…Και ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι το όραμα του αετού ερμηνεύεται για όλους στη διαμάχη, και το ξύσιμο του είναι ένα μήκος ασθένειας, και ίσως όλο το σκοτάδι πάνω του, γιατί ο Σολομών, ειρήνη σε αυτόν, όλος ο αετός με πουλιά ….

…Ο Ντάνιελ είπε ότι ο αετός δείχνει τον βασιλιά ….

…Και όποιος βλέπει ότι ένας αετός υψώνεται στο κεφάλι του, θα σταυρωθεί ….

…Και είπε ο Jaafar al-Sadiq, ο αετός ερμηνεύεται σε οκτώ πτυχές της τιμής, την επιβολή μιας εντολής, την κυριαρχία, τον έπαινο, τη μνήμη του καλού, την τάξη, την εντολή και την απαγόρευση ….

…Και όποιος βλέπει ότι ένας αετός προσγειώθηκε σε μια τοποθεσία, δείχνει τον βασιλιά αυτής της περιοχής ….

…Και όποιος βλέπει ότι ένας αετός κυνηγά πάνω από το κεφάλι του, τότε δείχνει το εμπόριο του ….

…To Eagle : Το ισχυρότερο πουλί, το υψηλότερο στην πτήση, και ένα από αυτά με όραση και μακροζωία, οπότε όποιος είδε τον αετό ως αμαρτωλό εναντίον του, ο Σουλτάνος ​​ήταν θυμωμένος μαζί του, και τον διόρισε έναν καταπιεστικό άντρα, γιατί ειρήνη του Σολομώντα πάνω σε αυτόν και σε όλο τον αετό του πουλιού, οπότε φοβόταν αυτόν . Εάν κατέχει έναν υπάκουο αετό, θα έχει μια μεγάλη δύναμη με την οποία θα κυβερνά τον κόσμο ή μέρος αυτού, και θα είναι σε θέση να κατέχει ή να βλάψει μια μεγάλη εξουσία . Αν δεν είναι υπάκουος και δεν τον φοβάται, τότε υψώνει την εντολή του και γίνεται μια ισχυρή, πεισματάρης και συντριπτική θρησκεία, σύμφωνα με την ιστορία του Νίμροντ. Εάν πετά στον ουρανό και μπαίνει σε επίπεδο επίπεδο, πεθαίνει και εάν ενθαρρυνθεί μετά την είσοδο στον ουρανό, τότε θα είναι στα πρόθυρα του θανάτου και θα σωθεί, και όποιος χτυπηθεί από τα φτερά ή τα κόκαλά του προσφορά χρημάτων από έναν μεγάλο βασιλιά . Αν έπεσε από την πλάτη του, θα χτυπήθηκε από τρόμο και θλίψη, και πιθανόν να χάθηκε . Εάν του δόθηκε ένας γκόμενα, θα έλεγε ένα αγόρι . Αν το είδε αυτό κατά τη διάρκεια της ημέρας, τότε είναι μια ασθένεια που βρίσκεται στα πρόθυρα του θανάτου, επειδή ο αετός τον ξύστηκε και η ασθένειά του παρατάθηκε . Μετέτρεψε τη ζωή του Nsre ….

Eagle Βλέποντας έναν αετό σε ένα όνειρο δηλώνει την παρουσία ενός μίσους που εργάζεται για να σας βλάψει και δεν θα πετύχει εκτός αν έχετε δει τον αετό νεκρό ή τραυματισμένο . Εάν μια γυναίκα ονειρεύεται έναν αετό, αυτό προβλέπει ότι θα ζήσει σε μια ασταθή θάλασσα κουτσομπολιού και φήμες που θα ακολουθήσουν τη φήμη της . Εάν δείτε έναν αετό να αιωρείται γύρω σας, αυτό υποδηλώνει υψηλές φιλοδοξίες που προσπαθείτε σκληρά και άγρια ​​για να επιτύχετε, ωστόσο θα έχετε τις επιθυμίες σας . Εάν δείτε έναν αετό της τύχης σε μακρινά ύψη, αυτό δείχνει ότι θα εκπληρώσετε τις επιθυμίες σας . Εάν δείτε έναν αετό που έχει προσγειωθεί σε μακρινά ύψη, αυτό δείχνει ότι θα αποκτήσετε φήμη, πλούτο και μια εξέχουσα θέση στη χώρα σας . Εάν δείτε νέους αετούς στα κρησφύγετά τους, αυτό δείχνει ότι θα συνοδεύσετε άτομα υψηλού επιπέδου και ότι θα επωφεληθείτε από τη σοφή συμβουλή τους . Και θα αποκτήσετε μια καλή κληρονομιά στο χρόνο . Εάν ονειρευόσασταν ότι σκοτώσατε έναν αετό, τότε αυτό προβλέπει ότι η μοίρα δεν θα αφήσει κανένα εμπόδιο να σταθεί ανάμεσα σε εσάς και τις υψηλότερες κορυφές των φιλοδοξιών σας . Θα ξεπεράσετε τους εχθρούς σας και θα έχετε μεγάλο πλούτο . Η κατανάλωση σάρκας αετού δείχνει ότι έχετε μια ισχυρή βούληση που δεν μπορεί να παραιτηθεί από έναν φιλόδοξο αγώνα, ακόμα κι αν αυτό οδηγεί σε θάνατο . Θα εμπλουτιστείτε γρήγορα . Εάν είδατε έναν νεκρό αετό να σκοτώνεται από άλλους και όχι από εσάς, τότε αυτό υποδηλώνει ότι κάποιος θα αρπάξει μεγάλη τύχη από εσάς . Εάν οδηγήσετε έναν αετό, αυτό υποδηλώνει ότι θα κάνετε ένα ταξίδι σε σχεδόν ανεξερεύνητες χώρες αναζητώντας γνώση και πλούτο που τελικά θα επιτύχετε ….

Μερικοί από τους περαστικούς είπαν: Ίσως το όραμα του αετού να δείχνει ένα άτομο με μακρά εμπειρία κρυμμένων θεμάτων, όπως αναφέρεται στην ιστορία του Σουλεϊμάν Μπιν Ντέιβιντ, ειρήνη και στους δύο ….

…Ο αετός είναι ο βασιλιάς των πουλιών σε ένα όνειρο, και η πιο πετώντας και μακρύτερη ζωή . Και όποιος βλέπει έναν αετό που τον χτυπά, τότε ο Σουλτάνος ​​θα είναι θυμωμένος μαζί του, και τον εμπιστεύεται έναν άδικο άντρα, γιατί ο Σολομώντος, ειρήνη πάνω του, εμπιστεύτηκε τον αετό σε όλα τα πουλιά, και τον φοβόταν . Και όποιος είδε ότι είχε αετό σε υπακοή, θα χτύπησε έναν μεγάλο βασιλιά, τιμή και δόξα . Και όποιος χτυπήσει έναν αετό γκόμενα ένα παιδί θα έχει έναν γιο που είναι υπέροχος, και όποιος το δει αυτό κατά τη διάρκεια της ημέρας, τότε θα αρρωστήσει . Και ο σκοτωμένος αετός δείχνει το θάνατο ενός βασιλιά . Εάν η έγκυος γυναίκα είδε τον αετό, θα έβλεπε τη μαία και τη θηλάζουσα γυναίκα . Ο αετός ερμηνεύεται από τους μεγαλύτερους βασιλιάδες, και από τους προφήτες και τους δίκαιους . Και όποιος τρώει τη σάρκα ενός αετού ή παίρνει κάτι από τα φτερά του, τότε θα έχει χρήματα από τον Σουλτάνο . Και ο αετός δείχνει μακροζωία, μεγάλα χρήματα και πόλεμο . Και ίσως το όραμά του έδειξε αίρεση και λάθος, γιατί ο Παντοδύναμος είπε : (Δεν θα εξαπατήσει, ούτε θα εμποδίσει έναν αετό, και έχει παραπλανηθεί πολύ ). Ίσως ο αετός σήμαινε ζήλια των παιδιών . Και όποιος βλέπει ότι ένας αετός από τον ουρανό έχει ερωτευτεί μαζί του, η εντολή του δεν θα εκπληρωθεί γι ‘αυτόν, και η εξουσία και η κατοχή του θα πάψουν να υπάρχουν ….

