…Και ο Ismail bin Al-Ash’ath είπε, ~Βλέποντας όλα τα φύλλα από κάτω από τα δέντρα, με οποιονδήποτε τρόπο είναι να κερδίζεις χρήματα και να μαζεύεις τα φρούτα του ως παιδιά .~…

…Και όποιος βλέπει ότι οδήγησε ένα γαϊδούρι και πέθανε κάτω από αυτό και έπεσε από αυτό, τότε δείχνει τον γρήγορο θάνατό του, και όποιος βλέπει ότι το γαϊδούρι του πέθανε και δεν τον οδήγησε τη στιγμή του θανάτου του, δείχνει τη δυστυχία του τα προς το ζην και η επιδείνωση των συνθηκών του ….

…Μνήμη : Δηλώνει λοιπόν όλες τις γνώσεις ή τη δύναμη που έχει ένα άτομο όσον αφορά το καλό ή το κακό. Εάν αυτό δεν τον συναντήσει, η γυναίκα του είναι άρρωστη ή ανυπάκουη, τότε πώς αν είναι αυτή που το βλέπει για τον σύζυγό της, τότε την αφήνει με θάνατο ή ζωή, εκτός αν είναι αυτή που δικαιολογεί το αγόρι σε αυτήν και αυτός το ζητάει από αυτήν, δεν τον βλέπει ποτέ από αυτήν . Εάν δεν υπάρχει σύζυγος, και είναι ο ιδιοκτήτης των ματιών, ο οδηγός και το πότισμα, τότε το ρεύμα κόβεται από αυτόν και τα πόδια του είναι σπασμένα ή ο κάδος του σπάει ή πέφτει στο πηγάδι . Λοιπόν, τι γίνεται αν σε ένα όνειρο παντρεύεται μια γυναίκα και η μνήμη του κόβεται στον κόλπο της . Εκτός εάν η σύζυγός του είναι άρρωστη σε ένα όνειρο, και δεν έχει γυναικείο κεφάλι ή έμβρυο, και ήταν η σύζυγός του, και αν υπήρχε ένα έμβρυο στη μήτρα της που χάθηκε, ή βγήκε νεκρή, ή έμεινε έγκυος με κάτι που δεν είναι ζωντανός . Εάν είναι κάποιος που δεν είναι έγκυος μαζί της και ο άντρας έχει χρήματα για ταξίδια ή εμπόριο, θα πάει ή θα το χάσει . Και αν είναι φτωχός, θα πάει στην ερώτηση και θα ζητήσει σύνταξη, αλλιώς ο κάδος του πέφτει στο πηγάδι ή το βάζο του, ή ένα αγόρι, γατάκι, γκόμενα, κουτάβι ή κάτι από τα υπάρχοντά του πέφτει σε αυτό, ή μια έλλειψη της κατάστασης του ζώου του, και μια αύξηση στον ύπνο του και την επιτυχία στο πέρασμα . Και ό, τι βγαίνει από το αρσενικό είναι ενδεικτικό του χρήματος, του αγοριού και του γάμου, και τα ούρα υποδεικνύονται από τον τόπο στον οποίο ούρισε . Εάν ουρήσει σε μια θάλασσα, τα χρήματα προέρχονται από αυτόν σε έναν χάρακα, έναν τζαάμπ, ένα δέκατο ή ένα μέγιστο, και η nura ρέει μέσω των ούρων σε αυτήν την ενότητα, καθώς και σπέρματος, madhiy και wadiy . Εάν χύσει σε ένα μπάνιο, παντρεύεται αν είναι άγαμος, διαφορετικά θα ξοδέψει χρήματα για μια γυναίκα ή θα είναι σοβαρή για αυτό . Και αν ουρήσει σε ένα βάζο, μια τσάντα ή ένα σκεύος, τότε παντρεύεται αν είναι άγαμος ή αν η γυναίκα του μείνει έγκυος εάν είναι παντρεμένος ή πληρώνει τα χρήματά της αν το ζητήσει . Και το σπέρμα συμμετέχει με ούρα σε αυτήν την ενότητα . Μπορεί να συναχθεί με τη διαφθορά του τι δείχνουν σε όρους αίματος ή πρωκτού, ή μετά από ψευδορκία, ή σε πορνεία, ή παρόμοια, στα μέρη όπου ο κοιμισμένος ούρηση, και τα χαρακτηριστικά και τις αλλαγές των ούρων, όπως αυτός που ούρηση αίματος ή ούρηση στο χέρι του ή στα τρόφιμα και τα παρόμοια ….

…Και αν δει το χέρι του να πέφτει από αυτό που θέλει να δουλέψει με αυτό και να καταπιεί ή να μαραθεί, τότε η ερμηνεία του στο ίδιο χέρι και η ικανότητα δεν αποκτά αυτό που θέλει και απογοητεύεται από εκείνους που ζητούν τη βοήθειά του . Και αν βλέπει στο χέρι του την αρετή της δύναμης και της χαλάρωσης στην καταπίεση, τότε η ερμηνεία του είναι στο χέρι του και η ικανότητά του να κάνει ό, τι θέλει, και τη βοήθεια εκείνων που ζητούν βοήθεια από αυτόν, και υπάρχει μια άλλη πτυχή σε αυτό , ότι το μήκος, η βραχύτητα, η αντοχή και η αδυναμία του είναι προϊόν του ιδιοκτήτη του, στον οποίο γίνεται το χέρι, και ένα χέρι καλών χεριών Κατά την άποψή του, όπως έλεγε ο Αμπού Μπακρ και ο Σιντάντ Μπιν Μουσάιμπ, χρησιμοποίησαν το φράση ~όραμα~ με ονόματα και τις έννοιες τους, και βασίστηκε σε αυτό το όραμα . Εάν βλέπει ότι το χέρι του έχει εξασθενίσει, ανοίξει, στεγνώσει ή ο άνεμος του βρωμίσει : εξαιρώντας άλλους από το θήραμα, τότε αυτό είναι μια διαφθορά του έργου του ιδιοκτήτη του, σε αυτό που έχει γίνει ή άφησε την ολοκλήρωσή του μαζί του , ή μια αδυναμία της δύναμής του πάνω του . Εάν βλέπει ότι το χέρι του έχει γυρίσει το χέρι ενός προφήτη μεταξύ των προφητών ή μερικών από τους δίκαιους, τότε δείτε πώς ήταν αυτός ο προφήτης ή αυτός που ήταν δίκαιος σε αυτόν που καθοδήγησε τον Θεό στα χέρια τους από παραπλανητική ή που τον έσωσε από καταστροφή, και πώς το πεπρωμένο του ήταν μεταξύ του λαού του, τι υπέφερε από αυτούς από βλάβη, και πώς ήταν η συνέπεια της εντολής και της διοίκησής τους, έτσι και ο Θεός καθοδηγεί τους ανθρώπους από το χέρι του οραματιστή, και είναι το χέρι που έχει περιγραφεί, και με το οποίο ο Θεός παραδίδει έναν λαό από παραπλανητική καθοδήγηση, και ό, τι βλάπτει προκαλεί σε αυτό, παρόμοιο με αυτό που ο Προφήτης συναντήθηκε στον Θεό, οπότε η κατάστασή του και οι πράξεις του είναι κατά συνέπεια, όπως οι χειροτεχνίες του Προφήτη και αυτό είναι ένα έντιμο όραμα που μόνο οι άνθρωποι της αρετής και συναντήθηκαν δύσκολα βλέπουν . Και όποιος βλέπει ένα τέτοιο όραμα ειδικά χωρίς τους ανθρώπους της αρετής, της ευσέβειας και της ικανότητας, και ό, τι περιγράφεται είναι αδύνατο να γίνει αποδεκτό και να απορριφθεί ….

