…Είναι η βοήθεια για τον άνθρωπο στην κοσμική του βιομηχανία . Το δάχτυλο της ερμηνευτικής είναι παιδιά, σύζυγοι, πατέρες και μητέρες, χρήματα και βασιλιάς . Όποιος είδε ότι τα δάχτυλά του αύξησαν μια καλή προσθήκη, αυτό δείχνει την αύξηση σε αυτό που έχουμε αναφέρει, και η έλλειψή του είναι μείωση σε εκείνους που το έδειξαν . Και ίσως έχει διακοπεί ή η χρησιμότητά του σε ένα όνειρο θα ανασταλεί λόγω της αδυναμίας να ωφεληθούν οι πατέρες, οι μητέρες ή τα παιδιά, ή εάν τα χρήματά του εξαφανιστούν, ή τα ζώα του πεθάνουν, ή η περιουσία του αναστέλλεται ή η βιομηχανία του έχει εξαντληθεί . Τα δάχτυλα μπορούν να αναφέρονται στους εκπροσώπους του βασιλιά, οι οποίοι διαφέρουν στις τάξεις και τα οφέλη τους . Και όποιος βλέπει ότι δαγκώνει τα δάχτυλά του σε ένα όνειρο, αν είναι άρρωστος, θα πεθάνει . Και όποιος είδε ότι τα δάχτυλά του ήταν κομμένα, ή μια αίσθηση αδυναμίας τους κατέληξε στους στρατιώτες, τα παιδιά, τους συγγενείς ή τους γνωστούς του . Τα δάχτυλα μπορούν να αναφέρονται στις πέντε καθημερινές προσευχές, οπότε ο αντίχειρας είναι για προσευχή, ο δείκτης είναι για την πλάτη, ο μέσος είναι για το απόγευμα, ο δακτύλιος είναι για το Maghrib, το ροζ είναι για δείπνο και η μέση είναι για την προσευχή επειδή είναι επιθυμητό για επιμήκυνση, το δαχτυλίδι για την πλάτη και το ροζ για το απόγευμα επειδή είναι στο τέλος της ημέρας . Εάν τα δάχτυλα είναι χρήματα, τότε τα καρφιά είναι zakat και αν τα δάχτυλα είναι στρατιώτης, τα καρφιά είναι το όπλο και ο αριθμός τους . Οι κόμβοι των δακτύλων είναι το συμβόλαιο των χρημάτων, και τα δάχτυλα είναι ημέρες, μήνες ή χρόνια . Τα δάχτυλα μπορούν να αναφέρονται στα παιδιά του αδελφού, και αυτός που είναι ώμος είναι αδελφός, και τα δάχτυλα είναι σαν τα παιδιά, που είναι χρήματα . Και όποιος βλέπει ένα άτομο του κόβει ένα δάχτυλο, τον προσβάλλει με τα χρήματά του . Και αυτό που συνέβη στα δάχτυλα της καλοσύνης ή της διαφθοράς σχετίζεται με τις υποχρεωτικές προσευχές ή με τον αδελφό . Το μήκος των δακτύλων δείχνει αύξηση της απληστίας, και αν δει ένα δάχτυλο που έχει αυξηθεί με τα δάχτυλά του, είναι μια αύξηση στη συγγένεια του ή στην προσευχή του ή στις γνώσεις του, και εάν βλέπει ότι ένα από τα δάχτυλά του έχει μετακόμισε σε άλλη τοποθεσία και μετά καθυστερεί την προσευχή μέχρι την ώρα της άλλης . Και όποιος έβλεπε ότι ενώνει τα δάχτυλά του, μαζεύει τις προσευχές του ταυτόχρονα, και ίσως οι συγγενείς του να μαζευτούν σε ένα θέμα για διαβούλευση και συνεργασία . Και ειπώθηκε : Συνδέοντας τα δάχτυλα χωρίς να δουλεύετε με σφιχτό χέρι . Και ειπώθηκε : Δείχνει την υποτροφία ή τον γάμο και τη σύμπτωση, και ίσως αυτό δείχνει την ακύρωση των κινήσεων και την απόσπαση της προσοχής, και ειπώθηκε : Τα δάχτυλα του δεξιού χεριού είναι οι πέντε καθημερινές προσευχές και η βραχυκύκλωσή τους δείχνει ελλείψεις και τεμπελιά τους, και το μήκος τους δείχνει τη διατήρηση των προσευχών, και η πτώση ενός από αυτά υποδηλώνει την εγκατάλειψη της προσευχής . Και όποιος είδε σαν να δαγκώνει έναν άνθρωπο, αυτό δείχνει τους κακούς τρόπους του δαγκωμένου . Και όποιος βλέπει σαν να βγαίνει γάλα από τον αντίχειρά του από τον αντίχειρά του και αίμα στον δείκτη του ενώ πίνει από αυτούς, τότε πρέπει να πλησιάσει τη μητέρα της συζύγου του ή της αδελφής της . Το σπάσιμο των δακτύλων δείχνει την εμφάνιση άσχημων λέξεων από τους συγγενείς του . Εάν ο ιμάμης δει μια αύξηση στα δάχτυλά του, αυτό δείχνει αύξηση της απληστίας του, της καταπίεσής του και της έλλειψης δικαιοσύνης . Και τα δάχτυλα του αριστερού χεριού είναι τα παιδιά του αδελφού και της αδελφής . Η βαφή των ανδρικών δακτύλων με χέννα αποτελεί ένδειξη πολλών επαίνων και η βαφή των δακτύλων μιας γυναίκας με χέννα υποδηλώνει την καλοσύνη του συζύγου της σε αυτήν ….

