…Και όποιος βλέπει ότι μπήκε σε ένα νηπιαγωγείο που ανήκει σε κάποιον άλλο και μετά θέλει να μπει σε έναν περίπατο, τότε δείχνει τη δίκαιη συνεδρίασή του και τον Χατζ μαζί τους, και ως προς το κάψιμο, το ξερίζωμα ή το φοράει, είναι ερμηνεύεται όπως αναφέρθηκε παραπάνω αναφέροντας τους οπωρώνες, και ομοίως εάν βλέπει σε αυτό τα θηρία ή τα μαμούθ της γης, και για τον κήπο στον οποίο ο Αγγελιοφόρος του Θεού, προσεύχεται από τον Θεό, έχει παρουσιάσει την έκφρασή του στο δέκατο κεφάλαιο ….

Και όποιος δει μια φωτιά που καίει ένα μέρος του ή ένα ένδυμα, τότε θα υποστεί τόσο ζημιά όσο την καίει ή ατυχία για εκείνη που είναι αγαπητή ….

…Και αν ήταν σε ένα ένδυμα ή σε ένα δοχείο, βγήκε λόγω μιας γυναίκας ….

…Και όποιος βλέπει ότι φέρνει ένα νεκρό λάκκο και βρίσκει φωτιά μέσα του, τότε δείχνει την ασχήμια του θείου του και την προειδοποίησή του, και ίσως ο ιδιοκτήτης του λάκκου διέπραξε αίρεση και παραπλανητική, καθώς και αν είδε κάτι μέσα από τα παράσιτα ….

Όποιος βλέπει ότι είναι στη μέση κάποιου στη μέση του, τότε είναι σύμφωνα με εκείνους που το εκφράζουν ως δολοφονία και την απόφασή του ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει ουρήσει σε τζαμί ή σε άμβωνα, ένας γιος θα έρθει σε αυτόν και θα είναι ο αρχηγός του λαού ….

…Όποιος βλέπει έναν κυβερνήτη σε ένα σπίτι, ή μπαίνει σε ένα τζαμί, μια πόλη ή ένα χωριό, τότε είναι απόδειξη μιας καταστροφής που συμβαίνει για τους ανθρώπους αυτών των τόπων, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει, « Εάν οι βασιλιάδες εισέλθουν σε ένα χωριό, το χαλάσουν . ~…

…Και όποιος πιστεύει ότι έχει περπατήσει σε ένα βουνό πάνω σε κάτι που είναι χαρακτηριστικό μιας πολυετούς ειρήνης, τότε είναι μια επιθυμία, και αν βυθιστεί, τότε υπάρχει μια διαφορά απόψεων ….

…Και όποιος βλέπει ένα τριαντάφυλλο σε ένα δέντρο, δείχνει ευχαρίστηση στο πλάι του παιδιού του ….

…Και όποιος είδε ότι μπήκε σε ένα μπάνιο και βρήκε κάτι μέσα του που δεν μπορούσε να μπει και δεν ήταν επιτρεπτό μαζί του, και αν του άρεσε ο τύπος, δεν υπάρχει τίποτα λάθος με αυτό, και αν μισούσε, τότε δεν υπάρχει καλό σε αυτό, και ειπώθηκε ότι το άνοιγμα της καμήλας ή της ενέργειας ή των πορτών από το μπάνιο είναι έλλειψη ανησυχίας και αγωνίας, και για το τζάκι, δεν επαινείται στο όραμα με αυτό που περνά μέσα από τον άδικο κυβερνήτη που τρώει άδικα τα χρήματα των ανθρώπων ….

…Και όποιος βλέπει ότι βρίσκεται σε άμβωνα ενώ μιλά σε κάτι που δεν είναι κατάλληλο, τότε είναι διάσημος για αμαρτίες και μπορεί να σταυρωθεί ….

…Και όποιος βλέπει ότι έρχεται σε ένα μπάνιο αλλά δεν μπαίνει σε αυτό, τότε συναντά έναν άνδρα και υπάρχει κακό μεταξύ τους ….

…Η έκφραση των οραμάτων βασίζεται σε κομμάτια ή σε εικασίες; Η έκφραση των οραμάτων είναι μια αναφορά στην εικασία , και η εικασία είναι λάθος και προσβάλλεται , και ένα άτομο δεν διακόπτει την έκφραση, αλλά μάλλον να είναι στην ασφαλή πλευρά, και αυτό οφείλεται στο θέλημα του Θεού . Επομένως, είναι καλύτερο για τη διέλευση να εκδώσει μια δήλωση που να λέει : Εάν πιστεύετε ότι το όραμά σας είναι τέτοιο-και-τέτοιο , ή να ολοκληρώσετε τα λόγια του με το ρητό : Από τον Θεό (1) Επομένως, ο Γιουσέφ, μπορεί να προσευχηθεί και ειρήνη σε αυτόν, είπε στον ερωτητή όταν ήθελε να τον περάσει : ( Και είπε σε αυτόν που νόμιζε ότι είχε δραπετεύσει από αυτούς, θυμήσου με τον Κύριό σου …) κ.λπ. Ο στίχος , μια ταινία που ισχυρίζεται ότι είναι ένας από αυτούς που εμπιστεύτηκε ο Θεός με την έκφραση των ονείρων , και συνήθιζε να εκφράζει την αποκάλυψη των προσευχών του Θεού και στον Προφήτη Μωάμεθ, τον κυβερνήτη και τους συντρόφους του και την ειρήνη . Ο Θεός ξέρει…

