…Όσον αφορά τις έρευνες, που είναι οι τέσσερις κύκλοι, σκόνη, νερό, αέρας και φωτιά, όποιος βλέπει τον πρώτο τύπο, που είναι βρωμιά, τότε θα ερμηνεύσει ότι επικρατεί ο μαύρος πάνω του, οπότε πρέπει να το διαχειριστεί ο ίδιος . Και όποιος βλέπει τον δεύτερο τύπο, δηλαδή το νερό, ερμηνεύεται ότι τα πτύελα υπερισχύουν πάνω του . Και όποιος βλέπει τον τρίτο τύπο, που είναι ο αέρας, ερμηνεύεται ότι υπερισχύει το αίμα . Και όποιος βλέπει τον τέταρτο τύπο, που είναι φωτιά, ερμηνεύεται ότι το κίτρινο κυριαρχεί πάνω του, και ειπώθηκε ότι αν ένα άτομο βλέπει στο μεγαλύτερο μέρος του ύπνου του τα χρώματα της μαυρότητας από όλα τα πράγματα, τότε επικρατεί το μαύρο. Το κίτρινο είναι κάτι περισσότερο από κίτρινο, και ο Θεός γνωρίζει καλύτερα ….

…Και όποιος βλέπει ότι η σόλα του έχει αρπαχθεί, καεί ή κοπεί, τότε αξιολογεί από το ταξίδι του για το μίσος του, και αυτό που σημαίνει σανδάλια είναι αυτό που φοράει σε έναν άνδρα ζαφείρι, ζώνες, σύμβολα και τα παρόμοια , και ειπώθηκε ότι ο μαύρος ζαφείρι ερμηνεύεται από μια μέτρια, πλούσια γυναίκα ….

…Κόλαση: Όποιος βλέπει σε ένα όνειρο ότι έχει μπει στην κόλαση, τότε διαπράττει μεγάλες αμαρτίες . Εάν βγει από αυτό χωρίς να του αρέσει, πέφτει στις ανησυχίες αυτού του κόσμου . Και όποιος βλέπει τη φωτιά να πλησιάζει, θα πέσει στην ταλαιπωρία και τη δοκιμασία ενός ηγεμόνα, και δεν θα γλιτωθεί από αυτήν, και θα πληγεί από μια πρόστιμη και βαριά απώλεια, και αυτός είναι προάγγελος για να μετανοήσει και να επιστρέψει από αυτό που είναι μέσα του, και αν το εισέλθει, τότε θα επιφέρει τις μεγάλες αμαρτίες και ανήθικοι χαρακτήρες που ο Θεός Παντοδύναμος του έχει επιβάλει το όριο. Μιλάει για ανηθικότητα και κακό . Και αν βλέπει ότι το μπήκε με χαμόγελο, τότε είναι διεφθαρμένος, τυραννία και δεν υπακούει στον Παντοδύναμο Θεό . Εάν βλέπει ότι είναι ακόμα κλειδωμένος στην Κόλαση, τότε είναι ακόμα σε αυτόν τον κόσμο φτωχός και στερημένος, δεν προσεύχεται ή γρήγορα και δεν αναφέρει τον Παντοδύναμο Θεό . Και αν δει ότι έτρωγε από τον Ζάκκουμ Κόλαση και το στήθος και το πύον του, τότε θα κερδίσει ανομία και θα ρίξει αίμα, και οι υποθέσεις του θα ενταθούν εναντίον του . Και όποιος βλέπει ότι είναι μαύρος και μπλε μάτια στην κόλαση, τότε θα συνοδεύσει τον εχθρό του Θεού Παντοδύναμου, και θα ταπεινωθεί και θα μαυρίσει το πρόσωπό του μεταξύ των ανθρώπων, και ο Θεός Παντοδύναμος θα τον τιμωρήσει στο μέλλον με τα αδικήματά του . Και όποιος βλέπει την κόλαση στον ύπνο του αυτοπροσώπως, ας προσέχει τον σουλτάνο ή την οργή του πιο ελεήμου . Και όποιος βλέπει σαν να έχει εισέλθει στην Κόλαση, τότε θα είναι καθαρός από κάθε αμαρτία από την οποία δεν θα μετανοήσει, και αν δει ότι έχει βγει από την κόλαση, τότε θα μετανοήσει από τις αμαρτίες, οπότε αν πίνει από πίνει ή έφαγε από το φαγητό του, εξακολουθεί να διαπράττει αμαρτίες ή αναζητά γνώση που γίνεται καταστροφή γι ‘ αυτόν . Και η κόλαση σε ένα όνειρο είναι ένα σημάδι της κατάρρευσης της θέσης σε αυτόν τον κόσμο, και ίσως δείχνει τη φτώχεια μετά τον πλούτο, τη μοναξιά μετά την ανθρωπότητα, την πτώση σε αντιξοότητες, μόνιμη φυλάκιση και ντροπή σε αυτόν τον κόσμο . Εάν δηλώνει τη γυναίκα, ήταν σύζυγος ταραχοποιών, και αν δηλώνει τα προς το ζην, τα κέρδη της απαγορεύονται και αν δείχνει το σπίτι, είναι δίπλα στους ανθρώπους της ανηθικότητας και της αμέλειας . Εάν υποδηλώνει ασθένεια, η συνέπεια του είναι ο θάνατος με άσχημο τέλος και εάν υποδεικνύει την υπηρεσία είναι με μια άδικη εξουσία και εάν υποδηλώνει γνώση είναι αίρεση, και εάν υποδεικνύει εργασία ήταν μια απαράδεκτη πράξη, και εάν αυτό δείχνει το παιδί ήταν παιδί της πορνείας . Και η είσοδος της κόλασης μπορεί να υποδηλώνει το ίδιο ερώτημα μετά τον πλούτο, και δείχνει το σπίτι της αίρεσης και της ανηθικότητας, την εκκλησία, τις πωλήσεις, τα πυροσβεστικά σπίτια, τα περιστέρια, το βυρσοδεψείο, τα σφαγεία και τους φούρνους που χρησιμοποιούνται για να ανάβουν φωτιά προς όφελος και η είσοδος τους δείχνει νίκη με επιθυμίες . Ομοίως, ο al-Hatimah και ο al-Hatata μπορεί να είναι αυτοί που σκέφτονται τον al-Hamz, τον al-Malaz και τον al-Majmiyyah, και τον Jhannam για τους άπιστους και τους υποκριτές . Και ο Σάκρ δηλώνει ότι αφήνει την αλήθεια, και ψάχνει σε αυτό που δεν σημαίνει, και αρνείται την Ημέρα της Κρίσης . Και η τιμή των δαιμόνων και εκείνων που δημιουργούν τα ήθη τους . Και η άβυσσος είναι ένα σημάδι υποτίμησης στο μέτρο και την ισορροπία, ή για εκείνους των οποίων οι κλίμακες είναι ελαφριές και δεν τους επιβαρύνουν με καλές πράξεις . Και η κόλαση είναι για εκείνους που κυριαρχούν και προτιμούν τη ζωή αυτού του κόσμου, και την κατώτερη αντίληψη των κυρίων της υποκρισίας, εάν τρώει το κεφάλι της ή πίνει εκείνους που την πλένουν, ή οι σκορπίνες της τον δαγκώνουν, ή η ζωή της τον χτυπά, ή το δέρμα του αλλάζει στα δέρματα των ανθρώπων της, ή τραβιέται στο πρόσωπό του, ή γυρίζει πίσω από την άνοδο στο κεφάλι του, ή χτυπήθηκε στη θέση του Ή, οι πελάτες του το κατήγγειλαν, γιατί όλα αυτά και τα παρόμοια είναι απόδειξη καινοτομιών στη θρησκεία, τη συμμετοχή των καταπιεστών, την τήρηση των νόμων των άπιστων, τη δημιουργία των ηθών των πολυθεϊστών και των περιφρονητικών, την αντίφαση των προφητών και την εγκατάλειψη των ευσεβών, την αποστασία της θρησκείας, την αποτυχία του Θεού χρήματα από τους άξονες, και την ανυπακοή του Κυρίου των κόσμων, ή την άρνηση της κυριαρχίας του και τη δύναμή του και να τον παρομοιάζουμε με τη δημιουργία του, μπορεί να δοξασθεί και να ανυψωθεί, και το να βλέπεις τον ιδιοκτήτη του φύλακα της φωτιάς αποτελεί ένδειξη από όποιον μετακόμισε στο γ απροθυμία ή να του ταΐσει κάτι καλό για την αγάπη για τον Παντοδύναμο Θεό και τον Αγγελιοφόρο Του και για τους πιστούς και τον Σουλτάνο, καθώς και για την απόσταση από την υποκρισία και την παραίτηση από αμαρτίες, αμαρτίες και ιδιοτροπίες μετά από παραπλανητική συμπεριφορά και ζήλια στη θρησκεία, αν έβλεπε τον ταμία, ειρήνη σε αυτόν, ερχόμενος σε αυτόν δείχνει την ασφάλεια και την ασφάλειά του από τη φωτιά του, και αν τον δει να απομακρύνεται από αυτόν, ή να τον αλλάζει στο πρόσωπό του, δείχνει ότι έχει συμβεί σε αυτό που απαιτεί τη φωτιά του . Και το θησαυροφυλάκιο της Κόλασης είναι οι θεματοφύλακες, φύλακες, στρατιώτες, βοηθοί, ιδιοκτήτες της αστυνομίας, γονείς και συγγενείς . Και όποιος είδε ότι ο Μαλίκ πήρε το πλευρό του και τον πέταξε στη φωτιά, τότε το όραμά του απαιτεί ταπείνωση για αυτόν . Αν δει ότι έχει εισέλθει στην Κόλαση και βγαίνει από αυτήν, τότε θα εισέλθει στον Ουρανό, θέλοντας τον Θεό, ή θα διαπράξει αμαρτία και θα μετανοήσει από αυτήν . Και αν βλέπει τα μέρη του σώματός του να του μιλούν, τότε είναι απόδειξη επίπληξης για αμαρτίες, και εγρήγορση για το θέμα του μέλλοντος ….

