…Και ειπώθηκε ότι όποιος είδε ότι μάλιστα μαλλιά του το κεφάλι ή τη γενειάδα με νερό και ρέει, και αν δεν ήταν υποχρεωτικό να το κάνει αυτό, θα έβλεπε κάποιον άλλο ή κάποιον άλλο, θα το δει ….

…Και ειπώθηκε ότι αυτός που είδε ότι ξυρίζει τα ηβικά του μαλλιά με το ξυράφι είναι αξιέπαινος και αν η γυναίκα το είδε αυτό, θα τα πήγαινε καλά για τον σύζυγό της ….

…Και όποιος βλέπει μακριά και διάσπαρτα μαλλιά στο κεφάλι του δείχνει ότι τα χρήματα του αφεντικού του έχουν διασκορπιστεί ….

…Εάν τα μαλλιά στην αριστερή πλευρά του κεφαλιού του είναι διάσπαρτα, τότε μολύνεται με τις γυναίκες συγγενείς . Εάν δεν σχετίζεται με άνδρες και γυναίκες, η ζημιά επιστρέφεται στον εαυτό του ….

Αν έβλεπε ότι τα μαλλιά του μπροστινού κεφαλιού του είχαν εξαπλωθεί, τότε θα ταπεινώθηκε

…Ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας, είπε: «Τα μαλλιά είναι κεφάλαιο, πλούτος, μακροζωία, καλοσύνη, δόξα και τιμή »….

…Και όποιος βλέπει ότι τα μαλλιά του έχουν γίνει φυτό φυτών, τότε έχει αλλάξει την κατάστασή του, ειπώθηκε, φτώχεια και ταπείνωση, και για τη μελάγχρωση στη γενειάδα, δείχνει την απόκρυψη πράξεων και υπακοής, την απόκρυψη της φτώχειας από ανθρώπους, και ίσως από την προσποίηση και την υποκρισία εάν είναι λερωμένη, σε αντίθεση με τους μουσουλμάνους ….

…Ο Ιμπν Σιρίν είπε: Μισώ τα λευκά μαλλιά σε ένα όνειρο για έναν νεαρό άνδρα, επειδή είναι φτώχεια ….

…Και όποιος είδε ότι αραιώνει ή χτυπάει, και τα μαλλιά είχαν βλαστήσει στο κεφάλι του, υποδηλώνοντας μια αύξηση στη δόξα, το μεγαλείο και την καλοσύνη ….

…Και όποιος πιστεύει ότι τα μαλλιά του είναι ζαρωμένα, τότε θα είναι καλό και ευεργετικό, και αν είναι σε περγαμηνή, τότε δεν υπάρχει καλό σε αυτό, και αν βλέπει ότι ένας λόγιος, τότε δεν είναι αξιέπαινος ….

…Εάν βλέπει ότι κρίνει μεταξύ του λαού, και δεν είναι καλό για αυτόν να κάνει τη δικαιοσύνη και άδικο στις κρίσεις του, και δεν κάνει δικαιοσύνη, επειδή εάν ήταν ένας εκλεγόμενος κυβερνήτης, και εάν ταξίδευε, θα διέσχιζε το δρόμο, αλλιώς οι ευλογίες του Θεού σε αυτόν αλλάζουν με μια καταστροφή με την οποία θα μαστίζεται ….

…Και όποιος βλέπει ότι απλώνει ένα ολόκληρο σύνολο πλεγμάτων σε μερικά από αυτά, τότε ερμηνεύεται με το να παντρευτεί μια γυναίκα ή έναν όρνιο ανάλογα με τον αριθμό αυτών των κρεβατιών ….