…Αναφέρθηκε σε ορισμένα βιβλία ότι ένα από τα εθιμοτυπία ενός οράματος δεν είναι να το πω σε μια γυναίκα ή μετά την πρωινή προσευχή; Είναι αυτό σωστό? Ναι, αυτό αναφέρθηκε σε ορισμένα βιβλία, αλλά είναι λανθασμένη προδιαγραφή, επομένως επιτρέπεται η αφήγηση του οράματος στις γυναίκες. Ο Ιμάμ Ιμπν Χάτζαρ είπε στο Αλ-Φαθ στο κεφάλαιο : Η έκφραση του οράματος μετά την πρωινή προσευχή (12/439): Δείχνει την αδυναμία αυτού που παρείχε ο Αμπντ Αλ Ραζάζκ στην εξουσία του Ομάρ στην εξουσία του Σέιντ Ιμπν Αμπντ Ο al-Rahman, σύμφωνα με ορισμένους μελετητές, βασίστηκε σε κάποιες παρανοήσεις, όπως ο επείγων χαρακτήρας που προέρχεται από τη γυναίκα και ο φόβος τους ότι το όραμα θα ερμηνευθεί λανθασμένα ή βασίστηκε σε μερικές από τις σύντομες βλέψεις των γυναικών και Το λάθος αυτών των εμφανίσεων δεν είναι κρυμμένο και έχει αποδειχθεί ότι ο Αγγελιοφόρος, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, διηγούσε μερικά από τα οράματά του για τις Γυναίκες όπως η Aisha και η Khadija, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί τους μεταξύ των συζύγων του, και ως μια μητέρα απαγορευμένη, και η ιστορία του Ibn Omar και ευχήθηκε ότι ο Θεός θα του έδειχνε ένα όραμα, και όταν την είδε, το διηγήθηκε στην αδερφή του Hafsa, να είναι ευχαριστημένος ο Θεός από όλους, όλες αυτές οι αφηγήσεις αρκούν για να δυσφημίστε αυτό το ρητό, και λέμε ότι ήταν σωστό εκείνη τη στιγμή ….

…Μπορώ να πω το όραμα σε μία από τις δύο εκφράσεις και να το διασχίσω, και μετά να το αφηγηθώ σε άλλη έτσι ώστε να το διασχίσει εντελώς διαφορετικά; Η απάντηση είναι : Ναι, θα μπορούσε να συμβεί . Ο λόγος για αυτό είναι η διαφορά στην κατανόηση, τις ικανότητες, τις ικανότητες και την κυριαρχία, από τη μια έκφραση στην άλλη, και η επιστήμη της έκφρασης έχει τα εργαλεία της μέσω των οποίων εκφράζονται τα οράματα, και σύμφωνα με την ικανότητα του εκφραστή να κυριαρχεί αυτά τα εργαλεία, κρίνεται από την ποιότητα ή την έλλειψη αυτής . Για να ξεκαθαρίσετε λίγο την εικόνα, δώστε ένα παράδειγμα γιατρών, μερικοί από αυτούς επιτυγχάνουν τη διάγνωση της νόσου λαμπρά, ενώ μερικοί δεν την αναγνωρίζουν, παρόλο που είναι ίσες σε επιστημονικά προσόντα, και επομένως η βαθιά έννοια του οράματος μπορεί να μην βουτήξει σε αυτό, και μπορεί να το βουτήξει με εξαιρετικό τρόπο, οπότε μερικοί από τους περαστικούς είναι καλοί στο Dive είναι μακρινές αποστάσεις, και μερικοί από αυτούς δεν μπορούν να πάνε πέρα ​​από την ακτή, και μερικοί από αυτούς βυθίζονται, αλλά για μερικές αποστάσεις, οπότε όποιος είναι πιο δυνατός και ψηλότερα στο πέρασμα, είναι πιο έξυπνος, και το αντίστροφο, και έτσι ο βασιλιάς είπε στους καθιστές του ( Αν θέλετε να δείτε το όραμα που διασχίζετε ) Yusef 43: δηλαδή , προσεύχεστε μέχρι το τέλος του, και θα θυμάστε το τέλος, και οι γλωσσολόγοι λένε : Ξεπερνώντας το νερό με κολύμπι, πλοίο ή κάτι άλλο, ονομάζεται : διέλευση, σαν να διασχίζει το πέρασμα από το εξωτερικό του οράματος στο εσωτερικό του, και αυτή είναι η κατάδυση που εννοώ…

…Ο Al-Kirmani είπε: «Όποιος είδε ότι κολύμπησε σε ένα ποτάμι ή δωμάτιο σε αυτό, τότε η ερμηνεία του είναι σαν την ερμηνεία της θάλασσας, αλλά η θέση του βασιλιά θα είναι όποιος είναι χωρίς αυτόν »….