…Εάν βλέπει σαν να κάθεται κάτω από ένα δέντρο, Ευλογημένος, τότε θα επιτύχει το καλύτερο και των δύο κόσμων, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Ευλογημένοι είναι και καλοί »….

…Και όποιος βλέπει ότι κάθεται κάτω από ένα ευλογημένο δέντρο, θα έχει τον στόχο του σε αυτόν τον κόσμο και το μέλλον, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει, ~ Ευλογημένοι είναι αυτοί και το καλό θα είναι .~…

…Και όποιος βλέπει ότι κάθεται κάτω από τη Ντάλια, τότε είναι μακρύς και υγιής ….

…Και όποιος είδε μια φωτιά να καίει κάτω από μια κατσαρόλα ενώ βράζει, και δεν ήξερε τι ήταν μέσα, τότε η φωτιά σβήστηκε και το δοχείο ψύχθηκε ….

…Εάν αφόδευση κάτω από αυτόν και οι γύρω του δεν το αισθάνονται, η έλλειψη χρημάτων και ο σύντροφός του ή η οικογένειά του δεν θα το συνειδητοποιούσαν ….

…Ο Jaber al-Maghribi είπε, ~Όποιος είδε ότι η γη είχε διπλωθεί κάτω από τα πόδια του, είναι απόδειξη του τέλους της ζωής του ~….

…Το όραμά του σε ένα όνειρο υποδηλώνει τα προς το ζην και τα οφέλη, και μια θεραπεία για κρύες ασθένειες, ειδικά για εκείνους που έζησαν από αυτό . Ίσως το χιόνι και η φωτιά να δείχνουν οικειότητα και αγάπη, και ότι το χιόνι δεν έσβησε τη φωτιά . Εάν το χιόνι είχε δει την κατάλληλη εποχή, ήταν απόδειξη της αποχώρησης των ανησυχιών και του εξαναγκασμού των εχθρών και του φθόνου, και αν το δει σε λάθος χρόνο, ήταν απόδειξη ψυχρών ασθενειών και παθήσεων . Ίσως το χιόνι έδειχνε ότι το ταξίδι είχε διακοπεί και τα ταχυδρομεία, οι ταχυμεταφορείς, τα macaroons και τα παρόμοια δεν κέρδισαν . Και ο νικητής στο χιόνι βασάνισε τον σουλτάνο, τους υπηκόους του, πήρε τα χρήματά του, και τα έκρυψε, και την ασχήμια των λόγων του μαζί τους, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος είπε : ( Έτσι τους αποσταλεί από τον ουρανό ) . Είπε : Αυτό είναι το χιόνι, και αν υπάρχει λίγο χιόνι, τότε είναι εύφορο . Και όποιος είδε ότι το χιόνι πέφτει πάνω του, ταξιδεύει μακριά και μπορεί να είναι επιβλαβές . Αν δει ότι κοιμάται στο χιόνι, τότε βασανίζεται . Και όποιος κρυώσει το χειμώνα ή το καλοκαίρι είναι η φτώχεια . Και όποιος αγοράσει χιόνι και ξεπαγώνει γρήγορα το καλοκαίρι, θα χτυπήσει χρήματα με τα οποία στηρίζεται και θα ξεκουραστεί από τη θλίψη με καλά λόγια, και αν αυτό το χιόνι δεν τους βλάψει και λιώσει γρήγορα, τότε είναι κουρασμένος και πάνε γρήγορα . Αν δει ότι η γη καλλιεργείται με ξηρά, τότε το χιόνι πέφτει, τότε είναι σαν βροχή, και είναι ένα έλεος που τους πλήττει, τη γονιμότητα και την ευλογία . Και ειπώθηκε : Όποιος βλέπει πολύ χιόνι σε μια χώρα που είναι εκτός χρόνου, θα υποφέρει σε αυτήν την περιοχή ένα βασανισμό από την αρχή, ή μια τιμωρία από τον Θεό Παντοδύναμο, ή μια δίκη που πέφτει μεταξύ τους . Και ειπώθηκε : Όποιος δει χιόνι δείχνει ένα έτος ξηρασίας, και όποιος πέσει χιόνι πάνω του, ο εχθρός του θα κερδίσει από αυτό . Και ίσως πολύ χιόνι έδειχνε γενικές ασθένειες όπως η ευλογιά και η επιδημία, και ίσως έδειχνε πόλεμο, ακρίδες και είδη πανδημιών, και ίσως έδειχνε γονιμότητα και πλούτο, και όποιος είδε το χιόνι κατέβηκε από τον ουρανό και αποκάλυψε τη γη, και αν αυτό ήταν στους τόπους φύτευσης και στους χρόνους του οφέλους του, έδειξε την αφθονία του φωτός και την ευλογία της γης και την αφθονία της γονιμότητας, αλλά αν αυτό συμβαίνει σε στιγμές που η γη δεν ωφελείται από αυτήν στη βλάστησή της, τότε αυτό είναι απόδειξη της ανομίας της εξουσίας και της επιδίωξης των δεκάτων . Ομοίως, εάν το χιόνι είναι σε περίοδο ωφέλειας ή κάτι διαφορετικό από τους περισσότερους φτωχούς, δέντρα και ανθρώπους, τότε είναι μια αδικία που τους πλήττει και μια μάστιγα που πλήττει την ομάδα τους . Ίσως το χιόνι να υποδεικνύει τον αποκλεισμό, την αμέλεια ταξιδιού και το αίτημα για σύνταξη ….

