…Πώς ονειρεύονται κωφοί άνθρωποι; Ακούνε τον ήχο στα όνειρά τους; Τους έρχεται ένας εφιάλτης; Ένα άτομο που γεννιέται κωφό διαφέρει στα όνειρα, τα βλέπει και φαντάζεται τους ήχους αυτού που βλέπει, και όποιος έγινε κωφός αργότερα; Αυτά είναι πολλά ερωτήματα που μπορεί να έρχονται στο μυαλό όσων ενδιαφέρονται, ή ειδικοί στην επιστήμη της έκφρασης των ονείρων, και εφιστά επίσης την προσοχή όλων όσων αγαπούν αυτήν την τέχνη. Πώς μπορεί ένα κωφό όνειρο; Πώς μπορούν να εξηγηθούν τα όνειρά του; Είναι η συμβολική του γλώσσα επαρκής για κατανόηση; Και όταν ένα κανονικό άτομο μεταφράζει αυτήν την κινητική γλώσσα, αφού την λάβει από αυτά, σε μια ομιλούμενη γλώσσα. Θα είναι αρκετό, και τότε μπορούν να εκφραστούν τα οράματά τους; Η γλώσσα του μεταφραστή εδώ οδηγεί στο ακριβές νόημα που θέλει ο κωφός; Στην αρχή, υπάρχει μια διαφορά ανάμεσα σε αυτόν που γεννήθηκε κωφός και σε αυτόν που μπορούσε να ακούσει, αλλά αργότερα έγινε κωφός … και καθένα από αυτά τα δύο τμήματα έχει τον δικό του τρόπο να ονειρεύεται … και αυτό είναι που Θα αναλύσω λεπτομερώς στο επόμενο άρθρο … Ποιος γεννιέται ικανός να ακούσει Τότε έγινε εντελώς κωφός, οπότε πιθανότατα θα δει το όνειρο, και δεν θα ακούσει τον ήχο, αλλά όταν σου λέει το όραμά του που είδε, μετά την κώφωση του, θα σας πει τι είδε, και θα μετρήσει αυτό που βλέπει για τα πράγματα που είδε, και δεν τα άκουσε, σύμφωνα με αυτό που μειώνει και διατηρεί στη μνήμη του Πριν γίνει κωφός . Όσο για αυτόν που γεννήθηκε κωφός, όλοι αυτοί οι άνθρωποι δεν μπορούν ποτέ να ακούσουν τις φωνές, έτσι βλέπουν τις διαφορετικές σκηνές και τις σκηνές στα όνειρά τους χωρίς ήχο, και μπορεί να δει πολλές σκηνές, ανθρώπων ή άψυχων αντικειμένων, ή μπορεί να δει τους γονείς του, για παράδειγμα, ή τους συγγενείς του, ή τους φίλους του, κ.λπ., και αναμιγνύοντας μαζί τους και ακούγοντας από αυτούς, βρήκε ότι συχνά βλέπουν εκείνους που συμφωνούν μαζί τους με αυτήν την αναπηρία. Η εξήγηση για αυτό είναι ότι είναι πολύ κοντά τους συναισθηματικά ή χωρικά, οπότε δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι είναι επίσης κοντά στις ψυχές τους, εάν έχει αυξηθεί η κατάσταση του ύπνου και οι ψυχές, όπως αναφέρεται στο Σαχχ, είναι στρατολογημένοι στρατιώτες, οπότε δεν είναι κοντά τους, και αυτό που αποποιείται από αυτούς είναι διαφορετικό, οπότε ο κοιμισμένος συναντάται στον ύπνο γενικά, και οι δύο