…Ο χρυσός δεν είναι αξιέπαινος στην ερμηνεία του ότι δεν του άρεσε η λέξη και το κίτρινο χρώμα του, και η ερμηνεία του για τη θλίψη και ένα πρόστιμο χρημάτων, και το βραχιόλι από αυτό αν το φοράει είναι κληρονομιά στο χέρι του, οπότε όποιος το βλέπει φοράει κάτι χρυσό, τότε παντρεύεται με έναν ανίκανο άνθρωπο, και όποιος χτυπήσει μια ράβδο χρυσού, τα χρήματά του έχουν φύγει ή τους χτυπήσουν όσο τους χτύπησε χρυσό, ή ο Σουλτάνος ​​ήταν θυμωμένος μαζί του και του πρόστιμο, και αν το είδε ο χρυσός πήγαινε, υποστήριξε σε ένα θέμα μίσους και έπεσε στις γλώσσες των ανθρώπων, και όποιος είδε το σπίτι του με ένα madhhab ή από χρυσό, η φωτιά συνέβη . Και όποιος βλέπει πάνω του ένα κολιέ ή ασήμι ή χάντρες ή την ουσία ενός κηδεμόνα και μιμείται μια εμπιστοσύνη, και όποιος βλέπει δύο βραχιόλια από χρυσό ή ασήμι πάνω του, κάτι κακό θα του συμβεί από αυτά που κατέχουν τα χέρια του και το ασήμι είναι καλύτερο από το χρυσό, και δεν υπάρχει καλύτερο στο βραχιόλι και ο βαρετός, ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη, είπε: « Είδα ότι ήταν σαν να υπήρχαν δύο χρυσά βραχιόλια στα χέρια μου, και φυσούσα τους ανέβηκαν και έπεσαν, έτσι ο Μοζαϊλίμα, ο ψεύτης και ο αλ-Άνσι, ο ιδιοκτήτης της Σάνα , τους πήραν. Και όποιος πιστεύει ότι έχει αστράγαλο από χρυσό ή ασήμι, θα βιώσει φόβο ή περιορισμό και αυτοσυγκράτηση . Και λέγεται ότι οι ανδρικοί αστράγαλοι είναι οι αλυσίδες τους και τίποτα από κοσμήματα δεν είναι κατάλληλο για άντρες σε ένα όνειρο, εκτός από ένα κολιέ, ένα κολιέ, ένα δαχτυλίδι και ένα σκουλαρίκι . Όλα τα κοσμήματα για τις γυναίκες είναι στολίδι και ίσως η ερμηνεία του βραχιολιού και του αστραγάλου για τον άντρα είναι ξεχωριστή . Εάν ο χρυσός δεν κοσμήσει, τότε επιβάλλεται πρόστιμο και εάν κοσμήσει, τότε είναι πιο αδύναμος στο κακό, επειδή έχει εισέλθει άλλο όνομα . Και ειπώθηκε ότι τα γυναικεία κοσμήματα υποδηλώνουν τις γυναίκες στα παιδιά τους, οπότε ο χρυσός είναι για τα αρσενικά τους, το ασήμι για τα θηλυκά τους, και το αρσενικό μπορεί να αναφέρεται στα αρσενικά, και το θηλυκό στα θηλυκά . Και αφηγήθηκε ότι μια γυναίκα συνάντησε και είπε : Έβλεπα σαν να είχα ένα μπολ με χρυσό, και έσπασε και έσπευσε στο έδαφος, οπότε το ζήτησα, αλλά δεν το βρήκα, οπότε είπε : Είστε άρρωστος σκλάβος ή σκλάβος; Είπε ναι, είπε : Πεθαίνει . Ένα άτομο είδε σαν τα μάτια του να είναι χρυσά, οπότε ήθελε τα μάτια του να φύγουν ….

…Και όποιος βλέπει σαν να έχει χτυπήσει ένα μπολ με χρυσό, μια στάμνα ή μια κούπα και έχει μια τρύπα, τότε είναι υπηρέτης που το αγοράζει, ή μια γυναίκα την παντρεύει, ή μια υπηρέτρια με κακά ηθικά . Μερικοί από αυτούς είπαν : Όποιος βλέπει σαν να χρησιμοποιεί σκεύη από χρυσό και ασήμι διαπράττει αμαρτίες, και αυτό που βλέπει για αυτό για τους νεκρούς, οι Σουνίτες, είναι καλά νέα, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Περιβάλλονται από χρυσά πιάτα και κύπελλα . ~…

…Και όποιος βλέπει ότι έχει βρει θησαυρό σε ένα μέρος καταστροφής, τότε δείχνει ότι καταστρέφεται από μια ασθένεια ή ότι η ασθένειά του είναι παρατεταμένη, και αν το βρήκε σε τυφλό μέρος, τότε δείχνει ότι έχει συμβεί μια θεραπεία ….

…Και όποιος πιστεύει ότι το δαχτυλίδι του είναι χρυσό, τότε ό, τι έχει, δεν του αρέσει και απαγορεύεται, και αν είναι από ασήμι, όλα αυτά που κατέχει είναι επιτρεπτά και καλά, και αν είναι από σίδερο, τότε αυτό που κατέχει είναι ταπεινό και ταπεινό, και αν είναι, ο Jaber al-Maghribi είπε, Όποιος είδε στο δάχτυλό του ένα σιδερένιο δαχτυλίδι, δείχνει τη δύναμη και τον πλούτο Αν είναι από ορείχαλκο, τότε δείχνει ότι υπάρχει ένα όφελος από ένα άτομο χαμηλής προέλευσης ….

…Ρούχα υφασμένα με χρυσό και ασήμι : Salah στη θρησκεία και τον κόσμο, και επίτευξη θανάτου . Και όποιος πιστεύει ότι κατέχει ένα ένδυμα από μετάξι ή stabraq ή το φοράει ως στέμμα ή στεφάνι από ρουμπίνι, τότε είναι ένας ευσεβής, θρησκευτικός, κατακτητής και παρ ‘όλα αυτά κατέχει την προεδρία του . Και ο Ιμπν Σιρίν ήρθε σε έναν άνδρα και είπε : Είδα ότι είχα αγοράσει ένα διπλωμένο μπροκάρ και το απλώσαμε, και υπήρχε σάπιο στη μέση, και του είπε : Αγοράσατε μια ανδαλουσιανή δούλα; Είπε : Ναι . Είπε : Μήπως πανεπιστήμιο; Είπε : Όχι, γιατί δεν την έχω ακόμη θεραπεύσει . Είπε : Μην το κάνεις αυτό, γιατί συγχωρείται . Τότε ο άντρας πήγε και την είδε τις γυναίκες, αν γλιτώθηκε . Ένας άντρας είδε ότι φορούσε brocade, οπότε ρώτησε ένα εκφραστικό και είπε : Μια υπηρέτρια θα παντρευτεί μια όμορφη παρθένα ίσης αξίας ….

