…Η θάλασσα : Όσον αφορά τη θάλασσα, αναφέρεται σε όλους όσους έχουν εξουσία πάνω στη δημιουργία, όπως βασιλιάδες, σουλτάνοι, συλλέκτες, κυβερνήτες, μελετητές, αφέντες και πνεύματα για τη δύναμή του και τον μεγάλο κίνδυνο, καθώς και τη λήψη και τη δωρεά του και τα χρήματά του και τις γνώσεις του για το νερό του, και κατευθύνει τους άντρες του ή τις δυνάμεις του ή τα επιχειρήματα και τις εντολές του, τα ψάρια του είναι υπήκοοι του, οι άντρες του είναι τα προς το ζην και τα χρήματά του ή τα θέματα και η ηγεσία του, και τα ζώα του Βοηθοί και μαθητές του, τα πλοία του , οι στρατιώτες του, οι κατοικίες του, οι γυναίκες του, οι διαχειριστές του, το εμπόριό του, τα καταστήματα, τα βιβλία, τα Κορά, και η νομολογία . Και η θάλασσα μπορεί να δείχνει στον κόσμο και τις φρίκης της ότι κάποιος λατρεύει και χρηματοδοτεί, και φτωχάει έναν άλλο και τον σκοτώνει, και τον κατέχει σήμερα και τον σκοτώνει αύριο, τον προετοιμάζει για σήμερα και τον καταστρέφει μετά από αυτόν . Τα πλοία τους, οι αγορές τους, οι εποχές τους και τα τρέχοντα ταξίδια τους, εμπλουτίζουν τους ανθρώπους και φτωχούς άλλους . Και οι άνεμοι του είναι τα προς το ζην, τα νούμερα, τα ατυχήματά του, τα Τουαρέγκ, οι κάτοικοι του, τα ψάρια του, τα προς το ζην, τα ζώα και τα ζώα του, τα παράσιτά του, τα Τουαρέγκ, οι βασιλιάδες και οι κλέφτες του, και οι ανησυχίες και η καταστολή του . Έχει δύναμη αν αυτό είναι το καλοκαίρι και σε αυτήν τη θάλασσα, ή επιπλέει στη γνώση και αναμιγνύεται με τους μελετητές, ή επεκτείνεται σε χρήματα και εμπορεύεται στο βαθμό του επαίνους του στη θάλασσα και τη δύναμή του πάνω στο νερό, και αν αυτός βυθίζεται στην κατάστασή του και δεν πεθαίνει όταν πνίγεται, ούτε χτυπιέται, ή σε κατάσταση αγωνίας, πλέει ενώ βρίσκεται σε αυτό. Και από το ρητό τους ότι πνίγηκε σε αυτόν τον κόσμο και πνίγηκε στην ευδαιμονία και τη γνώση, και με την εξουσία, και αν κάτι πεθάνει, πνίγει, αλλοιώνει το χρέος του και η πρόθεσή του είναι λάθος για ό, τι απαιτείται, για να ανταποκριθεί στο γέννηση και πνιγμός . Αλλά αν μπήκε ή κολυμπήθηκε μέσα στο χειμώνα και το κρύο, ή ενώ κουνιζόταν, τον έφερε μια καταστροφή από τον Σουλτάνο, είτε φυλάκιση ή βασανιστήριο, είτε ασθένεια, υγρασία και επιβλαβείς ανέμους, ή θα μπεί σε θανατηφόρα ηρεμία . Εάν πνίγηκε εκείνη τη στιγμή, σκοτώθηκε στο στρατόπεδο του ή το χρέος του είχε αλλοιωθεί σε μια Φίτνα . Και όποιος παίρνει από το νερό του, το πίνει ή το παίρνει, μαζεύει χρήματα από μια δύναμη σαν αυτόν, ή κερδίζει από αυτόν τον κόσμο προς αυτόν . Και όποιος μπαίνει στη θάλασσα και την χτυπά από τον βυθό της, λάσπη ή λάσπη, είναι από τον μεγαλύτερο βασιλιά ή από την εξουσία αυτού του τόπου . Και όποιος κόβει μια θάλασσα ή ένα ποτάμι στην άλλη πλευρά, θα κόψει με ψίθυρο και τρόμο ή από φόβο, και θα σωθεί από αυτό . Και μερικοί από αυτούς είπαν : Αυτός που είδε τη θάλασσα χτύπησε κάτι που περίμενε και όποιος είδε ότι πολεμούσε τη θάλασσα, τότε μπαίνει στο έργο του βασιλιά και είναι απατηλός από αυτό, οπότε αν