…Ο κλέφτης είναι σε ένα όνειρο μια ασθένεια και μια ασθένεια, εάν ο κλέφτης είναι μαύρος σημαίνει μαύρο, εάν το κόκκινο τότε είναι αίμα, εάν το κίτρινο δείχνει κίτρινο, και εάν το λευκό δείχνει πτύελα . Ένας κλέφτης δολοφονεί ένα άτομο και τον σκοτώνει αν δει ότι έχει κλέψει κάτι . Ο κλέφτης είναι ο βασιλιάς του θανάτου και η άφιξη του ταξιδιώτη και του ιερέα . Και όποιος βλέπει έναν κλέφτη που μπαίνει στο σπίτι του και έχει ένα άρρωστο άτομο, αυτός είναι ο θάνατος του ασθενούς . Όποιος σκοτώσει έναν κλέφτη θα επιβιώσει από μια ασθένεια . Και εάν ο κλέφτης εισέλθει σε ένα σπίτι στο οποίο υπάρχει μια μόνη γυναίκα, θα απευθυνθεί για να της προτείνει . Ο κλέφτης είναι ένας δόλιος και απατηλός άνθρωπος, και είναι άντρας μοιχείας επειδή μεταμφιέζεται καθώς κρύβει έναν μοιχείο . Ίσως ο κλέφτης έδειξε τους επτά, το φίδι, τον διάβολο και την ψυχή ….

…Ο Kohl είναι χρήματα σε ένα όνειρο και μια αυξημένη εικόνα για την καλοσύνη . Και όποιος είδε ότι του δόθηκε κοχ στο χέρι του, πήρε λίγα ή πολύ χρήματα . Και αν ένας μαύρος έχει το eyeliner του, δεν είναι εντάξει . Και όποιος βλέπει ότι φέρνει τον Κόλλ μαζί του, τότε είναι κατάλληλος για τη θρησκεία του και αν είναι τυφλός . Είναι η δυστυχία του . Και όποιος είδε ότι κλαμπούσε με ατιμωρησία, θα συνδύαζε δύο γυναίκες . Και αν βλέπει ένα άτομο σαν αυτόν και τον τυφλώνει, τότε παίρνει κάτι από τα χρήματά του με δόλο και κόλπο . Και η παρθένα, αν μείνει έγκυος, θα παντρευτεί, όπως και η χήρα . Και το κοχ με αίμα και στάχτη είναι ανηθικότητα και άκυρο γάμο ….

…Όποιος είναι στη δουλεία είναι σκλάβος, είτε είναι λευκός είτε μαύρος, και όποιος πιστεύει ότι απελευθέρωσε τον σκλάβο του δείχνει ότι ο σκλάβος έχει πεθάνει ή ότι υπάρχει καλό για τον ελεύθερο ….

…Ευνούχος: Όποιος βλέπει έναν ευνούχο σε ένα όνειρο και θέλει κάποιον να καταθέσει χρήματα ή ένα μυστικό, τότε δεν το κάνει . Και όποιος είδε ότι ήταν ευνούχος, κατείχε την κατάθεση . Και όποιος βλέπει ότι έχει μετατραπεί σε ευνούχος ή σε πέτρα ο ίδιος, θα ταπεινωθεί και θα υποβληθεί σε εκείνους που τον αμφισβητούν . Εάν δει έναν άγνωστο ευνούχο που έχει το σήμα των δίκαιων και των λόγων των σοφών, τότε είναι ένας βασιλιάς των αγγέλων που κηρύττει ή κηρύττει . Αν είναι γνωστός από τους ευνούχους, τότε είναι ο ίδιος . Και όποιος είδε ότι μεταμορφώθηκε ως ευνούχος θα λάβει καθοδήγηση από τον Θεό Παντοδύναμο . Και όποιος βλέπει τον εαυτό του ως ευνούχο που επιτυγχάνει το καθεστώς λατρείας και αγνότητας του κόλπου . Ο λευκός ευνούχος είναι ο βασιλιάς του ελέους . Ο μαύρος ευνούχος και ο Αιθίοπας είναι ο βασιλιάς των βασανιστηρίων. Το πρώτο είναι καλά νέα και το δεύτερο είναι κακό . Βλέποντας τους ευνούχους υποδηλώνει ληστεία χάριτος, ή ανυπομονησία και άσχημο κρεβάτι . Το να βλέπεις τους ευνούχους σε ένα όνειρο αποτελεί απόδειξη αγγέλων, επειδή ο ευνούχος έχει αφαιρέσει την επιθυμία του από την επιθυμία ….

…Το να βλέπεις ένα σκλάβος και όποιος είδε μια ομάδα γυναικείων σκλάβων είναι καλό και ευλογία, ειδικά αν είναι ο ιδιοκτήτης τους, και αν τους βλέπει γυμνός ή σε αυτά που τους λείπει, τότε δεν είναι ο Μαχμούντ. Και όποιος βλέπει ότι αγόρασε μια λευκή σκλαβιά, το εμπόριο του είναι κερδοφόρο και βρίσκει καλό ή κίτρινο, είναι αδύνατο να χρειαστεί κάτι, και λέγεται ότι είναι άρρωστος ή μαύρος, τότε επιβιώνει εκείνους που είναι άρρωστοι και ποιος είδε ότι πουλάει υπηρέτρια οποιουδήποτε φύλου, επειδή είναι φτωχός και άπορος, ή πουλάει το σπίτι ή τα σκεύη του από το σπίτι, και όποιος βλέπει μια υπηρέτρια το πρωί του προσώπου έρχεται σε αυτόν, τότε θα τα πάει καλά και αν είναι άσχημη να κοιτάξει ή να μισήσει κάτι, τότε δεν είναι αξιέπαινη. Σε αυτό το μέρος…

…Ο κλέφτης : Είναι ο δολοφονημένος άνδρας που αναζητά αυτό που δεν έχει, και ίσως υποδηλώνει το σπόιλερ για τις ανδρικές γυναίκες, τον δράστη στα κρεβάτια τους, ή τον κυνηγό για τα πουλερικά ή τα περιστέρια τους . Και ο άγνωστος κλέφτης είναι ενδεικτικός του αγγέλου του θανάτου για την εξαφάνισή του κατά τη στιγμή της σύλληψής του, και την πτώση του στο σπίτι χωρίς άδεια . Και τα χρήματα και οι ψυχές είναι συνεργάτες στην ερμηνεία . Ίσως ο κλέφτης έδειξε τα επτά, το φίδι και τον Σουλτάνο, και ειπώθηκε ότι ο μαύρος κλέφτης ήταν ένα σκοτεινό μείγμα, το λευκό ήταν ορυχείο, το κόκκινο αίμα και το κίτρινο ήταν κίτρινο . Εάν δει έναν κλέφτη να μπαίνει σε ένα σπίτι και να του χτυπήσει κάτι και να πάει μαζί του, τότε ένα άτομο θα πεθάνει εκεί . Αν δεν πάει με τίποτα, τότε είναι άτομο που επιβλέπει το θάνατο και μετά σώζεται ….