…Όποιος πιστεύει ότι έχει βάλει τις ζυγαριές ή τις ράβδους : ή κάτι που ζυγίζεται από αυτό, είναι πιο πιθανό, τότε έχει πολύ καλό με τον Θεό, εάν υπάρχει ακόμα αιτία δικαιοσύνης και καλοσύνης ….

…Δηλώνει σε ένα όνειρο τις αιτίες του υψηλού και του υψομέτρου, και την επιθυμία σε αυτόν τον κόσμο και στο εξής, και ίσως δείχνει τα στάδια του ταξιδιού, τα σπίτια των ταξιδιωτών που παίρνουν στην κατάσταση της κατάστασης και στο στάδιο της σκηνής, και Ίσως οι ημέρες της ζωής που οδηγούν στο τέλος, και μπορεί να υποδεικνύει τον υπηρέτη του σπιτιού, και τον υπηρέτη . Όποιος ανέβει μια άγνωστη σκάλα, φτάνει στο τέλος της και είναι άρρωστος, θα πεθάνει . Όσον αφορά τις σκάλες, αν ήταν ταξιδιώτης, ήρθε από ένα ταξίδι, και αν ήταν πρόεδρος, παραιτήθηκε από την προεδρία του και απολύθηκε από τη δουλειά του, και αν ήταν αναβάτης που περπατούσε στα πόδια του , και αν είχε μια άρρωστη γυναίκα που χάθηκε, τότε την κατέβηκε αν ήταν η ασθενής και εάν πήγαινε σε ένα γνωστό μέρος ή στην οικογένειά του. Και το σπίτι του ανακάλυψε από την ατυχία του, και αν η καταγωγή του ήταν σε άγνωστο μέρος που δεν ήξερε, ή σε νεκρούς ανθρώπους που γνώριζε, τότε όπως αναφέρθηκε παραπάνω, και αν πέσει σε μια τρύπα ή σε ένα θαμμένο πηγάδι σε ένα λιοντάρι που το καταβροχθίστηκε ή σε ένα πουλί που τον απήγαγε, τότε οι σκάλες είναι οι μέρες της ζωής του . Και το συρτάρι αν ήταν γάλα ήταν καλό και αν ήταν από την ανταμοιβή, δεν του άρεσε . Κάποιοι από αυτούς είπαν : Η κατεύθυνση είναι καλές πράξεις, η πρώτη από τις οποίες είναι η προσευχή, η δεύτερη είναι η νηστεία, η τρίτη είναι η Zakat, η τέταρτη είναι η φιλανθρωπία, η πέμπτη είναι η Χατζ, η έκτη είναι η τζιχάντ, και η έβδομη είναι το Κοράνι . Και όλες οι σταγόνες είναι σε καλές πράξεις αν είναι από πηλό ή γάλα, και δεν υπάρχει κανένα καλό σε αυτές αν είναι από τούβλα . Και η έκρηξη στη λάσπη είναι για τον Άγιο μια ανύψωση και υπερηφάνεια με ένα χρέος, και για το εμπόριο ένα κέρδος με ένα χρέος, και αν είναι από πέτρες, τότε είναι μια ανύψωση με μια σκληρότητα της καρδιάς, και αν είναι από ξύλο, τότε είναι μια ανύψωση με υποκρισία και υποκρισία, και αν είναι από χρυσό, τότε ο ιδιοκτήτης του αποκτά την κατάσταση, τη γονιμότητα και την καλοσύνη του, και αν είναι ασήμι, θα λάβει δίπλα μου τον αριθμό κάθε υποστηρικτή, και εάν είναι μικρό, θα αποκτήσει τα αγαθά αυτού του κόσμου . Και όποιος ανέβει στη Μαρακά θα επωφεληθεί από την κατανόηση και την ευφυΐα που θα τους μεγαλώσει και οι δύο . Και ειπώθηκε : Ο βαθμός είναι ένας ασκητής που λατρεύει και όποιος τον πλησιάσει θα αποκτήσει υψηλό καθεστώς και ασκητισμό . Και κάθε βαθμός για τον κυβερνήτη είναι το κράτος . Και οι χτισμένες σκάλες δείχνουν ότι διευκολύνονται τα πράγματα . Και αν οι ξύλινες σκάλες έγιναν δομή, αυτό έδειχνε σταθερότητα σε θέματα, και θα αποκρύψατε τι θα ήταν . Και ανεβαίνοντας τις σκάλες είναι ένα υψόμετρο που επιτυγχάνεται σταδιακά . Και οι βαθμοί είναι σπίτια στον Παράδεισο . Και όποιος ανεβεί τις σκάλες μετά από αυτό, θα ζήσει για χρόνια πάνω από τον αριθμό τους . Και τα πέντε επίπεδα είναι οι πέντε καθημερινές προσευχές, οπότε ό, τι συνέβη σε αυτά είναι στις προσευχές ….

…Και όποιος βλέπει ότι η βροχή κατεβαίνει από τον ουρανό δεν είναι σαν τη μορφή της βροχής, και αν το είδος της είναι ευχάριστο, τότε είναι καλό, και αν μισεί, τότε είναι η ταλαιπωρία και η διαφωνία ….