…Και όποιος βλέπει σαν να λιώνει χρυσό, τότε διαφωνεί για ένα δυσάρεστο ζήτημα που από καιρό υπόκειται στις γλώσσες των ανθρώπων ….

…Ο Al-Kirmani είπε, «Οι γλάστρες από ασήμι και χρυσό χρησιμοποιούνται για τις γυναίκες, και το ασήμι είναι καλό και ο χρυσός είναι αντίθετος »….

…Όποιος βλέπει ότι έχει χτυπήσει χρυσό που έχει φτιαχτεί, ημι-γλάστρες ή οτιδήποτε άλλο, τότε θα τους χτυπήσει ….

…Και η πλοήγηση, είτε πρόκειται για χρυσό είτε ασήμι, ερμηνεύεται από μια ωραία γυναίκα και το ασήμι μπορεί να διακρίνεται ….

…Όσον αφορά τον χρυσό, ερμηνεύεται με εξουσία ….

…Λέγεται ότι εκείνος που είδε ότι έδωσε ένα χρυσό δαχτυλίδι με τη μορφή δαχτυλιδιών χωρίς αύξηση ή μείωση έχει αντιταχθεί στη θρησκεία και αν είχε επιγραφή που το επαινεί, οι συνέπειές του είναι καλές και αν είναι διαφορετική από τότε η έκφρασή του είναι εναντίον του ….

…Ένα όραμα του θησαυρού του πατέρα της 81 – Ο είπε : Ένας άνθρωπος μου είπε ότι εγώ δεν πιστεύω ότι από το ως ένα ψέμα. Είπε : Μια γυναίκα από τους ανθρώπους αυτού του κόσμου με προσέλαβε να κατεδαφίσω το σπίτι της και να το χτίσω με γνωστά χρήματα. Έτσι, όταν πήρα την κατεδάφιση, εκείνη και όποιος ήταν μαζί της ήταν υποχρεωμένη να το κάνει, έτσι είπα : Με τον Θεό, έχω τα χρήματά μου σε αυτό το σπίτι, αλλά ο πατέρας μου πέθανε και έμεινε Δεν βρήκαμε πολλά γι ‘αυτόν, έτσι Φοβόμουν ότι τα χρήματά του θάφτηκαν, γι ‘αυτό προχώρησα να κατεδαφίσω το σπίτι για να βρω κάτι. Κάποιοι από τους παρευρισκόμενους της είπαν : Έχετε χάσει αυτό που είναι πιο εύκολο για εσάς από αυτό . Εκείνη είπε : Τι είναι αυτό; Είπε : Άρα αν πάτε σε ένα μηχάνημα και τον ρωτήσετε αν θα σας φέρω την ιστορία σας απόψε, οπότε ίσως θα δει τον πατέρα σας και να σας πει πού είναι τα χρήματά του, χωρίς κόπωση ή κόστος, οπότε πήγα σε αυτόν και μετά επέστρεψα και ισχυρίστηκε ότι έγραψε μαζί του το όνομα και το όνομα του πατέρα της. Όταν ήρθε από την επόμενη μέρα για να εργαστεί και η γυναίκα ήρθε από τον άνδρα και είπε : Ο άντρας μου είπε ότι είδα τον πατέρα σου να λέει τα χρήματα στην εσοχή , είπε : Έτσι κάναμε το σκάψιμο κάτω από την εσοχή και τις πλευρές του μέχρι να σπάσει ήρθε σε μένα, και αν τα χρήματα ήταν σε αυτό , είπε : Σας πήρε στην έκπληξη και η γυναίκα υποτιμάται αυτό που βρήκα και είπε : χρήματα του πατέρα μου ήταν περισσότερο από αυτό, αλλά εγώ πήγα πίσω σε αυτόν , έτσι πήγα και είπα Τότε τον ζήτησα να επιστρέψει . θα ήταν ήρθε αύριο και είπε : της είπε ότι σου ο πατέρας σου λέει Ahfra κάτω Jabiya τετράπλευρο ότι στο κατάστημα του πετρελαίου , είπε : άνοιξε το κατάστημα. Αν ο Bjabah τετράγωνε τη γωνία Vazlnaha και έσκαψε κάτω από αυτό και βρήκε τον Cozza σπουδαίο Vokzth τότε όσο η απληστία τους για υποτροπή και εγώ το έκανα επέστρεψε από αυτόν, και η θλίψη είπε : Ισχυρίστηκε ότι τον είδε ενώ του είπε, «Πήρα ό, τι προοριζόταν για αυτήν». Όσο για το τι έμεινε, ένα goblin από τα τζιν κάθισε πάνω του που με φρουρούσε από αυτόν….

…Και ο Jaber al-Maghribi είπε: «Όποιος είδε ότι βρήκε ένα δηνάριο, θα έπρεπε να γράψει μια μαρτυρία για αυτό για χάρη μιας εμπιστοσύνης που του δόθηκε, και ίσως πολλοί άνθρωποι πιστεύουν ότι χτύπησε ένα δηνάριο, οπότε τον χτυπά σε εγρήγορση όπως είδε ….

…Το σκουλαρίκι του χρυσού υποδηλώνει τραγουδιστή . Είπε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ibn Sirin και είπε: «Είδα ένα σκουλαρίκι σε ένα από τα αυτιά μου» και είπε, «Πώς τραγουδάς;» Είπε ότι ο ήχος είναι καλός, και είπε ότι είναι. Αν δει το σκουλαρίκι του αργύρου, τότε απομνημονεύει ολόκληρο το Κοράνι. Έχει μια κόρη, ακόμη και αν η οραματισμένη γυναίκα ήταν έγκυος, είχε έναν γιο . Και όποιος βλέπει στο όνειρό του μια γυναίκα της οποίας το αυτί είναι ένα σκουλαρίκι και ένα σπαθί, τότε έχει ένα εμπόριο σε μια εύπορη πόλη με πολλές σκλάβες και σκλάβες, γιατί στην ερμηνεία μια γυναίκα είναι επιχείρηση, και έτσι είναι το σκλάβος ….

…Ο Αμπού Σαΐντ, ο ιεροκήρυκας, είπε: ~Όποιος βλέπει ότι έχει ένα βραχιόλι χρυσού στο χέρι του, τότε ερμηνεύεται ως κληρονομιά, και ίσως οι λαοί της δικαιοσύνης θα έχουν αύξηση της υπακοής και των καλών του πράξεων, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει ότι θα είναι κατασκευασμένα από χρυσά βραχιόλια . ~…

Και όποιος βλέπει ότι τρώει τίποτα από αυτό, εξοικονομεί χρήματα για την οικογένειά του ….

…Ο Αλ-Κράμνι είπε: «Αν ο βασιλιάς του έδωσε ένα βραχιόλι, τότε θα έχει έναν γιο ή θα φροντίσει τον αδερφό του ». Και όποιος βλέπει ότι έχει δύο χρυσά βραχιόλια στο χέρι του, τότε θα κολλήσει σε αυτό που έχει στο χέρι του και μισεί για αυτό που έχει ….