…Ποια είναι η απόφαση για όσους βρίσκονται στο όραμα; Μια αυστηρή προειδοποίηση για όσους ψεύδισαν ήρθε σε ένα όνειρο, κρατώντας τον Μπουχάρι στην πόρτα του Σαχέχ : ψέματα στο όνειρό του, και ένα πόδι στο οποίο πρόσφατα παραδείγματα : Πρώτον : η προθήκη του Ιμπν Αμπάς ότι ο προφήτης ειρήνη είπε : ( από το όνειρο ενός ονείρου που δεν φαίνεται να έχει ανατεθεί να πραγματοποιηθεί μεταξύ του Sairtin και δεν θα το κάνει, και άκουσε μια συνέντευξη με τους ανθρώπους που είχαν με οργή ή φεύγουν από αυτόν, χύνοντας στο αυτί του Alank την ημέρα της Αναστάσεως, και εικόνες εικόνων βασανισμένες και ανατεθεί να το χτυπήσει και όχι Bnafaj )) Αφηγημένος από τον Ahmad και τις γυναίκες από το μυθιστόρημα Qatada, ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί του και ήρθε σε μια άλλη αναφορά από τον Abu Hurayrah : ( Ποιος είπε ψέματα για τα οράματά του ). Το δεύτερο : το χαντίθ του Ιμπάν Umar ότι ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ειρήνη και ευλογίες είναι πάνω του, είπε : ((Είναι το πιο ατυχές από το γούνινο που τα μάτια του βλέπουν αυτό που δεν είδε )) , και στην αφήγηση : (( αυτό που δεν είδε )) και η έννοια : το γούνινο είναι το μεγαλύτερο ψέμα και η ευθύνη The Great Lie . Και τι σημαίνει : Αυτός που ονειρεύτηκε, δηλαδή, στον οποίο του δόθηκε αυτό το όνειρο . Και παρατηρείτε από τα δύο hadits τη σοβαρότητα του βασανισμού του ψεύτη στο όνειρο. Ο λόγος για αυτό εξηγείται από τον Ιμάμ αλ-Ταμπάρι, ο οποίος είπε : Η προειδοποίηση έχει ενταθεί μόνο, αν και το να ξαπλώνεις ενώ ξυπνάς μπορεί να είναι πιο διεφθαρμένο από αυτήν. Όπως μπορεί να είναι μαρτυρία για τη δολοφονία, το hudud ή τη λήψη χρημάτων. Επειδή ψέματα σε ένα όνειρο ψέματα στον Θεό ότι βλέπω τι δεν έχει δει, και ψέματα στον Θεό περισσότερο από το ψέμα στα πλάσματα του στίχου : { Είναι πιο άδικο από αυτόν που επινοεί ένα ψέμα εναντίον του Αλλάχ εκείνους που προσφέρουν στον Κύριο και λένε φωναχτά εκείνοι που είπαν ψέματα στον Κύριό τους, όχι κατάρα του Θεού στους καταπιεστές } [ Κουκούλα : 18] Αντίθετα, το ψέμα στο όνειρο ήταν ψέμα στον Θεό λόγω του Χαντίθ : ((Το όραμα είναι μέρος της προφητείας )) , και τι ήταν μέρος της προφητείας προέρχεται από τον Θεό, και επιστρέφω στη λέξη : (το ank ) ? Και τώρα που είσαι διαλυμένος μόλυβδος, χύνεται στο αυτί του, επειδή η ανταμοιβή είναι η ίδια με το έργο, και εδώ δεν έχω καμία τύχη ότι ο Αγγελιοφόρος, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, στο Χαντίθ είπε : (( Αυτός που ονειρεύεται ένα όνειρο )) και το ονόμασε όνειρο και δεν του ονόμασε όραμα επειδή ισχυρίστηκε ότι είδε και δεν είδε τίποτα, οπότε ήταν ψεύτης και ψέμα. Είναι από τον Σατανά, και ο Αγγελιοφόρος, μπορεί να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, είπε: «Περάστε από εμάς : (Το όνειρο είναι από τον Σατανά )) , και ό, τι είναι από τον Σατανά δεν είναι αλήθεια . Εδώ, δεν υπάρχει τύχη ομοιότητας φωτογράφος ποινής συγκεκριμένα : (( χάπι Vlakhalqgua ή δημιουργία τελετουργίας …)) ομιλία, τιμωρία, που βρίσκεται στο όνειρο που είναι : [ να πραγματοποιηθεί μεταξύ Sairtin ] και η έννοια της σύμβασης μεταξύ του Alsairtin : να γυρίσετε ο ένας στον άλλο, και αυτό είναι συνήθως αδύνατο, και η ομοιότητα Εδώ μεταξύ του φωτογράφου και του ψεύτη στο όνειρό του : ότι το όραμα δημιουργήθηκε από τη δημιουργία του Θεού και είναι μια ηθική εικόνα, έτσι μπήκε στο ψέμα του μια εικόνα που δεν συνέβη, ακριβώς όπως ο φωτογράφος εισήγαγε μια εικόνα που δεν είναι πραγματικότητα, επειδή η πραγματική εικόνα είναι αυτή στην οποία είναι η ψυχή, έτσι ο ιδιοκτήτης της απαλής εικόνας – ο ονειροπόλος – ανέθεσε κάτι ωραίο και Είναι η σύνδεση που εκφράζεται από τη σύμβαση μεταξύ των δύο κριθαριών, και ανέθεσε στον ιδιοκτήτη της πυκνής εικόνας – τον φωτογράφο – ένα σοβαρό ζήτημα, που είναι να ολοκληρώσει αυτό που δημιούργησε με τον ισχυρισμό του φυσώντας την ψυχή, και υπέγραψε και υποσχέθηκε καθένας από αυτούς που θα Θα βασανιστεί μέχρι να κάνει ό, τι του είχε ανατεθεί, ενώ δεν ήταν πράττης, είναι μια μεταφορά για τα βασανιστήρια του καθενός τους πάντοτε, εκτός από το ότι ο Θεός τους έχει έλεος, και αυτή η έμφαση στον ψεύτη στο όνειρό του επειδή είπε ψέματα για το φύλο της προφητείας, και ο φωτογράφος αμφισβήτησε τον Δημιουργό στη δύναμή του…

