…Οι αριθμοί έχουν κάποια σημασία; Το ζήτημα της σημασιολογίας των αριθμών με σταμάτησε συχνά , και συχνά με ρωτούσαν γι ‘αυτό , ο έπαινος για τον Θεό και με επιτυχία, και πήρα πολλά να το αποκρυπτογραφήσω, αλλά είναι απαραίτητο να γνωρίζω εδώ ότι το όραμα ή το όνειρο για μένα είναι ένα μπλοκ και όχι μια λέξη , οπότε ελήφθη από το όραμα με το σύμβολο του αριθμού , για παράδειγμα , και μπορεί να είναι Στο όραμα, υπάρχουν ισχυρότερα σύμβολα, οπότε πάρτε τα, αλλά δεν υπάρχει αμφιβολία ότι αυτά τα σύμβολα είναι αλληλένδετα και η σημασία ορισμένων ενισχύει τη σημασία άλλων. Παραδείγματα συμβολών ορισμένων αριθμών είναι : Σύγχρονοι όροι – αριθμοί

Όσο για τις εξακόσιες, τη χαρά και την απόκτηση του Μουράτ . Όσο για τα επτακόσια, είναι δύσκολο να κάνουμε πράγματα, αλλά καλά πράγματα συμβαίνουν στο τέλος της ζωής του . Όσο για τα οκτακόσια, δείχνει νίκη και δύναμη . Όσο για τα εννιακόσια, δείχνει το καρφί του εχθρού . Όσο για τις χίλιες, είναι η επίτευξη δύναμης και νίκης και νίκης για τον Παντοδύναμο λέγοντας: ~ Και αν υπάρχουν χιλιάδες ανάμεσά σας, θα νικήσουν δύο χιλιάδες, Θεού .~…

Όσον αφορά τις έξι χιλιάδες, δείχνει το καρφί και την απόκτηση του επιθυμητού . Όσον αφορά τις επτά χιλιάδες, δείχνει τη διαμεσολάβηση της κατάστασής του όσον αφορά τη διαβίωση, και μερικοί από αυτούς δήλωσαν ότι οι υποθέσεις του είναι περίπλοκες από αυτόν . Όσον αφορά τις οκτώ χιλιάδες, δείχνει την κανονικότητά του . Όσον αφορά τις εννέα χιλιάδες, είναι αξιέπαινη . Όσον αφορά τις δέκα χιλιάδες, δείχνει τη νίκη και τη νίκη ….

…Όσο για το μηρό : η φυλή του άνδρα, και αν δει ότι ο μηρός του έχει κοπεί και σπάσει, τότε απομακρύνεται από τον λαό του και τη φυλή του, έως ότου ο θάνατός του είναι ξένος, γιατί εάν ο μηρός είναι κομμένος και το κάνει δεν αναγκάζει τον ιδιοκτήτη του και δεν θεραπεύει, τότε δεν επιστρέφει καθόλου στους ανθρώπους του . Όποιος βλέπει ότι οι μηροί του είναι χαλκός, τότε η φυλή του θα είναι τολμηρή στις αμαρτίες . Αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Είδα τους μηρούς μου να είναι κόκκινοι και να βλαστάνουν τα μαλλιά τους, και διέταξα έναν άνδρα να κόψει αυτά τα μαλλιά . Είπε : Είστε ένας άντρας που οφείλετε ένα χρέος που πληρώνει ένας άντρας από τους συγγενείς σας ….

