…Αν έβλεπε ότι έριζε πολύ νερό από το στόμα του, θα έπαιρνε μεγάλη τροφή ….

…Και όποιος βλέπει ότι το στόμα του έχει επεκταθεί, τότε είναι πολύ αξιέπαινος, και αν τον δει, το σώμα του θα στεγνώσει ….

…Και όποιος βλέπει ένα μυρμήγκι με φαγητό στο στόμα του ενώ είναι έκπληκτος, τότε ερμηνεύεται ότι είναι επιμελής και επιμελής άνθρωπος που αναζητά τροφή, ας πείσει (να πείσει για το τι μένει χωρίς γλώσσα … γιατί ο Κύριος δεν παραμελήστε ένα μυρμήγκι ) ( Εάν έρθει η ώρα, τότε σηκωθείτε … και αν αναλάβει έναν διαχειριστή του ύπνου του )…

…Και όποιος δει ένα φίδι που έχει εισέλθει στο στόμα του θα λάβει μεγάλη γνώση ….

…Και όποιος βλέπει ότι το στόμα του είναι στραβό, δεν μπορεί να το γυρίσει πίσω ή να το μπει, τότε δεν είναι ούτε καλό ούτε καλό ….

…Ένιωσε ότι στο στόμα του γάμμα μπορεί να διασχίσει τη νηστεία για τους ανθρώπους που γνώρισε, αν και οι άνθρωποι της διαφθοράς Vzjr ….

…Και όποιος βλέπει ότι υπάρχει αδυναμία στο στόμα του και τον πληγώνει, τότε είναι στενοχωρημένος και λυπημένος ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει βάλει ένα καυτό κορδόνι στο στόμα του, αυτό δείχνει ότι πέφτει σε μια καταστροφή από τα λόγια κάποιου ….

…Και ειπώθηκε ότι όποιος είδε ότι μάλιστα μαλλιά του το κεφάλι ή τη γενειάδα με νερό και ρέει, και αν δεν ήταν υποχρεωτικό να το κάνει αυτό, θα έβλεπε κάποιον άλλο ή κάποιον άλλο, θα το δει ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει ξυρίσει τα μαλλιά της μασχάλης ή της ηβικής τρίχας, τότε δείχνει τη δικαιοσύνη της θρησκείας του, και ειπώθηκε ότι ξυρίζει τη μασχάλη, αν δει ότι έσπασε τη μασχάλη του, ήταν καλύτερο ….

…Και όποιος βλέπει ότι τα μαλλιά του κεφαλιού του έχουν πέσει χωρίς να το κάνει, τότε αυτό δείχνει ανησυχία και αγωνία εκ μέρους των γονέων ….

…Ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας, είπε: «Τα μαλλιά είναι κεφάλαιο, πλούτος, μακροζωία, καλοσύνη, δόξα και τιμή »….

…Και όποιος πιστεύει ότι τα μαλλιά του είναι ζαρωμένα, τότε θα είναι καλό και ευεργετικό, και αν είναι σε περγαμηνή, τότε δεν υπάρχει καλό σε αυτό, και αν βλέπει ότι ένας λόγιος, τότε δεν είναι αξιέπαινος ….

…Και όποιος είδε ότι αραιώνει ή χτυπάει, και τα μαλλιά είχαν βλαστήσει στο κεφάλι του, υποδηλώνοντας μια αύξηση στη δόξα, το μεγαλείο και την καλοσύνη ….

…Ο Ιμπν Σιρίν είπε: Μισώ τα λευκά μαλλιά σε ένα όνειρο για έναν νεαρό άνδρα, επειδή είναι φτώχεια ….

…Εάν τα μαλλιά στην αριστερή πλευρά του κεφαλιού του είναι διάσπαρτα, τότε μολύνεται με τις γυναίκες συγγενείς . Εάν δεν σχετίζεται με άνδρες και γυναίκες, η ζημιά επιστρέφεται στον εαυτό του ….

Αν έβλεπε ότι τα μαλλιά του μπροστινού κεφαλιού του είχαν εξαπλωθεί, τότε θα ταπεινώθηκε

…Και όποιος είδε ότι χτενίζει τα μαλλιά του με μια χτένα, θα ήταν δόξα και κατάσταση ….

…Και όποιος είδε ότι τα μαλλιά του ήταν παγωμένα και στη συνέχεια επισκευάστηκαν, αν ήταν ελεύθερος σκλάβος, και αν δεν ήταν, τότε δεν είναι Μαχμούντ. Λέγεται ότι το μήκος της τρίχας της μασχάλης, εάν υπερβαίνει το όριό του, ανατίθεται στα παιδιά ….

