…Αν βλέπει ότι είναι μια ακατέργαστη καμήλα κολοκύθας : σύμφωνα με άλλα από αυτά που έχω περιγράψει, τότε φοβείται από τα τζιν και την ανθρωπότητα, ή πολεμά ένα άτομο που τον πολεμά με διαμάχες σε έναν πόλεμο, ή μια διαφωνία στην οποία είναι ανάμεσά τους, αλλά αυτό προέρχεται από τα λόγια του Αμπού Μπακρ Σαλίντ, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του, και ο Σιντάντ μπιν Αλ Μουσαΐμ, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του. Από αυτό στην ερμηνεία, και το χρησιμοποίησαν με τα ονόματα και τις έννοιες τους και το ερμήνευσαν, έτσι η κατανάλωση ακατέργαστης κολοκύθας ήταν παρόμοια με τα ονόματα με το καβούρι, που είναι ο μεγαλύτερος φόβος, και η αντιπαράθεση του άνδρα με τον ιδιοκτήτη του στη διαμάχη και πόλεμος μεταξύ τους, και στο όνομα του νοκ-άουτ ο άνδρας χτυπά μαζί του που τον βλάπτει, αλλά η ερμηνεία του κολοκύθας και του χαρτιού της είναι παρόμοια με αυτό που συνδέθηκε ο Γιουνάς. Ειρήνη με το δέντρο κολοκύθας όταν βγήκε από την κοιλιά της φάλαινας, επέστρεψε στη χώρα του στη Μοσούλη και στον λαό του, και έγινε άνετα με την άγρια ​​φύση του . Και ένας μαχητής είπε, ότι ένας προφήτης από τα παιδιά του Ισραήλ παραπονέθηκε στον Θεό ότι το μυαλό του είχε φύγει, οπότε του διέταξε να φάει μια μαγειρεμένη κολοκύθα, που είναι κολοκύθα, έτσι η σκουός μαγειρεύτηκε και το μυαλό του ιδιοκτήτη του επέστρεψε στο αυτό ….

…Και η καρδιά : το θάρρος του ανθρώπου, η υπεροχή του, η τόλμη του, η πανηγυρική του, η γενναιοδωρία του, η αδίστακτά του, η δικαιοσύνη του και η διαφθορά αναφέρονται στο σώμα, επειδή είναι ο βασιλιάς του σώματος και αυτός που το διαχειρίζεται . Και το να αφήσεις την καρδιά έξω από την κοιλιά είναι καλό στη θρησκεία και την ειλικρίνεια, και η απελευθέρωσή της είναι μια μετατροπή στην αλήθεια, και ειπώθηκε ότι η καρδιά δείχνει τη γυναίκα του οραματιστή, γιατί είναι η διοργανώτρια των υποθέσεων του. Αν δει την καρδιά του να κόβεται, αν είναι άρρωστος, θεραπεύεται και ανακουφίζεται από την ταλαιπωρία του ….

…Ντύνοντας τη ρόμπα : για όποιον το φοράει, το αγοράζει, ή το ράβει και την κοιλιά του, και αν είναι φτωχός, καθίσταται απαραίτητος επειδή ωθεί το κρύο ενδεικτικό της φτώχειας, και αν ο Σουλτάνος ​​τον συναντήσει, θα το λάβει, και ήταν καλός και είχε επένδυση και μέσα του ήταν τα χρήματα μιας ηπείρου, που είναι το βαμβάκι μέσα σε αυτό, όπως θησαυρός και χρήματα στο σπίτι των χρημάτων. . Και αν ήταν ανύπαντρος παντρεύτηκε, και το πρόσωπό της ήταν το ίδιο, και η επένδυση της ήταν η σύζυγός του, και το βαμβάκι ήταν η προίκα της, και οι χορδές ήταν διαθήκες και άψογο, και αν την έβαζε και δεν φορούσε τον άντρα του γιου ή της κόρης της , ή ένα συμβόλαιο γάμου με άλλους, ή μια ομάδα συζύγων χωρισμένη, ειδικά αν ήταν παλιά και διπλωμένη . Και όλα αυτά ήταν τις χειμερινές μέρες στο Aban για να το φορέσω . Όσο για τη φθορά το καλοκαίρι, είναι θεία από μια γυναίκα, θρησκεία, ασθένεια, φυλάκιση, αγωνία ή αγωνία για χάρη της γυναίκας . Αν ήταν από τον λαό του πολέμου, θα φορούσε το έθνος του και θα δεχόταν τον εχθρό του στην τιμή του πολέμου ….