Και ο φίλος του είναι ένας από τους ανθρώπους αυτού του κόσμου και μετριέται αυτοί οι κωφοί άνθρωποι, οπότε βλέπουν πολλούς κωφούς . Τώρα που γνωρίζουμε πώς οι κωφοί βλέπουν οράματα, τότε έχουμε ένα πολύ σημαντικό ζήτημα. Ποιο είναι πώς μπορεί να ερμηνεύσει τα οράματά τους; Η νοηματική γλώσσα – είτε από τον μεταφραστή είτε από τον ίδιο τον κωφό – θα είναι αρκετή για να κατανοήσει τη συμβολική γλώσσα που προέρχεται από αυτούς για τη διέλευση; Λέω, εδώ είναι ένα πολύ σημαντικό ζήτημα, γιατί η γλώσσα στην οποία αναφέρεται η έκφραση είναι η γλώσσα του ομιλητή όταν ο κωφός το διηγείται στον ακροατή, αν ο ακροατής είναι ο διασταυρούμενος και εδώ η γλώσσα είναι αυτό που κατανοεί η διάβαση στη δική του κουλτούρα, ή ο ακροατής είναι ο μεταφραστής για αυτόν που θα διασχίσει, και εδώ θα καθοδηγηθείτε από τη γλώσσα και τον πολιτισμό του μεταφραστή. Έτσι, η διέλευση πρέπει να το γνωρίζει αυτό και να προσπαθεί να είναι ειλικρινής στη μεταφορά οραμάτων τέτοιων ανθρώπων , καθώς ο κωφός μπορεί να θέλει μια λέξη ή μια συγκεκριμένη πρόταση, και ο μεταφραστής των συμβόλων του εκφράζει μια λέξη ή άλλη πρόταση …. Αυτό είναι πολύ απατηλό, ειδικά όταν η λέξη υποκαθίσταται, οδηγεί σε μια εντελώς διαφορετική έννοια . … Όταν εκφράζετε, και σε αυτό το έργο πρέπει να δοθεί προσοχή από τον εκφραστή, για να βεβαιωθείτε πριν από την έκφραση του συμβόλου που ήθελε ο κωφός, και αυτό γίνεται ζητώντας του σε ποιον μεταφράστηκε για αυτόν …. ή ρωτώντας τον ίδιο τον κωφό α για αυτό που σκόπευε να του αναφέρει με τρόπο. Ακριβής, επειδή ορισμένα σημάδια στη γλώσσα των κωφών σημαίνουν πολλές λεκτικές συνθέσεις, όπως το κατάλαβα από τους μεταφραστές, και καθώς το είδα στη γραφική τους γλώσσα, και έβλεπα ένα όραμα ενός κωφού στο πρόγραμμά μου και στον αέρα ζωντανά στο κανάλι Al-Raya και όταν ο μεταφραστής εμφανίστηκε στους κωφούς μεταφράζοντας το, με εξέπληξε η λέξη που είπε, ήθελε να εκφράσει πού βγήκε το δάχτυλο στο παπούτσι, οπότε είπε: Δαχτυλίδι !! Και όταν τον ρώτησα αν αυτό εξέφρασε ο ίδιος ο κωφός; Απάντησε αρνητικά και ότι αυτό είναι από τα λόγια του: Λέει αυτό το μέρος του παπουτσιού ως δαχτυλίδι …. ενώ βρίσκετε κάποιον που καλεί αυτόν τον τύπο, για παράδειγμα, το δάκτυλο των παπουτσιών και μετρά πολλές λέξεις με ευρείες έννοιες, για παράδειγμα. Και το ξέρει ή ενδιαφέρεται να διαφοροποιήσει μεταξύ τους, μόνο τη διέλευση . . ….

