…Μέλισσα Η μέλισσα συμβολίζει χαρούμενες και ευεργετικές σχέσεις . Για τον αξιωματικό, αυτό το όνειρο συμβολίζει υπάκουους υφισταμένους και υγιείς κύκλους . Για τον ιεροκήρυκα, αυτό το όνειρο συμβολίζει νέα μέλη και πλήθος εκκλησιών . Για τους επιχειρηματίες συμβολίζει μια αύξηση του εμπορίου . Για τους γονείς, συμβολίζει τη μεγάλη ευχαρίστηση των υπακοών παιδιών . Εάν μια μέλισσα σας τσιμπήσει, θα πληγωθείτε ή θα χαθείτε από μια φιλική πηγή ….

…Ο μεγάλος αριθμός : Όποιος βλέπει τον μεγάλο αριθμό, πλήθος και δυστυχία, αν είναι κυβερνήτης, οι στρατιώτες του θα αυξηθούν και το όνομα και η εξουσία του θα αυξηθούν . Και αν ήταν έμπορος, πολλοί έμποροι μαζί του . Αν και καλούσε, πολλοί ερωτηθέντες ….

…Εκδότης Εάν ονειρεύεστε να δείτε έναν εκδότη εκδόσεων, αυτό προβλέπει ότι θα κάνετε ένα μακρύ ταξίδι και θα έχετε φιλολογικές φιλοδοξίες . Εάν μια γυναίκα ονειρεύεται ότι ο σύζυγός της είναι εκδότης, θα ζηλεύει το πλήθος των γυναικών που γνωρίζει και θα ακολουθήσουν διαμάχες και διαμάχες μαζί του . Εάν ονειρεύεστε ότι ο εκδότης αρνήθηκε να δημοσιεύσει το βιβλίο σας, αυτό προβλέπει ότι θα είστε θυμωμένοι με την αποτυχία ενός σημαντικού σχεδίου ή ιδέας που σχεδιάσατε . Εάν ο εκδότης αποδεχτεί το λογοτεχνικό σας έργο, θα είστε ευτυχείς επειδή επιτύχατε τον στόχο σας . Εάν ο εκδότης χάσει το λογοτεχνικό σας έργο, θα σας αδικηθούν οι ξένοι ….

…Όσον αφορά τη γυμνή, όποιος είδε ότι ήταν γυμνός, απογυμνώθηκε από ένα θέμα που το σκέφτηκε προσεκτικά, και όποιος είδε ότι ήταν γυμνός σε μια αγορά ή σε ένα πλήθος ανθρώπων και είδε ότι η γυμνή του ήταν εμφανής ενώ ήταν ντροπαλός από την εμφάνισή του σε ανθρώπους και του έβαλε μερικά από τα ρούχα του, τότε εκτίθεται και το θέμα του αποκαλύπτεται σε ανθρώπους και μπορεί να υποδηλώνει την παραβίαση του καλύμματος του και αν απογυμνωθεί σε ένα τζαμί τότε απογυμνώνεται στις αμαρτίες της δικαιοσύνης το κάνει μέσα του, και αν δει ότι είναι γυμνός και δεν βλέπει την γυμνή του αισθητή. Εάν είναι άρρωστος, αθώος από την ασθένειά του ή αγωνιστεί, η ανησυχία ή το χρέος του έχει φύγει, το χρέος του θα εκπληρωθεί και αυτό μπορεί να υποδηλώνει μετάνοια και γυμνή αμαρτία, ή αφαιρείται από τον κόσμο και καλύπτεται στο μέλλον και είναι είπε ότι τα χρήματά του είναι τραυματισμένα ή κάτι που μισεί γι ‘αυτόν. Και ειπώθηκε ότι ο δίκαιος άντρας απογυμνώθηκε από τα ρούχα του και απογυμνώθηκε από τις ανησυχίες του και ο ανυπάκουος είναι το βάρος και η άσεμνη επίθεση, και όποιος είδε ότι έτρεχε γυμνός, τότε κατηγορείται για μια κατηγορία που θα έκανε να είσαι αθώος, και αν κάποιος αρμόδιος είδε ότι είχε κλέψει τα ρούχα του έως ότου απογυμνωθεί, σύντομα θα απολυόταν, και αν μια γυναίκα είδε ότι ήταν γυμνή ή είχε ανοιχτό το κεφάλι του σε μια συγκέντρωση ανθρώπων, είναι μια καταστροφή που την εισάγει για τον σύζυγό της και για τον οποίο είναι πολύτιμη ή για τον εαυτό της και για τα χρήματά της…

…Candy Εάν ονειρευόσασταν καραμέλες σε ένα πλήθος από γλεντζέδες, αυτό σημαίνει ότι θα χάσετε πολλά λόγω της πρωτοβουλίας σας για αναζήτηση διασκέδασης και αργότερα θα επιτύχετε εργασίες που απαιτούνται από το καθήκον ….

