…Και όποιος βλέπει ότι έχει ένα παξιμάδι στο χέρι του ενώ τσακίζει με αυτό, τότε αυτό δείχνει τη σύγκρουση, και αν η καρδιά του καρυδιού είναι σάπια, τότε απαγορεύεται ….

…Όποιος βλέπει ότι λατρεύει τον Θεό Παντοδύναμο με κάποιες πράξεις λατρείας και ότι περπατά το μονοπάτι του ορθολογισμού, τότε επιτυγχάνει το καλό αυτού του κόσμου και του μέλλοντος ….

…Και όποιος βλέπει ότι κλαδεύει τα νύχια του με το συνηθισμένο κλάδεμα, τότε είναι η εξαφάνιση της ανησυχίας και της αγωνίας, και αν συνεχίζεται με ασυνήθιστο κλάδεμα, τότε είναι αδυναμία και έλλειψη ικανότητας ….

…Και αν βλέπει ότι θεωρείται καμήλα με τους σταλακτίτες της, και αν είναι σουλτάνος ​​ή όποιος αντικαταστήσει, τότε θα πληγώσει τους εχθρούς του με χρήματα των οποίων η αξία αντιστοιχεί στη μεταφορά των καμηλών, και αν είναι μια βροχερή μέρα το φύτεψε, και αν ήταν έμπορος που είχε μεγάλα κέρδη ….

…Και όποιος βλέπει ότι ταΐζει ένα θηρίο με σανό, τότε αγωνίζεται για την καλοσύνη των υποθέσεων του και τι συμβαίνει σε αυτόν με το να ξοδεύει χρήματα, ειδικά αν ωφελείται από αυτό το θηρίο ….

…Μια μαϊμού που φέρνει ντροπή και ασθένεια σε έναν αγαπητό φίλο σε αυτό το όνειρο . Βλέποντας μια μικρή μαϊμού κολλημένη σε ένα δέντρο, ο ονειροπόλος είναι προσεκτικός . Υπάρχει ένα ψεύτικο άτομο σε κοντινή απόσταση που θα προκαλέσει δυσαρέσκεια στον κύκλο σας . Η εξαπάτηση συνοδεύει αυτό το όνειρο ….

