Μερικοί από τους σχολιαστές είπαν, ίσως ένας αποκεφαλισμός έδειξε τη χειρουργική του ξυρίσματος, αφήνοντας την κουκούλα ή το τουρμπάνι του, κατεδαφίζοντας το δωμάτιό του ή διαλύοντας τη στέγη του σπιτιού του, ακόμα κι αν πουλήθηκε δουλεία ….

…Εάν πέσει φωτιά από τον ουρανό, οι άνθρωποι θα υποστούν ασθένειες, ευλογιά και θάνατο, ή υψηλές τιμές, ή το φυτό θα χτυπήσει ακρίδες . Και ο ουρανός μπορεί να υποδηλώνει τον Σουλτάνο ή το παλάτι του . Όποιος ανεβεί σε αυτήν με σκάλα ή σχοινί, θα λάβει ανελκυστήρα από τον βασιλιά, και αν ανέβει χωρίς σκάλα ή σχοινί, θα φοβάται την εξουσία και μέσα του είναι ματαιοδοξία . Και αν έφτανε στον παράδεισο έφτασε στον στόχο του θέματος, και αν ήταν άρρωστος ενώ ξύπνησε και μετά δεν επέστρεφε στη γη, θα εξαφανιζόταν από την ασθένειά του . Όσον αφορά την εγγύτητα με τον Παράδεισο, δείχνει την εγγύτητα με τον Θεό Παντοδύναμο, για τους ανθρώπους της υπακοής και των ορθών πράξεων, και ίσως αυτό δείχνει την εγγύτητα με τον Ιμάμη, τον Σουλτάνο, τον κόσμο, τον πατέρα, τον άντρα και τον αφέντη . Ίσως η πτώση από τον ουρανό στη γη να δείχνει την καταστροφή του Σουλτάνου εάν ήταν άρρωστος . Και η πτώση του ουρανού μπορεί να δείχνει την άνυδρη γη . Και οι Άραβες αποκαλούν τον ουρανό της βροχής επειδή προήλθε από τον ουρανό . Και αν ο ουρανός έπεσε πάνω σε ένα άτομο, και ήταν άρρωστος στο ξύπνημα της ζωής του, πέθανε, και όποιος ανέβηκε στον ουρανό και μπήκε σε αυτόν θα λάβει μαρτύριο και κέρδισε την τιμή του Θεού . Ο κάτω ουρανός είναι η θέση του φεγγαριού και το φεγγάρι είναι στην ερμηνεία του υπουργού . Αν το έβλεπε στον δεύτερο ουρανό πέτυχε τρόπους, νοημοσύνη και ηγεσία, και ότι ο δεύτερος ουρανός ήταν για τον Ερμή . Και αν είδε ότι στον τρίτο ουρανό είχε λάβει μια ευλογία, την υπηρέτρια μου, μια γλυκύτητα χαράς και ότι ο τρίτος παράδεισος ήταν για την Αφροδίτη . Αν έβλεπε ότι ήταν στον τέταρτο ουρανό, έφτασε σε έναν βασιλιά, εξουσία και κύρος, και ότι ο τέταρτος ουρανός ήταν ο ήλιος . Και αν δει ότι είναι στον πέμπτο ουρανό, έχει επιτύχει την αστυνομική εντολή ή έναν αγώνα, και ότι ο πέμπτος ουρανός είναι για τον Άρη . Και αν δει ότι είναι στον έκτο ουρανό, τότε είναι ευλογημένος με τη νομολογία, την κρίση, τον ασκητισμό και τη λατρεία, και είναι σταθερός, και ο έκτος παράδεισος είναι για τον Δία . Και όποιος βλέπει ότι είναι στον έβδομο ουρανό, θα αποκτήσει περιουσία και αγρότες, και ο έβδομος παράδεισος είναι ο Κρόνος . Εάν δει ότι είναι πάνω από τον έβδομο ουρανό, τότε θα λάβει μεγάλη ανύψωση, αλλά θα χαθεί . Εάν ο ουρανός είναι πράσινος, οι καλλιέργειες θα αυξηθούν και εάν ο ουρανός είναι κίτρινος, η ασθένεια θα αυξηθεί σε αυτόν . Εάν τα πρόβατα βγαίνουν από τον ουρανό, είναι λάφυρα, και αν επτά βγουν, θα καταραστούν με την καταπίεση της εξουσίας . Εάν ανοίξουν οι πύλες του ουρανού, η βροχή θα αυξανόταν . Αν κάποιος δει ότι έχει κλέψει τον ουρανό και τον κρύψει, τότε θα κλέψει ένα Κοράνι και θα το πληρώσει στη γυναίκα του . Εάν βλέπει ότι γυρίζει στον ουρανό και μετά κατεβαίνει από αυτόν, μαθαίνει την επιστήμη των αστεριών και γίνεται αναφορά . Και όποιος βλέπει ότι αναρτάται από ένα σχοινί από τον ουρανό, τότε ακολουθεί την εξουσία στη θρησκεία, και αν δει ότι το σχοινί είναι κομμένο, η εξουσία του θα αφαιρεθεί από αυτόν . Και όποιος βλέπει τους ουρανούς, υιοθετείται στην παρουσία του, τότε κατέθεσε ψέματα, γιατί ο Παντοδύναμος είπε : (Δεν έχετε δει τη δημιουργία των ουρανών και της γης ). Και όποιος βλέπει ότι έχει πέσει από τον ουρανό στη γη, διαπράττει μια σοβαρή αμαρτία . Και όποιος είδε ότι ο ουρανός είχε ένα φως που εκπέμπει από αυτό έδειχνε την καθοδήγηση των ανθρώπων αυτού του τόπου, και αν βγήκε το σκοτάδι, αυτό έδειχνε την αυταπάτη τους . Και ο ουρανός είναι ένα σημάδι της χώρας, του φρουρίου, του σπιτιού και της συζύγου, του γιου και της μητέρας, του δασκάλου, και των τόπων που προορίζονται για όφελος . Και ο ουρανός δείχνει τον όρκο σε αυτόν που τον βλέπει σε ένα όνειρο, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : (Και ο ουρανός είναι υφανμένος ). Και ο Παντοδύναμος είπε : (Και ο ουρανός είναι με το ζωδιακό κύκλωμα ) , και το ρητό του : ( Και ο ουρανός και ο Ταρίκ ) , και ίσως έδειχνε ένα υπέροχο κτίριο, και ίσως ο ουρανός έδειξε τη θάλασσα με το τσίμπημά του, και λόγω η δημιουργία σε αυτόν του Παντοδύναμου Θεού . Σε ένα όνειρο, ο ουρανός δείχνει όλα όσα είναι πάνω από το κεφάλι, όπως μια κουκούλα και μια στέγη, και τι θέλουν οι εχθροί όπως ο Σουλτάνος . Ίσως η άνοδος στον ουρανό έδειξε διαμάχη και θυμωμένους ανθρώπους με φθόνο και εχθρούς . Ίσως ο ουρανός να υποδεικνύει τη φυλακή, και η ανάβαση σε αυτό είναι απόδειξη της ανύψωσης της μυρτιάς ….

…Ο Αμπού Σάιντ, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι η κουκούλα κοράκι είναι ένα από τα απαίσια πράγματα, και ίσως ήταν απαγορευμένα χρήματα και ίσως ήταν ένας αλαζονικός και αποθαρρυμένος άνθρωπος επειδή ο Προφήτης, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, το ονόμασε ανήθικο, και το όραμα του κοράκι ήταν σε ένα απροετοίμαστο μέρος ….

…Και όποιος βλέπει ότι έδωσε στους νεκρούς μια κουκούλα, τότε θα χάσει τα χρήματά του ή μια ασθένεια που τον πλήττει, αλλά θεραπεύεται ….

…Και ειπώθηκε ότι αυτός που είδε ότι είχε ένα καπάκι στο κεφάλι του, και αν ήταν πράσινο, τότε δεσμεύεται στο Κοράνι, και αν είναι λευκό, χτυπά τον κόσμο και την καλοσύνη, και αν είναι μαύρο, τότε επιστρέφει σ ‘αυτόν που είχε έλλειψη χρημάτων, και αν ήταν αναμεμιγμένο, τότε θα πρότεινε σε μια γυναίκα ενός λαού και δεν θα το απάντησαν, και αν ήταν βαμμένο και χρωματισμένο. Είναι μια αδυναμία στο εμπόριο και μπορεί να υποδηλώνει ανησυχία λόγω της ανάγκης για τα προς το ζην. Αυτό που σημαίνει η κουκούλα είναι το καπέλο ….

