…Και όποιος πιστεύει ότι τα μαλλιά του είναι ζαρωμένα, τότε θα είναι καλό και ευεργετικό, και αν είναι σε περγαμηνή, τότε δεν υπάρχει καλό σε αυτό, και αν βλέπει ότι ένας λόγιος, τότε δεν είναι αξιέπαινος ….

…Ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας, είπε: «Τα μαλλιά είναι κεφάλαιο, πλούτος, μακροζωία, καλοσύνη, δόξα και τιμή »….

…Και ειπώθηκε ότι αυτός που είδε ότι ξυρίζει τα ηβικά του μαλλιά με το ξυράφι είναι αξιέπαινος και αν η γυναίκα το είδε αυτό, θα τα πήγαινε καλά για τον σύζυγό της ….

…Και όποιος βλέπει μακριά και διάσπαρτα μαλλιά στο κεφάλι του δείχνει ότι τα χρήματα του αφεντικού του έχουν διασκορπιστεί ….

…Και όποιος βλέπει ότι τα μαλλιά του κεφαλιού του έχουν πέσει χωρίς να το κάνει, τότε αυτό δείχνει ανησυχία και αγωνία εκ μέρους των γονέων ….

…Εάν βλέπει σαν τα μαλλιά στην αριστερή πλευρά του κεφαλιού του να έχουν απλωθεί, δηλώνει ότι έχει πληγεί από αρσενικά και από τους συγγενείς του ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει ξυρίσει τα μαλλιά της μασχάλης ή της ηβικής τρίχας, τότε δείχνει τη δικαιοσύνη της θρησκείας του, και ειπώθηκε ότι ξυρίζει τη μασχάλη, αν δει ότι έσπασε τη μασχάλη του, ήταν καλύτερο ….

…Και όποιος είδε ότι αραιώνει ή χτυπάει, και τα μαλλιά είχαν βλαστήσει στο κεφάλι του, υποδηλώνοντας μια αύξηση στη δόξα, το μεγαλείο και την καλοσύνη ….

…Και όποιος είδε ότι έφερε το κρέας του παππού μου, πήρε χρήματα ….

