…Και όποιος βλέπει ένα λευκό βιβλίο χωρίς γραφή σε αυτό που έχει ληφθεί από την απουσία, τότε δεν είναι ο Μαχμούντ, και ειπώθηκε ότι το λευκό βιβλίο είχε δει χωρίς γραφή, ερμηνεύεται με δύο τρόπους, ζητώντας μια ανάγκη ή δεν το εκπληρώνω ….

…Και όποιος πιστεύει ότι το ένα χέρι είναι πιο λευκό από το άλλο, τότε θα ξεφύγει από το κακό και θα κερδίσει τη νίκη για όσους τον αντιτίθενται στον Παντοδύναμο λέγοντας: « Βάζω το χέρι σου στην τσέπη σου και θα βγει λευκό χωρίς κακό . Το στίχο ….

…Και όποιος βλέπει ότι το μουστάκι του είναι λευκό, τότε σκοπεύει ένα θέμα και μετά το προτρέπει ….

…Όσο για το λευκό θείο, αποσπάται με mumbo, και το κίτρινο καταστρέφεται από ασθένεια και δυσκολία από το άρωμα της μυρωδιάς του και το μίσος του για γεύση, δεν είναι καλό και το θείο μεταφέρεται με παράνομα χρήματα ….

…Ο Ιμπν Σιρίν είπε: Εάν το λευκό γυαλί είναι φτιαγμένο, ερμηνεύεται σύμφωνα με τη θρησκεία και τον κόσμο, ειδικά αν το όνομά του είναι γραμμένο σε αυτό, και αν είναι βασιλιάς, τότε θα ερμηνευτεί αμέσως μόλις λήξει ….

…Και όποιος βλέπει ένα λευκό dirham στην παλάμη του, δείχνει ότι έχει συμβεί ένα παιδί ….

Λευκό αλάτι : dirham και μάτι . Και καλά αλάτι dirhams σε αυτά και μνημείο ….

Και όποιος βλέπει ότι ρίχνει ένα βέλος κατά λάθος, στέλνει πρόθεση σε κρυφή πονηριά και το ρίχνει ανάποδα, και ίσως το στέλνει με σκοπό να γίνει κατάσκοπος ….

Αν βλέπει τη γνώση στο όνειρό του, αυτό δείχνει τη μετατροπή του, γιατί ο Παντοδύναμος Θεός λέει : ~ Και είναι γνώση για την ώρα, οπότε μην ξεκουράζεσαι με αυτήν .~ Η γνώση μιας γυναίκας είναι σύζυγος . Και η γνώση που αποδίδεται στον ασκητικό κόσμο, αν είναι κόκκινη τότε είναι μια ανακούφιση και ευχαρίστηση . Και αν είναι μαύρο, τότε φαίνεται από αυτό . Και οι μαύρες σημαίες λένε ότι υποδηλώνουν γενική βροχή, οι λευκές σημαίες υποδηλώνουν βροχή και οι κόκκινες σημαίες ήταν πόλεμος ….

Και ειπώθηκε ότι όποιος είδε έναν άσπρο ταύρο που έγινε καλός, και ότι το έβαζε με το κέρατο του έδειχνε την οργή του Θεού Παντοδύναμου, και ειπώθηκε ότι ο ταύρος ήταν γοητευμένος από καλά παιδιά, και όποιος είδε έναν ταύρο που ήρθε , θα ταξίδευε πολύ μακριά ….

Όσο για τα αυγά : εάν φαίνονται σε ένα μπολ, υποδεικνύονται από τις υπηρέτριες, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : «Σαν να δημιουργήθηκαν αυγά ». Αν δει ότι τα κοτόπουλα του έχουν στρώσει, γεννά έναν γιο . Και τα μαγειρεμένα αυγά, που διακρίνονται από τη φλούδα, είναι μια ευχάριστη διατροφή . Αν το βλέπει σαν να το έφαγε ωμό, τότε τρώει παράνομα χρήματα, ή τους χτυπούν ή διαπράττει μια ανήθικη πράξη . Και η κατανάλωση κελυφών αυγών υποδηλώνει ότι είναι σοβαρός εκσκαφέας . Αν βλέπει σαν να βγαίνει ένα αυγό από τη γυναίκα του, και γέννησε ένα άπιστο παιδί, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος είπε : «Και οι νεκροί θα βγουν από τους ζωντανούς ». Εάν βλέπει σαν να βάζει ένα αυγό κάτω από την κότα και σπάει από το κοτόπουλο, τότε ζει γι ‘αυτόν μια νεκρή ύλη και ένας γιος πιστός γεννιέται γι’ αυτόν, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Το ζωντανό θα βγει από τους νεκρούς , »Και ίσως ο αριθμός κάθε κοτόπουλου θα έχει έναν γιο . Και αν βάλει αυγά κάτω από έναν κόκορα, και βγάλει τα κοτόπουλα έξω, φέρνει εκεί έναν δάσκαλο που διδάσκει τα αγόρια . Εάν σπάσει ένα αυγό, αναπαύεται ένας πρωτότοκος και αν δεν μπορεί να το σπάσει, δεν μπορεί να το κάνει . Εάν το αυγό χτυπήσει και η γυναίκα του είναι έγκυος, την διατάζει να πέσει . Αν κάποιος δει κάποιον άλλον να σπάσει ένα αυγό και να το επιστρέψει, τότε η κόρη του θα επιλέξει έναν άντρα . Και όποιος πατάει το μανίκι του και ένα αυγό βγαίνει από αυτό, τότε μπαίνει στο ummah του και γεννιέται από ένα σκλάβος . Αν δει πολλά αυγά μαζί του, τότε έχει πολλά χρήματα και αντικείμενα που φοβάται ότι θα χαλάσει . Και όλα αυτά σε ωμά αυγά . Και όποιος βλέπει καθαρά αυγά, είναι ικανός για κάτι που έχει πάει πολύ μακριά και είναι δύσκολο, και διορθώνοντάς το θα πάρει χρήματα και θα ζήσει για αυτόν μια νεκρή ύλη, και αν το τρώει με το κέλυφος του, τότε είναι καθαριστής . Αν σπάσει, θα έτρωγε τα χρήματα μιας γυναίκας και θα τα χάσει . Εάν το φάει, θα παντρευτεί μια γυναίκα που έχει χρήματα . Τα αυγά των βακκίνιων είναι ένα φτωχό αγόρι . Και τα αυγά του παπαγάλου είναι ένας ευσεβής σκλάβος, και ειπώθηκε ότι αυτός που είδε ότι του δόθηκε ένα αυγό είχε έναν αξιότιμο γιο . Αν το αυγό έσπαζε, το αγόρι θα πέθαινε . Και ειπώθηκε : Τα αυγά είναι για τους διακοσμημένους γιατρούς και για εκείνους των οποίων η σύνταξη είναι καλή απόδειξη . Όσο για τους υπόλοιπους ανθρώπους . Τα μικρά αυγά, δείχνουν τα οφέλη, επειδή τρώγονται . Και τα πολλά αυγά, υποδηλώνει ανησυχίες και ανησυχίες και επαναλαμβάνει επανειλημμένα κρυμμένα πράγματα . Οι ενήλικες λέγονται λευκοί, αγόρια . Τα παιδιά είναι κορίτσια, και ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Το είδα σαν να έτρωγα κελύφη αυγών, οπότε είπε: «Φοβάστε τον Θεό, λεηλατείτε τους νεκρούς». Είδε έναν άνδρα σαν να είχε βρει πολλά αυγά, οπότε διηγήθηκε το όραμά του σε μια διασταύρωση, οπότε είπε : Υπάρχει μια γυναίκα για τον άγαμο και ο παντρεμένος άντρας έχει παιδιά . Ένας άντρας είδε ότι ξεφλούδισε μαγειρεμένα αυγά, οπότε αφηγήθηκε ένα όραμα σε μια διασταύρωση και είπε : Παίρνετε χρήματα από μερικούς από τους πιστούς . Και ο Mamlouk είδε σαν να είχε πάρει ένα καθαρό αυγό από την υπηρέτρια του, έτσι το πέταξε με το κέλυφος του, και χρησιμοποίησε τα χρήματά του, και η υπηρέτρια του γέννησε έναν γιο, οπότε ο Mamluk πήρε εκείνο που γεννήθηκε στην Ευρώπη από το διαταγή του συζύγου της γυναίκας, και έγινε λόγος για τη σύνταξη αυτού που ανήκε ….

Και όποιος βλέπει ένα άγνωστο αυγό, και δεν ξέρει ποιο πουλί είναι, τότε θα ερμηνεύσει παντρεύοντάς τον με μια γυναίκα ομορφιάς τόσο καλή όσο το αυγό ….

