…Το αγόρι είναι σε ένα όνειρο ανησυχίας και αγωνίας, καθώς ήταν ένα παιδί που κουβαλούσε . Και ο έφηβος Μπισάρα . Και αν η χώρα είναι περιορισμένη και οι άνθρωποι βρίσκονται σε κίνδυνο, και κάποιος βλέπει ότι ένα όμορφο αγόρι έχει εισέλθει στην πόλη, κατέβηκε από τον ουρανό ή έφυγε από τη γη, τότε τα καλά νέα είναι κοντά . Και το παλιό αγόρι είναι περήφανο και δυνατό . Και όποιος βλέπει ότι είναι αγόρι που μαθαίνει στο σχολείο, θα μετανοήσει για την αμαρτία που έκανε όταν έμαθε το Κοράνι . Εάν ένας από τους μελετητές και τους κυβερνήτες βλέπει ότι μαθαίνει στο σχολείο, τότε είναι ανίδεος ή μετατρέπεται από δόξα σε ταπείνωση . Όποιος βλέπει ότι είναι επαναστάτης, κληρονομεί μια κληρονομιά από τη μητέρα του . Και αν ο φτωχός δει ότι είναι αγόρι που γεννήθηκε από τη μητέρα του, θα αποκτήσει τροφή και πλούτο . Εάν ο ασθενής δει ότι είναι αγόρι, πεθαίνει . Και όποιος βλέπει το πρόσωπό του στον καθρέφτη ενός αγοριού και που έχει μια έγκυο γυναίκα, η γυναίκα του θα του φέρει έναν άντρα γιο που μοιάζει με αυτόν . Και φέρνοντας ένα μικρό αγόρι σε ένα όνειρο που είναι . Το αγόρι είναι ένας αδύναμος εχθρός . Αν έβλεπε ότι είχε γεννήσει παιδιά, αυτό υποδηλώνει αγωνία και αγωνία . Εάν το αγόρι είναι αρσενικό, η συνέπεια είναι αξιέπαινη και αν το αγόρι είναι γυναίκα, η τιμωρία του είναι αξιέπαινη . Και αν ένα ηλικιωμένο άτομο βλέπει ότι έχει γίνει μωρό, τότε έρχεται άγνοια, και τα κότσια του μπαίνουν μέσα του, και εάν βρίσκεται σε σοβαρή αγωνία ή αγωνία, ο Θεός θα τον αφήσει να φύγει . Τα νεαρά αγόρια παρουσιάζουν μικρές ανησυχίες . Και όποιος βλέπει ότι ένα αγόρι φωνάζει στην αγκαλιά του, τότε χτυπά το ραβδί . Το όραμα των νέων μπορεί να υποδηλώνει χαρές και στολίδια, ή τη διαμάχη με χρήματα, ή την πεποίθηση για την παραμικρή διαβίωση ή ανικανότητα για λόγους ….

…Κουδουνίστρα ενός παιδιού Εάν δείτε ένα κουδουνίστρα στο χέρι ενός παιδιού σε ένα όνειρο, αυτό είναι καλό οιωνό, ειρήνη και κατανόηση μέσα στην οικογένεια. Θα σας φέρει επίσης επιτυχία στην επιχείρηση και το κέρδος σας . Για ένα κορίτσι, αυτό το όνειρο σημαίνει έναν σύντομο, ευτυχισμένο και ευτυχισμένο γάμο . Εάν δώσετε σε ένα παιδί κουδουνίστρα, αυτό σημαίνει ότι θα αναλάβετε μια δουλειά που αποτύχετε ….

…Και όποιος βλέπει ότι ο σουλτάνος ​​κοιμάται, το αντιφάσκει αυτό, και ειπώθηκε ότι το όραμα του σουλτάνου βασίζεται σε πέντε πτυχές της νίκης, του επιχειρήματος, της σύγκρουσης, της τιμής, της ανύψωσης, της διαφθοράς και της ταπείνωσης, οπότε το θέμα πρέπει να εξεταστεί σε αυτό θεωρήστε τον παρατηρητή και τη θέση του ….

…Και όποιος βλέπει ότι ο Σουλτάνος ​​κοιμάται στο σπίτι του και αναπαύεται, και αν τον έχει ανάγκη, θα το εκπληρώσει και έχει ειπωθεί ότι ο Σουλτάνος ​​τον χρειάζεται σε ένα θέμα, και ειπώθηκε ότι το όραμα του Απλώς ο Σουλτάνος ​​είναι κάτι στο οποίο θα ατιμηθεί από τον σκοπό του κόσμου και του μέλλοντος, και είναι καλό σε κάθε περίπτωση ….

…Εάν βλέπει ότι κοιμάται στο κρεβάτι του ιμάμη και το στρώμα είναι γνωστό, τότε παίρνει από αυτόν ή μερικούς από αυτούς που συνδέονται με αυτόν, μια γυναίκα ή μια σκλαβιά, ή χρήματα, και το κάνει στην προίκα του μια γυναίκα ή την τιμή μιας υπηρέτριας, και αν το στρώμα είναι άγνωστο, ο ιμάμης τον μιμείται σε ορισμένες πολιτείες. Εάν βλέπει ότι ο ιμάμης μίλησε σε αυτόν, θα έφτανε σε ένα ύψος για το ρητό του «Παντοδύναμος »: « Όταν του μίλησε, είπε ότι σήμερα έχουμε ένα αξιόπιστο άτομο »….

Και όποιος βλέπει ότι τρώει ένα παιδί, τότε τρώει λανθασμένα χρήματα, και αν μια γυναίκα βλέπει ότι τρώει ένα παιδί, τότε δείχνει ότι είναι έγκυος, επειδή οι έγκυες γυναίκες θα ήθελαν το παιδί και θα το έφαγαν ….

Ένα νεκρό παιδί Το να βλέπεις ένα νεκρό παιδί σε ένα όνειρο δείχνει ένα ατυχές ατύχημα ….