…Είδα ότι το γαρίφαλο δαχτυλίδι είναι κόκκινο, δημιουργεί έναν γεννημένο διεφθαρμένο, αν και ο μαύρος Woldh αποδεικνύεται ταπεινωμένος και είδε να χτυπά το δαχτυλίδι και είναι σε τζαμί ή προσευχή ή για χάρη του Θεού, έχει κάνει μια γυναίκα ) θρησκεία, αλλά βασιλιάς ή Σουλτάνος, επηρεάζει την ανύψωση και τη δύναμη Και με αυτό, αντιμετωπίζει έναν πόλεμο, και αν ήταν έμπορος, κέρδισε το εμπόριο του και έγινε καλός ….

…Σμήνος : Κάθε απολίθωμα στο έδαφος είναι εξαπάτηση, οπότε όποιος βλέπει ότι σκάβει ένα σμήνος ή κάποιος άλλος που τον σκάβει, τότε εξαπατά ή εξαπατά από κάποιον άλλο . Αν είδε ότι το μπήκε, αυτή η εξαπάτηση θα επέστρεφε σε αυτόν και όχι σε άλλους . Αν βλέπει ότι τον μπήκε μέχρι να κρύψει ο ουρανός από αυτόν, τότε οι κλέφτες μπαίνουν στο σπίτι του και κλέβουν τα αντικείμενα του σπιτιού του . Αν ταξιδεύει, εμποδίζει το δρόμο . Αν δει ότι κάνει πλύση σε αυτό το κοπάδι και την πλύση της προσευχής ή της πλύσης, τότε θα κερδίσει ό, τι κλέφτηκε από αυτόν ή θα αποζημιωθεί νωρίτερα και το μάτι του θα γίνει καθαρό, επειδή παίρνει την ερμηνεία του νερού . Και αν είχε ένα χρέος που κυβερνούσε ο Θεός Παντοδύναμος . Εάν βλέπει ότι έβγαλε από αυτό που έσκαψε ή σκάβει για τρεχούμενο νερό ή στάσιμο νερό, τότε αυτό είναι ζωντανό στην εξαπάτηση αυτού που σκάβει ….

…Shahd και μέλι : χρήματα από νόμιμη κληρονομιά, ή χρήματα από χαλάρωση, ή εταιρεία . Και όποιος βλέπει σαν να υπάρχει μάρτυρας στα χέρια του, δείχνει ότι έχει μια τιμητική γνώση, και αν το βλέπει σαν να το ταΐζει σε ανθρώπους, τότε απαγγέλλει το Κοράνι ανάμεσα σε ανθρώπους με καλό τόνο . Το μέλι για τους θρησκευτικούς ανθρώπους είναι η γλυκύτητα της πίστης, η απαγγελία του Κορανίου και οι πράξεις δικαιοσύνης . Και για τους ανθρώπους αυτού του κόσμου μια λεία τραύμα χωρίς κόπωση . Αντίθετα, είπαμε ότι το μέλι δείχνει το Κοράνι επειδή ο Θεός Παντοδύναμος περιέγραψε τα λόγια του ως θεραπεία . Αφηγήθηκε για την εξουσία του Ibn Sirin ότι είπε : Ο μάρτυρας έχει πολλά προς το ζην που ο ιδιοκτήτης του μπορεί να πάρει χωρίς να κουραστεί, επειδή ο Naw δεν τον άγγιξε . Το μέλι είναι λίγη διαβίωση από ένα πρόσωπο που είναι κουρασμένο . Αν είδε σαν να είχε βρέξει ο ουρανός με μέλι, θα έδειχνε τον Σαλαντίν και τη γενική ευλογία, και αν είδε σαν να έτρωγε το Σάιντ με μέλι πάνω του, τότε μερικοί από τους εκφραστές τον μισούσαν μέχρι να το εξηγήσει από το γάμος της μητέρας . Μάθαμε ότι ένας άντρας ήρθε στον Προφήτη, να του φέρει τις προσευχές και την ειρήνη του Θεού, και είπε : Είδα ένα κουβούκλιο από το οποίο έβγαζαν βούτυρο και μέλι και οι άνθρωποι το γλείφουν, οπότε είναι πάρα πολύ από αυτό και είναι ανεξάρτητο . Ο Abu Bakr είπε : Επιτρέψτε μου να το περάσω, αλλά είναι το Κοράνι, η γλυκύτητα και η γλυκύτητά του, και οι άνθρωποι το παίρνουν . Και αναφέρθηκε ότι ο Προφήτης, ο Θεός και οι ειρήνες του Θεού, είπε : Έβλεπα σαν να βρισκόμουν σε έναν θόλο από σίδερο, και όταν το μέλι κατέβηκε από τον ουρανό, ο άντρας θα γλείφει ένα γλείψιμο και δύο γλείφει, και ο άντρας γλείφτηκε περισσότερο από αυτό . Μερικοί από αυτούς αισθάνονται . Ο Αμπού Μπακρ, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του, είπε : Επιτρέψτε μου να το διασχίσω, Αγγελιοφόρος του Θεού . Είπε : Εσείς και αυτό. Είπε : Όσον αφορά το Iron Dome, είναι το Ισλάμ. Όσο για το μέλι που κατεβαίνει από τον ουρανό, είναι το Κοράνιο. Όσο για εκείνο που γλείφει ένα γλείψιμο και δύο γλείφει, αυτός που μαθαίνει το surah και τα δύο surah . Όσο για εκείνους που το αισθάνονται, όσοι το συλλέγουν, ο Προφήτης, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη, είπε, ~Έχετε δίκιο .~ Και αφηγήθηκε ότι ο Αμπντουλάχ Μπιν Ομάρ είπε : Ω Αγγελιοφόρος του Θεού, είδα σαν αυτά τα δύο δάχτυλα να στάζουν με μέλι και οι μπούκλες τους κάμπτονταν . Ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, είπε : Διαβάζετε τα δύο βιβλία . Και είδε έναν άνδρα σαν να έβαζε ψωμί στο μέλι και να το τρώει, οπότε έγινε λάτρης της γνώσης και της σοφίας, οπότε επωφελήθηκε από αυτό και αύξησε τα χρήματά του, επειδή το μέλι έδειξε τις καλές του γνώσεις, και το ψωμί ήταν στο δικό του αριστερά ….

…Μαγνήτης Αν ονειρεύεστε έναν μαγνήτη που σας προσελκύει, αυτό προβλέπει ότι θα εκτεθείτε σε κακές επιρροές και η θέση και η φήμη σας θα κλονιστεί και μπορεί να υπάρχει μια γυναίκα που σχεδιάζει να σας αποπλανήσει και να σας παρασύρει στην καταστροφή . Για μια γυναίκα, αυτό το όνειρο προβλέπει ότι ο ουρανός θα πλημμυρίσει με καλοσύνη, χρήματα και ευημερία ….