Και όποιος βλέπει ότι τρώει κάτι που έχει λευκά από μαγειρεμένα τρόφιμα και άλλα, τότε είναι δόξα και χαρά ….

…Σταύρωση Εάν είχες ένα όνειρο για τη σταύρωση του Χριστού, τότε θα δεις το μερίδιό σου των ευκαιριών να μειώνεται και οι ελπίδες σου να απομακρύνονται από τη γροθιά σου και θα θρηνείσαι για την απογοήτευση των επιθυμιών . Εάν δείτε το σταυρό του Χριστού σε ένα όνειρο, τότε αυτό σημαίνει μια προειδοποίηση για μια πλησιάζει πληγή που θα πληγεί σε άλλους που δεν βρίσκονται μακριά από εσάς . Εάν αποδεχτείτε ένα σταυρό, αυτό προβλέπει ότι θα αναζητήσετε προβλήματα ενώ παραδίδετε σε αυτόν . Εάν το κορίτσι έχει σταυρό, αυτό προβλέπει ότι θα είναι σεμνή και ευγενική συμπεριφορά και μέσω αυτού, θα κερδίσει την αγάπη των άλλων και θα βελτιώσει την τύχη της ….

Λευκό : Ο Παντοδύναμος είπε ( σε λευκαντικά πρόσωπα και επικρατεί πρόσωπα ) Surah Al – Imran 106 – σημαίνει ο αγρότης ( και τα λευκά μάτια της θλίψης αυτός Kzim ) Surah Yusuf 84 – σημαίνει τύφλωση (.. έως ότου είναι σαφές σε εσάς λευκό νήμα .. ) Sura 187 – σημαίνει σιγουριά ( και Admm το χέρι σου στην πτέρυγα σου είναι λευκή είναι κακή ..) Surah Taha 22 – σημαίνει την ασφάλεια της ασθένειας ( φέρνει γύρω τους ένα ποτήρι από μια συγκεκριμένη * λευκή συγκίνηση των πότες ) Saaffat 46 – σημαίνει γαλήνη Ο αγγελιοφόρος του Αλλάχ ειρήνη σε αυτόν (… όπως καθαρίζει το λευκό ένδυμα της ακαθαρσίας ) – σημαίνει καλή δουλειά και ασφάλεια του κρεβατιού…

…Ένα μπάνιο είναι σε ένα όνειρο ένας ειλικρινής αγγελιοφόρος, ένας ειλικρινής φίλος και ένας ζηλιάρης εραστής . Ίσως δείχνει τις προστατευμένες γυναίκες που κρατούν μυστικά . Τα περιστέρια μπορούν να αναφέρονται σε περιστέρια, τα οποία είναι θάνατος . Και δείχνει μια γυναίκα με παιδιά ή έναν άνδρα με πολλά παιδιά, η οποία είναι δεκτική στους ανθρώπους του νοικοκυριού του . Και το όραμα των περιστεριών δείχνει τις κραυγές . Το εγχώριο περιστέρι είναι μια καλή αραβική γυναίκα, και τα αυγά της είναι κορίτσια ή γείτονες, ο πύργος της είναι μια σύνθεση γυναικών και οι νεοσσοί της είναι γιοι . Ο βρυχηθμός του περιστεριού κατηγορεί έναν άνδρα για μια γυναίκα, και το λευκό είναι μια θρησκεία, το πράσινο είναι ευσεβές, το μαύρο είναι ένα μαξιλάρι και το λευκό είναι ένα μείγμα . Και αν το περιστέρι του έχει απομακρυνθεί και δεν επιστρέψει σε αυτόν, θα χωρίσει τη γυναίκα του ή θα πεθάνει . Και αν έχει πετώντας περιστέρια, τότε έχει γυναίκες και υπηρέτριες στις οποίες δεν ξοδεύει, οπότε αν καθαρίσει μια πτέρυγα από το σπίτι του . Και το περιστέρι είναι μια αραβική υπηρέτρια, και υπό την εξουσία του Ιμπν Σιρίν, μπορεί ο Θεός Παντοδύναμος να έχει έλεος, ότι είναι νέα που προέρχεται από μακριά . Και το περιστέρι είναι μια αγαπημένη γυναίκα που είναι ελεύθερη ή σκλάβα . Και όποιος είδε ότι είχε σφαγιάσει ένα περιστέρι θα παντρευόταν μια παρθένα υπηρέτρια . Και ένα περιστέρι γεννιέται από μια υπηρέτρια . Και όποιος είδε ότι έφαγε από τη σάρκα της ήταν επιείκεια . Και τα περιστέρια με τους νεοσσούς τους αιχμαλωσία με τα παιδιά τους . Και όποιος βλέπει ότι κυνηγάει περιστέρια, θα πάρει χρήματα από αξιότιμους άντρες . Και ειπώθηκε : Όποιος βλέπει ένα περιστέρι, δεν ζητά από τον Θεό Παντοδύναμο για τίποτα, αλλά το δίνει . Αν δει ότι υπάρχει ένα περιστέρι στο σπίτι του, και ο αναζητών είναι ανύπαντρος, τότε θα παντρευτεί μια όμορφη και φιλική γυναίκα . Και η νοικοκυρά συμφωνεί με τον άντρα της . Εάν δει ότι είναι περιστέρι και στέκεται πάνω του ή πετά μαζί του κατά την πτήση, τότε θα λάβει ευχαρίστηση ή χαρά, καλοσύνη και χάρη . Και ειπώθηκε : Όποιος βλέπει ότι έχει γίνει ένα περιστέρι που τρώει τα χρήματα των εχθρών του, και το περιστέρι δείχνει τις επείγουσες ειδήσεις και το βιβλίο, επειδή μεταδίδει τις ειδήσεις σε ένα βιβλίο και είναι καλά νέα για κάποιον που είναι μέσα αγωνία, ή τον απουσιάζοντά του εάν ένα αεροπλάνο έρχεται σε αυτόν, εκτός αν είναι άρρωστος και πέσει πάνω του, γιατί είναι το περιστέρι του θανάτου, και όχι ειδικά εάν ήταν από το περιστέρι και φώναξε στο κεφάλι του . Ίσως το περιστέρι ήταν σπόρος . Και τα καλύτερα πράσινα περιστέρια . Όποιος βλέπει μια ανεπάρκεια στον Ain Hamama, είναι μια έλλειψη στη θρησκεία και στα ήθη της γυναίκας του . Και όποιος βλέπει ότι ρίχνει ένα περιστέρι, συκοφαντά μια γυναίκα ή της στέλνει μηνύματα με κακές λέξεις . Και όποιος βλέπει ότι έχει χτυπήσει από τα αυγά των περιστεριών, θα πληγώσει γυναίκες και παιδιά με χρήματα . Και όποιος βλέπει ότι πιάνει ένα κατοικίδιο περιστέρι, θα πιάσει μια γυναίκα που είναι απαγορευμένη . Και όποιος βλέπει ότι ταΐζει ένα περιστέρι, μιλά μια γυναίκα και το διδάσκει σε αυτήν . Και όποιος βλέπει ένα περιστέρι ή ένα πουλί στο κεφάλι του, ή στον ώμο του, ή δεμένο στο λαιμό του, αυτό δείχνει τη δράση του μεταξύ του και του Δημιουργού του . Εάν το πουλί ήταν μαύρο και άσχημο να φαίνεται, αυτό δείχνει την αποδοχή του έργου του και τη διαφθορά της θρησκείας του . Αν ήταν λευκό χρώμα, φαινόταν καλό, που έδειχνε την καλή δουλειά και τη δικαιοσύνη του . Και όποιος βλέπει ότι έχει χτυπήσει από τα φτερά των περιστεριών ή τη σάρκα τους, θα υποφέρει πολλά χρήματα και καλά . Δείτε επίσης σεληνιακό ….

Σταυρός Εάν ονειρευτήκατε να δείτε ένα σταυρό, αυτό υποδηλώνει ένα πρόβλημα στη γωνία ή κάτω από εσάς . Οργανώστε τις υποθέσεις σας . Αν ονειρευόσασταν να δεις ένα άτομο που φέρνει σταυρό, οι ιεραπόστολοι θα σε καλέσουν για να συνεισφέρεις στη φιλανθρωπία ….

