Και ειπώθηκε ότι όποιος είδε ότι τα πόδια του ήταν συνδεδεμένα από μια διασταύρωση, τότε θα επωφεληθεί από τη γη, και αν ήταν από μόλυβδο, το όφελος θα ήταν από τους Χριστιανούς που θα παντρευόταν, και αν ήταν από χαλκό, το όφελος θα ήταν από τους Εβραίους, και αν ήταν από ασήμι, τότε θα παντρευόταν μια γυναίκα, και αν ήταν από χρυσό, τότε υποδηλώνει ταξίδι και ασθένεια. ….

…Και όποιος βλέπει ότι το σπίτι του δεν είναι καλυμμένο με λάσπη, τότε θα τους ερμηνεύσει ότι τον έχει ….

…Και όποιος βλέπει ότι τρώει με τον χαλίφη σε ένα μπολ ή του τρέφει κάτι, τότε θα υποφέρει τόσο πολύ όσο έφαγε ….

Και όποιος βλέπει ότι μια γυναίκα βγαίνει από γάλα από το στήθος της και τελειώνει, τότε δείχνει την καλοσύνη και την αύξηση της χάρης ….

…Συγκέντρωση ανθρώπων με διαφθορά : Όποιος βλέπει ότι συνδυάζει μοιχεία και δεν βλέπει μοιχεία, τότε είναι ένας ευαίσθητος άνθρωπος που προσφέρει αγαθά και είναι δύσκολος γι ‘αυτόν . Όσον αφορά τη μίμηση μιας γυναίκας σε έναν άνδρα : Εάν η γυναίκα βλέπει ότι έχει ρούχα και εμφάνιση ανδρών, τότε η κατάστασή της θα βελτιωθεί εάν αυτό δεν υπερβαίνει το πεπρωμένο . Εάν τα ρούχα είναι πέρα ​​από τη μοίρα, τότε η κατάστασή τους αλλάζει με φόβο και θλίψη . Αν είδε ότι είχε μετατραπεί σε άντρα, η καλοσύνη της ήταν με τον άντρα της ….

Και όποιος πιστεύει ότι έχει ένα παλιό σπασμένο χαλί υποδηλώνει την έλλειψη καθαρότητας της ζωής του, και το όραμα ενός καθαρού πράσινου χαλιού δείχνει την ικανότητα του προς το ζην ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει νικήσει τους νεκρούς και οι νεκροί είναι ικανοποιημένοι με τον ξυλοδαρμό του, δείχνει την καλή κατάσταση των νεκρών στο μέλλον ….

…Και ειπώθηκε ότι αυτός που είδε ότι ξυρίζει τα ηβικά του μαλλιά με το ξυράφι είναι αξιέπαινος και αν η γυναίκα το είδε αυτό, θα τα πήγαινε καλά για τον σύζυγό της ….

…Και όποιος βλέπει ότι μαχαιρώνει μια γυναίκα με το δόρυ του, είναι ελεύθερος μαζί της σε διαφθορά ….

Όποιος είδε ότι ο μπάρτζου του ήταν ξαπλωμένος στη βρωμιά, τότε ερμηνεύτηκε από το ύψος και την αύξηση του χρήματος, και ειπώθηκε ότι η μπάρτζου ερμηνεύτηκε από τη γυναίκα ….

…Και όποιος βλέπει ότι ταξιδεύει με έναν νεκρό, μπερδεύεται με αυτό ….

…Όσο για τη βελόνα, δείχνει ένα αίτημα για τη δικαιοσύνη των έργων του επιθετικού . Έτσι, όποιος βλέπει μια βελόνα με το χέρι του και ράβει μαζί της, τότε δείχνει και όποιος βλέπει τη βελόνα του είναι σπασμένη ή στρεβλωμένη, δείχνει συνθήκες αντίστροφης και διαχωρισμό των έργων ….

…Και ο al-Kirmani είπε: «Όποιος είδε ότι μαχαιρώθηκε με δόρυ, ο αναιρεσείων βλάπτει αυτόν που μαχαιρώθηκε, και ενημερώνεται για την ύπαρξή του όσο και το μαχαίρι »….