…Όσον αφορά το να βλέπεις τα μέλη, όποιος βλέπει ένα σπασμένο κεφάλι και έχει μια θέση και ένα αγκάθι, τότε είναι μια αύξηση στη δόξα του, και αν είναι διαφορετικό από αυτό, παίρνει χρήματα και υπερηφάνεια και το πρόσωπό του, και όποιος βλέπει ότι το κεφάλι του είναι από αυτό χωρίς να χτυπηθεί από το λαιμό του ή κάτι τέτοιο, τότε αφήνει το αφεντικό του, τους γονείς του ή τους δασκάλους του, και όποιος βλέπει ότι ο λαιμός του έχει χτυπηθεί Και αν το κεφάλι του είναι από αυτόν, εάν είναι πλούσιος , έλλειψη χρημάτων, ή φτωχός, είναι αδρανής, ή σκλάβος που έχει απελευθερωθεί ή χρέος, ο Θεός έχει εξοφλήσει το χρέος του ή ανησυχεί, τότε ο Θεός θα απαλλαγεί από την ανησυχία του, και εάν είναι άρρωστος και η ασθένειά του εκεί δεν είναι φάρμακο γι ‘αυτόν που να υποδεικνύει το θάνατό του και όποιος βλέπει ότι ο λαιμός του χτυπήθηκε πλήρως και ο ξυλοδαρμός είναι οδυνηρός, τότε δείχνει ότι διαπράττει αμαρτίες. Μπορεί να είναι μια μεγάλη αμοιβή και μπορεί να είναι ανταμοιβή και το κεφάλι ενός ατόμου να δείχνει προς το κεφάλαιό του. Εάν δει ότι το κεφάλι του αφαιρείται από αυτόν, τότε το κεφάλαιό του στο οποίο θα αφαιρεθεί το ανάστημά του και μπορεί να ξυρίσει το κεφάλι του ή να χωρίσει την κουκούλα ή το τουρμπάνι του στον πόλεμο ή να κατεδαφίσει το δωμάτιό του ή την οροφή του σπιτιού του και εάν είναι σκλάβος που του πούλησε τον αφέντη του και που είδε ότι το κεφάλι του είναι στο χέρι του ενώ τον κοιτάζει, γιατί αυτό είναι ένα μέτρο του κεφαλαίου του και της διαβίωσής του, και όποιος βλέπει ότι πήγε με το κεφάλι του, τότε αυτός αρρωσταίνει και τα χρήματά του μπορεί να φύγουν και όποιος βλέπει ότι το κεφάλι του επιστρέφεται στο σώμα του είναι με τρεις τρόπους η επιστροφή των χαμένων χρημάτων ή η επιστροφή στο αφεντικό του ή η ευλογία του μαρτυρίου και όποιος πιστεύει ότι μιλάει στο κεφάλι θα είναι καλά Α παρτίδα από δέκα dirhams έως είκοσι χιλιάδες και όποιος βλέπει τα κεφάλια των ανθρώπων να κόβονται δείχνει ότι η καλοσύνη και οι ευλογίες του μαρτυρίου…

…Και όποιος βλέπει ότι φέρεται σε μια κουκούλα, θα ερμηνευτεί με τέσσερις τρόπους: χρήματα, φυλακή, ασθένεια και σκέψη, και αν βλέπει ότι είναι φτωχό, θα ζήσει στα χαμηλά της ζωής ….

…Και ο Khaled Al-Isfahani είπε, σε συμφωνία με τον al-Kirmani, η κουκούλα είναι εκεί που βρίσκεται το κεφάλι και το κεφάλι είναι το κεφάλι του ανθρώπου ….

…Ποια είναι η απόφαση για όσους βρίσκονται στο όραμα; Μια αυστηρή προειδοποίηση για όσους ψεύδισαν ήρθε σε ένα όνειρο, κρατώντας τον Μπουχάρι στην πόρτα του Σαχέχ : ψέματα στο όνειρό του, και ένα πόδι στο οποίο πρόσφατα παραδείγματα : Πρώτον : η προθήκη του Ιμπν Αμπάς ότι ο προφήτης ειρήνη είπε : ( από το όνειρο ενός ονείρου που δεν φαίνεται να έχει ανατεθεί να πραγματοποιηθεί μεταξύ του Sairtin και δεν θα το κάνει, και άκουσε μια συνέντευξη με τους ανθρώπους που είχαν με οργή ή φεύγουν από αυτόν, χύνοντας στο αυτί του Alank την ημέρα της Αναστάσεως, και εικόνες εικόνων βασανισμένες και ανατεθεί να το χτυπήσει και όχι Bnafaj )) Αφηγημένος από τον Ahmad και τις γυναίκες από το μυθιστόρημα Qatada, ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί του και ήρθε σε μια άλλη αναφορά από τον Abu Hurayrah : ( Ποιος είπε ψέματα για τα οράματά του ). Το δεύτερο : το χαντίθ του Ιμπάν Umar ότι ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ειρήνη και ευλογίες είναι πάνω του, είπε : ((Είναι το πιο ατυχές από το γούνινο που τα μάτια του βλέπουν αυτό που δεν είδε )) , και στην αφήγηση : (( αυτό που δεν είδε )) και η έννοια : το γούνινο είναι το μεγαλύτερο ψέμα και η ευθύνη The Great Lie . Και τι σημαίνει : Αυτός που ονειρεύτηκε, δηλαδή, στον οποίο του δόθηκε αυτό το όνειρο . Και παρατηρείτε από τα δύο hadits τη σοβαρότητα του βασανισμού του ψεύτη στο όνειρο. Ο λόγος για αυτό εξηγείται από τον Ιμάμ αλ-Ταμπάρι, ο οποίος είπε : Η προειδοποίηση έχει ενταθεί μόνο, αν και το να ξαπλώνεις ενώ ξυπνάς μπορεί να είναι πιο διεφθαρμένο από αυτήν. Όπως μπορεί να είναι μαρτυρία για τη δολοφονία, το hudud ή τη λήψη χρημάτων. Επειδή ψέματα σε ένα όνειρο ψέματα στον Θεό ότι βλέπω τι δεν έχει δει, και ψέματα στον Θεό περισσότερο από το ψέμα στα πλάσματα του στίχου : { Είναι πιο άδικο από αυτόν που επινοεί ένα ψέμα εναντίον του Αλλάχ εκείνους που προσφέρουν στον Κύριο και λένε φωναχτά εκείνοι που είπαν ψέματα στον Κύριό τους, όχι κατάρα του Θεού στους καταπιεστές } [ Κουκούλα : 18] Αντίθετα, το ψέμα στο όνειρο ήταν ψέμα στον Θεό λόγω του Χαντίθ : ((Το όραμα είναι μέρος της προφητείας )) , και τι ήταν μέρος της προφητείας προέρχεται από τον Θεό, και επιστρέφω στη λέξη : (το ank ) ? Και τώρα που είσαι διαλυμένος μόλυβδος, χύνεται στο αυτί του, επειδή η ανταμοιβή είναι η ίδια με το έργο, και εδώ δεν έχω καμία τύχη ότι ο Αγγελιοφόρος, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, στο Χαντίθ είπε : (( Αυτός που ονειρεύεται ένα όνειρο )) και το ονόμασε όνειρο και δεν του ονόμασε όραμα επειδή ισχυρίστηκε ότι είδε και δεν είδε τίποτα, οπότε ήταν ψεύτης και ψέμα. Είναι από τον Σατανά, και ο Αγγελιοφόρος, μπορεί να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, είπε: «Περάστε από εμάς : (Το όνειρο είναι από τον Σατανά )) , και ό, τι είναι από τον Σατανά δεν είναι αλήθεια . Εδώ, δεν υπάρχει τύχη ομοιότητας φωτογράφος ποινής συγκεκριμένα : (( χάπι Vlakhalqgua ή δημιουργία τελετουργίας …)) ομιλία, τιμωρία, που βρίσκεται στο όνειρο που είναι : [ να πραγματοποιηθεί μεταξύ Sairtin ] και η έννοια της σύμβασης μεταξύ του Alsairtin : να γυρίσετε ο ένας στον άλλο, και αυτό είναι συνήθως αδύνατο, και η ομοιότητα Εδώ μεταξύ του φωτογράφου και του ψεύτη στο όνειρό του : ότι το όραμα δημιουργήθηκε από τη δημιουργία του Θεού και είναι μια ηθική εικόνα, έτσι μπήκε στο ψέμα του μια εικόνα που δεν συνέβη, ακριβώς όπως ο φωτογράφος εισήγαγε μια εικόνα που δεν είναι πραγματικότητα, επειδή η πραγματική εικόνα είναι αυτή στην οποία είναι η ψυχή, έτσι ο ιδιοκτήτης της απαλής εικόνας – ο ονειροπόλος – ανέθεσε κάτι ωραίο και Είναι η σύνδεση που εκφράζεται από τη σύμβαση μεταξύ των δύο κριθαριών, και ανέθεσε στον ιδιοκτήτη της πυκνής εικόνας – τον φωτογράφο – ένα σοβαρό ζήτημα, που είναι να ολοκληρώσει αυτό που δημιούργησε με τον ισχυρισμό του φυσώντας την ψυχή, και υπέγραψε και υποσχέθηκε καθένας από αυτούς που θα Θα βασανιστεί μέχρι να κάνει ό, τι του είχε ανατεθεί, ενώ δεν ήταν πράττης, είναι μια μεταφορά για τα βασανιστήρια του καθενός τους πάντοτε, εκτός από το ότι ο Θεός τους έχει έλεος, και αυτή η έμφαση στον ψεύτη στο όνειρό του επειδή είπε ψέματα για το φύλο της προφητείας, και ο φωτογράφος αμφισβήτησε τον Δημιουργό στη δύναμή του…