…Είναι σε ένα όνειρο, αν δεν του βλάψει, τότε είναι καλό, διατροφή και έλεος . Ίσως η βροχή να υποδεικνύει τη ζωή του ανθρώπου και της γης, ή την εκπλήρωση αυτού που υποσχέθηκε ο άνθρωπος . Εάν η βροχή είναι συγκεκριμένη για ένα γνωστό μέρος, δείχνει τη θλίψη των ανθρώπων της, ή εκτίθενται στον θεατή . Εάν η βροχή είναι μια επιβλαβής χρονιά, όπως εάν βρέχει αίμα ή πέτρες στον ουρανό, τότε δείχνει αμαρτίες και αμαρτίες . Και εάν ο παρατηρητής ταξιδεύει, το ταξίδι του μπορεί να ανασταλεί . Η ευεργετική βροχή μπορεί να υποδηλώνει συμφιλίωση με εχθρούς ή ανακούφιση των στενοχωρημένων . Και η βροχή είναι τροχόσπιτο με καμήλα, όπως και το τροχόσπιτο με καμήλα . Και όποιος βλέπει μια δημόσια βροχή για αυτόν, μια νεκρή ύλη ζει γι ‘αυτόν, και λαμβάνει καλό, χάρη και ευλογία, και εάν είναι συντριμμένος ή χρέος, θα απελευθερωθεί . Και έβρεχε Faraj και Ghayath εκείνο το έτος . Και όποιος βλέπει βροχή στο σπίτι του, ειδικά χωρίς ανθρώπους, θα κερδίσει όφελος, καλοσύνη και αξιοπρέπεια . Και όποιος βλέπει μια βροχή να ξεχειλίζει από όλες τις πλευρές και να ξεριζώνει τα δέντρα, είναι η αποστολή και η καταστροφή του Σουλτάνου . Εάν η γη βρέχει αίμα τότε είναι βασανιστήριο . Εάν ένας αγρότης δει βροχή, τότε είναι καλά νέα και γονιμότητα . Και ειπώθηκε : Αν η βροχή είναι βρωμιά χωρίς σκόνη, τότε είναι εύφορη . Εάν η βροχή είναι μέλι, τότε είναι καλό για όλους τους ανθρώπους, και επίσης εάν είναι λίπος, γάλα, λάδι και τα παρόμοια . Και η βροχή δείχνει το έλεος, τη θρησκεία, την ανακούφιση και τη βοήθεια του Θεού . Ίσως να υποδεικνύονταν οι πληγές που κατέβαιναν από τον ουρανό, όπως ακρίδες, χαλάζι και άνεμος, ειδικά εάν υπήρχε φωτιά και το νερό ήταν ζεστό . Ίσως δείχνει τον πειρασμό και το αίμα που χύνεται, και ίσως δείχνει ασθένεια και ασθένεια εάν δεν ήταν στην ώρα του . Και αν η βροχή ήταν εγκαίρως, αυτό θα τον εμπόδιζε να ταξιδέψει ή από τη δουλειά του, ή για χάρη του άρρωστου του, ή λόγω της φτώχειας του, ή φυλακίστηκε . Και αν έπλυνε στη βροχή από ακαθαρσίες . Ή καθαρίστηκε με αυτό για προσευχή, ή πλύθηκε με ακαθαρσία στο σώμα ή τα ρούχα του, και αν ήταν άπιστος, έγινε μουσουλμάνος, αν ήταν αμαρτωλός, μετανοήθηκε και αν ήταν φτωχός, ο Θεός Παντοδύναμος θα εμπλουτίζουν τον, και αν είχε ανάγκη με την αρχή, θα το συνθέτουν γι ‘αυτόν . Και όποιος είδε ότι ο ουρανός έβρεχε ξίφη, οι άνθρωποι θα πληγούν με διαφωνίες και διαμάχες . Και όποιος είδε ότι έπινε νερό της βροχής, αν ήταν καθαρισμένο, τότε θα ήταν καλά, και αν ήταν κακός, θα αρρωστήσει με αυτό που έπινε νερό . Δείτε επίσης τη βροντή και δείτε τον ουρανό ….

…Ο Jaafar Al-Sadiq, ο Θεός μπορεί να είναι ευχαριστημένος μαζί του, είπε : Όποιος βλέπει το χρώμα του ουρανού είναι λευκό, θα είναι ευλογημένος και γόνιμος σε αυτό το μέρος, και αν τον δει πράσινο, τότε είναι καλό και αν το δει κίτρινο τότε είναι ασθένεια και ασθένεια, και αν το δει κόκκινο, είναι πόλεμος και αίμα ρίξει, και αν το δει μαύρο, είναι ξηρασία και αγωνία, και αν βλέπει ότι ο ουρανός είναι χρωματισμένος, θα υπάρξει μεγάλη ταλαιπωρία και διαφωνία σε αυτό το μέρος ….

…Το μέλι είναι ένα ονειρικό χρήμα από κληρονομιά halal, ή χρήματα από λάφυρα ή συντροφιά . Το μέλι για τους λαούς της θρησκείας είναι η γλυκύτητα της θρησκείας, η απαγγελία του Κορανίου και οι πράξεις της δικαιοσύνης, και για τους ανθρώπους αυτού του κόσμου είναι ένας χαλασμένος τραυματισμός χωρίς κόπωση . Το μέλι είναι λίγη διαβίωση από ένα πρόσωπο που είναι κουρασμένο . Αν έβλεπε ότι ο ουρανός έβρεχε μέλι, υποδεικνύει τον Σαλαντίν . Ίσως το μέλι να δείχνει τη γλυκύτητα μιας γυναίκας ή ενός άνδρα, όπως περιείχε το Χαντίθ : μέχρι να δοκιμάσετε το μέλι του και να δοκιμάσει το δικό σας. Ίσως το μέλι να δείχνει ανησυχία, θλίψη, φθόνο και προφύλαξη από τις κλοπές των ζηλότυπων, επειδή το μέλι συλλέγει μύγες, σφήκες και μυρμήγκια . Το μέλι φιλτραρίστηκε με φωτιά που απελευθερώθηκε μετά από ταλαιπωρία, γεννήθηκε μετά το τέλος των μηνών του, και μια γυναίκα μετά το τέλος του iddat της, και χρήματα που μπορεί να διογκωθούν με zakat, γνώσεις που σώζονται από αίρεση και υποψίες, και καθοδήγηση που δεν είναι ακόμα παραπλανημένος . Το καθαρό μέλι είναι χρήμα . Και ειπώθηκε : Είναι χρήματα σε κόπωση . Το μέλι είναι μια θεραπεία για ασθένειες . Και ειπώθηκε : Η κατανάλωση μελιού δείχνει το αγκάλιασμα και το φιλί ενός αγαπημένου . Και όποιος τρώει ψωμί με μέλι, θα κερδίσει τα προς το ζην από τα λάφυρα ….

