…Ο κλέφτης : Είναι ο δολοφονημένος άνδρας που αναζητά αυτό που δεν έχει, και ίσως υποδηλώνει το σπόιλερ για τις ανδρικές γυναίκες, τον δράστη στα κρεβάτια τους, ή τον κυνηγό για τα πουλερικά ή τα περιστέρια τους . Και ο άγνωστος κλέφτης είναι ενδεικτικός του αγγέλου του θανάτου για την εξαφάνισή του κατά τη στιγμή της σύλληψής του, και την πτώση του στο σπίτι χωρίς άδεια . Και τα χρήματα και οι ψυχές είναι συνεργάτες στην ερμηνεία . Ίσως ο κλέφτης έδειξε τα επτά, το φίδι και τον Σουλτάνο, και ειπώθηκε ότι ο μαύρος κλέφτης ήταν ένα σκοτεινό μείγμα, το λευκό ήταν ορυχείο, το κόκκινο αίμα και το κίτρινο ήταν κίτρινο . Εάν δει έναν κλέφτη να μπαίνει σε ένα σπίτι και να του χτυπήσει κάτι και να πάει μαζί του, τότε ένα άτομο θα πεθάνει εκεί . Αν δεν πάει με τίποτα, τότε είναι άτομο που επιβλέπει το θάνατο και μετά σώζεται ….

…Το να βλέπεις ένα σκλάβος και όποιος είδε μια ομάδα γυναικείων σκλάβων είναι καλό και ευλογία, ειδικά αν είναι ο ιδιοκτήτης τους, και αν τους βλέπει γυμνός ή σε αυτά που τους λείπει, τότε δεν είναι ο Μαχμούντ. Και όποιος βλέπει ότι αγόρασε μια λευκή σκλαβιά, το εμπόριο του είναι κερδοφόρο και βρίσκει καλό ή κίτρινο, είναι αδύνατο να χρειαστεί κάτι, και λέγεται ότι είναι άρρωστος ή μαύρος, τότε επιβιώνει εκείνους που είναι άρρωστοι και ποιος είδε ότι πουλάει υπηρέτρια οποιουδήποτε φύλου, επειδή είναι φτωχός και άπορος, ή πουλάει το σπίτι ή τα σκεύη του από το σπίτι, και όποιος βλέπει μια υπηρέτρια το πρωί του προσώπου έρχεται σε αυτόν, τότε θα τα πάει καλά και αν είναι άσχημη να κοιτάξει ή να μισήσει κάτι, τότε δεν είναι αξιέπαινη. Σε αυτό το μέρος…

…Ευνούχος: Όποιος βλέπει έναν ευνούχο σε ένα όνειρο και θέλει κάποιον να καταθέσει χρήματα ή ένα μυστικό, τότε δεν το κάνει . Και όποιος είδε ότι ήταν ευνούχος, κατείχε την κατάθεση . Και όποιος βλέπει ότι έχει μετατραπεί σε ευνούχος ή σε πέτρα ο ίδιος, θα ταπεινωθεί και θα υποβληθεί σε εκείνους που τον αμφισβητούν . Εάν δει έναν άγνωστο ευνούχο που έχει το σήμα των δίκαιων και των λόγων των σοφών, τότε είναι ένας βασιλιάς των αγγέλων που κηρύττει ή κηρύττει . Αν είναι γνωστός από τους ευνούχους, τότε είναι ο ίδιος . Και όποιος είδε ότι μεταμορφώθηκε ως ευνούχος θα λάβει καθοδήγηση από τον Θεό Παντοδύναμο . Και όποιος βλέπει τον εαυτό του ως ευνούχο που επιτυγχάνει το καθεστώς λατρείας και αγνότητας του κόλπου . Ο λευκός ευνούχος είναι ο βασιλιάς του ελέους . Ο μαύρος ευνούχος και ο Αιθίοπας είναι ο βασιλιάς των βασανιστηρίων. Το πρώτο είναι καλά νέα και το δεύτερο είναι κακό . Βλέποντας τους ευνούχους υποδηλώνει ληστεία χάριτος, ή ανυπομονησία και άσχημο κρεβάτι . Το να βλέπεις τους ευνούχους σε ένα όνειρο αποτελεί απόδειξη αγγέλων, επειδή ο ευνούχος έχει αφαιρέσει την επιθυμία του από την επιθυμία ….

