…Ο άνεμος, το όραμά του σε ένα όνειρο δείχνει την εξουσία στον εαυτό του για τη δύναμη και την εξουσία του πάνω από τα πλάσματα που βρίσκονται παρακάτω . Και ίσως ο άνεμος έδειχνε την ιδιοκτησία του Σουλτάνου και των στρατιωτών του, των εντολών του και των περιστατικών των στρατιωτών του και των βοηθών του . Ο άνεμος ήταν ο υπηρέτης του Σολομώντα, ειρήνη σε αυτόν . Ίσως να υποδεικνύει βασανιστήρια και παράσιτα με την έντασή του όταν ταραχώθηκε, ειδικά αν ήταν σφήκα, επειδή ήταν ο άνεμος που χάθηκε μαζί του, και επειδή ήταν ένας άνεμος που δεν επικονιάστηκε . Και ίσως ο άνεμος δείχνει τη γονιμότητα και τη διαβίωση, τη νίκη και τη νίκη, ειδικά αν είναι από τους ανέμους που είναι πλούσιοι λόγω της καλοσύνης του φυτού, που είναι νεολαία και Άραβες, και ονομάζεται αποδοχή των νέων επειδή είναι απέναντι από τη σφήκα . Ο άνεμος μπορεί να υποδηλώνει ασθένεια και ασθένεια σε ανθρώπους, όπως κρυολογήματα και πονοκεφάλους . Έτσι, όποιος βλέπει μια άνεμος που φέρνει και το μεταφέρει, χωρίς την ευσέβεια, φόβο, το σκοτάδι, ή ομίχλη, τότε έχει τους ανθρώπους, αν αυτός είναι ένας από εκείνους που βρίσκονται σε αυτό, ή όποιος ελπίζει για αυτόν . Και αν εγερθεί . Ο άνεμος πήγε μαζί του, φοβισμένος, τρομακτικό, περιπλανώμενος άγχος, ή είχε σκοτάδι, σκόνη και αναστάτωση, αν βρισκόταν σε ένα πλοίο που ναυάγησε, και αν αντιμετώπιζε προβλήματα, αυξανόταν, διαφορετικά θα είχε καταστροφές και ατυχήματα, ή οι εντολές του Σουλτάνου ή του κυβερνήτη βγήκαν μαζί του . Εάν βλέπει τον άνεμο να επικονιάζει το δέντρο και να καταστρέφει τον τοίχο και να πετάει ανθρώπους, ζώα ή τρόφιμα, τότε είναι μια μεγάλη ταλαιπωρία μεταξύ των ανθρώπων, όπως πανούκλα, σπαθί, καταστολή, επιδρομή, αιχμαλωσία ή δηλητηριώδης άνεμος . Και ο άνεμος με βροντή είναι άδικη δύναμη με δύναμη . Όποιος μετέφερε τον άνεμο από τόπο σε τόπο χτύπησε τη Σουλτάνα, ή ταξίδεψε από την οποία δεν θα επέστρεφε . Ο μαλακός, καθαρός άνεμος είναι καλός και ευλογημένος, και ο θυελλώδης άνεμος είναι η καταπίεση του Σουλτάνου, και ο άνεμος με τη σκόνη είναι ένδειξη πολέμου . Και ο άνεμος είναι μια καλή είδηση ​​από τον Παντοδύναμο Θεό . Ο άνεμος μπορεί να είναι μια ευλογία από εκείνο το μέρος, και αν υπάρχει ένα τρεμόπαιγμα σε αυτό, τότε είναι βασανισμός και σοβαρότητα . Εάν ένας Σουλτάνος ​​βλέπει ότι θα παλέψει σε μάχη ενώ ο άνεμος προχωράει, τότε θα κερδίσει . Αν τον συναντήσει ο άνεμος, θα τραυματιστεί . Αν βλέπει ότι ένας θυελλώδης άνεμος φυσάει σε ένα μέρος, τότε ο λαός του παίρνει φόβο και αγωνία ανάλογα με τη δύναμη του ανέμου και το ύψος του. Εάν τα δέντρα ξεριζωθούν, ο βασιλιάς θα είναι θυμωμένος με τους άντρες αυτής της περιοχής και θα τους καταστρέψει . Και ο άνεμος της παιδικής ηλικίας είναι έλεος . Και αν δει έναν ισχυρό άνεμο να φυσάει είναι ατυχία, και αν δει έναν άνεμο να ξεριζώνει φοίνικες, τότε οι άντρες αυτής της γης σκοτώνονται από τον βασιλιά . Ο άνεμος του Νότου δείχνει την εμφάνιση της καταστροφής, ασθένειας ή θανάτου σε αυτή τη θέση, και αυτό ειπώθηκε : Είναι βροχής και τροφή, και αν βλέπει ο άνεμος φυσάει ήσυχα, αυτό δείχνει την έγκριση ενός κακοί άνθρωποι που δεν έχουν γνώμη . Και οι καλοί άνεμοι, εάν φυσούν από μια γνωστή κατεύθυνση, είναι ενδεικτικοί για καλά νέα και έλεος . Και ο άνεμος δείχνει τη ζήτηση για ανάγκες . Και ο αέρας της Σαμπά είναι νίκη και ο άνεμος της σφήκας απογοητεύεται . Ίσως η παιδική ηλικία να υποδηλώνει την ανακούφιση από τις ανησυχίες και τις θλίψεις και τη θεραπεία ασθενειών . Και ίσως η καλοσύνη είναι ένα σημάδι κερδοφόρου ταξιδιού . Εάν βλέπει έναν κόκκινο άνεμο σε ένα όνειρο, δείχνει ανυπακοή στους γονείς ….