…Και αν δει μια φυλή αγγέλων σε μια χώρα, τοποθεσία ή χωριό, τότε θα πεθάνει εκεί ως μελετητής ή ασκητής, ή ένας καταπιεσμένος άνθρωπος σκοτώνεται ή ένα σπίτι καταστρέφεται από έναν λαό ….

…Και όποιος βλέπει την όρασή του χωρίς αυτό που πιστεύουν οι άνθρωποι, ή βλέπει λόγια ή αδυναμία, και οι άνθρωποι δεν το γνωρίζουν, τότε η μυστικότητα του θα είναι χωρίς τη δημοσιότητά του ….

…Ποια είναι η διαφορά μεταξύ των οραμάτων των προφητών και των μη προφητών; Το όραμα των προφητών είναι ζωντανό, σε αντίθεση με άλλους . Η αποκάλυψη δεν υφίσταται κανένα ελάττωμα, επειδή φυλάσσεται, σε αντίθεση με το όραμα άλλων από τους προφήτες, γιατί μπορεί να παρακολουθείται από τον Σατανά, και μπορεί να είναι από την αναπαράσταση και τη δράση του ίδιου του διαβόλου, όπως συζητήσαμε στο η ώρα . Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι εάν ένα άτομο κυριαρχείται από τον Σατανά λόγω της σοβαρότητας της εχθρότητας μεταξύ τους, τότε τον εξαπατά με κάθε τρόπο και θέλει να χαλάσει τις υποθέσεις του με κάθε τρόπο, οπότε συγχέει τα οράματά του πάνω του, είτε με αμφιβολία τους για τους ή να παραμελεί τους . Επομένως, συμμετέχει στην αφύπνιση ενός ατόμου τρώγοντας και πίνοντας από αυτό που δεν αναφέρεται πάνω του το όνομα του Θεού. Αντίθετα, ακόμη και σε συνουσία, μας διέταξε να ονομάσουμε για να τον απελάσουμε, και συμμετέχει στον ύπνο του, οπότε τον τρομάζει και τον χειρίζεται . Το όραμα των προφητών είναι όλα ειλικρινές, και τότε μπορεί να είναι έγκυρο σε σχέση με τον κόσμο και είναι το μεγαλύτερο, και μπορεί να είναι ακατάλληλο για τον κόσμο όπως συνέβη στο όραμα του Προφήτη, να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού πάνω του, μια Κυριακή όταν είδε ένα βοοειδή να σφαγιάζει, έτσι ο πρώτος από αυτούς που σκότωσε τους συντρόφους του και άλλους από τους προφήτες πέφτει στα έντιμα οράματά τους που συμβαίνουν και δεν χρειάζονται έκφραση και πέφτει στα δίκαια οράματά τους, τα οποία εκφράζονται και έγινε ιδιαίτερα εύκολο…