…Το Φως : Μετά το σκοτάδι, για όσους το είδαν στο κοινό, εάν βρισκόταν σε δίκη ή σύγχυση, θα καθοδηγούνται και θα τους γεννήσει η ηθική και εάν έχουν μια αδικία που θα απομακρυνθεί από αυτούς, και αν είναι καμιά φορά, χαίρεστε εκ μέρους τους, πιείτε και λιπαίνετε . Δείχνει τον άπιστο στο Ισλάμ, τον αμαρτωλό στη μετάνοια, τους φτωχούς στους πλούσιους, τον άγαμο πάνω από τη σύζυγο, και την έγκυο γυναίκα να γεννήσει ένα αγόρι, εκτός εάν ήταν περιορισμένος στη σκηνή της, ή τον έβαλε στο φόρεμά της, ή τον έβαλε στην τσέπη της, και της γέννησε ένα όμορφο σκιασμένο κορίτσι . Όσον αφορά τη νύχτα και τη μέρα, είναι δύο δυνάμεις, που αναζητούν η μία την άλλη . Και η νύχτα είναι άπιστη, και η μέρα είναι μουσουλμάνος, επειδή πηγαίνει στο σκοτάδι, και ο Θεός Παντοδύναμος εξέφρασε στο βιβλίο του για τη δυσπιστία με το σκοτάδι, και για τη θρησκεία του με το φως, και μπορεί να υποδηλώνουν τους δύο αντιπάλους και τις δύο ομάδες , και ίσως η νύχτα δείχνει ξεκούραση, και η μέρα δείχνει κόπωση και εξαπάτηση . Ίσως η νύχτα έδειχνε γάμο, και η μέρα έδειχνε διαζύγιο, και ίσως η νύχτα έδειχνε κατάθλιψη και τις διακοπές των τεχνιτών και των ταξιδιωτών, και η ημέρα έδειχνε την υποκρισία των αγορών και των τιμών, και ίσως η νύχτα έδειξε φυλάκιση επειδή αποτρέπει τη δράση με το σκοτάδι της, και η ημέρα δείχνει τη λάμπα, τη σωτηρία και τη σωτηρία, και ίσως η νύχτα δείχνει τη θάλασσα, και η ημέρα δείχνει τη δικαιοσύνη ….

…Τζαμιά : Το τζαμί υποδηλώνει το μέλλον γιατί αναζητάται σε αυτό, ακριβώς όπως η απόρριψη σκουπιδιών δείχνει τον κόσμο και δείχνει την Καάμπα επειδή είναι το σπίτι του Θεού και δείχνει τα μέρη που συνδυάζουν άνεμο, όφελος, ανταμοιβή και βοήθεια , όπως το σπίτι του άρχοντα, ο κύκλος της μνήμης, η εποχή, το ribat, το πεδίο του πολέμου και η αγορά επειδή είναι η αγορά για το μέλλον . Στη συνέχεια, κάθε τζαμί δείχνει τον τρόπο του στο μέγεθος, τη φήμη και την ουσία του . Όποιος χτίσει ένα τζαμί σε ένα όνειρο, και αν αξίζει το δικαστικό σώμα, θα το αποκτήσει, και ομοίως εάν είναι θέμα της Fatwa και μπορεί να δείξει στον κόσμο ένα χρήσιμο έργο της ταξινόμησης, και στα έγγραφα για να ένα Κοράνι γράφει, και στους εργένηδες για το γάμο και το γάμο, και για τους μαθητές του χρήματος και του κόσμου σε ένα κτίριο που χτίζει πάνω στο οποίο διαρκούν οι αποδόσεις και τα οφέλη του. Όπως το μπάνιο, το ξενοδοχείο, το κατάστημα, ο φούρνος, το πλοίο και τα παρόμοια, λόγω της τρέχουσας ανταμοιβής στο τζαμί με την αφθονία των κερδών σε αυτήν με την προσευχή της εκκλησίας, και οι άνθρωποι έρχονται σε αυτό από κάθε πλευρά και εισαγάγετέ το χωρίς άδεια . Και όποιος στο ξύπνημά του επηρέασε τον