…Αν έβλεπε ότι πούλησε ή πήρε ένα ρούχο το χειμώνα, τότε αυτό δείχνει τη φτώχεια και την ανάγκη του για ανθρώπους . Είπε ότι ο επικεφαλής ιματισμού του Αμπού Σαΐντ, ο επικεφαλής του άνδρα, ήταν πιθανότατα η τέχνη του που το κάνει και τους εξασφάλισε από την έρευνα για τη φτώχεια, στην οποία ένα λάθος στη διαβίωση και τον πλούτο και την επέκταση σε ελευθέρωσή τους και τη ζημιά στη χειμερινή εύνοια ) και τον Αλμπάρτι αν επιγραφή υποδεικνύεται από μια γυναίκα . Είπε Jafar Sadiq ερμηνεύεται Paljarah ή το αγόρι, ό, τι είδε από Zain ή Shin θα γυρίσει σε αυτούς, και η αφαίρεση των ρούχων που περιέρχονται σε θέματα έχει την αίσθηση ότι φοράει κάτι το οποίο είναι ερμηνεύεται πρόστιμο και να επωφεληθούν αν είναι από βαμβάκι, ένα καθαρό και ευρύχωρο και αν Dd έτσι Vtobeirh εναντίον του και αν είναι από Silk και τίποτα δεν υπάρχει τίποτα λάθος με αυτό και τον πωλητή του, γιατί επιλέγει αυτόν τον κόσμο πέρα ​​από το μέλλον του . Ο Abu Sa’eed είπε ότι η ψυχρότητα της όρασης του ιεροκήρυκα , είτε είναι λεπτομερής είτε όχι, δείχνουν καλά αφηγημένα ότι ο Abu Bakr, ίσως ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί του είπε: Ω Αγγελιοφόρος του Αλλάχ, είδα χθες ήταν στον πάπυρο, η πετέχια είπε : δύο γιοι Thabr τους . Και το μελάνι είναι ενδεικτικό της χαράς, της ευτυχίας και του κρύου που βρίσκεται δίπλα στην πορεία της έκφρασης, εκτός από το ότι η οικειότητα στον κόσμο είναι καλύτερη από τη θρησκεία, και είναι ερμηνευτικά ισχυρότερη από το μαλλί . Θεωρείται ότι φορώντας Prada ή αναμειγνύεται με βαμβάκι Bharir χωρίς αυτό, ακόμη κι αν είναι χαράμ πλούσιο μετάξι και οι διακοσμήσεις είναι ντυμένες στις αγορές που είναι ευπρόσδεκτες και μόνο σε περιόδους ευχαρίστησης και οιωνών καθώς και αν είναι στο ρόλο εκτός αν είναι ένα είδος διασκέδασης . Και όποιος βλέπει την πρόταση του ενδύματος του ντυμένου ατόμου, ερμηνεύεται στο σύνολό του . Και όποιος βλέπει ότι φοράει καλοκαιρινά ρούχα το χειμώνα, θα αυξήσει το καλό και το όφελος όσο και την αξία αυτού που φοράει . Ένιωσε ότι φοράει ρούχα γυναίκες, αυξάνει τα χρήματα μαζί τους και φοβάται, αλλά οι συνέπειές του είναι τρομερές και επιβιώνουν αν είδαν μια γυναίκα να φοράει ρούχα από τους άντρες, δείχνει καλή και ωφέλιμη . Ο Al-Karmani είπε: ~Όποιος είδε ότι φορούσε ρούχα λιγότερο από τα δικά του, τότε δείχνει τη διαφθορά των υποθέσεων του και αν είναι πιο κομψά από τα ρούχα του, τότε δείχνει τη σειρά των υποθέσεων του .~ Και όποιος βλέπει ότι έχει πάνω του τα ρούχα των πρεσβυτέρων, τότε δείχνει το ύψος του θέματος και το ύψος που του αποδίδουν αυτά τα ρούχα αν είναι οικογένεια για αυτό, αλλιώς είναι καλό και ωφέλιμο . Και όποιος βλέπει ότι έχει ρούχα από ρούχα διεφθαρμένων ανθρώπων, θα έχει πολλές αμαρτίες και αφθονίες αμαρτιών . Και όποιος βλέπει ότι φοράει βασιλιάδες, ερμηνεύεται σε τρεις πτυχές, πλησιάζοντας τους, αποκτώντας καλοσύνη, όφελος και κανονικότητα των υποθέσεων του και επιτυγχάνοντας την αξιοπρέπεια και την τιμή . Θεωρείται ότι φορώντας ρούχα επιστημόνων ήταν Καλώς ήλθατε στο Salah το για την επιστήμη και τον φιλανθρωπικό κόσμο και το μέλλον .) Ένιωσε ότι φοράει ρούχα από το μαλλί που ερμηνεύεται ως εξασφάλιση των χρημάτων . Θεωρείται ότι φορώντας ρούχα dhimmis ή Aharbeyen ή κάτι τέτοιο, ή Alrvdh, θα τείνει σε αυτό που είπε τα ρούχα του Jafar Sadiq δεν περιστρέφονται ποτέ σε εννέα πτυχές της θρησκείας και του πλούτου και του κύρους και ωφελούνται και ζουν και εργάζονται υπέρ της δικαιοσύνης από αυτό και διεκδίκησης αποζημίωσης αν είναι δεν είναι αυτό που αρνούνται την έκφραση και αν η γυναίκα είδε ότι η ίδια φορούσε αυτό που αναφέρθηκε από τα ρούχα αξιέπαινη, και την ερμηνεία της την έκανε σωστά με τον σύζυγό της και την ακεραιότητα των υποθέσεων της . Και ο Ντάνιελ είπε ένα όραμα για τα ρούχα του άνδρα: Αν φορέσεις ρούχα, θα ερμηνευτείς με κέρδη, και αν δεις μαύρα ρούχα, τότε ο βασιλιάς έχει καλό και η ενορία είναι σε κίνδυνο . Ο Al-Karmani είπε: ~Όποιος βλέπει ότι φοράει μαύρα ρούχα, θα υποφέρει από πόνο, αγωνία και θλίψη, εκτός αν είναι αυτός που τα φοράει ενώ ξυπνά και γνωρίζει γι ‘αυτά και θα ταλαιπωρηθεί ~. Ο Abu Sa’eed είπε ότι ο ιεροκήρυκας μαύρα ρούχα για όσους φορούσαν τραυματισμούς που μισούσαν και τους είπαν είναι η απόδειξη του θανάτου του ασθενούς, επειδή οι άνθρωποι των καταστροφών φορούν μαύρα ρούχα και ρούχα μηδενική ασθένεια εκτροπής μόνο στο Dibaj ή twinge ή μετάξι, και αυτά τα πράγματα Δεν ισχύει για τις γυναίκες και τους άνδρες της διαφθοράς της θρησκείας . Ο Al-Karmani είπε: Εάν ο ασθενής δει ότι πλένει ένα κίτρινο ένδυμα μέχρι να αφαιρεθεί το κίτρινο του και να εμφανιστεί η λευκότητα, τότε το ένδυμα ερμηνεύεται με ένα σώμα και το κιτρινωπό του μεταφέρεται από την ασθένειά του και την αποχώρησή του από αυτόν . Ένιωσε ότι ο αφοπλισμός ενός κίτρινου φορέματος δεν έτυχε. Ο Σαγκμ δεν τον έβλαψε αυτό που μισεί με το κίτρινο να σκίσει το φόρεμα ή έτσι σε αντίθεση με όλα τα φθαρμένα χρώματα και τα πράσινα ρούχα χαίρονται και ευχαρίστηση και ο Tawfiq Abu Sa’eed είπε ότι ο ιεροκήρυκας ντύνει τα πράσινα γειτονική δύναμη της θρησκείας και αύξηση λατρείας και νεκρή καλή περίπτωση, όταν ο Θεός, που είναι η ενδυμασία των ανθρώπων του Ουρανού, για το ρητό Του, Ελάτε, και φορέστε πράσινα ρούχα από τον Sundus και τον Abraq, και η φθορά της πρασινάδας δείχνει στους ζωντανούς τον τραυματισμό μιας κληρονομιάς, και στους νεκρούς που βγήκε από τον κόσμο ως μάρτυρας . Ο Al-Kirmani είπε: «Όποιος βλέπει ότι φοράει πράσινα ρούχα, ερμηνεύεται με τιμή και τιμή. Όσον αφορά τα λευκά ρούχα, θα ερμηνευτούν ως τα επιθυμητά, ειδικά αν είναι αγνά . ~ Ο Abu Sa`id, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι τα λευκά ρούχα είναι κατάλληλα για να τα φορέσουν ως θρησκεία και για όσους έχουν συνηθίσει να τα φορούν ενώ ξυπνούν, και για τους ιδιοκτήτες χειροτεχνίας και χειροτεχνίας, πρέπει να το φορούν για αυτούς . Ο Al-Karmani είπε: «Όποιος είδε ότι φοράει καθαρά λευκά ρούχα, δείχνει την καλοσύνη της θρησκείας του και την καλή του κατάσταση. Και οι ανησυχίες του πήγαν στο ρητό του ότι φοράει καθαρά λευκά ρούχα και για τα μπλε ρούχα του είναι καθαρός . Είπε ότι ο Kirmani είδε ότι φοράει ρούχα Zarka, η θρησκεία του είναι καλή και τα ρούχα Rouge, μισούσαν τους άντρες μόνο Almlhvh και Plinth κρεβάτι τα ρουζ από αυτά τα πράγματα δείχνουν ευχαρίστηση και ισχύουν για γυναίκες στο Dnaahn που λέγεται ότι φορούσαν κοκκινωπό σόου μάχες. πολύ σοβαρή διαφωνία και του είπαν χαρούμενοι με πανκ Στον κόσμο, όπως αποδεικνύεται από την ιστορία του Qarun, και ειπώθηκε ότι δείχνει μια αφθονία χρημάτων, ενώ εμποδίζει τα δικαιώματα του Θεού σε αυτό . Και όποιος το είδε ότι το φορούσε σε γιορτή ή ομάδα, δεν τον έβλαψε . Είπε ότι ο Kirmani είδε ότι φοράει ρούχα Hamra που ρίχνουν μάχες και διαμάχες, αν και Καλώς ήλθατε στην εντολή που έλαβε ίσως η χαρά του στίχου βγήκε στους ανθρώπους του στο φινίρισμα και ήταν ντυμένος με ρούχα Hamra και λέγεται ότι το όραμα του ρουζ , είτε με ρούχα ή άλλα, δείχνουν καλοσύνη και ίσως το όραμα των ερυσίπελων που φαίνονται στο φόρεμα για την απόλαυση . Και όποιος βλέπει ότι τα ρούχα του είναι καμένα, τότε θα του πάρει επιβλαβείς συνέπειες όσο καίγεται από αυτό, και όποιος βλέπει ότι τα ρούχα του είναι σκισμένα, τότε θα ερμηνεύσει το μυστικό . Θεωρείται ότι φορώντας ρούχα μαλλιού ή μαλλιών ζώων ή μαλλιών ή περίπου. Το σύνολο των χρημάτων αν ήταν μετάξι ή έτσι Fmal haram φόρεμα λιθόστρωτα αποδεικτικά στοιχεία για ανηθικότητα και τα ρούχα βρώμικα, εκτοξεύουν Bgham και θλίψη, και τα φορέματα Alkagd που κατακλύζουν Baelchenaah δεν είναι καλό σε αυτό, και τα φορέματα του δέρματος συγκεντρώνουν το ενδιαφέρον και το όφελος στο βαθμό που του αποδίδεται ότι το δερμάτινο φόρεμα που δεν το ράβετε σε όρους χονδρικής όλων των ποικιλιών δείχνει εντελώς γεμάτο θρησκεία και ίσως αυτό ήταν άλλο ένα παλιό πρόσωπο και τα ρούχα του θησαυρού θα αφαιρέσουν τον Baezz και τον πλούτο . Και όποιος βλέπει ότι φοράει κουτσό φόρεμα, μια γυναίκα θα έρθει στον πρωκτό της . Ο Τζέμπερ είπε ότι ο Μαροκινός εκφράζει την προσήλωσή του στα πράγματα του βαλβιδικού Valbaad εάν είναι καθαρό καινούργιο, το οποίο συνδέεται με τη θρησκεία και τον κόσμο και αν το βρώμικο vintage σφιχτό Vdd έτσι ίσως ο Del βρώμικο στο φόρεμα για την αδυναμία της θρησκείας και του είπαν αν η γυναίκα είδε ότι φορούσε κίτρινο ένδυμα ήταν ο σύζυγός της, όμως εξασθενεί ) Δεν ήταν για εκείνη, οπότε πήρε έναν σύζυγο . Και όποιος βλέπει ότι ανοίγει ένα διπλωμένο ένδυμα, δείχνει ταξίδι, και όποιος βλέπει ότι διπλώνει ένα ανοιχτό ένδυμα, δείχνει την απουσία του ταξιδιού του . Ο Khaled al – Isfahani είπε ότι τα καλύτερα ρούχα και τι ήταν το βαμβάκι αν δεν πρόκειται για μετάξι μεταξοσκώληκα, επειδή είναι καθαρό, είναι καλή θρησκεία και κοσμικά φορέματα αν το μοτίβο, το βαμβάκι ή το μετάξι, κατακλύζουν τα χρήματα του haram και τη διαφθορά της θρησκείας και ανέμελη . Είπε ότι ο Jafar Sadiq νέο φόρεμα λευκός άντρας γυναίκα και γυναίκα και ο βασιλιάς της χάρης και το όφελος ενός ζευγαριού, είδε ότι έβγαλε τη ρόμπα του μαζί του ότι ήταν στο βασιλιά της υπηρεσίας είναι από την υπηρεσία του, αλλά Όχι τόσο καλά όσο λέγεται, και είδε ότι έκοψε τα ρούχα του, ερμήνευσε να πάρει καλά . Και όποιος βλέπει ότι ο κλέφτης απογυμνώνει το ένδυμά του, παρεμβαίνει στην εμφάνιση διαφθοράς μεταξύ των γυναικών . Ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι το ένδυμα με δύο πλευρές ή δύο χρώματα δείχνει ευγένεια και κηδεμονία για τους ανθρώπους της θρησκείας και του κόσμου, και το νέο ένδυμα είναι καλό για τους πλούσιους και τους φτωχούς . Ένιωσε ότι τα ρούχα magsuot ως νέα Vtmzkt δεν είναι σε θέση να επισκευαστούν, όπως συναρπάζει ακόμη και όσο είναι ζωντανό και το παιδί και η υψηλή αξία των υπαλλήλων της ασθένειας και η ελεύθερη αύξηση χάριτος φορέματα είδος ανανεωμένου χρέους, το φοριέται πάνω από τα ρούχα του έδειξε την έγκριση του μυστικού του Alanath και ίσως η πρόθεση ήταν καλή από τα φαινομενικά και ίσως κέρδισε χρήματα. Το Mdkhora και το μεταξωτό brocade δεν ταιριάζει να φορούν κάλτσες για τους νομικούς, γιατί ο Aaolan το ελάχιστο αίτημά τους και προσκαλούν τους ανθρώπους στην αίρεση και ήταν πιθανότατα ισχύει για μη μελετητές, ερμηνεύουν ότι το έργο απαιτεί παράδεισο και μολύνει με αυτό το πριγκιπάτο δείχνει επίσης γάμους από μια γυναίκα, ειλικρινής ή παχουλός Bjarah Belle ρύθμιση καλεί το πέρασμα στην έκφραση όλων αυτών είναι από την περίπτωση του βλέποντος . Η ρόμπα δηλώνει τα πρόσωπά της . Ο Al-Kirmani είπε: «Ερμηνεύεται για τη δικαιοσύνη στη θρησκεία, για τους διεφθαρμένους ανθρώπους με μαστίγια και για άλλους με λοίμωξη από ευλογιά στο σώμα ». Ο Abu Sa’eed είπε ότι ο ιεροκήρυκας αποκτά κατάσταση πέους που ήταν από την οικογένειά της, ειδικά από τους ανθρώπους του οργώματος και της φύτευσης και του εύφορου έτους για όσους έχουν από την οικογένειά της, μια αυξανόμενη ευχαρίστηση των γυναικών και έδωσε στη Xia χρήματα από το σημείο των Περσών και των ανθρώπων της αποκάλυψης και των τυχερών παιχνιδιών, και μπορεί να συγκεντρώσει μαστίγια . Ένας επιτρεπόμενος που έχει πρόσωπο με συνέπειες, και κανείς δεν κατηγορείται για αυτό, είτε πρόκειται για άντρες είτε για γυναίκες, εκτός εάν κάτι του κατακριτέου τύπου αναμειγνύεται μαζί του . Όσο για το μελάνι, ερμηνεύεται με χάρη, και δεν υπάρχει τίποτα εκτός από το καλύτερο, ειδικά για τις γυναίκες, και ειπώθηκε ότι το όραμα των ενδυμάτων της γενναιοδωρίας είναι μια θλίψη . Το πριόνι που φορούσε τα δύο ρούχα του Khgayn Mottagtaan το ένα πάνω από το άλλο, υποδηλώνεται από τον θάνατό του και τα σκισμένα ρούχα ερμηνεύουν αδιάφορα τις ανησυχίες τραυματισμού και το σχισμένο περισσότερο ερμηνευμένο αιδοίο και χρησιμεύει ως Alqaba και Duwaji εάν η γυναίκα είδε ότι τα ρούχα της συνήθιζαν να έχουν έλλειψη HTC το νέο φόρεμα τρώει χρήματα halal και τρώει το φόρεμα, είπε ο Σαλμί ότι τα ρούχα του είναι βρεγμένα πάνω του ενώ τα φοράει. Αν ταξιδεύει, δεν ταξιδεύει, και αν σκόπευε κάτι που δεν θα είχε . Και αυτός που βλέπει ότι πουλάει τα ρούχα του είναι καλός για αυτόν και δεν υπάρχει καλό για εκείνον που τα αγοράζει, και αν τους δει ότι τους ωθεί από τον εαυτό του, τότε αυτή είναι η άφεση της φτώχειας του . Και όποιος βλέπει ότι φοράει καινούργια ρούχα μετά το μπάνιο του, τότε αρνείται με την απώλεια της ανησυχίας και της ταλαιπωρίας και απαλλάσσεται από κάτι κακό . Και όποιος βλέπει ότι φοράει απαγορευμένο ένδυμα ή κάτι που αποδίδεται σε γυναίκες, παντρεύεται μια γυναίκα που είναι απαγορευμένη, και για τα κεντημένα ρούχα, φοριούνται από αυτά, νάρκες και ίσως η φήμη των γυναικών είναι σπασμένη . Ένιωσε ότι φοράει γυναικεία ρούχα, έμεινε έγκυος, έρχονται στη γυναίκα, αν και δεν είχε εγκυμοσύνη επηρεάζει βλάβη ή φόβο με τα ίδια χρήματα όσο ο Χνάθα πιθανώς τραυματίστηκε τον χρόνο του και τη ρόμπα, που είναι τοποθετημένη στον ώμο, ερμήνευσε την ανθρώπινη θρησκεία που τον φοράει στη θέση του λαιμού και του λαιμού στη Γραμματεία . Θεωρείται ότι ντύνεται καλά, ο Σαλάχ Ντιντ και η καλή πίστη, και αν δει τον μανδύα που τον βάζει στον ώμο του πηγαδιού, αύξησε το χρέος και η υγεία της θρησκείας δεν είναι καλή σε λεπτό .) Τα ρούχα πλύσης που πρέπει να σχεδιάσει ένιωσε ότι το πλύσιμο των ρούχων του από τη βρωμιά δείχνει την καλοσύνη του και τη σωτηρία του Θλίψης και της θλίψης και της ευημερίας του και το χρέος του θα αποπληρωθεί αν το φοράει, αλλά αν δεν το φοράει, είναι χωρίς αυτό . Ο Al-Karmani είπε: «Το να πλένεις καθαρά ρούχα αν εμφανιστεί βρωμιά από αυτό, τότε είναι διαφθορά στη θρησκεία και διαπράττει αμαρτία ». Ο Abu Saeed Al-Waseer είπε: Το πλύσιμο των ρούχων από τη βρωμιά είναι μετάνοια, το πλύσιμο από το σπέρμα είναι μετάνοια της πορνείας και το πλύσιμο από το αίμα είναι μετάνοια από τη δολοφονία και το πλύσιμο από τη δικαιολογία ως μετάνοια . Ο Jaafar al-Sadiq είπε: Το πλύσιμο των ρούχων με κρύο νερό σημαίνει τέσσερις πτυχές της μετάνοιας, της ευεξίας, της σωτηρίας από τον Asir και της ασφάλειας από το φόβο και το πλύσιμο με ζεστό νερό, θλίψη, θλίψη και ασθένεια . Και ειπώθηκε ότι όποιος είδε ότι πλένει καθαρά ρούχα, είναι μια αύξηση στην ευσέβεια και την ευσέβειά του, και ειπώθηκε ότι αυτό ήταν υπερβολικό επειδή δεν άξιζε να πλυθεί, και άλλοι είπαν, δεν υπάρχει βλάβη σε αυτό και δεν υπάρχει καμία ζημιά σε αυτό ….