…Σχετικά με τον Wahab bin συναγερμό ότι ο Nebuchadnezzar μετά τα ερείπια της Ιερουσαλήμ και υποστήριξε τα παιδιά του Ισραήλ σε επτά χρόνια, η άποψη σε ένα όνειρο, ένα υπέροχο όραμα της αύρας του συγκέντρωσε ιερείς και Alhzar και τους ρώτησε για το όραμά του ότι , είπαν : στον Iqsa ο βασιλιάς του είπε ακόμη και Ptooelha , είπε : Το ξέχασα αλλά δεν το είπα σε τρεις μέρες, οι άνθρωποι που σε σκότωσαν για το Akrkm φοβήθηκαν και ο Glenn από το φεστιβάλ του άκουσε ότι ο Daniel – ειρήνη σε αυτόν – και είναι στη φυλακή, είπε ο δεσμοφύλακας : Πηγαίνετε στο ‘αυτόν , να του πω : ότι εδώ ένας άνθρωπος που έχει γνώση σας το όραμα και την ερμηνεία πήγε να του πει Aftlbh όταν μπήκε δεν υποταχθεί σε αυτόν και είπε προς αυτόν : αυτό που εμπόδισε από την προσκύνηση των ναρκών; Είπε : Ο Θεός μου έδωσε γνώση, με δίδαξε και με διέταξε να μην προσκυνήσω σε κανέναν άλλο , οπότε του είπε σύντομα : Αγαπώ αυτούς που εκπληρώνουν τις διαθήκες τους στους άρχοντες τους , οπότε μου είπε για το όραμά μου , έτσι ο Ντάνιελ είπε αυτός : Είδα ένα μεγάλο είδωλο με τα πόδια του στο έδαφος και το κεφάλι του στον ουρανό , πάνω από το χρυσό, τη μέση του αργύρου, και το κάτω μέρος του από χαλκό Και το πόδι του από σίδηρο και τα πόδια του από πηλό, έτσι ενώ ήσουν Κοιτάζοντάς τον, σου άρεσε η ομορφιά του και η στεγανότητα της δημιουργίας του, ο Θεός τον πέταξε με μια πέτρα από τον ουρανό και έπεσε στην κορυφή του κεφαλιού του μέχρι να το συνθλίψει και ο χρυσός, το ασήμι, ο χαλκός και ο σίδηρος του αναμίχθηκαν μέχρι φανταζόσασταν ότι αν οι άνθρωποι και τα τζιν συναντήθηκαν για να ξεχωρίσουν κάποια από αυτά από άλλα, δεν θα μπορούσαν να το κάνουν αυτό. Στην πέτρα που του ρίχτηκε, υψώθηκε, μεγεθύνθηκε και εξαπλώθηκε μέχρι να γεμίσει ολόκληρη τη γη , έτσι ώστε να είδατε τίποτα άλλο από την πέτρα και τον ουρανό , οπότε είπε : Το όραμα που είδα ήταν αληθινό, λοιπόν, ποια είναι η ερμηνεία του; Ο Ντάνιελ είπε : Όσον αφορά το είδωλο, υπάρχουν διαφορετικά έθνη στην αρχή του χρόνου και στη μέση του και στη μέση του και στο τέλος , και για την πέτρα με την οποία ρίχτηκε ένα είδωλο, είναι μια θρησκεία στην οποία ο Θεός ρίχνει αυτά τα έθνη στο τέλος του χρόνου, τότε θα τα δείξει σε αυτούς, οπότε ο Θεός στέλνει έναν αναλφάβητο προφήτη από τους Άραβες, έτσι ώστε τα έθνη και οι θρησκείες να ρίχνονται σε αυτό καθώς έχω δει την πέτρα να ζαλίζει τους τύπους των ειδώλων Και αυτό εμφανίζεται στις θρησκείες και τα έθνη, όπως έχω δει την πέτρα να εμφανίζεται σε όλη τη γη , οπότε ο Θεός εξετάζει την αλήθεια μαζί της, το ψέμα χάνεται μαζί του, καθοδηγεί τους λαούς της παραπλάνησης, διδάσκει τους αναλφάβητους από αυτόν, ενισχύει τους αδύναμους , ενισχύει την ταπείνωση μαζί του και υποστηρίζει τους αδύναμους . Σε ένα άλλο μυθιστόρημα : για τον Wahab bin alarm , και στο οποίο ο Nebuchadnezzar ήταν η άποψη ενός οράματος, ενώ του άρεσε ποια γνώμη ήταν η γνώμη για κάτι που τραυματίζει τον Vonsah, που ονομαζόταν Daniel και Ananias και Azaria και Mahil των στελεχών των προφητών, αυτός είπε : Πες μου για το όραμα που είδα και μετά έχω γίνει κάτι που μου άρεσε η Vonsaneha , τι αυτή; Είπαν για τον : Πείτε μας με Ptooelha να σας ενημερώσουμε , είπε : Τι δεν τους αναφέρω, αν μου πείτε να Ptooelha Onzaan Octavkm , πήγαν έξω από αυτόν, που ονομάζεται Θεός και Astgathua, και προσεύχονται για αυτόν και του ζήτησε να Διδάξτε τους Voalmanm, ο οποίος του ζήτησε Fjah είπαν να τον : είδα ένα άγαλμα; Είπε : Έχετε δίκιο . Είπαν : Τα πόδια και τα πόδια του είναι από πηλό, τα γόνατά του και τους μηρούς του από χαλκό, το στομάχι του από ασήμι, το χρυσό του στήθος και το κεφάλι και το λαιμό του από σίδηρο; Είπε : Πιστέψατε . Είπαν : Ενώ τον κοιτάζεις, σου άρεσε και ο Θεός του έστειλε ένα βράχο από τον ουρανό, οπότε τον συνάντησε. Είπε : Έχετε δίκιο , οπότε ποια είναι η ερμηνεία του; Είπαν : ερμηνεία που είδατε ότι ο Βασιλιάς των Βασιλέων ήταν κάποιος Άλλεν βασιλιάς κάποιων , και μερικοί από αυτούς ήταν ο καλύτερος βασιλιάς κάποιων , και μερικοί ήταν περισσότερο βασιλιάς κάποιων ήταν ο πρώτος βασιλιάς της κεραμικής, ένας αδύναμος και ο Όλινχ , τότε ήταν πάνω από το χαλκό είναι το καλύτερο από αυτό και περισσότερο , και μετά ήταν πάνω από το ασήμι χαλκού που είναι καλύτερο από αυτό και καλύτερο , τότε υπήρχε πάνω από ασήμι, χρυσός, ο οποίος είναι καλύτερος από ασήμι και καλύτερος , τότε ο σίδηρος ήταν δικός σας, επειδή αυτός ήταν πιο ισχυρός και πιο αγαπητός από ότι ήταν πριν από αυτόν , και ο βράχος που είδατε τον έστειλε ο Θεός από τον ουρανό, οπότε η ακρίβειά του ήταν ένας προφήτης τον οποίο ο Θεός τον πούλησε από τον ουρανό, έτσι ώστε όλα χτύπησαν και το θέμα ήρθε σε αυτόν . . Και σε μια άλλη αφήγηση : ο Ντάνιελ και οι σύντροφοί του είπαν στον Μπαχτάσαρ : Είδα και άλλα και του το είπαν , οπότε είπε : Έχετε δίκιο , είπαν : Το διασχίζουμε για εσάς . Όσο για το είδωλο του οποίου το κεφάλι είδατε από χρυσό, είναι ιδιοκτησία σας τόσο καλό όσο ο χρυσός , και κατείχε ολόκληρη τη γη , και ο λαιμός είναι παρόμοιος με αυτό. Ο βασιλιάς του γιου σου μετά τον δικό σου, οπότε η κατοχή του θα είναι καλή και όχι σαν χρυσό , και για το στήθος του που είναι από σίδηρο, είναι ο βασιλιάς του λαού της Περσίας, που κατέχει μετά τον γιο σου, έτσι η κατοχή τους θα να είναι δυνατός σαν σίδηρος , και για τα χιούμορ του, πηγαίνει στον βασιλιά του λαού της Περσίας και ο λαός αμφισβητεί τον βασιλιά σε κάθε χωριό έως ότου ο βασιλιάς θα βασιλεύει για την ημέρα και δύο ημέρες μήνα και δύο μήνες, και στη συνέχεια σκοτώνει Όχι οι άνθρωποι έχουν τη δύναμη σε αυτό, καθώς δεν ήταν η δύναμη του φετίχ στα δύο άτομα της κεραμικής , ενώ είναι όπως και ο Θεός που έστειλε – ο Παντοδύναμος – ένας προφήτης της γης των Αράβων Vozarh στους υπόλοιπους ανθρώπους της Περσίας και του υπόλοιπου βασιλιά του γιου σου , και σου και καταστράφηκε και Οχλχ για να μην τον κρατήσει τίποτα καθώς ο βράχος ήρθε και κατέστρεψε το είδωλο ….