…Και όποιος βλέπει ότι βρίσκεται σε μια εκτεταμένη έρημο και πολλά λουλούδια, άνεμοι και τριαντάφυλλα έχουν βλαστάνει σε αυτό ενώ είναι μέσα του, τότε θα συνοδεύσει έναν άνθρωπο με μεγάλη μοίρα και θα αποκτήσει από τη γνώση, το λόγο και τη γνώση του, και Μπορεί να είναι μια προσέγγιση για έναν δίκαιο βασιλιά και την απόκτηση του καλού και του οφέλους εάν είναι κατάλληλος για αυτό ….

…Και όποιος βλέπει ότι ανέβηκε σε βουνό και είδε μια τρύπα σε αυτό και μπήκε σε αυτό, τότε θα δει το μυστικό του βασιλιά και τις καλυμμένες του υποθέσεις, και αν βγει κάτι από αυτόν, τότε θα έχει μια σχέση και ένα δώρο ….

…Ποιο είναι το μήνυμά σας σε όσους ενδιαφέρονται να δουν τους νεκρούς , και σε εκείνους που φοβούνται βλέποντας αυτόν τον τύπο , ή να υπερβάλλουν το θέμα αξιοσημείωτα; 1 – Είστε τώρα από τους ζωντανούς και είστε στο χώρο εργασίας. Σήμερα είναι δουλειά, χωρίς υπολογισμό, αύριο είναι υπολογισμός, και χωρίς δουλειά, οπότε τι θα κάνετε σήμερα; Τι θα κάνεις αύριο ; 2- Πρέπει να δείξετε δικαιοσύνη και καλοσύνη στους γονείς στη ζωή τους . Και μην περιμένετε έως ότου πεθάνουν, ή ένας από αυτούς πεθάνει – μετά τον Ομάρ Μουμπάρακ, Θεός – αρχίζετε να μετανιώνετε και να ελπίζετε ότι θα τους δείτε σε οράματα και να εκτελέσετε τις οδηγίες τους, οι οποίες μπορεί να είναι όνειρα και μακρά σκέψη και μετάνοια για το θάνατό τους . 3- Εάν έχετε δύο γονείς ή έναν από αυτούς, και είναι πολύ μεγάλοι, καθίστε μαζί τους και ξεχάστε τη μοναξιά τους και θυμηθείτε τα λόγια του Αγγελιοφόρου, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη : « Παρά τη μύτη παρά τη μύτη παρά μύτη παρά τη μύτη – το είπε τρεις φορές – είπαν ποιος, Αγγελιοφόρος του Θεού; Θα μπει στον Παράδεισο . Το νόημα είναι ότι είναι δίκαιος μαζί τους, και στο μυθιστόρημα « On the Greatness », που σημαίνει όταν αστειεύονται και αποδυναμώνουν την κίνησή τους και χρειάζονται τη δύναμη ενός γιου ή μιας κόρης . 4- Έγραψες τη θέλησή σου; Ο αναγνώστης μπορεί να είναι νέος σε ηλικία και να πει ποιος είναι ο λόγος; Λέω : Ο θάνατος δεν γνωρίζει νέους ή ηλικιωμένους, και ο ευγενής μας Αγγελιοφόρος, όπως προήλθε από τον Ιμπάν Umar – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – είπε : « Ποιο είναι το δικαίωμα ενός μουσουλμάνου που έχει κάτι να προτείνει να περάσει δύο νύχτες χωρίς Το θέλημά του είναι γραμμένο μαζί του ~ Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι απαιτείται η εφαρμογή της διαθήκης του αποθανόντος, εκτός εάν διέταξε ένα Μουχάραμ για παράδειγμα ή μια ρήξη της μήτρας , όπως ακριβώς γράφοντας μια διαθήκη αποτρέπει τη διαφωνία μεταξύ των κληρονόμων και ο Θεός γνωρίζει το καλύτερο ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει επιβιβαστεί σε πλοίο και ήταν σε τρομερό ζήτημα, τότε θα ανακουφιστεί ή θα προσκολληθεί σε έναν άνθρωπο που κινδυνεύει ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει κάνει σε μια εκκλησία κάτι που έρχεται σε αντίθεση με τους λαούς του, το οποίο δεν παραβιάζει τη Σαρία, τότε είναι μια εξέγερση εναντίον του περιγραφέντος ανθρώπου και είναι καλό ….

…Και όποιος βλέπει ότι βρίσκεται σε άλσος ενώ βρίσκεται σε ψηλό, ξαπλωμένο μέρος, τότε δείχνει την αφθονία των απογόνων του ….

