…Και όποιος βλέπει ότι έχει φυτέψει ένα δέντρο στο σπίτι του, και μεγαλώνει φρούτα σε αυτό, τότε ερμηνεύεται από τον γάμο με ένα άτομο του οποίου ο χαρακτήρας και ο χαρακτήρας θα είναι σαν τον καρπό του δέντρου με γεύση και μυρωδιά ….
Όνειρα για κόψτε τον καρπό
(73 σημασίες να ονειρεύεσαι την κόψτε τον καρπό)…Το δέντρο Δέντρα υποδηλώνει γυναίκες και άντρες διαφορετικών ηθών . Το να βλέπεις τα δέντρα είναι ένα σημάδι διαφωνιών και τα άγνωστα δέντρα είναι ένα σημάδι ανησυχίας και αγωνία, ειδικά αν τα βλέπει σε ένα όνειρο τη νύχτα . Αν είναι αίρεση, τότε παύει, ή αν είναι άπιστος, γίνεται μουσουλμάνος . Εάν ο παρατηρητής είναι άπιστος, γίνει μουσουλμάνος ή αμαρτωλός, μετανοεί . Ό, τι και τα δέντρα είναι ειδικά για το mashmum, όπως τα χέννα και τα τριαντάφυλλα, υποδηλώνει τους αφέντες της καλοσύνης και της γνώσης χωρίς δράση ή λέγοντας χωρίς δράση . Βλέποντας τι είναι ειδικό για το χυμό μασίφ και λεμόνι, όπως το πορτοκάλι και το λεμόνι, είναι συγκεκριμένο για το μασίμο, και το εστιατόριο, όπως πορτοκάλι και λεμόνι, και δράση, και λέξη και πράξη . Βλέποντας τι είναι ειδικό για το mutam, όχι για το mothmoum, όπως η παλάμη και τα καρύδια, υποδεικνύει τους κυρίους που δεν παίρνουν ό, τι έχουν εκτός από την προσπάθεια και την κόπωση . Βλέποντας αυτό που δεν είναι εστιατόριο ή μυρωδιά, όπως λεύκα και κυπαρίσσι, υποδηλώνει τσιγκούνημα και τσιμπήματα . Κάθε δέντρο από το οποίο πέφτουν τα φύλλα του υποδεικνύει τη φτώχεια και τον πλούτο, τη διατήρηση και τη λήθη, τις χαρές και τις θλίψεις . Και κάθε δέντρο που δεν ρίχνει τα φύλλα του είναι ένα σημάδι μακροζωίας, διαρκούς επιβίωσης, πλούτου και σταθερότητας στη θρησκεία . Και όποιος είδε ότι βρισκόταν πάνω σε δέντρα, τα παιδιά του αυξήθηκαν . Και όποιος φυτεύει ένα δέντρο που είναι κρεμασμένο, τότε παντρεύεται έναν λαό και τιμά . Και ένα δέντρο που δεν έχει καρπούς σημαίνει σκληρούς, τεράστιους άντρες, που δεν έχουν ούτε πλούτο ούτε καλό . Και το δέντρο με τα αγκάθια είναι ένας δύσκολος άνθρωπος . Και όποιος είδε ότι έκοψε ένα δέντρο, η γυναίκα του πέθανε και αν ένα δέντρο στεγνώσει, ένας άρρωστος θα πεθάνει εκεί . Και ο φλοιός των δέντρων είναι μια λίμνη . Και όποιος βλέπει ότι φυτεύει δέντρα σε άλσος, θα έχει παιδιά . Και όποιος είδε ότι τα δέντρα περιβάλλουν ένα βουνό, οι απόγονοι αυτής της πόλης θα πολλαπλασιάζονταν . Και το δέντρο μπροστά από το σπίτι δείχνει τους πιστούς . Το δέντρο με το οποίο ο Θεός Παντοδύναμος μίλησε στον Μωυσή, ειρήνη σε αυτόν, δείχνει την εγγύτητα στον Παντοδύναμο Θεό . Το δέντρο δείχνει τη χάρη του Παντοδύναμου Θεού, και το ξηρό δέντρο είναι καθοδήγηση και διατροφή . Το να κάθεται κάτω από ένα δέντρο με ανθρώπους αποτελεί απόδειξη της έγκρισης του Θεού Παντοδύναμου. Εάν ο αναζητητής είναι άπιστος, μουσουλμάνος ή ανυπάκουος, θα μετανοήσει, και ένα ευλογημένο δέντρο σε ένα όνειρο δείχνει μια καλή επιστροφή, και ένα καλό δέντρο όπως ένας φοίνικας είναι μια καλή λέξη και ένα κακό δέντρο είναι σαν ένα πεπόνι , μια κακόβουλη λέξη . Και όποιος βλέπει ότι αποκομίζει από ένα δέντρο άλλο από τον καρπό του, τότε παίρνει χρήματα χωρίς λύση . Λέγεται : Η κοπή δέντρων είναι μια ασθένεια που επηρεάζει τον κόπτη και τους ανθρώπους του ….