κόσμο και τα χρήματά του, ή επηρέαζε τη μεταθανάτια ζωή του στον επείγοντα χαρακτήρα του, οι παροιμίες που κέρδισαν επέστρεψαν στα κέρδη και τα οφέλη σε αυτόν τον κόσμο για αυτόν, ή στο μέλλον και την ανταμοιβή στο μέλλον που είναι το αίτημά του στο ξύπνημά του . Όσο για εκείνο που κατεδαφίζει ένα τζαμί, αντιτίθεται σε αυτόν που το έχτισε και μπορεί να συμπεράνει τη χυδαιότητα της κατάστασής του από εκείνον που την χτίζει στη θέση του ή το κάνει να συμβεί στη θέση του μετά την κατεδάφισή του, έτσι εάν χτίζει ένα κατάστημα που ευνοεί τον κόσμο στο μέλλον, και αν χτίσει ένα λουτρό, το χρέος του είναι κατεστραμμένο εξαιτίας μιας γυναίκας και αν σκάψει μια τρύπα στη θέση του, αμαρτάνει Όποιος είναι καταναγκαστική εξαπάτηση ή για χάρη σε μια ομάδα που τον χώριζε από τη γνώση, την καλοσύνη και τις πράξεις, ή για χάρη ενός ηγεμόνα που τον απέλυσε, ή ενός δίκαιου ατόμου που τον σκότωσε, ή ενός τόπου στον οποίο είχε διακοπές ή σύμβαση γάμου, κατέστρεψε και τον ακύρωσε . Και αν δει τον εαυτό του να έχει απογυμνωθεί από ρούχα σε ένα τζαμί, θα του αφαιρεθεί ό, τι είναι κατάλληλο για αυτόν από τις πινακίδες του τζαμιού, και αν αυτό συμβαίνει κατά τη διάρκεια των ημερών του Χατζ, τότε θα εκτελέσει το Χατζ, Θεός, ειδικά εάν δίνει το κάλεσμα στην προσευχή, και εάν είναι ένοχος, βγαίνει από αυτό που είναι μέσα στην μετάνοια και την υπακοή, και αν προσεύχεται σε αυτό με βάση τη μετάνοια και την υπακοή. Μια κατάσταση, εκτός από την κατεύθυνση προς την κατεύθυνση της προσευχής στο πρόσωπο του κυκλώνα, επειδή είναι αφιερωμένο στην αναζητούν τον κόσμο σε μια αγορά των αγορών και την εποχή των εποχών, στο οποίο στερείται αυτό που ελπίζαμε, και χάνει όλα όσα αγόρασε και πούλησε, λόγω της διαφθοράς της προσευχής του και της απώλειας της εργασίας του . Αυτό μπορεί να υποδηλώνει τη διαφθορά του τι περιλαμβάνεται στην αμέλεια του απαγορευμένου και του τοκογλύφου, εάν το συναντήσει . Όσο για το Ιερό Τζαμί, υποδηλώνει το προσκύνημα σε όσους το αρνούνται ή δίνουν άδεια, ακόμα κι αν αυτό δεν είναι τις ημέρες του Χατζ με την ουσία του σε αυτό και τα αποδεικτικά στοιχεία του, επειδή η Κάαμπα ότι το προσκύνημα είναι σε αυτό . Μπορεί να δηλώνει το απαγορευμένο σπίτι του Σουλτάνου που το θέλει από το εισόδημα του οποίου είναι ασφαλές, το σπίτι του κόσμου, το τζαμί της Μεδίνας και τη μεγάλη αγορά μεγάλων και απαγορευμένων υποθέσεων, όπως η αγορά συναλλάγματος και οι χρυσοχόοι λόγω τον μεγάλο αριθμό ερευνών που απαιτούνται σε αυτό και τι εισάγει στους ανθρώπους του απαγορευμένο, έλλειψη και αμαρτία, καθώς και όλα τα απαγορευμένα από ό, τι είναι ανθρώπινο σε αυτόν και από την πρόκληση βλάβης ….

