…Τι γίνεται με το να βλέπεις τον Αγγελιοφόρο, να τον ευλογεί ο Θεός και να του δίνει ειρήνη, είναι δυνατόν; Τι σημαίνει? Είναι πάντα αληθινό όραμα, εάν ο Αγγελιοφόρος, ο Θεός να τον ευλογήσει και να του δώσει ειρήνη, ήταν ένα όραμα όπως περιγράφεται στη βιογραφία του Προφήτη, ή ήταν διαφορετικός; Στο ρητό ή στην περιγραφή? Για παράδειγμα, αν ένας νεαρός άνδρας δει, ή με λευκή γενειάδα, ή φοράει ρούχα που δεν έχει συνηθίσει να φοράει, ή βλέπει να παραγγέλνει κάποια πράγματα που έρχονται σε αντίθεση με την καθαρή Σαρία, όπως ο σεβασμός των τάφων, η αποκοπή της μήτρας, ή δολοφονία, … και άλλα από αυτά που έχω αποδείξει από τις ιστορίες και τους λογαριασμούς εκείνων που τον είδαν … ; Κατ ‘αρχάς, λέω ότι το όραμα του Αγγελιοφόρου, να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, είναι δυνατό, και είναι ένα από τα πιο εμφανή παραδείγματα του ορθού οράματος. Οι δύο σεΐχη βγήκαν από το Χαντίθ του Αμπού Χουουράχ, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του, ο οποίος είπε : Ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να είναι προσευχές και ειρήνη σε αυτόν, είπε : [ Όποιος με δει σε ένα όνειρο με έχει δει, Ο διάβολος δεν με μιμείται. . ] Και σε μια αφήγηση σχετικά με αυτόν : [ Όποιος με δει σε ένα όνειρο θα με δει όσο ξυπνά, ή σαν να με είδε ενώ ξύπνησε, ο Σατανάς δεν θα με μιμηθεί . ] Στο μυθιστόρημα : [ Όποιος με δει, είδε σωστά ]. Αλλά αυτό πρέπει να είναι ένα όραμα, σύμφωνα με το χρόνο και τη βιογραφία του περιγραφές, έτσι Ιμάμ Muhammad Ibn Sirin είπε μετά τη συζήτηση πριν, [ από το δεξί δει εμένα έχει δει ] , : αν είδε στην εικόνα του . Και αυτός ο ιμάμης του έλεγε ότι είδε τον Προφήτη, να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, ο οποίος είπε : Περιγράψτε μου τι είδατε. Αν περιέγραψε ένα χαρακτηριστικό που έκανε δεν ξέρω, είπε : Μπορείτε δεν τον είδα . Ο Ibn Hajar είπε και η αλυσίδα μετάδοσης του είναι σωστή . Επομένως, όποιος βλέπει τον Αγγελιοφόρο σε αντίθεση με την περιγραφή του, το όραμα δεν είναι ένα όραμα στο πρόσωπό του, ή ένα πραγματικό όραμα, αλλά ένα όραμα που χρειάζεται ερμηνεία. Αυτή η ερμηνεία σχετίζεται με τον θεατή . Ως εκ τούτου, ορισμένοι μελετητές είπαν : Όποιος τον βλέπει στην εμφάνιση και την κατάστασή του είναι απόδειξη της καλοσύνης του παρατηρητή και της τελειότητας της εξουσίας του και θριαμβεύει σε εκείνους που είναι εναντίον του και όποιος τον βλέπει σε μεταβαλλόμενη κατάσταση, συνοφρυωμένος ή έχει μια κνήμη ή μια ανεπάρκεια σε μέρος του σώματός του, είναι απόδειξη της κακής κατάστασης του παρατηρητή . Αλλά δεν υπάρχει αμφιβολία ότι όποιος βλέπει τον Αγγελιοφόρο, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, σε όποια ποιότητα κι αν είναι, αφήστε τον να είναι χαρούμενος, και πρέπει να γνωρίζει ότι είτε το νόημα είναι καλό να υποδεικνύεται είτε το κακό απαγορεύεται, και αυτό αποφάσισε ο Ιμάμ Ιμπν Χάτζαρ, ο Θεός να τον έλεος….

…Είναι προτιμότερο να εκφράζουμε οράματα ή να τα αφήνουμε να γίνουν πραγματικότητα με το χρόνο; Πρώτον, πρέπει να είναι γνωστό εδώ ότι δεν είναι αλήθεια ότι πληρούνται όλα τα οράματα, ακόμα κι αν ο οραματιστής είναι πιστός, το όραμα του πιστού μπορεί να μην εκπληρωθεί άμεσα, μπορεί να καθυστερήσει και μπορεί να μην εκπληρωθεί καθόλου. Ομοίως, το όραμα του πιστού μπορεί να βρίσκεται. Λόγω του Χαντίθ του Αμπού Χουιράχ, ο Θεός μπορεί να είναι ευχαριστημένος μαζί του, με την εξουσία του Προφήτη, να του φέρει τις προσευχές και την ειρήνη του Θεού, είπε : [ Όταν πλησιάζει ο χρόνος, το όραμα του Μουσουλμάνου δεν θα είναι ψέματα, και το όραμα του Μουσουλμάνου είναι πιο ειλικρινής για εσάς, και το όραμα του μουσουλμάνου είναι μέρος των σαράντα πέντε τμημάτων της προφητείας ] Συμφωνήθηκε και η διατύπωση για έναν μουσουλμάνο . Και όποιος βλέπει αυτό που τον ευχαριστεί, είναι καλύτερο να το παρουσιάσει σε αυτόν που τον διασχίζει . Όσο για αυτόν που βλέπει κάτι που τον φοβίζει ή τον θλίβει, δεν πρέπει να το πει σε κανέναν και πρέπει να κάνει τις προφυλάξεις που αναφέρονται . Μερικοί άνθρωποι μπορεί να πουν γιατί δεν επιτρέπουμε τη φροντίδα των οραμάτων ή των ονείρων κατά το χρόνο ή το χρόνο, κάτι που είναι σεβαστό, και πάντα λέω : Η γνώμη μου είναι λανθασμένη που μπορεί να είναι σωστή και η γνώμη του Άλλοι είναι σωστοί και μπορεί να είναι λάθος, αλλά αυτοί οι άνθρωποι δεν πρέπει να κατηγορούν αυτούς που αναζητούν την έκφραση των οραμάτων τους ή ακόμα και τα όνειρά τους. Μπορεί να είναι μια καλή είδηση, ή μια προειδοποίηση για τον ιδιοκτήτη του, και ο Ιμάμης Αχμάντ, ο Θεός να τον έλεος, είπε : Το όραμα ευχαριστεί τον πιστό και δεν τον εξαπατά . Και ο οραματιστής μπορεί να ωφεληθεί από αυτό που βλέπει στον ύπνο του. Ο Ιμάμης Αλ-Νταχάμπι είπε στο Αλ Σιράχ [1/81] στο όραμα του Αμπντ-Ραχμάν μπιν Αουφ, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του, ότι θα μπει στον Παράδεισο που αγαπούσαν, παρόλο που είναι ένας από τους λαούς του Παραδείσου , και ένας από τους δέκα ιεραπόστολους, είπε : Η αλυσίδα μετάδοσης είναι καλή . Αυτός και άλλοι είναι ένα όνειρο, και το όνειρο έχει μια ερμηνεία, και ο Ibn Auf, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του, επωφελήθηκε από αυτό που είδε και από όσα έφτασε, μέχρι που έδωσε φιλανθρωπία με μεγάλα χρήματα που κυκλοφόρησαν γι ‘αυτόν – και επαίνους να είσαι στο Θεό – τα πόδια του, και έγινε ένας από τους κληρονόμους του Παραδείσου και δεν υπάρχει κακό . Ο Θεός ξέρει ,,…