…Ο ορισμός των οραμάτων και των ονείρων από την άποψη της γλώσσας των οραμάτων είναι ένας πλήθος οραμάτων και μπορεί να εκφραστεί χωρίς να βυθιστεί στο πραγματικό βάρος . Είναι στη γλώσσα αυτό που βλέπουμε στον ύπνο, που προέρχεται από το ρήμα πριόνι . Αρχικά είναι μια πηγή όπως τα αριστερά . Όταν έφτιαξα ένα όνομα όταν ο κοιμώμενος φαντάστηκε, η πορεία των ονομάτων και της όρασης έγινε με απόσπαση της προσοχής για να αντιληφθεί το χρόνο με την αίσθηση της όρασης . Και σε εκείνους των οποίων τα οράματα αφθονούν : ( δείτε ). Το όνειρο της προσάρτησης χα και χαλάρωσης . Επιτρέπεται η συμμετοχή τους, οπότε λέγεται : Όνειρο . Ένα όνειρο προέρχεται από ένα όνειρο, και το νόημά του είναι ένα όραμα στον ύπνο του . Είπε : το όνειρο για κάτι που είδε στον ύπνο του και το όνειρο ενός ονείρου και το νόημά του από πίσω στο όραμά του λέγεται ότι ονειρεύεται τον Μπαλί όποιος εντοπίστηκε στο όνειρό του, καταραστεί οποιαδήποτε άποψη για το όραμά του και συνδυάζει : τα όνειρα ρωτούν εδώ πόσα οι φορές έλαβαν τη λέξη όνειρα στο Κοράνι έλαβαν αυτήν τη λέξη στο Κοράνι δύο φορές : 1 – ο στίχος ( είπαν όνειρα και τι ερμηνεύουμε όνειρα Avalim ) [ Yusuf : 44] 2 – ο στίχος ( αλλά ονειρεύονται αλλά σφυρηλατούν είναι ποιητής Ο στίχος Vlaotna έστειλε τους αρχαίους ως ) [ προφήτες : 5] τον αρχικό στίχο σχετικά με τον Joseph με τον Βασιλιά . Και το δεύτερο στην ιστορία των Αράβων πολυθεϊστών που κοροϊδεύουν τον Μωάμεθ, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη (1), ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη . Και ρωτήστε επίσης ότι η λέξη έλαβε ένα όραμα στο Κοράνι; Έλαβα τον λόγο της Αποκάλυψης στο Κοράνι ) τέσσερις φορές έχουν ως εξής : Α – στίχος : O κοινό Παρακαλώ συμβουλήστε με στο όραμά μου, αν περάσετε το όραμα [ Yusuf : 43] 2 – ο στίχος : Και κάναμε το όραμα ότι ο Orinacc μόνο ένας πειρασμός για τους ανθρώπους και το δέντρο που είναι καταραμένο στο Κοράνι και μόνο τους αυξάνει Nkhuvhm τι μεγάλη τυραννία [ Ισρα : 60] 7 – στίχος : Η αποκάλυψη έχει επίσης επικυρώσει Αληθινά Εμείς ανταμείβουμε ευεργέτες ( Saaffaat : 105 ). 4 – λέγοντας τον Παντοδύναμο : Η ειλικρίνεια του Θεού, του Αγγελιοφόρου Του, το όραμα του δεξιού ( ανοιχτό : 27 ). (1) Ο πρώτος στίχος που αφορά τον βασιλιά με τον Ιωσήφ και ο δεύτερος στίχος που ορίστηκε από το όραμα του προφήτη δείχνουν την ειρήνη της πάνω του τη νύχτα της οικογένειας στο ιερό σπίτι όπου . Ήθελε να σφαγή, και το τέταρτο ήταν να δει τον Αγγελιοφόρο όταν πίστευε ότι θα έμπαινε στη Μέκκα και θα εκτελούσε Umrah . ___________________________________ (1 ) Βλέπε : Συμφωνία των λέξεων Κοράνι • Mohamed Fouad Abdul Baki . The Revival of Arab Heritage House – Βηρυτός – Λίβανος – Δεν υπάρχει άρθρο ιστορίας ( Daghth ) σ. 421 * Παρατίθεται από τον Δρ Fahd Al-Osaimi ….

…Ένα πιάτο είναι η επιβίωση ενός ατόμου σε ένα όνειρο . Έτσι, όποιος είδε ότι γλείφει ένα πιάτο, τα προς το ζην έχει τελειώσει και θα παρευρεθεί . Και όποιος βλέπει ένα μεγάλο πλήθος σε ένα μεγάλο φύλλο, τότε η γη τους θα συγκεντρωθεί σε αυτό, και αν είναι πολέμους, τότε αυτή είναι η συνάντησή τους . Και όποιος βλέπει ότι ουρεί σε μπολ ή βάζο, έχει σεξουαλική επαφή με την οικογένειά του . Και η εφημερίδα σε ένα όνειρο, ο εραστής του άνδρα . Και όποιος το είδε στο χέρι του, συνάντησε με τον οποίο αγαπούσε ….

…Αν ονειρευτήκατε να δείτε αγελάδες να περιμένουν την ώρα του αρμέγματος, τότε αυτό προβλέπει πλήθος ελπίδων και επιθυμιών ….

