…Ποιες είναι οι πιο σημαντικές οδηγίες για εκείνους που ήθελαν να είναι εκφραστικοί; Βλέπω την επιθυμία να συμμετάσχω στις τάξεις των σχολιαστών από πολλά μέλη και μέλη, και αυτό με ικανοποίησε, και όπως παρατηρείτε, ανοίξαμε το δρόμο για τα μέλη να ανταποκριθούν στα οράματά σας και εκείνοι που θέλουν να συμμετάσχουν πρέπει να γράψουν εγώ στο ιδιωτικό ταχυδρομείο, ώστε να εξετάσουμε το αίτημά του, είτε είναι αποδεκτό είτε απορρίπτεται . Και συμβουλεύω όσους θέλουν να μάθουν με γνώση πρώτα και να εκφράσουν ένα όραμα. Μια επιστήμη που εξαρτάται πολύ από την εντύπωση του ατόμου του οράματος μέσω της καταβροχθίσεως των λέξεων του, και γνωρίζοντας μέσω αυτής την ουσία της προσωπικότητάς του, προκειμένου να φτάσει στο πραγματικό νόημα του οράματός του, πρόθυμος . Επομένως, ελπίζω ότι θα εξετάσετε τα λόγια του, να τον γνωρίσετε μέσω των συμβόλων του οράματός του και να μην βιαστείτε, και να αναρωτηθείτε πώς ο Ίμπι Σιρίν, μπορεί ο Θεός να τον ελέξει, διακρίνεται μεταξύ δύο ανθρώπων που είδαν ένα όραμα, Έτσι είπε για έναν από αυτούς κλέφτης, και είπε για τον άλλο ότι θα εκτελέσει το Χατζ; Η απάντηση είναι ότι τους είδε, και το χαρακτηριστικό ενός από αυτά ήταν καλό, οπότε του εξήγησε ότι έκανε το Χατζ, και το χαρακτηριστικό του άλλου ήταν διαφορετικό από αυτό, οπότε τον κατηγόρησε για κλοπή . Και εσύ, αδερφέ μου, η διέλευση, δεν βλέπεις αυτόν που γράφει το όραμα για σένα σε αυτό το φόρουμ, γι ‘αυτό να είσαι προσεκτικός και να μην περάσεις το όραμα, εκτός αν είναι σαφές σε εσάς οι λεπτομέρειες των ιδιοκτητών του, τις οποίες εγώ δεν ζήτησα αυθαίρετα, αλλά μάλλον μετά από μακρά εμπειρία και ταλαιπωρία, με τα οράματα και τους ιδιοκτήτες τους . Σκεφτείτε τις λέξεις, υπάρχει μια διαφορά μεταξύ των λέξεων του κόσμου και των άλλων, και υπάρχει μια διαφορά μεταξύ των λέξεων του μαθητή και του υπαλλήλου, του πρίγκιπα, των πλουσίων και των φτωχών, και κάθε μία από αυτές έχει μια έννοια ότι τον ταιριάζει όταν κάνετε την έκφραση, έτσι μπορείτε να το παρατηρήσετε και να το σκεφτείτε, Ω Θεέ, να σας φροντίσει ! Συνήθιζα να βλέπω και ακόμα να μην εκφράζω τα γραπτά οράματα, εκτός από το ότι η ζήτηση για την έκφραση αυτού του τύπου είναι υψηλή και η δυσκολία της ακοής μερικές φορές, αλλά είναι αδύνατο για πολλούς από τους ερωτητές. Με έκανε να αποχωρήσω από αυτόν τον περιορισμό και να εκφράσω τα γραπτά οράματα, αν και λέω και εξακολουθώ να λέω ότι η ακρίβεια σε αυτά είναι πολύ μικρότερη από τα οράματα που εκφράζουν την ακοή και αυτό είναι υψηλότερο βαθμό, ή πρόσωπο με πρόσωπο, και αυτό είναι ο υψηλότερος βαθμός . Και να γνωρίζετε ότι ο χρόνος κατά τον οποίο είδατε το όραμα είναι πολύ σημαντικός. Ποια είναι τα οράματα του χειμώνα, διαφορετικά από τα οράματα του καλοκαιριού ,,,, επειδή η πρώτη φωτιά είναι αξιέπαινη, και στη δεύτερη είναι κατακριτέα, οπότε μην παραιτηθείτε να μάθετε την ώρα του οράματος . Και η τελευταία από αυτές τις κατευθύνσεις, για τον αφηγητή, το όραμά του, είναι να γνωρίζει ότι το όραμα είναι μάζα και συχνά έχει ένα νόημα, οπότε μην το διαιρέσετε και θυμηθείτε ένα μέρος και αφήστε μέρη που μπορεί να πιστεύετε ότι δεν έχουν σημασία, ενώ είναι πολύ σημαντικό για όσους το εκφράζουν. Τα οράματα που δείχνουν το παρόν είναι συχνά η έκφρασή τους για αυτόν. Σχετίζεται με το οραματιστικό δώρο, οπότε αν έχετε μπερδευτεί για αυτό, και οι έννοιες των συμβόλων του είναι πολλές, και αυτό συμβαίνει πολύ, τότε δεν χρειάζεται να ρωτήσετε τον ιδιοκτήτη του για το θέμα που τον απασχολεί εκείνη τη στιγμή, καθώς μπορεί να ανοίξει τους ορίζοντες για να αποκρυπτογραφήσετε το όραμα, και ο ερωτών πρέπει να είναι αληθινός με τη διέλευση, και πόσα άτομα μου έχουν πει για τις συνθήκες του στην οποία ζει. Στην έκφραση του οράματός του, σώθηκε από οικονομική, οικογενειακή ή κρίση διαδικασίας, και αυτό συμβαίνει πολύ, και αυτό το πράγμα δεν προσβάλλεται κατά τη διέλευση, αλλά δείχνει την ειλικρίνειά του και την προθυμία του να υπηρετήσει τον ανακριτή, και ο αδερφός μου παρατηρεί ότι οι εκφραστές σήμερα είναι λιγότερο από εκείνους που εκφράζουν έμπνευση. Είναι αυτός που εκπληρώνει την αλήθεια στη γλώσσα του και ο ιδιοκτήτης του ονομάζεται έμπνευση, που κατάφεραν να βρουν το νόημα που καταλαμβάνει το μυαλό του ερωτητή εκείνη την εποχή, και δεν χρειάστηκε να ρωτήσουν τον ερωτητή, αλλά που είμαστε εμείς και αυτοί, και ο Θεός έχει έλεος σε ένα άτομο που γνώριζε τη μοίρα του ,,,,,…