…** Το όραμά του, η ειρήνη και οι ευλογίες του είναι, για εκείνον που πήρε το χαλιφάτο μετά από αυτόν .. Με την εξουσία του Abu Hurairah – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – είπε : Άκουσα τον Προφήτη, να προσευχές και ειρήνη του Θεού να είσαι επάνω του, πες : ( Ενώ κοιμόμουν, με είδες στο πρόσωπό μου με ένα κουβά πάνω του, οπότε το έβγαλα από ό, τι θέλει ο Θεός, τότε το πήρε ο Ibn Abi Qahfa και το έβγαλε. Έχει δύο αμαρτίες ή αμαρτίες , και στην απομάκρυνσή του είναι αδυναμία, και ο Θεός τον συγχωρεί για την αδυναμία του . Και η ερμηνεία του σύγχρονου φαινομένου της ειρήνης του Προφήτη σε αυτόν καλώντας στον Θεό – τον Παντοδύναμο – και τον Τζιχάντ άπιστους και κάνει τη συμβουλή του έθνους και διδάσκει τους θρησκεία τους και τι είναι καλό για αυτούς σε αυτόν τον κόσμο και στο μέλλον, και άλλα μεγάλα πράγματα και δημόσια συμφέροντα από την ειρήνη του έκαναν και μετά ο Αμπού Μπακρ Με ό, τι ο Αγγελιοφόρος του Θεού, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού Αυτός, που ανέλαβε από τις υποθέσεις των μουσουλμάνων, ολοκλήρωσε το όρθιο και για από τους ανθρώπους της αποστασίας έως ότου τους έφερε από την πόρτα από την οποία έφυγαν, τότε έστειλε τους στρατούς στους Πέρσες και τους Ρωμαίους, και κέρδισε στην εποχή του αρκετές νίκες πάνω τους, τότε το συμπέρασμα των ένδοξων πράξεων του ήταν ότι αυτός ανέθεσε το χαλιφάτο στον Omar bin Al-Khattab – να είναι ευχαριστημένος ο Θεός σε αυτόν – η εντολή του Umar – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – ήταν μια από τις καλές πράξεις του Abu Bakar – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – και ο όρος Ο Αμπού Μπακρ – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – ήταν περίπου δύο χρόνια και δύο μήνες, και ήταν πανομοιότυπο με αυτό που ο Προφήτης, οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, είδε στον ύπνο του ότι κατέβηκε στον κάδο της αμαρτίας ή δύο Τότε ο Umar – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – αφότου εκτελούσε τις υποθέσεις των μουσουλμάνων για περισσότερα από δέκα χρόνια, και ο Θεός άνοιξε τις πολλές κατακτήσεις γι ‘αυτόν στο Levant, το Ιράκ, το Khorasan, την Αίγυπτο και άλλες περιοχές, και ο Θεός ταπείνωσε τα έθνη των απιστία και χωρίς γραφεία, και διαχειρίστηκε τις υποθέσεις των Μουσουλμάνων. Ο Χασάν ήταν η βιογραφία του στο ταίριασμα του όταν είδε τον Προφήτη ειρήνη να είναι επάνω του στα όνειρά του για την εξουδετέρωση του νερού και να σβήσει τους ανθρώπους ακόμη και να νικήσουν τον Μπάτν . Και το ρητό του : (και στην απομάκρυνσή του υπάρχει αδυναμία ) η συντόμευση του χρόνου του και η βιασύνη του θανάτου του και η ανησυχία του με τον πόλεμο με τους ανθρώπους της αποστασίας από το άνοιγμα και την αύξηση που έφτασε ο Ομάρ στο μήκος του . Και ο Al-Nawawi είπε στο ( Σαρχ Μουσουλμάνος ): Τι σημαίνει να χτυπάς ανθρώπους με το χτύπημα των καμηλών τους, δηλαδή, ποτίζουν τις καμήλες τους, στη συνέχεια τις έφεραν στα αγκάθια τους, που είναι ο τόπος στον οποίο οδηγούνται μετά το πότισμα έτσι ώστε να μπορούν να ξεκουραστούν . Οι μελετητές είπαν : Αυτό το όνειρο είναι ένα ξεκάθαρο παράδειγμα του τι συνέβη στον Άμπουκ Μπακρ και τον Umar – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί τους – στο χαλιφάτο και τον καλό έλεγχο τους, και την εμφάνιση των αποτελεσμάτων τους και την πεποίθηση των ανθρώπων μαζί τους, όλα αυτά είναι λαμβάνονται από τον Προφήτη, να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, η ευλογία του και τα αποτελέσματα των συντρόφων του . Ήταν ο ειρήνης του Προφήτη ο ιδιοκτήτης του , οπότε το ολοκλήρωσε και αποφάσισε να κάνει τους κανόνες του Ισλάμ και τη γενέτειρα των υποθέσεων του και εξήγησε τα περιουσιακά του στοιχεία και τους κλάδους του και το εισόδημα των ανθρώπων στη θρησκεία του Αλλάχ σε πλήθη και αποκάλυψε Θεός – ο Παντοδύναμος -: ( σήμερα ολοκληρώσατε τη θρησκεία σας ). ( Surah Al-Ma’idah στίχος 3). Τότε πέθανε, ειρήνη σε αυτόν, και ο Αμπού Μπακρ – ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – τον διαδέχθηκε για δύο χρόνια και ένα μήνα . Αυτό εννοείται με το να λέμε, ας τον προσευχή και την ειρήνη του Θεού : (δύο αμαρτίες ή δύο αμαρτίες ) . Στο χαλιφάτο του, πολέμησαν οι λαοί της αποστασίας, έκοψαν τη ραχοκοκαλιά και την επέκταση του Ισλάμ, τότε πέθανε και τον διαδέχθηκε ο Ομάρ – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – έτσι το Ισλάμ επεκτάθηκε στην εποχή του, και αποφασίστηκε γι ‘αυτούς από τις αποφάσεις του ότι κάτι σαν αυτό δεν συνέβη. Σε αυτό υπάρχει νερό στο οποίο η ζωή τους και η δικαιοσύνη τους, και ο πρίγκιπας τους παρομοιάστηκε με αυτόν που τους αξίζει και τους ποτίζει είναι να εκπληρώσει τα ενδιαφέροντά τους και να διαχειριστεί τις υποθέσεις τους. Όσο για τα λόγια της ειρήνης και των ευλογιών του Θεού να είναι σε αυτόν στον Αμπού Μπακρ – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του -: ( Και στην απομάκρυνσή του είναι αδύναμη ), δεν υπάρχει μείωση της αρετής του Αμπού Μπακρ και καμία απόδειξη της αρετή της ηλικίας πάνω του. Είναι νέα για τη διάρκεια της θητείας τους και τον μεγάλο αριθμό ανθρώπων που επωφελούνται από το κράτος του Ομάρ, λόγω της διάρκειας και της επέκτασης του Ισλάμ και της χώρας του, χρήματα και άλλα λάφυρα, κατακτήσεις, Αίγυπτος και χωρίς γραφεία . Όσο για το ρητό του, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη (και ο Θεός να τον συγχωρήσει ) , δεν είναι ούτε υποτίμηση ούτε ένδειξη αμαρτίας. Αντίθετα, είναι μια λέξη με την οποία οι Μουσουλμάνοι υποστήριξαν τα λόγια τους και ευλόγησαν τον πυλώνα. Αναφέρθηκε προηγουμένως στο Χαντίθ στο Σαχχ Μουσουλμάνου ότι είναι μια λέξη που οι Μουσουλμάνοι το έλεγαν και ο Θεός σας συγχωρεί . Οι επιστήμονες είπαν : Σε όλη αυτή την ειδοποίηση για τη διαδοχή του Αμπού Μπακρ, ο Ομάρ και την υγεία της εντολής τους και η δήλωση περιέγραψε το όφελος των Μουσουλμάνων και είπε ειρήνη σε αυτόν : (Δεν έχω δει έναν ιδιοφυή λαό Pfera Freeh ) Το Livery με το άνοιγμα της ακύρωσης της στέγασης και να σπάσει ALRA το Freeh γούνινο δύο πρόσωπα : ένα ψέμα για το σπίτι ALRA και διευκολύνει την yaa . Το δεύτερο : σπάζοντας το Ra και το άγχος του Ya, που είναι δύο σωστές γλώσσες . Ο Αλ-Χαλίλ αρνήθηκε την έμφαση και είπε : Είναι λάθος, και συμφώνησαν ότι το νόημά του δεν είδε έναν άνδρα να κάνει τη δουλειά του και να κόβει τα μέρη του, και η προέλευση του πορθμείου με στέγαση μειώνεται . Και το ρητό του, ας είναι ο προσευχές και η ειρήνη του Θεού, ( έως ότου χτύπησε τους ανθρώπους με ένα κούτσουρο ) Ο Αλ-Κάντι είπε : Φαίνεται ότι επιστρέφει συγκεκριμένα στο χαλιφάτο του Umar, και ειπώθηκε ότι πηγαίνει πίσω στο το χαλιφάτο του Αμπού Bakr και του Umar, επειδή, κατά την άποψή τους, τη διαχείριση και την εκπλήρωση των συμφερόντων των μουσουλμάνων, αυτό το ζήτημα ολοκληρώθηκε και οι άνθρωποι χτύπησαν πεισματικά επειδή ο Abu Bakr καταπιέζει τους ανθρώπους της αποστασίας και επανένωσε τους μουσουλμάνους και τους καταλάβαινε, και άρχισαν οι κατακτήσεις, και τα πράγματα άνοιξαν, και οι καρποί του ολοκληρώθηκαν και ολοκληρώθηκαν την εποχή του Umar bin al-Khattab – να τους ευχαριστήσει ο Θεός – τα λόγια των νοου τελείωσαν συνοπτικά ….

