Όλος ο γάμος : Σε ένα όνειρο, εάν ένα άτομο έχει ένα υγρό όνειρο, τότε είναι υποχρεωτικό να πλένει, τότε δεν είναι όραμα…

…Και όποιος βλέπει ότι κάθεται σε ένα χαλί, θα λάβει άνεση και ανύψωση ….

…Όποιος βλέπει ότι βρίσκεται σε δωμάτιο ή δωμάτια, είναι ασφαλής από αυτό που φοβάται και προειδοποιεί, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει: «Και είναι ασφαλείς στα δωμάτια »….

…Και όποιος είδε ότι έδωσε κάτι τέτοιο σε κάποιον, τότε δείχνει τις παραχωρήσεις σε εκείνο το μέρος εκείνο το έτος και άλλοι υποδεικνύουν ένα αίτημα επιβίωσης ….

…Ο Αδάμ, ειρήνη σε αυτόν, που είδε σε ένα όνειρο και είχε αμαρτήσει, θα μετανοήσει από αυτό . Ίσως το όραμά του να δείχνει τον πατέρα ή τον σουλτάνο . Και όποιος βλέπει ότι σκοτώνει τον Αδάμ, ειρήνη σε αυτόν, προδίδει τον Σουλτάνο, ή υπακούει τους γονείς του ή τον δάσκαλό του . Και όποιος βλέπει τον Αδάμ, ειρήνη σε αυτόν, σε ένα συγκεκριμένο σώμα, θα λάβει εντολή εάν είναι κατάλληλος για αυτό, και αν δει ότι έχει μιλήσει γι ‘αυτόν, θα ενημερωθεί . Και ειπώθηκε : Όποιος είδε αίμα, ειρήνη σε αυτόν, εξαπατήθηκε από τα λόγια ορισμένων από τους εχθρούς του, τότε ο Θεός Παντοδύναμος επέστρεψε σε αυτόν μετά από λίγο . Και όποιος έγινε Αδάμ, ειρήνη σε αυτόν, ή ο σύντροφός του, εάν ήταν κατάλληλος για την προεδρία, θα το έπαιρνε, και αν ήταν μελετητής, οι άνθρωποι επωφελήθηκαν από τις γνώσεις του . Ή κέρδισε μια σημαία που κανείς άλλος δεν μπορούσε να ταιριάξει. Ίσως το όραμα του Αδάμ, ειρήνης σε αυτόν, έδειξε το προσκύνημα και τη συνάντηση των αγαπημένων προσώπων, ή τον μεγάλο αριθμό παιδιών, ή την ίντριγκα και την απάτη, και τη συμβίωση κάποιος που δημιουργεί δηλητήρια ή ζει από την πρόκληση δαιμόνων και μιλάει στη γλώσσα του . Ίσως το όραμά του να υποδεικνύει το τραχύ φόρεμα ή το κλάμα, ή την ενόχληση των οραματιστών όσον αφορά το φαγητό, το μακρινό ταξίδι, ή τους υπηρέτες και την προσκύνηση των βασιλιάδων . Και όποιος βλέπει τον Αδάμ, ειρήνη σε αυτόν, είναι σε καλή κατάσταση, αυτό θα είναι μεγάλο καλό γι ‘αυτόν ….

…Και όποιος βλέπει ότι κάθεται σε μια βάρκα ενώ το σκάφος ταξιδεύει στη θάλασσα και φοβάται αυτόν, δείχνει ότι είναι κοντά στον βασιλιά όσο και το σκάφος, και αν δει ότι είναι εναντίον αυτού τότε η έκφρασή του είναι εναντίον του ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει πατήσει μια γυναίκα, θα πρέπει να συλλάβει από αυτόν και να γεννήσει ένα παιδί ….