…Όσο για τα δάχτυλα : γεννήθηκε ένας αδελφός, σύμφωνα με όσα ειπώθηκαν ότι το χέρι είναι αδελφός . Και το συνδυάζετε χωρίς σφιχτό χέρι . Και να ασχοληθούμε με τη δουλειά του νοικοκυριού και των γιων των αδελφών, με θέμα που φοβόταν για τον εαυτό τους, και προσποιήθηκαν ότι το πλήρωναν και την επάρκειά του . Και ειπώθηκε ότι τα δάχτυλα του δεξιού χεριού είναι οι πέντε καθημερινές προσευχές, ο αντίχειρας είναι η προσευχή Fajr, ο δείκτης είναι η προσευχή το μεσημέρι, το μεσαίο δάχτυλο είναι η απογευματινή προσευχή, το δαχτυλίδι είναι η προσευχή για το ηλιοβασίλεμα, το ροζ είναι η σκοτεινή προσευχή, και η βραχύτητά της υποδηλώνει ελλείψεις και τεμπελιά, και το μήκος της δείχνει τη διατήρηση των προσευχών, και η πτώση ενός από αυτά υποδηλώνει την εγκατάλειψη αυτής της προσευχής . Και όποιος βλέπει ένα από τα δάχτυλα στη θέση του άλλου, θα προσευχηθεί αυτή η προσευχή τη στιγμή του άλλου . Αν έβλεπε σαν να δαγκώνει έναν άνθρωπο, υποδεικνύει τους κακούς τρόπους του δαγκωμένου ατόμου και την υπερβολή του δαγκώματος στην πειθαρχία του . Εάν βλέπει γάλα που βγαίνει από τον αντίχειρά του και αίμα από το δείκτη του, ενώ πίνει από αυτούς, θα πρέπει να πλησιάσει τη μητέρα της συζύγου του ή της αδερφής της . Το σπάσιμο των δακτύλων δείχνει άσχημα λόγια μεταξύ των συγγενών του . Εάν ο ιμάμης είδε μια αύξηση στα δάχτυλά του, αυτό ήταν μια αύξηση στην απληστία του, την ευπρέπεια του και την έλλειψη δικαιοσύνης του . Και αφηγήθηκε ότι ο Harun al-Rashid είδε τον άγγελο του θανάτου, ειρήνη σε αυτόν, τον είχε εκπροσωπήσει, οπότε του είπε : Ω βασιλιάς του θανάτου, πόσο καιρό έχω φύγει; Τον έδειξε με πέντε δάχτυλα απλωμένα από την παλάμη του, οπότε τον παρακολουθούσε με τρόμο, κλαίγοντας τα οράματά του και τα διήρκεσε σε μέγεθος που περιγράφεται από την έκφραση. Είπε : O Διοικητής των Πιστών , σου είπε ότι πέντε πράγματα που ήξερε με τον Θεό, τα οποία συγκεντρώνει αυτός ο στίχος : «Ο Θεός έχει τη γνώση της ώρας . » Ο στίχος . Ο Aaron και η Farah γέλασαν . Τα δάχτυλα του αριστερού χεριού είναι τα παιδιά ενός αδελφού και της αδελφής, και τα νύχια είναι η ικανότητα ενός άνδρα σε αυτόν τον κόσμο, και το λευκό των νυχιών δείχνει την ταχύτητα απομνημόνευσης και κατανόησης, και βλέποντας τα νύχια στο ποσό των σαλατίνη και τον κόσμο . Και η αντιμετώπισή του είναι απόδειξη της απάτης στη συλλογή του κόσμου, του μήκους του με την καλοσύνη, τα χρήματα και τα ρούχα του, και την προετοιμασία ενός εχθρικού όπλου, ή ενός επιχειρήματος ή χρημάτων, για να αποφευχθεί το κακό τους . Και το μήκος του, έτσι ώστε να φοβάται τη θραύση του, αποτελεί απόδειξη ότι κάποιος άλλος αναλαμβάνει να χαλάσει κάτι στο χέρι του, επειδή χρησιμοποιεί υπερβολικά την ικανότητά του . Πληρώνει το zakat al-fitr, και αν το βλέπει σαν ένας γέρος να έχει παραγγείλει το στυλό του, τότε αν το βρει, τον διατάζει να αναλάβει τη δέσμευση του εαυτού του και να υπερασπιστεί την τιμή του . Η βαφή των ανδρικών δακτύλων με χέννα αποτελεί απόδειξη πολλών εξοπλισμών και ο θάνατος των δακτύλων μιας γυναίκας με χέννα υποδηλώνει την καλοσύνη του συζύγου της σε αυτήν . Αν είδε σαν να την είχε πέσει, δεν δέχτηκε τη μελάγχρωση, τότε ο σύζυγός της δεν της έδειχνε την αγάπη . Εάν ο άντρας είδε την παλάμη του να ξεθωριάζει από ένα τέρας, θα έπρεπε να δουλέψει στη σύνταξή του, και αν το δεξί του χέρι ήταν χρωματισμένο από ένα τέρας, τα οράματά του έδειχναν ότι σκότωσε έναν άνδρα . Αν δει ότι τα χέρια του είναι βαμμένα με χέννα, τότε δείχνει τι είναι στο χέρι του καλού ή κακού, ή των χρημάτων του ή των κερδών του ή της βιομηχανίας του . Αν δει τα χέρια του χαραγμένα με χέννα, προσπαθεί ένα κόλπο από το σπίτι, για να ξοδέψει μερικά από τα έπιπλα του σπιτιού με δικά του έξοδα λόγω της έλλειψης κερδών του, και ο εχθρός του τον προσβάλλει, και παίρνει ταπείνωση . Εάν μια γυναίκα δει το χέρι της χαραγμένο, εξαπατά το στολίδι της σε ένα θέμα που είναι σωστό . Αν η επιγραφή ήταν πηλό, θα έδειχνε μεγάλο αριθμό επαίνων . Αν έβλεπε τα χαρακτικά των χεριών της να αναμιγνύονται, θα τραυμάτισε τα παιδιά της . Εάν βλέπει ότι το χέρι της είναι χυμένο με χρυσό ή χαραγμένο με αυτό, τότε πληρώνει τα χρήματά του στον άντρα της ή της δίνει χαρά από αυτόν, και αν ένας άντρας δει ότι έχει εμποτιστεί ή χαραχθεί με χρυσό, τότε εξαπατά κόλπο στο οποίο θα πηγαίνουν τα χρήματά του ή τα προς το ζην . Τα μαλλιά της μασχάλης : το μήκος της απόδειξης της ανάγκης για Neil, ο στίχος : ~ και Admm το χέρι σου στην πτέρυγα σου λευκή από μη φτωχούς ~ και δείχνει τη θρησκεία του ιδιοκτήτη και της γενναιοδωρίας . Εάν βλέπει πολλά μαλλιά μασχάλης, τότε είναι ένας άντρας που ζητά από τον εκτελεστή του να συλλέξει χρήματα στη γνώση, την κηδεμονία, το εμπόριο και ούτω καθεξής και δεν επιστρέφει στη γυναίκα και τη θρησκεία . Εάν υπάρχει πολύ λιγότερο, αυτό δείχνει τον μεγάλο αριθμό παιδιών ….

…Όσον αφορά τις χειρουργικές επεμβάσεις, όποιος βλέπει ότι έχει μια πληγή στα χέρια του, αυτό θα είναι χρήματα . Και αν μια πληγή βρίσκεται στο δεξί του χέρι, είναι χρήματα που θα τον ωφελήσουν από την αρσενική συγγένεια του και στα αριστερά από τη γυναικεία συγγένεια του . Εάν μια πληγή βρίσκεται στο αριστερό του πόδι, τότε τα χρήματα προέρχονται από το όργωμα και τη φύτευση. Εάν μια πληγή στη φτέρνα του χτυπήσει τα τακούνια του, χτυπά χρήματα από την πλευρά της φτέρνας του και του γιου του . Και χειρουργική επέμβαση στον αντίχειρα του δεξιού χεριού του, στοιχεία για τη θρησκεία που την οδηγούσε . Και κάθε υγρό χειρουργική επέμβαση και χρηματική ζημιά . Και όποιος βλέπει στο σώμα του μια μαλακή χειρουργική επέμβαση με αίμα που ρέει από αυτό, είναι επιβλαβές για τον ιδιοκτήτη του σε χρήματα και ομιλία από ένα άτομο που πέφτει σε αυτό και παίρνει ανταμοιβή για αυτό . Και η χειρουργική επέμβαση στο κεφάλι και κανένα αίμα δεν ρέει από αυτό, επειδή ήταν κοντά στο να χτυπήσει χρήματα . Εάν το αίμα ρέει από αυτήν, είναι χρήματα που δείχνουν την επίδρασή του σε αυτόν . Εάν ένας σουλτάνος ​​ή ένας ιμάμης είδε ότι είχε ένα τραύμα στο κεφάλι του μέχρι να χαθούν το δέρμα και τα κόκαλά του, θα επεκτείνει τη ζωή του και θα δει τους συναδέλφους του . Εάν το κόκαλο είναι σπασμένο, ο στρατός του θα νικήσει . Η πληγή στο αριστερό του χέρι . Η στρατιωτικοποίηση του αυξήθηκε . Η πληγή στα δεξιά αύξησε την κατοχή του . Εάν μια πληγή στο στομάχι του αυξάνει τα χρήματα του θησαυρού του, τότε μια πληγή στο μηρό του αυξάνει τη φυλή του . Η πληγή στο πόδι του είναι μεγάλη . Και αν μια πληγή στα πόδια του αυξηθεί σε θέματα ακεραιότητας και σταθερότητας . Αν βλέπει σαν ένα άτομο να κόβει τα όργανα του και να τα χωρίζει, τότε το αποφασιστικό άτομο μιλά αληθινά λόγια σχετικά με το θέμα του που κληροδότησε αυτό και χωρίζει τα παιδιά του και τα διαλύει στη χώρα . Εάν ο τραυματισμένος λερωθεί με το αίμα του τραυματία, τότε χτυπά απαγορευμένα χρήματα όσο και το αίμα με το οποίο βάφτηκε . Και όποιος πληγώνει έναν άπιστο και ρίχνει αίμα από έναν άπιστο, θα κερδίσει έναν εχθρό που έχει προφανή εχθρότητα, και θα λάβει από αυτόν χρήματα που επιτρέπονται όσο και το αίμα που βγαίνει από αυτό, επειδή το αίμα ενός άπιστου είναι επιτρεπόμενο για τον πιστό, και αν λεκιάσει το αίμα του τότε είναι ισχυρότερο . Και όποιος βλέπει ότι κάποιος τον έχει πληγώσει και δεν έχει βγει αίμα από αυτόν, τότε ο δράστης θα πει ένα αληθινό ρητό σε αυτό ως απάντηση σε αυτόν . Αν βγει αίμα, τότε τον υποστηρίζει με το αληθινό, και αυτός που χτυπιέται βγαίνει από την αμαρτία . Και ειπώθηκε ότι όποιος είδε σαν να τραυματίστηκε με κάτι από σίδερο με ένα μαχαίρι ή άλλο, τότε δείχνει τα ίδια και τα μειονεκτήματά του και δεν υπάρχει καλό σε αυτό . Κάποιοι από αυτούς είπαν : Όποιος βλέπει μια πληγή σε κάποια από τα όργανα του, η έκφραση σε αυτό είναι για το μέλος στο οποίο επιτρέπεται η επέμβαση . Αν στο στήθος είναι η καρδιά, τότε σε νεαρούς άνδρες και γυναίκες είναι ένα σημάδι αγάπης . Όσον αφορά τους σεΐχηδες και τους ηλικιωμένους, δείχνει τη θλίψη . Όσον αφορά τη δολοφονία, όποιος πιστεύει ότι σκότωσε ένα άτομο διαπράττει μεγάλο πράγμα . Και ειπώθηκε ότι ήταν μια απελευθέρωση από την αγωνία , επειδή ο Θεός Παντοδύναμος είπε, «Και σκοτώσατε μια ψυχή, έτσι θα σας ελευθερώσουμε από τη θλίψη και την εξαπάτηση και την εξαπάτησή σας »….