…Και όποιος βλέπει σαν να μαζεύει αυτό που πέφτει από τις διάσπαρτες αιχμές σε μια συγκομιδή : μια φύτευση γνωρίζει τον ιδιοκτήτη της, τότε θα υποφέρει από τον ιδιοκτήτη της φυτείας ένα διασκορπισμένο αγαθό που θα διαρκέσει για μεγάλο χρονικό διάστημα . Εάν αυτό που μαζεύεται είναι μια ομάδα μαζί του, τότε χτυπά ένα πυρομαχικό από το κέρδος των άλλων ….

…Και όποιος είδε ότι ο Σουλτάνος ​​κάθισε να συλλέξει τις δουλειές των ανθρώπων, είναι απόδειξη ότι δίνει προσοχή στα συμφέροντά τους ….

…Al-Kanz : δηλώνει την εγκυμοσύνη της γυναίκας, επειδή ο χρυσός είναι νεαρός άνδρας και το ασήμι είναι παλλακίδες . Ίσως έδειχνε άφθονα χρήματα, ή γνώση του κόσμου, πρόβλεψη για τον έμπορο και την κηδεμονία του λαού του στη δικαιοσύνη . Έχει ειπωθεί ότι ο θησαυρός δείχνει το μαρτύριο και οι θησαυροί είναι πράξεις που μπορεί να επιτύχει ένα άτομο σε πολλές χώρες και ορισμένοι είπαν : Όποιος βλέπει σαν να βρήκε έναν θησαυρό με χρήματα υποδεικνύει τη σοβαρότητα της ταλαιπωρίας του . Και αφηγήθηκε ότι μια γυναίκα είδε ένα νεκρό κορίτσι και της είπε: «Η πρόθεσή μου, ποια δουλειά βρήκατε καλή;» Και είπε ότι έχετε τα καρύδια, στη συνέχεια, χωρίστε τα μεταξύ των φτωχών . Αφηγήθηκε το όραμά της στον Ιμπν Σιρίν, και είπε : Αφήστε αυτή τη γυναίκα να δώσει τον θησαυρό που έχει, οπότε αφήστε το να γίνει σε φιλανθρωπία, και η γυναίκα είπε, ζητήστε από τον Θεό για συγχώρεση, ότι έχω έναν θησαυρό από τον οποίο έθαψα οι ημέρες της πανούκλας . Και ένας άντρας είδε τρεις συνεχόμενες νύχτες σαν να είχε έρθει σε αυτόν, οπότε του είπε: Πήγαινε στη Βασόρα, γιατί έχεις έναν θησαυρό, γι ‘αυτό το κουβαλάς, και δεν γύρισε στο όραμά του μέχρι που του είπε πες την τρίτη νύχτα, οπότε αποφάσισε να πάει στη Μπάσρα και να μαζέψει τα υπάρχοντά του, και όταν το επέστρεψε έκανε μια περιοδεία δέκα ημερών στις πλευρές του Τίποτα δεν του φάνηκε, και ο Άσος κατηγορούσε τον εαυτό του για αυτό που είχε υπομείνει, οπότε μπήκε σε μια κατεστραμμένη μέρα και είδε σε αυτό ένα σκοτεινό σπίτι, οπότε το έψαξε και βρήκε ένα σημειωματάριο σε αυτό και το έβγαλε έξω και το κοίταξε, αλλά δεν ήξερε τίποτα από αυτό και γράφτηκε στα εβραϊκά, και δεν το έκανε Βρήκε κάποιον στη Βασόρα για να το διαβάσει, οπότε πήγε μαζί του σε έναν νεαρό άνδρα στη Βαγδάτη. Όταν το κοίταξε ο νεαρός, του ζήτησε να του πουλήσει, αλλά αρνήθηκε και είπε : Μεταφράστε το στα εβραϊκά για να το επιστρέψω σε εσάς, οπότε το μετέφρασε για αυτόν και το βιβλίο ήταν στην έκφραση ….

Θησαυρός: Όποιος βλέπει σε ένα όνειρο ότι έχει βρει έναν θησαυρό, τότε χτυπά μια γνώση, αν είναι αναζητητής της γνώσης, και αν είναι έμπορος, τότε είναι πλούσιος σε εμπόριο και γενναιοδωρία, και αν είναι κάτοχος εξουσία τότε αποκτά κηδεμονία και δικαιοσύνη . Και όποιος βλέπει ότι έχει βρει θησαυρό στον οποίο υπάρχουν λίγα χρήματα, τότε του εκτίθεται μια μικρή ταλαιπωρία, και αν υπάρχουν πολλά χρήματα σε αυτό, τότε δείχνει τη θλίψη και τη θλίψη και μπορεί να υποδηλώνει το θάνατο του βλέποντος . Και όποιος είδε έναν θησαυρό στον ύπνο του θα γινόταν πλούσιος, και αν είδε ότι έπαιρνε πολλά χρήματα, θα έβγαινε από τον κόσμο ως μάρτυρας . Και αν ο βασιλιάς βλέπει ότι διαθέτει πολλούς θησαυρούς και είναι ευχαριστημένος με αυτούς, αυτό υποδηλώνει το θάνατο της κατοχής του . Και ο θησαυρός μπορεί να αναφέρεται σε κληρονομιά ή ανησυχία και αγωνία . Και ίσως ο θησαυρός αναφέρεται στην αόρατη γυναίκα, ή σε αυτό που ένας θησαυρός, και απαγορεύεται από το zakat . Ο θησαυρός είναι ένα κερδοφόρο κατάστημα . Ίσως ο θησαυρός να αναφέρεται στον χρηματιστή ή στον ουσιαστικό, και αν κάποιος βρει έναν θησαυρό και υπάρχουν εκείνοι που τον εμποδίζουν να φτάσουν σε αυτόν, αυτό δείχνει τον σπάνιο άνθρωπο που αρνείται το zakat, και αν ήταν επιστήμονας, ήταν τσιγκούνης με τις γνώσεις του και αν ήταν εξαρτώμενος ήταν άδικος στην ενορία του . Εάν ο βλέποντας είναι γυναίκα, τότε δηλώνει τη διατήρησή της και εάν δεν έχει αντίρρηση, τότε δηλώνει ότι σπατάλησε τα χρήματά της . Και ο θησαυρός δείχνει το καλό αγόρι ….