…Fadl Abdullah bin Salam . Με την εξουσία του Qais ibn Abbad, είπε : Ήμουν στη Μεδίνα με ανθρώπους, συμπεριλαμβανομένων ορισμένων από τους συντρόφους του Προφήτη, να του δοθούν οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, και ένας άνδρας ήρθε στο πρόσωπό του με ένα ίχνος σεβασμού. Μερικοί από τους ανθρώπους είπαν : Αυτός είναι ένας άνθρωπος από τους ανθρώπους του Παραδείσου. Αυτός είναι ένας άνθρωπος από τους ανθρώπους του Παραδείσου. Προσευχήθηκε δύο ρακέτες στις οποίες επιτρέπεται. Τότε βγήκε και τον ακολούθησε. Όταν έγινα άνετα, του είπα : Όταν μπήκατε στο παρελθόν, ένας άντρας είπε κάτι τέτοιο και είπε : Δόξα στον Θεό, τι πρέπει να πει σε αυτό που δεν ξέρει και θα σας μιλήσω γιατί το έβλεπε ένα όραμα κατά την εποχή του Αγγελιοφόρου του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη, οπότε του είπε ότι με είδες σε ένα λιβάδι – ανέφερε την ικανότητα του, το γρασίδι και το πράσινο – και στη μέση Ο παιδικός σταθμός είναι ένα στύλο σιδήρου κάτω από αυτό στο έδαφος και πάνω από τον ουρανό, πάνω από αυτό ένα βρόχο, και μου είπε : Του είπα : Δεν μπορώ. Έτσι ήρθε ο Moncef. Ο Ibn Aoun είπε, και ο δίκαιος υπηρέτης είπε : Με τα ρούχα μου πίσω μου, περιέγραψε ότι το σήκωσε από πίσω του με το χέρι του, οπότε χωρίστηκα μέχρι που ήμουν στην κορυφή του στύλου, οπότε πήρα τη λαβή , και μου το είπαν. : Η Ostmk ξύπνησε και πρέπει να στα χέρια μου Vqsstha για τον ειρήνη του Προφήτη, είπε : ( η στήλη νηπιαγωγείου του Ισλάμ και αυτή η στήλη του Ισλάμ και αυτή κρατά το πιο αξιόπιστο και είστε στο Ισλάμ μέχρι να πεθάνετε ) είπε ο άντρας Abdullah bin Salam . Και σε μια αφήγηση : Ήμουν σε έναν κύκλο στον οποίο περνούσαν οι Saad bin Malik και Ibn Umar, και ο Abdullah Ibn Salam έπεσε και είπαν : Αυτός είναι ένας άντρας από τους λαούς του Παραδείσου, οπότε σηκώθηκα και του είπα : Είπαν κάτι τέτοιο και είπε : Δόξα στον Θεό δεν έπρεπε να είπαν: Δεν έχω γνώση γι ‘αυτό, αλλά είδα σαν να τοποθετήθηκε ένας στύλος Ένας πράσινος παιδικός σταθμός ήταν εγκατεστημένος σε αυτό, με μια τρύπα στο κεφάλι, και στο κάτω μέρος ήταν δίκαιο – και το πανηγύρι ήταν το Wasif – και μου είπαν : το χαλάρωσα, και το χαλάσαμε μέχρι που πήρα τη λαβή, οπότε το είπα στον Αγγελιοφόρο του Θεού, μπορεί Ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη, και ο Αγγελιοφόρος του Θεού, να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, είπε : (Ο Αμπντουλάχ πεθαίνει ενώ παίρνει το πιο αξιόπιστο βέλος ) Με την εξουσία του Kharsha ibn al-Hur, είπε : Ήμουν κάθονται σε κύκλο στο τζαμί της Madinah. Είπε : Και υπάρχει ένας Σεΐχης καλής θέσης , ο Αμπντουλάχ Μπιν Σαλάμ. Είπε : Έκανε μια καλή συνομιλία μαζί τους. Είπε : Όταν σηκώθηκε , οι άνθρωποι είπαν : Όποιος είναι ευχαριστημένος που βλέπει έναν άνθρωπο από τους ανθρώπους του Παραδείσου, τον άφησε να το δει αυτό, είπε. : Έτσι είπα : Με το Θεό, εγώ θα ακολουθήσει τον ίδιο, οπότε θα γνωρίζουμε τη θέση του σπιτιού του . Ο ίδιος είπε : Τον ακολούθησε και πήγε μέχρι που σχεδόν αριστερά Medina, στη συνέχεια μπήκε στο σπίτι του. Είπε : Έτσι του ζήτησα άδεια, οπότε μου έδωσε άδεια, οπότε είπε : Τι χρειάζεστε, γιος του αδερφού μου; Είπε : Είπα να τον : Έχω ακούσει ανθρώπους να σας πω τι : είναι στην ευχάριστη θέση να δούμε έναν άνθρωπο του λαού του Παραδείσου, να τον αφήσει να δούμε σε αυτό το Vojbna να είναι μαζί σας είπε : Ο Θεός ξέρει τα άτομα του Παραδείσου και εγώ θα σας λέω mm είπε ότι ενώ κοιμόμουν αν ήρθες σε μένα ένας άντρας μου είπε : τότε πήρε με το χέρι μου, ξεκίνησα μαζί του. Είπε: Έτσι ήμουν σε άλογο στα βόρεια μου. Είπε : Πήρα να το πάρω. Μου είπε : Μην το πάρετε, γιατί είναι το μονοπάτι των ιδιοκτητών του Βορρά. Είπε : Αν ένα άλογο είναι μονοπάτι προς τα δεξιά μου, τότε μου είπε : Πάρε εδώ και φέρε μου ένα βουνό και μου είπε : Ανεβείτε Είπε : Έτσι πήγα αν ήθελα να ανέβω, έπεσα στο Estée είπε : έτσι έκανα επανειλημμένα είπε : τότε μου πετάει έτσι μου έφερε AMoAd το κεφάλι του στον ουρανό και κάτω από το έδαφος στο παραπάνω επεισόδιο, είπε σε μένα : ανεβείτε πάνω είπε αυτό : είπα : πώς να πάει αυτό το κεφάλι στον ουρανό, είπε : πήρε το χέρι μου Vzgel μου είπε : Αν εγώ είμαι που σχετίζονται με βρόχο είπε : τότε χτύπησε το καμάρι της στήλης, δήλωσε : παρέμεινε σχετίζονται με το επεισόδιο μέχρι να έγινε είπε : δύο θάνατοι Προφήτη ειρήνη να του ΑΛΛΑΧ να πάνω στην εν λόγω : ( Οι τρόποι με τους οποίους είδα στα αριστερά είναι τρόποι που είπαν οι ιδιοκτήτες του Βορρά : Οι τρόποι με τους οποίους είδα το δεξί σας χέρι, είναι οι δρόμοι των δεξιών, και για το βουνό, είναι το σπίτι των μαρτύρων , και δεν θα το πετύχετε. Ακόμα κολλάει ενώ πεθαίνετε ). Το ρητό του : Εάν ένα άλογο είναι μια μέθοδος, ο Αλ-Ναβάου είπε : Το άλογο είναι ένας πλήθος λεωφόρων . Και η προσέγγιση είναι η ευθεία και η διαδρομή της μεθόδου ανάμεσα στο σαφές και το ρητό : Zajal me σημαίνει ρίχνοντας με ….

…Το Zumar είναι καλά νέα σε ένα όνειρο . Και το πλήθος σε ένα όνειρο πένθος για εκείνον που το άκουσε, και αν αυτός είναι αυτός που βουίζει, τότε θρηνεί ένα άτομο . Και ειπώθηκε : Όποιος βλέπει το φλάουτο με το χέρι του και βάζει τα δάχτυλά του στα καρύδια του φλαούτου, τότε θα μάθει το Κοράνι και θα ξέρει τι διαβάζει . Και όποιος είδε ότι του δόθηκε ένα φλάουτο από έναν κυβερνήτη, πέτυχε ένα πριγκιπάτο, διέφυγε από τον πειρασμό και απέκτησε ευσέβεια και απομόνωση από τους ανθρώπους ….