…Μια άλλη γυναίκα ήρθε σε αυτόν ενώ έτρωγε και είπε: Ω Αμπού Μπακρ, είδα ένα όραμα, και της είπε, κόψτε ή φύγω μέχρι να φάω, και είπε ότι θα σας αφήσω να φάτε. Τότε είπε ο Κουσάι Αλί. Είπε ότι είδα το φεγγάρι να μπαίνει στον πολυέλαιο, οπότε ένας καλεσμένος με τηλεφώνησε από πίσω μου, οπότε συρρικνώθηκα το χέρι του από το φαγητό του και σας είπε θλίψη, πώς το είδες; Το χρώμα του και σηκώθηκε με την κοιλιά του, και η αδερφή του Malik είπε, και είπε: Αυτή η γυναίκα ισχυρίστηκε ότι ήμουν νεκρός για επτά ημέρες, οπότε θάφτηκε στο έβδομο, να τον έλεος ο Θεός…

…Ένιωσα σαν την εισβολή έχει μάχης φύγει πρόσωπο, αφήνει στην επιδίωξη της τάξης εξαρτώμενων από αυτόν, και περικοπή έλεος σε αυτόν, και να χαλάσει τη θρησκεία του, ο στίχος : ~ Is Asitm αν υποτεθεί ότι η αναστάτωση στη γη και κόψτε τον εαυτό Orahamkm ~…

…Παράλυση εκείνου που βλέπει ότι τα χέρια του έχουν παραλύσει, τότε διαπράττει σοβαρή αμαρτία. Εάν το δεξί χέρι παραλύσει, τότε θα αποδυναμωθεί, και εάν το αριστερό χέρι παραλύσει, ο αδελφός ή η αδερφή του θα πεθάνει . Και αν ο αντίχειρας του στεγνώσει, τότε θα τον χτυπήσει ο πατέρας του, και αν ο δείκτης του στεγνώσει, θα χτυπηθεί από την αδερφή του και αν το μεσαίο δάχτυλο στεγνώσει, θα τον χτυπήσει ο αδερφός του, και αν το ροζ στεγνώνει, θα χτυπηθεί με την κόρη του, και αν το δαχτυλίδι στεγνώσει, θα χτυπηθεί από τη μητέρα του . Και ειπώθηκε : Όποιος βλέπει ότι το δεξί του χέρι είναι παράλυτο, η ζωή του θα σταθεί ….

…Η περιοχή : είναι πατέρας, αδελφός, θείος ή γιος και δείχνει επίσης έναν άνδρα από τους αρχηγούς για τη βοήθειά του σε θέματα . Αν είδε ότι ήταν σαν να του έδινε ένας βασιλιάς μια περιοχή και την τράβηξε στη μέση του, δείχνει ότι έχει αφήσει τη μισή ζωή του και εάν η περιοχή είναι διακοσμημένη με χρυσό, τότε το στολίδι της περιοχής είναι ο ηγέτης του ο άγιος, και από χρυσό τον καταπιέζει, και από το σίδερο της δύναμης του στρατού του, από το προβάδισμα της αδυναμίας τους, και από το ασήμι του πλούτου τους . Εάν βλέπει σαν να έχει δύο περιοχές ή περισσότερες πάνω του έως ότου δεν μπορεί να τις μεταφέρει, τότε ο ιδιοκτήτης τους θα παρατείνει τη ζωή του έως ότου φτάσει στη χήρα του, και αν βλέπει σαν να έχει δώσει μια περιοχή και παίρνει με το δεξί του και δεν το τραβάει στη μέση του, τότε ταξιδεύει στο Σουλτάνο . Αν η αριστερά του ήταν περιοχή και το δεξί του μαστίγιο, θα έπαιρνε εντολή και ο κυβερνήτης εάν η περιοχή του είχε αποκοπεί θα ήταν ισχυρή και η διοίκησή του θα διαρκούσε . Και όποιος τραβάει τη μέση του με ένα νήμα στη θέση της περιοχής, το ήμισυ της ζωής του έχει φύγει . Και αν τραβήξει τη μέση του με ένα φίδι, το τραβά με μια ψευδαίσθηση στην οποία υπάρχουν ντίραμ ή δηνάρια . Και ειπώθηκε ότι όποιος του έδινε ο βασιλιάς μια περιοχή θα πάρει έναν βασιλιά . Και όποιος βλέπει σε αυτόν μια περιοχή χωρίς κοσμήματα, βασίστηκε σε έναν έντιμο και ισχυρό άνθρωπο που θα κέρδιζε από αυτόν καλό και μια ευλογία που τραβάει την πλάτη του, και αν είναι πλούσιος τότε είναι η δύναμη, η διατήρηση και η σταθερότητα του στο εμπόριο ή στην εξουσία του και να πάρει επιτρεπόμενα χρήματα, και το κρεβάτι του είναι καλύτερο από τη δημοσιότητα . Και η διφορούμενη περιοχή εμφανίστηκε για τον άντρα που τον ακουμπάει και τον ενισχύει αν είναι στη μέση του, και αν γλυκανθεί με ουσία, χτύπησε χρήματα που επικρατούν μαζί του ή ένα παιδί που βασιλεύει στο σπίτι του ….

