Ο Αμπού αλ-Χασάν Αχμάντ μπιν Μωάμεθ αλ-Γασασάνι μας είπε στη Σαΐντα . Είπε : μας είπε ο Αμπού Μωάμεθ Jaafar bin Muhammad bin Ali al-Hamdani, είπε ο Ibrahim Ibrahim al-Hussein bin Ali al-Hamdani, με την εξουσία του Abu Muammar Abdullah bin Omar al-Maqri, με την εξουσία του Abd al-Warith Μπιν Σαΐντ, με την εξουσία του al-Hasan bin Dhakwan al-Muallem, ότι τους είπε ο Yahya bin Katheer, ότι του είπε ο Ikrimah bin Khalid, ότι ο Omar Omar al-Khattab, ο Θεός μπορεί να είναι ευχαριστημένος μαζί του, είδε σε ένα όνειρο και του είπαν να δώσουν φιλανθρωπία στη γη σας, τότε του είπαν ότι τρεις φορές, και ο Προφήτης, ειρήνη και ευλογίες επάνω του, ήρθε και του είπε για αυτό, και είπε : Ω Αγγελιοφόρος του Θεού Δεν είχαμε χρήματα που μας περιγράφηκε από αυτό, οπότε ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, είπε : Δώστε φιλανθρωπία και ορίστε το ….

…Και είναι στα πρόσωπά του, και όποιος βλέπει ότι υπάρχει μεγάλο φαγητό απλωμένο στο τραπεζομάντιλό του ενώ κάθεται στο στήθος του, τότε ερμηνεύεται σε έντεκα πρόσωπα δόξας, τιμής, κηδεμονίας, χαράς, περιτομής, συμποσίου , καλά νέα, γάμος, πολιτεία, καλοσύνη και όφελος ….

…Φαγητό: Όλα τα φαγητά είναι κίτρινα σε ένα όνειρο, οπότε είναι άρρωστο για όσους το τρώνε, εκτός εάν είναι κρέας πουλιών . Και κάθε λευκό φαγητό είναι καλύτερο από ξινό . Και το φαγητό για γάμους είναι καλά νέα, και το φαγητό για κηδείες είναι ανησυχίες και παρεμφερείς . Και τα τρόφιμα που δεν τηρούν το χρόνο, είναι διατροφή και συνεχή οφέλη, και τρόφιμα που δεσμεύονται από το χρόνο, όπως μελιτζάνα και σκουός, είναι τρόφιμα σε μια συγκεκριμένη ώρα . Και τα φαγητά των βασιλέων, δόξα και υψηλά . Η κατανάλωση κολοκύθας είναι απόδειξη καθοδήγησης και ακολουθώντας το Sunnah . Και τα τρόφιμα των μελετητών είναι επιστήμη, καθοδήγηση και ευλογία . Απαγορεύεται η κατανάλωση τροφής από την αστυνομία . Το φαγητό των φτωχών και οι άρχοντες της ευσέβειας και του ασκητισμού είναι η μετάνοια και η καθοδήγηση για να φάνε από αυτό . Και το φαγητό των ανθρώπων της ερήμου ταξιδεύουν και μεταφέρονται από το ένα κράτος στο άλλο . Και το μαγειρεμένο με κρέας είναι πλούσιος για τους φτωχούς, και μαγειρεμένο με κρέας διαφορετικό από τη θέληση ή τη λατρεία . Ο μετασχηματισμός της τροφής σε ό, τι είναι καλύτερο από αυτό δείχνει την καλοσύνη του εσωτερικού και αν μετατραπεί σε πικρία ή οξύτητα, υποδηλώνει μια αλλαγή στους συζύγους ή στην επιχείρηση . Αν μαγειρεύει ο ίδιος καλό φαγητό, θα έπαιρνε τη θέση και θα το άφηνε . Μετά τη φτώχεια του, και αν κάποιος άλλος μαγειρεύει για αυτόν, μπορεί να είναι πονηρός και εξαπατημένος . Και όποιος είδε ότι είχε καταπιεί ζεστό, χονδροειδές φαγητό έδειχνε ότι η διαβίωσή του ήταν άθλια . Και το ξινό φαγητό που δεν μπορούσε να φάει υποδηλώνει πόνο και ασθένεια, και όποιος είδε ότι είχε υπομονή να το φάει, ο έπαινος στον Θεό Παντοδύναμο, θα κερδίσει ανακούφιση ….

…Εάν το βλέπει σαν ένας νεκρός να έχει αγοράσει τρόφιμα, τότε βράζει ή ενισχύει αυτό το φαγητό . Αν έβλεπε ότι οι νεκροί πουλούσαν τρόφιμα ή άλλα αγαθά, θα γέμιζε αυτά τα τρόφιμα και τα υπάρχοντά του . Εάν το ζωντανό μεταξύ τροφής και κατοχής βρει ένα νεκρό άτομο, ή ένα νεκρό ποντίκι, ή ένα νεκρό ζώο, τότε αυτά τα τρόφιμα και τα υπάρχοντά τους θα χαθούν ….

…Όσο για τα δυσάρεστα τρόφιμα, όποιος βλέπει ότι τρώει σάπια τρόφιμα και ωθεί καλό φαγητό στα χέρια του, τότε απαγορεύεται και αφήνει τις γυναίκες επιτρεπτές και μπορεί να είναι ένας άσχημος έπαινος ….

…Ένιωσα σαν : πόσιμο φαγητό και πόσιμο νερό : επεκτάθηκε στο βιοπορισμό του . Και όλα τα τρόφιμα είναι τροφή, εκτός από τα μανιτάρια, τα αυγά και το κουάκερ, επειδή είναι στενοχωρημένο εκ μέρους των εργαζομένων του για τους απογόνους του ….