Τα μαλλιά του σώματος χάθηκαν, τα χρήματα χάθηκαν

…Και ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι το κοράλλι σημαίνει δύο πράγματα, ένα εκ των οποίων είναι πολλά χρήματα, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει: βγαίνουν μαργαριτάρια και κοράλλια, και το δεύτερο αφορά μια σκλάβια ομορφιάς. Όσο για τους λοβούς, ερμηνεύονται σε πρόσωπα, αλλά αυτά που τοποθετούνται με δαχτυλίδια είναι τιμή, χρήματα και χάρη ….

…Εάν βλέπει ότι ο ουρανός είναι πράσινος, τότε δείχνει την αφθονία των καλλιεργειών εκείνο το έτος και αν βλέπει ότι ο ουρανός είναι κίτρινος, υποδηλώνει ασθένειες και αν βλέπει ότι ο ουρανός είναι από σίδηρο, τότε η βροχή θα μειωθεί . Και αν έβλεπε ότι έπεσε από τον ουρανό, θα εξιλεωνόταν . Και αν ο ουρανός χωρίζεται και ένας γέρος βγει από αυτόν, τότε είναι η στείρα εκείνη τη γη και η γονιμότητά τους . Εάν ένας νεαρός άνδρας βγει, τότε είναι εχθρός που εμφανίζεται και προσβάλλει τους ανθρώπους αυτών των τόπων, και υπάρχει εχθρότητα και διαχωρισμός μεταξύ τους . Εάν τα πρόβατα βγαίνουν, τότε είναι χαλάσματα . Και αν βγουν καμήλες, βρέχει και ρέει χείμαρρος, και αν επτά βγουν μέσα τους, τότε πλήττονται από αδικία από τη δύναμη της καταπίεσης…

…Ένα δέντρο καρυδιάς, γιατί είναι ένας τυφλός, σπάνιος, άθλιος άνθρωπος, και επίσης ο καρπός του, είναι χρήματα που δεν βγαίνουν παρά με εργασία και εξαπάτηση. Ομοίως, εάν το φεγγάρι του ιδιοκτήτη του είναι σε θέση να κερδίσει αυτό που ζήτησε, και την προέλευση όλων των απαγορευμένων και διεφθαρμένων, εάν βλέπει ότι βρίσκεται σε μια καρυδιά, τότε σχετίζεται με έναν τεράστιο τυφλό, και εάν κατεβαίνει από αυτό, τι είναι μεταξύ του και ότι ο άνθρωπος δεν θα ολοκληρωθεί . Εάν πέσει από αυτό ή πεθάνει, τότε σκοτώνεται από έναν τεράστιο άντρα ή έναν βασιλιά, και αν σπάσει από αυτόν, αυτός ο τεράστιος άνθρωπος χάνεται, και ο πεσμένος χάνεται εάν είδε ότι πέθανε όταν έπεσε, και εάν αυτός δεν πέθανε όταν έπεσε, τότε θα επιβιώσει . Ομοίως, αν δει ότι τα χέρια ή τα πόδια του είναι σπασμένα σε αυτό, τότε βρίσκεται στα πρόθυρα της καταστροφής και επιτυγχάνει μια μεγάλη ταλαιπωρία, αλλά επιβιώνει μετά από αυτό . Ομοίως, κάθε υπέροχο δέντρο τρέχει την καρυδιά και αποδίδει στην ουσία τους σαν καρύδια στο λεξι ….

…Ο Jurr δηλώνει σε ένα όνειρο τους οπαδούς των καινοτομιών και την προσήλωση στα αποτελέσματα των ηγετών της καινοτομίας και των αυταπάτων . Το λαγούμι είναι το στόμα, οπότε όποιος βλέπει ένα λαγούμι από το οποίο βγήκε ένα ζώο είναι ένα στόμα από το οποίο βγαίνουν οι λέξεις όπως αυτό του ζώου ….

…Και όποιος είδε ότι του δόθηκε ένα κόκκινο ρουμπίνι, θα χτυπούσε μια γυναίκα ή μια όμορφη υπηρέτρια, και αν είδε ότι χτύπησε πολλά ζαφείρια, τότε είναι χρήματα που δεν τους άρεσε. Και όποιος βλέπει ότι έχει χτυπήσει ένα διάσπαρτο μαργαριτάρι, θα προκαλέσει ένα αγόρι ή ένα αγόρι, και αν τα μαργαριτάρια είναι μέσα μας, τότε είναι γυναίκες καλής και ομορφιάς, και αν είναι πολλά, τότε είναι χρήματα και όποιος βλέπει ότι καταπιεί το Μαργαριτάρι, γιατί συντηρεί τη σοφία και τη γνώση και όποιος βλέπει ότι τα μαργαριτάρια βγαίνουν από αυτό, είναι μια λέξη από τα λόγια του Παντοδύναμου Θεού, και όποιος βλέπει ένα μαργαριτάρι σκορπισμένο ή διασκορπισμένο σε μια χωματερή ή ένα μέρος στο οποίο είναι περιφρονημένο, τότε σπαταλά τη γνώση της δικαιοσύνης εκεί και το υποτιμά, και όποιος βλέπει ότι έχει ένα μαργαριτάρι στο χέρι του, εάν η γυναίκα του είναι έγκυος, γεννά μια υπηρέτρια…