Εάν γίνει λευκό, είναι ευλογία και επιτρεπόμενο κέρδος ….

…Τα λιοντάρια όλων των πουλιών : όπως το buzzi, το πετρίτη, το γεράκι, ο αετός, ο αετός και το sparrowhawk αποδίδονται στην εξουσία και την τιμή . Εάν εισέλθει στον ουρανό, θα πεθάνει στο ταξίδι του . Και όλα τα ιπτάμενα προσφέρουν αξιέπαινη ερμηνεία . Και να πετάς στον ουρανό, να τον τρυπάς, γιατί είναι θάνατος, καταστροφή ή κακό ….

…Le Barzoun : Ο παππούς του άντρα, οπότε όποιος βλέπει ότι ο Barzouna βρίσκεται σε βρωμιά και κοπριά, τότε ο παππούς του θα ανέβει και τα χρήματά του θα αυξηθούν . Και ειπώθηκε ότι ο μπάρτζουιν υποδηλώνει την υπο-σύζυγο, τον σκλάβο και τον υπηρέτη, και δείχνει τον παππού, την τύχη και τα προς το ζην, και η μέση υπερηφάνεια μεταξύ ενός αλόγου και ενός γαϊδουριού, και ο ξανθός από αυτούς είναι η θλίψη . Και όποιος οδηγεί με έναν αχυρώνα από τον οποίο είναι συνηθισμένος να οδηγεί μια φοράδα, το ανάστημά του θα αποκαλυφθεί, η δύναμή του θα μειωθεί και η εξουσία του ταπεινωθεί, και μπορεί να αφήσει τη γυναίκα του και να παντρευτεί τη μητέρα του . Όσο για τη συνήθεια του να οδηγεί γαϊδούρι, οδηγεί με προφυλακτικό, η μνήμη του οποίου αυξάνεται και τα κέρδη του αυξάνονται, και η δόξα του είναι υψηλή . Αυτό μπορεί να υποδηλώνει τον γάμο με τον ελεύθερο μετά τη χώρα . Και αυτό που είναι μεγαλύτερο από τον παράδεισο, είναι καλύτερο σε θέματα του κόσμου, οπότε όποιος βλέπει ότι η βαρβαρότητά του έρχεται σε σύγκρουση μαζί του, δεν είναι σε θέση να τον κρατήσει, τότε η γυναίκα του θα έχει τον έλεγχο και όποιος μιλάει Σε αυτόν, ο βαρσοβόλος θα πάρει μεγάλα χρήματα από τη γυναίκα του και το καθεστώς του θα αυξηθεί . Εάν βλέπει ότι έχει μια φωλιά, τότε θα κάνει μια χάρη στη σύζυγό του και δεν θα του ευχαριστηθεί για αυτό . Η οδήγηση ενός περιδότου είναι επίσης ενδεικτική του ταξιδιού . Και όποιος βλέπει ότι περπατά στο πίσω μέρος της φορτηγίδας του, θα ταξιδέψει μακριά και θα πάρει καλό στην πλευρά της γυναίκας του, και όποιος βλέπει ότι έχει οδηγήσει και πετάξει μαζί του μεταξύ ουρανού και γης, ταξιδεύει με τη γυναίκα του και η κατάστασή τους είναι αυξημένη . Αν δει ότι η γυναίκα του τον δαγκώνει, τότε η γυναίκα του τον προδίδει . Και ο θάνατος του θανάτου της γυναίκας του . Και όποιος έκλεψε τη φορτηγίδα του χώρισε τη γυναίκα του . Η απώλεια των κουκέτων είναι η ανηθικότητα της γυναίκας . Και όποιος βλέπει ένα σκυλί που πηδάει στις καραμέλες του, τότε ένας μαγικός εχθρός θα ακολουθήσει τη γυναίκα του . Ομοίως, αν ένας πίθηκος πηδήξει πάνω του, τότε ένας Εβραίος ακολουθεί τη γυναίκα του και ο φαλακρός αετός είναι στην εξουσία, και τα λιοντάρια είναι χρήματα και σέλα . Και όποιος είδε ότι ένας άγνωστος Μπίρτζουν μπήκε στη χώρα του χωρίς εργαλείο, ένας μη Άραβας άντρας μπήκε σε αυτήν τη χώρα . Οι θηλυκές γαρίδες τρέχουν την πορεία του θηλυκού αλόγου . Και αφηγήθηκε ότι μια γυναίκα ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Είδα ότι δύο άντρες μπήκαν στον Αλή, ένας από αυτούς σε μια καταστροφή, και ο άλλος σε έναν φαλακρό αετό, και με τον ιδιοκτήτη των φαλακρών αετών ένα πέος ήταν τρυπημένο με αυτό . Ο Ιμπν Σιρίν της είπε : Φοβάστε τον Θεό και προσέξτε τον ιδιοκτήτη των φαλακρών αετών. Όταν η γυναίκα έφυγε από τον Ibn Sirin, ένας άνδρας την ακολούθησε από τον Ibn Sirin, οπότε μπήκε σε ένα σπίτι στο οποίο μια γυναίκα κατηγορήθηκε ότι ήταν ιδιοκτήτης του φαλακρού αετού . Ο Ιμπν Σιρίν είπε όταν η γυναίκα τον άφησε . Ξέρετε ποιος είναι ο ιδιοκτήτης των φαλακρών αετών; Είπαν όχι . Είπε : Έτσι και ο συγγραφέας, βλέπεις τους φαλακρούς αετούς υπόλευκους σε μαύρο, και για τον αδάμ, έτσι και ο ιδιοκτήτης της εξουσίας του Εμίρ της Μπάσρα και όχι αβοήθητος ….

…Τα σπίτια των πλανητών, ο Al-Bateen, η κοιλιά του, ο Al-Thuraya είναι πλούτος, ο Al-Dabaran είναι ένα αφιέρωμα, η Al-Haqqa είναι μια περιουσία, η Al-Hanaa είναι Hanaa και μια κατάρα, ο βραχίονας της Υεμένης είναι η Υεμένη και ο Al -Η Σάμι είναι κατάρα. Η καρδιά είναι πραξικόπημα, και η χολάν εμφανίζεται, και οι κατάρες είναι χάρη και χάρη . Ο Saad Al-Dhabeh είναι εχθρός και ο Saad κατάπιε ένα παιχνίδι, και ο Saad Al-Saud Saud, και ο Saad Al-Khabaya είναι μια έκθεση . Και όποιος είδε κάποιον από τους πλανήτες, είναι απόδειξη της λειτουργίας σπιτιών, όπως οι κόρες ενός φέρετρου, η μικρή αρκούδα, η μεγάλη αρκούδα, ο ιπτάμενος αετός, οι Δίδυμοι, η ακίδα, το αρνί και άλλοι ….