…Και όποιος βλέπει τον Προφήτη Μωάμεθ μας και ήταν στενοχωρημένος, θα απελευθερωθεί, ή ένας φυλακισμένος θα απελευθερωθεί από τη φυλακή του, και αν έχει υψηλές τιμές, τότε θα απελευθερωθεί, ακόμα κι αν είχε αδικηθεί, νίκη ή φοβάται ασφάλεια . Και το όραμά του είναι μια ευχάριστη είδηση ​​για τον αναζητητή για το καλό αποτέλεσμα στη θρησκεία και τον κόσμο του . Εάν τον βλέπει να έρχεται σε αυτόν, ή να τον εμπιστεύεται στην προσευχή του, να του ταΐσετε κάτι καλό ή να τον ντύσετε με αξιοπρεπή τρόπο, και εάν είναι μελετητής που έχει κάνει ό, τι ξέρει, και εάν είναι ένας λατρευτής που έχει έφτασε στα σπίτια των ανθρώπων της αξιοπρέπειας, και αν είναι αμαρτωλός μετανοεί, και αν είναι άπιστος, καθοδηγείται, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ( Άρα πιστέψτε στον Θεό και στον Αγγελιοφόρο του. Ο αναλφάβητος Προφήτης ). Το όραμα του Προφήτη δείχνει την παρουσίαση επιχειρημάτων, την αλήθεια του άρθρου και την εκπλήρωση της υπόσχεσης, και ίσως η εχθρότητα, ο φθόνος και το μίσος συνέβησαν από την οικογένεια και τους συγγενείς του, και ίσως η οικογένειά του χωρίστηκε και μετακόμισε από την πατρίδα του σε άλλους, και ίσως το ορφανό από οι γονείς του τον έπιασαν . Το όραμά του μπορεί να υποδηλώνει την εμφάνιση της αξιοπρέπειας, επειδή ο ελαφάνος τον χαιρέτησε, και η καμήλα φιλούσε τα πόδια του, και τον πήρε στον ουρανό, και ο βραχίονας του μίλησε, και τα δέντρα περπατούσαν σε αυτόν . Αν ο βλέποντας ήταν ένας από τους κοχλίνους που φρόντιζε τα μάτια, έφτασε σε μεγάλο βαθμό στην παραγωγή του, γιατί, επάνω του να είναι ειρήνη, η απόκριση του ματιού του Qatada . Και αν οι άνθρωποι έχουν εξαντληθεί με δίψα, αυτό δείχνει την κατάβαση της βροχής, επειδή ο Θεός τον ευλογεί και του δίνει την ειρήνη την πηγή νερού ανάμεσα στα δάχτυλά του . Και αν μια γυναίκα τον έβλεπε που είχε φτάσει σε μεγάλο βαθμό, καλή φήμη, αγνότητα και ειλικρίνεια, και ίσως είχε πληγεί από καταστροφές και γέννησε καλούς απογόνους, ακόμα κι αν είχε χρήματα που ξόδεψε για να υπακούσει στον Θεό Παντοδύναμο . Το να τον βλέπεις ειρήνη είναι να υποδεικνύει υπομονή να βλάψει . Ίσως το όραμά του να υποδεικνύει τη νίκη των πιστών και την καταστροφή των άπιστων, και αν ο οφειλέτης τον είδε, το χρέος του ξοδεύτηκε, και αν τον είδε ένας ασθενής θεραπεύτηκε από τον Παντοδύναμο Θεό. Τείνει στην αίρεση, και αν επισκέφτηκε τον τάφο του, χτύπησε πολλά χρήματα, και αν είδε ότι ήταν ο γιος του Αγγελιοφόρου, ειρήνη σε αυτόν, έδειξε ότι η πίστη του καθαρίστηκε και βεβαιότητα . Και όποιος είδε ότι μεταμορφώθηκε στην εικόνα του, ειρήνη σε αυτόν, και ήταν μαθητής του βασιλιά, τον απέκτησε και η γη ήταν προσκολλημένη σε αυτόν, και αν ήταν στην ταπείνωση του Παντοδύναμου Θεού, και αν ζητούσε γνώση, το απέκτησε, και αν ήταν φτωχός, ή άγαμος, παντρεύτηκε, ή ήταν σε ένα μέρος όπου ξυλοκοπήθηκε, τότε ζει με την ευλογία του και όποιος τον είδε, ειρήνη σε αυτόν καλέστε σε ένα μέρος πολύ εύφορο και τους άντρες του . Εάν τον βλέπει έγκυο ή τον βλέπει ο σύζυγός της, η αλήθεια είναι λόγια . Και όποιος τον βλέπει καλά είναι αύξηση της θρησκείας του αναζητητή, και όποιος βλέπει τη μαύρη γενειάδα του θα αποκτήσει ευχαρίστηση και γονιμότητα . Και αν δει το λαιμό του να είναι παχύρρευστο, τότε ο Ιμάμης Χαφέζ είναι για την εμπιστοσύνη των Μουσουλμάνων, και όποιος τον δει, ειρήνη σε αυτόν, σε ένα στρατιωτικό στρατόπεδο με όπλα πάνω του ενώ γελάει, τότε ο μουσουλμανικός στρατός θα νικηθεί . Εάν βλέπει ότι αυτός, ειρηνικά επάνω του, χτενίζοντας το κεφάλι και τα γένια του, δείχνει ότι έχουν φύγει . Και όποιος τον βλέπει να κάνει μια αδελφότητα μεταξύ των Συντρόφων, θα λάβει γνώση και νομολογία . Και όποιος είδε τον τάφο του, ειρήνη σε αυτόν, και ήταν έμπορος, που είχε κέρδος στο εμπόριο του . Αν δει ότι είναι ο πατέρας του Προφήτη για ειρήνη, τότε η θρησκεία του είναι κατεστραμμένη και η βεβαιότητα του εξασθενεί . Εάν δει μια από τις συζύγους του Προφήτη, ειρήνη σε αυτόν, που είναι η μητέρα του, η πίστη του αυξάνεται . Εάν δει ότι περπατάει μετά τον Προφήτη, ειρήνη σε αυτόν, τότε ακολουθεί τη Σουντά . Και όποιος βλέπει ότι τρώει μόνος του, ο αναζητών απαγορεύει το υγρό και δεν δίνει ελεημοσύνη . Και αν βλέπει τον Προφήτη, ειρήνη πάνω του, χωρίς παπούτσι, τότε παραμελεί την προσευχή με την εκκλησία, και όποιος τον βλέπει να φοράει την αόρασή του, τον διατάζει να αγωνιστεί για χάρη του Παντοδύναμου Θεού . Και όποιος βλέπει το αίμα του αναμεμιγμένο με το αίμα του Προφήτη, ειρήνη σε αυτόν, θα παντρευτεί με τιμή . Εάν ο Προφήτης του έδινε κάτι που είναι επιθυμητό, ​​όπως υγρό και μέλι, τότε θα απομνημονεύσει το Κοράνι και θα αποκτήσει γνώση όσο του έδωσε . Και όποιος βλέπει τον Προφήτη, ειρήνη σε αυτόν, στην εικόνα ενός ψηλού νεαρού άνδρα, θα υπάρξουν διαμάχες και δολοφονίες μεταξύ των ανθρώπων. Εάν τον βλέπει ενώ είναι γέρος σεΐχης, τότε οι άνθρωποι είναι υγιείς και αν τον βλέπει ως λευκό, μετανοεί στον Θεό Παντοδύναμο και βελτιώνει τις πράξεις του . Και όποιος τον βλέπει να τον προειδοποιεί ή να διαφωνεί μαζί του, αυτή είναι αίρεση που έχει επιφέρει στη θρησκεία ….

…Όσον αφορά τη βιτριόλη, είναι θλίψη, ψευδαίσθηση, ασθένεια, καταστροφές και συγκρούσεις, ειδικά αν είναι μαύρη ….