…Είναι σε ένα όνειρο ένα κάλυμμα και ένα κάλυμμα . Και η μελάγχρωση στα γένια είναι απόδειξη υποκρισίας και ανεντιμότητας . Και η κατάθλιψη αυτού που αξίζει τον εαυτό του προσποιείται ότι είναι ευλογίες και εξαναγκάζει τους εχθρούς, και αποδείξεις ασφάλειας από τον φόβο, και για εκείνους που δεν τον ταιριάζουν, αποδείξεις αγωνίας και ταλαιπωρίας, χρέη και εγκατάλειψη αγαπημένων . Και η απόφαση για τη χρώση του κεφαλιού της γυναίκας είναι η ίδια με τον κανόνα της χρώσης των μαλλιών της γενειάδας . Και το σκοτεινό των γκρίζων μαλλιών είναι δύναμη, βαρβαρότητα και κύρος, και αν δει ότι το έβαψε με χέννα, τότε είναι σουντά σύμφωνα με τον Αγγελιοφόρο του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη . Αν κουνήσει το κεφάλι του χωρίς τη γενειάδα του, κρύβει τα χρήματα του αφεντικού του . Αν τους πρόδωσε όλους, τότε κρύβει τη φτώχεια του και ζητάει ένα πρόσωπο μεταξύ των ανθρώπων . Εάν πριν από την ποίηση η χρωστική ουσία, είναι καλλωπισμένη με ικανοποίηση και στη συνέχεια αποκαλύπτεται . Αν έβλεπε ότι ήταν βαμμένο με χέννα, και πριν από τη μελάγχρωση, τότε είναι ανίδεος άνθρωπος, αλλά μετανοεί και απομακρύνεται από το λάθος του . Και αν ένας άνθρωπος δει ότι τα δάχτυλά του έχουν χρωματιστεί με χέννα, τότε αυξάνει τον έπαινο, και αν δει την παλάμη του να ξυρίζεται, θα κερδίσει ευδαιμονία στα μέσα διαβίωσής του, τότε βλέπει ότι το δεξί του χέρι έχει πεταχτεί, τότε σκοτώνει ένας άντρας. Από τα χρήματά του ή από τα κέρδη του . Εάν βλέπει ότι τα χέρια του είναι χαραγμένα με χέννα, τότε προσπαθεί ένα κόλπο από το σπίτι λόγω αναγκαιότητας ή έλλειψης κέρδους, και ο εχθρός του τον προσβάλλει, και ίσως είναι σχεδόν διάσημος για την απόκτηση των χεριών του, και επιτυγχάνει ταπείνωση . Εάν μια γυναίκα βλέπει ότι το χέρι της είναι χαραγμένο, τότε εξαπατά το στολίδι της σε ένα θέμα που είναι αλήθεια, και αν η χαρακτική είναι από χρυσό, τότε είναι ένα ευγενικά εξαγορασμένο τέχνασμα . Και αν η επιγραφή είναι από πηλό, τότε είναι έπαινος στον Θεό Παντοδύναμο, και αν βλέπει ότι έπεσε με χέννα, τότε ο σύζυγός της είναι καλός σε αυτό, και αν βλέπει ότι το έχει εφαρμόσει και δεν αποδέχεται το χρωστική ουσία, τότε ο σύζυγός της δεν δείχνει την αγάπη της . Αν δει ότι τα χέρια της είναι χαραγμένα μεταξύ τους, τότε θα μολυνθεί με τα παιδιά της . Εάν το χέρι ενός ανθρώπου είναι χαραγμένο με χρυσό, εξαπατά και τα χρήματα του ή τα προς το ζην του χάνονται σε αυτό . Εάν μια γυναίκα δει ότι το χέρι της είναι χυμένο με χρυσό, τότε πληρώνει τα χρήματά της στον άντρα της, ώστε να μπορεί να το φάει και να λάβει από τον άντρα της χαρά, δύναμη και κατάσταση . Και όποιος είδε ότι τα πόδια του ξυρίστηκαν, και τα είχε χαράξει, τότε θα χτύπησε την οικογένειά του, και αν το είδε μια γυναίκα, θα τραυματίστηκε από τον σύζυγό της . Το κουμπαρά είναι μια ζοφερή ζωή . Και όποιος πεθάνει το χέρι του σε ένα σφάγιο, θα επιτύχει την ηρεμία . Και όποιος βλέπει τα χέρια του να είναι χρωματισμένα έχει παραβλέψει την καταστροφή του τι είναι στο χέρι του . Και όποιος βλέπει μια χρωστική στο χέρι του με ένα τεντωμένο πανί, νικήθηκε στη διαμάχη και είναι ανίκανος για τον εχθρό του . Και η μελάγχρωση είναι μια διακόσμηση και χαρά για γυναίκες και άνδρες, εκτός αν ξεπερνούν τα συνηθισμένα . Και ο αποχρωματισμός υποδηλώνει απόκρυψη πράξεων και υπακοής, απόκρυψη της φτώχειας από τα μάτια των ανθρώπων, και ίσως υποδηλώνει υποκρισία και υποκρισία εάν βαφεί σε αντίθεση με τους μουσουλμάνους . Και τα φτερά των χεριών και των ποδιών στολίζουν το σπίτι του, τους σκλάβους του, και τα χρήματά του, με τρόπο που δεν είναι κατάλληλος για αυτόν να φορέσει μετάξι και χρυσό για τα παιδιά, και για τις γυναίκες είναι ευχαρίστηση, καλά ρούχα και χαρά, γιατί είναι ένα από τα στολίδια τους στο γάμο . Και η αιμοσφαιρίνη μπορεί να βρίσκεται στα χέρια και τα πόδια, όπως η δράση των γυναικών. Φοβόταν πολύ τα χρήματά του ή τον σύντροφό του, μέχρι την αιμοσφαιρίνη . Και όποιος βλέπει ότι είναι βαμμένο χωρίς χέννα, αυτό που μισεί θα συμβεί σε αυτόν . Το μαυρίσματος των μαλλιών υποδηλώνει την ατυχία και τη διαφθορά της επιχείρησης, επειδή λέγεται : Το πρώτο που θα μαυριστεί είναι ο Φαραώ ….

Χρυσός Εάν κρατάτε χρυσό στο όνειρό σας, θα είστε ασυνήθιστα επιτυχημένοι σε όλα τα έργα σας . Εάν μια γυναίκα ονειρευόταν ότι έλαβε δώρα χρυσού, είτε ήταν μετρητά είτε χρυσά κοσμήματα, τότε θα παντρευτεί έναν πλούσιο αλλά άπληστο άνδρα . Εάν βρείτε χρυσό, αυτό σημαίνει ότι οι υπέροχες δυνατότητές σας θα σας βάλουν εύκολα στην πρώτη γραμμή του αγώνα για τιμή και πλούτο . Εάν χάσετε χρυσό, θα χάσετε τη μεγαλύτερη ευκαιρία στη ζωή σας λόγω παραμέλησης . Αν ονειρευτήκατε να βρείτε έναν χρυσό αγώνα, αυτό σημαίνει ότι θα σας επιβληθεί ένα δυσάρεστο προνόμιο . Εάν ονειρεύεστε ότι σκέφτεστε να διαχειριστείτε ένα ορυχείο χρυσού, τότε θα προσπαθήσετε να σφετεριστείτε τα δικαιώματα των άλλων, και είναι επιτακτική ανάγκη να προσέχετε τα οικογενειακά σκάνδαλα ….

