…Και όποιος βλέπει ότι έρχεται με τα κεφάλια των κριών, θα φέρει τα κεφάλια των εχθρών του και θα τα κατακτήσει ….

…Ένας άνδρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν, ο Θεός να τον έλεος, και του είπε, είδα σαν να έπινα από μερικά που είχαν δύο αλμυρά κεφάλια και ένα γλυκό κεφάλι. Σου είπε μια γυναίκα και διαφωνείς με την αδερφή της. Φοβάστε τον Θεό, είπε ότι μαρτυρώ ότι έχετε δίκιο, και ένας άλλος ήρθε σ ‘αυτόν, και είπε ότι είδα σαν να έπινα από λίγο. Είπε ότι μια γυναίκα αναζήτησε τον εαυτό της…

…Και όποιος βλέπει τα κεφάλια των ανθρώπων να κόβονται με το χέρι στη θέση του, τότε οι άνθρωποι οδηγούνται σε αυτόν, και θα έρθουν σε αυτό το μέρος, και ίσως οι άνθρωποι θα συγκεντρωθούν εκεί ….

…Εάν βλέπει ότι τρώει από τα κεφάλια των ανθρώπων, ή κάποιος άλλος τους ταΐζει ή παίρνει μαλλιά ή κόκαλα από αυτά, τότε χτυπά χρήματα από τους ηγέτες και τους αξιωματούχους των ανθρώπων ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει δύο ή τρία κεφάλια, τότε θα κερδίσει τη νίκη επί των εχθρών, ακόμα κι αν είναι ξιφομάχος . Αν είναι φτωχός, γίνεται πλούσιος και αν είναι πλούσιος, θα έχει παιδιά που είναι ελεύθερα, και αν είναι άγαμος, παντρεύεται και παίρνει αυτό που θέλει ….

…Και όποιος βλέπει ότι οδηγεί σε έναν ελέφαντα με δύο κεφάλια, δείχνει την απόσταση του από το να υπηρετεί την εξουσία αυτού του τόπου μέχρι να υπηρετήσει έναν άλλο κυβερνήτη ….

…Και όποιος βλέπει ένα από τα κεφάλια ανθρώπων σε ένα μπολ με αίμα πάνω του, τότε είναι αρχηγός που του λέει ψέματα ….

Εάν είδε κομμένα κεφάλια, τα οράματά του έδειχναν ότι οι άνθρωποι θα υποταχθούν σε αυτόν

Ο Al-Kirmani είπε ότι το όραμα των κεφαλών των ζώων είναι από την άποψη του χρήματος και του κεφαλιού, και εάν προέρχεται από αυτό που τρώγεται το κρέας, τότε η απόκτηση χρημάτων είναι επιτρεπτή και αν προέρχεται από αυτό που δεν επιτρέπεται να το φάει απαγορεύεται ….

Και όποιος βλέπει έναν από τους ηγέτες της θεραπείας και είναι όμορφος, τότε αξίζει τον κόπο, και αν είναι εναντίον του, τότε είναι εναντίον του και ο Θεός ξέρει τι είναι σωστό ….

…Δράκος : Όποιος είδε ότι μετατράπηκε σε δράκο έχει ζήσει από καιρό και έχει αποκτήσει εξουσία, εάν τρώει κρέας δράκου, θα λάβει χρήματα από τον βασιλιά . Ο δράκος είναι ένας εχθρικός άνθρωπος που σιωπά την εχθρότητα, και αν έχει πολλά κεφάλια, τότε έχει πολλές τέχνες κακού, κακού και κακού, και αν έχει δύο, τρία ή τέσσερα κεφάλια μέχρι να φτάσει σε επτά κεφάλια, τότε καθένα από τα κεφάλια του είναι η καταστροφή και η τέχνη του κακού, και αν γίνουν επτά κεφάλια, γιατί δεν έχει ίση στην τελειότητα του κακού του και της εχθρότητας του, και είναι απαράδεκτο και δυνατό σε αυτόν . Και αυτό το ζώο δείχνει θάνατο στους ασθενείς ….

…Εάν ονειρευτήκατε μια λίμνη ψαριών, τότε αυτό σημαίνει ασθένεια λόγω της απόλαυσης των απολαύσεων εάν η λίμνη είναι λασπώδης . Εάν δείτε μια λίμνη ψαριών γεμάτη ψάρια, τότε αυτό σημαίνει άνετα έργα και μεγάλη διασκέδαση . Εάν δείτε μια κενή λίμνη ψαριών, αυτό προειδοποιεί για άγριους εχθρούς που πλησιάζουν . Αν ένα κορίτσι ονειρευόταν ότι είχε πέσει σε μια καθαρή λίμνη ψαριών, αυτή προκάλεσε καλή τύχη και αμοιβαία αγάπη . Αλλά αν η λίμνη είναι λασπώδης, αυτό προβλέπει το αντίθετο ….

…Τα κεφάλια των ανθρώπων κόπηκαν : σε μια χώρα ή σε μια τοποθεσία, τα κεφάλια των ανθρώπων θα έρθουν σε αυτό το μέρος . Και αν έτρωγε από αυτό ή έπαιρνε μαλλιά, οστά, εγκέφαλο ή μάτι, θα έπαιρνε χρήματα από τα κεφάλια των ανθρώπων ….