…Μνήμη : Δηλώνει λοιπόν όλες τις γνώσεις ή τη δύναμη που έχει ένα άτομο όσον αφορά το καλό ή το κακό. Εάν αυτό δεν τον συναντήσει, η γυναίκα του είναι άρρωστη ή ανυπάκουη, τότε πώς αν είναι αυτή που το βλέπει για τον σύζυγό της, τότε την αφήνει με θάνατο ή ζωή, εκτός αν είναι αυτή που δικαιολογεί το αγόρι σε αυτήν και αυτός το ζητάει από αυτήν, δεν τον βλέπει ποτέ από αυτήν . Εάν δεν υπάρχει σύζυγος, και είναι ο ιδιοκτήτης των ματιών, ο οδηγός και το πότισμα, τότε το ρεύμα κόβεται από αυτόν και τα πόδια του είναι σπασμένα ή ο κάδος του σπάει ή πέφτει στο πηγάδι . Λοιπόν, τι γίνεται αν σε ένα όνειρο παντρεύεται μια γυναίκα και η μνήμη του κόβεται στον κόλπο της . Εκτός εάν η σύζυγός του είναι άρρωστη σε ένα όνειρο, και δεν έχει γυναικείο κεφάλι ή έμβρυο, και ήταν η σύζυγός του, και αν υπήρχε ένα έμβρυο στη μήτρα της που χάθηκε, ή βγήκε νεκρή, ή έμεινε έγκυος με κάτι που δεν είναι ζωντανός . Εάν είναι κάποιος που δεν είναι έγκυος μαζί της και ο άντρας έχει χρήματα για ταξίδια ή εμπόριο, θα πάει ή θα το χάσει . Και αν είναι φτωχός, θα πάει στην ερώτηση και θα ζητήσει σύνταξη, αλλιώς ο κάδος του πέφτει στο πηγάδι ή το βάζο του, ή ένα αγόρι, γατάκι, γκόμενα, κουτάβι ή κάτι από τα υπάρχοντά του πέφτει σε αυτό, ή μια έλλειψη της κατάστασης του ζώου του, και μια αύξηση στον ύπνο του και την επιτυχία στο πέρασμα . Και ό, τι βγαίνει από το αρσενικό είναι ενδεικτικό του χρήματος, του αγοριού και του γάμου, και τα ούρα υποδεικνύονται από τον τόπο στον οποίο ούρισε . Εάν ουρήσει σε μια θάλασσα, τα χρήματα προέρχονται από αυτόν σε έναν χάρακα, έναν τζαάμπ, ένα δέκατο ή ένα μέγιστο, και η nura ρέει μέσω των ούρων σε αυτήν την ενότητα, καθώς και σπέρματος, madhiy και wadiy . Εάν χύσει σε ένα μπάνιο, παντρεύεται αν είναι άγαμος, διαφορετικά θα ξοδέψει χρήματα για μια γυναίκα ή θα είναι σοβαρή για αυτό . Και αν ουρήσει σε ένα βάζο, μια τσάντα ή ένα σκεύος, τότε παντρεύεται αν είναι άγαμος ή αν η γυναίκα του μείνει έγκυος εάν είναι παντρεμένος ή πληρώνει τα χρήματά της αν το ζητήσει . Και το σπέρμα συμμετέχει με ούρα σε αυτήν την ενότητα . Μπορεί να συναχθεί με τη διαφθορά του τι δείχνουν σε όρους αίματος ή πρωκτού, ή μετά από ψευδορκία, ή σε πορνεία, ή παρόμοια, στα μέρη όπου ο κοιμισμένος ούρηση, και τα χαρακτηριστικά και τις αλλαγές των ούρων, όπως αυτός που ούρηση αίματος ή ούρηση στο χέρι του ή στα τρόφιμα και τα παρόμοια ….

…Η ανύψωση του Majlis του Σουλτάνου, το ύψος της εντολής του . Και η ταπεινότητα του συμβουλίου του, η διαφθορά της τάξης του . Αν ο βασιλιάς έβλεπε ότι κάποιοι από τους υπηρέτες του τον τάιζαν χωρίς να δει τραπέζι, δεν αμφισβήτησε την κατοχή του και θα είχε μεγάλη διάρκεια ζωής και θα είχε καλή ζωή αν είχε λιπαρά τρόφιμα ….

…Είναι σε ένα όνειρο ζητώντας συγχώρεση και ζητώντας συγχώρεση είναι ο κήπος και όποιος βλέπει ότι ποτίζει τον οπωρώνα του, θα έρθει η οικογένειά του . Αν δει τον οπωρώνα του με ξηρό, τότε η γυναίκα του είναι ερημική . Και όποιος μπαίνει σε έναν άγνωστο κήπο του οποίου τα φύλλα είναι διάσπαρτα, θα χτυπηθούν . Και ο οπωρώνας υποδεικνύει τη γυναίκα επειδή ποτίζεται με νερό και μείνει έγκυος και γεννά . Ο άγνωστος οπωρώνας μπορεί να αναφέρεται στο Ευγενές Κοράνι, επειδή είναι σαν τον κήπο στα μάτια των θεατών, και στα χέρια του ο αναγνώστης αποκομίζει από τους καρπούς της σοφίας του και παραμένει με την προέλευσή του με αυτά που αναφέρουν οι άνθρωποι, που είναι το παλιό και ενημερωμένο δέντρο, και η υπόσχεση και η υπόσχεση είναι σαν τα γλυκά και ξινά φρούτα . Ίσως ο άγνωστος οπωρώνας να δείχνει τον παράδεισο και την ευδαιμονία του γιατί οι Άραβες τον αποκαλούν παράδεισο . Ίσως έδειξε το άλσος στην αγορά και στο σπίτι της νύφης, έτσι τα δέντρα ήταν τα τραπέζια της, και τα φρούτα ήταν το φαγητό της . Και ίσως υπέδειξε ένα μέρος ή ένα ζώο από το οποίο θα χρησιμοποιηθεί και για να χρησιμοποιηθεί σε αυτό, όπως καταστήματα, χαν, περιστέρια, κατσίκες, ζώα, ζώα και άλλες καλλιέργειες . Αν κάποιος βλέπει τον εαυτό του σε έναν κήπο, κοιτάζω την κατάστασή του, εάν είναι στο Σπίτι της Αλήθειας, τότε είναι στον Παράδεισο και στον Μπλας, και αν είναι άρρωστος, πέθανε από την ασθένειά του, εάν ο οπωρώνας είναι άγνωστος και αν είναι Μουτζαχάντ, πετυχαίνει μαρτύριο, ειδικά αν βλέπει μια γυναίκα να τον καλεί στον εαυτό της, ή έπινε γάλα ή γάλα σε αυτό. Μέλι από τα ποτάμια του, ή εάν τα φρούτα του δεν είναι παρόμοια με αυτά που γνώριζε, και αν δεν υπάρχει τίποτα από αυτό, και αν είναι άγαμος ή είχε σύμβαση γάμου, παντρεύτηκε ή συνήψε σύζυγο και απέκτησε όπως είδε στον κήπο . Και όποιος μπαίνει σε έναν κήπο και βλέπει έναν υπάλληλο ή έναν σκλάβο να ουρεί στα πόδια του, ή να τον ποτίζει χωρίς τους οδηγούς του ή από ένα πηγάδι άλλο από το δικό του, τότε είναι ένας άνθρωπος που τον προδίδει στην οικογένειά του . Ο γνωστός οπωρώνας είναι ενδεικτικός του ιδιοκτήτη, του εγγυητή ή του κυβερνήτη και δείχνει το τζαμί για το ευρύ κοινό, συμπεριλαμβανομένων των ανθρώπων, των ιδιωτών, των ανίδεων, των μελετητών, των άθλιων, των γενναιόδωρων και δείχνει την αγορά ή ο ρόλος της γνώσης, όπως το σχολείο και άλλα μέρη που συνδυάζουν πιστούς και μαθητές της επιστήμης . Δείχνει το πανεπιστημιακό σπίτι για τους πλούσιους και τους φτωχούς, τους καλούς και τους ανήθικους . Όποιος μπαίνει σε ένα όνειρο στον κήπο, σαν να τον μπαίνει τη στιγμή που μπαίνουν τα φρούτα, δείχνει την καλοσύνη, τη διαβίωση και την αύξηση των καλών πράξεων, των συζύγων και των παιδιών, και αν είναι τη στιγμή του τέλους του και φύλλα που πέφτουν από αυτό, δείχνει να αποκαλύπτει την κατάσταση και τα χρέη ή το διαζύγιο των συζύγων ή την απώλεια παιδιών, εάν το εσωτερικό του Bustan νεκρό, τότε είναι στον Παράδεισο, και αν ήταν υγιής, μπορεί να ήταν άδικος για τον εαυτό του και όχι αξιόπιστη στη θρησκεία του. Αν κυριαρχήσει σε αυτόν ή στην κατοχή του, αποκτά δόξα και εξουσία, αλλιώς είναι σπατάλη για τον εαυτό του . Ίσως ο οπωρώνας να υποδεικνύει τη γυναίκα, τον γιο, τα χρήματα, την καλή διαβίωση και την απομάκρυνση των ανησυχιών . Και ίσως ο Μπουστάν έδειξε τη θέση της γιορτής στην οποία υπάρχουν διαφορετικά τρόφιμα και χρώματα, και το σπίτι του Σουλτάνου που συλλέγει στρατούς και στρατιώτες ….