…Όποιος τους είδε στον ύπνο του με καλές ιδιότητες, αυτό ήταν απόδειξη της καλής πίστης του σε αυτούς και των οπαδών του για τη Σουντά τους . Ίσως το όραμά τους να δείχνει τις κινήσεις των στρατιωτών και την αποστολή αποστολών . Ίσως έδειχνε τη διάδοση της γνώσης, υπαγορεύοντας το καλό και απαγορεύοντας το κακό . Το όραμά τους δείχνει επίσης οικειότητα, αγάπη, αδελφότητα, βοήθεια και ασφάλεια από εχθρότητα και φθόνο, και την εξάλειψη των προκαταλήψεων, επειδή ήταν, ο Θεός ευχαριστήθηκε μαζί τους, για αυτό . Εάν ο οραματιστής είναι φτωχός, γίνεται πλούσιος επειδή είναι, να τους ευχαριστήσει ο Θεός, να κατακτήσει τις πολιτείες . Και αν ο αναζητητής είναι πλούσιος, θα επιλέξει το μέλλον στο κόσμο και θα ξοδέψει τη ζωή και τα χρήματά του για την ευχαρίστηση του Παντοδύναμου Θεού . Και το όραμά τους, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί τους, υποδεικνύει αξιοσέβαστα κτίρια όπως τζαμιά και την αγνότητα της γενεαλογίας, των φυλών και των φυλών . Η απομάκρυνσή τους από τον παρατηρητή ή η προσβολή του σε ένα όνειρο δείχνει ότι πέφτουν σε δέντρα ανάμεσά τους, και προτιμούν κάποια από αυτά από άλλα, και το μίσος τους για αυτόν, και το όραμά τους δείχνει μετάνοια και παραίτηση από οτιδήποτε άλλο εκτός από τον Θεό Παντοδύναμο . Το όραμά τους, να είναι ευχαριστημένο από τον Θεό, δείχνει την καλοσύνη και την ευλογία σύμφωνα με τα σπίτια τους και τις γνωστές αξίες τους στην πορεία και την πορεία τους . Ίσως βλέποντας ο καθένας τους να δείξει τι του αποκαλύφθηκε και τι ήταν στις ημέρες της ηθικής ή της δικαιοσύνης . Και όποιος βλέπει ότι είναι γεμάτος με τους συντρόφους του Αγγελιοφόρου του Θεού, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, είναι ένας από αυτούς που επιζητούν ακεραιότητα στη θρησκεία . Και όποιος βλέπει έναν από τους Συντρόφους, αφήστε τον να ερμηνεύσει για αυτόν την παράγωγο, όπως ο Σαντ και ο Σάιντ, τότε θα είναι ευτυχισμένος . Ίσως είχε ένα μερίδιο της βιογραφίας και των ενεργειών του . Και όποιος βλέπει κάποιο από αυτά ζωντανό, ή ότι όλοι είναι ζωντανοί, τα οράματά του δείχνουν τη δύναμη της θρησκείας, και δείχνουν ότι ο οραματιστής επιτυγχάνει δόξα και τιμή και είναι υπέρτατος . Εάν βλέπει σαν να έχει γίνει ένας από αυτούς, θα βιώσει δυσκολίες και τότε το καρφί θα είναι μαλακό . Και αν τους δει επανειλημμένα στον ύπνο του, η διαβίωσή του είναι στενή . Όσο για τους Ansar και τα παιδιά και τα εγγόνια τους, το να τους βλέπεις σε ένα όνειρο υποδηλώνει μετάνοια και συγχώρεση . Το να βλέπεις τους μετανάστες δείχνει καλή βεβαιότητα και εμπιστοσύνη στον Θεό Παντοδύναμο, αποχώρηση από αυτόν τον κόσμο και ασκητισμό σε αυτόν, και ειλικρίνεια στην ομιλία και τη δράση ….

…Στο όραμα, δείχνει το τζαμί, όπως το τζαμί δείχνει την αγορά . Μπορεί να υποδηλώνει έναν πόλεμο στον οποίο ένας λαός κερδίζει και ένας άνθρωπος χάνει . Ο Θεός Παντοδύναμος χαρακτήρισε την τζιχάντ εμπόριο στον Παντοδύναμο λέγοντας : ( Θα σας καθοδηγήσω σε ένα εμπόριο που θα σας σώσει από μια οδυνηρή τιμωρία ). Και όποιος βλέπει τον εαυτό του σε μια άγνωστη αγορά έχει χάσει μια συμφωνία σε αυτήν, και ξύπνησε στο τζιχάντ, τότε ήρθε ο μάρτυρας, αλλά ήταν σκόπιμος φύλακας, και αν ήταν στο Χατζ έχασε ή το χαλάσει, και αν ήταν αναζητώντας γνώση, θα τον σταματούσε ή το αίτημά του για κάτι άλλο από τον Παντοδύναμο του Θεού, και αν δεν υπήρχε τίποτα από αυτό. Έχασε την προσευχή της Παρασκευής στο τζαμί . Και όποιος είδε την αγορά γεμάτη ανθρώπους, ή είδε μια φωτιά μέσα της, ή είχε άχυρο γεμισμένο στις πλευρές της, τα κέρδη και η υποκρισία θα ερχόταν στην οικογένειά του . Εάν οι άνθρωποι της αγοράς βλέπουν νυσταλέα, ή βλέπουν τα μαγαζιά κλειστά, ή βλέπουν την αράχνη να τους υφαίνει, τότε είναι κατάθλιψη . Μερικοί από αυτούς είπαν : Η αγορά είναι ο κόσμος, και όποιος το βλέπει ευρέως θα αποκτήσει έναν ευρύ κόσμο . Και ειπώθηκε : Η αγορά δείχνει αναταραχές και ταραχές εξαιτίας αυτού που συγκεντρώνει το κοινό . Όσο για όποιον ζει στην αγορά, είναι καλός οδηγός για αυτόν . Εάν η αγορά ήταν αργή, δείχνει ανεργία . Και οι αγορές σε ένα όνειρο είναι ενδεικτικές για τα οφέλη, τα προς το ζην και τα νέα ρούχα . Ίσως οι αγορές έδειχναν ψέματα, ανηθικότητα, ανησυχία και αγωνία . Η αγορά δείχνει κάθε σημαντικό μέρος, όπως τζαμιά και εκκλησίες, και τη θάλασσα που συλλέγει ψάρια που τρώνε ο ένας τον άλλον . Η αγορά δείχνει στους ανθρώπους της αφαίρεσης να πέσουν στην απαγορευμένη ή τάση προς τον κόσμο, και αυτό μπορεί να είναι απόδειξη ταπεινότητας . Και αν στην αγορά αναφερόταν στον Θεό, υψώνοντας τη φωνή του, δείχνοντας ότι απολαμβάνει το καλό και απαγορεύει το κακό . Και κάθε αγορά έχει μια ερμηνεία : Όσον αφορά την αγορά βιβλίων, το να βλέπεις σε ένα όνειρο δείχνει καθοδήγηση και μετάνοια . Η αγορά των φαρμακοποιών είναι μια θεραπεία για τους άρρωστους . Και η αγορά αρωμάτων είναι καλά νέα, σύζυγοι και παιδιά . Η γλυκιά αγορά είναι απόδειξη της πίστης και του Ισλάμ . Και η αγορά σπόρων, αυξάνοντάς την και ανανεώνοντας τους συζύγους, τη θέση, τη διαβίωση και την κάλυψη για θέματα . Και η αγορά κοσμημάτων είναι ενδεικτική για γάμους, στολίδια και συζύγους . Και η αγορά κοσμημάτων μοιάζει με κύκλους μνήμης και μαθήματα γνώσης . Η αγορά ταμιών υποδηλώνει γνώση συστημάτων και πεζών, πλούτο μετά τη φτώχεια, και επίσης δείχνει την κατοικία της κρίσης . Και η αγορά χαλκού σηματοδοτεί την ευτυχία, την ταλαιπωρία, το σπασμό του κεφαλιού, το γάμο με τους άγαμους, τις χαρές και τις απολαύσεις . Και η αγορά όπλων δείχνει πόλεμο και νίκη επί των εχθρών . Και η αγορά σκλάβων, η δόξα και το καλό, ή η γνώση περίεργων ειδήσεων, και ίσως δείχνει την αγορά των ζώων . Και η αγορά μαλλιού και χνούδι δείχνει οφέλη και τα προς το ζην . Και η αγορά βαμβακιού δείχνει ανάπτυξη και διατροφή, καθώς και την εμφάνιση της αλήθειας από το ψέμα . Και η αγορά για το Abazir είναι ο απόγονος, τα κέρδη και το όφελος από την καλλιέργεια . Και η αγορά λαχανικών δείχνει τη δυστυχία και τη δυστυχία να ζήσει . Η αγορά ψαριών είναι τα προς το ζην, τα οφέλη και μια συνάντηση με την οικογένεια και τους συγγενείς . Και η αγορά κρέατος δείχνει τον τόπο του πολέμου λόγω του αίματος που ρίχνεται σε αυτόν . Και η αγορά λαδιού, γκι και μελιού δείχνει την άνοδο των επιθυμιών και τη θεραπεία ασθενειών . Ανησυχίες αγοράς κρεοπωλείων και Ancad . Ταξίδια στην αγορά σέλων στην ξηρά . Και η αγορά φρούτων είναι καλές πράξεις, επιστήμη και παιδιά . Η αγορά ακινήτων είναι η διατήρηση χρημάτων και τα μυστικά . Η αγορά σιταριού είναι η ευημερία και η ασφάλεια από τον φόβο . Και η υποκρισία, η διάκριση και η συνάντηση στην αγορά ξύλου . Και η αγορά σιδήρου είναι κακό, αγωνία, εκπτώσεις, ατυχία και αγωνία, και μπορεί να υποδηλώνει διατροφή και όφελος . Και η αγορά μεταξιού είναι δόξα, χρήματα και καλή δουλειά . Και η αγορά κεριών είναι μετάνοια για τον αμαρτωλό και οδηγό για τους χαμένους . Και η ελαφρόπετρα είναι ταξίδι, και μπορεί να υποδηλώνει την αγορά ζώων, σκλάβων ή σκλάβων . Και η αγορά σκηνών ταξιδεύει και μπορεί να υποδηλώνει την αγορά καλυμμάτων για τους νεκρούς . Και η αγορά του Χατζαμίν ανησυχεί και προγόνους και ασθένειες, και ίσως δείχνει τους μάρτυρες της αγοράς . Και η αγορά μολύβδου δείχνει ασθένειες με περιορισμό . Και η αγορά κεφαλαίων σημαίνει διατήρηση, κατανόηση και ευαισθητοποίηση . Και η αγορά μαγειρικής σημαίνει επούλωση από ασθένειες και ικανοποίηση των αναγκών . Και η αγορά μπουκαλιών δείχνει υποκρισία και κουτσομπολιά . Η αγορά χαρτιού είναι απόδειξη νίκης για τους καταπιεσμένους και εκδίκηση εναντίον του καταπιεστή ….