…Ο Ντάνιελ είπε ότι αν είδε ότι είχε μεταμορφωθεί σε κάτι στο οποίο υπήρχε καλοσύνη, εάν ήταν μέλος της οικογένειάς του, τότε θα πέσει σε ατυχία στην αρχή της εντολής του, και θα κέρδιζε νίκη και επάρκεια στο τελευταίο του θέμα ….

Ατύχημα Εάν ονειρεύεστε ένα ατύχημα, αυτή είναι μια προειδοποίηση για να αποφύγετε οποιονδήποτε τρόπο να ταξιδέψετε για μικρό χρονικό διάστημα, καθώς διατρέχετε τον κίνδυνο να χάσετε ζωή . Εάν το ατύχημα συνέβη με τον κανονικό τρόπο, αυτό δείχνει ότι θα προσπαθήσετε με όλη σας τη δύναμη για να επιτύχετε έναν στόχο και, στη συνέχεια, θα δείτε έναν φίλο να χάνει τα υπάρχοντά του κάτι της ίδιας αξίας στη βοήθειά του σε εσάς στην περίπτωσή σας ….

…Ένα μέλος είναι μέλος ενός ατόμου σε ένα όνειρο, εκφράζεται από την οικογένεια, οπότε όποιος χωρίζει από την οικογένειά του αφήνει την οικογένειά του ή τα μποϊκοτάρει, και τα μέλη είναι τα παιδιά του, και όποιος κόβει τα άκρα του, ταξιδεύει ή είναι μακριά από την οικογένεια, τα παιδιά ή τη φυλή του ….

Μέλος Εάν ονειρεύεστε ότι είστε μέλος μιας εταιρείας, θα πετύχετε σε μια επιχείρηση που απαιτεί πνευματικές και πνευματικές δεξιότητες ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει σπάσει ένα από τα μέλη του, τότε θα ερμηνευτεί σε οποιονδήποτε αποδίδεται αυτό το μέλος, και έχουμε εξηγήσει σε κάθε μέλος και τι αποδίδεται σε αυτόν στο διαχωρισμό των μελών στο Κεφάλαιο Δεκαεννέα ….

…Και όποιος βλέπει μια αύξηση σε ένα μέλος του ταύρου, τότε δείχνει ότι επιτυγχάνεται το καλό και το όραμα της σάρκας του ταύρου είναι τα χρήματα του κόσμου, το δέρμα του και η σάρκα του είναι τα χρήματα των οπαδών του ….

…Μήπως η ικανότητά μου να ερμηνεύω τα οράματα και τα όνειρα της οικογένειάς μου με κάνει αντιπροσωπευτικό; Υπάρχει ένας άντρας ή μια γυναίκα που διαβάζει στην επιστήμη της ερμηνείας των οραμάτων και των ονείρων, και η αγάπη του για αυτήν την επιστήμη αναπτύσσεται για να προσπαθήσει να ερμηνεύσει τα όνειρά του, και αυτό μπορεί να αναπτυχθεί για ερμηνεία στους γύρω του, ειδικά για εκείνους που βρίσκονται κοντά του, και μπορεί να καταφέρει να ερμηνεύσει μερικά ή πολλά από αυτά, ανάλογα με την ευφυΐα, την κατοχή και τον πολιτισμό του . Ένα κορίτσι μπορεί να πετύχει όταν ακούει πολλά οράματα από τη μητέρα της και στα οποία επαναλαμβάνεται το σύμβολο της βροχής, και αυτό, για παράδειγμα, δεν περιορίζεται σε αυτό, γνωρίζοντας τι είναι σωστό στον καθορισμό της σημασίας του όταν βλέπει συγκεκριμένα τη μητέρα της και αυτό είναι δυνατό, αλλά η ερώτησή μου είναι : Θα πετύχει όταν κάθεται μπροστά σε πολλές γυναίκες και μπορεί να μην τις γνωρίζει γνωρίζοντας το νόημα του ίδιου του συμβόλου και αναμένει από το κατάλληλο νόημα για όσους την ρωτούν; Κάποιος από αυτούς μπορεί να καταφέρει να εκφράσει τη συνάντηση του συναδέλφου του μία φορά κατ ‘αναλογία, για παράδειγμα, για την έκφραση ενός οράματος μέσω του οποίου κάποιος ειδικεύεται σε αυτήν την τέχνη, αλλά δεν θα είναι σε θέση να εκφράσει παρόμοια οράματα με άλλους από τον φίλο του. Λόγω της διαφοράς μεταξύ του φίλου του και άλλων ερωτών, και αυτό μοιάζει πολύ με κάποιον που δίνει στο γιο του φάρμακο για να ανακουφίσει τη θερμότητα, αλλά δεν είναι σε θέση και μπορεί ακόμη και να θεωρηθεί δράστης εάν του έδινε άλλο φάρμακο σε άλλη ασθένεια, το ζήτημα είναι πολύ σοβαρό, καθώς τα οράματα δεν μετριούνται μεταξύ τους στην έκφραση και εδώ Δυσκολία. Επομένως, το κριτήριο δεν είναι στην εφευρετικότητα του, έτσι, η επιτυχία του στην ερμηνεία δεν είναι μόνο για την οικογένειά του και την οικογένειά του, αλλά το πρότυπο είναι ευρύτερο και πιο ολοκληρωμένο από αυτό, και έτσι είπα αυτό που είπα προηγουμένως. Όποιος θέλει να είναι επιτυχημένος εκφραστής, πρέπει να εξασκηθεί και αυτό είναι στην έκφραση οραμάτων για πολλά δείγματα χωρίς βαθιά γνώση αυτών, και ο ρυθμός της όρασης σύμφωνα με τη σωστή επιδιωκόμενη έννοια, αναφέροντας το ανάλογα με το μέγεθος του ιδιοκτήτη του . Η επιτυχία ενός ατόμου στην έκφραση των οραμάτων των συναδέλφων του, και η επιτυχία ενός ατόμου στην έκφραση των οραμάτων της οικογένειάς του δεν αρκεί για να του δώσει τον τίτλο [ εκφραστική ] , και τι παρουσιάζεται κατά καιρούς σε αυτό το θέμα Οι ιστορίες για μερικούς για την επιτυχία τους στην έκφραση οραμάτων ή ονείρων οικογένειας ή φίλων εμπίπτουν σε αυτήν την ενότητα, παρακαλώ δώστε προσοχή. Για αυτή τη διαφορά…