…Είναι σε ένα όνειρο ένας άντρας να είναι πλούσιος και περήφανος . Εάν βλέπει ότι είναι παρατεταμένη, τότε θα επωφεληθεί από τα καλά χρήματα και την καλή ζωή . Και αν δει ότι οι πλευρές του είναι μεγάλες και δεν κοιτάζουν στη μέση, τότε θα έχει χρήματα που το προετοιμάζει για άλλους . Και αν παρατείνεται πέρα ​​από το πεπρωμένο του, τότε είναι ένα χρέος που οφείλει ο ιδιοκτήτης του, και είναι άρρωστοι . Και αν κράτησε μέχρι να πέσει στο έδαφος, ο ιδιοκτήτης του θα πεθάνει . Και είπαν : Αυτός που έχει μακριά γενειάδα και πολλά μαλλιά είναι περισσότερο από την ηλικία και τα χρήματά του, και αν φτάσει στον ομφαλό, τότε είναι ένας άνθρωπος που δεν υπακούει στον Παντοδύναμο Θεό . Εάν η γροθιά αυξήθηκε, τότε είναι ένας δανειστής . Και αν δει τα μαλλιά της γενειάδας του να μαυριστούν, θα είναι πλούσιος . Αν είναι μαύρο ή πράσινο, τότε θα κερδίσει έναν βασιλιά, εκτός εάν είναι τυραννός και καταπιεστικός, και η γενειάδα του Φαραώ ήταν μαύρη και πράσινη . Και αν έβλεπε το χρώμα του να έχει κλίση σε κίτρινο, θα φθάσει στη φτώχεια και μια ασθένεια . Και αν την έβλεπε σαν ξανθιά, θα φοβόταν . Και αν δει ότι έχει μια γενειάδα ενός άνδρα στο χέρι του ενώ το τραβάει, τότε πρέπει να αραιώσει τα χρήματά του και να τα φάει . Εάν ένας νεαρός άνδρας που δεν έχει φτάσει ακόμη στο όνειρο βλέπει ότι έχει γενειάδα, τότε πεθαίνει και δεν φτάνει στο όνειρο . Εάν δει τη γενειάδα του ελλιπής και ελαφριά, και οφείλει ένα χρέος, τότε πρέπει να το ξεπληρώσει, και εάν είναι συγκλονισμένος, η θλίψη του θα φύγει . Και αν δει ότι το ήμισυ της γενειάδας του είναι χρυσό, τότε μέρος του πλούτου ή του πλούτου του θα χαθεί . Και αν δει τη γενειάδα του κομμένη, θα αποκοπεί από τα χρήματά του . Όποιος προσκολλάται στη γενειάδα του και ψαλίζει ό, τι περισσότερο από τη γροθιά, τότε είναι ένας άνθρωπος που πρέπει να πληρώσει zakaah για τα χρήματά του . Και όποιος κόβει τη γενειάδα κάποιου άλλου, είναι μια αύξηση στα χρήματα του γιου του . Και ειπώθηκε : Η γενειάδα μιας γυναίκας είναι ένα μέσο που δεν θα γεννήσει έναν γιο . Εάν μια γυναίκα βλέπει ότι έχει γενειάδα και είναι παντρεμένη, τότε χάνει τον σύζυγό της και αν είναι χήρα, τότε παντρεύεται έναν άντρα που συμφωνεί μαζί της και αν βλέπει ότι είναι έγκυος, γεννά έναν αρσενικό, και αν έχει μια διαμάχη, είναι νικηφόρα, και παίρνει τη θέση των ανδρών . Και όποιος βλέπει ότι μαζεύει τη γενειάδα του, είναι χρήματα που χαλάει ανάμεσα στα χέρια του . Και όποιος είδε τη γενειάδα και το κεφάλι του ξυρισμένα μαζί και ήταν άρρωστος, θεραπεύτηκε, και αν ήταν στο χρέος, το χρέος του θα εξοφλήθηκε, και αν ήταν στενοχωρημένο, οι ανησυχίες του εξαφανίστηκαν . Και όποιος βλέπει ότι η γενειάδα του μεγαλώνει τόσο πολύ που την εισβάλλει και την υφαίνει σε ένα ένδυμα και την πουλά στην αγορά, τότε είναι ψεύτικος . Και γόητρο γενειάδας . Ίσως η γενειάδα να δείχνει το κατάστημα, τα ρούχα του και τα κέρδη του . Και αν κόψει τη γενειάδα με τη θλίψη του, η αγωνία και η αγωνία του είναι μακρά . Και η γενειάδα είναι ένα τμήμα με το οποίο πρέπει να ορκιστεί, και δείχνει την αλήθεια, το ψέμα, την κακία και τη γενναιοδωρία . Ίσως η γενειάδα αναφέρεται στη γυναίκα . Τα άσπρα μαλλιά στη γενειάδα είναι μια προειδοποίηση λόγω του τι διαπράττει . Ίσως το λευκό της γενειάδας να δείχνει ασθένεια και ανικανότητα . Και αν η γενειάδα ήταν λευκή όταν ξυπνούσε τη ζωή και το είδε μαυρισμένο σε ένα όνειρο, αυτό δείχνει σθένος, δύναμη, αποφασιστικότητα και ένταση . Εάν η γενειάδα του μεγαλώσει περισσότερο από το συνηθισμένο, αυτό σημαίνει διασκέδαση και παιχνίδια ή σπατάλη χρημάτων χωρίς πρόσωπο . Η γενειάδα του αμαρτωλού έχει μετάνοια, και αν χαθεί, καθοδηγείται, ειδικά αν βλέπει λευκά σε αυτήν . Η ανάπτυξη μιας γενειάδας για μια γυναίκα είναι φριχτή ή αγένεια και διαπράττει απαγορευμένα πράγματα . Η γενειάδα του παιδιού έχει μεγάλη διάρκεια ζωής . Το να βλέπεις τι είναι προσκολλημένο στη γενειάδα από άχυρο ή οτιδήποτε άλλο είναι κακό, μετακινώντας τα λόγια ή μεταφέροντας τη γυναίκα με κάτι που δεν έχει δημιουργηθεί ….

…Είναι σε ένα όνειρο ο μεταφραστής του ιδιοκτήτη του και του διευθυντή του . Και η γλώσσα είναι το αντικείμενο της αμαρτίας . Εάν βλέπει στη γλώσσα του μια αύξηση μήκους ή πλάτους, τότε είναι η δύναμή του και κέρδισε τους αντιπάλους του, ή δείχνει μια βρώμικη γλώσσα ή ευγλωττία και εθιμοτυπία . Εάν η γλώσσα είναι δεμένη, τότε είναι επίσης εμπόδιο των επιχειρήσεων και της φτώχειας . Και αν μεγαλώνουν μαύρα μαλλιά στη γλώσσα, τότε είναι επείγον κακό . Και αν είναι λευκό, τότε είναι μελλοντικό κακό . Και η γλώσσα είναι ο Kamal και ο Hajjah και αναφέρονται . Και αν ο Σουλτάνος ​​έβλεπε ότι η γλώσσα του είχε κοπεί, ο μεταφραστής του θα πέθαινε . Και όποιος βλέπει τη γλώσσα της γυναίκας του κομμένη, είναι αγνή και κρυμμένη . Και αν ένας φτωχός δει ότι έχει κόψει τη γλώσσα ενός φτωχού, θα την νικήσει . Και όποιος βλέπει τη γλώσσα του να κολλάει στον ουρανίσκο του, να τον αρνηθεί πραγματικά και τις ουσίες που του εμπιστεύτηκε . Και όποιος βλέπει ότι τρώει τη γλώσσα του, λυπάται για όσα μιλάει, και αν προέρχεται από τους κυβερνήτες, τότε τρώει τα χρήματα των ανθρώπων με τη γλώσσα του . Και ειπώθηκε : Όποιος τρώει τη γλώσσα του, είναι πολύ σιωπή, άτομο που καταστέλλει τον θυμό, κύριος . Και όποιος βλέπει τη γλώσσα του μαύρη, τότε υπερισχύει του λαού του με τη γλώσσα του, και αν είναι κακός, τότε είναι ψεύτης ή ποιητής . Και όποιος δαγκώσει τη γλώσσα του, θα καταπνίξει τον θυμό του, και μπορεί να υποδηλώνει την υπερβολική του κατανάλωση . Και όποιος δει τη γλώσσα του χωρίζεται στα δύο, θα είναι ψεύτης . Και όποιος βλέπει ότι έχει πολλές γλώσσες, θα έχει παιδιά . Και όποιος βλέπει ότι οι άνθρωποι γλείφουν τη γλώσσα του, αναζητούν τη γνώση του . Η γλώσσα μπορεί να αναφέρεται στον βασιλιά στον αναπληρωτή του, στον θυρωρό του, στον υπουργό του ή στον υπάλληλό του, και ίσως αναφέρεται σε συσσωρευμένα χρήματα, κύρος και γνώση . Μπορεί να αναφέρεται στον αστυνομικό ή τον υπηρέτη των κρατουμένων . Εάν ο βασιλιάς δει ότι η γλώσσα του έχει κοπεί, αυτό δείχνει την απομάκρυνση του αναπληρωτή του, του θυρωρού του, του υπουργού του ή του υπαλλήλου του, και ίσως έχει χάσει πολλά χρήματα . Και αν ο επιστήμονας είδε ότι η γλώσσα του είχε κόψει, θα ηττηθεί στο επιχείρημα και τη συζήτησή του, και ίσως ο υπηρέτης, ο μαθητής ή ο γιος του πέθανε . Και ίσως η απώλεια της γλώσσας υποδηλώνει το φούσκωμα των εχθρών της οικογένειάς του ή των γειτόνων του ή το θάνατο εκείνων που αγαπά . Ίσως να χάσετε τη γλώσσα και να το κόψετε από το διαζύγιο της συζύγου ή να αποκοπεί η ομιλία του από τον τόπο όπου βρίσκεται ή να ακυρωθεί η διαβίωσή του . Και αν είδε μια κομμένη γλώσσα, θα έδειχνε το θάνατο ενός νομοθέτη, ενός σκουπίσματος του δρόμου, μιας τιμωρίας του προδότη, ενός άντρα που βγάζει κρυφές μνήμες ή ενός κακού ανθρώπου . Και αν βλέπει ότι έχει μια γλώσσα με τη γλώσσα του δείχνει κουτσομπολιά και ομιλία μεταξύ των ανθρώπων επειδή λέγεται : Έτσι και με δύο γλώσσες και δύο πρόσωπα. Εάν η επιπλέον γλώσσα δεν εμποδίζει την ομιλία ή το όφελος, τότε ίσως δείχνει αλήθεια και φιλία, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : (Και δώστε μου μια γλώσσα αλήθειας σε άλλους ). Και όποιος βλέπει ποίηση βλαστάνει στη γλώσσα του, και φτιάχνει λόγια, το σύστημά του τον καταστρέφει . Και ίσως η γλώσσα να δείχνει στον αιχμάλωτο ή στο φίδι στην αγκαλιά της ….