…Ο Kohl είναι χρήματα σε ένα όνειρο και μια αυξημένη εικόνα για την καλοσύνη . Και όποιος είδε ότι του δόθηκε κοχ στο χέρι του, πήρε λίγα ή πολύ χρήματα . Και αν ένας μαύρος έχει το eyeliner του, δεν είναι εντάξει . Και όποιος βλέπει ότι φέρνει τον Κόλλ μαζί του, τότε είναι κατάλληλος για τη θρησκεία του και αν είναι τυφλός . Είναι η δυστυχία του . Και όποιος είδε ότι κλαμπούσε με ατιμωρησία, θα συνδύαζε δύο γυναίκες . Και αν βλέπει ένα άτομο σαν αυτόν και τον τυφλώνει, τότε παίρνει κάτι από τα χρήματά του με δόλο και κόλπο . Και η παρθένα, αν μείνει έγκυος, θα παντρευτεί, όπως και η χήρα . Και το κοχ με αίμα και στάχτη είναι ανηθικότητα και άκυρο γάμο ….

…Όσο για την καρδιά, είναι το μυαλό ενός ατόμου, η διάνοια του, το μυαλό του και η θρησκεία του. Ό, τι βλέπει σε αυτό από τον Zayn ή τον Shin, τότε η ερμηνεία του σε αυτό και μερικοί από αυτούς έλεγαν ότι εάν ένα άτομο βλέπει μια καρδιά, τότε είναι καλό στη θρησκεία του και στην καλή λογική, και όποιος βλέπει την καρδιά του να απαχθεί και να φύγει από αυτό είναι τέσσερις πτυχές του σοβαρού φόβου, της τρέλας, της διαφθοράς της θρησκείας και της εμφάνισης καταστροφής. Μαύρος και καλυμμένος με πέπλο, χάνεται από την αλήθεια και πολλές αμαρτίες…

…Ο κλέφτης είναι σε ένα όνειρο μια ασθένεια και μια ασθένεια, εάν ο κλέφτης είναι μαύρος σημαίνει μαύρο, εάν το κόκκινο τότε είναι αίμα, εάν το κίτρινο δείχνει κίτρινο, και εάν το λευκό δείχνει πτύελα . Ένας κλέφτης δολοφονεί ένα άτομο και τον σκοτώνει αν δει ότι έχει κλέψει κάτι . Ο κλέφτης είναι ο βασιλιάς του θανάτου και η άφιξη του ταξιδιώτη και του ιερέα . Και όποιος βλέπει έναν κλέφτη που μπαίνει στο σπίτι του και έχει ένα άρρωστο άτομο, αυτός είναι ο θάνατος του ασθενούς . Όποιος σκοτώσει έναν κλέφτη θα επιβιώσει από μια ασθένεια . Και εάν ο κλέφτης εισέλθει σε ένα σπίτι στο οποίο υπάρχει μια μόνη γυναίκα, θα απευθυνθεί για να της προτείνει . Ο κλέφτης είναι ένας δόλιος και απατηλός άνθρωπος, και είναι άντρας μοιχείας επειδή μεταμφιέζεται καθώς κρύβει έναν μοιχείο . Ίσως ο κλέφτης έδειξε τους επτά, το φίδι, τον διάβολο και την ψυχή ….

…Η κατσίκα : είναι ένας άντρας που είναι μεγαλοπρεπής στην εμφάνισή του, που είναι βαρετός στην επιλογή του και μπορεί να αναφέρεται στον σκλάβο : ο μαύρος και ο αδαής . Και ερμηνεύεται κοντά στον κριό . Η κατσίκα είναι μια υπηρέτρια γυναίκα ή μια υπηρέτρια που δεν μπορεί να εργαστεί, επειδή εκτίθεται στην ταλαιπωρία, όπως οι φτωχοί, και επίσης υποδηλώνει το μεσαίο έτος ….