…Σπάνια, που εντάσσεται που διηγείται κάποιες εκμυστηρεύσεις ότι Σέιχ Σαάντ Εντίν τυφλή επισκεπτών Χαλέπι δοκιμασία ήρθε σε αυτόν, είπε ένας είδε τον άνθρωπο που, όπως αν Khais στη φωτιά μόνο πάνω από τα πόδια μου, είπε Λάντεν από μένα να Oabbarha σας όταν το DNA ) που επεσήμανε μερικοί από τους ανθρώπους που τον κρατούν και τον κρατούν όταν τον αρπάξει πολλαπλασιασμένοι με τους ανθρώπους που είπαν, τι θα έκανε Αυτό, και είπε, είδε ένα όραμα από το οποίο φαίνεται ότι ήταν κλέφτης που κλέβει τα αντικείμενα από το τζαμιά και τζαμιά, οπότε το πήραν στον κυβερνήτη. Όποιος έκλεψε ένα παπούτσι για αυτόν, αφήστε τον να το ζητήσει. Ο αφηγητής είπε για αυτόν που άκουσε ότι ομολόγησε πολλά παπούτσια ….

…Ο συγγραφέας είναι τόσο επινοητικός όσο ένας τσαγκάρης, και το στυλό είναι σαν θεραπευτής και βελόνα . Το τέντωμα είναι σαν το πράγμα που το συσκευάζει από χορδές και ζώνες . Και σαν το φλυτζάνι και το στυλό του, το νυστέρι του, και το αίμα του, και όπως τους αριθμούς και τη χάρη και τα παρόμοια . Και ίσως υποδεικνύεται από το άροτρο, και το στυλό είναι σαν τη ράγα, και το μελάνι είναι σαν το σπορά . Εάν ένα άτομο έχει ένα συμβάν με έναν άγνωστο συγγραφέα, γνωρίζετε τι δείχνει αυτό το χαρακτηριστικό, προσθέστε το σε εκείνους που τον ταιριάζουν και πιστεύετε ότι είναι ξύπνιος σε ένα θέμα στο οποίο ο συγγραφέας φεύγει, όπως αυτός που λέει ότι είδα σαν να περνούσα από έναν συγγραφέα και μου πλήρωσε ένα ή δύο ή τρία βιβλία και ήταν σε αυτό χρωστάω ένα χρέος σε μένα ή τον Αλί, οπότε το πήρα από αυτόν και πήγα, και κοίταξα την κατάσταση και την εγρήγορση του, και αν έχει παπούτσι ή σανδάλι στο Kharaz και το βάζει, ή το αγοράζουν, τότε είναι . Ομοιάζεται με αυτό το πρόσωπο που παίρνει δύο μπαλώματα ή δύο βιβλία από αυτό . Και αν το αίμα τον είχε καταστρέψει ή τον έπαιρναν ή έπαιρνε πριν από εκείνο το βράδυ, αυτό είναι . Και παρομοιάζεται με αυτό το σημείο ότι τα μπαλώματα είναι τρία αν είναι ένας από αυτούς που φορούν επίσης το κουτάλι . Εάν έχει ένα ένδυμα με κεντητή ή κατασκευαστή μπρόκλερ, δηλαδή . Και αν είχε μια σκάλα σε ένα άροτρο, πήρε αυτό που είχε . Διαφορετικά, θα του παρουσιαστούν ειδήσεις και θα του αναφερθούν πράγματα, εάν τα βιβλία είναι διπλωμένα τότε είναι κρυμμένα νέα, και αν δημοσιεύονται τότε είναι προφανή νέα . Και ο συγγραφέας : Αν πιστεύει ότι είναι αναλφάβητος και δεν γράφει καλά, τότε στερείται αν είναι πλούσιος, ή είναι τρελός αν είναι λογικός, ή άθεος αν είναι ένοχος, ή ανίκανος αν είναι πόρος . Και αν ο αναλφάβητος πιστεύει ότι είναι καλός στη γραφή, τότε βρίσκεται σε κίνδυνο, και ο Θεός Παντοδύναμος θα τον εμπνεύσει με έναν λόγο να απαλλαγεί από την ταλαιπωρία του, και το σχίσιμο του βιβλίου θα αφήσει τη θλίψη και τη θλίψη ….

…Λέγεται ότι αυτός που είδε το πρόσωπό του μαυρισμένο είναι ένας άνθρωπος που αστειεύεται ψεύτης για το ρητό του Παντοδύναμου: « Την Ημέρα της Ανάστασης θα δείτε εκείνους που έχουν πει ψέματα στον Θεό των οποίων τα πρόσωπα είναι μαυρισμένα . ~ Και όποιος βλέπει μια ατέλεια στο πρόσωπό του ή στο πρόσωπο κάποιου άλλου από αυτόν, πηγαίνει κάτω γύρω του, ή ανησυχεί ή θλίψη. Μισεί, και αν είδε ότι φοβούσε το πρόσωπο κάποιου άλλου, θα συνέβαινε κάτι λάθος ….