…Ξύρισμα: Όποιος βλέπει στο όνειρό του ότι τα μαλλιά ή ένα νήμα βγαίνουν από το λαιμό του, οπότε το τέντωσε και δεν το έκοψε και δεν βγήκε εντελώς, οπότε η ζωή του επιμήκυνσε και η διαμάχη του με το αφεντικό του . Και αν ήταν υπουργός, οι γνώσεις του θα αυξηθούν . Και ο λαιμός του Ibn Adam δείχνει το κανάλι του σπιτιού και το πηγάδι του ….

…Ο αγώνας σε ένα όνειρο είναι η υγεία του ασθενούς εάν τον ζητάει, διαφορετικά είναι ο αγώνας του θανάτου . Και η φυλή είναι απόδειξη βλάβης στον κόσμο . Και όποιος βλέπει ότι αρνείται να ιδρώσει, χρειάζομαι . Η μυρωδιά του ιδρώτα της μασχάλης υποδηλώνει επιδημία . Και η φυλή είναι χρήματα, οπότε όποιος βλέπει τον ιδρώτα να διαρρέει από το σώμα του, θα βγαίνουν χρήματα . Και ο ιδρώτας μπορεί να είναι ένα βάρος για όσους το βλέπουν ….

…Η Τζιχάντ υποδηλώνει σε ένα όνειρο να επιταχύνει τη διατροφή των παιδιών . Και ειπώθηκε : Η Τζιχάντ υποδηλώνει τα προς το ζην, και μπορεί να υποδηλώνει το μονοπάτι της καλοσύνης και της αποπληρωμής, και τη συζήτηση των ανθρώπων της πορνείας και του πείσματος . Και όποιος βλέπει ότι πηγαίνει στην τζιχάντ, θα λάβει χάρες και βαθμούς στο μέλλον . Εάν βλέπει ότι αγωνίζεται για χάρη του Θεού Παντοδύναμου, και πολεμά τους απίστους, τότε αγωνίζεται στο θέμα των παιδιών του . Και η προσπάθεια μάχης είναι μια προσπάθεια να κερδίσει, και αν δει ότι πρόκειται να τζιχάντ με τα όπλα του, τότε είναι ένας επιμελής μουσουλμάνος που είναι αφοσιωμένος στην προσευχή και την πληρωμή του zakat . Εάν βλέπει ότι οι άνθρωποι βγαίνουν στη τζιχάντ, τότε είναι νικηφόροι και προσεύχονται για δόξα και τιμή . Αν δει ότι παλεύει μόνος του με τους ξένους με ένα σπαθί που τον χτυπά προς τα δεξιά και αριστερά, τότε θα νικήσει τους εχθρούς του . Αν δει ότι σκοτώθηκε για χάρη του Θεού, τότε θα αποκτήσει χαρά, ευτυχία και καλή τύχη . Εάν βλέπει ότι κατά τη διάρκεια της εισβολής και το πρόσωπό του αποσπάται από τις μάχες, τότε αφήνει την προσπάθεια στα παιδιά και δεν επιδιώκει να μεταρρυθμίσει την κατάστασή τους, καταστρέφει τη θρησκεία του και η φυλή του είναι διάσπαρτη σε αυτόν τον κόσμο . Και αν ήταν στην κατάκτηση και είδε ότι είχε κερδίσει, τότε κερδίζει το κέρδος του . Και η τζιχάντ ενάντια στους εχθρούς της θρησκείας σε ένα όνειρο είναι απόδειξη της δυσκολίας των ανθρώπων της αδικίας και της υποκρισίας και της νίκης πάνω τους . Η τζιχάντ στη θάλασσα είναι απόδειξη της φτώχειας, της αποτυχίας και του κινδύνου . Και ο αγώνας των ανθρώπων της πορνείας σε ένα όνειρο δείχνει νίκη για τη θρησκεία, ή για πατέρες και μητέρες, ή ζήλια για τη γυναίκα ….

…Και όποιος βλέπει έναν από τους αγίους, τους δίκαιους, τον υποκατάστατο και τον mujib, είναι η εμφάνιση της καλοσύνης, της ευλογίας και της ασφάλειας, και ειπώθηκε ότι όσοι είναι στενοχωρημένοι και στενοχωρημένοι βγαίνουν στη χαρά και την ευχαρίστηση ….