…Ο Al-Kirmani είπε: ~Όποιος βλέπει ότι υπάρχει μια μαύρη γυναίκα στο πόδι του, τότε ταξιδεύει με την καλοσύνη της θρησκείας του, και αν είναι κόκκινο, τότε το ταξίδι του είναι λόγω χαράς και τα δέκα είναι κίτρινα, και αν είναι κίτρινο, τότε το ταξίδι του θα οδηγήσει σε δυσκολίες και ασθένειες, και αν είναι πράσινο, το ταξίδι του είναι προς όφελος της μετά θάνατον ζωής, και αν είναι χρωματισμένο, δείχνει τη χάρη και τα χρήματα στο ταξίδι του . Και όποιος το είδε ότι εμποδίστηκε να ταξιδέψει λόγω της έλλειψης τραύματος, τότε θα προσέφερε μια υπηρέτρια . Και ο Jaber al-Maghribi είπε, η ετικέτα ερμηνεύεται από γυναίκες . Και όποιος βλέπει ότι έχει τοποθετήσει το φυλαχτό του σε υψηλό μέρος, αυτό δείχνει ότι έχει σεξουαλική επαφή με τη γυναίκα του . Και όποιος είδε ότι κάποιος τον πήρε αβοήθητο και την έκρυψε σε ένα μέρος, τότε δείχνει διαφθορά με τη γυναίκα του και την απόφασή της να κάψει και να κόψει, όπως αναφέρεται στις παντόφλες . Όσο για τους χαζένους, όποιος τους βλέπει τοποθετημένους μπροστά του, τότε θα λάβει χρήματα, και αν φοράει αυτά, αυτό σημαίνει ταξίδι .) Και όποιος βλέπει ότι τυλίγει ένα χαβάζιν στα πόδια του και αποφάσισε να ταξιδέψει ενώ ήταν στον παππού του χωρίς σύντροφο και όχι περισσότερο, τότε αυτό δείχνει τη λήξη της ζωής του και ο Θεός ξέρει καλύτερα ….

…Είναι σπάνιο ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε ότι είχα εμπλακεί σε μια γυναίκα σε ένα όνειρο, μια μικρή μαύρη γυναίκα και του είπε: Πήγαινε και παντρευτείς, επειδή η μαυρίλατά της είναι χρήματα και η βραχύτητά της είναι μικρότερη από την ηλικία της και κληρονομεί γρήγορα, έτσι ήταν όπως είπε ….

…Όσον αφορά τη ρόμπα, ερμηνεύεται ως γυναίκα και αν είναι καινούργια, καθαρή, λευκή και φαρδιά, τότε δείχνει μια γυναίκα που είναι συμβατή με αυτόν και την καλή συμπεριφορά της . Η Jaafar Al-Sadiq είπε ότι το να φοράς ρόμπα το χειμώνα είναι καλύτερο και αν μια γυναίκα βλέπει ότι έχει φορέσει jubba, τότε παντρεύεται αν είναι ανύπαντρη, διαφορετικά είναι δύναμη, χαρά και όφελος και ο άντρας έχει γυναίκα, και αν είναι μαύρη ή μπλε, τότε ερμηνεύεται από την άρνηση της γυναίκας και την έλλειψη συναίνεσης στον άντρα της ….

…Το να βγάλεις το σανδάλι είναι υπηρέτης ή γυναίκα . Και η επιθυμητή σόλα εάν υπάρχει δρόμος και ταξίδι σε αυτό, και αν το χαλινάρι του είναι κομμένο, μένει από ένα ταξίδι, και εάν οι παγίδες ή τα ηνία του κόβονται ή η σόλα είναι σπασμένη, τότε του παρουσιάζεται ένα θέμα που τον εμπόδισε να ταξιδέψει λόγω της αντιπάθειας του και της θέλησής του να ταξιδέψει σύμφωνα με το χρώμα της σόλας του. Και αν ήταν κόκκινο, ήταν απόλαυση, και αν ήταν πράσινο, ήταν για τη θρησκεία, και αν ήταν κίτρινο, ήταν μια ψευδαίσθηση . Επειδή είδε ότι είχε ένα παπούτσι, και ο βασιλιάς μιας γυναίκας δεν περπάτησε μέσα του . Φορώντας τα δεμένα σε μια γυναίκα . Αν ήταν ακουστική, ήταν παρθένα και, επίσης, αν ήταν ντυμένη, δεν φορούσε, και η γυναίκα αποδόθηκε στο χρώμα της σόλας και αν είδε ότι περπατούσε με σανδάλια, τότε ένα από αυτά αφαιρέθηκε από το πόδι του, και άφησε έναν αδελφό ή σύντροφο . Το να φοράτε σανδάλια ενώ περπατάτε είναι ένα ταξίδι στη στεριά. Εάν τα φοράει και δεν περπατάει μέσα τους, τότε είναι μια γυναίκα που παντρεύεται . Αν είδε ότι περπατούσε στην περιοχή του, είχε σεξουαλική επαφή με τη γυναίκα του . Η τριχωτή σόλα είναι χρήματα και η ακτή είναι γυναίκα . Και η σόλα του συμμετέχοντα είναι μια κόρη και αν το βλέπει σαν να φορούσε νέα, τριχωτά, καλά ντυμένα σανδάλια, δεν συσχετίστηκε μαζί της ούτε φορούσε μια παρθένα . Αν βλέπει σαν να έχει κοπεί η φτέρνα της, τότε είναι απίστευτη γυναίκα . Λέγεται ότι παντρεύτηκε μια γυναίκα χωρίς δύο μάρτυρες . Εάν δεν είχε τα ηνία, παντρεύτηκε μια γυναίκα χωρίς κηδεμόνα . Εάν βλέπει σαν η σόλα του να είναι διπλωμένη και η κάτω πλάκα να είναι χωρισμένη και να μην πέσει, η σύζυγός του γεννά ένα κορίτσι . Εάν η πλάκα προσκολληθεί στην πλάκα, η ζωή του κοριτσιού θα παραταθεί με τη μητέρα της και αν πέσει, θα πεθάνει . Και όποιος βλέπει σαν να έχει επιδιορθώσει τη σόλα του, τότε αντικαθιστά το ελάττωμα στο θέμα της συζύγου του και βελτιώνει τη συνουσία μαζί της . Αν κάποιος άλλος το επιδιορθώσει, αυτό δείχνει διαφθορά στη γυναίκα του, οπότε αν σπρώξει τη σόλα του στο παπούτσι για να το διορθώσει, τότε βοηθά τη σύζυγό του να διαπράξει ανήθικη πράξη . Εάν βλέπει σαν να περπατά με σόλα, τότε θα χωρίσει τη γυναίκα του ή θα αφήσει τον σύντροφό του . Λέγεται ότι αυτό το όραμα δείχνει ότι έχει σεξουαλική επαφή με μια από τις συζύγους του χωρίς την άλλη ή ότι ταξιδεύει ελλιπής . Αν έβλεπε σαν να πέφτει η σόλα του ή να πέσει στο νερό, τότε η σύζυγός του θα επιβλέπει την καταστροφή και μετά θα παραδώσει . Αν δει έναν άντρα που έκλεψε το σανδάλια του και το έβαλε, τότε ένας άντρας εξαπατά τη σύζυγό του, τον γνωρίζει και το αποδέχεται . Και η σόλα από ασήμι είναι ελεύθερη και όμορφη, και οι σφαίρες είναι μια αδύναμη γυναίκα, και η φωτιά είναι μια γυναίκα που μοιάζει, και το ξύλο είναι μια ύπουλη υποκριτική γυναίκα, και η μαύρη σόλα είναι μια πλούσια γυναίκα με επιείκεια, και τα πέλματα της το χρώμα είναι μια σύγχυση γυναίκα . Και από την αγελάδα είναι από τους Πέρσες, και από τα δέρματα των αλόγων προέρχεται από τους Άραβες, και από το δέρμα των λιονταριών είναι από το σκοτάδι των σουλτάνων . Και η λινό σόλα είναι μια κρυφή γυναίκα που διαβάζει άπταιστα το Βιβλίο του Θεού . Και ειπώθηκε ότι η απογείωση των σανδαλιών είναι ασφαλής και η επίβλεψη, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Βγάλτε τα σανδάλια σας ». Ένας άνδρας ρώτησε τον Ibn Sirin, και είπε : Είδα ότι τα παπούτσια μου είχαν παραπλανηθεί και τα βρήκα μετά από δυσκολία . Είπε : Ψάχνετε χρήματα και μετά τα βρίσκετε μετά από δυσκολίες . Λέγεται ότι το περπάτημα στη σόλα είναι ένα ταξίδι υπακοής στον Θεό Παντοδύναμο, και ο Ιμπν Σιρίν ρωτήθηκε για έναν άνθρωπο που είδε σανδάλια στα πόδια του και είπε : Ταξιδεύετε στη γη των Αράβων . Και ειπώθηκε ότι η σόλα δείχνει τον αδελφό . Και αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Έβλεπα σαν να περπατούσα στα παπούτσια μου, και το χαλινάρι ενός από αυτά κόπηκε, οπότε το άφησα και πήγα μόνα μου . Του είπε : Έχετε έναν απουσιάζοντα αδερφό; Είπε : Ναι . Είπε : Πήγατε στο έδαφος μαζί, οπότε τον αφήσατε εκεί και επέστρεψε; Είπε : Ναι . Τότε ο Ιμπν Σιρίν ανακάλυψε και είπε : Δεν βλέπω τον αδερφό σου, αλλά έχει εγκαταλείψει τη θρησκεία μας . Η Ford πένθος σύντομα ….