…Με την εξουσία του Αμπού Ayyub – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – με την εξουσία του Προφήτη, να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, ο οποίος είπε : « Είδα σε ένα όνειρο μια μαύρη γυναίκα ακολουθούμενη από ένα πρόβατο, O Abu Bakr , διασχίστε το . ~ Ο Αμπού Μπακρ είπε : Ω Αγγελιοφόρος του Θεού, οι Άραβες σας ακολουθούν, τότε οι μη Άραβες θα τους ακολουθήσουν μέχρι να κατακλυστούν. Έτσι, ο Προφήτης, ειρήνη και ευλογίες επάνω του, είπε : ( Έτσι ο βασιλιάς τους διέσχισε με μαγεία )….

…Εάν πέσει φωτιά από τον ουρανό, οι άνθρωποι θα υποστούν ασθένειες, ευλογιά και θάνατο, ή υψηλές τιμές, ή το φυτό θα χτυπήσει ακρίδες . Και ο ουρανός μπορεί να υποδηλώνει τον Σουλτάνο ή το παλάτι του . Όποιος ανεβεί σε αυτήν με σκάλα ή σχοινί, θα λάβει ανελκυστήρα από τον βασιλιά, και αν ανέβει χωρίς σκάλα ή σχοινί, θα φοβάται την εξουσία και μέσα του είναι ματαιοδοξία . Και αν έφτανε στον παράδεισο έφτασε στον στόχο του θέματος, και αν ήταν άρρωστος ενώ ξύπνησε και μετά δεν επέστρεφε στη γη, θα εξαφανιζόταν από την ασθένειά του . Όσον αφορά την εγγύτητα με τον Παράδεισο, δείχνει την εγγύτητα με τον Θεό Παντοδύναμο, για τους ανθρώπους της υπακοής και των ορθών πράξεων, και ίσως αυτό δείχνει την εγγύτητα με τον Ιμάμη, τον Σουλτάνο, τον κόσμο, τον πατέρα, τον άντρα και τον αφέντη . Ίσως η πτώση από τον ουρανό στη γη να δείχνει την καταστροφή του Σουλτάνου εάν ήταν άρρωστος . Και η πτώση του ουρανού μπορεί να δείχνει την άνυδρη γη . Και οι Άραβες αποκαλούν τον ουρανό της βροχής επειδή προήλθε από τον ουρανό . Και αν ο ουρανός έπεσε πάνω σε ένα άτομο, και ήταν άρρωστος στο ξύπνημα της ζωής του, πέθανε, και όποιος ανέβηκε στον ουρανό και μπήκε σε αυτόν θα λάβει μαρτύριο και κέρδισε την τιμή του Θεού . Ο κάτω ουρανός είναι η θέση του φεγγαριού και το φεγγάρι είναι στην ερμηνεία του υπουργού . Αν το έβλεπε στον δεύτερο ουρανό πέτυχε τρόπους, νοημοσύνη και ηγεσία, και ότι ο δεύτερος ουρανός ήταν για τον Ερμή . Και αν είδε ότι στον τρίτο ουρανό είχε λάβει μια ευλογία, την υπηρέτρια μου, μια γλυκύτητα χαράς και ότι ο τρίτος παράδεισος ήταν για την Αφροδίτη . Αν έβλεπε ότι ήταν στον τέταρτο ουρανό, έφτασε σε έναν βασιλιά, εξουσία και κύρος, και ότι ο τέταρτος ουρανός ήταν ο ήλιος . Και αν δει ότι είναι στον πέμπτο ουρανό, έχει επιτύχει την αστυνομική εντολή ή έναν αγώνα, και ότι ο πέμπτος ουρανός είναι για τον Άρη . Και αν δει ότι είναι στον έκτο ουρανό, τότε είναι ευλογημένος με τη νομολογία, την κρίση, τον ασκητισμό και τη λατρεία, και είναι σταθερός, και ο έκτος παράδεισος είναι για τον Δία . Και όποιος βλέπει ότι είναι στον έβδομο ουρανό, θα αποκτήσει περιουσία και αγρότες, και ο έβδομος παράδεισος είναι ο Κρόνος . Εάν δει ότι είναι πάνω από τον έβδομο ουρανό, τότε θα λάβει μεγάλη ανύψωση, αλλά θα χαθεί . Εάν ο ουρανός είναι πράσινος, οι καλλιέργειες θα αυξηθούν και εάν ο ουρανός είναι κίτρινος, η ασθένεια θα αυξηθεί σε αυτόν . Εάν τα πρόβατα βγαίνουν από τον ουρανό, είναι λάφυρα, και αν επτά βγουν, θα καταραστούν με την καταπίεση της εξουσίας . Εάν ανοίξουν οι πύλες του ουρανού, η βροχή θα αυξανόταν . Αν κάποιος δει ότι έχει κλέψει τον ουρανό και τον κρύψει, τότε θα κλέψει ένα Κοράνι και θα το πληρώσει στη γυναίκα του . Εάν βλέπει ότι γυρίζει στον ουρανό και μετά κατεβαίνει από αυτόν, μαθαίνει την επιστήμη των αστεριών και γίνεται αναφορά . Και όποιος βλέπει ότι αναρτάται από ένα σχοινί από τον ουρανό, τότε ακολουθεί την εξουσία στη θρησκεία, και αν δει ότι το σχοινί είναι κομμένο, η εξουσία του θα αφαιρεθεί από αυτόν . Και όποιος βλέπει τους ουρανούς, υιοθετείται στην παρουσία του, τότε κατέθεσε ψέματα, γιατί ο Παντοδύναμος είπε : (Δεν έχετε δει τη δημιουργία των ουρανών και της γης ). Και όποιος βλέπει ότι έχει πέσει από τον ουρανό στη γη, διαπράττει μια σοβαρή αμαρτία . Και όποιος είδε ότι ο ουρανός είχε ένα φως που εκπέμπει από αυτό έδειχνε την καθοδήγηση των ανθρώπων αυτού του τόπου, και αν βγήκε το σκοτάδι, αυτό έδειχνε την αυταπάτη τους . Και ο ουρανός είναι ένα σημάδι της χώρας, του φρουρίου, του σπιτιού και της συζύγου, του γιου και της μητέρας, του δασκάλου, και των τόπων που προορίζονται για όφελος . Και ο ουρανός δείχνει τον όρκο σε αυτόν που τον βλέπει σε ένα όνειρο, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : (Και ο ουρανός είναι υφανμένος ). Και ο Παντοδύναμος είπε : (Και ο ουρανός είναι με το ζωδιακό κύκλωμα ) , και το ρητό του : ( Και ο ουρανός και ο Ταρίκ ) , και ίσως έδειχνε ένα υπέροχο κτίριο, και ίσως ο ουρανός έδειξε τη θάλασσα με το τσίμπημά του, και λόγω η δημιουργία σε αυτόν του Παντοδύναμου Θεού . Σε ένα όνειρο, ο ουρανός δείχνει όλα όσα είναι πάνω από το κεφάλι, όπως μια κουκούλα και μια στέγη, και τι θέλουν οι εχθροί όπως ο Σουλτάνος . Ίσως η άνοδος στον ουρανό έδειξε διαμάχη και θυμωμένους ανθρώπους με φθόνο και εχθρούς . Ίσως ο ουρανός να υποδεικνύει τη φυλακή, και η ανάβαση σε αυτό είναι απόδειξη της ανύψωσης της μυρτιάς ….

