…Ένα ποτήρι κρασί Εάν ονειρευόσασταν ένα φλιτζάνι κρασί, αυτό προβλέπει ότι η απογοήτευση θα σας επηρεάσει βαθιά, καθώς δεν θα δείτε τίποτα ευχάριστο έως ότου η συνειδητοποίηση του προβλήματος σας προκαλέσει σοκ ….

…Και όποιος βλέπει ότι τρώει βούτυρο ή βούτυρο, τότε γίνεται γόνιμος, ή αύξηση στα χρήματά του, και το λίπος αγελάδας σε ερμηνεία είναι καλύτερο από το λίπος των προβάτων και όποιος βλέπει ότι τρώει μαλακό τυρί, τότε κερδίζει κέρδος από το εμπόριο ή την εργασία του , και όποιος βλέπει ότι τρώει μέλι ή το μαζεύει στο σπίτι του ή το πίνει με νερό, τότε θα πάρει χρήματα Και αν είναι χειραφετημένος σκλάβος ή άρρωστος που έχει θεραπευτεί από τον Θεό, και ίσως το μέλι δείχνει τα λόγια του δικαιοσύνη και το αίτημα του Κορανίου και της γνώσης, ή του γάμου και του γάμου, και αν δει ότι γλείφει μέλι από ένα πιάτο ή γλυκό σε ένα πιάτο, παντρεύεται μια γυναίκα και όποιος βλέπει ότι τρώει ζάχαρη, τότε είναι καλό και καλό. Σε όσα λέει πολλά γι ‘αυτόν, και όποιος βλέπει ότι πίνει κρασί με κανέναν που διαφωνεί μαζί του, τότε χτυπά απαγορευμένα χρήματα ανάλογα με αυτό που έπινε από αυτό, και ειπώθηκε ότι θα υποφέρει μεγάλη αμαρτία, και όποιος βλέπει ότι πίνει κρασί ή κάτι άλλο που γίνεται μεθυστικό, τότε απαγορεύεται τα χρήματα χωρίς αλκοόλ, και αυτό που δεν είναι από αυτό που δεν είναι μεθυσμένο είναι επιτρεπόμενα χρήματα σε αυτό εξαπάτησε και όποιος βλέπει ότι είναι μεθυσμένος από το αλκοόλ , τότε θα χτυπήσει απαγορευμένα χρήματα, και από αυτά τα χρήματα πέφτουν στην εξουσία, και εάν μεθυσθεί χωρίς ποτό, τότε θα υποστεί σοβαρή θλίψη και εάν ο ασθενής δει ότι είναι μεθυσμένος, τότε ο θάνατός του, και όποιος δει ότι πίνει κρασί με έναν λαό που τους δίνει το κύπελλο, αυτό δείχνει την ύπαρξη εχθρότητας μεταξύ τους και της σύγκρουσης. Και όποιος βλέπει ότι πολεμάει το κύπελλο, τότε δείχνει κακό και διαμάχη, και όποιος είναι, έπινε ένα ποτό και φοβήθηκε από αυτό, γιατί το θέμα στο οποίο έχει φτάσει στο τέλος του και ειπώθηκε ότι η ζωή του έχει τελειώσει. Εάν κάποιοι παραμένουν στη ζωή του, το ποσό αυτό είναι και όποιος βλέπει ότι πιέζει κρασί, τότε εξυπηρετεί την εξουσία και εργάζεται στα χέρια του, έχει σημασία για τα οστά και εάν ο ασθενής βλέπει ότι του δόθηκε ένα φλιτζάνι κρασί ή άλλο και να το πιει στο τέλος, είναι το φλυτζάνι του θανάτου…

Ο Jaafar Al-Sadiq είπε ότι ένα όραμα του κρασιού ερμηνεύεται σε τρεις απαγορευμένες πτυχές, έναν κρυφό γάμο και την ευλογία του κόσμου, και ένα όραμα της ηλικίας του δείχνει την εγγύτητα με τους αρχηγούς και την απόκτηση οφέλους από αυτούς, και ο πωλητής οίνου δείχνει ότι είναι ο ιδιοκτήτης του πειρασμού και των συγκρούσεων ….

…Ο Al-Kirmani είπε ότι η οδήγηση ενός κωφού κόκκινου αλόγου ερμηνεύεται με αυξημένη δύναμη και αν πρόκειται για δωμάτιο, αυτό σημαίνει μια γυναίκα πλούτου, διασκέδασης και χαράς ….

Αν βλέπει τη γνώση στο όνειρό του, αυτό δείχνει τη μετατροπή του, γιατί ο Παντοδύναμος Θεός λέει : ~ Και είναι γνώση για την ώρα, οπότε μην ξεκουράζεσαι με αυτήν .~ Η γνώση μιας γυναίκας είναι σύζυγος . Και η γνώση που αποδίδεται στον ασκητικό κόσμο, αν είναι κόκκινη τότε είναι μια ανακούφιση και ευχαρίστηση . Και αν είναι μαύρο, τότε φαίνεται από αυτό . Και οι μαύρες σημαίες λένε ότι υποδηλώνουν γενική βροχή, οι λευκές σημαίες υποδηλώνουν βροχή και οι κόκκινες σημαίες ήταν πόλεμος ….

…Κόκκινα ρούχα : δεν τους αρέσει για τους άνδρες, εκτός από το πέπλο, το πέπλο και το κρεβάτι, γιατί το κόκκινο σε αυτά τα πράγματα δείχνει ευχαρίστηση και ισχύει για τις γυναίκες στον κόσμο τους, και ειπώθηκε ότι δείχνει την αφθονία χρημάτων εμποδίζοντας παράλληλα το δικαίωμα του Θεού σε αυτό . Και ο βασιλιάς φορούσε κόκκινο ως απόδειξη ότι ήταν απασχολημένος με διασκέδαση και παιχνίδι, και ειπώθηκε ότι ο άρρωστος δείχνει θάνατο . Και όποιος φοράει κόκκινο την ημέρα του Eid δεν θα τον βλάψει ….