…Ο καθηγητής Αμπού Σάαντ, ο Θεός να τον έχει έλεος, είπε : Η βασική αρχή όσον αφορά το όραμα της προσευχής σε ένα όνειρο είναι ότι αξίζει τον κόπο στη θρησκεία και στον κόσμο, και δείχνει την επίγνωση της εντολής και την επίτευξη ενός αποστολή, ή την εκπλήρωση ενός χρέους, ή την εκτέλεση της εμπιστοσύνης ή την καθιέρωση μιας υποχρεωτικής υποχρέωσης του Παντοδύναμου Θεού . Στη συνέχεια, κάνει τρεις απεργίες, την υποχρέωσή του και τη Σουντά και εθελοντική. Το υποχρεωτικό είναι ενδεικτικό αυτού που έχουμε πει, και ότι ο ιδιοκτήτης του προσφέρει προσκύνημα και φέρνει ανηθικότητα, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : «Η προσευχή απαγορεύει την ανηθικότητα και το κακό ». Το Sunnah δείχνει την αγνότητα του ιδιοκτήτη του και την υπομονή του σε σχέση με την ατυχία και την εμφάνιση ενός καλού ονόματος για αυτόν, γιατί ο Παντοδύναμος είπε : « Είχατε μια καλή ισορροπία στον Αγγελιοφόρο του Θεού ». Και συμπόνια για τη δημιουργία του Παντοδύναμου Θεού, και ότι τιμά τα παιδιά του και εκείνους κάτω από το χέρι Του, και είναι ευγενικός σε αυτά, πάνω από ό, τι πρέπει και πρέπει στα τρόφιμα και τα ρούχα, και αγωνίζεται στις υποθέσεις των φίλων του, έτσι ώστε του κληροδότησε προς τιμήν . Και ο εθελοντισμός απαιτεί την τελειότητα της ανδρικότητας και την εξάλειψη των ανησυχιών ….

…Όσο για τα τρόφιμα : είναι τόσο όξινο που δεν μπορεί να το φάει, τότε είναι μια ασθένεια ή πόνος που δεν μπορεί να φάει . Η λήψη ξινή τροφή από ένα άτομο υποδηλώνει ότι άκουσε άσχημα λόγια, και αν βλέπει σαν να το παίρνει και να το ταΐζει σε κάποιον άλλο, τότε ακούει αυτό το εστιατόριο σαν αυτόν, και αν χτύπησε τη θλίψη ή την ασθένεια . Και αν είδε ότι ήταν υπομονετικός με το να το φάει και να δοξάσει τον Θεό Παντοδύναμο γι ‘αυτόν, θα κερδίσει ανακούφιση ….

…Η καμήλα : μια γυναίκα, ένα χρόνο, ένα δέντρο, ένα πλοίο, ένας φοίνικας ή ένας κόμβος των κόμβων του κόσμου . Όποιος το κατέχει ή οδηγά θα παντρευτεί εάν είναι άγαμος, ή ταξιδεύει εάν ταξιδεύει, ή αλλιώς κατέχει ένα σπίτι ή γη ή ένα κέρδος ή μια συλλογή . Το άρμεγμα του επωφελήθηκε από ό, τι απαιτούσε από αυτό και επωφελήθηκε από αυτό που αποδείχθηκε από αυτό, εκτός αν το ρουφάει, τότε θα είχε ταπείνωση . Όσο για τους νομάδες, αγκαλιές, θόλους και μουφάφα : όλα αυτά είναι γυναίκες, επειδή έχουν τυφλωθεί και εγκατασταθεί, και όποιος βλέπει μια άγνωστη καμήλα να αποδίδει γάλα στο τζαμί, στην αποκατάσταση ή στις φυτεύσεις, είναι μια γόνιμη χρονιά, εκτός εάν οι άνθρωποι βρίσκονται σε πολιορκία, φόβο, καταστολή ή αίρεση, τότε αυτό αφαιρείται λόγω της εμφάνισης του ενστίκτου, επειδή το γάλα καμήλας είναι κοινό και σουντά . Η αραβική καμήλα που αποδίδεται σε μια γυναίκα είναι η αξιότιμη αραβική γυναίκα . Λέγεται ότι το κρέας καμήλας μαγειρεύτηκε ως επιτρεπόμενη διατροφή, και ειπώθηκε ότι ήταν εκπλήρωση ενός όρκου για τον Παντοδύναμο λέγοντας : « Όλα τα τρόφιμα ήταν μια λύση για τα παιδιά του Ισραήλ εκτός από αυτό που απαγόρευσε να είναι το Ισραήλ ». Λέγεται ότι είναι κρέας καρότου . Και η καμήλα για εκείνον που την οδηγεί είναι δίκαιη γυναίκα . Και η αποσύνθεση της καμήλας ταξιδεύει με δικαιοσύνη . Και το ανίσχυρο ταξίδι στο οποίο φοβάται να κόψει το δρόμο . Και ειπώθηκε ότι το άγγιγμα της φατρίας και κάθε μικρού παιδιού ήταν λυπημένο και απασχολημένο . Αφηγήθηκε για την εξουσία του Ibn Sirin ότι ρωτήθηκε για έναν άνδρα που είδε μια καμήλα και είπε : Θα παντρευτεί . Ένας άλλος τον ρώτησε για έναν άντρα που είδε σαν να οδηγούσε μια καμήλα και είπε : Η τάξη και η υπακοή μιας γυναίκας ….