…Πιάζοντας φωτιά : ψάχνοντας για ένα ζήτημα μέχρι να γίνει σαφές σε αυτόν, όποιος το βλέπει σαν να έβαλε φωτιά για να προσευχηθεί μαζί του, ένας σκληροπυρηνικός άνθρωπος που έχει εξουσία και ένας ισχυρός άντρας με δύναμη με τη σοβαρότητα της φτώχειας και τη χρήση του από αυτό, ζήτησαν βοήθεια από αυτούς, γιατί αν συναντηθούν θεμελιώσουν τη βάση των ηγεμόνων του Σουλτάνου, και το δείχνουν, γιατί η πέτρα είναι ένας σκληρός άνθρωπος Ο Σίδηρος είναι ένας άνθρωπος με δύναμη και η φωτιά είναι δύναμη . Και αν η γυναίκα είδε ότι έβαλε φωτιά, τότε έκαψε και φωτίστηκε με την έκρηξή της, γέννησε ένα αγόρι, και αν είδε ότι χτύπησε μια πέτρα σε μια πέτρα, και χτύπησε μια φωτιά από αυτά, τότε δύο σκληροί άνδρες πολεμούν σκληρά και τους απαγάγουν στον αγώνα τους, επειδή η σπίθα με σπαθιά, και ορισμένοι είπαν ότι η σκανδάλη του χτυπήματος του δείχνει τον γάμο του εργένη. Η φωτιά αναστέλλεται, επειδή η γυναίκα μείνει έγκυος και το παιδί βγαίνει μεταξύ των συζύγων, και μπορεί να υποδηλώνει το κακό μεταξύ τους ή μεταξύ δύο αντιπάλων ή δύο συντρόφων, και οι σπινθήρες είναι οι λέξεις του κακού μεταξύ τους, και εάν καίει ένα ένδυμα ή σώμα, αυτό το κακό λαμβάνει χώρα σε χρήματα, τιμή ή σώμα . Και αν κάνατε ένα Κοράνι ή ένα θέαμα, αυτό ήταν ένα ελάττωμα στη θρησκεία ….

…Ο Siwak είναι ένα άτομο που βλέπει σε ένα όνειρο ότι το καταναλώνει, επειδή καθιερώνει ένα έτος των σουντάδων του Αγγελιοφόρου του Θεού, να τον ευλογεί ο Θεός και να του δώσει την ειρήνη, ανάλογα με την έκταση του πείσματός του, και θα είναι ευεργέτης των συγγενών του, με το βάρος τους . Διότι είδε ότι πήρε μια δικαιολογία, γιατί μένει για ένα χρόνο με απαγορευμένα χρήματα . Και αν δει ότι καταναλώνει και το αίμα βγαίνει από τα δόντια του, απαλλάσσεται από τις αμαρτίες και τις αμαρτίες του, ή ότι είναι ένας άνθρωπος που τρώει κρέας ανθρώπων . Το siwaak δείχνει να είμαστε προσεκτικοί όταν λέμε, και μπορεί να δείχνει καθαρότητα από τις αμαρτίες, το Ισλάμ μετά την απιστία, και ίσως υποδηλώνει εργασία που είναι κοντά στον Θεό Παντοδύναμο, και την εκπλήρωση της υπόσχεσης . Και ίσως υποδηλώνεται από γάμο bachelorette ….