…Ο γάμος είναι σε ένα όνειρο σημαίνει μια εξαιρετική θέση . Κάθε γάμος στον οποίο το σπέρμα φαίνεται σε ένα όνειρο έως ότου είναι απαραίτητο να το πλένεις ενώ ξυπνάς, είναι άκυρο και δεν ερμηνεύεται επειδή είναι ένα υγρό όνειρο . Και όποιος παντρευτεί τον εχθρό του, θα τον νικήσει . Και όποιος παντρευτεί μια από τις συγγενείς του, θα μπει στο ιερό . Και όποιος βλέπει ότι παντρεύτηκε τη μητέρα του στον τάφο, θα πεθάνει . Εάν δείτε έναν εχθρό ανάμεσα στους άπιστους να παντρεύονται μια μουσουλμάνα, τότε είναι απόδειξη μιας επιδρομής . Ο γάμος δείχνει την εξάλειψη της θρησκείας και την ανακούφιση των ανησυχιών . Όποιος σκατά μια γυμνή γυναίκα δραπέτευσε από αυτούς . Και όποιος βλέπει ότι παντρεύεται μια μοιχεία γυναίκα, τότε θα πληγεί με έναν ιερό κόσμο . Και όποιος βλέπει ότι παντρεύεται τις γυναίκες του Ουρανού, θα υποφέρει από θρησκευτικά ζητήματα . Όποιος βλέπει ότι κοιτάζει μια γυμνή γυναίκα χωρίς να γνωρίζει ότι θα κάνει λάθος . Δείτε επίσης το μυστικό, δείτε τη σεξουαλική επαφή και δείτε τη σύνθεση ….

…Όσο για τον δράστη : Ένας φίλος, σύντροφος ή μισθωτός υπάλληλος, και ο ώμος του είναι γυναίκα, και οι ώμοι του είναι το στολίδι, η ομορφιά και η απερισκεψία του, οπότε αυτό που είδε σε αυτά μια κατάσταση ή ένα γεγονός, είναι με αυτά . Και ειπώθηκε ότι αν οι αναμονές ήταν χοντρές και καλές σε σάρκα, αυτό έδειχνε ανδρεία και δύναμη στη δουλειά, και έδειχνε στους κρατούμενους το χρονικό διάστημα στη φυλακή, ώστε να αντέξουν το βάρος των αλυσίδων τους . Εάν βλέπει κάτι λάθος μαζί του, τότε δείχνει την ασθένεια ή τον θάνατο των αδελφών, επειδή εκείνοι που είναι δεσμευμένοι είναι αδέλφια . Και ένας άντρας είδε σαν να ήθελε να δει έναν από τους ώμους του και δεν μπόρεσε να το κάνει αυτό, οπότε πρότεινε ότι ήταν τυφλός, αυτό είναι καθήκον, γιατί δεν μπορούσε να δει τον ώμο στην πλευρά του ενός ματιού . Όσο για το δεξί χέρι, είναι ένας λόγος για τη σύνταξη, τα χρήματα και τη φιλανθρωπία του άνδρα, και το μήκος του χεριού στην ερμηνεία του κυβερνήτη είναι νικηφόρο, ο έμπορος έχει κέρδος και ο έμπορος είναι καταλαβαίνω . Λέγεται ότι το μήκος και η δύναμη των χεριών του ιμάμη δείχνει τη δύναμη των βοηθών του και την αύξηση της ζωής του, και το όραμά του για τα οστά τους είναι αύξηση των χρημάτων του . Αν είδε σαν να είχαν γίνει μαρμάρινα, θα επέτεινε ευτυχώς τη ζωή του . Λέγεται ότι τα δύο χέρια είναι σωστά στην ερμηνεία και η καλοσύνη τους δείχνει καλή υποδοχή και προσφορά, και ειπώθηκε ότι το δεξί χέρι δείχνει τους συγγενείς των ανδρών και το αριστερό ταπεινώνει τις γυναίκες τους και αν βλέπει σαν έχασε ένα από τα χέρια του, αυτό δείχνει την απώλεια ορισμένων συγγενών του λόγω απουσίας ή θανάτου . Αν έβλεπε σαν να είχε βάλει το χέρι του κάτω από τη μασχάλη του και να το έβγαζε με φως, τότε θα αποκτούσε γνώση αν ήταν από την οικογένειά του, ή κέρδος αν ήταν έμπορος . Και αν βγει έξω και έχει φωτιά . Επειδή επιτυγχάνει δύναμη, υπερηφάνεια και υπερηφάνεια για το θέμα του, το οποίο παίρνει, και αν το πάρει και έχει νερό, τότε είναι χρήματα . Όσο για το επιπλέον χέρι : με τα δύο χέρια, είναι μια αύξηση της κατάστασης και της δύναμης, και υποδηλώνει ένα παιδί ή την άφιξη ενός απούσα, ή έναν αδερφό που γεννήθηκε σε αυτόν . Εάν βλέπει ότι είναι αριστερόχειρος, τότε είναι πιο δύσκολος . Αν έβλεπε ότι δούλευε με το αριστερό του χέρι με δική του προσπάθεια, τελικά θα είχε την ανάγκη του . Η επέκταση των χεριών υποδηλώνει γενναιοδωρία, και αν βλέπει σαν να περπατάει στα χέρια του, τότε εξαρτάται από το θέμα του από κάποιους συγγενείς του και αν βλέπει σαν να βλέπει με τα χέρια του όπως κάνει με τα μάτια του , τότε αγγίζει πολύ με εκείνους που του απαγορεύονται . Και όποιος βλέπει σαν το δεξί του χέρι να είναι ο λόγος του καλός, η ζωή του θα βελτιωθεί . Αν έβλεπε ότι ο Βορράς του μίλησε καλά, τότε ευχαρίστησε τους συγγενείς του, και αν του μίλησαν ή κάποιον από αυτούς με επίπληξη, αυτό δείχνει την κακή του πράξη . Αν είδε ότι το δεξί του χέρι ήταν φτιαγμένο από χρυσό, τότε ο σύντροφος ή η σύζυγός του πέθανε . Και όποιος επιθυμεί το χέρι του, το χέρι της εξουσίας του θα μετατραπεί, γιατί θα αποκτήσει εξουσία, και ό, τι συνέβη στα χέρια του από αυτήν την αρχή, όσον αφορά τη δικαιοσύνη ή την αδικία . Αν είδε ότι είχε δύο φτερά, γεννήθηκαν δύο γιοι ….

