…1 – Ώρα για έκφραση : Σημειώστε πότε κάποια από τα περάσματα που μετά την έκφραση ενός οράματος που λέει : θα πέσει αυτό το όραμα μετά από τέτοιες, σε ημέρες ή μήνες ή χρόνια, και μερικά από αυτά υπερβάλλουν έως ότου βρείτε μερικές φορές παρόμοιες ημερομηνίες , για παράδειγμα : θα πέσει το όραμά σας την τρίτη ημέρα του μήνα Το τρίτο είναι μετά από τρία χρόνια, και μερικοί από αυτούς λένε : Θα πέσει σε μια τέτοια ημερομηνία μήνες πριν από αυτό ή μήνες μετά από αυτό, οπότε δεν ξεκινά όπως προηγούμενο . Μετά από την έρευνά μου για αυτό το θέμα και βρήκε αρκετά σταθερά κείμενα, εγώ σας και σχόλιο για αυτό ανοίγει το Θεό και δείχνουν να πω : Το πρώτο κατάλογο : Σε την ιστορία του Ιωσήφ , ασκίτη είδε Bosevh η ειρήνη είναι επάνω σε τον Rabah και περικοπή από τον πατέρα του, είπε να του πατέρας : Όταν ο Ιωσήφ είπε στον πατέρα του Άαπτ είδα δέκα πλανήτες και τον ήλιο και το φεγγάρι τους είδα να υποκλίνονται ( Γιουσούφ : 4 ). Οι μελετητές είπαν : Αυτό το όραμα επιτεύχθηκε μετά από σαράντα χρόνια , όταν ο Θεός επανένωσε τον Ιωσήφ τους γονείς του και τους αδελφούς του, έντεκα , και λάτρευε όλο τον χαιρετισμό και τον σεβασμό καθώς το Κοράνι έκοψε την ιστορία του . Ο ίδιος λέει : Οι γονείς του στο θρόνο και έπεσε κατάκοιτος και είπε: Ο πατέρας μου, αυτή η ερμηνεία του οράματος μου μπορεί να είναι πραγματικά ο Κύριος μου έχει καλύτερη μένα μου πήρε από τη φυλακή και ήρθε για να σας από το Βεδουίνων μετά από αυτό με αφαιρούμενος διάβολος ανάμεσα σε μένα και τους αδελφούς μου, Κύριέ μου ωραία αυτό που θέλει, Αυτός είναι ο Γνωρίζοντας, ο Σοφός ( Yusuf : 100 ). Εάν αυτό το όραμα του Τζόζεφ, ενός νεαρού αγοριού ηλικίας επτά ετών κυριολεκτικά έχει επιτευχθεί στην Αίγυπτο , ο Ιωσήφ κάθισε στο θρόνο του, έσκυψε τους γονείς του και τους αδελφούς του υποκλίνοντας και σημειώνει ότι το όραμα του Ιωσήφ οράματα είναι αλήθεια ότι δεν χρειάζεται να εκφράσετε , αλλά το φθινόπωρο ήταν επίσης ορατό , και είναι σημαντικό εδώ είναι ότι η ερμηνεία του οράματος καθυστέρησε σαράντα χρόνια, όπως αποδεικνύεται από μια συνέντευξη με τον Περσικό Σαλμάν που είπε : « ανάμεσα στο όραμα του Ιωσήφ και την έκφρασή του σαράντα χρόνια » , είπε ο Ιμπν Χάτζερ . Οι αφηγητές των al-Tabari , al-Hakim και al-Bayhaqi με μια έγκυρη αλυσίδα αφηγητών (1). Δεύτερος οδηγός : Σε την ιστορία του Ιωσήφ, επίσης , αφού μπήκε στην φυλακή , ο βασιλιάς είδε ένα όραμα τον ανησυχεί και ρώτησε Aoolha του όταν οι άνδρες της επιστήμης και του κράτους γύρω του και τη διεξαγωγή συναντήσεων Ε και είπε να τους : ~Το βασιλιάς είπε , βλέπω επτά παχιές αγελάδες θα φάει επτά άπαχο και επτά Snblatt Khader και τα τελευταία, κακότροπος, ο δημόσια, παρακαλώ να με ενημερώσετε σχετικά με το όραμά μου, αν είναι να δούμε το όραμα που εκφράζει (43). ( Είπαν όνειρα σωλήνα, και δεν ερμηνεύουμε τα όνειρα σε δύο κόσμους. »(44) ( Ιωσήφ 44 43) Η αλήθεια είναι ότι η απάντηση σε αυτά είναι παρόμοια με την απάντηση κάποιων από τους πολίτες που δεν διστάζουν να απαντήσουν στην έκφραση οράματος. για παράδειγμα : ο θάνατος, η μακρά ζωή , και η κραυγή γέλασαν και αυτό μπορεί να λέει στον Θεό χωρίς γνώση , ή να τους βρει σαν αυτή την υποσημείωση Badan τον Απάντηση και στη συνέχεια τους ζήτησε να στρίψουν δεξιά και αριστερά για να ξεφύγουν, ή αναζητώντας ποιος του έστειλε το ερώτηση . τι ανησυχεί ότι ο Τζόζεφ ενώ πέρασε το όραμα απάντησε και επέλεξε να λέει το χρόνο ήταν επτά χρόνια πιο δύσκολο να καλλιεργήσει ό, τι απέκτησε η ακίδα του Vdhiroh μόνο σε λίγα από τα οποία τρώτε) 47 () μετά έπειτα επτά σκληρά τρώνε ό, τι τους δώσατε μόνο λίγο από το Thsnon () 4 8 ( ( Yusuf : 47 – 48 ) . Joseph , υπενθύμισε Τ αυτό το όραμα θα επιτευχθεί μέσα σε χρονικό διάστημα δεκαπέντε ετών , το όνειρο το οποίο είναι στην ευχάριστη θέση εξάγω Ιωσήφ από τα δεκατέσσερα χρόνια για να πούμε το βασιλιά των επτά παχιές αγελάδες , και επτά αγελάδες άπαχο , και οι μελετητές, δήλωσε : Τα λόγια του Ιωσήφ : ) tm έρχεται μετά από ένα χρόνο το οποίο Agat ανθρώπους και Aasron ( ( Yusuf : 49 ) δεν του δείξει το όραμα , αλλά είναι ό, τι ο Θεός δίδαξε Yusuf και καλή έκφραση (2). Τρίτον Οδηγός : Anas bin Malik, μπορεί να Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί του ότι ο αγγελιοφόρος του Αλλάχ ειρήνη επάνω του ή το κορίτσι είναι haram Milhan , Vttamh , και η μητέρα απαγορεύεται υπό σιωπηλή λατρεία bin και εισήλθε στον αγγελιοφόρο του Αλλάχ ειρήνη επάνω του ημέρα Votamth και στη συνέχεια κάθισε Tvla επικεφαλής – επιθεωρήστε τι σκοτώνει οι ψείρες – ο Βινμ ο Αγγελιοφόρος του Αλλάχ ειρήνη πάνω του και μετά ξύπνησε γελάει , είπε : Είπα : τι Idgk O Messenger του Αλλάχ; Είπε : ~ Άνθρωποι από το έθνος μου, πρόσφεραν εισβολείς στο το όνομα του Θεού που οδηγεί Thbj σε αυτήν τη θάλασσα . Και Thbj θάλασσα κάθε βόλτα πίσω o ο μέσος – βασιλιάδες στην οικογένεια ή σαν βασιλιάδες στην οικογένεια , ~ είπε : είπε : Είπα : Ω Αγγελιοφόρος του Θεού, προσευχήσου στον Θεό να με κάνει έναν από αυτούς, την κάλεσε, στη συνέχεια έβαλε το κεφάλι του και κοιμήθηκε και στη συνέχεια ξύπνησε γελώντας, είπε : Είπα : τι είπε ο Idgk O Messenger of God : ~ άνθρωποι από τη χώρα μου, που προσφέρθηκαν για χάρη των εισβολέων Alte God ~ , είπε στην πρώτη, είπε : Είπα : O Αγγελιοφόρος του Θεού, προσευχήσου στον Θεό που με κάνει να τους, είπε : είσαι από τα πρώτα δύο ~ , Frckpt ή haram κορίτσι Milhan στη θάλασσα κατά τη διάρκεια του Sid Vsrat για Daptha όταν βγήκα από τη θάλασσα Vhlkt . συμφώνησε με λέξη ενός μουσουλμάνου (3). Αφού η αναζήτηση παρατεταμένη σε αυτή την ιστορία διαπίστωσε ότι το όραμα της εποχής ήταν μετά το αποχαιρετιστήριο Χατζ, και η εμφάνιση της όρασης ήταν την εποχή του Οθμάν Μπιν Άφαν, οπότε εγκατέστησαν τη θάλασσα διαδοχικά Οθμάν, κατευθυνόμενοι στην Κύπρο Βσράτ για την Ντάπθα Κάθι και θάφτηκαν εκεί, και αυτό ήταν όπως είπε ένας γιος πέτρας όταν άνοιξε το έτος είκοσι οκτώ . ο χρόνος είναι μεταξύ του οράματος και της έκφρασης δεκαοκτώ ετών, Θεέ ξέρω . Σημειώστε αυτήν τη φορά μεταξύ της εμφάνισης της όρασης και της απόστασης έκφρασης . τότε πες μου ότι νομίζεις ότι αυτός που ζητάει ένα όραμα, ο Vtakbrh είδε την έκφρασή της, και στη συνέχεια τον εξέπληξε μετά από μια περίοδο s Μια νύχτα σου λέει : Είπα : κάτι τέτοιο θα συμβεί, και τώρα ένα μήνα, δύο μήνες ή ένα έτος θα περάσει και δεν έχει εκπληρωθεί σαν να είναι η κατάστασή του : Έχετε λάθος ! ! ! Ναι . . Η γραμμή προέρχεται από τη διέλευση, αλλά το όραμα μπορεί να καθυστερήσει. ~Και αν το πράγμα αναφέρεται, το λέω εδώ : Η προσπάθεια της διέλευσης για να ορίσετε μια ώρα για την εμφάνιση της όρασης πρέπει να εξεταστεί και το έργο του νου και της κόπωσης, τι χρειάζεται ένας χρόνος να έρθει, αλλά ο οραματιστής μπορεί μερικές φορές να επιμείνει να ρωτήσει για το χρόνο, τότε αν του το είπα και του είπα : Ο Θεός ξέρει ακόμη και μακριά από εσάς την αμηχανία του λάθους, να εκπλαγείτε από τον Antqsk λέει : μου είπε τη διέλευση και δεν κατάλαβε καλά , και μερικοί από αυτούς χλευάζουν λέγοντας : τι έχει τα παραπάνω . Μετά από αυτήν την παρουσίαση, λέω : Ποιος έχει δίκιο κατά τη γνώμη σας; ________________________________________ (1 ) Βλέπε : Fath al – Bari Ibn Hajar – op – ( 12/377 ). (2 ) Abu Bakr Αλγερίας : Acer «s μεγάλες ερμηνείες των λέξεων του Υψίστου και Bhamch ποταμό Καλή Acer εξήγηση, θ 4 /1420 της – , η βιβλιοθήκη της επιστήμης και της διακυβέρνησης . ( Σελ. 578 ). (3 ) διηγείται από Bukhari στο βιβλίο της Αποκάλυψης πόρτας έκφρασης κατά τη διάρκεια της ημέρας σε δύο σημεία (11 /72 ) , (391/12 ) – op – και διηγείται από μουσουλμανικές, όπως στην πυρηνική (13 /58 ) στο βιβλίο της πόρτας του εμιράτου Προτίμησε την εισβολή στη θάλασσα – προηγούμενη αναφορά -. ** Αναφέρθηκε από τον Δρ Fahd Al-Osaimi…