…Ο ελέφαντας : Υπάρχει διαφωνία γι ‘αυτό, μερικοί από αυτούς είπαν ότι είναι ένας τεράστιος βασιλιάς, και μερικοί από αυτούς είπαν έναν καταραμένο άντρα επειδή είναι τέρας . Αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Είδα ότι ήμουν ελέφαντας . Ο Ibn Sirin είπε : Ο ελέφαντας δεν είναι ένα από τα μουσουλμανικά σκάφη, φοβάμαι ότι είστε ενάντια στο Ισλάμ . Και ειπώθηκε ότι είναι ένα διάσημο, σπουδαίο πράγμα που είναι άχρηστο, επειδή το κρέας του δεν τρώγεται ή αρμέγεται . Μερικοί από αυτούς είπαν : Όποιος είδε έναν ελέφαντα και δεν τον οδήγησε, θα δει μια μείωση στον εαυτό του και την απώλεια των χρημάτων του . Εάν τα γόνατά του επιτύχουν μια τεράστια και σπάνια κατοχή, και θα επικρατήσει εάν είναι κατάλληλος για εξουσία . Αν δεν ήταν σε φόρμα, συνάντησε έναν πόλεμο και δεν κέρδισε, γιατί ο αναβάτης του δεν είναι ποτέ σε μια πλοκή, οπότε δεν κερδίζει, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Δεν είδατε πώς έκανε στους συντρόφους του ελέφαντα , » Και ίσως σκοτώθηκε σε αυτό . Αν γονατίσει σε σέλα ενώ τον υπακούει, παντρεύεται την κόρη ενός τεράστιου, ξένου άνδρα . Αν ήταν έμπορος, το εμπόριο του θα ήταν υπέροχο . Αν την γονατίσει κατά τη διάρκεια της ημέρας, τότε χωρίζει τη γυναίκα του και τον κάνει να αρρωσταίνει εξαιτίας της . Όποιος βοσκώνει μια βιόλα τότε απογοητεύει τους Πέρσες βασιλιάδες, και οδηγούνται σύμφωνα με την υπακοή του . Αν δει ότι αρμέγει έναν ελέφαντα, τότε συνωμοτεί έναν τεράστιο βασιλιά και παίρνει επιτρεπόμενα χρήματα από αυτόν . Και ο ελέφαντας έκοψε τα χρήματα του βασιλιά . Είδε έναν ελέφαντα να σκοτώνεται στη χώρα του, γιατί ο βασιλιάς αυτής της πόλης, ή ένας άντρας του αρχηγού του, πεθαίνει . Και όποιος βλέπει ότι ο ελέφαντας τον απειλεί ή τον θέλει, τότε είναι άρρωστος, και αν βλέπει σαν να τον έχει ρίξει κάτω από αυτόν και πέσει πάνω του, αυτό υποδηλώνει το θάνατο του ατόμου της όρασης . Εάν δεν τον ρίξει κάτω από αυτόν, τότε θα μπουν σε προβλήματα και θα σωθεί . Έχει ειπωθεί ότι ο ελέφαντας είναι ο βασιλιάς της κόλασης . Όσο για τις γυναίκες, δεν είναι καλός οδηγός, ωστόσο το βλέπουν . Και ειπώθηκε ότι αυτός που είδε σαν να μιλούσε στον ελέφαντα θα λάβει πολλά καλά από τον βασιλιά . Αν είδε ότι τον ακολουθούσε ένας ελέφαντας που τρέχει, θα λάβει μια προετοιμασία από έναν βασιλιά . Και όποιος χτύπησε τον ελέφαντα με τον κορμό του, θα ήταν τυχερός . Και ειπώθηκε ότι το να βλέπεις τον ελέφαντα σε χώρες εκτός της Ινδίας, ήταν σοβαρό και τρομοκρατημένο . Και στη Νούβια, ένας βασιλιάς . Και οι ελέφαντες πολεμούν δύο βασιλιάδες . Ο ελέφαντας είναι πιο ενδεικτικός του ξένου σουλτάνου, και ίσως της μεγάλης γυναίκας και του μεγάλου πλοίου, και επίσης δείχνει την καταστροφή και τον κύκλο, όταν ήρθε σε εκείνους που έφεραν τον ελέφαντα στην Κάαμπα από τα πουλιά του Αμπάιλ και πέτρες από την πέτρα . Και ίσως υποδηλώνεται από το θάνατο . Και η οδήγηση υποδηλώνει το γάμο ενός ατόμου, ή την επιβίβαση σε πλοίο ή ένα φορτίο εάν ταξιδεύει . Διαφορετικά, θα κερδίσει δύναμη ή θα αποκτήσει τον έλεγχο ενός βασιλιά, εκτός και αν βρίσκεται σε πόλεμο, γιατί είναι ανάποδα και σκοτωμένος . Και όποιος δει τον ελέφαντα έξω από μια πόλη, και ο βασιλιάς του είναι άρρωστος, θα πεθάνει, διαφορετικά ταξιδεύει από αυτήν, ή είναι απομονωμένος από αυτό, ή ένα πλοίο ταξίδεψε σε αυτήν, εάν ήταν θαλάσσια πόλη, εκτός εάν υπάρχει επιδημία ή εκμηδένιση ή αγωνία, τότε απομακρύνεται από αυτούς από τον ελέφαντα που τους αφήνει ….