…Και αν βλέπει σαν να πέθανε ενώ έκλαιγαν πίσω από την κηδεία του χωρίς τον Νώε, τότε βλέπουν από αυτόν τον κυβερνήτη μια χαρά ….

…Και όποιος βλέπει σαν να έχει πνιγεί και να τον κάνει να βουτήξει μια φορά και να επιπλέει άλλο και να μετακινήσει τα χέρια του, θα αποκτήσει κατάσταση και κατάσταση ….

…Όποιος βλέπει ότι ο Θεός Παντοδύναμος κάθεται σε ένα κρεβάτι, ξαπλωμένος, κοιμάται ή άλλα πράγματα που δεν ταιριάζουν στο δικαίωμά του, ο Παντοδύναμος, και δείχνει ότι ο οραματιστής υπακούει στον Θεό Παντοδύναμο και συνοδεύει τους κακούς ….

…Ένα άτομο μπορεί να δει μερικά από τα μοντέρνα πράγματα, πώς μπορούν να εκφραστούν; Αυτή η ερώτηση είναι πολύ σημαντική σε σχέση με μια ερώτηση που τέθηκε προηγουμένως : Μπορεί να διδαχθεί η έκφραση; Ή συλλαμβάνει μερικούς ανθρώπους και δεν μπορεί να διδαχθεί; Μέσω της παρακολούθησης των κειμένων, διαπιστώσαμε ότι ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός, οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, μερικές φορές παρουσίαζε το όραμα στους Συντρόφους , άκουσε την έκφραση από αυτούς και μερικές φορές τους δίδαξε την έκφραση. Επομένως, μερικοί από αυτούς διακρίθηκαν σε αυτήν τη γνώση. Εάν αυτό είναι αυτό που καταλήξαμε εδώ είναι το σωστό, τότε πρέπει να προσπαθήσουμε να βρούμε μια έκφραση. Δεν αναφέρθηκε στα βιβλία των αρχαίων σύγχρονων θεμάτων που αναδύθηκαν σε αυτήν την εποχή . Ο Al-Ash’ari είπε : Η προέλευση της έκφρασης είναι αυτή των προφητών και των γλωσσών τους , και το σχόλιο του Ibn Battal λέγοντας : Είναι όπως είπε , αλλά αυτό που αναφέρθηκε στην εξουσία των προφητών σε αυτό, ακόμα κι αν αρχικά δεν διέπραξε όλους τους υποκριτές . Είναι απαραίτητο για τους ειδικευμένους σε αυτήν την τέχνη να συμπεράνουν μια καλή εμφάνιση και, στη συνέχεια, να επιστρέψουν αυτό που δεν ορίζεται για τον κανόνα της εκπροσώπησης και να το κρίνουν βάσει της σωστής αναλογίας, οπότε κάνει ένα πρωτότυπο που τον επικολλά ως ζήλια κάνει στους κλάδους της νομολογίας . Παραδείγματα πραγμάτων που μπορεί να δείτε είναι μοντέρνα που δεν μπορείτε να βρείτε στα βιβλία έκφρασης και κανένας που έγραψε για αυτήν την τέχνη δεν έχει γράψει ποτέ για τα ακόλουθα . Σύγχρονη ορολογία έκφρασης…

…Οι σύζυγοι του Προφήτη, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, το όραμά τους σε ένα όνειρο δείχνει μητέρες, και δείχνει καλοσύνη, ευλογία και κόρες. Ίσως το όραμά τους να δείχνει αντίφαση, και στα δεξιά λόγω της εμφάνισης ή της απόκρυψης ενός μυστικού . Αν μια γυναίκα είδε την Aisha, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί της, σε ένα όνειρο, θα απέκτησε υψηλή θέση, καλή φήμη και εύνοια με τους πατέρες και τους συζύγους . Αν βλέπει την Χάψα, ο Θεός να είναι ευχαριστημένη μαζί της, το όραμά της υποδηλώνει εξαπάτηση . Εάν βλέπει την Khadija, ο Θεός να είναι ευχαριστημένη μαζί της, δείχνει την ευτυχία και τους δίκαιους απογόνους . Το όραμα της Φατιμά, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί της, κόρη του Αγγελιοφόρου του Θεού, δείχνει την απώλεια συζύγων, πατέρων και μητέρων . Όσο για το όραμα του Αλ-Χασάν και του Αλ Χουσεΐν, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί τους, είναι ενδεικτικό της ηθικής και της απόκτησης μαρτυρίας, και μπορεί να υποδηλώνει ταξίδια και μετανάστευση, και ότι ο παρατηρητής πεθαίνει μάρτυρας . Και όποιος βλέπει στους άντρες οποιαδήποτε από τις συζύγους του Προφήτη, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, και ήταν άγαμος, θα παντρευτεί μια δίκαιη γυναίκα . Ομοίως, εάν η γυναίκα δει ένα από αυτά, το όραμά της δείχνει τον Baal Saleh, ο οποίος αρκεί για αυτήν ….

…Οι σύζυγοι του Προφήτη, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, το όραμά τους σε ένα όνειρο δείχνει τις μητέρες, καθώς και την καλοσύνη, τις ευλογίες και τα παιδιά, τα περισσότερα από τα οποία είναι κόρες . Ίσως το όραμά τους έδειχνε τον Al-Anad και τον Al-Right λόγω της εμφάνισης ή της απόκρυψης ενός μυστικού και της συκοφαντίας . Εάν η γυναίκα είδε την Aisha, ο Θεός να είναι ευχαριστημένη μαζί της σε ένα όνειρο, θα έπαιρνε υψηλό καθεστώς, καλή φήμη και χάρη στους πατέρες και τους συζύγους, και αν η Hafsa είδε, ο Θεός να είναι ευχαριστημένη μαζί της, το όραμά της έδειξε εξαπάτηση είδε την Khadija, ο Θεός να είναι ευχαριστημένη μαζί της, έδειξε ευτυχία και δίκαιο απόγονο, και το όραμα της Fatima δείχνει την κόρη του Θεού της Αγγελιοφόρου, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, είναι η απώλεια συζύγων και πατέρων και μητέρων. Όσο για να δει τον Χασάν και τον Χουσεΐν, ο Θεός να είναι ευχαριστημένοι μαζί τους, είναι ενδεικτικό της ηθικής και της επίτευξης μαρτυρίας, και μπορεί να υποδηλώνει τον πολλαπλασιασμό των συζύγων και των παιδιών, τα ταξίδια και τη μετανάστευση, και ότι ο παρατηρητής πεθαίνει μάρτυρας . Και όποιος βλέπει έναν από τους άντρες από τις συζύγους του Προφήτη, μπορεί να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, και είναι άγαμος, θα παντρευτεί μια δίκαιη γυναίκα . Εάν η γυναίκα δει κάποιο από αυτά, το όραμά της δείχνει τον Baal Saleh, αυτό είναι αρκετό για αυτήν ….