…Ο λόγος του είναι η γη για καλό, κέρδισε καλό σε αυτόν τον κόσμο και τη θρησκεία, και από τον λόγο του τη γη με λέξεις που περιέχουν επίπληξη, ας φοβηθεί τον Θεό Παντοδύναμο, επειδή τα χρήματα είναι απαγορευμένα . Εάν βλέπει μια χώρα αναδιπλωμένη πάνω από τους ανθρώπους, τότε υπάρχει θάνατος, ή μάχη με το θάνατο των ανθρώπων όσο έχει διπλωθεί, ή υποφέρουν από αγωνία, ξηρασία ή αγωνία . Στο έδαφος, ή εάν ρίχνει το χέρι του από τη βρωμιά, τότε γίνεται φτωχός, και αν ήταν άρρωστος, πέθανε και έγινε βρωμιά . Και όποιος βλέπει ότι απουσιάζει στη γη και δεν βλέπει μια τρύπα εκεί, τότε αυτό είναι ένα ταξίδι στην αναζήτηση του κόσμου, θα πεθάνει σε αυτό το ταξίδι . Και όποιος βλέπει ότι η γη είναι διπλωμένη γι ‘αυτόν, θα πεθάνει γρήγορα . Και όποιος είδε ότι μετακόμισε από τη γη στη γη για να πάει και να επιστρέψει, πήγε γύρω από τη γυναίκα του ή την υπηρέτρια του . Και όποιος βλέπει τη γη την κατάπιε και τη χαλάρωσε, και αν είναι κακός, τότε είναι τιμωρία γι ‘αυτόν . Και όποιος βλέπει ότι η γη την έχει καταπιεί χωρίς αποσύνθεση, θα ταξιδέψει πολύ μακριά . Και όποιος βλέπει ότι η γη κούνησε και την χτύπησε, τότε είναι μια καταστροφή που επηρεάζει τη γη από την εξουσία της, ή ότι είναι κρύο, ζέστη, ξηρασία ή μεγάλο φόβο . Και όποιος βλέπει ότι η γη έχει χωρίσει και έχει αναδυθεί ένα ερπυσμό και οι άνθρωποι μιλάνε, τότε θα δει κάτι που θαυμάζει, και ίσως αυτό δείχνει ότι η ζωή του είναι κοντά, και ίσως αυτός ήταν ένας μεγάλος γενικός στίχος που φαίνεται άνθρωποι που πρέπει να λαμβάνονται υπόψη . Και η γη δείχνει τον κόσμο ανάλογα με την έκταση του πλάτους του, το μεγαλείο του, τη στενότητά του και τη μικρότητά του . Η γνωστή γη υποδηλώνει την πόλη στην οποία βρίσκεται, τους ανθρώπους και τους κατοίκους της . Και αν βλέπει ότι η γη έχει χωρίσει, τότε ένας νεαρός άνδρας βγαίνει από αυτήν, μια εχθρότητα εμφανίστηκε μεταξύ των ανθρώπων της, και αν ένας γέρος βγήκε, θα ήταν χαρούμενοι και θα έφταναν στη γονιμότητα, και αν χώριζε και τίποτα δεν ήρθε έξω από αυτό, και τίποτα δεν μπήκε σε αυτό, ένα κακό ατύχημα συνέβη στο έδαφος, και εάν επτά βγήκαν από αυτό, θα έδειχνε την εμφάνιση ενός άδικου κυβερνήτη. Είναι ζωντανό και είναι ένα συνεχές μαρτύριο σε αυτήν την περιοχή. Εάν η γη χωρίζεται με βλάστηση, οι άνθρωποι της θα αποκτήσουν γονιμότητα. Εάν δει ότι σκάβει τη γη και τρώει από αυτήν, θα κερδίσει χρήματα από την εξαπάτηση και το σκάψιμο είναι απατηλό . Και όποιος διπλώνει τη γη με τα χέρια του, θα είναι βασιλιάς . Λέγεται : Η κατάρρευση προσγειώνεται στην κληρονομιά του τραυματισμού . Μια στενή γη, στενή ζωή . Και από τον λόγο του τη γη με το καλό, πέτυχε καλό στον κόσμο και τη θρησκεία, και από τον λόγο του τη γη με λέξεις που περιέχουν επίπληξη, ας φοβηθεί τον Θεό Παντοδύναμο, επειδή τα χρήματα είναι απαγορευμένα . Εάν βλέπει μια γη διπλωμένη πάνω από τους ανθρώπους, τότε υπάρχει θάνατος, ή μάχη με το θάνατο των ανθρώπων όσο έχει διπλωθεί, ή υποφέρουν από αγωνία, ξηρασία ή αγωνία ….