…Όσον αφορά τα δάχτυλα, ο Ibn Sirin είπε ότι τα πέντε δάχτυλα του δεξιού χεριού δείχνουν τις πέντε καθημερινές προσευχές. Όσο για τα δάχτυλα του αριστερού χεριού, ερμηνεύονται από τα παιδιά του αδελφού. Εάν βλέπει ένα στολίδι ή μια σκιά στα δάχτυλα του δεξιού του χεριού, τότε το εκφράζει στις πέντε προσευχές. Ομοίως, αν βλέπει στα δάχτυλα του αριστερού χεριού, η ερμηνεία του στα παιδιά του αδελφού και βλέποντας τα δάχτυλα των δύο ποδιών δείχνει το στολίδι και την ευθύτητα των πραγμάτων, και όποιος βλέπει ότι είναι στολισμένοι ή ντροπιασμένοι, τότε του ερμηνεία αυτού, και αν βλέπει στα δάχτυλά του ένα στημόνι, είτε στα χέρια του είτε στα πόδια του, τότε είναι μια αντανάκλαση, και αυτό δεν συμβαίνει με τον Μαχμούντ, και όποιος βλέπει ότι συνδέει τα δάχτυλά του, αυτό είναι σκληρό και φτώχεια, και όποιος βλέπει ότι σπάει τα δάχτυλά του, αυτό δείχνει την ύπαρξη άσχημων λέξεων μεταξύ των συγγενών του. Το σπάσιμο των δακτύλων λέγεται ότι είναι μια κοροϊδία και ίσως να κάνει ό, τι δεν πρέπει…

…Και όποιος βλέπει ότι περπατάει στα χέρια του ή έχει ψυχή, και αν ο τύπος του δεν είναι επιβλαβής, τότε δεν υπάρχει τίποτα λάθος με αυτό, και αν είναι επιβλαβές, τότε δεν είναι καλό ….

…Ομοίως, το μούδιασμα στα πόδια ή στο μέρος του σώματος, καθώς είναι μια αποτυχία στο οποίο αποδίδεται αυτό το όργανο ….

…Και όποιος βλέπει τη βρωμιά να κατεβαίνει στα δέντρα και να την αφήνει, είναι καλύτερο για έναν καλό άνθρωπο να φτάσει στους ανθρώπους αυτού του τόπου ….

…Και αν ήταν παράγοντας ανυπακοής στον Θεό ή σημαντικός, τότε τα οράματά του ήταν μια προειδοποίηση . Εάν δει ότι η ανάσταση έχει αυξηθεί ενώ στέκεται στα χέρια του Παντοδύναμου Θεού, το όραμα θα είναι πιο αξιόπιστο και δυνατότερο και η εμφάνιση της δικαιοσύνης θα είναι ταχύτερη και πιο αποκαλυπτική ….