…Εάν ονειρεύεστε ότι μπαίνετε σε μια πόρτα, αυτό δείχνει ένα σκάνδαλο και οι εχθροί προσπαθούν να ξεφύγουν από αυτούς χωρίς επιτυχία . Αυτό ισχύει για οποιαδήποτε πόρτα, εκτός εάν είναι η πόρτα του παιδικού σας σπιτιού. Εάν ονειρεύεστε ότι μπαίνετε σε αυτήν την πόρτα, οι μέρες σας θα είναι πολύ ευνοϊκές . Για μια γυναίκα, το να ονειρεύεσαι να μπαίνεις μια πόρτα τη νύχτα στη βροχή δείχνει μια ασυγχώρητη απόδραση . Όσον αφορά τον άντρα, δείχνει την απόσυρση των πόρων του λόγω αδικαιολόγητης ανεπάρκειας, καθώς προβλέπει μια παράνομη ημερομηνία . Αν δείτε άλλους να διασχίζουν μια πόρτα, αυτό δείχνει αποτυχημένες προσπάθειες βελτίωσης των υποθέσεων σας, καθώς και αλλαγές στον κόσμο των αγροτών και των πολιτικών . Όσο για τον συγγραφέα, αυτό το όνειρο προβλέπει ότι το κοινό των αναγνωστών θα καταγγείλει τον τρόπο του να αφηγείται τα γεγονότα, και αυτό αρνείται να διαβάσει το τελευταίο του έργο . Αν ονειρευτήκατε ότι προσπαθήσατε να κλείσετε μια πόρτα και να πέσετε από τους μεντεσέδες της, προκαλώντας βλάβη σε κάποιον, τότε αυτό δείχνει ότι ένα εκδικητικό κακό απειλεί τον φίλο σας μέσω λανθασμένων και ακούσιων συμβουλών που του έχετε δώσει . Αλλά αν δείτε ένα άλλο άτομο να προσπαθεί να κλείσει μια πόρτα και η πόρτα πέσει από τις μεντεσέδες της, θα γνωρίζετε τη δυστυχία ενός φίλου, αλλά δεν θα μπορείτε να τον βοηθήσετε ….

…Ποιο είναι το μήνυμά σας σε όσους ενδιαφέρονται να δουν τους νεκρούς , και σε εκείνους που φοβούνται βλέποντας αυτόν τον τύπο , ή να υπερβάλλουν το θέμα αξιοσημείωτα; 1 – Είστε τώρα από τους ζωντανούς και είστε στο χώρο εργασίας. Σήμερα είναι δουλειά, χωρίς υπολογισμό, αύριο είναι υπολογισμός, και χωρίς δουλειά, οπότε τι θα κάνετε σήμερα; Τι θα κάνεις αύριο ; 2- Πρέπει να δείξετε δικαιοσύνη και καλοσύνη στους γονείς στη ζωή τους . Και μην περιμένετε έως ότου πεθάνουν, ή ένας από αυτούς πεθάνει – μετά τον Ομάρ Μουμπάρακ, Θεός – αρχίζετε να μετανιώνετε και να ελπίζετε ότι θα τους δείτε σε οράματα και να εκτελέσετε τις οδηγίες τους, οι οποίες μπορεί να είναι όνειρα και μακρά σκέψη και μετάνοια για το θάνατό τους . 3- Εάν έχετε δύο γονείς ή έναν από αυτούς, και είναι πολύ μεγάλοι, καθίστε μαζί τους και ξεχάστε τη μοναξιά τους και θυμηθείτε τα λόγια του Αγγελιοφόρου, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη : « Παρά τη μύτη παρά τη μύτη παρά μύτη παρά τη μύτη – το είπε τρεις φορές – είπαν ποιος, Αγγελιοφόρος του Θεού; Θα μπει στον Παράδεισο . Το νόημα είναι ότι είναι δίκαιος μαζί τους, και στο μυθιστόρημα « On the Greatness », που σημαίνει όταν αστειεύονται και αποδυναμώνουν την κίνησή τους και χρειάζονται τη δύναμη ενός γιου ή μιας κόρης . 4- Έγραψες τη θέλησή σου; Ο αναγνώστης μπορεί να είναι νέος σε ηλικία και να πει ποιος είναι ο λόγος; Λέω : Ο θάνατος δεν γνωρίζει νέους ή ηλικιωμένους, και ο ευγενής μας Αγγελιοφόρος, όπως προήλθε από τον Ιμπάν Umar – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – είπε : « Ποιο είναι το δικαίωμα ενός μουσουλμάνου που έχει κάτι να προτείνει να περάσει δύο νύχτες χωρίς Το θέλημά του είναι γραμμένο μαζί του ~ Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι απαιτείται η εφαρμογή της διαθήκης του αποθανόντος, εκτός εάν διέταξε ένα Μουχάραμ για παράδειγμα ή μια ρήξη της μήτρας , όπως ακριβώς γράφοντας μια διαθήκη αποτρέπει τη διαφωνία μεταξύ των κληρονόμων και ο Θεός γνωρίζει το καλύτερο ….

…Και όποιος βλέπει τον Εκλεγμένο, να του φέρει τις προσευχές και την ειρήνη του Θεού, θα ανακουφιστεί μετά από αγωνία και θα εξοφλήσει το χρέος του, και εάν φυλακιστεί ή δεσμευτεί, τότε τον σώζει από τη φυλάκιση και τις αλυσίδες του και είναι ασφαλής από τον φόβος, και αν είναι σε κίνδυνο και ξηρασία και υπάρχει χάρη και καλοσύνη σε αυτόν, αλλά αν είναι πλούσιος, τότε αυξάνεται, είπε ο Abu Huraira. Είθε ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του, άκουσα τον Αγγελιοφόρο του Θεού, να του λένε οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού : Όποιος με είδε σε ένα όνειρο με έχει δει πραγματικά, ο Διάβολος δεν με μιμείται, και ειπώθηκε ότι το όραμά του , ειρήνη σε αυτόν, δείχνει την ευτυχία της τιμωρίας, και ειπώθηκε ότι ηττήθηκε και θριάμβευσε για τους εχθρούς του, και αν ήταν άρρωστος, ο Θεός Παντοδύναμος θεραπεύτηκε ….

…Και όποιος βλέπει ότι θέλει να μπει στον Παράδεισο, αλλά θα αποτρέψει την τάση του σε αυτόν τον κόσμο για διαφθορά και ανυπακοή ….