…Όσον αφορά τις έρευνες, που είναι οι τέσσερις κύκλοι, σκόνη, νερό, αέρας και φωτιά, όποιος βλέπει τον πρώτο τύπο, που είναι βρωμιά, τότε θα ερμηνεύσει ότι επικρατεί ο μαύρος πάνω του, οπότε πρέπει να το διαχειριστεί ο ίδιος . Και όποιος βλέπει τον δεύτερο τύπο, δηλαδή το νερό, ερμηνεύεται ότι τα πτύελα υπερισχύουν πάνω του . Και όποιος βλέπει τον τρίτο τύπο, που είναι ο αέρας, ερμηνεύεται ότι υπερισχύει το αίμα . Και όποιος βλέπει τον τέταρτο τύπο, που είναι φωτιά, ερμηνεύεται ότι το κίτρινο κυριαρχεί πάνω του, και ειπώθηκε ότι αν ένα άτομο βλέπει στο μεγαλύτερο μέρος του ύπνου του τα χρώματα της μαυρότητας από όλα τα πράγματα, τότε επικρατεί το μαύρο. Το κίτρινο είναι κάτι περισσότερο από κίτρινο, και ο Θεός γνωρίζει καλύτερα ….

Και ο Jaber al-Maghribi είπε: «Όποιος είδε ότι βρήκε μια χάντρα, δείχνει ότι ένας υπηρέτης τον απέκτησε, και αν είναι λευκός, τότε είναι καλός και ευσεβής, και αν είναι πράσινος, τότε ο υπηρέτης του είναι θρησκεία , και αν είναι μαύρος, ο υπηρέτης του δεν είναι θρησκευτικός, σκληρός και κακός τρόπος. Αν ήταν ένα σύστημα που θα ερμήνευε με δύο τρόπους τη θλίψη για τους διεφθαρμένους και τα χρήματα για τους δίκαιους ….

…Ο Jaber al-Maghribi al-Tailasan είπε, εάν είναι νέος, λευκός και αν είναι πράσινος, τότε δείχνει έναν μελετητή της θρησκείας, και αν είναι κόκκινος, δείχνει έναν λάτρη της αγάπης και δέκα, και αν είναι κίτρινο , τότε δείχνει ένα άρρωστο αγόρι, και αν είναι μαύρος και ο αναζητών είναι επιστήμονας, τότε θα έχει έναν γιο που είναι δικαστής ή ρήτορας ….