…Ο δράκος είναι σε ένα όνειρο καταπιεστικός και φοβισμένος σουλτάνος ​​ή μια πυρκαγιά . Εάν ο ασθενής δει έναν δράκο, αυτό δείχνει το θάνατό του . Εάν μια γυναίκα σε ένα όνειρο γεννά έναν δράκο, θα γεννήσει ένα παιδί για μεγάλο χρονικό διάστημα . Επειδή ο δράκος σέρνεται όταν περπατά . Και όποιος το βλέπει σαν ένας δράκος τον έσυρε στο νερό, θα τιμωρηθεί από την εξουσία, ή από τον Θεό Παντοδύναμο, ή από τον κυβερνήτη Του . Αν είδε σαν να μεταμορφώνει έναν δράκο, η ζωή του θα επεκταθεί και θα αποκτήσει εξουσία . Αν έφαγε το κρέας ενός δράκου, θα έπαιρνε χρήματα από τον βασιλιά . Ο δράκος μπορεί να έχει ζήσει για μεγάλο χρονικό διάστημα, λόγω του μήκους του . Εάν βλέπει ένα άτομο σαν να έρχεται προς αυτόν χωρίς κακό, ή σαν να του δίνει κάτι ή να του μιλάει με άπταιστη γλώσσα, τότε δείχνει πολύ καλά ότι θα έχει . Και όποιος βλέπει στο όνειρό του έναν δράκο να αλλάζει, και υπάρχει ένας άντρας του, τότε δείχνει έναν στρατό των τζιν, και αν το δει να αλλάζει και υπάρχει μια γυναίκα από αυτό, τότε δείχνει έναν θηλυκό στρατό του Τζιν, και είναι εχθρός που βλέπει τη σιωπή της εχθρότητας με πολλά κεφάλια στις τέχνες της μετριότητας, του κακού και του κακού . Αν έχει ένα, τρία, ή τέσσερα κεφάλια μέχρι να φτάσει στα επτά, τότε κάθε κεφάλι του είναι θλίψη και κάποιο είδος κακού, και αν γίνει επτά κεφάλια τότε δεν έχει ίση με το κακό και την εχθρότητα του . Και όποιος βλέπει ότι είχε έναν δράκο, θα κατακτήσει έναν άνδρα χωρίς νου . Εάν μια έγκυος γυναίκα βλέπει ότι γέννησε έναν δράκο, τότε θα γεννήσει έναν γιο που είναι αρραβωνιασμένος και ένδοξος, που σκοτώνει τη γλώσσα, ή ο γιος ενός αφηγητή, ή ενός ιερέα, ενός κακού, ανήθικου ή ένας κλέφτης ….

…Και όποιος βλέπει ότι υπάρχει ένα άλλο ψάρι στην κοιλιά ενός ψαριού, τότε παντρεύεται μια γυναίκα, και αν βρει δύο ψάρια στο στομάχι της, τότε παντρεύεται δύο γυναίκες και το λίπος των αλατισμένων ψαριών στη σχάρα ερμηνεύεται ταξιδεύοντας στην αναζήτηση της γνώσης ή της συντροφιάς των κάπαρη, ειδικά για εκείνους που το τρώνε, και αν το αλατισμένο δεν ψήνεται στη σχάρα, τότε δείχνει την έλλειψη καλοσύνης του αναζητητή και τιμωρία που του έρχεται και λέγεται ότι η κατανάλωση ψαριών δεν είναι ευπρόσδεκτη γιατί το οστό του είναι κάτι περισσότερο από το κρέας του ….

…Το κεφάλι, το όραμά του δείχνει αυτόν που διαθέτει το κεφάλαιο των ανθρώπων, όπως ο ταμίας και ο τραπεζίτης, και το όραμά του μπορεί να υποδηλώνει θάνατο ή πτώση σε αντιξοότητες . Εάν τα κεφάλια είναι άγνωστα και είναι με τα μαλλιά, τα κέρατα και το αίμα τους, αυτό υποδηλώνει τον αφανισμό των μελετητών και τη συγκράτηση των αρχηγών, ειδικά αν ο πωλητής τους είναι περιπλανώμενος, πολύ γενναίος . Και το κεφάλι είναι ο ιδιοκτήτης των αρχηγών των ανθρώπων και κατακτά τα κεφάλια τους από την εξουσία ή τη βιομηχανία, ως μέτρο . Και το κεφάλι διασχίζει με εξουσία ….

…** Το όραμα του Προφήτη, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, η αιτία της ασθένειάς του .. Μεταξύ της υποκρισίας είναι το όραμα του Προφήτη, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, στην ασθένειά του ότι ο πόνος που Τον πληγεί προκλήθηκε από μαγεία. Σύμφωνα με τον Χισάμ Μπιν Ουρούα, με την εξουσία του πατέρα του, με την εξουσία του Αϊσά – να είναι ευχαριστημένος ο Θεός – είπε : Η μαγεία του Αγγελιοφόρου του Θεού, ο Θεός να την ευλογεί. Σε αυτόν και σε αυτόν ένας Εβραίος από τους Εβραίους του Bani Zureik κάλεσε τον Lapid bin Al-Asam, ο οποίος είπε : Μέχρι τον Αγγελιοφόρο του Θεού, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, φανταζόταν ότι έκανε κάτι και τι έκανε, ακόμα κι αν Ήταν μια μέρα ή μια νύχτα, ο Αγγελιοφόρος του Θεού, μπορεί να του δοθούν οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, κάλεσαν, έπειτα παρακαλούσαν, έπειτα κάλεσαν και έπειτα είπαν την Αϊσα : Ένιωσα ότι ο Θεός μου είχε δώσει άδεια όταν τον ρώτησα για αυτό. Δύο άνδρες ήρθαν σε μένα, και ένας από αυτούς κάθισε στο κεφάλι μου και ο άλλος στο πόδι μου, και είπε ότι αυτός στο κεφάλι μου με αυτόν στο πόδι μου ή αυτός με έναν άντρα είπε σε αυτόν στο κεφάλι μου : Τι πόνος είναι ο άντρας; Ο ίδιος είπε : Από το φάρμακό του; Είπε : Ο Labaid bin Al-Asam είπε : Στο είπε : Στο Mashtat και στο Mushatta είπε : Είναι απαραίτητο να βγεις έξω. Είπε : Πού είναι; Είπε : Στο πηγάδι του Dhi Arawan. Είπε : Τότε ο Αγγελιοφόρος του Θεού, η ειρήνη και οι ευλογίες του Θεού, τον ήρθε μαζί με μερικούς από τους συντρόφους του και στη συνέχεια είπε : Ω Aisha, από τον Θεό, επειδή το νερό της είναι χέννα, και σαν το κεφάλι της κοσκινίζεται. Οι δαίμονες . «Είπε : Είπα : Ω Αγγελιοφόρος του Θεού, δεν τον κάησες ; Είπε : « Όχι, όπως για μένα, ο Θεός με έχει θεραπεύσει και μισούσα να προκαλέσω κακό εναντίον ανθρώπων, οπότε το διέταξα να εξαερώσει ). Όσον αφορά την εξουσία του Χισάμ Μπιν Ουρούα, στην εξουσία του πατέρα του στην εξουσία του Αϊσά – να είναι ευχαριστημένος ο Θεός – είπε : Ο αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, πέρασε έξι μήνες βλέποντας ότι ήταν έρχονται και δεν έρχονται, έτσι ήρθαν δύο άγγελοι, και ένας από αυτούς κάθισε στο κεφάλι του και ο άλλος στα πόδια του, και ένας από αυτούς είπε : Τι είναι αυτό; Είπε : Ο Matboub είπε : Ποιο είναι το φάρμακό του; Είπε : Ο Labaid bin Al-Aasem είπε : Τι; Είπε : η χτένα και ο ξυλοπόδαρος σε αποξηραμένα είδη, είπε σε ένα πηγάδι Dhiroan κάτω από τον Raovh ξύπνησε τον Προφήτη ειρήνη επάνω του από τον ύπνο του, είπε : ( δηλ. Aisha είδατε ότι ο Θεός Oftana στο Ostftith ) και έφερε το πηγάδι και τον διέταξε να πάρει έξω, είπε : ( Αυτό το πηγάδι, που του έδειξε τον Θεό σαν το νερό του. Η χέννα κλαίει, σαν τα κεφάλια κοσκινίστηκαν από τα κεφάλια των διαβόλων. ( Έτσι η Αϊσα είπε : Αν ήσουν σαν να θέλατε να εξαπλωθεί, είπε : ( Όσο για τον Θεό, ο Θεός με έσωσε και μισώ να προκαλέσω κακό σε ανθρώπους από αυτό. ~…