…Ποια είναι η γνώμη που υιοθετεί ο συγγραφέας σχετικά με αυτόν που επικαλείται και μετά έχει όραμα; Λόγω του μεγάλου αριθμού των ερωτηθέντων σχετικά με αυτά τα θέματα , ειδικά των κοριτσιών που προσεγγίζονται από προτείνοντες , και ζητούν από τον Θεό για χάρη τους και ζητούν από τον Θεό να τους δείξει ένα όραμα που τους βοηθά να γνωρίζουν εάν αυτός ο αιτών είναι καλός για αυτούς και ορισμένα από αυτούς μπορεί να κάνει τα οράματα που δημιουργούνται υπό αυτές τις συνθήκες η βάση για την αντιμετώπιση ή την αποδοχή Αυτό μνηστήρας !!! Και για όσους εκπλήσσονται με τις γυναικείες ενέργειες, προσθέτω σε αυτό και λέω ότι υπάρχουν μερικοί πατέρες που τον πλησιάζουν και απευθύνονται στην κόρη του, και μου γράφει και μετά ρωτάει, μετά την Ιστικάρχα, για όνειρα που είδε, και αυτοί μπορεί να είναι οράματα, ενώ είναι μπερδεμένος μπροστά της. Ξοδεύει το κήρυγμα ή ανταποκρίνεται στον μνηστήρα; Έχω αρκετές παύσεις εδώ. Ελπίζω να το μελετήσω και να το σκεφτώ για όποιον εμπίπτει στην προηγούμενη περιγραφή : 1 / Όποιος την προτείνει να του ταιριάζει, πρέπει να ακολουθήσει το μονοπάτι της γνώσης, όχι να ονειρευτεί !! 2 / Σε εκείνον που της παρουσίασε, απευθυνθείτε στην ερώτηση σχετικά με τη θρησκεία, τον χαρακτήρα και την πίστη του, και αυτό συνήθως γίνεται από τον κηδεμόνα, από έναν πατέρα, έναν αδελφό ή παρόμοιο, και μετά την ερώτηση παίρνει το μονοπάτι του Istikharah και δεν υπάρχει αντίρρηση για την επανάληψή του, και μετά από αυτό κοιτάζει τη γνώμη του κοριτσιού, και μετά το νόμιμο όραμα αποφασίζεται και αποφασίζεται η παραγγελία της, και έτσι η απόφασή της είναι ενημερωμένη και σοφή, και όχι για όνειρα ή οράματα . 3 / Παρατήρησα πολλές γυναίκες που μου έγραψαν, ειδικά τις γυναίκες, ότι δέχτηκαν υπερβολικά εκείνες που την υπέβαλαν νωρίς, και επικαλούνται παράλογες διαφωνίες, όπως : μελέτη, νεαρή ηλικία, κάπως γηρατειά της αρραβωνιαστικιάς, έλλειψη οικονομικά, απασχόληση ή γενεαλογία, και μερικά Αυτά τα κορίτσια αρνούνται χωρίς λόγο, αλλά επειδή δεν βρήκε κανέναν να την συμβουλεύει ή να την παροτρύνει να δεχτεί, και ο Αγγελιοφόρος, μπορεί να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, είπε για την παρθένα : και αυτή τα αυτιά είναι η σιωπή της … ως απόδειξη της σεμνότητας, ή της αδυναμίας να δηλώσει την έγκρισή της, έτσι όσοι γύρω της πιστεύουν ότι απορρίπτει. Αυτό με καλεί να πω ότι ο κηδεμόνας έχει μεγάλο καθήκον να διαχειριστεί τον γάμο και να τον υπογράψει, ή να τον εμποδίσει – αν θέλετε . 4 / Ο κηδεμόνας μιας γυναίκας ή ενός κοριτσιού δεν πρέπει να περιλαμβάνει όνειρα ή οράματα στη λήψη αποφάσεών του, είτε με ή χωρίς συγκατάθεση, και τα περισσότερα από τα όνειρα που εμφανίζονται και δημιουργούνται σε τέτοιες περιστάσεις είναι σαν τις απογοητεύσεις που προέρχονται από τη συζήτηση της ψυχής . 5 / Τα κορίτσια δεν πρέπει να εγκαταλείψουν την πρώτη τους ηλικία και να γνωρίζουν ότι όσο πιο γρήγορα είναι η ηλικία του γάμου, τόσο καλύτερα για αυτούς και με αγάπη, συντροφικότητα, συμβιβασμό και κατανόηση με τον άντρα, μπορεί να συζητήσει οποιοδήποτε θέμα. Για να μελετήσει, να ολοκληρώσει τις σπουδές της ή να δουλέψει …. κ.λπ. 6 / Η εμπειρία έδειξε ότι μια γυναίκα προτιμά τον γάμο, ή την εγκυμοσύνη και την τεκνοποίηση, περισσότερο από τη μελέτη ή την εργασία, και ως εκ τούτου δεν βλέπω έναν λόγο για τον οποίο ένα κορίτσι θα να καθυστερήσει το γάμο της με το πρόσχημα να ολοκληρώσει τις σπουδές της, και τι κάνει Αυτό που κάποιος θα υποβάλει αίτηση για αυτό; Και πώς ξέρεις ότι η ομιλία θα συνεχίσει να χτυπά την πόρτα της; Ρωτήστε πολλούς από αυτούς που έχασαν το γάμο, ή έχασαν τη χρυσή εποχή του γάμου, και η άρνησή τους οφειλόταν σε εργασία, αυτο-σχηματισμό ή μελέτη, και θα διαπιστώσετε ότι οι περισσότεροι από αυτούς, και οι περισσότεροι, επιθυμούν να είναι παντρεύτηκε και έχει οικογένεια και παιδιά . 7 / Δεν είναι απαίτηση ότι όποιος καλεί τις κόρες του Θεού, ή τους πατέρες ή τις μητέρες, να βλέπει ένα καλό όραμα, και τι εάν δει ένα τόσο καλό όραμα. Δεν είναι απαίτηση να γνωρίζει τη σωστή ερμηνεία της ή να το ενημερώνεται από τη διέλευση. Η έκφραση μπορεί να είναι αντίθετη με την κατάσταση, ή να απουσιάζει από την αλήθεια – και αυτό είναι δυνατό από τους εκφραστές – είναι ανθρώπινα όντα που κάνουν λάθη και υποφέρουν, και δεν υπάρχει αλάθητο εκτός από έναν προφήτη . 8 / Τα περισσότερα από τα όνειρα που παρατηρήθηκαν μετά την Istikharah έχουν ελάχιστα, αν όχι ανύπαρκτα, περιθώρια για ειλικρίνεια. Έτσι, όποιος το επικαλείται, ή που ζητά κάτι, τότε η σκέψη επικεντρώνεται σε αυτό, στην κατάσταση αφύπνισης, και πριν κοιμηθεί, και αυτό κάνει το άτομο που ζητάει istikhaarah να δει κάτι που σχετίζεται με το θέμα του Istikharah του, και οφείλεται στο να το σκεφτόμαστε, ενώ ο ιδιοκτήτης του πιστεύει ότι είναι ένα ειλικρινές όραμα και πρέπει να εκφραστεί. Και η λήψη μιας απόφασης με βάση το φως της, αλλά αυτό που βλέπω είναι ένα όνειρο . 9 / Η αφαίρεση μπορεί να δει ένα όραμα στο οποίο δεν υπάρχουν άμεσα σύμβολα του υποκειμένου που επικαλούνται για χάρη του, γιατί εδώ μπορεί να έχει νόημα στο όραμά του που μπορεί να έχει σημασία για την εξορυκτική, και όλα αυτά είναι σύμφωνα με την έκφραση αυτού που εκφράζει το όραμα . 10 / Μπορεί να υπάρχει κάποιος τύπος όρασης που έχει μεγάλη σημασία για την εξορυκτική. Και αυτό συμβαίνει εάν ο παρατηρητής ήταν ένα άτομο μακριά από το περιζήτητο, και δεν ήξερε για τα νέα του που ανανεώθηκαν και ανακτήθηκε για χάρη του, και στη συνέχεια είδε ένα όραμα που σχετίζεται άμεσα με αυτό, και αυτό που επικαλέστηκε για χάρη του, και αυτό επιστρέφεται και συμβαίνει πάρα πολύ, και σε αυτό το είδος οράματος υπάρχει μεγάλος βαθμός αλήθειας, ειδικά εάν ο παρατηρητής είναι γνωστός για την ειλικρίνεια και τη δικαιοσύνη του . 11 / Ίσως ένα από τα αστεία πράγματα για αυτό που λέγεται εδώ είναι αυτό που λέγεται για τους αρχαίους Ινδούς, που έλεγαν : Η νύχτα μας φέρνει συμβουλές και ότι ανακαλύπτουν μέσα από τα όνειρά τους μια ένδειξη του καλού ή του κακού τους τύχη, και αυτό το νόημα υπάρχει στην έννοια ενός καλού οράματος και της νομιμότητας του να το αναζητάμε, να το ενημερώνουμε και να περιμένουμε την πραγματοποίησή του ….