…Ποιος είναι ο λόγος που τόσες πολλές εκφράσεις παροτρύνουν να γνωρίζουν τα ονόματα εκείνων που ανταποκρίνονται στο όραμα; Αυτή είναι μια σημαντική ερώτηση, και έχει να κάνει και με τον ερωτητή. Επειδή ορισμένοι από τους ερωτηθέντες μπορεί να ντρέπονται όταν ρωτούν για ονόματα και δεν ξέρω γιατί αυτή η αμηχανία και το ζήτημα δεν είναι τίποτα περισσότερο από ένα όνειρο; Όσον αφορά τον λόγο, ο λόγος για την ερώτηση από τους εκφραστές σχετίζεται με τη σχέση της απάντησης στην έκφραση, καθώς τα ονόματα έχουν σχέση και επηρεάζουν αρνητικά ή θετικά με την έκφραση του οράματος, και ο Αγγελιοφόρος, μπορεί ο Θεός προσευχές και ειρήνη σε αυτόν, του άρεσε η αισιοδοξία σχετικά με τη σημασία ορισμένων ονομάτων στην πραγματικότητα, αλλά διέταξε να αλλάξουν κάποια ονόματα σε άλλα με καλύτερο νόημα και νόημα, και αυτό αναφέρθηκε από αυθεντικούς τρόπους από αυτόν, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει Του ειρήνη, και από την άποψη της έκφρασης, αυτός, η ειρήνη και οι ευλογίες είναι πάνω του, ανέφεραν μια αδύναμη αλυσίδα αφήγησης στο Σουντ του Ιμπν Μάχα με την αλυσίδα μετάδοσής του στην εξουσία του Anas ibn Malik είπε : Αυτός , ειρήνη και ευλογίες είναι επάνω του, είπε : ((Τους θεωρούσαν με τα ονόματά τους, και τα έφτιαξαν με το νόημά τους, και το όραμα για τον πρώτο παροδικό )) Ο Ibn Majah το περιέγραψε στο βιβλίο «Το όραμα του οράματος» για το τι όραμα εκφράζει και τι σημαίνει λέγοντας : Θεωρούνται από τα ονόματά τους, δηλαδή αντλούν την ερμηνεία τους από τα ονόματα που αναφέρονται στο όραμα. Κουρασμένος, τότε αρχίζει να κουράζεται, ή βλέπει μια Δύση, τότε θεωρεί τον ανήθικο άνθρωπο να τον ονομάσει στην hadeth και ούτω καθεξής . Τι σημαίνει λέγοντας : (( Kanawha Pkinaha )) , που της έδωσε ένα παράδειγμα εάν μέσω του Tamoha, προέρχεται από το ρητό : Knyt για αυτό και Knut τον αν γράψει για κάποιον άλλο, και αυτό το hadits ανέφερε τον μελετητή Shaykh al – Albaani Το έλεος του Παντοδύναμου Θεού σε έναν αδύναμο Sunan Ibn Majah [ r 315_ h 849] Και το συμβόλιζε λέγοντας : Αδύνατο, και ο Sheikh Muhammad Fu’ad Abd al-Baqi – Muhaqqiq του Sunan Ibn Majah – αφού το έδωσε στον Ibn Majah’s αλυσίδα μετάδοσης, στο Zuaid : Στην αλυσίδα μετάδοσής του είναι ο Yazid ibn Aban al-Raqashi, και είναι αδύναμος, και σε κάθε περίπτωση δεν έχουμε τύχη στη συζήτησή μας για παραδείγματα ορισμένων από τα οράματα που ο Άγιος Προφήτης, μπορεί ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, πέρασε μερικά οράματα, χρησιμοποιώντας την ένδειξη των ονομάτων σε ορισμένα οράματα, η οποία επιβεβαιώνει την ορθότητα της προσέγγισης ορισμένων από τους εκφραστές εάν ρωτούσαν για ονόματα μερικές φορές, και από αυτό το χαντίτ : Ο Anas bin Malik είπε : Ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ειρήνη και ευλογίες επάνω του, είπε : (( I είδα μια νύχτα όταν ο κοιμώμενος βλέπει σαν να είμαι στο σπίτι του Ουκμπά μπιν Ράφι ). Χάσαμε τον Ratab Ibn Tab – έναν άνδρα από τη Madinah – και ανέφερα το κείμενο του Χαντίθ και την αποφοίτησή του στο ( σελ. 50), και εξήγησα ότι ο Αγγελιοφόρος, η ειρήνη και οι ευλογίες του Θεού είναι σε αυτόν, είναι το πρώτο εμπόδιο για η τιμωρία και ανύψωσε το υψόμετρο , Και είναι από την παραγωγή των ονομάτων όπως είναι μεταξύ ….