…Το αγρόκτημα : δηλώνει τη γυναίκα, επειδή οργώνει, σπέρνει, αρδεύεται, κουβαλάει, γεννά και θηλάζει μέχρι τη συγκομιδή . Και το φυτό διανέμεται με τη γη, οπότε θα του δώσει το γιο του ή τα χρήματά του, και ίσως υποδηλώνει την αγορά, και τα προς το ζην, τα κέρδη και τα οφέλη του είναι τόσο άφθονα στα φυτικά κέρδη, τις ανάγκες, τα κέρδη και τις απώλειές του, και δείχνει το πεδίο του πολέμου και τη συγκομιδή της ακίδας που συλλέγεται με το σπαθί . Και ίσως ο κόσμος και οι πράξεις του υποδεικνύονταν από την ομάδα ανθρώπων, τους νέους και τους ηλικιωμένους τους, τους σεΐχηδες και τους ηλικιωμένους τους, επειδή δημιουργήθηκαν από τη γη, και κατάρασαν και μεγάλωσαν σαν φυτό, όπως είπε ο Παντοδύναμος : « Από τον Θεό, βλάστησες από τη γη ένα φυτό . ~ Οι αιχμές σε αυτήν την πτυχή μπορεί να υποδηλώνουν τα χρόνια, τους μήνες και τις ημέρες του κόσμου, και ο Γιουσέφ αλ-Σιντίκ, ειρήνη σε αυτόν, τα ερμήνευσε σε χρόνια, και μπορεί να αναφέρεται στον παγκόσμιο πλούτο, καταστήματα και χώρους υγειονομικής ταφής, για να συλλέξει μια ακίδα. με πολλή αγάπη . Ίσως ο αγρότης να υποδεικνύει κάθε μέρος όπου οργώνει για το μέλλον, δουλεύοντας για την ανταμοιβή και την ανταμοιβή, όπως τζαμιά, δεσμούς, ξυρίζοντας τη μνήμη και τα μέρη της ελεημοσύνης, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Όποιος θέλει το τέλος, θα οργώσουμε περισσότερα γι ‘αυτόν , και όποιος το οργώνει από τον κόσμο . ~ Όποιος οργώνει σε αυτόν τον κόσμο μια φάρμα, παντρεύεται τη γυναίκα του . Αν μεγαλώσει, η γυναίκα του θα το αντέξει . Αν ήταν άγαμος, παντρεύτηκε . Διαφορετικά, η αγορά του θα κινηθεί και τα κέρδη του θα αυξηθούν, και ίσως ο προκάτοχός του και οι ομάδες του . Διαφορετικά, σχηματίστηκε στις μάχες, το συγκέντρωσε αν ήταν η πρόθεσή του . Όποιος βλέπει τη συγκομιδή των καλλιεργειών : Αν αυτό ήταν σε μια χώρα στην οποία υπήρχε πόλεμος ή η θέση του εκτελεστή και οι μάχες, οι άνθρωποι χάθηκαν σε αυτό με το σπαθί, όπως συμβαίνει με αυτό που συλλέγεται σε ένα όνειρο με δρεπάνι . Και αν αυτό ήταν σε μια χώρα όπου δεν υπάρχει πόλεμος και αυτό δεν είναι γνωστό σε αυτό, και η συγκομιδή από αυτό ήταν στο Μεγάλο Τζαμί ή ανάμεσα στα καταστήματα ή ανάμεσα στις στέγες του ρόλου, τότε είναι το σπαθί του Θεού με η πανούκλα ή η πανούκλα . Και αν αυτό ήταν σε μια από τις αγορές, τα οφέλη των ανθρώπων της αυξήθηκαν και η ευτυχία μετατράπηκε ανάμεσά τους με τα κέρδη . Και αν αυτό ήταν σε ένα τζαμί ή ένα τζαμί καλής, και οι άνθρωποι ήταν αυτοί που πήραν τη συγκομιδή από μόνες τους χωρίς να δουν ένα άγνωστο συγκομιδή για αυτούς, τότε είναι μισθοί και καλές πράξεις που επιτυγχάνονται από όλους όσους θερίστηκαν . Όσο για να δούμε τη συγκομιδή σε δύο στρέμματα όργωμα, αν αυτό ήταν μετά την ολοκλήρωση της σποράς και μπαχαρικό, τότε ισχύει σε αυτήν . Και αν ήταν πριν από την ολοκλήρωσή του, τότε είναι πανδημία στη γεωργία ή υποκρισία στα τρόφιμα ….