…Γονέας Εάν ονειρευόσασταν τον πατέρα σου, αυτό προβλέπει ότι πρόκειται να εμπλακείς σε κάποια δυσκολία και ότι θα χρειαστείς σοφές συμβουλές αν θέλεις να το ξεφορτωθείς . Αν είναι νεκρό αυτό δείχνει ότι η επιχείρησή σας είναι να περάσει από δυσκολίες και που θα πρέπει να είναι προσεκτικοί στη λειτουργία αυτή . Αν ένα κορίτσι ονειρεύεται τον νεκρό πατέρα της, αυτό προβλέπει ότι η αγαπημένη της την εξαπατά ή θα την εξαπατήσει ….

…Η μύτη : δείχνει την αξιοπρέπεια ή την ταπείνωση του συντρόφου του, και όλους εκείνους που τον επιδεικνύουν και επιδεικνύουν, διότι προστίθεται αλαζονεία, οπότε λέγεται ότι είναι ψηλός με τη μύτη του και λέγεται σε ταπείνωση παρά τη μύτη του . Και ίσως έδειξε το αγόρι και τον πατέρα, και την αναφορά του με το κεφάλι και τον κόλπο του, επειδή εκτείνεται στη βλέννα των ανθρώπων, και είναι σαν ένα σπέρμα, και έχει μια ομοιότητα στην παροιμία, έτσι είναι είπε ότι το ράμμα του πατέρα του είναι παρόμοιο με αυτό. Kattan, το αρσενικό από τα δεξιά και το θηλυκό από τα βόρεια . Όποιος κόψει τη μύτη του, θα κοιτάξω την κατάστασή του, αν είναι άρρωστος, θα πεθάνει. Διαφορετικά, κάποιος από την οικογένειά του που δείχνει τη μύτη θα χαθεί, εάν είναι άρρωστος, και αν δεν είναι άρρωστος, θα έχει σκάνδαλο σαν αυτόν, είτε φτώχεια, κόπωση, εγκατάλειψη ή ξύρισμα μούσι ή ηβικό ….

…Ιμπραήμ, ειρήνη σε αυτόν, το όραμά του σε ένα όνειρο υποδηλώνει καλοσύνη και ευλογία, λατρεία και κυριαρχία, διατροφή και αλτρουισμό, φροντίδα για τους δίκαιους απογόνους, υπαγορεύοντας το καλό και απαγορεύοντας το κακό, γνώση και καθοδήγηση, και την εγκατάλειψη της οικογένειας και των συγγενών με σκοπό να υπακούεις στον Παντοδύναμο Θεό . Θεός Παντοδύναμος . Το όραμά του δείχνει επίσης τον παρηγορητικό πατέρα, και ότι ο Αβραάμ, ειρήνη σε αυτόν, είναι ο πατέρας του Ισλάμ, και αυτός είναι που μας δηλητηρίασε με μουσουλμάνους . Ίσως το όραμά του να δείχνει ότι θα πέσει σε αντιξοότητες και θα ήταν ασφαλής από αυτούς . Μπορεί επίσης να δείχνει . Βλέποντάς τον για το τι ελπίζει για καλό ή για νομοθεσία, ή για να διατηρήσει το καλό, και να εγκαταλείψει τους κακούς αδελφούς . Αυτό που είδε ένα άτομο ότι τον άγγιξε δείχνει την αγάπη του Θεού Παντοδύναμου, όπως ακριβώς το όραμά του δείχνει τον Χατζ . Και αν μια γυναίκα δει τον Ιμπραήμ, ειρήνη σε αυτόν, στον ύπνο της, θα υποστεί κακουχία για μερικά από τα παιδιά της, αλλά ο Θεός Παντοδύναμος τον απαλλάσσει από αυτήν . Και όποιος γίνει σε ένα όνειρο Αβραάμ, ειρήνη σε αυτόν, δείχνει την καταστροφή των εχθρών, αλλά είναι νικητής . Και μπορεί να αναλάβει ένα κράτος ή τον ιμάμη του και να είναι ακριβώς σε αυτό, ή θα ζήσει μετά την απόγνωση, και ίσως οι αγγελιοφόροι των πρεσβυτέρων του έφεραν καλά νέα . Και όποιος βλέπει τον Αβραάμ, ειρήνη σε αυτόν, κατακτά τους εχθρούς του, ή παίρνει μια πιστή σύζυγο, ή υφίσταται κακουχία και ταλαιπωρία από έναν βασιλιά και στη συνέχεια δραπετεύει από αυτό . Και όποιος τον είδε να τον προσκαλεί και να του απαντήσει από τον Ταλμπιάγια, και σπεύσει να του, θα ανέβαινε το καθεστώς του . Αν τον είδε, τον κάλεσε, αλλά δεν τον απάντησε, ή τον είδε να τον απειλεί, ή να τον απειλεί, ή να βλέπει ένα συνοφρυωμένο, τότε μπορεί να είναι πίσω από το Χατζ με τη δυνατότητα να τον κάνει, ή θα παραμελήσει την προσευχή, ή μια μαχαιριά εναντίον του ιμάμη, ή ενός υποκριτή, και αν τον δει ως άπιστο, αγκαλιάζει το Ισλάμ, ή έναν αμαρτωλό που μετανοεί, ή είναι παραμελητής. Για να προσευχηθεί επέστρεψε σε αυτό . Και όποιος μεταμορφωθεί σε εικόνα του Αβραάμ, ειρήνη σε αυτόν, ή βάλει το ένδυμά του, θα πληγεί . Ίσως το όραμά του να υποδηλώνει ότι η θλίψη και το άγχος είχαν φύγει, και η καλοσύνη και η καθοδήγηση του έπεσαν . Και ειπώθηκε : Βλέποντας τον Αβραάμ, ειρήνη σε αυτόν, εμπόδισε τον πατέρα ….