…Η αγορά : υποδηλώνει το τζαμί, όπως και το τζαμί σημαίνει την αγορά, επειδή και οι δύο ανταλλάσσουν το και το κέρδος . Και μπορεί να υποδηλώνει ένα πεδίο μάχης στο οποίο ένας λαός κερδίζει και ένας κόσμος χάνει σε αυτό. Ο Θεός Παντοδύναμος χαρακτήρισε την τζιχάντ εμπόριο στο ρητό του : « Θα σας καθοδηγήσω σε ένα εμπόριο που θα σας σώσει ». Οι άνθρωποι των αγορών αγωνίζονται εναντίον του άλλου με τον εαυτό τους και τα χρήματά τους . Και μπορεί να υποδηλώνει ένα μέρος στο οποίο υπάρχουν ανταμοιβές ανταμοιβής και κέρδους, όπως το σπίτι της γνώσης, τα ομόλογα και η περίοδος Χατζ . Και από ό, τι πωλείται στην αγορά, συμπεράσματα για αποδεικτικά στοιχεία . Όλα αυτά δεν ήταν ότι η αγορά ήταν άγνωστη, οπότε η αγορά κρέατος είναι σαν ένα μέρος πολέμου με αίμα και σίδερο . Και η αγορά της ουσίας και των λεπτών λινών μοιάζει με το λαιμό της zikir και ο ρόλος της γνώσης . Και η αγορά συναλλάγματος, κάτι σαν το σπίτι των ηγεμόνων, λόγω των διαφορών στην ομιλία, το βάρος και την ισορροπία . Όποιος βλέπει τον εαυτό του σε μια άγνωστη αγορά έχει χάσει μια συμφωνία ή κέρδος σε ένα εμπόρευμα, και αν ήταν ξύπνιος σε μια τζιχάντ, έχασε το μαρτύριο και ήταν σκόπιμος φύλακας, και αν ήταν στο Χατζ, το έχασε ή το χαλάσει, και Αν ήταν μαθητής της γνώσης, σταμάτησε να το κάνει ή έχασε ένα ραντεβού και ζήτησε κάτι άλλο από το Θεό, και αν δεν υπήρχε τίποτα από αυτό, τότε έχασε την προσευχή της εκκλησίας στο τζαμί . Όσο για εκείνον που κλέβει στην αγορά του την πώληση και την αγορά του, εάν είναι ματζαχίντ, είναι προσκυνητής, και αν είναι προσκυνητής που απαγορεύεται να κυνηγά, να έχει σεξουαλική επαφή ή απόλαυση, και αν ήταν μελετητής που ήταν άδικο στη συζήτησή του ή προδόθηκε στα fatwas του, αλλιώς είδε την προσευχή του, ή ο ιμάμης του προηγήθηκε με την κλίση ή την προσκύνησή του, ή δεν ολοκληρώθηκε Αυτό είναι στην προσευχή του, γιατί αυτή είναι η χειρότερη κλοπή, όπως στην έκθεση . Όσο για τη γνωστή αγορά : όποιος το βλέπει είναι γεμάτο από ανθρώπους, ή βλέπει μια φωτιά που έχει πέσει μέσα της, ή ένα καθαρό νερόμυλο που τρέχει στη μέση του, ή το σανό είναι γεμισμένο στα καταστήματά του, ή ένας καλός άνεμος χτυπάει μέσα του, επιτυγχάνεται η επιβίωση των ανθρώπων της, και είναι συνηθισμένοι στα κέρδη, και η υποκρισία θα έρθει σε αυτούς . Εάν οι άνθρωποι της αγοράς βλέπουν υπνηλία, ή τα μαγαζιά είναι κλειστά, ή η αράχνη τους έχει περιστραφεί ή σε ό, τι πωλείται, τότε υπάρχει κατάθλιψη, ή διακοπές έχει πέσει στους ανθρώπους της . Και αν δει μια αγορά που έχει μετακινηθεί, το καθεστώς του μετανάστη έχει μετακινηθεί στην ουσία αυτού που έχει μετακινηθεί, όπως η αγορά λινού, όπου βλέπετε τους μπάτλερ, γιατί αυξάνει τα κέρδη των κατασκευαστών , καθώς τα εμπορεύματα διαχωρίζονται και αφήνονται . Και αν το δουν οι ιδιοκτήτες κεραμικής και λειψυδρίας, τα κέρδη τους θα μειωθούν και τα κέρδη τους θα είναι αδύναμα . Και αν το είδαν οι ιδιοκτήτες των κατσαρολών και των ταψιών, μια δοκιμασία θα κατέβαινε πάνω του, είτε από φωτιά, ποτάμι, είτε από κατεδάφιση, ή παρόμοια . Μερικοί από αυτούς είπαν : η ελάχιστη αγορά, η διεύρυνση της αγοράς, το εύρος του κόσμου . Και ειπώθηκε ότι η αγορά δείχνει αναταραχές και ταραχές λόγω των ανθρώπων που συναντιούνται με αυτήν . Όσο για εκείνον που ζει από την αγορά, είναι καλό σημάδι αν βλέπει σε αυτό μια μεγάλη δημιουργία ή δουλειά, αλλά εάν η αγορά είναι ήρεμη, τότε δείχνει την ανεργία των εμπόρων ….