…Ο Jaafar al-Sadiq είπε, «Βλέποντας την πρόσκληση σε προσευχή σε οκτώ πτυχές μιας γυναίκας, είτε πρόκειται για τη σύζυγό του είτε για συγγενή του, έναν φίλο, έναν σύντροφο, ένα ευχάριστο αγόρι, ένα μελλοντικό αγόρι, καλά χρήματα και είναι θλίψη, χαρά , την ευτυχία, τη μετάνοια και επιστροφή, όπως και για τα μάτια, που δόθηκε στη θρησκεία και άλλα πράγματα, έτσι ώστε όποιος βλέπει ότι είναι τυφλοί ή τα μάτια του έχασαν τη ζωή τους έχει μετατραπεί μακριά από το Ισλάμ με μεγάλη ανυπακοή λέγοντας του Παντοδύναμου ~ Κύριος έκανε όχι Hchertna blind ~ στίχος και είπαν ότι επηρεάζει έναν κόσμο σε ολόκληρο το μωρό και την ευτυχία αυτού που οι άνθρωποι είπαν στην παραβολή stepper τι Saad και έτσι ο θείος μου, και μου είπαν ότι χάνει τα παιδιά του επειδή είναι το μήλο των ματιών του στίχου ~ και εκείνων που λένε: ο Κύριος μας παραχωρεί από τις συζύγους μας ~ στίχο, και λέγεται ότι είναι τυφλός στο επιχείρημά Του και ζητώντας τις ανάγκες του, και ειπώθηκε ότι είναι λίγο γνώστης και δεν καταλαβαίνει τα πράγματα και δεν γνωρίζει τον αριθμό των ανθρώπων ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει πέσει από μια φοράδα, τον κατέβηκε ή τον σκότωσε στην κορυφή, τότε ερμηνεύεται από την πτώση του αναστήματός του ή την απομόνωσή του από την εξουσία του, και ίσως υποδηλώνει το θάνατο της γυναίκας του, και εάν η επιληψία βρισκόταν σε μια αγορά ή ανάμεσα σε ανθρώπους, τότε είναι διάσημος για την πτώση της κατάστασής του στο πρόσωπό του, και μπορεί να ήταν η κάθοδος του εάν το ούτι ξόδεψε τα χρήματά του Μέχρι να συμβεί στο τέλος του, και ειπώθηκε ότι το Το ζήτημα που ζήτησε δεν είναι πλήρες, ειδικά αν δεν σκοπεύει να επιστρέψει ….

…Και όποιος βλέπει χιόνι, είναι εύφορο και έλεος ότι δεν είναι συχνά πολύ ή λίγο, αν είναι στην εποχή του, τότε είναι γόνιμο, και αν δεν είναι στη στιγμή του, τότε είναι καλοσύνη από τον Σουλτάνο ή από τους εργάτες του και αν το χιόνι πέσει σε ένα άλλο μέρος από αυτό που θα πέσει μέσα του, τότε η καταστροφή και η ασθένεια θα πέσουν εκεί και όποιος δει βροντές ή αστραπές έχει συμβεί Οι άνθρωποι αυτής της γης έχουν μεγάλο φόβο και οι κεραυνές είναι πιο σοβαροί από αυτό, και ίσως το βροντές και κεραυνούς και την Ημέρα του Σουλτάνου ή την απειλή του. Όποιος ακούει βροντές, ακούει αυτό που μισεί από τον σουλτάνο, και όποιος βλέπει έναν κεραυνό που πέφτει σε μια χώρα και καίει τον λαό του, αυτή είναι μια δύναμη που κατεβαίνει στη χώρα αυτή και προκαλεί διαφθορά σε αυτήν και υπάρχουν πολέμοι υψηλών τιμών ή ασθένειες Και αν την είδε να πέφτει χωρίς φωτιά, τότε ο Σουλτάνος ​​Muqbel θα πίστευε ότι οι άνθρωποι σκέφτηκαν άσχημα και να σωθούν από την ατυχία του, και αν την είδε, έπεσε στο σπίτι του. Εάν ο Κύριος της ήταν άρρωστος, πέθανε, ή οι τρόποι του ήταν κλέφτης ή ο ιδιοκτήτης της πόλης τον κυριάρχησε….

…Μπορώ να πω το όραμα σε μία από τις δύο εκφράσεις και να το διασχίσω, και μετά να το αφηγηθώ σε άλλη έτσι ώστε να το διασχίσει εντελώς διαφορετικά; Η απάντηση είναι : Ναι, θα μπορούσε να συμβεί . Ο λόγος για αυτό είναι η διαφορά στην κατανόηση, τις ικανότητες, τις ικανότητες και την κυριαρχία, από τη μια έκφραση στην άλλη, και η επιστήμη της έκφρασης έχει τα εργαλεία της μέσω των οποίων εκφράζονται τα οράματα, και σύμφωνα με την ικανότητα του εκφραστή να κυριαρχεί αυτά τα εργαλεία, κρίνεται από την ποιότητα ή την έλλειψη αυτής . Για να ξεκαθαρίσετε λίγο την εικόνα, δώστε ένα παράδειγμα γιατρών, μερικοί από αυτούς επιτυγχάνουν τη διάγνωση της νόσου λαμπρά, ενώ μερικοί δεν την αναγνωρίζουν, παρόλο που είναι ίσες σε επιστημονικά προσόντα, και επομένως η βαθιά έννοια του οράματος μπορεί να μην βουτήξει σε αυτό, και μπορεί να το βουτήξει με εξαιρετικό τρόπο, οπότε μερικοί από τους περαστικούς είναι καλοί στο Dive είναι μακρινές αποστάσεις, και μερικοί από αυτούς δεν μπορούν να πάνε πέρα ​​από την ακτή, και μερικοί από αυτούς βυθίζονται, αλλά για μερικές αποστάσεις, οπότε όποιος είναι πιο δυνατός και ψηλότερα στο πέρασμα, είναι πιο έξυπνος, και το αντίστροφο, και έτσι ο βασιλιάς είπε στους καθιστές του ( Αν θέλετε να δείτε το όραμα που διασχίζετε ) Yusef 43: δηλαδή , προσεύχεστε μέχρι το τέλος του, και θα θυμάστε το τέλος, και οι γλωσσολόγοι λένε : Ξεπερνώντας το νερό με κολύμπι, πλοίο ή κάτι άλλο, ονομάζεται : διέλευση, σαν να διασχίζει το πέρασμα από το εξωτερικό του οράματος στο εσωτερικό του, και αυτή είναι η κατάδυση που εννοώ…