…Jacob, ειρήνη σε αυτόν, όποιος τον βλέπει σε ένα όνειρο θα προσφέρει τροφή για δύναμη και χάρη, καθώς και για συζύγους και παιδιά . Και δέχτηκε θλίψη από έναν από αυτούς, στη συνέχεια αφέθηκε ελεύθερος, και όποιος είδε τον Ιακώβ, ειρήνη σε αυτόν, κέρδισε την εγγύτητά του στον Θεό Παντοδύναμο υπακούοντας τον, λατρεύοντάς τον και δίνοντάς του φιλανθρωπία στους φτωχούς . Εάν είχε έναν απουσία γιο, θα επέστρεφε σε αυτόν με ασφάλεια . Και η αφήγηση του Ιακώβ, ειρήνης σε αυτόν, δείχνει τη θλίψη και την απώλεια της οικογένειας, και τα παιδιά που είναι πιο αγαπητά, και το όραμά του μπορεί να υποδηλώνει μεγάλα χρήματα, ταξίδια και υψηλές τιμές . Η ύπαρξη των χαμένων και η απώλεια του υπάρχοντος και η καλή συνέπεια της οικογένειας, των χρημάτων και του παιδιού ….

…Ο Αμπού αλ-Κασμάρ Μιχάμεντ μπιν Μωάμεθ αλ-Μπάσρι μας είπε Btnis, είπε ότι μας είπε ο Ali bin al-Musafir, μας είπε Ahmed bin Abdulrahman bin Wahb, είπε, μου είπε ο θείος μου . Είπε ότι ο Αμπού Μπισρ μου είπε για την εξουσία του Ibn Shihab. Είπε ότι ο Abu Salamah bin Abdul Rahman μου είπε ότι ο Abu Hurairah είπε : Άκουσα τον Αγγελιοφόρο του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, να λέει : Όποιος με δει σε ένα όνειρο είναι σαν να με είδε να ξυπνά τη ζωή, τότε ο Σατανάς δεν με μιμείται . Ο Abu Salamah είπε, ο Abu Qatada είπε, ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη, είπε : Όποιος με έχει δει, έχει δει την αλήθεια . Ο Abu Al-Hassan Abd Al-Wahhab bin Al-Hassan Al-Kalabi μας είπε στη Δαμασκό, είπε ότι ο Abu Ayyub Suleiman bin Muhammad Al-Khuzai μου είπε, σχετικά με την εξουσία του Muhammad bin Al-Musfah Al-Homsi, για την εξουσία της Ο Yahya bin Saeed Al-Qattan, με την εξουσία του Saeed bin Muslim, με την εξουσία του Anas bin Malik . Ότι ο Προφήτης, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, είπε : Όποιος με δει σε ένα όνειρο δεν θα μπει στην Κόλαση . Ο Abu Bakr Muhammad bin Ahmed bin Muhammad al-Isfahani μας είπε στη Μέκκα, την οποία ο Θεός Παντοδύναμος φρουρούσε στο Μεγάλο Τζαμί. Είπε: Αμπού αλ-Χασάν Μοχάμεντ Μπιν Sahl μας είπε, από την αρχή του Μοχάμεντ Μπιν Αλ-Musfy, στην αρχή της Μπακρ μπιν Σαΐντ, από την αρχή του Saeed bin Κουάις, σχετικά με την αρμοδιότητα του πατέρα του, είπε : Η Ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ειρήνη σε αυτόν , είπε : Πάνω του : Όποιος με είδε δεν θα μπει στην κόλαση σε ένα όνειρο . Ο καθηγητής Abu Saad, ο Θεός μπορεί να είναι ευχαριστημένος μαζί του, είπε : Ο Θεός έστειλε τον Μωάμεθ, ο Θεός να προσευχηθεί και να ειρηνιστεί σε αυτόν, ένα έλεος στους κόσμους. Ευλογημένος είναι αυτός που τον είδε στη ζωή του και τον ακολουθεί, και ευλογημένος είναι αυτός που τον βλέπει στον ύπνο του, γιατί αν τον δει ως οφειλέτη, ο Θεός θα ξοδέψει το χρέος του, και αν τον δει άρρωστο, ο Θεός θα τον θεραπεύσει . Και αν τον δει στην αναγκαιότητα να κάνει προσκύνημα στο σπίτι, και αν τον δει σε μια άγονη γη που έχει γονιμοποιηθεί, ή σε ένα μέρος όπου η αδικία έχει εξαπλωθεί αντί της αδικίας στη δικαιοσύνη, ή σε ένα φοβερό μέρος για το ασφάλεια