…Αν έτρωγε από τον εγκέφαλό τους, θα χτυπήσει από τα πυρομαχικά τους . Το ίδιο ισχύει και για τα κεφάλια των βοοειδών και των λιονταριών, εκτός από το ότι είναι χωρίς τα κεφάλια των ανθρώπων προς τιμήν ….

…Είναι σε ένα όνειρο ένας έντιμος και απόρθητος άνθρωπος . Και σφαγή ενός κριού για να μην τρώγονται, σκοτώνοντας έναν μεγάλο και έντιμο άνθρωπο ή έναν εχθρό . Αν δει τα σφαγεία κριών σε ένα μέρος, θα σκοτώσει ανθρώπους εκεί σε πόλεμο . Εάν σφαγιάσει ένα κριάρι, θα νικήσει με έναν μεγάλο εχθρό, και αν ήταν άρρωστος θα θεραπεύονταν . Και όποιος βλέπει ότι οδηγεί ένα κριάρι και το στραγγίζει όπου θέλει, θα νικήσει έναν τεράστιο άνθρωπο . Και όποιος βλέπει ότι έχει σπάσει τα κέρατα ενός κριού ή ενός από αυτά, θα προκαλέσει θυμό σε έναν μεγάλο άνθρωπο . Και όποιος βλέπει ότι παλεύει ένα κριάρι, πολεμά έναν σπουδαίο άνθρωπο . Και όποιος δει ένα κριάρι πέθανε, τότε είναι ο θάνατος ενός μεγάλου άνδρα . Και όποιος βλέπει ότι ένα κριάρι σφαγείται και η σάρκα του διαιρείται, τότε ένας γέρος θα πεθάνει και τα χρήματά του μοιράζονται . Και αν σκότωσε ένα κριάρι για φαγητό, αν ήταν ελεύθερος σκλάβος, και αν ήταν αιχμάλωτος, επέζησε, και αν φοβόταν, ασφάλεια, και αν ήταν χρέος, πλήρωσε το χρέος του και αν το έκανε να μην εκτελέσει το Χατζ και αν ήταν άρρωστος, ο Θεός Παντοδύναμος θα τον θεραπεύσει . Και όποιος σφαγιάζει και κολακεύει έναν κριό παίρνει τα χρήματα του εχθρού του, και αν τρώει από το κρέας του, θα φάει από τα χρήματά του . Αν κάποιος δει ένα σφαγμένο κριάρι στο σπίτι του, ορισμένοι από τους συγγενείς του θα πεθάνουν . Εκείνος που βλέπει ότι υποκύπτει ένα κριάρι, και ο Σουλτάνος ​​θα υποστεί βασανισμό ή φυλάκιση, και ο κριός μπορεί να είναι κηδεμόνας . Και όποιος βλέπει ότι έρχεται με τα κεφάλια των κριών, ξαπλώνει με τα κεφάλια των εχθρών του . Το μαλλί του Ραμ είναι χρήματα . Και ο κριός υποδηλώνει το μουσεζίν ή τον βοσκό . Και ο κριός είναι διοικητής του στρατού . Και όποιος δει ένα κριάκι να τρέχει, θα πάρει κάτι από τον εχθρό του που μισεί, και αν τον κόψει, θα πληγωθεί . Και όποιος δει ένα πρόβατο έγινε κριός, τότε η γυναίκα του δεν είναι έγκυος, και ακόμη και αν δεν έχει γυναίκα, θα κερδίσει δύναμη, δόξα και νίκη επί του εχθρού του . Και το μαύρο των κριών αποδίδεται στους Άραβες, και το λευκό στους Πέρσες ….

