…Φυλακισμένος Εάν μια γυναίκα ονειρεύεται ότι έχει τρόφιμους, αυτό προβλέπει ότι τα ενοχλητικά μυστικά θα την επιβαρύνουν . Εάν ένας επισκέπτης φεύγει χωρίς να πληρώσει τους λογαριασμούς του, θα έχετε ένα απροσδόκητο πρόβλημα με τους άντρες . Εάν ένας επισκέπτης πληρώνει τους λογαριασμούς του, αυτό αυξάνει καλά και μια συσσώρευση χρημάτων ….

…Ο επισκέπτης είναι σε ένα όνειρο ασβός ενός αγοριού . Και όποιος βλέπει τους καλεσμένους και δεν έχει έγκυο γυναίκα, θα λάβει σύντομα τα προς το ζην ….

…Εάν ένας νομικός βλέπει ότι έχει γίνει μη νομικός, δεν υπάρχει καλό σε αυτόν, και λέγεται ότι είναι αδαής και αφήνει τη νομολογία ….

Και αν κάποιος που δεν είναι μουσουλμάνος βλέπει ότι κηρύττει, θα γίνει μουσουλμάνος ή θα πεθάνει πιο γρήγορα

…Μπορεί ένας μη μουσουλμάνος; Σαν Εβραίος ή Χριστιανός, για να εκφράσει το όραμα ή να το εξηγήσει, ή αυτή η γνώση αφορά μόνο τους Μουσουλμάνους …. ; Η απάντησή μας σε αυτό το ερώτημα είναι ότι πρέπει να γνωρίζουμε κάτι σημαντικό, το οποίο είναι ότι ο Αγγελιοφόρος, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, όταν είπε στο al-Sahih : { Δεν υπάρχει τίποτα από την προφητεία εκτός από τους προφήτες . Είπαν: Τι είναι ο Αγγελιοφόρος του Θεού; Είπε ότι το δίκαιο όραμα το βλέπει ένας μουσουλμάνος ή τον βλέπει . } , Η προέλευση του οράματος έχει τεθεί και είναι κυρίως θρησκευτική. Επειδή όποιος είπε αυτά τα λόγια έχει αποδείξει ότι διασχίζει το όραμα με τη βοήθεια του Ευγενικού Κορανίου, και το Κοράνι είναι ο θαυματουργός λόγος του Θεού σε κάθε στιγμή και τόπο, και ως εκ τούτου είναι συχνά σε ορισμένα οράματα μερικά από τα πράγματα που απουσιάζουν, τα οποία αν ζητήσουμε τη βοήθεια του Κορανίου για να τα αποκρυπτογραφήσουμε, βλέπουμε την αλήθεια και τα επαληθεύουμε . Αποδείχθηκε επίσης ότι διασχίζει το όραμα μέσω της δεύτερης αποκάλυψης. Είναι η καθαρισμένη Sunnah, η οποία έχει γίνει αναφορά για όσους εκφράζουν αυτό που περιέχει από τις προφητικές παροιμίες, και ο ιδιοκτήτης της το περιέγραψε ο Θεός λέγοντας : [ Δεν είναι παρά μια αποκάλυψη που αποκαλύπτεται . Οι γνώσεις του είναι πολύ δυνατές ]. Και όποιος αναφέρεται στην έκφρασή του σε μία από αυτές τις δύο πηγές, τότε υπερέχει σε οποιαδήποτε ικανότητα, αλλά υπάρχει μια έκφραση χρησιμοποιώντας άλλα πράγματα ή με τη βοήθεια άλλων πραγμάτων, όπως η χρήση φυσιογνωμίας ή η γνώση της κατάστασης του παρατηρητή στενά, ή ζητώντας βοήθεια από τη γνώση των συνθηκών της κοινωνίας, και αυτό μπορεί να γίνει από έναν μη μουσουλμάνο, αλλά δεν