…Κίτρινο χρώμα Ένα άτομο που βλέπει σε ένα όνειρο ότι το χρώμα του προσώπου του είναι κίτρινο θα έχει μια ασθένεια . Και ειπώθηκε : Θα είναι καλός στο μέλλον και θα είναι μεταξύ των στενών . Ένα κίτρινο πρόσωπο σε ένα όνειρο δείχνει ταπείνωση και φθόνο, και ένα κιτρινωπό πρόσωπο μπορεί να είναι ένα σημάδι υποκρισίας . Και ειπώθηκε : το κιτρινωπό πρόσωπο δείχνει λατρεία και tahajjud τη νύχτα, και το κιτρινωπό μπορεί να υποδηλώνει αγάπη και αγάπη . Και το κίτρινο χρώμα δείχνει σεβασμό και παρατήρηση . Ίσως το κιτρίνισμα να είναι ένδειξη φόβου . Και όποιος βλέπει το πρόσωπό του λευκό και το σώμα του κίτρινο, τότε η δημοσιότητά του είναι καλύτερη από το κρεβάτι του, και αν το σώμα του είναι λευκό και το πρόσωπό του κίτρινο, τότε το κρεβάτι του είναι καλύτερο από τη δημοσιότητα . Και το κιτρίνισμα του προσώπου και του σώματος υποδηλώνει ασθένεια . Και ένα κίτρινο πρόσωπο είναι ένα σημάδι θλίψης που πλήττει τους οραματιστές . Και το κιτρίνισμα σε όλα τα ρούχα είναι ασθένεια και αδυναμία εκτός από το φόρεμα από πορσελάνη ή μετάξι ή ένδυμα από μπρόκλερ, καθώς υποδηλώνει διαφθορά στη θρησκεία του ….

…Αλάτι : Ο Al-Qayrawani είπε ότι δείχνει έναν πλούτο που έχει βρωμιά από τα χρήματα, επειδή προέρχεται από τη γη, ειδικά επειδή έχει την καλοσύνη των ψυχών, έτσι είναι σαν χρήμα και χρήμα που είναι καλό για την ανθρωπότητα και τη συνύπαρξή τους . Το λευκό του υποδηλώνει το λευκό των dirhams, το blackness του δείχνει το μαύρο των dirhams και το άρωμά του δείχνει τον χρυσό . Και επιτρεπόμενα χρήματα, και ίσως δείχνει ένα βυρσοδεψείο, επειδή και τα δύο είναι χρήματα, προσφορές και λάφυρα, και είναι βυρσοδεψείο στην αλήθεια, και μπορεί να υποδηλώνει τη νομολογία, τη Σουντά και τις θρησκείες, επειδή είναι καλό για ό, τι είναι στη σύνταξή του, και το φοβάται, όπως λένε ορισμένοι σοφοί για τη διαφθορά των μελετητών : Με το αλάτι είναι καλό αυτό που φοβάται ότι θα αλλάξει … έτσι πώς με το αλάτι αν έπεφτε σε άλλους, και ίσως μια θεραπεία για ασθένειες, όταν αναφέρθηκε σε μερικές από τις επιπτώσεις που υπάρχει για τη θεραπεία εβδομήντα δύο ασθενειών . Το sabkha μπορεί να αναφέρεται στο σπίτι της γνώσης, στη μνήμη της μνήμης, στο κατάστημα του αρνιού, στο ασήμι, στο πιο σπάνιο και στο πράσινο μέταλλο και στη στείρα γυναίκα με χρήματα και αποδόσεις, οπότε όποιος επωφελείται από το αλάτι σε ένα όνειρο ή κληρονομεί να του δοθεί ή να τον κατέβει από τον ουρανό ή να τον στηρίζει με δωροδοκίες, κοιτάζω την κατάστασή του, και αν είναι άρρωστος, το δέρμα του Υγεία . Και αν είναι μαθητής της γνώσης, θα νικηθεί με τη νομολογία, και αν είναι μαθητής του κόσμου, τότε θα τον μεταβιβάσετε με χρήματα και θα πρέπει να μπορεί να έχει τα οφέλη και τα κέρδη του από αυτόν τις αιτίες του αλατιού ή της αλατότητας, όπως ο εκτελεστής, το βυρσοδεψείο, ο ταξιδιώτης στη θάλασσα, ο ψαράς, ο πωλητής ελιών και αλατότητας, και αν περάσει ένα έλος στον ύπνο του και παίρνει από το αλάτι του στο μπολ του και οδηγεί στο σπίτι του Είτε ένα φάρμακο που παίρνει από έναν γιατρό, είτε μια απάντηση που παίρνει από έναν νομικό, ή χρήματα που παίρνει από μια αποστειρωμένη ηλικιωμένη γυναίκα, ή ένα προϊόν αλάτων που αγοράζει από τον πωλητή, τη λήψη, τον χειριστή ή το προέλευση και τοποθεσία ….

…Κίτρινο χρώμα Ένα άτομο που βλέπει σε ένα όνειρο ότι το χρώμα του προσώπου του είναι κίτρινο θα έχει μια ασθένεια . Και ειπώθηκε : Θα είναι καλός στο μέλλον και θα είναι μεταξύ των στενών . Ένα κίτρινο πρόσωπο σε ένα όνειρο δείχνει ταπείνωση και φθόνο, και ένα κιτρινωπό πρόσωπο μπορεί να είναι ένα σημάδι υποκρισίας . Και ειπώθηκε : το κιτρινωπό πρόσωπο δείχνει λατρεία και tahajjud τη νύχτα, και το κιτρινωπό μπορεί να υποδηλώνει αγάπη και αγάπη . Και το κίτρινο χρώμα δείχνει σεβασμό και παρατήρηση . Ίσως το κιτρίνισμα να είναι ένδειξη φόβου . Και όποιος βλέπει το πρόσωπό του λευκό και το σώμα του κίτρινο, τότε η δημοσιότητά του είναι καλύτερη από το κρεβάτι του, και αν το σώμα του είναι λευκό και το πρόσωπό του κίτρινο, τότε το κρεβάτι του είναι καλύτερο από τη δημοσιότητα . Και το κιτρίνισμα του προσώπου και του σώματος υποδηλώνει ασθένεια . Και ένα κίτρινο πρόσωπο είναι ένα σημάδι θλίψης που πλήττει τους οραματιστές . Και το κιτρίνισμα σε όλα τα ρούχα είναι ασθένεια και αδυναμία εκτός από το φόρεμα από πορσελάνη ή μετάξι ή ένδυμα από μπρόκλερ, καθώς υποδηλώνει διαφθορά στη θρησκεία του ….

…Al-Saqr : δηλώνει δύο πράγματα : ένα από αυτά είναι ένας ευγενής και άδικος σουλτάνος ​​που αναφέρεται, και το δεύτερο είναι ο Ibn Rafi . Και όποιος είδε ένα γεράκι τον ακολούθησε, ένας γενναίος τον θυμούσε . Αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στο Sa`id ibn al-Musayyib και είπε : Είδα στα μπαλκόνια του τζαμιού ένα λευκό περιστέρι, και έμεινα έκπληκτος για την καλοσύνη του, οπότε ένα γεράκι ήρθε και το υπέμεινε . Ο Ibn Al-Musayyib είπε : Εάν πιστεύετε ότι το όραμά σας, ο Al-Hajjaj θα παντρευτεί τον Abdullah bin Jaafar . Πόσο λίγο συνέχισε μέχρι που την παντρεύτηκε, και του είπαν : Ω Αμπού Μωάμεθ, πώς το πήρες; Είπε : Επειδή το περιστέρι είναι γυναίκα, και το λευκό είναι καθαρό, οπότε δεν είδα καμία από τις γυναίκες που ήταν καθαρότερες από το κορίτσι ενός πουλιού στον ουρανό, και κοίταξα το γεράκι, και τότε ήταν Άραβας πουλί που δεν ήταν ένα από τα ξένα πουλιά, και δεν είδα μεταξύ των Αράβων ένα γεράκι του al-Hajjaj ibn Yusuf ….

…Ο σπάνιος διηγείται ότι ένας άντρας ήρθε στον Σιντάντ μπιν Μουσαίμ είπε, είδα στα μπαλκόνια του τζαμιού το λευκό περιστέρι καλά και αν το γεράκι ήρθε ο Βανιλμά έλεγε ότι επικύρωσε το όραμά σου ο Βαλχάγκαγκ παντρεύτηκε την κόρη του Αμπντουλάχ Μπιν Τζαάφερ, επειδή η γυναίκα περιστέρι λευκό chip falcon Άραβας βασιλιάς, όχι μόνο οι προσκυνητές βγήκαν ) το όραμα διέσχισε επίσης ….