…Ένας σεισμός είναι σε ένα όνειρο φόβος εξουσίας . Και ειπώθηκε : Ένας σεισμός είναι ένα ατύχημα που συμβαίνει από τον μεγαλύτερο βασιλιά, και εάν είναι γενικός, τότε το ατύχημα είναι γενικό . Εάν το θέαμα ενός βουνού κλονίστηκε ή κλονίστηκε, ή απομακρύνθηκε από τη θέση του και έπειτα εγκαταστάθηκε στη θέση του, τότε είναι η κυριαρχία αυτού του τόπου . Και όποιος βλέπει μια γη που έχει κλονιστεί και μια αίρεση καταστρέφεται σε αυτήν και μια άλλη ομάδα παραδίδεται, τότε ο σουλτάνος ​​θα κατέβει εκείνη τη γη και θα βασανίσει τους ανθρώπους της . Είπε : Δείχνει σοβαρή ασθένεια . Και αν ο σεισμός χτυπήσει μια γη, ο βασιλιάς καταπιέζει τους υπηκόους του . Και όποιος δει τη γη κουνιέται και ο ουρανός ενοχλείται, τότε οι άνθρωποι αυτής της πόλης θα τιμωρηθούν με εξουσία και θα υποφέρουν από ασθένεια και ασθένεια από μόνα τους και τον πλούτο τους . Και αν ένα άτομο βλέπει ότι η γη κινείται σε ένα όνειρο, τότε δείχνει την κίνηση και τη ζωή των οραματιστών . Και όποιος βλέπει ότι η γη έχει κλονιστεί, τότε αυτό είναι μια καταστροφή που επηρεάζει τη γη από την εξουσία της, ή ότι η περιοχή εκτίθεται σε ακρίδες, χαλάζι, ξηρασία ή μεγάλο φόβο . Και αν δείτε έναν σεισμό σε ένα όνειρο, υποδηλώνει πανικό, φόβο και ανησυχητικά νέα . Και αν την είδε μια έγκυος γυναίκα, γέννησε . Ο σεισμός μπορεί να υποδηλώνει ότι οι άνθρωποι ενοχλούνται, και εάν τα τείχη καταρρέουν, θα συμβεί πραγματικός θάνατος και μπορεί να υποδηλώνει ότι ο αναζητών πεθαίνει . Και η δόνηση της άνυδρης γης είναι απόδειξη της σύστασής της και της ανάπτυξης με καλλιέργεια . Ίσως έδειξε την αναβίωση των νεκρών . Ο σεισμός υποδηλώνει ταξίδια στη θάλασσα, ή χορό και χαρά, ή διακοπή του ταξιδιού στη θάλασσα . Ίσως ο σεισμός έδειξε την αγωνία των συζύγων . Αν ο σεισμός βρισκόταν σε έναν οπωρώνα, αυτό έδειχνε την αφθονία των φυτών και την αφθονία των καλοκαιρινών φρούτων, και αυτό έδειχνε την ηρεμία των ανθρώπων των χωριών . Εάν την είδε σε ένα όνειρο, και το όραμα ήταν τον Μάιο, αυτό υποδηλώνει μια μάχη που πραγματοποιείται μεταξύ ανθρώπων και συνεχών συγκρούσεων . Και αν το είδε σε ένα όνειρο, και το όραμα ήταν τον Ιούνιο, αυτό ήταν απόδειξη της καταστροφής των κακών, και αν ήταν κατά τη διάρκεια της ημέρας, αυτό σήμαινε την ανανέωση των θέσεων των μελετητών . Αν την είδε και ήταν τον Ιούλιο, αυτό σήμαινε το θάνατο ενός μεγάλου άνδρα . Και αν το είδε και αυτό ήταν τον Αύγουστο, θα έδειχνε έναν εχθρό να έρχεται σε αυτήν τη χώρα . Και αν το είδε και αυτό ήταν το Σεπτέμβριο, τότε δείχνει έναν παράξενο άνθρωπο που έρχεται σε αυτή τη γη και πονάει που θα ακολουθήσει ο θάνατος . Εάν την είδε και αυτό ήταν τον Οκτώβριο, τότε δείχνει την ασθένεια και την ασφάλεια των εγκύων γυναικών . Εάν την είδε και αυτό ήταν το Νοέμβριο, τότε δείχνει την πτώση των εγκύων γυναικών . Αν το είδε, και αυτό ήταν το Δεκέμβριο, θα έδειχνε την εμφάνιση σοβαρής ασθένειας και θανάτου με ασφάλεια από τον εχθρό . Αν την είδε, και αυτό ήταν τον Ιανουάριο, θα σήμαινε το θάνατο της νεολαίας . Αν την είδε και αυτό ήταν το Φεβρουάριο, αυτό σήμαινε την πείνα και την πτώση των εγκύων γυναικών . Και αν το είδε και αυτό ήταν τον Μάρτιο, αυτό ήταν απόδειξη ευημερίας ….

…Βροχή : δείχνει το έλεος, τη θρησκεία, την ανακούφιση και τη βοήθεια του Θεού, τη γνώση, το Κοράνι και τη σοφία, γιατί το νερό είναι η ζωή της δημιουργίας και η καλοσύνη της γης, και με την απώλεια του την καταστροφή ανθρώπων και βοοειδών και τη διαφθορά του θέματος στην ξηρά και τη θάλασσα, οπότε τι γίνεται αν το νερό είναι γάλα, μέλι ή λίπος . Δείχνει τη γονιμότητα, την ευημερία, τις φτηνές τιμές και τον πλούτο . Επειδή αυτός είναι ο λόγος για όλα αυτά, και εμφανίζεται, και πώς, εάν είναι σιτάρι, κριθάρι, λάδι, ημερομηνίες, σταφίδες ή σκόνη χωρίς σκόνη, και ούτω καθεξής, που δείχνει χρήματα και τα προς το ζην, και μπορεί να υποδηλώνει χρειάζεται να κατεβαίνει από τον ουρανό, όπως ακρίδες, χαλάζι ή άνεμος, ειδικά αν είναι μέσα του Φωτιά ή το νερό του ήταν ζεστό, γιατί ο Θεός, δόξα σε Αυτόν, εξέφρασε στο βιβλίο Του αυτό που είχε αποκαλύψει στα έθνη του βασανισμού Του με βροχή, όπως το Παντοδύναμο ρητό : «Και τους έβρεξε, έτσι η βροχή των προειδοποιητικών» . Και ίσως υποδηλώνεται από καταστολή και αίμα, ειδικά εάν το νερό ήταν αίμα . Και ίσως οι ασθένειες και οι ασθένειες υποδεικνύονται από την ευλογιά και το σχέδιο, εάν δεν είναι τη στιγμή και ενώ είναι επιβλαβής για το κρύο και το καλό σημείο της, και ό, τι βλάπτει τη γη και τη βλάστησή της από αυτό είναι επιβλαβή για τα σώματα που δημιουργήθηκαν επίσης από αυτό και μεγάλωσαν σε αυτό, τι γίνεται αν η βροχή ήταν ειδικά σε ένα άγνωστο σπίτι, χωριό ή τοποθεσία, και ίσως υποδηλώνει την ταλαιπωρία και τα βασανιστήρια του Σουλτάνου, όπως οι αντίπαλοι και οι εντολές, ειδικά αν ήταν βρέχει με τη ζωή, και ούτω καθεξής . Μεταξύ των στοιχείων μαρτυρίας, και ίσως των στοιχείων της ιατρικής, της λογικής, της πρόληψης και των διακοπών για ταξιδιώτες, τεχνίτες και όσους εργάζονται κάτω από το ύπαιθρο, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ~ Εάν υπάρχει βλάβη σε εσάς από τη βροχή .~ Όποιος είδε μια δημόσια βροχή στη χώρα, εάν οι άνθρωποι ήταν σε κακή γονιμότητα, η τιμή τους ήταν φθηνή, είτε με βροχή όπως το είδε, ή για την καλοσύνη του, ή πλοία που προσέφεραν φαγητό . Και αν ήταν σε καταπίεση, βασανιστήρια και ασθένεια, τότε αφήστε το να φύγει από αυτούς αν η βροχή ήταν ευεργετική εκείνη την εποχή, και αν ήταν επιβλαβής ή υπήρχε μια πέτρα ή φωτιά σε αυτό, πολλαπλασιάζοντας αυτό που βρίσκονται, και συχνότητα μαζί τους ανάλογα με τη δύναμη και την αδυναμία της βροχής . Αν ήταν ψεκασμός, τότε το θέμα είναι αποδεικτικό . Και όποιος βλέπει τον εαυτό του στη βροχή ή παγιδευμένος κάτω από μια στέγη ή έναν τοίχο, τότε διατάζει τη βλάβη μέσω της ομιλίας και της βλάβης . Και είτε χτύπησε όσο η βροχή τον χτύπησε, ή χτυπήθηκε από έναν αποχετευτικό σταθμό εάν ήταν άρρωστος, ή αυτός ήταν ο χρόνος του, ή ο τόπος ήταν ο τόπος του . Όσο για το τι απαγορεύεται κάτω από το τείχος, είτε απουσιάζει από το έργο του είτε από το ταξίδι του ή λόγω της ασθένειας του ή της αιτίας της φτώχειας του, ή φυλακίζεται σύμφωνα με όσα συνάγονται σε κάθε πτυχή του στο τόπος στον οποίο είδε τον εαυτό του, και με την αύξηση του οράματός του, και τι είναι στο ξύπνημά του, εκτός εάν έχει πλύνει στη βροχή από ακαθαρσία, ή καθαρισμό από αυτήν για προσευχή, ή πλένει το πρόσωπό του με το νερό του, έτσι η όρασή του είναι σωστό, ή πλύθηκε με ακαθαρσία που ήταν στο σώμα ή στα ρούχα του, αν ήταν άπιστος, έγινε μουσουλμάνος, και αν ήταν καινοτόμος ή αμαρτωλός μετανοήθηκε, και αν ήταν φτωχός, ο Θεός τον εμπλούτισε, και αν ήλπιζε μια ανάγκη με τον Σουλτάνο ή κάποιον σαν αυτόν τον διαδέχθηκε, και του επέτρεψε αυτό που ίσως χρειαζόταν . Και κάθε είδος είναι επιθυμητό για το είδος του, γιατί είναι αξιέπαινος, και κάθε είδος που μισεί το είδος του μισεί . Και ο Ιμπν Σιρίν είπε : Δεν υπάρχει ανακούφιση στο βιβλίο του Θεού Παντοδύναμου αν έρθει το όνομα της βροχής, είναι συννεφιά, όπως είπε ο Παντοδύναμος : «Και τους έβρεξε με βροχή ». Και είπε : ~ Και τους λούσαμε πέτρες .~ Εάν δεν ονομάζεται Faraj βροχή το ευρύ κοινό, για το στίχο : ~ και κατεβήκαμε από τον ουρανό, ευλογημένο νερό ~ , και είπα μερικά από αυτά : η βροχή δείχνει μια κομοδίνο καμηλών, και οι καμήλες τροχόσπιτων δείχνουν βροχή . Και η γενική βροχή είναι παράλογη, και αν δει ότι ο ουρανός έχει βρέξει ξίφη, τότε οι άνθρωποι πλήττονται από διαμάχες και διαμάχες, και αν βρέχει καρπούζια, αρρωσταίνουν και αν βρέχει χωρίς σύννεφα, τότε δεν το αρνείται αυτό , επειδή η βροχή κατεβαίνει από τον ουρανό . Και ειπώθηκε ότι ήταν μια ανακούφιση από ένα μέρος όπου δεν υπάρχει ελπίδα, και ένα προς το ζην από ένα μέρος που δεν μετράει . Η λέξη βροχή και το νερό που πέφτουν και τα παρόμοια, είναι πιο σωστή στην ερμηνεία από τη λέξη βροχή ….