…Ένας βασιλιάς είναι κουρασμένος ή απελευθερώνεται από αγωνία που προήλθε από έναν βασιλιά, οπότε αν δανειστεί ένα δαχτυλίδι, έχει κάτι που δεν έχει επιβίωση . Και αν δει δαχτυλίδια που πωλούνται στην αγορά, τότε αγοράζει την ιδιοκτησία των κεφαλών των ανθρώπων . Αν δει ότι ο ουρανός βρέχει δαχτυλίδια, θα έχει παιδιά εκείνο το έτος . Εάν ο εργένης βλέπει ότι έχει φορέσει δαχτυλίδι, θα παντρευτεί μια πλούσια γυναίκα, μια παρθένα . Εάν το δαχτυλίδι είναι χρυσό, τότε είναι μια γυναίκα της οποίας τα χρήματα έχουν φύγει . Εάν το σφραγίζει με ένα δαχτυλίδι στο ροζ του, τότε το αφαιρεί και το βάζει στη νίκη του, μετά το βγάζει και το βάζει στη μέση, τότε προσβάλλει τη γυναίκα του . Αν δει ότι το δαχτυλίδι του στο ροζ του είναι μια φορά στη νίκη του και είναι στη μέση, τότε η γυναίκα του τον προδίδει . Αν πουλήσει το δαχτυλίδι του για ένα dirham, αλεύρι ή σουσάμι, τότε αφήνει τη γυναίκα του με καλά λόγια ή χρήματα . Και ο λοβός γεννήθηκε . Εάν το γαρίφαλο του δαχτυλιδιού του είναι ουσιαστικό, τότε είναι δύναμη με κύρος, λαμπρότητα, μεγάλα χρήματα και υπερηφάνεια, και αν το γαρίφαλο του δαχτυλιδιού του είναι από γαλαζοπράσινα και είναι κυβερνήτης, τότε είναι μια θαρραλέα και μεγαλοπρεπή ισχυρή εξουσία, και αν το γαρίφαλο του είναι δύναμη, τότε είναι μια αδύναμη και προσβλητική αρχή, και αν το γαρίφαλο είναι ένα πράσινο ζαφείρι, γεννιέται σε αυτόν γιος πιστού και κατανόηση της σοφίας . Το δαχτυλίδι είναι φτιαγμένο από ξύλο μιας υποκριτικής γυναίκας, και εάν μια γυναίκα έχει ένα δαχτυλίδι, θα παντρευτεί ή θα γεννήσει . Και όποιος σφραγίζει έναν από τους άντρες με ένα χρυσό δαχτυλίδι, ο κυβερνήτης θα το δέσει, ή θα πληγεί από φόβο, αγωνία, αγανάκτηση ή θλίψη . Ή ένα άτομο θυμώνει τον γιο του ή τη γυναίκα του . Και ειπώθηκε : Όποιος λάβει δαχτυλίδι θα λάβει μια όμορφη γυναίκα, και πολύ καλή, ή ακούει ειδήσεις ότι είναι ευχαριστημένος . Και όποιος φοράει ένα δαχτυλίδι με δύο λοβούς, ένας από αυτούς στο κάτω μέρος της παλάμης του, και ο άλλος στο πίσω μέρος της παλάμης, και σπάζει κάθε ένα από αυτά δεν έρχεται σε αντίθεση με το άλλο, τότε ακολουθεί δύο καταστάσεις, και οι δύο ορατές και προς τα μέσα . Και όποιος φοράει ένα χρυσό δαχτυλίδι γρανάτης, θα είναι φτωχός και παίρνει το δαχτυλίδι από τον βασιλιά ένα σπίτι στο οποίο θα ζήσει, ή ασήμι που παίρνει ή μια γυναίκα που παντρεύεται . Η λήψη του δακτυλίου από τον Θεό Παντοδύναμο για τον ασκητή και τον λατρευτή είναι ασφάλεια από τον Θεό Παντοδύναμο από το κακό . Και παίρνοντας το δαχτυλίδι από τον Προφήτη, να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, ή από τον κόσμο τα καλά νέα της απόκτησης γνώσης, αυτό είναι εάν το δαχτυλίδι είναι από ασήμι, και αν είναι χρυσό, δεν υπάρχει καλό σε αυτό , και ομοίως εάν είναι σίδηρος επειδή είναι στολίδι των ανθρώπων της κόλασης, και ομοίως εάν είναι χαλκός, λόγω αυτού που περιέχει κακές λέξεις . Και το δαχτυλίδι του μολύβδου Σουλτάνου σε αυτό και τους . Και όποιος είδε ανάμεσα στους βασιλιάδες ότι είχε τη σφραγίδα του Σολομώντα στο χέρι του, ειρήνη σε αυτόν, αυτό έδειχνε την επέκταση του βασιλείου του, την κατάκτηση των περιοχών του και την επίτευξη των σκοπών του, και ίσως να είχε αφαιρέσει την κατοχή του και στη συνέχεια επιστρέψτε σε αυτόν, ακόμα κι αν ήταν ένας από αυτούς που ζούσαν από την έξωση των ξωτικών, που κέρδισαν από αυτό ένα μεγάλο εισόδημα . Και όποιος βλέπει ότι στέλνει τη σφραγίδα του στον λαό του, τότε τον επιστρέφουν, μετά κηρύσσει σε έναν λαό και τον επιστρέφουν . Και όποιος βλέπει ότι το δαχτυλίδι του άρπαξε σοβαρά από αυτόν, τότε η εξουσία του θα αφαιρεθεί από αυτόν . Και όποιος βλέπει ότι το δαχτυλίδι του έχει χαθεί, μπαίνει σε αυτό με τη δύναμή του ή σε αυτό που κατέχει κάτι που τον μισεί ….