…Όπλο : Ένας άδικος άνθρωπος όπως ένας αστυνομικός ή ένας έμπορος που αρνείται τα δικαιώματα στους ανθρώπους και παίρνει τα χρήματά τους . Μπάρμπεκιου : ευγενικό, ένιωσα σαν να αγοράζετε ένα κομμάτι γκριλ, προσλαμβάνει πολύ ειδικευμένους . Λέγεται ότι το μπάρμπεκιου ήταν ένας άνθρωπος στα λόγια του μια ταραχή . Και ο μάγειρας : Και όποιος ασχολείται με τη φωτιά στη βιομηχανία του, οι ιδιοκτήτες των λέξεων, των συγκρούσεων, του κακού και των αμαρτιών, όπως η εξυπηρέτηση του Σουλτάνου, η βοήθεια των ηγεμόνων και των μεσίτων των αγορών . Και η τσάντα : δηλώνει μυστικά στα πράγματα, και η αποκάλυψή τους είναι να δείξει ευκολία και προδοσία της εμπιστοσύνης ….

…Και είδε ένα άτομο σαν να ούρωνε σε μια από τις αγορές, οπότε έγινε οπαδός των αγορών, γιατί όποιος ηγείται ενός λαού τον ταπεινώνει ….

…Καταμέτρηση: Όποιος βλέπει σε ένα όνειρο ότι μετράει πέντε χιλιάδες, τότε θα είναι νικητής έναντι των εχθρών του, και οι αριθμοί της νίκης είναι είκοσι και εκατό . Και όποιος είδε ότι μετράει επτά ή οκτώ, θα πέσει σε αυτά . Και όποιος βλέπει ότι μετράει εννέα, τότε πέφτει σε ένα δύσκολο ζήτημα, και συνοδεύει έναν διεφθαρμένο λαό, και όποιος πιστεύει ότι μετράει δέκα είναι σε ένα θέμα που έχει ολοκληρωθεί και ολοκληρωθεί, ή δείχνει το προσκύνημα, και τον αριθμό των σαράντα υποδηλώνει ότι είναι σε κάτι που έχει υποσχεθεί, και όποιος υπολογίζεται τριάντα είναι σε μια ψευδή υπόσχεση . Και ένα από τα πράγματα είναι η απόδειξη της αποκλειστικότητας στη γνώση, τα χρήματα, ο γάμος ή ένα παιδί, και μπορεί να υποδηλώνει αδράνεια, ή αυτό που είναι αληθινό που δεν έχει άλλο : τα δύο είναι νίκη επί των εχθρών, τα τρία είναι η εκπλήρωση μιας υπόσχεσης , οι τέσσερις είναι ένα επιχείρημα, και οι πέντε είναι αμφιβολίες για τη θρησκεία, καθώς και για τους έξι, και μπορεί να υποδηλώνει ότι οι έξι κατά τη νίκη επί των εχθρών και η καθιέρωση ενός επιχειρήματος για τον αντίπαλο, και δεν υπάρχει κανένα καλό στον αριθμό από επτά και οκτώ . Και δέκα έξοδα για όρκο . Και όποιος βλέπει ότι ετοιμάζει ντιράμ στα οποία πρέπει να επαινείται το όνομα του Παντοδύναμου Θεού, και αν δει ότι μετράει τα δηνάρια που περιέχουν το όνομα του Θεού, τότε θα επωφεληθεί από τη γνώση . Αν μετρήσει τα μαργαριτάρια, θα απαγγέλλει τις surahs του Κορανίου . Αν μετράει κοσμήματα, τότε θυμάται τη γνώση ή μαθαίνει . Και αν μετράει χάντρες, θα ήταν απασχολημένος με ασήμαντα θέματα ή με αυτό που δεν του αφορούσε . Εάν μετρά παχιά αγελάδες, θα περάσουν εύφορα χρόνια . Και αν μετρούσε μια καμήλα με τα φορτία της και ήταν κυβερνήτης, τότε θα έβλαπτε τους εχθρούς του . Αν δει ότι μετράει βουβάλια, θα πέσει σε προβλήματα και κόπωση ….