…Όσο για τα πρόβατα, όποιος βλέπει ότι έχει χτυπήσει ένα κριάρι, είναι σε θέση να εκμεταλλευτεί έναν τεράστιο, απόρθητο άνθρωπο που είναι αγαπητός, και όποιος βλέπει ότι οδηγεί και το ξοδεύει όπως θέλει και ο κριός τον υπακούει, τότε αυτός κατακτά έναν τεράστιο άντρα και τον ξοδεύει πώς αγαπά, και αν ο κριός δεν τον υπακούει, τότε αυτός ο άνθρωπος δεν τον ακολουθεί και όποιος βλέπει ότι φέρει ένα κριάρι στην πλάτη του, μεταφέρει τις προμήθειες ενός μεγάλου άνδρα και όποιος βλέπει ότι πολεμά ένα κριάρι, τότε πολεμά έναν τεράστιο άνθρωπο, οπότε όποιος τους νικήσει είναι ο νικητής, και όποιος βλέπει ένα κριά που πεθαίνει ή σφαγιάζει και διαιρεί τη σάρκα του, τότε ένας μεγάλος πεθαίνει και διαιρεί τα χρήματά του, και όποιος δει ότι σκότωσε ένα κριάρι εκτός από το να το φάει ή να το σκοτώσει, τότε θα κερδίσει τον εχθρό του και όποιος βλέπει στο σπίτι του ένα σφαγμένο κριάρι, τότε είναι Μερικοί από την οικογένειά του πεθαίνουν, και όποιος βλέπει ότι τρώει κρέας κριού, τότε τρώει από τα χρήματα ενός μεγάλου άνδρα, και όποιος βλέπει ότι ψήνει ένα κριάρι, τότε αρρωσταίνει ή πάσχει η αγωνία, και όποιος βλέπει ότι έχει χτυπήσει κριάρια λιγότερο από δέκα ή την βλέπει στα χρήματά του, τότε αν ακολουθεί κάτι ή υπάρχει μια γυναίκα μαζί του, τότε δεν κατοικεί σε αυτό το έργο Και αυτή η γυναίκα δεν μένει μαζί του μέχρι να πεθάνει ή να την αφήσει, εκτός από τον αριθμό των κριών που είδε, και αν αυξήθηκε και αυξηθεί σε δέκα, τότε ακολουθεί έναν λαό και χτυπά μια μεγάλη εξουσία. Και όποιος βλέπει ότι έχει φέρει τα κεφάλια των κριών, θα φέρει τα κεφάλια των εχθρών του, και όποιος βλέπει ότι έχει χτυπήσει μια προβατίνα, τότε θα χτυπήσει μια αξιοπρεπή γυναίκα της μοίρας που γονιμοποιείται. Γάλα με μια προβατίνα, θα πάρει επιτρεπόμενα χρήματα, και όποιος βλέπει ότι σκότωσε μια προβατίνα, τότε γιεν Όπως μια γυναίκα και όποιος βλέπει ότι βόσκει ένα πρόβατο αρνιού, τότε ακολουθεί τους ανθρώπους, και αν δει ότι έχει χτυπήσει την κατοχή της, τότε θα υποστεί μεγάλη καταστροφή, και όποιος βλέπει ότι του έχει δώσει σουσάμι, τότε πληγώνει ένα ευλογημένο και έντιμο παιδί, και όποιος βλέπει ότι έσφαξε αρνί εκτός από κρέας, τότε πεθαίνει γι ‘αυτόν ή κάποια από την οικογένειά του και όποιος βλέπει Αν χτυπήσει μια κατσίκα, τον βασιλιά του ή το γόνατό του, τότε χτυπάει ένα υψηλό και μια κατάσταση με έναν μεγάλο άντρα, και όποιος βλέπει ότι σκότωσε ένα άγνωστο κατσίκα, ή το σκότωσε ή έκανε κάτι με αυτό, ή ανήκει σε μια ομάδα από αυτό, τότε η πορεία ερμηνείας του κριού και της αίγας τρέχει την πορεία των προβάτων, εκτός από το ότι τα πρόβατα είναι πιο έντιμα από την κατσίκα και όποιος πιστεύει ότι έχει χτυπήσει ένα σοβαρό Χτυπά ένα αγόρι , και όποιος βλέπει ότι τρώει κρέας παππού, θα πάρει λίγα χρήματα από ένα αγόρι…

…Και όποιος βλέπει τα κεφάλια των ανθρώπων κομμένα σε μια χώρα, ή ένα φάκελο, ή ένα σπίτι, ή σε μια πύλη, τα κεφάλια των ανθρώπων θα έρθουν σε αυτό το μέρος και θα συγκεντρωθούν σε αυτό ….