…Ένα τριαντάφυλλο είναι σε ένα όνειρο ένας άντρας με τιμή, ή η έλευση ενός απόντος . Και όποιος είδε ότι είχε συγκεντρώσει μια απάντηση έλαβε τιμή και αγάπη . Αυτός που διαλέγει ένα λευκό τριαντάφυλλο δέχεται μια ευσεβή γυναίκα, και αν πάρει ένα κόκκινο τριαντάφυλλο δέχεται μια αδύναμη γυναίκα, και όποιος μυρίζει ένα κίτρινο τριαντάφυλλο δέχεται μια άρρωστη γυναίκα . Πολλά τριαντάφυλλα έγιναν δεκτά . Και ειπώθηκε : Ένα τριαντάφυλλο υποδηλώνει μια γυναίκα που φεύγει ή πεθαίνει, ή ένα εμπόριο που πεθαίνει, ή μια χαρά που δεν διαρκεί . Όποιος είδε ένα στεφάνι στο κεφάλι του και ήταν άγαμος θα παντρευτεί . Και τα τριαντάφυλλα δείχνουν την καλοσύνη της μνήμης . Το τριαντάφυλλο δείχνει τη νοημοσύνη, τη σαφήνεια του νου, την εγγύτητα με τους ανθρώπους και την απαλότητα της πλευράς . Και το τριαντάφυλλο δείχνει χαρά και ευχαρίστηση . Και ειπώθηκε : Τα τριαντάφυλλα είναι η άφιξη ενός ταξιδιώτη ή η άφιξη ενός βιβλίου, και ένα τριαντάφυλλο εάν το δέντρο του είναι κομμένο είναι ανησυχία και θλίψη . Και η συλλογή τριαντάφυλλων είναι χαρά . Τα κίτρινα τριαντάφυλλα μπορεί να υποδηλώνουν ασθένεια, το κόκκινο την ομορφιά και το στολίδι, το λευκό για τα dirham, και τα κόκκινα dinars . Δείτε επίσης το cast ….

…Αφηγήθηκε ότι ένας άντρας είπε στον Ιμπν Σιρίν : Έβλεπα σαν ένας άντρας να κρέμεται από τον ουρανό με μια αλυσίδα και το μισό του σώματός του ήταν μαύρο, το μισό από το σώμα του λευκό, και είχε μια ουρά σαν αυτή ενός γαϊδουριού . Ο Ibn Sirin είπε : Είμαι αυτός ο άνθρωπος. Όσο για το λευκό μισό του σώματός μου, ήταν για μένα κατά τη διάρκεια της ημέρας, και το μαύρο μισό επέστρεψε τη νύχτα και την αλυσίδα με την οποία κρέμασα από τον ουρανό, οπότε με ανέφερε ότι ανέβηκε ποτέ στον ουρανό, και για αμαρτία, είναι ένα χρέος που με συναντά, και προσεύχομαι σε αυτό, και ήταν όπως το διέσχισε ….

…Όσο για τη λευκότητα του χρώματος, όποιος βλέπει ότι το πρόσωπό του είναι πιο λευκό από ότι ήταν, η θρησκεία του είναι καλή και απλή πίστη . Αν δει ότι το χρώμα του μάγουλου του είναι λευκό, τότε θα κερδίσει δόξα και γενναιοδωρία ….

…Ορκωμοσία: Όποιος βλέπει στο όνειρό του ότι ορκίστηκε σε έναν άντρα, τότε ο άντρας τον εξαπατά . Και όποιος βλέπει ότι είναι αληθινός όρκος, τότε θα είναι νικητής και θα πει μια αληθινή λέξη, και εκτελείται μια εντολή με την οποία ο Θεός Παντοδύναμος είναι ευχαριστημένος μαζί του . Και οι όρκοι διαζυγίζουν την αλαζονεία και είναι στο πλευρό του σουλτάνου . Αν δει ότι ορκίστηκε ψεύτικος, τότε θα απογοητευτεί και θα υποστεί μια μεγάλη αμαρτία, μετάνοια και ταπείνωση, και στα μάτια των ανθρώπων . Και αν ορκίστηκε σε ένα όνειρο από τον σταυρό, τους πλανήτες, τη θάλασσα και τα παρόμοια, αυτό δείχνει μια τάση για ψευδαίσθηση, υποκρισία ή παραμόρφωση στο ρητό . Και αν ορκίζεται από τον Παντοδύναμο Θεό ή ό, τι απαιτείται για εξιλέωση, σημαίνει ότι ακολουθείτε την αλήθεια και ακολουθείτε τη Σουντά ….

…Όποιος βλέπει ότι υποκύπτει και να προσκυνεί και προσεύχεται στον Θεό Παντοδύναμο, τότε υποταχθεί σε αυτόν, και απαλλάσσει τον εαυτό του από την αλαζονεία, καθορίζει τα όρια και τα καταστατικά του Θεού, και γρήγορα αποκτά αυτό που θέλει στη θρησκεία και στον κόσμο, και κατακτά όσους είναι τους εχθρούς του . Και ειπώθηκε : Όποιος βλέπει ότι έχει λατρεύσει τον Θεό Παντοδύναμο θα νικηθεί έναντι του εχθρού του και θα συγχωρεθεί . Και η πόρνη είναι ένοχη, οπότε αν προσκύψει θα μετανοήσει για την αμαρτία του, θα μετανιώσει και θα ξεφύγει από τους κινδύνους του, θα ικανοποιήσει την ανάγκη του, θα συγχωρηθεί και αυτός που συγχωρείται θα παρατείνει τη ζωή του . Εάν βλέπει ότι έχει προσκύψει σε κάποιον άλλο από τον Παντοδύναμο του Θεού ή έπεσε στο πρόσωπό του χωρίς να πάει στις φυλακές, τότε θα ταπεινώθηκε και θα απογοητευόταν, εάν βρισκόταν σε σύγκρουση, πόλεμο ή διαμάχη, και αν ήταν σε χαμένο εμπόριο, και αν είχε ανάγκη, τότε δεν θα εξαλειφθεί. Αν έπεσε σε ένα βουνό που προσκυνήθηκε στον Θεό Παντοδύναμο, τότε είναι αυτός κατακτά έναν απόρθητο άνθρωπο, και αν βρίσκεται σε ένα λόφο ή έναν τοίχο, υποτάσσεται σε έναν λεπτό άνθρωπο που τον αποτυγχάνει . Η προσκύνημα σε ένα όνειρο είναι απόδειξη πίστης στον Θεό και μετάνοια για τον αμαρτωλό, και ίσως το γονατισμένο και το προσκύνημα υποδηλώνει το Χατζ, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : (Και καθαρίστε το σπίτι μου για όσους προσεύχονται, σηκώνονται και γονατίζουν στον προστάτη ). Η προσκύνημα μπορεί να υποδηλώνει ότι ακολουθεί τη Σουντά και συνοδεύει τον Προφήτη, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, στον Παράδεισο . Το Sujdah σε ένα όνειρο είναι ένας οδηγός για καρφί, ένας οδηγός για μετάνοια από την αμαρτία, ένας οδηγός για τη νίκη χρημάτων, ένας οδηγός για τη μακροζωία και ένας οδηγός για να ξεφύγεις από τους κινδύνους . Η προσκύνηση είναι νίκη και δικαιοσύνη στα θέματα . Η προσκύνηση μπορεί να είναι μια ευλογία που ο Θεός Παντοδύναμος έχει δώσει σε αυτόν που το έχει δει . Και όποιος βλέπει ένα τούβλο χρυσού, σκύβει ένα τούβλο από ασήμι, γιατί ένας έντιμος άνδρας υποτάσσεται σε έναν χαμηλό άνθρωπο . Και όποιος είναι φυλακισμένος για σταυρό, υπόκειται στους υποκριτικούς ανθρώπους των χτυπημάτων, των τραγουδιών και των μουσικών οργάνων ….