…Dirhams : Το dirham ενός αλόγου είναι μια θρησκεία, γνώση και η εκπλήρωση μιας ανάγκης ή προσευχής, και το καθαρό είναι το ελάχιστο των οραματιστών και της μεταχείρισης του κάθε Κυριακής για πίστη και επιβίωση κερδών και εμπιστοσύνης . Το Al-Sahih και η σύγχυση του σε έναν άνδρα που ακούει τα λόγια του καλού αληθούς . Και ο αριθμός τους είναι οι αριθμοί των πράξεων της δικαιοσύνης επειδή είναι γραμμένο σε αυτό δεν υπάρχει θεός, αλλά ο Θεός και ο Μωάμεθ είναι ο Αγγελιοφόρος του Θεού, και οι πράξεις δεν ολοκληρώνονται χωρίς την ανάμνηση του Παντοδύναμου Θεού . Αν το βλέπει κάποιος, τότε το ζήτημα της θρησκείας και του κόσμου θα εκπληρωθεί γι ‘αυτόν. Εάν βλέπει μαζί του ένα ευρύ και όμορφο κεφάλαιο, τότε είναι μια θρησκεία, και αν είναι ένα από τα παιδιά αυτού του κόσμου θα λάβει έναν ευρύ κόσμο και μια καλή διαβίωση . Και αν μια έγκυος γυναίκα γέννησε ένα καλό αγόρι . Και τα πολλά dirhams, εάν έχει πληγεί από μαρτυρία, είναι πολύ καλύτερα από τη χαρά και την ευχαρίστηση, και αν βλέπει ότι έχει ένα καλό και υγιές dirham σε ένα άτομο, τότε έχει ένα σωστό πιστοποιητικό και αν του ζητήσει, τότε του ζητάει μαρτυρία, οπότε η επιστροφή του είναι μαρτυρία αλήθειας και υγείας. Λοιπόν, συμβουλεύει αδαείς ανθρώπους και δεν τον αποδέχεται . Τα διογκωμένα dirhams είναι εξαπάτηση, ψέματα, διαφωνίες και προδοσία στη ζωή, ή διαπράττοντας μεγάλες αμαρτίες στις οποίες δεν υπάρχει επιγραφή σε λέξεις που δεν περιέχουν ευσέβεια . Και το οποίο χαράχθηκε από την Τύρο, η αίρεση στη θρησκεία και την ανηθικότητα, και η διακοπή της αντιπαλότητας δεν σταματά, και ειπώθηκε ότι το άρθρο έχει διακοπεί . Το να το πάρεις είναι καλύτερο από το να το πληρώνεις γιατί το πλήρωσαν. Αν κλέψει ένα dirham και το δώσει σε φιλανθρωπία, τότε διηγείται τι δεν μπορεί να ακούσει . Εάν δει δέκα dirham μαζί του, τότε πέντε γίνονται έλλειψη χρημάτων του και αν δει πέντε, γίνεται δέκα, διπλασιάζοντας τα χρήματά του . Μερικοί από αυτούς είπαν ότι τα dirhams στο όραμα είναι απόδειξη κακού, και όλα αυτά που σφραγίστηκαν με την ράγα, και τα dirhams λέγονταν ότι δείχνουν συχνές λέξεις ευγενών πραγμάτων, και τα dirhams λέγονταν λόγια και επιχειρήματα εάν ήταν προεξέχοντα και