μου αρέσει να το αποκαλώ έκφραση ενός οράματος, αλλά μάλλον μια ανάλυση της κοινωνίας ή της προσωπικότητας, ή μια μελέτη από αυτό, και αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η έκφραση είναι ένα fatwa και το όνομά της έχει μια Κορανική ή θρησκευτική προϋπόθεση, και οι μη Μουσουλμάνοι είναι απαλλαγμένοι από αυτό, όπως δεν επιτρέπεται στους μη Μουσουλμάνους να τολμούν να το πράξουν, ακόμη και αν μόνο το όνομα . Είναι επίσης απαραίτητο να γνωρίζουμε πρώτα τα κύρια εργαλεία έκφρασης, δηλαδή το Κοράνι και το Σουντά. Αυτά μπορεί να μην είναι διαθέσιμα σε μη μουσουλμάνους και οι μη μουσουλμάνοι δεν θα αναφέρονται σε αυτούς . Ορισμένες αναφορές ανέφεραν και απέδειξαν την ύπαρξη ορισμένων μη μουσουλμανικών εκφράσεων και τις διαιρέθηκαν σε διαιρέσεις, όπως : 1 / Οι εκφράσεις είναι φιλόσοφοι, όπως : Πλάτωνας και Πτολεμαίος . 2 / Εκφράσεις γιατρών, όπως : Galen και Hippocrates . 3 / Εκείνοι που εκφράζουν από τους Εβραίους, όπως : Hayy bin Akhtab και Kaab bin al-Ashraf . 4 / Οι εκφράσεις είναι Χριστιανοί, όπως : Hunayn ibn Ishaq και Abu Mukhaled . 5 / Εκείνοι που περνούν από τους Μάγους, όπως : Khusra, Anu Shar, Wan, Κασμούρ και Χορμούζ . 6 / Η διέλευση είναι μεταξύ των Αράβων πολυθεϊστών, όπως : Abu Jahl, Abu Talib, και Abdullah bin Abi . 7 / Η διέλευση είναι μεταξύ των ιερέων, όπως : Sateh, Abu Zara και Awsajah . 8 / Εκείνοι που εκφράζουν είναι μεταξύ μάγων, όπως : Abdullah bin Hilal και Qurt bin Zaid al-Abli . Αλλά αυτοί που ακολουθούν αυτές τις εκφράσεις παρατηρούν την εξάρτησή τους από θέματα που δεν έχουν καμία σχέση με το Κοράνι ή την Sunnah στην έκφραση, αλλά μάλλον τα βλέπετε να εξαρτώνται από την περιουσία, τα τζιν ή κάθε είδους μαγεία και άλλες μεθόδους προσπαθώντας να γνωρίζουμε το απαρατήρητο απαρατήρητο . Οι άνθρωποι της προηγούμενης πλήξης νοιάζονται για τα όνειρα; Ναι, ήρθε η απόδειξη. Και από αυτό : Ήρθε στο βιβλίο της Γένεσης : Κεφάλαιο 8: 40 , σ. : 66 τα εξής : Ο Ιωσήφ είπε στους ιδιοκτήτες των φυλακών : [ Δεν μου λείπουν οι εκφράσεις του Θεού; ]. Στην έκφραση του Ιωσήφ προς τον βασιλιά, είπε : [ Τα δύο όνειρα είναι ένα . Και επαναλήφθηκε επειδή το θέμα αποφασίστηκε από τον Θεό, και ο Θεός έσπευσε να το κάνει. ] Genesis : Κεφάλαιο 32: 41 , σελ . 69. Υπάρχουν πολλές άλλες αφηγήσεις, αλλά αυτά είναι παραδείγματα, και ο Θεός γνωρίζει καλύτερα ….

Και όποιος βλέπει τους ανθρώπους του τζαμιού να προσεύχονται σε μέρος διαφορετικό από την qiblah, το κεφάλι αυτού του τόπου θα είναι απομονωμένο ….