…Τι σημαίνει να βλέπεις τη θάλασσα και να πνίγεται μέσα της; Για μερικούς ανθρώπους υπάρχει ένα τρομακτικό σύμβολο . Και αυτό είναι : η θάλασσα και πνίγεται μέσα σε αυτήν !!! Γιατί λοιπόν να κάνει αυτό το σύμβολο σημαίνουν , και είναι φωτιά ???? Στην πραγματικότητα, επαναλαμβάνω εδώ και επιβεβαιώνω ότι δεν υπάρχει κανένα σύμβολο ενός συμβόλου , και ότι το όραμα πρέπει να ακουστεί πλήρως με όλα τα σύμβολα του , αλλά όσο μιλάμε τώρα για αυτό το σύμβολο , λέω : Η σημασία του θάλασσα ή πνιγμός σε αυτό δεν είναι πάντα κακό , μπορεί να υποδείξει για παράδειγμα : Στον μαθητή , Ali Αύξηση σε βάθος γνώσεων και εξειδίκευση σε μια πειθαρχία . Και για τον έμπορο , η θάλασσα μπορεί να είναι η αγορά στην οποία εργάζεται . Και για τον αμαρτωλό και τον αμαρτωλό , μπορεί να είναι ο πνιγμός της μετάνοιας και ενατένιση του Παντοδύναμος λέει : « Ακόμα και όταν πνίγεται ξεπέρασε τον , ο ίδιος είπε, πίστευα ότι δεν υπάρχει θεός, αλλά αυτός που πίστευε σ ‘αυτόν » ( Bani Γιασέρ : 90). Η σημασία της κολύμβησης, της εμβάπτισης και του πνιγμού στη θάλασσα είναι καλή όταν βλέπεις τη θάλασσα το καλοκαίρι και όπως το βλέπεις το χειμώνα, μπορεί να είναι κακό σημάδι, αλλά επαναλαμβάνω ότι είναι απαραίτητο να δεις τα υπόλοιπα σύμβολα του οράματος, και από όσα λέγονται για μερικές από τις κακές συνεννοήσεις του κολύμπι, της κατάδυσης ή του πνιγμού στη θάλασσα : 1 / Διαπράττοντας αμαρτίες και μεγάλες αμαρτίες, και συλλογιστείτε τι είπε ο Θεός Παντοδύναμος : [ Από τι αμαρτίες τους πνίγηκαν και έφεραν στη φωτιά και δεν βρήκαν τους υποστηρικτές τους εκτός του Θεού. ] Νώε : 25 2 / βύθιση στον κόσμο και τις απολαύσεις του . Αλλά το πέρασμα πρέπει να το προσέχει αν βλέπει ένα όραμα ή ένα όνειρο που μπορεί να έχει κακό νόημα από αυτό , ώστε να αποσπά την προσοχή από τη διέλευση μαζί του , αυτό το κακό νόημα, πρόθυμος ….

…Και αν δει τις παλάμες να στεγνώσουν και μετά να είναι πράσινες, τότε δείχνει την ασθένεια ενός από τους ανθρώπους του νοικοκυριού του και στη συνέχεια αναρρώνει νωρίτερα, και αν η παλάμη κοπεί, τότε ένα από τα νοικοκυριά του θα αρρωστήσει ….

…Και όποιος βλέπει ότι τα χαλάκια του τζαμιού έχουν κοπεί και χειραφετηθεί, τότε η οικογένειά του έχει σαπίσει μετά την καλοσύνη του ….

…Και αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Προφήτη, να του δοθούν οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, και είπε: Αγγελιοφόρος του Θεού, απόψε είδα την ψυχή μου και το μυαλό μου να συγκεντρώνονται στην εικόνα των ανθρώπων, οπότε ήρθε σε μένα και έπινα κρασί μαζί μου όπως κάναμε στο Jahiliyyah, οπότε είπε, ειρήνη σε αυτόν : Το μυαλό ερμηνεύεται διαιρώντας τον κόσμο και η ψυχή ερμηνεύεται διαιρώντας τη μετά θάνατον ζωή ….

…Ο Al-Kirmani είπε: «Όποιος είδε τον Προφήτη ευχαριστημένο με μια οθόνη που δείχνει τη δόξα, την αξιοπρέπεια και τη νίκη, και αν τον είδε ένα θυμωμένο πρόσωπο συνοφρυώματος υποδηλώνει αγωνία και ασθένεια, και μπορεί να το θεωρήσει ως ανακούφιση και αν το είδε άκουσε ή πήρε κάτι από έναν προφήτη, θα είχε ένα μερίδιο από τις γνώσεις του Προφήτη και θα ήταν ευτυχισμένος ….

…Εάν βλέπει ότι ο Θεός Παντοδύναμος τον λογοδοτεί και οι πράξεις του τίθενται σε ισορροπία, τότε οι καλές του πράξεις υπερτερούν των κακών του, τότε είναι σε μεγάλη υπακοή, και είναι υποχρεωμένος από τον Θεό για μια μεγάλη ανταμοιβή, και εάν του οι κακές πράξεις ξεπερνούν τις καλές του πράξεις, τότε το θέμα της θρησκείας του είναι φοβερό . Και αν βλέπει σαν η ζυγαριά να είναι στο χέρι του, τότε βρίσκεται στην ευθεία πορεία, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : «Και έχουμε στείλει μαζί τους το βιβλίο και την κλίμακα ». Αν το είδε σαν να ήταν βασιλιάς, του έδινε ένα βιβλίο . Και του είπε: Διάβασε, αν ήταν ανάμεσα στους λαούς της δικαιοσύνης, πέτυχε ευχαρίστηση, και αν το θέμα του δεν φοβόταν, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος είπε : ~ Διαβάστε το βιβλίο σας .~…

…Και όποιος βλέπει ότι ένας βασιλιάς ή ένας μητρομάρχος έχει ζήσει και ανέλαβε την εξουσία όπως ήταν, τότε αυτό δείχνει τη διαδοχή κάποιου από τη φυλή του, το όνομά του, ή τον ομόλογό του, και ίσως η ζωή εκείνου που διορίζεται πάνω τους έχει βελτιωθεί ….

…Και όποιος βλέπει ότι προσεύχεται καθισμένος ή ξαπλωμένος, τότε δείχνει την αδυναμία του να κάνει πράγματα και μπορεί να υποδηλώνει αδιαθεσία του σώματος ή του γήρατος ….