…Ποια είναι η βάση γι ‘αυτό, στην καρδιά του την έννοια της έκφρασης , όπως το κλάμα εκφράζοντας τη χαρά , και το θάνατο στη ζωή; Που είναι κοινό μεταξύ των εκφράσεων των μεθόδων έκφρασης ? Έκφραση στην καρδιά του δηλαδή , σαν κλάμα πέρασμα με χαρά , και το θάνατο εκφράζοντας τη ζωή , και αυτό βλέπω τη χρήση του, όταν υπάρχει μια κακή έννοια , αυτό γυρίζει την αισιοδοξία , και ό, τι έχω διαπιστώσει από στοιχεία που υποστηρίζουν αυτή η προσέγγιση είναι αυτό που ήρθε στο ρητό του Υψηλότερου : ( Εάν ο Θεός τους δείξει λίγο στο όνειρό σας, και αν τους δείξει πολλά, θα αποτύχατε και θα αποκόλληζες στο θέμα Αλλά ο Θεός σε ευλογεί , Αυτός γνωρίζει τα ίδια στήθη (43), και όπως τους δείχνει όταν συναντηθήκατε στα μάτια σας για λίγο, και σας μειώνει στα μάτια τους, έτσι ώστε ο Θεός να αποφασίσει ένα θέμα που ήταν σε ισχύ, και στον Θεό τα πράγματα θα επιστρέψουν (44) ( Al-Anfal :. 43, 44) Mujahid είπε : ο Θεός έδειξε τους τη ζωή σε ένα μικρό ύπνο . είπε η ειρήνη Προφήτη σ ‘αυτόν συντρόφους που καρφώθηκε σε αυτούς . Σαγίντ Κουτμπ είπε : το όραμα είναι ειλικρινής στην πραγματική σημασία , μια μικρή προφήτης παρακάτω αυτοί και είναι πολλοί αριθμοί , αλλά λίγοι η μουσική τους , λίγο βάρος στη μάχη … κλπ . Όπως το σ arties face αντιστοιχεί σε επαναλαμβανόμενο όραμα προφητικό ειλικρινές στη μακροσκοπική εικόνα των δύο πλευρών , έτσι ώστε οι πιστοί να βλέπουν τους απίστους λίγους , και να βλέπουν τους άπιστους τους πιστούς λίγους , έτσι ώστε και οι δύο ομάδες Aggrey να πάνε στη μάχη . ο λόγος που οι άπιστοι βλέπουν τους πιστούς λίγους . όπως είπε ο Ράζι : δεν προετοιμάζω τους απίστους Ka έτοιμους , και τους πιστούς Ajtraoa Ανάλογα με εμένα τους είπα , Τότε το πλήθος τους εξέπληξε και τους μπερδεύτηκε . . . Μέχρι που είπε : Υπάρχει αντίθεση στην ελαχιστοποίηση των δύο κομμάτων που είναι γνωστά ως διαλογισμός . Εάν στην πραγματικότητα οι άπιστοι ήταν πολλοί , και οι πιστοί ήταν λίγοι , και το όραμα του Προφήτη, να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, είχε λίγα στο όραμα , ήρθε σε μεγάλη σοφία , που είναι ότι ο Θεός τολμά τους πιστούς ενάντια στους άπιστους στο πεδίο της μάχης , και αυτό βοήθησε τους πιστούς να πετύχουν τη νίκη , και ο Θεός γνωρίζει καλύτερα . Και υπάρχει μια εικόνα κοντά σε αυτό , έτσι οι συγγενείς μερικές φορές ενεργούν εξ ονόματος του άλλου σε ένα όνειρο , έτσι μπορούμε να δούμε τον θείο , και το νόημα είναι ένας άλλος θείος , και μπορεί να δούμε έναν από τους αδελφούς , και το νόημα ξοδεύεται σε έναν άλλο αδερφό , και ούτω καθεξής ….

…** Ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη, μου είδε το όραμα του Αγγελιοφόρου του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη, όταν έλαβε χώρα στη Μάχη του Ουχούντ υπό την εξουσία του Αμπού Μούσα – Είθε ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – με την εξουσία του Προφήτη, να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, ο οποίος είπε : Είδα σε ένα όνειρο ότι μετανάστευσα από τη Μέκκα σε μια χώρα με φοίνικες. Μέχρι να είναι ο Al-Yahama ή ο Hajar, και αν είναι το Madinah Yathrib, και είδα σε αυτό το όραμα ότι κούνησα ένα σπαθί και έκοψα το στήθος του. Έτσι, αυτό που χτυπήθηκε από τους πιστούς την Κυριακή . Τότε το κούνησα ξανά, και επέστρεψε το καλύτερο από αυτό που ήταν. Είναι λοιπόν αυτό που ο Θεός έφερε μαζί του από την κατάκτηση και τη συγκέντρωση των πιστών, και είδα επίσης σε αυτήν μια αγελάδα, και ο Θεός είναι καλός. Έτσι, αν είναι μια ομάδα πιστών την Κυριακή, και αν είναι καλό είναι αυτό που ο Θεός έφερε μαζί της μετά την ανταμοιβή της αλήθειας που μας έφερε ο Θεός μετά την Ημέρα του Badr . Με την εξουσία του Ιμπν Αμπάς – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί της – είπε : Ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός, οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού , άφησε το σπαθί του Dhul – Fiqar την ημέρα του Badr, και αυτός ήταν που είδε το όραμα σε αυτό την Κυριακή, και είπε : Είδα στο σπαθί μου τον Dhu al-Fiqar, οπότε είπε : Είδα στο σπαθί μου τον Dhu al-Fiqar, όχι το πρώτο του, οπότε δεν είναι μέσα σου. Σε μια οχυρωμένη ασπίδα, την γύρισα στην πόλη και είδα τις αγελάδες να σφάζονται, οπότε η αγελάδα είναι καλή . Έτσι ήταν αυτός που είπε ότι ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη, και σκότωσε τον θείο του Hamza bin Abdul Muttalib και οι αγελάδες που είχαν σφαγεί είναι αυτό που συνέβη στους μουσουλμάνους που σκότωσαν την Κυριακή ….