…Στη γη, τα βουνά του, το χώμα του, τη χώρα του, τα χωριά του, τον ρόλο του, τα κτίριά του, τα παλάτια του, τα οχυρά του, τις εγκαταστάσεις του, τους θαυμαστές του, την άμμο, τους λόφους, τα λουτρά του, τα καλάθια του, τις αγορές του, τα καταστήματα, στέγες, πύλες, δρόμοι, φυλακές, πώληση, εκκλησίες, σπίτια φωτιάς, διάδρομοι και παρόμοια. Ο κόσμος είναι στον κόσμο, και ο ουρανός είναι πέρα ​​από το μέλλον, επειδή ο κόσμος είναι πιο κοντά, και το μέλλον έχει καθυστερήσει, ειδικά επειδή ο Παράδεισος είναι στον ουρανό, και η γνωστή γη δείχνει την πόλη στην οποία είναι, και οι άνθρωποι και οι κάτοικοί του . Και υποδηλώνει ταξίδι, αν είναι μια διαδρομή όπως ερήμους και λιβάδια, και δείχνει μια γυναίκα εάν είναι ένα από αυτά που αντιλαμβάνεται τα όριά της, και βλέπει το πρώτο και το τελευταίο από αυτά . Και δείχνει τη γυναίκα και τη γυναίκα, επειδή μπήκε, οργώθηκε, σπείρε και ποτίστηκε, έτσι θα κουβαλούσε, θα γεννήσει και θα γεννήσει το φυτό της μέχρι να ολοκληρωθεί . Ίσως η γη ήταν μητέρα γιατί δημιουργήσαμε από αυτήν . Αυτός που κατέχει μια άγνωστη γη, γίνεται πλούσιος εάν είναι φτωχός, παντρεύεται εάν είναι άγαμος και παντρεύεται εάν είναι εργαζόμενος . Και αν πουλήσει γη ή βγαίνει από αυτό σε άλλο, θα πεθάνει αν είναι άρρωστος, ειδικά εάν η γη στην οποία μετακόμισε είναι άγνωστη και είναι φτωχή αν είναι εύπορη, ειδικά αν η γη με την οποία χώρισε ήταν χόρτο και βοσκότοπους, ή έφυγε από ένα δόγμα σε ένα δόγμα, αν ήταν επόπτης . Αν βγαίνει από άνυδρη γη σε εύφορη γη, τότε μετακινείται από αίρεση προς Σουντά, και αν είναι διαφορετικά, τότε το θέμα είναι εναντίον του και αν βλέπει ότι ελπίζει να ταξιδέψει, τότε είναι αυτό που συναντά το ταξίδι του, και αν βλέπει ότι η γη έχει χωριστεί τότε ένας νεαρός άνδρας φεύγει από αυτήν, εμφανίζεται εχθρότητα μεταξύ των ανθρώπων της. Αν ένας γέρος βγήκε από αυτό, ο παππούς τους ήταν χαρούμενος και κέρδισε γονιμότητα, και αν το είδε να χωρίζει , τίποτα δεν βγήκε από αυτό και τίποτα δεν μπήκε σε αυτήν, ένα κακό συμβάν συνέβη στη γη, και αν επτά βγήκαν από αυτό, έδειχνε την εμφάνιση ενός άδικου κυβερνήτη, και αν βγήκε ζωντανό, τότε παραμένει βασανισμένο σε αυτό περιοχή . Και αν η γη χωρίστηκε με φυτά, οι άνθρωποι της απέκτησαν γονιμότητα, και αν είδε ότι σκάβει τη γη και τρώει από αυτήν, κέρδισε χρήματα με πονηριά, γιατί το σκάψιμο είναι απατηλό και αν δει μια γη που διαλύεται με το φυτό και πιστεύει ότι είναι ιδιοκτησία του και χαίρεται σε αυτό, δείχνει ότι παίρνει αυτό που θέλει και πεθαίνει γρήγορα, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : Ακόμα κι αν χαίρονται με αυτό που είχαν έρθει, τα πήραμε ξαφνικά . ~ Και όποιος διπλώσει τη γη με το χέρι του, θα του δοθεί μια κατοχή και έχει ειπωθεί ότι η πτυχή της γης έχει αποκτήσει κληρονομιά . Μια στενή γη, στενή ζωή . Και από τον λόγο του η γη είναι καλή, αυτός πέτυχε καλό στη θρησκεία και τον κόσμο, και τα ύποπτα λόγια της άγνωστου νοήματος, χρήματα υποψίας ….