…Σχετικά με τον Wahab bin συναγερμό ότι ο Nebuchadnezzar μετά τα ερείπια της Ιερουσαλήμ και υποστήριξε τα παιδιά του Ισραήλ σε επτά χρόνια, η άποψη σε ένα όνειρο, ένα υπέροχο όραμα της αύρας του συγκέντρωσε ιερείς και Alhzar και τους ρώτησε για το όραμά του ότι , είπαν : στον Iqsa ο βασιλιάς του είπε ακόμη και Ptooelha , είπε : Το ξέχασα αλλά δεν το είπα σε τρεις μέρες, οι άνθρωποι που σε σκότωσαν για το Akrkm φοβήθηκαν και ο Glenn από το φεστιβάλ του άκουσε ότι ο Daniel – ειρήνη σε αυτόν – και είναι στη φυλακή, είπε ο δεσμοφύλακας : Πηγαίνετε στο ‘αυτόν , να του πω : ότι εδώ ένας άνθρωπος που έχει γνώση σας το όραμα και την ερμηνεία πήγε να του πει Aftlbh όταν μπήκε δεν υποταχθεί σε αυτόν και είπε προς αυτόν : αυτό που εμπόδισε από την προσκύνηση των ναρκών; Είπε : Ο Θεός μου έδωσε γνώση, με δίδαξε και με διέταξε να μην προσκυνήσω σε κανέναν άλλο , οπότε του είπε σύντομα : Αγαπώ αυτούς που εκπληρώνουν τις διαθήκες τους στους άρχοντες τους , οπότε μου είπε για το όραμά μου , έτσι ο Ντάνιελ είπε αυτός : Είδα ένα μεγάλο είδωλο με τα πόδια του στο έδαφος και το κεφάλι του στον ουρανό , πάνω από το χρυσό, τη μέση του αργύρου, και το κάτω μέρος του από χαλκό Και το πόδι του από σίδηρο και τα πόδια του από πηλό, έτσι ενώ ήσουν Κοιτάζοντάς τον, σου άρεσε η ομορφιά του και η στεγανότητα της δημιουργίας του, ο Θεός τον πέταξε με μια πέτρα από τον ουρανό και έπεσε στην κορυφή του κεφαλιού του μέχρι να το συνθλίψει και ο χρυσός, το ασήμι, ο χαλκός και ο σίδηρος του αναμίχθηκαν μέχρι φανταζόσασταν ότι αν οι άνθρωποι και τα τζιν συναντήθηκαν για να ξεχωρίσουν κάποια από αυτά από άλλα, δεν θα μπορούσαν να το κάνουν αυτό. Στην πέτρα που του ρίχτηκε, υψώθηκε, μεγεθύνθηκε και εξαπλώθηκε μέχρι να γεμίσει ολόκληρη τη γη , έτσι ώστε να είδατε τίποτα άλλο από την πέτρα και τον ουρανό , οπότε είπε : Το όραμα που είδα ήταν αληθινό, λοιπόν, ποια είναι η ερμηνεία του; Ο Ντάνιελ είπε : Όσον αφορά το είδωλο, υπάρχουν διαφορετικά έθνη στην αρχή του χρόνου και στη μέση του και στη μέση του και στο τέλος , και για την πέτρα με την οποία ρίχτηκε ένα είδωλο, είναι μια θρησκεία στην οποία ο Θεός ρίχνει αυτά τα έθνη στο τέλος του χρόνου, τότε θα τα δείξει σε αυτούς, οπότε ο Θεός στέλνει έναν αναλφάβητο προφήτη από τους Άραβες, έτσι ώστε τα έθνη και οι θρησκείες να ρίχνονται σε αυτό καθώς έχω δει την πέτρα να ζαλίζει τους τύπους των ειδώλων Και αυτό εμφανίζεται στις θρησκείες και τα έθνη, όπως έχω δει την πέτρα να εμφανίζεται σε όλη τη γη , οπότε ο Θεός εξετάζει την αλήθεια μαζί της, το ψέμα χάνεται μαζί του, καθοδηγεί τους λαούς της παραπλάνησης, διδάσκει τους αναλφάβητους από αυτόν, ενισχύει τους αδύναμους , ενισχύει την ταπείνωση μαζί του και υποστηρίζει τους αδύναμους . Σε ένα άλλο μυθιστόρημα : για τον Wahab bin alarm , και στο οποίο ο Nebuchadnezzar ήταν η άποψη ενός οράματος, ενώ του άρεσε ποια γνώμη ήταν η γνώμη για κάτι που τραυματίζει τον Vonsah, που ονομαζόταν Daniel και Ananias και Azaria και Mahil των στελεχών των προφητών, αυτός είπε : Πες μου για το όραμα που είδα και μετά έχω γίνει κάτι που μου άρεσε η Vonsaneha , τι αυτή; Είπαν για τον : Πείτε μας με Ptooelha να σας ενημερώσουμε , είπε : Τι δεν τους αναφέρω, αν μου πείτε να Ptooelha Onzaan Octavkm , πήγαν έξω από αυτόν, που ονομάζεται Θεός και Astgathua, και προσεύχονται για αυτόν και του ζήτησε να Διδάξτε τους Voalmanm, ο οποίος του ζήτησε Fjah είπαν να τον : είδα ένα άγαλμα; Είπε : Έχετε δίκιο . Είπαν : Τα πόδια και τα πόδια του είναι από πηλό, τα γόνατά του και τους μηρούς του από χαλκό, το στομάχι του από ασήμι, το χρυσό του στήθος και το κεφάλι και το λαιμό του από σίδηρο; Είπε : Πιστέψατε . Είπαν : Ενώ τον κοιτάζεις, σου άρεσε και ο Θεός του έστειλε ένα βράχο από τον ουρανό, οπότε τον συνάντησε. Είπε : Έχετε δίκιο , οπότε ποια είναι η ερμηνεία του; Είπαν : ερμηνεία που είδατε ότι ο Βασιλιάς των Βασιλέων ήταν κάποιος Άλλεν βασιλιάς κάποιων , και μερικοί από αυτούς ήταν ο καλύτερος βασιλιάς κάποιων , και μερικοί ήταν περισσότερο βασιλιάς κάποιων ήταν ο πρώτος βασιλιάς της κεραμικής, ένας αδύναμος και ο Όλινχ , τότε ήταν πάνω από το χαλκό είναι το καλύτερο από αυτό και περισσότερο , και μετά ήταν πάνω από το ασήμι χαλκού που είναι καλύτερο από αυτό και καλύτερο , τότε υπήρχε πάνω από ασήμι, χρυσός, ο οποίος είναι καλύτερος από ασήμι και καλύτερος , τότε ο σίδηρος ήταν δικός σας, επειδή αυτός ήταν πιο ισχυρός και πιο αγαπητός από ότι ήταν πριν από αυτόν , και ο βράχος που είδατε τον έστειλε ο Θεός από τον ουρανό, οπότε η ακρίβειά του ήταν ένας προφήτης τον οποίο ο Θεός τον πούλησε από τον ουρανό, έτσι ώστε όλα χτύπησαν και το θέμα ήρθε σε αυτόν . . Και σε μια άλλη αφήγηση : ο Ντάνιελ και οι σύντροφοί του είπαν στον Μπαχτάσαρ : Είδα και άλλα και του το είπαν , οπότε είπε : Έχετε δίκιο , είπαν : Το διασχίζουμε για εσάς . Όσο για το είδωλο του οποίου το κεφάλι είδατε από χρυσό, είναι ιδιοκτησία σας τόσο καλό όσο ο χρυσός , και κατείχε ολόκληρη τη γη , και ο λαιμός είναι παρόμοιος με αυτό. Ο βασιλιάς του γιου σου μετά τον δικό σου, οπότε η κατοχή του θα είναι καλή και όχι σαν χρυσό , και για το στήθος του που είναι από σίδηρο, είναι ο βασιλιάς του λαού της Περσίας, που κατέχει μετά τον γιο σου, έτσι η κατοχή τους θα να είναι δυνατός σαν σίδηρος , και για τα χιούμορ του, πηγαίνει στον βασιλιά του λαού της Περσίας και ο λαός αμφισβητεί τον βασιλιά σε κάθε χωριό έως ότου ο βασιλιάς θα βασιλεύει για την ημέρα και δύο ημέρες μήνα και δύο μήνες, και στη συνέχεια σκοτώνει Όχι οι άνθρωποι έχουν τη δύναμη σε αυτό, καθώς δεν ήταν η δύναμη του φετίχ στα δύο άτομα της κεραμικής , ενώ είναι όπως και ο Θεός που έστειλε – ο Παντοδύναμος – ένας προφήτης της γης των Αράβων Vozarh στους υπόλοιπους ανθρώπους της Περσίας και του υπόλοιπου βασιλιά του γιου σου , και σου και καταστράφηκε και Οχλχ για να μην τον κρατήσει τίποτα καθώς ο βράχος ήρθε και κατέστρεψε το είδωλο ….