…Είναι ένα σημάδι του τέλους του όρου σε ένα όνειρο . Τα δόντια μπορεί να υποδηλώνουν χρήματα, ζώα, μισθωτοί, θάνατο και ζωή, καθώς και καταθέσεις και μυστικά . Τα δόντια είναι οι κάτοικοι του νοικοκυριού του άνδρα, τα ψηλότερα είναι τα άτομα στην πλευρά του πατέρα του, και τα χαμηλότερα είναι οι γυναίκες στην πλευρά της μητέρας του . Οι δύο ανώτεροι είναι ο πατέρας και ο θείος, ή οι αδελφές και δύο γιοι . Το κουαρτέτο είναι ξάδερφος του άνδρα . Ο φονγκ είναι ο κύριος του νοικοκυριού του . Και πρόγονοι άνδρες και γιοι μητρικών θείων . Και πρόγονοι γομφίων . Οι δύο χαμηλότερες πτυχές είναι η μητέρα και η θεία ή οι δύο αδελφές και δύο κόρες . Το κάτω τεταρτημόριο είναι ξαδέλφη ή κόρη της θείας . Ο χαμηλότερος φοντάν είναι ο κύριος του νοικοκυριού του . Και οι κατώτεροι πρόγονοι, η κόρη της θείας του ή η κόρη του θείου του . Οι κάτω και οι άνω γομφίοι είναι οι πιο απομακρυσμένοι από το νοικοκυριό του άνδρα και της γιαγιάς . Εάν ένα μόνο δόντι κινείται από αυτό, τότε είναι μια ασθένεια, και αν πέσει ή χαθεί τότε είναι θάνατος . Εάν ένα άτομο δει μερικά από τα δόντια του διαβρωμένα, θα πληγεί από καταστροφές . Και αν δει ότι η πτυχή του είναι μεγαλύτερη, πιο όμορφη και πιο λευκή από ότι ήταν, τότε ο πατέρας και ο θείος του θα κερδίσουν δύναμη και μια αύξηση στα χρήματά τους . Και αν είδε ότι θεραπεύει τα δόντια του, τα εξάγει και αν ξοδεύει τα χρήματά του για μίσος ή κόβει τη μήτρα . Και αν βλέπει μαυρίσματα στα δόντια του, τότε είναι ένα ελάττωμα στο νοικοκυριό του . Εάν βλέπει μια μυρωδιά των δοντιών του, τότε επαινεί άσχημα τους ανθρώπους του σπιτιού του . Εάν τα δόντια του κινούνται, είναι η ασθένεια των συγγενών του . Αν δει ότι τα δόντια του είναι σπασμένα, τότε ένας από τους συγγενείς ή τους φίλους του θα πεθάνει . Ό, τι και τα δόντια στη δεξιά πλευρά δείχνουν αρσενικά, και αυτό που ήταν στην αριστερή πλευρά δείχνει γυναίκες, και τα δόντια στη δεξιά πλευρά δείχνουν ηλικιωμένους άνδρες και γυναίκες, και τα δόντια στην αριστερή πλευρά δείχνουν νεαρά από αυτά . Το maqadim των δοντιών δείχνει τα αγόρια, οι κυνόδοντες δηλώνουν τα μισά από αυτά, και οι γομφίοι των γομφίων δείχνουν τους ηλικιωμένους ανάμεσά τους . Εάν ένα άτομο βλέπει ότι τα δόντια του είναι χρυσά, αυτό αξίζει τον κόπο και αποτελεί ένδειξη πυρκαγιάς στα σπίτια ή τον ίκτερο του . Εάν βλέπει ότι τα δόντια του είναι από γυαλί ή ξύλο, αυτό υποδηλώνει έναν θάνατο που τον νικά, και αν τους δει από ασήμι, τότε είναι απόδειξη βλάβης και απώλειας . Και αν έβλεπε ότι ο καταθλιπτικός του έσπασε, ο γιος του πέθανε . Και αν δει ένα ή περισσότερα σκουλήκια στον ιστότοπο εξαγωγής, τότε θα τα διαδεχτεί . Αν έβλεπε ότι μερικά από τα δόντια του ήταν μακριά, θα διαφωνούσε με την οικογένειά του . Αν έβλεπε ότι έβγαλε όλα τα δόντια του, η οικογένειά του θα πέθαινε μπροστά του . Και όποιος βλέπει τα δόντια του να σκάβουν, η οικογένειά του τον άφησε κάτω . Και όποιος βλέπει ότι έχει ελάττωμα στα δόντια του δείχνει ότι η οικογένειά του έχει διασκορπιστεί και ότι υπάρχει κάποιο ελάττωμα μεταξύ τους ή μείωση των χρημάτων του . Και αν η σάρκα καθαριστεί μεταξύ των δοντιών του, θα δαγκώσει έναν λαό . Και ειπώθηκε : Τα δόντια δείχνουν το μαργαριτάρι κολιέ για γυναίκες . Ο Ιμπν Σιρίν, ο Θεός Παντοδύναμος, θα τον έλεγε, είπε : Ο γομφίος τραβήχτηκε σε ένα όνειρο, κόπηκε η μήτρα ενός αγοριού . Η αδυναμία των δοντιών δείχνει την αδυναμία των ανθρώπων του νοικοκυριού του . Και τα παράθυρα στους οπαδούς των ονείρων . Η εξαγωγή του δοντιού υποδηλώνει την άφιξη του απούσα ή τον θάνατο κάποιου που είναι αγαπητός . Τράβηξε τα δόντια του με το χέρι του, ξόδεψε τα λεφτά του με άσχημο τρόπο, ή έδεσε με την οικογένειά του χωρίς να είναι γνωστός, ή έκανε κάτι κατακριτέο και το μετανιώθηκε, οπότε αν του έβγαζε τα δόντια του, κάποιος υπέδειξε την ανάγκη του για υποθήκη ή πώληση . Και η ανανέωση των δοντιών που βγαίνουν σε ένα όνειρο αποτελεί ένδειξη αντίθεσης και κέρδους μετά από απώλεια ….