…Κύκλος : Οι έννοιες με τις οποίες βγαίνουμε από αυτήν τη μορφή έχουν αρνητικές έννοιες, καθώς περιστρέφονται μεταξύ της εξαπάτησης, της εξαπάτησης και της απάτης, και αυτό που είναι γνωστό ως τύλιγμα, στροφή, έλλειψη ειλικρίνειας και διαφάνειας και αυτό το νόημα ήρθε ρητά στα ακόλουθα κείμενα , ο Παντοδύναμος λέγοντας: (… βιάζονται μαζί τους λέγοντας ότι φοβόμαστε ότι θα μας πλήξουν τον κύκλο ..) Al – πίνακας 52 και ο Παντοδύναμος είπε ( και εκφράστε τι να πάρετε και να περάσετε ερωτευμένοι μαζί σας κρύβοντας τους κύκλους που κάνουν κακό ..) μετάνοια 98 και ο Παντοδύναμος είπε (.. κυκλώνουν άσχημα και η οργή του Θεού πάνω τους και τους καταράστηκε ..) Al – Fath 98…

…Και όποιος είδε τον Ομάρ, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του, ο Ιμπν Σιρίν είπε ότι θα ήταν καλής συμπεριφοράς και ειπώθηκε ότι θα ήταν μακροχρόνιος και αρετή λέγοντας ότι η αλήθεια ήταν αποτελεσματική για το καλό, καταστροφικό ψέμα και ίσως ευλογία την περιήγηση στο παλιό σπίτι ….

…Και μερικοί από τους εκφραστές είπε ότι αυτό δείχνει τη σοφία για να πούμε του, μπορεί ευλογίες και ειρήνη σε αυτόν, ότι κάποια ποίηση είναι για τη σοφία, και αν δεν υπάρχει τίποτα σε αυτό, τότε το ρητό είναι πλαστών και παραποιημένων για το Παντοδύναμος λέγοντας: « Και οι ποιητές ακολουθούνται από τους εξαπατημένους. Δεν είδατε ότι περιπλανιούνται σε κάθε κοιλάδα . ~…

…Το δέντρο του ροδιού : ένας άντρας που έχει θρησκευτικό και κόσμο, και τα αγκάθια του τον εμποδίζουν από την αμαρτία, και κόβει το ρόδι κόβοντας τη μήτρα . Και αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Είδα ότι λέγοντας : Αν θέλετε να είμαι καλά από την ασθένειά σας, μην το πάρετε ούτε το φάτε , έτσι ο Ιμπν Σιρίν είπε : Μάλλον, αυτό δείχνει ότι τρώτε ελιές, γιατί ο Θεός Ο Παντοδύναμος είπε : «Οι ελιές δεν είναι ούτε ανατολίτικες ούτε δυτικές »….

…Ο Jaafar Al-Sadiq είπε ότι όποιος είδε τον Αδάμ, ειρήνη σε αυτόν, εάν ο λαός του πλήττει την κυριαρχία και τη μεγάλη κηδεμονία του Παντοδύναμου λέγοντας, ~ Θα κάνω στη γη τον διάδοχό του. ~ Και αν ο λαός του δεν μετανοούσε για τον Παντοδύναμο λέγοντας, ~ Στη συνέχεια μετανοήστε και καθοδηγήστε τον .~…

…Ο Al-Kirmani είπε: «Όποιος βλέπει ότι είναι φυγάς και δεν ξέρει ποιος δραπετεύει, τότε θα ευλογηθεί με μετάνοια για τον Παντοδύναμο λέγοντας: « Φύγε στον Θεό, γιατί έχεις μια σαφή προειδοποίηση. ~ Και αν ξέρει το θέμα από το οποίο δραπετεύει, τότε είναι ασφαλής από το φόβο εξαιτίας του Παντοδύναμου λέγοντας: ~ Έτσι έφυγα από σένα όταν σε φοβόμουν, οπότε ο Κύριος μου μου έδωσε κρίση. » Και όλα αυτά που ξεφεύγει ένα άτομο από αυτόν από ό, τι ο ίδιος δεν βλέπει το αίτημά του είναι μια νίκη για τον ήθελε μαθητή ….

…Και όποιος βλέπει ότι επαινεί τον Θεό Παντοδύναμο, θα απελευθερώσει τις ανησυχίες του και θα αποκαλύψει τη θλίψη και την ατυχία του από αυτόν για τον Παντοδύναμο λέγοντας: « Αν δεν ήταν επειδή ήταν μεταξύ των δοξασμένων», ο στίχος, και ειπώθηκε ότι η λατρεία βασίζεται σε πέντε πτυχές της προσέγγισης του Θεού, της διεξαγωγής ενάρετων τρόπων, της παροχής συμβουλών στους βασιλιάδες, των καλών ειδήσεων, της σωτηρίας και της νίκης επί των εχθρών ….