…Τα υπάρχοντα βιβλία ερμηνείας ονείρου είναι χρήσιμα για να εξηγήσουν το όραμα στον ιδιοκτήτη του; Πρώτα ωφελεί τον εκφραστή, καθώς, με ό, τι ο Θεός έχει προικίσει με τη γνώση του για την προέλευση αυτής της τέχνης, μπορεί να εξαγάγει την κατάλληλη έκφραση για την κατάσταση του παρατηρητή, και θα δώσω εδώ ένα παράδειγμα : Εάν ένας γιατρός μπήκε σε φαρμακείο γεμάτο τύπους φαρμάκων, θα μπορούσε να πάρει το κατάλληλο φάρμακο για την κατάσταση του ασθενούς του, αλλά εάν ο ασθενής εισήλθε σε αυτό το φαρμακείο Μπορεί να πάρει φάρμακα που δεν είναι κατάλληλα για την κατάστασή του ή μπορεί να πάρει φάρμακα που προκαλούν αύξηση του ασθένεια . Το ίδιο ισχύει και για τον μηχανικό που μπορεί να πάρει τα κατάλληλα εργαλεία του και να φτιάξει ένα σπίτι μαζί του ή να φτιάξει μια μηχανή μαζί του και ούτω καθεξής, ενώ αυτά τα εργαλεία είναι για παράδειγμα με τον ιδιοκτήτη και δεν μπορεί να φτιάξει από αυτά κάτι χρήση . Παύση : Μην συμβιβαστείτε στα μυστικά των ερωτώντων : Αυτή η σημαντική παύση απευθύνεται στους εκφραστές στους οποίους οι άνθρωποι έχουν εμπιστευτεί τα μυστικά τους και έχουν εμπιστοσύνη πλήρως σε αυτούς. Ανάμεσά τους είναι η αποκάλυψη ορισμένων ιδιωτικών θεμάτων στον θεατή και σε ορισμένους από τους ερωτηθέντες μπορεί να ειπωθούν ορισμένα από τα μυστικά τους, για παράδειγμα, όπου υπάρχει ψυχολογική ασθένεια, ή ένας γάμος, ή ρήξη της μήτρας, ή ένα πρόβλημα ειδικά για ένα από τα παιδιά ή ένα πρόβλημα με τους γονείς, ή ένα πρόβλημα με ένα χρέος, ή με μια κυβερνητική υπηρεσία … , και έτσι η λίστα συνεχίζεται, για τον Θεό, Θεό, σε αυτούς τους ανθρώπους έκρυβαν τα μυστικά τους για αυτά, και ό, τι σας ζητείται για αυτά τα οράματα, δεν τα λέτε ποτέ, και μια συμβουλή σε κάθε διέλευση : Μην συμβιβάζεστε στα μυστικά των ερωτώντων ….

…Σε ένα όνειρο είναι το ανάστημα ενός άνδρα, και οι δύο άντρες είναι η δύναμή του σε καλές και κακές στιγμές . Αν είδε ότι τα πόδια του ανέβαιναν στον ουρανό και απομακρύνονταν από αυτόν, τότε ο πατέρας του πέθανε . Αν είδε ότι τους έφεραν, θα απογοητευόταν στα χρήματά του . Αν δει ότι διαπράττει μοιχεία με το πόδι του, τότε περπατά πίσω από τις γυναίκες . Και αν βλέπει ότι περπατά χωρίς παπούτσια, τότε θα είναι κουρασμένος και εμμονή, και αν δει ότι τρώει έναν άνθρωπο, θα αποκτήσει εγγύτητα και μέσα στον Θεό Παντοδύναμο, και οι υποθέσεις του θα είναι επιτυχημένες και όλες τις ανάγκες του εκπληρώνονται από το θέμα της θρησκείας και του κόσμου του . Και όποιος βλέπει ότι τα πόδια του καίγονται, αυτό που κατέχει θα αλλάξει και θα αλλάξει . Και όποιος βλέπει ότι έχει πολλά πόδια, τότε είναι καλό και όφελος για τον ταξιδιώτη, και για όσους υπομένουν ηγεσία, και για τους ναυτικούς ένα ταξίδι με πολύ όφελος, για τους φτωχούς υπάρχουν πράγματα για εκείνους που ελπίζουν από καλά πράγματα , για τους πλούσιους, την ασθένεια και την ασθένεια, για τους άρρωστους του ματιού, η όρασή του εξαφανίζεται και για τους κακούς ανθρώπους φυλάκιση, θλίψη και ευθύνη . Και όποιος βλέπει ένα από τα πόδια του ως πέτρα, στεγνώνει και δεν επωφελείται από αυτό . Ένιωσε ότι ο βασιλιάς του Ντας, επηρεάζει δύο άντρες δύο άντρες, περπατώντας σε μια εικόνα του βασιλιά . Και όποιος είδε ότι το πόδι του έκοψε το μισό του χρυσού . Και οι δύο άνδρες είναι πατέρες . Και όποιος έχει ίσιο πόδι ή πολλά δάχτυλα στο πόδι του, θα λάβει άνεση, αδίστακτα και δύναμη . Και όποιος είδε ότι δύο άντρες έκοψαν το χρυσό του, ίσως αυτό δείχνει το θάνατό του . Και όποιος βλέπει ότι το πόδι του είναι σπασμένο, μην πλησιάζετε στον Σουλτάνο για μέρες, αφήστε τον να φύγει από τη χώρα του και να ζητήσει από τον Θεό υγεία . Είπε : Αν είναι άρρωστος, αυτός είναι ο θάνατός του . Και όποιος βλέπει ότι ένα από τα πόδια του είναι μακρύτερο από το άλλο, θα ταξιδέψει και θα πάρει βοήθεια . Και αν είναι πλούσιος, τότε θα αρρωστήσει, γιατί οι πλούσιοι χρειάζονται κάποιον να περπατήσει στις υποθέσεις του . Και ο άντρας του βασιλιά υποδηλώνει τους άντρες του, και αν ένας βασιλιάς δει ότι έχει κόψει έναν άνδρα άλλου βασιλιά, παίρνει σκλάβους των ανδρών του . Και όποιος βλέπει ότι έχει τέσσερα πόδια, εάν είναι φτωχός, τότε ταξιδεύει και παίρνει βοήθεια, και αν είναι πλούσιος τότε αρρωσταίνει, και μπορεί να υποδηλώνει τη μακροζωία και τα γηρατειά του, και αυτό δείχνει στον ασθενή ότι είναι πεθαίνει, και όποιος βλέπει ότι περπατά με το ένα πόδι δείχνει ότι τα μισά από τα χρήματά του ή το ήμισυ της ζωής του έχει φύγει . Και όποιος βλέπει ότι περπατά με τρία πόδια, δεν πεθαίνει μέχρι να περπατήσει με το ραβδί, είτε λόγω του γηρατείου του, της μεγάλης διάρκειας ζωής του, είτε λόγω μιας ασθένειας που τον έρχεται . Και ο δικαστής και ο κυβερνήτης εάν βλέπει ότι έχει πολλά πόδια για να περπατήσει, τότε είναι απομονωμένος και δεν περπατά παρά μόνο με πράκτορες . Και όποιος βλέπει ότι τα πόδια του είναι φτιαγμένα από σίδερο, δείχνει ότι η μακροζωία του, τα καλά χρήματα στη διαβίωσή του και τα χρήματά του, και αν τα δει από γυαλί, δείχνει την έλλειψη ζωής του και την αδυναμία της ικανότητάς του . Αν τους δει χρυσό, τότε θα τους ζητήσει χρυσό, με πρόστιμο . Και αν τους δει από ασήμι, θα τους ζητήσει να αναζητούν γυναίκες . Και αν τους δει από χαλκό, τους ζήτησε σε πτώχευση . Αν τους δει από το μόλυβδο που δείχνει μούδιασμα ή παράλυση, εκτός αν υπάρχουν στοιχεία στο όραμα που δείχνει την καλοσύνη, τότε αγωνίζεται μαζί τους στην ευχαρίστηση του Παντοδύναμου Θεού, ή στέκεται μαζί τους για χάρη του Παντοδύναμου Θεού . Και αν δει τη σάρκα των ποδιών του να φύγει, αυτό δείχνει τη δικαιοσύνη του . Και τα δάχτυλα των ποδιών του δείχνουν τις πράξεις της δικαιοσύνης . Και όποιος βλέπει ότι τα πόδια του είναι οδυνηρά, έχει κυνηγήσει ατυχίες και του επιβάλλεται τιμωρία . Και ειπώθηκε : Αυτός που υποφέρει το πόδι του μεταμορφώνεται από τη μία κατάσταση στην άλλη ….