Όσο για το siwaak, ερμηνεύεται με ανταμοιβή και όφελος, και όποιος πιστεύει ότι καταναλώνεται, είναι καλύτερο για αυτόν στον οποίο αποδίδεται, και ειπώθηκε ότι είναι καλύτερο για την οικογένεια και τους συγγενείς του νοικοκυριού του ….

Οδοντογλυφίδα Βλέποντας μια οδοντογλυφίδα σε ένα όνειρο υποδεικνύει ότι ίντριγκες και ίντριγκες θα σας βλάψουν εάν τους δώσετε την προσοχή σας . Εάν χρησιμοποιήσατε μια οδοντογλυφίδα σε ένα όνειρο, αυτό προβλέπει ότι θα προκαλέσετε βλάβη στους φίλους σας ….

…Το Miswak είναι επίσης μέρος της φύσης, και αυτό είναι το όραμα των Σουνιτών . Όποιος βλέπει ότι καταναλώνει, τότε θα είναι ευεργέτης των συγγενών του, φτάνοντας στο έλεος του . Αν δει ότι καταναλώνει κάτι ακάθαρτο, τότε ξοδεύει παράνομα χρήματα για υπακοή ….

Και όποιος βλέπει ότι δεν έχει δόντια και δεν μπορεί να το φάει, τότε είναι φτώχεια και ανάγκη ….

Και όποιος βλέπει τα δύο πανσέληνα ως μάχη δείχνει να πολεμάς δύο βασιλιάδες, ακόμα κι αν δεν είναι γεμάτοι, δείχνει να πολεμάς δύο από αυτούς που βρίσκονται δίπλα στον βασιλιά ….

Και όποιος βλέπει τη σκόνη ανάμεσα στον ουρανό και τη γη σαν ομίχλη, τότε δείχνει ότι έχει συμβεί ένα τρομερό θέμα, ώστε οι άνθρωποι αυτού του τόπου να συγχέονται για τη σωτηρία τους ….

Ο Ibn Sirin είπε ένα όραμα για τα παιδιά . Ο Al-Kirmani είπε ένα όραμα συγγένειας, οπότε όποιος βλέπει ότι το στομάχι του είναι μεγάλο ή καλό, τότε δείχνει αύξηση σε αυτό που ανέφερε, και αν βλέπει σε αυτό έλλειψη ή κάτι τέτοιο, τότε το εκφράζει εναντίον του ….

…Sa’y μεταξύ Al-Safa και Al-Marwah : Είναι το έργο περπατώντας ή στέκοντας . Και ο Θεός Παντοδύναμος είπε : « Τότε γύρισε και έτρεξε, και φώναξε ». Αντίθετα, έστειλε ένα πλήθος στις πόλεις και δεν άφησε τη θέση του, ίσως ήταν μια αναζήτηση μεταξύ δύο φρουρίων και δύο τρυπών, ή μεταξύ δύο σειρών ή δύο μελετητών, ή δύο ορθών ανδρών, ή δύο συζύγων ή κορών, ή μεταξύ δύο αγορές μέσω κλήσεων και μεσιτείας ή μεταξύ δύο βιομηχανιών με ενδιαφέρον και κέρδος ….

Και όποιος είδε ότι μια νεκρή θάλασσα στάθηκε ανάμεσα σε αυτόν και τον δρόμο, και αν ταξίδευε τότε θα έκοβε τον δρόμο, και ίσως εμποδίστηκε από τον Σουλτάνο ή ως θεά ….

