπάρχει καλό σε αυτήν για μια γυναίκα εάν το ζώο του είναι μέσα του, γιατί αυτό είναι απόδειξη της διεύρυνσής της, και ομοίως εάν ένας άντρας περπατά με δυσκολία . Και η κόκκινη άμμος δείχνει τη μεγάλη θέση των ανέργων . Και η λευκή άμμος είναι η διαβίωση για τους κυρίους του χρόνου και τους αστρολόγους . Και η κίτρινη άμμος δείχνει τη μετάνοια του ασθενούς και την καλή του σειρά . Η άμμος που συλλέγεται στις ρίζες των δέντρων και των φυτών υποδηλώνει τα προς το ζην ….

…Σπάνια, και με μια σχετική αλυσίδα μετάδοσης στον Salim bin Issa, είπε ότι μπήκα στον Hamza bin Habib Al-Zayyat, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του, και τον βρήκε να κυλάει τα μάγουλά του στο έδαφος και να κλαίει, οπότε είπε, ο Θεός να ευλογεί εσύ, τι κλαίει αυτό; Μόνο εκείνοι που δούλευαν στο Κοράνι μπήκαν, γι ‘αυτό επέστρεψα στην κραυγή, οπότε φώναξε στο όνομά μου. Πού είναι ο Hamzah Ibn Habib al-Zayyat, έτσι σας είπα, προσευχηθείτε στον Θεό; Τότε ένας βασιλιάς με ξεκίνησε, και είπε: «Πες στον Θεό, ο Θεός να σε ευλογεί». Αν λοιπόν είμαι σε άμβωνα από λευκά μαργαριτάρια και σε μια κόκκινη ζαφείρι και μια σκηνή από πράσινο γαλαζοπράσινο, και ειπώθηκε, θα έπρεπε να είμαι πιο λεπτός και να διαβάσω, άφησα λοιπόν, και μου είπε, απαγγέλλω την Surat al- An’am, έτσι διάβασα και δεν ξέρω ποιος να διαβάσω μέχρι που έφτασα στην κορυφή των εξήντα στίχων, και είναι ο κατακτητής των υπαλλήλων του. Διαβάστε και διαβάστε τους κανόνες έως ότου έφτασαν στο τέλος τους, οπότε πήγα στον προσκύνημα, οπότε είπε: «Απλά πηγαίνετε, μην προσκυνήστε, Χαμζά». Όποιος σας διάβασα αυτή την ανάγνωση, είπα ο Σουλεϊμάν είπε ότι η αλήθεια του ποιος απαγγέλλει τον Σουλεϊμάν. Είπα ο Yahya είπε ο Yahya είπε: Όποιος απαγγέλλει το Yahya, είπα στον Abu Abd al-Rahman. Abdul Rahman s Ο ξάδερφος του Προφήτη σας, Ali bin Abi Talib, είπε: «Όποιος μου διαβάζει, έτσι είπα ο Προφήτης σας, να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, είπε η αλήθεια του Προφήτη μου. Όποιος απαγγέλλει τον προφήτη μου, είπα ο Γαβριήλ, ειρήνη σε αυτόν, είπε όποιος απαγγέλλει τον Γαβριήλ και έμεινε σιωπηλός και είπε, Χαμζά, πες σας, έτσι είπα ότι δεν είναι καλύτερο για μένα να πω ότι είπε ότι είσαι, έτσι είπα Είπε: «Έχετε δίκιο, Χαμζά, και την αλήθεια του Κορανίου, να τιμάτε τους ανθρώπους του Κορανίου, ειδικά αφού ενήργησαν με το Κοράνι, Ω Χαμζά, το Κοράνι. Τα λόγια μου δεν έχω αγαπήσει ποτέ κάποιον όπως η αγάπη μου για τους ανθρώπους του Κορανίου, έλα κοντά μου, Χαμζά. Πάνω από εσάς και χωρίς εσάς, και όποιος διαβάζει το Κοράνι όπως έχω διαβάσει, κανένας εκτός από εμένα δεν θα απαντήσει, και αυτό που έχω κρύψει για σένα μαζί μου ή περισσότερα, έτσι ξέρω τους συντρόφους σας για το τι ήταν η αγάπη μου για το άνθρωποι του Κορανίου. Είναι οι δίκαιοι άνθρωποι, η Χαμάζα, η δόξα μου και το μεγαλείο μου. Έτσι είπε, Ω Χαζά, πού είναι οι επιτηρητές των Κοράνων; Είπα, Κύριε, που είναι η διατήρησή τους. Είπε ότι είναι, αλλά θα είμαι για αυτούς μέχρι να με ρίξουν μέχρι την Ημέρα της Ανάστασης. Αν με συναντήσουν, τα αυξάνω με κάθε στίχο, έναν βαθμό. Με κατηγορείς για το κλάμα και το μούσκεμα στο χώμα ….

