…As-Sahab : υποδηλώνει το Ισλάμ που είναι η ζωή και η σωτηρία των ανθρώπων, και είναι ο λόγος για το έλεος του Θεού Παντοδύναμος για τη μεταφορά του νερού στο οποίο η ζωή της δημιουργίας, και ίσως να δείχνει τη γνώση, τη νομολογία, τη σοφία και την εξήγηση, επειδή περιέχει την ήπια σοφία καθώς τρέχει με έναν κόκκο νερού στον αέρα και όταν το νερό συμπιέζεται από αυτό . Ίσως έδειχνε στρατιώτες και συντρόφους, για μεταφορά νερού που υποδηλώνει δημιουργία από το νερό . Ίσως έδειχνε τις ερχόμενες καμήλες που βλάστησαν με νερό, όπως φαγητό και λινό, όταν ειπώθηκε ότι δείχνουν σε σύννεφα, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος είπε : « Δεν κοιτάζουν τις καμήλες, πώς δημιουργήθηκαν ». Ίσως υπέδειξε πλοία που τρέχουν σε νερό εκτός της γης ή του ουρανού, φέρνοντας έναν ανεμοστρόβιλο με ανέμους και μπορεί να αναφέρεται σε μια γυναίκα που είναι έγκυος, επειδή και οι δύο μεταφέρουν νερό και το φέρνουν στο στομάχι τους, εκτός εάν ο Κύριος της το επιτρέπει το βγάζει έξω και το ρίχνει, και ίσως δείχνει τη βροχή, γιατί είναι από αυτήν και εξαιτίας της, και ίσως Έδειξε τα συμπτώματα του σουλτάνου, του βασανισμού του και των εντολών του, και αν ήταν μαύρα ή μαζί τους εκεί ήταν απόδειξη βασανισμού, όταν υπήρχαν βροντές και πέτρες σε αυτό, μαζί με αυτό που κατέβηκε από τους λαούς του σκοταδιού όταν τους θεώρησαν ότι τους έβρεχε και τους έφερε σε βασανισμό, και παρόμοια με τους ανθρώπους της κόλασης, όποιος βλέπει σύννεφα στο δικό του σπίτι Ή κατέβηκε σε αυτόν στην αγκαλιά του ως μουσουλμάνος αν ήταν άπιστος, και απέκτησε μια γνώση και μια απόφαση εάν ήταν πιστός, ή μετέφερε τη σύζυγό του εάν ήθελε να το κάνει, ή προσέφερε την καμήλα και το πλοίο του αν είχε κάτι από αυτό . Εάν βλέπει τον εαυτό του να ανεβαίνει στα σύννεφα, ή τη βλέπει ως σκλάβα, παντρεύεται μια δίκαιη γυναίκα αν είναι άγαμος, ή ταξιδεύει ή Χατζ αν το ελπίζει, αλλιώς ανακοινώνει γνώση και σοφία εάν αναζητά, διαφορετικά καθοδηγείται από έναν στρατιώτη ή μια εταιρεία, ή έρχεται σε συντροφιά εάν είναι κατάλληλος για αυτό. Διαφορετικά, ο Σουλτάνος ​​τον μεγάλωσε σε ένα αξιοσέβαστο ζώο εάν ήταν ένας από αυτούς που του έψαχναν καταφύγιο και ήταν με τα πόδια, αλλιώς θα τον έστελνε στο Ναγκίμπ ως αγγελιοφόρος . Και αν δει διαδοχικά σύννεφα να έρχονται δίπλα του, και επομένως οι άνθρωποι περιμένουν τα νερά του, και από τα σύννεφα του ουρανού δεν περιέχει σημάδια βασανισμού, τότε παρουσιάστε αυτή την πτυχή τι περιμένουν οι άνθρωποι και τι περιμένουν του αγαθού που προσφέρεται, ή της παρέας που έρχεται, ή των στρατιωτών επιστρέφουν, ή των συνοδείων που μπαίνουν . Και αν είδε ότι έπεσε στο έδαφος, ή κατέβηκε σε σπίτια, σε στρέμματα, ή σε δέντρα και φυτά, τότε είναι καταρρακτώδεις βροχές, ακρίδες, μια γάτα ή ένα πουλί . Και αν υπάρχει ένδειξη ανησυχίας και μίσους σε αυτό, όπως δηλητήρια, ισχυροί άνεμοι, φωτιά, πέτρες, φίδια και σκορπιοί, τότε είναι μια επιδρομή που τους αλλάζει και τους χτυπά στη θέση τους, ή ένα τροχόσπιτο που παρεμβαίνει στο θάνατο των περισσοτέρων από αυτούς που πέθαναν στην κακούργησή τους, ή ένα αγαπημένο και απόστημα που επιβλήθηκε από τον Σουλτάνο σε αυτούς, ή ακρίδες και μια αρκούδα που βλάπτει τα φυτά τους. κεφάλια, και μερικοί από αυτούς είπαν ότι τα σύννεφα είναι ένας ελεήμων βασιλιάς ή μια συμπονετική δύναμη, οπότε όποιος αναμιγνύει σύννεφα, αναμιγνύεται με άντρες ανάμεσά τους, και όποιος τρώει σύννεφα, επωφελείται από έναν άνθρωπο με επιτρεπόμενα χρήματα ή σοφία . Και αν ο συνδυασμός του απέκτησε σοφία από έναν άνθρωπο σαν αυτόν, τότε ο βασιλιάς του απέκτησε σοφία και έναν βασιλιά, και αν είδε ότι το όπλο του ήταν βασανιστηρίων, τότε είναι ένας άνθρωπος που έχει ανάγκη . Αν δει ότι χτίζει ένα σπίτι πάνω σε σύννεφα, τότε θα αποκτήσει έναν έντιμο, νόμιμο κόσμο με σοφία και ανύψωση . Αν χτίσει ένα παλάτι πάνω σε σύννεφα, αποφεύγει τις αμαρτίες με μια σοφία που τους ωφελεί και αποκτά καλά πράγματα που ξέρει . Αν δει σύννεφα να βρέχουν στο χέρι του, τότε επιτυγχάνει σοφία και τρέχει σοφία στο χέρι του . Αν έβλεπε ότι έβγαζε σύννεφα πάνω σε ανθρώπους, θα έπαιρνε χρήματα και οι άνθρωποι έπαιρναν από αυτά . Και τα σύννεφα αν δεν υπάρχει βροχή σε αυτό, και εάν είναι ένας από αυτούς που αποδίδονται στο κράτος, τότε από τον Θεό δεν κάνει δικαιοσύνη και δεν αποδίδει δικαιοσύνη, και εάν αποδίδεται στο εμπόριο, δεν εκπληρώστε τι ακολουθεί ή τι είναι εγγυημένο . Εάν αποδίδεται σε έναν επιστήμονα, είναι δύσπιστος για το έργο του . Εάν είναι τεχνίτης, τότε είναι σοφός πλοίαρχος της βιομηχανίας και οι άνθρωποι τον χρειάζονται . Και τα σύννεφα είναι σουλτάνοι που έχουν παραδώσει τους ανθρώπους, και οι άνθρωποι δεν τους παραδίδουν . Και αν ένα σύννεφο με βροντή και αστραπή ανεβαίνει, είναι η εμφάνιση ενός μεγαλοπρεπούς κυβερνήτη που απειλεί την αλήθεια . Και όποιος βλέπει τα σύννεφα να κατεβαίνουν από τον ουρανό και να βρέχει μια γενική βροχή, τότε ο ιμάμης διεισδύει σε αυτό το μέρος ως δίκαιος ιμάμης σε αυτά, είτε τα σύννεφα είναι λευκά είτε μαύρα, και για τα κόκκινα σύννεφα άλλες φορές, είναι αγωνία, καταστολή ή ασθένεια . Μερικοί από αυτούς είπαν: «Όποιος είδε σύννεφα που ανέβηκαν από τη γη στον ουρανό ενώ παρέμεινα χώρα, τότε δείχνει καλοσύνη και ευλογία, και αν ο οραματιστής θέλει ένα ταξίδι, αυτό γίνεται για αυτόν και επιστρέφει με ασφάλεια, και αν δεν είναι κρυμμένος, φτάνει σε αυτό που επιδιώκει το κακό, και μερικοί από αυτούς είπαν ότι τα σύννεφα που αναδύονται από τη γη »Στον ουρανό, δείχνει ταξίδι, και δείχνει ποιος επέστρεψε από το ταξίδι του . Και ένα σκοτεινό σύννεφο υποδηλώνει θλίψη και τα μαύρα σύννεφα υποδηλώνουν σοβαρό κρύο ή θλίψη ….