…Όσον αφορά τις βλάβες του χεριού : Η βλάβη στο χέρι δείχνει την ταλαιπωρία των αδελφών . Στα δάχτυλά της, δείχνει τα παιδιά της αδελφότητας . Και όποιος βλέπει ότι δεν έχει χέρια, θα ζητήσει αυτό που δεν φτάνει . Και όποιος το βλέπει σαν να σφίγγει με έναν μουσουλμάνο και να βγάζει το χέρι του, του πληρώνει μια εμπιστοσύνη και δεν το πληρώνει . Και όποιος βλέπει σαν το δικαίωμά του να είναι ακόμη κομμένο, τότε αυτός είναι ορκισμένος, και όποιος βλέπει σαν το δικαίωμά του να κόβεται και να τοποθετείται μπροστά του, θα κερδίσει χρήματα από τα κέρδη του . Η έλλειψη ενός χεριού είναι ένδειξη έλλειψης δύναμης και βοηθών, και ίσως το κόψιμο του χεριού δείχνει να αφήσει μια δουλειά που βρίσκεται σε εξέλιξη . Εάν βλέπει σαν το χέρι του να είναι κομμένο από την παλάμη, τότε δεν θα συμβεί σε αυτόν, και αν είναι κομμένο από την άρθρωση, τότε επηρεάζει την αδικία ενός χάρακα, και εάν κόπηκε από τον άνω βραχίονα και έφυγε, ο αδερφός του πέθανε, αν είχε αδελφό . Γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ~ Θα ενισχύσουμε το χέρι σου με τον αδερφό σου .~ Εάν δεν έχει αδελφό ή κάποιον να πάρει τη θέση του, τότε τα χρήματά του μειώνονται και αν δει ότι ένας κυβερνήτης κόβει τα χέρια και τα πόδια του κοπαδιού του, τότε παίρνει τα χρήματά του και χαλά τα κέρδη και τη σύνταξή τους . Ο Ιμπν Σιρίν ρωτήθηκε για έναν άντρα που είδε σαν να είχε κοπεί το χέρι του και είπε : Αυτός είναι ένας άνθρωπος που κάνει δουλειά και τον γυρίζει σε κάποιον άλλο . Ως ξυλουργός, άλλαξε δουλειά . Ένας άλλος άνδρας ήρθε σ ‘αυτόν και είπε : Είδα έναν άντρα να κόβεται τα χέρια και τα πόδια του, και ένας άλλος σταυρώθηκε : Είπε : Αν πιστεύεις το όραμά σου, αφαιρέστε αυτόν τον πρίγκιπα και τον κηδεμόνα κάποιου άλλου . Έτσι απομόνωσε από την εποχή του τον έξυπνο κάδο Μαντράκ και τον φύλακα του Τζαράχ Μπιν Αμπντουλάχ . Αν έβλεπε ότι ένας κυβερνήτης έκοψε τον όρκο του, πήρε βίαια έναν ψεύτικο όρκο . Εάν βλέπει σαν να έχει κόψει τα αριστερά του, τότε αυτός είναι ο θάνατος ενός αδελφού ή μιας αδελφής, η διακοπή της οικειότητας μεταξύ του και αυτών ή η κοπή μιας μήτρας, ο χωρισμός ενός συντρόφου ή το διαζύγιο μια γυναίκα . Αν είδε ότι το χέρι του είχε κοπεί στην πόρτα του Σουλτάνου, τότε ο βασιλιάς άφησε το χέρι του . Όσον αφορά τη συντόμευση του χεριού, είναι μια ένδειξη της απώλειας του τι σημαίνει και της αδυναμίας να κάνει αυτό που σημαίνει, και οι πράκτορες και τα αδέρφια να το αποτυγχάνουν . Ο Ιμπν Σιρίν ρωτήθηκε για έναν άντρα που είδε ότι το δεξί του είναι μεγαλύτερο από το αριστερό του, και είπε : Αυτός είναι ένας άντρας που κάνει την εύνοια και φτάνει στη μήτρα . Και όποιος είδε ότι ήταν βραχίονες και αντιβράχια, τα οράματά του έδειχναν ότι ήταν κλέφτης, προδότης ή καταπιεστής . Αν δει τα χέρια και τα χέρια του περισσότερο από ότι ήταν, τότε είναι ένας γενναίος, γενναιόδωρος απατεώνας . Όσον αφορά την παράλυση των χεριών και των αρθρώσεών τους, όποιος βλέπει σαν τα χέρια του να έχουν παραλύσει, είναι ένοχος για σοβαρή αμαρτία . Εάν δει τον όρκο του να παραλύσει, χτυπά έναν αθώο και καταπιέζει τους αδύναμους . Αν έβλεπε ότι το αριστερό του χέρι ήταν ανάπηρο, ο αδελφός ή η αδερφή του πέθανε και αν ο αντίχειρας του στεγνώσει, ο πατέρας του πέθανε και αν ο δείκτης του στεγνώσει, η αδερφή του πέθανε και αν η μέση του στεγνώσει, ο αδερφός του πέθανε . Και αν το δαχτυλίδι στεγνώσει, χτύπησε την κόρη του . Και αν ο ρόλος στεγνώσει, τραυματίστηκε από τη μητέρα του και την οικογένειά του . Αν βλέπει ένα στημόνι πίσω από το χέρι του, ο ίδιος αποφεύγει τις αμαρτίες . Και ειπώθηκε ότι κερδίζει μια μεγάλη αμαρτία, για την οποία ο Θεός θα τον τιμωρήσει . Και όποιος βλέπει τα χέρια και τα πόδια του αποκομμένα από διαφωνία, τότε θα αυξήσει τη διαφθορά ή θα βγει από την εξουσία . Για το Παντοδύναμος, δήλωσε : «Η ανταμοιβή για εκείνους που μάχονται τον Θεό και ο Αγγελιοφόρος Του είναι η ανταμοιβή » στίχο . Και ειπώθηκε ότι όποιος είδε τον όρκο του κόπηκε, τότε κλέβει, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος είπε : « Τότε κόψτε τα χέρια τους ». Ένας άντρας είδε σαν να κόπηκε το χέρι του, οπότε αφηγήθηκε το όραμά του σε μια διασταύρωση και είπε : Ένας αδελφός, ένας φίλος ή ένας σύντροφος του αποκόπτεται από αυτόν, οπότε του είπε ότι ένας φίλος του είχε πεθάνει . Ένας άντρας είδε ότι το χέρι του είχε αποκοπεί από έναν γνωστό άνδρα, οπότε είπε : Θα λάβετε πέντε χιλιάδες dirham στο χέρι του εάν είστε κρυμμένοι, διαφορετικά θα καταλήξετε με κάτι λάθος στο χέρι του ….