…Ταύρος : Αρχικά ένας ταύρος που εργάζεται με δύναμη, δύναμη, δύναμη, χρήματα και όπλα για τα κέρατά του, εκτός αν δεν έχει κέρατο, γιατί είναι ένας περιφρόνητος, φτωχός, ταπεινωμένος άνθρωπος, στερημένος της χάρης και της δύναμης, όπως ένας απομονωμένος εργαζόμενος και οι φτωχοί πρόεδρος . Ίσως ο ταύρος ήταν αγόρι, επειδή ήταν ένας από τους εργάτες της γης . Και ίσως έδειξε το γάμο των ανδρών επειδή οργώθηκε πολύ . Και ίσως έδειξε τον άντρα που εμφανίστηκε και τον άροτρο, και ίσως έδειξε τον αντάρτη επειδή σηκώνει το έδαφος και γυρίζει την κορυφή προς τα κάτω . Και ίσως υποδηλώνεται με βοήθεια, σκλάβος, αδελφός και φίλος, τη βοήθειά του στον οργωτή και την υπηρεσία του στους λαούς της ερήμου . Όποιος κατέχει ταύρο σε ένα όνειρο, αν είναι γυναίκα, ο σύζυγός της την ταπεινώνει, και αν είναι χωρίς σύζυγο και παντρευτεί, ή αν έχει δύο κόρες, τη γυναίκα τους . Και όποιος το δει αυτό, όποιος έχει εξουσία θα τον θριαμβεύσει και θα τον κυβερνήσει όπως ελπίζει, και αν το γόνατό του είναι δυνατότερο, αυτό θα είναι δυνατότερο . Και όποιος σφαγιάσει έναν ταύρο, αν ήταν σουλτάνος, σκότωσε έναν από τους εργάτες του, ή όποιον εξεγέρθηκε εναντίον του . Και αν ήταν από μερικούς ανθρώπους, υποτάχθηκε ένα άτομο, κατέκτησε κάποιον που τον φοβόταν και σκότωσε ένα άτομο με μια μαρτυρία που παρακολούθησε . Αν τον σκότωσε από την πλάτη του ή χωρίς σφαγή, τότε καταπιέζει έναν άνδρα και τον επιτίθεται ή τον προδίδει στον εαυτό του ή στα χρήματά του, ή τον παντρεύει πίσω του, εκτός εάν προτίθεται να τον σφαγήσει για να φάει τη σάρκα του ή να πάρει το λίπος του ή να μαυρίσει το δέρμα του . Αν ήταν σουλτάνος ​​που βοήθησε τους άλλους και διέταξε να λεηλατηθούν τα χρήματά του, και αν ήταν έμπορος που άνοιξε το κατάστημά του προς πώληση ή είχε ενδιαφέρον, τότε αν ήταν παχύς κέρδισε, και αν ήταν αδύνατος, το έχασε . Και όποιος οδηγεί φορτωμένο βόδι, θα είναι καλό γι ‘αυτόν, αρκεί το βόδι να μην είναι κόκκινο, και αν είναι κόκκινο τότε λέγεται ότι ο γιος του είναι άρρωστος . Ο μετασχηματισμός του ταύρου ως λύκου σημαίνει έναν δίκαιο εργαζόμενο που γίνεται άδικος . Ένας ταύρος προορίζεται για τον κυβερνήτη, για ένα χρόνο και για έναν έμπορο, για ένα έτος . Και όποιος είχε πολλά βόδια, τον οδήγησαν μερικοί εργάτες και αφεντικά . Και όποιος τρώει το κεφάλι ενός ταύρου θα πάρει ηγεσία, χρήματα και ευχαρίστηση, αν όχι κόκκινο . Εάν το βλέπει σαν να έχει αγοράσει έναν ταύρο, τότε διαχειρίζεται τις αρετές και την Αδελφότητα με καλά λόγια . Και όποιος βλέπει ένα λευκό ταύρο θα είναι καλά . Αν τον χτύπησε με το κέρατο του, ο Παντοδύναμος Θεός θα τον οργίσει, και λέγεται ότι τον χτύπησε, ο Θεός τον ευλόγησε με καλά παιδιά . Αν έβλεπε ότι ο ταύρος πέφτει γι ‘αυτόν, ταξίδεψε μακριά και η λέξη ή η λέξη του ταύρου έλαβε χώρα ανάμεσα σε αυτόν και έναν αντίπαλο άντρα . Και ειπώθηκε ότι όποιος πέσει σε βόδι, θα πεθάνει . Ομοίως, όποιος θανατώθηκε από ταύρο και που δαγκώθηκε από ταύρο, θα ήταν άρρωστος . Και αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Έβλεπα σαν να βγήκε ένας μεγάλος ταύρος από μια μικρή τρύπα και το θαυμάσαμε, και τότε το βόδι ήθελε να επιστρέψει σε αυτό το λαγούμι, και δεν ήταν σε θέση και πιέστηκε για αυτό . Είπε : Είναι η υπέροχη λέξη που βγαίνει από το στόμα του άνδρα. Θέλει να το επιστρέψει, αλλά δεν μπορεί . Αφηγήθηκε σχετικά με την εξουσία του Ibn Sirin ότι είπε ότι οι ταύροι είναι σταθεροί, και αυτό που ξεπερνά τους δεκατέσσερις ταύρους είναι πόλεμος, και αυτό που λείπει είναι ένα επιχείρημα . Όσο για όποιον είχε ταύρο, τον αφαίρεσε από την κατοχή του, και αν ήταν βαλί, θα απομακρυνόταν από τη δικαιοδοσία του, και αν ήταν διαφορετικά, ένας εργάτης τον απομάκρυνε από τη θέση του . Και το δέρμα του ταύρου είναι μια ευλογία από την οποία αποδίδεται ο ταύρος ….

…Και όποιος βλέπει ότι το κρεβάτι του είναι πράσινο και επιστρέφει κόκκινο, τότε δείχνει την τάση της συζύγου του από την καλοσύνη στη διαφθορά, και αν βλέπει διαφορετικά, τότε αρνείται τον . Και όποιος βλέπει ότι το κρεβάτι του είναι πράσινο και επιστρέφει κόκκινο, τότε δείχνει την τάση της συζύγου του από την καλοσύνη στη διαφθορά, και αν βλέπει διαφορετικά, τότε αρνείται τον . Και όποιος το βλέπει είναι κόκκινο και μετά γίνεται λευκό ή κίτρινο, τότε η σύζυγός του μετανοεί από αυτές τις αμαρτίες και αρρωσταίνει μέχρι να επιβλέπει τον θάνατο και το νέο, καλό κρεβάτι παραβλέπεται από τη νέα καλή ή μυστική γυναίκα ….

…Η Kisaa Dreams of Clothing δείχνει ότι τα έργα θα οδηγήσουν σε επιτυχία ή αποτυχία καθώς τα ρούχα φαίνεται να είναι ασφαλή και καθαρά ή βρώμικα και κληρονομικά . Αν δείτε όμορφα αλλά ξεπερασμένα ρούχα, αυτό προβλέπει ότι θα έχετε πλούτο, αλλά ότι θα περιφρονείτε τις προοδευτικές ιδέες . Εάν απορρίψετε το ντεμοντέ ρούχα, θα απαλλαγείτε από το τρέχον περιβάλλον και θα μπείτε σε νέες σχέσεις, νέα έργα και νέες σχέσεις αγάπης, και αυτά θα σας μετατρέψουν σε διαφορετικό άτομο . Αν βλέπετε τον εαυτό σας ή τους άλλους με λευκά ρούχα, αυτό δείχνει έντονες αλλαγές και σχεδόν πάντα θα βρείτε την αλλαγή να φέρει θλίψη . Εάν περπατάτε με ένα άτομο που φοράει λευκά, τότε αυτό υποδηλώνει την ασθένεια ή τη θλίψη κάποιου, εκτός αν το άτομο που είδατε στο όνειρο είναι κορίτσι ή παιδί και τότε θα έχετε ένα ευχάριστο περιβάλλον για μια εποχή του έτους, τουλάχιστον . Αν βλέπετε τον εαυτό σας ή τους άλλους με μαύρα ρούχα, αυτό προβλέπει διαμάχες, απογοητεύσεις και ζοφερή υγεία . Εάν το όνειρο αναφέρεται στην εργασία, τότε το έργο θα είναι κάτω από τις προσδοκίες . Εάν βλέπετε κίτρινα ρούχα, αυτό προβλέπει επικείμενη ευχαρίστηση και οικονομική πρόοδο . Εάν το κίτρινο θεωρείται φάσμα που εξαφανίζεται σε αφύσικο φως, μπορεί να αναμένεται το αντίθετο . Θα είστε τυχεροί αν ονειρευτήκατε κίτρινο πανί . Εάν ονειρεύεστε ένα μπλε ρούχο, αυτό προβλέπει ότι οι φιλοδοξίες σας θα προωθηθούν προς τη νίκη μέσω επίμονων και ενεργητικών προσπαθειών . Οι φίλοι θα σας υποστηρίξουν ειλικρινά . Εάν ονειρεύεστε ένα κόκκινο φόρεμα, αυτό προβλέπει ότι οι φιλοδοξίες σας θα προωθηθούν προς τη νίκη μέσω επίμονων και ενεργητικών προσπαθειών . Οι φίλοι θα σας υποστηρίξουν ειλικρινά . Εάν ονειρεύεστε ένα κόκκινο ρούχο, αυτό προβλέπει ότι θα ξεφύγετε από τους τετράγωνους εχθρούς αλλάζοντας τη δημόσια πρόθεσή σας εγκαίρως . Εάν βλέπετε πράσινα ρούχα, αυτό είναι ένα σύμβολο καλής ευημερίας και ευτυχίας . Εάν δείτε ένα πολύχρωμο κάλυμμα, αυτό προβλέπει γρήγορες αλλαγές και μια συνένωση κακών και καλών επιρροών στο μέλλον σας . Εάν ονειρευόσασταν δυσανάλογα ρούχα, αυτό συνεπάγεται συγκρούσεις στα συναισθήματά σας και ότι πιθανότατα θα κάνετε λάθος σε ένα έργο . Εάν βλέπετε ενήλικες ή νεαρούς άνδρες με κατάλληλα ρούχα, τότε αυτό υποδηλώνει ότι αναλαμβάνετε μια εργασία που δεν έχετε καμία τάση προς, και θα οδηγήσει στην εμφάνιση πολλών ανησυχιών . Εάν μια γυναίκα δει ότι είναι αναστατωμένη για το μανδύα της, αυτό προβλέπει ότι θα συναντήσει διαγωνισμούς που προκαλούν τον θυμό της σε σχέση με την αναζήτησή της για κάποια κοινωνική διάκριση . Ο θαυμασμός για τα ρούχα των άλλων δείχνει ότι θα είναι ευάλωτη σε φόβους ζήλιας από τους φίλους της . Το να ονειρεύεσαι να χάσεις ρούχα υποδηλώνει διαταραχές στη δουλειά σου και σε θέματα αγάπης . Εάν ένα κορίτσι ονειρεύεται ότι είναι ντυμένο στα μαύρα, αυτό προβλέπει ότι θα υποφέρει από θλίψη και απογοήτευση εξαγνισμού . Εάν ένα κορίτσι ονειρευόταν ότι συνάντησε άλλο, φορώντας ένα κόκκινο φόρεμα με ένα πένθος πέπλο στο πρόσωπό της, κατασκευασμένο από κρεπ ύφασμα, αυτό προβλέπει ότι όποιος την θεωρεί σχεδόν ίση θα την ξεπεράσει και θα προκαλέσει την απογοήτευσή της ενάντια στις γυναίκες γενικά . Ο ονειροπόλος που ερμηνεύει το όνειρο για το ντύσιμο πρέπει να προσέχει εάν τα πράγματα φαίνονται φυσιολογικά . Εάν τα πρόσωπα είναι παραμορφωμένα και το φως δεν σχετίζεται με τον κόσμο, παρόλο που τα χρώματα είναι φωτεινά, προσέξτε, γιατί η κακή διαχείριση ενός αξιόλογου σχεδίου θα σας προκαλέσει βλάβη . Υπάρχουν λίγα όνειρα από τα οποία εξαφανίζεται το στοιχείο του κακού, όπως και μερικά έργα στον κόσμο που ξυπνά, στα οποία αποφεύγεται το στοιχείο της τύχης ….