…Και ένα κορίτσι σε ένα όνειρο : γονιμότητα και ανακούφιση, και ευκολία μετά από δυσκολίες που μεγαλώνουν και αυξάνονται . Και το κορίτσι της τιμής, ένα καλό με καλό έπαινο και καλή ελπίδα . Και όποιος βλέπει σαν να έχει αγοράσει ένα αγόρι, θα τον χτυπήσει . Όποιος αγοράσει σκλάβος, θα τα πάει καλά . Εάν βλέπει έναν μη ενήλικο σκλάβο σαν να έχει πραγματοποιήσει το όνειρο, τότε απελευθερώνεται . Αν είδε ότι συνειδητοποίησε και του έβαλε μια άσπρη ρόμπα, τότε παντρεύεται μια ελεύθερη γυναίκα . Και αν βλέπει σαν να του έχει ρίξει μια μαύρη ρόμπα, θα παντρευτεί μια γυναίκα . Και όποιος είδε ότι του είχε ρίξει μια μωβ ρόμπα, θα παντρευόταν μια αξιότιμη γυναίκα . Εάν ένας νεαρός άνδρας δει ένα τέτοιο όραμα, το όραμά του δείχνει ότι ο γιος του φτάνει στην εφηβεία . Αν η γέροντα την είδε, τα οράματά του έδειχναν το θάνατό του . Και αν την δει ως δράστη μιας κρυμμένης αμαρτίας, θα αποκαλυφθεί . Και όποιος βλέπει ότι έχει πληγώσει ένα ενήλικο παιδί, έχει δόξα και δύναμη, και η μητέρα του το αξίζει περισσότερο από την άποψη της ερμηνείας από τον πατέρα του, και αν μια γυναίκα βλέπει έναν επαναστατικό άνδρα, τότε είναι καλό που έρχεται σύμφωνα με την καλοσύνη ή την ασχήμια του . Και ειπώθηκε : Αυτός που είχε έναν μικρό γιο και είδε ότι είχε γίνει άντρας, έδειξε το θάνατό του . Και ειπώθηκε : Αυτός που ήταν μεταξύ των αγοριών είχε πιάσει τους άντρες, αυτό δείχνει δύναμη και βοήθεια . Μερικοί άνθρωποι βλέπουν ότι γέννησε ένα αγόρι και η σύζυγός του ήταν έγκυος, επειδή γεννά ένα σκλάβος . Πιστεύει ότι γεννήθηκε εν εξελίξει, αγόρι Vtld, ίσως διαφορετικής φύσης, βλέπει ότι γεννήθηκε αγόρι, είναι Ghulam, ή πιστεύει ότι γεννήθηκε σε αυτόν είναι σε εξέλιξη, σχετικά με αυτές τις αποχρώσεις αποτυχίας, σας λέει . Είπε ότι ο δεύτερος είναι εντάξει . Και αφηγήθηκε ότι μια γυναίκα στη Μέκκα που διάβαζε το Κοράνι, είδε ότι υπήρχε βασιλικός γύρω από την Κάαμπα και ένας Σαΐφ με βασιλικό στα χέρια τους, σαν να του είπε Δόξα στον Θεό για την Κάαμπα; Της είπαν : Δεν ήξερες ότι ο Abdul Aziz bin Abi Dawood παντρεύτηκε απόψε ; Vantbht Αν ο Abdul Aziz ibn Abi Dawood πέθανε ….

…Και όποιος βλέπει τη γλώσσα του για μεγάλο χρονικό διάστημα όταν ασκεί δικαστικές διαφορές, τότε είναι νικητής. Και όποιος βλέπει ότι η γλώσσα του είναι δεμένη δείχνει φτώχεια και ασθένεια, και λέγεται νίκη και ατυχία, και όποιος βλέπει με τη γλώσσα του κάτι που τον βλάπτει ή αρνείται κάτι σαν αυτόν ενώ ξυπνά, δεν είναι αξιέπαινη και η ευγλωττία της γλώσσας δεν είναι σοφία, λογική και γλυκύτητα του λόγου, και όποιος πιστεύει ότι η γλώσσα του είναι μακρά, μπορεί να μιλήσει πολύ και ίσως να απλοποιήσει κάποιον Επιβλαβές και όποιος βλέπει ότι έχει δαγκώσει τη γλώσσα του, τότε λυπάται και όποιος βλέπει ότι κοιτάζει τη γλώσσα του , τότε διατηρείται από την ολίσθηση, και όποιος βλέπει ότι η γλώσσα του είναι μαύρη, τότε θα είναι ποιητής ή θα δει ότι είναι κίτρινο που δείχνει ασθένεια, και για την αλλαγή της γλώσσας, δεν είναι αξιέπαινη, και όποιος βλέπει ότι είναι σιωπηλός ή βαρύς, τότε είναι διαφθορά στη θρησκεία του και από Είδε ότι η γλώσσα του ήταν κομμένη, επειδή είναι καλός στη θρησκεία του και μπορεί να μιλάει λίγο εκτός αν είναι σε διαμάχες, και αν είναι σε αυτήν , τότε έχει παρεκκλίνει από το αργό του ent και δεν υπάρχει καλό σε αυτόν, και αν είναι άρρωστος πεθαίνει ή με αγκάθι ή μια θέση που δείχνει το θάνατο του συγγραφέα ή του μεταφραστή του και ειπώθηκε ότι απομακρύνθηκε από την εξουσία του και ειπώθηκε ότι αυτό και υποταγή και ίσως Η γλώσσα ήταν η ανάμνηση του ανθρώπου, η υπερηφάνεια και η ειλικρίνειά του…

…Μια γυναίκα είναι σε ένα όνειρο, αν είναι όμορφη, δείχνοντας την επόμενη χρονιά με καλοσύνη και άνεση . Και η γυναίκα μπορεί να αναφέρεται στο κατάστημα και στο ταμείο, ή στη φυλακή και τον σύντροφό του, επειδή μοιράζεται την ευχαρίστηση και τα χρήματα του άνδρα . Ίσως έδειξε το δέντρο που φέρει τον καρπό, το άρμα και το κάθισμά του . Και όποιος είδε μια καλή γυναίκα που μπήκε στο σπίτι του θα ήταν ευλογημένη με χαρά . Και μια όμορφη γυναίκα δεν έχει απομείνει χρήματα . Και η άγνωστη, νεαρή, καλλωπισμένη αραβική γυναίκα την περιγράφει καλύτερα στην ερμηνεία . Η παχιά γυναίκα είναι γόνιμη και η πενιχρή είναι η πιο γόνιμη . Και οι καλύτερες γυναίκες στην αραβική ερμηνεία και το άγνωστο . Εάν μια γυναίκα βλέπει μια νεαρή γυναίκα στο όνειρό της, τότε είναι εχθρός της και η ηλικιωμένη γυναίκα είναι ο κόσμος . Και όποιος βλέπει μια γυναίκα να διδάσκει τους ανθρώπους και να τους απαγορεύει στον Θεό Παντοδύναμο, τότε αυτό είναι καλό στη θρησκεία . Και όποιος βλέπει μια ελεύθερη μαύρη γυναίκα δεν υπάρχει καλό σε αυτήν, εκτός κι αν την κατέχει . Και όποιος βλέπει μια γυναίκα να πωλείται, η εξουσία του πάνω του θα αφαιρεθεί, τότε η κατάστασή του θα μεταφερθεί στη Σαλάχ . Και όποιος είδε ότι η γυναίκα του μετέφερε τον ταλαιπωρήθηκε από ένα ελάττωμα, και ειπώθηκε : Αυτός ήταν που στενοχωρούνται με τον πλούτο . Και όποιος είδε ότι σκότωσε μια γυναίκα, μέρος των χρημάτων του είχε φύγει . Και όποιος βλέπει ότι η σύζυγός του δίνεται σε κάποιον άλλο, ή τη βλέπει παντρεμένη με άλλο σύζυγο, η θρησκεία του έχει φύγει ….