…Και όποιος βλέπει ότι υπάρχει ένα φίδι στα χέρια του που προσπαθεί, και το πιάνει στο χέρι του, τότε είναι ασφαλής από αυτό που φοβάται, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει, πάρτε το και μην φοβάστε, θα το επαναλάβουμε το πρώτο του βιογραφία ….

…Και ποίηση στα πόδια : μια υπερισχύουσα θρησκεία . Και όποιος είδε ότι τα πόδια του ανέβηκαν στον ουρανό και στράφηκαν από αυτό, οι δύο γιοι του πέθαναν…

…Και όποιος βλέπει ότι περπατάει στα χέρια του, τότε εξαρτάται από μερικούς από τους συγγενείς του, και όποιος βλέπει ότι το χέρι του είναι ο λόγος του καλά, τότε η ζωή του θα βελτιωθεί, και αν ο λόγος του είναι κακές λέξεις, θα το αντιμετωπίσει ….

…Και όποιος δει αυτό το ατύχημα στα πόδια του, δείχνει ότι ταξιδεύει, τα χρήματά του έχουν φύγει ή ο θάνατός του ….

…Αν δει την τύφλωση στα μάτια του, τα νέα του λαού του θα τον τυφλώσουν ….

…Σοβαρή . Και αν είναι είκοσι εννέα, δείχνει την καλοσύνη, την ανακούφιση και την ευχαρίστηση . Και αν άκουγε βροντή σε ένα όνειρο, και το όραμα ήταν στις εννέα μέρες του Μαΐου, θα έδειχνε το θάνατο των ευγενών με το περιστέρι, και ο θάνατος συνέβη στους Τούρκους, όπως και στα πρόβατα, και θα υπήρχε μεγάλη βροχή , και τα καλύτερα των οπωρώνων αφθονούν . Εάν είναι στα μέσα της δεκαετίας, εμφανίζονται σοβαρές ασθένειες . Εάν η βροντή ακούγεται σε ένα όνειρο και το όραμα είναι τον Ιούνιο, έως και δέκα ημέρες από αυτό, τότε δείχνει το θάνατο των μελετητών και τους πιο έντιμους στη γη της Αιγύπτου, οι τιμές είναι φτηνές, τα χρήματα μεγαλώνουν και η ξηρά και η θάλασσα η αλιεία αυξάνεται . Και αν ακούγεται βροντή και το όραμα είναι από τον Ιούλιο έως έξι ημέρες, τότε η βροχή θα συμβεί τον μήνα Δεκέμβριο, και η φύτευση θα προχωρήσει και θα μεγαλώσει, και οι μεγάλοι άνθρωποι των Ρωμαίων θα πεθάνουν και η τιμή πέφτει στην Υεμένη, και ο πόλεμος πέφτει στη γη των Περσών και υπάρχει κακό στη γη της Αιγύπτου από την πλευρά του βασιλιά, και πέφτουν σε αιχμαλωσία στα παιδιά, και ένας βασιλιάς έρχεται από την Ανατολή για να τους μεταφέρει ως φυλακισμένους στο δικό του γη . Και αν η βροντή είναι στο τέλος ή επτά υπολείμματα από αυτήν, τότε δείχνει ασφάλεια σε όλη τη γη, και η τιμή είναι φθηνή στη γη της Βασόρας και στη γη της Αβυσσινίας, και η γη μαυρίζει στο σκοτάδι του Ευφράτη , και μερικά φρούτα όπως φοίνικες και μπανάνες παίρνουν μάστιγα, και το σιτάρι αφθονούν . Και αν στο τέλος του έτους οι άνθρωποι φοβούνται να σκοτώσουν τον βασιλιά τους . Εάν η βροντή ακούγεται σε ένα όνειρο και το όραμα είναι τον μήνα Αύγουστο, τότε είναι ένα καλό σημάδι για τον λαό του Λεβάντ και τον λαό του Γκοργκάν και του Αζερμπαϊτζάν. Οι ακρίδες μειώνονται και ο βασιλιάς των Khazar και ο βασιλιάς του Gog και του Magog θα πεθάνουν, και η μάχη πέφτει μεταξύ τους . Και αν στο τέλος της υπάρχει βροντή, τότε θα είναι εύφορη στη γη της Αιγύπτου και την υπερχείλιση της, και οι τιμές είναι φθηνές σε αυτήν μετά από στείρα, υψηλές τιμές και θάνατο . Εάν η βροντή ακούγεται σε ένα όνειρο και το όραμα είναι το μήνα Σεπτέμβριο τις δεύτερες μέρες του, τότε η βροχή θα είναι πολύ και ξηρασίες συμβαίνουν στις αρχές του έτους, και γόνιμες στο τέλος, και οι ακρίδες θα