…Και όποιος βλέπει ότι διαβάζει το πρόσωπο μιας εφημερίδας που θα κληρονομήσει, και αν διαβάσει την πλάτη του, τότε πρέπει να έχει ένα χρέος λόγω του Παντοδύναμου λέγοντας: « Διαβάστε το βιβλίο σας. Αρκείστε σήμερα μαζί σας. » Αν βλέπει τον εαυτό του έξυπνο στην ανάγνωση ότι, θα αποκτήσουν μια εντολή και χρήματα. Εάν μια γυναίκα το δει αυτό, τότε κερδίζει ένα σύνολο στη σύνταξή της ….

…Στο όραμα των αγγέλων, ειρήνη επάνω τους, άκουσα τον Abu Al-Fadl Ahmed bin Imran Al-Harawi στη Μέκκα, το οποίο φρουρούσε ο Θεός Παντοδύναμος . Είπε: Άκουσα τον Abu Bakr bin al-Qari να λέει : Άκουσα τον Abu Bakr Jaafar bin Al-Khayyat, ο Sheikh Al-Saleh να λέει : Είδα τον Προφήτη, να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, να κάθεται μαζί του στον ύπνο, ομάδα φτωχών ανθρώπων, γεμάτη μυστικισμό. Χύνουν νερό στα χέρια των φτωχών και πλένουν τα πόδια τους. Όταν με έφτασαν, απλώνω το χέρι μου, και μερικοί απ ‘αυτούς είπαν ο ένας στον άλλο : Μην ρίχνετε νερό στα χέρια του, γιατί δεν είναι μεταξύ αυτών. Είπα, Ω Αγγελιοφόρος του Θεού, αν δεν είμαι ανάμεσά τους, τότε τους αγαπώ, οπότε ο Προφήτης, ειρήνη και ευλογίες είναι σε αυτόν, είπε ότι ο πιστός είναι με αυτόν που αγαπώ. Στα χέρια μου μέχρι να τα πλένω . Ο καθηγητής Abu Saad, ο Θεός μπορεί να είναι ευχαριστημένος μαζί του, είπε : Το να βλέπεις τους αγγέλους στον ύπνο αν είναι γνωστοί και αισιόδοξοι, δείχνει την εμφάνιση κάτι στο οραματισμό, την υπερηφάνεια, τη δύναμη, τα καλά νέα και τη νίκη μετά από μια αδικία ή τη θεραπεία μετά από ασθένεια , ή ασφάλεια μετά από φόβο, ή ευχαρίστηση μετά από κακουχίες, ή πλούτο μετά από φτώχεια ή Φαράι μετά από αγωνία . Και απαιτεί από τον ιδιοκτήτη του να εκτελέσει το Χατζ ή να εισβάλει, και μαρτύρησε ….

…Όσο για τις δύο χιλιάδες, δεν επαινούνται . Όσον αφορά τις τρεις χιλιάδες, δείχνει το θρίαμβο και τη δύναμη του Παντοδύναμου λέγοντας, ~ Τρεις χιλιάδες άγγελοι δηλητηριάζονται .~ Όσον αφορά τις τέσσερις χιλιάδες, δείχνει νίκη και νίκη . Όσον αφορά τις πέντε χιλιάδες, είναι μια ευλογία και χαρά για τον Παντοδύναμο λέγοντας « πέντε χιλιάδες »….

…Και όποιος βλέπει σαν να προσεύχεται στον Κύριό του στο σκοτάδι, τότε θα σωθεί από την αγωνία του Παντοδύναμου λέγοντας: « Έτσι φώναξε στο σκοτάδι. ~Ο στίχος και η καλή παραδοχή είναι απόδειξη της νίκης για τον Παντοδύναμο λέγοντας, ~ Θυμήθηκαν πολύ τον Θεό και κέρδισαν ~τον στίχο ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει ένα βαρύ σπαθί στο χέρι του που δεν μπορεί να φέρει, τότε είναι μια ομιλία με την οποία δεν έχει δύναμη, και αν υπάρχει εσοχή σε αυτό, τότε είναι ανίκανος για το τι εννοεί λέγοντας αυτό που θέλει ….

…Ο Jaber al-Maghribi είπε : Ο ήλιος διασχίζει τη μητέρα και απέδειξε ότι λέγοντας τον Παντοδύναμο στην ιστορία του Ιωσήφ, ειρήνη σε αυτόν, « Είδα έντεκα αστέρια, τον ήλιο και το φεγγάρι, τα είδα να προσκυνήσουν σε μένα . ~…

…Όσον αφορά την προειδοποίηση, δείχνει αγάπη γιατί μόνο εκείνοι που αγαπούν επιπλήττονται επειδή μερικοί από αυτούς λένε : Καμία επίπληξη δεν είναι εκτός από εκείνους που αγαπώ και όχι σε εκείνους που δεν τους αρέσουν ….