…Τρώγοντας το άγονο πουλί : για να πλοηγηθείτε στην ανατροπή και το ξεθώριασμα, και το να βλέπεις το κρασί στο εξοχικό σπίτι είναι μια επιτυχία . Και αν η αγάπη είναι μέσα στο νερό και είναι σε ένα σπίτι, τότε είναι μια πλούσια και γεμάτη γυναίκα . Και αν η αγάπη του νερού είναι για το πότισμα, τότε είναι ένας άνθρωπος με μεγάλα χρήματα και ένα μεγάλο κόστος για χάρη του Θεού . Αγάπη, αν υπάρχει ξίδι σε αυτό, τότε είναι ένας ευσεβής άνθρωπος, και αν υπάρχει αφρός σε αυτό, τότε είναι γεμάτος χρήματα, και αν είναι μέσα του, τότε είναι άρρωστος . Ένας άνδρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Είδα σαν να είχε σπάσει η κρυφή μνήμη του σπιτιού μου . Είπε : Εάν πιστεύετε ότι θα χωρίσετε τη γυναίκα σας . Ήταν έτσι . Al-Raouq : Ένας ειλικρινής άνθρωπος που λέει την αλήθεια . Το μπουκάλι είναι ένας υπηρέτης που είναι απρόθυμος να μεταφέρει χρήματα, και ο ewer είναι υπηρέτης, με βάση αυτά που ο Θεός Παντοδύναμος λέει : «Ένας άνθρωπος που αθανατοποιείται από κύπελλα και κανάτες θα κυκλοφορήσει πάνω τους ». Όποιος το βλέπει σαν να πίνει από μια κανάτα, θα έχει ένα παιδί από το ummah του, και οι κανάτες εξυπηρετούν το ανάστημα στα τραπέζια . Και αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Έβλεπα σαν να έπινα από ένα κονδυλώματος που είχε δύο τρύπες, μία από τις οποίες ήταν γλυκιά και η άλλη αλμυρή . Είπε : Φοβάστε τον Θεό, γιατί διαφέρετε με την αδερφή της γυναίκας σας ….

…Ο χυμός είναι κάποιος που βλέπει σε ένα όνειρο ότι συμπιέζει σταφύλια ή καλάμια που είναι εύφορα, ακόμα κι αν είναι φτωχό, είναι πλούσιος . Και αν δει ανθρώπους παντού να πιέζουν σταφύλια και ελιές και να είναι πολύ γόνιμοι και να απελευθερώνονται από αυτά, και αν αυτός είναι άρρωστος ή φυλακισμένος, δραπετεύει από αυτό που βρίσκεται, και αν το δει αυτό, ο αναζητητής της γνώσης θα τον καταλάβει, και αν το δει αυτό, είναι πτυχίο, παντρεύεται . Εάν ο χυμός ήταν υπερβολικός, και είχε σύκα και κρασί ή γάλα, θα αποκτήσει εξουσία . Και όποιος είδε ότι συμπίεζε σταφύλια και τα έκανε κρασί, κέρδισε χάρη στον σουλτάνο και απέκτησε απαγορευμένα χρήματα για την ιστορία του Ιωσήφ ….

…Έχει αναφερθεί το όραμα όλων των αγοριών του Θεού – ο Παντοδύναμος – λέγοντας : ( και μπήκε στη φυλακή μαζί του ένα από αυτά τα αγόρια, είπε ότι το άλλο κρασί εποχής μου έδειξε και είπε ότι φέρνω το κεφάλι μου ψωμί τρώνε το πουλί από αυτόν Nbina Ptooelh Αληθινά σας βλέπουμε από ευεργέτες ). Surah Yusuf Al-Ayyam 41. Τότε τους είπε την ερμηνεία καθενός από αυτούς, οπότε είπε: ( O φίλοι της φυλακής, καθώς για έναν από εσάς, ο Κύριος του θα πιει κρασί, και ο άλλος χύνεται, και τρώτε φάρμακο από το κεφάλι του. ) Surat Yusuf, στίχος 36. Ο Γιουσέφ, ειρήνη σε αυτόν, ερμηνεύτηκε όπως του είπαν . Ένας από αυτούς σταυρώθηκε μέχρι που έφαγα το πουλί από το κεφάλι του , και ο άλλος έφυγε από τη φυλακή και υπηρετούσα τον βασιλιά . Ο Ibn Jarir και ο al-Hakim διηγήθηκαν σχετικά με την εξουσία του Αμπντουλάχ Μπιν Μασούντ – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – που είπε : (Τα αγόρια που ήρθαν στο Γιούσεφ – μπορεί να είναι ευλογίες και ειρήνη σε αυτόν – στο όραμα ήταν μόνο ψέματα, οπότε όταν άρχισε τα οράματά τους, είπαν : παίζαμε και Yusef είπε : (το θέμα στο οποίο θα έχετε υπό αμφισβήτηση .) Κυβερνήτης δήλωσε : αλήθεια για την κατάσταση των δύο σεΐχηδες συμφωνηθεί, χρυσή Συνοψίζοντας , ο γιος του πολλά, είπε : όπως καθώς ερμηνεύεται από τον Μουτζαχίντ και τον Abdul Rahman bin Zaid bin Aslam και άλλους , και αυτό το όνειρο συνοψίζεται Bbatal και πρέπει να ερμηνευτεί Ptooelh ….

…Χυμός και χυμός : πολύ καλός, οπότε όποιος το αναλάβει σε ένα όνειρο, θα κοιτάξω την κατάστασή του και αν είναι φτωχός, θα είναι πλούσιος και αν τα οράματά του για το κοινό είναι σαν να πιέζουν σταφύλια ή λάδι ή άλλα πράγματα σε κάθε μέρος, και ήταν τόσο γόνιμα και απελευθερώθηκαν . Εάν βλέπει ότι είναι άρρωστος ή φυλακισμένος, τότε δραπετεύει από την κατάστασή του αφήνοντας τους πιεσμένους από τη φυλάκισή του, και αν δει ότι έχει επιστροφές ή χρέη, τότε πρέπει να το πληρώσει και να επωφεληθεί από αυτό . Και αν το δει αυτό, ο αναζητητής της γνώσης και της Sunnah θα τον καταλάβει και θα συμπιέσει τη γνώμη του από το στήθος του . Και αν το βλέπει ως άγαμο, παντρεύεται, τότε το σπέρμα του θα βγει και γονιμοποιεί τα προς το ζην . Αν ο χυμός ήταν πολύς και είχε σύκα, κρασί ή γάλα με τον σουλτάνο . Και όποιος το είδε σαν να πιέζει τα σταφύλια και να το κάνει κρασί, κέρδισε την εύνοια με τον Σουλτάνο και απέκτησε απαγορευμένα χρήματα για την ιστορία του Ιωσήφ, ειρήνης σε αυτόν ….