…Η Mizar είναι σε ένα όνειρο μια ελεύθερη γυναίκα . Εάν μια γυναίκα βλέπει ότι έχει μια γυαλισμένη κόκκινη ρόμπα, τότε κατηγορείται για υποψία και αν βγαίνει από το σπίτι της φορώντας πέπλο, αυτή η υποψία θα εξαπλωθεί από αυτήν . Εάν βλέπει τον άντρα της με φόβο, τότε κατηγορείται για υποψία και παραμένει σε αυτήν . Και το τσάρο της γυναίκας δείχνει τον γάμο της ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει υψώσει μια κίτρινη πέτρα ή μια πέτρα, τότε θα συνοδεύεται από ένα πονηρό και ανασφαλές άτομο, και για την κόκκινη πέτρα, είναι ένας άνθρωπος με μικρή θρησκεία ….

…Ένα πανό είναι σε ένα όνειρο ένα γνωστό, γνωστό θέμα και μια προεδρία . Και το έμβλημα είναι ένας μελετητής, ιμάμης ή έξυπνος, γενναίος, πλούσιος, γενναιόδωρος, ή ισχυρός και ισχυρός ασκητής που πρέπει να μιμηθεί . Εάν η σημαία είναι κόκκινη, τότε ο άντρας βλέπει στοιχεία από το κρεβάτι, και αν είναι μαύρο, τότε μπορεί να δει τη σταθερότητα από τη σημαία . Και η γυναίκα της ταξιαρχίας είναι σύζυγος . Και όποιος βλέπει τις σημαίες, είναι βροχή, και αν οι σημαίες είναι μαύρες τότε είναι μελετητής, και αν είναι λευκές τότε ζηλεύει και δεν παντρεύεται, και αν είναι κόκκινες τότε είναι πόλεμος, και αν είναι κίτρινα τότε είναι μια επιδημία στο στρατό, και αν είναι πράσινο τότε είναι ένα ταξίδι στη στεριά . Και αν δει τη γνώση, θα καθοδηγηθεί στις υποθέσεις του, από τη θλίψη και τη θλίψη του, και αυτό που έχει μπλοκαριστεί από τις υποθέσεις του θα του ανοίξει και θα του εξηγηθεί το στήθος του . Και ειπώθηκε : Όποιος βλέπει ένα πανό στο όνειρό του θα αναφέρεται στη χώρα του . Και αν η γυναίκα δει ότι έχει θάψει τρεις ταξιαρχίες, τότε παντρεύεται τρεις άντρες από τους ευγενέστερους ανθρώπους που πεθαίνουν από αυτήν . Ένα πανό σε ένα όνειρο είναι ο γάμος και μια έγκυος γυναίκα έχει έναν άνδρα γιο . Και οι μεγάλοι άνεμοι και η βροχή . Ο ιδιοκτήτης της σημαίας ερμηνεύεται από τον δικαστή, και αν αυτός που ζήτησε τη δικαιοσύνη το έφερε, αποκτήθηκε . Δείτε επίσης τη σημαία και δείτε τον γενικό ….

…Ο Abu Sa`id, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι μια γυναίκα είναι καλή γυναίκα, και αν είναι κόκκινη, τότε πολεμούσε εξαιτίας μιας γυναίκας, καθώς και για το νέο, χάλκινο φόρεμα, την υπερηφάνεια, την πίστη και την πίστη του άνδρα και το απαλό από αυτό είναι απαλό στη θρησκεία. Ότι ο σύζυγός της βελτιώνει τη συνουσία μαζί της ….