…Οι σκάλες Το όραμα του συρταριού βιβλίων δείχνει το δεσμευμένο βιβλίο που περιέχει τα κοσμήματα του λόγου . Μπορεί να αναφέρεται στην πλούσια σύζυγο ή στον πλούσιο άντρα στη μόνη γυναίκα . Και άλλα συρτάρια, όπως η κλίμακα της κλίμακας και το συρτάρι του al-Attar, βλέποντάς τους να δείχνουν κέρδος, ενδιαφέρον, εκπλήρωση των αναγκών και τη συγκέντρωση της αξίας του και ο δίσκος χαρτιού είναι μεγάλης διάρκειας . Και οι σκάλες είναι καλές ειδήσεις, οπότε όποιος βλέπει ένα συρτάρι στο οποίο υπάρχουν μαργαριτάρια ή κοσμήματα, τότε είναι καλά νέα και χαρά ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει ανέβει σε ψηλό μέρος λόφων, στέγες, παλάτια και ούτω καθεξής, τότε πάσχει από δύναμη και ανύψωση, και ειπώθηκε ότι αυτός που είδε ότι ήταν σε υψηλή θέση και οι άνθρωποι ήταν όλοι κάτω από αυτόν και αν ήταν άρρωστος τότε θα ήταν το φέρετρο του και αν ήταν άγαμος και ελπίζει για γάμο τότε θα παντρευτεί μια αξιότιμη γυναίκα και όποιος είδε ότι έπεσε από κάτι από αυτό γιατί επιστρέφει από το κράτος και όποιος δει ότι σκόπευε ένα βαθμό να χτυπήσει τον κυβερνήτη μας ή να φτάσει στο ζήτημα που ζητά, και αν είναι άρρωστος και έχει δει ότι έχει φτάσει στο τέλος της σκάλας, τότε η λήξη της ζωής του και αν δει ότι έχει ανέβει πολλές σκάλες ακολουθεί τις υποθέσεις των ανδρών και η κατάταξή του αυξάνεται μαζί τους και ίσως η κάθοδος των σκαλοπατιών υποδηλώνει υπαγόρευση και πειθώ και από εκείνος είδε ότι κατέβηκε από τις σκάλες, και αν ήταν εργαζόμενος, βγήκε από τη δουλειά του ή να ταξιδεύει κοντά στα ταξίδια του, και αν είχε μια άρρωστη γυναίκα ποιος χάθηκε, και όποιος είδε ότι είχε ανέβει ένας παλιός μουσουλμάνος, χτυπήθηκε από κάτι καλό από το εμπόριο και άλλα πράγματα, και αν είδε ότι είχε πέσει από μια νέα σκάλα, θα είχε κολλήσει στη θρησκεία του και ποιος είδε ότι έφτιαξε μια σκάλα γι ‘αυτόν. Κατέβηκε από αυτόν στο γνωστό μέρος του, επειδή είναι ασφαλής από αυτό που βλάπτει και φοβάται την καταστροφή…

…Και όποιος βλέπει ότι δεν μπορεί να κοιτάξει τον ουρανό και γυρίζει το κεφάλι του κάτω, τότε εκτιμά την εξουσία του και αλλάζει τις υποθέσεις του ….

Κάτω Εάν βλέπετε το Κάτο σε ένα όνειρο, αυτό προβλέπει μικρά κέρδη για τις επενδύσεις που κάνατε και αν φάγατε το Κάτο σε ένα όνειρο, αυτό προβλέπει αποτυχία στη διαχείριση των ανησυχιών σας . Εάν ένα κορίτσι ονειρεύεται ότι μετράει το Κάτο, αυτό προβλέπει ότι ο εραστής της θα έχει κοσμικά αισθησιακά ενδιαφέροντα και αν τον παντρευτεί, η αγάπη και τα χρήματά της θα φύγουν ….

Κάτω από τον ταύρο, πέφτει σε διαφωνία ….

…Ο κεραυνός είναι ένα μαρτύριο σε ένα όνειρο εάν φτάσει σε ένα μέρος, και το ζάλη του θανάτου, και το κεραυνό δείχνει τις ασθένειες και τους κεραυνούς εκείνων που τους έκαψαν, και αν έκαψαν κάτι που έχει όφελος, αυτό δείχνει κατάθλιψη . Και ο κεραυνός είναι μια προειδοποίηση για εκείνους που διέπραξαν αμαρτίες, και ο κεραυνός λατρεύει το πρόστιμο . Οι κεραυνοί υποδηλώνουν τις πανδημίες και τις καταστροφές με τις οποίες ο Κύριος μας πλήττει όποιον θέλει, όπως ακρίδες, χαλάζι, άνεμοι, ασθένειες, χελιδόνια, ευλογιά, λοιμός και πυρετός, και μπορεί να υποδηλώνουν ένα μεγάλο θέμα που προέρχεται από τον βασιλιά στον οποίο υπάρχει καταστροφή , αγάπη, ή καταστροφή . Ο κεραυνός υποδηλώνει την άφιξη ενός άδικου σουλτάνου και μπορεί να υποδηλώνει κάποια διάσημα ατυχήματα όπως ο φρικτός θάνατος, η φωτιά, η κατεδάφιση και οι κλέφτες . Όποιος βλέπει έναν κεραυνό που πέφτει στο σπίτι του και είναι άρρωστος, θα πεθάνει, και αν απουσιάζει, θα τον υπακούσει και ο ιδιοκτήτης της αστυνομίας θα υπερισχύσει . Και όποιος βλέπει αστραπές να πέφτουν σε γύρους, οι άνθρωποι μπορεί να είναι κακοποιοί . Και αν οι αστραπές πέσουν σε στρέμματα και οπωρώνες, τότε πληγές και ιδιοκτήτες δεκάτων και φορολογικών εισπράξεων, και αδικία, διαφθορά και έντονος φόβος εξαπλωθούν σε αυτό το μέρος . Και όποιος δει έναν κεραυνό που πέφτει σε μια πόλη και καίει τη γη του, τότε αυτή είναι μια δύναμη που κατεβαίνει στη χώρα αυτή, και θα προκύψει διαφθορά και υψηλό κόστος ….