…Ποια είναι η σχέση των ονείρων με το σεξ; Και το σεξ με μια από την αιμομιξία, όπως η επαφή ενός αδελφού με την αδερφή του, ή για έναν από τους συζύγους με ένα άτομο διαφορετικό από το άλλο, για παράδειγμα, υποδηλώνει μια απαγορευμένη σχέση; Είναι αυτό το είδος των ονείρων ειλικρινά οράματα; Ή είναι ένα όνειρο που δεν περνάει και δεν του δίνει προσοχή; Αυτή η ερώτηση είναι σημαντική σε αυτήν την τέχνη και βρίσκω μεγάλη αμηχανία για τους καλούντες ή τους καλούντες, όταν μου λένε αυτό το είδος της όρασης . Η αλήθεια είναι ότι η συστολή εδώ είναι φυσιολογική. Επειδή είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς την εμφάνιση τέτοιων εικόνων σε συντηρητικές μουσουλμανικές κοινωνίες και λόγω του σοβαρού ταμπού αυτής της δράσης σε όλους τους ουράνιους νόμους . Αλλά αυτό που θα ήθελα να πω εδώ : Η κατάσταση στα όνειρα είναι πολύ διαφορετική από την κατάσταση στην πραγματικότητα, καθώς τα όνειρα έχουν τις δικές τους συνθέσεις, οι οποίες είναι εντελώς διαφορετικές από την πραγματικότητα. Επομένως, δεν βλέπω καμία πραγματική δικαιολογία για να ντρέπομαι να λέω τέτοια όνειρα … Μάλλον, μερικά από αυτά μπορεί να είναι ενδεικτικά της αγάπης, της δικαιοσύνης, της καλοσύνης ή του οφέλους από τη μια πλευρά στην άλλη, και πολύ λίγα από αυτά τα όνειρα έχουν μια κακή χροιά, αλλά Ακόμα κι αν η σημασία της είναι κακή, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η αφήγηση τέτοιων οραμάτων σε όσους εμπιστεύονται την αγάπη, τη συμβουλή ή τη γνώση του, αρκεί για να εξαλείψει κάθε φόβο που συνοδεύει την εμφάνιση τέτοιων οραμάτων, και το σημαντικό είναι να αφηγηθούμε λεπτομερώς αυτά τα οράματα και να μην αποκρούσουμε πληροφορίες που θα μπορούσαν να ωφελήσουν τη διέλευση του οράματος. . Ίσως από το κόμμα που λέει εδώ, ότι ένας άντρας αραβικής ιθαγένειας με κάλεσε τον χορηγό του και μου είπε ότι ο εργαζόμενος ήθελε να ταξιδέψει στη χώρα του νωρίτερα, με βάση ένα όραμα που είδε και σημαντικό για αυτόν, και τον έκανα να σκεφτεί πολύ, και απολύθηκε στο έργο του, και ο χορηγός μου είπε ότι αμφιβάλλει ότι σχεδιάζει κάτι και ζήτησε να ήθελα να συναντήσω αυτόν τον εργαζόμενο και να ακούσω το όραμά του, κατόπιν αιτήματος του ίδιου του εργαζομένου. Πήγα στο κατάστημα στο οποίο εργάζεται ο εργάτης, και ο χορηγός με συνάντησε και με σύστησε στον εργαζόμενο, ο οποίος μόλις με είδε η Φάρα, και είπε : Έχω ένα όραμα που ελπίζω ότι μπορείτε να περάσετε σε μένα . Δεν έδωσε την ευκαιρία στον γιατρό να αποδεχτεί ή να απορρίψει, και προχώρησε να διηγηθεί το όραμά του που είχε δει, και τον κάλεσε να πάει στη χώρα του, να εκδικηθεί την τιμή του, να πειθαρχήσει την αδερφή του που είχε αμαυρώσει τη φήμη του και άλλαξε αυτά περιγραφές που άκουσα από αυτόν για την αδερφή του, και το όραμα ήταν :: ότι την είδε γυμνή σε ένα από τα μέρη. Όταν τον είδε, ένιωσε φόβο και έτρεξε από αυτόν, και την ακολούθησε, νομίζοντας ότι ήταν μοιχεία . Εδώ, ο άντρας τελείωσε να κόψει το όραμά του, και ο ιδρώτας έριχνε από αυτόν, γι ‘αυτό του είπα : Είδα καλό και αρκετό κακό, αν πιστεύεις το όραμά σου, θα σου πω κάτι για την αδερφή σου και δεν το κάνω γνωρίζουν την, έτσι είπε : Πήγαινε μπροστά , γι ‘αυτό είπε : θα με πιστέψετε και να αφήσει ό, τι νομίζετε; Είπε : Αν αυτό που λες είναι σωστό, τότε θα σε πιστέψω, αλλιώς δεν θα σε πιστέψω . Είπα : Πριν ήρθες στη Σαουδική Αραβία, η αδερφή σου δεν άρχισε να είναι θρησκευτική; Είπε : Ναι . Τότε του είπα : Δεν έκπληξες την ξαφνική δέσμευσή της; Είπε : Ναι, αυτό είναι αλήθεια. Του είπα : Γιατί αυτή η αδερφή σου τη μετρά τώρα, και ο Θεός είναι η φίλη της, ανάμεσα στις πιστές, συντηρητικές, αγνές γυναίκες που κατάφεραν να αφαιρέσουν τις αμαρτίες των μικρών και μεγάλων της. Αυτό είναι το νόημα της απογύμνωσης εντελώς από τα ρούχα της. Όσον αφορά το γδύσιμο μπροστά σε ανθρώπους, αυτό σημαίνει. Όλοι έχουν ακούσει για τη δικαιοσύνη της, τον ασκητισμό της σε αυτόν τον κόσμο, και την εγκατάλειψή της από πολλές πράξεις που μειώνουν την πίστη της, και εδώ αυτός ο άντρας άρχισε να κλαίει, και άρχισε να ζητά συγχώρεση από τον Θεό και να καταφύγει στον Θεό από τον καταραμένο Σατανά και πόσο έκπληκτη ήταν όταν του είπε ότι του είχε διαπράξει κακό και ότι είχε αποφασίσει να εφαρμόσει την ιδέα του το συντομότερο δυνατόν, και λέω εδώ : Δόξα στον Θεό που μας έκανε ιεραπόστολους και δεν μας έκανε να αποξενωθούμε ….

…Εάν δείτε ένα άτομο να μιλάει από το στομάχι του σε ένα όνειρο, αυτό σημαίνει ότι θα υποστείτε ζημιά λόγω απάτης και εξαπάτησης . Εάν νομίζετε ότι μιλάτε από το στομάχι σας, δεν θα είστε σε θέση να είστε ειλικρινείς με τους ανθρώπους που εμπιστεύεστε . Εάν ένα κορίτσι ονειρεύεται ότι ακούει φωνές που μιλούν από το στομάχι, τότε θα είναι θύμα εξαπάτησης και εξαπάτησης στην επιχείρηση και τα έργα που αναλαμβάνει ….

…Και η εμφάνιση του εντέρου ή κάτι μέσα σε αυτό, η εμφάνιση των αποθηκευμένων χρημάτων του, ή κάποιος από το νοικοκυριό του φαίνεται να επικρατεί, ή αυτός ο ίδιος . Και ο άντρας έτρωγε το έντερο του, απόδειξη ότι έτρωγε τα δικά του χρήματα . Ομοίως, αν βλέπει ότι τρώει το έντερο κάποιου άλλου ή κάτι στο έντερο κάποιου άλλου, τότε χτυπά από αυτά τα εξοικονομημένα χρήματα και το τρώει . Λέγεται ότι η έξοδος του εντέρου δείχνει ότι η κόρη του είναι γάμος και όποιος βλέπει ότι το έντερο του στομάχου ή το υπόλοιπο στομάχι του βγήκε, τότε έπλυνε το στομάχι του και επέστρεψε σε αυτόν ή όχι, τότε είναι ο θάνατός του στην ευχαρίστηση του Παντοδύναμου Θεού . Αν κάτι βγει από την κοιλιά του, τότε έχει τη θέληση για έναν άνδρα και μια κόρη για το άτομο που έχει τη θέληση και θα την παντρευτεί . Και ειπώθηκε ότι αυτό που βγήκε στο στομάχι έδειχνε την άσεμνα του πέπλου . Αν δει ότι είναι ένας βασιλιάς που έχει χωρίσει τα στομάχια του κοπαδιού του, ψάχνουν τα στομάχια τους, και αν παίρνει ό, τι είναι στο στομάχι τους, παίρνει τα χρήματά τους . Όποιος βλέπει σαν να κόβει το στομάχι και τα έντερα στη γνωστή τους θέση, τότε αυτό αξίζει τον κόπο για αυτόν που δεν έχει παιδιά και για τους φτωχούς, γιατί δείχνει ότι αυτός που δεν έχει παιδί θα γεννηθεί σε αυτόν και αυτό δείχνει οι φτωχοί που θα είναι πλούσιοι . Επειδή τα παιδιά είναι σαν τα έντερα . Και η μέτρηση των σπλάχνων στην κοιλιά ως μέτρο των οικιακών ειδών στο σπίτι . Και αν ένα άτομο βλέπει σαν κάποιος άλλος να αποκαλύπτει τα έντερα του και να τους δείχνει, τότε αυτό είναι κακό, υποδεικνύοντας ότι πρόκειται για διαμάχες και αποκαλύπτονται ακάλυπτα θέματα των υποθέσεων τους . Και στον ασθενή λέγεται ότι πεθαίνει ….