…Οράματα μερικών από τους Συντρόφους : Ίσως ένα από τα πιο εμφανή οράματα του οράματος του μεγάλου συντρόφου Αμπντουλάχ Μπιν Ζαΐντ Αλ- Ανσάρι και τη νομιμότητα της προσευχής και των λεπτομερειών αυτού του οράματος στον ακόλουθο λογαριασμό : ( β – 1) Μωάμεθ Μπιν Αμπντουλάχ bin Zaid από τον πατέρα του, είπε : Ο αγγελιοφόρος του Αλλάχ ειρήνη σ ‘αυτόν μπορεί να τρομπέτα και διέταξε Bnaqos ο λαξευμένος , Varta Αμπντουλάχ μπιν Zaid είπε σε ένα όνειρο : είδα έναν άνδρα που μεταφέρουν το Thawbaan Akhaddran ένα κουδούνι , είπα να τον : O Ο Αμπντουλάχ πουλάει κουδούνι; Είπε : Τι κάνετε με αυτό; Είπα : Καλέστε τον στην προσευχή . Είπε : Δεν πρέπει να σας δείξω καλύτερα από αυτό; Είπα : Τι είναι αυτό; Είπε : λέει : Allahu Akbar Allahu Akbar Allahu Akbar Allahu Akbar . Μαρτυρούν ότι δεν υπάρχει θεός, αλλά ο Θεός . Βεβαιώνω ότι ο Μωάμεθ είναι ο αγγελιοφόρος του Θεού, μαρτυρώ ότι ο Μωάμεθ είναι ο αγγελιοφόρος του Θεού . Ελάτε να προσευχηθείτε . Ελάτε να προσευχηθείτε . Ζήστε στον αγρότη . Ο Θεός είναι μεγάλος , ο Θεός είναι μεγάλος , δεν υπάρχει Θεός παρά ο Θεός . Είπε : βγήκε Αμπντουλάχ μπιν Zaid μέχρι που ήρθε με το Messenger της ειρήνης Αλλάχ ας είναι μαζί και του είπε τι είδε »Εκείνος είπε : Ο Αγγελιοφόρος του Αλλάχ, είδα έναν άνδρα που μεταφέρουν το Thawbaan Okhaddran ένα κουδούνι . . . Πες του τα νέα . Ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός και οι ειρήνες του Θεού, είπε: «Ο φίλος σου είδε τα οράματά του , οπότε βγήκε με τον Μπιλάλ στο τζαμί και το πέταξε σε αυτόν και κάλεσε τον Μπιλάλ , γι ‘αυτόν . Έκανε φωνή από σένα. »(1) Τι σημαίνει μια φωνή από εσάς είναι : ισχυρότερη και περισσότερο σε θέση από ό, τι στην ψηφοφορία , και το panda είναι μετά την ψηφοφορία έχει φύγει , και εγώ προτιμώ . Για να επιστρέψετε στην ιστορία . . Ο Αμπντουλάχ Μπιν Ζαΐντ είπε, έτσι βγήκα με τον Μπιλάλ στο τζαμί, και με έκανε να το πετάξω ενώ το ζήτησε . Είπε : ακουστεί Ομάρ ιμπν αλ – Χαττάμπ ήχο , βγήκε έξω, είπε : Ο Αγγελιοφόρος του Αλλάχ, και ο Αλλάχ έχω δει σαν αυτό που είδε . Το μυστικό αυτού του συντρόφου πολλά από αυτά που είπε σε αυτό : Ahmed God Η δόξα και η δόξα Υμνούν το λογισμικό τόσο πολύ που μου ήρθε από τον al- Bashir του Θεού Vokrm τον έχω χαρούμενη είδηση ​​τις νύχτες και τους τρεις ακόμη έκανε μένα από ευγένεια ήρθε ( β – 2 ), όπως επίσης και παραδείγματα οραμάτων τους συντρόφους τι ήρθε από Abdullah ibn Umar, μπορεί Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί του : ο άνθρωπος στη ζωή της ειρήνης Προφήτη να του παρέχονται, αν είδε ένα όραμα Oqsa το Messenger του Αλλάχ, ειρήνη σε αυτόν, είπε : Ήμουν αγόρι, ένας νεαρός Αζμπά – και ο μόνος από δεν είχε ένα ζευγάρι λέγεται Τον : διασκεδαστικό και ξεχωρίζει την Παρασκευή – είπε . . Κοιμήθηκα με το τζαμί στο χρόνο της Messenger του Αλλάχ να τον Γνωρίζοντας και είδα στην ka ύπνο n βασιλιάδες Okhaddana Μου πήγε στην φωτιά , αν η χώρα KTI καλά και αν έχει δύο κέρατα Kqrna καθώς και την έννοια της αυτή η : αιώνες οι πτυχές των φρεατίων που χτίζονται από τις πέτρες που τοποθετούνται στην αγχόνη που συνδέεται με τον κύλινδρο , και συνήθως κάθε πηγάδι έχει δύο κέρατα , και επιστρέφουμε στο Χαντίθ. Ο Ibn Umar είπε : Και αν έχει δύο κέρατα όπως τα δύο του πηγαδιού, και αν υπάρχουν άνθρωποι σε αυτό που ξέρω, έχω πει : Ζητώ καταφύγιο στον Θεό από τη φωτιά , ζητώ καταφύγιο στον Θεό από τη φωτιά , Ζητώ καταφύγιο στον Θεό από τη φωτιά . Είπε : Τότε ένας βασιλιάς τους συνάντησε, έτσι μου είπε : Θα δεν καταστρέψουν έτσι ώστε δεν υπάρχει κανένας φόβος για εσάς ή βλάβη . Η ιστορία της για την Hafsa . Vqstha ο Αγγελιοφόρος του Αλλάχ, ειρήνη σε αυτόν είπε ο Προφήτης, ειρήνη σε αυτόν : Ναι Άνθρωπος Αμπντουλάχ αν προσευχόταν τη νύχτα . Salem είπε : Abdullah στη συνέχεια να κοιμηθώ το βράδυ, εκτός από ένα μικρό ( συμφωνηθεί , και η λέξη για την ειρήνη ). Κατά το μυθιστόρημα Bukhari : είπε : Είπα στον εαυτό μου : αν καλό να δούμε τι είδα σαν αυτές , όταν έσκυψε το βράδυ είπα : Θεέ μου, αν γνωρίζετε σε καλή όραση Varney . . . Εγκεκριμένο ομιλίας και λόγου του ατμού . (2) Αυτά τα σύντομα παραδείγματα ορισμένων από τα οράματα του Αγγελιοφόρου του Θεού και των καλύτερων δημιουργών μετά από αυτόν και είναι σύντροφοι Ε και δημόσια μετά από αυτήν τη σύντομη παρουσίαση , στρέφουμε στα τμήματα των οραμάτων για τα οποία θα μιλήσουμε στο επόμενο μέρος αυτού του βιβλίου . _______________________________________________________ (1 ) Αφηγήθηκε από τον Ibn Majah στο Sunan του στο Κινητό Βιβλίο , και η λέξη , η πόρτα της έναρξης του Mobile – op – και ο Tirmidhi διηγήθηκε στο βιβλίο της πόρτας προσευχής τι ήρθε να ξεκινήσει το Mobile – op Abu Dawood στο πόρτα του βιβλίου προσευχής : How Mobile – Προηγούμενη αναφορά – και συμπεριλήφθηκε από τον Ahmad στην αρχή του Musnad al-Madani, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί τους, το χαντίντ του Αμπντουλάχ Μπιν Ζαΐντ, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του, και ήταν περιλαμβάνεται από τον al-Darami στο Βιβλίο της Προσευχής, κεφάλαιο για την έναρξη της πρόσκλησης στην προσευχή – προηγούμενη αναφορά -. (2) Βλέπε Fath Al-Bari (12/418) – προηγούμενη αναφορά – και Al-Nawawi Ali Sharh Sahih Muslim (38/16) – προηγούμενη αναφορά ** Παρατίθεται από τον Δρ Fahd Al-Osaimi…