…Ποια είναι η διαφορά μεταξύ των οραμάτων των προφητών και των μη προφητών; Το όραμα των προφητών είναι ζωντανό, σε αντίθεση με άλλους . Η αποκάλυψη δεν υφίσταται κανένα ελάττωμα, επειδή φυλάσσεται, σε αντίθεση με το όραμα άλλων από τους προφήτες, γιατί μπορεί να παρακολουθείται από τον Σατανά, και μπορεί να είναι από την αναπαράσταση και τη δράση του ίδιου του διαβόλου, όπως συζητήσαμε στο η ώρα . Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι εάν ένα άτομο κυριαρχείται από τον Σατανά λόγω της σοβαρότητας της εχθρότητας μεταξύ τους, τότε τον εξαπατά με κάθε τρόπο και θέλει να χαλάσει τις υποθέσεις του με κάθε τρόπο, οπότε συγχέει τα οράματά του πάνω του, είτε με αμφιβολία τους για τους ή να παραμελεί τους . Επομένως, συμμετέχει στην αφύπνιση ενός ατόμου τρώγοντας και πίνοντας από αυτό που δεν αναφέρεται πάνω του το όνομα του Θεού. Αντίθετα, ακόμη και σε συνουσία, μας διέταξε να ονομάσουμε για να τον απελάσουμε, και συμμετέχει στον ύπνο του, οπότε τον τρομάζει και τον χειρίζεται . Το όραμα των προφητών είναι όλα ειλικρινές, και τότε μπορεί να είναι έγκυρο σε σχέση με τον κόσμο και είναι το μεγαλύτερο, και μπορεί να είναι ακατάλληλο για τον κόσμο όπως συνέβη στο όραμα του Προφήτη, να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού πάνω του, μια Κυριακή όταν είδε ένα βοοειδή να σφαγιάζει, έτσι ο πρώτος από αυτούς που σκότωσε τους συντρόφους του και άλλους από τους προφήτες πέφτει στα έντιμα οράματά τους που συμβαίνουν και δεν χρειάζονται έκφραση και πέφτει στα δίκαια οράματά τους, τα οποία εκφράζονται και έγινε ιδιαίτερα εύκολο…

Wallflower : Ένας άντρας πεθαίνει ένα παιδί ή η χαρά δεν διαρκεί ή το κράτος φεύγει ή εμπορεύεται κινήσεις ή μια γυναίκα αποσύνδεση ….

Και όποιος είδε ότι ανέβηκε με τρόπο που δεν ήταν ικανοποιητικός έως ότου έφτασε στην ηλικία του και ισοπεδώθηκε, η ζωή του έφτασε στο τέλος της ηλικίας του και η πτώση από το βουνό λέγεται ότι πέφτει ένα αστέρι και είναι πλήρης ….

…Και όποιος βλέπει ένα καπέλο από έγχρωμο ή μη έγχρωμο μπρόκαλο στο κεφάλι του, δείχνει την απομόνωση του κόσμου και τη διαφθορά της θρησκείας, και το χαλάζι και το μαντήλι σηματοδοτούν την καλοσύνη του κόσμου και της θρησκείας, και το καπάκι που είναι κάτω το τουρμπάνι, τότε κάνει κάτι και κρύβει κάτι από τους ανθρώπους ….

Η παροιμία είναι σε ένα όνειρο ένα αγόρι που πεθαίνει, ή μια χαρά που δεν διαρκεί, ή μια κατάσταση που πεθαίνει, ή ένα εμπόριο που κινείται, ή μια γυναίκα που φεύγει . Το Al-Manthoor έχει γνώση, σοφία και κομψές λέξεις και μπορεί να υποδηλώνει πολυτελή ρούχα, κοινωνικοποίηση με χριστιανούς ή κάτι από τα αποτελέσματά τους ….

Το να βλέπεις έναν ουραγγουτάνα ως έναν τύπο πιθήκου που μοιάζει με έναν άνθρωπο σε ένα όνειρο σημαίνει ότι υπάρχουν εκείνοι που εκμεταλλεύονται το όνομά σου και την επιρροή σου για να πετύχουν τους στόχους του . Βλέποντας έναν ουραγγουτάνα σε ένα όνειρο από ένα κορίτσι δείχνει ότι ανακάλυψε την έλλειψη πίστης του εραστή της ….

…Και όποιος βλέπει τους κλέφτες που του έκοψαν τον δρόμο και τον πήγαν με πολύ ή λίγα χρήματα ή αντικείμενα, τότε θα υποφέρει σε ένα άτομο που του είναι αγαπητό όσο οι κλέφτες έχουν φύγει, και αν τίποτα δεν πάει σε αυτόν και είναι νικητής με τους κλέφτες, τότε ερμηνεύεται από την αδυναμία ενός ατόμου μαζί του και μετά σώζεται, και αν δεν τους κερδίσει, τότε αυτός ο επισκέπτης επιβλέπει το θάνατο ….