…Al-Hassa : υποδηλώνει άνδρες και γυναίκες, νεαρές γυναίκες, και μετράει λευκά dirham, επειδή είναι από τη γη και σε απομνημόνευση και καταμέτρηση, λόγω της γνώσης ή της ποίησης που υπέστη ο μαθητής, το προσκύνημα και η ρίψη πετρών, η σκληρότητα και αγωνία, και προσβολές και συκοφαντίες . Όποιος είδε ένα πουλί να κατεβαίνει από τον ουρανό στη γη, στη συνέχεια πήρε ένα βότσαλο και πέταξε μαζί του, και αν ήταν σε ένα τζαμί, ένας καλός άνθρωπος ή ένας από τους δίκαιους ανθρώπους χάθηκε από αυτό, και αν ο οραματιστής ήταν άρρωστος, και αυτός ήταν ανάμεσα στους καλούς ανθρώπους ή σε κάποιον που προσευχήθηκε επίσης σε αυτό, και κανείς δεν τον εμπλέκεται στην ασθένεια. Εκείνοι που προσεύχονται επίσης σε αυτό, τότε το άτομο με το όραμα είναι νεκρό, και αν πήρε το βότσαλο από μια εκκλησία, η εκτίμηση για τη διαφθορά του ασθενούς είναι όπως αυτή που παρουσιάσαμε και αν το πήρε από ένα σπίτι ή από ένα άγνωστο μέρος, τότε ο ασθενής του ατόμου που είχε την όραση από ένα παιδί ή άλλο χάθηκε, όπως για εκείνον που πήρε μια σειρά από βότσαλα και τη μοίρα τους στο ένδυμά του ή το κατάπιε στο στομάχι του, και εάν αυτός το πήρε από ένα τζαμί ή ένα σπίτι μελετητή ή έναν άνδρα κύκλο, μετρήθηκε από τη γνώση και το Κοράνι, και επωφελήθηκε από τη μνήμη και τη δήλωση όσο πήρε από την πολιορκία . Εάν παραληφθεί από τις αγορές ή από στρέμματα και ρίζες δέντρων, τότε είναι οφέλη από τον κόσμο, και σε dirhams συνίσταται σε αυτόν για την αιτία των φρούτων ή των φυτών ή από το εμπόριο και τη μεσιτεία, ή από το να ζητάς και να δίνεις φιλανθρωπία σε κάθε άτομο σύμφωνα με την ανησυχία και τη συνήθεια του στο ξύπνημά του . Εάν η σύλληψή του προέρχεται από τη θάλασσα, τότε δώρα από τον Σουλτάνο εάν τον εξυπηρετεί, ή ωφελείται από τη θάλασσα εάν ανταλλάσσεται σε αυτήν, ή γνώση που αποκτά από έναν επιστήμονα εάν αυτό είναι το αίτημά του, ή ένα δώρο και έναν σύνδεσμο από έναν πλούσια γυναίκα αν έχει γιο ή κάτι παρόμοιο . Όσο για όποιον το έριξε στη θάλασσα, τα χρήματά του πήγαν σε αυτό . Και αν την ρίξει σε ένα πηγάδι, παίρνει χρήματα για να παντρευτεί ή να αγοράσει έναν υπηρέτη . Και αν το έριχνε σε βροχερό ή υπό συνθήκες φαγητού, ή σε αποθήκη της θάλασσας, αγόραζε με αυτό που είχε ή όσο το έριξε, ένα εμπόριο που αποδεικνύεται από τον τόπο στον οποίο έριξε αυτό που ήταν μαζί του . Οι συνηθισμένοι άνθρωποι λένε : Τόσο-και-έτσι πέταξε ό, τι είχε από τα dirhams στο σιτάρι ή το λάδι ή κάτι άλλο . Αν τους έριχνε ένα ζώο, όπως λιοντάρι, μαϊμού, ακρίδα, κοράκι και τα παρόμοια . Αυτό ήταν κατά τη διάρκεια των ημερών του Χατζ, και ανακοινώθηκε από το προσκύνημα και τη ρίψη λίθων στο μέλλον της εντολής του, επειδή η προέλευση της ρίψης των λίθων είναι ότι ο Γαβριήλ, ειρηνός επάνω του, διέταξε τον Αδάμ, την ειρήνη να είναι πάνω του, να ρίξει τον Διάβολο όταν του παρουσιάστηκε, και έγινε Σουντά για τον γιο του . Εάν αυτό δεν έγινε κατά τη διάρκεια των ημερών του Χατζ, το βότσαλο ήταν το αίτημά του εναντίον ενός εχθρού ή ενός ανήθικου ατόμου, ή κατάρα και προσβολή του, ή μαρτυρίες για μαρτυρία εναντίον του . Και αν τους έριχνε εναντίον αυτών των φυλών, όπως περιστέρια και μουσουλμάνοι από τον λαό, ο άντρας θα ήταν οπισθοχώρος, μιλώντας στη δικαιοσύνη και οι γυναίκες προστατευόταν ….

…Και όποιος βλέπει ότι μια μαϊμού βόλτα στο άλογό του, ερμηνεύει τη διαφθορά ενός Εβραίου με τη γυναίκα του ….