…Ο ύπνος είναι απροσεξία . Και όποιος βλέπει ότι κοιμάται ή θέλει να κοιμηθεί, τότε αυτό δείχνει ανεργία, και είναι κακό για όλους τους ανθρώπους, εκτός από εκείνους που φοβούνται, ή περιμένουν την αγωνία ή τα βασανιστήρια να πέσουν σε αυτόν . Και όποιος βλέπει ότι κοιμάται σε νεκροταφείο ή σε τάφο, αυτό δείχνει στον ασθενή θάνατο και το σωστό στην ανεργία . Ο ύπνος είναι απόδειξη καθυστέρησης των παροχών και παραμέληση αυτού που ο Θεός Παντοδύναμος έχει επιβάλει σε ένα άτομο δικαιοσύνης . Και ίσως ο ύπνος δείχνει ένα δικαιολογημένο ταξίδι για υπακοή και επιμέλεια, και να εγκαταλείψουμε τον κόσμο και να γιορτάσουμε το στολίδι του . Εάν οι άνθρωποι βλέπουν τους ανθρώπους να κοιμούνται σε ένα όνειρο, αυτό δείχνει γενικό θάνατο ή υψηλές τιμές . Και όποιος βλέπει ότι κοιμάται στην πλάτη του, θα μπορεί να βγει από αυτόν τον κόσμο και ο ύπνος δείχνει έλλειψη ανησυχίας . Κοιμάται σε ένα πρόσωπο που δεν επαινεί, και δείχνει στους κυβερνήτες της απομόνωσής τους, και σε άλλους της έλλειψης και της φτώχειας . Και ο ύπνος για μια γυναίκα είναι γάμος . Και ειπώθηκε : Ο ύπνος είναι η απομάκρυνση της αμαρτίας, επειδή τα στυλό των αγγέλων αφαιρούνται από τον κοιμισμένο . Και ειπώθηκε : Ο ύπνος είναι μια ζάχαρη που καλύπτει το μυαλό ή μια ασθένεια . Και όποιος βλέπει ότι κοιμάται και φοβάται, τότε είναι ασφαλής . Και ειπώθηκε : Ο ύπνος υποδηλώνει παραμέληση των ενδιαφερόντων . Ο ύπνος στην πλάτη είναι απόσπαση της προσοχής, ταπείνωση και θάνατος και ίσως υποδηλώνει ένα κενό επιχειρήσεων . Και ο ύπνος στο πλάι είναι νέα, ασθένεια ή θάνατος . Και όποιος είδε ότι βρισκόταν κάτω από πολλά δέντρα, ο σπόρος του θα είχε πολλαπλασιαστεί . Και κοιμηθείτε στο στομάχι, κερδίζοντας τη γη, τα χρήματα και το αγόρι ….

Όποιος βλέπει σαν να κοιμήθηκε στο κρεβάτι με τους νεκρούς, θα παρατείνει τη ζωή του ….

…Ο Jaafar al-Sadiq είπε, «Βλέποντας την πρόσκληση σε προσευχή σε οκτώ πτυχές μιας γυναίκας, είτε πρόκειται για τη σύζυγό του είτε για συγγενή του, έναν φίλο, έναν σύντροφο, ένα ευχάριστο αγόρι, ένα μελλοντικό αγόρι, καλά χρήματα και είναι θλίψη, χαρά , την ευτυχία, τη μετάνοια και επιστροφή, όπως και για τα μάτια, που δόθηκε στη θρησκεία και άλλα πράγματα, έτσι ώστε όποιος βλέπει ότι είναι τυφλοί ή τα μάτια του έχασαν τη ζωή τους έχει μετατραπεί μακριά από το Ισλάμ με μεγάλη ανυπακοή λέγοντας του Παντοδύναμου ~ Κύριος έκανε όχι Hchertna blind ~ στίχος και είπαν ότι επηρεάζει έναν κόσμο σε ολόκληρο το μωρό και την ευτυχία αυτού που οι άνθρωποι είπαν στην παραβολή stepper τι Saad και έτσι ο θείος μου, και μου είπαν ότι χάνει τα παιδιά του επειδή είναι το μήλο των ματιών του στίχου ~ και εκείνων που λένε: ο Κύριος μας παραχωρεί από τις συζύγους μας ~ στίχο, και λέγεται ότι είναι τυφλός στο επιχείρημά Του και ζητώντας τις ανάγκες του, και ειπώθηκε ότι είναι λίγο γνώστης και δεν καταλαβαίνει τα πράγματα και δεν γνωρίζει τον αριθμό των ανθρώπων ….

…Το ροχαλητό που κοιμάται είναι απόδειξη σε ένα όνειρο του εχθρού του να τον συνειδητοποιήσει και να αποκαλύψει τι θέλει να καλύψει . Και ίσως σημαίνει ασφάλεια από το φόβο, γιατί κοιμάται, και ο ύπνος είναι άνεση και ασφάλεια . Και όποιος βλέπει έναν άντρα να κοιμάται, ο παρατηρητής δεν έχει επίγνωση ….

…Έχει σημασία να βλέπεις κάποιον που κοιμόταν για πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, όπως ένα άτομο που κοιμάται για λίγο ύπνο κατά τη διάρκεια της ημέρας, ή βάζει το χέρι του στο γραφείο, κατά τη διάρκεια της εργασίας, για παράδειγμα, και στη συνέχεια κοιμάται για έναν πολύ σύντομο ύπνο , και μερικοί μπορεί ακόμη και να χαλαρώσουν στα φανάρια και να κλείσουν τα μάτια τους, και να δουν αυτή τη στιγμή ως ύπνο Ή όραμα, είναι αυτά τα οράματα αξιόπιστα και εκφράζουν ….. ; Αυτή είναι μια ερώτηση που συχνά ρωτείται από όσους ενδιαφέρονται για αυτήν την τέχνη, και η απάντησή μου είναι ότι τα οράματα σε τέτοιες περιπτώσεις είναι αξιόπιστα και εκφραστικά, και μπορεί ακόμη και να είναι πιο αληθινά από τα οράματα που βλέπονται με έναν μακρύ, μακρύ ύπνο . Έτσι, βρίσκετε επιστήμονες που ενδιαφέρονται για αυτήν την τέχνη προτιμούν τα οράματα της μαγείας ή του ύπνου. Είναι ένα μεσημεριανό ύπνο, σε αντίθεση με άλλους . Μερικοί έχουν συμπεράνει τα λόγια τους με το Χαντίθ του Αμπού Σάιντ [το πιο ειλικρινές της αποκάλυψης από τους μάγους ], το οποίο παρέσχε από τον Αχμάντ ένα marfoo »και επικυρώθηκε από τον Ibn Hibban . Στο Al-Fath, ο Ibn Hajar κάλεσε το κεφάλαιο για τη νυχτερινή όραση, και είπε, εξηγώντας το : Δηλαδή, το όραμα ενός ατόμου τη νύχτα, τα όραμά του κατά τη διάρκεια της ημέρας ισούνται ή διαφέρουν και υπάρχουν διαφορές μεταξύ των χρόνων του καθενός ; Αναφέρθηκε ότι ο Nasr bin Yaqoub al-Dinouri είπε : Η ερμηνεία του οράματος στην αρχή της νύχτας επιβραδύνει την ερμηνεία της και από το δεύτερο μισό επιταχύνεται με τα διάφορα μέρη της νύχτας και ότι η ταχύτερη ερμηνεία του τα οράματα της μαγείας, ειδικά όταν σπάει η αυγή . Με την εξουσία του Jaafar al-Sadiq : Αυτή είναι η ταχύτερη ερμηνεία του οράματος του σιέστα . Και αν όλα αυτά προτιμούν το όραμα της ημέρας από το όραμα της νύχτας, τότε βρίσκουμε μερικούς να λένε ότι υπάρχει ισότιμος μεταξύ τους, και ότι δεν υπάρχει διαφορά μεταξύ τους, και από αυτό που προήλθε από αυτό που διηγήθηκε για αυτό είναι αυτό που ήρθε στο Sahih al-Bukhari, με την εξουσία του Ibn Sirin που είπε : Το όραμα της ημέρας είναι σαν το όραμα της νύχτας . Η Al-Qayrawani είπε, εξηγώντας σε αυτήν : Δηλαδή, δεν υπάρχει διαφορά στην απόφαση της φράσης μεταξύ νυχτερινών και ημερών οραμάτων, καθώς και στο όραμα γυναικών και ανδρών….