…Σε ένα όνειρο, είναι η προσπάθεια και η επιδίωξη του ανθρώπου, και το μεγαλείο των δύο παραδείσων ήταν το καλύτερο των κοσμικών υποθέσεων . Και ειπώθηκε : η γυναίκα είναι ο βαρδόνιος, οπότε όποιος βλέπει ότι είναι απελπισμένος και δεν μπορεί να τον κρατήσει, τότε η γυναίκα του θα έχει τον έλεγχο . Εάν του μίλησε, θα έπαιρνε από τη σύζυγό του μεγάλα χρήματα και θα ανέβαινε . Εάν δει ότι παντρεύεται μια παρθένα, τότε προσποιείται τη σύζυγό του και δεν τον ευχαριστεί γι ‘αυτό . Και ειπώθηκε : ένας βαρσοβόλος είναι ένα ταξίδι, οπότε όποιος βλέπει ότι περπατά στο πίσω μέρος της ζώνης του, θα ταξιδέψει μακριά και θα πάρει καλό από τη γυναίκα του . Αν έβλεπε ότι οδηγούσε και πετούσε μεταξύ ουρανού και γης, θα ταξίδευε με τη σύζυγό του και το καθεστώς του θα ανέβαινε . Εάν βλέπει ότι η βαρζόνη του περιβάλλεται από βρωμιά και κοπριά, τότε ο αγώνας του αυξάνεται και τα χρήματά του μεγαλώνουν και αυξάνονται . Αν πεθάνει με τη φορτηγίδα του, τότε είναι ο θάνατος της γυναίκας του . Και όποιος έκλεψε τις διαπραγματευτικές του μάρκες, θα χώριζε μια γυναίκα . Και όποιος βλέπει ότι η βαρζόνη του έχει χαθεί, πυροδοτεί τη γυναίκα του . Και όποιος βλέπει ότι ο σκύλος πηδάει στα πετακάκια του, τότε έχει έναν μαγικό εχθρό που ακολουθεί τη σύζυγό του και, επίσης, αν ένας πίθηκος πηδήξει πάνω του, τότε είναι Εβραίος και ο ξανθός βλαστός δείχνει τη θλίψη του ιδιοκτήτη του . Θεωρείται ότι ο βασιλιάς του βασιλιά Brdhuna γυναίκα ή υπηρέτης . Και ειπώθηκε : ο βαραθώνιος δείχνει μια διαμάχη ή δείχνει έναν ξένο άντρα . Και όποιος βλέπει ότι οδηγεί έναν ταπεινωμένο, ταπεινωμένο, βιαστικά, θα υποφέρει καλό και ευτυχία . Και ειπώθηκε : Όποιος βλέπει ότι οδηγεί ένα αλεξίπτωτο και η συνήθεια του είναι να οδηγήσει μια φοράδα, τότε το ανάστημα του πέφτει και η αξία του μειώνεται και μπορεί να αφήσει τη γυναίκα του . Και όποιος οδηγούσε ένα γαϊδουράκι, τότε είδε σε ένα όνειρο ότι οδηγούσε με την άδειά μας, τότε η ανάμνηση του θα ανέβαινε, τα κέρδη του θα αυξάνονταν και η δόξα του θα ήταν υψηλότερη . Αυτό μπορεί να υποδηλώνει ελεύθερο γάμο μετά το έθνος . Και οι βαραθώνιοι φώναξαν την ανηθικότητα της γυναίκας . Ο φαλακρός αετός είναι δύναμη και το μαύρο είναι χρήμα και δόξα . Και όποιος βλέπει σαν άγνωστος βαραθώνος να εισέλθει σε μια πόλη, τότε αυτή η χώρα θα εισέλθει από έναν ξένο . Το Albazhon Adham έχει εξουσία ….

…Το ράμφος είναι σε ένα όνειρο υποδηλώνει την εξάλειψη της ανάγκης και τη βοήθεια για τον επιδιωκόμενο . Ίσως ενδείκνυται να ταξιδεύει ακούσια . Και το ράμφος είναι ένας άνθρωπος που δεν τον θεραπεύει λόγω της απληστίας του . Το ράμφος είναι ο πληρεξούσιος για τον ιδιοκτήτη του, και μπορεί να δείχνει στον σκλάβο, τον γάιδαρο ή το στόμα του . Και ο αετός του πουλιού σε ένα όνειρο είναι δοξασμένος και ευρύς για όσους το κατέχουν ….

…Το άγνωστο πουλί είναι μια ένδειξη του αγγέλου του θανάτου, αν πάρει ένα βότσαλο, ένα φύλλο, ένα σκουλήκι ή τα παρόμοια και πετά μαζί του στον ουρανό από ένα σπίτι όπου πέθανε ένα άρρωστο άτομο και παρόμοια . Μπορεί να αναφέρεται στον ταξιδιώτη που τον είδε να πέφτει πάνω του, και μπορεί να αναφέρεται στο έργο αυτού που τον είδε στο κεφάλι του, στον ώμο του, στην αγκαλιά του ή στο λαιμό του, γιατί ο Παντοδύναμος λέει : « Και κάθε ένα άτομο έχει δεσμεύσει το πουλί του στο λαιμό του », που σημαίνει το έργο του, και αν είναι λευκό, τότε είναι καθαρό, και αν είναι χρωματισμένο σκοτάδι, τότε λειτουργεί διάφορα μη καθαρά, μόνο για να έχει μια έγκυο γυναίκα, το πουλί ήταν αρσενικό αγόρι, αν και η γυναίκα είναι κορίτσι, η ιστορία έζησε και έμεινε μαζί του, και πέταξε ήταν λίγο να μείνει . Όσο για το κοτόπουλο που δεν τρέφεται, γεννάει εκείνο που το μεταφέρει, το βρίσκει ή το παίρνει, εκτός αν έχει αρνί, έτσι είναι παιδί, και έτσι είναι κάθε μικρό ζώο του ζώου . Όσο για το μεγαλύτερο πουλί και τα έβδομά του . Είναι ένα σημάδι βασιλιάδων, προέδρων, ανθρώπων πλούτου, μελετητών, ανθρώπων πλούτου και πλούτου, και για τους καρατίων όπως ο κοράκι, ο αετός, η μέλι και η μαρμότα, τότε είναι ανήθικοι, κλέφτες ή κακοί ιδιοκτήτες, και για τα υδρόβια πτηνά, εποπτεύονται, έχουν αποκτήσει την ηγεσία με δύο τρόπους και ενήργησαν μεταξύ δύο δυνάμεων : η εξουσία του νερού και η δύναμη του αέρα, και ίσως αυτό έδειχνε στους άντρες να ταξιδεύουν στην ξηρά και στη θάλασσα . Και αν ακούγονταν ότι γκρίνιαζαν και έκλαιγαν, και για το τι τραγουδούν ή πένθουν τα πουλιά, τραγουδούσαν και όχι, αρσενικό ή θηλυκό . Όσον αφορά τα μικρότερα πουλιά, όπως τα σπουργίτια, το μύθο και τα αηδόνια, είναι νεαρά αγόρια : και η ομάδα των πουλιών είναι αυτή που την κατέχει ή έχει χρήματα, δηνάρια και εξουσία, ειδικά αν το φροντίζει, τρέφεται. το, ή το εκχωρεί ….