…Μια ομπρέλα Βλέποντας μια ομπρέλα σε ονειρεμένες σκιές για παντρεμένα ζευγάρια μια απαγορευμένη απόλαυση και ευχαρίστηση . Εάν ένα κορίτσι ονειρεύεται μια ομπρέλα, θα εμπλακεί σε πολλά επιπόλαια θέματα που θα προκαλέσουν τα προβλήματά της επειδή φοβάται ότι ο εραστής της θα ανακαλύψει τη συμπεριφορά της . Αν δείτε σε ένα όνειρο νεαρές γυναίκες που μεταφέρουν ομπρέλες, αυτό προβλέπει καλό, χαρά και απολαύσεις . Βλέποντας μια σπασμένη ομπρέλα προβλέπει ασθένεια και θάνατο των νέων ενηλίκων . Εάν βλέπετε τον εαυτό σας να μεταφέρει μια ομπρέλα σε ένα όνειρο, αυτό προβλέπει ότι τα προβλήματα και οι ανησυχίες θα σας κοιτάξουν από κάθε κατεύθυνση . Εάν βλέπετε άλλους να φέρουν ομπρέλες, αυτό προβλέπει ότι θα σας ζητηθεί να κάνετε δωρεές σε φιλανθρωπικούς σκοπούς . Εάν δανειστείτε μια ομπρέλα, θα υπάρξει παρεξήγηση μεταξύ εσάς και ενός στενού φίλου σας . Εάν δανείσετε μια ομπρέλα σε κάποιον άλλο, ψεύτικοι φίλοι θα σας πληγώσουν και θα σας καταστρέψουν . Εάν χάσετε μια ομπρέλα, θα προκαλέσει προβλήματα ανάμεσα σε εσάς και σε κάποιον που εμπιστεύεστε . Εάν δείτε μια σπασμένη ή σκισμένη ομπρέλα, αυτό προβλέπει ότι κάποιος θα σας εξαπατήσει και θα σας σχεδιάσει . Εάν έχετε μια διάτρητη ομπρέλα που διαρρέει από αυτήν, θα είστε θυμωμένοι και θυμωμένοι με τη φίλη ή τη φίλη σας . Εάν έχετε μια καινούργια ομπρέλα κάτω από μια ελαφριά βροχή ή σε έναν ηλιόλουστο καιρό, αυτό προβλέπει καλή τύχη, χαρές, καλοσύνη και ευημερία στην επιχείρηση ….

…Surviving God 78 – Με την εξουσία του Ibrahim bin Saad bin Saifi al-Makhzoumi, ο οποίος ήταν φίλος του Ubaid Ibn Qutham bin Abbas, είπε : Έστειλε σε μένα τον Ubayd Allah bin Qotham, ο οποίος ήταν ο πρίγκιπας της Μέκκας το μεσημέρι, και έμενε στο πηγάδι του Μαϊμού στο σπίτι του Λαμπάμπα Μπιντ Άλι – δηλαδή του Ιμπν Αμπντουλάχ Μπιν Αμπάς – η σύζυγός του και ήταν μαζί του. Έτσι ήρθα όταν φοβόταν, και είπε : Ω Αμπού Ισμαήλ, δηλαδή, Είδα τον Θεό ως αγάπη στα λόγια μου , βγήκε στο πρόσωπο ενός ατόμου από αυτό το τείχος και είπε : Ενώ οι ζωντανοί και άφθονοι είναι καλοί, μεταφέρουν το καλό τους σε ραβδιά, είμαι νεκρός . Ο ίδιος είπε : Είπα : Όχι, ο Θεός είναι από τον Σατανά , είπε : Όχι , από τον Θεό , ο ίδιος είπε : Είπα : Vienai άλλων , είπε : Ποιος; Είπα : Ίσως οι άλλοι , είπε σαν να εμφανίζεις το κορίτσι Blababh , είναι ο Θεός ο καλύτερος από εμένα , ορκίζομαι, είπε ότι μείναμε μόνο μήνες περίπου μέχρι να πεθάνει από την πόρτα του . Είπε σε μένα : Ο Αμπού Ισμαήλ , είναι αυτό που είπε , είπε : Τότε θα κατασκευαστεί αποσταλεί το έτσι , του χρόνου Votih είπε : Είθε ο Θεός ήρθε για το συγκεκριμένο πρόσωπο, είπε : Ενώ η γειτονιά και πήρε μια χαρά πίσω δεξιά για το καλό τους Lutes, είμαι ο Θεός είναι νεκρός . Είπε : Όχι, Θεός . Ο ίδιος είπε : Δεν είναι καμία πόρτα για να μου εξηγήσει . Είπε : Μείναμε για περίπου ένα μήνα, τότε πέθανε . Ο Roy Alvakea είπε επίσης ότι ο Obeid – Allah ibn Qtm – που είναι εκείνη την ημέρα και στη Μέκκα – είπε : Είδα σε ένα όνειρο ότι ένας άντρας στάθηκε ανάμεσα στα χέρια μου, είπε : Ενώ η γειτονιά και το δεξί πρόστιμο πήρε την ευημερία τους στο Lutes είπε : Νομίζω ότι με αφορά τόσο , και είπα : Neit στον εαυτό μου, και στη συνέχεια είπε η Lababa bint Ali bin Abbas, η σύζυγός του, είπε : Είναι μια χαρά μαζί μου και αυτή είναι που πεθαίνει . Και έμεινα δύο ή τρεις μήνες, οπότε πέθανε και εγκαταστάθηκα μετά από μήνες περίπου. Αν Bmak μπορεί να αρέσει τα χέρια, είπε : στη συνέχεια να πω στον αυτός που κρατά μια διαφορά που έχει περάσει σε επιφυλακή για μια άλλη αργότερα όμως Kadi Harith Μπιν Abi ευχαρίστηση που ανέφερε τους Vetodjaa αυτόν και είπε προς αυτόν : να σας προστατεύσει ο Θεός, O Πρίγκιπας , είπε : Πέθανε, αλλά πέθανε ….

…Ο Al-Saqa’a είναι σε ένα όνειρο ο ιδιοκτήτης της δικαιοσύνης και της ευσέβειας, επειδή είναι η καλύτερη ανταμοιβή που λειτουργεί, και πολλά καλά γίνονται στα χέρια του . Αν ποτίστηκε και δεν πήρε τους μισθούς του . Βλέποντας το alluvial δείχνει ο θεραπευτής με τις γνώσεις του για την έκδοση . Και το πότισμα των ζώων δείχνει το όφελος του ταξιδιού και του να αναζητάς καλό στους ανθρώπους . Εκείνος που ποτίζεται με κύπελλα και καλαμάκια είναι ο ιδιοκτήτης των καλών πράξεων και ενός χρέους όπως ένας μελετητής και ιεροκήρυκας, και εκείνοι που μεταφέρουν νερό κοντά και βάζα είναι αυτοί που έχουν εμπιστευτεί χρήματα και καταθέσεις ….