…Μειώνεται το ειλικρινές όραμα ; Και ο δίκαιος δεν είναι καλός άνθρωπος; Πράγματι, είναι μια σημαντική ερώτηση, και η απάντησή του είναι : ότι ο δίκαιος άνθρωπος μπορεί να δει τον Alodgat, αλλά σπάνια λίγοι κατάφεραν στον Σατανά από αυτόν , εκτός από την αναστροφή, η αλήθεια του οράματός του για μια σπάνια κυριαρχία να ρίξει τον διάβολο που διηγήθηκε από τον Anas ο ibn Malik ότι ο αγγελιοφόρος του Αλλάχ, είπε : ~ A for vision Μια καλή πράξη από έναν δίκαιο άνθρωπο είναι μέρος σαράντα έξι μερών προφητείας . Συμφωνήθηκε (1). Ο Μουσουλμάνος διηγήθηκε το έλεος του Θεού από τον Abu Hurayrah ότι ο Προφήτης ειρήνη είναι πάνω του, είπε : ~ Αν ο χρόνος μόλις πλησίασε το όραμα ενός μουσουλμανικού ψεύδους , και το Asedkkm πρόσφατα, και το όραμα του μουσουλμανικού μέρους των σαράντα πέντε είναι μέρος της προφητείας ~ (2). Al-Nawawi είπε : λέγεται ότι είναι μια ρητορική φορά αν μια βάρκα που μετριάζοντας τις μέρες και τις νύχτες η ανοιξιάτικη μέρα . και ειπώθηκε ότι αυτό που εννοείται είναι αν η ανάσταση πλησιάζει , και το πρώτο είναι το πιο διάσημο μεταξύ των ανθρώπων του όραμα , και ήρθε σε ένα Χαντίθ που υποστηρίζει το δεύτερο, και ο Θεός Κόνος καλύτερα . Από . Η αλήθεια είναι η μεγαλύτερη από τις περιγραφές των προφητών, ξύπνιος και ονειρεύεται, και όποιος τους θεωρεί στην αλήθεια θα επιτύχει την αλήθεια από τα οράματά του . Ο Al-Muhallab είπε : Οι άνθρωποι έχουν τρεις βαθμούς από αυτό : Α – Οι Προφήτες και τα οράματά τους είναι όλα ειλικρινά και αυτό που χρειάζεται έκφραση μπορεί να πέσει σε αυτούς . Β – δίκαιος , και κυρίως στο όραμά του για ειλικρίνεια , βρισκόταν εκεί που δεν χρειάζεται να εκφράσουν τα οράματά τους ως Vtqa Raayaha εντελώς σε ένα όνειρο . Γ – Ποιος άλλος . . Στο όραμά τους υπάρχει αλήθεια και παράπονο, και είναι τριών τύπων : 1 – Καλύπτονται , οπότε το μεγαλύτερο μέρος της κατάστασης είναι ίσο με αυτούς . 2 κακοί , και ως επί το πλείστον στο όραμά τους Alodgat και λένε πού ειλικρίνεια , έχει τον τίτλο Bukhari στο Saheeh του : την πόρτα του οράματος των λαών των φυλακών, της διαφθοράς και της συνομιλίας (3). 3 – άπιστοι , και τείνουν στα οράματά τους Alodgat και πολύ σπάνια όπου ειλικρίνεια και αναφέρεται σε αυτήν τη συνέντευξη : ~ Το πρόσφατο όραμα Osedkkm Osedkkm ~ που αφηγήθηκε από μουσουλμάνους . Τα αληθινά όνειρα ορισμένων από τους άπιστους έχουν , όπως στο όραμα των συγγραφέων της φυλακής με τον Ιωσήφ επάνω του , ο Αλλάχ είπε : « μπήκε με τα αγόρια της φυλακής, είπε ένα από αυτά, μου έδειξα κρασί κρασί και ο άλλος είπε ότι έδειξα εγώ φέρω το κεφάλι μου ψωμί τρώει το πουλί από αυτόν Nbina Ptooelh Αληθινά σας βλέπουμε από ευεργέτες ( Yusuf : 36 ). όπως είχε προηγουμένως τίτλο Bukhari στην πόρτα του Σαχχ : το όραμα του λαού των φυλακών, της διαφθοράς και της αποτροπής , και συνέβη το μυθιστόρημα : ένα ποτό που πίνουν οι άνθρωποι , και θέλετε να πιείτε απαγορευμένο , και σύμφωνα με πληροφορίες ο σομελιέ είπε στον Τζόζεφ : Ράιτ όπως φαίνεται να κοιμάται, φύτεψα ένα σιτάρι. Ο Vneptt πήγε όπου τρεις συστάδες Fsrthn ήταν ο Sagit king είπε : μείνετε στη φυλακή τρεις φορές και μετά βγαίνετε έξω από τον Vtsagah για τη συνήθεια σας . Ήταν όπως βγήκε (4) καθώς και το όραμα του Mllekema, ο Παντοδύναμος είπε : ~ είπε ο βασιλιάς, βλέπω επτά λιπαρές αγελάδες που θα έτρωγε επτά άπαχο Snblatt και επτά λαχανικά και άλλα Iabsat O Συμπληρώστε με τα οράματά μου, αν θέλετε να δείτε το πέρασμα e of vision ( Joseph 43) που σημαίνει : η αδυναμία προέρχεται από την αδυναμία και ο συνδυασμός είναι αδύνατος και άπαχος, και αυτό που σημαίνει είναι η εμφάνιση προτροπών Μ του χιούμορ . Μερικοί επιστήμονες όραμα που δόθηκε στη μέρους του οράματος προφητεία μόνο καλό πιστός δεν καταδικάζω έχει . Έχουμε ήδη μαζί μας τον στίχο που λέει : ~ο ειλικρινής καλός μουσουλμάνος είναι αυτός που ταιριάζει εάν οι προφήτες , τύπου Vokrm, τον οποίο ο Akram από τους προφήτες , που βλέπουν το αόρατο .. Όσο για τον άπιστο και τον υπερασπισμό και δεν αναμιγνύεται , εάν επικυρωθεί Τα οράματα είναι μερικές φορές το ίδιο, είναι επίσης αληθινό Κλιπ Ισλαμικό ψεύτικο , και δεν έχουν όλα τα γεγονότα εμπειρία όλων των αόρατων τμημάτων της προφητείας , Kalkahen και δική μου »(5) έχει παρασχεθεί για να παρακολουθήσουμε τον Ιμάμ Μωάμεθ Σαφαρένι Χαμπάλι του Θεού έλεος για λέγοντας : ας γνωρίζουν . Αλλά πρέπει να είστε προσεκτικοί εδώ ότι το όραμα του καλού που είναι η αιτία για την έναρξη ορισμένων από τις διατάξεις που περιορίζονται είτε υπογράφηκε στην εποχή του Αγγελιοφόρου των Αποστόλων εγκρίθηκε μόνο » Όσο για τους άλλους ανθρώπους είναι ιεραπόστολοι ή Μίντιρατ , μπορεί να είναι στο η έκφραση Bishara στον ιδιοκτήτη της από έναν φιλανθρωπικό κόσμο ή το μέλλον , μπορεί να είναι εκεί που τον προειδοποιούσε για έλλειψη ή συντόμευση του έργου του ή στη θρησκεία του , ήρθε στην ερμηνεία του στίχου : ( και κήρυξε ότι ο Θεός του Ichaelmh ήταν ζωντανός ή από πίσω από ένα πέπλο ή στέλνει έναν αγγελιοφόρο Viouha με την άδειά του αυτό που θέλει είναι σοφό ) ( Shura : 51). Κάποιοι από τον προκάτοχό του είπαν : ~ Από τον Ray Veil ~ το οποίο στο όνειρό του, τι αυτοκαθαρίστηκε από κακίες , υποχώρησε την καρδιά της γυναίκας , και συναντήθηκε με τον ύπνο , και Antakec για τα θαύματα του αόρατου , και το ελάχιστο περίεργο . Είναι φιλική προς τον έχουμε σε μια συνομιλία κλήση όνειρο » και τον διέταξε να τον Θεό και να του πω σε ένα όνειρο , Ο Προφήτης ζήτησε ειρήνη σ ‘αυτόν για το στίχο :“ τους άνθρωπο σε αυτή τη ζωή και στην μέλλουσα ζωή ”(6) και είπε, ~ είναι το όραμα του καλού βλέπει τον άνθρωπο ή τον βλέπει ~ Αφηγήθηκε από τον Ιμάμ Αχμάντ (7). __________ (1 ) Συμφωνήθηκε , βλ. Ibn Hajar – op – ( 12/361 ) και πυρηνικό – op (23 \ 15) (2 ) πυρηνικό – op – (15 \ 0 2 ) (3 ) Ibn Hajar – op – (381 \ 12) (4 ) Ibid ( 12/382 ). (5 ) Ibn Hajar – op – (379 \ 12) (6) Yunus : 64. (7 ) Αφηγημένος από τον Imam Ahmad 173 \ 1 τριπλασιάζει τον Safaareeni – μια αναφορά νωρίτερα ….