…Το δέρμα είναι ανδρικό μπουφάν και τον άφησα με τα χρήματά του στη ζωή και τον θάνατό του . Και όποιος βλέπει σε ένα όνειρο σαν να έχει ξεφλουδίσει το δέρμα του ως ένα πρόβατο, τότε δείχνει το θάνατό του εάν ήταν άρρωστος και αν ήταν απαλλαγμένος από ασθένειες, τότε είναι φτωχό και αποκαλύπτεται . Το λίπος στο σώμα είναι η δύναμη της θρησκείας και της πίστης . Εάν βλέπει το σώμα του ως σώμα φιδιού, τότε δείχνει τι κρύβει την εχθρότητα . Και το δέρμα είναι μια προστασία για τους ανθρώπους και τους άλλους, και ένα άτομο αφορά τον πατέρα και τη μητέρα του, τη δύναμη και τα χρήματά του, το σπίτι και τα ρούχα του, τη σύζυγό του και τη γη του, την ευημερία του και την ασθένειά του, την έκφρασή του και τη δική του πίστη . Το μαστίγωμα ενός ατόμου μπορεί να αναφέρεται στον εχθρό του και στον φίλο του που κοιμάται πάνω του, γιατί θα καταθέσει εναντίον του ιδιοκτήτη του την Ημέρα της Ανάστασης . Ίσως το δέρμα δείχνει υπομονή και πείσμα σε θέματα . Όποιος βλέπει το δέρμα του όμορφα σε ένα όνειρο δείχνει την καλοσύνη, την άνεση και τη θεραπεία από ασθένειες . Αν είναι νεκρός και το δέρμα του φαίνεται ωραίο, δηλώνει ότι βρίσκεται στην ευδαιμονία του Παραδείσου, και αν το βλέπει ως παχύ ή μαύρο, δείχνει ότι είναι βασανισμένο . Και η σκουρόχρωμη επιδερμίδα σε ένα όνειρο υποδηλώνει την αποχώρηση της θρησκείας . Σε ποιον είναι ένα δώρο σε ένα αγόρι της Νουβίας δίνεται ένα αρνί κάρβουνο . Και όποιος βλέπει τις μαύρες γυναίκες να τον εποπτεύουν, το καλό που επιβλέπει για να τις δει είναι πολλοί έντιμοι, αλλά είναι του εχθρού . Και κοκκινίστε . Στην ερμηνεία, τη συνάφεια και την ανακούφιση . Και ειπώθηκε : Αν ήταν λευκό με το κόκκινο, ο ιδιοκτήτης θα κερδίσει δόξα . Και μηδέν . Το χρώμα είναι ικανοποιητικό . Και όποιος είναι μαύρος και βλέπει σε ένα όνειρο ότι είναι λευκός, θα υποστεί αδυναμία, ταπείνωση και αγωνία . Εάν δει ότι το σώμα και το πρόσωπό του είναι κόκκινα, τότε θα είναι ανέμελη . Τα δέρματα άλλων ζώων είναι κληρονομιά . Και ειπώθηκε : Δερμάτινα σπίτια που ανήκουν σε αυτό . Και αν ο βασιλιάς ξεφλουδίσει τα δέρματα των ανθρώπων, τότε τους καταπιέζει και παίρνει τα χρήματά τους . Και όποιος αφαιρέσει το δέρμα ενός ποιητή, του κλέβει τα μαλλιά ….

…Ο Abu Saeed, ο νεαρός ιεροκήρυκας, είπε ότι ο εχθρός ενός άνδρα, αν είναι λευκός, τότε είναι κρυμμένος εχθρός, και αν είναι Adham, τότε είναι πλούσιος εχθρός, και αν είναι ξανθός, τότε είναι ο εχθρός ενός γέρου ….

…Εάν ονειρευτήκατε να δείτε ένα μεσσιανικό άτομο, θα πρέπει να αποφύγετε οποιαδήποτε σχέση φιλίας ή συσχέτισης με μια παράξενη γυναίκα, γιατί αυτό θα είχε ως αποτέλεσμα την απώλεια των χρημάτων σας και την αναστάτωση της φήμης σας . Al- Khalasi : Είναι ένα άτομο που κατάγεται από δύο γονείς, ο ένας από τους οποίους είναι μαύρος και ο άλλος λευκός ….

…Εάν ο καναπές είναι καθαρός λευκός, τότε δεν επιτρέπεται και αν είναι μαύρος, τότε δεν επιτρέπεται . Και όποιος πιστεύει ότι το έχει σπάσει, αυτό δείχνει ότι τα χρήματά του έχουν καταστραφεί από διαφθορά .)…