…Μερικές φορές βλέπω ένα καλό όραμα σε ένα όνειρο και είμαι ευχαριστημένος με αυτό , αλλά δεν έχω καμία απόδειξη για αυτό ενώ ξύπνησα. Τι σημαίνει λοιπόν; Οι μελετητές ανέφεραν ότι αν αυτό που μερικές φορές βλέπει ένα άτομο, δεν το βρίσκει ενώ ξυπνά και δεν βρει τίποτα που να το υποδεικνύει, τότε περιλαμβάνεται στην ενότητα των ονείρων, και αυτό οφείλεται κυρίως στη δράση του νου πριν κοιμάται μαζί του, τότε εάν ένα άτομο κοιμάται μπορεί να δει κάτι που το υποδεικνύει, και αυτό δεν βλάπτει ούτε ωφελεί (3)….

…Ποια είναι η αλήθεια του ύπνου; Ο Αλ-Χατάμπι είπε στο Gharib al-Hadith : Είναι μια βαριά έκσταση που επιτίθεται στην καρδιά και την αποκόπτει από τη γνώση των εξωτερικών θεμάτων . Λέγεται ένας παράξενος ορισμός, που είναι : Είναι η ροή του αίματος στο συκώτι και η συνάντησή του σε αυτό δεν είναι παρά . Έχει αποδειχθεί για την εξουσία του Προφήτη [ μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού σε αυτόν και την οικογένειά του ] ότι είπε : Ο ύπνος είναι ο αδελφός του θανάτου και οι άνθρωποι του Παραδείσου δεν κοιμούνται . Επικυρώθηκε από τον al-Albani στο al-Sahih [1087] και προς το παρόν υπάρχουν [ διάφορες θεωρίες ] που προσπάθησαν να εξηγήσουν τον ύπνο, όπως : Η αγγειακή θεωρία : ο ύπνος εξηγείται από την έλλειψη αίματος στον εγκέφαλο . Χημική θεωρία : Λέει ότι ο ύπνος είναι αποτέλεσμα της επίδρασης των χημικών αντιδράσεων και του μεταβολισμού, έτσι σχηματίζονται τοξικές ουσίες στο αίμα που αφθονούν, περνούν στον εγκέφαλο και αυξάνουν τον ύπνο . Θεωρία του Παύλοφ : Σχετικά με την αιτία και την αιτία . Θεωρία Ray Medes : Είναι καθηγητής ανθρωπιστικών επιστημών στο Πανεπιστήμιο του Λονδίνου και εξήγησε συνήθως τον ύπνο και λέει ότι ένα άτομο έχει συνηθίσει να κοιμάται και ως εκ τούτου κοιμάται και επομένως αν συνηθίσει να αφήνει τον ύπνο λίγο-λίγο, έκανε δεν κοιμούνται καθόλου και παρέμεινε ξύπνιος . Αυτή η διαταραχή ή η αμηχανία στο θέμα του ύπνου είναι με αυτόν που δεν πιστεύει στο αόρατο. Όσο για τον Μουσουλμάνο και τον πιστό, πιστεύει σε αυτό που προήλθε από τον Θεό και τον Αγγελιοφόρο Του, γιατί ξέρει ότι αυτό είναι το αληθινό νέο για τη διασφάλιση της γνώσης, της αλήθειας και της πληρότητας της δήλωσης, όπως είπε ο Παντοδύναμος [ Δεν το κάνει; ξέρει ποιος έχει δημιουργηθεί και είναι ο καλός και ο ειδικός ] ,,,,, έτσι πιστεύει σε μια περιγραμμένη πίστη σε αυτό που είναι πιο όμορφο και λεπτομερές σε αυτό που έχει αναλυθεί, και εμπιστεύεται τη γνώση στον κόσμο του, και αν αυτός ή όχι συνειδητοποιεί τη μέθοδο, και αν γνωρίζει τη σοφία του θέματος ή όχι, και υπακούει στον Θεό και τη σοφία, το νόμο και το νόμο του, η κατάστασή του είναι αυτό που είπε οι άγγελοι : [ Δόξα σε εσάς δεν έχουμε καμία γνώση εκτός από αυτό που μας διδάξατε ότι είστε ο Γνώστης, ο σοφός ]. Να γνωρίζετε ότι ο ύπνος είναι αρχικά ένα μπερδεμένο θέμα στην επίθεση εναντίον του ανθρώπου και τον έλεγχό του πάνω του και διακόπτει τη σχέση αυτού του ατόμου με τον έξω κόσμο, χωρίς την παραμικρή βούληση του ανθρώπου, και μερικοί περιμένουν ώρες και δεν έρχονται σε αυτόν, και μπορεί Ελάτε σε αυτόν σε μια στιγμή που δεν τον θέλει, και κάποιοι φεύγουν από το κρεβάτι και από τον ύπνο για το φόβο για το τι τον έπαιρνε και προέρχεται από εφιάλτες ή Jathoom ….