…Al-Qanater : Το άγνωστο qantara δείχνει τον κόσμο, ειδικά αν βρίσκεται μεταξύ της πόλης και του νεκροταφείου, επειδή ο κόσμος περνά και δεν διαρκεί . Ίσως έδειξε τα πλοία επειδή μοιάζει με την απόσταση και το μεσολαβητικό μονοπάτι μεταξύ των δύο τόπων και μπορεί να υποδηλώνει τον σουλτάνο, τον κυβερνήτη, τον μουφτή και όλους με τους οποίους οι άνθρωποι φτάνουν στις υποθέσεις τους και κάνουν το καρφί του μια γέφυρα στο δικό τους στάβλοι, και μπορεί να υποδηλώνει το μονοπάτι γιατί αποτελεί εμπόδιο στο πλήθος ανάμεσα σε αυτόν και τον Παράδεισο . Όποιος περνάει σε ένα όνειρο σε μια αψίδα σε όλο τον κόσμο προς το μέλλον, ειδικά αν μετά τη διέλευση του βρει νεκρούς, ή μπαίνει σε ένα σπίτι του οποίου η κατασκευή, η οικογένεια και η θέση είναι άγνωστη, ή ένα πουλί πετά μαζί του, ή καταπιεί από ζώο, ή πέφτει σε πηγάδι ή λάκκο, ή ανεβαίνει στον ουρανό, όλα αυτά αν είναι άρρωστος σε εγρήγορση . Και αν δεν ήταν άρρωστος, κοίταξα και αν ταξίδευε, θα του ενημέρωσε ότι θα περνούσε τα ταξίδια του, και παραπέμψα σε αυτό που παρουσιάστηκε παραπάνω από τα σημάδια της καλοσύνης και του πλούτου, ή του κακού και της φτώχειας που του έδωσε όταν κατέβαινε την Qantara . Αν πάει στη γονιμότητα, στα σύκα, στο κριθάρι, στις ημερομηνίες, σε μια γυναίκα ή σε μια ηλικιωμένη γυναίκα, φτάνει με ενδιαφέρον και χρήματα, και αν κατέβει σε μια γη και ένα τζαμί, αυτό που θέλει στο ταξίδι του θα είναι είτε Χατζ , κατάκτηση ή σύνδεση . Εάν έλαβε ένα λιοντάρι, λάσπη, άχυρο, άχυρο, μαύρα σταφύλια, Σουδάν, κομμένο νερό ή ένα ρέμα, τότε δεν υπάρχει καλό σε όλα όσα συναντά κατά τη διάρκεια των ταξιδιών του ή όταν φτάνει στην οικογένειά του, και εάν υπάρχει επιχείρημα για αυτόν ή έναν πρόεδρο που το έχει ανάγκη και είδε από αυτόν αποδείξεις για όλα όσα του αποκαλύφθηκαν από το καλό ή το κακό . Όσο για όποιον γίνει γέφυρα ή γέφυρα, θα αποκτήσει εξουσία και θα τον χρειαστεί, τη θέση του και ό, τι έχει . Στήλες : Η στήλη υποδηλώνει όλους όσους βασίζονται σε αυτό και τι είναι δήμαρχος, βάπτισμα και πυλώνας όπως το Ισλάμ, το Κοράνι, η Σουντά, η νομολογία, η θρησκεία, ο σουλτάνος, ο νομικός, ο κυβερνήτης, ο πατέρας, ο κύριος, ο σύζυγος, ο κηδεμόνας, ο μάρτυρας, γυναίκα και το καθεστώς . Με την τοποθεσία του στύλου και την αύξηση του ονείρου και τα χαρακτηριστικά του ύπνου, αυτό αποδεικνύεται από την ερμηνεία της ύλης και την πραγματικότητα του οράματος, οπότε όποιος βλέπει έναν στύλο έχει κλίση από τη θέση του και σχεδόν έπεσε από κάτω την κατασκευή του, και αν βρίσκεται στο Μεγάλο Τζαμί, τότε ένας άντρας των σουλτάνων συμφωνεί μαζί του ή πρόκειται να απομακρυνθεί από την υπακοή του ή από το δόγμα του, ή ένας άνθρωπος Μεταξύ των μελετητών ή των δίκαιων, απομακρύνεται από τη γνώση του και τείνει να μην είναι ευθείος για έναν πειρασμό που τον εισήλθε ή τον υπέφερε, και αν βρίσκεται σε ένα φυλετικό τζαμί, τότε είναι ο ιμάμης του, ο μουζέν του ή όποιος τον χτίζει και τον υπηρετεί . Και αν ο πυλώνας είναι στο σπίτι του και στην κατοικία του, και αν ο οραματιστής είναι σκλάβος, τότε ο πυλώνας είναι ο κύριος του που αλλάζει σε αυτόν και φαίνεται ότι μισεί και τον φοβά αν φοβόταν τον ένα όνειρο που θα τον έπεφτε, και αν ήταν γυναίκα τότε ο πυλώνας είναι ο σύζυγός της, και αν είναι άντρας, τότε ο πυλώνας είναι ο πατέρας του και η πτώση του πυλώνα είναι η ασθένεια που του αποδίδεται Ή ​​χάθηκε εάν ήταν άρρωστος, και παρομοίως εάν ανέβηκε στον ουρανό και απουσίαζε από αυτόν, ή έπεσε σε ένα πηγάδι ή ένα λάκκο και δεν είδε . Εάν ο πυλώνας είναι ένας από τους πυλώνες των εκκλησιών, τότε αυτό που αποδίδεται σε αυτό είναι αυτό που έγινε από έναν άπιστο ή αιρετικό, όπως μοναχοί, διάκονοι και αρχηγοί αιρέσεων ….

…Όσο για το πλοίο της αλμυρής θάλασσας, αν είναι για τους μουσουλμάνους, τότε είναι καλό, και αν είναι για τους απίστους, τότε είναι μια χαλάρωση και ένα όφελος που καλούνται από τους πλοιάρχους των σκαφών, και για το πλήθος, το παίρνουν οι ληστές και οι εισβολείς, και μπορεί να είναι πόλεμος και καταστολή ….

…Όσον αφορά τις ακρίδες, είναι οι στρατιώτες και οι νεοσσοί τους που είναι οπαδοί των στρατιωτών. Όποιος βλέπει ότι οι ακρίδες πέφτουν σε μια γη ή μια πόλη, τότε οι στρατιώτες πηγαίνουν σε εκείνο το σημείο στο οποίο βρίσκονται και φτάνουν στη βλάβη των στρατιωτών σε εκείνο το μέρος όσο οι ακρίδες βλάπτονται εκεί, και όποιος βλέπει ότι τρώει ακρίδες , θα υποφέρει ένα καλό ίχνος από τους στρατιώτες και όποιος βλέπει μικρές ακρίδες, γιατί είναι ένα πλήθος ανθρώπων, και οι ακρίδες μπορεί να ήταν βροχή και ένα φράγμα, και ειπώθηκε και όποιος είδε ότι πήρε πολλές ακρίδες, θα έλεγε πολλά στο κήρυγμα των ανθρώπων….