…Surviving God 78 – Με την εξουσία του Ibrahim bin Saad bin Saifi al-Makhzoumi, ο οποίος ήταν φίλος του Ubaid Ibn Qutham bin Abbas, είπε : Έστειλε σε μένα τον Ubayd Allah bin Qotham, ο οποίος ήταν ο πρίγκιπας της Μέκκας το μεσημέρι, και έμενε στο πηγάδι του Μαϊμού στο σπίτι του Λαμπάμπα Μπιντ Άλι – δηλαδή του Ιμπν Αμπντουλάχ Μπιν Αμπάς – η σύζυγός του και ήταν μαζί του. Έτσι ήρθα όταν φοβόταν, και είπε : Ω Αμπού Ισμαήλ, δηλαδή, Είδα τον Θεό ως αγάπη στα λόγια μου , βγήκε στο πρόσωπο ενός ατόμου από αυτό το τείχος και είπε : Ενώ οι ζωντανοί και άφθονοι είναι καλοί, μεταφέρουν το καλό τους σε ραβδιά, είμαι νεκρός . Ο ίδιος είπε : Είπα : Όχι, ο Θεός είναι από τον Σατανά , είπε : Όχι , από τον Θεό , ο ίδιος είπε : Είπα : Vienai άλλων , είπε : Ποιος; Είπα : Ίσως οι άλλοι , είπε σαν να εμφανίζεις το κορίτσι Blababh , είναι ο Θεός ο καλύτερος από εμένα , ορκίζομαι, είπε ότι μείναμε μόνο μήνες περίπου μέχρι να πεθάνει από την πόρτα του . Είπε σε μένα : Ο Αμπού Ισμαήλ , είναι αυτό που είπε , είπε : Τότε θα κατασκευαστεί αποσταλεί το έτσι , του χρόνου Votih είπε : Είθε ο Θεός ήρθε για το συγκεκριμένο πρόσωπο, είπε : Ενώ η γειτονιά και πήρε μια χαρά πίσω δεξιά για το καλό τους Lutes, είμαι ο Θεός είναι νεκρός . Είπε : Όχι, Θεός . Ο ίδιος είπε : Δεν είναι καμία πόρτα για να μου εξηγήσει . Είπε : Μείναμε για περίπου ένα μήνα, τότε πέθανε . Ο Roy Alvakea είπε επίσης ότι ο Obeid – Allah ibn Qtm – που είναι εκείνη την ημέρα και στη Μέκκα – είπε : Είδα σε ένα όνειρο ότι ένας άντρας στάθηκε ανάμεσα στα χέρια μου, είπε : Ενώ η γειτονιά και το δεξί πρόστιμο πήρε την ευημερία τους στο Lutes είπε : Νομίζω ότι με αφορά τόσο , και είπα : Neit στον εαυτό μου, και στη συνέχεια είπε η Lababa bint Ali bin Abbas, η σύζυγός του, είπε : Είναι μια χαρά μαζί μου και αυτή είναι που πεθαίνει . Και έμεινα δύο ή τρεις μήνες, οπότε πέθανε και εγκαταστάθηκα μετά από μήνες περίπου. Αν Bmak μπορεί να αρέσει τα χέρια, είπε : στη συνέχεια να πω στον αυτός που κρατά μια διαφορά που έχει περάσει σε επιφυλακή για μια άλλη αργότερα όμως Kadi Harith Μπιν Abi ευχαρίστηση που ανέφερε τους Vetodjaa αυτόν και είπε προς αυτόν : να σας προστατεύσει ο Θεός, O Πρίγκιπας , είπε : Πέθανε, αλλά πέθανε ….

…Khimar Το όραμά του σε ένα όνειρο δείχνει την επιθυμία για διαβίωση και γαλήνη και αθωότητα από την ασθένεια . Ίσως το όραμά του έδειχνε τον πωλητή ακάθαρτου, όπως ένας χοίρος και μια μαϊμού . Και το khimar είναι ένας άνθρωπος που έχει χρήματα και κερδίζει απαγορεύεται . Και ο καθαριστής που παράγει κρασί είναι ένας άνθρωπος που ταλαιπωρεί τους ανθρώπους ενάντια στο ψέμα, προκειμένου να ωφεληθεί ….

…Χαλίκια το όραμά της σε ένα όνειρο δείχνει άντρες και γυναίκες, νέους, ντιράμ, προσκύνημα και πέτρες, σκληρότητα και αγωνία, προσβολές και συκοφαντίες . Έτσι όποιος είδε ένα πουλί κατέβηκε από τον ουρανό και πήρε ένα βότσαλο και πέταξε μαζί του, και αυτό ήταν σε ένα τζαμί από το οποίο ένας καλός άνθρωπος χάθηκε, και αν ο ονειροπόλος ήταν άρρωστος, και ήταν ένας από τους ανθρώπους της καλοσύνης ή ενός που προσεύχεται σε αυτό το τζαμί, τότε ο ιδιοκτήτης του οράματος είναι νεκρός . Εάν πήρε το βότσαλο από μια εκκλησία, θα θεωρούσε τη διαφθορά του ασθενούς . Και αν το πήρε από το σπίτι του ή από ένα άγνωστο μέρος, τότε το άτομο του οράματος θα είχε έναν γιο . Όσο για αυτόν που πήρε διάφορα βότσαλα, τότε τα κάλυψε στο ένδυμά του ή τα κατάπιε, και τα πήρε από ένα τζαμί, ένα σπίτι μελετητή ή τη μνήμη κάποιου για τη γνώση και το Κοράνι, και επωφελήθηκε από την ανάμνηση και την αποσαφήνιση όσο πήραν τα βότσαλα . Εάν παραληφθεί από την αγορά, τότε είναι ενδιαφέρον για αυτόν τον κόσμο, και τα dirhams αποτελούνται από εμπόριο ή φιλανθρωπικούς σκοπούς . Και αν είναι από πίσω από τα δέντρα, τότε δώρα από τον Σουλτάνο αν τον υπηρετεί, ή ωφελείται από τη θάλασσα εάν ανταλλάσσεται σε αυτήν, ή γνώση που αποκτά από έναν κόσμο αν αυτό είναι δώρο από μια πλούσια σύζυγο, εάν έχει γιος, και αν δεν έχει γιο, θα έχει γιο . Όσοι ρίχνουν βότσαλα στη θάλασσα, τα χρήματά του θα χαθούν . Εάν το πετάξει σε ένα πηγάδι, δίνει χρήματα για γάμο ή πλούτο για έναν υπηρέτη . Και αν έριχνε ένα ζώο όπως ένα λιοντάρι, μια τίγρη, μια μαϊμού, μια ακρίδα, ένα κοράκι και παρόμοια, και αυτό ήταν κατά τις ημέρες του Χατζ, έριξε τις πέτρες, και η προέλευση των λίθων είναι ότι ο Γαβριήλ, ειρήνη σε αυτόν, διέταξε τον Αδάμ, ειρήνη σε αυτόν, να τους ρίξει τον Διάβολο όταν του εκτέθηκε, τότε έγινε Σουντάν, και αν αυτό δεν ήταν κατά τις ημέρες του Χατζ, ήταν ένα χαλίκι εχθρός ή ανήθικο άτομο, ή προσβολή, προσβολή, ή μαρτυρία που μαρτυρεί εναντίον του . Και αν το έριχνε με άλλους από αυτούς τους αγώνες, όπως περιστέρια και μουσουλμάνοι μεταξύ του λαού, ο άντρας θα έριχνε προς τα πίσω, μιλώντας για τους δίκαιους μεταξύ των ανθρώπων και των οχυρωμένων . Και μελετά τους ανθρώπους μελετητές . Και ειπώθηκε : Μετάνοια στους ανυπάκουους και καθοδήγηση προς τον άπιστο, και ίσως τα βότσαλα έδειξαν μαρτύριο, επειδή κολύμπησε στην παλάμη του Προφήτη, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη . Τα βότσαλα μπορεί να υποδηλώνουν ασθένεια, όπως άμμο . Και μπορεί να δείξει στους συνταξιούχους τι κάνουν μοιχεία ή ζητούν καθοδήγηση ή τι γίνεται με αυτό . Τα βότσαλα είναι σκληρές λέξεις και μεγάλο μέρος της ανησυχίας τους . Και όποιος βλέπει ότι έχει ένα βότσαλο που έχει τα εσπεριδοειδή του στο αυτί του και το πετάει μακριά, τότε ακούει μια σκληρή λέξη, και το αυτί του το κολακεύει ….