…Σχετικά με τον Wahab bin συναγερμό ότι ο Nebuchadnezzar μετά τα ερείπια της Ιερουσαλήμ και υποστήριξε τα παιδιά του Ισραήλ σε επτά χρόνια, η άποψη σε ένα όνειρο, ένα υπέροχο όραμα της αύρας του συγκέντρωσε ιερείς και Alhzar και τους ρώτησε για το όραμά του ότι , είπαν : στον Iqsa ο βασιλιάς του είπε ακόμη και Ptooelha , είπε : Το ξέχασα αλλά δεν το είπα σε τρεις μέρες, οι άνθρωποι που σε σκότωσαν για το Akrkm φοβήθηκαν και ο Glenn από το φεστιβάλ του άκουσε ότι ο Daniel – ειρήνη σε αυτόν – και είναι στη φυλακή, είπε ο δεσμοφύλακας : Πηγαίνετε στο ‘αυτόν , να του πω : ότι εδώ ένας άνθρωπος που έχει γνώση σας το όραμα και την ερμηνεία πήγε να του πει Aftlbh όταν μπήκε δεν υποταχθεί σε αυτόν και είπε προς αυτόν : αυτό που εμπόδισε από την προσκύνηση των ναρκών; Είπε : Ο Θεός μου έδωσε γνώση, με δίδαξε και με διέταξε να μην προσκυνήσω σε κανέναν άλλο , οπότε του είπε σύντομα : Αγαπώ αυτούς που εκπληρώνουν τις διαθήκες τους στους άρχοντες τους , οπότε μου είπε για το όραμά μου , έτσι ο Ντάνιελ είπε αυτός : Είδα ένα μεγάλο είδωλο με τα πόδια του στο έδαφος και το κεφάλι του στον ουρανό , πάνω από το χρυσό, τη μέση του αργύρου, και το κάτω μέρος του από χαλκό Και το πόδι του από σίδηρο και τα πόδια του από πηλό, έτσι ενώ ήσουν Κοιτάζοντάς τον, σου άρεσε η ομορφιά του και η στεγανότητα της δημιουργίας του, ο Θεός τον πέταξε με μια πέτρα από τον ουρανό και έπεσε στην κορυφή του κεφαλιού του μέχρι να το συνθλίψει και ο χρυσός, το ασήμι, ο χαλκός και ο σίδηρος του αναμίχθηκαν μέχρι φανταζόσασταν ότι αν οι άνθρωποι και τα τζιν συναντήθηκαν για να ξεχωρίσουν κάποια από αυτά από άλλα, δεν θα μπορούσαν να το κάνουν αυτό. Στην πέτρα που του ρίχτηκε, υψώθηκε, μεγεθύνθηκε και εξαπλώθηκε μέχρι να γεμίσει ολόκληρη τη γη , έτσι ώστε να είδατε τίποτα άλλο από την πέτρα και τον ουρανό , οπότε είπε : Το όραμα που είδα ήταν αληθινό, λοιπόν, ποια είναι η ερμηνεία του; Ο Ντάνιελ είπε : Όσον αφορά το είδωλο, υπάρχουν διαφορετικά έθνη στην αρχή του χρόνου και στη μέση του και στη μέση του και στο τέλος , και για την πέτρα με την οποία ρίχτηκε ένα είδωλο, είναι μια θρησκεία στην οποία ο Θεός ρίχνει αυτά τα έθνη στο τέλος του χρόνου, τότε θα τα δείξει σε αυτούς, οπότε ο Θεός στέλνει έναν αναλφάβητο προφήτη από τους Άραβες, έτσι ώστε τα έθνη και οι θρησκείες να ρίχνονται σε αυτό καθώς έχω δει την πέτρα να ζαλίζει τους τύπους των ειδώλων Και αυτό εμφανίζεται στις θρησκείες και τα έθνη, όπως έχω δει την πέτρα να εμφανίζεται σε όλη τη γη , οπότε ο Θεός εξετάζει την αλήθεια μαζί της, το ψέμα χάνεται μαζί του, καθοδηγεί τους λαούς της παραπλάνησης, διδάσκει τους αναλφάβητους από αυτόν, ενισχύει τους αδύναμους , ενισχύει την ταπείνωση μαζί του και υποστηρίζει τους αδύναμους . Σε ένα άλλο μυθιστόρημα : για τον Wahab bin alarm , και στο οποίο ο Nebuchadnezzar ήταν η άποψη ενός οράματος, ενώ του άρεσε ποια γνώμη ήταν η γνώμη για κάτι που τραυματίζει τον Vonsah, που ονομαζόταν Daniel και Ananias και Azaria και Mahil των στελεχών των προφητών, αυτός είπε : Πες μου για το όραμα που είδα και μετά έχω γίνει κάτι που μου άρεσε η Vonsaneha , τι αυτή; Είπαν για τον : Πείτε μας με Ptooelha να σας ενημερώσουμε , είπε : Τι δεν τους αναφέρω, αν μου πείτε να Ptooelha Onzaan Octavkm , πήγαν έξω από αυτόν, που ονομάζεται Θεός και Astgathua, και προσεύχονται για αυτόν και του ζήτησε να Διδάξτε τους Voalmanm, ο οποίος του ζήτησε Fjah είπαν να τον : είδα ένα άγαλμα; Είπε : Έχετε δίκιο . Είπαν : Τα πόδια και τα πόδια του είναι από πηλό, τα γόνατά του και τους μηρούς του από χαλκό, το στομάχι του από ασήμι, το χρυσό του στήθος και το κεφάλι και το λαιμό του από σίδηρο; Είπε : Πιστέψατε . Είπαν : Ενώ τον κοιτάζεις, σου άρεσε και ο Θεός του έστειλε ένα βράχο από τον ουρανό, οπότε τον συνάντησε. Είπε : Έχετε δίκιο , οπότε ποια είναι η ερμηνεία του; Είπαν : ερμηνεία που είδατε ότι ο Βασιλιάς των Βασιλέων ήταν κάποιος Άλλεν βασιλιάς κάποιων , και μερικοί από αυτούς ήταν ο καλύτερος βασιλιάς κάποιων , και μερικοί ήταν περισσότερο βασιλιάς κάποιων ήταν ο πρώτος βασιλιάς της κεραμικής, ένας αδύναμος και ο Όλινχ , τότε ήταν πάνω από το χαλκό είναι το καλύτερο από αυτό και περισσότερο , και μετά ήταν πάνω από το ασήμι χαλκού που είναι καλύτερο από αυτό και καλύτερο , τότε υπήρχε πάνω από ασήμι, χρυσός, ο οποίος είναι καλύτερος από ασήμι και καλύτερος , τότε ο σίδηρος ήταν δικός σας, επειδή αυτός ήταν πιο ισχυρός και πιο αγαπητός από ότι ήταν πριν από αυτόν , και ο βράχος που είδατε τον έστειλε ο Θεός από τον ουρανό, οπότε η ακρίβειά του ήταν ένας προφήτης τον οποίο ο Θεός τον πούλησε από τον ουρανό, έτσι ώστε όλα χτύπησαν και το θέμα ήρθε σε αυτόν . . Και σε μια άλλη αφήγηση : ο Ντάνιελ και οι σύντροφοί του είπαν στον Μπαχτάσαρ : Είδα και άλλα και του το είπαν , οπότε είπε : Έχετε δίκιο , είπαν : Το διασχίζουμε για εσάς . Όσο για το είδωλο του οποίου το κεφάλι είδατε από χρυσό, είναι ιδιοκτησία σας τόσο καλό όσο ο χρυσός , και κατείχε ολόκληρη τη γη , και ο λαιμός είναι παρόμοιος με αυτό. Ο βασιλιάς του γιου σου μετά τον δικό σου, οπότε η κατοχή του θα είναι καλή και όχι σαν χρυσό , και για το στήθος του που είναι από σίδηρο, είναι ο βασιλιάς του λαού της Περσίας, που κατέχει μετά τον γιο σου, έτσι η κατοχή τους θα να είναι δυνατός σαν σίδηρος , και για τα χιούμορ του, πηγαίνει στον βασιλιά του λαού της Περσίας και ο λαός αμφισβητεί τον βασιλιά σε κάθε χωριό έως ότου ο βασιλιάς θα βασιλεύει για την ημέρα και δύο ημέρες μήνα και δύο μήνες, και στη συνέχεια σκοτώνει Όχι οι άνθρωποι έχουν τη δύναμη σε αυτό, καθώς δεν ήταν η δύναμη του φετίχ στα δύο άτομα της κεραμικής , ενώ είναι όπως και ο Θεός που έστειλε – ο Παντοδύναμος – ένας προφήτης της γης των Αράβων Vozarh στους υπόλοιπους ανθρώπους της Περσίας και του υπόλοιπου βασιλιά του γιου σου , και σου και καταστράφηκε και Οχλχ για να μην τον κρατήσει τίποτα καθώς ο βράχος ήρθε και κατέστρεψε το είδωλο ….