της οικογένειάς του, αυτό συμβαίνει αν τον βλέπει με τον δικό του τρόπο . Και αν τον βλέπει ανοιχτόχρωμο, φθαρμένο ή λείπει από το θήραμα, αυτό υποδηλώνει την αδυναμία της θρησκείας σε αυτό το μέρος και την εμφάνιση αίρεσης, και επίσης εάν βλέπει ένα άθλιο ρούχο . Αν δει ότι έπινε το αίμα του για την αγάπη του κρυφά, τότε μαρτύρησε στο τζιχάντ, και αν δει ότι έπινε ανοιχτά, αυτό υποδηλώνει την υποκρισία του και μπήκε στο αίμα της οικογένειάς του και βοήθησε να τους σκοτώσει . Αν τον βλέπει σαν να είναι άρρωστος, τότε επιδεινώνει την ασθένειά του, τότε οι άνθρωποι εκείνου του τόπου αναμορφώνονται μετά τη διαφθορά, και αν τον είδε, ειρήνη να τον οδηγεί, θα επισκεφθεί τον τάφο του, και αν είδε τον περπατούσε, πήγε να τον επισκεφθεί με τα πόδια, και αν τον είδε να στέκεται όρθιος, η εντολή του ήταν απλή, και αν τον είδε να καλεί την προσευχή σε ένα μέρος όπου ο Ομάρ κατέστρεψε αυτό το μέρος, και αν το δει σαν να το τρώει, αυτό του διέταξε να πληρώσει το Zakat των χρημάτων του . Εάν βλέπει ότι ο Προφήτης, ο Θεός και οι ειρήνες του, έχει πεθάνει, τότε ένας από τους απογόνους του θα πεθάνει, και αν δει την κηδεία του σε ένα σημείο, υπάρχει μεγάλη καταστροφή και αν δει ότι έχει εκτελέσει την κηδεία του ακόμη και για έναν τάφο, τότε τείνει στην αίρεση . Και αν είδε ότι είχε επισκεφθεί τον τάφο του, θα έπαιρνε πολλά χρήματα, και αν είδε σαν να ήταν γιος του Προφήτη και όχι από τους απογόνους του, τα οράματά του δείχνουν ότι η πίστη του καθαρίστηκε και αν είδε ότι ήταν ο πατέρας του Προφήτη, ειρήνη σε αυτόν, έδειξε την αδυναμία της θρησκείας του και την αδυναμία της πίστης και της βεβαιότητάς του . Βλέποντας έναν άντρα, τον Αγγελιοφόρο του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, σε ένα όνειρο δεν του ανήκει, αλλά μάλλον διαπερνά τη Μουσουλμανική κοινότητα . Αφηγήθηκε ότι ο Umm al-Fadl είπε στον Αγγελιοφόρο του Θεού, να τον ευλογεί ο Θεός και να του δώσει την ειρήνη : Είδα σε ένα όνειρο σαν μερικά κομμάτια του σώματός σου να κόβονται και να τοποθετούνται στην αγκαλιά μου και είπε : Καλή Έχω δει, η Φατιμά θα γεννήσει ένα αγόρι, που θέλει ο Θεός, και θα τοποθετηθεί στην αγκαλιά σου . Γέννησε τη Φατιμά Αλ-Χουσεΐν, ειρήνη επάνω τους, και τέθηκε στην αγκαλιά της . Και αφηγήθηκε ότι μια γυναίκα είπε : Ω Αγγελιοφόρος του Θεού, είδα σε ένα όνειρο σαν κάποιο μέρος του σώματός σου να ήταν στο σπίτι μου. Είπε : Η Φατιμά γεννά ένα αγόρι και τον θηλάζει, και γέννησε τον Χουσεΐν και τον θηλάζει . Αν ο Προφήτης, ο Θεός και οι ειρήνες του Θεού, είδαν ότι του είχε δώσει κάτι από τα πιο επιθυμητά αγαθά αυτού του κόσμου, ή φαγητό ή ποτό, τότε είναι καλό που επιτυγχάνει όσο του έδωσε, και αν Αυτό που του έδωσε ήταν κακή ουσία, όπως καρπούζι και άλλα, τότε θα έσωζε από ένα σπουδαίο πράγμα, εκτός από το ότι θα ήταν πληγωμένο και κουρασμένο . Εάν βλέπει ότι ένα από τα μέλη του, ειρήνη σε αυτόν, με τον συγγραφέα του οράματος, το έχει επιτύχει, τότε είναι αίρεση στις φήμες του και τηρήθηκε χωρίς τους υπόλοιπους νόμους του Ισλάμ και άφησε άλλους χωρίς οι υπόλοιποι μουσουλμάνοι . Άκουσα τον Abu al- Hasan Ali bin al- Baghdadi, σκηνή του Ali bin Abi Talib, ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί του να λέει : ο γιος Μπαμπάς είπε γιατρό τους φτωχούς : ήταν κωφός δέκα χρόνια μου, και έφερα την πόλη και αποφάσισα μεταξύ ο τάφος και ο άμβωνας, είδα τον Προφήτη του Αλλάχ να είναι σε ένα όνειρο, είπα : Ω Αγγελιοφόρος του Αλλάχ Είπες: Όποιος μου ζήτησε τα μέσα, απαιτείται η μεσολάβηση μου, είπε : Είθε ο Θεός να σε θεραπεύσει , όσα είπα, αλλά είπα : Όποιος ζήτησε τα μέσα από τον Θεό, απαιτείται η μεσολάβηση μου γι ‘αυτόν, είπε, οπότε αποχώρησε από μένα με την ευλογία του ρητού του, να σας ευλογεί ο Θεός . Ο Αμπντουλάχ Μπιν Αλ Γκάλα είπε για μια κατάσταση που εισήλθε στην πόλη του Αγγελιοφόρου του Θεού, να τον ευλογεί ο Θεός και να του δώσει την ειρήνη, και πήγα στον τάφο του Αγγελιοφόρου του Θεού, και τον χαιρετήσαμε και τους δύο συντρόφους του , ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί τους, τότε είπα : Ω Αγγελιοφόρος του Θεού, δεν με νοιάζει και είμαι ο καλεσμένος σας, τότε κατέβηκα και κοιμήθηκα χωρίς τον τάφο, τότε είδα τον Προφήτη, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, ήρθε σε μένα, οπότε σηκώθηκα και μου έδωσε ένα καρβέλι, οπότε έφαγα λίγο από αυτό και έδωσα προσοχή και είχα λίγο καρβέλι στο χέρι μου . Σχετικά με την εξουσία του Abu al-Wafa al-Qari al-Harawi, είπε: Είδα τον Εκλεγμένο, να του φέρει τις προσευχές και την ειρήνη του Θεού, σε ένα όνειρο σε φούγκια τα εξήντα και τριακόσια χρόνια, και χρησιμοποίησα για να διαβάσω με τον Σουλτάνο, και δεν άκουσαν και μίλησαν, γι ‘αυτό πήγα στο σπίτι με θρήνο, οπότε κοιμήθηκα και είδα τον Προφήτη, να είναι ειρήνη και ευλογίες, σαν να είχε αλλάξει χρώμα, οπότε μου είπε ειρήνη του : έχετε διαβάσει το Κοράνι το λόγο του Θεού Παντοδύναμος στα χέρια των ανθρώπων που μιλούν και να ακούσει όχι την ανάγνωση; Μην διαβάζετε μετά από αυτό, εκτός από το τι θέλει ο Θεός . Παρατήρησα ενώ κρατούσα τη γλώσσα για τέσσερις μήνες, και αν είχα ανάγκη να το γράψω στο έμπλαστρο, με παρακολούθησαν οι ιδιοκτήτες των Χαντίθ και οι κάτοχοι της γνώμης, τότε εξέδωσαν ένα fatwa που μιλώ στο τέλος του θέματος, επειδή είπε : Εκτός από το τι θέλει ο Θεός, πράγμα που αποτελεί εξαίρεση, έτσι κοιμήθηκα τέσσερις μήνες αργότερα στον τόπο στον οποίο κοιμήθηκα για πρώτη φορά. Είδα τον Προφήτη, ο Θεός να είναι προσευχές και ειρήνη, σε ένα όνειρο να πανηγυρίζει το πρόσωπό του, και μου είπε : Έχει αποδειχθεί; Είπα : Ναι, Αγγελιοφόρος του Θεού . Είπε : Όποιος μετανοήσει, ο Θεός θα τον συγχωρήσει, κολλήστε τη γλώσσα σας . Σκούπισε τη γλώσσα μου με το δείκτη του και είπε : Εάν είστε στα χέρια ενός λαού και διαβάζετε το Βιβλίο του Θεού, τότε διακόψτε την ανάγνωσή σας μέχρι να ακούσουν τον λόγο του Θεού . Έδωσα προσοχή και η γλώσσα μου ήταν ανοιχτή, χάρη στον Θεό . Αφηγήθηκε ότι ένας άντρας από τον Al-Manaseer αρρώστησε, και είδε τον Αγγελιοφόρο του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, μια νύχτα σαν να του είπε αν θέλετε να είστε καλά από την ασθένειά σας, τότε μην πάρετε όχι