…Al-Baker : Ο ιδιοκτήτης των λέξεων και των ταραχών στην επιβίωσή του, και κάθε εργασία που αγγίζει τη φωτιά είναι συζήτηση και διαμάχη . Και ειπώθηκε ότι ο αρτοποιός Σουλτάνος ​​Άδελ, όποιος είδε στο όνειρό του ότι ήταν αρτοποιός, ήταν ευλογημένος με καλοσύνη, γονιμότητα και πλούτο, αν έβλεπε σαν να ψήνει απόστροφο, θα έχει καλή ζωή και έδειξε στους ανθρώπους έναν τρόπο με τον οποίο ωφελούνται από τον πλούτο και τον πλούτο . Εάν βλέπει σαν να αγόρασε ψωμί από έναν φούρνο χωρίς να δει την τιμή, τότε πάσχει από μια καλή ζωή στην ευχαρίστηση και μια δωρεά δεδομένη . Αν βλέπει σαν να φτιάχνει μια τιμή από αυτόν, τότε μιλάει για ανάγκη . Και όποιος βλέπει τον εαυτό του ως αρτοποιό που ψήνει και πουλάει ψωμί σε κοινούς ανθρώπους με σπασμένα dirham, τότε φέρνει τους ανθρώπους σε διαφθορά, και ο αρτοποιός και αν οι άνθρωποι λένε ότι είναι μια δίκαιη αρχή, τότε έχει κακή ηθική, γιατί η φωτιά είναι η προέλευση του έργου του, και η φωτιά είναι μια κακόβουλη δύναμη, και ανάβει με καυσόξυλα . Όσο για το ψωμί : δείχνει τη γνώση και το Ισλάμ, γιατί είναι ο πυλώνας της θρησκείας, το θεμέλιο της ψυχής και η ζωή της ψυχής . Ίσως δείχνει τη ζωή και τα χρήματα που περιέχουν τη δύναμη της ψυχής, και ίσως το καρβέλι δείχνει το Βιβλίο, τη Σουντά και τον κόμβο των χρημάτων για τη μοίρα των ανθρώπων, και ίσως το καρβέλι δείχνει τη μητέρα που τρέφει και τρέφει, και γυναίκα με την οποία είναι η καλοσύνη της θρησκείας και η διατήρηση μιας . Και καθαρό από αυτό δείχνει καθαρή ζωή, καθαρή γνώση, και μια όμορφη λευκή γυναίκα . Το κουτσομπολιό του είναι εναντίον αυτού, οπότε όποιος το βλέπει σαν να χωρίζει ψωμί μεταξύ των ανθρώπων ή των αδύναμων, εάν είναι μαθητής της γνώσης, τότε θα πάρει από τη γνώση αυτό που χρειάζεται . Και αν ήταν κήρυκας, αυτά ήταν το κήρυγμα και οι εντολές του, εκτός από το ότι οι άνθρωποι που τον πήραν η φιλανθρωπία του ή δεν χρειάζονταν αυτό που είχε, τότε είναι χάρη για αυτούς και καλές πράξεις που λαμβάνει για χάρη τους, και στο ότι είναι πιο τυχεροί γιατί το πάνω χέρι είναι καλύτερο από το κάτω χέρι και η φιλανθρωπία είναι η πιο βρώμικη από τους ανθρώπους . Όσο για όποιον βλέπει ένα νεκρό άτομο που του έδωσε ψωμί, είναι χρήματα ή τα προς το ζην που του έρχονται από το χέρι κάποιου άλλου, και από ένα μέρος που δεν έφυγε, και για όποιον βλέπει το ψωμί πάνω από τα σύννεφα , ή στις στέγες, ή στις κορυφές των φοινίκων, τότε βράζει, καθώς και άλλες ποικιλίες και τρόφιμα. Η γη καταπατείται από τα πόδια, γιατί είναι μια μεγάλη ευημερία που κληροδοτεί το πένθος και τη χαρά . Όσο για όποιον είδε ένα νεκρό άτομο που πήρε ένα καρβέλι για αυτόν ή τον είδε να πέφτει από αυτόν στη φωτιά ή στο ύπαιθρο ή σε πίσσα, τότε κοιτάξτε την κατάστασή του, αν ήταν ήρωας ή που ήταν στην εποχή της αίρεσης στο οποίο καλούν οι άνθρωποι, και μια ενόχληση στην οποία οι άνθρωποι διψούν, επειδή το καρβέλι χάνει τη θρησκεία του ή τον καταστρέφει . Και αν δεν υπήρχε κανένα από αυτά, και δεν υπήρχε καμία ένδειξη στο όραμα, και είχε μια άρρωστη γυναίκα που χάθηκε . Και αν ήταν αδύναμο στο χρέος, είναι κατεστραμμένο . Όποιος φοράει ψωμί, θα παντρευτεί μια γυναίκα που απαγορεύεται ….

…Το αγρόκτημα : δηλώνει τη γυναίκα, επειδή οργώνει, σπέρνει, αρδεύεται, κουβαλάει, γεννά και θηλάζει μέχρι τη συγκομιδή . Και το φυτό διανέμεται με τη γη, οπότε θα του δώσει το γιο του ή τα χρήματά του, και ίσως υποδηλώνει την αγορά, και τα προς το ζην, τα κέρδη και τα οφέλη του είναι τόσο άφθονα στα φυτικά κέρδη, τις ανάγκες, τα κέρδη και τις απώλειές του, και δείχνει το πεδίο του πολέμου και τη συγκομιδή της ακίδας που συλλέγεται με το σπαθί . Και ίσως ο κόσμος και οι πράξεις του υποδεικνύονταν από την ομάδα ανθρώπων, τους νέους και τους ηλικιωμένους τους, τους σεΐχηδες και τους ηλικιωμένους τους, επειδή δημιουργήθηκαν από τη γη, και κατάρασαν και μεγάλωσαν σαν φυτό, όπως είπε ο Παντοδύναμος : « Από τον Θεό, βλάστησες από τη γη ένα φυτό . ~ Οι αιχμές σε αυτήν την πτυχή μπορεί να υποδηλώνουν τα χρόνια, τους μήνες και τις ημέρες του κόσμου, και ο Γιουσέφ αλ-Σιντίκ, ειρήνη σε αυτόν, τα ερμήνευσε σε χρόνια, και μπορεί να αναφέρεται στον παγκόσμιο πλούτο, καταστήματα και χώρους υγειονομικής ταφής, για να συλλέξει μια ακίδα. με πολλή αγάπη . Ίσως ο αγρότης να υποδεικνύει κάθε μέρος όπου οργώνει για το μέλλον, δουλεύοντας για την ανταμοιβή και την ανταμοιβή, όπως τζαμιά, δεσμούς, ξυρίζοντας τη μνήμη και τα μέρη της ελεημοσύνης, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Όποιος θέλει το τέλος, θα οργώσουμε περισσότερα γι ‘αυτόν , και όποιος το οργώνει από τον κόσμο . ~ Όποιος οργώνει σε αυτόν τον κόσμο μια φάρμα, παντρεύεται τη γυναίκα του . Αν μεγαλώσει, η γυναίκα του θα το αντέξει . Αν ήταν άγαμος, παντρεύτηκε . Διαφορετικά, η αγορά του θα κινηθεί και τα κέρδη του θα αυξηθούν, και ίσως ο προκάτοχός του και οι ομάδες του . Διαφορετικά, σχηματίστηκε στις μάχες, το συγκέντρωσε αν ήταν η πρόθεσή του . Όποιος βλέπει τη συγκομιδή των καλλιεργειών : Αν αυτό ήταν σε μια χώρα στην οποία υπήρχε πόλεμος ή η θέση του εκτελεστή και οι μάχες, οι άνθρωποι χάθηκαν σε αυτό με το σπαθί, όπως συμβαίνει με αυτό που συλλέγεται σε ένα όνειρο με δρεπάνι . Και αν αυτό ήταν σε μια χώρα όπου δεν υπάρχει πόλεμος και αυτό δεν είναι γνωστό σε αυτό, και η συγκομιδή από αυτό ήταν στο Μεγάλο Τζαμί ή ανάμεσα στα καταστήματα ή ανάμεσα στις στέγες του ρόλου, τότε είναι το σπαθί του Θεού με η πανούκλα ή η πανούκλα . Και αν αυτό ήταν σε μια από τις αγορές, τα οφέλη των ανθρώπων της αυξήθηκαν και η ευτυχία μετατράπηκε ανάμεσά τους με τα κέρδη . Και αν αυτό ήταν σε ένα τζαμί ή ένα τζαμί καλής, και οι άνθρωποι ήταν αυτοί που πήραν τη συγκομιδή από μόνες τους χωρίς να δουν ένα άγνωστο συγκομιδή για αυτούς, τότε είναι μισθοί και καλές πράξεις που επιτυγχάνονται από όλους όσους θερίστηκαν . Όσο για να δούμε τη συγκομιδή σε δύο στρέμματα όργωμα, αν αυτό ήταν μετά την ολοκλήρωση της σποράς και μπαχαρικό, τότε ισχύει σε αυτήν . Και αν ήταν πριν από την ολοκλήρωσή του, τότε είναι πανδημία στη γεωργία ή υποκρισία στα τρόφιμα ….

…Σε ένα όνειρο, είναι ένας δύσκολος άνθρωπος, που συγκεντρώνει πάρα πολλά χρήματα . Και η βελανιδιά υποδηλώνει έναν πλούσιο, επειδή η βελανιδιά είναι άφθονη σε τρόφιμα . Δείχνει επίσης έναν μεγάλο Σεΐχη για το μεγαλείο του . Ή δείχνει πολύ καιρό επειδή γερνά και πολλά χρόνια περνούν από αυτό . Και υποδηλώστε τη δουλεία λόγω των αγκαθιών σε αυτό . Και βελανίδι και τέρας ή ταξίδια . Και ίσως η δρυς σηματοδότησε σοδομία . Και ο Shah Ballout δείχνει τους νέγρους ….