…Όποιος είδε στο όνειρό του ότι μύριζε μεζαντζόζη, το σώμα του ήταν υγιές εκείνο το έτος . Εάν εμφυτεύσει μεζαντζόζη, γεννιέται ένα υγιές παιδί γι ‘αυτόν . Εάν μια γυναίκα δει ότι μυρίζει μια merzanjush, θα γεννήσει έναν άνδρα πιστό . Και ο Merzanjosh δείχνει γάμο ….

…Αν δει ότι σέρνεται στο στομάχι του, τότε μια ασθένεια τον βάζει που τον εμποδίζει να δουλέψει και τον οδηγεί να ξοδέψει τα χρήματά του και στη συνέχεια γίνεται φτωχός . Εάν βλέπει ότι δεν είναι σε θέση να σέρνεται όταν το δέρμα στο στομάχι του έχει φύγει από το να σέρνεται, και ζητά από τους ανθρώπους να τον μεταφέρουν, τότε του λείπει και ζητά από τους ανθρώπους . Και όποιος είδε ότι η ανάμνηση του ήταν επώδυνη : προσβάλλει έναν λαό, και του θύμισαν την κακία και προσεύχονταν εναντίον του ….

…Μακάρι, καμήλες, μουλάρια και γαϊδούρια : γιατί είναι οι κυβερνήτες των υποθέσεων και οι πάροχοι στρατών, και εκείνοι που είναι επιφορτισμένοι με τις υποθέσεις ανθρώπων, όπως ο ιδιοκτήτης της αστυνομίας και οι αγγελιοφόροι, επειδή διαχειρίζονται το ζώο και μεταφέρουν χρήματα ….

…Το κόκαλο είναι χρήμα σε ένα όνειρο, και δείχνει επένδυση, γιατί ο Παντοδύναμος είπε : ( Ντύσαμε τα κόκαλα με σάρκα ). Και τα οστά δείχνουν το μεγαλείο των πραγμάτων . Αυτός που έχει οστά έχει ζώα τόσο πολύ, είτε σπίτια ή καταστήματα . Τα οστά μπορεί να υποδηλώνουν σε εκείνους που δεν έχουν χρήματα για τη θρησκεία και το καταστατικό που βασίζονται στη δύναμή του και που είναι η γιορτή του . Τα οστά υποδηλώνουν τη δύναμη της δομής και τι μπορεί να βοηθήσει ένα άτομο για τα συμφέροντά του, όπως οικογένεια, σύζυγοι, παιδιά, ζώα, σκλάβοι, σκλάβοι ή περιουσία . Αν ένα κόκκαλο σπάσει σε ένα όνειρο, θα πεθάνει αν είναι άρρωστος και αν είναι υγιές, θα πεθάνει . Ίσως το κόκκαλο δείχνει το σεβασμό του ανθρώπινου πεπρωμένου . Το όραμα των οστών δείχνει κακή πίστη, συγκέντρωση συντριμμιών, αποκάλυψη μυστικών και εμφάνιση κρυφών θεμάτων . Εάν σε ένα όνειρο το κόκαλο του γίνει σίδερο, θα υποφέρει από μακρά ασθένεια . Και αν το οστό του είναι φτιαγμένο από ελεφαντόδοντο, δείχνει ότι είναι γεμάτο απαγορευμένα . Και ίσως τα οστά έδειξαν οπωροφόρα δέντρα . Το οστό υποδηλώνει υγεία και ασθένεια ….

…Όσον αφορά τη φλεβοτομία : Αν κάποιος δει έναν γέρο, τότε τον απορρίπτει, ακούει μια λέξη από έναν φίλο . Εάν προέρχεται από ιδρώτα αίματος, θα ανταμειφθεί . Εάν δεν βγήκε αίμα από αυτό, τότε λέγεται ότι είναι σωστό και ο διαχωριστής βγαίνει από την αμαρτία . Αν τον απενεργοποιήσει παράδοξα, τότε σταματά να μιλάει γι ‘αυτόν, και αν τον σταματήσει για μεγάλο χρονικό διάστημα, τότε αυξάνει τις λέξεις και τις διπλασιάζει, και αν βλέπει σαν να είναι νεαρός τότε τον γυρίζει μακριά κατά μήκος, τότε αυτός ακούει από τον εχθρό του μια μαχαιριά σε αυτόν και αυξάνει τα χρήματά του . Και όποιος το βλέπει σαν ο νεαρός να τον απομακρύνει, τότε είναι ο θάνατος ορισμένων συγγενών του . Αν ο νεαρός τον σπάσει πολύ και βγει αίμα από αυτόν, τότε τον χτυπά από τον σουλτάνο και παίρνει χρήματα από αυτόν όσο και το αίμα που βγήκε από αυτόν . Εάν ένας μελετητής τον απομακρύνει και πολύ αίμα βγαίνει από αυτόν σε ένα μπολ ή πιάτο, τότε αρρωσταίνει και τα χρήματά του πηγαίνουν στα παιδιά και τους γιατρούς, επειδή η πλάκα είναι ο γιατρός . Αν το σπάσει και δεν δει αίμα ή γρατζουνιές, ακούει λόγια από τους συγγενείς του που αποδίδονται σε αυτό το όργανο, όσο υπέφερε από πόνο . Εάν περιφρονεί το αίμα που βγαίνει, τότε αρρωσταίνει και βλάπτει τα χρήματά του, και αν στη συνείδησή του ωφελεί τη φλεβοτομία και το αίμα βγαίνει από αυτό σε μια γνωστή και συμφωνημένη ποσότητα, τότε η θρησκεία του είναι έγκυρη και το σώμα του είναι επίσης υγιές εκείνο το έτος ….

…Ο Abu Sa`id, ο ιεροκήρυκας, είπε: Το κριθάρι είναι υγιές στο σώμα ή ένα αγόρι είναι βραχύβιο. Ό, τι σκέφτεται για αυτό, εκφράζει όσα ανέφερε για το ποσό που ξόδεψε ….

…Al-Merzanjoush : Δείχνει την υγεία του σώματος και η εμφύτευσή του δείχνει ένα υγιές σώμα Ibn Kiss και δείχνει επίσης το γάμο μιας γυναίκας που διαρκεί για τη συμβίωσή της . Αν μια γυναίκα βλέπει σαν να χαμογελάει μια Μερζάνγκο, τότε γεννά έναν πιστό γιο ….

…Σε ένα όνειρο, είναι μελετητής, όπως και ο μουφτής και ο νομικός είναι γιατρός . Αν δει ότι ένας γιατρός τον θεραπεύει, το σώμα του θεραπεύεται . Ο γιατρός είναι η μητέρα ενός ατόμου, και όποιος πεθάνει ο γιατρός του, η μητέρα του θα πεθάνει, και εάν ο γιατρός εισέλθει στον ασθενή, θα αναρρώσει από την ασθένειά του και εάν εισέλθει στο υγιές άτομο, μια ασθένεια, ειδικά εάν συνταγογραφήσει κάτι ευεργετικό σε ένα όνειρο . Ίσως βλέποντας ο γιατρός να έδειξε την αφαίρεση των κρουνών, σαν ένα δοχείο που βγάζει τους εχθρούς από τις τρύπες τους . Ίσως βλέποντας τον γιατρό να υποδεικνύει το σκούπισμα, το αφαίρεσης, το γκρέιντερ, το τεμπέλης και τον κατάσκοπο ειδήσεων . Και όποιος είδε ότι είχε γίνει γιατρός, πήρε μια υψηλή θέση . Και ο γιατρός υποδηλώνει κάθε μεταρρυθμιστή και θεραπευτή θρησκευτικών και κοσμικών θεμάτων, όπως ο νομικός και ο κυβερνήτης, ο ιεροκήρυκας και ο ευγενικός, και το βυρσοδεψείο που στερεώνει το δέρμα των ζώων, και υποδεικνύει κοπή λόγω της θεραπείας . Και όποιος δει έναν γιατρό μεταξύ των καλυμμάτων, ας τον προσέχει . Και όποιος βλέπει έναν γιατρό που έχει γίνει βυρσοδεψείο για το δέρμα είναι απόδειξη της ευφυΐας του και του μεγάλου αριθμού ανθρώπων που θεραπεύονται στα χέρια του, εκτός εάν βλέπει ότι το μαυρίσματά του είναι διεφθαρμένο, τότε είναι αδαής και λερωμένος ….