…Το χέρι είναι σε ένα όνειρο η ευγένεια του άνδρα, η πλάτη του και η υποστήριξή του . Όποιος βλέπει ότι το χέρι του είναι μακρύ και δυνατό, και είναι κυβερνήτης, τότε θα νικηθεί με τους εχθρούς του, και τη δύναμη των βοηθών του και των προαγωγών του . Και όποιος βλέπει ότι τα χέρια του απλώνονται είναι ένας γενναιόδωρος άνθρωπος που ξοδεύει όλα όσα έχει . Και όποιος βλέπει ότι περπατάει στα χέρια του, τότε εξαρτάται από κάτι που ζητά από τον αδερφό του, τον γιο ή τον σύντροφό του . Και αν δει ότι το δεξί του χέρι είναι φτιαγμένο από χρυσό, τότε τα κέρδη και η καταπίεσή του θα φύγουν . Εάν βλέπει ότι το αριστερό του χέρι είναι ο λόγος του, τότε τα αδέρφια του τον αρνούνται ή η γυναίκα ή ο σύντροφός του τον αρνούνται . Και αν είδε ότι το χέρι του το έφερε κάτω από τη μασχάλη του και έπειτα το έβγαλε έξω, και είχε ένα φως, και ήταν μαθητής γνώσης που κέρδισε ηγεσία στη γνώση του, ακόμα κι αν ήταν έμπορος που κέρδισε μια προεδρία και ένα αρσενικό . Εάν βγει νερό από το χέρι του, θα πάρει χρήματα . Και τα χέρια δείχνουν την τάξη και τους δύο γιους και το κράτος, και δείχνουν τις καλές πράξεις αυτού που παίρνει και δίνει με τα χέρια του . Το δεξί χέρι υποδεικνύει έναν γιο, έναν πατέρα, έναν φίλο ή οποιονδήποτε παίρνει τη σωστή θέση για εσάς . Και το αριστερό χέρι υποδηλώνει τη γυναίκα, τη μητέρα, την αδελφή, την κόρη και τη δούλα . Εάν βλέπει ότι έχει χάσει ένα από τα χέρια του, αυτό δείχνει ότι έχει χάσει μερικούς από τους ανθρώπους στους οποίους έδειξε αυτό το χέρι . Και όποιος δει το χέρι του να κόβεται υποδεικνύει το θάνατο του αδελφού, του φίλου ή του συγγραφέα του, ή η οικειότητα μεταξύ τους έχει πέσει . Και όποιος βλέπει ένα μήκος στο χέρι του, θα είναι πολύ μεγάλος για τους ανθρώπους . Με χάρη, χάρη, γενναιοδωρία και γενναιοδωρία . Και όποιος βλέπει έναν κυβερνήτη που κόβει τα χέρια και τα πόδια του χωρίς διαμάχη, τότε μετανοεί . Και όποιος βλέπει ότι δεν έχει χέρι, τότε είναι εραστής . Και όποιος είδε από τους διοικητές ότι τα χέρια και τα πόδια του ήταν κομμένα . Είναι απομονωμένο . Και όποιος είδε ότι τα χέρια του ήταν σφιγμένα, έδειχνε την πικρία του . Και όποιος είδε ότι περπατούσε στα χέρια του, τα χρησιμοποίησε για τη σύνταξή του . Και όποιος βλέπει ότι κόβει τα χέρια του με ένα μαχαίρι, θα θαυμάσει κάτι, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ( Όταν τον είδαν , τον έκαναν να μεγαλώσει και να κόψει τα χέρια τους .) Και όποιος είδε ότι ο όρκος του ήταν παράλυτος, του τα μέσα διαβίωσης θα σταματούσαν, ή διέπραξε σοβαρή αμαρτία . Και όποιος βλέπει το χέρι του να γίνεται χρυσός, δείχνει ότι αυτό που είναι στο χέρι του έχει φύγει . Και όποιος βλέπει ότι το χέρι του έχει γίνει το χέρι ενός προφήτη, τότε ο Παντοδύναμος Θεός καθοδηγεί έναν λαό στα χέρια του και οδηγεί την καλοσύνη και την ευλογία σε αυτόν . Και αν έβλεπε ότι είχε κόψει το χέρι του σε ένα μπολ με αίμα, τότε θα κινδύνευε να προκαλέσει καταστολή . Και όποιος βλέπει ότι τρώει το χέρι του ή μέρος αυτού, τότε κάνει κάτι που μετανιώνει, ή είναι άδικο, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : (Και την ημέρα που ο δαιμόνιος δαγκώνει στα χέρια του ). Το χέρι χαραγμένο με χέννα είναι ταπείνωση, ανάγκη ή αναγκαιότητα . Και όποιος βλέπει τον όρκο του να κόβεται, θα ορκιστεί ανήθικο όρκο, και αυτό μπορεί να υποδηλώνει κλοπή, και όποιος έχει τα χέρια και τα πόδια του κομμένα, θα πεθάνει, και ίσως φυλάκιση, περιορισμός ή σοβαρή ασθένεια, και μπορεί να είναι φτώχεια ή ανάγκη . Και όποιος έχει ένα χέρι τόσο πολύ που έχει γίνει σαν δόρυ, τότε είναι άδικος, αμφισβητεί την τιμή των ανθρώπων . Και όποιος έχει κόψει το χέρι του, απουσιάζει από την οικογένειά του, ή απομακρύνεται από τη δουλειά του, ή αποκόπτεται από τη μήτρα του, και μπορεί να σταματήσει την αιμομιξία και την αμαρτία . Το περίεργο είναι ότι, αν είδε το χέρι του να κόβεται και να ρέει αίμα από αυτό, χτύπησε χρήματα και επέστρεψε στη χώρα του . Και όποιος βλέπει ότι τα χέρια του σηκώνονται, τότε είναι φτωχός από χρήματα ή έλλειψη χρημάτων από γιο ή αδελφό ή γνώσεις ή ειδήσεις, και το χέρι δείχνει τη βιομηχανία που εκδίδεται από αυτήν, την υπόσχεση της πίστης και τη διαθήκη . Ίσως η απώλεια ενός χεριού δείχνει την ανάγκη για την ερώτηση . Και ίσως ένα καλό χέρι έδειξε νίκη επί των εχθρών . Όποιος είδε ότι κούνησε τα χέρια του έδειξε κενό εργασίας και μποϊκοτάζ . Ο πλούτος στο χέρι είναι απόδειξη της διαφθοράς της θρησκείας . Και όποιος έχει χάσει τα χέρια του και είναι ένας από τους ανθρώπους της υπακοής, η εμπιστοσύνη του στον Παντοδύναμο Θεό είναι καλή . Και αν τα χέρια του αυξήθηκαν, θα έδειχνε την απληστία του για τον κόσμο και το ενδιαφέρον του να τον κερδίσει . Και όποιος έχει το χέρι των επτά, χάνει την προσευχή και ακολουθεί τις επιθυμίες . Και όποιος γίνει αριστερόχειρος, είναι όφελος και διαβίωση, γιατί μετά από δυσκολίες είναι ευκολία . Δείτε επίσης την παλάμη ….

…Η περιοχή της έντασης στο κέντρο της περιοχής, είναι πάνω από το ήμισυ της ζωής του . Και οι πολλές περιοχές θα κάνουν μακροζωία για όσους τα φορούν . Και η περιοχή είναι ένα αγόρι ή ένα τεράστιο κεφάλι . Και όποιος βλέπει ότι έχει μια περιοχή χωρίς κοσμήματα, τότε βασίζεται σε έναν έντιμο, ισχυρό και αγαπητό άνθρωπο, ο οποίος θα αποκτήσει από αυτόν ένα καλό ή μια ευλογία, με την οποία θα τραβήξει την πλάτη του και θα γεμίσει τη φτώχεια του με αυτό . Όποιος τραβά τη μέση του σε μια περιοχή και ήταν φτωχός, γίνεται πλούσιος ή ισχυρός . Και αν η περιοχή είναι διακοσμημένη με χρυσό, τότε τα κοσμήματα προορίζονται για τον κυβερνήτη των διοικητών του, και αν το στολίδι είναι από σίδερο, τότε οι ηγέτες του έχουν δύναμη και δύναμη, και αν ήταν μηδέν ανάμεσά τους, απολαμβάνουν τις απολαύσεις ο κόσμος, και αν ήταν μολύβδου, ήταν αδύναμοι και αδύναμοι, και αν ήταν από ασήμι, τότε ήταν αυτό που αποδίδεται στον αφέντη. Θα ήταν κυβερνήτης με κύρος και πλούτο, και αν ήταν σε γιο, τότε θα ήταν κυρίαρχο παιδί και θα ήταν ανίδεος . Και αν δίνει μια περιοχή και την παίρνει με το δεξί του χέρι και δεν την φοράει, τότε ταξιδεύει στον Σουλτάνο, και αν το αριστερό του είναι περιοχή και το δεξί του είναι μαστίγιο, τότε είναι κράτος . Αν τραβήξει την πλάτη του με αυτό και αποκοπεί, τότε απολύεται εάν είναι κυβερνήτης, αφήσει το αφεντικό του ή πεθάνει . Και αν η περιοχή του ήταν σποραδική και ελπίζει για ένα παιδί, αυτό θα του συνέβαινε, και αν είχε φόβο ή ασθένεια θα περάσει, και αν ήταν κυβερνήτης με ισχυρή εξουσία . Και η περιοχή είναι μια υπηρεσία για ήρωες, ή μια γυναίκα, ή πολλά παιδιά ….

…Όσο για την εύρεση, όποιος βλέπει τον αντίχειρα του ποδιού του, σκοντάφτεσαι στο έδαφος, τότε θα του έχει χρέος. Εάν βγει από αυτό, θα του δοθεί από έναν εκπρόσωπο και λέγεται ότι χτυπά απαγορευμένα χρήματα ….

…Το αντίδοτο είναι σε ένα όνειρο μια ασφάλεια από τον φόβο . Ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν, ο Θεός Παντοδύναμος να τον ελεήσει, και είπε : Είδα σε ένα όνειρο ότι ένα φίδι με τράβηξε στον αντίχειρα του χεριού μου, οπότε το κατάπισα, οπότε πήρα ένα ροδάκινο και το έβαλα στο μου στόμα . Έτσι ο πόνος υποχώρησε και απαλλάχτηκα, οπότε ο Ιμπν Σιρίν είπε: Είσαι ένας άντρας αναμεμιγμένος με άσεμνους και δεν του άρεσε το ροδάκινο, οπότε είπε : Σε βλέπω να έχεις πιάσει κάτι που δεν ξέρω τι είναι ….

