…Όσον αφορά τα ποντίκια, όποιος βλέπει ότι έχει χτυπήσει ένα ποντίκι, τότε χτυπά μια γυναίκα χωρίς καλό, και όποιος βλέπει ότι σκότωσε ένα ποντίκι, τότε κατακτά μια κακή γυναίκα, και όποιος βλέπει ότι έχει πιάσει ένα ποντίκι, εξαπατά μια γυναίκα και κοιμάται μαζί της, και όποιος βλέπει ότι πολλά ποντίκια είναι λευκά και μαύρα σε μια απλή θέση που δεν κάνει τίποτα, τότε η ζωή του θα επιμηκυνθεί και η κατάστασή του θα διορθωθεί. Και όποιος βλέπει ότι ένα ποντίκι έχει βγει από τα δύο θηλυκά του ή από το αρσενικό του, τότε θα χτυπήσει μια κόρη χωρίς καλό, και αν βγει από τον πρωκτό του, τότε μια γυναίκα βγαίνει από αυτόν από τον οποίο δεν υπάρχει καλό, και όποιος βλέπει έναν αρουραίο στο σπίτι του, τον μπαίνει με γυναίκες που δεν έχουν κανένα καλό σε αυτά, και όποιος βλέπει ότι στο κρεβάτι του ή στα ρούχα του είναι ποντίκι, είναι μια γυναίκα που παρεμβαίνει μαζί του δεν υπάρχει καλό σε αυτό, Όποιος χτυπήσει το δέρμα του ποντικιού, θα επιβάλει χρήματα σε όρκο μιας άρρωστης γυναίκας…

…Και τα μάτια του ματιού : Samar al-Din, και δεν βλάπτει τον ιδιοκτήτη του, εκτός εάν η οπτική οξύτητα μειώνει κάτι, και εάν ένα κουρέλι βγαίνει από τον πρωκτό του ή αυτό που δεν είναι από τις κοιλότητες ανθρώπων σαν αυτόν, είναι ξένοι στα παιδιά του . Και όποιος χτυπήσει μια νέα παραβίαση ρούχων, θα υποστεί σπασίματα χρημάτων που μοιάζουν με φιάλες και θρυμματισμένα χρήματα, και αν η παραβίαση είναι μια ξεπερασμένη δημιουργία, τότε δεν υπάρχει καλό σε αυτό . Και όποιος οδηγεί ένα ζώο ανάποδα, τότε κάνει κάτι χωρίς το πρόσωπό του και καταγγέλλεται αν το έκανε σκόπιμα, και αν δεν το έκανε σκόπιμα τότε είναι έτσι χωρίς να το γνωρίζει ….

…Αν δει ότι σκότωσε ένα κοτόπουλο ή έναν κόκορα : από την πλάτη του, τότε παντρεύεται μια κατοχή στον πρωκτό του . Αν σφαγιάσει έναν ταύρο από την πλάτη του, τότε αναζητά έναν εργαζόμενο πίσω του, καθώς και η καμήλα σε αυτό το μέρος ήταν από τον νονό της καμήλας ή των δύο αδελφών της, οπότε σύμφωνα με την ουσία του, δεν είναι παράγοντας . Ομοίως, ό, τι αποδίδεται σε έναν άνδρα ή μια γυναίκα, έρχεται στη σφαγή από το πίσω μέρος του άνδρα και καταγγέλλεται από την πράξη . Ομοίως, εάν φοράει το γιλέκο του ή το πάπλωμα του ανάποδα, ή κοιμάται ανάποδα στο κρεβάτι του, ή βάζει ένα ανεστραμμένο χαλί για να κοιμηθεί ή οδηγά το γαϊδούρι του ανάποδα, τότε είναι ένα αξιοπρόσεκτο θέμα που του έρχεται χωρίς το γνωστό του πρόσωπο . Και κάθε ανάποδα από ό, τι ήταν, είναι ανάποδα είτε από καλό σε κακό, είτε από κακό σε καλό, εκτός από τη γούνα, οπότε φορώντας τη γούνα ανάποδα δείχνει τον πλούτο του πάνω από αυτό, σαν να το σκόπευε το κάλυμμα ήταν πιο όμορφο . Εάν ο ζωντανός βλέπει ότι δανείστηκε στους νεκρούς ένα ένδυμα που φοράει, τότε το βγάζει από αυτόν και ο νεκρός το φοράει, τότε αρρωσταίνει με μια μικρή ασθένεια και θεραπεύεται . Εάν βλέπει ότι έχει δώσει ένα ένδυμα στους νεκρούς ή ότι τον ξεπερνά και οι νεκροί το φορούν και το αφήνουν και αφήνουν την κατοχή των ζωντανών, τότε είναι ο θάνατος των ζωντανών . Εάν το ρούχο δεν βγαίνει από την ιδιοκτησία της γειτονιάς, αλλά είναι ημιγυμνό ή σε κατάθεση ή διατηρεί, κάνει, πλένει, διπλώνεται, απλώνεται και τα παρόμοια, τότε είναι ασθένεια, ανησυχία ή θλίψη, και δεν έχει καταστραφεί σε αυτό ….

…Ένα ηλικιωμένο άτομο είναι μια ανδρική γυναίκα σε ένα όνειρο . Και όποιος βλέπει την αναπηρία του τόσο μεγάλη, τότε θα επικρατήσει με τα χρήματα της γυναίκας του και θα υποφέρει από αυτό . Και όποιος βλέπει έναν άνθρωπο του αποκαλύπτει την αδυναμία του, θα κερδίσει από αυτόν ένα όφελος . Και αν έβλεπε τον πρωκτό του, θα κέρδιζε από αυτό . Και όποιος βλέπει ότι τραβάει την αναπηρία του ή το κεφάλι του, τότε είναι υποχρεωμένος στις πράξεις του ….

Ο πρωκτός είναι η τσάντα του ιδιοκτήτη του, του καταστήματός του, της αποθήκης του και της έδρας του, και όποιος βλέπει σε αυτό κάτι που το κοσμεί ή την ντροπιάζει, τότε η έκφρασή του σε αυτό και όποιος βλέπει ότι βγαίνει από τον πρωκτό του αυτό που είναι δεν είναι απαραίτητο ή μπαίνει σε αυτό σαν να μην είναι καλό σε αυτό, και όποιος βλέπει ότι μυρίζει μια αρωματική μυρωδιά του, τότε είναι ένας έπαινος και μια όμορφη ανάμνηση αυτού, και αν το δει ενάντια σε αυτό, το ασήμι του

…Εάν βλέπει ότι δεν υπάρχουν δόντια στο στόμα του, και στη συνέχεια βγαίνουν καινούργια, ερμηνεύεται με τρεις τρόπους που αλλάζουν τις υποθέσεις του, μια μακρά ζωή και ένα μέτρο για τα δικά του συμφέροντα ….

…Και ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι το κοράλλι σημαίνει δύο πράγματα, ένα εκ των οποίων είναι πολλά χρήματα, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει: βγαίνουν μαργαριτάρια και κοράλλια, και το δεύτερο αφορά μια σκλάβια ομορφιάς. Όσο για τους λοβούς, ερμηνεύονται σε πρόσωπα, αλλά αυτά που τοποθετούνται με δαχτυλίδια είναι τιμή, χρήματα και χάρη ….

…Ο Ιμπν Σιρίν είπε: Μισώ τα λευκά μαλλιά σε ένα όνειρο για έναν νεαρό άνδρα, επειδή είναι φτώχεια ….