…Στο όραμα, δείχνει το τζαμί, όπως το τζαμί δείχνει την αγορά . Μπορεί να υποδηλώνει έναν πόλεμο στον οποίο ένας λαός κερδίζει και ένας άνθρωπος χάνει . Ο Θεός Παντοδύναμος χαρακτήρισε την τζιχάντ εμπόριο στον Παντοδύναμο λέγοντας : ( Θα σας καθοδηγήσω σε ένα εμπόριο που θα σας σώσει από μια οδυνηρή τιμωρία ). Και όποιος βλέπει τον εαυτό του σε μια άγνωστη αγορά έχει χάσει μια συμφωνία σε αυτήν, και ξύπνησε στο τζιχάντ, τότε ήρθε ο μάρτυρας, αλλά ήταν σκόπιμος φύλακας, και αν ήταν στο Χατζ έχασε ή το χαλάσει, και αν ήταν αναζητώντας γνώση, θα τον σταματούσε ή το αίτημά του για κάτι άλλο από τον Παντοδύναμο του Θεού, και αν δεν υπήρχε τίποτα από αυτό. Έχασε την προσευχή της Παρασκευής στο τζαμί . Και όποιος είδε την αγορά γεμάτη ανθρώπους, ή είδε μια φωτιά μέσα της, ή είχε άχυρο γεμισμένο στις πλευρές της, τα κέρδη και η υποκρισία θα ερχόταν στην οικογένειά του . Εάν οι άνθρωποι της αγοράς βλέπουν νυσταλέα, ή βλέπουν τα μαγαζιά κλειστά, ή βλέπουν την αράχνη να τους υφαίνει, τότε είναι κατάθλιψη . Μερικοί από αυτούς είπαν : Η αγορά είναι ο κόσμος, και όποιος το βλέπει ευρέως θα αποκτήσει έναν ευρύ κόσμο . Και ειπώθηκε : Η αγορά δείχνει αναταραχές και ταραχές εξαιτίας αυτού που συγκεντρώνει το κοινό . Όσο για όποιον ζει στην αγορά, είναι καλός οδηγός για αυτόν . Εάν η αγορά ήταν αργή, δείχνει ανεργία . Και οι αγορές σε ένα όνειρο είναι ενδεικτικές για τα οφέλη, τα προς το ζην και τα νέα ρούχα . Ίσως οι αγορές έδειχναν ψέματα, ανηθικότητα, ανησυχία και αγωνία . Η αγορά δείχνει κάθε σημαντικό μέρος, όπως τζαμιά και εκκλησίες, και τη θάλασσα που συλλέγει ψάρια που τρώνε ο ένας τον άλλον . Η αγορά δείχνει στους ανθρώπους της αφαίρεσης να πέσουν στην απαγορευμένη ή τάση προς τον κόσμο, και αυτό μπορεί να είναι απόδειξη ταπεινότητας . Και αν στην αγορά αναφερόταν στον Θεό, υψώνοντας τη φωνή του, δείχνοντας ότι απολαμβάνει το καλό και απαγορεύει το κακό . Και κάθε αγορά έχει μια ερμηνεία : Όσον αφορά την αγορά βιβλίων, το να βλέπεις σε ένα όνειρο δείχνει καθοδήγηση και μετάνοια . Η αγορά των φαρμακοποιών είναι μια θεραπεία για τους άρρωστους . Και η αγορά αρωμάτων είναι καλά νέα, σύζυγοι και παιδιά . Η γλυκιά αγορά είναι απόδειξη της πίστης και του Ισλάμ . Και η αγορά σπόρων, αυξάνοντάς την και ανανεώνοντας τους συζύγους, τη θέση, τη διαβίωση και την κάλυψη για θέματα . Και η αγορά κοσμημάτων είναι ενδεικτική για γάμους, στολίδια και συζύγους . Και η αγορά κοσμημάτων μοιάζει με κύκλους μνήμης και μαθήματα γνώσης . Η αγορά ταμιών υποδηλώνει γνώση συστημάτων και πεζών, πλούτο μετά τη φτώχεια, και επίσης δείχνει την κατοικία της κρίσης . Και η αγορά χαλκού σηματοδοτεί την ευτυχία, την ταλαιπωρία, το σπασμό του κεφαλιού, το γάμο με τους άγαμους, τις χαρές και τις απολαύσεις . Και η αγορά όπλων δείχνει πόλεμο και νίκη επί των εχθρών . Και η αγορά σκλάβων, η δόξα και το καλό, ή η γνώση περίεργων ειδήσεων, και ίσως δείχνει την αγορά των ζώων . Και η αγορά μαλλιού και χνούδι δείχνει οφέλη και τα προς το ζην . Και η αγορά βαμβακιού δείχνει ανάπτυξη και διατροφή, καθώς και την εμφάνιση της αλήθειας από το ψέμα . Και η αγορά για το Abazir είναι ο απόγονος, τα κέρδη και το όφελος από την καλλιέργεια . Και η αγορά λαχανικών δείχνει τη δυστυχία και τη δυστυχία να ζήσει . Η αγορά ψαριών είναι τα προς το ζην, τα οφέλη και μια συνάντηση με την οικογένεια και τους συγγενείς . Και η αγορά κρέατος δείχνει τον τόπο του πολέμου λόγω του αίματος που ρίχνεται σε αυτόν . Και η αγορά λαδιού, γκι και μελιού δείχνει την άνοδο των επιθυμιών και τη θεραπεία ασθενειών . Ανησυχίες αγοράς κρεοπωλείων και Ancad . Ταξίδια στην αγορά σέλων στην ξηρά . Και η αγορά φρούτων είναι καλές πράξεις, επιστήμη και παιδιά . Η αγορά ακινήτων είναι η διατήρηση χρημάτων και τα μυστικά . Η αγορά σιταριού είναι η ευημερία και η ασφάλεια από τον φόβο . Και η υποκρισία, η διάκριση και η συνάντηση στην αγορά ξύλου . Και η αγορά σιδήρου είναι κακό, αγωνία, εκπτώσεις, ατυχία και αγωνία, και μπορεί να υποδηλώνει διατροφή και όφελος . Και η αγορά μεταξιού είναι δόξα, χρήματα και καλή δουλειά . Και η αγορά κεριών είναι μετάνοια για τον αμαρτωλό και οδηγό για τους χαμένους . Και η ελαφρόπετρα είναι ταξίδι, και μπορεί να υποδηλώνει την αγορά ζώων, σκλάβων ή σκλάβων . Και η αγορά σκηνών ταξιδεύει και μπορεί να υποδηλώνει την αγορά καλυμμάτων για τους νεκρούς . Και η αγορά του Χατζαμίν ανησυχεί και προγόνους και ασθένειες, και ίσως δείχνει τους μάρτυρες της αγοράς . Και η αγορά μολύβδου δείχνει ασθένειες με περιορισμό . Και η αγορά κεφαλαίων σημαίνει διατήρηση, κατανόηση και ευαισθητοποίηση . Και η αγορά μαγειρικής σημαίνει επούλωση από ασθένειες και ικανοποίηση των αναγκών . Και η αγορά μπουκαλιών δείχνει υποκρισία και κουτσομπολιά . Η αγορά χαρτιού είναι απόδειξη νίκης για τους καταπιεσμένους και εκδίκηση εναντίον του καταπιεστή ….