…Και όποιος πιστεύει ότι έχει συγκλονιστεί, δεν υπάρχει καλό σε αυτόν και δεν επαινεί την ερμηνεία και τη δύναμη, αυτό δείχνει τον καθαρισμό μιας αίρεσης που είναι η τιμωρία του Θεού Παντοδύναμου, και ειπώθηκε ότι οι κοινές ασθένειες είναι στη θρησκεία , επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ~ Στις καρδιές τους υπάρχει μια ασθένεια .~ Ωστόσο, απαιτεί ένα υγιές σώμα . Εάν κάποιος που ήταν σε πόλεμο είδε αυτό το όραμα, θα είχε χειρουργική επέμβαση . Γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ~ Ή είστε άρρωστοι για να αφήσετε τα όπλα σας .~ Σημαίνει τραυματισμένος ….

…Ο καθηγητής Αμπού Σάαντ, ο Θεός να τον έχει έλεος, είπε : Ο πυρετός δεν επαινεί την ερμηνεία και είναι προάγγελος του θανάτου και του Αγγελιοφόρου του . Έτσι όποιος βλέπετε πυρετός θα ξεκινήσει ένα ζήτημα που οδηγεί στη διαφθορά της θρησκείας του, και η διαιώνιση του πυρετού είναι μια επιμονή στις αμαρτίες . Και ηλίθιος πυρετός, μια αμαρτία που μετάνομη αφού τιμωρήθηκε . Εκείνος που κούνησε ήταν αμελής, η σταύρωση έσπευσε να ψεύσει και ο πυρετός του τετάρτου έδειξε ότι είχε χτυπήσει την τιμωρία της ενοχής και μετάνομη από αυτόν επανειλημμένα, τότε έσπασε τη μετάνοιά του και ειπώθηκε ότι όποιος το είδε σαν ήταν πυρετός, θα παρατείνει τη ζωή του, και το σώμα του είναι υγιές, και τα χρήματά του αυξάνονται…

…Είναι κακό οιωνό να ονειρεύεσαι να βλέπεις μια δυσάρεστα πρησμένη κοιλιά . Δείχνει μια απελπιστική ασθένεια . Εάν δείτε κάτι να κινείται στο στομάχι, αυτό προβλέπει ταπείνωση και σκληρή δουλειά . Εάν δείτε ένα υγιές στομάχι, αυτό υποδηλώνει τρελές επιθυμίες . Εάν βλέπετε την κοιλιά σας σε ένα όνειρο, αυτό προβλέπει ότι θα έχετε μεγάλες ελπίδες, αλλά είναι επιτακτική ανάγκη να περιορίσετε το πείσμα σας και να διπλασιάσετε τις ενέργειές σας στην εργασία σας καθώς η ευχαρίστηση πλησιάζει τη ζημιά σας . Και αν δείτε το στομάχι σας να τσαλακώνει, αυτό προειδοποιεί ότι οι ψεύτικοι φίλοι θα σας παρενοχλήσουν και θα σας προκαλέσουν . Αν το δείτε πρησμένο, θα αντιμετωπίσετε αντιξοότητες, αλλά θα το ξεπεράσετε και θα απολαύσετε τους καρπούς της εργασίας σας . Εάν δείτε αίμα να προέρχεται από την κοιλιά, τότε αυτό προφητεύει ατύχημα ή τραγωδία στην οικογένειά σας . Η κοιλιά του μωρού, εάν βρίσκεται σε μια απεριόριστη κατάσταση, προβλέπει ότι η λοίμωξη θα σας ακολουθήσει ….

…Spear Το να βλέπεις δόρυ σε ένα όνειρο σημαίνει πόλεμο, διαμάχες και διαμάχες, και υποδηλώνει συμπτώματα μαχαιριών και παράνομο κέρδος . Και η νίκη του βλέποντος πάνω από τους αντιπάλους του . Και το δόρυ είναι το ισοδύναμο του βασιλιά με την ιδιότητα του κράτους . Και τα δόρατα υποδηλώνουν τον μεταρρυθμιστή των υποκριτών και του λαού του στημονιού . Και τα δόρατα συνειδητοποιούν τα μεγάλα καθήκοντα και τα μεγάλα λάφυρα . Και το δόρυ σε ένα όνειρο είναι ένα ραβδί από το λαούτο, ένα κανάλι από ένα σωληνίσκο και μια γραμμή σφάλματος . Και το δόρυ είναι γυναίκα ή αγόρι ή πιστοποιητικό αλήθειας ή ταξιδιού . Όποιος βλέπει ότι έχει ένα δόρυ στο χέρι του, θα γεννήσει ένα νεαρό αγόρι . Αν το δόρυ ήταν στο Σινάν, τότε ο γιος του θα ήταν θεματοφύλακας του λαού . Το σπασμένο δόρυ είναι ένα σφάλμα στο αγόρι . Και κάθε κάταγμα δεν είναι αρκετά καλό για αυτό . Και όποιος βλέπει στο χέρι του ένα δόρυ ενώ οδηγεί, τότε είναι δύναμη ανύψωσης και δόξας . Εάν το δόρυ αποδόθηκε στον σουλτάνο και έσπασε έπειτα, τότε ένα ατύχημα συμβαίνει εντός της εξουσίας του . Και αν αποδίδεται σε έναν αδελφό, τότε είναι ατυχία σε αυτόν, δηλαδή αν το σπάσει και το πετάξει και δεν μπορεί να επισκευαστεί . Και η απώλεια του δοντιού είναι ο θάνατος του αδελφού ή του γιου του, καθώς και του mazraq . Και το δόρυ είναι αδελφός ή ιδιοκτήτης που υπερασπίζεται τον ιδιοκτήτη του . Και όποιος βλέπει στο χέρι του ένα δόρυ ενώ το οδηγεί στην αγορά, τότε θα έχει έναν άνδρα γιο, και αν το βάλει πίσω από την πόρτα του ή το καλύψει με το χέρι, τότε η γυναίκα του γεννά μια υπηρέτρια . Και το δόρυ χωρίς σίδερο είναι κόρη της εγκύου γυναίκας, και αυτό το κορίτσι είχε κόρες ανάλογα με τον αριθμό των κόμβων του δόρατος, αν ο μετρητής την μετρήσει . Και όποιος βλέπει έναν σουλτάνο να του δώσει δόρυ, αναλαμβάνει εντολή . Και αν το δόρυ ήταν σημαία, το κράτος είχε φήμη . Και όποιος βλέπει ένα άτομο τον μαχαιρώνει με δόρυ, τον τραυματίζει με τη γλώσσα του και μαχαιρώνει την τιμή του . Και αν ένας βασιλιάς δει ότι το δόρυ του έχει πάει πολύ μακριά, τότε σκοτεινίζει το κοπάδι του . Και όποιος είδε ότι μαχαιρώθηκε με δόρυ και αίμα από αυτόν, θα ανταμειφθεί για αυτό που χτύπησε από τον επιθετικό . Και ειπώθηκε : Το σώμα του είναι υγιές και τα χρήματά του είναι άφθονα . Αν απουσίαζε, θα επέστρεφε με ασφάλεια στην οικογένειά του . Και όποιος πιστεύει ότι τραυματίζεται από δόρυ και οι πληγές γίνονται πιο σοβαρές, τότε ο πληγωμένος χτυπά από τον πληγωμένο απαγορευμένο χρήμα, έτσι εάν το δόρυ κοπεί με σάρκα ή όργανο, και αυτό γίνεται στα χέρια του δράστης, τότε χτυπά από τον τραυματία κάτι που είναι κατακριτέο στο χρέος . Και όποιος βλέπει ότι έχει πολεμήσει τους εχθρούς με το δόρυ του, θα πάρει παράνομα χρήματα ….