…Ποια είναι η βάση γι ‘αυτό, στην καρδιά του την έννοια της έκφρασης , όπως το κλάμα εκφράζοντας τη χαρά , και το θάνατο στη ζωή; Που είναι κοινό μεταξύ των εκφράσεων των μεθόδων έκφρασης ? Έκφραση στην καρδιά του δηλαδή , σαν κλάμα πέρασμα με χαρά , και το θάνατο εκφράζοντας τη ζωή , και αυτό βλέπω τη χρήση του, όταν υπάρχει μια κακή έννοια , αυτό γυρίζει την αισιοδοξία , και ό, τι έχω διαπιστώσει από στοιχεία που υποστηρίζουν αυτή η προσέγγιση είναι αυτό που ήρθε στο ρητό του Υψηλότερου : ( Εάν ο Θεός τους δείξει λίγο στο όνειρό σας, και αν τους δείξει πολλά, θα αποτύχατε και θα αποκόλληζες στο θέμα Αλλά ο Θεός σε ευλογεί , Αυτός γνωρίζει τα ίδια στήθη (43), και όπως τους δείχνει όταν συναντηθήκατε στα μάτια σας για λίγο, και σας μειώνει στα μάτια τους, έτσι ώστε ο Θεός να αποφασίσει ένα θέμα που ήταν σε ισχύ, και στον Θεό τα πράγματα θα επιστρέψουν (44) ( Al-Anfal :. 43, 44) Mujahid είπε : ο Θεός έδειξε τους τη ζωή σε ένα μικρό ύπνο . είπε η ειρήνη Προφήτη σ ‘αυτόν συντρόφους που καρφώθηκε σε αυτούς . Σαγίντ Κουτμπ είπε : το όραμα είναι ειλικρινής στην πραγματική σημασία , μια μικρή προφήτης παρακάτω αυτοί και είναι πολλοί αριθμοί , αλλά λίγοι η μουσική τους , λίγο βάρος στη μάχη … κλπ . Όπως το σ arties face αντιστοιχεί σε επαναλαμβανόμενο όραμα προφητικό ειλικρινές στη μακροσκοπική εικόνα των δύο πλευρών , έτσι ώστε οι πιστοί να βλέπουν τους απίστους λίγους , και να βλέπουν τους άπιστους τους πιστούς λίγους , έτσι ώστε και οι δύο ομάδες Aggrey να πάνε στη μάχη . ο λόγος που οι άπιστοι βλέπουν τους πιστούς λίγους . όπως είπε ο Ράζι : δεν προετοιμάζω τους απίστους Ka έτοιμους , και τους πιστούς Ajtraoa Ανάλογα με εμένα τους είπα , Τότε το πλήθος τους εξέπληξε και τους μπερδεύτηκε . . . Μέχρι που είπε : Υπάρχει αντίθεση στην ελαχιστοποίηση των δύο κομμάτων που είναι γνωστά ως διαλογισμός . Εάν στην πραγματικότητα οι άπιστοι ήταν πολλοί , και οι πιστοί ήταν λίγοι , και το όραμα του Προφήτη, να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, είχε λίγα στο όραμα , ήρθε σε μεγάλη σοφία , που είναι ότι ο Θεός τολμά τους πιστούς ενάντια στους άπιστους στο πεδίο της μάχης , και αυτό βοήθησε τους πιστούς να πετύχουν τη νίκη , και ο Θεός γνωρίζει καλύτερα . Και υπάρχει μια εικόνα κοντά σε αυτό , έτσι οι συγγενείς μερικές φορές ενεργούν εξ ονόματος του άλλου σε ένα όνειρο , έτσι μπορούμε να δούμε τον θείο , και το νόημα είναι ένας άλλος θείος , και μπορεί να δούμε έναν από τους αδελφούς , και το νόημα ξοδεύεται σε έναν άλλο αδερφό , και ούτω καθεξής ….

…Ο Abu Sa`id, ο ιεροκήρυκας, είπε: Το ζόμπι επαναλαμβάνεται με έναν τρόπο, και όποιος δει ένα πλήθος σε ένα μέρος όπου είναι άρρωστος, τότε θα θρηνήσει γι ‘αυτόν ….

…Ένα δόντι μοιάζει να βλέπει τα δόντια σε ένα όνειρο για να συναντήσει ανθρώπους που είναι μισητοί ή έχουν μια ασθένεια που σας πλήττει . Εάν δείτε τα δόντια σας να πέφτουν, αυτό αποκαλύπτει άσχημα νέα και αποτυχία σε έργα και εργασίες . Εάν ο γιατρός σας αφαιρέσει ένα δόντι, θα αναπτύξετε μια σοβαρή ασθένεια που μπορεί να σας σκοτώσει . Εάν ονειρεύεστε ότι ο γιατρός σας έχει σφίξει με ένα δόντι, θα πάρετε πίσω τα πολύτιμα χαμένα αντικείμενα σας μετά από μια μακρά περίοδο άγχους και ανησυχίας . Εάν βουρτσίζετε ή βουρτσίζετε τα δόντια σας, αυτό σημαίνει ότι θα μπείτε σε έναν έντονο αγώνα για την υπεράσπιση του πλούτου και της περιουσίας σας . Εάν κάνατε τον εαυτό σας οδοντοστοιχία, αυτό σημαίνει ότι σοβαρές αντιξοότητες θα σας περιβάλουν και θα προσπαθήσετε να τις ξεφορτωθείτε . Εάν χάσετε τα δόντια σας, αυτό σημαίνει ότι θα έχετε ανησυχίες που θα συντρίψουν την υπερηφάνεια σας και θα σαμποτάρουν τα ενδιαφέροντα και την επιχείρησή σας . Εάν λάβετε ένα χτύπημα που χτυπά τα δόντια σας, αυτό προειδοποιεί μια ξαφνική ατυχία : θα χάσετε την επιχείρησή σας, θα αρρωστήσετε, ο θάνατος θα σας επισκεφτεί ή θα αντιμετωπίσετε ένα ξαφνικό ατύχημα . Εάν ελέγξετε την ηλικία σας, αυτό σημαίνει ότι έχετε προειδοποιηθεί για την ανάγκη να είστε προσεκτικοί και να προσέχετε τις υποθέσεις σας, καθώς οι εχθροί σχεδιάζουν να σας παγιδεύσουν . Εάν τα δόντια σας είναι σπασμένα και κατεστραμμένα, αυτό σημαίνει προβλήματα υγείας και εργασίας . Εάν ονειρευτήκατε ότι φτύσατε τα δόντια σας, αυτό σημαίνει ότι εσείς ή ένα από τα μέλη της οικογένειάς σας αρρωστήσετε . Ένα παραμορφωμένο δόντι σε ένα όνειρο είναι κακός οινός και σημαίνει ατυχίες διαφόρων ειδών, ατυχία, απώλεια προσωπικής ιδιοκτησίας, αποτυχία πραγματοποίησης και υλοποίησης έργων και έργων, ασθενειών, κακής υγείας και νευρικών διαταραχών ακόμη και για υγιείς ανθρώπους . Εάν ένα δόντι πέσει από το στόμα, αυτό σημαίνει κακές ειδήσεις . Εάν ο Σινάν πέσει, αυτό σημαίνει ότι η κατάσταση του ατόμου θα γίνει άθλια λόγω της αμέλειας και της έλλειψης προσοχής . Εάν τρία δόντια πέσουν, αυτό προβλέπει ασθένεια και επικίνδυνα ατυχήματα . Αν δείτε όλα τα δόντια σας έχουν πέσει έξω, αυτό κήρυκες πείνα, το θάνατο και την καταστροφή . Το ίδιο ισχύει εάν τα δόντια σας σφίγγονται και τα εξάγετε . Εάν ονειρευόσασταν ότι τα δόντια σας έγιναν λαμπερά και καθαρά καινούργια αφού αφαιρέσετε την πλάκα από αυτά, αυτό σημαίνει προσωρινά προβλήματα που θα εξαφανιστούν και θα σας αφήσουν πιο συνετούς και σοφούς στη συμπεριφορά σας και θα βρείτε την ευχαρίστησή σας να εκτελείτε τα καθήκοντά σας . Αν θαυμάζετε τα δόντια σας επειδή είναι λευκά και όμορφα, ξέρετε ότι μετά την εκπλήρωση των επιθυμιών και των ονείρων σας, σας περιμένουν πολλές χαρές, απολαύσεις και ατυχήματα . Αν ονειρευόσασταν ότι είχατε βγάλει ένα δόντι και μετακινήσατε τη γλώσσα σας στο στόμα σας και την αναζητάτε μάταια, τότε πήγατε στον γιατρό που δεν τον βρήκε και το θέμα ήταν κρυφό, τότε όλα αυτά σημαίνει ότι πρόκειται να δημιουργήσετε ανησυχίες που δεν θα σας προκαλέσουν ευτυχία και είστε αποφασισμένοι να τις αγνοήσετε, αλλά μετά από αυτό θα το κάνετε και θα το χρησιμοποιήσετε προς όφελός σας, παρόλο που οι φίλοι σας αμφιβάλλουν και αμφιβάλλουν για το τι κάνατε . Αν ονειρευτήκατε ότι ο οδοντίατρος καθαρίζει τα δόντια σας για εσάς, αλλά τα βρήκατε σκουριασμένα την επόμενη μέρα, τότε αυτό σημαίνει ότι θα σκεφτείτε ότι θα αποκομίσετε όφελος και θα επωφεληθείτε από ένα άτομο ή κέντρο του ονείρου σας, αλλά θα ανακαλύψετε αργότερα ότι μια γυναίκα ή ένα πονηρό άτομο έχει ανταγωνιστεί μαζί σας σε αυτό και το πλήθος σας για αυτό ….