…Κόλαση : ένα σημάδι εξουσίας για την ουσία και την εξουσία του πάνω από αυτό που βρίσκεται κάτω από αυτό, με τη βλάβη και το όφελος, και ίσως δείχνει την ίδια την Κόλαση, και την τιμωρία του Θεού, και μπορεί να υποδηλώνει αμαρτίες, αμαρτίες και απαγορευμένα, και όλα όσα οδηγούν σε αυτό και το φέρνει πιο κοντά σε αυτό . Από το να πεις ή να κάνεις . Ίσως έδειχνε καθοδήγηση, Ισλάμ, γνώση και Κοράνι, γιατί με αυτό καθοδηγείται στο σκοτάδι, μαζί με τα λόγια του Μωυσή , ειρήνη σε αυτόν : « Ή να βρεις καθοδήγηση στη φωτιά », και βρήκε και άκουσε το λόγια του Θεού Παντοδύναμου με καθοδήγηση . Ίσως υποδεικνύει τα προς το ζην, τα οφέλη και τον πλούτο, επειδή περιέχει την καλοσύνη στη σύνταξη για τον ταξιδιώτη και το παρόν, όπως είπε ο Θεός Παντοδύναμος : « Το έχουμε κάνει μια υπενθύμιση και μια ευχαρίστηση για τους πιστούς .» Λέγεται σε αυτόν που είναι φτωχός ή πεθαίνει, η φωτιά του σβήνει . Επειδή οι Άραβες προσφέρθηκαν ως δώρα στον Ibn al-Sabil και στον διακοπείσα επισκέπτη, προκειμένου να της καθοδηγηθεί και να προστατευτεί σε αυτήν, έτσι ώστε να εκφράσουν με την παρουσία της γενναιοδωρία και πλούτο, και την αδράνεια της από την αθλιότητα και τη φτώχεια . Ίσως να έδειχνε τα τζιν επειδή δημιουργήθηκαν από δηλητηριώδη φωτιά . Και μπορεί να υποδηλώνει το σπαθί και την ηρεμία, εάν έχει ήχο, βροντή, γλώσσες και καπνό . Ίσως να υποδεικνύει το βασανισμό της εξουσίας, επειδή είναι το βασανισμό του Θεού και αυτός είναι η εξουσία των δύο κόσμων . Ίσως να έδειχνε το άγονο και τις ακρίδες . Και μπορεί να υποδηλώνει ασθένειες, ευλογιά και πανούκλα . Όποιος βλέπει μια φωτιά να πέφτει από τον ουρανό σε σπίτια και καταστήματα, και αν έχει γλώσσες και καπνό, τότε είναι η ηθική και το ξίφος που κατοικεί σε αυτό το μέρος, ειδικά αν βρίσκεται στα σπίτια των πλουσίων και των φτωχών, και Ο εραστής το ρίχνει στους ανθρώπους, ειδικά αν βρίσκεται στα σπίτια των πλουσίων ειδικότερα, και εάν είναι άνθρακας χωρίς γλώσσα. Είναι ασθένειες, ευλογιά ή επιδημίες, ειδικά εάν είναι γενικές στη μίξη ανθρώπων . Αλλά αν η κατάρρευση της φωτιάς γίνεται στους αμμόλοφους και τα feddans και τους τόπους καλλιέργειας και φυτών, τότε είναι μια άγονη που καίει φυτά ή ακρίδες που τα καίνε και τα πιάνουν . Όσο για όποιον ανάβει μια φωτιά σε ένα μονοπάτι που περπατά, ή για να καθοδηγείται από τον άνθρωπο αν το βρει όταν το χρειάζεται, τότε είναι γνώση και καθοδήγηση που επιτυγχάνει, ή το μεταδίδει και το δημοσιεύει αν είναι άξιος αυτού, αλλιώς θα αποκτήσει εξουσία, συντροφικότητα και όφελος, και οι άνθρωποι επωφελούνται μαζί του . Εάν η φωτιά βρίσκεται σε δρόμο διαφορετικό από το δρόμο, ή καίει κάποιον που περνάει από αυτήν ή σπινθήρες ή τον βλάψει με τον καπνό του, ή καίει το ένδυμά του ή το σώμα του ή βλάπτει την όρασή του, τότε είναι αίρεση ότι κάνει ή επιβλέπει, ή μια άδικη αρχή που καταφεύγει σε αυτόν ή είναι αδικία σε αυτόν ανάλογα με την έκταση της υπηρεσίας του προς αυτήν ή τη διαφυγή του από αυτούς . Αλλά αν ήταν μια μεγάλη φωτιά που δεν έμοιαζε με τη φωτιά αυτού του κόσμου, ήταν αναμμένο για να τον πετάξει, τότε πολλοί από τους εχθρούς του ήθελαν να τον μαστίσουν, έτσι θα κερδίσει τη νίκη πάνω τους και θα ήταν ανώτερος από αυτούς , και αν τον έριχναν σε αυτό, θα έσωζε τον Ιμπραήμ, ειρήνη σε αυτόν . Και όλα αυτά αν αυτοί που το διέπραξαν ήταν εχθροί του, ή το αντικείμενο του ήταν ορθός άνθρωπος . Αλλά αν τη βλέπει να τον απειλεί συγκεκριμένα, ή εκείνοι που ανέλαβαν τον φωτισμό του τον χρονολογούν, ας φοβάται ο Θεός τον Κύριό του και αφαιρεί από αυτό που είναι από τις πράξεις των ανθρώπων της Κόλασης πριν έρθει σε αυτήν, τότε την επέπληξε επειδή την φοβόταν . Όσο για εκείνον που βλέπει φωτιά μαζί του σε φούρνο, φούρνο, κανόνα ή παρόμοια μέρη όπου καίγεται, τότε είναι πλούτος και οφέλη που επιτυγχάνει, ειδικά εάν η διαβίωσή του είναι για χάρη της φωτιάς, ειδικά αν αυτό είναι επίσης το χειμώνα . Και αν δει τη φωτιά του να σβήσει ή να σβήσει, ή να μετατραπεί σε στάχτη, ή να την σβήσει νερό ή βροχή, τότε θα του λείπει και θα ανασταλεί από τη δουλειά και τη βιομηχανία του . Και αν κάποιος που δεν ζει από αυτό σε τέτοια μέρη για να ταιριάξει με φαγητό, θα ήθελε χρήματα ή τα προς το ζην να εξυπηρετήσει έναν κυβερνήτη ή στην εξουσία και τη βοήθειά του, ή με δικαστικές διαφορές, διαχείριση, διαμάχη και μεσιτεία, αλλιώς θα είναι επίθεση από λέξεις και κακά και κακά λόγια . Όσο για αυτό που το βλέπει, καίγεται με φαγητό, λάδι ή οτιδήποτε από τις πωλήσεις, τότε είναι υπερβολικό, και ίσως ο Σουλτάνος ​​θα τον ζητήσει και οι άνθρωποι θα πάρουν τα χρήματά του μαζί του . Όσο για το θάνατο της κατανάλωσης φωτιάς, είναι απαγορευμένα τα χρήματα και μια ολέθρια διαβίωση που τρώει, και ίσως είναι από τα χρήματα των ορφανών, λόγω αυτού που υπάρχει στο Κοράνι. Εάν είδε τη φωτιά να μιλάει σε ένα βάζο ή μια σακούλα ή ένα μπολ με άλλα αγγεία που δείχνουν τόσο αρσενικά όσο και θηλυκά, τότε αυτό που αποδίδεται σε αυτό το αγγείο θα χτυπήσει τα τζιν και τις εισόδους του, μέχρι να μιλήσει στη γλώσσα του . Μερικοί από αυτούς είπαν : Η φωτιά είναι πόλεμος αν έχει φλόγα και ήχο, και εάν το μέρος όπου το βλέπετε δεν είναι χώρα πολέμου, τότε είναι εκεί μια πανούκλα, πόνος, ευλογιά ή θάνατος . Ο Abu Amr Al-Nakha’i είπε στον Αγγελιοφόρο του Θεού, ας τον προσευχή και την ειρήνη του Θεού : Είδα μια φωτιά που βγήκε από τη γη και γύρισε ανάμεσα σε μένα και έναν γιο μου, και το είδα να λέει : φλόγα της όρασης και τυφλή, τροφοδοτήστε με ότι όλοι τρώτε την οικογένειά σας και τα χρήματά σας, οπότε είπε, ειρήνη σε αυτόν : Αυτή είναι μια δίκη που θα συμβεί στο τέλος του χρόνου, σκοτώνοντας ανθρώπους μπροστά τους, τότε τσακώνονται με πιάτα και τσακώνονται μεταξύ των δακτύλων του, και ο δράστης πιστεύει ότι είναι φιλάνθρωπος και το αίμα των πιστών είναι καλύτερο για τους πιστούς από το πόσιμο νερό . Και όποιος καίει μια φωτιά για να την κάψει, οργίζει μια εντολή για να γεμίσει τη φτώχεια του, γιατί το κρύο είναι φτώχεια . Ο Ιμπν Σιρίν ρωτήθηκε για έναν άνδρα που είδε μια λάμπα στον αντίχειρά του και είπε : Αυτός είναι ένας τυφλός με επικεφαλής μερικούς από τον γιο του . Αν το ανακατεύω για να ψηθεί το κρέας μαζί του, φωτίζω κάτι στο οποίο οι άνθρωποι κοροϊδεύουν . Αν χτυπήσω το μπάρμπεκιου, θα είχα λίγη ζωή με θλίψη . Αν το ανακατέψει για να μαγειρέψει μια κατσαρόλα με φαγητό, θα έβαζε κάτι που θα ωφελούσε την αξία του σπιτιού του . Εάν δεν υπάρχει φαγητό στην κατσαρόλα, τότε πρέπει να επιτεθεί σε έναν άνδρα με λόγια και να τον κάνει να κάνει κάτι δυσάρεστο . Οτιδήποτε χτυπήσει τη φωτιά και τα εγκαύματα από το σώμα ή τα ρούχα, είναι βλάβη και καταστροφές . Και όποιος πιάσει φωτιά θα χτυπήσει απαγορευμένα χρήματα από τον Σουλτάνο . Και όποιος χτυπηθεί από τη λάμψη της φωτιάς, οι άνθρωποι θα τον χτυπήσουν ….