…Το σώμα Το σώμα είναι υγιές και δυνατό, η δύναμη της θρησκείας και της πίστης . Εάν βλέπει το σώμα του ως ζωντανό σώμα, τότε δείχνει τι κρύβει την εχθρότητα . Εάν βλέπει ότι έχει έναν μηχανισμό όπως ο μηχανισμός του κριού, τότε έχει έναν γιο του μυελού που ζει από αυτόν . Και όποιος βλέπει το σώμα του από σίδηρο ή πηλό, θα πεθάνει . Εάν βλέπει μια αύξηση στο σώμα του χωρίς καμία βλάβη, τότε είναι μια αύξηση στην ευλογία γι ‘αυτόν . Και όποιος βλέπει ότι γρατσουνίζει το σώμα του, θα επιθεωρήσει τις συνθήκες με τη συγγένεια του και θα υποφέρει από αυτούς κόπωση . Και αν έβλεπε ότι είχε τρίβει και η φαγούρα δεν υποχωρήσει, θα κουράστηκε από την οικογένειά του, και αν η φαγούρα υποχώρησε, θα λάμβανε μεγάλο καλό . Το βάρος του σώματος και των οστών του δείχνει αύξηση του πλούτου και της υπερηφάνειας . Η σπατάλη του σώματος υποδηλώνει τη φτώχεια και την έλλειψη χρημάτων και γνώσεων, και μπορεί να υποδηλώνει τη συνάντησή του με εκείνους που τον μισούν . Και το σώμα σε ένα όνειρο είναι απόδειξη του τι κρύβει και ενσωματώνει ένα άτομο σε αυτόν, όπως ρούχα, η γυναίκα, το σπίτι, το αγαπημένο και το αγόρι, και για όσους καταφεύγουν σε αυτόν από βλάβη, όπως ο Σουλτάνος, ο Δάσκαλος και ο Κηδεμόνας. Σε αυτό . Και αν το σώμα στο όνειρο ήταν παχύ και πανέμορφο, αυτό δείχνει το ύψος της μοίρας και της νίκης επί των εχθρών ….

…Το όραμά του σε ένα όνειρο δείχνει τον βασιλιά ή την κρίση, και ίσως έχουν έρθει δυσκολίες σε αυτόν, και απέκτησε από τον Θεό Παντοδύναμο το μεγάλο καθεστώς με μια καλή συνέπεια στο εξής . Ίσως το όραμά του να υποδεικνύει τη δοκιμασία εκ μέρους των γυναικών . Και αν ο παρατηρητής ήταν ένας απομονωμένος κυβερνήτης, και μπορεί να παντρευτεί δόλια μια πλούσια και έντιμη γυναίκα . Εάν ο αναζητών παρέχει τροφή από πουλιά, ή φέρνει ξωτικά ή φτιάχνει μπουκάλια, θα επωφεληθεί από αυτό . Και μπορεί να νικήσει τον εχθρό του αφού τον κερδίσει και τον νικήσει . Και όποιος είδε τον Σολομώντα, ειρήνη σε αυτόν, εμφανίστηκε πάνω του η χάρη του Παντοδύναμου Θεού, και ίσως το όραμά του έδειχνε γνώση γλωσσών ή την ασφάλεια του ασθενούς, και ότι το όνομά του είναι υγιές, όπως και το όνομά του είναι ασφάλεια . Ακριβώς όπως ο Αβραάμ ανακουφίζεται, σε αντίθεση με το όραμα του Νώε, ειρήνη σε αυτόν, έτσι ώστε να τον βλέπεις σε ένα όνειρο υποδηλώνει το θάνατο του ασθενούς και από αυτόν θρήνησε . Αυτός που δεν τον υπακούει σε ένα όνειρο είναι κουτσομπολιό, και αν είναι άρρωστος, θα πεθάνει . Το όραμα του ειρηνευτικού δακτυλίου ανανεώνει την εντολή εκείνων που βασιλεύουν . Και όποιος τον δει, ειρήνη σε αυτόν, τα ταξίδια του θα αυξηθούν και θα αποκτήσει μια κατάσταση στην οποία ο εχθρός και ο φίλος τον υπακούουν . Και όποιος τον βλέπει, ειρήνη σε αυτόν, κερδίζει χρήματα, παίρνει περιουσία και παίρνει καλό και ασφάλεια ….

…Το να βλέπεις πορτοκαλιές σε ένα όνειρο, αν είναι υγιές και βαρύ με ώριμα φρούτα, δείχνει καλή υγεία και καλή επιτυχία . Εάν τρώγατε πορτοκάλια σε ένα όνειρο, αυτό είναι κακός οιωνός και υποδηλώνει την ασθένεια ενός φίλου ή συγγενή, η οποία θα σας κάνει να ανησυχείτε και να ανησυχείτε και μπορεί να σημαίνει απώλεια και προβλήματα από την άποψη της εργασίας . Εάν τα πορτοκάλια στο όνειρο ήταν όμορφα και αρωματικά, τότε αυτό σημαίνει κακή τύχη και μικρή απώλεια στο εμπόριο και στην εργασία . Εάν ονειρεύεστε ότι κοιμάστε σε ένα σωρό πορτοκαλί, τότε αυτό σημαίνει το θάνατο ενός από τους συγγενείς σας . Εάν σε ένα όνειρο αγοράσατε πορτοκάλια κατόπιν αιτήματος της συζύγου σας και η γυναίκα σας τρώει πορτοκάλια, αυτό σημαίνει ότι οι ταλαιπωρίες και τα προβλήματα θα εξαφανιστούν, για να αντικατασταθούν από το καλό και το όφελος ….

…Η Surat An-Nahl Ibn Sirin είπε ότι όποιος το απαγγέλλει θα έχει μια επιτρεπόμενη πρόβλεψη και θα είναι λάτρης των λαών της θρησκείας και της θρησκείας . Ο Al-Kirmani είπε ότι είναι ασφαλής από τα παράσιτα και τις καταστροφές και βρίσκει την κατάστασή του και λέγεται ότι το σώμα είναι υγιές . Ο Jaafar Al-Sadiq είπε ότι ο Θεός Παντοδύναμος θα του δώσει γνώση και αν είναι άρρωστος, θα αναρρώσει ….

…Κριθάρι : χρήματα με ένα υγιές σώμα για όσους το κατέχουν ή το τρώνε, και είναι καλύτερο από το σιτάρι, και μερικοί από αυτούς δήλωσαν ότι γεννήθηκε βραχύβια επειδή είναι η τροφή του Ιησού, ειρήνη σε αυτόν . Και η συγκομιδή του σε εύθετο χρόνο είναι χρήματα που θα αποκτηθούν σε αυτόν, και ο Θεός Παντοδύναμος πρέπει να έχει δικαίωμα σε αυτό, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : «Και δώστε τον οφειλόμενο την ημέρα της συγκομιδής του. Και η καλλιέργειά του δείχνει ένα έργο που απαιτεί την έγκριση του Παντοδύναμου Θεού . Το υγρό κριθάρι είναι εύφορο και η αγορά κριθαριού από σιτάρι είναι πολύ καλή . Και όποιος περπατά στη σπορά κριθαριού ή σε οποιαδήποτε από τις καλλιέργειες θα προσφέρει τζιχάντ . Και το όραμα του κριθαριού, σε κάθε περίπτωση, είναι καλό, όφελος και διαβίωση ….