…Ένας βασιλιάς είναι κουρασμένος ή απελευθερώνεται από αγωνία που προήλθε από έναν βασιλιά, οπότε αν δανειστεί ένα δαχτυλίδι, έχει κάτι που δεν έχει επιβίωση . Και αν δει δαχτυλίδια που πωλούνται στην αγορά, τότε αγοράζει την ιδιοκτησία των κεφαλών των ανθρώπων . Αν δει ότι ο ουρανός βρέχει δαχτυλίδια, θα έχει παιδιά εκείνο το έτος . Εάν ο εργένης βλέπει ότι έχει φορέσει δαχτυλίδι, θα παντρευτεί μια πλούσια γυναίκα, μια παρθένα . Εάν το δαχτυλίδι είναι χρυσό, τότε είναι μια γυναίκα της οποίας τα χρήματα έχουν φύγει . Εάν το σφραγίζει με ένα δαχτυλίδι στο ροζ του, τότε το αφαιρεί και το βάζει στη νίκη του, μετά το βγάζει και το βάζει στη μέση, τότε προσβάλλει τη γυναίκα του . Αν δει ότι το δαχτυλίδι του στο ροζ του είναι μια φορά στη νίκη του και είναι στη μέση, τότε η γυναίκα του τον προδίδει . Αν πουλήσει το δαχτυλίδι του για ένα dirham, αλεύρι ή σουσάμι, τότε αφήνει τη γυναίκα του με καλά λόγια ή χρήματα . Και ο λοβός γεννήθηκε . Εάν το γαρίφαλο του δαχτυλιδιού του είναι ουσιαστικό, τότε είναι δύναμη με κύρος, λαμπρότητα, μεγάλα χρήματα και υπερηφάνεια, και αν το γαρίφαλο του δαχτυλιδιού του είναι από γαλαζοπράσινα και είναι κυβερνήτης, τότε είναι μια θαρραλέα και μεγαλοπρεπή ισχυρή εξουσία, και αν το γαρίφαλο του είναι δύναμη, τότε είναι μια αδύναμη και προσβλητική αρχή, και αν το γαρίφαλο είναι ένα πράσινο ζαφείρι, γεννιέται σε αυτόν γιος πιστού και κατανόηση της σοφίας . Το δαχτυλίδι είναι φτιαγμένο από ξύλο μιας υποκριτικής γυναίκας, και εάν μια γυναίκα έχει ένα δαχτυλίδι, θα παντρευτεί ή θα γεννήσει . Και όποιος σφραγίζει έναν από τους άντρες με ένα χρυσό δαχτυλίδι, ο κυβερνήτης θα το δέσει, ή θα πληγεί από φόβο, αγωνία, αγανάκτηση ή θλίψη . Ή ένα άτομο θυμώνει τον γιο του ή τη γυναίκα του . Και ειπώθηκε : Όποιος λάβει δαχτυλίδι θα λάβει μια όμορφη γυναίκα, και πολύ καλή, ή ακούει ειδήσεις ότι είναι ευχαριστημένος . Και όποιος φοράει ένα δαχτυλίδι με δύο λοβούς, ένας από αυτούς στο κάτω μέρος της παλάμης του, και ο άλλος στο πίσω μέρος της παλάμης, και σπάζει κάθε ένα από αυτά δεν έρχεται σε αντίθεση με το άλλο, τότε ακολουθεί δύο καταστάσεις, και οι δύο ορατές και προς τα μέσα . Και όποιος φοράει ένα χρυσό δαχτυλίδι γρανάτης, θα είναι φτωχός και παίρνει το δαχτυλίδι από τον βασιλιά ένα σπίτι στο οποίο θα ζήσει, ή ασήμι που παίρνει ή μια γυναίκα που παντρεύεται . Η λήψη του δακτυλίου από τον Θεό Παντοδύναμο για τον ασκητή και τον λατρευτή είναι ασφάλεια από τον Θεό Παντοδύναμο από το κακό . Και παίρνοντας το δαχτυλίδι από τον Προφήτη, να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, ή από τον κόσμο τα καλά νέα της απόκτησης γνώσης, αυτό είναι εάν το δαχτυλίδι είναι από ασήμι, και αν είναι χρυσό, δεν υπάρχει καλό σε αυτό , και ομοίως εάν είναι σίδηρος επειδή είναι στολίδι των ανθρώπων της κόλασης, και ομοίως εάν είναι χαλκός, λόγω αυτού που περιέχει κακές λέξεις . Και το δαχτυλίδι του μολύβδου Σουλτάνου σε αυτό και τους . Και όποιος είδε ανάμεσα στους βασιλιάδες ότι είχε τη σφραγίδα του Σολομώντα στο χέρι του, ειρήνη σε αυτόν, αυτό έδειχνε την επέκταση του βασιλείου του, την κατάκτηση των περιοχών του και την επίτευξη των σκοπών του, και ίσως να είχε αφαιρέσει την κατοχή του και στη συνέχεια επιστρέψτε σε αυτόν, ακόμα κι αν ήταν ένας από αυτούς που ζούσαν από την έξωση των ξωτικών, που κέρδισαν από αυτό ένα μεγάλο εισόδημα . Και όποιος βλέπει ότι στέλνει τη σφραγίδα του στον λαό του, τότε τον επιστρέφουν, μετά κηρύσσει σε έναν λαό και τον επιστρέφουν . Και όποιος βλέπει ότι το δαχτυλίδι του άρπαξε σοβαρά από αυτόν, τότε η εξουσία του θα αφαιρεθεί από αυτόν . Και όποιος βλέπει ότι το δαχτυλίδι του έχει χαθεί, μπαίνει σε αυτό με τη δύναμή του ή σε αυτό που κατέχει κάτι που τον μισεί ….

…Όποιος βλέπει ότι είναι στον ουρανό χωρίς να ανέβει ή να ανέβει σε αυτόν επειδή έχει επιτύχει δύναμη και ανύψωση, και αν ανέβει σε αυτόν χωρίς λόγο, φοβάται έναν κυβερνήτη και όποιος βλέπει ότι κατεβαίνει από αυτό, τότε είναι στα πρόθυρα του θανάτου και στη συνέχεια δραπετεύει, και όποιος βλέπει ότι έχτισε ένα σπίτι μέσα του, θα υποστεί μαρτύριο, και όποιος βλέπει ότι οι πόρτες του είναι ανοιχτές ή είναι κοντά στη γη, δείχνει την απάντηση στο αίτημα Και η αφθονία της βροχής, και αν βλέπει ότι οι πόρτες της είναι κλειστές δείχνει την έλλειψη βροχής, και όποιος βλέπει ότι έπεσε από τον ουρανό, τότε αυτό δεν αντιτίθεται στη θρησκεία. Εάν ο παρατηρητής έχει εξουσία, η εξουσία του θα αφαιρεθεί από αυτόν, και όποιος δει έναν αετό ή τιμωρία πέταξε στον ουρανό και δεν πέφτει χτυπάει καλά και τον υψώνει, και όποιος βλέπει στον ουρανό ένα πρώτο φως στον ήλιο. Εάν σβήσει, θα εκλείψει, και όποιος βλέπει ότι ο ουρανός έχει χωρίσει, τότε είναι μια διαφορά μεταξύ ανθρώπων και ένα ψέμα στον Παντοδύναμο Θεό. Και όποιος βλέπει ότι έχει χωρίσει, τότε βγήκε ένας γέρος, ο οποίος ήρθε σε αυτήν τη γη εύφορη ή ένας νεαρός. Η βροχή και όποιος είδε ότι ήταν πράσινη υποδηλώνει τη γονιμότητα εκείνο το έτος ή κίτρινο έδειξε μια ασθένεια σε αυτήν ή ότι ήταν από σίδηρο, οπότε έβρεχε πολύ λίγο εκείνο το έτος, και όποιος είδε ότι έπεσε πάνω του έδειξε ότι η στέγη του το σπίτι πέφτει πάνω του…

…Ο Abu Sa`id, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι η στέγη, αν ήταν φτιαγμένη από ξύλο, έδειχνε ένα λεπτό άτομο, και αν είδε ότι μπήκε σε μια στέγη και ο ουρανός ήταν κρυμμένος από αυτόν, οι κλέφτες μπήκαν και έκλεβαν τα υπάρχοντά του, και εάν ο κορμός είχε σπάσει από το ταβάνι, υποδηλώνει το θάνατο ενός υποκριτικού άνδρα ….

…Εάν το χαλάζι κατέβηκε από τον ουρανό, αυτό είναι απόδειξη του βασανισμού των ανθρώπων του βασιλιά, της απώλειας των χρημάτων τους και του πόνου μερικών από αυτούς . Εάν ένα άτομο βλέπει ότι ο ουρανός βρέχει χαλάζι ή χιόνι σε άλλη ώρα εκτός από αυτό, τότε ο αναζητών αρρωσταίνει με μια μικρή ασθένεια και θεραπεύεται από αυτόν . Εάν δει ότι το κρύο έχει πέσει από τον ουρανό στο σώμα του, μερικά από τα χρήματά του θα χαθούν . Και το κρύο στην εποχή του υποδηλώνει την αποχώρηση των ανησυχιών και τη νίκη επί των εχθρών και των ζηλόφωτων, γιατί σε αυτήν δροσίζει τη γη από την οποία εμφανίζονται φίδια και σκορπιοί . Εάν το κρύο ήταν πάρα πολύ, χαλάσει τα μέρη και εμπόδισε το μονοπάτι και έδειχνε ότι η κατάσταση είχε σταματήσει και ότι το ταξίδι δεν ήταν δυνατό . Είναι ένα σημάδι του κακού, και αν δεν υπάρχει βλάβη από αυτό, τότε είναι καλό και διατροφή . Και όποιος δει το κρύο που έχει πέσει στη γη του, τότε είναι ένα έλεος από τον Παντοδύναμο Θεό, και αν χαλάσει, τότε θα είναι βασανιστήριο σε αυτό το μέρος . Το κρύο μπορεί να αναφέρεται σε ακρίδες, και εάν το κρύο βλάπτει τις καλλιέργειες και τους ανθρώπους, τότε επιβάλλονται πρόστιμα σε ανθρώπους, ή ασθένεια ευλογιάς ή παραφροσύνη, και που φέρνει το κρύο σε κόσκινο ή ρούχα ή σε αυτό που δεν μεταφέρει νερό σε αυτό, και αν είναι πλούσιος, τα κέρδη του θα λιώσουν ή τα χρήματά του θα εξαφανιστούν, και αν έχει αγαθά στη θάλασσα φοβόταν γι ‘αυτήν, και αν ήταν φτωχός, ό, τι χρειάζεται και φοράει δεν θα μείνει μαζί του, και τίποτα μένει για τη ζωή του ….