…Είναι σε ένα όνειρο σε διάφορα πρόσωπα, καθώς το άσπρο ψωμί δείχνει καλή διαβίωση και ευημερία . Και το μαύρο ψωμί υποδηλώνει αγωνία στη ζωή, και ειπώθηκε : Κάθε καρβέλι δηλώνει ένα συμβόλαιο χρημάτων, το οποίο είναι είτε χίλια, εκατό, ή δέκα ανάλογα με την κατάσταση του παρατηρητή και τι είναι κατάλληλο για αυτόν . Και το πικρό ψωμί είναι ένα πικρό ψωμί . Το γλυκό ψωμί είναι πιο ακριβό αν είναι σαν μέλι ή ζάχαρη . Και όποιος τρώει ψωμί με περιττώματα, τρώει μέλι με το κερί του . Το καλύτερο ψωμί είναι ο ώριμος φούρνος . Είναι ενδεικτικό του Ισλάμ, επειδή είναι ο πυλώνας της θρησκείας, η δύναμη της ψυχής και η ζωή της ψυχής, και μπορεί να αναφέρεται στη ζωή, και στα χρήματα που είναι η δύναμη της ψυχής . Το καρβέλι μπορεί να υποδηλώνει επίπληξη και το ζήτημα, και ίσως η μητέρα νταντά με την οποία είναι ο Σαλαντίν και η διατήρηση της γυναίκας, και το ψωμί που καθαρίζεται από αυτό δείχνει καθαρή ζωή, καθαρή γνώση και την όμορφη λευκή γυναίκα . Όποιος βλέπει ότι διαχωρίζει το ψωμί μεταξύ ανθρώπων ή αδύναμων και είναι μαθητής της γνώσης, τότε θα αποκτήσει από τη γνώση αυτό που χρειάζεται, και αν είναι κήρυκας, αυτά είναι το κήρυγμα και οι εντολές του, εκτός εάν οι άνθρωποι που πήραν τη φιλανθρωπία του από αυτόν είναι πάνω του, και η φιλανθρωπία είναι η βρωμιά των ανθρώπων . Και όποιος βλέπει έναν νεκρό, του δίνει ψωμί, γιατί είναι χρήμα ή διαβίωση που του έρχεται από το χέρι κάποιου άλλου . Και όποιος βλέπει ψωμί στα σύννεφα, στις στέγες, ή στις κορυφές των φοινίκων, τότε βράζει, και όλες οι πωλήσεις και τα τρόφιμα . Εάν θεωρείται σαν να ποδοπατείται στο έδαφος, τότε είναι μια μεγάλη ευημερία που οδηγεί σε αθλιότητα . Όποιος δει ένα νεκρό άτομο παίρνει ένα καρβέλι ψωμί για αυτόν, ή τον βλέπει να πέφτει από αυτό σε φωτιά, ή στο ύπαιθρο, ή σε πίσσα, και είναι αδρανής, τότε είναι αίρεση στην οποία καλείται και έναν πειρασμό στον οποίο πέφτουν οι άνθρωποι, οπότε το καρβέλι είναι το χρέος του, και αν είχε μια άρρωστη γυναίκα, χάθηκε, και αν ήταν αδύναμη στο χρέος, είναι κατεστραμμένη . Και όποιος βλέπει ότι ψήνει ψωμί τότε προσπαθεί να ζητήσει σύνταξη για να ζητήσει μόνιμη παροχή. Εάν το ψωμί φτάσει γρήγορα σε κατάσταση και παίρνει χρήματα στο χέρι του . Και το ρητό σας είναι ένα καρβέλι γονιμότητας, ευλογίας και διαβίωσης, και άλλοι το έχουν ζητήσει . Και αν είδε πολλά ψωμιά χωρίς να τα φάει, θα βρει τους αδελφούς μας . Εάν έχει μια φραντζόλα κριθαριού, τότε είναι μια κακή μέση διαβίωσης, και αν δει μια φλοιώδη φραντζόλα, αραιώνει τα προς το ζην, και αν του δοθεί ένα κομμάτι ψωμί και το τρώει, αυτό δείχνει ότι η ζωή του είναι έξω και η ζωή του έχει λήξει. Εάν παίρνει ένα αλίευμα, τότε ένας άντρας είναι άπληστος . Και ο Largif για ανύπαντρη γυναίκα . Ένα καθαρό, ώριμο καρβέλι του Σουλτάνου είναι η δικαιοσύνη και η δικαιοσύνη του, και ο κατασκευαστής έχει συμβουλές για να το κάνει . Το ψωμί καλαμποκιού και τα ρεβίθια είναι σφιχτά και ακριβά . Και αν είδε ψωμί στα σκουπίδια, είναι φθηνό . Και ένα μεγάλο καρβέλι είναι ένα ευρύ ψωμί και μια μεγάλη διάρκεια ζωής . Και το ψωμί δείχνει ξέγνοιαστο εξαφανισμένο . Και το ψωμί κριθαριού για όσους δεν έχουν τη συνήθεια να το τρώνε είναι στενό και ακριβό, γιατί τρώγεται σε υψηλές τιμές . Και το ζεστό ψωμί είναι υποκρισία και η επιβίωση σε αυτήν την υποψία, επειδή η φωτιά παραμένει σε αυτό . Και όποιος βλέπει ένα καρβέλι κρέμεται στο μέτωπό του, αυτή είναι η φτώχεια και η ανάγκη του . Και το ψωμί που καλύπτεται με ρούχα είναι πολλά χρήματα, τα οποία δεν ωφελούν τον ιδιοκτήτη και δεν πληρώνουν zakat . Το ψωμί Bagel είναι στενό στην πανσιόν για φαγητό γιατί ψήνεται μόνο από τους άπορους . Και όποιος βλέπει σαν να τρώει ψωμί χωρίς φαγητό, θα αρρωστήσει μόνος του και θα πεθάνει μόνος του . Και το ψωμί που δεν είναι μαγειρεμένο δείχνει υψηλό πυρετό . Και το ομιλητικό ψωμί για τους φτωχούς είναι άρρωστος και έχασε αυτό που περίμεναν : Είπε : Δηλώνει το αγόρι . Η κατανάλωση αφράτου ψωμιού είναι ένα προς το ζην, και ειπώθηκε : Η λιχουδιά του ψωμιού είναι βραχύβια ή λίγο κέρδος . Και όποιος βλέπει ότι έχει δύο μάρκες στο χέρι του, τρώει από αυτό και από αυτό, τότε ενώνει τις δύο αδελφές . Και το καρβέλι κέρδισε πολλά . Τα κέικ και τα παξιμάδια είναι υγιή για το σώμα . Το σάπιο ψωμί είναι φθηνότερο και αν έχει φτερά, βράζει . Και σπασμένο ψωμί, γονιμότητα, πλάτος και ένα ευχάριστο κέρδος . Και καρβέλι της συζύγου ή του γιου του ή για ένα ολόκληρο ή ντιρχάμ . Και το ξηρό μέρος του ψωμιού δείχνει την ανάγκη ως έμβρυο . Το κέικ είναι ένα ταξίδι και η είσοδος του σε κάποιον που δεν μπορεί να το φάει αποτελεί ένδειξη ανησυχίας, πικρής και αγωνίας . Και η τρυφερότητα είναι ένα ταξίδι, και μπορεί να δείχνει την ευκολία του σκληρού, και η απαλότητα του είναι δόξα, και όλα είναι κακά . Και το σάπιο ψωμί είναι διαφθορά στη θρησκεία, αποστασία από το Ισλάμ και διαφθορά της κατάστασης της γυναίκας . Τα διάφορα θραύσματα δείχνουν κέρδη από φιλανθρωπία ή υποκρισία . Και ο πολτός ψωμιού είναι χρήσιμη γνώση και ειλικρίνεια στην ομιλία και τη δράση . Οι φλούδες είναι υποκρισία, κολακεία και υποκρισία ….