Μπορείτε να μάθετε την έκφραση των ονείρων; Ή το δώρο του Θεού το δίνει σε ποιον επιθυμεί τη λατρεία , όπως είναι κοινό σε έναν μεγάλο τομέα των συνόρων διέλευσης των ονείρων , και των ανθρώπων ; Είναι μια επιστήμη που μπορεί να αποκτηθεί και να μάθει και στη συνέχεια να προχωρήσει σε αυτήν – σύμφωνα με τα ταλέντα της – ή συνεχίζει σε ένα επίπεδο σε αυτήν ως αποτέλεσμα των ικανοτήτων της , η οποία δεν μπορεί να ξεπεραστεί; Είναι μια miraisah με την οποία ο ιδιοκτήτης του αποκόπτεται , ή είναι κερδοσκοπία και υπόθεση , και η υπόθεση χάνει και πέφτει; Αυτό είναι ξεκάθαρο σε όσους διαβάζουν αυτό το βιβλίο , ο συγγραφέας τείνει να γνωρίζει την έκφραση σε ένα υψηλό, και ξεχώρισε τον Θεό από μερικούς από τους προφήτες, ειρήνη σε αυτούς τους Κιούζεφ, Αβραάμ, Ιακώβ και Μωάμεθ, και υπερέβη όταν πολλοί των συντρόφων σεβάσμιου Abu Bakr, Omar και Aisha, και άλλων, αλλά αυτό δεν είναι επιστήμη η Farasa γεννιέται με τον ιδιοκτήτη της, όχι μόνο με τη μαριχουάνα, και εάν η διέλευση του οράματος είναι ένας από τους ιδιοκτήτες αυτών των δύο τύπων είναι καλύτερη και η γνώμη του είναι πιο σωστή, αλλά αυτό δεν μας κάνει να κλείνουμε την πόρτα για να διδάξουμε το όραμα εκτός από αυτούς τους δύο τύπους ! Ναι , εκφράζει το όραμα της φυσιογνωμίας της πόρτας ή την έμπνευση που παρέχεται στη ζήλια, αλλά έχω μια απλή ερώτηση εδώ : Ποιος χαρακτηρίζεται ως από αυτούς τους δύο τύπους μη αποστόλων μη προγόνων, συντρόφων και οπαδών των αναγνωρισμένων; Ποιος έχει να δώσει άλλους αυτό το δικαίωμα είναι οι απόστολοι – ειρήνη είναι επάνω τους . ; Ίσως ανάμεσά τους ήταν ο Μωάμεθ, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, όταν κατέθεσε σε ορισμένους από τους συντρόφους του την ανωτερότητά τους σε ορισμένες επιστήμες και γνώσεις. Ως εκ τούτου, κατέθεσε στον Αμπού Μπακρ, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του, να υπερέχει σε αυτήν την πτυχή, στον Ομάρ από την άποψη της έμπνευσης, και στον Ιμπν Αμπάς στην επιστήμη της ερμηνείας και ούτω καθεξής, υπάρχουν πολλές ερωτήσεις, αλλά ο Αγγελιοφόρος , ειρήνη σε αυτόν Και ειρήνη σε αυτόν, ο Θεός να δοξάζεται και να επαινείται, είπε: « Αυτό που λέγεται για την ιδιοτροπία (3) ότι δεν είναι τίποτα άλλο παρά μια αποκάλυψη προτείνει (4)». Από αυτό το σημείο αναλύουμε την ερώτηση για να βρούμε την απάντηση μέσω της κατανόησης των κειμένων και των ιστοριών της Bastaradhana που ελήφθησαν για ανώτερες διαβάσεις, τι βρίσκουμε; Βρίσκουμε ότι αυτή η θεϊκή επιστήμη χορηγεί στην προέλευση, αλλά μπορεί να μάθει και να μάθει μελετώντας πώς να την εκφράσει όταν εκείνοι που παρατάσσονται , από τους αποστόλους και τους δίκαιους, ή υπερέχουν σε αυτό που ήρθε μετά από αυτούς, που τον είδαν από τους ανθρώπους του αυτή την επιστήμη . Αποδίδει αυτήν την άποψη, την εμφάνιση πολλών συντρόφων σε αυτήν την πλευρά και τον διδάσκει στα χέρια του Αγγελιοφόρου του Αλλάχ ειρήνης . Ας ρίξουμε μια ματιά στα λόγια του Αμπού Μπακρ, του Προφήτη ειρήνη σε αυτόν σε μια περίπτωση όταν κόβεται από το όραμα του Προφήτη που είναι : Ο Ibn Shihab είπε : είδε τον Προφήτη ειρήνη σε αυτόν ένα όραμα Vqsa προς τον Abu Bakr είπε : ~ Ω Abu Bakr, είδα τον Kanye να σας προτίμησε και βαθμού Vsbaktk Bmrqatin και μισό ~ , είπε : Ω Αγγελιοφόρος του Αλλάχ, μπορεί ο Αλλάχ Iqdk στο έλεος και τη συγχώρεση Του, και ζω μετά από σας δυόμισι χρόνια , που ανέφερε ο Suyuti σε γενικές γραμμές και αποδίδεται στις ιδιότητες του Ibn Saad «1»). Εδώ βρίσκουμε τον Προφήτη ειρήνη σε αυτόν τον Biskute την έκφραση του Abu Bakr σαν να του έδινε πιστοποιητικό υγείας για αυτήν την έκφραση . . Βρίσκουμε σε μια άλλη θέση που λέει ένα άλλο όραμα, που είναι : ειρήνη σε αυτόν, του είπε : ~ Είδα αν έρθω μαζικά να περάσω τη Vagamtha στο στόμα μου και βρήκα τον πυρήνα Aztna Vlfeztha , μετά πήρα ένα άλλο Vagamtha όπου βρήκε ο πυρήνας Vlfeztha, και στη συνέχεια πήρε ένα τρίτο Vagamtha και βρήκε τον πυρήνα του Vlfeztha ~ , είπε ο Abu Bakr : Επιτρέψτε μου να το διασχίσω. Είπε : Αυτός είπε : « Σταυρό αυτό .» Είπε : Στον στρατό σας στάλθηκε για να χαιρετήσετε και να κερδίσετε, και θα ρίξουν έναν άνδρα, και θα τους ζητήσει στο καθήκον σας, και θα τους καλέσει . Είπε, ~ Ομοίως είπε ο βασιλιάς .~ Αφηγημένος από τον Αχμάντ στη Μουσσάντα, εδώ παρατήρησε ότι ο Αγγελιοφόρος, ο Θεός, οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, όταν του ζητήθηκε από τη Μέννα Αμπού Μπακρ να το διασχίσει, δεν κολακεύει την αλήθεια και δεν είχε γνώση της επινοητικότητας του Αμπού Μπακρ, δεν θα είχε συμφωνήσει σε ένα τύμπανο, και παρατήρησε εδώ ότι το είπε ο ευγενής Αγγελιοφόρος . Ώρα για τον Αμπού Μπακρ : «Ο Βασιλιάς είπε επίσης » , δώστε του μια μεγάλη μαρτυρία για την υγεία των λέξεων του . Κάποιος αν μπορούσατε να πείτε : ότι ο Αμπού Μπακρ, που ενέπνευσε αυτήν την επιστήμη, δεν υπάρχει χώρος για λάθος μαζί του, και να ανταποκριθεί σε αυτήν την άποψη ότι προς τον Αμπού Μπακρ και τον είδε, εδώ, αμαρτωλούς σε άλλο θέμα, και αυτό αποδεικνύει ότι αυτό η επιστήμη μαθαίνει, μπορεί να καταφέρει να μάθει εάν αποτύχει και μπορεί να κάνει λάθη . Δείτε αυτήν την άλλη θέση . Ο Ιμπν Αμπάς, μπορεί να είναι ευχαριστημένος από τον Αλλάχ που συνέβαινε ότι ένας άντρας ήρθε στον αγγελιοφόρο του Αλλάχ, είπε : « Είδα απόψε σε ένα ονειρικό σκίαστρο « 1` Tnnzv `2` ghee, μέλι, και βλέπω ανθρώπους Ο Atkvvon, συμπεριλαμβανομένου του «3` Valmcetkther και ανεξάρτητος, και αν Αιτία ( 4` ) Πήγε από τη γη στον ουρανό και σας είδα ότι πήρατε τα χρήματα, τότε ένας άντρας πήρε πραγματικά μετά από εσάς, ένας άλλος άντρας τον πήρε πραγματικά, τότε ένας άλλος άντρας τον πήρε και τον έκοψε και έπειτα τον έφτασε . Ο Αμπού Μπακρ είπε : Ω Αγγελιοφόρος του Θεού, ο πατέρας μου εσύ και ο Θεός με άφησαν ο Φλαμπράννα να του είπε , ο Αγγελιοφόρος του Αλλάχ : ~ Oabbarha ~ , και στο βραβείο μυθιστορήματος : « μέσω » είπε ο Αμπού Μπακρ : Το θόλο του Ισλάμ είναι . Όσο για το Αντέφ του μελιού και του γκι, το Κοράνι Hlaute Tntef Valmcetkther από το Κοράνι και το μέλλον . Ο λόγος που συνδέεται από τον ουρανό με τη γη, το δικαίωμα που εσείς τον παίρνει Vialik Θεός, μετά τον παίρνει ένας άντρας τον Viallo, μετά τον παίρνει έναν άλλο άντρα τον Viallo, μετά πάρτε τον έναν ma n θα τον κόψει και μετά τον συνδέει . μου είπε, Αγγελιοφόρος του Αλλάχ, ο πατέρας μου, σου πυροβολήθηκα ή μου έλειπε; και είπε ότι ο ειρήνης του Προφήτη ήταν : « Ήμουν μερικός και μου έλειπε; Ο Αμπού Μπακρ είπε : Από τον Θεό, Ο Αγγελιοφόρος του Θεού, μου είπες τι έκανα λάθος; Είπε :« Μην ορκίζομαι », συμφώνησε . Crown με αυτό το σύγχρονο μακρά παύση που είναι : ότι Αμπού Μπακρ εδώ ήταν να μην βλάψει σε μερικά από τα λόγια του και έτσι ανταποκρίνεται σε έναν άνθρωπο που λέει : ότι Αμπού Μπακρ, ο οποίος εκφράζει την όραση ή την διορατικότητα και την έμπνευση δεν υπάρχει κανένας χώρος για την ιστορία για το μαρτύριο της έκφρασης, έχω μάθει το όραμα . Αυτός που ήταν μαζί του πριν από την προφητεία δεν ανέφερε τα οράματα έκφρασης από αυτούς . Μάλλον, κατά τη γνώμη μου, είναι απόφοιτοι του σχολείου του δασκάλου του έθνους, οι οποίοι ρωτούσαν τους όταν τους είδαν , και τους είπε συχνά καθώς περνούσε από εμάς : ~ Όποιος από εσάς είδε ένα όραμα .~ Όπως στο Sahih Muslim «2» , και οι άνθρωποι είπαν την επιστήμη : ότι τα οφέλη αυτής της ομιλίας : η επαγωγή να γνωρίζει το όραμα, και το ερώτημα για την ερμηνεία, και ο Προφήτης ειρήνη να τον διδάξει την ερμηνεία των οραμάτων και των αρετών , και το συμπεριλάβατε από τις ειδήσεις του αόρατου, αυτό γίνεται όπως βλέπετε καθημερινά από τον Προφήτη μαθήματα ειρήνης στον εαυτό του στα αυτιά των συντρόφων, στα οποία όχι μόνο διδάσκουν, αλλά διδάσκουν και συζητούν και εξηγούν και αναπτύσσουν , και ο Χόλα που διακρίνονται στην έκφραση των οραμάτων τους είναι ο Καλτλαμίβ στα χέρια του δασκάλου τους, μερικοί από τους οποίους υπερέβησαν στην επιστήμη της ερμηνείας, και μερικοί από αυτούς διακρίθηκαν στη νομολογία, κάποιοι από αυτούς υπερέβησαν στην επιστήμη της κληρονομιάς και μερικοί από αυτούς υπερέβησαν στη σύγχρονη επιστήμη, δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι υπάρχουν μερικοί από αυτούς που είναι εξαιρετικοί στην επιστήμη της έκφρασης . Και αν το αποδεχτούμε . Η θεωρητική θεωρία της μάθησης, καθώς και μπορεί να είναι ικανή στην εποχή μας ορισμένοι επιστήμονες στην επιστήμη της έκφρασης και Μπορούν αυτοί να μελετήσουν αυτήν την τέχνη σε άλλους, και αυτή η άποψη μπορεί να είναι ξένη σε κάποιους αυτής της επιστήμης ιδιαίτερα, αλλά ίσως ο Thrjhm αυτής της επιστήμης να μοιάζει περισσότερο με έμπνευση και φυσιογνωμία σαν να είναι μια μίμηση των αποστόλων και βρήκε αμηχανία Από αυτή την πλευρά , και από την άποψη του