…Και όποιος κάνει σεξ με μια γυναίκα στο ορθό της, ζητά κάτι άλλο από το πρόσωπό του και δεν επωφελείται από αυτό, γιατί ο γάμος στην πίσω πλευρά δεν έχει καρπό ….
…Ο Al-Atraj δηλώνει την ευλογημένη γυναίκα με παιδιά σε ένα όνειρο . Ίσως έδειχνε τον πιστό άνθρωπο ή τον αναγνώστη του Ιερού Κορανίου . Δείχνει επίσης τη γνώση, το έργο, τον όμορφο έπαινο ή την οικειότητα και την αγάπη . Και ειπώθηκε : Ένα από αυτά δείχνει το παιδί, και πολλά από αυτά είναι καλό, και μερικοί από αυτό το μισούν και είπαν : Δείχνει υποκρισία και ότι η εμφάνισή του είναι αντίθετη με το εσωτερικό του . Η πράσινη δάφνη υποδεικνύει τη γονιμότητα του sunnah και την υγεία του σώματος του θεατή εάν το πήρε, και τον κίτρινο καρπό της δάφνης του sunnah με ασθένεια . Και ειπώθηκε : Ο Al- Atarajah είναι μια πλούσια, έντιμη, ξένη γυναίκα, και αν το είδε σαν να την είχε κόψει στα μισά, θα είχε ένα κορίτσι και έναν γιο που θα ήταν άρρωστος . Εάν μια γυναίκα δει ένα στεφάνι στο κεφάλι της, ένας άντρας καλού και θρησκείας θα την παντρευτεί και αν δει στην αγκαλιά της, θα γεννήσει έναν ευλογημένο γιο . Εάν βλέπει έναν άνδρα σαν μια γυναίκα να του έδωσε άρωμα, θα γεννήσει έναν γιο . Και αν ένας άντρας ρίξει ένα εμφύτευμα σε έναν άλλο άνδρα, αυτό υποδηλώνει ένα αίτημα για γάμο . Εάν ένα άτομο τρώει κάνναβη και είναι γλυκό, τότε δείχνει ένα χρηματικό ποσό, και αν είναι ξινό, τότε αυτό δείχνει μια μικρή ασθένεια ….