…Τα οστά ενός ατόμου : είναι ενδεικτικά του πλούτου του, που έχει το ανάστημά του και πάνω στο οποίο είναι το βάπτισμά του, όπως θηρία, σκλάβοι, αγελάδες, καμήλες, πρόβατα, κατοικίες, δέντρα και όλα όσα συνεργάζεται . Και το οστό του οστού είναι το απόθεμα, και ο λαιμός του σκλάβου και του ζώου και του σπιτιού . Ίσως ο εγκέφαλος έδειξε τα θαμμένα χρήματα, και ίσως το αγόρι και ο γιος του αγοριού . Τα οστά μπορεί να υποδηλώνουν σε αυτόν που δεν έχει χρήματα για τη θρησκεία και το καταστατικό στο οποίο είναι ισχυρός και πάνω στο οποίο βαπτίζει, και αυτά είναι τα πιο επικίνδυνα θέματα για αυτόν και η εγκυρότητα των πράξεών του κρυφά . Όποιος έχει ισχυρότερα οστά και αυξημένη υγεία, θα έχει καλά στοιχεία που να δείχνουν την αξία του και να αυξήσει τον ύπνο του . Όσον αφορά την ανθρώπινη σάρκα : δείχνει το όφελος του χρήματος, όπως το κέρδος και την απόδοση, γιατί με τα τρόφιμα αυξάνεται και μειώνεται . Τα κόκαλα είναι η πρωτεύουσα, οπότε όποιος αυξάνει το κρέας του, οι αποδόσεις, τα κέρδη και τα οφέλη του θα αυξηθούν, το έργο του θα δαπανηθεί και η γονιμότητά του θα αυξηθεί . Και όποιος έχει λιγότερο κρέας είναι εναντίον αυτού . Και το κρέας των εργατών του Θεού Παντοδύναμος . Και οι άνθρωποι του ασκητισμού είναι τα τροχόσπιτα και οι εθελοντές τους, οπότε όποιος βλέπει τη σάρκα του από αυτούς, το έργο του αυξάνεται και η εφημερίδα του είναι γεμάτη, και όποιος έχει λιγότερη σάρκα από αυτούς, η θρησκεία του μειώνεται και το έργο του μειώνεται, εκτός από αυτό με την αύξηση του εκεί είναι ένας άλλος μάρτυρας που ζητά την κλίση σε αυτόν τον κόσμο, και με σπατάλη αποδεικτικών στοιχείων για την εγκατάλειψη και τη διακοπή, αυτό είναι το πρώτο . Και τα κόκαλα των ανθρώπων του Επόμενου είναι η εργασία τους ….

…Εάν βλέπει πολλά τρόφιμα στο στόμα του και υπάρχει ικανότητα να το διπλώσει, οι υποθέσεις του είναι μπερδεμένες και τα οράματά του δείχνουν ότι η ποσότητα αυτού του φαγητού στο οποίο έχει περάσει έχει φύγει από τη ζωή του και παραμένει το ίδιο ζωή όπως υπάρχει στο στόμα του ….

…Ο άνεμος, το όραμά του σε ένα όνειρο δείχνει την εξουσία στον εαυτό του για τη δύναμη και την εξουσία του πάνω από τα πλάσματα που βρίσκονται παρακάτω . Και ίσως ο άνεμος έδειχνε την ιδιοκτησία του Σουλτάνου και των στρατιωτών του, των εντολών του και των περιστατικών των στρατιωτών του και των βοηθών του . Ο άνεμος ήταν ο υπηρέτης του Σολομώντα, ειρήνη σε αυτόν . Ίσως να υποδεικνύει βασανιστήρια και παράσιτα με την έντασή του όταν ταραχώθηκε, ειδικά αν ήταν σφήκα, επειδή ήταν ο άνεμος που χάθηκε μαζί του, και επειδή ήταν ένας άνεμος που δεν επικονιάστηκε . Και ίσως ο άνεμος δείχνει τη γονιμότητα και τη διαβίωση, τη νίκη και τη νίκη, ειδικά αν είναι από τους ανέμους που είναι πλούσιοι λόγω της καλοσύνης του φυτού, που είναι νεολαία και Άραβες, και ονομάζεται αποδοχή των νέων επειδή είναι απέναντι από τη σφήκα . Ο άνεμος μπορεί να υποδηλώνει ασθένεια και ασθένεια σε ανθρώπους, όπως κρυολογήματα και πονοκεφάλους . Έτσι, όποιος βλέπει μια άνεμος που φέρνει και το μεταφέρει, χωρίς την ευσέβεια, φόβο, το σκοτάδι, ή ομίχλη, τότε έχει τους ανθρώπους, αν αυτός είναι ένας από εκείνους που βρίσκονται σε αυτό, ή όποιος ελπίζει για αυτόν . Και αν εγερθεί . Ο άνεμος πήγε μαζί του, φοβισμένος, τρομακτικό, περιπλανώμενος άγχος, ή είχε σκοτάδι, σκόνη και αναστάτωση, αν βρισκόταν σε ένα πλοίο που ναυάγησε, και αν αντιμετώπιζε προβλήματα, αυξανόταν, διαφορετικά θα είχε καταστροφές και ατυχήματα, ή οι εντολές του Σουλτάνου ή του κυβερνήτη βγήκαν μαζί του . Εάν βλέπει τον άνεμο να επικονιάζει το δέντρο και να καταστρέφει τον τοίχο και να πετάει ανθρώπους, ζώα ή τρόφιμα, τότε είναι μια μεγάλη ταλαιπωρία μεταξύ των ανθρώπων, όπως πανούκλα, σπαθί, καταστολή, επιδρομή, αιχμαλωσία ή δηλητηριώδης άνεμος . Και ο άνεμος με βροντή είναι άδικη δύναμη με δύναμη . Όποιος μετέφερε τον άνεμο από τόπο σε τόπο χτύπησε τη Σουλτάνα, ή ταξίδεψε από την οποία δεν θα επέστρεφε . Ο μαλακός, καθαρός άνεμος είναι καλός και ευλογημένος, και ο θυελλώδης άνεμος είναι η καταπίεση του Σουλτάνου, και ο άνεμος με τη σκόνη είναι ένδειξη πολέμου . Και ο άνεμος είναι μια καλή είδηση ​​από τον Παντοδύναμο Θεό . Ο άνεμος μπορεί να είναι μια ευλογία από εκείνο το μέρος, και αν υπάρχει ένα τρεμόπαιγμα σε αυτό, τότε είναι βασανισμός και σοβαρότητα . Εάν ένας Σουλτάνος ​​βλέπει ότι θα παλέψει σε μάχη ενώ ο άνεμος προχωράει, τότε θα κερδίσει . Αν τον συναντήσει ο άνεμος, θα τραυματιστεί . Αν βλέπει ότι ένας θυελλώδης άνεμος φυσάει σε ένα μέρος, τότε ο λαός του παίρνει φόβο και αγωνία ανάλογα με τη δύναμη του ανέμου και το ύψος του. Εάν τα δέντρα ξεριζωθούν, ο βασιλιάς θα είναι θυμωμένος με τους άντρες αυτής της περιοχής και θα τους καταστρέψει . Και ο άνεμος της παιδικής ηλικίας είναι έλεος . Και αν δει έναν ισχυρό άνεμο να φυσάει είναι ατυχία, και αν δει έναν άνεμο να ξεριζώνει φοίνικες, τότε οι άντρες αυτής της γης σκοτώνονται από τον βασιλιά . Ο άνεμος του Νότου δείχνει την εμφάνιση της καταστροφής, ασθένειας ή θανάτου σε αυτή τη θέση, και αυτό ειπώθηκε : Είναι βροχής και τροφή, και αν βλέπει ο άνεμος φυσάει ήσυχα, αυτό δείχνει την έγκριση ενός κακοί άνθρωποι που δεν έχουν γνώμη . Και οι καλοί άνεμοι, εάν φυσούν από μια γνωστή κατεύθυνση, είναι ενδεικτικοί για καλά νέα και έλεος . Και ο άνεμος δείχνει τη ζήτηση για ανάγκες . Και ο αέρας της Σαμπά είναι νίκη και ο άνεμος της σφήκας απογοητεύεται . Ίσως η παιδική ηλικία να υποδηλώνει την ανακούφιση από τις ανησυχίες και τις θλίψεις και τη θεραπεία ασθενειών . Και ίσως η καλοσύνη είναι ένα σημάδι κερδοφόρου ταξιδιού . Εάν βλέπει έναν κόκκινο άνεμο σε ένα όνειρο, δείχνει ανυπακοή στους γονείς ….