…Και αφηγήθηκε ότι ένας άνδρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν, και είπε, είδα σαν να έκανα το κάλεσμα στην προσευχή, έτσι είπε Χατζ . Και ένας άλλος ήρθε σε αυτόν και είπε ότι είδα σαν να έκανα το κάλεσμα στην προσευχή, οπότε είπε, «Κόψτε το χέρι σας», του είπαν, «Πώς τους χωρίζατε;» Είπε: «Είδα το πρώτο με ένα καλό κήρυγμα, γι ‘ αυτό έδωσα άδεια στους ανθρώπους να κάνουν το Χατζ .» Και είδα για δεύτερη φορά ένα άκυρο σίγμα , οπότε είπα, ~ Λοιπόν , ο μουζέν, εσύ, είσαι κλέφτης .~…

…Ιλαρά : Κέρδισε χρήματα από έναν σουλτάνο, και ειπώθηκε ότι είναι μια χρέωση . Όσον αφορά τους τρόμους, είναι δυσκολία στα θέματα που αποδίδονται σε αυτό το τρέμουλο μέλος . Και όποιος βλέπει το δεξί του χέρι να τρέμει, η ζωή του γίνεται δύσκολη . Αν δει το μηρό του να τρέμει, η φυλή του θα βιώσει δυσκολίες σε αυτόν και οι δύο άνδρες θα τρέμουν με δυσκολία στα χρήματα ….

…Η ανάσταση είναι σε ένα όνειρο μια προειδοποίηση και μια προειδοποίηση για όσους τη βλέπουν από την αμαρτία σε αυτήν . Και η ανάσταση είναι πιο δίκαιη να κάνουμε δικαιοσύνη στους καταπιεσμένους παρά στον καταπιεστή . Και όποιος βλέπει ότι η ανάσταση καθιερώθηκε μόνο του, θα πεθάνει . Και όποιος βλέπει ότι στέκεται στην Ανάσταση, θα ταξιδέψει . Και όποιος είδε ότι ήταν γεμάτος μόνος του και η γυναίκα του μαζί του, τότε είναι άδικος, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ( Φέρτε εκείνους που είχαν αδικηθεί, και τις γυναίκες τους, και δεν λατρεύονταν ). Και η γη της Αναστάσεως είναι μια έντιμη γυναίκα ή ένας έντιμος άντρας . Φυσώντας τις εικόνες σώθηκαν οι δίκαιοι . Και όποιος είδε την Ανάσταση στο όνειρό του έδειξε την εμφάνιση ορισμένων από τα σημάδια της, όπως η αιματοχυσία και η εμφάνιση των κακών . Και όποιος είδε τους τάφους να χωρίζονται, και ότι οι νεκροί θα έφερναν τα ράφια της δικαιοσύνης . Και όποιος είδε ότι η Ανάσταση είχε ανέβει και είδε τη φρίκη της, τότε είδε ότι ο κόσμος επέστρεψε στην κατάστασή του, αυτό δείχνει ότι η δικαιοσύνη θα ακολουθηθεί από αδικία . Και όποιος πιστεύει ότι είναι κοντά στον υπολογισμό, το όραμά του δείχνει την παραμέληση του καλού και την απομάκρυνσή του από την αλήθεια, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ( Πλησιάστε στους ανθρώπους τον λογαριασμό τους, ενώ βρίσκονται σε αμέλεια είναι εκτεθειμένοι .) Και όποιος είδε ότι είχε έναν σοβαρό υπολογισμό, τα οράματά του έδειξαν απώλεια για αυτόν . Εάν βλέπει ότι ο Θεός Παντοδύναμος τον θεωρεί υπεύθυνο και οι πράξεις του ισορροπούν, τότε οι καλές του πράξεις υπερτερούν των κακών του, τότε είναι σε μεγάλη υπακοή, και έχει μεγάλη ανταμοιβή με τον Θεό, και αν οι κακές του πράξεις υπερτερούν του καλές πράξεις, το θέμα της θρησκείας του τον φοβάται . Και ειπώθηκε : Όποιος δει ότι η ανάσταση έχει αναστηθεί, θα σωθεί από το κακό των εχθρών του, ή θα υπάρξει διαμάχη μεταξύ των ανθρώπων . Και όποιος βλέπει κάτι σαν να φυσάει τις εικόνες, να διαδίδει τους τάφους ή τον ήλιο να ανατέλλει από το ηλιοβασίλεμα, τότε η ερμηνεία του είναι σαν μια ερμηνεία την Ημέρα της Ανάστασης, και η έξοδος από τον Αντίχριστο είναι ένας άνθρωπος καινοτομίας και αυταπάτης . Το χτύπημα στις φωτογραφίες είναι μια πανούκλα, μια επιδημία και μια προειδοποίηση από τον Σουλτάνο . Και όποιος το είδε ότι πήρε το βιβλίο του με το δεξί του χέρι κέρδισε καλοσύνη, πλούτο και δόξα, και αν το πήρε με το αριστερό του χέρι, θα χαθεί σε αμαρτία, φτώχεια και ανάγκη . Και όποιος είδε ότι ήταν στο μονοπάτι ενός υγιούς, θα έσωζε από ταλαιπωρία, καταστολή και ταλαιπωρία . Δείτε επίσης το Al-Ghashiyah και δείτε την Ανάσταση ….

…Όσον αφορά τα δόντια στην ερμηνεία, τους ανθρώπους του σπιτιού και τη συγγένεια, όπως για τους υψηλότερους, τους άντρες και τους κατώτερους, τις γυναίκες, ο φοντάν είναι ο κύριος των ανθρώπων του νοικοκυριού του ή όποιος τον ταιριάζει, και το δεξί άνω μέρος Ο Φανγκ λέγεται ότι ήταν αγόρι που αντικαθιστά τον πατέρα του και ο αριστερός είναι κάτω από αυτόν. Είδε κάτι ομορφιάς και ομορφιάς ή εναντίον τους, οπότε το βλέπει σε αυτόν που του απέδωσε το δόντι, και όποιος είδε ότι μεγάλωσε με μια πλευρά παρόμοια με αυτόν, τότε επωφελείται από εκείνους που αποδίδονται αυτόν από τον προαναφερθέντα ή όποιον παίρνει τη θέση του, και όποιος βλέπει τα δόντια του, τότε είναι ένα ελάττωμα του νοικοκυριού του και ίσως αυτό δείχνει μια αύξηση του Αλ-Χασάν και τα δόντια σας που αγγίζουν είναι απόδειξη μιας διαφωνίας μεταξύ των ανθρώπων του νοικοκυριού του και η ασυμφωνία των δοντιών δείχνει ότι ξόδεψε χρήματα για να αρνείται τις ανησυχίες και τη λευκότητα των δοντιών, το μήκος και την τελειότητά τους, μια αύξηση στη δύναμη του προσώπου του και όποιος βλέπει ότι μεγαλώνει ένα δόντι ενώ πονάει είναι ντροπή ή ταλαιπωρία και όποιος βλέπει ότι κάποιος τραβά τα δόντια του υποδηλώνει ότι κόβει τη μήτρα του ή ξοδεύει τα χρήματά του για να τον μισήσει, και όποιος βλέπει ότι το δόντι του πέφτει στο έδαφος και τον συναντά δείχνει ότι γεννιέται ένα παιδί. Εάν δεν τον βρήκε, αυτό δείχνει το θάνατο ενός από τους συγγενείς του και αν δει ότι τα δόντια του έχουν μειωθεί, αυτό δεν είναι ο Μαχμούντ Μερικοί από αυτούς δήλωσαν ότι το μικρό μέγεθος των δοντιών δείχνει καλό και η παλαιότητά τους δείχνει τα καλά νέα. Ένα ελάττωμα συνδέσμου Είναι σε επαγρύπνηση, είναι σε τρεις πτυχές: είναι, θλίψη, πτώχευση, θάνατος συγγένειας ή αδυναμία ενέργειας και όποιος βλέπει ότι όλα τα δόντια του έχουν πέσει και φύγει, τότε είναι με πέντε τρόπους ο θάνατος από όλους τους συγγενείς του και τη διάρκεια της ζωής του και τα χρήματά του και τα προς το ζην και τη θρησκεία του και μπορεί να πεθάνει και αν πέσουν στην αγκαλιά του ή στο χέρι του, ή σε ό, τι συμβαίνει να διατηρηθεί Δέκα τρόποι για να κερδίσετε χρήματα, έχοντας πολλά του απογόνου, συναντώντας τους συγγενείς του σε ένα μέρος, κατεδαφίζοντας το σπίτι του, πληρώνοντας χρέη, πηγαίνοντας χρήματα σε τόκους, περνώντας είκοσι οκτώ χρόνια ζωής και έχοντας ζήσει για μια περίοδο τριάντα δύο ετών και πρόστιμο τριάντα χιλιομέτρων σε τριάντα χιλιάδες ανάλογα με ο τόπος και τα χρήματα πηγαίνουν εις βάρος και όποιος πιστεύει ότι καθαρίζει τα δόντια του κατά τη διάρκεια της περιόδου, αυτό δεν είναι ο Μαχμούντ. Και όποιος βλέπει ότι δεν υπάρχουν δόντια στο στόμα του και στη συνέχεια νέα έχουν βλαστήσει, τότε με τρεις τρόπους τα πράγματα αλλάζουν και μια μεγάλη διάρκεια ζωής και τη διαχείρισή του i Είναι προς όφελος του εαυτού του και μερικοί από αυτούς είπαν ότι αυτός που είδε ότι δεν υπάρχει τίποτα στο στόμα του, αλλά ένα δόντι, τότε δείχνει ένα έτος, και αν βλέπει περισσότερα από αυτό από λιγότερο από δέκα, τότε μια έκφραση είναι ένα έτος. Ένα δόντι σε ένα μέρος όπου δεν είναι απαραίτητο να το μεγαλώσει, δείχνει κάτι που δεν αξίζει αξέχαστο, και όποιος πιστεύει ότι κατάπιε τα δόντια του ή μερικά από αυτά, τρώει ό, τι δεν του επιτρέπεται χρήματα…