…Χτίζοντας με γάλα και λάσπη, έναν άνθρωπο που φέρνει τους ανθρώπους μαζί με το halal . Και χτίζοντας με τούβλα και γύψο και όταν ανάβει φωτιά κάτω από αυτό, δεν υπάρχει καλό σε αυτό . Και όποιος βλέπει ότι χτίζει, και αν έχει γυναίκα, διαφορετικά θα παντρευτεί και θα υιοθετήσει μια γυναίκα . Ο Tiyan είναι ένας άνθρωπος που κρύβει τα σκάνδαλα των ανθρώπων, οπότε όποιος βλέπει ότι κάνει μια δουλειά σε πηλό, κάνει μια καλή δουλειά . Ο Al-Jassas είναι ένας υποκριτικός άνθρωπος που έχει οριστεί για υποκρισία, επειδή ο πρώτος που ξεκίνησε το γύψο είναι ο Φαραώ . Και η συζήτηση αν η επιγραφή του είναι κόκκινη, είναι ο ιδιοκτήτης του στολισμού και της ματαιοδοξίας αυτού του κόσμου . Και αν η επιγραφή του Κορανίου είναι πέτρα, τότε είναι δάσκαλος για ανθρώπους της άγνοιας . Εάν είναι χαραγμένο σε κάτι που δεν είναι κατανοητό στο ξύλο, τότε είναι ανεπαρκές για την υποκρισία, τις εισόδους των κακών ανθρώπων . Και η κατασκευή παραβιάζει τους όρους και παραβιάζει τους όρους . Και γαλακτοπαραγωγός, συλλέκτης χρημάτων . Αν δει ότι έχει ξυλοκοπήσει, στεγνώσει και μαζέψει γάλα, τότε μαζεύει χρήματα . Αν περπατήσει μέσα του ενώ είναι βρεγμένο, θα πληγεί από ταλαιπωρία και θλίψη . Και ο ξυλουργός : ένας ευγενικός για τους άνδρες, που είναι δίκαιος γι ‘αυτούς στα κοσμικά τους ζητήματα, επειδή το ξύλο είναι άντρες διαφθοράς, οπότε κοσμεί από αυτό που στολίζει ξύλο . Al-Khashab : Προεδρεύοντας την ελπίδα της υποκρισίας . Al-Hatab : Κουτσομπολιά και ταραχές ….

…Ρόδι : Το χρηματικό ποσό αν είναι γλυκό. Ίσως το ρόδι είναι μια μεγάλη περιοχή, και μπορεί να είναι ένας κόμπος . Και το ρόδι είναι ένας άντρας και ίσως μια γυναίκα, και το ξινό ρόδι είναι μια θλίψη . Αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Είδα ένα ρόδι στο χέρι μου και είπε : Είναι γυναίκα . Την παντρεύει, αν την τρώει, είναι καλό . Ο Al-Rummaneh μπορεί επίσης να ήταν αγόρι, και δείχνει στον κυβερνήτη το wilaya της πόλης Amra, ένα πολυτελές κτήμα για τον Dahqan και ένα χρηματικό ποσό για τον έμπορο . Και ειπώθηκε ότι αυτός που το είδε ήταν σαν ένα ρόδι χτύπησε την κόκκινη αγάπη του, χτύπησε χίλια δηνάρια, και αν η αγάπη του ήταν λευκή, χτύπησε χίλια dirham . Και αν ήταν γλυκό, αυτό ήταν με χαρά . Και αν ήταν ξινή, ήταν σε αυτά και θλίψη . Όποιος πούλησε ένα ρόδι, είναι ένας άνθρωπος που επέλεξε αυτόν τον κόσμο πέρα ​​από το μέλλον . Αν έβλεπε σαν να είχε φάει φλούδες ροδιού, θα θεραπεύονταν από ασθένεια . Και το χυμό ροδιού και πίνει το νερό του, τα έξοδα του άνδρα βαρύνουν τον εαυτό του . Και το δέντρο του ροδιού δείχνει την κοπή της μήτρας . Όσο για το αινιγματικό ρόδι, το οποίο δεν είναι γνωστό ότι είναι γλυκόπικρο, είναι σαν γλυκό, εκτός αν οι λέξεις των οραματιστών δείχνουν διαφορετικά ….