…Alemsrjh : Σπίτι αξίες για το Beslaham του, και ίσως έδειξε τη γυναίκα του, και το λειτουργικό σύστημα στον σύζυγό της, και ίσως τη γυναίκα του λαμπτήρα και το φυτίλι του συζύγου της, και ίσως έξω από το παιδί της από την κοιλιά της, και ίσως το Del OS on Τόσο καθοδηγώντας όσο και Astdhae το φως του από το μάτι και άλλα, είδε μια λάμπα να σβήνει, Ένας μελετητής, φιλάνθρωπος ή ένα παιδί που υποδεικνύει ότι πέθανε, ή ο φίλος του ήταν τυφλός, ή είχε πληγεί με τη θρησκεία του λόγω του πεπρωμένου του και του αύξηση των παροχών του . Αν έβλεπε μια αναμμένη λάμπα στο σπίτι του, η γυναίκα ή ο γιος του θα ήταν καλός άνθρωπος ….

…Και το συκώτι : ο τόπος του θυμού και του ελέους, και ειπώθηκε ότι το συκώτι υποδεικνύει τα παιδιά και τη ζωή, και την έξοδο του ήπατος από την κοιλιά, την εμφάνιση των θαμμένων χρημάτων . Αν δει ότι τρώει το συκώτι ενός ατόμου ή το χτύπησε, τότε χτυπάει τα θαμμένα χρήματα και τα τρώει . Εάν πολλά συκώτια μαγειρεύονται, ψήνονται και ωμά, τότε είναι θησαυροί που του ανοίγονται και τους πέφτουν . Και συκώτια βοοειδών και ανθρώπων . Και τρώγοντας το συκώτι ενός γνωστού ατόμου καταναλώνει τα χρήματά του. Αν κοιτάξει το συκώτι του και βλέπει το πρόσωπό του σε αυτό όπως κάνει με έναν καθρέφτη, τότε πεθαίνει ….

…Ο Jabir al-Maghribi είπε ότι το όραμα του al-Maajun, εάν δεν περιέχει θυμό, τότε θα είναι καλό και θα ωφεληθεί γι ‘αυτόν, και αν είναι διαφορετικά, η έκφρασή του είναι εναντίον του και αν αυτό είναι όφελος για το κεφάλι και το μάτι, τότε ερμηνεύεται λαμβάνοντας το όφελος των πρεσβυτέρων, και εάν είναι όφελος για το στήθος ή την καρδιά, τότε θα πάρει καλό και θα επωφεληθεί από ένα μεγάλο ποσό Και αν το όφελος επανέρχεται στο το μεσημέρι, τότε είναι καλό και όφελος εκ μέρους των πατέρων ή όσων αντικαθίστανται, και εάν είναι όφελος για την κοιλιά ή το πλάι, τότε παίρνει όφελος γι ‘αυτόν από τις μητέρες και τα παιδιά, και εάν είναι όφελος για το μηρό και το ισχίο, τότε παίρνει όφελος από τους συγγενείς του, και αν είναι όφελος για το πόδι ή για έναν άντρα, τότε του έχει όφελος από το ταξίδι και αν είναι όφελος για ολόκληρο το σώμα, τότε παίρνει ένα όφελος από όλο το νοικοκυριό του, και αν βλέπει κολάζ, τότε παρέχεται από μη Άραβες, και υπάρχει καλό και επωφεληθείτε από αυτό ….