…Αν το βλέπει σαν να χύσει αίμα μετά τη φλεβοτομία, τότε μετανοεί από την αμαρτία, γιατί το αίμα που βγαίνει είναι μετάνοια . Εάν το αίμα είναι μαύρο, τότε είναι αποφασισμένο να διαπράξει μεγάλη αμαρτία, επειδή το αίμα είναι αμαρτία και είναι μετάνοια . Εάν βλέπει σαν να πήρε έναν κόλπο και η σύζυγός του το εντόπισε για μεγάλο χρονικό διάστημα, τότε γεννά ένα κορίτσι . Και αν την διασχίσει κατά λάθος, θα την απομακρύνει από τους συγγενείς της . Εάν βλέπει ότι σκοπεύει να φλεβοτομή, σκοπεύει να μετανοήσει ….

…Ο Al-Fasad είναι σε ένα όνειρο ένας άντρας που υπακούει στη συζήτηση . Αν σπάσει έναν άνθρωπο από την οθόνη, τότε μαχαιρώθηκε, και είναι εχθρότητα, και αν σπάσει κατά μήκος, τότε μιλάει την ομορφιά και συνθέτει μεταξύ των ανθρώπων . Και το Almusdod αποδεικνύει την άνεση και τη θεραπεία από ασθένειες . Και όποιος έχει συλληφθεί σε ένα όνειρο ενός οργάνου, πρέπει να τον εντοπίζει ενώ είναι ξύπνιος . Και όποιος βλέπει ότι ένας νεαρός άνδρας γυρίζει πολύ τον ιδρώτα του, τότε ακούει έναν εχθρό να μιλάει ή να μαχαιρώνει που τον επηρεάζει . Και αν δει ότι έχει χάσει τον ιδρώτα του, και ο ιδρώτας του κόβεται, τότε ο συγγενής του θα πεθάνει . Και αν η φλεβοτομία βρίσκεται στο δεξί του χέρι, τότε τα χρήματά του διπλασιάζονται και αν είναι στο αριστερό του χέρι, τότε κερδίζει τον σύντροφό του . Και αν δει ότι κάποιος τον έχει απομακρύνει, τότε ακούει μια λέξη από έναν φίλο, και αν βγει αίμα από τον ιδρώτα του, τότε θα ανταμειφθεί για αυτό, και αν δεν βγει αίμα από αυτόν, τότε είναι είπε ότι είναι σωστό και αυτός που διαπράττει αμαρτία βγαίνει . Εάν ένας μελετητής τον σπάσει και το αίμα βγει από αυτόν σε μια λεκάνη ή σε ένα πιάτο, τότε θα αρρωστήσει . Αν τον σπάσει και δεν δει αίμα, τότε ακούει λόγια από τη γυναίκα του . Και αν περιφρονεί το αίμα που βγαίνει από αυτόν, τότε θα αρρωστήσει και θα υποστεί βλάβη στα χρήματά του . Και εάν η σύζυγός του φέρει μια κόρη εάν το άνω χέρι είναι διαμήκη, και εάν το άνω χέρι είναι διαμήκη, και εάν είναι εγκάρσιο, τότε αυτό που είναι μεταξύ της και των συγγενών της θα διακοπεί από το θάνατο ή τη ζωή . Και όποιος βλέπει ότι θέλει να θρηνήσει, τότε θέλει να μετανοήσει από την αμαρτία . Και αν πιστεύει ότι το αίμα τον έχει νικήσει, τότε είναι σε ιδιοτροπία και η αμαρτία ξεπερνά . Εάν το αίμα είναι μαύρο, τότε επιμένει σε μια σοβαρή αμαρτία και θα μετανοήσει από αυτό . Και η αιματοχυσία είναι η εκροή χρημάτων γράφοντας ένα επιχείρημα, και το νυστέρι είναι σαν το στυλό, και το αίμα είναι σαν το μελάνι, και η παρθένα αν γεννήσει, τότε παντρεύεται . Μια φλεβοτομή για ένα αγόρι έχει περιτομή . Και ο κρατούμενος επισκέφτηκε τον Μπισάρα, επειδή το αίμα είναι φυλακισμένο στις φλέβες . Και η έγκυος γυναίκα επισκέφθηκε αυτήν και τον τοκετό της . Εάν η φλεβοτομή δεν ήταν τον μήνα του τοκετού, ματαιώθηκε . Και ο πλούσιος πλήρωσε zakat στα χρήματά του . Και η επίσκεψη της άγνωστης γυναίκας στον κόσμο έρχεται σε όσους την είδαν ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει σκοτώσει κάποιον και το αίμα που έχει ρέει από το σώμα του είναι πλούσιο με το αίμα που βγήκε από χρήματα, και αν δεν χυθεί αίμα από αυτόν, σε αντίθεση με αυτόν, και αν δει ότι το σώμα του είναι λερωμένο με το αίμα των δολοφονημένων, τότε θα πάρει χρήματα από τα χρήματά του ….