συγγραφέα ότι αυτή η γνώμη είναι μικρή και υποχρεώνει τους άλλους να κάνουν ό, τι δεν είναι απαραίτητο. Αυτό λέγεται σε εκείνους που παραβιάζουν αυτούς που προσπαθούν να ρωτήσουν για τα οράματα και να μάθουν την έκφραση. Ο Al-Nawawi είπε, σχολιάζοντας το Χαντίθ του Σαμάρα Μπιν Τζούντουμ : Αν ο Προφήτης προσευχόταν το πρωί, ήρθε σ ‘αυτούς με το πρόσωπό του και είπε: « Βλέπετε κάποιος ότι είχες όραμα χθες; » Αυτό περιλαμβάνει την επιθυμία να ρωτήσεις το όραμα και την πρωτοβουλία να το ερμηνεύσει και να το επιταχύνει στην αρχή της ημέρας, και περιλαμβάνει την επιτρεπόμενη ομιλία για τη γνώση και την ερμηνεία του οράματος και τα παρόμοια . Ο Ιμάμ Ιμπν Σαλ Σάντι είπε ( 2/442 ) , σχολιάζοντας τον στίχο που ο Αλλάχ δίνει στον Γιουσούφ ερμηνείες συνομιλίες : ότι όπου αρχικά ήταν μια έκφραση οράματος, η επιστήμη της επιστημονικής έκφρασης αποστολή που ο Θεός την δίνει σε όποιον θέλει από τους σκλάβους του, και ότι η ανθρώπινη επιστήμη θα ανταμειφθεί κατά την εκπαίδευση και τη μάθηση . Και, επομένως , απέδειξε ότι ο Umar bin al – Khattab ζητούσε από τα κορίτσια της Umays να ονομάσουν Ktamip για την Taperalraaa ως Tahdheeb Ibn Hajar (12 \ 399 ). Σύμφωνα με τον Ibn Sa’d στις τάξεις (7 \ 124 ): Ο Saeed bin Musayyib επρόκειτο να εκφράσει το όραμα των ανθρώπων , και το πήρε από τα ονόματα του κοριτσιού Abu Bakr και πήρε τα ονόματα του πατέρα της και τον πήρε Abu Bakran Waller Sol Karim ειρήνη σε αυτόν . Ibn Abd al – Barr όπως στο boot ( 1/313 ) Σχολιάζοντας τη συνέντευξη Samra επίσης : Αυτή η hadeth δείχνει ότι προς τιμήν του επιστημονικού οράματος και των αρετών . Επειδή αυτός, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, του ζήτησε μόνο να του το πει και να το μεταδώσει . Και έτσι ώστε οι σύντροφοι να ξέρουν πώς να μιλούν για την ερμηνεία του, και είπε ο Σεΐχης Μωάμεθ Ιμπντ Αμπντ-Γουαχαμπ, όπως στη συλλογή των βιβλίων του ( 5/130 ), η επιστήμη της έκφρασης είναι μια πραγματική επιστήμη που ο Θεός ευλογεί με τον οποίο αυτός διαθήκες από τη λατρεία . Ο ίδιος επίσης δήλωσε (5 \ 143 ): Αποκάλυψη είναι μια αληθινή γνώση του Θεού αναφέρεται στο Κοράνι, και ειπώθηκε : δεν αντανακλά το όραμα μόνο είναι ένας από τους μελετητές Ptooelha, γιατί είναι η αποκάλυψη των τμημάτων . Έχει προειδοποιήσει τον Shatibi για το έλεος του Θεού στις εγκρίσεις (2 \ 415): ότι δεν υπάρχει πλεονέκτημα και καλυμμένο να του δοθεί η ειρήνη της Alnaa μόνο ως εξαιρούμενη, αλλά έχει δοθεί το μοντέλο του έθνους του, αυτό διδάσκει την εξωστροφή και ότι έδωσε την αποκάλυψη σε αυτόν, και στο έθνος του δόθηκε ένα όραμα Καλό . Ο Ιμπν Χάτζαρ είπε : προτρέποντας το όραμα της επιστημονικής εκπαίδευσης και την έκφρασή της στα αριστερά και την παράλειψη της ερώτησης και την κατάρα αρετή του τι πτυχιούχος περιλαμβάνουν την πρόσβαση σε μερικά από τα αόρατα και τα μυστικά των αντικειμένων . Ε τα λόγια του . Αν λοιπόν ο μαθητής έχει τα εργαλεία αυτής της γνώσης της γνώσης του Κορανίου, της Σουντά, της γνώσης στην αραβική γλώσσα, των παροιμιών και των πρακτικών αυτής της γνώσης, τότε τι τον εμποδίζει να μάθει την έκφραση και μετά να την εκφράσει; Νομίζω ότι αυτό είναι ένα νόμιμο δικαίωμα και η γνώση είναι ευρεία και δεν περιβάλλεται από αυτήν, αλλά η άποψή μου πρέπει να είναι ένας μαθητής που είναι καλός σε αυτήν τη γνώση και είναι καλός να το εξάγει σε άλλους που είναι προικισμένοι από τον Θεό να απλοποιήσουν πληροφορίες και να τις διευκολύνει στους παραλήπτες. Δεν πρέπει να ανοίξουμε το δρόμο για το κοινό που δεν διαθέτει τα εργαλεία αυτής της τέχνης από εκείνους που λύνουν για τον εαυτό τους και στερούνται Βασισμένο σε ένα φευγαλέο όνειρο . Εδώ είναι οι εικόνες απλού παράλογου μυαλού ορισμένων από αυτούς : Κάποια Παλαιστίνη έχει την αυλή του Μεγάλου Τζαμιού που περιμένει τον στρατό του Akhosv, ο οποίος θα έρθει το σπίτι του Θεού και θα καθαρίσει από το Tdnashm και έριξε αεροπλάνα και πέρασε συνταγές με βάση τα όνειρα και έτσι ο κατάλογος πηγαίνει on Θα αναρωτηθώ ότι το έθνος μας έχει γίνει έθνος ονείρων; Ακόμη και η λατρεία μπήκε σε όνειρα από την ευρύτερη πύλη της, κοιτάξτε τη Νύχτα της Δύναμης, την βρίσκετε καθορισμένη μέσω οραμάτων και κοιτάξτε τη φιλανθρωπία για να βρείτε το μεγαλύτερο κίνητρό της, λένε οι νεκροί σε αυτούς τους ανθρώπους ! Πολλοί άνθρωποι βλέπουν ότι η πόρτα της φιλανθρωπίας δεν ανοίγει έως ότου ο Itedk εξηγήσει το όνειρό του ότι πέφτει στην πόρτα . Θέλετε περισσότερα παραδείγματα και μεγαλύτερες φωτογραφίες; Από τον Θεό, μερικοί από αυτούς ρίχνουν μια γυναίκα με πορνεία εξαιτίας ενός ονείρου στο οποίο είδε μια γυναίκα, έτσι ένα μάθημα για τον εαυτό του διαβάζοντας μερικά βιβλία ότι είναι μοιχεία, οπότε την χώρισε ! Υπάρχουν ακόμη και εκείνοι που ισχυρίζονται ότι ο αγγελιοφόρος του Αλλάχ ήρθε σε αυτόν σε ένα όνειρο και του διέταξε Nhah, και όταν συνειδητοποίησε τους ανθρώπους και άρχισε να εργάζεται όπως σε αυτά τα οράματα ! Το πρόγραμμα περιήγησης, για παράδειγμα, το Διαδίκτυο παρακολουθώντας τον κβαντικό θεό Il αναλύει και πραγματεύεται ότι περιήγησε και βρήκε με βάση ένα όραμα από εδώ ή εκεί, και ίσως αστεία αυτό που διάβασα επιβεβαιώνει ότι ο Mahdi ήταν προσκυνητής σε τέτοια και τέτοια, και το συμβάν μαχαίρωσε έναν προσκυνητή που φέρεται να τρυπάει ότι ο Αντίχριστος που χτίζει το όραμα την είδε τη νύχτα του συμβάντος ! Η συγγραφέας αναρωτιέται ένα σημαντικό ερώτημα : πότε να ξυπνήσει το έθνος των ονείρων της να το πάρει και να προσκολληθεί στην επιστήμη την εποχή της επιστήμης; Η επιστήμη έχει τις συνθήκες, τα εργαλεία και τις μεθόδους της, οι οποίες δεν μπορούν να ξεπεραστούν, γνωρίζοντας ότι η έκφραση της επιστήμης του Άσραφ δεν αξίζει κανένας άνθρωπος για να εκφράσει οράματα πρέπει να είναι γνώση του Κορανίου και των λέξεων του. Αν είδε ένα, για παράδειγμα, κάτι, πρέπει να εξετάσει πρώτα το Κοράνι, να βρει έναν σύνδεσμο μεταξύ του οράματος και της κατάστασης των στίχων που τα συνδέουν εδώ και να δώσει παραδείγματα : το πλοίο, για παράδειγμα, μπορεί να διασχίσει για να ξεφύγει από τα λόγια του Θεού Παντοδύναμος : Ο Παντοδύναμος είπε : « Σώσαμε αυτόν και τους ιδιοκτήτες του πλοίου » ( Spider : 15). Και το ξύλο μπορεί να περάσει από τους υποκριτές για το ρητό του Παντοδύναμου : « σαν να ήταν υποστηριγμένο ξύλο » (Al- Munafiqun : 4). Το βρέφος μπορεί να περάσει από τον εχθρό για το ρητό του Παντοδύναμου : « Έτσι τον πήραν οι Φαραώ, έτσι ώστε να έχουν έναν εχθρό και τη θλίψη . Και η στάχτη μπορεί να περάσει από τη μάταιη δράση του Παντοδύναμου λέγοντας : Η παραβολή εκείνων που απέρριψαν από τον Κύριό τους τις πράξεις τους ως στάχτη με την οποία ο άνεμος ενίσχυσε ( Ιμπραήμ : 18). Έτσι, ο Σουντάν, ο Αγγελιοφόρος, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, έθεσε τις βασικές αρχές και κανόνες για αυτήν την τέχνη, και συνήθιζε να λέει στους Συντρόφους για τη λογοτεχνία και τους τύπους τους και τους ρώτησε για τα οράματά τους και τους εξέφρασε για αυτούς. . Παραδείγματα και πτυχές του έχουν αναφερθεί στις πτυχές του βιβλίου, οπότε δεν υπάρχει ανάγκη επανάληψης, αλλά πρέπει να γνωρίζει εδώ ότι τα οράματα των προφητών είναι αλήθεια. Από τον Θεό, το καθήκον της εκτέλεσης στο πρόσωπό του, ή ανταποκρίνεται στην εικόνα των συμβόλων, και αυτά τα σύμβολα εξηγούνται από τον Αγγελιοφόρο, να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού , στους συντρόφους της, και στη συνέχεια τους παρακολουθούν να συνειδητοποιούνται ως απτά υλικά γεγονότα . Αυτή είναι μια από τις εμπειρίες που πέρασαν αυτοί οι σύντροφοι, οπότε επωφελήθηκαν από αυτό, και αργότερα, ο Θεός να τους ευχαριστήσει . Είναι επίσης απαραίτητο να γνωρίζουμε την προέλευση αυτής της τέχνης, ότι η εποχή της άνοιξης είναι μια από τις καλύτερες στιγμές για οράματα, με βάση το ρητό, ειρήνη και ευλογίες του Θεού να είναι πάνω του : « Όταν πλησιάζει ο χρόνος, το όραμα του πιστού δύσκολα ψέματα . ~ (1) Μουσουλμάνοι αφηγητές, και του έχω δείξει ότι το νόημά του είναι ίσο. Νύχτα και μέρα και αυτή η άνοιξη ξεχειλίζει . . Πρέπει επίσης να γνωρίζει τις αξίες των ανθρώπων που του λένε τα οράματά τους, οπότε το όραμα των απλών εργαζομένων δεν είναι το όραμα των ανθρώπων των θέσεων και των μελετητών, και πρέπει να γνωρίζει για τις χώρες, τα δόγματα και την εποχή του το όραμα . Ομοίως, πρέπει να γνωρίζει ότι τα λιοντάρια και τα πουλιά – εκτός από το σπάνιο – είναι στην έκφραση οι άντρες και ότι το σιτάρι, το κριθάρι, το μέλι, το μαλλί και ο σίδηρος είναι συχνά χρήματα, και έτσι αυτή η τέχνη έχει κανόνες και δεν είναι εύκολο να επιτευχθεί. Αντίθετα, πρέπει να μελετηθεί και να μαθητευτεί στο χέρι του Majid που είναι τέλειο για εκείνους που θέλουν να μάθουν, και ο Θεός που ξέρω ….