…Αν έβλεπε ότι πούλησε ή πήρε ένα ρούχο το χειμώνα, τότε αυτό δείχνει τη φτώχεια και την ανάγκη του για ανθρώπους . Είπε ότι ο επικεφαλής ιματισμού του Αμπού Σαΐντ, ο επικεφαλής του άνδρα, ήταν πιθανότατα η τέχνη του που το κάνει και τους εξασφάλισε από την έρευνα για τη φτώχεια, στην οποία ένα λάθος στη διαβίωση και τον πλούτο και την επέκταση σε ελευθέρωσή τους και τη ζημιά στη χειμερινή εύνοια ) και τον Αλμπάρτι αν επιγραφή υποδεικνύεται από μια γυναίκα . Είπε Jafar Sadiq ερμηνεύεται Paljarah ή το αγόρι, ό, τι είδε από Zain ή Shin θα γυρίσει σε αυτούς, και η αφαίρεση των ρούχων που περιέρχονται σε θέματα έχει την αίσθηση ότι φοράει κάτι το οποίο είναι ερμηνεύεται πρόστιμο και να επωφεληθούν αν είναι από βαμβάκι, ένα καθαρό και ευρύχωρο και αν Dd έτσι Vtobeirh εναντίον του και αν είναι από Silk και τίποτα δεν υπάρχει τίποτα λάθος με αυτό και τον πωλητή του, γιατί επιλέγει αυτόν τον κόσμο πέρα ​​από το μέλλον του . Ο Abu Sa’eed είπε ότι η ψυχρότητα της όρασης του ιεροκήρυκα , είτε είναι λεπτομερής είτε όχι, δείχνουν καλά αφηγημένα ότι ο Abu Bakr, ίσως ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί του είπε: Ω Αγγελιοφόρος του Αλλάχ, είδα χθες ήταν στον πάπυρο, η πετέχια είπε : δύο γιοι Thabr τους . Και το μελάνι είναι ενδεικτικό της χαράς, της ευτυχίας και του κρύου που βρίσκεται δίπλα στην πορεία της έκφρασης, εκτός από το ότι η οικειότητα στον κόσμο είναι καλύτερη από τη θρησκεία, και είναι ερμηνευτικά ισχυρότερη από το μαλλί . Θεωρείται ότι φορώντας Prada ή αναμειγνύεται με βαμβάκι Bharir χωρίς αυτό, ακόμη κι αν είναι χαράμ πλούσιο μετάξι και οι διακοσμήσεις είναι ντυμένες στις αγορές που είναι ευπρόσδεκτες και μόνο σε περιόδους ευχαρίστησης και οιωνών καθώς και αν είναι στο ρόλο εκτός αν είναι ένα είδος διασκέδασης . Και όποιος βλέπει την πρόταση του ενδύματος του ντυμένου ατόμου, ερμηνεύεται στο σύνολό του . Και όποιος βλέπει ότι φοράει καλοκαιρινά ρούχα το χειμώνα, θα αυξήσει το καλό και το όφελος όσο και την αξία αυτού που φοράει . Ένιωσε ότι φοράει ρούχα γυναίκες, αυξάνει τα χρήματα μαζί τους και φοβάται, αλλά οι συνέπειές του είναι τρομερές και επιβιώνουν αν είδαν μια γυναίκα να φοράει ρούχα από τους άντρες, δείχνει καλή και ωφέλιμη . Ο Al-Karmani είπε: ~Όποιος είδε ότι φορούσε ρούχα λιγότερο από τα δικά του, τότε δείχνει τη διαφθορά των υποθέσεων του και αν είναι πιο κομψά από τα ρούχα του, τότε δείχνει τη σειρά των υποθέσεων του .~ Και όποιος βλέπει ότι έχει πάνω του τα ρούχα των πρεσβυτέρων, τότε δείχνει το ύψος του θέματος και το ύψος που του αποδίδουν αυτά τα ρούχα αν είναι οικογένεια για αυτό, αλλιώς είναι καλό και ωφέλιμο . Και όποιος βλέπει ότι έχει ρούχα από ρούχα διεφθαρμένων ανθρώπων, θα έχει πολλές αμαρτίες και αφθονίες αμαρτιών . Και όποιος βλέπει ότι φοράει βασιλιάδες, ερμηνεύεται σε τρεις πτυχές, πλησιάζοντας τους, αποκτώντας καλοσύνη, όφελος και κανονικότητα των υποθέσεων του και επιτυγχάνοντας την αξιοπρέπεια και την τιμή . Θεωρείται ότι φορώντας ρούχα επιστημόνων ήταν Καλώς ήλθατε στο Salah το για την επιστήμη και τον φιλανθρωπικό κόσμο και το μέλλον .) Ένιωσε ότι φοράει ρούχα από το μαλλί που ερμηνεύεται ως εξασφάλιση των χρημάτων . Θεωρείται ότι φορώντας ρούχα dhimmis ή Aharbeyen ή κάτι τέτοιο, ή Alrvdh, θα τείνει σε αυτό που είπε τα ρούχα του Jafar Sadiq δεν περιστρέφονται ποτέ σε εννέα πτυχές της θρησκείας και του πλούτου και του κύρους και ωφελούνται και ζουν και εργάζονται υπέρ της δικαιοσύνης από αυτό και διεκδίκησης αποζημίωσης αν είναι δεν είναι αυτό που αρνούνται την έκφραση και αν η γυναίκα είδε ότι η ίδια φορούσε αυτό που αναφέρθηκε από τα ρούχα αξιέπαινη, και την ερμηνεία της την έκανε σωστά με τον σύζυγό της και την ακεραιότητα των υποθέσεων της . Και ο Ντάνιελ είπε ένα όραμα για τα ρούχα του άνδρα: Αν φορέσεις ρούχα, θα ερμηνευτείς με κέρδη, και αν δεις μαύρα ρούχα, τότε ο βασιλιάς έχει καλό και η ενορία είναι σε κίνδυνο . Ο Al-Karmani είπε: ~Όποιος βλέπει ότι φοράει μαύρα ρούχα, θα υποφέρει από πόνο, αγωνία και θλίψη, εκτός αν είναι αυτός που τα φοράει ενώ ξυπνά και γνωρίζει γι ‘αυτά και θα ταλαιπωρηθεί ~. Ο Abu Sa’eed είπε ότι ο ιεροκήρυκας μαύρα ρούχα για όσους φορούσαν τραυματισμούς που μισούσαν και τους είπαν είναι η απόδειξη του θανάτου του ασθενούς, επειδή οι άνθρωποι των καταστροφών φορούν μαύρα ρούχα και ρούχα μηδενική ασθένεια εκτροπής μόνο στο Dibaj ή twinge ή μετάξι, και αυτά τα πράγματα Δεν ισχύει για τις γυναίκες και τους άνδρες της διαφθοράς της θρησκείας . Ο Al-Karmani είπε: Εάν ο ασθενής δει ότι πλένει ένα κίτρινο ένδυμα μέχρι να αφαιρεθεί το κίτρινο του και να εμφανιστεί η λευκότητα, τότε το ένδυμα ερμηνεύεται με ένα σώμα και το κιτρινωπό του μεταφέρεται από την ασθένειά του και την αποχώρησή του από αυτόν . Ένιωσε ότι ο αφοπλισμός ενός κίτρινου φορέματος δεν έτυχε. Ο Σαγκμ δεν τον έβλαψε αυτό που μισεί με το κίτρινο να σκίσει το φόρεμα ή έτσι σε αντίθεση με όλα τα φθαρμένα χρώματα και τα πράσινα ρούχα χαίρονται και ευχαρίστηση και ο Tawfiq Abu Sa’eed είπε ότι ο ιεροκήρυκας ντύνει τα πράσινα γειτονική δύναμη της θρησκείας και αύξηση λατρείας και νεκρή καλή περίπτωση, όταν ο Θεός, που είναι η ενδυμασία των ανθρώπων του Ουρανού, για το ρητό Του, Ελάτε, και φορέστε πράσινα ρούχα από τον Sundus και τον Abraq, και η φθορά της πρασινάδας δείχνει στους ζωντανούς τον τραυματισμό μιας κληρονομιάς, και στους νεκρούς που βγήκε από τον κόσμο ως μάρτυρας . Ο Al-Kirmani είπε: «Όποιος βλέπει ότι φοράει πράσινα ρούχα, ερμηνεύεται με τιμή και τιμή. Όσον αφορά τα λευκά ρούχα, θα ερμηνευτούν ως τα επιθυμητά, ειδικά αν είναι αγνά . ~ Ο Abu Sa`id, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι τα λευκά ρούχα είναι κατάλληλα για να τα φορέσουν ως θρησκεία και για όσους έχουν συνηθίσει να τα φορούν ενώ ξυπνούν, και για τους ιδιοκτήτες χειροτεχνίας και χειροτεχνίας, πρέπει να το φορούν για αυτούς . Ο Al-Karmani είπε: «Όποιος είδε ότι φοράει καθαρά λευκά ρούχα, δείχνει την καλοσύνη της θρησκείας του και την καλή του κατάσταση. Και οι ανησυχίες του πήγαν στο ρητό του ότι φοράει καθαρά λευκά ρούχα και για τα μπλε ρούχα του είναι καθαρός . Είπε ότι ο Kirmani είδε ότι φοράει ρούχα Zarka, η θρησκεία του είναι καλή και τα ρούχα Rouge, μισούσαν τους άντρες μόνο Almlhvh και Plinth κρεβάτι τα ρουζ από αυτά τα πράγματα δείχνουν ευχαρίστηση και ισχύουν για γυναίκες στο Dnaahn που λέγεται ότι φορούσαν κοκκινωπό σόου μάχες. πολύ σοβαρή διαφωνία και του είπαν χαρούμενοι με πανκ Στον κόσμο, όπως αποδεικνύεται από την ιστορία του Qarun, και ειπώθηκε ότι δείχνει μια αφθονία χρημάτων, ενώ εμποδίζει τα δικαιώματα του Θεού σε αυτό . Και όποιος το είδε ότι το φορούσε σε γιορτή ή ομάδα, δεν τον έβλαψε . Είπε ότι ο Kirmani είδε ότι φοράει ρούχα Hamra που ρίχνουν μάχες και διαμάχες, αν και Καλώς ήλθατε στην εντολή που έλαβε ίσως η χαρά του στίχου βγήκε στους ανθρώπους του στο φινίρισμα και ήταν ντυμένος με ρούχα Hamra και λέγεται ότι το όραμα του ρουζ , είτε με ρούχα ή άλλα, δείχνουν καλοσύνη και ίσως το όραμα των ερυσίπελων που φαίνονται στο φόρεμα για την απόλαυση . Και όποιος βλέπει ότι τα ρούχα του είναι καμένα, τότε θα του