…Και αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Έβλεπα σαν να μου είχαν δοθεί πέντε βελόνες χωρίς διείσδυση και μια βελόνα στην οποία υπήρχε παραβίαση, οπότε μερικοί από τους συντρόφους του Ιμπν Σιρίν πέρασαν το όραμά του και είπαν ότι οι πέντε βελόνες στις οποίες δεν υπήρχε διείσδυση πέντε παιδιών και η βελόνα στην οποία γεννήθηκε η παραβίαση δεν ήταν πλήρης και γέννησε παιδιά σύμφωνα με την έκφρασή του ….

…Ο Abu Sa`id, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι ο al-Barghout είναι ένας κακός άνθρωπος που ταπεινώθηκε και μαχαιρώθηκε, και όποιος βλέπει έναν ψύλλο που έχει μια πρέζα θα έχει χρήματα επειδή οι ψύλλοι πίνουν ανθρώπινο αίμα και το αίμα κατακλύζεται με χρήματα ….

…Το όραμα του Asaad bin Zaraa 54 – με την εξουσία του Haram bin Othman Al-Ansari, ο οποίος είπε : Ο Asaad bin Zarara από το Levant ήρθε σε έναν έμπορο σαράντα ατόμων από ένα έθνος, και είδε ένα όραμα ότι θα ερχόταν σε αυτόν και είπε : Αν βγαίνει στη Μέκκα με τον Aba Umaamah, ακολουθήστε τον, και αυτό είναι ότι κατεβαίνετε σε ένα σπίτι και οι σύντροφοί σας θα ξεφύγουν. Μαχαιρώθηκε στο μάτι, οπότε κατέβηκαν σε ένα σπίτι, και η πανούκλα τους στεγάζει, και όλοι χτύπησαν εκτός από τον Abu Umamah και τον φίλο του είχαν ένα μαχαίρι στο μάτι (2) . Τι είδε και έγινε μουσουλμάνος – ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – είχε πραγματοποιηθεί ….