…Η αγάπη είναι μια καταστροφή σε ένα όνειρο, οπότε όποιος βλέπει τον εαυτό του ως εραστή πάσχει . Ο εραστής είναι αυτός που λαχταρά τη δικαιοσύνη ή την ανηθικότητα . Η αγάπη στην καρδιά είναι μια δοκιμασία για τον ιδιοκτήτη της, και αν βλέπει μια φιντάνα στην καρδιά του, τότε είναι αγάπη . Και αν δει έναν άντρα, του λέει : Σ ‘αγαπώ, τότε τον μισεί . Η αγάπη είναι θέμα θλίψης, γιατί όποιος βλέπει ότι είναι εραστής έχει θλίψη και θλίψη, και ότι οι εραστές ανησυχούν και λυπημένοι . Η αγάπη είναι μια δοκιμασία, ενώ το ξύπνημα και η φήμη απαιτούν τη συμπάθεια των ανθρώπων για αυτήν και η αγάπη υποδηλώνει τη φτώχεια και το θάνατο για τον άρρωστο . Ίσως ο θάνατος σε ένα όνειρο έδειξε αγάπη . Το σιδέρωμα και το κάψιμο σε ένα όνειρο είναι πάθος . Η είσοδος στον Παράδεισο σε ένα όνειρο σχετίζεται με τον αγαπημένο, όπως και η είσοδος στον Κόλπο της Φωτιάς είναι μια διαίρεση, και το πάθος και η αγάπη είναι αμέλεια και έλλειψη θρησκείας . Δείτε επίσης την αγάπη ….