…Υποφέρω από το να μην ξυπνήσω , ποια είναι η λύση; Μερικές φορές η συνέλευση με φέρνει μαζί , ή η συνομιλία μερικές φορές με φέρνει μαζί με κάποιον που υποφέρει και λέει : Είμαι πολύ βαρύς ύπνος και κανείς δεν μπορεί να με ξυπνήσει ακόμη και για προσευχή !! Υπάρχει θεραπεία για αυτά ;;; Πρώτα απ ‘όλα, λέω ότι ζούμε αμέτρητες πολλές ευλογίες, και αυτός ο ύπνος δεν είναι παρά ένα πολύ απλό παράδειγμα, τότε λέω ότι κάποιος που πάσχει από δυσκολία να σηκωθεί από τον ύπνο του ή πάσχει από διαταραχή ύπνου σε αυτόν, εγώ Μην βρείτε γι ‘αυτόν μια καλύτερη θεραπεία από τις πέντε προσευχές, μια ευεργετική και θεραπευτική θεραπεία, Θεός, Θεέ, δόξα σε Αυτόν, όταν είπε : [ Η προσευχή ήταν για τους πιστούς εγκαίρως ] Έχει βάλει ένα μυστικό για προσευχή από την άποψη του χρόνου, οπότε όποιος τηρεί τις προσευχές εγκαίρως, δεν θα κοιμηθεί, έτσι ώστε να έχει ένα ικανοποιητικό φαινόμενο, και είναι γνωστό ότι αυτός που πάσχει από να ξυπνήσει αργά το βράδυ, για παράδειγμα είναι αυτός που παίρνει το δικαίωμα ύπνου κατά τη διάρκεια της ημέρας και αυτός που κοιμάται νωρίς το βράδυ είναι αυτός που ξυπνά στην αρχή της ημέρας και αυτό συμβαίνει συχνά, διαφορετικά μπορεί να υπάρχει κάποιος που κοιμάται νωρίς και δυσκολεύεται να ξυπνήσει την αυγή, αλλά η θεραπεία είναι για αυτά εάν το γνωρίζουν. Είναι πρόθυμος να κάνει κάθε προσευχή τη στιγμή του, και αν το καθένα από αυτά εφαρμόζει αυτό το σύστημα, είμαι βέβαιος ότι τα προβλήματα της παραμονής αργά ή της έλλειψης ύπνου ή της δυσκολίας στον ύπνο και η ενεργοποίηση του κρεβατιού θα τελειώσει πολύ , και πρέπει μόνο να προσπαθήσεις και μετά να κρίνεις, και να προσέχεις Όποιος ξυπνά για τη δουλειά του, για παράδειγμα, και το έργο του με όλες τις δυσκολίες και μεγάλη δυσκολία, αλλά νικήθηκε στην ίδια μάχη με τον ύπνο τη στιγμή της αυγή προσευχή, αυτή είναι η μόνιμη μάχη μας, και θυμάμαι από τον τρόπο που μου είπε ο γιος μου ότι μισώ τη μελέτη γιατί μας κάνει να ξυπνήσουμε πολύ νωρίς !! Γι ‘ αυτό του είπα, γιος : αν δεν ξυπνούσατε για να μελετήσετε, θα ξυπνούσατε για την προσευχή Fajr, γιατί το πρόβλημα θα παραμείνει μαζί σας ενώ κοιμάστε, και δεν υπάρχει λύση γι’ αυτό εκτός από το ότι είστε ικανοποιημένοι με τον ύπνο η αρχή της νύχτας ….