είναι στη γη της Κούφα και των Ταμπά της Βασόρας, και οι άνθρωποι πέφτουν σε μεγάλη πείνα, και οι μουσουλμάνοι ανοίγουν φρούρια, και μεταξύ των Ρωμαίων και των Τούρκων αγωνίζονται για μεγάλο χρονικό διάστημα, γονιμοποιούν το ψεύτικο και λαμβάνουν τους καρπούς και τους κόκκους του . Και αν ήταν το δέκατο, έδειχνε την έλλειψη βροχής εκείνο το έτος στο Μαγκρέμπ, και ο Θεός Παντοδύναμος γνωρίζει καλύτερα και η απουσία Του είναι σοφότερη .. Και αν είναι είκοσι εννέα, υποδηλώνει καλοσύνη, ανακούφιση και ευχαρίστηση . Και αν άκουγε βροντή σε ένα όνειρο, και το όραμα ήταν σε εννέα ημέρες του Μαΐου, θα έδειχνε το θάνατο των ευγενών με το περιστέρι, και ο θάνατος συνέβη στους Τούρκους, όπως και στα πρόβατα, και θα υπήρχε μεγάλη βροχή , και το καλό των οπωρώνων αφθονούν . Εάν είναι στα μέσα της δεκαετίας, εμφανίζονται σοβαρές ασθένειες . Εάν η βροντή ακούγεται σε ένα όνειρο και το όραμα είναι τον Ιούνιο, έως και δέκα ημέρες από αυτό, τότε δείχνει το θάνατο των μελετητών και τους πιο έντιμους στη γη της Αιγύπτου, οι τιμές είναι φτηνές, τα χρήματα μεγαλώνουν και η ξηρά και η θάλασσα η αλιεία αυξάνεται . Και αν ακούγεται βροντή και το όραμα είναι από τον Ιούλιο έως έξι ημέρες από αυτό, τότε η βροχή θα συμβεί τον μήνα Δεκέμβριο, και η φύτευση θα προχωρήσει και θα μεγαλώσει, και οι μεγάλοι άνθρωποι των Ρωμαίων θα πεθάνουν και η τιμή πέφτει στην Υεμένη, και ο πόλεμος πέφτει στη γη των Περσών και υπάρχει κακό στη γη της Αιγύπτου από την πλευρά του βασιλιά, και πέφτουν σε αιχμαλωσία στα παιδιά, και ένας βασιλιάς έρχεται από την Ανατολή για να τους μεταφέρει στη γη του ως κρατούμενοι . Και αν η βροντή είναι στο τέλος ή επτά υπολείμματα από αυτήν, τότε δείχνει ασφάλεια σε όλη τη γη και η τιμή είναι φθηνή στη γη της Βασόρας και στη γη της Αβυσσινίας και η γη μαυρίζει στο σκοτάδι του Ευφράτη , και μερικά φρούτα όπως φοίνικες και μπανάνες παίρνουν μάστιγα, και ο σίτος αφθονούν . Και αν στο τέλος του έτους οι άνθρωποι φοβούνται να σκοτώσουν τον βασιλιά τους . Εάν η βροντή ακούγεται σε ένα όνειρο και το όραμα είναι τον μήνα Αύγουστο, τότε είναι ένα καλό σημάδι για τους λαούς του Levant και τους ανθρώπους του Gorgan και του Azerbaijan. Οι ακρίδες μειώνονται και ο βασιλιάς των Khazar και ο βασιλιάς του Gog και του Magog θα πεθάνουν, και η μάχη πέφτει μεταξύ τους . Και αν στο τέλος της υπάρχει βροντή, τότε θα είναι εύφορη στη γη της Αιγύπτου και οι πλημμύρες του Νείλου και οι τιμές είναι φτηνές σε αυτήν μετά από στείρα, υψηλές τιμές και θάνατο . Εάν η βροντή ακούγεται σε ένα όνειρο και το όραμα είναι το μήνα Σεπτέμβριο τις δεύτερες μέρες του, τότε η βροχή θα είναι πολύ και θα υπάρξει ξηρασία στην αρχή του έτους και εύφορη στο τέλος, και οι ακρίδες θα βρίσκονται στη γη της Κούφα και στις Ταμπά της Βασόρας, και οι άνθρωποι πέφτουν σε μεγάλη πείνα, και οι μουσουλμάνοι ανοίγουν φρούρια, και μεταξύ των Ρωμαίων και των Τούρκων αγωνίζονται για μεγάλο χρονικό διάστημα, γονιμοποιούν το ψεύτικο και λαμβάνουν τους καρπούς και τους κόκκους του . Και αν ήταν στο δέκατο, δείχνει την έλλειψη βροχής εκείνο το έτος στο Μαρόκο, και ο Θεός Παντοδύναμος γνωρίζει καλύτερα, και η απουσία Του είναι σοφότερη ….