Και όποιος βλέπει ότι η γενειάδα του έχει μεγαλώσει περισσότερο από το πεπρωμένο της, αυτό είναι η ανησυχία και η αγωνία τους, και ειπώθηκε θρησκεία και θρησκεία, και ειπώθηκε ελαφρότητα, ανόητο και έλλειψη νου, και αν το είδε να μειώνεται και η μείωση δεν ήταν εξωφρενικό γι ‘αυτήν, αυτό δείχνει την εκπλήρωση της θρησκείας του και την έλλειψη ανησυχίας του. Η θρησκεία του ή η ανησυχία του έχει φύγει. Άλλοι είπαν ότι το να βλέπεις αυτό είναι πολύ αντιπαθητικό, και όποιος βλέπει ότι κάποια από τα γένια του έχει τραβηχτεί και η θέση του έχει γίνει ελλιπής ή ότι έχει γίνει άγονη, τότε στερείται του δικαιώματος από κάθε άποψη, και όποιος το βλέπει έσπασε τη γενειάδα του, αυτό είναι τα χρήματά του το καταστρέφει με το χέρι του και το καταστρέφει. Εάν είναι άρρωστος, αθώος ή χρεωμένος, έχει εξοφλήσει το χρέος του ή είναι στενοχωρημένος, η ανησυχία του εξαφανίζεται και λέγεται ότι αυτό είναι πολύ αντιπαθητικό, και όποιος βλέπει τη γενειάδα του ως το ένα τρίτο των μαλλιών στα περισσότερα από αυτά είναι μια αύξηση στην ευσέβεια και την αξιοπρέπεια του, και αν βλέπει ότι έχει γίνει πολύ λευκό, τότε είναι αδύναμος στη δύναμη και μείωση των χρημάτων και όποιος βλέπει ότι είναι νέος και επέστρεψε η γενειάδα του είναι μαύρος, οπότε βλέπει ό, τι δεν του αρέσει, και μερικοί από αυτούς είπαν ότι το να βλέπεις γκρίζα μαλλιά για νέους ερμηνεύεται από την άφιξη ενός απόντος. Λέγεται ότι το γκρίζο είναι μακροζωία, και όποιος βλέπει ότι μαζεύει το γκρίζο του είναι αντίθετο με τη Σουντά και υποτιμά τους ανθρώπους της καλοσύνης. Έβγαλε τις μασχάλες του ήταν ο καλύτερος και ποιος είδε ότι τα μαλλιά της μασχάλης του ήταν μακριά. Δεν του αρέσει στη θρησκεία, και όποιος πιστεύει ότι έβγαλε τα ηβικά του μαλλιά, τότε του επιβλήθηκε πρόστιμο χρήματα ή σπατάλη σε ένα μέρος που δεν είχε τοποθετηθεί σωστά, και αν δει ότι αφαίρεσε κάτι από αυτό με ένα φως, εάν είναι πλούσιος, ο πλούτος και η δύναμή του έχουν φύγει, και αν είναι φτωχός, είναι πλούσιος, και αν κάποιος έφυγε και κάποιος έμεινε, τότε κάτι από τη χάρη του θα καθυστερήσει και λέγεται όποιος είδε ότι ξυρίστηκε, υπέφερα με ξυράφι, είναι αξιέπαινη, και αν η γυναίκα το δει αυτό, θα τα πάει καλά από τον σύζυγό της, και αν βλέπει ότι αποσπάται από το στήθος του ή από το πίσω μέρος του κεφαλιού του, εάν έχει μια εμπιστοσύνη που εκτελεί στον ιδιοκτήτη του, και όποιος βλέπει ότι χτενίζει τα μαλλιά του με μια χτένα, τότε δοξάζεται και δηλώνει, και αν βλέπει ότι έχει μαλλιά σε ένα μέρος όπου τα μαλλιά δεν μεγαλώνουν, τότε αυτός Δείχνει την ύπαρξη χρέους και ορισμένοι από αυτούς δήλωσαν ότι αν κάποιος δει ότι τα μαλλιά βγαίνουν από τη γλώσσα του, αυτό είναι σοφία και μια δήλωση εκτός και αν υπερβαίνει το όριο και επιστρέφει στην ανησυχία. Μερικοί από αυτούς είπαν ότι τα μαλλιά των βλεφάρων, των αυτιών και της μύτης είναι καλά, εκτός εάν ξεπεράσουν το όριο και είπαν επίσης ότι εάν ένα άτομο αφαιρεί τα μαλλιά από ένα μέρος που απαιτεί αφαίρεση, τότε δεν υπάρχει τίποτα λάθος με αυτό και αν τα αφαιρεί από ένα μέρος όπου είναι καλό, δεν είναι ο Μαχμούντ. Και όποιος βλέπει ένα νεαρό άτομο του οποίου το μουστάκι έχει μεγαλώσει δείχνει δύναμη και αλαζονεία. Και όποιος βλέπει μια γυναίκα που έχει μεγαλώσει μουστάκι, γεννά ένα αγόρι, και αν δεν είναι έγκυος τότε δεν γεννά. Ομοίως, αν δει ότι έχει μεγαλώσει γενειάδα, αλλά αν έχει έναν γιο που κυριαρχεί στο λαό του, και αν είναι χήρα, τότε παντρεύτηκε ή παντρεύτηκε, γίνεται χήρα και πάσχει από αγωνία και ασήμι Ακόμα κι αν κάποιος βλέπει ότι τα μαλλιά του έχουν γίνει μικρά, τότε είναι μια αύξηση του χρέους του, και λέγεται έλλειψη χρημάτων, και όποιος βλέπει ότι έχει εφαρμόσει κάτι από τα μαλλιά του με λάδι, τότε έχει στολίδι εκτός αν ρέει, και αν αποφορτιστεί, τότε είναι θολό και αν βρει μια μυρωδιά, τότε είναι ένα καλό κομπλιμέντο, και όποιος βλέπει ότι το κεφάλι του είναι καταθλιπτικό, θα δει μερικά από τα λάθη του και όποιος δει ότι χτενίζεται και μια ψείρα έπεσε από αυτόν, τότε ξοδεύει χρήματα από μια κληρονομιά που τον έχει μολύνει ή ένα ελάττωμα εμφανίζεται από αυτόν, και όποιος βλέπει ότι οι τρίχες έχουν μεγαλώσει στην παλάμη του, αυτό είναι ένα όφελος που τον μπαίνει και τα μαλλιά στο στήθος είναι σοφία…

…Εάν ο καναπές είναι καθαρός λευκός, τότε δεν επιτρέπεται και αν είναι μαύρος, τότε δεν επιτρέπεται . Και όποιος πιστεύει ότι το έχει σπάσει, αυτό δείχνει ότι τα χρήματά του έχουν καταστραφεί από διαφθορά .)…

…Εάν ονειρευτήκατε να δείτε ένα μεσσιανικό άτομο, θα πρέπει να αποφύγετε οποιαδήποτε σχέση φιλίας ή συσχέτισης με μια παράξενη γυναίκα, γιατί αυτό θα είχε ως αποτέλεσμα την απώλεια των χρημάτων σας και την αναστάτωση της φήμης σας . Al- Khalasi : Είναι ένα άτομο που κατάγεται από δύο γονείς, ο ένας από τους οποίους είναι μαύρος και ο άλλος λευκός ….