πίνει όλο το νερό του, αυτός κατέχει τον κόσμο και επεκτείνει τη ζωή του, και χτυπά όπως τα χρήματα του βασιλιά ή τη δύναμή του, ή ο ομόλογός του είναι στην κατοχή του . Αν το έπινε μέχρι να του το αφηγηθεί, τότε λαμβάνει από τον βασιλιά χρήματα με τα οποία χρηματοδοτεί με τη μεγάλη ζωή και τη δύναμή του, και αν αντλήσει από αυτό, αναζητά από τον βασιλιά μια δουλειά και την παίρνει όσο προέρχεται από αυτό. Εάν το έχυνε σε ένα δοχείο, θα έπαιρνε πολλά χρήματα από έναν βασιλιά ή ο Θεός Παντοδύναμος θα του έδινε μια κατάσταση στην οποία θα συλλέγει χρήματα. Η πολιτεία είναι ισχυρότερη, ευρύτερη και πιο ανθεκτική από τη θάλασσα, επειδή είναι το δώρο του Θεού . Και όποιος κάνει μπάνιο από τη θάλασσα, οι αμαρτίες του θα είναι εξιλεωμένοι για αυτόν και η ανησυχία του για τον βασιλιά θα αφαιρεθεί . Και αυτός που περιπλανιέται στη θάλασσα, μένει στις αμαρτίες . Και όποιος βλέπει τη θάλασσα από μακριά, βλέπει τρόμο, και ειπώθηκε ότι κάτι θα έρθει κοντά του που ελπίζει . Είναι καλύτερα να βλέπεις τη θάλασσα ήρεμα από το να έχεις ταραχώδη κύματα ….

Βρήκε τα χρήματα του πατέρα του μέσα από ένα όνειρο 79 – και από το όραμα που συνέβη αυτό που Ibn al-Qayyim αναφερθεί είναι ότι UMAir Μπιν Wahb – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – ήρθε στον ύπνο του και του είπε : Λήψη σε τέτοιες-και- τέτοια και από το σπίτι, μετά σκάψε για να βρει τα χρήματα του πατέρα σου και ο πατέρας του είχε θάψει χρήματα και πέθανε και δεν πρότεινε. Στη συνέχεια, ο Αμίρ σηκώθηκε από τον ύπνο του και το σκάβει, και βρίσκεις τα χρήματα του πατέρα σου , και ο πατέρας του είχε θάψει χρήματα και πέθανε και δεν το πρότεινε, έτσι ο Αμίρ σηκώθηκε από τον ύπνο του, και τον περιφρόνησε καθώς τον διέταξε, έτσι χτύπησε δέκα χιλιάδες dirham και αποκήρυξε πολλά, οπότε πλήρωσε το χρέος του και βελτίωσε την κατάσταση του και την κατάσταση του νοικοκυριού του και αυτό ήταν μετά την ασφάλειά του, και ο νεότερος από τις κόρες του του είπε : Ω Πατέρα του Κυρίου μας, αυτός που μας αγαπούσε για τη θρησκεία του είναι καλύτερος από τον Hubl και την παρηγοριά, και αν δεν ήταν αυτό θα είχε κληρονομήσει αυτά τα χρήματα από εσάς , αλλά τον λάτρευαν για λίγες μέρες. Ο Ibn al-Qayyim είπε : Ο Ali bin Abi Talib al-Qayrawani είπε : Ο Ali bin Abi Talib al-Qayrawani είπε : Αυτό το χαντίθ του Αμίρ και η εξαγωγή χρημάτων σε ένα όνειρο είναι εκπληκτικό από αυτό που είχαμε και είδαμε στην εποχή μας Η πόλη από τον πατέρα μου Μωάμεθ Αμπντουλάχ αλ-Μπαγκανάσι ήταν ένας δίκαιος άνθρωπος, διάσημος για το να βλέπει τους νεκρούς και να τους ρωτάει για τους απουσιάζοντες και να το μεταφέρει στην οικογένειά τους και στους συγγενείς τους έως ότου έγινε διάσημος γι ‘αυτό και πολλούς από αυτόν, οπότε κάποιος θα ερχόταν Του και παραπονιέται ότι ο Χαμάμα πέθανε χωρίς θέληση και έχει χρήματα για να μην τον οδηγήσει στη θέση του, οπότε τον προετοιμάζει για το καλό και καλεί τον Θεό τη νύχτα του για να δει τον περιγραφέντα νεκρό. Και τον ρωτάει για το θέμα Re με αυτό ….