…Και όποιος βλέπει ότι οι νεκρές γυναίκες έχουν ζήσει και τις παρουσιάσουν ενώ είναι στολίδια, τότε θα υπάρχει ένας κόσμος και άφθονη καλοσύνη και θα ξοδέψει άφθονα χρήματα αν δεν το ακολουθήσει, διαφορετικά ο κόσμος βγαίνει για να τις τιμωρήσει ….

…Διαφέρει η έκφραση του οράματος ανάλογα με τις διάφορες χώρες του παρατηρητή; Α : Ναι, η έκφραση διαφέρει ανάλογα με τη διαφορετική κατάσταση και οργάνωση του παρατηρητή, όπως αναφέραμε, και αυτό περιλαμβάνει τη βιομηχανία, το ανάστημα, τη θρησκεία και την ηλικία του … Η ερώτηση εδώ για τη χώρα και τις γνώσεις του είναι σημαντική στο έκφραση, για μια καυτή χώρα διαφέρει από μια κρύα χώρα, και μια χώρα πετρελαίου που εξαρτάται από το πετρέλαιο, διαφέρει από τη γεωργική χώρα και η χώρα που εξαρτάται από το θαλάσσιο νερό και η αλιεία της διαφέρει από τη χώρα που βρίσκεται στην έρημο και εξαρτάται από το κυνήγι της γης , και μια χώρα με ορεινή φύση διαφέρει από μια επίπεδη χώρα . Για παράδειγμα, το να βλέπεις το χιόνι είναι μέσω της επιβίωσης, της γονιμότητας ή της άφιξης της βροχής . Και το όραμα της πράσινης γεωργικές εκμεταλλεύσεις για τους ανθρώπους της γεωργικής χώρας μπορεί να υποδεικνύει την άφθονη πώληση των καλλιεργειών και την ασφάλεια της σοδειάς από τα παράσιτα, και είναι για τους μη μόνιμους κατοίκους της χώρας που δεν μπορεί να είναι μια τέτοια ακριβής έκφραση σε σχέση με γεωργικές καλλιέργειες . Έτσι, τα έθιμα της χώρας είναι σημαντικά. Εάν ένα άτομο σε μια χώρα βλέπει ότι ασκεί τη συνήθεια της χώρας του και δεν έχει εγκριθεί κατά τη διέλευση, τότε ο εκφραστής δεν πρέπει να βιαστεί και να ρωτήσει τον αναζητητή σχετικά με τα έθιμά του στη χώρα του, γιατί μπορεί να είναι καλοήθης τη στιγμή που η διέλευση το θεωρεί απαράδεκτο και τα έθιμα αναφέρονται στο επικρατούμενο έθιμο και διαφέρει από τη μια χώρα στην άλλη ….

Από τις αρετές του λατρευτή Albganci 80 – Είναι η Nuadrh που η ηλικιωμένη γυναίκα των δίκαιων πέθανε και στη συνέχεια η κατάθεση επτά δηνίων έφτασε ο μηχανισμός της κατάθεσής της και του παραπονέθηκε τον Manzl και του είπε το όνομά της και το όνομα των νεκρών ήταν συνοδεύεται από τότε επέστρεψε μηχανισμό του αύριο είπε να της : λέει να Jane Uday από το σπίτι μου επτά Khcbat στέγη Βρήκατε τις δηνάρια για έβδομη σε ένα πανί, έτσι έκανε και το βρήκε όπως περιγράφεται σε αυτήν ….

…Αναφέρθηκε σε ορισμένα βιβλία ότι ένα από τα εθιμοτυπία ενός οράματος δεν είναι να το πω σε μια γυναίκα ή μετά την πρωινή προσευχή; Είναι αυτό σωστό? Ναι, αυτό αναφέρθηκε σε ορισμένα βιβλία, αλλά είναι λανθασμένη προδιαγραφή, επομένως επιτρέπεται η αφήγηση του οράματος στις γυναίκες. Ο Ιμάμ Ιμπν Χάτζαρ είπε στο Αλ-Φαθ στο κεφάλαιο : Η έκφραση του οράματος μετά την πρωινή προσευχή (12/439): Δείχνει την αδυναμία αυτού που παρείχε ο Αμπντ Αλ Ραζάζκ στην εξουσία του Ομάρ στην εξουσία του Σέιντ Ιμπν Αμπντ Ο al-Rahman, σύμφωνα με ορισμένους μελετητές, βασίστηκε σε κάποιες παρανοήσεις, όπως ο επείγων χαρακτήρας που προέρχεται από τη γυναίκα και ο φόβος τους ότι το όραμα θα ερμηνευθεί λανθασμένα ή βασίστηκε σε μερικές από τις σύντομες βλέψεις των γυναικών και Το λάθος αυτών των εμφανίσεων δεν είναι κρυμμένο και έχει αποδειχθεί ότι ο Αγγελιοφόρος, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, διηγούσε μερικά από τα οράματά του για τις Γυναίκες όπως η Aisha και η Khadija, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί τους μεταξύ των συζύγων του, και ως μια μητέρα απαγορευμένη, και η ιστορία του Ibn Omar και ευχήθηκε ότι ο Θεός θα του έδειχνε ένα όραμα, και όταν την είδε, το διηγήθηκε στην αδερφή του Hafsa, να είναι ευχαριστημένος ο Θεός από όλους, όλες αυτές οι αφηγήσεις αρκούν για να δυσφημίστε αυτό το ρητό, και λέμε ότι ήταν σωστό εκείνη τη στιγμή ….