…Μια γυναίκα είναι σε ένα όνειρο, αν είναι όμορφη, δείχνοντας την επόμενη χρονιά με καλοσύνη και άνεση . Και η γυναίκα μπορεί να αναφέρεται στο κατάστημα και στο ταμείο, ή στη φυλακή και τον σύντροφό του, επειδή μοιράζεται την ευχαρίστηση και τα χρήματα του άνδρα . Ίσως έδειξε το δέντρο που φέρει τον καρπό, το άρμα και το κάθισμά του . Και όποιος είδε μια καλή γυναίκα που μπήκε στο σπίτι του θα ήταν ευλογημένη με χαρά . Και μια όμορφη γυναίκα δεν έχει απομείνει χρήματα . Και η άγνωστη, νεαρή, καλλωπισμένη αραβική γυναίκα την περιγράφει καλύτερα στην ερμηνεία . Η παχιά γυναίκα είναι γόνιμη και η πενιχρή είναι η πιο γόνιμη . Και οι καλύτερες γυναίκες στην αραβική ερμηνεία και το άγνωστο . Εάν μια γυναίκα βλέπει μια νεαρή γυναίκα στο όνειρό της, τότε είναι εχθρός της και η ηλικιωμένη γυναίκα είναι ο κόσμος . Και όποιος βλέπει μια γυναίκα να διδάσκει τους ανθρώπους και να τους απαγορεύει στον Θεό Παντοδύναμο, τότε αυτό είναι καλό στη θρησκεία . Και όποιος βλέπει μια ελεύθερη μαύρη γυναίκα δεν υπάρχει καλό σε αυτήν, εκτός κι αν την κατέχει . Και όποιος βλέπει μια γυναίκα να πωλείται, η εξουσία του πάνω του θα αφαιρεθεί, τότε η κατάστασή του θα μεταφερθεί στη Σαλάχ . Και όποιος είδε ότι η γυναίκα του μετέφερε τον ταλαιπωρήθηκε από ένα ελάττωμα, και ειπώθηκε : Αυτός ήταν που στενοχωρούνται με τον πλούτο . Και όποιος είδε ότι σκότωσε μια γυναίκα, μέρος των χρημάτων του είχε φύγει . Και όποιος βλέπει ότι η σύζυγός του δίνεται σε κάποιον άλλο, ή τη βλέπει παντρεμένη με άλλο σύζυγο, η θρησκεία του έχει φύγει ….
…Ο καρπός, εάν ο καρπός δει σε ένα όνειρο και είναι γλυκός, υποδεικνύει τη διαβίωση, το όφελος και τη χρήσιμη γνώση και ο ξινός καρπός για όποιον συμφωνεί να το φάει είναι επίσης, και για όσους δεν συμφωνούν μαζί του, είναι απαγορευμένα χρήματα και αύξηση της ασθένειάς του, και αυτό που δεν τελειώνει με τους καρπούς υποδηλώνει ότι τρώει και κατέχει θρησκεία ή την επικράτηση των μη μουσουλμάνων γυναικών και ανδρών σκλάβων ή χαζών αυτών . Και τα καλυμμένα φρούτα διατηρούν κόπωση, και τα φρούτα στον ατμό έχουν ελάχιστη ή καθόλου υποψία, ή δεν έχουν σωθεί από το zakat . Και ο καρπός που δεν έχει στελέχη ή φλούδα υποδηλώνει την ευκολία των πραγμάτων και τη νόμιμη διαβίωση που δεν αλλοιώνεται από τίποτα . Εάν ο καρπός είναι σε εποχή και ωριμότητα, τότε αυτό είναι επείγον καλό, και αν δεν είναι στην εποχή του, τότε η χρησιμότητά του μετά από λίγο, ή είναι απόδειξη της διαβίωσης . Και το φαγητό σε άλλη ώρα από την ώρα του είναι μια ανακούφιση που έχει χάσει το καλό και την ευκολία της δυσκολίας, και μια έρευνα για το τι φοβάται να πάει . Και κάθε συνδυασμός φρούτων είναι ένα σημάδι οικειότητας και συνάντησης και το αντίστροφο . Κάθε παράξενο φρούτο είναι ένα σημάδι της χώρας του . Οι καρποί είναι σύζυγοι, παιδιά, συμβόλαια χρημάτων, καταστήματα, επιστήμη, ιδιοκτησία, καλές δουλειές, οικογένεια, συγγενείς, άτομα