…Όποιος βλέπει ένα λευκό ζιρκόνιο, δείχνει μια όμορφη γυναίκα, η κόκκινη είναι μια συνυπάρχουσα γυναίκα, το πράσινο είναι μια γυναίκα που είναι τυλιγμένη και το manqousheh ερμηνεύεται από μια γυναίκα στην οποία υπάρχουν ορισμένοι τύποι όσων αναφέρθηκαν και ήταν είπε ότι εάν το κνήκο προέρχεται από δέρμα αγελάδας, τότε είναι ξένη γυναίκα, και αν είναι από αιγοπρόβατο, τότε είναι αραβική γυναίκα, ειδικά αν είναι (η σόλα της ) από το δέρμα των καμηλών . Και όποιος είδε ότι η ζαρμούζα του έπεσε σε ένα μέρος που δεν μπορούσε να φτάσει ενώ περπατούσε χωρίς παπούτσια, τότε δείχνει την εμφάνιση θλίψης, ανησυχίας και έλλειψης αγιότητας και μπορεί να υποδηλώνει το θάνατο της γυναίκας του και αν υπάρχει στοιχεία στο όραμα που δείχνει καλό, τότε δεν βλάπτεται . Και όποιος βλέπει ότι την έχει δώσει σε κάποιον, τότε χωρίζει τη γυναίκα του και την παντρεύει με κάποιον άλλο, και μπορεί να δώσει στον υπηρέτη του σε κάποιον . Και όποιος βλέπει ότι κάποιος τραβάει τη ζερμοζάνα του από το χέρι του έως ότου κοπεί και τραυματιστεί από αυτό, τότε θα ερμηνεύσει το θάνατο της γυναίκας του . Και όποιος το είδε ότι φορούσε ένα κομμάτι του ενώ περπατούσε σε αυτό, δείχνει ότι το ταξίδι του δεν ήταν πλήρες, και ειπώθηκε ότι το να βλέπεις την παλιά βελονιά είναι καλύτερη από τη γιαγιά της ….

…Αν βλέπει τη γνώση στο όνειρό του, αυτό δείχνει τη μετατροπή του, γιατί ο Παντοδύναμος Θεός λέει : ~ Και είναι γνώση για την ώρα, οπότε μην ξεκουράζεσαι με αυτήν .~ Η γνώση μιας γυναίκας είναι σύζυγος . Και η γνώση που αποδίδεται στον ασκητικό κόσμο, αν είναι κόκκινη τότε είναι μια ανακούφιση και ευχαρίστηση . Και αν είναι μαύρο, τότε φαίνεται από αυτό . Και οι μαύρες σημαίες λένε ότι υποδηλώνουν γενική βροχή, οι λευκές σημαίες υποδηλώνουν βροχή και οι κόκκινες σημαίες ήταν πόλεμος ….

…Και όποιος βλέπει την άμμο να τραβιέται σαν ποτάμι, τότε ερμηνεύεται ως συνεχής ροή χρημάτων και ειπώθηκε ότι η κόκκινη άμμος θα καταλήξει σε χρυσό, λευκό για ασήμι και μαύρη με χρήματα .)…