…Τα μήλα σε ένα όνειρο υποδηλώνουν παιδιά, και όμορφα πρόσωπα, και μήλα όσο και αυτός που τον βλέπει, αν είναι κυβερνήτης, τότε τα μήλα είναι ιδιοκτησία του, και αν είναι έμπορος, τότε τα μήλα είναι το εμπόριο του και αν είναι άροτρο, τότε τα μήλα είναι δικά του . Είπε : Τα γλυκά μήλα είναι διατροφικά τρόφιμα και απαγορεύονται τα ξινά μήλα . Ο Σουλτάνος ​​έριξε ένα μήλο που είναι ο αγγελιοφόρος της ελπίδας και το κατήγγειλε . Και η μηλιά είναι ένας πιστός άνθρωπος που είναι κοντά στους ανθρώπους, οπότε όποιος βλέπει ότι φυτεύει μια μηλιά μεγαλώνει ένα ορφανό . Και όποιος είδε ότι έτρωγε ένα μήλο, θα είχε ό, τι δεν βλέπουν οι άνθρωποι, και αν το πήρε, θα έπαιρνε χρήματα από έναν έντιμο άνθρωπο με καλό έπαινο . Τα μήλα αριθμούνται για λίγα dirham . Εάν μύριζε ένα μήλο σε ένα τζαμί, τότε θα παντρευόταν, και αν μια γυναίκα μύριζε ένα μήλο σε μια συγκέντρωση πανηγυρισμών τότε έγινε γνωστός και αν το έφαγε σε μια γνωστή τοποθεσία, θα γέννησε καλός γιος . Και το δάγκωμα των μήλων Nawal είναι καλό και κέρδος και κέρδος . Τα μήλα αντιπροσωπεύονται από φίλους και αδέλφια, και ειπώθηκε : Όποιος βλέπει ότι τρώει μήλα, τότε εμφανίζεται ένας εχθρός . Και ένα ξινό μήλο είναι ένα σημάδι απόσπασης της προσοχής, της βλάβης και της φρίκης . Και η μηλιά δείχνει πανικό ….

…Τα λάκκα : ένα σημάδι της εξαπάτησης, της εξαπάτησης, των διχτυών, του ρόλου των μοιχείων, των φυλακών, των περιορισμών, των παρατηρητηρίων και των παρόμοιων, και η προέλευση αυτού είναι αυτό που σκάβεται για το κυνήγι του τοκογλύφου εάν πέσουν σε αυτά, και θαμμένος μπορεί να υποδεικνύει μια έγκυο, έγκυο μητέρα, τη νταντά, επειδή η τροφή του παιδιού στη μήτρα της μητέρας του συσσωρεύεται σαν τροφή στον χώρο υγειονομικής ταφής. Συνοδεύεται από κάτι μετά από κάτι, μέχρι να είναι άδειο ή να διανέμεται με κάτι άλλο . Ίσως το άγνωστο να υποδηλώνει το εύρος των τροφίμων που έλαβαν χώρα κατά τη διάρκεια των ανασκαφών, επειδή ήταν ένα λάκκο, και όποιος είδε μια θαμμένη γη κατέρρευσε ή κατέρρευσε, εάν η μητέρα του ήταν άρρωστη, χάθηκε και εάν είχε έγκυος γυναίκα, θα σωθεί και θαφτεί ο τάφος της, επειδή ο τάφος της εγκύου είναι ανοιχτός, εκτός αν υπάρχει αυτό που επιβεβαιώνει το θάνατό της στο όραμα. Τότε θα την θάψει . Εάν κανένα από αυτά, δείτε . Αν είχε φαγητό σε αυτό ενώ ξύπνησε, το πούλησε και η βρωμιά και τα σκουπίδια που χύσατε σε αυτό ήταν η αντικατάστασή του και είναι η τιμή του . Και αν βλέπει το συγκεκριμένο φαγητό του ως σκουπίδια ή βρωμιά, η τιμή του είναι φτηνή και τα χρήματά του έχουν φύγει, και αν δεν έχει τρόφιμα σε αυτό και το βλέπει γεμάτο με βρωμιά ή βρωμιά, τότε το γεμίζει με φαγητό όταν επιτρέπεται . Και αν ήταν γεμάτη φαγητό, η γυναίκα της έμεινε έγκυος αν ήταν φτωχή ή η μητέρα του . Εάν ο χώρος υγειονομικής ταφής είναι άγνωστος σε ένα τζαμί ή τραπεζομάντιλο, ή πρέπει να έχει μια ομάδα ανθρώπων, και υπάρχει τροφή σε αυτό ενώ είναι ανεπαρκές, τότε η τιμή θα μειωθεί στην περιοχή στο βαθμό που λείπει ο χώρος υγειονομικής ταφής . Και αν ξεχειλίζει και ρέει και οι άνθρωποι χωρίζονται από αυτό και δεν το λείπουν, η τιμή είναι φθηνή και το φαγητό είναι άφθονο . Και αν είδε μια φωτιά που έπεσε στο φαγητό, ήταν στο φαγητό που περιείχε μια πολύ υψηλή τιμή, ή ένα ατύχημα από τον Σουλτάνο στην απεραντοσύνη, ή ακρίδες ή μια πέτρα στα στρέμματα . Εάν βλέπει ημερομηνίες ή ζάχαρη στο φαγητό της, τότε η τιμή αυξάνεται και το σεξ που έχει στο φαγητό είναι υπερβολικό, ανάλογα με την ποσότητα γλυκύτητας που περιέχει σε λίγα και πολλά . Αν είναι το μισό από το φαγητό της, τότε είναι στο μισό, διαφορετικά, για αυτό το ποσό . Όσο για όποιον πέσει σε χώρο υγειονομικής ταφής ή άγνωστο λάκκο, σύμφωνα με τα προαναφερθέντα, θεωρείται ότι θεωρείται πτώση σε πηγάδι ….