…Ο μπλε ουρανός : το παχύτερο από το γάλα : μια αγροτική γυναίκα που έχει χρέος, και με γύψο είναι ένας ανανεωμένος κόσμος, και με ένα τούβλο υπάρχουν χρήματα που γίνονται απαγορευμένα, και ειπώθηκε ότι είναι υποκριτική γυναίκα . Και όποιος βλέπει ότι κάνει γάμο με ένα τούβλο δεξαμενόπλοιο, θα πειθαρχήσει τον γιο του . Το γύψο και το τούβλο είναι έργο των ανθρώπων της κόλασης και των Φαραώ . Ο θόλος : δύναμη, όποιος βλέπει ότι έχτισε ένα θόλο στα σύννεφα, χτυπά την εξουσία και τη δύναμη με το όνειρό του . Και όποιος βλέπει ότι έχει δομή ανάμεσα στον ουρανό και τη γη των πράσινων τρούλων, αυτό είναι καλό για αυτόν και ο θάνατός του βασίζεται στο μαρτύριο . Το κτίριο υποδηλώνει το κτίριο ενός άνδρα με τη σύζυγό του, και ειπώθηκε ότι όποιος είδε ότι χτίζει ένα κτίριο, γιατί θα μαζεύει με χαρά τους συγγενείς και τους φίλους του . Και όποιος βλέπει ότι είναι πηλός στον τάφο του Προφήτη, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, τότε θα εκτελέσει το Χατζ με χρήματα . Και αν το γάλα συλλέγεται και δεν χρησιμοποιείται σε ένα κτίριο, τότε είναι dirhams και dinars, και όποιος βλέπει ότι ανανεώνει την αρχαία δομή ενός κόσμου, τότε η ανανέωση της ζωής αυτού του κόσμου . Είτε το κτίριο ήταν για τον Φαραώ ή άδικο, θα ανανεώσει τη ζωή του . Και ο Προφήτης, ο Θεός να είναι προσευχές και ειρήνη, είπε : Όποιος βλέπει σαν να χτίζει κτίριο, κάνει δουλειά . Και όποιος βλέπει ότι άρχισε να το χτίζει και το σκάβει από τα θεμέλια του και το χτίζει από την απόφασή του μέχρι να το χτίσει, τότε αναζητά γνώση, κηδεμονία ή ένα σκάφος, και θα εκπληρώσει την ανάγκη του όπως θέλει . Και ειπώθηκε ότι όποιος είδε ότι χτίζει κτίριο σε μια πόλη ή χωριό, θα παντρευτεί μια γυναίκα εκεί . Εάν το χτίζει από πηλό, τότε είναι στολίδι και υποκρισία, και αν το χτίζει από πηλό, τότε είναι επιτρεπτό και κέρδος . Εάν είναι χαραγμένο, τότε είναι μια πολιτεία ή μια σημαία με διασκέδαση και χαρά . Και αν το χτίσει από γύψο και τούβλα πάνω του, τότε βυθίζεται σε ματαιοδοξίες ….

…Λέγεται ότι βλέποντας τον ουρανό είναι ένα ταξίδι και η απουσία, και ειπώθηκε ότι η βροχή είναι επειδή οι Άραβες που ονομάζεται βροχής ουρανό, και φώναζαν ποίηση γι ‘αυτό : Αν ο ουρανός κατεβαίνει στην γη ενός λαού … εμείς αναλάβει τη φροντίδα του ακόμη και αν είναι θυμωμένοι…

…Οι ακρίδες είναι σε ένα όνειρο ένα μαρτύριο και οι στρατιώτες του Θεού Παντοδύναμος . Και όποιος βλέπει ότι οι ακρίδες πέφτουν σε ένα μέρος, ή πετούν στον ουρανό, και υπάρχει ζημιά από αυτόν, τότε έχει στρατολογήσει ατυχία που θα κατέβουν εκεί . Και η αρκούδα από αυτόν είναι στρατιώτης με κακή ηθική, άσχημη συμπεριφορά και χειρότερη από ακρίδες . Και ειπώθηκε : Οι ακρίδες απογύμνωσαν τη γη, και αν δουν ότι κάτι τους έχει πέσει, τότε είναι το βασανισμό του Παντοδύναμου Θεού . Και αν το είδε σε ένα μέρος για φαγητό, τότε έδινε τροφή . Αν χύνεται σε ένα μπολ ή κατσαρόλα, είναι δηνάρια ή ντίραμ . Και κάθε μέρος όπου οι ακρίδες εμφανίζονται και δεν τον βλάπτουν, γιατί αποκάλυψε ανησυχία, προσέλευση και ευχαρίστηση . Και αν ο χρυσός χαρουπίζει βροχή πάνω του, τότε αν τα χρήματα πηγαίνουν σε αυτόν, τότε ο Θεός Παντοδύναμος θα τον αποζημιώσει, και αν είναι στενοχωρημένος, ο Θεός θα τον συγχωρήσει . Λέγεται : οι ακρίδες είναι αρτοποιός που εξαπατά τους ανθρώπους με φαγητό . Και ειπώθηκε : οι ακρίδες είναι καταστολή ή εχθρός . Και οι ακρίδες σε χωριά και αγροκτήματα υποδηλώνουν αγωνία, ανεργία και καταστροφή, επειδή πέφτουν στο φυτό και το χαλούν, και όπως και για άλλους ανθρώπους, δείχνει τη συγκατάθεση των πνευμάτων σε αυτά . Και όποιος βλέπει ότι παίρνει τις ακρίδες και τις βάζει σε ένα βάζο, θα χτυπήσει τα dirham και θα τα οδηγήσει σε μια γυναίκα . Και οι ακρίδες είναι στρατιώτες, και οι συνηθισμένοι τους είναι όχλοι που κυματίζουν ο ένας τον άλλον, και μπορεί να υποδηλώνει βροχή εάν πέφτει στις στέγες, και αν είναι πάρα πολλές, ή σε αντίθεση με τις ακρίδες, και είναι μεταξύ ανθρώπων, ή μεταξύ των γη και ουρανός, τότε είναι βασανιστήριο, εκτός εάν οι άνθρωποι μαζευτούν και να το φάνε, και δεν είναι γι ‘αυτό είναι άχρηστο και δεν βλάπτει, γιατί είναι τα προς το ζην που θα τους δοθούν και μια διαβίωση θα είναι άφθονη σε αυτά . Και ειπώθηκε : οι ακρίδες δείχνουν πείσμα με τον εχθρό, και σέρνονται στα φρούρια και λεηλατούν χρήματα . Ίσως οι ακρίδες έδειχναν μια χαζή διαβίωση . Όποιος βλέπει ότι τρώει ακρίδες, θα υποφέρει λίγο καλύτερα από τους στρατιώτες . Και όποιος είδε νέους ακρίδες, είναι απλοί άνθρωποι και φύλακες, και μπορεί να είναι βροχή και καμήλες . Και ειπώθηκε : Όποιος είδε ότι έπαιρνε ακρίδες, θα έλεγε πολλά στο κήρυγμα των γυναικών ….