πάρει επιβλαβείς συνέπειες όσο καίγεται από αυτό, και όποιος βλέπει ότι τα ρούχα του είναι σκισμένα, τότε θα ερμηνεύσει το μυστικό . Θεωρείται ότι φορώντας ρούχα μαλλιού ή μαλλιών ζώων ή μαλλιών ή περίπου. Το σύνολο των χρημάτων αν ήταν μετάξι ή έτσι Fmal haram φόρεμα λιθόστρωτα αποδεικτικά στοιχεία για ανηθικότητα και τα ρούχα βρώμικα, εκτοξεύουν Bgham και θλίψη, και τα φορέματα Alkagd που κατακλύζουν Baelchenaah δεν είναι καλό σε αυτό, και τα φορέματα του δέρματος συγκεντρώνουν το ενδιαφέρον και το όφελος στο βαθμό που του αποδίδεται ότι το δερμάτινο φόρεμα που δεν το ράβετε σε όρους χονδρικής όλων των ποικιλιών δείχνει εντελώς γεμάτο θρησκεία και ίσως αυτό ήταν άλλο ένα παλιό πρόσωπο και τα ρούχα του θησαυρού θα αφαιρέσουν τον Baezz και τον πλούτο . Και όποιος βλέπει ότι φοράει κουτσό φόρεμα, μια γυναίκα θα έρθει στον πρωκτό της . Ο Τζέμπερ είπε ότι ο Μαροκινός εκφράζει την προσήλωσή του στα πράγματα του βαλβιδικού Valbaad εάν είναι καθαρό καινούργιο, το οποίο συνδέεται με τη θρησκεία και τον κόσμο και αν το βρώμικο vintage σφιχτό Vdd έτσι ίσως ο Del βρώμικο στο φόρεμα για την αδυναμία της θρησκείας και του είπαν αν η γυναίκα είδε ότι φορούσε κίτρινο ένδυμα ήταν ο σύζυγός της, όμως εξασθενεί ) Δεν ήταν για εκείνη, οπότε πήρε έναν σύζυγο . Και όποιος βλέπει ότι ανοίγει ένα διπλωμένο ένδυμα, δείχνει ταξίδι, και όποιος βλέπει ότι διπλώνει ένα ανοιχτό ένδυμα, δείχνει την απουσία του ταξιδιού του . Ο Khaled al – Isfahani είπε ότι τα καλύτερα ρούχα και τι ήταν το βαμβάκι αν δεν πρόκειται για μετάξι μεταξοσκώληκα, επειδή είναι καθαρό, είναι καλή θρησκεία και κοσμικά φορέματα αν το μοτίβο, το βαμβάκι ή το μετάξι, κατακλύζουν τα χρήματα του haram και τη διαφθορά της θρησκείας και ανέμελη . Είπε ότι ο Jafar Sadiq νέο φόρεμα λευκός άντρας γυναίκα και γυναίκα και ο βασιλιάς της χάρης και το όφελος ενός ζευγαριού, είδε ότι έβγαλε τη ρόμπα του μαζί του ότι ήταν στο βασιλιά της υπηρεσίας είναι από την υπηρεσία του, αλλά Όχι τόσο καλά όσο λέγεται, και είδε ότι έκοψε τα ρούχα του, ερμήνευσε να πάρει καλά . Και όποιος βλέπει ότι ο κλέφτης απογυμνώνει το ένδυμά του, παρεμβαίνει στην εμφάνιση διαφθοράς μεταξύ των γυναικών . Ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι το ένδυμα με δύο πλευρές ή δύο χρώματα δείχνει ευγένεια και κηδεμονία για τους ανθρώπους της θρησκείας και του κόσμου, και το νέο ένδυμα είναι καλό για τους πλούσιους και τους φτωχούς . Ένιωσε ότι τα ρούχα magsuot ως νέα Vtmzkt δεν είναι σε θέση να επισκευαστούν, όπως συναρπάζει ακόμη και όσο είναι ζωντανό και το παιδί και η υψηλή αξία των υπαλλήλων της ασθένειας και η ελεύθερη αύξηση χάριτος φορέματα είδος ανανεωμένου χρέους, το φοριέται πάνω από τα ρούχα του έδειξε την έγκριση του μυστικού του Alanath και ίσως η πρόθεση ήταν καλή από τα φαινομενικά και ίσως κέρδισε χρήματα. Το Mdkhora και το μεταξωτό brocade δεν ταιριάζει να φορούν κάλτσες για τους νομικούς, γιατί ο Aaolan το ελάχιστο αίτημά τους και προσκαλούν τους ανθρώπους στην αίρεση και ήταν πιθανότατα ισχύει για μη μελετητές, ερμηνεύουν ότι το έργο απαιτεί παράδεισο και μολύνει με αυτό το πριγκιπάτο δείχνει επίσης γάμους από μια γυναίκα, ειλικρινής ή παχουλός Bjarah Belle ρύθμιση καλεί το πέρασμα στην έκφραση όλων αυτών είναι από την περίπτωση του βλέποντος . Η ρόμπα δηλώνει τα πρόσωπά της . Ο Al-Kirmani είπε: «Ερμηνεύεται για τη δικαιοσύνη στη θρησκεία, για τους διεφθαρμένους ανθρώπους με μαστίγια και για άλλους με λοίμωξη από ευλογιά στο σώμα ». Ο Abu Sa’eed είπε ότι ο ιεροκήρυκας αποκτά κατάσταση πέους που ήταν από την οικογένειά της, ειδικά από τους ανθρώπους του οργώματος και της φύτευσης και του εύφορου έτους για όσους έχουν από την οικογένειά της, μια αυξανόμενη ευχαρίστηση των γυναικών και έδωσε στη Xia χρήματα από το σημείο των Περσών και των ανθρώπων της αποκάλυψης και των τυχερών παιχνιδιών, και μπορεί να συγκεντρώσει μαστίγια . Ένας επιτρεπόμενος που έχει πρόσωπο με συνέπειες, και κανείς δεν κατηγορείται για αυτό, είτε πρόκειται για άντρες είτε για γυναίκες, εκτός εάν κάτι του κατακριτέου τύπου αναμειγνύεται μαζί του . Όσο για το μελάνι, ερμηνεύεται με χάρη, και δεν υπάρχει τίποτα εκτός από το καλύτερο, ειδικά για τις γυναίκες, και ειπώθηκε ότι το όραμα των ενδυμάτων της γενναιοδωρίας είναι μια θλίψη . Το πριόνι που φορούσε τα δύο ρούχα του Khgayn Mottagtaan το ένα πάνω από το άλλο, υποδηλώνεται από τον θάνατό του και τα σκισμένα ρούχα ερμηνεύουν αδιάφορα τις ανησυχίες τραυματισμού και το σχισμένο περισσότερο ερμηνευμένο αιδοίο και χρησιμεύει ως Alqaba και Duwaji εάν η γυναίκα είδε ότι τα ρούχα της συνήθιζαν να έχουν έλλειψη HTC το νέο φόρεμα τρώει χρήματα halal και τρώει το φόρεμα, είπε ο Σαλμί ότι τα ρούχα του είναι βρεγμένα πάνω του ενώ τα φοράει. Αν ταξιδεύει, δεν ταξιδεύει, και αν σκόπευε κάτι που δεν θα είχε . Και αυτός που βλέπει ότι πουλάει τα ρούχα του είναι καλός για αυτόν και δεν υπάρχει καλό για εκείνον που τα αγοράζει, και αν τους δει ότι τους ωθεί από τον εαυτό του, τότε αυτή είναι η άφεση της φτώχειας του . Και όποιος βλέπει ότι φοράει καινούργια ρούχα μετά το μπάνιο του, τότε αρνείται με την απώλεια της ανησυχίας και της ταλαιπωρίας και απαλλάσσεται από κάτι κακό . Και όποιος βλέπει ότι φοράει απαγορευμένο ένδυμα ή κάτι που αποδίδεται σε γυναίκες, παντρεύεται μια γυναίκα που είναι απαγορευμένη, και για τα κεντημένα ρούχα, φοριούνται από αυτά, νάρκες και ίσως η φήμη των γυναικών είναι σπασμένη . Ένιωσε ότι φοράει γυναικεία ρούχα, έμεινε έγκυος, έρχονται στη γυναίκα, αν και δεν είχε εγκυμοσύνη επηρεάζει βλάβη ή φόβο με τα ίδια χρήματα όσο ο Χνάθα πιθανώς τραυματίστηκε τον χρόνο του και τη ρόμπα, που είναι τοποθετημένη στον ώμο, ερμήνευσε την ανθρώπινη θρησκεία που τον φοράει στη θέση του λαιμού και του λαιμού στη Γραμματεία . Θεωρείται ότι ντύνεται καλά, ο Σαλάχ Ντιντ και η καλή πίστη, και αν δει τον μανδύα που τον βάζει στον ώμο του πηγαδιού, αύξησε το χρέος και η υγεία της θρησκείας δεν είναι καλή σε λεπτό .) Τα ρούχα πλύσης που πρέπει να σχεδιάσει ένιωσε ότι το πλύσιμο των ρούχων του από τη βρωμιά δείχνει την καλοσύνη του και τη σωτηρία του Θλίψης και της θλίψης και της ευημερίας του και το χρέος του θα αποπληρωθεί αν το φοράει, αλλά αν δεν το φοράει, είναι χωρίς αυτό . Ο Al-Karmani είπε: «Το να πλένεις καθαρά ρούχα αν εμφανιστεί βρωμιά από αυτό, τότε είναι διαφθορά στη θρησκεία και διαπράττει αμαρτία ». Ο Abu Saeed Al-Waseer είπε: Το πλύσιμο των ρούχων από τη βρωμιά είναι μετάνοια, το πλύσιμο από το σπέρμα είναι μετάνοια της πορνείας και το πλύσιμο από το αίμα είναι μετάνοια από τη δολοφονία και το πλύσιμο από τη δικαιολογία ως μετάνοια . Ο Jaafar al-Sadiq είπε: Το πλύσιμο των ρούχων με κρύο νερό σημαίνει τέσσερις πτυχές της μετάνοιας, της ευεξίας, της σωτηρίας από τον Asir και της ασφάλειας από το φόβο και το πλύσιμο με ζεστό νερό, θλίψη, θλίψη και ασθένεια . Και ειπώθηκε ότι όποιος είδε ότι πλένει καθαρά ρούχα, είναι μια αύξηση στην ευσέβεια και την ευσέβειά του, και ειπώθηκε ότι αυτό ήταν υπερβολικό επειδή δεν άξιζε να πλυθεί, και άλλοι είπαν, δεν υπάρχει βλάβη σε αυτό και δεν υπάρχει καμία ζημιά σε αυτό ….