…Το όραμα του Προφήτη, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, να σκοτώσει τον Αλ-Χουσεΐν Το όραμα του Προφήτη, να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, ο Ιμπν Αμπάς και η Ουμ Σαλαμά – να τους ευχαριστήσει ο Θεός – σχετικά με τη δολοφονία του Χουσεΐν Μπιν Αλί – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί τους – όπως και για το όραμα του Προφήτη, να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, γιατί αυτό είναι στην εξουσία της Umm Salamah – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί της – Ο Αγγελιοφόρος του Θεέ μου, ο Θεός να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, να ξαπλώσει ένα βράδυ για να κοιμηθεί, έτσι ξύπνησα μπερδεμένη, στη συνέχεια ξαπλώνω και κοιμήθηκα, μετά ξύπνησα αμηχανία, χωρίς αυτό που είδα την πρώτη φορά, τότε ξάπλωσε και ξύπνησε με ένα κόκκινο χώμα στο χέρι του, φιλώντας το, και είπα : Τι είναι αυτό το χώμα, Αγγελιοφόρος του Θεού; Είπε : (Ο Γαβριήλ μου είπε ότι αυτό σκοτώνει τη γη του Ιράκ στον Χουσεΐν, οπότε είπα στον Γαβριήλ : Δείξε μου το έδαφος της γης στην οποία σκοτώνεται, γιατί αυτό είναι το χώμα του .) Και σε μια αφήγηση της αρχής του al-Tabari ότι ο αγγελιοφόρος του Θεού, η ειρήνη και οι ευλογίες του Θεού είναι πάνω του, ξάπλωσε μια μέρα και ξύπνησε με ένα αίσθημα ερυθρότητας και με ένα κόκκινο χώμα χέρι να το φιλάει, έτσι είπα : Τι είναι αυτό το χώμα, Messenger του Θεού? Είπε : (Ο Γαβριήλ, ειρήνη σε αυτόν, μου είπε ότι αυτό σκοτώνει τη γη του Ιράκ στον Χουσεΐν, οπότε είπα στον Γαβριήλ : Δείξε μου το έδαφος της γης στην οποία σκοτώνεται, γιατί αυτό είναι το χώμα του .)…

…Και όποιος βλέπει κομμένο από αυτό, τότε είναι χωρίς αυτό, και το λευκό του είναι καλύτερο από το κόκκινο και το κόκκινο είναι καλύτερο από το κίτρινο ….

…Ένα τριαντάφυλλο είναι σε ένα όνειρο ένας άντρας με τιμή, ή η έλευση ενός απόντος . Και όποιος είδε ότι είχε συγκεντρώσει μια απάντηση έλαβε τιμή και αγάπη . Αυτός που διαλέγει ένα λευκό τριαντάφυλλο δέχεται μια ευσεβή γυναίκα, και αν πάρει ένα κόκκινο τριαντάφυλλο δέχεται μια αδύναμη γυναίκα, και όποιος μυρίζει ένα κίτρινο τριαντάφυλλο δέχεται μια άρρωστη γυναίκα . Πολλά τριαντάφυλλα έγιναν δεκτά . Και ειπώθηκε : Ένα τριαντάφυλλο υποδηλώνει μια γυναίκα που φεύγει ή πεθαίνει, ή ένα εμπόριο που πεθαίνει, ή μια χαρά που δεν διαρκεί . Όποιος είδε ένα στεφάνι στο κεφάλι του και ήταν άγαμος θα παντρευτεί . Και τα τριαντάφυλλα δείχνουν την καλοσύνη της μνήμης . Το τριαντάφυλλο δείχνει τη νοημοσύνη, τη σαφήνεια του νου, την εγγύτητα με τους ανθρώπους και την απαλότητα της πλευράς . Και το τριαντάφυλλο δείχνει χαρά και ευχαρίστηση . Και ειπώθηκε : Τα τριαντάφυλλα είναι η άφιξη ενός ταξιδιώτη ή η άφιξη ενός βιβλίου, και ένα τριαντάφυλλο εάν το δέντρο του είναι κομμένο είναι ανησυχία και θλίψη . Και η συλλογή τριαντάφυλλων είναι χαρά . Τα κίτρινα τριαντάφυλλα μπορεί να υποδηλώνουν ασθένεια, το κόκκινο την ομορφιά και το στολίδι, το λευκό για τα dirham, και τα κόκκινα dinars . Δείτε επίσης το cast ….

…Η θέα του εδάφους του τάφου του 67 – Ο Harun al-Rashid είχε δει ένα όραμα ενώ ήταν στην Κούφα που τον τρόμαζε και τον λυπούσε, οπότε ο Γαβριήλ Μπιν Μπαχουσούα μπήκε πάνω του και είπε : Τι έχεις, O Διοικητής των Πιστών; Είπε : Είδα μια παλάμη με κόκκινο χώμα να βγαίνει από κάτω από το κρεβάτι μου και να λέει : Αυτό είναι το χώμα του Ααρών, οπότε ο Γαβριήλ το κατάλαβε και είπε : Αυτό είναι ένα από τα όνειρα του σωλήνα από τη συζήτηση της ψυχής, οπότε το ξεχάσαμε, O Διοικητής των πιστών . Όταν περπατούσε στο Khurasan, πέρασε τον Tous και η ασθένειά του τον έπιασε. Ανέφερε τα οράματά του, οπότε τον στοιχειώνει και είπε στον Γαβριήλ : Αλίμονο ! Δεν θυμάστε τις ιστορίες του για εσάς από το όραμα; Είπε : Ναι . Τότε κάλεσε με χαρά τον υπηρέτη και είπε : Φέρτε μου κάτι από το έδαφος αυτής της γης και του έφερε κόκκινο χώμα στο χέρι του . Όταν το είδε, είπε : Θεέ μου, αυτή την παλάμη που είδα και το χώμα που ήταν μέσα του . Ο Γαβριήλ είπε : Από τον Θεό, δεν θα είστε εκεί τρεις φορές έως ότου πέθανε (1) , και διέταξε να σκάψει τον τάφο του πριν από το θάνατό του στο σπίτι στο οποίο ήταν, που είναι το σπίτι του Χαμίντ Μπιν Αμπί Γκαν αλ Τα Εγώ, λοιπόν, κοίταξε τον τάφο του και είπε : Ω γιος του Αδάμ, θα έρθεις σε αυτό . Στη συνέχεια διέταξε να διαβάσουν το Κοράνι στον τάφο του, οπότε το διάβασαν μέχρι να το τελειώσουν ….