…Και ο Ντάνιελ είπε : Ο αρσενικός πίθηκος είναι ένας άνδρας που αλλοιώνει την ύπουλη μαγεία, και η θηλυκή μαϊμού είναι μια γυναίκα που διαφθείρει τη μαγεία ….

…Ουράνιο σημάδι Εάν ονειρεύεστε ουράνια σημάδια, αυτό προβλέπει δυστυχισμένα γεγονότα που θα σας ωθήσουν να κάνετε μη εποχιακά ταξίδια . Μπορεί να απομακρύνει την αγάπη ή τη δουλειά . Μπορεί επίσης να βρείτε μάχες στο σπίτι εάν δεν είστε σοφοί στις αρραβώνες σας ….

…Και όποιος βλέπει τους σπινθήρες να τρώνε ό, τι του ήρθε, τότε είναι ο λόγος και το κακό και μια διαμάχη ή πόλεμος μεταξύ ενός λαού και τους βλάπτει, και το όραμα του καπνού είναι μια μεγάλη φρίκη και άγριες μάχες και πόλεμο, και αν με αυτόν τον καπνό εκεί είναι μια φλόγα, τότε είναι μια σοβαρή δολοφονία που πλήττει τους ανθρώπους, και αν είναι χωρίς φλόγα, τότε συνδυάζεται χωρίς πόλεμο και ηθική χωρίς να σκοτώνει ….

…Όσο για το θρυμματισμό και τον σεισμό : όποιος είδε μια γη που κλονίστηκε και μια ομάδα της καταστράφηκε, και μια ομάδα παραδόθηκε, τότε ο Σουλτάνος ​​θα κατέβει εκείνη τη γη και θα βασανίσει τους ανθρώπους του, και λέγεται ότι ήταν μια σοβαρή ασθένεια , και αν είδε ένα βουνό από τα βουνά να κουνιέται , να τρέμει ή να εξαφανίζεται, τότε αποφάσισε την απόφασή του, τότε η εξουσία αυτού του τόπου ή των μεγάλων τους τους υπέφερε σοβαρά. Είναι σοβαρό, και αυτό θα απομακρυνθεί από αυτά όσο τους έχει πέσει, και ο σεισμός αν πέσει, επειδή ο βασιλιάς καταπιέζει τους υπηκόους του ή πέφτει σε αυτόν με μάχες ή ασθένειες, και όποιος ακούσει αυτά τα σύννεφα, θα πέσει στους ανθρώπους αυτής της περιοχής των συγκρούσεων, της εχθρότητας και της απώλειας, και Μερικοί από αυτούς είπαν : Έκλειψη και σεισμοί, μια κακή απόδειξη για όλους τους ανθρώπους και την καταστροφή και καταστροφή τους τα υπάρχοντά τους, και εάν ένα άτομο βλέπει τη Γη ως κινούμενη, τότε είναι απόδειξη της κίνησης του οραματιστή και της ζωής του . Όσο για αυτόν που βλέπει ότι έχει κρυώσει, είναι η φτώχεια . Και αν καίγεται με φωτιά ή γαλαξία ή καπνό, τότε δεν έχει την επιδίωξη του σουλτάνου και είναι επικίνδυνο και τρομερό . Και αν αυτό που χρησιμοποιείται ως φωτιά καίει, τότε κάνει το έργο του Σουλτάνου . Αν είναι άνθρακας, τότε αναζητά τα χρήματα ενός ορφανού . Και αν είναι αναμμένο με καπνό, τότε ρίχνει τον τρόμο του, και μερικοί από αυτούς είπαν : Το κρύο είναι μια κρύα αντίδραση και δείχνει στον ταξιδιώτη ότι το ταξίδι του δεν έχει ολοκληρωθεί και οι υποθέσεις του είναι κρύες . Και η ομίχλη είναι μια διφορούμενη υπόθεση και ταλαιπωρία, και μια μέρα σύννεφων είναι αγωνία και αγωνία ….

…Badger Αν ονειρευτήκατε έναν ασβικό, αυτό δείχνει τύχη μετά από μάχες με αντιξοότητες . ~ Al Ghurair : σύντομο θηλαστικό παραθέτει Ihtafr στο έδαφος ή ένα βάζο που στεγάζει .~…

Μάχες : Όποιος βλέπει ότι παλεύει με έναν άντρα που έχει χτυπηθεί πολύ, τότε δεν τον έχει κερδίσει και υπερισχύει πάνω του σε ένα ζήτημα αλήθειας . Υπέγραψε τη λαχειοφόρο αγορά που τους έχει απονεμηθεί και στη συνέχεια απαλλαγούμε από τη φυλάκιση, λέγοντας τον Παντοδύναμο : ~ συμβάλλοντας έτσι ήταν από τον Madhouden ~ Η πάλη : τα διαφορετικά φύλα, η Βαλμασάρα καλύτερα από την επιληψία και επτά σαν άνθρωπος . Εάν η πάλη είναι μεταξύ δύο ανδρών, τότε ο παλαιστής νικά ….

…Η λάσπη είναι σε ένα όνειρο, γιατί όποιος περπατάει μέσα του θα πάρει μάχες και δυσκολίες . Και όποιος βλέπει ότι περπατά στη λάσπη, τότε φοβούνται . Η λάσπη, εάν το δει ο ασθενής, είναι πολύ μετά την ασθένειά του, εκτός εάν βλέπει ότι έχει βγει από αυτήν . Και αν ο ασθενής περπατήσει μέσα του, θα εισέλθει σε καταστροφή ή φυλακή . Και το ζύμωμα του πηλού και το χτύπημα με γάλα δεν είναι καλό γιατί είναι ενδεικτικό της θλίψης, της ταλαιπωρίας και των συγκρούσεων . Η ταλαιπωρία της λάσπης είναι μια διαμάχη και αγωνία, και μπορεί να υποδηλώνει θρησκεία ή συνομιλία στην εκπομπή και ίσως υποδεικνύει εγκυμοσύνη για μια γυναίκα με ένα αρσενικό παιδί, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ( Και δημιουργήσαμε τον άνδρα από ένα στέλεχος από πηλό ) . Και η λάσπη υποδηλώνει διαταραχές των κινήσεων και κοπή προσευχών . Και η λάσπη για αν μου το έλειπε . Ίσως η λάσπη ήταν ένα δισκίο για τον αναγνώστη, και ίσως η λάσπη έδειχνε υπερηφάνεια για τις ευλογίες, τον πολυθεϊσμό ή τη σκέψη για τον Θεό . Ίσως η λάσπη ήταν ένα σημάδι κακών, δύσκολων τρόπων . Και αν η γη ήταν άνυδρη και έβλεπε λάσπη σε ένα όνειρο, ήταν καλή είδηση ​​γι ‘αυτόν ότι υπήρχε άφθονο γρασίδι . Εάν η λάσπη ήταν από πηγάδι, αυτό σήμαινε κληρονομικότητα και εμφάνιση της λίμνης, ή αποθέσεις και μυστικά . Δείτε επίσης πηλό ….

…Ο Ιμπν Σιρίν είπε ότι τα αμύγδαλα δείχνουν ευλογία, διατροφή, μάχες και δυσκολίες και μπορεί να ήταν ένα σημάδι γνώσης αν ήταν καρδιά ….

…Η εμμονή είναι σε ένα όνειρο που δείχνει το κακό, το οποίο κάνει ή βλέπει, για την ειρήνη του να λέει : (Το καλό είναι συνήθως και το κακό είναι ανάγκη ) , και όποιος βλέπει ότι διεισδύει, φεύγει από ένα θέμα στο οποίο είναι, μάχες, διαμάχες, διαμάχες, κ.λπ., ή είναι ένας σκληρός άντρας από τον οποίο οι άνθρωποι φεύγουν. Ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ( Μάλλον, κατέβηκαν σε καταπίεση και απώθηση )….