…Σε ένα όνειρο είναι ένα αρσενικό αγόρι ή κέρδισε στο εμπόριο . Και όποιος βλέπει τους ανθρώπους μαζί, θα κάνει το Χατζ, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ( Σου ρωτούν για τα νέα φεγγάρια, πες : Αυτές είναι οι στιγμές για τους ανθρώπους και το Χατζ ). Και όποιος δει μια κόκκινη ημισέληνο, η γυναίκα θα ακυρώσει την εγκυμοσύνη της πριν ολοκληρωθεί . Εάν η ημισέληνος πέσει στο έδαφος, τότε είναι ένα αγόρι που θα γεννηθεί . Η άνοδος της ημισελήνου δείχνει την ειλικρίνεια μιας υπόσχεσης ή την παραλαβή χρημάτων . Και το ξημέρωμα του χωρίς να ενημερωθεί για αυτό είναι απαράδεκτο . Και το όραμα της ημισελήνου είναι μια νίκη επί των εχθρών, και ίσως δείχνει το προσκύνημα σε εκείνους που το βλέπουν κατά τους μήνες του Χατζ, και όποιος βλέπει την ημισέληνο είναι σκοτεινό, τότε δεν υπάρχει καλό σε αυτό . Ίσως το να βλέπεις την ημισέληνο υποδηλώνει τη μετάνοια του αμαρτωλού, τη μετατροπή του άπιστου και την έξοδο από τις αντιξοότητες, όπως φυλάκιση ή ασθένεια . Και όποιος βλέπει μια ημισέληνο που έχει ανέβει και μετά έχει φύγει, το ζήτημα που ζητά δεν θα εκπληρωθεί γι ‘αυτόν . Δείτε επίσης το φεγγάρι ….

…Η σόλα είναι σε ένα όνειρο μια γυναίκα, ένα αγόρι, ένα ζώο και ένα ταξίδι . Το χρώμα της γυναίκας είναι σαν το χρώμα της σόλας, αν είναι πράσινο, τότε η γυναίκα είναι θρησκευτική και καλή, και αν είναι μαύρη, τότε είναι πλούσια, και αν είναι κίτρινη τότε είναι άρρωστη και αν είναι κόκκινη , τότε είναι στολισμένη και στολισμένη . Αυτός που φοράει σανδάλια και μπαλώματα θα παντρευτεί μια γυναίκα που έχει έναν γιο . Και όποιος περπατά με μία σόλα, αφήνει τη γυναίκα του . Και όποιος βλέπει τη σόλα του πέφτει στο νερό και χάνεται, η γυναίκα του πεθαίνει . Και όποιος βλέπει ότι έβγαλε τη σόλα του, τότε ακολουθεί την εντολή του Παντοδύναμου λέγοντας : ( Βγάλτε τα σανδάλια σας με την ιερή κοιλάδα διπλωμένη ). Μετά από αυτό, κέρδισε την εντολή και τη νίκη επί του Φαραώ και του λαού του . Και όποιος είδε τον Νίλιν έχασε, μπορεί να είχε κλέψει το γάιδαρο ή την αίγα του . Και αν η σόλα είναι από ασήμι, τότε η γυναίκα είναι ελεύθερη και όμορφη, και αν είναι μολύβδου, τότε η γυναίκα είναι αδύναμη και αδύναμη, και αν είναι φωτιά, τότε η γυναίκα είναι υγιής, και αν είναι από ξύλο, τότε η γυναίκα είναι προδοτική υποκριτική, και αν είναι από αγελάδα, τότε είναι από μη Άραβες, και αν είναι από δέρμα αλόγου, τότε είναι Άραβας. Και αν είναι από τα δέρματα των λιονταριών, τότε η γυναίκα είναι από το σκοτάδι των σουλτάνων . Και όποιος είδε ότι περπατούσε με σανδάλια, τότε ένα από αυτά τραβήχτηκε από το πόδι του και έφυγε ο αδερφός ή ο σύντροφός του . Και ειπώθηκε : Η σόλα δείχνει τον αδελφό . Δείτε επίσης τις παντόφλες, δείτε το zirbol ….

…Το κοστούμι δείχνει σε ένα όνειρο τη δίκαιη γυναίκα, και τον πιστό ιδιοκτήτη του μυστικού και των χρημάτων . Και όποιος βγάλει ένα βέλος από την τρέμουλα θα έχει έναν αρσενικό γιο . Όποιος αγοράσει ένα τρέμουλο ή το βρει παντρεύεται μια γυναίκα ή αγοράζει ένα σκλάβος . Και ειπώθηκε : το τρέμουλο είναι κύρος έναντι των εχθρών . Και η Ajaba είναι μια μπάλα και ένα κάστρο . Και όποιος είδε ότι του δόθηκε τρέμουλο, θα απέκτησε εξουσία και εξουσία . Και η πολιτεία Ajaba για τους λαούς του κράτους . Οι Άραβες έχουν μια γυναίκα ….