…Και όποιος βλέπει ότι φοράει πράσινα ρούχα, δείχνει θρησκεία και λατρεία. Και όποιος βλέπει ότι φοράει κόκκινα ρούχα, θα σκοτωθεί και μια διαφωνία όπως το κόκκινο και τη φήμη της, ή θα έχει κηδεμονία εάν το ζητάει ή στολίδι και χαρά με μια πόρνη στη θρησκεία, και εάν το Η γυναίκα βλέπει ότι φορούσε ένα κόκκινο φόρεμα, τότε έχει καλοσύνη. Φορά μαύρα ρούχα, οπότε υποφέρει από ανησυχίες και θλίψεις, εκτός εάν είναι αυτός που το φοράει ενώ ξυπνά και το ξέρει, και αν δει ότι φοράει μπλε ρούχα, η θρησκεία του δεν είναι καλή και όποιος βλέπει ότι φοράει κίτρινα ρούχα, τότε αρρωσταίνει και όποιος βλέπει ότι φοράει ένα ένδυμα που του απαγορεύεται ή ότι τον μισεί, πράγμα που δείχνει ότι οι γυναίκες δεν τους αρέσουν. Απαγορεύεται, και όποιος βλέπει ότι φοράει μάλλινα ρούχα, επειδή το μαλλί είναι το καλύτερο από τα ρούχα, τότε χτυπά πολλά χρήματα που επιτρέπονται, ασκητικά και δίκαια στη θρησκεία του, και όποιος βλέπει ότι φοράει βαμβακερό ένδυμα ή μαλλιά ή μαλλιά , τότε ερμηνεύει χωρίς μαλλί και όποιος πιστεύει ότι φοράει γυναικεία ρούχα και αν έχει έγκυο γυναίκα, έρχεται με μια γυναίκα και αν όχι έχει μια έγκυο γυναίκα που έχει φόβο και βλάβη στον εαυτό του και στα χρήματά του. Αν δει ότι έχει αλλάξει από αυτήν την κατάσταση, τότε θα σωθεί. Εάν μια γυναίκα βλέπει ότι φοράει ανδρικά ρούχα, τότε είναι καλό γι ‘αυτήν και εξουσία για τον άντρα της…

…Mizar : μια ελεύθερη γυναίκα, επειδή οι γυναίκες είναι το αντικείμενο του μιζάρ . Εάν μια γυναίκα βλέπει ότι έχει κόψει ένα κόκκινο σακάκι, κατηγορείται για υποψία . Εάν βγαίνει από το σπίτι της μέσα του, αισθάνεται καλά . Εάν φοβούταν τα οράματα στον άντρα της, κατηγορείται για υποψία ότι την αναζητά . Και μια μουφχάφα : μια γυναίκα και ένας ιδιοκτήτης σπιτιού, και όποιος βλέπει ότι φοράει φόρεμα, τότε θα πέσει μια καλή γυναίκα . Και όποιος φορούσε κόκκινο όρκο, σκοτώθηκε από μια γυναίκα ….

…Λίπος Altmartia : καλός έπαινος καλός, λίπος virosa επαινεί άσχημο, και ειπώθηκε αρχικά γραμμάρια λίπους, ένιωσε σαν ένα λίπος μπουκάλι και τους πήρε λίπος και τον χρίσω ή λίπος από άλλους, είναι ασυνήθιστο ή Heleph ψεύδεται ή πληροφοριοδότης, ο στίχος : ~ και αν γεννηθεί Tdhn Vidhnon Ο στίχος . Και όποιος είδε ότι είχε χρίσει το κεφάλι του, θα αναστατωθεί αν ξεπεράσει το ποσό και χυθεί στο πρόσωπο . Εάν δεν υπερβαίνει το γνωστό ποσό, είναι μια διακόσμηση . Ένα αρωματικό το λάδι είναι ένα καλό κομπλιμέντο, και ένα βρώμικο λίπος είναι ένας άσχημος έπαινος . Λέγεται ότι το βρωμερό λίπος είναι μια μοιχεία γυναίκα ή ανήθικο άνδρα . Και είπαν, ~Όποιος κοσμεί το κεφάλι ενός άνδρα σε θέση που αρνείται, ας το αντικείμενο σε αυτό να προσέχει το θέμα της κολακείας και της εξαπάτησης . ~ Εάν βλέπει το πρόσωπό του ζωγραφισμένο, τότε είναι ένας άνθρωπος που νηστεύει για πάντα . Και όποιος βλέπει ότι έχει προαχθεί : ή κάποιος άλλος το έχει ποτίσει σε μια κούπα, αυτό δείχνει τη διάρκεια της ζωής του ….

…Άρωμα Εάν αναπνέετε ένα άρωμα σε ένα όνειρο, θα συναντήσετε χαρούμενα γεγονότα μπροστά σας . Εάν αρωματίζετε τον εαυτό σας και τα ρούχα σας, αυτό προβλέπει ότι θα αναζητήσετε και θα απολαύσετε . Εάν ονειρευόσασταν ότι λιποθυμήσατε λόγω της έντασης και της μυρωδιάς του αρώματος, αυτό σημαίνει ότι η υπερβολική σας ευχαρίστηση θα επηρεάσει την ευαισθητοποίηση και την ψυχική σας δύναμη . Εάν ρίξετε άρωμα στο πάτωμα, θα χάσετε κάτι ευχάριστο και νόστιμο. Εάν σπάσετε ένα μπουκάλι αρώματος, οι επιθυμίες και οι άγριες επιθυμίες σας θα σας οδηγήσουν σε καταστροφή . Εάν ονειρεύεστε ότι φτιάχνετε άρωμα και στάζει, τότε καλή τύχη θα είναι ο σύμμαχός σας στη δουλειά και θα έχετε αρμονία στη σχέση σας με φίλους. Εάν ένα κορίτσι ονειρεύεται ότι αρωματίζει το μπάνιο της, αυτό προβλέπει ότι θα ερωτευτεί . Εάν λάβει ένα άρωμα ως δώρο από έναν άνδρα, θα υποκύψει στον πειρασμό των απολαύσεων και αυτό είναι επικίνδυνο γι ‘αυτήν ….