…Ο καπνός είναι σε ένα όνειρο τρόμος και βασανισμός από τον Θεό Παντοδύναμο, και τιμωρία από τον Σουλτάνο . Όποιος βλέπει καπνό να βγαίνει από το κατάστημα ή το σπίτι του, θα πέσει σε καλό και γόνιμο μετά από τρόμο, σκάνδαλο και πυρετό, και αυτό θα είναι στην εξουσία του σουλτάνου . Εάν ο καπνός είναι κάτω από μια κατσαρόλα με κρέας στο οποίο μαγειρεύεται, τότε είναι καλός, γόνιμος και χαρούμενος μετά τον τρόμο που δέχεται . Εάν ο καπνός είναι κάτι που δεν έχει άρωμα, τότε είναι φρίκη, ακολουθούμενο από ασχήμια και σκάνδαλο . Και όποιος βλέπει ότι ο καπνός μπορεί να τον σκιάσει, θα έχει πυρετό . Και όποιος έχει πληγεί από τη ζέστη του καπνού το χειμώνα και το καλοκαίρι, είναι αγωνία . Το να βλέπεις τον καπνό είναι μια μεγάλη φρίκη και έντονη μάχη, και αν καίγεται, τότε είναι μια φοβερή δολοφονία που πλήττει τους ανθρώπους, και αν δεν είναι φλεγμονή, μαζεύεται χωρίς πόλεμο, και καταπραϋντική χωρίς μάχη . Και ο καπνός σε ένα όνειρο εάν βλάπτει τους ανθρώπους και τους τυφλώνει στα μάτια τους, ήταν απόδειξη ανησυχιών, αγωνίας και αδικίας, ή το βασανισμό του Θεού Παντοδύναμου με αφανισμό ή ξηρασία . Ίσως ο καπνός να υποδεικνύει τις ειδήσεις από όπου εμφανίστηκε ….

…Η τύφλωση είναι σε ένα όνειρο μια αυταπάτη στη θρησκεία και η τύφλωση είναι επίσης πλούσια. Όποιος βλέπει ότι είναι τυφλός είναι πλούσιος και όποιος βλέπει ότι είναι τυφλός, ξεχνά το Κοράνι . Αν δει ότι κάποιος τον έχει τυφλώσει, τότε τον παραπλανά . Εάν ένας άπιστος δει ένα άτομο τυφλωμένο από αυτόν, θα αλλάξει την πεποίθησή του . Και ο τυφλός είναι ένας φτωχός που κάνει πράγματα που τον χτυπούν στη θρησκεία του . Και αν ένας άπιστος βλέπει ότι είναι τυφλός, τότε θα υποφέρει με θλίψη και βλάβη, ή πρόστιμο ή ανησυχία . Και αν δει ότι είναι τυφλός, τυλιγμένος με νέα ρούχα, θα πεθάνει . Και όποιος βλέπει ότι είναι τυφλός, τότε θα έχει μια μάχη ή ένα επιχείρημα, ή θα κερδίσει κρίση και γνώση της ιστορίας του Ισαάκ και του Ιακώβ, ειρήνη σε αυτούς και τους δύο . Και αν ένας τυφλός βλέπει ότι γυρίζει το φιλί, τότε κάνει λάθος . Και όποιος βλέπει ότι τα μάτια του είναι τυφλά, το πέπλο μεταξύ του και του Θεού θα καταστραφεί . Και όποιος είναι τυφλός έχει την όρασή του σε ένα όνειρο, θα γίνει φτωχός μετά τον πλούτο του, ή θα γίνει πλούσιος μετά τη φτώχεια του, ή έχει χάσει τα χρήματα ή τον γιο που είναι πολύτιμος γι ‘αυτόν . Η τύφλωση μπορεί να υποδηλώνει κώφωση, περιφρόνηση για τον κόσμο ή απόκρυψη των μυστικών . Η τύφλωση στον ξένο είναι απόδειξη ότι δεν επιστρέφει στην πατρίδα του . Η τύφλωση για τον κρατούμενο είναι μια διαφωνία και οι άνθρωποι δείχνουν έλεος στους τυφλούς και παίρνουν το χέρι του όπου θέλει ….

…Η μεθυσία βρίσκεται σε ένα όνειρο σημαίνει χαρά, θεραπεία από ασθένειες, εξαφάνιση ανησυχιών και αγωνίας και υλοποίηση ελπίδων . Το σημάδι της γυναίκας ήταν η Jalila Maliha . Και αν το αγόρι έδειχνε, ήταν ένδοξος, έξυπνος και επιστήμονας που μοιράστηκε κάθε τέχνη στην τέχνη του . Εάν τα αναφερόμενα χρήματα είναι επιτρεπτά και καλά . Εάν υποδεικνύεται από την επιστήμη, ήταν υγιής από αίρεση . Και η ζάχαρη δείχνει χρήματα . Και μια ζάχαρη είναι ένα φιλί από έναν εραστή ή ένα αγόρι . Και πολύ μεθυσμένος δείχνει μάχη και κουτσομπολιά . Ο Ιμπν Σιρίν, ο Θεός Παντοδύναμος έλεγε, είπε : Δεν υπάρχει καλό να πουλάς ζάχαρη . Και η ζάχαρη των φυτών δείχνει την ειλικρίνεια στα λόγια και τις πράξεις, και μπορεί να υποδηλώνει την αύξηση των ασθενειών και τη θεραπεία τους, και ίσως την ανακούφιση και τη διαβίωση από την πλευρά των φυτών ή την κάθοδο της διαμέτρου ….