…Τι γίνεται με το να βλέπεις τους νεκρούς, αυτό έχει μια πρακτική εξήγηση και μπορούν να συγκλίνουν τα πνεύματα των ζωντανών και των ψυχών των νεκρών; Α : Οι μελετητές έχουν αποδείξει αυτόν τον τύπο όρασης, και ορισμένοι από αυτούς το θεωρούσαν ένα είδος ορθής ή ορθής όρασης. Ο Ibn al-Qayyim είπε (Al- Ruwah _ σελ. 63) Το σωστό όραμα έχει τμήματα : Ένα από αυτά είναι : μια έμπνευση ότι ο Θεός, δόξα Του, ρίχνει στην καρδιά ενός υπηρέτη, και μεταξύ αυτών : η συνάντηση του την ψυχή του ύπνου με τις ψυχές των νεκρών από την οικογένειά του και τους συγγενείς του, τους συντρόφους του και άλλους, όπως : η ανάληψη της ψυχής του στο Θεό, η δόξα σε Αυτόν, και η ομιλία της προς Αυτόν, συμπεριλαμβανομένης : Η ψυχή του μπαίνει στον Παράδεισο και την μαρτυρεί , και ούτω καθεξής. Η συνάντηση ζωντανών και νεκρών πνευμάτων είναι ένας από τους τύπους των αληθινών οραμάτων που έχουν οι άνθρωποι με το ίδιο είδος αισθησιακών . Απόδειξη αυτού του στίχου : (Ο Θεός πεθαίνει όταν ο θάνατός της και που δεν ήταν στο όνειρό της εξετάζοντας αυτό που πέρασε από το θάνατο και έστειλε τον άλλο σε επ ‘αόριστον σε αυτά τα σημάδια για όσους αντανακλούν ..) [ κλίκες : 42] Αυτό είναι η έννοια του στίχου, ότι ο Θεός τελειώνει Οι ζωές των υπηρέτων παίρνοντας τις ψυχές τους στο τέλος της ζωής τους (και αυτός που δεν πέθανε στον ύπνο της ) δηλαδή ο χρόνος του ύπνου το αποτρέπει από να ενεργεί σαν να ήταν ένα κατασχεθέν πράγμα, οπότε αυτός που καταδικάστηκε σε θάνατο ενώ κοιμάται το παίρνει ενώ κοιμάται και στέλνει τον άλλο που δεν καταδικάστηκε σε θάνατο, οπότε ο ιδιοκτήτης του ζει μέχρι το τέλος της ζωής του . Ο Ιμπν Αμπάς και άλλοι σχολιαστές είπαν : Οι ψυχές των ζωντανών και των νεκρών συναντιούνται σε ένα όνειρο, ώστε να εξοικειωθούν με αυτό που θέλει ο Θεός από αυτούς. Αν όλοι θέλουν να επιστρέψουν στα σώματα, ο Θεός αρπάξει μαζί του τις ψυχές των νεκρών και στέλνει ψυχές στα σώματά τους . ( Abu Bakr Al-Jazaery – σελ. 1124) Έτσι, ο πραγματικός θάνατος ονομάζεται μεγάλος θάνατος, και ένας θάνατος ύπνου ονομάζεται δευτερεύων θάνατος, και ο Αγγελιοφόρος, η ειρήνη και οι ευλογίες του Θεού είναι επάνω του, όταν ξύπνησε από τον ύπνο του θα έλεγε : ( Δόξα στον Θεό, που μερικές φορές αφού μας σκότωσε και σε αυτόν είναι ανάσταση ) , οπότε κάλεσε τον ύπνο θάνατο . Και το είδε αυτό από τη Σουντά, εννοώ, την ψυχή που κρατάει αυτό που έκαναν οι δύο σεΐχηδες από το Χαντίθ της ικεσίας πριν πάει για ύπνο. Εκείνος, μπορεί να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, είπε : (( Αν κάποιος από εσάς πάει στο κρεβάτι του, αφήστε τον να κουνήσει το κρεβάτι του μέσα στο πέπλο του, τότε δεν ξέρει τι τον άφησε πίσω, τότε λέει : το όνομά σου, Κύριέ μου, έβαλα το πλευρό μου και μαζί σου το ανυψώνω αν το κρατούσα, οπότε έχω έλεος, και αν της στείλω, θα το διατηρήσω με αυτό που διατηρείς τους δικούς σου υπηρέτες )). Και ο μάρτυρας να συλλάβει την ψυχή σε ένα όνειρο και να την στείλει, και επειδή αναφέρεται κάτι, ήταν ένας από εκείνους που ήταν διάσημοι για την υπακοή, την προσευχή, τη νηστεία και τη φιλανθρωπία που διαμαρτύρονταν πάντα για την έλλειψη οράσεως του για τον αποθανόντα πατέρα του, με μεγάλη φήμη για το να βλέπει τους νεκρούς και τις συνθήκες τους, και πολλοί από αυτούς που ήταν κοντά του ρωτήθηκαν για τους νεκρούς τους, και ήταν έκπληκτος που δεν τον είδε στον πατέρα του, και μια φορά τον συνάντησα με χαρά, αρπακτικός και χαρούμενος, και έλεγα τι καλές ιδιότητες θέλετε για την κατάστασή του, και πριν τον ρωτήσω για την ευτυχία του, με έσπευσε σαν να αποκάλυψε την ερώτησή μου λέγοντας, είδα τον πατέρα μου χθες, είδα τον πατέρα μου χθες, και μου είπε τα οράματά του, έτσι Του είπα : Καλό, είδα το κακό cuvette, ο Θεός πρόθυμος, ευχαριστώ τον Θεό αυτό το όραμα είναι καλύτερο για σένα, και μπορεί ο Θεός να ωφελήσει τον πατέρα σου, τον Θεό Verwah στην κατάστασή σου, οπότε Nhspk God Hsepk δεν συνιστούμε στον έναν Θεό, (αυτό συμφωνήθηκε στους Σουνίτες ότι οι νεκροί επωφελούνται από την αναζήτηση γείτονας orhoods, Bdaaihm και Astgfaarham, φιλανθρωπία, νηστεία και ανάγνωση Κορανίου και άλλων έργων, αυτό το κεφάλαιο μιλά για την εξήγηση του δόγματος Tahhaawi σήμα Ibn Abi Ezz Hanafi σελ. 115 επ. ) έκλαψε πολύ τον Χάματ Θεό και ζήτησε συγχώρεση, απέδειξε ότι οι ψυχές των νεκρών σε ποικίλα Mstqrha στον μεγαλύτερο ισθμό του ισθμού, η αναντιστοιχία : οι ζωές των υψηλότερων πνευμάτων Illiyun Alonbea A, συμπεριλαμβανομένων : πνευμάτων στις καλλιέργειες πράσινων πουλιών όπως μερικά των μαρτύρων, και μερικοί φυλακίζονται στην πύλη του Ουρανού, και μερικοί από αυτούς είναι κλειδωμένοι στους τάφους τους, και μερικοί από αυτούς είναι η έδρα της Πύλης των Ουρανών, και μερικοί από αυτούς είναι κλειδωμένοι στη γη των οποίων η ψυχή δεν έχει ανέβει στον Ύψιστο, και στο Βιβλίο του Πνεύματος ο Ibn al-Qayyim φρόντισε για τέτοιες έρευνες…

…Όποιος βλέπει ότι κοιμάται σε ένα takht με κάτι απλό από κάτω και πάνω από αυτό, τότε δείχνει τιμή και κύρος σύμφωνα με την αξία αυτού του takht, την καλοσύνη και το μεγαλείο του κατακτώντας τους εχθρούς και ίσως παραμελώντας την υπακοή του Παντοδύναμου Θεού και εάν είναι ένας από τους ανθρώπους της διαφθοράς, τότε σταυρώνεται ειδικά αν βλέπει τον εαυτό του να κοιμάται στο ταχτ ….