…Οι φέτες κρέατος, αν κάποιος τις δει σε ένα όνειρο, είναι ένα κακό κακό ή μια μυρωδιά . Ίσως έδειχνε ικανοποίηση, ταχεία διαβίωση, άνοδο της επιθυμίας και δείχνοντας τι σκοπεύει να κρύψει ένα άτομο . Το σφυροκοπημένο κρέας δείχνει τι ακολουθεί το χτύπημα και το χτύπημα . Μπορεί να αναφέρεται στο άγαμο της γυναίκας και της εγκύου στον γιο . Και ίσως υποδηλώνεται από τη μίξη χρημάτων με τους εταίρους και την εμφάνιση ενδιαφέροντος μεταξύ τους . Εάν το κρέας μαγειρεύτηκε σε ένα όνειρο, τότε είναι χρήματα. Όσο για το ωμό κρέας, είναι όλα ή πείνα και ασθένειες, και η αγορά του από το χασάπη είναι καλό . Και η τρυφερή σάρκα είναι θάνατος . Και όποιος βλέπει ότι τρώει ανθρώπινη σάρκα, θα τον χτυπήσει . Και αν μια γυναίκα τρώει τη σάρκα της, διαπράττει μοιχεία . Και το άπαχο βόειο κρέας δείχνει ασθένεια . Και το κρέας φιδιού είναι χρήματα από έναν εχθρό . Και το κρέας των επτά χρημάτων από τον Σουλτάνο . Απαγορεύεται το χρήμα του θηράματος από πουλιά και χοιρινό . Και η παλιά σάρκα είναι εκδίκηση για τους νεκρούς . Και το κρέας καμήλας είναι χρήματα από έναν τεράστιο άνθρωπο, έναν ισχυρό εχθρό . Και ειπώθηκε : Όποιος τρώει κρέας καμήλας παίρνει όφελος και χρήματα από τον βασιλιά . Και το βόειο κρέας δείχνει κόπωση και έλλειψη εργασίας . Εάν κάποιος βλέπει σφαγμένο πρόβειο κρέας στο σπίτι του, θα επικοινωνήσει με κάποιον που δεν γνωρίζει . Αν δει στο σπίτι του το σφαγμένο αρνί δεν κόβεται, τότε είναι μια ατυχία που τον εκπλήσσει και αν το σφαγμένο είναι παχύ, τότε κληρονομεί χρήματα . Όποιος βλέπει ότι τρώει ωμό κρέας είναι καλός, και αν το δει και δεν το φάει, τότε είναι κακό . Και αν τρώει μαγειρεμένο κρέας, τα χρήματά του αυξάνονται . Και αν το έφαγε με έναν σεΐχη, θα ήταν υψηλό . Το ψητό βόειο κρέας είναι μια ασφάλεια από το φόβο και ειπώθηκε : Είναι εύφορο και πλούσιο . Και το κρέας κοτόπουλου δείχνει το όφελος των γυναικών . Ίσως το κρέας να δείχνει το όνειρο για όσους έχουν θυμό και η εξαφάνιση των ανησυχιών και της αγωνίας δείχνει τη θεραπεία των ασθενειών . Και το κρέας απαγόρευσε ομόφωνα τα χρήματα απαγορευμένα . Και το κρέας των πτηνών είναι ένα όφελος από το ταξίδι, και τρώγοντας κρέας των πτηνών μπορεί να υποδεικνύει τον ουρανό, γιατί ο Παντοδύναμος Θεός λέει : (Και τα φρούτα από ό, τι επιλέξετε, και το κρέας των πτηνών που επιθυμούν ). Το κρέας του θηρίου είναι μια επιτρεπόμενη διαβίωση και μπορεί να είναι επικίνδυνο και δύσκολο . Και το κρέας των ψαριών είναι μια ευτυχισμένη, επείγουσα και halal ζωή, και μπορεί να υποδηλώνει το όφελος της θάλασσας ή του Σουλτάνου . Και η ανθρώπινη σάρκα κέρδισε τον εχθρό . Το να βλέπεις άγνωστη σάρκα και αίμα αποτελεί ένδειξη διαμάχης και νίκης, και αν τρώει κρέας πουλερικών που δεν επιτρέπεται να τρώει, τότε τρώει από τα χρήματα ενός κακόβουλου λαού . Και το κρέας χήνας υποδηλώνει ένα όφελος από τους ιδιοκτήτες της θρησκείας, και τα πουλερικά πουλερικά χρήματα σε κόπωση και δυσκολία . Και η ανθρώπινη σάρκα αποτελείται από τα κέρδη του, την υγεία και την ασθένειά του, ή τον πλούτο, τη θρησκεία και την ευσέβεια του . Και η άγνωστη σάρκα υποδηλώνει την κληρονομιά των χαμένων . Και αν αγοράσει ανθρώπινη σάρκα, αγοράζει σπασμένα αγαθά . Και όποιος τρώει την επιπλέον σάρκα του εαυτού του, θα φάει το ενδιαφέρον και θα κρατήσει το κεφάλαιο, και αν τρώει κάτι άλλο εκτός από το επιπλέον, θα ξεπεράσει το κεφάλαιό του, ή θα μετανιώσει για μια πράξη που κάνει . Σε ένα όνειρο, το μαγειρεμένο με κρέας είναι ο πλούτος για τους φτωχούς, και το μαγειρεμένο με κρέας είναι η φτώχεια . Αν μαγειρέψει τον εαυτό του καλό φαγητό, θα κερδίσει τη θέση ή θα παραιτηθεί μετά την παράγραφο του . Μαγειρεύω . Έχει ένα άλλο, ίσως πονηρό . Κρέας με ξύδι, βλ. Al-Skbaj ….

…Ψάρια Αν ονειρευτήκατε ότι είδατε ψάρια σε καθαρά ποτάμια, τότε αυτό σημαίνει ότι θα αγαπήσετε τους πλούσιους και τους ισχυρούς . Ένα νεκρό ψάρι προβλέπει την απώλεια πλούτου και δύναμης εξαιτίας μιας φοβερής καταστροφής . Εάν ένα κορίτσι ονειρεύεται ότι είδε ένα ψάρι, αυτό προβλέπει ότι θα έχει έναν όμορφο και ταλαντούχο εραστή . Εάν ονειρευόσασταν ότι πιάσατε ένα γατόψαρο, αυτό σημαίνει ότι τα κακά σκέλη των εχθρών θα σας μπερδέψουν, αλλά η τύχη και η πνευματική σας παρουσία θα σας βοηθήσουν να ξεπεράσετε με ασφάλεια τα προβλήματα . Εάν μπήκατε στο νερό για να πιάσετε ψάρια, τότε αυτό σημαίνει ότι θα έχετε μια περιουσία που παίρνετε λόγω των προσπαθειών και της δουλειάς σας . Εάν ονειρεύεστε το ψάρεμα, αυτό σημαίνει ενέργεια και οικονομία, αλλά εάν δεν καταφέρετε να πιάσετε ψάρια, τότε οι προσπάθειές σας για επίτευξη τιμής και πλούτου θα είναι μάταιες . Η κατανάλωση ψαριών σε ένα όνειρο δείχνει ζεστές και διαρκείς σχέσεις ….