…Χορός Αν ονειρεύεστε να δείτε ένα πλήθος χαρούμενων παιδιών να χορεύουν, αυτό σημαίνει για τους παντρεμένους ανθρώπους έξυπνα και υπάκουα παιδιά, και ένα ευτυχισμένο και άνετο σπίτι . Για τους νέους, αυτό σημαίνει εύκολη αποστολή και πολλές απολαύσεις . Αν δείτε τους πρεσβύτερους να χορεύουν, αυτό σημαίνει ένα καλύτερο αποτέλεσμα για τη δουλειά . Εάν ονειρεύεστε τον χορό σας, τότε η απροσδόκητη ευτυχία θα σας χτυπήσει ….

…Ένα δώρο γενεθλίων Η λήψη χαρούμενων εκπλήξεων σημαίνει ένα πλήθος επιτευγμάτων υψηλού προφίλ . Οι άνθρωποι που εργάζονται θα προχωρήσουν στις επιχειρήσεις τους . Η παροχή δώρων γενεθλίων σημαίνει μικρές υποβολές, εάν γίνονται σε ένα φεστιβάλ ή δεξίωση ….

…Είναι σε ένα όνειρο επικεφαλής ενός λαού και αξιών ενός σπιτιού, χώρας ή χωριού . Και ένας ταύρος έχει ένα χρόνο στην εξουσία . Αλλά είναι για τον Σουλτάνο, τον έμπορο και τον εργάτη, ένα σουνιτικό εμπόριο . Και όποιος βλέπει ότι έχει πολλούς ταύρους, τότε αναλαμβάνει την κατάσταση εάν είναι κατάλληλος για αυτό . Αν είδε ότι οδηγούσε ένα ταύρο από αυτόν, θα του φέρονται καλά και γόνιμα . Και όποιος είδε ότι έτρωγε το κεφάλι του ταύρου θα έπαιρνε την εντολή και την εξουσία, εκτός αν ο ταύρος ήταν κόκκινος . Και αν ο παρατηρητής ήταν έμπορος που θα έπληττε το εμπόριο, και οι συνεργάτες θα ήταν υπό τον έλεγχό του . Εάν είναι χυδαίο, κατανοήστε τις ενέργειές του . Και το βόδι είναι εργάτης, οπότε όποιος βλέπει ότι οδηγούσε έναν ταύρο, ξεπέρασε έναν εργάτη, και αν το βόδι μεταφέρει ένα φορτίο, τότε ο εργάτης θα του επιβάλει χρήματα ανάλογα με το ποσό του φορτίου . Εάν ο ταύρος ήταν κόκκινος, η ασθένεια του γιου του ή η οικογένειά του πέθαναν . Ο ταύρος είναι βασιλιάς ή εχθρός . Εάν ένας ταύρος σφαγεί για φαγητό, το κρέας του είναι επιτρεπόμενο προς το ζην . Ένιωσε ότι είχε αγοράσει τη Θούρα για να πείσει τους φίλους και την επίβλεψη του λαού τα λόγια του Λιν Χασάν, είπε το έλεος του Παντοδύναμου του Ιμπν Σιρίν : ταύρος Ajam, και αυξήθηκε σε δεκατέσσερα στην αγελάδα είναι πόλεμος, τι δεν ήταν έτσι είναι μια διαμάχη, και ο ταύρος μεγάλος άντρας, σε αυτόν τόσο πολύ και αήττητο, και σάρκα Και όποιος είδε έναν λευκό ταύρο που θα κέρδιζε καλό, αν το χάριζε με το κέρατο του έδειχνε την οργή του Παντοδύναμου Θεού, και όποιος έφαγε τη σάρκα ενός ταύρου στον ύπνο του θα ήταν απαραίτητο, και όποιος το οδήγησε με ανελκυστήρα, εάν το γόνατο του βοδιού σε ένα όνειρο ή το δόρυ του πέθανε το έτος του, και όποιος το δαγκώνει χτυπήθηκε από ασθένεια ή όποιος τον έσπασε, ο Θεός παρέχει στον Θεό Παντοδύναμο καλά παιδιά . Και όποιος πέσει το βόδι, θα ταξιδέψει μακριά . Και όποιος βλέπει τον ταύρο ενώ είναι εγκλωβισμένος ή άρρωστος και είναι σε κίνδυνο, θα πρέπει να τον ξεφορτωθεί . Και όποιος βλέπει το βόδι σαν να οργώνει γι ‘αυτόν, αν καλλιεργήθηκε ή βαριέται από την καλλιέργειά του και αύξησε τη γονιμότητά του, και αν ήταν έμπορος, υπέστη απώλεια και το εμπόριό του επιδεινώθηκε, και αν ήταν νομικός ή ένας λόγιος πιο καλός . Και όποιος το βλέπει σαν να τον χτύπησε ο ταύρος, τότε βρίσκεται στα πρόθυρα να χαθεί ή να πεθάνει από εκείνη την ασθένεια στην οποία βρίσκεται . Και ο ταύρος υποδεικνύει σοβαρότητα, απειλή και απέλαση κάποιου που είναι υψηλότερου βαθμού από εκείνο ενός ατόμου εάν το άτομο που ονειρεύεται είναι φτωχό και σκλάβος . Και όποιος είδε ένα κοπάδι αγελάδων, θα