…Έχει σημασία να βλέπεις κάποιον που κοιμόταν για πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, όπως ένα άτομο που κοιμάται για λίγο ύπνο κατά τη διάρκεια της ημέρας, ή βάζει το χέρι του στο γραφείο, κατά τη διάρκεια της εργασίας, για παράδειγμα, και στη συνέχεια κοιμάται για έναν πολύ σύντομο ύπνο , και μερικοί μπορεί ακόμη και να χαλαρώσουν στα φανάρια και να κλείσουν τα μάτια τους, και να δουν αυτή τη στιγμή ως ύπνο Ή όραμα, είναι αυτά τα οράματα αξιόπιστα και εκφράζουν ….. ; Αυτή είναι μια ερώτηση που συχνά ρωτείται από όσους ενδιαφέρονται για αυτήν την τέχνη, και η απάντησή μου είναι ότι τα οράματα σε τέτοιες περιπτώσεις είναι αξιόπιστα και εκφραστικά, και μπορεί ακόμη και να είναι πιο αληθινά από τα οράματα που βλέπονται με έναν μακρύ, μακρύ ύπνο . Έτσι, βρίσκετε επιστήμονες που ενδιαφέρονται για αυτήν την τέχνη προτιμούν τα οράματα της μαγείας ή του ύπνου. Είναι ένα μεσημεριανό ύπνο, σε αντίθεση με άλλους . Μερικοί έχουν συμπεράνει τα λόγια τους με το Χαντίθ του Αμπού Σάιντ [το πιο ειλικρινές της αποκάλυψης από τους μάγους ], το οποίο παρέσχε από τον Αχμάντ ένα marfoo »και επικυρώθηκε από τον Ibn Hibban . Στο Al-Fath, ο Ibn Hajar κάλεσε το κεφάλαιο για τη νυχτερινή όραση, και είπε, εξηγώντας το : Δηλαδή, το όραμα ενός ατόμου τη νύχτα, τα όραμά του κατά τη διάρκεια της ημέρας ισούνται ή διαφέρουν και υπάρχουν διαφορές μεταξύ των χρόνων του καθενός ; Αναφέρθηκε ότι ο Nasr bin Yaqoub al-Dinouri είπε : Η ερμηνεία του οράματος στην αρχή της νύχτας επιβραδύνει την ερμηνεία της και από το δεύτερο μισό επιταχύνεται με τα διάφορα μέρη της νύχτας και ότι η ταχύτερη ερμηνεία του τα οράματα της μαγείας, ειδικά όταν σπάει η αυγή . Με την εξουσία του Jaafar al-Sadiq : Αυτή είναι η ταχύτερη ερμηνεία του οράματος του σιέστα . Και αν όλα αυτά προτιμούν το όραμα της ημέρας από το όραμα της νύχτας, τότε βρίσκουμε μερικούς να λένε ότι υπάρχει ισότιμος μεταξύ τους, και ότι δεν υπάρχει διαφορά μεταξύ τους, και από αυτό που προήλθε από αυτό που διηγήθηκε για αυτό είναι αυτό που ήρθε στο Sahih al-Bukhari, με την εξουσία του Ibn Sirin που είπε : Το όραμα της ημέρας είναι σαν το όραμα της νύχτας . Η Al-Qayrawani είπε, εξηγώντας σε αυτήν : Δηλαδή, δεν υπάρχει διαφορά στην απόφαση της φράσης μεταξύ νυχτερινών και ημερών οραμάτων, καθώς και στο όραμα γυναικών και ανδρών….