…Al-Wind : δηλώνει την εξουσία από μόνη της για τη δύναμη και την εξουσία της πάνω στα πλάσματα χωρίς αυτά, με όφελος και βλάβη . Ίσως να έδειχνε τον βασιλιά του Σουλτάνου, τους στρατιώτες του, τις εντολές του, τα ατυχήματά του, τους υπηρέτες του και τους βοηθούς του, και ήταν υπηρέτης του Σολομώντα, ειρήνη σε αυτόν . Ίσως να υποδηλώνει βασανιστήρια, παράσιτα και παράσιτα επειδή εμφανίστηκαν όταν μαινόταν, και τα πολλά δέντρα που έπεσαν και πνίγηκαν από πλοία σε αυτά, ειδικά αν ήταν σφήκα, και επειδή ήταν ο αέρας που χάθηκε, επέστρεψε μαζί του , και επειδή είναι ένας άνεμος που δεν επικονιάζει . Και ίσως ο άνεμος έδειχνε τη γονιμότητα, τα προς το ζην, τη νίκη, τη νίκη και τις καλές ειδήσεις, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος τους στέλνει μέσω των χεριών του ελέους Του και τα ανταλλακτικά πλοία που τρέχουν με την εντολή Του, λοιπόν, τι γίνεται αν προέρχονται από άνεμους γύρης, όταν επιστρέφουν από αυτά από την καλοσύνη των φυτών και των φρούτων, που είναι η παιδική ηλικία και αυτός, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη, είπε. : ~Κέρδισα τη νεολαία και χάθηκα . Επέστρεψε με το κέρατο .~ Και οι Άραβες αποκαλούν την αποδοχή της παιδικής ηλικίας επειδή αντιστοιχεί στη σφήκα, και αν η αποδοχή και η σφήκα δεν συνήχθησαν εκτός από το όνομά της, αυτό αρκεί . Ίσως ο άνεμος να υποδηλώνει ασθένειες και ασθένειες και να μαίνεται σε ανθρώπους, όπως κρυολογήματα και πονοκεφάλους, και μεταξύ αυτών είναι αυτό που λένε οι άνθρωποι ότι αυτός είναι ένας οργισμένος άνεμος, επειδή είναι μια ασθένεια που δημιουργήθηκε από τον Θεό Παντοδύναμο όταν ένας άνεμος φυσάει και αλλάζει αέρα ή χωρισμένο . Όποιος βλέπει έναν άνεμο που τον μεταφέρει και τον μεταφέρει χωρίς φόβο, φόβο, σκοτάδι ή ομίχλη, τότε κατέχει ανθρώπους αν είναι σκόπιμο να το κάνει αυτό, ή προχωράει πάνω τους και αστειεύονται την υπηρεσία του με δόξα, ή αυτός ταξιδεύει στη θάλασσα άθικτα εάν είναι από τους ανθρώπους αυτού ή που τον ελπίζει, ή η βιομηχανία του ξοδεύεται εάν ήταν αργή . Ή κάτω από αυτόν ένας άνεμος που τον κουβαλάει και τον μεγαλώνει, και παρέχει τροφή αν είναι φτωχός, και αν το σηκώσει και πάει μαζί του, τραβιέται μακριά και φοβάται και φοβερό άγχος . Ή είχε σκοτάδι, σκόνη, διαταραχές και αίσθηση, και αν ήταν σε ένα πλοίο, υπέστη ζημιές από αυτό, και αν ήταν σε μια ασθένεια αυξήθηκε από αυτό, αλλιώς θα πληγεί από σεισμούς και ατυχήματα, ή θα βγαίνετε μέσα του, ή η εντολή του σουλτάνου ή του κυβερνήτη τελειώνει σε αυτό που έφτασε σε ένα όνειρο . Αν κανένα από αυτά δεν επρόκειτο να χτυπηθεί από μια σκόνη σκόνη με ανέμους και ενοχλητικούς σεισμούς . Εάν βλέπει τον άνεμο σε αυτή την περίπτωση να ξεριζώνει τα δέντρα και να καταστρέφει τους τοίχους, ή να πετάει ανθρώπους, ζώα ή τρόφιμα, τότε είναι μια γενική ταλαιπωρία μεταξύ των ανθρώπων, είτε μάστιγας, σπαθί, καταστολή, επιδρομή, αιχμαλωσία, υπόθεση , μια αδικία και παρόμοια . Εάν ο γενικός άνεμος ήταν σιωπηλός ή ήταν από γύρους, τότε εάν οι άνθρωποι αθωωνόταν, στενοχωρούσαν, επιδημία, ή πολιορκούσαν έναν εχθρό, οι συνθήκες τους άλλαξαν, οι υποθέσεις τους μετακινήθηκαν και οι ανησυχίες τους απαλλάχθηκαν . Ο αέρας δηλητηρίου είναι ζεστές ασθένειες . Και ο άνεμος με κίτρινο είναι μια ασθένεια, και ο άνεμος με βροντή είναι άδικη δύναμη με δύναμη . Και όποιος μετέφερε τον άνεμο από το ένα μέρος στο άλλο, χτύπησε έναν κυβερνήτη ή ταξίδεψε ένα ταξίδι από το οποίο δεν επέστρεψε, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος είπε : « Ή ο άνεμος θα πέσει μαζί του σε ένα μέρος μακριά ». Η πτώση του ανέμου σε μια πόλη ή στρατό, και αν ήταν σε έναν πόλεμο, χάθηκαν, και ο μαλακός και καθαρός άνεμος είναι καλός και ευλογία, και ο θυελλώδης άνεμος είναι η καταπίεση του Σουλτάνου, και ο άνεμος με τη σκόνη είναι ένα σημάδι πολέμου ….

…Και όποιος βλέπει ότι τρώει κάτι που έχει λευκά από μαγειρεμένα τρόφιμα και άλλα, τότε είναι δόξα και χαρά ….

…Όσο για το χρηματοκιβώτιο, αποκτάται με τη διαβίωση, την καλοσύνη και το όφελος από το halal, επειδή είναι ένα από τα τρόφιμα των βασιλιάδων ….

…Ένα τραπέζι είναι μια ευλογία σε ένα όνειρο, μια απάντηση σε μια πρόσκληση και μια επιθυμία να ζήσει . Και δείξτε τη νίκη επί των εχθρών . Και το τραπέζι είναι ζωντανό για όποιον ήταν δικός του . Και ο πίνακας είναι ένας μεγάλος, δίκαιος άνθρωπος που είναι γενναιόδωρος, και αν δει πολλά ψωμιά και καλό φαγητό πάνω του, τότε αυτή είναι η αφθονία της αδελφοσύνης . Αν είδε ότι έτρωγε πολλά τρόφιμα, αυτό δείχνει τη μακροζωία του . Αν το τραπέζι ήταν ανυψωμένο, θα είχε τελειώσει η ζωή . Και ο μεγάλος αριθμός ηνιών στο τραπέζι δείχνει τον μεγάλο αριθμό παιδιών . Αν μαζευτούν δύο αντίπαλοι στο τραπέζι, αυτό δείχνει πόλεμο, ειδικά αν το φαγητό είναι ψητό κεφάλι ή μανιτάρι . Το τραπέζι είναι το πεδίο της συνάντησης και το γεύμα είναι ένα χτύπημα στα χέρια . Και ο πίνακας δείχνει τη θρησκεία . Και όποιος έχει μαζί του άντρες στο τραπέζι, θα αδελφοποιεί τους ανθρώπους με ευχαρίστηση ….