…Και όποιος το βλέπει σαν τα μάτια του να είναι ξεφλουδισμένα, θα υποφέρει κάτι από αυτό που παραδέχεται το μάτι του, και για την τύφλωση, είναι μια αυταπάτη στη θρησκεία και ο τραυματισμός χρημάτων από την πλευρά ορισμένων συμμοριών . Και ειπώθηκε ότι όποιος είδε ότι ήταν τυφλός, γιατί αν ήταν φτωχός, θα κέρδιζε πλούτο και η τύφλωση δείχνει να ξεχνάμε το Κοράνι, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος είπε : « Κύριε, γιατί με έκανες τυφλό; Το στίχο . Εάν βλέπει σαν να τον έχει τυφλώσει, τότε τον παραπλανά και τον απομακρύνει από τη γνώμη του . Και το να βλέπεις έναν τυφλό καφίρι δείχνει μια απώλεια που τον βιώνει, την ανησυχία ή τη θλίψη . Και αν βλέπει σαν να είναι τυφλός, τυφλός με νέα ρούχα, τότε πεθαίνει . Και αν ένας τυφλός βλέπει ότι ένας άνθρωπος τον έχει μεταχειριστεί και δει το βλέμμα του, τότε τον καθοδηγεί σε ό, τι έχει οφέλη και την εκστρατεία για μετάνοια . Και ίσως βλέποντας την τύφλωση να υποδηλώνει τον λήθαργο του άνδρα . Εάν βλέπει το σκοτάδι του ματιού με λευκότητα, δείχνει μια ζοφερότητα και τον πλήττουν . Αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Jaafar al-Sadiq, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του, και είπε : Είδα σαν να είχα λευκά στα μάτια μου . Είπε : Θα αντιμετωπίσετε έλλειψη χρημάτων και θα χάσετε κάτι που ελπίζετε . Και εάν κάποιοι από τους συγγενείς του απουσιάζουν από αυτόν, εάν ο απόντος ήρθε ενώ ήταν τυφλός, τότε το άτομο της όρασης πεθαίνει επειδή τα οράματά του δείχνουν ότι ο τυφλός επισκέπτης επισκέπτεται και ειπώθηκε ότι το θόλωμα των ματιών από Η λευκότητα εκτός από αυτόν δείχνει μεγάλη θλίψη που πλήττει τον οραματιστή και είναι υπομονετική με αυτήν, λόγω της ιστορίας του Ιακώβ για τον Ειρήνη . Και όποιος βλέπει σαν να πέφτει μαύρο νερό από τα μάτια του και να μην βλέπει τίποτα, τα οράματά του δείχνουν την έλλειψη μετριοφροσύνης, γιατί το μάτι είναι το αντικείμενο της ντροπής . Όσον αφορά το πρόβλημα στο πρόσωπο από την ασχήμια και το σπάσιμο, είναι μια ένδειξη μετριοφροσύνης και έλλειψης, όπως ακριβώς ένα καλό πρόσωπο είναι απόδειξη της μετριοφροσύνης στην ερμηνεία . Και ένα κίτρινο πρόσωπο, ένδειξη θλίψης που πλήττει τους οραματιστές . Και φακίδες στο πρόσωπο, απόδειξη συχνών αμαρτιών . Όσο για τη μύτη, όποιος βλέπει ότι ένα άτομο έχει τσιμπήσει τη μύτη του, του μιλάει με λόγια που αναγκάζει τη μύτη του . Και ειπώθηκε ότι το κούτσουρο της μύτης είναι της προέλευσής του, υποδεικνύοντας το θάνατο του κούτσουρου, και ειπώθηκε ότι αυτό υποδηλώνει το θάνατο μιας γυναίκας που είχε κούτσουρο, εάν είχε εγκυμοσύνη, και ειπώθηκε ότι το κούτσουρο της μύτης είναι ότι υποφέρει από απώλεια, επειδή εάν η μύτη από αυτήν δείχνει ασχήμια, και ο έμπορος αν το δει σαν η μύτη του είναι κούτσουρο, χάνει στο εμπόριο Του ….

…Ομελέτα Αν ονειρευτήκατε να δείτε μια ομελέτα στο τραπέζι, θα πρέπει να προσέχετε να σας εξαπατά και να σας κολακεύει . Εάν ονειρεύεστε ότι τρώτε μια ομελέτα, ξέρετε ότι ένα άτομο που αξίζει την εμπιστοσύνη σας θα είναι ο επισκέπτης σας . ~Μια ομελέτα : μια ομελέτα .~…