…Τρώγοντας τον είχε καταστραφεί όσο πήρε . Και ειπώθηκε : Η οδήγηση μιας αραβικής καμήλας είναι προσκύνημα, εάν πάρει το άγκιστρο της καμήλας και το οδηγήσει σε μια γνωστή τοποθεσία, τότε δείχνει έναν διεφθαρμένο άνθρωπο της καλοσύνης . Εάν τον οδηγήσει σε άγνωστο δρόμο, θα καθοδηγηθεί από τη διαφθορά . Λέγεται : Το να οδηγείς μια καμήλα με τα ηνία της είναι απόδειξη της υποταγής ορισμένων αρχηγών σε αυτήν . Και όποιος είδε ότι άρμεζε καμήλες, χτύπησε χρήματα από έναν σουλτάνο, γιατί το άρμεζε με αίμα έπληξε απαγορευμένα χρήματα . Και όποιος πιστεύει ότι βάζει μια καμήλα σε ένα στενό μέρος, αλλά αυτή η θέση δεν είναι σε θέση να του, τότε αυτό δείχνει αίρεση . Και όποιος βλέπει ότι μια καμήλα τον αντιμετωπίζει με φόβο, σοβαρότητα και ταπείνωση, ακόμα κι αν είναι εργαζόμενος, θα του επιβληθεί πρόστιμο . Και όποιος βλέπει ότι χτύπησε από καμήλες, θα χτυπήσει χρήματα . Τρώγοντας τον είχε καταστραφεί όσο πήρε . Λέγεται : ιππασία στο αραβικό προσκύνημα καμηλών, η λήψη του Μπούκταμ στην πλάτη της καμήλας και οδήγησε σε μια γνωστή θέση που δείχνει έναν διεφθαρμένο άνθρωπο στη δικαιοσύνη . Εάν τον οδηγήσει σε άγνωστο δρόμο, θα καθοδηγηθεί από τη διαφθορά . Λέγεται : Το να οδηγείς μια καμήλα με τα ηνία της είναι απόδειξη της υποταγής ορισμένων αρχηγών σε αυτήν . Και όποιος είδε ότι άρμεζε καμήλες, χτύπησε χρήματα από έναν σουλτάνο, γιατί το άρμεζε με αίμα έπληξε απαγορευμένα χρήματα . Και όποιος βλέπει ότι βάζει μια καμήλα σε στενό μέρος, αλλά αυτή η θέση δεν μπορεί να το κάνει, τότε δείχνει αίρεση . Και όποιος βλέπει ότι μια καμήλα τον αντιμετωπίζει με φόβο, σοβαρότητα και ταπείνωση, ακόμα κι αν είναι εργαζόμενος, θα του επιβληθεί πρόστιμο . Και όποιος βλέπει ότι χτύπησε από καμήλες, θα χτυπήσει χρήματα…

…Al- Rakhma : Ένα ανόητο άτομο, και κατά τη διάρκεια της ημέρας είναι ασθένεια, και η λήψη του υποδεικνύει την εμφάνιση πολέμου και πολύ αίματος, και αποτελεί απόδειξη για τον ασθενή του θανάτου . Και όποιος είδε πολύ μάρμαρο, μπήκε σε μια πόλη, και η απαγορευμένη απόρριψη του στρατού έπεσε στους ανθρώπους της . Και δείχνει τους ειδωλολάτρες, το πλύσιμο των νεκρών και τους κατοίκους των νεκροταφείων ….