…Ο Jaber al-Maghribi al-Tailasan είπε, εάν είναι νέος, λευκός και αν είναι πράσινος, τότε δείχνει έναν μελετητή της θρησκείας, και αν είναι κόκκινος, δείχνει έναν λάτρη της αγάπης και δέκα, και αν είναι κίτρινο , τότε δείχνει ένα άρρωστο αγόρι, και αν είναι μαύρος και ο αναζητών είναι επιστήμονας, τότε θα έχει έναν γιο που είναι δικαστής ή ρήτορας ….

…Και ο Jaber al-Maghribi είπε: «Όποιος είδε ότι βρήκε μια χάντρα, δείχνει ότι ένας υπηρέτης τον απέκτησε, και αν είναι λευκός, τότε είναι καλός και ευσεβής, και αν είναι πράσινος, τότε ο υπηρέτης του είναι θρησκεία , και αν είναι μαύρος, ο υπηρέτης του δεν είναι θρησκευτικός, σκληρός και κακός τρόπος. Αν ήταν ένα σύστημα που θα ερμήνευε με δύο τρόπους τη θλίψη για τους διεφθαρμένους και τα χρήματα για τους δίκαιους ….

…Και ο νεαρός : σε ερμηνεία ο εχθρός του άνδρα, αν είναι λευκός, τότε είναι κρυμμένος εχθρός . Αν είναι μαύρο, τότε είναι πλούσιος εχθρός, και αν είναι ξανθός, τότε είναι ο εχθρός ενός γέρου . Αν ήταν Dilmun, τότε είναι πιστός εχθρός . Αν ήταν Rustaq, είναι αγενής εχθρός . Αν είναι δυνατός, τότε είναι η ένταση της εχθρότητας του, και αν είναι άγνωστος, και αν είναι γνωστός, τότε είναι δικός του . Όποιος βλέπει ότι ένας νεαρός τον ακολουθεί, τότε είναι εχθρός που θα κερδίσει . Αν δει έναν γέροντα που τον επιβλέπει, τον δίνει τη δυνατότητα να κάνει καλό . Και αν είναι ένας νεαρός που τον επιβλέπει, τότε είναι ένας εχθρός ικανός γι ‘αυτόν, γιατί είναι πάνω του . Και αν είδε έναν γέρο σαν να είχε γίνει νέος, τότε διέφερε στην ερμηνεία του οράματός του, και κάποιοι είπαν ότι είχε μια ανανεωμένη ευχαρίστηση, και κάποιοι είπε ότι εμφανίζεται στη θρησκεία του ή στην κοσμική του ανεπάρκεια, και μερικοί είπε ότι πεθαίνει, και ορισμένοι είπαν ότι τα οράματά του δείχνουν την επιθυμία του, επειδή η καρδιά του σεΐχη είναι νέα με ανησυχία και ελπίδα . Εάν βλέπει έναν άγνωστο νεαρό άνδρα και τον μισεί, τότε του φαίνεται ότι έχει έναν εχθρό απέναντι στον λαό . Αν τον αγαπάει, του φαίνεται ένας αγαπημένος εχθρός ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει χτυπήσει κάτι από τα κοτόπουλα, τότε θα χτυπηθεί από την αιχμαλωσία και τους υπηρέτες τόσο πολύ. Εάν είναι πολλοί και δεν μπορούν να μετρηθούν στο σπίτι του, τότε θα χτυπήσει την ηγεσία και τα πλούτη, και ο φόβος του έχει φύγει, και η κατάστασή του θα γίνει αποδεκτή, και όποιος βλέπει ότι σκότωσε ένα κοτόπουλο, τότε θεωρείται ότι είναι παρθένα υπηρέτρια. Τα φτερά του χτυπήθηκαν από αιχμαλωσία και υπηρετούν χρήματα και γενναιοδωρία, και όποιος βλέπει ότι έχει χτυπήσει έναν κόκορα ή την κατοχή του, κατέχει έναν ξένο άνδρα από τους απογόνους των βασιλιάδων, και ειπώθηκε ότι αν είναι λευκός, τότε επωφελείται από ένα δίκαιος σκλάβος ή κόκκινος, τότε κατέχει έναν κακώς υπολειπόμενο σκλάβο, και όποιος πιστεύει ότι είναι ο δολοφόνος ενός κόκορα, τότε αμφισβητεί έναν ξένο άνδρα. Ένας κόκορας δεν του αρέσει, οπότε αυτό που μισεί θα συμβεί σε αυτόν τον άνθρωπο όσο χτυπηθεί από έναν κόκορα έρχεται αμαρτία. Και όποιος βλέπει ότι έχει έναν βασιλιά που αναφέρει μια στρουθοκάμηλο ή τη σφαγή, τότε μπορεί να πάρει βοήθεια από έναν Άραβα άνδρα, και όποιος βλέπει ότι χτύπησε από τα αυγά της στρουθοκαμήλου ή τα φτερά τους, τότε χτυπά έναν Άραβας χρήματα και καλοσύνη…

…Όσο για το σκυλί, ερμηνεύεται ως εχθρός, όποιος το δει, είναι εχθρός χωρίς σθένος, αλλά λυπάται για την επιθετικότητα και τη γυναίκα του ) Μια γυναίκα χωρίς γνώμη, ο μαύρος σκύλος είναι εχθρός των Αράβων, και ο λευκός σκύλος είναι εχθρός των μη Αράβων ….