…Και η φλεβοτομία στο δεξί χέρι είναι μια αύξηση των χρημάτων, και στα αριστερά μια αύξηση των φίλων, και αν έχει μια γυναίκα που είναι πολύ παχιά και έχει επεκταθεί στον κόσμο του ….

…Ένα βιβλίο είναι δύναμη σε ένα όνειρο, οπότε όποιος βλέπει ένα βιβλίο με το χέρι του θα αποκτήσει δύναμη . Και το βιβλίο είναι μια διάσημη είδηση . Εάν είναι στο χέρι ενός αγοριού, τότε είναι καλά νέα, και αν είναι στο χέρι μιας γυναίκας, τότε αναμένεται . Και όποιος βλέπει στο χέρι του ένα διπλωμένο βιβλίο, σύντομα θα πεθάνει . Αν δει το βιβλίο του με το δεξί του χέρι, και υπάρχει ανάμεσα σε αυτόν και έναν άνθρωπο με διαμάχες ή αμφιβολίες, τότε θα του δοθεί η δήλωση, και αν είναι σε αγωνία, τότε του έρχεται σωτηρία, και αν είναι αφερέγγυος και στενοχωρημένος, τότε οι υποθέσεις του είναι εύκολες . Και αν δει το βιβλίο του στα αριστερά του, λυπάται που το έκανε . Και το βιβλίο στα δεξιά είναι μια εύφορη χρονιά . Και αν ένας άπιστος βλέπει στο χέρι του ένα Κοράνι ή ένα αραβικό βιβλίο, τότε απογοητεύεται και πέφτει σε αγωνία ή αγωνία . Και όποιος βλέπει ότι έσκισε ένα βιβλίο, οι ανησυχίες του έχουν φύγει, και οι πειρασμοί και τα κακά απομακρύνονται από αυτόν, ή θα κερδίσει καλά. Ομοίως, εάν ο πιστός βλέπει με το χέρι ένα περσικό βιβλίο, θα υποστεί ταπείνωση και ταλαιπωρία . Και όποιος είδε ότι είχε λάβει ένα σφραγισμένο βιβλίο, υπάκουε σε έναν βασιλιά και τον υπάκουε, και απέκτησε το καλό, την προεδρία και μια ευχάριστη κατάσταση στην οποία υπακούει τόσο τον συγγενή όσο και τον μακρινό, ακόμα κι αν είναι αρραβωνιασμένος με μια γυναίκα , θα κερδίσει . Και όποιος βλέπει ένα λευκό βιβλίο χωρίς γραπτή απάντηση από την απουσία, τα νέα του κόβονται . Ίσως το βιβλίο να δείχνει έναν κοινωνικό σύντροφο, και το βιβλίο μπορεί να υποδηλώνει ανακούφιση και αθωότητα από την ασθένεια . Εάν δεν γνωρίζει τι υπάρχει στο βιβλίο, το όραμά του δείχνει απάτη στη βιομηχανία, ανώνυμες πωλήσεις ή ηλικιωμένη γυναίκα ….

…Φαγητό Εάν ένα άτομο τρώει σε ένα όνειρο σε ένα μισητό δοχείο, όπως ένα δοχείο από ασήμι ή χρυσό, αυτό υποδηλώνει υπέρβαση χρέους και το φαγητό μεταξύ των ανθρώπων είναι επιθυμία . Το μάσημα που καταπιεί υποδηλώνει αμέλεια στο να κερδίζει και να εργάζεται . Η κατάποση όσων μασάει σημαίνει χρέος και επιτάχυνση του όρου, γιατί καθίσταται αδύνατο να δοκιμάσετε αυτό που είναι καλύτερο από αυτό που δείχνει την καλοσύνη του εσωτερικού και αν μετατραπεί σε πικρία ή ξινή, αυτό υποδηλώνει την αλλαγή των συζύγων και των επιχειρήσεων . Εάν τρώει με το δεξί του χέρι, ακολουθεί τη σουντά και αν τρώει με το αριστερό του χέρι, υπακούει στον εχθρό του και στεγνώνει τον φίλο του, και αν έτρωγε από το χέρι των άλλων, παρέχει αγνότητα και εμπιστοσύνη και ίσως ασθένεια και αδυναμία να πάρει με το χέρι του . Και αν τρώει με χαμηλό χρώμα, η αξία του θα μειωθεί και η κατανάλωση σκουός είναι απόδειξη καθοδήγησης και ακολουθώντας τη Σουντά και τη διάκριση . Και όποιος βλέπει ότι κάποιος άλλος τον προσκαλεί για μεσημεριανό γεύμα, τα οράματά του δείχνουν ένα μακρινό ταξίδι και αν τον προσκαλέσει να φάει, θα ξεκουραστεί από την εξάντληση . Εάν τον προσκαλέσει να δειπνήσει, εξαπατά έναν άνδρα και τον εξαπατά προτού τον εξαπατήσει . Όποιος βλέπει ότι έχει φάει φαγητό και έχει ενταχθεί σε αυτό, θα προσπαθήσει να συνεχίσει το επάγγελμά του . Και όποιος βλέπει ότι έφαγε τη σάρκα του, τρώει τον πλούτο και τους θησαυρούς του . Αν τρώει το κρέας κάποιου άλλου, αν είναι ωμό, τότε τον χτυπάει ή χτυπάει άλλο άτομο . Εάν το κρέας είναι μαγειρεμένο ή ψητό, τότε τρώει τα χρήματα των άλλων ….

…Και όποιος βλέπει ότι τραβά το σπαθί του από το κάλυμμα του, ερμηνεύεται από την εμφάνιση ενός αγοριού, ειδικά αν το τράβηξε με το δεξί του χέρι ….

…Και όποιος βλέπει ότι είναι τυφλός και σκοπεύει να τον θεραπεύσει, τότε δηλώνει ότι διέπραξε κάτι που δεν επιτρέπεται και η πρόθεσή του είναι να το εγκαταλείψει. Εάν βρει κάποιον που τον θεραπεύει και το φάρμακό του, τότε η επιθυμία του θα επιτευχθεί, διαφορετικά θα έχει την ελπίδα της μετάνοιας. Το δεξί είναι ένα αρσενικό, το αριστερό είναι ένα θηλυκό ….

…Όσο για τη γλώσσα : ο μεταφραστής του ιδιοκτήτη του, αυτός που καθοδηγεί τις υποθέσεις του, που εκτελεί ό, τι είναι στην καρδιά και στα άκρα του, είτε από καλοσύνη είτε από διαφθορά, αυτό γίνεται μεταφράζοντας το με αυτό που μιλά . Εάν υπάρχει αύξηση του μήκους, του πλάτους ή του πλάτους στην ομιλία κατά τα επιχειρήματα, τότε είναι δύναμη και νίκη . Και αν έβλεπε ότι η γλώσσα του ήταν μακρά και όχι σε περίπτωση διαφωνιών και διαφωνιών, αυτό υποδηλώνει μια βρώμικη γλώσσα . Και το μήκος της γλώσσας μπορεί να είναι το καρφί του συντρόφου του στην ευγλωττία, τη λογική, τη γνώση, την εθιμοτυπία και το κήρυγμά του . Εάν βλέπει τον ιμάμη σαν η γλώσσα του να είναι μακριά, τότε αυξάνει τα όπλα του και δείχνει ότι παίρνει χρήματα λόγω των ερμηνειών του . Η γλώσσα που συνδέεται με την ερμηνεία είναι απόδειξη της φτώχειας και του οδηγού του ασθενούς . Αν βλέπει σαν να έχουν μεγαλώσει μαύρα μαλλιά στη γλώσσα του, τότε είναι επείγον κακό . Και αν είναι λευκά μαλλιά, τότε είναι μελλοντικό κακό . Αν δει ότι έχει δύο γλώσσες, τότε θα κληροδοτήσει ένα σημείωμα για τις γνώσεις του, μια απόδειξη για το επιχείρημά του και τη νίκη επί των εχθρών του . Και ειπώθηκε μέτρια ποσότητα στο δεξί στόμα, αξιέπαινη για όλους τους ανθρώπους ….