…Κόλαση : ένα σημάδι εξουσίας για την ουσία και την εξουσία του πάνω από αυτό που βρίσκεται κάτω από αυτό, με τη βλάβη και το όφελος, και ίσως δείχνει την ίδια την Κόλαση, και την τιμωρία του Θεού, και μπορεί να υποδηλώνει αμαρτίες, αμαρτίες και απαγορευμένα, και όλα όσα οδηγούν σε αυτό και το φέρνει πιο κοντά σε αυτό . Από το να πεις ή να κάνεις . Ίσως έδειχνε καθοδήγηση, Ισλάμ, γνώση και Κοράνι, γιατί με αυτό καθοδηγείται στο σκοτάδι, μαζί με τα λόγια του Μωυσή , ειρήνη σε αυτόν : « Ή να βρεις καθοδήγηση στη φωτιά », και βρήκε και άκουσε το λόγια του Θεού Παντοδύναμου με καθοδήγηση . Ίσως υποδεικνύει τα προς το ζην, τα οφέλη και τον πλούτο, επειδή περιέχει την καλοσύνη στη σύνταξη για τον ταξιδιώτη και το παρόν, όπως είπε ο Θεός Παντοδύναμος : « Το έχουμε κάνει μια υπενθύμιση και μια ευχαρίστηση για τους πιστούς .» Λέγεται σε αυτόν που είναι φτωχός ή πεθαίνει, η φωτιά του σβήνει . Επειδή οι Άραβες προσφέρθηκαν ως δώρα στον Ibn al-Sabil και στον διακοπείσα επισκέπτη, προκειμένου να της καθοδηγηθεί και να προστατευτεί σε αυτήν, έτσι ώστε να εκφράσουν με την παρουσία της γενναιοδωρία και πλούτο, και την αδράνεια της από την αθλιότητα και τη φτώχεια . Ίσως να έδειχνε τα τζιν επειδή δημιουργήθηκαν από δηλητηριώδη φωτιά . Και μπορεί να υποδηλώνει το σπαθί και την ηρεμία, εάν έχει ήχο, βροντή, γλώσσες και καπνό . Ίσως να υποδεικνύει το βασανισμό της εξουσίας, επειδή είναι το βασανισμό του Θεού και αυτός είναι η εξουσία των δύο κόσμων . Ίσως να έδειχνε το άγονο και τις ακρίδες . Και μπορεί να υποδηλώνει ασθένειες, ευλογιά και πανούκλα . Όποιος βλέπει μια φωτιά να πέφτει από τον ουρανό σε σπίτια και καταστήματα, και αν έχει γλώσσες και καπνό, τότε είναι η ηθική και το ξίφος που κατοικεί σε αυτό το μέρος, ειδικά αν βρίσκεται στα σπίτια των πλουσίων και των φτωχών, και Ο εραστής το ρίχνει στους ανθρώπους, ειδικά αν βρίσκεται στα σπίτια των πλουσίων ειδικότερα, και εάν είναι άνθρακας χωρίς γλώσσα. Είναι ασθένειες, ευλογιά ή επιδημίες, ειδικά εάν είναι γενικές στη μίξη ανθρώπων . Αλλά αν η κατάρρευση της φωτιάς γίνεται στους αμμόλοφους και τα feddans και τους τόπους καλλιέργειας και φυτών, τότε είναι μια άγονη που καίει φυτά ή ακρίδες που τα καίνε και τα πιάνουν . Όσο για όποιον ανάβει μια φωτιά σε ένα μονοπάτι που περπατά, ή για να καθοδηγείται από τον άνθρωπο αν το βρει όταν το χρειάζεται, τότε είναι γνώση και καθοδήγηση που επιτυγχάνει, ή το μεταδίδει και το δημοσιεύει αν είναι άξιος αυτού, αλλιώς θα αποκτήσει εξουσία, συντροφικότητα και όφελος, και οι άνθρωποι επωφελούνται μαζί του . Εάν η φωτιά βρίσκεται σε δρόμο διαφορετικό από το δρόμο, ή καίει κάποιον που περνάει από αυτήν ή σπινθήρες ή τον βλάψει με τον καπνό του, ή καίει το ένδυμά του ή το σώμα του ή βλάπτει την όρασή του, τότε είναι αίρεση ότι κάνει ή επιβλέπει, ή μια άδικη αρχή που καταφεύγει σε αυτόν ή είναι αδικία σε αυτόν ανάλογα με την έκταση της υπηρεσίας του προς αυτήν ή τη διαφυγή του από αυτούς . Αλλά αν ήταν μια μεγάλη φωτιά που δεν έμοιαζε με τη φωτιά αυτού του κόσμου, ήταν αναμμένο για να τον πετάξει, τότε πολλοί από τους εχθρούς του ήθελαν να τον μαστίσουν, έτσι θα κερδίσει τη νίκη πάνω τους και θα ήταν ανώτερος από αυτούς , και αν τον έριχναν σε αυτό, θα έσωζε τον Ιμπραήμ, ειρήνη σε αυτόν . Και όλα αυτά αν αυτοί που το διέπραξαν ήταν εχθροί του, ή το αντικείμενο του ήταν ορθός άνθρωπος . Αλλά αν τη βλέπει να τον απειλεί συγκεκριμένα, ή εκείνοι που ανέλαβαν τον φωτισμό του τον χρονολογούν, ας φοβάται ο Θεός τον Κύριό του και αφαιρεί από αυτό που είναι από τις πράξεις των ανθρώπων της Κόλασης πριν έρθει σε αυτήν, τότε την επέπληξε επειδή την φοβόταν . Όσο για εκείνον που βλέπει φωτιά μαζί του σε φούρνο, φούρνο, κανόνα ή παρόμοια μέρη όπου καίγεται, τότε είναι πλούτος και οφέλη που επιτυγχάνει, ειδικά εάν η διαβίωσή του είναι για χάρη της φωτιάς, ειδικά αν αυτό είναι επίσης το χειμώνα . Και αν δει τη φωτιά του να σβήσει ή να σβήσει, ή να μετατραπεί σε στάχτη, ή να την σβήσει νερό ή βροχή, τότε θα του λείπει και θα ανασταλεί από τη δουλειά και τη βιομηχανία του . Και αν κάποιος που δεν ζει από αυτό σε τέτοια μέρη για να ταιριάξει με φαγητό, θα ήθελε χρήματα ή τα προς το ζην να εξυπηρετήσει έναν κυβερνήτη ή στην εξουσία και τη βοήθειά του, ή με δικαστικές διαφορές, διαχείριση, διαμάχη και μεσιτεία, αλλιώς θα είναι επίθεση από λέξεις και κακά και κακά λόγια . Όσο για αυτό που το βλέπει, καίγεται με φαγητό, λάδι ή οτιδήποτε από τις πωλήσεις, τότε είναι υπερβολικό, και ίσως ο Σουλτάνος ​​θα τον ζητήσει και οι άνθρωποι θα πάρουν τα χρήματά του μαζί του . Όσο για το θάνατο της κατανάλωσης φωτιάς, είναι απαγορευμένα τα χρήματα και μια ολέθρια διαβίωση που τρώει, και ίσως είναι από τα χρήματα των ορφανών, λόγω αυτού που υπάρχει στο Κοράνι. Εάν είδε τη φωτιά να μιλάει σε ένα βάζο ή μια σακούλα ή ένα μπολ με άλλα αγγεία που δείχνουν τόσο αρσενικά όσο και θηλυκά, τότε αυτό που αποδίδεται σε αυτό το αγγείο θα χτυπήσει τα τζιν και τις εισόδους του, μέχρι να μιλήσει στη γλώσσα του . Μερικοί από αυτούς είπαν : Η φωτιά είναι πόλεμος αν έχει φλόγα και ήχο, και εάν το μέρος όπου το βλέπετε δεν είναι χώρα πολέμου, τότε είναι εκεί μια πανούκλα, πόνος, ευλογιά ή θάνατος . Ο Abu Amr Al-Nakha’i είπε στον Αγγελιοφόρο του Θεού, ας τον προσευχή και την ειρήνη του Θεού : Είδα μια φωτιά που βγήκε από τη γη και γύρισε ανάμεσα σε μένα και έναν γιο μου, και το είδα να λέει : φλόγα της όρασης και τυφλή, τροφοδοτήστε με ότι όλοι τρώτε την οικογένειά σας και τα χρήματά σας, οπότε είπε, ειρήνη σε αυτόν : Αυτή είναι μια δίκη που θα συμβεί στο τέλος του χρόνου, σκοτώνοντας ανθρώπους μπροστά τους, τότε τσακώνονται με πιάτα και τσακώνονται μεταξύ των δακτύλων του, και ο δράστης πιστεύει ότι είναι φιλάνθρωπος και το αίμα των πιστών είναι καλύτερο για τους πιστούς από το πόσιμο νερό . Και όποιος καίει μια φωτιά για να την κάψει, οργίζει μια εντολή για να γεμίσει τη φτώχεια του, γιατί το κρύο είναι φτώχεια . Ο Ιμπν Σιρίν ρωτήθηκε για έναν άνδρα που είδε μια λάμπα στον αντίχειρά του και είπε : Αυτός είναι ένας τυφλός με επικεφαλής μερικούς από τον γιο του . Αν το ανακατεύω για να ψηθεί το κρέας μαζί του, φωτίζω κάτι στο οποίο οι άνθρωποι κοροϊδεύουν . Αν χτυπήσω το μπάρμπεκιου, θα είχα λίγη ζωή με θλίψη . Αν το ανακατέψει για να μαγειρέψει μια κατσαρόλα με φαγητό, θα έβαζε κάτι που θα ωφελούσε την αξία του σπιτιού του . Εάν δεν υπάρχει φαγητό στην κατσαρόλα, τότε πρέπει να επιτεθεί σε έναν άνδρα με λόγια και να τον κάνει να κάνει κάτι δυσάρεστο . Οτιδήποτε χτυπήσει τη φωτιά και τα εγκαύματα από το σώμα ή τα ρούχα, είναι βλάβη και καταστροφές . Και όποιος πιάσει φωτιά θα χτυπήσει απαγορευμένα χρήματα από τον Σουλτάνο . Και όποιος χτυπηθεί από τη λάμψη της φωτιάς, οι άνθρωποι θα τον χτυπήσουν ….