…Αποφασίθηκε για κάποιον που ήθελε να δει ένα καλό όραμα να κάνει μερικούς τρόπους πριν κοιμηθεί, για παράδειγμα, ή να φέρει κάποια παράξενα; Έχει ήδη αναφερθεί ότι ορισμένοι από τους άρρωστους έχουν κάνει ένα τέτοιο λάθος , γιατί όταν ο ίδιος είναι ένα συγκεκριμένο άτομο , για παράδειγμα , και η κατάστασή του επιδεινώνεται από τα λόγια εκείνων που αυξάνουν την ασθένεια με τις περιγραφές τους σε αυτόν, όπως λέει και τους : Ma’oun , με μια ψυχή . . . Κλπ , γι ‘αυτό η κατάσταση μπορεί να ωθήσει τον ιδιοκτήτη του μέχρι να αρχίσει να ζητήσει μια θεά για να δείτε ένα όνειρο μέσα από την οποία ο ίδιος ξέρει τι η κατάστασή του είναι , και αυτός μπορεί να σκεφτεί για εκείνον που τον προκάλεσε σε αυτή την κατάσταση , είτε από μάγισσες , ή από ένα εφηβικό , και βλέπει στον ύπνο , και συχνά το βλέπει ως όνειρο σωλήνα – Και η περίπτωση είναι αυτό – αλλά μπορεί να έχουμε ένα άτομο που δεν πάσχει από οποιοδήποτε παθολογικό σύμπτωμα , έτσι οι μελετητές της έκφρασης ανέφεραν σε ένα θέμα που έχει ήθος, συμπεριλαμβανομένων : να είναι ειλικρινείς στην ομιλία και την προφορά , στον ύπνο σε ένα φως , στην δεξιά πλευρά , και να απαγγείλει ένα σούρα όταν κοιμάται : (και ο ήλιος να διευκρινιστούν ) (1), και Sura ( και νύχτα, αν θολή ) (1), Surat : σύκα , ειλικρίνεια και Almaoztin , αυτό όσον αφορά το Κοράνι , δεν βρήκα στοιχεία για αυτήν την κατανομή αυτού του φράχτη , και διέταξα άλλες εκκλήσεις για αυτό το αίτημα : ( Ω Αλλάχ, ζητώ καταφύγιο από εσάς από κακά όνειρα Και ζητώ καταφύγιο από τον χειρισμό του διαβόλου στο ξύπνημα και στον ύπνο , Ω Θεέ , Σας ζητώ ένα όραμα καλής, ειλικρινής, χρήσιμης και αξέχαστης . Ω Θεέ μου , δείξε μου τι αγαπώ στο όνειρό μου ) «1». Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η καθαρή ικεσία ενός ατόμου είναι κοντά στην απάντηση , ειδικά εάν κάνει πράγματα που κάνουν την κλήση να απαντηθεί, όπως : να είναι νόστιμο στο φαγητό, να μην πίνει ή να τρώει τίποτα εκτός από καλό , να επιμείνει στον Θεό ικεσία , και να επαιτούν αυτόν με εκατό συνταγές, αυτό είναι κατάλληλα γι ‘αυτόν να απαντήσει – κυρίως – Αν υπήρχε ένα μακρύ ταξίδι ανάγκη από μια υπερβολή στα ρούχα και μορφή , και δεν βρήκα τίποτα από την Sunnah να υποστηρίξει αυτή την ικεσία που έδωσε ο Ιμπν Χάτζαρ κατά τη διάρκεια της κατάκτησης , τότε δεν είναι τίποτα άλλο από μια προσευχή , και ένα άτομο καλεί τον Θεό με τι . Ο Θεός το ανοίγει, ίσως αυτό που φλέβει ο Ibn Hajar από αυτήν την πόρτα ….