…Και όποιος είδε ότι μια μύγα ή κάτι παρόμοιο βγήκε από τη μύτη του υποδηλώνει ότι γεννιέται ένα νεογέννητο, και αν βλέπει κάτι από αυτό να μπει στη μύτη του, τότε δεν είναι με τον Μαχμούντ, και όποιος βλέπει με τη μύτη του μια σφίξιμο, οι υποθέσεις του είναι περίπλοκες και όχι ότι είναι ο Μαχμούντ, και όποιος βλέπει ότι η μύτη του έχει κοπεί, τότε πρόκειται για πτώση της κατάστασης ή επείγον θάνατο ή πτώση Με το σκάνδαλο του ή τον θάνατο ενός γιου ή μιας συζύγου, και Όποιος είδε ότι η μύτη του είχε μεγαλώσει δείχνει μεγάλο ανάστημα και αύξηση της τιμής, και όποιος είδε ότι μύριζε μια καλή μυρωδιά. Εάν η σύζυγός του ήταν έγκυος, θα ερχόταν σε ένα παιδί που περπατούσε, και μπορεί να είναι ανακούφιση για όσους βρίσκονται σε κίνδυνο, και αν η μυρωδιά είναι δυσάρεστη, τότε η έκφρασή του είναι εναντίον αυτού και όποιος βλέπει ότι δεν έχει μύτη, δείχνει τον θάνατο των συγγενών του με ευχαρίστηση και χαρά, και όποιος βλέπει ότι το χρώμα του προσώπου του είναι κιτρινωπό, ερμηνεύεται σε τρεις πτυχές της ασθένειας, της απομόνωσης και του φόβου, και όποιος τον βλέπει μαυρισμένο, δείχνει ότι είναι πόνο και θλίψη, και αυτό ειπώθηκε ότι η κόρη του θα γεννηθεί σ ‘αυτόν, και όποιος βλέπει το πρόσωπό του είναι καλά λεύκανση, είναι μια καλή είδηση για την κατάσταση του και η δικαιοσύνη της θρησκείας του. Στο πρόσωπό του, βλέπει αυτό που μισεί από αυτόν, και αν συνοφρυώσει απέναντι σε άλλους, τότε θα συμβεί κάτι λάθος από αυτόν…