…Αν δει ότι σέρνεται στο στομάχι του, τότε μια ασθένεια τον βάζει που τον εμποδίζει να δουλέψει και τον οδηγεί να ξοδέψει τα χρήματά του και στη συνέχεια γίνεται φτωχός . Εάν βλέπει ότι δεν είναι σε θέση να σέρνεται όταν το δέρμα στο στομάχι του έχει φύγει από το να σέρνεται, και ζητά από τους ανθρώπους να τον μεταφέρουν, τότε του λείπει και ζητά από τους ανθρώπους . Και όποιος είδε ότι η ανάμνηση του ήταν επώδυνη : προσβάλλει έναν λαό, και του θύμισαν την κακία και προσεύχονταν εναντίον του ….

…Και το αίμα είναι απαγορευμένο χρήμα ή αμαρτία, και αν δει ότι λερωθεί στο αίμα, τότε μετατρέπεται σε απαγορευμένα χρήματα ή μεγάλη αμαρτία . Εάν βλέπει αίμα στο πουκάμισό του από ένα μέρος που δεν γνωρίζει, τότε του λέει ψέματα από ένα μέρος που δεν αισθάνεται, σύμφωνα με την ιστορία του Ιωσήφ, ειρήνη σε αυτόν . Αν δει το πουκάμισό του να είναι λερωμένο με αίμα, το αίμα μιας γάτας, τότε του λέει ψέματα τη δύναμη των προδοτών και των άδικων . Εάν λερωθεί με αίμα κριού, θα του πει ένας έντιμος, πλούσιος και απόρθητος άνθρωπος . Ομοίως, το αίμα όλων των ζώων, επειδή αυτά που αποδίδονται σε αυτό το ζώο βρίσκονται σε αυτά . Εάν δει ότι έπινε το αίμα ενός ατόμου, θα κέρδιζε χρήματα και θα επωφεληθεί και θα σωθεί από κάθε δοκιμασία, καταστροφή και αγωνία ….

Αίμα Οι αιματηρές ρόμπες υποδηλώνουν εχθρούς που επιδιώκουν να διαλύσουν μια επιτυχημένη καριέρα που ανοίγει μπροστά σας . Είναι επιτακτική ανάγκη ο ονειροπόλος να προσέχει περίεργες φιλίες . Εάν δείτε αίμα να ρέει από πληγή, αυτό υποδηλώνει σωματική ασθένεια και άγχος . Κακή δράση που προκύπτει από τραγική αντιμετώπιση ξένων ομάδων . Εάν δείτε αίμα στα χέρια σας, αυτό δείχνει άμεση κακή τύχη εάν δεν είστε προσεκτικοί για το άτομο και τις υποθέσεις σας ….

…Ο Ντάνιελ είπε, ~Όποιος βλέπει ότι το αίμα έχει βγει από τη μύτη του, τότε ερμηνεύεται ως πλούτος που προέρχεται από απαγορευμένο πρόσωπο, και εάν το αίμα ήταν λίγο και δεν λεκίασε το ένδυμά του και είδε αδυναμία μαζί του, τότε αυτό δείχνει φτώχεια και έλλειψη χρημάτων, και αν η δύναμή του επέστρεψε μετά από αδυναμία, τότε ήταν απαγορευμένα χρήματα, και αν δεν είδε αδυναμία όταν βγήκε. ~ Το αίμα είναι πολύ λίγο, γιατί είναι η ανακούφιση εκείνων που είναι στενοχωρημένοι, επειδή μερικοί από αυτούς λένε μια σταγόνα αίματος για την απόρριψη τους ….

…Και όποιος βλέπει ότι έκανε εμετό και τίποτα δεν βγήκε από αυτόν ή κάτι που μισεί βγήκε από αυτόν, τότε υποδηλώνει ασθένεια, και αν τα πτύελα βγήκαν τότε ανέκαμψε γρήγορα, και αν έμετο αίμα τότε δείχνει θάνατο, και αν είναι κίτρινο τότε είναι ασφαλές από αδυναμία, και αν είναι μαύρο τότε σώζεται από ανησυχία και θλίψη ….

…Τι σημαίνει να βλέπεις τη θάλασσα και να πνίγεται μέσα της; Για μερικούς ανθρώπους υπάρχει ένα τρομακτικό σύμβολο . Και αυτό είναι : η θάλασσα και πνίγεται μέσα σε αυτήν !!! Γιατί λοιπόν να κάνει αυτό το σύμβολο σημαίνουν , και είναι φωτιά ???? Στην πραγματικότητα, επαναλαμβάνω εδώ και επιβεβαιώνω ότι δεν υπάρχει κανένα σύμβολο ενός συμβόλου , και ότι το όραμα πρέπει να ακουστεί πλήρως με όλα τα σύμβολα του , αλλά όσο μιλάμε τώρα για αυτό το σύμβολο , λέω : Η σημασία του θάλασσα ή πνιγμός σε αυτό δεν είναι πάντα κακό , μπορεί να υποδείξει για παράδειγμα : Στον μαθητή , Ali Αύξηση σε βάθος γνώσεων και εξειδίκευση σε μια πειθαρχία . Και για τον έμπορο , η θάλασσα μπορεί να είναι η αγορά στην οποία εργάζεται . Και για τον αμαρτωλό και τον αμαρτωλό , μπορεί να είναι ο πνιγμός της μετάνοιας και ενατένιση του Παντοδύναμος λέει : « Ακόμα και όταν πνίγεται ξεπέρασε τον , ο ίδιος είπε, πίστευα ότι δεν υπάρχει θεός, αλλά αυτός που πίστευε σ ‘αυτόν » ( Bani Γιασέρ : 90). Η σημασία της κολύμβησης, της εμβάπτισης και του πνιγμού στη θάλασσα είναι καλή όταν βλέπεις τη θάλασσα το καλοκαίρι και όπως το βλέπεις το χειμώνα, μπορεί να είναι κακό σημάδι, αλλά επαναλαμβάνω ότι είναι απαραίτητο να δεις τα υπόλοιπα σύμβολα του οράματος, και από όσα λέγονται για μερικές από τις κακές συνεννοήσεις του κολύμπι, της κατάδυσης ή του πνιγμού στη θάλασσα : 1 / Διαπράττοντας αμαρτίες και μεγάλες αμαρτίες, και συλλογιστείτε τι είπε ο Θεός Παντοδύναμος : [ Από τι αμαρτίες τους πνίγηκαν και έφεραν στη φωτιά και δεν βρήκαν τους υποστηρικτές τους εκτός του Θεού. ] Νώε : 25 2 / βύθιση στον κόσμο και τις απολαύσεις του . Αλλά το πέρασμα πρέπει να το προσέχει αν βλέπει ένα όραμα ή ένα όνειρο που μπορεί να έχει κακό νόημα από αυτό , ώστε να αποσπά την προσοχή από τη διέλευση μαζί του , αυτό το κακό νόημα, πρόθυμος ….