…Σπάνια αφηγήθηκε αληθινός δεσμός συνδεδεμένος με την ομάδα που είπε ότι μπήκε ο Hamza Ibn Habib Zayat τον βρήκε να κλαίει και είπα τι σε κάνει να κλαίνε, είπε και πώς να μην κλαίω και είδα στο όνειρό μου αν προσφέρω στον Θεό τον Παντοδύναμο απόψε, είπε για μένα, Χάμζα, διάβασε το Κοράνι όπως δίδαξε ο Βότμπτ να στέκεται, μου είπε , Ω Χαμάζ, καθίστε, αγαπώ τους ανθρώπους του Κορανίου. Τότε μου είπε, «Αναφέρετε, και διάβασα μέχρι να φτάσω στη Σουράτ Τάχα». Είπα, ~Τυλίχτηκα, και σε διάλεξα.~ Μου είπε: Μεταξύ και σας επιλέξαμε. Τότε μου είπε, «Διαβάστε, οπότε διάβασα έως ότου έφτασα στο Surah Yassin». Τότε είπε: «Ανακουφίστε τον Παντοδύναμο, τον πιο Ελεήμων, αυξάνοντας την ευθύνη. Ο Θρόνος είναι επίσης οι αναγνώστες που διαβάζουν, τότε ζήτησε ένα βραχιόλι, έτσι με έκανε ευτυχισμένο, οπότε ο Παντοδύναμος το είπε αυτό διαβάζοντας το Κοράνι και μετά σε μια περιοχή που μου είχε νόημα, τότε ο Παντοδύναμος το είπε αυτό με τη νηστεία σας κατά τη διάρκεια της ημέρας, στη συνέχεια ζήτησε ένα στέμμα και με στέφτηκε μαζί του, τότε το είπε αυτό διαβάζοντας το Κοράνι στους ανθρώπους, Hamzah, μην αφήσετε μια λήψη, εννοώ κατηγορώντας την ευθύνη, γιατί το κατέβασα, έτσι κατηγορώ με αν κλαίω .)…

…Όποιος το βλέπει σαν να αγωνίζεται για χάρη του Θεού : τότε θα αγωνιστεί σκληρά για τα παιδιά του και θα αποκτήσει καλό και ευρύ για τον Παντοδύναμο λέγοντας : ~ Βρίσκει μεγάλες και μεγάλες πληγές στη γη .~…

…Και όποιος είδε σαν να είχε ξεχάσει τον έπαινο, έγινε στενοχωρημένος και φυλακίστηκε για μεγάλο χρονικό διάστημα για την ιστορία του Γιουσέφ, ειρήνης σε αυτόν, και ίσως αυτό έδειχνε την παραμέληση της υπακοής στον Παντοδύναμο λέγοντας: ~ Ξέχασαν τον Θεό και τους ~…

…Οι φύλακες, είναι οι αξιότιμοι συγγραφείς των αγγέλων . Και σε ένα όνειρο, είναι ειλικρινείς μελετητές . Και ειπώθηκε : Όποιος είδε τους αξιότιμους συγγραφείς να κηρύσσονται σε αυτόν τον κόσμο και στο μέλλον, και να σφραγίζει γι ‘αυτόν στον Παράδεισο αν ήταν ευσεβής, και αν δεν ήταν, τότε πρέπει να προσέχει τον Θεό Παντοδύναμο λέγοντας : ( Και πρέπει να κρατήσετε οι αξιότιμοι συγγραφείς που ξέρουν τι κάνετε )….