επηρεαζόταν σοβαρά στις υποθέσεις του, και αν το βόδι οδηγούσε στα ύψη του και έγινε γνωστό . Εάν ο ταύρος μίλησε σε αυτόν ή ο ταύρος μίλησε, τότε ανάμεσα σε αυτόν και έναν άλλο άντρα αποξενώθηκε . Και όποιος το βλέπει σαν ένας μεγάλος ταύρος βγήκε από ένα μικρό λαγούμι, τότε ο ταύρος ήθελε να επιστρέψει σε αυτό το λαγούμι και βαριέται σε αυτό, γιατί είναι η μεγάλη λέξη που βγαίνει από το στόμα του άντρα που θέλει να το γυρίσει πίσω , αλλά δεν μπορεί . Και όποιος βλέπει ότι είναι επιβάτης σε μαύρο ταύρο, και το βόδι τον δαγκώνει και τον απειλεί και θέλει το μισητό πράγμα, τότε περπατά στη θάλασσα και χτυπιέται από μια οδυνηρή ταλαιπωρία, και γίνεται δυνατός με το πλοίο του μέχρι να βυθιστεί και να ξεφύγει από αυτό . Και όποιος βλέπει ταύρους που μπαίνουν σε μια πόλη, είναι εχθροί και καταπιεστές, και οι κλέφτες θα μπουν σε αυτήν . Και όποιος βλέπει έναν ταύρο προσέλκυση αυτό και αφαιρεί από τη θέση του, αν είναι Wali, που έχει αφαιρεθεί . Και ειπώθηκε : Ο ταύρος υποδηλώνει έναν άντρα που βρίσκεται στο σκοτάδι, επειδή σκοτώνεται ή σφαγιάζεται, γιατί ο αντάρτης και ο δράστης χάνεται . Και όποιος βλέπει ότι οδηγούσε ταύρο, θα πληγεί από πράξη της εξουσίας του, και θα αποκτήσει καλό σε αυτό . Και όποιος βλέπει ότι έχει οδηγήσει έναν μαύρο ταύρο, θα κερδίσει χρήματα, και αν δει ότι το έφερε στο σπίτι του και εμπιστεύεται μαζί του, θα κερδίσει εκείνο το έτος . Εάν ο ταύρος έχει πολλά κέρατα, τότε είναι χρόνια ανάλογα με τους λίγους και το πλήθος . Και το κέρατο βόδι είναι ένας περιφρόνητος άνθρωπος, ένας φτωχός σπανιέλ, σαν ένα πρόβατο, και στη δύναμη είναι σαν ένας απομονωμένος εργάτης και ένας φτωχός αρχηγός . Ίσως το βόδι έδειξε γάμο επειδή οργώθηκε πάρα πολύ και ίσως έδειξε τον επαναστάτη γιατί αναδεύει τη γη και γυρίζει την κορυφή προς τα κάτω . Και ίσως υπέδειξε τον σκλάβο, τον ιδιοκτήτη και τον αδελφό να τον βοηθήσουν στο όργωμα και την εξυπηρέτηση των ανθρώπων της ερήμου . Όποιος έχει ταύρο σε ένα όνειρο, και αν είναι γυναίκα, ο σύζυγός της ταπεινωθεί γι ‘αυτήν, και αν είναι χωρίς σύζυγο, είναι παντρεμένος και αν έχει την κόρη της συζύγου της και αν κάποιος έχει εξουσία το βλέπει, θα νικηθεί πάνω του . Αυτός που σκοτώνει έναν ταύρο, εάν είναι σουλτάνος, σκοτώνει έναν εργαζόμενο, και αν είναι ένας συνηθισμένος, τότε είναι ένα άτομο που νικηθεί από εκείνους που τον φοβούνται . Και όποιος βόλτες ένα κόκκινο ή κίτρινο βόδι χωρίς μηχανή οδήγησης, θα αρρωσταίνουν . Και ίσως ο ταύρος αναφερόταν στον όμορφο νεαρό άνδρα επειδή είναι ένα από τα ονόματά του, και το όραμά του δείχνει την έκρηξη της καταπραϋντικής ή βοηθώντας να ξεπεραστούν τα δύσκολα θέματα, ειδικά για τους ιδιοκτήτες του οργώματος και της γεωργίας . Ίσως το όραμά του έδειχνε θαμπό και έκπληξη . Και ο μαύρος ταύρος είναι χαρά και ευχαρίστηση . Και ο μαύρος ταύρος θα αναζωογονήσει και θα θεραπεύσει τον ασθενή ….

…Sa’y μεταξύ Al-Safa και Al-Marwah : Είναι το έργο περπατώντας ή στέκοντας . Και ο Θεός Παντοδύναμος είπε : « Τότε γύρισε και έτρεξε, και φώναξε ». Αντίθετα, έστειλε ένα πλήθος στις πόλεις και δεν άφησε τη θέση του, ίσως ήταν μια αναζήτηση μεταξύ δύο φρουρίων και δύο τρυπών, ή μεταξύ δύο σειρών ή δύο μελετητών, ή δύο ορθών ανδρών, ή δύο συζύγων ή κορών, ή μεταξύ δύο αγορές μέσω κλήσεων και μεσιτείας ή μεταξύ δύο βιομηχανιών με ενδιαφέρον και κέρδος ….