…Το κάλεσμα στην προσευχή σε ένα όνειρο υποδηλώνει το προσκύνημα εάν η πρόσκληση στην προσευχή είναι κατά τους μήνες του Χατζ, και μπορεί να υποδηλώνει κουτσομπολιά με τρόπο που προκαλεί κίνηση, κινητικότητα και προετοιμασία για πόλεμο και μπορεί να υποδηλώνει κλοπή ή το ύψος του βαθμού, την αξιοπρεπή θέση, την ανύψωση και την ακουστική λέξη, και τη σύζυγο στο μονό . Ίσως ανέφερε τα σωστά νέα . Και αν η πρόσκληση σε προσευχή εκτός από την qiblah, ή η πρόσκληση σε προσευχή σε γλώσσα διαφορετική από τα αραβικά, ή με αυτήν με μαύρη όψη, μπορεί να μας πει για ψέματα και κουτσομπολιά . Ίσως αυτό να υποδηλώνει το Ba`a και τους Kharijites σε αυτήν τη χώρα . Ο μουζέν είναι ο καλών στο καλό, ο μεσίτης ή ο εργολάβος του γάμου, ο αγγελιοφόρος του βασιλιά ή το φρύδι του, ή ο καλούντος στο στρατό, και αν η γυναίκα έδωσε άδεια σε ένα όνειρο στον μιναρέ του τζαμιού, εμφανίστηκε μια μεγάλη καινοτομία στη χώρα, και αν τα αυτιά των νεαρών αγοριών ανέλαβαν τον βασιλιά, ειδικά αν η πρόσκληση για προσευχή ήταν σε λάθος στιγμή . Και όποιος είδε ότι καλούσε έναν φάρο και ήταν κατάλληλος για το κράτος, έλαβε εντολή όσο έφτασε στη φωνή του και κατέληξε μαζί του, και αν δεν άξιζε το κράτος, πολλοί από τους εχθρούς του έγιναν πρόεδρος πάνω τους, ακόμα κι αν ήταν έμπορος που κέρδισε το εμπόριο του . Η πρόσκληση στην προσευχή μπορεί να υποδηλώνει ικεσία, δικαιοσύνη, υπακοή και να κάνει καλό, ή ασφάλεια και απελευθέρωση από τις συνωμοσίες του Σατανά . Και όποιος βλέπει ότι καλεί το κάλεσμα στην προσευχή σε ένα πηγάδι, και αν βρίσκεται σε μια χώρα που δεν πιστεύει, καλεί τους ανθρώπους στη μέθοδο της θρησκείας, και αν είναι σε μουσουλμανικές χώρες, τότε είναι κατάσκοπος και μπορεί να έχει ήταν ο ιδιοκτήτης μιας αίρεσης στην οποία καλεί τους ανθρώπους . Και όποιος βλέπει ότι καλεί την κλήση και είναι μουσουλμάνος, τότε απολαμβάνει το καλό . Και όποιος βλέπει ότι καλεί την κλήση και κανείς δεν τον απαντά, τότε είναι από λαό αδίκων . Και όποιος είδε ότι καλούσε στην οροφή του γείτονά του, θα προδώσει τον γείτονά του για τη γυναίκα του . Και όποιος βλέπει ότι καλεί στην οροφή της Κάαμπα, τότε είναι αιρετικός ή προσβάλλει τους συντρόφους του Προφήτη, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη . Και όποιος βλέπει ότι απαγγέλλει την πρόσκληση για προσευχή ενώ ξαπλώνει, τότε η σύζυγός του προκαλεί ανθρώπους και ενοχλεί τους ανθρώπους με τη γλώσσα της, ακόμα κι αν ήταν άγαμος, παντρεύτηκε . Και όποιος είδε ότι καλούσε στην αγορά, είναι κατάσκοπος κλεφτών . Και όποιος έβλεπε ότι καλούσε στην πόρτα του Σουλτάνου, θα μαρτυρούσε την αλήθεια . Το κάλεσμα στην προσευχή στα σοκάκια και τις αγορές δείχνει μια καλή ζωή, και όποιος βλέπει ότι καλεί την πρόσκληση σε προσευχή σε ένα τροχόσπιτο, κατηγορείται για κλοπή . Η πρόσκληση σε προσευχή μπορεί επίσης να υποδηλώνει την αποχώρηση του συντρόφου . Και όποιος είδε ότι καλούσε σε ένα μέρος όπου η ηλικία του τόπου καταστράφηκε και υπήρχαν πολλοί άνθρωποι σε αυτό . Και όποιος είδε ότι καλούσε στο μπάνιο, θα είχε πυρετό . Η πρόσκληση για προσευχή ή η ανύψωση της φωνής σε ανάμνηση του Θεού Παντοδύναμου υποδηλώνει την εγγύτητα με τους πρεσβύτερους, ειδικά εάν η πρόσκληση στην προσευχή είναι με όμορφη φωνή, και οι άνθρωποι την ακούνε . Αλλά αν αλλάξει η πρόσκληση για προσευχή, ή αλλοιώθηκε, ή άλλαξε τη μνήμη του Παντοδύναμου Θεού, ή εάν το awrah ήταν εκτεθειμένο, αυτό δείχνει μια κακή απερισκεψία και αγωνία . Και όποιος βλέπει ότι καλεί το κάλεσμα σε έναν λαό που συγκεντρώθηκε, τότε καλεί τους ανθρώπους στην αλήθεια και είναι άδικοι . Και ίσως το κάλεσμα στην προσευχή δείχνει κατανόηση στη θρησκεία . Το κάλεσμα στην προσευχή μπορεί να είναι μια προσευχή για μια εντολή υπό την εξουσία του Σουλτάνου . Και όποιος βλέπει ότι δίνει το κάλεσμα στην προσευχή και δεν απομνημονεύει την ταμπέλα και την ευθυμία, τότε θα μετανιώσει για τον εχθρό του . Και όποιος βλέπει ότι καλεί στον ουρανό και οι άνθρωποι τον έχουν απαντήσει, τότε καλεί τους ανθρώπους σε καλό και τον απαντούν . Και όποιος βλέπει ότι έχει δώσει την κλήση μία ή δύο φορές, και τηρεί και προσεύχεται σύμφωνα με τις υποχρεωτικές προσευχές, ο Θεός Παντοδύναμος θα του παρέχει για το Χατζ και το Umrah . Και όποιος βλέπει ότι καλεί την πρόσκληση σε προσευχή σε έναν λόφο που έχει επηρεαστεί από την εντολή ενός μη-Άραβας άνδρα, και εάν δεν πληροί τις προϋποθέσεις για το κράτος, τότε θα επιτύχει ένα κερδοφόρο εμπόριο ή μια μεγάλη τέχνη. Καλεί τους άνδρες να συμφιλιωθούν . Εάν η άδεια είναι πάνω από ένα σπίτι, η οικογένειά του θα πεθάνει . Και όποιος βλέπει ένα αγόρι να καλεί, τότε οι γονείς του είναι αθώοι ψεύδους και ψεύδους . Και όποιος είδε ότι ζητούσε διασκέδαση και παιχνίδι, ο Θεός τον ληστεύει από το μυαλό του . Όποιος ακούσει την έκκληση για προσευχή στην αγορά υποδεικνύει το θάνατο ενός άνδρα από την αγορά . Αυτός που κερδίζει σε χωματερή θα καλέσει έναν ανόητο άτομο να συμφιλιωθεί, και ένας ανόητος δεν θα το αποδεχτεί από αυτόν ….

…Όσο για το μάτι : το χρέος και η διορατικότητα του ανθρώπου με την οποία μπορεί να δει καθοδήγηση και αυταπάτη . Εάν βλέπει πολλά μάτια στο σώμα του, δείχνει αύξηση της καλοσύνης και της θρησκείας του . Αν δει ότι το στομάχι του έχει χωρίσει ανοιχτό και βλέπει τα μάτια στο στομάχι του, τότε είναι αιρετικός, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος είπε : «Ο Θεός δεν έκανε έναν άνθρωπο από δύο καρδιές στην κοιλιά του ». Εάν βλέπει τα μάτια του ως τα μάτια ενός άλλου παράξενου, άγνωστου ατόμου, το όραμά του δείχνει ότι τα μάτια του έχουν φύγει και κάποιος άλλος θα τον καθοδηγήσει . Εάν ο άντρας είναι γνωστός, τότε ο ονειροπόλος θα παντρευτεί την κόρη του και θα τα πάει καλά μαζί του . Αν έβλεπε ότι τα μάτια του είχαν φύγει, τα παιδιά του πέθαναν και όποιος είδε ότι ήταν τυφλά μάτια ενώ ήταν απομακρυσμένος, θα έδειχνε την έκταση της εξορίας του μέχρι που πέθανε . Αν έβλεπε σαν τα μάτια του να είναι από σίδερο, θα ήταν πολύ ανήσυχος που θα οδηγούσε στην καταστροφή του καλύμματος . Αν δει ότι έχει ανοίξει τα μάτια του σε έναν άνδρα, θα εξετάσει το θέμα του και θα τον βοηθήσει . Και αν βλέπει σαν να τον έχει δει κακό, τότε τον μισεί, και αν βλέπει σαν να ακούει με το μάτι και κοιτάζει με το αυτί, τότε οδηγεί την οικογένεια και την κόρη του να διαπράξει αμαρτίες . Και όποιος βλέπει στην παλάμη του ένα μάτι ενός ανθρώπου ή ένα μάτι ζώου, θα του δοθούν χρήματα σε είδος . Και όποιος βλέπει σαν να έχει κοιτάξει το μάτι και του αρέσει και το επικροτεί, τότε κάνει κάτι που βλάπτει τη θρησκεία του . Και θρησκεία μαυρισμένων ματιών . Awal-blue αίρεση, και Al-Shahla παραβιάζει τη θρησκεία . Και το πράσινο είναι μια θρησκεία που έρχεται σε αντίθεση με τις θρησκείες . Εάν βλέπει ένα μάτι ή μάτια στην καρδιά του, τότε είναι καλός στη θρησκεία όσο είναι ελαφρύς . Αν έβλεπε ότι είχε διαπράξει πορνεία, θα κοίταζε τις γυναίκες . Εάν βλέπει ότι τα μάτια του είναι μαύρα, τότε κοιτάζει ύποπτα τη γυναίκα του φίλου του, η οξύτητα της όρασης είναι καλή για όλους τους ανθρώπους, και όποιος έχει παιδιά και βλέπει αυτό το όραμα δείχνει ότι είναι άρρωστοι, επειδή τα παιδιά είναι σαν τα μάτια λατρεύονται . Ο Al-Hajjaj bin Yusef είδε σαν τα μάτια του να πέσουν στην αγκαλιά του, οπότε ο αδελφός του Μωάμεθ και ο γιος του Μωάμεθ θρήνησαν γι ‘αυτόν . Μερικοί από τους Εβραίους είδαν μια σκλαβιά στον ουρανό ή μια σκλάβια, οπότε διηγήθηκε τα οράματά του για τον Μπαράμι και είπε: «Θα χτυπήσει χρήματα από το εμπόριο ». Εάν ο κατασκευαστής το δει, θα έχει χρήματα από την κατασκευή του . Και οι βλεφαρίδες : σε ερμηνεία και προστασία για τη θρησκεία . Επειδή είναι ισχυρότερο για τα μάτια από τα φρύδια . Λέγεται ότι η δικαιοσύνη και η διαφθορά οφείλονται στο παιδί και τα χρήματα . Εάν βλέπει σαν τα περιθώρια των ματιών του να είναι πολλά καλά, τότε η θρησκεία του είναι απαραβίαστη . Εάν βλέπει σαν να κάθεται στη σκιά των περιθωρίων των ματιών του, εάν είναι θρησκεία και κάτοχος της γνώσης, τότε ζει κάτω από τη σκιά της θρησκείας του . Αν είναι ο ιδιοκτήτης ενός κόσμου, τότε παίρνει τα χρήματα των ανθρώπων και κρύβεται, και αν βλέπει σαν να μην έχει τα μάτια του, τότε σπαταλά τη σαρία της θρησκείας . Αν κάποιος το μαδήσει, τότε ο εχθρός του τον συμβουλεύει στη θρησκεία του . Εάν βλέπει σαν τα μαλλιά του να είναι άσπρα, υποδηλώνει μια ασθένεια που τον επηρεάζει από το κεφάλι, τα μάτια, τα αυτιά ή τον γομφίο . Αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Έβλεπα σαν να έπαιρνα μούσι και να το δανείσω μέχρι να την εξαλείψω . Είπε : Τρώτε την κληρονομιά του θείου σας και δεν έχει άλλο κληρονόμο εκτός από εσάς. Εάν τρώτε κάτι από αυτό, θα κληρονομήσετε στο βαθμό αυτό . Και όποιος είδε ότι η γενειάδα του ήταν λευκή, λαμπερή, θα κέρδιζε περηφάνια στο πρόσωπο, το όνομα και τη μνήμη της χώρας, επειδή η γενειάδα του Αβραάμ, ειρηνικά, ήταν λευκή . Εάν βλέπει ότι είναι στεφάνι, τότε χτυπά το πρόσωπο και την αξιοπρέπεια . Εάν βλέπει ότι είναι πιο σκοτεινό και καλύτερο από το ξύπνημα, και είναι μαύρο στο ξύπνημα, τότε χτυπά το κύρος, την υπερηφάνεια, την αξιοπρέπεια και την ομορφιά . Εάν βλέπει ότι είναι γκρίζος και εξακολουθεί να υπάρχει κάτι μαύρο, τότε είναι αξιοπρεπής . Αν δεν μένει τίποτα από το σκοτάδι του, τότε θα λείπει και θα πάει προς αυτό . Και ο Ιμπν Σιρίν ήρθε σε έναν άνδρα και είπε : Είδα ότι η γενειάδα μου είναι λευκή και ότι τη λεύκωα έτσι ώστε η χρωστική ουσία να μην είναι προσκολλημένη σε αυτό και ο άντρας ήταν νέος με μαύρη γενειάδα, οπότε είπε : Το λευκό είναι έλλειψη της περιουσίας σας και θέλετε να την καλύψετε και το ήξερε . Είπε : επικυρώθηκε ….