Αν τα ντιράμ δόθηκαν σε δέμα ή σακούλα, είχαν κατατεθεί κρυφά . Ίσως ένα dirham ήταν παιδί, και τα χρήματα ήταν κακά και δύσκολα, και το dirham αλόγου ήταν καλά λόγια, και τα κακά dirham ήταν κακά λόγια. Μας είπαν ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Έβλεπα σαν να είχα δύο δηνάρια σε αυτό, οπότε τους ζητούσα και είπε : Κοίτα, έχω χάσει κάτι από τα βιβλία σου . Είπε, και κοίταξα, αν είχα χάσει δύο επιχειρήματα . Και αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Προφήτη, για να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, και είπε : Είδα ότι είχα χτυπήσει είκοσι τέσσερα δηνάρια, τα οποία μετρήθηκαν για όλα αυτά, και βρήκα μόνο τέσσερα τους . Είπε : Προσεύχεστε μόνος και χάνετε τις εκκλησίες . Και αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Είδα σαν να είχα χτυπήσει ένα dirham ως κασράουι, οπότε είπε : Θα αποκτήσετε καλό, αλλά δεν το άγγιξε μέχρι να τον ωφελήσει . Στη συνέχεια, ένας άλλος ήρθε και είπε : Έβλεπα σαν να είχα πυροβολήσει ένα αραβικό dirham . Του είπε ότι χτυπάς . Έτσι, του αποδείχθηκε ότι είχε χτυπήσει εκατό κόμπους . Είπε στον Ibn Sirin Πώς το ξέρεις; Είπε : Ο κασράουι έχει έναν βασιλιά και ένα στέμμα πάνω του, και ο Άραβας πρέπει να χτυπήσει αυτό το dirham . Και ένας άλλος ήρθε και είπε : Έβλεπα σαν να χτυπούσα ντίραμ . Είπε, νιώθεις; Είπε ναι . Και είδε έναν άνδρα σαν να είχε τοποθετήσει ένα dirham κάτω από το πόδι του, οπότε αφηγήθηκε τα οράματά του σε ένα πέρασμα . Είπε, « Είσαι – που θα στραφούν μακριά από το χρέος .» Το άτομο του οράματος τρομοκρατήθηκε και σηκώθηκε, και σκόπευε να τείνει να παραδώσει τη θρησκεία του. Όταν οι δύο ομάδες είδαν την οικογένεια των άπιστων του, χτυπήθηκε με τα χρώματα του βασανισμού μέχρι να αποστασιοποιηθεί από τη θρησκεία του, και η απόδειξη για την αποστασία του είναι να πατήσει το όνομα του Παντοδύναμου Θεού . Ένας άλλος άντρας ήρθε και είπε : Είναι σαν να ποδοπατούσα το πρόσωπο του Προφήτη, με τον πόρο του Θεού και της ειρήνης . Ο Ιμπν Σιρίν του είπε : « Χθες και φοβάσαι στο πόδι σου;» Είπε ναι . Είπε, πάρτε το . Έτσι το έβγαλε και έπεσε ένα dirham, πάνω στο οποίο το όνομα του Θεού και το όνομα του Αγγελιοφόρου του Θεού ….