…Τι σημαίνει ο ύπνος και τι είναι αλήθεια; Ύπνος όπως αναφέρεται στο λεξικό : μια περίοδος ανάπαυσης για το σώμα και το μυαλό, κατά τη διάρκεια της οποίας η θέληση και η συνειδητοποίηση απουσιάζουν εν μέρει ή εντελώς, και κατά τη διάρκεια της οποίας οι φυσικές λειτουργίες σταματούν εν μέρει . Και λέγεται σε πολλούς που κοιμούνται : Noaman και : Sleep . Ο ύπνος ονομάζεται : ύπνος; Και έτσι λέγεται : Είδε κάτι τέτοιο στο όνειρό του, δηλαδή στον ύπνο του. Ο Παντοδύναμος είπε [ Ω, γιος, βλέπω σε ένα όνειρο ότι σε σφαγιάω, οπότε δείτε τι βλέπετε …] και αυτό που βλέπω σε ένα όνειρο : δηλαδή στον ύπνο . Ο ύπνος είναι ένα από τα χαρακτηριστικά των ανθρώπων, και γι ‘αυτό ο ίδιος ο Θεός το ανακουφίζει λέγοντας : [Δεν παίρνει ούτε χρόνο ούτε ύπνο ] , και η Sunnah είναι υπνηλία, και γι’ αυτό είπε : Δεν υπάρχει ύπνος και Ο ύπνος είναι ισχυρότερος από το Σουντά, και ήρθε στο Σαχχ με την εξουσία του Αμπού Μούσα Αλ-Άσαρι που είπε : Ο Αγγελιοφόρος του Θεού σηκώθηκε σε εμάς, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη και είπε : [ Θεός δεν κοιμάται και δεν πρέπει να κοιμάται ]. Υπό αυτήν την έννοια, ο Θεός Παντοδύναμος λέει: [ Αυτός είναι που έκανε τη νυχτερινή φθορά για εσάς . Και ο ύπνος είναι ύπνος . Και έκανε την ημέρα ένα nashr ] , και την έννοια : ότι έκανε τον ύπνο να διακόψει την κίνηση. Για το υπόλοιπο σώμα, τότε η νύχτα είναι ακόμα σε κίνηση, και οι κινήσεις ξεκουράζονται και ξεκουράζονται, έτσι ώστε η ψυχή και το σώμα να κοιμούνται άνετα ….

…Υποφέρω από το να μην ξυπνήσω , ποια είναι η λύση; Μερικές φορές η συνέλευση με φέρνει μαζί , ή η συνομιλία μερικές φορές με φέρνει μαζί με κάποιον που υποφέρει και λέει : Είμαι πολύ βαρύς ύπνος και κανείς δεν μπορεί να με ξυπνήσει ακόμη και για προσευχή !! Υπάρχει θεραπεία για αυτά ;;; Πρώτα απ ‘όλα, λέω ότι ζούμε αμέτρητες πολλές ευλογίες, και αυτός ο ύπνος δεν είναι παρά ένα πολύ απλό παράδειγμα, τότε λέω ότι κάποιος που πάσχει από δυσκολία να σηκωθεί από τον ύπνο του ή πάσχει από διαταραχή ύπνου σε αυτόν, εγώ Μην βρείτε γι ‘αυτόν μια καλύτερη θεραπεία από τις πέντε προσευχές, μια ευεργετική και θεραπευτική θεραπεία, Θεός, Θεέ, δόξα σε Αυτόν, όταν είπε : [ Η προσευχή ήταν για τους πιστούς εγκαίρως ] Έχει βάλει ένα μυστικό για προσευχή από την άποψη του χρόνου, οπότε όποιος τηρεί τις προσευχές εγκαίρως, δεν θα κοιμηθεί, έτσι ώστε να έχει ένα ικανοποιητικό φαινόμενο, και είναι γνωστό ότι αυτός που πάσχει από να ξυπνήσει αργά το βράδυ, για παράδειγμα είναι αυτός που παίρνει το δικαίωμα ύπνου κατά τη διάρκεια της ημέρας και αυτός που κοιμάται νωρίς το βράδυ είναι αυτός που ξυπνά στην αρχή της ημέρας και αυτό συμβαίνει συχνά, διαφορετικά μπορεί να υπάρχει κάποιος που κοιμάται νωρίς και δυσκολεύεται να ξυπνήσει την αυγή, αλλά η θεραπεία είναι για αυτά εάν το γνωρίζουν. Είναι πρόθυμος να κάνει κάθε προσευχή τη στιγμή του, και αν το καθένα από αυτά εφαρμόζει αυτό το σύστημα, είμαι βέβαιος ότι τα προβλήματα της παραμονής αργά ή της έλλειψης ύπνου ή της δυσκολίας στον ύπνο και η ενεργοποίηση του κρεβατιού θα τελειώσει πολύ , και πρέπει μόνο να προσπαθήσεις και μετά να κρίνεις, και να προσέχεις Όποιος ξυπνά για τη δουλειά του, για παράδειγμα, και το έργο του με όλες τις δυσκολίες και μεγάλη δυσκολία, αλλά νικήθηκε στην ίδια μάχη με τον ύπνο τη στιγμή της αυγή προσευχή, αυτή είναι η μόνιμη μάχη μας, και θυμάμαι από τον τρόπο που μου είπε ο γιος μου ότι μισώ τη μελέτη γιατί μας κάνει να ξυπνήσουμε πολύ νωρίς !! Γι ‘ αυτό του είπα, γιος : αν δεν ξυπνούσατε για να μελετήσετε, θα ξυπνούσατε για την προσευχή Fajr, γιατί το πρόβλημα θα παραμείνει μαζί σας ενώ κοιμάστε, και δεν υπάρχει λύση γι’ αυτό εκτός από το ότι είστε ικανοποιημένοι με τον ύπνο η αρχή της νύχτας ….