…Ο σταυρός ερμηνεύεται ως σταυρός, και όποιος βλέπει ότι έχει δώσει ή αγοράσει ένα σταυρό, ερμηνεύεται ως ελάττωμα στη θρησκεία του και την τάση του να δυσπιστεί ….

…Η Εκκλησία : είναι ενδεικτικό του νεκροταφείου, του σπιτιού της πόρνης, του οινοποιείου, του σπιτιού της απιστίας και της αίρεσης, του σπιτιού των μουσικών οργάνων, των θρήνων και του τραγουδιού, του σπιτιού του πένθους, του μαύρου και του θρήνου, και στην Κόλαση η κατοικία εκείνων που δεν υπάκουαν στον Κύριό του, και στη φυλακή, και όποιος βλέπει τον εαυτό του σε μια εκκλησία, αν βρίσκεται σε αυτό να θυμάται τον Θεό Παντοδύναμο ή να κλαίει Ή προσεύχεται στην Κάαμπα, τότε μπαίνει στο νεκροταφείο για να επισκεφθεί τους νεκρούς ή να προσευχηθεί σε κηδεία . Και αν έκλαιγε με κλάμα ή ήταν έγκυος με σημάδια ανησυχίας, τότε θα φυλακίστηκε . Αν δει έναν νεκρό στην Κόλαση, τότε φυλακίζεται με τους ανυπάκουους . Αν το μπήκε ζωντανό ως μουζέν ή μετά το Κοράνι, αν ήταν σε τζιχάντ, αυτός και εκείνοι μαζί του νίκησαν τη χώρα του εχθρού, και αν βρισκόταν σε μητρόπολη μπήκε στο λαό του με ανυπακοή ή αίρεση και ο αθεϊσμός, στη συνέχεια τους προειδοποίησε, τους θυμόταν και πραγματοποίησε το προσκύνημά τους και πραγματοποίησε το επιχείρημα του Θεού . Και αν είναι κάποιος που τους βλέπει και προσεύχεται με τις προσευχές τους και κάνει τις πράξεις τους, τότε αν ήταν ένας άνθρωπος που αναμίχθηκε με δυσπιστία, αίρεση, πορνεία, κρασί ή μια μεγάλη αμαρτία, όπως τραγούδι, συγκρότημα και ξυλοδαρμό γραβάτα και τύμπανο, ειδικά αν είχε προσκύνησε μαζί τους στο σταυρό επειδή είναι από ξύλο . Και αν μια γυναίκα παρευρέθηκε σε έναν γάμο που είχε άρπα και τύμπανα, τότε συνόδευε μαζί τους, ή σε μια κηδεία με ρωγμές, σκοτάδι, πένθος και θρήνος, οπότε μοιράστηκε μαζί τους ….