ή μια θεραπεία για ασθένειες εκείνων που τους έχουν, και μπορεί να υποδεικνύουν τι ποτό φτιάχνεται από αυτά . Όπως και το mashmoum δηλώνει το νερό ή το λίπος του . Και όποιος διαλέξει κάτι από ένα δέντρο που δεν είναι φρούτο, τότε παραμένει σε ένα θέμα που δεν είναι επιτρεπτό γι ‘αυτόν, ή αναζητά κάτι που δεν είναι υποχρεωτικό γι’ αυτόν . Και η επιλογή του καρπού από τις ρίζες του δέντρου αποτελεί ένδειξη διαμάχης με έναν αξιότιμο άνθρωπο, και όποιος βλέπει ότι πήρε διάφορα φρούτα από τα δέντρα, επηρεάζει τη γνώση και τη νομολογία από άνδρες που έχουν θέσεις γνώσης και κύρους . Εάν το διάλεγε ενώ καθόταν, θα είχε τα προς το ζην χωρίς σκληρή δουλειά . Και όποιος είδε ένα καρποφόρο δέντρο το χειμώνα και του άρεσε, τότε ήταν ένας άντρας που είχε αναγκαστεί, και υπέθεσε ότι είχε χρήματα, και αν πήρε κάτι από αυτό, τα χρήματά του θα πήγαιναν σε αυτόν τον άντρα όσο το πήρε . Οι καρποί είναι πλούτος και αξιοπρέπεια, οπότε όποιος βλέπει ότι αποκομίζει από ένα συνδεδεμένο δέντρο διαφορετικό από τον καρπό του, τότε δείχνει έναν δίκαιο γαμπρό, ή έναν σύντροφο σε αυτόν που είναι καλός . Και ό, τι φρούτα ήταν στα βουνά που δεν ανήκε, είναι γνώση, διατροφή και ταλέντα από τον Θεό Παντοδύναμο, και κανείς δεν έχει χάρη για αυτό ….
…Είναι σε ένα όνειρο καλά νέα και προειδοποίηση, πόλεμος και βασανισμός, εξουσία και φυλάκιση, απώλεια και αμαρτίες, και όποιος βλέπει φωτιά και έχει σπινθήρες και έχει ήχο και αναταραχή, είναι μια δοκιμή στην οποία ένας κόσμος καταστρέφεται . Και όποιος βλέπει μια φωτιά στην καρδιά του, αυτή είναι η αγάπη του νικητή και η καταπίεση εκείνων που εγκαταλείπουν την αγαπημένη του . Και όποιος βλέπει δύο πυρκαγιές, είναι στρατιωτικοί . Όσο υψηλότερη είναι η φωτιά με δυνατό καπνό, τόσο μεγαλύτερη είναι η φρίκη και τα βασανιστήρια . Όποιος ανάψει φωτιά σε μια σκοτεινή νύχτα για να καθοδηγήσει τους ανθρώπους στο δρόμο θα λάβει μια σημαία που θα καθοδηγεί τους ανθρώπους, και όποιος την ανάβει χωρίς σκοτάδι, τότε είναι αίρεση . Και ειπώθηκε : Αν δείτε τη φωτιά κατά τη διάρκεια της ημέρας, τότε είναι ένα σημάδι πολέμου και καταστροφής . Και όποιος βλέπει ότι λατρεύει τη φωτιά, τότε αγαπά τον πόλεμο και ίσως υπακούει στον Σατανά κατά την ανυπακοή του . Και όποιος βλέπει ότι πυροβολεί με φωτιά το χειμώνα, θα είναι πλούσιος . Και όποιος βλέπει ότι τρώει φωτιά, τρώει άδικα τα χρήματα των ορφανών ή τρώει απαγορευμένα χρήματα . Και όποιος βλέπει ότι έχει πουλήσει φωτιά και αγόρασε έναν κήπο, τότε πουλά περιστέρια και αγοράζει έναν κήπο, και το αντίστροφο . Και όποιος βλέπει ένα άτομο να μπαίνει στη φωτιά και να βασανίζεται, τότε χάνει τα χρήματά του ή διαπράττει αμαρτίες που απαιτούν τη φωτιά . Και όποιος χτυπήθηκε από τη φωτιά και δεν τον έκαψε, κρατήστε τον χρόνο του . Και όποιος βλέπει τη φωτιά να καίει κάτι από το σιτάρι, η τιμή του είναι υψηλότερη . Και η πυρκαγιά είναι μια καταστροφή του Σουλτάνου . Και όποιος από τους κυβερνήτες βλέπει ότι ανάβει μια φωτιά ενώ σβήνει, θα απομονωθεί και θα σβήσει τη φωτιά του . Και όποιος βλέπει μια φλόγα φωτιά στην πόρτα του χωρίς καπνό, δείχνει Χατζ . Και η φωτιά στα δάχτυλα δείχνει την αδικία των γραφέων . Και η φωτιά στην παλάμη είναι αδικία στην κατασκευή . Και όποιος βλέπει μια φωτιά που θα φάει ό, τι έχει έρθει . Σε αυτόν και έχει μια τεράστια φωνή, γιατί είναι εκεί ο πόλεμος, η πανούκλα, η ευλογιά ή ο θάνατος . Και αν είδε ότι ανέβηκε από ένα μέρος στον ουρανό, τότε οι άνθρωποι αυτού του τόπου πολεμούσαν τον Θεό Παντοδύναμο με αμαρτίες . Όποιος βλέπει μια φωτιά καίει μερικά από τα ρούχα του ή κάποια από τα όργανα του, και τον πλησιάζει . Και όποιος βλέπει ότι χτυπιέται από μια λάμψη φωτιάς, θα πέσει στις γλώσσες των ανθρώπων και θα συμπληρώσει . Και η χρήσιμη, λαμπερή φωτιά είναι η ασφάλεια του φοβισμένου και της εγγύτητας στον Σουλτάνο . Και όποιος είδε μια φωτιά να βγαίνει από το σπίτι του, θα αποκτήσει μια κατάσταση ή ένα εμπόριο . Και όποιος είδε ότι μια ακτίνα της φωτιάς του λάμπει από τα ανατολικά προς τα δυτικά, τότε θα ξέρει ότι θα αναφερθεί στα ανατολικά και στα δυτικά . Και αν είδε μια φωτιά να λάμπει από το κεφάλι του, και είχε φως και ακτίνες, και η σύζυγός του ήταν έγκυος, γέννησε ένα αγόρι που θα επικράτησε και θα είχε ένα υπέροχο αρσενικό . Και όποιος βλέπει ότι ανάβει φωτιά στην κορυφή ενός βουνού, θα πλησιάσει τον Θεό Παντοδύναμο ή θα εκπληρώσει τις ανάγκες του και αν απουσιάζει, θα επιστρέψει με ασφάλεια . Και όποιος βλέπει στη φούστα του μια φλεγόμενη φωτιά και είναι παντρεμένος, τότε η γυναίκα του μείνει έγκυος . Και η φωτιά στην έρημο είναι πόλεμος . Και αν πάρει άνθρακα από τη μέση της φωτιάς, τότε χτυπά απαγορευμένα χρήματα από τον Σουλτάνο . Και όποιος βάλει φωτιά σε ανθρώπους, θα προκαλέσω εχθρότητα και αναστάτωση ανάμεσά τους . Και όποιος έχει φωτιά από το κεφάλι του, θα είναι σοβαρά άρρωστος . Και όποιος βλέπει ότι βρίσκεται στη μέση της φωτιάς και δεν βρει την ελευθερία του, τότε θα αποκτήσει αλήθεια, σιγουριά και νίκη επί των εχθρών του . Και όποιος βλέπει φωτιά σβήνει, και διαφωνεί . Εάν η φωτιά βρίσκεται σε μια χώρα, τότε είναι ο θάνατος του κυβερνήτη ή του μελετητή της και αν σβήσει στον κήπο της, τότε είναι ο θάνατός του . Και η φωτιά μπορεί να είναι ενδεικτική του υπολογισμού επειδή δημιουργήθηκαν από τη φωτιά των δηλητηρίων, και ίσως υποδεικνύει την ξηρασία και τις ακρίδες . Και όποιος είδε τη φωτιά να μιλάει σε ένα βάζο ή κοντά της, θα χτυπήθηκε από ένα τζιν . Η βλαβερή φωτιά υποδηλώνει άδικη εξουσία, και εάν οι άνθρωποι επωφελούνται από αυτήν, υποδεικνύει δίκαιη εξουσία . Και η φωτιά το χειμώνα δηλώνει τον καρπό, όπως λένε : Η φωτιά είναι ο χειμώνας . Η κατανάλωση φωτιάς δείχνει ότι τρώτε και πίνετε σε απαγορευμένα αγγεία, όπως χρυσό και ασήμι . Ίσως έδειξε τον λατρευτή της . Όπως και το φως και το σκοτάδι ….