…Όποιος είναι στη δουλεία είναι σκλάβος, είτε είναι λευκός είτε μαύρος, και όποιος πιστεύει ότι απελευθέρωσε τον σκλάβο του δείχνει ότι ο σκλάβος έχει πεθάνει ή ότι υπάρχει καλό για τον ελεύθερο ….

…Ευνούχος: Όποιος βλέπει έναν ευνούχο σε ένα όνειρο και θέλει κάποιον να καταθέσει χρήματα ή ένα μυστικό, τότε δεν το κάνει . Και όποιος είδε ότι ήταν ευνούχος, κατείχε την κατάθεση . Και όποιος βλέπει ότι έχει μετατραπεί σε ευνούχος ή σε πέτρα ο ίδιος, θα ταπεινωθεί και θα υποβληθεί σε εκείνους που τον αμφισβητούν . Εάν δει έναν άγνωστο ευνούχο που έχει το σήμα των δίκαιων και των λόγων των σοφών, τότε είναι ένας βασιλιάς των αγγέλων που κηρύττει ή κηρύττει . Αν είναι γνωστός από τους ευνούχους, τότε είναι ο ίδιος . Και όποιος είδε ότι μεταμορφώθηκε ως ευνούχος θα λάβει καθοδήγηση από τον Θεό Παντοδύναμο . Και όποιος βλέπει τον εαυτό του ως ευνούχο που επιτυγχάνει το καθεστώς λατρείας και αγνότητας του κόλπου . Ο λευκός ευνούχος είναι ο βασιλιάς του ελέους . Ο μαύρος ευνούχος και ο Αιθίοπας είναι ο βασιλιάς των βασανιστηρίων. Το πρώτο είναι καλά νέα και το δεύτερο είναι κακό . Βλέποντας τους ευνούχους υποδηλώνει ληστεία χάριτος, ή ανυπομονησία και άσχημο κρεβάτι . Το να βλέπεις τους ευνούχους σε ένα όνειρο αποτελεί απόδειξη αγγέλων, επειδή ο ευνούχος έχει αφαιρέσει την επιθυμία του από την επιθυμία ….

…Και ο Jaafar al-Sadiq al-Bazi είπε: Εάν είναι υπάκουος, συνεπάγεται πέντε πτυχές, την επίτευξη μιας επιθυμίας, χαράς, καλής ενημέρωσης, την εκτέλεση μιας εντολής και την απόκτηση χρημάτων στο ποσό της αξίας του al -Bazi, από χίλια έως δέκα χιλιάδες, ειδικά αν είναι υπάκουος, λευκός και αν δεν είναι υπάκουος, τότε ερμηνεύεται με τέσσερις τρόπους ως άδικο βασιλιά και άδικο κυβερνήτη που δεν έχει θρησκεία και παιδί . Παρακώλυσε τους γονείς του και έκοψε έναν δρόμο ….

…Ένας νεαρός άνδρας είναι ο εχθρός ενός άνδρα σε ένα όνειρο, και αν είναι λευκός, τότε είναι ένας κρυμμένος εχθρός, και αν είναι καστανός τότε είναι ένας πλούσιος εχθρός, και αν είναι ξανθός τότε είναι ο εχθρός ενός παλιού άντρας . Αν ήταν Dilman, τότε είναι πιστός εχθρός, και αν ήταν Dilmah τότε είναι αγενής εχθρός . Αν δει ότι ακολουθεί έναν νεαρό άνδρα, τότε θα κατακτήσει τον εχθρό του, και αν ένας νεαρός τον ακολουθήσει, τότε ο εχθρός του θα τον κερδίσει . Και αν δει έναν άγνωστο νεαρό άνδρα και τον μισεί, θα του δείξει έναν εχθρό απέναντι στον λαό . Και αν δει έναν νεαρό άνδρα που τον επιβλέπει, είναι ένας εχθρός που τον έχει αποκτήσει τον έλεγχο . Και όποιος ήταν γέρος και είδε ότι είχε γίνει νέος, θα έπαιρνε μεγάλη ανεπάρκεια . Ο ενήλικος νεαρός είναι εχθρός, και είναι πονηρός και εξαπατημένος, ή μισητός εχθρός, και το όραμά του δείχνει κίνηση, δύναμη και επικράτηση της άγνοιας, και ίσως δείχνει χάρη και ευγνωμοσύνη στον Θεό Παντοδύναμο ….

…Ένας κόκορας είναι στο όνειρο ο επικεφαλής του σπιτιού, όπως και η κότα είναι ο επικεφαλής του σπιτιού . Οι γονείς σου είναι επίσης σκλάβος . Και όποιος έχει ένα κοτόπουλο για να γεννηθεί σε αυτό ένα αγόρι που του ανήκει, και ειπώθηκε : Αντίθετα, είναι πολεμιστής από τους απογόνους των Mamluks . Και ειπώθηκε : Είναι ένας άνθρωπος με κακή ηθική, που μερικές φορές μιλά καλά λόγια, και μερικές φορές raves . Και ειπώθηκε : Ο κόκορας είναι ένα αγόρι που έχει αγάπη, και όποιος το παίρνει είναι μια συμφιλίωση μεταξύ του και ενός άλλου άνδρα . Και όποιος βλέπει ότι έσφαξε έναν κόκορα, δεν απαντά στον μουζέ . Και ειπώθηκε : Όποιος βλέπει έναν κόκορα σε ένα όνειρο θα κερδίσει περισσότερη σοφία, ή μια συνάντηση με μελετητές, και θα επωφεληθεί από αυτούς . Και όποιος είδε ότι είχε γίνει κόκορας πέθανε αμέσως . Και όποιος βλέπει ότι ο Ντέκα τον τράβηξε με ένα ή δύο κλικ, θα σκοτωθεί από έναν περσό άνδρα . Αν ο κόκορας είναι λευκός, τότε είναι ένα μουζέν . Και ειπώθηκε : Όποιος βλέπει ότι έχει γίνει κόκορας, θα γίνει βασιλιάς ή μουσεζίν, γνωρίζοντας τις εποχές . Οι γονείς σου δηλώνουν το κήρυγμα και τον απαγγέλλοντα, ίσως υπέδειξε τον άντρα που απολαμβάνει το καλό και δεν έρχεται σε αυτόν, γιατί θυμίζει την προσευχή και όχι την προσευχή . Και ίσως ο φρουρός έδειξε . Και όποιος βλέπει έναν κόκορα μπαίνει στο σπίτι του και πιάνει τους κόκκους του κριθαριού, τότε ο μουζέν κλέβει κάτι γι ‘αυτόν . Οι γονείς σου δηλώνουν έναν άντρα μεγάλου ύψους και μια καλή φωνή . Οι νεαροί κοκόρια είναι νεαροί Mamelukes, αγόρια, παιδιά ή Mamelukes, όπως και οι θηλυκοί κοτόπουλοι, σκλάβοι ή σύντροφοι . Και όποιος ήταν ιδιοκτήτης της Ντέκκα γέννησε έναν αρσενικό γιο, και αγόρασε ένα ακίνητο ή ένα σπίτι, ή του παρουσιάστηκε ένας απόντος ή ήρθε νέα από αυτόν . Και όποιος μολύνει έναν κόκκινο κόκορα ωφελεί έναν κακόβουλο υπολειπόμενο σκλάβο . Και όποιος βλέπει ότι παλεύει με έναν κόκορα, βρίσκεται σε διαμάχη με έναν ξένο, και αν κάτι μίσος τον πέφτει από τον κόκορα, τότε αυτό που μισεί από τον άντρα που δεν είναι μαχαίρι θα τον χτυπήσει όσο τον χτύπησε ο κόκορας . Δείτε επίσης την κότα ….