…Ο σταυρός δηλώνει ψέματα και κουτσομπολιό σε ένα όνειρο, συκοφαντική πορνεία και ψευδορκία . Και ίσως έδειχνε τον μεγάλο άνθρωπο με βάση τη θρησκεία . Όποιος βλέπει ότι έχει σταυρό μαζί του θα παντρευτεί ή θα έχει έναν γιο . Ίσως ο σταυρός δείχνει ένα κατεστραμμένο γάμο, ή ανησυχία και διχόνοια ….

…Όσο για τα δάχτυλα : γεννήθηκε ένας αδελφός, σύμφωνα με όσα ειπώθηκαν ότι το χέρι είναι αδελφός . Και το συνδυάζετε χωρίς σφιχτό χέρι . Και να ασχοληθούμε με τη δουλειά του νοικοκυριού και των γιων των αδελφών, με θέμα που φοβόταν για τον εαυτό τους, και προσποιήθηκαν ότι το πλήρωναν και την επάρκειά του . Και ειπώθηκε ότι τα δάχτυλα του δεξιού χεριού είναι οι πέντε καθημερινές προσευχές, ο αντίχειρας είναι η προσευχή Fajr, ο δείκτης είναι η προσευχή το μεσημέρι, το μεσαίο δάχτυλο είναι η απογευματινή προσευχή, το δαχτυλίδι είναι η προσευχή για το ηλιοβασίλεμα, το ροζ είναι η σκοτεινή προσευχή, και η βραχύτητά της υποδηλώνει ελλείψεις και τεμπελιά, και το μήκος της δείχνει τη διατήρηση των προσευχών, και η πτώση ενός από αυτά υποδηλώνει την εγκατάλειψη αυτής της προσευχής . Και όποιος βλέπει ένα από τα δάχτυλα στη θέση του άλλου, θα προσευχηθεί αυτή η προσευχή τη στιγμή του άλλου . Αν έβλεπε σαν να δαγκώνει έναν άνθρωπο, υποδεικνύει τους κακούς τρόπους του δαγκωμένου ατόμου και την υπερβολή του δαγκώματος στην πειθαρχία του . Εάν βλέπει γάλα που βγαίνει από τον αντίχειρά του και αίμα από το δείκτη του, ενώ πίνει από αυτούς, θα πρέπει να πλησιάσει τη μητέρα της συζύγου του ή της αδερφής της . Το σπάσιμο των δακτύλων δείχνει άσχημα λόγια μεταξύ των συγγενών του . Εάν ο ιμάμης είδε μια αύξηση στα δάχτυλά του, αυτό ήταν μια αύξηση στην απληστία του, την ευπρέπεια του και την έλλειψη δικαιοσύνης του . Και αφηγήθηκε ότι ο Harun al-Rashid είδε τον άγγελο του θανάτου, ειρήνη σε αυτόν, τον είχε εκπροσωπήσει, οπότε του είπε : Ω βασιλιάς του θανάτου, πόσο καιρό έχω φύγει; Τον έδειξε με πέντε δάχτυλα απλωμένα από την παλάμη του, οπότε τον παρακολουθούσε με τρόμο, κλαίγοντας τα οράματά του και τα διήρκεσε σε μέγεθος που περιγράφεται από την έκφραση. Είπε : O Διοικητής των Πιστών , σου είπε ότι πέντε πράγματα που ήξερε με τον Θεό, τα οποία συγκεντρώνει αυτός ο στίχος : «Ο Θεός έχει τη γνώση της ώρας . » Ο στίχος . Ο Aaron και η Farah γέλασαν . Τα δάχτυλα του αριστερού χεριού είναι τα παιδιά ενός αδελφού και της αδελφής, και τα νύχια είναι η ικανότητα ενός άνδρα σε αυτόν τον κόσμο, και το λευκό των νυχιών δείχνει την ταχύτητα απομνημόνευσης και κατανόησης, και βλέποντας τα νύχια στο ποσό των σαλατίνη και τον κόσμο . Και η αντιμετώπισή του είναι απόδειξη της απάτης στη συλλογή του κόσμου, του μήκους του με την καλοσύνη, τα χρήματα και τα ρούχα του, και την προετοιμασία ενός εχθρικού όπλου, ή ενός επιχειρήματος ή χρημάτων, για να αποφευχθεί το κακό τους . Και το μήκος του, έτσι ώστε να φοβάται τη θραύση του, αποτελεί απόδειξη ότι κάποιος άλλος αναλαμβάνει να χαλάσει κάτι στο χέρι του, επειδή χρησιμοποιεί υπερβολικά την ικανότητά του . Πληρώνει το zakat al-fitr, και αν το βλέπει σαν ένας γέρος να έχει παραγγείλει το στυλό του, τότε αν το βρει, τον διατάζει να αναλάβει τη δέσμευση του εαυτού του και να υπερασπιστεί την τιμή του . Η βαφή των ανδρικών δακτύλων με χέννα αποτελεί απόδειξη πολλών εξοπλισμών και ο θάνατος των δακτύλων μιας γυναίκας με χέννα υποδηλώνει την καλοσύνη του συζύγου της σε αυτήν . Αν είδε σαν να την είχε πέσει, δεν δέχτηκε τη μελάγχρωση, τότε ο σύζυγός της δεν της έδειχνε την αγάπη . Εάν ο άντρας είδε την παλάμη του να ξεθωριάζει από ένα τέρας, θα έπρεπε να δουλέψει στη σύνταξή του, και αν το δεξί του χέρι ήταν χρωματισμένο από ένα τέρας, τα οράματά του έδειχναν ότι σκότωσε έναν άνδρα . Αν δει ότι τα χέρια του είναι βαμμένα με χέννα, τότε δείχνει τι είναι στο χέρι του καλού ή κακού, ή των χρημάτων του ή των κερδών του ή της βιομηχανίας του . Αν δει τα χέρια του χαραγμένα με χέννα, προσπαθεί ένα κόλπο από το σπίτι, για να ξοδέψει μερικά από τα έπιπλα του σπιτιού με δικά του έξοδα λόγω της έλλειψης κερδών του, και ο εχθρός του τον προσβάλλει, και παίρνει ταπείνωση . Εάν μια γυναίκα δει το χέρι της χαραγμένο, εξαπατά το στολίδι της σε ένα θέμα που είναι σωστό . Αν η επιγραφή ήταν πηλό, θα έδειχνε μεγάλο αριθμό επαίνων . Αν έβλεπε τα χαρακτικά των χεριών της να αναμιγνύονται, θα τραυμάτισε τα παιδιά της . Εάν βλέπει ότι το χέρι της είναι χυμένο με χρυσό ή χαραγμένο με αυτό, τότε πληρώνει τα χρήματά του στον άντρα της ή της δίνει χαρά από αυτόν, και αν ένας άντρας δει ότι έχει εμποτιστεί ή χαραχθεί με χρυσό, τότε εξαπατά κόλπο στο οποίο θα πηγαίνουν τα χρήματά του ή τα προς το ζην . Τα μαλλιά της μασχάλης : το μήκος της απόδειξης της ανάγκης για Neil, ο στίχος : ~ και Admm το χέρι σου στην πτέρυγα σου λευκή από μη φτωχούς ~ και δείχνει τη θρησκεία του ιδιοκτήτη και της γενναιοδωρίας . Εάν βλέπει πολλά μαλλιά μασχάλης, τότε είναι ένας άντρας που ζητά από τον εκτελεστή του να συλλέξει χρήματα στη γνώση, την κηδεμονία, το εμπόριο και ούτω καθεξής και δεν επιστρέφει στη γυναίκα και τη θρησκεία . Εάν υπάρχει πολύ λιγότερο, αυτό δείχνει τον μεγάλο αριθμό παιδιών ….