…Μπανάνες : Όσον αφορά τις μπανάνες, ο αναζητητής αυτού του κόσμου έχει τα προς το ζην που λαμβάνει σύμφωνα με τον καλλωπισμό του, και αυτός που αναζητά τη θρησκεία σύμφωνα με τη θέλησή του έχει δύναμη στη λατρεία του . Οι μπανάνες δέντρων υποδηλώνουν έναν πλούσιο πιστό καλές συμπεριφορές, και το φυτό του στο Dar αποδεικνύει τη γέννηση ενός γιου, ο Θεός Παντοδύναμος είπε : ~ Οι Talh plantains ~ , μια μπανάνα, δεν τον βλάπτει, χρώμα και οξύτητα ούτε πρόωρο, ένα σύνολο χρημάτων . Το δέντρο του είναι ένα από τα πιο γενναιόδωρα δέντρα, και τα φύλλα του είναι τα καλύτερα και ευρύτερα χαρτιά, και η ερμηνεία αυτού είναι καλή για το άτομο στο οποίο αποδίδεται το δέντρο του . Και κάθε γλυκό φρούτο εκτός από αυτό που έχει περιγραφεί, που έχει κιτρινωπό χρώμα ή είναι ξινό, δεν έγινε πραγματικότητα στον γνωστό χρόνο του, γιατί είναι προμήθεια, χρήματα και καλοσύνη . Η επιβίωσή του είναι εφ ‘όσον το φρούτο παραμένει με τους καρπούς, και η ελαφρότητα του εφοδιασμού του και η επιτάχυνση της εμφάνισής του και το όφελος για τους ανθρώπους της, εκτός από τα μαύρα σταφύλια και τα σύκα, διότι ούτως ή άλλως δεν υπάρχει καλό . Και όποιος πιστεύει ότι έχει χτυπήσει κάτι από τον καρπό, τότε δεν υπάρχει τίποτα κακό με αυτό στην εποχή του, εάν περιέχει ό, τι είναι επιθυμητό από τα είδη της καλοσύνης που περιγράφεται, όπως η διαβίωση, η θρησκεία και η γνώση . Εάν η συνείδησή του είναι ότι αυτοί οι καρποί είναι μεταξύ των καρπών του Παραδείσου, τότε είναι μια επιστήμη και θρησκεία που είναι αναμφίβολα. Διαφορετικά, σύμφωνα με όσα έχει περιγραφεί το σεβάσμιο δέντρο, ένας άνθρωπος αφθονίας . Και όποιος μαζεύεται από ένα δέντρο ενώ κάθεται, είναι χρήματα που τον πλησιάζουν χωρίς σκληρή δουλειά ή κόπωση . Ο λόγος του, το δέντρο, ήταν αυτό με το οποίο συμφώνησε και αυτό που ειπώθηκε για αυτό ήταν ένα θαυμάσιο θέμα στο οποίο οι άνθρωποι θαύμαζαν . Λέγεται ότι το δέντρο είναι γυναίκα, αν έχει κάτι παρόμοιο με μια γυναίκα, και ότι αυτή η γυναίκα πρέπει να είναι η μητέρα ενός βασιλιά, μιας γυναίκας, μιας κόρης ενός βασιλιά ή μιας υπηρέτριας ενός βασιλιά ….
…Και αφηγήθηκε ότι ένας άνδρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν, και είπε, είδα σαν να έκανα το κάλεσμα στην προσευχή, έτσι είπε Χατζ . Και ένας άλλος ήρθε σε αυτόν και είπε ότι είδα σαν να έκανα το κάλεσμα στην προσευχή, οπότε είπε, «Κόψτε το χέρι σας», του είπαν, «Πώς τους χωρίζατε;» Είπε: «Είδα το πρώτο με ένα καλό κήρυγμα, γι ‘ αυτό έδωσα άδεια στους ανθρώπους να κάνουν το Χατζ .» Και είδα για δεύτερη φορά ένα άκυρο σίγμα , οπότε είπα, ~ Λοιπόν , ο μουζέν, εσύ, είσαι κλέφτης .~…