…Είναι σε ένα όνειρο ανυπακοής και αδικίας . Και όποιος βλέπει ότι δολοφονήθηκε, ας ζητήσει καταφύγιο στον Παντοδύναμο Θεό . Και όποιος βλέπει έναν λαό να σκοτώνεται, αυτό είναι μια καλή απόδειξη της τελειότητας των πραγμάτων του βλέποντος . Και όποιος βλέπει στον ύπνο του ότι σκότωσε άλλο άτομο, ή ότι κάποιος άλλος τον σκοτώνει, αυτό δείχνει ότι τα πράγματα είναι επίσης τέλεια . Και όποιος βλέπει κάποιον να σφαγείται από έναν σφαγέα, τότε ο σφαγμένος θα λάβει καλό από τον σφαγέα, και αν φυλακιστεί θα λάβει απολύτως, και αν φοβάται ότι θα αποκτήσει την ασφάλειά μας, και εάν τον κατέχει, θα είναι ελευθερωθεί, ή ένας φυλακισμένος εξαργυρώνεται, ή ένας πρίγκιπας, τότε θα προστεθεί στην πολιτεία του . Και όποιος βλέπει ότι σκοτώνει ένα άτομο, τότε τον καταπιέζει, καθώς και ό, τι δεν επιτρέπεται να τον σφαγιάσει, γιατί αυτός που κάνει λάθος είναι το αντικείμενο αυτού . Και όποιος σφαγιάσει μερικά από τα χαράμ του, παραμελεί το πεπρωμένο του και το διακόπτει, και αν ένας σκλάβος σφαγεί σε ένα όνειρο, τότε θα ελευθερωθεί . Και όποιος ήταν στενοχωρημένος και είδε ότι θανατώθηκε, το άγχος του θα απελευθερωθεί . Η σφαγή είναι γάμος, οπότε όποιος σφαγιάσει στοιχεία από γυναίκες όπως τα περιστέρια και οι προβατίνες θα παντρευτεί . Και όποιος σφαγιάσει κάτι από την πλάτη του, θα το φέρει στο πίσω μέρος . Και όποιος βλέπει ένα σφαγμένο άτομο που δεν ξέρει ποιος τον σκότωσε, είναι ένας άνθρωπος που επινόησε αίρεση ή έκανε ψευδείς μαρτυρίες στο λαιμό του . Όσο για αυτόν που σκότωσε τον πατέρα και τη μητέρα του, πρέπει να τον αποτρέψει . Αν είδε . Σφαγιάζει ένα νεαρό αγόρι που έψησε, και το μπάρμπεκιου δεν είχε μαγειρευτεί, γιατί η αδικία είναι στον πατέρα και τη μητέρα του . Και αν ένα άτομο βλέπει ότι ένας σουλτάνος ​​σφαγεί έναν άντρα και τον βάζει στο λαιμό του ατόμου που ονειρεύεται, τότε ο σουλτάνος ​​καταπιέζει ένα άτομο και τον ρωτάει για το τι δεν μπορεί να κάνει και αυτός ο κομιστής απαιτεί αυτόν τον ισχυρισμό . Και αν ο επικεφαλής του σφαγμένου ατόμου είναι μαζί του, τότε θα τον μεταφερθεί και δεν θα του επιβληθεί πρόστιμο, και το πρόστιμο βαρύνει αυτόν που το διέπραξε, αλλά του δίνει μια παραπλανητική επιβάρυνση . Και όποιος βλέπει ότι ένας άντρας έχει σφαγεί ή ένας σφαγμένος, είναι αυταπάτες και έχουν ιδιοτροπίες και καινοτομίες . Όποιος βλέπει ότι σκοτώνει τον εαυτό του, τότε απαγορεύεται η γυναίκα του . Αν βγει το αίμα της σφαγής, τότε είναι αδικία και ανυπακοή, και αν δεν βγει αίμα τότε είναι σχέση και αξιοπρέπεια ….

…Ο πατέρας, ο πατέρας, είναι αυτό που εννοείται σε ένα όνειρο, και το καλύτερο που βλέπει ένας άντρας σε ένα όνειρο είναι οι γονείς, οι παππούδες και οι γιαγιάδες του . Και όποιος βλέπει τον πατέρα του στο όνειρό του, και τον έχει ανάγκη, τα προς το ζην του ήρθαν σε αυτόν από ένα μέρος που δεν μετράται, ή κάποιος είναι σοβαρός γι ‘αυτό, και αν απουσιάζει, θα το δώσει σε αυτόν, και εάν ήταν μέσα του δεν τον ξεφορτώθηκε, και όποιος είδε ότι ο πατέρας του τον κατοίκησε εποικοδομητικά, και μεγάλωσε τα ψάρια του, τότε θα ολοκληρώσει τα έργα του πατέρα του. Ήταν αυτός σε μια θρησκεία ή έναν κόσμο ….