…Όσον αφορά τα δόντια στην ερμηνεία, τους ανθρώπους του σπιτιού και τη συγγένεια, όπως για τους υψηλότερους, τους άντρες και τους κατώτερους, τις γυναίκες, ο φοντάν είναι ο κύριος των ανθρώπων του νοικοκυριού του ή όποιος τον ταιριάζει, και το δεξί άνω μέρος Ο Φανγκ λέγεται ότι ήταν αγόρι που αντικαθιστά τον πατέρα του και ο αριστερός είναι κάτω από αυτόν. Είδε κάτι ομορφιάς και ομορφιάς ή εναντίον τους, οπότε το βλέπει σε αυτόν που του απέδωσε το δόντι, και όποιος είδε ότι μεγάλωσε με μια πλευρά παρόμοια με αυτόν, τότε επωφελείται από εκείνους που αποδίδονται αυτόν από τον προαναφερθέντα ή όποιον παίρνει τη θέση του, και όποιος βλέπει τα δόντια του, τότε είναι ένα ελάττωμα του νοικοκυριού του και ίσως αυτό δείχνει μια αύξηση του Αλ-Χασάν και τα δόντια σας που αγγίζουν είναι απόδειξη μιας διαφωνίας μεταξύ των ανθρώπων του νοικοκυριού του και η ασυμφωνία των δοντιών δείχνει ότι ξόδεψε χρήματα για να αρνείται τις ανησυχίες και τη λευκότητα των δοντιών, το μήκος και την τελειότητά τους, μια αύξηση στη δύναμη του προσώπου του και όποιος βλέπει ότι μεγαλώνει ένα δόντι ενώ πονάει είναι ντροπή ή ταλαιπωρία και όποιος βλέπει ότι κάποιος τραβά τα δόντια του υποδηλώνει ότι κόβει τη μήτρα του ή ξοδεύει τα χρήματά του για να τον μισήσει, και όποιος βλέπει ότι το δόντι του πέφτει στο έδαφος και τον συναντά δείχνει ότι γεννιέται ένα παιδί. Εάν δεν τον βρήκε, αυτό δείχνει το θάνατο ενός από τους συγγενείς του και αν δει ότι τα δόντια του έχουν μειωθεί, αυτό δεν είναι ο Μαχμούντ Μερικοί από αυτούς δήλωσαν ότι το μικρό μέγεθος των δοντιών δείχνει καλό και η παλαιότητά τους δείχνει τα καλά νέα. Ένα ελάττωμα συνδέσμου Είναι σε επαγρύπνηση, είναι σε τρεις πτυχές: είναι, θλίψη, πτώχευση, θάνατος συγγένειας ή αδυναμία ενέργειας και όποιος βλέπει ότι όλα τα δόντια του έχουν πέσει και φύγει, τότε είναι με πέντε τρόπους ο θάνατος από όλους τους συγγενείς του και τη διάρκεια της ζωής του και τα χρήματά του και τα προς το ζην και τη θρησκεία του και μπορεί να πεθάνει και αν πέσουν στην αγκαλιά του ή στο χέρι του, ή σε ό, τι συμβαίνει να διατηρηθεί Δέκα τρόποι για να κερδίσετε χρήματα, έχοντας πολλά του απογόνου, συναντώντας τους συγγενείς του σε ένα μέρος, κατεδαφίζοντας το σπίτι του, πληρώνοντας χρέη, πηγαίνοντας χρήματα σε τόκους, περνώντας είκοσι οκτώ χρόνια ζωής και έχοντας ζήσει για μια περίοδο τριάντα δύο ετών και πρόστιμο τριάντα χιλιομέτρων σε τριάντα χιλιάδες ανάλογα με ο τόπος και τα χρήματα πηγαίνουν εις βάρος και όποιος πιστεύει ότι καθαρίζει τα δόντια του κατά τη διάρκεια της περιόδου, αυτό δεν είναι ο Μαχμούντ. Και όποιος βλέπει ότι δεν υπάρχουν δόντια στο στόμα του και στη συνέχεια νέα έχουν βλαστήσει, τότε με τρεις τρόπους τα πράγματα αλλάζουν και μια μεγάλη διάρκεια ζωής και τη διαχείρισή του i Είναι προς όφελος του εαυτού του και μερικοί από αυτούς είπαν ότι αυτός που είδε ότι δεν υπάρχει τίποτα στο στόμα του, αλλά ένα δόντι, τότε δείχνει ένα έτος, και αν βλέπει περισσότερα από αυτό από λιγότερο από δέκα, τότε μια έκφραση είναι ένα έτος. Ένα δόντι σε ένα μέρος όπου δεν είναι απαραίτητο να το μεγαλώσει, δείχνει κάτι που δεν αξίζει αξέχαστο, και όποιος πιστεύει ότι κατάπιε τα δόντια του ή μερικά από αυτά, τρώει ό, τι δεν του επιτρέπεται χρήματα…