…Εάν βλέπει ότι επιτρέπεται στα κάρβουνα, τότε διασχίζει σκόπιμα τους λαιμούς των ανθρώπων σε ρουλεμάν και σανίδες ….

…Αν το τελευταίο στα ρούχα του διέπραξε ανήθικο ….

…Και όποιος βλέπει ότι αλλάζει φαγητό ανάμεσα στα χέρια του με κάτι από το φυτό της γης, θα λείπει και θα μετακινηθεί σε ταπείνωση και καταστολή ….

Η διόγκωση είναι αυτή που βλέπει στο όνειρό του σαν να είναι βρώμικη, έχει λέπρα ….

…Το δώρο Όποιος βλέπει σε ένα όνειρο ότι έχει δώσει σε έναν άνδρα σκλάβο, του στέλνει έναν εχθρό . Και εάν ένα δώρο βρίσκεται σε εξέλιξη, είναι ευεργετικό για το εμπόριο . Το δώρο είναι σύμπτωση, δώρο, μέλισσα και δώρο ….

…Και όποιος βλέπει ότι έτρωγε μια μέλισσα, θα θρηνήσει τα χρήματά του για την οικογένειά του ….

…Lahl : Το όραμά του δείχνει την απόκτηση ηγεσίας και τον τραυματισμό του οφέλους . Οι μέλισσες δείχνουν τους ανθρώπους της ερήμου και τους ανθρώπους της σκληρής δουλειάς και της επιδίωξης του κέρδους, της κατοχής, της συλλογής και της σύνθεσης . Και αυτό αποδείχθηκε από τους μελετητές, τους νομικούς και τους ιδιοκτήτες ταξινόμησης, επειδή το μέλι είναι μια θεραπεία, και οι μέλισσες το ενέπνευσαν και ενέπνευσαν την κατασκευή του και το κατάλαβαν από τη γνώση του . Ίσως υπέδειξε τους στρατιώτες και τους στρατιώτες, επειδή έχει έναν πρίγκιπα και αρχηγό, και είναι μια λιβελλούλη, και υπάρχουν ζώα και μουλάρια, και ειπώθηκε ότι μια μέλισσα είναι ένας άνθρωπος που είναι ένας εύφορος καρπός μεγάλου κινδύνου, Έτσι, όποιος χτυπήσει μια ομάδα μελισσών, ή τις πάρει ή χτυπήσει από το στομάχι τους, θα πιάσει λάφυρα και χρήματα χωρίς προμήθειες ή κόπωση . Και αν ένας βασιλιάς δει ότι αντικαθιστά τις μέλισσες, τότε διαθέτει μια πόλη που είναι γεμάτη νεκρή και το εισόδημα είναι επιτρεπτό . Εάν εισέλθει στον πυρήνα του, τότε ωφελεί τον βασιλιά της κόρας και τον κερδίζει Αν έβγαλε μέλι από αυτό και δεν άφηνε τίποτα για τις μέλισσες, τότε τους εξαπατά και παίρνει τα χρήματά τους . Αν πάρει μαζί του και το τσίμπημά του, τότε συνεργάζονται και του προκαλείται βλάβη, και αν τη σκοτώσει, τότε τους αποκλείει από αυτήν την περιοχή ….