…** Το όραμα του Προφήτη, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, η αιτία της ασθένειάς του .. Μεταξύ της υποκρισίας είναι το όραμα του Προφήτη, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, στην ασθένειά του ότι ο πόνος που Τον πληγεί προκλήθηκε από μαγεία. Σύμφωνα με τον Χισάμ Μπιν Ουρούα, με την εξουσία του πατέρα του, με την εξουσία του Αϊσά – να είναι ευχαριστημένος ο Θεός – είπε : Η μαγεία του Αγγελιοφόρου του Θεού, ο Θεός να την ευλογεί. Σε αυτόν και σε αυτόν ένας Εβραίος από τους Εβραίους του Bani Zureik κάλεσε τον Lapid bin Al-Asam, ο οποίος είπε : Μέχρι τον Αγγελιοφόρο του Θεού, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, φανταζόταν ότι έκανε κάτι και τι έκανε, ακόμα κι αν Ήταν μια μέρα ή μια νύχτα, ο Αγγελιοφόρος του Θεού, μπορεί να του δοθούν οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, κάλεσαν, έπειτα παρακαλούσαν, έπειτα κάλεσαν και έπειτα είπαν την Αϊσα : Ένιωσα ότι ο Θεός μου είχε δώσει άδεια όταν τον ρώτησα για αυτό. Δύο άνδρες ήρθαν σε μένα, και ένας από αυτούς κάθισε στο κεφάλι μου και ο άλλος στο πόδι μου, και είπε ότι αυτός στο κεφάλι μου με αυτόν στο πόδι μου ή αυτός με έναν άντρα είπε σε αυτόν στο κεφάλι μου : Τι πόνος είναι ο άντρας; Ο ίδιος είπε : Από το φάρμακό του; Είπε : Ο Labaid bin Al-Asam είπε : Στο είπε : Στο Mashtat και στο Mushatta είπε : Είναι απαραίτητο να βγεις έξω. Είπε : Πού είναι; Είπε : Στο πηγάδι του Dhi Arawan. Είπε : Τότε ο Αγγελιοφόρος του Θεού, η ειρήνη και οι ευλογίες του Θεού, τον ήρθε μαζί με μερικούς από τους συντρόφους του και στη συνέχεια είπε : Ω Aisha, από τον Θεό, επειδή το νερό της είναι χέννα, και σαν το κεφάλι της κοσκινίζεται. Οι δαίμονες . «Είπε : Είπα : Ω Αγγελιοφόρος του Θεού, δεν τον κάησες ; Είπε : « Όχι, όπως για μένα, ο Θεός με έχει θεραπεύσει και μισούσα να προκαλέσω κακό εναντίον ανθρώπων, οπότε το διέταξα να εξαερώσει ). Όσον αφορά την εξουσία του Χισάμ Μπιν Ουρούα, στην εξουσία του πατέρα του στην εξουσία του Αϊσά – να είναι ευχαριστημένος ο Θεός – είπε : Ο αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, πέρασε έξι μήνες βλέποντας ότι ήταν έρχονται και δεν έρχονται, έτσι ήρθαν δύο άγγελοι, και ένας από αυτούς κάθισε στο κεφάλι του και ο άλλος στα πόδια του, και ένας από αυτούς είπε : Τι είναι αυτό; Είπε : Ο Matboub είπε : Ποιο είναι το φάρμακό του; Είπε : Ο Labaid bin Al-Aasem είπε : Τι; Είπε : η χτένα και ο ξυλοπόδαρος σε αποξηραμένα είδη, είπε σε ένα πηγάδι Dhiroan κάτω από τον Raovh ξύπνησε τον Προφήτη ειρήνη επάνω του από τον ύπνο του, είπε : ( δηλ. Aisha είδατε ότι ο Θεός Oftana στο Ostftith ) και έφερε το πηγάδι και τον διέταξε να πάρει έξω, είπε : ( Αυτό το πηγάδι, που του έδειξε τον Θεό σαν το νερό του. Η χέννα κλαίει, σαν τα κεφάλια κοσκινίστηκαν από τα κεφάλια των διαβόλων. ( Έτσι η Αϊσα είπε : Αν ήσουν σαν να θέλατε να εξαπλωθεί, είπε : ( Όσο για τον Θεό, ο Θεός με έσωσε και μισώ να προκαλέσω κακό σε ανθρώπους από αυτό. ~…