…Ο Abu Eid, ένας ιεροκήρυκας, είπε: Το καρπούζι που δεν έχει ωριμάσει δείχνει ένα υγιές σώμα .)…

…Το όραμά του σε ένα όνειρο υποδηλώνει τις διαμεσολαβητικές συνθήκες στο ταξίδι και τη διαμονή, το όραμά του για τους άρρωστους δείχνει θάνατο και το υγιές υποδεικνύει αγωνία . Ίσως το όραμά του έδειχνε φυλακή ….

…Το στομάχι είναι σε ένα όνειρο Ομάρ, τα προς το ζην και τα προς το ζην . Έτσι όποιος βλέπει ότι το στομάχι του είναι δυνατό και υγιές, τότε είναι καλός και έχει μεγάλη διάρκεια ζωής, διαφορετικά θα το αντιστρέψει . Η εκκένωση του στομάχου είναι ένα σημάδι καλοσύνης, άνεσης και θεραπείας για ασθένειες ….

…Dirhams : Το dirham ενός αλόγου είναι μια θρησκεία, γνώση και η εκπλήρωση μιας ανάγκης ή προσευχής, και το καθαρό είναι το ελάχιστο των οραματιστών και της μεταχείρισης του κάθε Κυριακής για πίστη και επιβίωση κερδών και εμπιστοσύνης . Το Al-Sahih και η σύγχυση του σε έναν άνδρα που ακούει τα λόγια του καλού αληθούς . Και ο αριθμός τους είναι οι αριθμοί των πράξεων της δικαιοσύνης επειδή είναι γραμμένο σε αυτό δεν υπάρχει θεός, αλλά ο Θεός και ο Μωάμεθ είναι ο Αγγελιοφόρος του Θεού, και οι πράξεις δεν ολοκληρώνονται χωρίς την ανάμνηση του Παντοδύναμου Θεού . Αν το βλέπει κάποιος, τότε το ζήτημα της θρησκείας και του κόσμου θα εκπληρωθεί γι ‘αυτόν. Εάν βλέπει μαζί του ένα ευρύ και όμορφο κεφάλαιο, τότε είναι μια θρησκεία, και αν είναι ένα από τα παιδιά αυτού του κόσμου θα λάβει έναν ευρύ κόσμο και μια καλή διαβίωση . Και αν μια έγκυος γυναίκα γέννησε ένα καλό αγόρι . Και τα πολλά dirhams, εάν έχει πληγεί από μαρτυρία, είναι πολύ καλύτερα από τη χαρά και την ευχαρίστηση, και αν βλέπει ότι έχει ένα καλό και υγιές dirham σε ένα άτομο, τότε έχει ένα σωστό πιστοποιητικό και αν του ζητήσει, τότε του ζητάει μαρτυρία, οπότε η επιστροφή του είναι μαρτυρία αλήθειας και υγείας. Λοιπόν, συμβουλεύει αδαείς ανθρώπους και δεν τον αποδέχεται . Τα διογκωμένα dirhams είναι εξαπάτηση, ψέματα, διαφωνίες και προδοσία στη ζωή, ή διαπράττοντας μεγάλες αμαρτίες στις οποίες δεν υπάρχει επιγραφή σε λέξεις που δεν περιέχουν ευσέβεια . Και το οποίο χαράχθηκε από την Τύρο, η αίρεση στη θρησκεία και την ανηθικότητα, και η διακοπή της αντιπαλότητας δεν σταματά, και ειπώθηκε ότι το άρθρο έχει διακοπεί . Το να το πάρεις είναι καλύτερο από το να το πληρώνεις γιατί το πλήρωσαν. Αν κλέψει ένα dirham και το δώσει σε φιλανθρωπία, τότε διηγείται τι δεν μπορεί να ακούσει . Εάν δει δέκα dirham μαζί του, τότε πέντε γίνονται έλλειψη χρημάτων του και αν δει πέντε, γίνεται δέκα, διπλασιάζοντας τα χρήματά του . Μερικοί από αυτούς είπαν ότι τα dirhams στο όραμα είναι απόδειξη κακού, και όλα αυτά που σφραγίστηκαν με την ράγα, και τα dirhams λέγονταν ότι δείχνουν συχνές λέξεις ευγενών πραγμάτων, και τα dirhams λέγονταν λόγια και επιχειρήματα εάν ήταν προεξέχοντα και Αν τα ντιράμ δόθηκαν σε δέμα ή σακούλα, είχαν κατατεθεί κρυφά . Ίσως ένα dirham ήταν παιδί, και τα χρήματα ήταν κακά και δύσκολα, και το dirham αλόγου ήταν καλά λόγια, και τα κακά dirham ήταν κακά λόγια. Μας είπαν ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Έβλεπα σαν να είχα δύο δηνάρια σε αυτό, οπότε τους ζητούσα και είπε : Κοίτα, έχω χάσει κάτι από τα βιβλία σου . Είπε, και κοίταξα, αν είχα χάσει δύο επιχειρήματα . Και αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Προφήτη, για να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, και είπε : Είδα ότι είχα χτυπήσει είκοσι τέσσερα δηνάρια, τα οποία μετρήθηκαν για όλα αυτά, και βρήκα μόνο τέσσερα τους . Είπε : Προσεύχεστε μόνος και χάνετε τις εκκλησίες . Και αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Είδα σαν να είχα χτυπήσει ένα dirham ως κασράουι, οπότε είπε : Θα αποκτήσετε καλό, αλλά δεν το άγγιξε μέχρι να τον ωφελήσει . Στη συνέχεια, ένας άλλος ήρθε και είπε : Έβλεπα σαν να είχα πυροβολήσει ένα αραβικό dirham . Του είπε ότι χτυπάς . Έτσι, του αποδείχθηκε ότι είχε χτυπήσει εκατό κόμπους . Είπε στον Ibn Sirin Πώς το ξέρεις; Είπε : Ο κασράουι έχει έναν βασιλιά και ένα στέμμα πάνω του, και ο Άραβας πρέπει να χτυπήσει αυτό το dirham . Και ένας άλλος ήρθε και είπε : Έβλεπα σαν να χτυπούσα ντίραμ . Είπε, νιώθεις; Είπε ναι . Και είδε έναν άνδρα σαν να είχε τοποθετήσει ένα dirham κάτω από το πόδι του, οπότε αφηγήθηκε τα οράματά του σε ένα πέρασμα . Είπε, « Είσαι – που θα στραφούν μακριά από το χρέος .» Το άτομο του οράματος τρομοκρατήθηκε και σηκώθηκε, και σκόπευε να τείνει να παραδώσει τη θρησκεία του. Όταν οι δύο ομάδες είδαν την οικογένεια των άπιστων του, χτυπήθηκε με τα χρώματα του βασανισμού μέχρι να αποστασιοποιηθεί από τη θρησκεία του, και η απόδειξη για την αποστασία του είναι να πατήσει το όνομα του Παντοδύναμου Θεού . Ένας άλλος άντρας ήρθε και είπε : Είναι σαν να ποδοπατούσα το πρόσωπο του Προφήτη, με τον πόρο του Θεού και της ειρήνης . Ο Ιμπν Σιρίν του είπε : « Χθες και φοβάσαι στο πόδι σου;» Είπε ναι . Είπε, πάρτε το . Έτσι το έβγαλε και έπεσε ένα dirham, πάνω στο οποίο το όνομα του Θεού και το όνομα του Αγγελιοφόρου του Θεού ….