…Ποια είναι η βάση γι ‘αυτό, στην καρδιά του την έννοια της έκφρασης , όπως το κλάμα εκφράζοντας τη χαρά , και το θάνατο στη ζωή; Που είναι κοινό μεταξύ των εκφράσεων των μεθόδων έκφρασης ? Έκφραση στην καρδιά του δηλαδή , σαν κλάμα πέρασμα με χαρά , και το θάνατο εκφράζοντας τη ζωή , και αυτό βλέπω τη χρήση του, όταν υπάρχει μια κακή έννοια , αυτό γυρίζει την αισιοδοξία , και ό, τι έχω διαπιστώσει από στοιχεία που υποστηρίζουν αυτή η προσέγγιση είναι αυτό που ήρθε στο ρητό του Υψηλότερου : ( Εάν ο Θεός τους δείξει λίγο στο όνειρό σας, και αν τους δείξει πολλά, θα αποτύχατε και θα αποκόλληζες στο θέμα Αλλά ο Θεός σε ευλογεί , Αυτός γνωρίζει τα ίδια στήθη (43), και όπως τους δείχνει όταν συναντηθήκατε στα μάτια σας για λίγο, και σας μειώνει στα μάτια τους, έτσι ώστε ο Θεός να αποφασίσει ένα θέμα που ήταν σε ισχύ, και στον Θεό τα πράγματα θα επιστρέψουν (44) ( Al-Anfal :. 43, 44) Mujahid είπε : ο Θεός έδειξε τους τη ζωή σε ένα μικρό ύπνο . είπε η ειρήνη Προφήτη σ ‘αυτόν συντρόφους που καρφώθηκε σε αυτούς . Σαγίντ Κουτμπ είπε : το όραμα είναι ειλικρινής στην πραγματική σημασία , μια μικρή προφήτης παρακάτω αυτοί και είναι πολλοί αριθμοί , αλλά λίγοι η μουσική τους , λίγο βάρος στη μάχη … κλπ . Όπως το σ arties face αντιστοιχεί σε επαναλαμβανόμενο όραμα προφητικό ειλικρινές στη μακροσκοπική εικόνα των δύο πλευρών , έτσι ώστε οι πιστοί να βλέπουν τους απίστους λίγους , και να βλέπουν τους άπιστους τους πιστούς λίγους , έτσι ώστε και οι δύο ομάδες Aggrey να πάνε στη μάχη . ο λόγος που οι άπιστοι βλέπουν τους πιστούς λίγους . όπως είπε ο Ράζι : δεν προετοιμάζω τους απίστους Ka έτοιμους , και τους πιστούς Ajtraoa Ανάλογα με εμένα τους είπα , Τότε το πλήθος τους εξέπληξε και τους μπερδεύτηκε . . . Μέχρι που είπε : Υπάρχει αντίθεση στην ελαχιστοποίηση των δύο κομμάτων που είναι γνωστά ως διαλογισμός . Εάν στην πραγματικότητα οι άπιστοι ήταν πολλοί , και οι πιστοί ήταν λίγοι , και το όραμα του Προφήτη, να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, είχε λίγα στο όραμα , ήρθε σε μεγάλη σοφία , που είναι ότι ο Θεός τολμά τους πιστούς ενάντια στους άπιστους στο πεδίο της μάχης , και αυτό βοήθησε τους πιστούς να πετύχουν τη νίκη , και ο Θεός γνωρίζει καλύτερα . Και υπάρχει μια εικόνα κοντά σε αυτό , έτσι οι συγγενείς μερικές φορές ενεργούν εξ ονόματος του άλλου σε ένα όνειρο , έτσι μπορούμε να δούμε τον θείο , και το νόημα είναι ένας άλλος θείος , και μπορεί να δούμε έναν από τους αδελφούς , και το νόημα ξοδεύεται σε έναν άλλο αδερφό , και ούτω καθεξής ….

…Μάρτυρας : Ο μέσος όρος είναι ένας άνθρωπος που κατακτά τους εχθρούς . Και ο συγγραφέας : Ένας άντρας με επινοητικότητα, όπως βεντούζα, και το στυλό του είναι ένα νυστέρι, και το αίμα του απλώνεται . Όπως οι αριθμοί και τα παρόμοια, και ίσως αναφέρεται στο άροτρο, έτσι το στυλό του είναι η κατοικία του και η προμήθειά του είναι ο σπόρος και το βιβλίο που είναι διπλωμένο είναι κρυμμένα νέα, και το δημοσιευμένο βιβλίο είναι γνωστά νέα . Al-Saffar : Ένας άνθρωπος με έναν κόσμο του οποίου το κακό επηρεάζει το καλό, και ειπώθηκε ότι ήταν απατεώνας και προδότης, και ειπώθηκε ότι ήταν ένας άνθρωπος με διαμάχη . Εάν αυτός που θέλει να παντρευτεί βλέπει ότι κάνει τη δουλειά των δύο σφυριών, τότε τα οράματά του δείχνουν τους καλούς τρόπους της γυναίκας ως ένα χρόνο, γιατί το μηδέν έχει φωνή ….