…Πτυχές που πρέπει να ληφθούν υπόψη κατά την έκφραση οραμάτων : Το ακόλουθο σχέδιο απεικονίζει με απλό τρόπο τις πτυχές της έκφρασης του οράματος : την πλευρά του Κορανίου / την άποψη του Χαντίθ / την πλευρά της αραβικής γλώσσας / την πλευρά του συμβόλου κατά τη στιγμή της όρασης / το όραμα Τι είναι αυτό; Κατά την αφήγηση του οράματος σε αυτό, το άτομο που το εκφράζει εξετάζει διάφορες πτυχές που εξήγησα στο προηγούμενο σχέδιο και σημειώνει ότι τα άνω τμήματα σχετίζονται με την προφορά και οι ενότητες στο κάτω μέρος σχετίζονται με το πρόσωπο των λέξεων ή πρόσωπο του οράματος και ο χρόνος κατά τον οποίο το όραμα έγινε . Ας δώσουμε ένα παράδειγμα εδώ για όσα ανέφερε ο Αλ-Μπουχάρι στο Σαχχί του : Με την εξουσία του Αμπού Σάιντ αλ-Κουντρί, είπε : Ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, είπε : (( Ενώ Κοιμόμουν, είδα ανθρώπους να τους έδειχνε ένα μπλουζάκι, μερικά από τα οποία έφτασαν στα στήθη, και κάποια από αυτά έφτασαν στα στήθη κάτω από αυτό, και ο Umar bin al-Khattab περνούσε με ένα πουκάμισο πάνω του. Το έσυρε )) , είπαν : Τι δώσατε αυτό, Αγγελιοφόρος του Θεού; Είπε : (( Θρησκεία )) Fath Al-Bari 12/413 _ Al- Nawawi 15/159 Ο Αγγελιοφόρος, ο Θεός και οι ειρήνες του Θεού εδώ, πέρασε το πουκάμισο με θρησκεία, και του ζητήθηκε να πει : Γιατί ο Αγγελιοφόρος, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, να εκφράσουν το πουκάμισο εδώ με θρησκεία; Αν κοιτάξουμε το Κοράνι, έχουμε ακόμα αυτό το ερώτημα. Ο Παντοδύναμος είπε : {Και τα ρούχα της θεότητας, είναι καλύτερα. } [Al- A’raf : 26] Ως εκ τούτου, ο Αγγελιοφόρος, ο Θεός και οι ειρήνες του Θεού, τον εξέφρασαν εδώ με τη θρησκεία, καθώς υπάρχει σχέση με την έννοια. Και μακριά από αυτήν όλα άσχημα . Ο Αγγελιοφόρος, λοιπόν, ο Θεός να προσευχηθεί και να ειρηνιστεί, εδώ, εξετάζοντας τον με ένα όραμα, το ερμήνευσε από την ισχυρότερη πτυχή του, που είναι το Ιερό Κοράνι, και παραδείγματα αυτού είναι πολλά, όπως : έκφραση του πλοίου ως απελευθέρωση, ξύλο με υποκριτές, πέτρες με την σκληρότητα της καρδιάς, τρώγοντας τη σάρκα ενός άνδρα στην απουσία του, υπνηλία με ασφάλεια … και άλλα . Αναφέρει άλλα παραδείγματα της πιθανότητας αποκρυπτογράφησης των οραμάτων μέσω της καθαρισμένης Σουντάς, οπότε βλέποντας έναν φοίνικα να διασχίσει τον πιστό για να συγκρίνει τον Αγγελιοφόρο με έναν Μουσουλμάνο με έναν φοίνικα, και να μιλήσει για τον Ιμπάν Ομάρ, τον Αγγελιοφόρο του Θεού, μπορεί να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, είπε : (( Ένα από τα δέντρα είναι ένα δέντρο του οποίου τα φύλλα δεν πέφτουν, και είναι η ομοιότητα ενός μουσουλμάνου, οπότε μιλήστε με. Τι είναι αυτό; Τότε οι άνθρωποι έπεσαν στο δέντρα της κοιλάδας, ο Αμπντουλάχ είπε : Έτσι έπεσε στο μυαλό μου ότι ήταν ο φοίνικας , και ήμουν ζωντανός . Τότε είπαν: «Πες μας τι είναι, Αγγελιοφόρος του Θεού » . Είπε : Είναι η ημερομηνία . [ Fath al-Bari 1/145] _ Και βλέποντας ένα μπουκάλι νερό να περνάει από τη γυναίκα στα λόγια του Αγγελιοφόρου, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, όπως αποδεικνύεται στο al-Sahih (( Ευσπλαχνικός, O injesha με φιάλες )) [ Fath al-Μπάρι 10/538 ] , _ και βλέποντας ένα ένδυμα που διασχίζουν τη θρησκεία ως το Messenger, μπορεί ο Θεός να τον ευλογεί, είπε ότι παρέδωσε το ρούχο που είδε στον Ομάρ ενώ το έσυρε με θρησκεία . Έτσι από εδώ μπορώ να διευκρινίσω στον ευγενή αναγνώστη [τα στάδια της έκφρασης του οράματος ]. Στην ακόλουθη μορφή : το όραμα λαμβάνεται υπόψη και οι πτυχές του εξετάζονται ως εξής: Α – Σύμβολα και εκφράσεις του οράματος Έχουν σχέση με : το Ιερό Κοράνι – η Σουντά του Προφήτη – η αραβική γλώσσα και τα παράγωγά του, τότε β – Οραματιστής όσον αφορά : την κοινωνική του κατάσταση, το φύλο και τη λειτουργία του, και στη συνέχεια γ – την εποχή του οράματος / αν είναι σύγχρονο ή παλιό , καλοκαίρι ή χειμώνα . . . Και ένα άλλο παράδειγμα είναι αυτό που ο Μουσουλμάνος περιέγραψε στο Σαχχί του στο Βιβλίο της Αποκάλυψης : Με την εξουσία του Anas bin Malik, είπε : Ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός, οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, είπε : (( Είδα μια νύχτα ενώ ο κοιμισμένος το είδε σαν να ήμασταν στο σπίτι του Ουκμπά μπιν Ράφι, οπότε ήρθαμε στον Μπέταμπ Ιμπ Ταμπάμπ, και μετέφερα τον ανελκυστήρα σε αυτόν τον κόσμο και τις συνέπειες. Έχουμε στο μέλλον και ότι η θρησκεία μας ήταν καλό . ~ Παρατηρήστε ότι ο Αγγελιοφόρος, ο Θεός, οι προσευχές και η ειρήνη του, εξέφρασε αυτό το όραμα, και το βρίσκετε ότι το εξέφρασε από τη γλωσσική πλευρά και τα παράγωγά του χωρίς να συνδέσει την έκφραση με την πτυχή του Κορανίου, και Για παράδειγμα, η Sunnah και αυτό παρατηρούμε μέσω του στοχασμού σας για την έκφραση . Ο Αγγελιοφόρος, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, είναι το πρώτο εμπόδιο για ένα όραμα : με ένα καλό αποτέλεσμα στην πραγματικότητα και αυτό είναι στο μέλλον, και πρώτος υψηλότερος στο όραμα : από ανύψωση και νίκη, και αυτό σε αυτόν τον κόσμο, και το πρώτο του al-Rutab από τον Ratab Ibn Tabab : με τη σταθερότητα της θρησκείας και την τελειότητα των αποφάσεών της. Γι ‘αυτό, και ο Θεός γνωρίζει καλύτερα, ο Άγιος Προφήτης, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη, το εξέφρασε στη σταθερότητα και την τελειότητα της θρησκείας και στο τέλος των αποφάσεών της . Και πήρε και από τη λέξη καλή έννοια σταθερότητας . Και αν ρωτήσουμε για το λόγο για την έκφρασή του από τον Άγιο Αγγελιοφόρο, ο Θεός να τον ευλογήσει και να του δώσει την ειρήνη, από τη γλωσσική και ετυμολογική του πτυχή, τότε η απάντηση είναι : Επειδή είναι ισχυρότερος σε αυτό το όραμα από ότι σε άλλες πτυχές , και εκφραστής και εδώ είναι ο Αγγελιοφόρος του Θεού από τη διορατικότητα και τη γνώση του, που είναι από τη γνώση του Θεού, οπότε δεν εκφέρει τις επιθυμίες που εξέφρασε από αυτήν την πλευρά . Επομένως, όταν τους λένε το όραμα, οι περαστικοί αναζητούν την ισχυρότερη πλευρά ή την καλή πλευρά του οράματος μέσω της οποίας λυμαίνονται αυτό το όραμα. Δεν είναι ξεκάθαρο για τον ευγενή αναγνώστη ότι η επιδίωξή τους για το όραμα είναι να γνωρίζει την έκφρασή του μέσα από το να κοιτάζει και να το συλλογίζεται ….

…Ρολόι χειρός Εάν ονειρεύεστε ένα ρολόι χειρός, αυτό σημαίνει ότι θα είστε επιτυχημένοι σε καλά εποπτευόμενες εμπορικές εικασίες . Εάν κοιτάξετε ένα ρολόι για να πείτε την ώρα, οι προσπάθειές σας θα απογοητευτούν από τον ανταγωνισμό . Εάν σπάσετε ένα ρολόι χειρός, θα απειληθείτε από ατυχία και απώλεια . Αν ρίξετε ένα μπουκάλι ρολογιού χειρός, αυτό προειδοποιεί για αδιαφορία ή δυστυχισμένη παρέα . Αλλά αν μια γυναίκα χάσει ένα ρολόι χειρός, αυτό δείχνει ότι η οικογενειακή παρενόχληση θα προκαλέσει δυστυχία . Εάν φανταστείτε ότι είστε κλέφτης ρολογιών χειρός, θα αντιμετωπίσετε έναν βίαιο εχθρό που θα επιτεθεί στη φήμη σας . Εάν δώσετε ένα ρολόι ως δώρο, αυτό σημαίνει ότι θα υποφέρετε από μειωμένα ενδιαφέροντα λόγω των ασήμαντων εξελίξεων ….

…Και όποιος βλέπει ότι ουρεί σε μπουκάλι ή μπολ, τότε παντρεύεται μια γυναίκα ….

…Ζαφείρι : χαρά και διασκέδαση, όποιος βλέπει ότι είναι σφραγισμένο με ρουμπίνια, τότε έχει θρησκεία και όνομα . Αν είδε ότι πήρε ένα γαρίφαλο ζαφείρι και περίμενε έναν γιο, θα είχε μια κόρη . Και αν θέλει να παντρευτεί, θα παντρευτεί μια όμορφη, όμορφη γυναίκα της θρησκείας, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : «Σαν να είναι ρουμπίνια και μαργαάνες ». Αν έβλεπε σαν να έβγαλε από τον βυθό της θάλασσας ή του ποταμού πολλά ρουμπίνια για να μετρηθεί από τον Μιχαήλ ή να μεταφερθεί με σεβασμό, τότε είναι πολλά χρήματα από έναν χάρακα και πολλά ρουμπίνια για το ο κόσμος είναι μια επιστήμη, και ο κυβερνήτης έχει ένα κράτος, και ο έμπορος έχει το εμπόριο . Δυστυχώς να είσαι φίλος . Και όποιος βλέπει ότι έχει κοιτάξει μια ουσία ή ένα μαργαριτάρι που δεν έχει φως, ή σε ένα μπουκάλι που δεν έχει φως, τότε πρέπει να προσέχει την ασφυξία και την αγωνία, γιατί η ψυχή στο σώμα είναι σαν φως στο γυαλί και η ουσία , ή το μυαλό του έχει φύγει, επειδή ο νους είναι μια απλή ουσία . Εάν ο ζαφείρι είναι φίλος, είναι σκληρός και όποιος βλέπει ότι έχει στεφάνι από ρουμπίνι και κοράλλια, τότε αυτή είναι η υπερηφάνεια και η δύναμη μιας όμορφης γυναίκας, και μερικοί από αυτούς λένε ότι ο ζαφείρι αποδίδεται γυναίκες έτσι ώστε να μετράει πολύ ….