…Και όποιος βλέπει ότι σκότωσε μια άγρια ​​αγελάδα και έφαγε το κρέας της, τότε θα χτυπήσει χρήματα από μια όμορφη γυναίκα, και όποιος βλέπει ότι έχει σφαγιάσει ένα έλατο, τότε θεωρείται ότι είναι υπηρέτρια, και όποιος βλέπει ότι είναι ο βασιλιάς μιας γαζέλας ή ενός ελάφου, τότε χτυπά ένα αγόρι ή μια υπηρέτρια, και όποιος πιστεύει ότι έριξε μια γαζέλα ή μια μέλισσα για κυνήγι και τον χτύπησε, τότε θα χτυπήσει τη λεία και αν δεν την χτυπήσει θέλει από αυτό και όποιος βλέπει ότι σκότωσε ένα ελάφι ή πέθανε από το χέρι του, τότε θα ταλαιπωρηθεί μαζί τους και θλίψη εκ μέρους των γυναικών….

…Οι μύγες σε ένα όνειρο είναι ένας αδύναμος, φτωχός, άσχημος μαχαιρωμένος άνθρωπος . Αυτό που ήταν στο στομάχι του, ήταν χρήματα από έναν κακό άνθρωπο . Αν δει ότι οι μύγες έχουν εισέλθει στο στομάχι του, τότε αναμιγνύεται με ανόητους ανθρώπους και μολύνει από αυτούς απαγορευμένα χρήματα που δεν έχουν επιβίωση . Εάν βλέπει μια μύγα να πετά στο κεφάλι του, τότε έχει έναν εχθρό που είναι αδύναμος και πονηρός, που θέλει να είναι ανώτερος από αυτόν, από έναν πρόεδρο που τον απειλεί με εντολή, και δεν ανησυχεί από αυτήν, και δεν εκφοβίζει τον . Και όποιος βλέπει ότι μια μύγα πέφτει πάνω του και σκοπεύει να ταξιδέψει, δεν θα το αφήσει . Και όποιος βλέπει ότι τρώει μύγες, τρώει απαγορευμένα χρήματα . Και όποιος βλέπει ότι μια μύγα είναι στο στόμα του, οι κλέφτες θα καταφύγουν σε αυτήν . Και όποιος βλέπει ότι μια μύγα έχει πέσει μερικά από τα χρήματά του, ας τον προσέξει από τους κλέφτες . Και όποιος βλέπει ότι μια μύγα, ένα κουνούπι, ένα κέρατο ή μια μέλισσα έχει εισέλθει στη μύτη του, θα λάβει καλή, ευλογία, τιμή και μια κατάσταση . Και όποιος βλέπει ότι σκότωσε μια μύγα έχει αποκτήσει ξεκούραση και υγεία, και όποιος βλέπει ότι πολλές μύγες μαζεύονται στο σπίτι του, είναι εχθροί, τους βλέπει δυσάρεστες . Εάν ο ταξιδιώτης δει τις μύγες να πέφτουν στο κεφάλι του, τα χρήματά του θα φύγουν . Οι μύγες είναι ένας σκληρός αντίπαλος και ένας αδύναμος στρατός, και μπορεί να υποδηλώνουν τη συνάντησή τους για μια καλή διαβίωση, και μπορεί να υποδηλώνουν φάρμακο για όσους έχουν μια ασθένεια, και το όραμά του μπορεί να υποδηλώνει κακές πράξεις ή να πέσει σε αυτό που είναι απαραίτητο για το χτύπημα ….

…Και όποιος βλέπει ότι σκοτώνει μια μέλισσα, θα ερμηνεύσει μια απώλεια όσο σκοτώθηκε ….