…Ποια είναι η απόφαση για όσους βρίσκονται στο όραμα; Μια αυστηρή προειδοποίηση για όσους ψεύδισαν ήρθε σε ένα όνειρο, κρατώντας τον Μπουχάρι στην πόρτα του Σαχέχ : ψέματα στο όνειρό του, και ένα πόδι στο οποίο πρόσφατα παραδείγματα : Πρώτον : η προθήκη του Ιμπν Αμπάς ότι ο προφήτης ειρήνη είπε : ( από το όνειρο ενός ονείρου που δεν φαίνεται να έχει ανατεθεί να πραγματοποιηθεί μεταξύ του Sairtin και δεν θα το κάνει, και άκουσε μια συνέντευξη με τους ανθρώπους που είχαν με οργή ή φεύγουν από αυτόν, χύνοντας στο αυτί του Alank την ημέρα της Αναστάσεως, και εικόνες εικόνων βασανισμένες και ανατεθεί να το χτυπήσει και όχι Bnafaj )) Αφηγημένος από τον Ahmad και τις γυναίκες από το μυθιστόρημα Qatada, ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί του και ήρθε σε μια άλλη αναφορά από τον Abu Hurayrah : ( Ποιος είπε ψέματα για τα οράματά του ). Το δεύτερο : το χαντίθ του Ιμπάν Umar ότι ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ειρήνη και ευλογίες είναι πάνω του, είπε : ((Είναι το πιο ατυχές από το γούνινο που τα μάτια του βλέπουν αυτό που δεν είδε )) , και στην αφήγηση : (( αυτό που δεν είδε )) και η έννοια : το γούνινο είναι το μεγαλύτερο ψέμα και η ευθύνη The Great Lie . Και τι σημαίνει : Αυτός που ονειρεύτηκε, δηλαδή, στον οποίο του δόθηκε αυτό το όνειρο . Και παρατηρείτε από τα δύο hadits τη σοβαρότητα του βασανισμού του ψεύτη στο όνειρο. Ο λόγος για αυτό εξηγείται από τον Ιμάμ αλ-Ταμπάρι, ο οποίος είπε : Η προειδοποίηση έχει ενταθεί μόνο, αν και το να ξαπλώνεις ενώ ξυπνάς μπορεί να είναι πιο διεφθαρμένο από αυτήν. Όπως μπορεί να είναι μαρτυρία για τη δολοφονία, το hudud ή τη λήψη χρημάτων. Επειδή ψέματα σε ένα όνειρο ψέματα στον Θεό ότι βλέπω τι δεν έχει δει, και ψέματα στον Θεό περισσότερο από το ψέμα στα πλάσματα του στίχου : { Είναι πιο άδικο από αυτόν που επινοεί ένα ψέμα εναντίον του Αλλάχ εκείνους που προσφέρουν στον Κύριο και λένε φωναχτά εκείνοι που είπαν ψέματα στον Κύριό τους, όχι κατάρα του Θεού στους καταπιεστές } [ Κουκούλα : 18] Αντίθετα, το ψέμα στο όνειρο ήταν ψέμα στον Θεό λόγω του Χαντίθ : ((Το όραμα είναι μέρος της προφητείας )) , και τι ήταν μέρος της προφητείας προέρχεται από τον Θεό, και επιστρέφω στη λέξη : (το ank ) ? Και τώρα που είσαι διαλυμένος μόλυβδος, χύνεται στο αυτί του, επειδή η ανταμοιβή είναι η ίδια με το έργο, και εδώ δεν έχω καμία τύχη ότι ο Αγγελιοφόρος, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, στο Χαντίθ είπε : (( Αυτός που ονειρεύεται ένα όνειρο )) και το ονόμασε όνειρο και δεν του ονόμασε όραμα επειδή ισχυρίστηκε ότι είδε και δεν είδε τίποτα, οπότε ήταν ψεύτης και ψέμα. Είναι από τον Σατανά, και ο Αγγελιοφόρος, μπορεί να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, είπε: «Περάστε από εμάς : (Το όνειρο είναι από τον Σατανά )) , και ό, τι είναι από τον Σατανά δεν είναι αλήθεια . Εδώ, δεν υπάρχει τύχη ομοιότητας φωτογράφος ποινής συγκεκριμένα : (( χάπι Vlakhalqgua ή δημιουργία τελετουργίας …)) ομιλία, τιμωρία, που βρίσκεται στο όνειρο που είναι : [ να πραγματοποιηθεί μεταξύ Sairtin ] και η έννοια της σύμβασης μεταξύ του Alsairtin : να γυρίσετε ο ένας στον άλλο, και αυτό είναι συνήθως αδύνατο, και η ομοιότητα Εδώ μεταξύ του φωτογράφου και του ψεύτη στο όνειρό του : ότι το όραμα δημιουργήθηκε