…Η Τζιχάντ υποδηλώνει σε ένα όνειρο να επιταχύνει τη διατροφή των παιδιών . Και ειπώθηκε : Η Τζιχάντ υποδηλώνει τα προς το ζην, και μπορεί να υποδηλώνει το μονοπάτι της καλοσύνης και της αποπληρωμής, και τη συζήτηση των ανθρώπων της πορνείας και του πείσματος . Και όποιος βλέπει ότι πηγαίνει στην τζιχάντ, θα λάβει χάρες και βαθμούς στο μέλλον . Εάν βλέπει ότι αγωνίζεται για χάρη του Θεού Παντοδύναμου, και πολεμά τους απίστους, τότε αγωνίζεται στο θέμα των παιδιών του . Και η προσπάθεια μάχης είναι μια προσπάθεια να κερδίσει, και αν δει ότι πρόκειται να τζιχάντ με τα όπλα του, τότε είναι ένας επιμελής μουσουλμάνος που είναι αφοσιωμένος στην προσευχή και την πληρωμή του zakat . Εάν βλέπει ότι οι άνθρωποι βγαίνουν στη τζιχάντ, τότε είναι νικηφόροι και προσεύχονται για δόξα και τιμή . Αν δει ότι παλεύει μόνος του με τους ξένους με ένα σπαθί που τον χτυπά προς τα δεξιά και αριστερά, τότε θα νικήσει τους εχθρούς του . Αν δει ότι σκοτώθηκε για χάρη του Θεού, τότε θα αποκτήσει χαρά, ευτυχία και καλή τύχη . Εάν βλέπει ότι κατά τη διάρκεια της εισβολής και το πρόσωπό του αποσπάται από τις μάχες, τότε αφήνει την προσπάθεια στα παιδιά και δεν επιδιώκει να μεταρρυθμίσει την κατάστασή τους, καταστρέφει τη θρησκεία του και η φυλή του είναι διάσπαρτη σε αυτόν τον κόσμο . Και αν ήταν στην κατάκτηση και είδε ότι είχε κερδίσει, τότε κερδίζει το κέρδος του . Και η τζιχάντ ενάντια στους εχθρούς της θρησκείας σε ένα όνειρο είναι απόδειξη της δυσκολίας των ανθρώπων της αδικίας και της υποκρισίας και της νίκης πάνω τους . Η τζιχάντ στη θάλασσα είναι απόδειξη της φτώχειας, της αποτυχίας και του κινδύνου . Και ο αγώνας των ανθρώπων της πορνείας σε ένα όνειρο δείχνει νίκη για τη θρησκεία, ή για πατέρες και μητέρες, ή ζήλια για τη γυναίκα ….

…Τα ονόματα των αλόγων είναι τα άλογα, ένα από τα οποία είναι το άλογο, η φοράδα, το άλογο και το πουλάρι, και ανάμεσά τους είναι το kaddish, το αγκυροβόλιο και η πέτρα . Όποιος δει ένα άλογο μαζί του σε ένα όνειρο δηλώνει το εύρος της ζωής του και τη νίκη του επί των εχθρών του . Αν έβλεπε ότι ανέβαινε σε άλογο, και ήταν κατάλληλος για ιππασία, έλαβε τιμή και χρήματα, και ίσως φίλησε έναν άνδρα ως άλογο, και ίσως ταξίδεψε και αυτό το ταξίδι προέρχεται από τους Πέρσες . Αν ένα άλογο ήταν προστατευμένο από τον εχθρό του, και αν ήταν προίκα, δόθηκε ένα όμορφο αγόρι, και αν ήταν βαρζόνη δεν έζησε ούτε πλούσιος ούτε φτωχός, και αν ήταν πέτρα παντρεύτηκε, αν ήταν ανύπαντρη γυναίκα με χρήματα και απογόνους, και το πρωτότυπο τιμά τον μη καθαρόαιμο . Ίσως οι Πέρσες έδειξαν την κατοικία της κατασκευής . Και οι μετεωρίτες δοξάζονται και θριαμβεύουν στους εχθρούς, επειδή είναι μεταξύ των αλόγων των αγγέλων, και οι πιο σημαντικοί είναι οι ανησυχίες, και ο ξανθός, καλυμμένος είναι η γνώση, η ευσέβεια και η θρησκεία, και όποιος οδηγεί έναν νεκρό μπορεί να πίνει κρασί επειδή είναι ένα από τα ονόματά τους . Και όποιος οδηγεί μια βάρκα σε κάποιον άλλον που έχει φτάσει το καθεστώς του ή το έργο της χρονιάς του, ειδικά αν είναι ένα γνωστό σκάφος και είναι κατάλληλο για τον αναβάτη του . Και η πέτρα είναι η γυναίκα του. Ή, εφαρμόστε στο μέγεθος της δεύτερης ένωσης . Και αν πέθανε όταν κατέβαινε, την αποξενώνει, περπατά ή μαραίνει σε περίπτωση που κατέβηκε στο έδαφος με αίμα, τότε εμπλέκεται σε μοιχεία μαζί της . Η πέτρα δηλώνει τον κόμβο των χρημάτων και των αποδόσεων, και η κατεδαφισμένη πέτρα είναι μια θρησκευτική γυναίκα που είναι πλούσια σε φήμη και ανάμνηση . Και η συνάντηση γυναίκα είναι διάσημη για την ομορφιά και τα χρήματα . Και η ξανθιά με χαρά και δραστηριότητα . Και ο μετεωρίτης έχει χρέος, και όποιος βλέπει ότι το οδήγησε χωρίς σέλα ή χαλινάρι, παντρεύεται μια γυναίκα χωρίς αλάθητο, και τους φαλακρούς αετούς του παραδείσου και τη φοράδα της εξουσίας . Ο ξανθός είναι ένας πόλεμος, και όποιος βλέπει ένα άλογο χωρίς αναβάτες, είναι γυναίκες που μαζεύονται για κηδεία ή γάμο . Ένας Περσός στο όνειρο είναι ένας άντρας ή ένα παιδί ενός ιππότη, ένας έμπορος ή ένας εργαζόμενος που έχει ιππότη στη δουλειά και το εμπόριο του . Και η φοράδα είναι σύντροφος, οπότε όποιος βλέπει ότι έχει ένα άλογο που πέθανε στο σπίτι του είναι η καταστροφή του άνδρα . Εάν βλέπει ότι είναι αναβάτης σε μια φοράδα που δελεάζει έναν μουτζαχίντ και τον περπατά αργά με ρούχα κατάλληλα για ιππασία, τότε χτυπά την τιμή, την εξουσία, την εξουσία και τον ιππότη μεταξύ των ανθρώπων, και οι εχθροί δεν τον φτάνουν άσχημα, και αν είναι έμπορος, τότε είναι αξιόπιστος και είναι σε μια άνετη ζωή . Εάν είναι Adham, τότε είναι ο μεγαλύτερος της μοίρας και της τιμής, επειδή είναι χρήματα, εξουσία και διαχείριση . Αν είναι νεκρό, τότε είναι περισσότερο στην ψυχαγωγία και την αρπαγή, και περισσότερο σε μάχες και αιματοχυσία . Και όποιος βλέπει ότι έχει πουλήσει το άλογό του, τότε θα αφήσει τη δουλειά του με τη δική του επιλογή . Και όποιος βλέπει ότι σκοτώνει το άλογό του και δεν θέλει να φάει το κρέας του, τότε χαλάει τα προς το ζην από την εξουσία . Και όποιος βλέπει ότι μια άγνωστη φοράδα μπαίνει σε μια γη ή ένα σπίτι που δεν γνωρίζει τον ιδιοκτήτη του, τότε ένας έντιμος άνθρωπος μπαίνει σε αυτό το μέρος, ο οποίος έχει κίνδυνο για τους ανθρώπους όσο και ο κίνδυνος της φοράδας . Και όποιος βλέπει ότι η άγνωστη φοράδα αφήνει τη θέση του, αφήνει έναν γέρο με θάνατο ή ταξίδι . Και όποιος βλέπει ότι το ιππικό τρέχει γύρω στο γύρο, και επίσης μπαίνει σε μια γη ή ένα στρατόπεδο, θα είναι βροχή και καταρρακτώδεις βροχές που έπληξαν εκείνο το μέρος . Και όποιος βλέπει ότι είναι σύντροφος ενός γνωστού άνδρα, τότε θα φτάσει σε αυτόν τον άνθρωπο σε αυτό που απαιτείται από μια θρησκευτική ή κοσμική υπόθεση, ή ότι ο άνθρωπος θα έχει έναν ακόλουθο, συνεργάτη ή διάδοχο μετά από αυτόν . Αν είναι άγνωστος, τότε είναι εχθρός . Και όποιος βλέπει ότι ένα άλογο έχει ποδοπατήσει ή περπατήσει πάνω του, τότε είναι απομονωμένος από την εξουσία του ή το έργο του, ή παίρνει κάτι λάθος και ταπεινωμένο, και οι άνθρωποι τον δαγκώνουν με τις γλώσσες τους . Και όποιος οδηγεί ένα καροτσάκι, ή το κατέχει, ή το αγόρασε, και ήταν ανύπαντρη, παντρεύτηκε μια αξιότιμη, ευλογημένη γυναίκα, αν είχε προίκα, τότε θα γινόταν ένας γιος . Εάν ο άντρας είναι παντρεμένος, ή κάποιος που δεν περιμένει να παντρευτεί, τότε χτυπά ένα χωριό ή ένα κτήμα, το οποίο θα τον ωφελήσει στα προς το ζην . Και όποιος βλέπει ότι ο τροχός του είναι νεκρός, κλεμμένος ή χαμένος, τότε αυτό το συμβάν είναι με τη γυναίκα του . Και όποιος βλέπει ότι η ευλογία του είναι αποτέλεσμα, θα δημιουργήσει τα προς το ζην και θα αυξήσει τα χρήματά του . Και όποιος βλέπει ότι πίνει το γάλα του ρακούν, ο Σουλτάνος ​​θα το φέρει πιο κοντά στον εαυτό του και θα αποκτήσει καλό από αυτόν . Και όποιος βλέπει τα μαλλιά του αλόγου του, ο πλούτος του και τα παιδιά του θα αυξηθούν, και αν είναι κυβερνήτης, ο στρατός του θα αυξηθεί . Ένας ευνούχος σημαίνει υπηρέτη . Και η αρκούδα χωρίς δεσμά είναι μοιχεία, γιατί περπατούσε όσο ήθελε . Και το ταχυδρομικό άλογο είναι κοντά σε εκείνους που το οδήγησαν σε ένα όνειρο . Η αδυναμία της φοράδας μπορεί να υποδηλώνει αδυναμία κύρους ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει κατέβει από ένα βράχο ή έχει ασκήσει ένα βράχο, τότε το ερμηνεύει είναι σαν να ερμηνεύει βουνά, και όποιος βλέπει ότι κινεί πέτρες, ασκεί μια δύσκολη υπόθεση, και όποιος βλέπει ότι μια πέτρα πέφτει από τον ουρανό τον κόσμο, εάν οι άνθρωποι περιμένουν πόλεμο και μάχες, τότε αυτό συμβαίνει σε αυτούς ή ατυχία σε αυτούς, αλλιώς θα είναι ακρίδες σε εκείνο το μέρος ή κρύος, άνεμος ή ερωτευμένος με μια επιδρομή ή κάτι τέτοιο, και όποιος το είδε ότι ιππασία σε μια πέτρα, αν ήταν μόνος που παντρεύτηκε και που είδε ότι χτύπησε μια πέτρα με το ραβδί του, τότε έκρηξε νερό από αυτόν. Αν ήταν φτωχός, έγινε πλούσιος ή πλούσιος, τότε έγινε πλούσιος και ίσως ήταν πλούσιος πόρος. Πρόστιμο και κακό…