…Εάν ονειρεύεστε ότι περπατάτε με την αγαπημένη σας σε έναν πράσινο οπωρώνα γεμάτο ώριμα φρούτα, τότε αυτό σημαίνει μια γενναιόδωρη ανταμοιβή για την πίστη σας σε αυτόν για τον οποίο εργάζεστε, άφθονη καλοσύνη και επιτυχία στην εργασία . Όσον αφορά τις γυναίκες, αυτό το όνειρο σημαίνει ένα ευτυχισμένο σπίτι και υπάκουα παιδιά . Εάν ονειρευόσασταν ότι βρισκόσασταν σε άλσος και είδατε αγελάδες να τρώνε πεσμένα φρούτα, τότε αυτό σημαίνει ότι θα διαλύσετε τα όνειρά σας στην προσπάθειά σας να ζητήσετε αυτό που δεν είναι δικό σας . Αν ονειρευόσασταν ότι μαζεύατε φρούτα από ένα άλσος, αυτό είναι καλό και ευλογίες για όλους . Εάν δείτε σε ένα όνειρο ότι ένα γεωργικό παράσιτο έχει χτυπήσει σε έναν άλσος, αυτό σημαίνει ότι θα πέσετε στη φτώχεια μετά την ευημερία και τον πλούτο . Εάν ονειρευόσασταν ότι περπατούσατε σε ένα άλσος και πιάσατε ανάμεσα σε αλληλένδετα φυτά βατόμουρου, αυτό σας προειδοποιεί ότι υπάρχουν ανταγωνιστές που θα σας ζηλέψουν . Αν όμως είστε παντρεμένοι, αυτό σημαίνει διαμάχη και διαμάχη με τον σύντροφο γάμου . Αν ονειρευτήκατε να δείτε έναν άγονο οπωρώνα, αυτό σημαίνει ότι οι πιθανότητες να ανεβείτε σε υψηλότερα επίπεδα στη ζωή θα ξεφύγουν από εσάς . Αν δείτε σε ένα όνειρο ένα γυμνό οπωρώνα χωρίς πράσινο , αυτό σημαίνει ότι απασχοληθείτε με τις απολαύσεις του παρόντος και την απόσπαση της προσοχής σας από την εξασφάλιση του μέλλοντός σας . Βλέποντας μια καταιγίδα περιβόλι οπωρώνα σημαίνει ότι ένας βαρύς επισκέπτης θα πέσει πάνω σας ή θα κάνετε μια δύσκολη δουλειά ….

…Al-Sadr Η επέκταση του στήθους και η καλοσύνη του σε ένα όνειρο είναι απόδειξη του άπιστου του Ισλάμ του, και είναι για τους ανυπάκουους να μετανοήσουν και να ανακουφίσουν την υπακοή, και υποδηλώνει διευκόλυνση των δύσκολων . Ίσως ο Χασάν αλ-Σαντρ έδειξε αλτρουισμό . Ο Αλ-Σαντρ μπορεί να αναφέρεται στη γνώση, στα χρήματα, στην καθοδήγηση ή στην αυταπάτη που κρύβει μέσα του . Ο Al-Sadr είναι επισκέπτης, σύζυγος ή θέση . Και το θωρακικό σφίξιμο . Αν το ντάμι μου δει ότι το στήθος του είναι σφιχτό, θα χάσει τα χρήματά του . Και ειπώθηκε : Η χωρητικότητα του στήθους είναι γενναιόδωρη και η στεγανότητά του είναι τσιγκούνη . Ένιωσε : ότι το στήθος του γύριζε μια πέτρα, θα ήταν ανίατο . Το πλάτος του στήθους δείχνει επίσης αδικία, και το στήθος είναι το μέρος της ανησυχίας και της χαράς, οπότε όποιος είδε το στήθος του πλάτος θα είναι ευχαριστημένος, και όποιος είδε το στήθος του στενό, θα πάθει αγωνία και αυταπάτη . Και ειπώθηκε : η επέκταση του Ισλάμ και η στένωση της τυραννίας του . Και αν ένας άπιστος βλέπει το στήθος του, τότε γίνεται μουσουλμάνος και κερδίζει το εμπόριο του . Και όποιος είδε έναν πόνο στο στήθος του, αμάρτησε και τιμωρήθηκε για την αμαρτία του, και ειπώθηκε : Είναι υπερβολικός στην υπακοή στον Θεό Παντοδύναμο . Και αν ένας άνδρας βλέπει δύο στήθη στο στήθος του, τότε παντρεύεται αν είναι άγαμος ή αν είναι ερωτευμένος, τότε η υπόθεσή του γίνεται ξεκάθαρη ….