…Όλα τα μούρα σε ένα όνειρο δείχνουν ένα μεγάλο και ευεργετικό κέρδος για τους οραματιστές . Και τα μαύρα μούρα δηλώνουν τα δηνάρια, και τα άσπρα μούρα δηλώνουν τα ντάραμ . Και η μουριά είναι ένας άντρας με χρήματα και παιδιά . Και τα μούρα δείχνουν το σαλάχ της θρησκείας και την καλή βεβαιότητα και την υγεία του σώματος για όσους το τρώνε ….

…Μπανάνες : Όσον αφορά τις μπανάνες, ο αναζητητής αυτού του κόσμου έχει τα προς το ζην που λαμβάνει σύμφωνα με τον καλλωπισμό του, και αυτός που αναζητά τη θρησκεία σύμφωνα με τη θέλησή του έχει δύναμη στη λατρεία του . Οι μπανάνες δέντρων υποδηλώνουν έναν πλούσιο πιστό καλές συμπεριφορές, και το φυτό του στο Dar αποδεικνύει τη γέννηση ενός γιου, ο Θεός Παντοδύναμος είπε : ~ Οι Talh plantains ~ , μια μπανάνα, δεν τον βλάπτει, χρώμα και οξύτητα ούτε πρόωρο, ένα σύνολο χρημάτων . Το δέντρο του είναι ένα από τα πιο γενναιόδωρα δέντρα, και τα φύλλα του είναι τα καλύτερα και ευρύτερα χαρτιά, και η ερμηνεία αυτού είναι καλή για το άτομο στο οποίο αποδίδεται το δέντρο του . Και κάθε γλυκό φρούτο εκτός από αυτό που έχει περιγραφεί, που έχει κιτρινωπό χρώμα ή είναι ξινό, δεν έγινε πραγματικότητα στον γνωστό χρόνο του, γιατί είναι προμήθεια, χρήματα και καλοσύνη . Η επιβίωσή του είναι εφ ‘όσον το φρούτο παραμένει με τους καρπούς, και η ελαφρότητα του εφοδιασμού του και η επιτάχυνση της εμφάνισής του και το όφελος για τους ανθρώπους της, εκτός από τα μαύρα σταφύλια και τα σύκα, διότι ούτως ή άλλως δεν υπάρχει καλό . Και όποιος πιστεύει ότι έχει χτυπήσει κάτι από τον καρπό, τότε δεν υπάρχει τίποτα κακό με αυτό στην εποχή του, εάν περιέχει ό, τι είναι επιθυμητό από τα είδη της καλοσύνης που περιγράφεται, όπως η διαβίωση, η θρησκεία και η γνώση . Εάν η συνείδησή του είναι ότι αυτοί οι καρποί είναι μεταξύ των καρπών του Παραδείσου, τότε είναι μια επιστήμη και θρησκεία που είναι αναμφίβολα. Διαφορετικά, σύμφωνα με όσα έχει περιγραφεί το σεβάσμιο δέντρο, ένας άνθρωπος αφθονίας . Και όποιος μαζεύεται από ένα δέντρο ενώ κάθεται, είναι χρήματα που τον πλησιάζουν χωρίς σκληρή δουλειά ή κόπωση . Ο λόγος του, το δέντρο, ήταν αυτό με το οποίο συμφώνησε και αυτό που ειπώθηκε για αυτό ήταν ένα θαυμάσιο θέμα στο οποίο οι άνθρωποι θαύμαζαν . Λέγεται ότι το δέντρο είναι γυναίκα, αν έχει κάτι παρόμοιο με μια γυναίκα, και ότι αυτή η γυναίκα πρέπει να είναι η μητέρα ενός βασιλιά, μιας γυναίκας, μιας κόρης ενός βασιλιά ή μιας υπηρέτριας ενός βασιλιά ….

…Ο σιδηρουργός είναι σε ένα όνειρο ένας μεγάλος βασιλιάς, ή μια μεγαλοπρεπής εξουσία σύμφωνα με τη δύναμη και την ικανότητά του στο έργο του . Το πένθος είναι ο άγγελος του θανάτου . Και αν ο σιδηρουργός πάρει ό, τι σίδερο θέλει, τότε θα χτυπήσει έναν μεγάλο βασιλιά . Όποιος βλέπει τον εαυτό του ως σιδηρουργό, επειδή έχει σίδερο και κατασκευάζει εργαλεία από αυτόν, και ο άντρας είναι από την οικογένεια του βασιλιά, τότε θα λάβει έναν βασιλιά . Και ο άγνωστος σιδηρουργός είναι μια μεγάλη εξουσία ή βασιλιάς όσο και ο κίνδυνος και η δύναμή του στη θεραπεία του σιδήρου . Και αν ειπώθηκε σε ένα όνειρο : Έτσι-και-έτσι ανατράφηκε στο πένθος και ήταν υγιής, και ένα ατύχημα τον έπεσε στο σουλτάνο ή σε όποιον ζήτησε καταφύγιο . Και όποιος επιστρέψει στον ύπνο του στο πένθος, θα κερδίσει από τις πτυχές αυτού που του ταιριάζει . Το πένθος αναφέρεται σε όσους ζουν στη φωτιά, όπως ο μάγειρας, ο φούρνος, ο χαλκός και τα παρόμοια . Όποιος μπαίνει σε έναν σιδηρουργό κάθεται μαζί του, και αν είναι άρρωστος ή νεκρός, θα πάει στην κόλαση, ειδικά αν τα ρούχα του είναι μαύρα, και πηγαίνει στη φυλακή, και οι Άραβες αποκαλούν τον φυλακισμένο σιδηρουργό ….