…Είναι τριών τύπων, ένας μεταξύ των βασιλέων, ο δεύτερος μεταξύ του βασιλιά και της ενορίας, και ο τρίτος μόνο της ενορίας ….

Και ορισμένοι από τους εκφραστές είπαν ότι το μαλάκωμα μπορεί να είναι ενδεικτικό της καθαριότητας και να αφαιρέσει κάτι δυσάρεστο, καθώς και για το αποξήρανση των δακτύλων, ερμηνεύεται με καθαρότητα και ακολουθεί καλά πράγματα, και ορισμένοι από τους εκφραστές δήλωσαν ότι μπορεί να είναι μια μάχη μεταξύ ενός ατόμου ή γάμος παιδιών ….

…Ο Al-Kirmani είπε ότι η mudarabah έχει τη δική της απόφαση επειδή μπορεί να είναι από τη γλώσσα, από τη δράση ή και από τα δύο, ή η μάχη γίνεται μόνο σε μια περίοδο πολέμου και δεν μπορεί να ονομαστεί mudarabah με τη γλώσσα ο όρος μάχη. Παρέχεται επίσης ….

…Ε : Υπάρχουν αληθινά ή ορθά οράματα που μισεί ένα άτομο; Γ : οράματα του καλού, όπως αναφέρθηκε παραπάνω, τα οποία έχουν προειδοποίηση, συμπεριλαμβανομένου και του υποσχόμενου, και στον τύπο συναγερμού μισεί τον παρατηρητή, και είδε τον Προφήτη ειρήνη να του φέρει βόδια σκλάβες και να τον σκοτώσει στη μάχη του ένα , και για αυτό το συμφέρον πίσω μου , διότι πήρε το χέρι του, ακόμη και αν δεν είναι ευχαριστημένος καλύτερα από εκείνους που τον επιτέθηκαν που θα είναι σε αυτό το μαλάκωμα και φιλικό προς αυτόν , και να είστε προσεκτικοί για αυτό το όφελος ….

Μάχη Η μάχη συμβολίζει έναν αγώνα με δυσκολίες αλλά τελειώνει με τη νίκη πάνω τους . Εάν ηττηθείτε σε έναν αγώνα, αυτό δείχνει ότι οι κακές προσφορές από άλλους χαλάσουν τις προσδοκίες σας για καλό ….

…Το αργαλειό δείχνει την προετοιμασία για μάχη και πόλεμο σε ένα όνειρο . Και ίσως υποδεικνύεται από τους μάρτυρες της εποχής της αίρεσης και της αυταπάτης . Και ο εγκέφαλος συσσωρεύεται, δείχνει τα παράσιτα και τις καταστροφές που κατεβαίνουν σε καθένα από αυτά, ή το κακό πέφτει ανάμεσά τους, και εάν ρέει αίμα από τον εγκέφαλό τους, η συνέπεια των σχέσεών τους με το κακό θα είναι αυτή που υποφέρει . Αυτό μπορεί να υποδηλώνει υπερηφάνεια σε αναλογίες ….

…Ο Ιμπν Σιρίν είπε ότι το όραμα του μύλου υποδηλώνει διαμάχη και μάχη, αλλά αν ο μύλος είναι ιδιοκτησία του, τότε είναι λιγότερο πειρασμός ….