…Dirhams : Το dirham ενός αλόγου είναι μια θρησκεία, γνώση και η εκπλήρωση μιας ανάγκης ή προσευχής, και το καθαρό είναι το ελάχιστο των οραματιστών και της μεταχείρισης του κάθε Κυριακής για πίστη και επιβίωση κερδών και εμπιστοσύνης . Το Al-Sahih και η σύγχυση του σε έναν άνδρα που ακούει τα λόγια του καλού αληθούς . Και ο αριθμός τους είναι οι αριθμοί των πράξεων της δικαιοσύνης επειδή είναι γραμμένο σε αυτό δεν υπάρχει θεός, αλλά ο Θεός και ο Μωάμεθ είναι ο Αγγελιοφόρος του Θεού, και οι πράξεις δεν ολοκληρώνονται χωρίς την ανάμνηση του Παντοδύναμου Θεού . Αν το βλέπει κάποιος, τότε το ζήτημα της θρησκείας και του κόσμου θα εκπληρωθεί γι ‘αυτόν. Εάν βλέπει μαζί του ένα ευρύ και όμορφο κεφάλαιο, τότε είναι μια θρησκεία, και αν είναι ένα από τα παιδιά αυτού του κόσμου θα λάβει έναν ευρύ κόσμο και μια καλή διαβίωση . Και αν μια έγκυος γυναίκα γέννησε ένα καλό αγόρι . Και τα πολλά dirhams, εάν έχει πληγεί από μαρτυρία, είναι πολύ καλύτερα από τη χαρά και την ευχαρίστηση, και αν βλέπει ότι έχει ένα καλό και υγιές dirham σε ένα άτομο, τότε έχει ένα σωστό πιστοποιητικό και αν του ζητήσει, τότε του ζητάει μαρτυρία, οπότε η επιστροφή του είναι μαρτυρία αλήθειας και υγείας. Λοιπόν, συμβουλεύει αδαείς ανθρώπους και δεν τον αποδέχεται . Τα διογκωμένα dirhams είναι εξαπάτηση, ψέματα, διαφωνίες και προδοσία στη ζωή, ή διαπράττοντας μεγάλες αμαρτίες στις οποίες δεν υπάρχει επιγραφή σε λέξεις που δεν περιέχουν ευσέβεια . Και το οποίο χαράχθηκε από την Τύρο, η αίρεση στη θρησκεία και την ανηθικότητα, και η διακοπή της αντιπαλότητας δεν σταματά, και ειπώθηκε ότι το άρθρο έχει διακοπεί . Το να το πάρεις είναι καλύτερο από το να το πληρώνεις γιατί το πλήρωσαν. Αν κλέψει ένα dirham και το δώσει σε φιλανθρωπία, τότε διηγείται τι δεν μπορεί να ακούσει . Εάν δει δέκα dirham μαζί του, τότε πέντε γίνονται έλλειψη χρημάτων του και αν δει πέντε, γίνεται δέκα, διπλασιάζοντας τα χρήματά του . Μερικοί από αυτούς είπαν ότι τα dirhams στο όραμα είναι απόδειξη κακού, και όλα αυτά που σφραγίστηκαν με την ράγα, και τα dirhams λέγονταν ότι δείχνουν συχνές λέξεις ευγενών πραγμάτων, και τα dirhams λέγονταν λόγια και επιχειρήματα εάν ήταν προεξέχοντα και Αν τα ντιράμ δόθηκαν σε δέμα ή σακούλα, είχαν κατατεθεί κρυφά . Ίσως ένα dirham ήταν παιδί, και τα χρήματα ήταν κακά και δύσκολα, και το dirham αλόγου ήταν καλά λόγια, και τα κακά dirham ήταν κακά λόγια. Μας είπαν ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Έβλεπα σαν να είχα δύο δηνάρια σε αυτό, οπότε τους ζητούσα και είπε : Κοίτα, έχω χάσει κάτι από τα βιβλία σου . Είπε, και κοίταξα, αν είχα χάσει δύο επιχειρήματα . Και αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Προφήτη, για να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, και είπε : Είδα ότι είχα χτυπήσει είκοσι τέσσερα δηνάρια, τα οποία μετρήθηκαν για όλα αυτά, και βρήκα μόνο τέσσερα τους . Είπε : Προσεύχεστε μόνος και χάνετε τις εκκλησίες . Και αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Είδα σαν να είχα χτυπήσει ένα dirham ως κασράουι, οπότε είπε : Θα αποκτήσετε καλό, αλλά δεν το άγγιξε μέχρι να τον ωφελήσει . Στη συνέχεια, ένας άλλος ήρθε και είπε : Έβλεπα σαν να είχα πυροβολήσει ένα αραβικό dirham . Του είπε ότι χτυπάς . Έτσι, του αποδείχθηκε ότι είχε χτυπήσει εκατό κόμπους . Είπε στον Ibn Sirin Πώς το ξέρεις; Είπε : Ο κασράουι έχει έναν βασιλιά και ένα στέμμα πάνω του, και ο Άραβας πρέπει να χτυπήσει αυτό το dirham . Και ένας άλλος ήρθε και είπε : Έβλεπα σαν να χτυπούσα ντίραμ . Είπε, νιώθεις; Είπε ναι . Και είδε έναν άνδρα σαν να είχε τοποθετήσει ένα dirham κάτω από το πόδι του, οπότε αφηγήθηκε τα οράματά του σε ένα πέρασμα . Είπε, « Είσαι – που θα στραφούν μακριά από το χρέος .» Το άτομο του οράματος τρομοκρατήθηκε και σηκώθηκε, και σκόπευε να τείνει να παραδώσει τη θρησκεία του. Όταν οι δύο ομάδες είδαν την οικογένεια των άπιστων του, χτυπήθηκε με τα χρώματα του βασανισμού μέχρι να αποστασιοποιηθεί από τη θρησκεία του, και η απόδειξη για την αποστασία του είναι να πατήσει το όνομα του Παντοδύναμου Θεού . Ένας άλλος άντρας ήρθε και είπε : Είναι σαν να ποδοπατούσα το πρόσωπο του Προφήτη, με τον πόρο του Θεού και της ειρήνης . Ο Ιμπν Σιρίν του είπε : « Χθες και φοβάσαι στο πόδι σου;» Είπε ναι . Είπε, πάρτε το . Έτσι το έβγαλε και έπεσε ένα dirham, πάνω στο οποίο το όνομα του Θεού και το όνομα του Αγγελιοφόρου του Θεού ….

…Μερικοί εκφραστές είπαν ότι μου αρέσει να μπαίνω σε πόλεις και μισώ να τα αφήνω γιατί το έχω δοκιμάσει επανειλημμένα ….

…Και ειπώθηκε ότι όποιος είδε ότι ήταν σε ένα λάκκο, θα σκοτωθεί ή θα συνωμοτηθεί μαζί του, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος είπε: «Είπε ανάμεσά τους, « Μην σκοτώνεις τον Ιωσήφ και τον πετάς στις απουσίες του λάκκου . ~…

…Και όποιος είδε ότι το πλοίο είχε βυθιστεί και τα πάνελ του ήταν διασκορπισμένα, χτυπήθηκαν από τον πατέρα του, όποιος πάρει τη θέση του, ή μεταξύ συγγενών, και το όρθιο πλοίο που δεν τρέχει υποδεικνύει περιορισμό γιατί όταν το πλοίο του Γιουνά, ειρήνη τον φυλακίστηκε στη φάλαινα, και για το υπόλοιπο πανί, ο καθένας περνά στην οικογένειά της και τον τόπο σε αντάλλαγμα για τα παραπάνω ….

…Και όποιος βλέπει ένα νεκρό άτομο και οι άνθρωποι του ζητούν να πλύνει και να μην τον βρουν, αυτό δείχνει ότι ο νεκρός διέπραξε αμαρτία, και οι άνθρωποι τον παραπέμπουν σε καλό, αλλά δεν τον επηρεάζει ….

…Και όποιος είδε ότι έφθασε τον τάφο του Αγγελιοφόρου του Θεού, να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, θα ανανέωνε ό, τι μελέτησε για τις ευγενείς του Σουντάδες και θα έκανε καλό για τους ανθρώπους στα χέρια του, και αν έφτανε τότε στο αξιότιμο πτώμα δεν είναι Μαχμούντ, και αν σπάσει κάποιο από τα όργανα του τότε διαπράττει αίρεση και παραπλανητική ….

…Οι πόρτες : Οι ανοιχτές πόρτες είναι οι πύλες του βιοπορισμού, και η πόρτα του σπιτιού είναι οι αξίες του, οπότε αυτό που συνέβη σε αυτό είναι στις αξίες του σπιτιού . Αν δει μια μικρή πόρτα στη μέση του σπιτιού του, τότε δεν του αρέσει, γιατί μπαίνει στους ανθρώπους της ντροπής, και θα μπει σε αυτό το σπίτι για να προδώσει τη γυναίκα του . Το νόημα των θυρών των σπιτιών εμπίπτει στις γυναίκες, και αν είναι καινούργια, είναι παρθένες, και εάν είναι απαλλαγμένες από κλεισίματα, τότε είναι παρθένες . Και αν δει την πόρτα ενός σπιτιού να πέσει, να σκιστεί, να καεί ή να σπάσει, αυτό είναι μια καταστροφή για τις αξίες του σπιτιού . Εάν η πόρτα του σπιτιού του είναι μεγάλη ή διευρυμένη και ισχυρή, τότε είναι η καλή κατάσταση των αξιών και αν βλέπει ότι ζητά την πόρτα του σπιτιού του, τότε δεν το βρει, τότε μπερδεύεται μια κοσμική υπόθεση . Και όποιος βλέπει ότι μπήκε μέσα από μια πύλη, και αν βρίσκεται σε διαμάχη, τότε νίκησε, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Εισαγάγετε την πόρτα πάνω τους, και αν την εισάγετε, θα νικήσετε ». Εάν βλέπει πόρτες που έχουν ανοίξει από γνωστά ή άγνωστα μέρη, τότε οι πόρτες αυτού του κόσμου ανοίγονται για αυτόν, εκτός εάν ξεπεράσει το πεπρωμένο του, και αν προχωρήσει πέρα ​​από αυτό, τότε διακόπτει το σπίτι και το καταστρέφει . Εάν οι πύλες είναι στο δρόμο, τότε αυτό που παίρνει από αυτόν τον κόσμο πηγαίνει στους ξένους και τους κοινούς ανθρώπους . Και εάν ανοίχτηκε σε ένα σπίτι του σπιτιού, αυτό δόθηκε στους ανθρώπους του σπιτιού του . Εάν βλέπει ότι η πόρτα του σπιτιού του έχει επεκταθεί πέρα ​​από τον αριθμό των θυρών, τότε είναι η είσοδος ενός λαού πάνω του χωρίς άδεια σε μια καταστροφή, και ίσως η κατάρρευση της πόρτας του σπιτιού από τη θέση του ήταν ο θάνατος του ιδιοκτήτη του σπιτιού για τη δημιουργία του και την αλλαγή του από τους ανθρώπους του σπιτιού του . Εάν βλέπει ότι βγήκε από μια στενή πύλη σε μια ευρεία, τότε είναι η έξοδος του από στενή σε πλάτη, και εκείνων που βρίσκονται σε κόλπο . Και αν δει ότι το σπίτι του έχει δύο πόρτες, τότε η σύζυγός του είναι διεφθαρμένη, και αν δει δύο δαχτυλίδια στον πολτό του, τότε οφείλει ένα χρέος στον εαυτό του, και αν δει ότι έβγαλε το δαχτυλίδι της πόρτας του, τότε μπαίνει στην αίρεση . Και η απόφραξη της πόρτας του σπιτιού είναι μια μεγάλη ατυχία για τους ανθρώπους του σπιτιού . Το κατώφλι : μια γυναίκα : Αφηγήθηκε ότι ο Ιμπραήμ αλ-Χαλίλ, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, είπε στη γυναίκα του γιου του Ισμαήλ : Πες του ότι δεν είναι το κατώφλι της πόρτας σου και του είπε ότι, έτσι την χώρισε, και ειπώθηκε ότι το κατώφλι είναι το κράτος, και το κάλυμμα είναι η γυναίκα, και ο πυλώνας είναι το κεφάλι του σπιτιού και οι αξίες της, οπότε την ξεριζώθηκε για τις αξίες του σπιτιού μετά τη δόξα και η απουσία της Από την όψη ο θάνατος των αξιών, όπως και η απομάκρυνση των αμαρτιών της γυναίκας χωρίζει . Αφηγήθηκε ότι μια γυναίκα ήρθε στον Ibn Sirin και είπε : Είδα σε ένα όνειρο το ανώτερο υπέρθυρο της πόρτας μου έπεσε στο κάτω, και είδα τις δύο πόρτες να πέφτουν, και μία έπεσε έξω από το σπίτι και η άλλη μέσα στο σπίτι . Της είπε : Έχετε έναν απουσιάζοντα σύζυγο και γιο; Είπε ναι . Είπε: Όσο για την πτώση των ανώτερων στρωμάτων, ο σύζυγός σας θα έρθει γρήγορα, και για το κλείστρο που πέφτει έξω, ο γιος σας παντρεύεται μια παράξενη γυναίκα . Σύντομα, μέχρι που ο σύζυγος και ο γιος της παρουσίασαν μια παράξενη συγκέντρωση ….