…Όποιος βλέπει σε ένα όνειρο ότι έχει εισέλθει σε μια πόλη από το Al-Madaen είναι ασφαλής από αυτό που φοβάται . Και ο Ιμπν Σιρίν, ο Θεός Παντοδύναμος να τον έλεος, αγαπούσε να μπαίνει σε πόλεις και δεν ήθελε να τις αφήσει, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος είπε : ( Έτσι βγήκε από αυτούς με φόβο και περίμενε. Είπε : Κύριε, σώσε με από τους άδικους ανθρώπους ). Και ειπώθηκε : Η πόλη εκφράζεται από έναν άνθρωπο της γνώσης , γιατί αυτός, ειρηνικά, είπε : ( Είμαι η πόλη της γνώσης και είμαι στην πύλη της ). Και όποιος εισέλθει σε μια πόλη και την βρει σε ερείπια, οι μελετητές την έχουν χάσει . Και ειπώθηκε : Η πόλη είναι ο θάνατος του βασιλιά της ή η καταπίεσή του σε αυτήν . Σε οποιαδήποτε πόλη που φαίνεται και δεν υπάρχει καμία εξουσία, το φαγητό είναι υπερβολικά ακριβό . Η γνωστή πόλη είναι ο κόσμος και το άγνωστο είναι το εξής . Και όποιος είδε μια πόλη να καταστρέφεται, η θρησκεία του λαού της έχει φύγει . Η πόλη του ανθρώπου που αποδίδεται στον πατέρα του εκφράζεται από τον πατέρα του, οπότε όποιος είδε ότι μια πόλη καταστράφηκε από σεισμούς, ο πατέρας του πέθανε από δολοφονία . Και όποιος βλέπει ότι είναι στη χώρα της Άνω Αιγύπτου, η διαβίωσή του θα είναι ταραγμένη και άθλια, ή η εμπιστοσύνη του θα αυξηθεί . Και όποιος το είδε στη χώρα της Νουβίας θα είχε ευλογία . Και ποιος το είδε αυτό στην Αβυσσινία, το κύρος του μειώθηκε . Και όποιος βλέπει ότι είναι στην Αίγυπτο, ο Θεός ευλογεί τη ζωή του και παρατείνει τη ζωή του . Και όποιος βλέπει ότι είναι στη χώρα του El-Arish, το καλό θα είναι άφθονο . Και όποιος το είδε στην Κωνσταντινούπολη έχασε τα χρήματά του . Και όποιος βλέπει ότι βρίσκεται στη γη της Ιερουσαλήμ και στο Όρος Τουρ Σινά, αυτό είναι ένα χρόνο μπροστά του . Όποιος βλέπει ότι είναι στη Βηθλεέμ, η αλληλεγγύη του θα αυξηθεί και η θρησκεία του θα ενισχυθεί . Και όποιος είδε ότι ήταν στις χώρες της Ανατολής, θα γινόταν καλός . Όποιος είδε ότι εποπτεύει τη Βαγδάτη ήρθε στον κυβερνήτη επειδή η Βαγδάτη ήταν το σπίτι του ιμάμη . Και όποιος βλέπει ότι είναι στην Ιορδανία, θα λάβει ένα ταξίδι ή ταπείνωση . Και όποιος βλέπει ότι είναι στη Δαμασκό, ο Θεός θα τον προσφέρει . Όποιος πιστεύει ότι είναι στη χώρα των Ρωμαίων, τότε έχει εμπιστοσύνη στον Θεό Παντοδύναμο, καθώς και στις χώρες των Αρμενίων . Και όποιος βλέπει ότι είναι στις χώρες των Φράγκων, η καρδιά του γίνεται τυφλή . Και όποιος βλέπει ότι είναι στη χώρα των μη Αράβων, μαθαίνει την αγένεια . Όποιος βλέπει ότι είναι στη χώρα της Ινδίας και κατακτά τους εχθρούς του και κατακτά τον φθόνο του . Και όποιος βλέπει ότι είναι σε ερείπια, θα πληγεί με έναν λαό που δεν έχει δύναμη πάνω τους . Και όποιος βλέπει ότι είναι σε αλατισμένο ή θειούχο έδαφος, θα αρρωσταίνει . Και η χώρα είναι όρκος, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ( Δεν ορκίζομαι από αυτήν τη χώρα ). Η χώρα είναι ασφαλής από τον φόβο . Ίσως η χώρα σε ένα όνειρο έδειξε μετάνοια και συγχώρεση . Η περιοχή μπορεί να αναφέρεται στον κυβερνήτη, την εξουσία, τον κυβερνήτη ή τον μελετητή του . Εάν ένα άτομο ανήκε σε μια χώρα σε ένα όνειρο, πέτυχε έναν βασιλιά ή κηδεμονία και αν ήταν άγαμος, παντρεύτηκε, ή ένα άρρωστο άτομο θεραπεύτηκε από την ασθένειά του, ή ένας μοιχείας που μετανοήθηκε, ή ένας χαμένος άνθρωπος, καθοδηγείται . Και το να βλέπεις τους νεκρούς σε ένα όνειρο σε μια πόλη μπορεί να ήταν στον παράδεισο, σαν να είχε δει σε ένα χωριό δείχνει ότι είναι στην κόλαση, για να υποφέρουν οι άνθρωποι και η δυστυχία τους . Εάν η πόλη έχει ένα όνομα για τον Σάλεχ, όπως η Σαναά, που δηλώνει την κατασκευή, ή τον Ντόφορ από τη νίκη του εχθρού, και το μυστικό όσων βλέπει είναι ευχαρίστηση . Και όποιος αφήσει έναν αμαρτωλό, θα σωθεί από έναν αμαρτωλό . Και οι πύλες της γνωστής πόλης είναι οι κυβερνήτες, οι άρχοντες και οι φρουροί της . Και όποιος βλέπει ότι βρίσκεται σε μια άγνωστη πόλη, αυτό είναι το σημάδι των δίκαιων . Και όποιος είδε το τείχος της πόλης να κατεδαφιστεί, ο εργαζόμενος πέθανε ή απολύθηκε από το έργο του . Και όποιος είδε ότι είχε μια εγκοπή στο τείχος της πόλης, έως ότου ένα λιοντάρι, χείμαρρο ή κλέφτης μπήκε στη Μεδίνα, εξασθενίζοντας την εντολή του Ισλάμ σε αυτό ή μπλοκάροντας την αγορά της γνώσης . Δείτε επίσης το χωριό ….

…Η θάλασσα υποδηλώνει τη θάλασσα σε ένα όνειρο για έναν ισχυρό, τρομερό και ατρόμητο βασιλιά, ακριβώς τον Σάφικ, τον οποίο χρειάζονται οι άνθρωποι, και η θάλασσα είναι για τον έμπορο τις αποσκευές του και ο μισθωτός είναι ο δάσκαλός του . Και ίσως υποδηλώνεται από καθαρότητα από ακαθαρσία, πίστη στον άπιστο και μετάνοια στον αμαρτωλό . Δείχνει τον όρκο και ότι ο Θεός Παντοδύναμος έχει ορκιστεί στη θάλασσα, οπότε είπε : ( Και η θάλασσα που παρακωλύεται, η τιμωρία του Κυρίου σας είναι πραγματικότητα ). Η θάλασσα μπορεί να αναφέρεται στον πατέρα και τη μητέρα, και μπορεί να αναφέρεται στον άνδρα και τη γυναίκα που έχει κακή ηθική, και σε εκείνους που έχουν ίντριγκες και ερεθισμούς . Ίσως έδειχνε φυλακή να φυλακίσει το ζώο εκεί, και ίσως έδειξε τη βιομηχανία που δεν έχει όρια και την πόλη που δεν έχει τείχη . Και το όραμά του υποδεικνύει την αποχώρηση ομάδων . Εάν η θάλασσα αυξήθηκε σε ένα όνειρο μια καλή αύξηση, και οι άνθρωποι χρειάζονταν βροχή, θα έβρεχε . Και αν κάποιος δει τη θάλασσα να σκάει με τα κύματά της να καταρρέουν, τότε στο ταξίδι του θα έχει φόβο και αγωνία . Αυτός που περιπλανιέται στη θάλασσα θα παραμείνει στις αμαρτίες, και ίσως η θάλασσα δείχνει τον κόσμο και τις συνθήκες και τα θαύματα της . Επιδείξτε την αγνότητα από την ακαθαρσία, την πίστη στον άπιστο και τη μετάνοια στον αμαρτωλό . Δείχνει τον όρκο, και ότι ο Θεός Παντοδύναμος ορκίστηκε στη θάλασσα, οπότε είπε : ( Και η θάλασσα που παρακωλύεται, η τιμωρία του Κυρίου σας είναι πραγματικότητα ). Η θάλασσα μπορεί να αναφέρεται στον πατέρα και τη μητέρα, και μπορεί να αναφέρεται στον άνδρα και τη γυναίκα που έχουν κακή ηθική, και σε εκείνους που έχουν ίντριγκες και ερεθισμούς . Ίσως έδειχνε φυλακή να φυλακίσει το ζώο εκεί, και ίσως έδειξε τη βιομηχανία που δεν έχει όρια και την πόλη που δεν έχει τείχη . Και το όραμά του υποδεικνύει την αποχώρηση ομάδων . Εάν η θάλασσα αυξήθηκε σε ένα όνειρο μια καλή αύξηση, και οι άνθρωποι χρειάζονταν βροχή, θα έβρεχε . Και αν κάποιος δει τη θάλασσα να σκάει με τα κύματά της να καταρρέουν, τότε στο ταξίδι του θα έχει φόβο και αγωνία . Αυτός που περιπλανιέται στη θάλασσα θα παραμείνει στις αμαρτίες, και ίσως η θάλασσα δείχνει τον κόσμο και τις συνθήκες και τα θαύματα της ….