…Shiver: Όποιος βλέπει σε ένα όνειρο ότι το κεφάλι του τρέμει, αποκτά δόξα από το αφεντικό του ή θυμώνεται . Και όποιος βλέπει ότι το δεξί του χέρι τρέμει, η ζωή του έχει γίνει δύσκολη για αυτόν . Αν δει ότι ο μηρός του τρέμει, τότε καλό θα έρθει σε αυτόν από τη φυλή του . Αν δει ότι τα πόδια του τρέμουν, τότε θα έχει δυσκολία με τα χρήματά του ….

…Εκείνος που πιστεύει ότι είναι κουτσός έχει αποκτήσει γνώση, νομολογία και ασχολείται με τη θρησκεία . Και η χωλότητα δείχνει το ταξίδι . Και όποιος βλέπει ότι το δεξί του πόδι είναι άρρωστο, σπασμένο ή μετατοπισμένο, και υπάρχει μια πληγή σε αυτό, τότε ο γιος του είναι άρρωστος, και αν το δει αυτό στο αριστερό του πόδι και έχει μια κόρη που είναι αρραβωνιασμένη, και αν αυτός δεν έχει γεννήσει ένα κορίτσι μια κόρη, και αν το πόδι του σπάσει και θέλει να ταξιδέψει, τότε δεν φεύγει, και αν έχει μετατοπιστεί, τότε η γυναίκα του αρρωσταίνει . Και αν ένα από τα πόδια του είναι εκτεταμένο πάνω από το άλλο, δεν θα ταξιδέψει πολύ μέχρι να πεθάνει . Και όποιος βλέπει ότι είναι κουτσός ή ανάπηρος, ή ότι τα πόδια του είναι βαριά, ή ότι σέρνεται στην αγάπη, αυτή είναι η αδυναμία του για αυτό που ζητά . Ίσως η χωλότητα να δείχνει αύξηση της ηλικίας, της θρησκείας και της γνώσης . Και αν ορκιστεί όρκο, τότε είναι δίκαιο, γιατί ο Παντοδύναμος Θεός λέει : ( Και δεν υπάρχει καμία ευθύνη για τους κουτσούς .) Και αν δει ότι περπατά με έναν άντρα και έχει βάλει ένα από αυτά στον άλλο, τα μισά του χρήματα θα εξοικονομηθούν . Η χωλότητα είναι απάτη και η εμφάνιση δικαιολογίας και συνωμοσίας ….

…Ψώρα Όποιος βλέπει ότι έχει ψώρα μέσα του, ενώ το ξύσιμο, και δεν υπάρχει νερό ή πύον σε αυτό, τότε είναι σε κίνδυνο και εξάντληση εκ μέρους των συγγενών του . Εάν η ψώρα είναι στο σώμα του, η βλάβη είναι στα αδέρφια του και στα προς το ζην . Και αν είναι στο δεξί του χέρι, είναι στο ζωντανό . Αν πέσει στο αριστερό του χέρι, τότε είναι από τον σύντροφό του ή τον αδελφό του . Αν πέσει στο μάγουλό του, είναι από τη φυλή του . Εάν κατοικεί στη μήτρα του, είναι από τα χρήματα και τα παιδιά του . Εάν υπάρχει νερό στην ψώρα, τότε χτυπά χρήματα με πόνο και κόπο, και αν είναι γδαρμένο και τραυματισμένο, τότε είναι χρήματα με πρόβατα, και αν έχει πύον ή πύον, τότε χτυπά τόσο πολύ όσο αυτά τα αυξανόμενα χρήματα . Και ειπώθηκε : Η ψώρα και ο κνησμός είναι ανησυχίες και η εξουσία ενός λαού που τον έχει προσβάλει θα τον βλάψει . Και όποιος τον βλέπει ως ψώρα, τότε δείχνει την αριστερά και τον πλούτο στα δεξιά των φτωχών, και στους πλούσιους δείχνει την προεδρία . Είναι καλύτερο για ένα άτομο να δει ότι είναι αυτός που πάσχει από ψώρα, λέπρα, φλύκταινα ή ευλογιά, και αν το δει σε άλλους, τότε δείχνει θλίψη και ανεπάρκεια αυτού που έχει το όραμα και εάν το βλέπει στην κατοχή του, τότε δεν είναι κατάλληλος για την υπηρεσία του, και αν είναι ο γιος του, τότε δεν υπακούει τον γιο του στη συνουσία, ακόμα κι αν είναι γυναίκα του, αυτό δείχνει ότι ό, τι κάνει είναι άσχημο . Αν είδε ψώρα στο λαιμό του, τότε είναι χρέος…

…Με την εξουσία του Abu Bakr bin Abdullah bin Abi Al-Jahm, στην εξουσία του πατέρα του στην εξουσία του παππού του, είπε : Άκουσα τον Abu Talib να μιλά για την εξουσία του Abd al-Muttalib να λέει : Ενώ κοιμόμουν την πέτρα, είδα ένα όραμα που με χτύπησε, και φοβήθηκα από αυτό, οπότε ήρθα στον ιερέα των Quraish στο τέλος του τσίμπημα και η πρίζα μου χτύπησε τους ώμους μου, οπότε όταν κοίταξα ήξερα στο πρόσωπό μου την αλλαγή , και είμαι εκείνη την εποχή ο κύριος του έθνους μου , και είπε : Ο κύριος μας Mabal ήρθε σε μας με μια αλλαγή χρώματος. Έχετε δει κάτι από τα δύο γεγονότα της εποχής; Έτσι είπα : Ναι , και κανείς δεν της μίλησε μέχρι που το φίλησε το δεξί της χέρι και έπειτα έβαλε το χέρι του στη μητέρα του κεφαλιού της και στη συνέχεια ανέφερε την ανάγκη του, και δεν το έκανα γιατί ήμουν μεγάλος εθνικιστής , οπότε εγώ κάθισε και είπε : Είδα απόψε ενώ κοιμόμουν στην πέτρα σαν ένα δέντρο να είχε μεγαλώσει το κεφάλι του να έφτασε στον ουρανό και να χτυπήσει τα φωτεινά κλαδιά του. Και το Μαγκρίμ και δεν είδα κανένα ανθισμένο φως από αυτό να ήταν εβδομήντα φορές μεγαλύτερο από το φως του τον ήλιο, και είδα Άραβες και μη Άραβες να προσκύπτουν σε αυτόν καθώς αυξάνεται κάθε ώρα σε δύναμη , φως και ύψος , μια ώρα κρύβεται και μια ώρα ανθίζει, και είδα μια ζώνη του Quraish να προσκολλάται στα κλαδιά της, και είδα ανθρώπους από το Quraisy που θέλει να το κόψει. Το πρόσωπο ήταν καλύτερο από αυτόν, και ο άνεμος δεν ήταν καλύτερος από αυτόν, οπότε έσπασε τα πλευρά τους και έβγαλε τα μάτια τους, οπότε σήκωσα το χέρι μου για να το πάρω, ο νεαρός με σταμάτησε, οπότε είπα : Ποιο είναι το μερίδιο; Είπε : Το μερίδιο είναι για εκείνους που την προσκολλούσαν και σας προηγήθηκαν , και παρατήρησα πανικό και πανικοβληθήκα , και είδα το πρόσωπο της ιέρειας να έχει αλλάξει, τότε είπε : Αν πιστεύεις το όραμά σου, θα βγουν από η καρδιά σου, ένας άντρας που κατέχει την Ανατολή και τη Δύση και του χρωστάει τους ανθρώπους , τότε είπε στον Αμπού Ταλιμπ : Ίσως θα είσαι αυτό το νεογέννητο . Ο ίδιος είπε : Έτσι ήταν Abu Talib Αυτό το χαντίθ εμφανίζεται και ο Προφήτης, μπορεί να προσευχές και η ειρήνη του Θεού σ ‘αυτόν , μπήκε στον αγωνιστικό χώρο και λέει : « Το δέντρο ήταν. « Και ο Θεός ξέρει καλύτερα τον Αμπού αλ-Κασμίμ αλ-Αμίν , οπότε του λέγεται : Δεν το πιστεύεις; Λέει : ( Προσβολή και ντροπή )….

…Ο Al-Kirmani είπε: «Όποιος βλέπει ότι ο μηρός του έχει κοπεί, τότε αναχωρεί από την οικογένειά του και πεθαίνει ένας ξένος, οπότε το δεξί δείχνει τη σχέση του πατέρα και η αριστερά δείχνει τη συγγένεια της μητέρας »….