…Εάν ονειρευόσασταν ένα λίκνο, με ένα παιδί να το καταλαμβάνει, αυτό προβλέπει την ευημερία και τη φροντίδα για τα μικρά παιδιά . Εάν κουνήσετε το μωρό σας στη βάση, αυτό σημαίνει σοβαρή ασθένεια για ένα μέλος της οικογένειας . Αν ένα κορίτσι ονειρεύεται ότι λικνίζει ένα λίκνο, αυτό προδίδει την πτώση του . Πρέπει να είστε προσεκτικοί με τα κουτσομπολιά ….

…Είπε ότι είδε τον Kirmani από το φαγητό ή το Ha Bsra, του έρχεται ο Rizk και το κέρδος δεν το ελπίζει ούτε το παγώνει, αλλά επικονιάζει τα χρήματα του Μουμπάρακ Ναμ ~ και ο φοίνικας Basqat έχει βρει ένα μωρό σκλάβους Ndad .~…

…Μια κότα είναι στο όνειρο μια ηλίθια, ανόητη γυναίκα με ομορφιά . Είπε : Είναι μυστικό ή υπηρέτρια . Και όποιος σφαγιάσει ένα κοτόπουλο, παντρεύεται μια παρθένα σκλάβα, και όποιος την κυνηγά θα λάβει εύκολα και επιτρεπόμενα χρήματα, και όποιος τρώει τη σάρκα της θα λάβει χρήματα από αιχμαλωσία μη Αράβων . Και όποιος βλέπει ένα κοτόπουλο ή ένα παγώνι να χάνεται στο σπίτι του, είναι ο ιδιοκτήτης της ατυχίας και της ανηθικότητας . Και ειπώθηκε : Το κοτόπουλο και τα φτερά του είναι χρήσιμα χρήματα . Και όποιος είδε ότι είχε σφαγιάσει ένα μαύρο κοτόπουλο, θα παντρευόταν μια παρθένα . Η κότα μπορεί να είναι μια γυναίκα που μεγαλώνει ορφανά και τα ζητά ελεημοσύνη, κάτι που είναι ωφέλιμο . Τα κοτόπουλα είναι ταπεινωμένες και ταπεινωμένες γυναίκες . Η όρνιθα που κοιμάται έχει δραστηριότητα και πρωτοτυπία, και η όρνιθα χαμηλής προέλευσης, και οι νεοσσοί της είναι παιδιά από πορνεία . Η κότα μπορεί να αναφέρεται στα ίδια παιδιά και η είσοδος στον ασθενή είναι υγεία και ευεξία . Όπως και το κοτόπουλο και τα αυτιά του κοτόπουλου, το κακό, η αγωνία ή ο θάνατος . Ίσως η είσοδος της έδειχνε προειδοποίηση για ασθένεια, ή εξαφάνιση ανησυχιών και χαρών, και μια προσποίηση ευημερίας και ευλογιών . Το Faraj είναι παιδί ή χαρούμενο φόρεμα ή κόλπος για όσους βρίσκονται σε κίνδυνο . Και όποιος βλέπει τα κοτόπουλα στο σπίτι του πολύ, αυτό δείχνει την ηγεσία, τον πλούτο και τον φόβο ….

…Όφελος: Εάν ένα άτομο θέλει να δει ένα ειλικρινές όραμα που δείχνει τι είναι στη συνείδησή του, κοιμάται με πλύση στη δεξιά του πλευρά, θυμάται τον Θεό και επικαλείται αυτήν την παραγγελία που διηγείται την εξουσία του Jaafar al-Sadiq, και αυτό είναι : Θεέ, Παραδόθησα την ψυχή μου σε σένα και στράφηξα το πρόσωπό μου σε σένα, και σου εμπιστεύτηκα την εντολή μου και σε κατέφυγα με επιθυμία και φόβο σε σένα, όχι καταφύγιο Και δεν υπάρχει διαφυγή από σένα αλλά από σένα. Πίστεψα στο βιβλίο σου που αποκάλυψα και στον προφήτη σου που στείλατε. Ευλογημένος Κύριός μας και Υψωμένοι είστε πλούσιοι και εμείς οι φτωχοί ζητάμε τη συγχώρεσή σας και μετανοείτε σε σας, Κύριε, φεύγω από εσάς σε εσένα Θεέ, δείξε μου ένα αληθινό όραμα που δεν είναι ψεύτικο, καλό, ευχάριστο, δυστυχισμένο, ευεργετικό, όχι επιβλαβές . Και αν ξυπνήσει, θυμάται τον Θεό Παντοδύναμο και αφηγείται ένα όραμα για ένα συγκεκριμένο πέρασμα, και ό, τι περνάει, εξαρτάται από αυτόν ….

…Το όραμά του σε ένα όνειρο υποδηλώνει τα προς το ζην και τα οφέλη, και μια θεραπεία για κρύες ασθένειες, ειδικά για εκείνους που έζησαν από αυτό . Ίσως το χιόνι και η φωτιά να δείχνουν οικειότητα και αγάπη, και ότι το χιόνι δεν έσβησε τη φωτιά . Εάν το χιόνι είχε δει την κατάλληλη εποχή, ήταν απόδειξη της αποχώρησης των ανησυχιών και του εξαναγκασμού των εχθρών και του φθόνου, και αν το δει σε λάθος χρόνο, ήταν απόδειξη ψυχρών ασθενειών και παθήσεων . Ίσως το χιόνι έδειχνε ότι το ταξίδι είχε διακοπεί και τα ταχυδρομεία, οι ταχυμεταφορείς, τα macaroons και τα παρόμοια δεν κέρδισαν . Και ο νικητής στο χιόνι βασάνισε τον σουλτάνο, τους υπηκόους του, πήρε τα χρήματά του, και τα έκρυψε, και την ασχήμια των λόγων του μαζί τους, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος είπε : ( Έτσι τους αποσταλεί από τον ουρανό ) . Είπε : Αυτό είναι το χιόνι, και αν υπάρχει λίγο χιόνι, τότε είναι εύφορο . Και όποιος είδε ότι το χιόνι πέφτει πάνω του, ταξιδεύει μακριά και μπορεί να είναι επιβλαβές . Αν δει ότι κοιμάται στο χιόνι, τότε βασανίζεται . Και όποιος κρυώσει το χειμώνα ή το καλοκαίρι είναι η φτώχεια . Και όποιος αγοράσει χιόνι και ξεπαγώνει γρήγορα το καλοκαίρι, θα χτυπήσει χρήματα με τα οποία στηρίζεται και θα ξεκουραστεί από τη θλίψη με καλά λόγια, και αν αυτό το χιόνι δεν τους βλάψει και λιώσει γρήγορα, τότε είναι κουρασμένος και πάνε γρήγορα . Αν δει ότι η γη καλλιεργείται με ξηρά, τότε το χιόνι πέφτει, τότε είναι σαν βροχή, και είναι ένα έλεος που τους πλήττει, τη γονιμότητα και την ευλογία . Και ειπώθηκε : Όποιος βλέπει πολύ χιόνι σε μια χώρα που είναι εκτός χρόνου, θα υποφέρει σε αυτήν την περιοχή ένα βασανισμό από την αρχή, ή μια τιμωρία από τον Θεό Παντοδύναμο, ή μια δίκη που πέφτει μεταξύ τους . Και ειπώθηκε : Όποιος δει χιόνι δείχνει ένα έτος ξηρασίας, και όποιος πέσει χιόνι πάνω του, ο εχθρός του θα κερδίσει από αυτό . Και ίσως πολύ χιόνι έδειχνε γενικές ασθένειες όπως η ευλογιά και η επιδημία, και ίσως έδειχνε πόλεμο, ακρίδες και είδη πανδημιών, και ίσως έδειχνε γονιμότητα και πλούτο, και όποιος είδε το χιόνι κατέβηκε από τον ουρανό και αποκάλυψε τη γη, και αν αυτό ήταν στους τόπους φύτευσης και στους χρόνους του οφέλους του, έδειξε την αφθονία του φωτός και την ευλογία της γης και την αφθονία της γονιμότητας, αλλά αν αυτό συμβαίνει σε στιγμές που η γη δεν ωφελείται από αυτήν στη βλάστησή της, τότε αυτό είναι απόδειξη της ανομίας της εξουσίας και της επιδίωξης των δεκάτων . Ομοίως, εάν το χιόνι είναι σε περίοδο ωφέλειας ή κάτι διαφορετικό από τους περισσότερους φτωχούς, δέντρα και ανθρώπους, τότε είναι μια αδικία που τους πλήττει και μια μάστιγα που πλήττει την ομάδα τους . Ίσως το χιόνι να υποδεικνύει τον αποκλεισμό, την αμέλεια ταξιδιού και το αίτημα για σύνταξη ….