…Δηλώνει σε ένα όνειρο τη μακροζωία του χωρίς τους ηλικιακούς ομολόγους του . Εάν δει ότι όλα τα δόντια του έχουν πέσει έξω, θα ζήσει μια μακρά ζωή . Και αν δει ότι όλα τα δόντια του έχουν πέσει έξω και δεν τα βλέπει πλέον, τότε το νοικοκυριό του θα πεθάνει μπροστά του ή θα αρρωστήσει . Και όποιος βλέπει ότι τα πάνω δόντια του έχουν πέσει στο χέρι του, τότε τα χρήματα γίνονται δικά του και αν πέσει στην αγκαλιά του, τότε είναι αρσενικό αγόρι, και αν πέσει στο έδαφος, τότε είναι μια ατυχία θάνατος . Και όποιος βλέπει ότι τα κάτω δόντια του έχουν πέσει έξω, θα υποφέρει από πόνο και πόνο, ψευδαίσθηση και αγωνία . Και όποιος οφείλει ένα χρέος εάν τα δόντια του πέσουν σε ένα όνειρο, αυτό δείχνει ότι εκπληρώνει το χρέος του . Και αν δει ότι ένα από τα δόντια του έχει πέσει, θα εξοφλήσει όλα τα χρέη του ταυτόχρονα . Και αν πέσουν όλα τα δόντια του, όλοι στο σπίτι και οι φίλοι του θα χαθούν . Και όποιος βλέπει ότι τα δόντια του πέφτουν ενώ τα παίρνει στο χέρι του, αυτό δείχνει το θάνατο των παιδιών . Και ειπώθηκε : Όποιος είδε τα δόντια του να πέφτουν έδειξε βλάβη σε μερικούς από τους φίλους του . Αν δει ότι η πτυχή του έχει πέσει, τότε ωφελεί έναν γιο ή έναν αδελφό ή μια αδελφή . Και η απώλεια ενός δοντιού, αν δεν είχε υποβληθεί σε θεραπεία και το πήρε από το χέρι του, και αν ήταν έγκυος, ένας γιος ήρθε σε αυτόν, διαφορετικά θα ήταν υπέρ ενός αδελφού ή συγγενή που το είχε κόψει . Και ειπώθηκε : Η πτώση των δοντιών δείχνει ένα εμπόδιο που τον εμποδίζει από αυτό που θέλει . Είχε πει : Δεν είναι απόδειξη της εξάλειψης του χρέους . Και αν έπαιρνε ό, τι έπεσε από τα δόντια του, μπορεί να είχε πει ένα λάθος και να το μετανιώσει και να το κρατήσει μυστικό . Και ίσως η απώλεια των δοντιών έδειξε στους αφέντες τζιχαντιστών την αναγκαιότητα της ανυπαρξίας . Και όποιος βλέπει ότι τα δόντια του έχουν πέσει και δεν μπορεί να φάει, θα του λείπει ….

…Είπε ότι ο Ali bin Isa al-Wazir είδε στον ύπνο του πριν έρθει στο υπουργείο, σαν να οδηγούσε μια καλά ντυμένη φοράδα, και στη σκιά του ήλιου τις χειμερινές μέρες, και τα δόντια του ήταν διάσπαρτα, έτσι Ήταν τρομοκρατημένος, οπότε διήγγειλε τα οράματά του σε όσους διέσχισαν, και του είπαν: Όσο για την ιππασία σας το άλογο, την τιμή, το κράτος, την εξουσία και την κηδεμονία, και για τα καλά ρούχα, είστε μια καλή θρησκεία, όμορφη και τακτοποιημένος έπαινος. Όσο για τη σκιά του ήλιου, κυριαρχεί περίπου στον βασιλιά και για να ζήσει στη σκιά του, και η κηδεμονία είναι είτε υπουργείο, πέπλο, είτε χειροποίητο και ζωντανό, και για τη διάσπαση των δοντιών, ερμηνεύεται με μακροζωία ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει μεγαλώσει δίπλα σε κάτι τέτοιο, θα επωφεληθεί από εκείνους που του αποδίδονται εκ μέρους των προαναφερθέντων ή όποιος παίρνει τη θέση του, και το σφίξιμο των δοντιών είναι απόδειξη διαφωνίας μεταξύ των ανθρώπων του νοικοκυριού του ….

…Ο Al-Kirmani είπε, ~Όσον αφορά το μούσι της γενειάδας, δείχνει την καθαρότητα και την αποδοχή. Όσο για το αποξήρανση των δοντιών με ξύδι, δεν υπάρχει καλό σε αυτό για το αντικείμενο και το αντικείμενο, επειδή είναι παρόμοιο με το σκούπισμα και την ομιλία πριν από τα δόντια και τι εκφράζουν . ~…

…Ο Βασίλειος αναφέρεται στο αγόρι εάν μεγαλώνει στον κήπο και δείχνει στη γυναίκα εάν μαζεύτηκε σε δέσμη και υποδηλώνει την καταστροφή εάν κόπηκε και απορρίφθηκε εκτός τόπου ή δεν υπήρχε άνεμος . Και ειπώθηκε ότι ο βασιλικός είναι μια ευλογία, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Χαρά και ψυχές και παράδεισος ευδαιμονίας ». Σε περσικό είναι chasirm, και τα πρόβατα δηλώνει ο βασιλιάς, και το περιστέρι είναι ο πυρετός των δοντιών ….