…Μερικοί από τους εκφραστές είπαν, ~Εκείνοι που είδαν ότι δύο στρατιώτες αναμίχθηκαν σε μια μάχη και στη συνέχεια σχηματίστηκαν, γιατί είναι καλό για αυτούς, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει ~ η συμφιλίωση είναι καλύτερη . ~…

…Η πάλη είναι σε ένα όνειρο σημαίνει θυμό . Και το χτύπημα και η μάχη είναι διαδεδομένα . Έτσι όποιος βλέπει ότι χτυπά έναν άντρα και χτυπιέται πολύ θα κερδίσει τον αντίπαλό του . Και αν χτυπήθηκε ο αντίπαλός του, θα συλληφθούν και θα φυλακιστούν ….

…Tank : Μπορεί να υποδηλώνει σεισμούς ή πόλεμο, και όποιος το οδήγησε μπήκε στη μάχη αν ήταν στρατιώτης και αν δεν ξεπέρασε τους αντιπάλους του, ή υπέστη μια λεκτική μάχη με τους αντιπάλους του, και μπορεί να σημαίνει ότι συναντάμε τις φρίκη κάποιων άγριων ή δηλητηριώδη ζώα ….

…Βάπτισμα Αν ονειρευόσασταν να βαπτιστεί, αυτό δείχνει ότι η προσωπικότητά σας πρέπει να ενισχυθεί εφαρμόζοντας αυτοσυγκράτηση στην υπεράσπιση των απόψεών σας ενάντια στην υποτιμήσεις των φίλων σας . Εάν ονειρεύεστε ότι αναζητάτε βάπτισμα, αυτό δείχνει ότι θα ταπεινώσετε τον εαυτό σας για χάρη του κοινού καλού . Εάν ονειρεύεστε ότι βλέπετε τον Ιωάννη τον Βαπτιστή να βαπτίζει τον Χριστό στον Ιορδάνη, τότε αυτό υποδηλώνει ότι θα υποφέρετε από μια απελπιστική πνευματική μάχη μεταξύ της παράδοσης του εαυτού σας για να εργαστείτε με λίγη ικανότητα να υποστηρίζετε άλλους και μετά από επιθυμίες που θα μπορούσαν να σας οδηγήσουν σε πλούτο και διακρίσεις . Εάν δείτε το Άγιο Πνεύμα να κατεβαίνει στον Χριστό, τότε αυτό συμβολίζει την παράδοση στο καθήκον και την αυτο-άρνηση . Αν βαφτίσατε με το Άγιο Πνεύμα και τη Φωτιά τότε αυτό σημαίνει ότι θα σας ρίξει τρόμο όταν ανακαλυφθείτε σε κάποια λαχταριστή σχέση ….

…Όσο για το τραπέζι, ερμηνεύεται με τρόπους που είπε ο Al-Kirmani, όποιος είδε ότι τρώει σε ένα τραπέζι, τότε θα κερδίσει καλά και τα προς το ζην για το ρητό του, Θεέ Παντοδύναμος, ο Θεός μας έστειλε ένα τραπέζι από τον ουρανό που θα είναι για εμάς μια γιορτή του στίχου, και ίσως το τραπέζι ήταν ένα πεδίο για πόλεμο, συνάντηση και φαγητό πάνω του, μια μάχη με τα χέρια, όλοι όσοι υπομένουν και εργάζονται στη ζωή της ψυχής του ….

…Okam Το όραμά του δείχνει κίνηση και προετοιμασία για μάχη και μάχη ….

…Όσον αφορά το ταξίδι, ερμηνεύεται ως μάχη και ταξίδι, καθώς και για φαγητό σε ταξίδι και έξοδο, εκφράζεται στην ενότητα που ακολουθεί αυτό το κεφάλαιο ….

…Μπλε Βλέποντας το μπλε του βασιλιά σημαίνει κακό και μάχη, ή σε χωριστές ομάδες ….

Και όποιος βλέπει τα δύο πανσέληνα ως μάχη δείχνει να πολεμάς δύο βασιλιάδες, ακόμα κι αν δεν είναι γεμάτοι, δείχνει να πολεμάς δύο από αυτούς που βρίσκονται δίπλα στον βασιλιά ….

…Ο Nakhal είναι ο ιδιοκτήτης των μελισσών . Το όραμά του υποδηλώνει μάχη, αφαίρεση, πολιορκία και κόπωση ….

…Η Melhem είναι μια γυναίκα σε ένα όνειρο . Ή επική μάχη ή ασθένεια ….