…Φασιανός Αυτή η λέξη έχει δύο σημασίες : Η πρώτη : Είναι σε ένα όνειρο μια περσική γυναίκα . Και ειπώθηκε : Είναι ιδιοκτήτης, οπότε όποιος βλέπει ότι έχει πάρει ποδήλατο παντρεύεται μια Περσική γυναίκα, ή έχει χτυπήσει έναν ιδιοκτήτη ενός βασιλιά ή βρει χρήματα . Και ο ποδηλάτης είναι ένας άντρας αριστερά . Και όποιος βλέπει ότι έχει χτυπήσει ένα ποδήλατο, χτυπά μια ύπουλη, ύπουλη γυναίκα χωρίς καλό . Ο δεύτερος : Βρίσκεται στη δύναμη των ονείρων, στην πλάτη και στην υποστήριξη, και μια γυναίκα με λαμπρότητα και ομορφιά . Και όποιος βλέπει ότι τον τυλίγει με έναν Ιζάρ και κοιμάται, θα παντρευτεί μια γυναίκα . Και αν δει ένα ποδήλατο από μαργαριτάρια, η γυναίκα του είναι φύλακας του Βιβλίου του Θεού Παντοδύναμος ….

…Όποιος βλέπει σε ένα όνειρο ότι το κεφάλι του πέφτει πάνω σε βράχο, τότε κοιμάται και δεν προσφέρει τη βραδινή προσευχή ….

Ο Αλ-Νατσί είναι σε ένα όνειρο κακός άνθρωπος . Κοιμάται μεταξύ ανθρώπων και προκαλεί διαμάχη και αντιπαράθεση, για να πάρει για τον εαυτό του μια αγορά και όφελος ….

…** Η αποκάλυψη του Mobile από τον Abu Amir ibn Anas από τους πατρικούς θείους του του Ansar είπε : φροντίδα του Προφήτη ειρήνης σε αυτόν πώς οι άνθρωποι τα συλλέγουν και τους είπαν : επικεντρώθηκε το banner για την παρουσία της προσευχής. Αν είδαν άδεια ο ένας στον άλλον δεν τους άρεσε, είπε : θυμήθηκε το Alguena του – σημαίνει Alhbor – Shaboor οι Εβραίοι δεν τους άρεσε και είπε : ( Είναι από τη διοίκηση των Εβραίων. ) Είπε, οπότε ανέφερε του το κουδούνι, και είπε (Είναι από την εντολή των Χριστιανών ) . Τότε ο Αμπντουλάχ Μπιν Ζάιντ έφυγε ενώ τον ενδιέφερε, ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, και είδα το κάλεσμα για προσευχή στον ύπνο του. Είπε : Έτσι αύριο ο Αγγελιοφόρος του Θεού προσευχήθηκε στον Θεό και του είπε, και είπε : Ω Αγγελιοφόρος του Θεού, είμαι αυτός που κοιμάται και ξύπνησε, καθώς ήρθε σε μένα, και μου έδειξε το κάλεσμα να προσευχή. Ο ίδιος είπε : Ομάρ ιμπν αλ-Khattab τον είχε δει πριν από αυτό, έτσι το κράτησε για είκοσι ημέρες. Τότε είπε στον Προφήτη, ας είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, τότε του είπε : ( Αυτό που σας εμπόδισε να μου πείτε ) Είπε : Ο Αμπντ μου προηγήθηκε Θεός Μπιν Ζαΐντ, ντρέπασταν, έτσι ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ειρήνη και την ευλογία του Θεού σ ‘αυτόν, είπε : ( Yabal, να σηκώνεται και να δούμε τι εντολές Αμπντουλάχ μπιν Zaid μπορείτε να το κάνετε ) Ο ίδιος είπε : Τότε Bilal έδωσε την άδεια . Και με την εξουσία του Abd al-Rahman bin Abi Laila, είπε : Οι σύντροφοι του Αγγελιοφόρου του Θεού, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, μας είπαν ότι ο Αμπντουλάχ Μπιν Ζαΐντ Αλ-Ανσάρι ήρθε στον Προφήτη, μπορεί να προσευχηθούν και ειρήνη πάνω του, και είπα : Ω Αγγελιοφόρος του Θεού, είδα σε ένα όνειρο σαν να ένας άντρας σηκώθηκε και εναντίον του ήταν δύο πράσινοι σε μια κορυφογραμμή τοίχου, οπότε έκανε ένα αυτί να σκύβει και να κάθεται. Κάδα . Είπε, τότε ο Μπιλάλ το άκουσε, έτσι σηκώθηκε και κάλεσε ένα δεύτερο αυτί, και στάθηκε στα δύο και κάθισε δύο πόδια ….