…Spear Το να βλέπεις δόρυ σε ένα όνειρο σημαίνει πόλεμο, διαμάχες και διαμάχες, και υποδηλώνει συμπτώματα μαχαιριών και παράνομο κέρδος . Και η νίκη του βλέποντος πάνω από τους αντιπάλους του . Και το δόρυ είναι το ισοδύναμο του βασιλιά με την ιδιότητα του κράτους . Και τα δόρατα υποδηλώνουν τον μεταρρυθμιστή των υποκριτών και του λαού του στημονιού . Και τα δόρατα συνειδητοποιούν τα μεγάλα καθήκοντα και τα μεγάλα λάφυρα . Και το δόρυ σε ένα όνειρο είναι ένα ραβδί από το λαούτο, ένα κανάλι από ένα σωληνίσκο και μια γραμμή σφάλματος . Και το δόρυ είναι γυναίκα ή αγόρι ή πιστοποιητικό αλήθειας ή ταξιδιού . Όποιος βλέπει ότι έχει ένα δόρυ στο χέρι του, θα γεννήσει ένα νεαρό αγόρι . Αν το δόρυ ήταν στο Σινάν, τότε ο γιος του θα ήταν θεματοφύλακας του λαού . Το σπασμένο δόρυ είναι ένα σφάλμα στο αγόρι . Και κάθε κάταγμα δεν είναι αρκετά καλό για αυτό . Και όποιος βλέπει στο χέρι του ένα δόρυ ενώ οδηγεί, τότε είναι δύναμη ανύψωσης και δόξας . Εάν το δόρυ αποδόθηκε στον σουλτάνο και έσπασε έπειτα, τότε ένα ατύχημα συμβαίνει εντός της εξουσίας του . Και αν αποδίδεται σε έναν αδελφό, τότε είναι ατυχία σε αυτόν, δηλαδή αν το σπάσει και το πετάξει και δεν μπορεί να επισκευαστεί . Και η απώλεια του δοντιού είναι ο θάνατος του αδελφού ή του γιου του, καθώς και του mazraq . Και το δόρυ είναι αδελφός ή ιδιοκτήτης που υπερασπίζεται τον ιδιοκτήτη του . Και όποιος βλέπει στο χέρι του ένα δόρυ ενώ το οδηγεί στην αγορά, τότε θα έχει έναν άνδρα γιο, και αν το βάλει πίσω από την πόρτα του ή το καλύψει με το χέρι, τότε η γυναίκα του γεννά μια υπηρέτρια . Και το δόρυ χωρίς σίδερο είναι κόρη της εγκύου γυναίκας, και αυτό το κορίτσι είχε κόρες ανάλογα με τον αριθμό των κόμβων του δόρατος, αν ο μετρητής την μετρήσει . Και όποιος βλέπει έναν σουλτάνο να του δώσει δόρυ, αναλαμβάνει εντολή . Και αν το δόρυ ήταν σημαία, το κράτος είχε φήμη . Και όποιος βλέπει ένα άτομο τον μαχαιρώνει με δόρυ, τον τραυματίζει με τη γλώσσα του και μαχαιρώνει την τιμή του . Και αν ένας βασιλιάς δει ότι το δόρυ του έχει πάει πολύ μακριά, τότε σκοτεινίζει το κοπάδι του . Και όποιος είδε ότι μαχαιρώθηκε με δόρυ και αίμα από αυτόν, θα ανταμειφθεί για αυτό που χτύπησε από τον επιθετικό . Και ειπώθηκε : Το σώμα του είναι υγιές και τα χρήματά του είναι άφθονα . Αν απουσίαζε, θα επέστρεφε με ασφάλεια στην οικογένειά του . Και όποιος πιστεύει ότι τραυματίζεται από δόρυ και οι πληγές γίνονται πιο σοβαρές, τότε ο πληγωμένος χτυπά από τον πληγωμένο απαγορευμένο χρήμα, έτσι εάν το δόρυ κοπεί με σάρκα ή όργανο, και αυτό γίνεται στα χέρια του δράστης, τότε χτυπά από τον τραυματία κάτι που είναι κατακριτέο στο χρέος . Και όποιος βλέπει ότι έχει πολεμήσει τους εχθρούς με το δόρυ του, θα πάρει παράνομα χρήματα ….

…Χτυπώντας το σπαθί : χτυπώντας μια τιμή για χάρη του Θεού . Και βλέποντας το διάσημο σπαθί στο χέρι ενός άνδρα που ήταν διάσημος για μια δουλειά που έκανε . Και το δόρυ μαχαιρώθηκε με λόγια . Όπως και με ένα σπαθί, ένα ραβδί και μια στήλη . Εάν επισημάνει ένα από αυτά τα πράγματα και δεν μαχαιρώσει, τότε παίρνει μια λέξη και δεν το μιλάει . Και αγωνιστεί αν ήταν για χάρη του Θεού και αυτός ήταν ο στόχος και αυτός που τραυματίστηκε από το βέλος . Επειδή επιτυγχάνει την ανάγκη του από την εγγύτητα στον Παντοδύναμο Θεό . Και αν είναι σε αυτόν τον κόσμο, αποκτά την τιμή της . Ένας άνδρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Είδα δύο σειρές ανθρώπων να ρίχνουν κάθε σειρά, ένας από αυτούς ρίχνει την άλλη σειρά, οπότε μία από τις δύο σειρές ρίχτηκε και χτυπήθηκαν, και οι άλλες δύο ρίχτηκαν έτσι ώστε να μην χτύπησε. Είπε : Αυτές είναι δύο ομάδες μεταξύ τους, και οι δίκαιοι δουλεύουν με την αλήθεια, και οι αμαρτωλοί μιλούν ψεύτικα ….