…Το στομάχι είναι σε ένα όνειρο Ομάρ, τα προς το ζην και τα προς το ζην . Έτσι όποιος βλέπει ότι το στομάχι του είναι δυνατό και υγιές, τότε είναι καλός και έχει μεγάλη διάρκεια ζωής, διαφορετικά θα το αντιστρέψει . Η εκκένωση του στομάχου είναι ένα σημάδι καλοσύνης, άνεσης και θεραπείας για ασθένειες ….

…Εάν είδε το στομάχι του να μηδενίζεται, θα ήταν πολλές αποσκευές . Εάν βλέπει ένα κόκαλο στο στομάχι του, τότε είναι μια αύξηση στην οικογένεια και τη δύναμη και τη δύναμή του…

…Όσο για το στομάχι, είναι η ζωή, η επιβίωση και η επιβίωση . Αν πιστεύει ότι το στομάχι του είναι δυνατό και υγιές, τότε είναι καλός και έχει μεγάλη διάρκεια ζωής, και αν δει διαφορετικά, θα τον πληρώσει ….

…Και όποιος βλέπει ότι το στομάχι του είναι άδειο και αυτό που υπάρχει είναι ανεπαρκές, τότε ερμηνεύεται για τρεις πτυχές της λατρείας, της έλλειψης χρημάτων και της νηστείας, και ειπώθηκε ότι ο πόνος στο στομάχι υποδηλώνει την αγάπη των συγγενών και των μελών του νοικοκυριού ….

…Και ο Ismail bin Al-Ash’ath είπε, ~Όποιος βλέπει ότι το στομάχι του είναι τριπλό, δεν είναι ασφαλής από την πλευρά της οικογένειάς του .~…

…Και όποιος είδε ότι ήταν κοίλο και ο θόλος του βάφτηκε με το αίμα του, τότε θα πέθαινε επειδή ο Μάαν Μπιν Ζάιντα όταν έκλαιγε στην πόρτα ενός σπιτιού, είδε στον ύπνο του σαν να ήταν κοιλιασμένος και ο θόλος του βάφτηκε με το αίμα του, οπότε όταν μαυρίστηκε, τον σκότωσαν ….

…Ο Σάββατ, ο ιεροκήρυκας, είπε: ~Όποιος βλέπει ότι το αίμα βγαίνει από τον αντίχειρά του και το αίμα του δείκτη ενώ πίνει από αυτούς, θα παντρευτεί μια γυναίκα και την αδερφή της ~….

…Όποιος πέσει σε ένα πηγάδι αίματος : ή ένα σημάδι ή βάζο αίματος, αφού το αίμα είναι υψηλό πάνω του . Δεν μπορεί να απομακρυνθεί, γιατί είναι στο αίμα που πάσχει . Ομοίως, κάθε κατακτητικό αίμα που βλέπει σε ένα μέρος νερού, σε ένα μπολ, σε ένα μπολ, σε μια λεκάνη, ή άλλα ίχνη τρεχούμενου και στάσιμου νερού, αφού είναι συχνά, εκτός αν βλέπει ότι το αίμα είναι αδύναμο, ότι έπινε, ή βάφτηκε με αυτό, τότε απαγορεύονται τα χρήματα που του προσκρούουν και εάν ήταν συχνά καταραμένο αίμα μαζί του . Και όποιος βλέπει το αίμα να ψεκάζεται πάνω του, θα το παραλάβει από εκείνο στον οποίο ψεκάζεται το αίμα, σαν σπινθήρα από φωτιά, οπότε είναι άσχημα λόγια εκείνου που το κάνει ….

…Όσον αφορά τη φλεβοτομία : Αν κάποιος δει έναν γέρο, τότε τον απορρίπτει, ακούει μια λέξη από έναν φίλο . Εάν προέρχεται από ιδρώτα αίματος, θα ανταμειφθεί . Εάν δεν βγήκε αίμα από αυτό, τότε λέγεται ότι είναι σωστό και ο διαχωριστής βγαίνει από την αμαρτία . Αν τον απενεργοποιήσει παράδοξα, τότε σταματά να μιλάει γι ‘αυτόν, και αν τον σταματήσει για μεγάλο χρονικό διάστημα, τότε αυξάνει τις λέξεις και τις διπλασιάζει, και αν βλέπει σαν να είναι νεαρός τότε τον γυρίζει μακριά κατά μήκος, τότε αυτός ακούει από τον εχθρό του μια μαχαιριά σε αυτόν και αυξάνει τα χρήματά του . Και όποιος το βλέπει σαν ο νεαρός να τον απομακρύνει, τότε είναι ο θάνατος ορισμένων συγγενών του . Αν ο νεαρός τον σπάσει πολύ και βγει αίμα από αυτόν, τότε τον χτυπά από τον σουλτάνο και παίρνει χρήματα από αυτόν όσο και το αίμα που βγήκε από αυτόν . Εάν ένας μελετητής τον απομακρύνει και πολύ αίμα βγαίνει από αυτόν σε ένα μπολ ή πιάτο, τότε αρρωσταίνει και τα χρήματά του πηγαίνουν στα παιδιά και τους γιατρούς, επειδή η πλάκα είναι ο γιατρός . Αν το σπάσει και δεν δει αίμα ή γρατζουνιές, ακούει λόγια από τους συγγενείς του που αποδίδονται σε αυτό το όργανο, όσο υπέφερε από πόνο . Εάν περιφρονεί το αίμα που βγαίνει, τότε αρρωσταίνει και βλάπτει τα χρήματά του, και αν στη συνείδησή του ωφελεί τη φλεβοτομία και το αίμα βγαίνει από αυτό σε μια γνωστή και συμφωνημένη ποσότητα, τότε η θρησκεία του είναι έγκυρη και το σώμα του είναι επίσης υγιές εκείνο το έτος ….

…Αν βγήκε αίμα από αυτόν, είναι η αμαρτία του . Εάν λερωθεί με αυτό, βγαίνουν απαγορευμένα χρήματα από αυτό, και λέγεται ότι αίμα βγήκε από το πίσω πέρασμα για τα παιδιά ….

…Και όποιος βλέπει ότι είχε ένα φλιτζάνι και δεν έχει βγει τίποτα, τότε έχει θάψει χρήματα στα οποία δεν μπορεί να οδηγηθεί, ή έχει πληρώσει μια κατάθεση σε κάποιον που δεν το επιστρέφει σε αυτόν. Εάν βγήκε αίμα από αυτόν, ισχύει το ίδιο έτος, και αν το πέπλο σπάσει, τότε χωρίζει τη γυναίκα του ή πεθαίνει ….

…Και όποιος βλέπει ότι το αίμα βγήκε από το σώμα της καμήλας και χύθηκε από αυτό, δείχνει ότι έχει υπάρξει ευτυχία και χάρη ….

…Ο Τζέμπερ είπε ότι το μαροκινό στομάχι διαχωρίζει τα αγόρια ….

…Εάν βλέπει ότι παραπονιέται για το στομάχι του, τότε είναι υπεύθυνος για τα δικαιώματα του παιδιού και των συγγενών του ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει πόνο στο στομάχι του ή βαρύ φορτίο, τότε δείχνει την αγάπη του για τους συγγενείς του ….

…Και όποιος βλέπει ότι η αναφορά του μπήκε στο στομάχι του δείχνει ότι κρύβει την κατάθεση ….