…Η Kisaa Dreams of Clothing δείχνει ότι τα έργα θα οδηγήσουν σε επιτυχία ή αποτυχία καθώς τα ρούχα φαίνεται να είναι ασφαλή και καθαρά ή βρώμικα και κληρονομικά . Αν δείτε όμορφα αλλά ξεπερασμένα ρούχα, αυτό προβλέπει ότι θα έχετε πλούτο, αλλά ότι θα περιφρονείτε τις προοδευτικές ιδέες . Εάν απορρίψετε το ντεμοντέ ρούχα, θα απαλλαγείτε από το τρέχον περιβάλλον και θα μπείτε σε νέες σχέσεις, νέα έργα και νέες σχέσεις αγάπης, και αυτά θα σας μετατρέψουν σε διαφορετικό άτομο . Αν βλέπετε τον εαυτό σας ή τους άλλους με λευκά ρούχα, αυτό δείχνει έντονες αλλαγές και σχεδόν πάντα θα βρείτε την αλλαγή να φέρει θλίψη . Εάν περπατάτε με ένα άτομο που φοράει λευκά, τότε αυτό υποδηλώνει την ασθένεια ή τη θλίψη κάποιου, εκτός αν το άτομο που είδατε στο όνειρο είναι κορίτσι ή παιδί και τότε θα έχετε ένα ευχάριστο περιβάλλον για μια εποχή του έτους, τουλάχιστον . Αν βλέπετε τον εαυτό σας ή τους άλλους με μαύρα ρούχα, αυτό προβλέπει διαμάχες, απογοητεύσεις και ζοφερή υγεία . Εάν το όνειρο αναφέρεται στην εργασία, τότε το έργο θα είναι κάτω από τις προσδοκίες . Εάν βλέπετε κίτρινα ρούχα, αυτό προβλέπει επικείμενη ευχαρίστηση και οικονομική πρόοδο . Εάν το κίτρινο θεωρείται φάσμα που εξαφανίζεται σε αφύσικο φως, μπορεί να αναμένεται το αντίθετο . Θα είστε τυχεροί αν ονειρευτήκατε κίτρινο πανί . Εάν ονειρεύεστε ένα μπλε ρούχο, αυτό προβλέπει ότι οι φιλοδοξίες σας θα προωθηθούν προς τη νίκη μέσω επίμονων και ενεργητικών προσπαθειών . Οι φίλοι θα σας υποστηρίξουν ειλικρινά . Εάν ονειρεύεστε ένα κόκκινο φόρεμα, αυτό προβλέπει ότι οι φιλοδοξίες σας θα προωθηθούν προς τη νίκη μέσω επίμονων και ενεργητικών προσπαθειών . Οι φίλοι θα σας υποστηρίξουν ειλικρινά . Εάν ονειρεύεστε ένα κόκκινο ρούχο, αυτό προβλέπει ότι θα ξεφύγετε από τους τετράγωνους εχθρούς αλλάζοντας τη δημόσια πρόθεσή σας εγκαίρως . Εάν βλέπετε πράσινα ρούχα, αυτό είναι ένα σύμβολο καλής ευημερίας και ευτυχίας . Εάν δείτε ένα πολύχρωμο κάλυμμα, αυτό προβλέπει γρήγορες αλλαγές και μια συνένωση κακών και καλών επιρροών στο μέλλον σας . Εάν ονειρευόσασταν δυσανάλογα ρούχα, αυτό συνεπάγεται συγκρούσεις στα συναισθήματά σας και ότι πιθανότατα θα κάνετε λάθος σε ένα έργο . Εάν βλέπετε ενήλικες ή νεαρούς άνδρες με κατάλληλα ρούχα, τότε αυτό υποδηλώνει ότι αναλαμβάνετε μια εργασία που δεν έχετε καμία τάση προς, και θα οδηγήσει στην εμφάνιση πολλών ανησυχιών . Εάν μια γυναίκα δει ότι είναι αναστατωμένη για το μανδύα της, αυτό προβλέπει ότι θα συναντήσει διαγωνισμούς που προκαλούν τον θυμό της σε σχέση με την αναζήτησή της για κάποια κοινωνική διάκριση . Ο θαυμασμός για τα ρούχα των άλλων δείχνει ότι θα είναι ευάλωτη σε φόβους ζήλιας από τους φίλους της . Το να ονειρεύεσαι να χάσεις ρούχα υποδηλώνει διαταραχές στη δουλειά σου και σε θέματα αγάπης . Εάν ένα κορίτσι ονειρεύεται ότι είναι ντυμένο στα μαύρα, αυτό προβλέπει ότι θα υποφέρει από θλίψη και απογοήτευση εξαγνισμού . Εάν ένα κορίτσι ονειρευόταν ότι συνάντησε άλλο, φορώντας ένα κόκκινο φόρεμα με ένα πένθος πέπλο στο πρόσωπό της, κατασκευασμένο από κρεπ ύφασμα, αυτό προβλέπει ότι όποιος την θεωρεί σχεδόν ίση θα την ξεπεράσει και θα προκαλέσει την απογοήτευσή της ενάντια στις γυναίκες γενικά . Ο ονειροπόλος που ερμηνεύει το όνειρο για το ντύσιμο πρέπει να προσέχει εάν τα πράγματα φαίνονται φυσιολογικά . Εάν τα πρόσωπα είναι παραμορφωμένα και το φως δεν σχετίζεται με τον κόσμο, παρόλο που τα χρώματα είναι φωτεινά, προσέξτε, γιατί η κακή διαχείριση ενός αξιόλογου σχεδίου θα σας προκαλέσει βλάβη . Υπάρχουν λίγα όνειρα από τα οποία εξαφανίζεται το στοιχείο του κακού, όπως και μερικά έργα στον κόσμο που ξυπνά, στα οποία αποφεύγεται το στοιχείο της τύχης ….