…Ο Al-Fasad είναι σε ένα όνειρο ένας άντρας που υπακούει στη συζήτηση . Αν σπάσει έναν άνθρωπο από την οθόνη, τότε μαχαιρώθηκε, και είναι εχθρότητα, και αν σπάσει κατά μήκος, τότε μιλάει την ομορφιά και συνθέτει μεταξύ των ανθρώπων . Και το Almusdod αποδεικνύει την άνεση και τη θεραπεία από ασθένειες . Και όποιος έχει συλληφθεί σε ένα όνειρο ενός οργάνου, πρέπει να τον εντοπίζει ενώ είναι ξύπνιος . Και όποιος βλέπει ότι ένας νεαρός άνδρας γυρίζει πολύ τον ιδρώτα του, τότε ακούει έναν εχθρό να μιλάει ή να μαχαιρώνει που τον επηρεάζει . Και αν δει ότι έχει χάσει τον ιδρώτα του, και ο ιδρώτας του κόβεται, τότε ο συγγενής του θα πεθάνει . Και αν η φλεβοτομία βρίσκεται στο δεξί του χέρι, τότε τα χρήματά του διπλασιάζονται και αν είναι στο αριστερό του χέρι, τότε κερδίζει τον σύντροφό του . Και αν δει ότι κάποιος τον έχει απομακρύνει, τότε ακούει μια λέξη από έναν φίλο, και αν βγει αίμα από τον ιδρώτα του, τότε θα ανταμειφθεί για αυτό, και αν δεν βγει αίμα από αυτόν, τότε είναι είπε ότι είναι σωστό και αυτός που διαπράττει αμαρτία βγαίνει . Εάν ένας μελετητής τον σπάσει και το αίμα βγει από αυτόν σε μια λεκάνη ή σε ένα πιάτο, τότε θα αρρωστήσει . Αν τον σπάσει και δεν δει αίμα, τότε ακούει λόγια από τη γυναίκα του . Και αν περιφρονεί το αίμα που βγαίνει από αυτόν, τότε θα αρρωστήσει και θα υποστεί βλάβη στα χρήματά του . Και εάν η σύζυγός του φέρει μια κόρη εάν το άνω χέρι είναι διαμήκη, και εάν το άνω χέρι είναι διαμήκη, και εάν είναι εγκάρσιο, τότε αυτό που είναι μεταξύ της και των συγγενών της θα διακοπεί από το θάνατο ή τη ζωή . Και όποιος βλέπει ότι θέλει να θρηνήσει, τότε θέλει να μετανοήσει από την αμαρτία . Και αν πιστεύει ότι το αίμα τον έχει νικήσει, τότε είναι σε ιδιοτροπία και η αμαρτία ξεπερνά . Εάν το αίμα είναι μαύρο, τότε επιμένει σε μια σοβαρή αμαρτία και θα μετανοήσει από αυτό . Και η αιματοχυσία είναι η εκροή χρημάτων γράφοντας ένα επιχείρημα, και το νυστέρι είναι σαν το στυλό, και το αίμα είναι σαν το μελάνι, και η παρθένα αν γεννήσει, τότε παντρεύεται . Μια φλεβοτομή για ένα αγόρι έχει περιτομή . Και ο κρατούμενος επισκέφτηκε τον Μπισάρα, επειδή το αίμα είναι φυλακισμένο στις φλέβες . Και η έγκυος γυναίκα επισκέφθηκε αυτήν και τον τοκετό της . Εάν η φλεβοτομή δεν ήταν τον μήνα του τοκετού, ματαιώθηκε . Και ο πλούσιος πλήρωσε zakat στα χρήματά του . Και η επίσκεψη της άγνωστης γυναίκας στον κόσμο έρχεται σε όσους την είδαν ….

…Ένας βραχίονας, καθώς και μια ίντσα και ένα διάστημα, είναι ένα ταξίδι, και το ταξίδι είναι το ίδιο με αυτό που φυτεύτηκε, ή μια ίντσα σε αφθονία και έλλειψη . Και όποιος σκουπίζει ένα ένδυμα με βελόνα, τοίχο ή πάτωμα, θα ταξιδεύει σε ένα χωριό . Αν σκουπίσει τη γη από αυτά που πουλάει, τότε θα εκτελέσει το Χατζ, θα αγωνιστεί ή θα ταξιδέψει για μεγάλο χρονικό διάστημα . Το χέρι του χεριού δείχνει τη θλίψη . Και τα μαλλιά στα όπλα είναι ένα χρέος που οφείλει . Και όποιος βλέπει μια γυναίκα με γυμνά χέρια, είναι ο κόσμος ….