από τη δημιουργία του Θεού και είναι μια ηθική εικόνα, έτσι μπήκε στο ψέμα του μια εικόνα που δεν συνέβη, ακριβώς όπως ο φωτογράφος εισήγαγε μια εικόνα που δεν είναι πραγματικότητα, επειδή η πραγματική εικόνα είναι αυτή στην οποία είναι η ψυχή, έτσι ο ιδιοκτήτης της απαλής εικόνας – ο ονειροπόλος – ανέθεσε κάτι ωραίο και Είναι η σύνδεση που εκφράζεται από τη σύμβαση μεταξύ των δύο κριθαριών, και ανέθεσε στον ιδιοκτήτη της πυκνής εικόνας – τον φωτογράφο – ένα σοβαρό ζήτημα, που είναι να ολοκληρώσει αυτό που δημιούργησε με τον ισχυρισμό του φυσώντας την ψυχή, και υπέγραψε και υποσχέθηκε καθένας από αυτούς που θα Θα βασανιστεί μέχρι να κάνει ό, τι του είχε ανατεθεί, ενώ δεν ήταν πράττης, είναι μια μεταφορά για τα βασανιστήρια του καθενός τους πάντοτε, εκτός από το ότι ο Θεός τους έχει έλεος, και αυτή η έμφαση στον ψεύτη στο όνειρό του επειδή είπε ψέματα για το φύλο της προφητείας, και ο φωτογράφος αμφισβήτησε τον Δημιουργό στη δύναμή του…

…Οι στρατηγικές αλλαγές θα οδηγήσουν σε επιτυχία στους επιχειρηματικούς κύκλους . Οι γυναίκες θα βρουν ανταγωνιστές στην κοινωνία και θα καταβληθούν μάταιες και μάταιες προσπάθειες για θέσεις στα πάθη των ανδρών . Όσον αφορά τη λήψη, αυτό δείχνει δυστυχία και αποτυχία εξόφλησης προηγούμενων χρεών ….

…Όσον αφορά το ρύζι, κατακλύζεται με χρήματα, οπότε όποιος βλέπει ότι τρώει ρύζι, μεταφράζεται σε λήψη χρημάτων με κόπωση και δυσκολία, η συλλογή ή η αποθήκευσή του είναι πιο πιθανό επειδή είναι όλο και λιγότερο μαγειρεμένο ….

…Και όποιος βλέπει τον διάβολο, το όραμά του ερμηνεύεται από έναν εχθρό σε αυτόν, έναν ψεύτη, αδέσποτο, μοσχάρια, στο κακό, έναν σάκο του καλού, και όποιος βλέπει ότι ο διάβολος τον συμβουλεύει ενώ είναι ικανοποιημένος με τις συμβουλές του, δείχνει ότι υπάρχει ζημιά στα χρήματά του και στο σώμα του, και μερικοί από αυτούς είπαν ότι όποιος υπακούει τον διάβολο με τις επιθυμίες του, καταρατά την ψυχή, και όποιος βλέπει ότι ο διάβολος του έχει δώσει κάτι, αυτό δείχνει ότι η λήψη χρημάτων είναι απαγορευμένη και όποιος βλέπει ότι θέλει να χτυπήσει τον Σατανά με το σπαθί για να τον καταστρέψει και μετά να φύγει, τότε δείχνει την επίτευξη κηδεμονίας, δικαιοσύνης και δικαιοσύνης, και όποιος βλέπει ότι τον σκότωσε θα καταπιεστεί και θα ακολουθήσει το δρόμο της δικαιοσύνης, και όποιος δει ότι είναι εχθρικός προς τον διάβολο και τον πολεμά, τότε δείχνει την ορθότητα της θρησκείας του, και όποιος βλέπει ότι ο διάβολος είναι ο φόβος του, δείχνει την ειλικρίνειά του στη θρησκεία του, και όποιος βλέπει ότι ο διάβολος είναι χαρούμενος και ευτυχισμένος, τότε ασχολείται δ στις επιθυμίες, και όποιος βλέπει ότι ο διάβολος βγάζει τα ρούχα του, τότε είναι απομονωμένος από τη θέση του, και όποιος βλέπει ότι ο διάβολος τον διατηρεί, καταναλώνει τοκογλυφία, και όποιος βλέπει ότι ο διάβολος τον κλείνει το μάτι, αυτό δείχνει ότι ένας άνθρωπος συκοφαντά τη γυναίκα του και την σαγηνεύει, και όποιος βλέπει ότι ο Σατανάς τον ταΐζει με κάποια είδη, γιατί ανακουφίστηκε από τις ανησυχίες του μετά την κακουχία και λέγεται ότι ο διάβολος ερμηνεύει την καταπιεστική δύναμη και όποιος βλέπει σαν να σκότωσε δαίμονες παίρνει μια νίκη και μια καλή φήμη, και όποιος βλέπει ότι είναι ο βασιλιάς των δαιμόνων και τον ακολουθούν, θα κερδίσει ηγεσία και κύρος…