…Φυλάκιση : Δείχνει τι δείχνουν τα περιστέρια, και ίσως υποδεικνύει την ασθένεια που τους εμποδίζει να ενεργήσουν και να σηκωθούν, και ίσως υποδεικνύει το μυαλό από το ταξίδι, και ίσως δείχνει τον τάφο, και μπορεί να δείχνει την κόλαση, επειδή είναι το φυλακή των ανυπάκουων και άπιστων, και επειδή η φυλακή είναι η κατοικία της τιμωρίας και ο τόπος των ανθρώπων του εγκλήματος και της αδικίας . Όποιος βλέπει τον εαυτό του στη φυλακή, κοιτάξτε την κατάστασή του και την κατάσταση της φυλακής, και εάν είναι άρρωστος και η φυλακή είναι άγνωστη, τότε αυτός είναι ο τάφος του, στον οποίο θα φυλακιστεί μέχρι την Ανάσταση και εάν είναι γνωστή η φυλακή, η ασθένειά του διαρκεί και ελπίζω να ανέβει και να ανέβει στον κόσμο που είναι φυλακή για κάποιον σαν αυτόν, όταν τα νέα δείχνουν ότι είναι η φυλακή του πιστού και ο παράδεισος του άπιστου, και εάν ο ασθενής ήταν εγκληματίας , άρα η φυλάκιση είναι άγνωστη, ο τάφος του και ο γνωστός του είναι ένα σημάδι της διάρκειας της παραμονής του στην ασθένειά του, και η ζωή του δεν ήλπιζε, εκτός αν τον μετανοούσε ή τον χαιρέτησε στην ασθένεια του . Και αν δει έναν νεκρό στη φυλακή, αν είναι άπιστος, αυτό είναι απόδειξη της κόλασης, και αν είναι μουσουλμάνος, τότε φυλακίζεται από τον Παράδεισο με αμαρτίες και συνέπειες που του παραμένουν. Όσον αφορά την υγιή γειτονιά, βλέπει τον εαυτό του στη φυλακή, οπότε κοιτάξτε επίσης τι βρίσκεται. Εάν ταξιδεύει σε μια γη ή ένα πλοίο, τον χτυπά. Και απόφραξη από βροχή, άνεμο, εχθρό, πόλεμο ή εντολή από έναν κυβερνήτη . Και αν δεν ταξιδεύει, θα εισέρχεται σε ένα μέρος όπου δεν υπακούει στον Θεό, όπως η εκκλησία, το σπίτι της σκέψης και της αίρεσης, το σπίτι ενός μοιχείου ή του πέπλου, κάθε άτομο σύμφωνα με το πεπρωμένο του . Και τι είναι στο ξύπνημά του που αποκαλύπτεται όταν το ζήτημα, ή είναι γνωστό για αυτόν από τη φήμη ή την αύξηση του ύπνου του από τα λόγια και τις πράξεις του στα όνειρά του . Μερικοί από αυτούς που είδαν ότι επέλεξε για τον εαυτό του, επειδή μια γυναίκα θα τον πειράζε για λογαριασμό του, και ο Θεός θα τον αποσπάσει από την πλοκή της και θα του το λέει, γιατί ο Παντοδύναμος είπε : «Ο Κύριος της φυλακής είναι πιο αγαπητό μου από αυτό που με καλούν » . Ήταν αφήγηση ότι Sapur Μπιν Ardashir, κατά τη διάρκεια της ζωής του πατέρα του, είδε σαν να ήταν κτίριο των φυλακών, λαμβάνοντας χοίρους και πιθήκους από τους Ρωμαίους, και την εισαγωγή τους σε αυτό, και είχε τριάντα ένα κορώνες σε αυτόν, έτσι ζήτησε από το ένα ο οποίος τον διέσχισε και είπε : Είναι ιδιοκτήτης τριάντα ένα ετών, και για την κατασκευή φυλακών, με τον αριθμό τους χτίζετε πόλεις και παίρνετε τους Ρωμαίους και τις συλλαμβάνετε . Ήταν έτσι . Λες και μετά το θάνατο του πατέρα του, πήρε τον βασιλιά των Ρωμαίων και έχτισε την πόλη Nishapur, την πόλη Ahvaz και την πόλη Sauran ….

…Sunshade Αν ονειρευόσασταν ένα κουβούκλιο ή ότι είσαι κάτω από ένα, αυτό σημαίνει ότι ψεύτικοι φίλοι σε επηρεάζουν σε ανεπιθύμητους τρόπους για να κερδίσεις ένα εγγυημένο κέρδος . Θα κάνετε ό, τι μπορείτε για να προστατέψετε αυτούς που βρίσκονται κάτω από το φτερό σας . Το σκίαστρο : τι σκιάζει το παράθυρο ή οτιδήποτε άλλο από τον ήλιο ….