…Ένας βραχίονας, καθώς και μια ίντσα και ένα διάστημα, είναι ένα ταξίδι, και το ταξίδι είναι το ίδιο με αυτό που φυτεύτηκε, ή μια ίντσα σε αφθονία και έλλειψη . Και όποιος σκουπίζει ένα ένδυμα με βελόνα, τοίχο ή πάτωμα, θα ταξιδεύει σε ένα χωριό . Αν σκουπίσει τη γη από αυτά που πουλάει, τότε θα εκτελέσει το Χατζ, θα αγωνιστεί ή θα ταξιδέψει για μεγάλο χρονικό διάστημα . Το χέρι του χεριού δείχνει τη θλίψη . Και τα μαλλιά στα όπλα είναι ένα χρέος που οφείλει . Και όποιος βλέπει μια γυναίκα με γυμνά χέρια, είναι ο κόσμος ….

…Ένας οβελίσκος είναι στο όνειρο ένα σημάδι μιας γυναίκας που εισάγει ένα νήμα σε αυτό . Έτσι, όποιος είδε ότι είχε έναν οβελίσκο στο χέρι του και η γυναίκα του ήταν έγκυος, τον έφερε μια κόρη . Εάν δεν υπάρχει εγκυμοσύνη, τότε εναπόκειται να ταξιδέψει . Δείτε επίσης τη βελόνα ….

…Αν ονειρευόσασταν μια πυξίδα, αυτό σημαίνει ότι θα αναγκαστείτε να πολεμήσετε μέσα σε στενά όρια, επιτυγχάνοντας μια απογοητευτική αλλά αξιοπρεπή άνοδο . Εάν ονειρευόσασταν μια πυξίδα ή μια βελόνα ναύτη, αυτό προβλέπει ότι θα περιτριγυριστείτε από αναζωογονητικές συνθήκες και θα σας υποστηρίξουν ειλικρινείς άνθρωποι . Αν δείτε μια πυξίδα να δείχνει λοξά, προβλέπει απώλεια και εξαπάτηση ….

…Και ορισμένοι από τους εκφραστές είπαν, ίσως το ψαλίδι έδειξε ένα άτομο που χωρίζει την επανένωση και περπατά μέσω της διακοπής της οικειότητας όταν η παροιμία τέθηκε ανάμεσα στο ψαλίδι και τη βελόνα. Τα ψαλίδια, δήλωσε στο στόμιο της βελόνας : Επειδή κάτι είναι τιμή μου είναι πολύ στην τιμή και είμαι τοποθετείται και η τιμή είναι χαμηλή και υψώνονται πάνω από το κεφάλι και είπε στην ίδια γλώσσα με τον ίδιο : Είστε με τα πόδια σε διαχωρισμός και II περπατώντας ….

…Ο Jaber al-Maghribi είπε: «Όποιος είδε ότι κάποιος του έδωσε μια βελόνα, αυτό δείχνει την επιμέλεια στην καλοσύνη των υποθέσεων του από αυτό το άτομο »….

…Όσο για το ράψιμο, όποιος βλέπει ότι ράβει το ρούχο του, τότε εκπληρώνει την εντολή του και διορθώνει τις υποθέσεις του, και όποιος βλέπει ότι ράβει τα ρούχα των ανθρώπων, τότε τους συμβουλεύει και αγωνίζεται για την καλοσύνη μεταξύ τους, και όποιος βλέπει ότι ράβει τη γυναίκα του ρούχα, θα ταλαιπωρηθεί από αυτά και το κακό, και όποιος πιστεύει ότι υφαίνει το ένδυμά του τότε διαμαρτύρεται με μια σχέση ή συνοδεύει κάποιον που δεν έχει κανένα καλό. Μετανοεί και ζητά συγχώρεση από τον Θεό για αμαρτία, και όποιος βλέπει ότι η βελόνα με την οποία ράβει έχει σπάσει, διατρυπηθεί ή αφαιρεθεί από αυτόν, θα χωριστεί από αυτόν και θα συγκαλύψει το θέμα του, και όποιος δει ότι χάθηκε ή κλαπεί, θα το επιβλέπει και δεν θα χωριστεί από αυτόν, και όποιος βλέπει ότι στο χέρι του είναι οβελίσκος, εάν η σύζυγός του είναι έγκυος, γεννά έναν γιο και αν όχι να τον μεταφέρει, είναι ταξίδι για αυτόν…