…Ζελέ Εάν ονειρευόσασταν να φάτε ζελέ, θα σας συμβούν πολλές ευχάριστες μάχες . Εάν μια γυναίκα ονειρεύεται να κάνει ζελέ, τότε αυτό δείχνει ότι θα απολαύσει μια συνάντηση φίλων . ~ Γαελικά : οι υφές καραμέλας Rjrajh που αποτελούνται από ζάχαρη και χυμό φρούτων είναι παγωμένες πριν το φαγητό .~…

…Τέφρα : ψευδής ομιλία που δεν επωφελείται από αυτήν . Και όποιος ανάβει φωτιά στην πύλη του Σουλτάνου, θα αποκτήσει κατοχή και δύναμη . Εάν βλέπει μια υψηλή, φωτεινή φωτιά που έχει ένα μεγάλο φως προς όφελος των ανθρώπων, τότε είναι βασιλικός άντρας . Αν δει ότι κάθεται με ένα ρητό για μια φωτιά που σώζει τους κατοίκους της, αυτό είναι μια ευλογία, μια ευλογία και μια δύναμη, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Ευλογημένοι είναι εκείνοι που βρίσκονται στη φωτιά και εκείνοι γύρω από αυτό ». Και αν είδε μια φωτιά, θα απομακρυνόσασταν από το σπίτι του, θα έπαιρνε κατάσταση, εμπόριο ή δύναμη σε ένα εμπόριο. Αν είδε μια φωτιά που έπεσε από το κεφάλι του ή βγήκε από το χέρι του και είχε φως και ακτίνες, και η γυναίκα του ήταν έγκυος, γέννησε ένα αγόρι, και θα είχε υπέροχα νέα . Εάν δει μια φλόγα φωτιάς στην πόρτα του σπιτιού του και δεν υπάρχει καπνός σε αυτήν, τότε θα πρέπει να εκτελέσει το Χατζ . Αν τη δει στο σπίτι του, είναι γάμος σε αυτό το σπίτι . Αν χαλάσει μια φωτιά σε μια σκοτεινή νύχτα, επιτυγχάνει δύναμη, νίκη, ευχαρίστηση, χάρη και εξουσία, σύμφωνα με την ιστορία του Μωυσή, ειρήνη σε αυτόν . Και όποιος βλέπει στη φούστα του μια φλεγόμενη φωτιά, η γυναίκα του θα το μεταφέρει αν είναι σε φόρμα . Αν είδε τη φωτιά να κατεβαίνει από τον ουρανό και να την κάψει και το κάψιμο να μην τον επηρεάσει, τότε οι στρατιώτες θα κατέβαιναν από το σπίτι του . Αν βλέπει φωτιά να βγαίνει από το δάχτυλό του, τότε είναι άδικος συγγραφέας και αν βγαίνει από το στόμα του, τότε είναι λακκάκι . Αν βγει από την παλάμη του, είναι άδικος κατασκευαστής . Και όποιος καίει μια φωτιά σε ερείπια και καλεί τους ανθρώπους σε αυτό, τους καλεί σε παραπλανητική και αίρεση, και τον απαντά από τον τραυματισμό του . Και όποιος βλέπει το σπίτι του να καίγεται, το σπίτι του θα καταστραφεί αμέσως . Και ο Ιμπν Σιρίν ήρθε σε έναν άνδρα και είπε : Έβλεπα σαν να προσευχόμουν με τον φόβο μου με φωτιά, έτσι ένας από αυτούς έπεσε στη φωτιά και κάηκε, και η φωτιά χτύπησε από άλλο . Ο Ιμπν Σιρίν είπε : Έχετε βοοειδή στη γη της Περσίας, και το ήμισυ του έχει αλλάξει και φύγει, και λίγο από τα άλλα μισά χτυπήθηκαν . Ήταν έτσι . Και όποιος βλέπει σαν να είναι στη φωτιά και δεν βρει την ελευθερία του, θα αποκτήσει φιλανθρωπία, βασιλιά και νίκη επί των εχθρών του, σύμφωνα με την ιστορία του Αβραάμ . Και όποιος δει μια κατάσβεση φωτιάς ή φλόγας ή κακού, θα ζήσει σε ταραχές, μάχες και αγωνία στον τόπο που σβήνει . Και όποιος βλέπει μια φωτιά να ανάβει στο σπίτι του, οι άνθρωποι της θα ανάβουν από αυτήν, σβήνει, γιατί οι αξίες του σπιτιού θα πεθάνουν, και αν αυτό συμβαίνει σε μια χώρα τότε είναι ο θάνατος του παγκόσμιου ηγέτη του . Αν σβήσει στον κήπο του, είναι ο θάνατός του ή ο θάνατος της οικογένειάς του . Εάν ο άνεμος σβήσει και υπάρχει άνεμος στο σπίτι του και τον ανάψει, οι κλέφτες μπαίνουν στο σπίτι του . Αν έβλεπε ότι άναψε φωτιά και ξύπνησε στον πόλεμο, τότε αν σβήσει, καταπιέζεται και αν ήταν έμπορος, δεν θα κερδίσει ….