…Ασθενής : Εάν βγήκε μιλώντας, ξυπνήστε . Και αν βγει σιωπηλά, θα πεθάνει . Το Maqloub στην ερμηνεία είναι η διαδοχή των πραγμάτων στην ερμηνεία, και η συμμετοχή τους στην αλλαγή, όπως το cupping. Ίσως ήταν ένα έγγραφο γραμμένο στο λαιμό του . Όπως και το γραπτό όργανο ….

…Χαλίκια το όραμά της σε ένα όνειρο δείχνει άντρες και γυναίκες, νέους, ντιράμ, προσκύνημα και πέτρες, σκληρότητα και αγωνία, προσβολές και συκοφαντίες . Έτσι όποιος είδε ένα πουλί κατέβηκε από τον ουρανό και πήρε ένα βότσαλο και πέταξε μαζί του, και αυτό ήταν σε ένα τζαμί από το οποίο ένας καλός άνθρωπος χάθηκε, και αν ο ονειροπόλος ήταν άρρωστος, και ήταν ένας από τους ανθρώπους της καλοσύνης ή ενός που προσεύχεται σε αυτό το τζαμί, τότε ο ιδιοκτήτης του οράματος είναι νεκρός . Εάν πήρε το βότσαλο από μια εκκλησία, θα θεωρούσε τη διαφθορά του ασθενούς . Και αν το πήρε από το σπίτι του ή από ένα άγνωστο μέρος, τότε το άτομο του οράματος θα είχε έναν γιο . Όσο για αυτόν που πήρε διάφορα βότσαλα, τότε τα κάλυψε στο ένδυμά του ή τα κατάπιε, και τα πήρε από ένα τζαμί, ένα σπίτι μελετητή ή τη μνήμη κάποιου για τη γνώση και το Κοράνι, και επωφελήθηκε από την ανάμνηση και την αποσαφήνιση όσο πήραν τα βότσαλα . Εάν παραληφθεί από την αγορά, τότε είναι ενδιαφέρον για αυτόν τον κόσμο, και τα dirhams αποτελούνται από εμπόριο ή φιλανθρωπικούς σκοπούς . Και αν είναι από πίσω από τα δέντρα, τότε δώρα από τον Σουλτάνο αν τον υπηρετεί, ή ωφελείται από τη θάλασσα εάν ανταλλάσσεται σε αυτήν, ή γνώση που αποκτά από έναν κόσμο αν αυτό είναι δώρο από μια πλούσια σύζυγο, εάν έχει γιος, και αν δεν έχει γιο, θα έχει γιο . Όσοι ρίχνουν βότσαλα στη θάλασσα, τα χρήματά του θα χαθούν . Εάν το πετάξει σε ένα πηγάδι, δίνει χρήματα για γάμο ή πλούτο για έναν υπηρέτη . Και αν έριχνε ένα ζώο όπως ένα λιοντάρι, μια τίγρη, μια μαϊμού, μια ακρίδα, ένα κοράκι και παρόμοια, και αυτό ήταν κατά τις ημέρες του Χατζ, έριξε τις πέτρες, και η προέλευση των λίθων είναι ότι ο Γαβριήλ, ειρήνη σε αυτόν, διέταξε τον Αδάμ, ειρήνη σε αυτόν, να τους ρίξει τον Διάβολο όταν του εκτέθηκε, τότε έγινε Σουντάν, και αν αυτό δεν ήταν κατά τις ημέρες του Χατζ, ήταν ένα χαλίκι εχθρός ή ανήθικο άτομο, ή προσβολή, προσβολή, ή μαρτυρία που μαρτυρεί εναντίον του . Και αν το έριχνε με άλλους από αυτούς τους αγώνες, όπως περιστέρια και μουσουλμάνοι μεταξύ του λαού, ο άντρας θα έριχνε προς τα πίσω, μιλώντας για τους δίκαιους μεταξύ των ανθρώπων και των οχυρωμένων . Και μελετά τους ανθρώπους μελετητές . Και ειπώθηκε : Μετάνοια στους ανυπάκουους και καθοδήγηση προς τον άπιστο, και ίσως τα βότσαλα έδειξαν μαρτύριο, επειδή κολύμπησε στην παλάμη του Προφήτη, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη . Τα βότσαλα μπορεί να υποδηλώνουν ασθένεια, όπως άμμο . Και μπορεί να δείξει στους συνταξιούχους τι κάνουν μοιχεία ή ζητούν καθοδήγηση ή τι γίνεται με αυτό . Τα βότσαλα είναι σκληρές λέξεις και μεγάλο μέρος της ανησυχίας τους . Και όποιος βλέπει ότι έχει ένα βότσαλο που έχει τα εσπεριδοειδή του στο αυτί του και το πετάει μακριά, τότε ακούει μια σκληρή λέξη, και το αυτί του το κολακεύει ….

…Αναγνώριση : της δουλείας ενός ατόμου, αναγνώριση της εχθρότητας του . Η παραδοχή της ενοχής και της ανυπακοής στην επίτευξη τιμής, τιμής και μετάνοιας, για τον Παντοδύναμο είπε, μιλώντας για την εξουσία του Αδάμ και της Εύας : « Κύριέ μας, έχουμε αδικήσει τον εαυτό μας. «0 Και η παραδοχή της δολοφονίας ενός ατόμου δείχνει την επίτευξη ενός κράτους, ηγεσίας ή ασφάλειας, επειδή η ιστορία του Μωυσή σκότωσε μια ψυχή από αυτούς ….

…Και όποιος βλέπει ένα μαργαριτάρι που βγαίνει από αυτόν ή την πλάτη του, τότε ερμηνεύεται από την άφιξη ενός παιδιού και μιλάει άσχημα λόγια γι ‘αυτόν, και λέγεται ότι το μαργαριτάρι ερμηνεύεται με τέσσερις τρόπους από έναν άνθρωπο που λατρεύει, επιμελώς και ειλικρινά μιλώντας, περπατώντας το μονοπάτι του καλού και εύγλωττου…

Μιλώντας δυνατά για το τι πρέπει να κρατηθεί μυστικό, ίσως υποδεικνύοντας την ένταση της φιλανθρωπίας, ή αυξάνοντας τη μνήμη και την κατάσταση και το υψηλό της λέξης ….