…Το σκήπτρο είναι σε ένα όνειρο ένα κακό αγόρι, και ειπώθηκε : Είναι υποκριτικός άνθρωπος . Και όποιος βλέπει ότι μαστίζει την μπάλα με ράβδους, διαφωνεί με μια γυναίκα ή έναν υποκριτικό άνδρα . Και το σκήπτρο προέρχεται από αυτόν τα ξωτικά, και το όραμά του μπορεί να υποδηλώνει πόλεμο και ζημιά . Και όποιος βλέπει ότι έχει σκήπτρο με το οποίο χτυπιέται, θα πάρει αυτό που ζητά χωρίς ακεραιότητα ….

…Παιχνίδι με ξύλινα μπουκάλια Εάν ονειρεύεστε ότι παίζετε αυτό το παιχνίδι, αυτό προβλέπει ότι θα χαθείτε χωρίς να σκεφτείτε τις ενέργειες και τις ευκαιρίες σας και θα πρέπει να είστε προσεκτικοί στην επιλογή φίλων . ~ Skittles : Είναι ένα παιχνίδι όπου η μπάλα που κυλά για να μολύνει εννέα ξύλινα κομμάτια είναι φτιαγμένα με τη μορφή φιαλών .~…

…Το παιχνίδι σε ένα όνειρο αποτελεί ένδειξη ματαιοδοξίας, κοροϊδίας και έλλειψης χρέους . Το να παίζεις με ζάρια είναι το μεγαλείο, το κύρος και το κύρος . Και παίζοντας με το μοιρογνωμόνιο είναι προσκυνητές . Και το παιχνίδι με το δαχτυλίδι είναι ένα κάλυμμα για παραγγελίες ή ένα σημάδι των χαμένων . Και το παιχνίδι με τακούνια . Το να παίζεις με την μπάλα είναι ειρήνη μεταξύ των εχθρών και αν ο παίκτης είναι άρρωστος, είναι καλός και δίκαιος . Και το να παίζεις με καρύδια είναι ένα επιχείρημα που ακολουθείται από την ειρήνη και την άνεση ….