…Το όφελος της εξήγησης της διαφοράς στα οράματα, έτσι το όραμα των ορθών βασιλιάδων είναι μια έμπνευση από τον Θεό Παντοδύναμο, και το όραμα των κυρίων της κατάστασης των βασιλέων σύμφωνα με τη θρησκεία και την εγγύτητά τους, και το όραμα των σκλάβων εάν μια καλή πράξη βγαίνει στους δασκάλους τους, και το όραμα των γυναικών που αναχωρούν από κοντά και το όραμα της ανηθικότητας είναι ένα επιχείρημα την Ημέρα της Ανάστασης εναντίον τους, και το όραμα των πλουσίων είναι πιο έγκυρο από το όραμα των φτωχών επειδή οι φτωχοί είναι δυσφορία. Από ταλαιπωρία και την ταλαιπωρία, και το όραμα των φτωχών καθυστερεί εάν είναι καλό, και αν δεν είναι καλό, εμφανίζεται γρήγορα και το όραμα των ασεβών που δεν έφτασαν στο όνειρο είναι πιο υγιές από τους άλλους επειδή δεν υπακούουν στον Θεό , και το όραμά τους είναι πιο αδύναμο επειδή είναι απασχολημένο με τις επιθυμίες τους και το όραμα της πλευράς, η εμμηνορροϊκή γυναίκα και ο μεθυσμένος δεν έχουν προέλευση ή εγκυρότητα ….

…Το κύπελλο : δηλώνει τις γυναίκες, και αν το είδε σαν να ποτίζει σε ένα ποτήρι ή μια γυάλινη κούπα, τα οράματά του έδειξαν ένα έμβρυο στη μήτρα της γυναίκας του . Εάν δει ότι το κύπελλο είναι σπασμένο και υπάρχει ακόμα νερό, τότε η γυναίκα θα πεθάνει και το έμβρυο θα ζήσει . Αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Έβλεπα σαν να έβγαλα νερό, οπότε έφερα ένα φλιτζάνι νερό και το έβαλα στο χέρι μου, έτσι η κούπα έσπασε και το νερό παρέμεινε στα χέρια μου . Του είπε : Έχεις γυναίκα; Είπε : Ναι . Είπε : Υπάρχει σχοινί; Είπε : Ναι . Είπε : Γεννά, μετά πεθαίνει και το παιδί παραμένει στο χέρι σας . Ήταν όπως είπε . Εάν βλέπει σαν να χύνεται το νερό και το κύπελλο παραμένει υγιές, τότε η μητέρα παραδίδεται και το παιδί πεθαίνει . Λέγεται, ίσως, αν το κύπελλο ήταν σπασμένο, ο υδρόβιος πέθανε ….

…Μερικοί από τους εκφραστές είπαν ότι αν δει ότι το πόδι του είναι καλό, τότε οδηγείται σε ένα θέμα στο οποίο είναι υγιές και αν το βλέπει ως άσχημο, τότε οδηγείται σε κάτι δυσάρεστο ….

…Καλαμπόκι : καλός έπαινος . Το ροδόνερο είναι χρήμα και έπαινος για το καλό και για ένα υγιές σώμα . Και εξάτμιση, καλοί άνθρωποι . Τα λίπη είναι όλες ανησυχίες, εκτός από τον υδράργυρο, γιατί είναι ένα καλό κομπλιμέντο . Το λάδι είναι ευλογία αν το φάτε, το πιείτε ή το χρίσετε με αυτό, γιατί προέρχεται από το ευλογημένο δέντρο . Και είδε μερικούς βασιλιάδες, σαν να είχαν τοποθετηθεί πνεύματα στη χώρα καπνίζοντας χωρίς φωτιά, και είδε σπόρους να σπέρνονται στο έδαφος, και είδε τρία στεφάνια στο κεφάλι του . Μνήμησε το όραμά του σε μια διασταύρωση και είπε : Έχετε τρία χρόνια, ή τριάντα χρόνια, και τα φυτά και τα φρούτα αφθονούν στην εποχή σας, και οι δύο άνεμοι αφθονούν . Ήταν έτσι ….

…Η ασθένεια είναι υποκρισία σε ένα όνειρο, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ( Στις καρδιές τους υπάρχει μια ασθένεια, οπότε ο Θεός αύξησε την ασθένεια γι ‘αυτούς ). Και όποιος είδε ότι ήταν άρρωστος, η θρησκεία του ήταν ανεπαρκής και το σώμα του σωστό . Και όποιος είδε ότι η γυναίκα του ήταν άρρωστη, η θρησκεία της ήταν ανεπαρκής και το σώμα της υγιές . Εάν ο ασθενής δει ότι οδηγεί χοίρο, καμήλα ή βόδι, φοβάται τον θάνατο . Ένα άρρωστο παιδί, αν θεραπευτεί από την ασθένειά του, θα πεθάνει . Και όποιος είδε ότι ήταν άρρωστος, νίκησε τους εχθρούς του και κέρδισε μεγάλα χρήματα, μεγάλη διάρκεια ζωής και ευτυχία . Και όποιος βρίσκεται σε κίνδυνο και βλέπει ότι είναι άρρωστος, θα επιβιώσει . Και αν ο ασθενής δει ότι απελευθέρωσε έναν σκλάβο, τότε πεθαίνει επειδή οι νεκροί δεν έχουν ιδιοκτησία . Εάν ένας άγνωστος άνδρας δει ότι είναι άρρωστος, τότε η ασθένεια ανήκει στον οραματιστή . Η αρρώστια είναι η δαπάνη χρημάτων, η μετάνοια, η ικεσία και η ικεσία, και η ασθένεια είναι αγάπη, και η αγάπη είναι επίσης μια ασθένεια . Και ειπώθηκε : Αυτός που βλέπει ότι είναι άρρωστος θα έχει υγεία . Και όποιος είδε ότι οι δύο γιοι του ήταν άρρωστοι, τα μάτια του έγιναν μαύρα . Και όποιος βλέπει ότι ο πατέρας του είναι άρρωστος, θα έχει πονοκέφαλο, γιατί το κεφάλι είναι αντί του πατέρα . Και όποιος βλέπει ότι είναι άρρωστος, τότε είναι πολύ ψέματα και διαφθορά . Και ειπώθηκε : Αυτός που βλέπει ότι είναι άρρωστος του οποίου η ασθένεια έχει παραταθεί και οι αμαρτίες του που πέφτουν θα πεθάνει . Και ειπώθηκε : η ασθένεια τον πλήττει όσο και η ασθένειά του . Και όποιος βλέπει ότι ο Σουλτάνος ​​είναι άρρωστος, τότε θα αρρωστήσει στη θρησκεία του, διαφορετικά θα πεθάνει εκείνη τη χρονιά . Και ο άρρωστος τον απομόνωσε από τη γυναίκα του . Η ασθένεια των μελετητών είναι μια αδυναμία στη θρησκεία . Η ασθένεια του ευγενικού είναι η διασπορά και ο διαχωρισμός των αγοριών του από αυτόν, και η ασθένεια του παιδιού είναι απόδειξη της ανησυχίας και της ταλαιπωρίας των γονέων του . Και η ασθένεια που ο Faraj επιθυμεί να πεθάνει . Και η γενική ασθένεια στους ανθρώπους είναι ένδειξη της ξηρασίας και της κατάθλιψης των συντάξεων . Δείτε επίσης Επιδημία ….

…Όσο για το στομάχι, είναι η ζωή, η επιβίωση και η επιβίωση . Αν πιστεύει ότι το στομάχι του είναι δυνατό και υγιές, τότε είναι καλός και έχει μεγάλη διάρκεια ζωής, και αν δει διαφορετικά, θα τον πληρώσει ….