…Κρασί : Αρχικά απαγορεύεται τα χρήματα χωρίς δυσκολίες. Αν κάποιος δει ότι πίνει κρασί, θα υποφέρει πολύ αμαρτία και πλούτο, γιατί ο Παντοδύναμος λέει : « Σου ρωτούν για το αλκοόλ και τον διαμεσολαβητή, λένε ότι υπάρχει μια μεγάλη αμαρτία σε αυτά και υπάρχει ένα μεγαλύτερο όφελος για τους . ~ Και όποιος βλέπει ότι το να πίνει δεν έχει κανέναν να το αμφισβητήσει, γιατί θα χτυπήσει απαγορευμένα χρήματα, και είπαν, μάλλον, τα χρήματα επιτρέπονται . Εάν το πίνει και έχει κάποιον να το αμφισβητήσει, θα διαφωνήσει μαζί του όσον αφορά την ομιλία και τον φιλονικισμό . Αν δει ότι χτύπησε ένα ποτάμι κρασί, τότε πλήττει την ηρεμία στον κόσμο του . Τον εισήγαγε σε ηρεμία όσο πήρε από αυτόν . Μερικοί από τους διερμηνείς είπαν : Η υπερβολική κατανάλωση κρασιού στο όραμα δεν είναι μόνο κακό, και αν κάποιος βλέπει ότι είναι ανάμεσα σε ένα μεγάλο πλήθος που κρατάει κρασί, τότε αυτό είναι κακό, επειδή η αφθονία του ποτού ακολουθείται από την μέθη και η μέθη σε αυτό είναι η αιτία των ταραχών, της αντιπολίτευσης και της μάχης . Ο Al-Khamr είπε σε όσους ήθελαν τη συγκατάθεση γάμου και γάμου λόγω της ανάμειξής του . Και αφηγήθηκε ότι ένας άντρας είδε σαν να είχε μαύρο πρόσωπο με ξυρισμένο κεφάλι που πίνει κρασί, τότε διήρκεσε το όραμά του σε μια διασταύρωση, και είπε : Όσο για το σκοτάδι του προσώπου, κυριαρχείς από τους ανθρώπους σου, και για ξυρίζοντας το κεφάλι, οι άνθρωποι σας σας αφήνουν και η παραγγελία σας έχει φύγει, και για το πόσιμο κρασί, έχετε μια γυναίκα . Ένας άνδρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Είδα ότι στα χέρια μου υπήρχαν δύο αγγεία, το ένα ήταν κρασί και το άλλο γάλα . Είπε : Το γάλα είναι δικαιοσύνη και το κρασί είναι απομονωμένο και σύντομα απομονώθηκε και ήταν κυβερνήτης . Και έπινε κρασί στον κυβερνήτη, ο οποίος ήταν απομονωμένος, και έδινε κρασί από ημερομηνίες με υποψία, και έπινε κρασί από ημερομηνία . Διαφέρουν στο να πίνουν κρασί αναμεμειγμένο με νερό, και ειπώθηκε ότι λαμβάνει χρήματα, μερικά από τα οποία επιτρέπονται και κάποια από αυτά απαγορεύεται, και ειπώθηκε ότι παίρνει χρήματα σε συντροφιά και ειπώθηκε ότι παίρνει χρήματα από ένα γυναίκα και πέφτει σε ηρεμία . Και η ζάχαρη χωρίς ποτό είναι φόβος και τρόμος . Γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : «Και θα δείτε τους ανθρώπους μεθυσμένους, αλλά δεν είναι μεθυσμένοι ». Και η μέθη από το πόσιμο είναι χρήμα, κακία και δύναμη που επιτυγχάνει ο οραματιστής . Και η ζάχαρη από την κατανάλωση είναι ασφάλεια του φόβου, επειδή ένας μεθυσμένος δεν πανικοβάλλεται από τίποτα . Αν είδε ότι ήταν μεθυσμένος και έσκισε τα ρούχα του . Διότι είναι άνθρωπος αν ο κόσμος του επεκταθεί και δεν μπορεί να ανεχθεί ευλογίες και δεν ελέγχει τον εαυτό του . Και όποιος πίνει αλκοόλ και μεθύσει από αυτό, θα βγάλει απαγορευμένα χρήματα και θα κερδίσει από αυτά τα χρήματα όσο και την ποσότητα ζάχαρης από αυτό . Λέγεται ότι η μέθη είναι κακή για τους άνδρες και τις γυναίκες, και αυτό σημαίνει ότι δείχνει μεγάλη άγνοια, και είδε έναν άνδρα σαν να ήταν κηδεμόνας, και οδήγησε στη δουλειά του με έναν λαό και όταν ήθελε να φύγε, τα βρήκε όλα μεθυσμένα, οπότε δεν μπορούσε να βοηθήσει κανένα από αυτά, και όλοι έμειναν στην μέθη του . Το είπε στον Ibn Sirin, οπότε είπε : Χρηματοδοτούν και διανέμουν μαζί σας και δεν σας απαντούν και δεν σας ακολουθούν ….

…Και όποιος εκπέμπει άνεμο : έχει φωνή σε πλήθος ανθρώπων ή που δεν κάνει πλύση, γλιστράει με μια λέξη, και όποιος φτύνει μια ομιλία και όποιος κολλήσει θα γονιμοποιήσει ένα παιδί ….

…Το μπολ : Είναι ένα σημάδι της γυναίκας και του υπηρέτη, και του τόπου στον οποίο έρχονται τα προς το ζην . Όποιος δει ένα πλήθος ανθρώπων σε ένα μεγάλο μπολ ή ένα υπέροχο μπολ, και αν ήταν μεταξύ των ανθρώπων της ερήμου, τότε η γη και οι feddans τους, και αν ήταν πολέμου, στράφηκαν σε αυτό με υποκρισία και μετακίνησαν τα χέρια γύρω από το να μοιάζει ανάλογα με την ποσότητα του φαγητού και την ουσία του, και αν ήταν γνώστες, θα το συνηθούσαν αν το φαγητό του ήταν γλυκό και παρόμοιο, και αν ήταν ανήθικο, ή αν το φαγητό της ήταν ψάρι ή βρώμικο κρέας, τότε σχημάτισαν μια μοιχεία ….