…Το dirham δηλώνει σε ένα όνειρο το αγόρι που είναι έγκυος . Και ειπώθηκε : Δεν δείχνει μνήμη και τον έπαινο, και μπορεί να υποδεικνύει οδυνηρό χτύπημα . Και μερικοί από αυτούς βλέπουν ότι τα ντάραμ για εκείνον που τους χτύπησε σε ένα όνειρο θα είναι σαν τον αριθμό τους ενώ ξύπνησαν . Εάν τα dirhams είναι σε δέσμη ή σε μια τσάντα ή σακούλα, τότε θα καταθέσει ένα μυστικό που θα φυλάξει για τον ιδιοκτήτη του . Τα dirham δηλώνουν λέξεις, και αν είναι καλές, τότε είναι γνώση, καλές λέξεις και η εκπλήρωση μιας ανάγκης ή προσευχής . Και ο αριθμός των dirham είναι ο αριθμός των ορθών πράξεων . Και τα ευρέα dirham δείχνουν έναν ευρύ κόσμο . Και όποιος βλέπει σφιχτά dirham στο πάνω μέρος του, είναι μια τέχνη που αποκτά . Και όποιος βλέπει ότι οφείλει σε ένα άτομο ένα dirham, τότε έχει ένα πιστοποιητικό αλήθειας γι ‘αυτόν, και αν του το δώσει με σπασμένο τρόπο, αποκλίνει από το πιστοποιητικό . Και όποιος είδε ότι έχασε ένα σωστό dirham, συμβούλεψε έναν ανίδεο και δεν το άκουσε γιατί έχασε τη σωστή ομιλία . Οι ήχοι των dirham και των δηναρίων δείχνουν καλές λέξεις . Τα dirham που δεν είναι χαραγμένα σε αυτά δείχνουν ευσεβείς λέξεις . Και τα dirhams στα οποία οι εικόνες είναι ενδεικτικές αίρεσης για τον κομιστή και τον ιδιοκτήτη . Τα μειωμένα dirhams είναι μια διαφορά που δεν λήγει . Και το όραμα της λήψης dirham είναι καλύτερο από το να το πληρώνεις . Και όποιος βλέπει ότι έχει δέκα dirham και γίνεται πέντε, τότε τα χρήματά του μειώνονται σε αυτό το σημείο, και αν τα dirham είναι πέντε, τότε γίνονται δέκα, τα χρήματά του αυξάνονται σε αυτό το βαθμό . Τα καθαρά dirhams είναι η αγνότητα της θρησκείας των οραματιστών και η καλή του μεταχείριση σε κάθε άτομο, και τα dirham που είναι διάσπαρτα σε ένα όνειρο είναι καλές λέξεις . Και όποιος είδε ένα dirham στο χέρι του και έγινε δεκάρα, έπεσε σε πτώχευση, και αν είχε μια δεκάρα στην κατοχή του, τότε έγινε ένα dirham που κέρδισε κέρδος, καλοσύνη και συμβουλές, και αν το dirham του επέστρεψε στο μισό, τότε χάνει τα μισά χρήματα στην κατοχή του, και επίσης ή επιστρέφει το ένα τέταρτο . Αν το dirham γίνει ένα dinar, τότε κερδίζει και αν το dirham γίνει ένα χρυσό, τότε θα φύγει . Και η ύπαρξη των κερμάτων και της ευχαρίστησης . Και το φανταχτερό dirham είναι εξαπάτηση, ψέματα, διαλείμματα και ζει σε απαγορευμένα και διαπράττει μεγάλες αμαρτίες . Και ειπώθηκε : Σε όποιον δοθεί ντίραμ αλόγου θα κλαίει, και αν πληρώσει τα ντάραμ σε κάποιον, θα κλαίει γι ‘αυτόν . Και όποιος βλέπει ότι έχει χάσει ένα dirham ή κλαπεί από αυτόν, τότε θα παραπονεθεί για τον γιο του, ή αυτό που δεν του αρέσει υποφέρει από αυτόν . Και όποιος είδε ότι τον απομακρύνθηκε από αυτόν ή από αυτόν σε έναν μη αναστρέψιμο τρόπο, το παιδί του πέθανε . Και όποιος έκλεψε ένα dirham και του έδινε ελεημοσύνη, θα διηγούσε αυτό που δεν μπορούσε να ακούσει . Μερικοί από αυτούς είπαν : Τα dirham στο όραμα είναι ένα σημάδι του κακού, και όλα αυτά είναι σφραγισμένα με μια ράγα, και ένα κακό dirham είναι κακά λόγια . Τα ντιρχάμ είναι αλοιφές που θεραπεύουν τις πληγές της καρδιάς και απομακρύνουν τη θλίψη και υποδηλώνουν επίσης ανησυχία . Εάν ήταν ψεύτικο, ήταν ενδεικτικό της εξαπάτησης στην ομιλία ή τη δράση, την υποκρισία και την υποκρισία στην εργασία . Ένα σαφές dirham είναι ένα κράτος, μια μπάλα, ή ένα χρηματικό ποσό, και δείχνει φυλάκιση και ξυλοδαρμούς, ή αγορά και πώληση, και είναι μια ασφάλεια από το φόβο, ή την αφθονία του προς το ζην . Εάν τα ντάραμ αναμιγνύονται με δηνάρια, αυτό δείχνει την απάντηση στην υποβολή, την εκπλήρωση των αναγκών και τη θεραπεία ασθενειών, και οι απατεώνες είναι κακές λέξεις, ή ένας υπηρέτης που δεν έχει κανένα καλό, και μπορεί να υποδεικνύει την εκπλήρωση των αναγκών σε βίαιο τρόπο ….

…Όσον αφορά τον al-Tabar, είναι η δόξα, η νίκη, η νίκη και η κηδεμονία για όσους αξίζουν και κερδίζουν βαθμό επειδή είναι όπλο βασιλιάδων και ο Abu Said ο ιεροκήρυκας είπε αν είδε ότι είχε φάρμακο στο χέρι, τότε θα εξασφάλιζε την απομόνωση και για άλλους θα κέρδιζε, και ειπώθηκε ότι ο al-Tabar θα ερμηνευόταν ως μια γόνιμη και άφθονη μπάλα ….