και όχι . Όταν ξύπνησε, έστειλε στον Sufyan Al-Thawri, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του, με δέκα χιλιάδες dirham, και του διέταξε να το διαθέσει στους φτωχούς και του ρώτησε για την έκφραση του οράματος, έτσι είπε η έννοια των λέξεων του, ούτε η ελιά, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος το περιέγραψε στο βιβλίο του και είπε : ούτε Ανατολικά ούτε Δυτικά . Και το όφελος του ιδιοκτήτη είναι η συντροφιά των φτωχών μαζί σας, είπε: Τον αντιμετώπισε με ελιές και ο Θεός του έδωσε ευεξία χρησιμοποιώντας την ευλογία του Αγγελιοφόρου του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη και να σεβάσει τα οράματά του . Μάθαμε ότι ένας άντρας ήρθε στον Αγγελιοφόρο του Θεού, να του φέρει τις προσευχές και την ειρήνη του Θεού, σε ένα όνειρο. Του παραπονέθηκε ότι η κατάστασή του ήταν σφιχτή, οπότε του είπε να πάει στον Αλί μπιν Ισάι, και να του πει ότι θα σας πληρώσει ό, τι είναι καλό για εσάς, οπότε είπε, Αγγελιοφόρος του Θεού, με ποιο σημάδι; Είπε πες του με μια ένδειξη ότι με είδες στο Μπαθά, και ανυπακούστηκα από το έδαφος, οπότε κατέβηκα και ήρθα σε μένα, έτσι είπα να επιστρέψεις στη θέση σου . Είπε, και ο Ali bin Isa είχε απολυθεί, και το υπουργείο επέστρεψε σε αυτόν . Όταν παρατήρησε, ήρθε στον Αλί μπιν Ίσα, ο οποίος ήταν τότε υπουργός, και ανέφερε την ιστορία του. Είπε ότι ήταν σωστό, και του πλήρωσε τετρακόσια δηνάρια, τότε είπε ότι ξόδεψε το χρέος σου, και να του πληρώσεις άλλα τετρακόσια δηνάρια, τότε είπε, κάνε το κεφάλαιό σου, οπότε αν το ξοδέψεις αυτό, επιστρέψτε σε μένα . Και ανέφερε έναν άντρα που ήξερε τι θέλεις από τους λαούς της Μπάσρα, και πουλούσε το φυλαχτό. Είπε ότι έστειλε μια φορτηγίδα από ορισμένους κυβερνήτες του Ahwaz, και διαφωνώ μαζί του για την τιμή του. Είθε ο Θεός να τον ευλογήσει και να του δώσει την ειρήνη σε ένα όνειρο, γι ‘αυτό του είπα, Ω, Αγγελιοφόρος του Θεού, ότι κατάρα και κατάρα ο Αμπού Μπακρ και ο Ομάρ, ο Θεός να τους ευχαριστήσει, είπε, «Φέρτε τον σε μένα , και ήρθα μαζί του », είπε,« Τον ξάπλωσε και τον ξάπλωσε », οπότε είπε,« Σφαγή το », έτσι είπα, Ο Αγγελιοφόρος του Θεού, να το σφαγείς; Τότε είπε, Σφαγή τον μέχρι που είπε τρεις φορές, τότε έστρεψα το μαχαίρι πάνω από το λαιμό του και τον σκότωσα, και όταν άρχισα να λέω, πηγαίνω σε αυτόν, τον προτρέπω και του λέω τι είδα από τον Αγγελιοφόρο του Θεού, Είθε ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη, έτσι πήγα και όταν έφτασα στο σπίτι του άκουσα τον λύκο, και ειπώθηκε ότι πέθανε . Και ο Ibn Sirin ήρθε σε έναν άνθρωπο που δεν κατηγορήθηκε για τη θρησκεία του, ανήσυχος, και είπε ότι είδα χθες στον ύπνο, σαν να είχα βάλει τα πόδια μου στο πρόσωπο του Αγγελιοφόρου του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη . Του είπε: ~Κάθησες χθες με τα φαντάσματα σου;~ Είπε ναι, είπε, οπότε τα έβγαλε, κι έτσι τα έβγαλε και κάτω από ένα από τα πόδια του υπήρχε ένα ντάραμ, ο Μωάμεθ, ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη ….

…Και όποιος βλέπει ότι ένα μέλος του μιλάει δείχνει ότι κάποιος το παρακολουθεί ….