…Το δέρμα είναι ανδρικό μπουφάν και τον άφησα με τα χρήματά του στη ζωή και τον θάνατό του . Και όποιος βλέπει σε ένα όνειρο σαν να έχει ξεφλουδίσει το δέρμα του ως ένα πρόβατο, τότε δείχνει το θάνατό του εάν ήταν άρρωστος και αν ήταν απαλλαγμένος από ασθένειες, τότε είναι φτωχό και αποκαλύπτεται . Το λίπος στο σώμα είναι η δύναμη της θρησκείας και της πίστης . Εάν βλέπει το σώμα του ως σώμα φιδιού, τότε δείχνει τι κρύβει την εχθρότητα . Και το δέρμα είναι μια προστασία για τους ανθρώπους και τους άλλους, και ένα άτομο αφορά τον πατέρα και τη μητέρα του, τη δύναμη και τα χρήματά του, το σπίτι και τα ρούχα του, τη σύζυγό του και τη γη του, την ευημερία του και την ασθένειά του, την έκφρασή του και τη δική του πίστη . Το μαστίγωμα ενός ατόμου μπορεί να αναφέρεται στον εχθρό του και στον φίλο του που κοιμάται πάνω του, γιατί θα καταθέσει εναντίον του ιδιοκτήτη του την Ημέρα της Ανάστασης . Ίσως το δέρμα δείχνει υπομονή και πείσμα σε θέματα . Όποιος βλέπει το δέρμα του όμορφα σε ένα όνειρο δείχνει την καλοσύνη, την άνεση και τη θεραπεία από ασθένειες . Αν είναι νεκρός και το δέρμα του φαίνεται ωραίο, δηλώνει ότι βρίσκεται στην ευδαιμονία του Παραδείσου, και αν το βλέπει ως παχύ ή μαύρο, δείχνει ότι είναι βασανισμένο . Και η σκουρόχρωμη επιδερμίδα σε ένα όνειρο υποδηλώνει την αποχώρηση της θρησκείας . Σε ποιον είναι ένα δώρο σε ένα αγόρι της Νουβίας δίνεται ένα αρνί κάρβουνο . Και όποιος βλέπει τις μαύρες γυναίκες να τον εποπτεύουν, το καλό που επιβλέπει για να τις δει είναι πολλοί έντιμοι, αλλά είναι του εχθρού . Και κοκκινίστε . Στην ερμηνεία, τη συνάφεια και την ανακούφιση . Και ειπώθηκε : Αν ήταν λευκό με το κόκκινο, ο ιδιοκτήτης θα κερδίσει δόξα . Και μηδέν . Το χρώμα είναι ικανοποιητικό . Και όποιος είναι μαύρος και βλέπει σε ένα όνειρο ότι είναι λευκός, θα υποστεί αδυναμία, ταπείνωση και αγωνία . Εάν δει ότι το σώμα και το πρόσωπό του είναι κόκκινα, τότε θα είναι ανέμελη . Τα δέρματα άλλων ζώων είναι κληρονομιά . Και ειπώθηκε : Δερμάτινα σπίτια που ανήκουν σε αυτό . Και αν ο βασιλιάς ξεφλουδίσει τα δέρματα των ανθρώπων, τότε τους καταπιέζει και παίρνει τα χρήματά τους . Και όποιος αφαιρέσει το δέρμα ενός ποιητή, του κλέβει τα μαλλιά ….

Και όποιος βλέπει ότι η σόλα του έχει αρπαχθεί, καεί ή κοπεί, τότε αξιολογεί από το ταξίδι του για το μίσος του, και αυτό που σημαίνει σανδάλια είναι αυτό που φοράει σε έναν άνδρα ζαφείρι, ζώνες, σύμβολα και τα παρόμοια , και ειπώθηκε ότι ο μαύρος ζαφείρι ερμηνεύεται από μια μέτρια, πλούσια γυναίκα ….