Και όποιος βλέπει ότι καλεί την πρόσκληση σε προσευχή σε ένα τροχόσπιτο ή μια παρέα που περπατούν, τότε κατηγορεί έναν λαό για κλοπή από αυτό ενώ είναι αθώοι, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει: « Τότε ο μουζέν έδωσε το τηλεφώνημα, Ιράν, είσαι κλέφτης . ~…

…Όσο για το να είσαι μόνος, είναι ένα μέρος ανάπαυσης, και ειπώθηκε, μυστικό ….

Και όποιος βλέπει ότι ένα κτίριο καταστράφηκε από τη γη και έπειτα γύρισε έτσι ώστε να μην βλέπει τίποτα από αυτό, τότε δείχνει ότι έχει συμβεί μεγάλη φθορά, οι πιο ηλικιωμένοι πηγαίνουν μέχρι να μην έχουν πλέον ίχνος, και ομοίως εάν είναι πλούσια με δέντρα και φοίνικες, και ο Θεός Παντοδύναμος γνωρίζει το σωστό ….

…Al-Mustaqim : Μία από τις πιο σημαντικές έννοιες με τις οποίες προέρχονται από αυτήν τη μορφή είναι η πειθαρχία στην εργασία και να μην παραβιάζουμε νόμους ή λειτουργική νομοθεσία, καθώς και να μην διαπράττουμε αιρέσεις ή αμαρτίες στο επίπεδο της λατρείας και αυτές οι έννοιες ήρθαν τα ακόλουθα κείμενα : Ο Παντοδύναμος είπε : ( Όποιος περπατά σε μια χωματερή στο πρόσωπό του, δώστε ένα ασφαλές άτομο που περπατά μαζί σε μια ευθεία διαδρομή ) Surah King 22 και ο Παντοδύναμος είπε : ( Δείξτε μας την ευθεία διαδρομή ) Al – Fatihah 6 και ο Παντοδύναμος είπε : ( απάντησε, να θυμάστε τα πράγματα που τους ακολουθούν ευθεία ) Surah Yunus 25…

…Av, που είναι μια λέξη βαρεθεί . Όποιος βλέπει στο όνειρό του ότι το λέει, τότε δεν υπακούει στους γονείς του, ο Θεός Παντοδύναμος είπε : ( Μην τους πείτε πώς και μην τους επιπλήττετε )….

…Η απελπισία βρίσκεται σε ένα όνειρο σημαίνει ασφάλεια από το φόβο, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ( Τότε χτυπήστε τους έναν ξηρό δρόμο στη θάλασσα, μην φοβάστε τους χωροφύλακες και μην φοβάστε ). Και όποιος πιστεύει ότι υπάρχει μια ασθένεια σε αυτόν που είναι απελπισμένος, έχει υπερβολικά χρήματα, χωρίς την ευχαρίστηση του Παντοδύναμου Θεού, και πήρε χρέη από τους ανθρώπους, και ήταν υπερβολικός σε αυτούς, και δεν τα πλήρωσε, έτσι του δόθηκε η τιμωρία ….

…Ενέδρα Εάν ονειρευόσασταν ότι δέχτηκες επίθεση από ενέδρα, αυτό υποδηλώνει έναν κίνδυνο που κρύβεται κρυφά και κοντά σου, και θα σου επιτεθεί βίαια σύντομα και θα σε εκδιώξει αν δεν γνωρίζεις τις προειδοποιήσεις . Αν ξαπλώνετε σε ενέδρα για να εκδικηθείτε από τους άλλους, θα διστάσετε, χωρίς δισταγμό, σε ανέντιμες πράξεις που ληστεύουν τους φίλους σας ….

…Ο Αδάμ, ειρήνη σε αυτόν, που είδε σε ένα όνειρο και είχε αμαρτήσει, θα μετανοήσει από αυτό . Ίσως το όραμά του να δείχνει τον πατέρα ή τον σουλτάνο . Και όποιος βλέπει ότι σκοτώνει τον Αδάμ, ειρήνη σε αυτόν, προδίδει τον Σουλτάνο, ή υπακούει τους γονείς του ή τον δάσκαλό του . Και όποιος βλέπει τον Αδάμ, ειρήνη σε αυτόν, σε ένα συγκεκριμένο σώμα, θα λάβει εντολή εάν είναι κατάλληλος για αυτό, και αν δει ότι έχει μιλήσει γι ‘αυτόν, θα ενημερωθεί . Και ειπώθηκε : Όποιος είδε αίμα, ειρήνη σε αυτόν, εξαπατήθηκε από τα λόγια ορισμένων από τους εχθρούς του, τότε ο Θεός Παντοδύναμος επέστρεψε σε αυτόν μετά από λίγο . Και όποιος έγινε Αδάμ, ειρήνη σε αυτόν, ή ο σύντροφός του, εάν ήταν κατάλληλος για την προεδρία, θα το έπαιρνε, και αν ήταν μελετητής, οι άνθρωποι επωφελήθηκαν από τις γνώσεις του . Ή κέρδισε μια σημαία που κανείς άλλος δεν μπορούσε να ταιριάξει. Ίσως το όραμα του Αδάμ, ειρήνης σε αυτόν, έδειξε το προσκύνημα και τη συνάντηση των αγαπημένων προσώπων, ή τον μεγάλο αριθμό παιδιών, ή την ίντριγκα και την απάτη, και τη συμβίωση κάποιος που δημιουργεί δηλητήρια ή ζει από την πρόκληση δαιμόνων και μιλάει στη γλώσσα του . Ίσως το όραμά του να υποδεικνύει το τραχύ φόρεμα ή το κλάμα, ή την ενόχληση των οραματιστών όσον αφορά το φαγητό, το μακρινό ταξίδι, ή τους υπηρέτες και την προσκύνηση των βασιλιάδων . Και όποιος βλέπει τον Αδάμ, ειρήνη σε αυτόν, είναι σε καλή κατάσταση, αυτό θα είναι μεγάλο καλό γι ‘αυτόν ….