…Όσον αφορά τα φυλλάδια, ερμηνεύονται με τρόπους που εάν είδε έναν μελετητή ή ασκητή που του έδωσε ένα φυλλάδιο στο οποίο μίλησε για τα συμφέροντα της θρησκείας και την επιβίωση του μέλλοντος, τότε δείχνει την ευτυχία της θρησκείας και του κόσμο, και αν είδε διαφορετικά ή η έκδοση ήταν μαύρη, τότε δεν είναι αξιέπαινη ….

…Ο Al-Kirmani είπε: «Όποιος βλέπει ένα άγνωστο κουρέλι που είναι πράσινο και κάθεται σε αυτό, τότε δείχνει το θάνατό του ως μάρτυρα, και αν είναι γνωστό ή την κατοχή του, τότε δείχνει τη θρησκεία και την ευσέβεια του, και αν είναι λευκό , τότε δείχνει χρήματα και οφέλη, και αν είναι κόκκινο, τότε δουλεύει με διασκέδαση και λαχτάρα στον κόσμο, και αν είναι μπλε, τότε δείχνει θλίψη. Και η καταστροφή, ακόμη και αν είναι μαύρη, δείχνει ότι υπάρχει μικρό όφελος, ειδικά αν είναι ιδιοκτησία του, και αν δεν είναι δική του, τότε η ερμηνεία της οφείλεται στον ιδιοκτήτη του από το καλό και το κακό ….

…Το κρεβάτι είναι μια γυναίκα σε ένα όνειρο . Όποιος που πουλά το κρεβάτι του χωρίζει τη γυναίκα του και αν είναι άρρωστος, θα πεθάνει . Και το στρώμα είναι σκλάβος, και είναι ξεκούραση, έτσι το κρεβάτι είναι μαλακό για την υπακοή της γυναίκας στον άντρα της και την υποταγή της σε αυτόν, και την ικανότητά της για καλές συμπεριφορές, και βρήκε τη νεωτερικότητά της, και αν το κρεβάτι είναι φτιαγμένο από μαλλί ή μαλλιά ή βαμβάκι, τότε είναι μια πλούσια γυναίκα, και αν είναι ένα μπρόκολο, τότε είναι μια γυναίκα μάγων, και αν είναι λευκή, τότε είναι θρησκευτική γυναίκα, και αν είναι μαύρη, κάνει δουλειά αυτό δεν ευχαριστεί τον Θεό Παντοδύναμο, και αν είναι πράσινο, τότε είναι γυναίκα θρησκείας, λατρείας και ασκητισμού . Όποιος βλέπει ότι έχει αγοράσει ένα στρώμα θα παντρευτεί μια γυναίκα, και αν το στρώμα είναι καινούργιο, τότε η γυναίκα είναι όμορφη, και αν το στρώμα είναι σκισμένο, η γυναίκα είναι διεφθαρμένη και όχι θρησκευτική, και αν δει ότι το στρώμα του έχει αλλάξει από τη θέση του, τότε χωρίζει τη γυναίκα του και αν δει ότι το κρεβάτι του βρίσκεται στην πόρτα του Σουλτάνου, τότε αναλαμβάνει μια τεράστια κηδεμονία . Και το στρώμα είναι ενδεικτικό του αγοριού για το ρητό του, ειρήνη σε αυτόν : ( Το παιδί είναι στο κρεβάτι ) , και όποιος βλέπει στο κρεβάτι του καλοσύνη, διαφθορά, αύξηση ή μείωση, αυτό ερμηνεύεται στη γυναίκα του . Και αν δει ένα άλλο κρεβάτι με το κρεβάτι του, θα παντρευτεί μια άλλη γυναίκα . Και όποιος βλέπει ότι έχει διπλώσει το κρεβάτι του και το έχει τοποθετήσει στο πλάι, θα απουσιάζει από τη γυναίκα του . Και όποιος βλέπει ότι κοιμάται σε ένα κρεβάτι, είναι ασφαλής από αυτό που φοβάται και μπορεί να αγνοεί τη θρησκεία του και ο ύπνος είναι αμέλεια ….

Με την εξουσία του Αμπού Ayyub – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – με την εξουσία του Προφήτη, να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, ο οποίος είπε : « Είδα σε ένα όνειρο μια μαύρη γυναίκα ακολουθούμενη από ένα πρόβατο, O Abu Bakr , διασχίστε το . ~ Ο Αμπού Μπακρ είπε : Ω Αγγελιοφόρος του Θεού, οι Άραβες σας ακολουθούν, τότε οι μη Άραβες θα τους ακολουθήσουν μέχρι να κατακλυστούν. Έτσι, ο Προφήτης, ειρήνη και ευλογίες επάνω του, είπε : ( Έτσι ο βασιλιάς τους διέσχισε με μαγεία )….

…Εάν βλέπει ότι καταπιεί σιδερένια καρφιά : ή ένα δόντι, ένα αγκάθι ή μια πέτρα, ή το στεγνώνει με την τραχύτητα και τη διαπερατότητά του στο λαιμό του, εκτός από φαγητό και ποτό, τότε θα υποστεί θυμό όσο είναι δύσκολο και τραχύ στο λαιμό του, και είναι υπομονετικός μαζί του όσο μπορεί να το αντέξει . Και αν αυτό που κατάπιε από την ουσία του φαγητού ή του ποτού ήταν τόσο τραχύ στο λαιμό του, τότε η ερμηνεία του είναι ότι η ζωή, τα προς το ζην και τα κέρδη του τον καθιστούν δύσκολο, στο βαθμό που . Ομοίως, εάν η ζήτηση είναι τόσο πικρία, αλατότητα και οξύτητα, ή ζέστη και κρύο, ώστε να αποφύγει να αφήσει το λαιμό του, τότε αυτό οφείλεται σε έλλειψη στη ζωή του και στα μέσα διαβίωσής του, και αν βλέπει ότι δεν έχει ένα γλυκό γάλα, ή κάτι γλυκό, τότε είναι καλή ζωή, ζώντας, χαμηλώνοντας και αφήνοντας, εκτός από το ότι είναι κάτι απαράδεκτο στην ερμηνευτική, όπως σύκα, μαύρη αρκούδα και κίτρινο καρπούζι, και μίσους σπόροι στην ερμηνευτική, τα όσπρια, τα χουμ και τη σάχανα , έτσι η ερμηνεία αυτού είναι μια ανησυχία και δεν υπάρχει κανένα καλό σε αυτό ….