…Όποιος είδε κάτι από αυτό το άγνωστο μπουκάλι, η διάρκεια ζωής του ήταν σύντομη ….

…Al-Ataraj : Ένας είναι αγόρι, και πολλοί είναι καλοί έπαινοι . Και αναφέρθηκε ότι ο Προφήτης, ο Θεός και οι ειρήνες του Θεού, είπε : « Όπως ένας πιστός που απαγγέλλει το Κοράνι είναι σαν τεχνίτης, η μυρωδιά του είναι καλή και η γεύση του είναι καλή ». Και τραγούδησε μερικούς ποιητές που υμνούν μερικούς ανθρώπους : αν ήταν δέντρα κίτρο καλά μαζί … Νόρα και άνεμος και χαρούμενο λαούτο και χαρτί και μερικοί από αυτούς μισούσαν και με νόημα, είπε : Δείχνει την υποκρισία επειδή φαινομενικά αντίκειται στο εσωτερικό του και τραγούδησε : έδωσε στους αδελφούς του Otrjh … έκλαιγε και λυπημένος για τη διαταγή του Aaavh και μερικοί από αυτούς τραγουδάω στο μίσος της με το ρητό αυτού που είπε : Σας έφερα δικαιοσύνη … μην την αποδεχτείτε αν είναι δικαιολογημένα, μην την γυρίσεις, τότε θα σε καταστρέψω εγώ … γιατί η ανάποδα της έχει εγκαταλείψει και μερικοί από αυτούς ανέφεραν ότι όλα τα naranj και τα εσπεριδοειδή είναι όλα καλά, και όλα αυτά αν είναι γλυκά δείχνουν το χρηματικό ποσό, και αν είναι ξινή, δείχνει μια απλή ασθένεια και ένα αγόρι που πάσχει από αυτόν και θλίψη . Το πράσινο λεμόνι, υποδηλώνει τη γονιμότητα του Sunnah και την υγεία του οραματιστικού σώματος, εάν το εξάγει . Και κίτρινη λεβάντα, γόνιμη το χρόνο με ασθένειες . Και ειπώθηκε ότι ο Al-Aturj είναι μια μη αραβική, έντιμη και πλούσια γυναίκα, οπότε αν το είδε σαν να την κόψει στα μισά, θα είχε μια νοσοκόμα από αυτήν και έναν γιο μιας νοσοκόμας . Και αν μια γυναίκα είδε στο όνειρό της, σαν να είχε ένα στέμμα εσπεριδοειδών στο κεφάλι της, θα παντρευόταν έναν άνδρα καλής ανδρικής και θρησκείας . Αν έβλεπε ότι ήταν στην αγκαλιά της, θα γέννησε έναν ευλογημένο γιο . Εάν ένας άντρας βλέπει σαν μια γυναίκα να του δώσει ένα μπουκάλι, θα γέννησε έναν γιο . Ο άντρας έριξε μια άλλη γυναίκα, δείχνοντας ένα αίτημα γάμου . Και το naranj δεν είναι τα εσπεριδοειδή στο τμήμα του Μωάμεθ, και πάνω από αυτό στο κεφάλαιο για το μίσος, σύμφωνα με τα λόγια εκείνων που το μισούσαν, και οι περισσότεροι το μισούσαν λόγω της λέξης της φωτιάς στο όνομά του . Και τραγούδησε με την έννοια του : Αν χάσαμε για λίγο τα τριαντάφυλλα, τότε … ο κήπος του Naranjna μας έχει αποζημιώσει, υπολογίζει τους παραβάτες του και έχει λάμψει … η ερυθρότητα του στην παλάμη είναι μια φωτιά του ουρανού, και το χνούδι είναι το αντίστοιχο του πιστού στη γεύση του, το άρωμά του, τη γενναιοδωρία του δέντρου και την ουσία του . Και το σφύριγμα του δεν βλάπτει με τη δύναμη της ουσίας του, οπότε όποιος χτυπήσει ένα, δύο ή τρία, είναι αγόρι . Πολλά από αυτά είναι καλά χρήματα με το όνομα Saleh και το πράσινο είναι καλύτερο από το κίτρινο . Ίσως η μοναδική λιχουδιά ήταν μια κατάσταση, και αν έτρωγε γλυκό, μαζευόταν χρήματα . Αν και το οξύ είναι μια απλή ασθένεια ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει φορέσει σε ένα μέρος που τον απαιτεί να είναι στη θέση του, τότε απαλλάσσεται από αυτά και τη θλίψη, και όποιος βλέπει ότι δεν έχει αίμα, θα έχει ένα ατελές παιδί, και όποιος βλέπει ότι έχει φθαρμένο στο Κοράνι, ένα παιδί θα έρθει σε αυτόν που είναι φύλακας που αναζητά γνώση. Οι άνθρωποι είναι ευλογημένοι με αυτόν από την καλοσύνη του, και όποιος βλέπει ότι έχει ουρήσει σε τζαμί, σώζει τα χρήματά του ή ένας γιος έρχεται σε αυτόν που είναι ο αρχηγός του λαού, και όποιος βλέπει ότι ουρεί σε άγνωστο μέρος, αυτός παντρεύεται μια άγνωστη γυναίκα, και όποιος βλέπει ότι ουρεί και άλλος επίσης ούρα, τα ούρα τους αναμιγνύονται μεταξύ τους, συνεχίζουν και συνυπολογίζουν, και όποιος βλέπει ότι ένα πρόσωπο ουρεί εναντίον του αντιλαμβάνεται ότι ξοδεύει τα χρήματά του σε αυτόν, και αν βλέπει ότι ουρεί σε ένα μπουκάλι ή ένα μπολ, θα παντρευτεί μια γυναίκα…

…Το μπουκάλι νερό και άλλα πράγματα είναι σε ένα όνειρο ταξίδι, και ίσως μια γυναίκα κουβαλούσε και έπεσε . Δείχνει τη φτώχεια και τον πλούτο . Δείτε επίσης το El Gouna ….

…Γυαλί : δεν έχει καμία επιβίωση, είναι από την ουσία των γυναικών και το να βλέπεις σε ένα δοχείο είναι λιγότερο επιβλαβές . Και ειπώθηκε ότι είναι μια ανησυχία που δεν έχει επιβίωση, και τα σκεύη της έχουν αναφερθεί προηγουμένως στο τμήμα του κρασιού και των αγγείων τους . Και ήρθε στις ειδήσεις σχετικά με την εξουσία της Umm Salamah, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί της, ότι σηκώθηκε από τον ύπνο της να κλαίει, οπότε με ρωτήθηκε για αυτό και είπε : Είδα τον Αγγελιοφόρο του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και του δώστε την ειρήνη, με ένα μπουκάλι στο χέρι του, έτσι είπα: Τι είναι αυτό ο Αγγελιοφόρος του Θεού; Είπε ότι το αίμα του Χουσεΐν μαζεύτηκε σε αυτό και σύντομα ήρθε ο πένθος του Χουσεΐν ….

…Η εγγύηση είναι σε ένα όνειρο ενδεικτικό της δέσμευσης σε αυτό που του εγγυάται. Εάν το περιεχόμενο είναι καλό, όπως η φιλανθρωπία που εγγυάται για λογαριασμό άλλων ή η εξάλειψη μιας ανάγκης ή ανακούφισης για κάποιον που είναι ανήσυχος, δείχνει τη βιασύνη του να κάνει καλό και να τον βοηθήσει . Και αν το περιεχόμενο στο όνειρο ήταν κρασί ή απαγορευμένα χρήματα, αυτό δείχνει πρόστιμο και φτώχεια, επειδή ο εγγυητής είναι υπεύθυνος και η εγγύηση στο όνειρο είναι πρόστιμο στο ξύπνημα . Και όποιος βλέπει ότι έχει εγγυηθεί κάτι για λογαριασμό ενός άνδρα, μαθαίνει από την ηθική του . Η εγγύηση μπορεί να είναι τύψεις ….