…Δείχνει σε ένα ξεχασμένο όνειρο . Ένας άντρας είπε στον Αλ Χασάν : Ω Αμπού Σάιντ, κοιμάται ο Σατανάς, και χαμογέλασε και είπε : Αν κοιμόταν, θα είχαμε μεγάλη ανακούφιση . Το να βλέπεις τον διάβολο σε ένα όνειρο δείχνει έναν μελετητή που πούλησε, ή άφησε προσευχή, υπεξαίρεση και απόκτηση αμαρτιών και αμαρτιών . Το όραμά του δείχνει επίσης εξαπάτηση, εξαπάτηση, μαγεία, φθόνο και χωρισμό μεταξύ των συζύγων, σε αναλογία με την ιστορία του με τον Αδάμ, ειρήνη σε αυτόν, και ίσως το όραμά του έδειξε αποστασία από τη θρησκεία επειδή ήταν υπηρέτης του Θεού Παντοδύναμος, οπότε επέστρεψε με αντίφαση και απέλασε . Τότε είναι ερμηνευτικό που δείχνει τον άπιστο βασιλιά, ο οποίος είναι εξοπλισμένος για στρατιώτες και άλογα, ο Θεός Παντοδύναμος είπε : (Και φέρετέ τα με τα άλογα και τα πόδια σου ). Εάν ένα άτομο βλέπει ότι έχει γίνει διάβολος, τραυματίζεται στα μάτια του, ή έχει αποστασιοποιηθεί από τη θρησκεία του, ή ζει αποξενωμένος και πέθανε σε κίνδυνο, και εφοδιάζεται με απογόνους και χρήματα, και θριαμβεύει στους εχθρούς του με εξαπάτηση και εξαπάτηση, και αν άξιζε τον βασιλιά έναν βασιλιά, και θα διατάξει το λάθος και θα απαγορεύσει αυτό που είναι γνωστό . Και όποιος βλέπει σαν να σκότωσε τον διάβολο, τότε συνωμοτεί με πονηριά και εξαπάτηση, και αν είναι δίκαιος και αγνός, τότε περιφρονεί το θέμα του Παντοδύναμου Θεού ….

…Και όποιος βλέπει ότι καλεί την πρόσκληση για προσευχή ενώ κοιμάται, τότε υποτιμά τη γυναίκα του και τα εξαρτώμενα άτομα του, και όποιος βλέπει ότι κάνει την κλήση για προσευχή στην πόρτα του σπιτιού του, αυτό δείχνει ότι ο χρόνος του είναι επικείμενος ….

…Το θηλυκό είναι το μέρος του φυτού μαλλιών . Τα δύο θηλυκά μπορεί να αναφέρονται στους συζύγους, τους γονείς ή τα φρύδια στην πόρτα . Ίσως δείχνει τη σακούλα χρημάτων, ή τους κηδεμόνες που δεν ισχύουν να παντρευτούν εκτός από αυτούς . Ίσως οι όρχεις έδειξαν το ρόδι . Και όποιος βλέπει ότι οι όρχεις του έχουν κοπεί, ή ότι δεν τους αρέσει, τότε οι εχθροί του θα κερδίσουν τη νίκη πάνω του όσο έχει αποκτήσει από τους όρχεις του . Και ειπώθηκε : Μόνο αρσενικά γεννιούνται σε αυτόν . Και ειπώθηκε : Κληρονομεί χρήματα από χρήματα αίματος . Και όποιος βλέπει ότι οι όρχεις του έχουν μεγαλώσει γι ‘αυτόν, θα συντηρηθεί, έτσι ώστε οι εχθροί του να μην φτάσουν άσχημα . Και ειπώθηκε : Υπάρχουν πολλά θηλυκά παιδιά . Και όποιος βλέπει ότι οι όρχεις του βρίσκονται στα χέρια των εχθρών του, οι εχθροί του θα τον φτάσουν τόσο πολύ . Οι όρχεις μπορεί να υποδεικνύουν γυναίκες συγγενείς, όπως δύο αδελφές, δύο κόρες, δύο συζύγους ή μια μητέρα και θεία, οπότε αυτό που συνέβη σε αυτά είναι ένα ατύχημα σε ένα από αυτά . Αν είδε τους όρχεις του σπασμένους, αν είχε δύο ασθενείς, πέθανε και αν είχε δύο συζύγους, πέθαναν ή τους άφησαν . Οι όρχεις μπορεί να υποδεικνύουν τα χρήματα, και αν τα βλέπει να κόβονται, τότε απαιτείται με χρήματα που του πήρε δύο χιλιάδες ή διακόσια ή δύο δηνάρια, και αν δεν είχε κάτι τέτοιο, ο απόγονος του θα κοπεί μακριά, και η διαβίωσή του δεν ήταν δυνατή, και η ευλογία του Θεού λήφθηκε από αυτόν . Και όποιος βλέπει τον αριστερό όρχι του να εξάγεται από αυτόν, το παιδί του θα πεθάνει, και δεν έχει γεννηθεί κανένα παιδί, και αν δει ότι το έδωσε με καλοσύνη από αυτόν, τότε θα γεννηθεί ένα παιδί σε αυτόν . Και οι όρχεις μπορεί να υποδηλώνουν αναζήτηση και κινήσεις . Ο όρχεις δείχνει τι κοιμάται ένα άτομο από το κρεβάτι του ή το μαξιλάρι κάτω από το κεφάλι του . Εάν η γυναίκα βλέπει ότι έχει δύο γυναίκες, μπορεί να έχει συλλάβει δίδυμα . Και αν ένας άντρας δει ότι οι όρχεις του έχουν αποκοπεί από μια ασθένεια με νόσο λιονταριού ή αλεπούς, και ίσως διαζύγη τη σύζυγό του, πούλησε τη δούλη του, έχασε τα παιδιά του, χώρισε, τον σάκο του ή την τσάντα του και έχασε χρήματα, και αν ήταν εξωφρενικό, το βάρος του θα σταματούσε ….

…Bowing : Όποιος βλέπει σαν το κεφάλι του να πέφτει πάνω σε βράχο, τότε δεν κοιμάται και δεν προσεύχεται στο σκοτάδι, όταν αφηγήθηκε για την εξουσία του Προφήτη, ο Θεός να τον ευλογήσει και να του δώσει ειρήνη…

…Και όποιος βλέπει ότι κοιμάται και είναι νωθρός, τότε τα χρήματά του θα χαθούν και η δύναμή του θα εξασθενίσει και δεν αισθάνεται την πορεία των συνθηκών και δεν ξέρει πώς θα συμπεριφέρονται τα πράγματα ….