…Είναι σε ένα όνειρο εύκολη διαβίωση χωρίς κόπωση . Εάν το ρόδι είναι γλυκό, τότε είναι συνολικά χρήματα . Και το ρόδι μπορεί να αναφέρεται στη γυναίκα, και μπορεί να ήταν μια μεγάλη μπάλα . Και το ρόδι είναι χρήματα και αγόρι . Το ρόδι ερμηνεύεται ως χίλια dirham, εκατό ή δέκα, σύμφωνα με την περίπτωση του οραματιστή . Το ρόδι πέρασε στον Σουλτάνο στη Μεντίνα, οπότε την έσπασε, κατέκτησε την πόλη, ξεφλούδισε το τείχος της και οι άντρες της την αγάπησαν, και τα λεφτά της την λιπαίνονταν . Και όποιος τρώει τους φλοιούς ενός ροδιού στον ύπνο του θα είναι απαλλαγμένος από την ασθένειά του . Το ρόδι εξηγείται από το κλειστό κουτί . Ίσως έδειξε το σπίτι της μέλισσας . Εάν η αγάπη για το ρόδι είναι λευκό, υποδηλώνει τα dirham, και αν το κόκκινο δείχνει τα dinars . Εάν το ρόδι διασταυρώνεται με μια γυναίκα, τότε είναι ομορφιάς, και αν είναι σωστό, τότε είναι παρθένο, και αν είναι σπασμένο, τότε είναι παρθένο, και ένα σάπιο ρόδι είναι αγνή γυναίκα, και ξινή Το ρόδι είναι απαγορευμένο χρήμα, και ειπώθηκε : Είναι ανησυχία και αγωνία . Όποιος πουλά ένα ρόδι είναι ένα άτομο που έχει επιλέξει αυτόν τον κόσμο πέρα ​​από το μέλλον . Το αόριστο ρόδι, το οποίο δεν είναι γνωστό, είναι γλυκόπικρο, είναι σαν γλυκό . Το ρόδι είναι ένας άνθρωπος θρησκείας και κύρους, και τα αγκάθια του τον εμποδίζουν από την αμαρτία και την ανηθικότητα. Αν ήταν σουλτάνος, νίκησε τους σουλτάνους, και αν ήταν έμπορος, το εμπόριο του θα αυξηθεί . Το κόψιμο του ροδιού δείχνει την κοπή της μήτρας, και ίσως το δέντρο του ροδιού δείχνει πανικό . Και ειπώθηκε : Το γλυκό ρόδι είναι μια επιτρεπόμενη διαβίωση με κόπωση, και η ξινή του είναι η ταλαιπωρία τους ….

…Το ταξιδιωτών : μια ελεύθερη γυναίκα από το λαό της Myasir . Η ζώνη : το σύστημα εντολών . Και τα ηνία : υπακοή και αντίπαλοι . Και όποιος βλέπει στο χέρι του ένα μαστίγιο τρυπημένο, είναι κηδεμονία και δουλειά σε ελεημοσύνη . Και αν είδε ότι χτύπησε το γαϊδουράκι του με το μαστίγιο του, τότε προσεύχεται στον Θεό για να ζήσει, και αν χτυπήσει ένα άλογο μαζί του και τον έχει οδηγήσει και τον δείξει να τρέχει, τότε προσεύχεται στον Θεό για δυσκολία . Και ειπώθηκε ότι η μπάλα είναι η καρδιά ενός ατόμου και το σκήπτρο είναι η γλώσσα του, οπότε αν παίζει μαζί τους όπως είχε προβλεφθεί, η εντολή του είναι σε διαμάχη ή συζήτηση για το τι θέλει ….

…Όσο για το σκήπτρο, γυρίζει στο πρόσωπό του και όποιος βλέπει ένα σκήπτρο με το χέρι του χτυπά τη μπάλα, τότε θα βρει αυτό που ζητά και η παραγγελία του είναι απλή και είναι αμελής στο θέμα του χρέους ….