…Το αρτοποιείο : το γνωστό σημαίνει τον τόπο διαβίωσης του ιδιοκτήτη του, την απόδοση και τα κέρδη του, όπως το αρτοποιείο του, το feddan του και τον τόπο του καταστήματός του, λόγω του φαγητού στο οποίο στεγάζεται, η ευεργετική φωτιά στην οποία καίγεται, το εισιτήριο και το μίσθωμα του αλεσμένου σιταριού αυξάνεται, το άλεσμα ζώων και γαϊδουριών και η υπηρεσία τους και ίσως έχει δείξει τον εαυτό του. Από το καλό, το κακό, την αύξηση, την ανεπάρκεια, το κενό ή την αρχιτεκτονική, επιστρέφει σε αυτό ή στον τόπο του κέρδους και της απόδοσής του . Όσο για τον άγνωστο φούρνο, μπορεί να αναφέρεται στο σπίτι του Σουλτάνου και στο σπίτι του κυβερνήτη, λόγω των περιορισμών πυρκαγιάς του . Και η φωτιά είναι η δύναμη της βλάβης και του οφέλους, και έχει λέξεις και γλώσσες . Όσο για τη ζύμη και το σιτάρι που του έρχονται από κάθε μέρος και από κάθε σπίτι, είναι σαν τους φόρους και τις κληρονομιές που επιβάλλονται στο σπίτι του σουλτάνου και στο σπίτι του κυβερνήτη, τότε τους επιστρέφουν ως τροφή . Και ζώα όπως παιδιά, υπηρέτες και πράκτορες, καθώς και πιάτα ψωμιού . Και ίσως έδειξε την αγορά, γιατί τα μέσα διαβίωσης της δημιουργίας χύνονται επίσης σε αυτήν, και το κέρδος σε αυτήν είναι σαν θρυμματισμένη στάχτη, και η απώλεια είναι σαν την έλλειψη ψημένων προϊόντων, και το απαγορευμένο και μιλώντας για τη φωτιά που υπάρχει σε αυτήν , οπότε όποιος στέλνει σιτάρι ή κριθάρι στον άγνωστο φούρνο, εάν είναι άρρωστος, μεταφέρει τα χρήματά του στον δικαστή . Εάν δεν είναι άρρωστος, και οφείλει δέκα στον Σουλτάνο ή ένα ενοίκιο ή τον υπόλοιπο που είναι ερωτευμένος και παρόμοια, τότε θα πληρώσει ό, τι οφείλει, διαφορετικά θα στείλει ένα εμπόρευμα στην αγορά . Αν το έδαφος και έστειλε στο φούρνο ήταν φτιαγμένο από μαλλιά, τον έφερε στο εμπόρευμα κοντά στην πρωτεύουσα του . Και αν ήταν σιτάρι, τότε κέρδισε το ένα τρίτο του δηναρίου, ή ένα τέταρτο ή μισό, ανάλογα με το ποσό του zakat του, αν το είχε αγοράσει, ή αν κάτι έπεσε στη συνείδησή του ….

…Σε ένα όνειρο, όλα είναι κακά ή καταπραϋντικά, και όποιος βλέπει μια ομάδα ανθρώπων μιλώντας με φωτιά, πολεμούν, αλλά το παίρνει από το όνομά του, το χρώμα και την οξύτητά του . Ίσως το όραμά του να υποδηλώνει αγάπη και πάθος . Η αφθονία του πικρού πορτοκαλιού στο σπίτι δείχνει ότι πήρε φωτιά . Και ο naranj δείχνει στους εργένηδες την όμορφη παρθένα γυναίκα με χρήματα και αποσκευές ….

…Γιουσούφ, ειρήνη σε αυτόν, το να βλέπεις σε ένα όνειρο είναι ενδεικτικό του βασιλιά και της διαδοχής, και ίσως στην εποχή του ήταν η υψηλή τιμή, η ξηρασία και η απώλεια οικογένειας, συγγενών και παιδιών . Το όραμά του υποδεικνύει φυλάκιση και σωτηρία από αυτήν, τύχη από γυναίκες, ή γνώση όρασης και ερμηνεία των ονείρων, και ίσως νίκη επί του εχθρού του και τον συγχώρεσε . Ίσως εμφανίστηκε ένα μεγάλο θαύμα, όπως η επιστροφή της όρασης του πατέρα του, ειρήνη σε αυτούς, και αν η γυναίκα είδε τον Γιουσούφ, ειρήνη σε αυτόν, και ήταν ανύπαντρη, παντρεύτηκε και έγινε πλούσια και αν ήταν φτωχή, βελτίωσε την κατάστασή της σε αυτόν τον κόσμο και στο εξής . Και όποιος είδε τον Ιωσήφ, ειρήνη σε αυτόν, οι κηδεμόνες και οι συγγενείς του υποτάχθηκαν, και θα ήταν πολλή φιλανθρωπία και φιλανθρωπία, και ειπώθηκε : Όποιος δει τον Ιωσήφ, ειρήνη σε αυτόν, θα τον πληγεί με ταλαιπωρία και ταλαιπωρία από τους αδελφούς του, τότε δραπετεύει και κερδίζει νίκη επί των εχθρών του . Και όποιος δει τον Ιωσήφ, ειρήνη σε αυτόν, μιλώντας σε αυτόν ή να του δώσει κάτι, τότε θα γίνει αχθοφόρος των ονείρων, γνωρίζοντας τη γνώση των ημερομηνιών . Και όποιος τον είδε κέρδισε καλό στην εξορία του, και αν ήταν φυλακισμένος, θα απαλλαγούσε από τη φυλάκισή του, και οι εχθροί του υποτάχθηκαν σε αυτόν, και εάν απουσίαζε, θα επέστρεφε με ασφάλεια στην πατρίδα του, και εάν ήταν φοιτητής για την προεδρία, θα το είχε ….