…Όποιος βλέπει ότι τα μαλλιά του είναι μακριά και το επιθυμεί, τότε γίνεται πλούσιος και εκπληρώνει το χρέος του, και αν το μήκος του είναι ατυχία μεταξύ των ανθρώπων, τότε είναι χρέος που οδηγεί και είπαν μερικοί από αυτούς είπαν ότι όποιος είδε τα μαλλιά του επιμήκυναν υπερβολικά, τότε είναι αυτοί και θλίψη, και αν η γυναίκα βλέπει ότι είναι ένα στολίδι και μια αύξηση της δόξας και ειπώθηκε ότι βλέποντας το μήκος των μαλλιών για εκείνους που ήταν φτωχοί Δεν υπάρχει τίποτα λάθος με αυτό, και όποιος βλέπει ότι τα μαλλιά του είναι ανεπαρκή, είναι μια έλλειψη που είναι και όποιος βλέπει ότι ξυρίζει το κεφάλι του ενώ είναι συνηθισμένος σε αυτό και το αγαπάει, τότε είναι πλούσιος και αν είναι αυτός που σηκώνει τα μαλλιά του και δεν το ξυρίζει, τότε δεν είναι ο Μαχμούντ και όποιος βλέπει ότι ξυρίζει το κεφάλι του ενώ βρίσκεται στους μήνες του Χατζ ή στους ιερούς μήνες, τότε είναι καλός στη θρησκεία και την εξόρμηση του λόγω των αμαρτιών του και της απομάκρυνσης των ανησυχιών και της ταλαιπωρίας του, και ήταν είπε ότι αν το είδε με μια θέση, τότε δεν είναι ο Mahmood, και αν ο η γυναίκα το είδε αυτό, δείχνει το θάνατο του συζύγου της ή ενός από τα χαράμ της ή την παραβίαση του πέπλου της, και αν είδε ότι τα μαλλιά της ήταν κομμένα ή μέρος αυτού, τότε δείχνει μια διαμάχη με τον σύζυγό της και ήταν είπε ότι συνέβη μια καταστροφή και βλέποντας τα φρύδια αν για πολύ καιρό δείχνει ότι τα χρήματα και το στολίδι και ειπώθηκε μεγάλη διάρκεια ζωής και όποιος βλέπει ότι το μουστάκι του ξυρίζεται ή αραιώνεται, τότε είναι καλό για το μουστάκι και η μείωση του μουστάκι είναι δεν του άρεσε, και η αύξηση σε αυτό μπορεί να είναι ένδειξη ενός μεθυστικού ποτού, μιας απαγόρευσης του zakat και της άρνησης μιας κατάθεσης, και είναι και όποιος βλέπει ότι το κεφάλι του δεν έχει μαλλιά ενώ είναι φαλακρός ή ότι χορεύει και τα μαλλιά που έχουν μεγαλώσει στο κεφάλι του δείχνει ότι καλό…

…Το ψέμα σημαίνει ψευδή μαρτυρία και συκοφαντία σε ένα όνειρο, και αποτυχία να πετύχει επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ( Όσοι συκοφαντούν έναν ψεύτικο Θεό δεν πετυχαίνουν .) Ίσως το ψέμα να υποδηλώνει φλυαρία, και το λάθος του ήταν κάτι περισσότερο από το δικαίωμά του . Και όποιος πιστεύει ότι λέει ψέματα στον Θεό Παντοδύναμο, είναι επειδή δεν είναι λογικός, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ( Συκοφαντούν ένα ψέμα στον Θεό και οι περισσότεροι από αυτούς δεν καταλαβαίνουν .)…