…Ο συγγραφέας είναι τόσο επινοητικός όσο ένας τσαγκάρης, και το στυλό είναι σαν θεραπευτής και βελόνα . Το τέντωμα είναι σαν το πράγμα που το συσκευάζει από χορδές και ζώνες . Και σαν το φλυτζάνι και το στυλό του, το νυστέρι του, και το αίμα του, και όπως τους αριθμούς και τη χάρη και τα παρόμοια . Και ίσως υποδεικνύεται από το άροτρο, και το στυλό είναι σαν τη ράγα, και το μελάνι είναι σαν το σπορά . Εάν ένα άτομο έχει ένα συμβάν με έναν άγνωστο συγγραφέα, γνωρίζετε τι δείχνει αυτό το χαρακτηριστικό, προσθέστε το σε εκείνους που τον ταιριάζουν και πιστεύετε ότι είναι ξύπνιος σε ένα θέμα στο οποίο ο συγγραφέας φεύγει, όπως αυτός που λέει ότι είδα σαν να περνούσα από έναν συγγραφέα και μου πλήρωσε ένα ή δύο ή τρία βιβλία και ήταν σε αυτό χρωστάω ένα χρέος σε μένα ή τον Αλί, οπότε το πήρα από αυτόν και πήγα, και κοίταξα την κατάσταση και την εγρήγορση του, και αν έχει παπούτσι ή σανδάλι στο Kharaz και το βάζει, ή το αγοράζουν, τότε είναι . Ομοιάζεται με αυτό το πρόσωπο που παίρνει δύο μπαλώματα ή δύο βιβλία από αυτό . Και αν το αίμα τον είχε καταστρέψει ή τον έπαιρναν ή έπαιρνε πριν από εκείνο το βράδυ, αυτό είναι . Και παρομοιάζεται με αυτό το σημείο ότι τα μπαλώματα είναι τρία αν είναι ένας από αυτούς που φορούν επίσης το κουτάλι . Εάν έχει ένα ένδυμα με κεντητή ή κατασκευαστή μπρόκλερ, δηλαδή . Και αν είχε μια σκάλα σε ένα άροτρο, πήρε αυτό που είχε . Διαφορετικά, θα του παρουσιαστούν ειδήσεις και θα του αναφερθούν πράγματα, εάν τα βιβλία είναι διπλωμένα τότε είναι κρυμμένα νέα, και αν δημοσιεύονται τότε είναι προφανή νέα . Και ο συγγραφέας : Αν πιστεύει ότι είναι αναλφάβητος και δεν γράφει καλά, τότε στερείται αν είναι πλούσιος, ή είναι τρελός αν είναι λογικός, ή άθεος αν είναι ένοχος, ή ανίκανος αν είναι πόρος . Και αν ο αναλφάβητος πιστεύει ότι είναι καλός στη γραφή, τότε βρίσκεται σε κίνδυνο, και ο Θεός Παντοδύναμος θα τον εμπνεύσει με έναν λόγο να απαλλαγεί από την ταλαιπωρία του, και το σχίσιμο του βιβλίου θα αφήσει τη θλίψη και τη θλίψη ….

…Κουρτίνα : Όποιος ρίχνει ένα ένδυμα με βελόνα, έδαφος ή κλωστή, τότε ταξιδεύει πολύ μακριά και αν το σκουπίσει με κόμπο, τότε γυρίζει από στρατόπεδο σε στρατόπεδο ….