…Al-Asab : Ο κύριος του λαού του και ο συγγραφέας μεταξύ των συγγενών . Και οι φλέβες του νοικοκυριού του αποδίδονται σε αυτό το όργανο, και η ομορφιά του είναι η ομορφιά τους, και η διαφθορά του είναι η διαφθορά τους, και εάν βλέπει ότι χάνει έναν ιδρώτα από την επίδειξη, τότε είναι ένας θάνατος κοντά στους συγγενείς του όπως αυτός του αυτός ο αγώνας . Ίσως ο ίδιος να αποκοπεί από τους συγγενείς του λόγω θανάτου, εάν το όραμα στην ερμηνεία του είναι ενδεικτικό για κάτι λάθος ή αμαρτωλό . Εάν αυτή είναι παραπλανητική ερμηνεία, τότε είναι ένας διαχωρισμός μεταξύ αυτού και αυτών . Ίσως χωρίστηκε χωρίς θάνατο ….

…Τα νεύρα στο όνειρο είναι γυναίκες, επειδή δημιουργήθηκαν από τα πλευρά, και τα πλευρά προστατεύουν από αυτό που περιβάλλεται από το κοίλο σαν σκηνή και τον στύλο του . Ίσως τα πλευρά δείχνουν οικογένεια και συγγενείς διαφορετικού μεγέθους και ηλικίας και είναι εξίσου οικεία και στοργικά . Τα πλευρά δείχνουν κρυμμένα έργα . Και όποιος βλέπει τα πλευρά του να προεξέχουν από το δέρμα του, φοβάται ότι θα τιμωρηθεί. Εάν μεγαλώνει σε ένα όνειρο ή έχει παχιά σάρκα, υποδηλώνει διατροφή και θεραπεία ασθενειών . Εάν βλέπει τον εαυτό του σε ένα όνειρο χωρίς νευρώσεις, έχει χάσει από την αφύπνιση εκείνον που τον έδειξε από την οικογένεια, τα χρήματα ή τα παιδιά, και ίσως έκανε μια πράξη που πίστευε ότι ήταν σωστή και λάθος . Εάν βλέπει ότι τρώει από τα πλευρά του, γίνεται βάρος για την οικογένεια και τους συγγενείς του, ή πουλά το ξύλο του σπιτιού του, ή αυτό που κρύβει από την άποψη της ζέστης και του κρύου ….

…Και ορισμένοι από τους διερμηνείς είπαν ότι όποιος είδε ότι ξυρίζει το κεφάλι του όσο δεν ήταν σε πόλεμο, τότε θα ήταν πλούσιος και εξουσιοδοτημένος με τους εξαρτώμενους του, και ήταν αξιέπαινος και δεν υπήρχε τίποτα λάθος μαζί του, και αν ήταν στον πόλεμο τότε δεν ήταν καλό, και ειπώθηκε ότι αν ήταν στους ιερούς μήνες, θα ήταν εξιλέωση για αμαρτίες, εξάλειψη των χρεών και τέλος των ανησυχιών και της ταλαιπωρίας του, και ειπώθηκε ότι ένας ή και οι δύο γονείς πέθανε ….

…Όποιος βλέπει ότι παλεύει μια ντέκα και χτυπά κάτι λάθος, τότε θα υποφέρει αυτό που μισεί από έναν κακό άνθρωπο ….

…Όσον αφορά τη δέσμευση, είναι διαφόρων τύπων, μερικοί από τους οποίους συμπιέζονται, και μερικοί από τους οποίους πιέζονται, και είναι στην επιστήμη της έκφρασης ένας τύπος. Όσο για αυτό που συμπιέζεται, δεν είναι ο Μαχμούντ. Όποιος βλέπει ότι συμπιέζεται στον υπολοχαγό ερμηνεύεται με ταπείνωση και προσβολή. Όσο για το τι αφαιρείται πατώντας, δεν υπάρχει τίποτα λάθος με αυτό και μπορεί να ερμηνευθεί από μια κακή γυναίκα ….

…Και όποιος βλέπει ότι περπατάει στα χέρια του ή έχει ψυχή, και αν ο τύπος του δεν είναι επιβλαβής, τότε δεν υπάρχει τίποτα λάθος με αυτό, και αν είναι επιβλαβές, τότε δεν είναι καλό ….