…Όποιος βλέπει ότι χτύπησε χρυσό, θα τους χτυπήσει ή κάτι που μισεί, ή τα χρήματα πηγαίνουν από αυτόν σύμφωνα με αυτό που είδε, ή ο βασιλιάς είναι θυμωμένος μαζί του, ακόμα κι αν έχει δουλειά να απομονώσει και το γνωστό ποσό η κοπή χρυσού είναι καλύτερη από το άγνωστο και το πιο ανησυχητικό για το χρυσό είναι το όραμα της σκόνης και του χυτού χωρίς αυτό και αυτό που γίνεται χωρίς αυτό και το σφυρηλατημένο χωρίς αυτό και να τα κρύβει Όσον αφορά τα δηνάρια και το χαραγμένο χρυσό, εάν είναι σπασμένο, τότε είναι το ισοδύναμο των δηναρίων, και ειπώθηκε ότι το όραμα του χρυσού όσον αφορά την πρόταση με οποιονδήποτε τρόπο δεν είναι αξιέπαινο ….

…Φορώντας χρυσό και ασήμι : Οι γυναίκες είναι πάντως καλές . Και αν κάποιος δει ότι έχει χτυπήσει χρυσό, θα του επιβληθεί πρόστιμο ή θα έχει χρήματα όσο είδε, αλλά θα θυμωμένος με έναν αυταρχικό . Ό, τι είναι φτιαγμένο από χρυσό είναι σαν αγγείο ή κοσμήματα ή παρόμοια, είναι πιο αδύναμο στην ερμηνεία και πιο εύκολο . Ό, τι είναι ένα πιάτο ή πλινθώματα, είναι πιο ισχυρό και εύγλωττο στο κακό ….

…Το στέμμα Το στέμμα σε ένα όνειρο δηλώνει τη γνώση, το Κοράνι και τον βασιλιά . Ίσως να φορούσε αυτό σήμαινε την ανανέωση της χώρας ή τον εξαναγκασμό του εχθρού . Εάν μια γυναίκα δει το στέμμα στο κεφάλι της, θα παντρευτεί έναν λεπτό, πλούσιο ή ισχυρό άνδρα . Και αν ήταν έγκυος, γέννησε ένα αγόρι . Και αν ένας άντρας δει ένα στέμμα στο κεφάλι του, τότε θα κερδίσει ξένη δύναμη, και αν κάτι που τον στερεώνει μπαίνει στην ειρήνη της θρησκείας του, διαφορετικά υπάρχει κάτι μέσα του που χαλάει, γιατί η φθορά χρυσού δεν του αρέσει στη Σαρία για τους άνδρες . Το στέμμα μπορεί να είναι σύζυγος, που έχει υψηλή δύναμη, πλούσιο και εύπορο . Και όποιος το είδε και ήταν φυλακισμένος στη φυλακή του Σουλτάνου, θα έβγαινε και θα τιμούσε την εντολή του όπως ακριβώς και η εντολή του Ιωσήφ, ειρήνη σε αυτόν, ήταν με τον βασιλιά, εκτός αν είχε παιδί που απουσιάζει, τότε δεν θα πεθάνει μέχρι που τον είδε και θα ήταν το στέμμα του . Το στέμμα με ουσία είναι καλύτερο από ένα επιχρυσωμένο στέμμα μόνο . Και το στέμμα είναι ο βασιλιάς των Περσών ή του Σουλτάνου . Και αν μια γυναίκα είδε ότι στο κεφάλι της ήταν ένα στέμμα από χρυσό, γεμάτο με κοσμήματα, και αν είχε παντρευτεί ποτέ έναν άνδρα που είχε κοσμικό και πλούτο, και άξιζε μόνο, λίγη ασθένεια ήταν ξένη, αν ήταν από χρυσό μόνο τότε Ήταν ο σύζυγος ενός ηλικιωμένου σεΐχη, και αν είχε σύζυγο τότε θα γεννήσει έναν γιο που θα κυριαρχούσε στους ανθρώπους του σπιτιού του . Αν Σουλτάν βλέπει ότι φορούσε ένα χρυσό στέμμα και, στη συνέχεια, δυσπιστούσαν ή εκπορνεύονται, στη συνέχεια, την όρασή του έχει χαθεί . Αν φοράει ένα στέμμα χρυσού και ουσίας, θα αποκτήσει ξένη εξουσία και θα χάσει τη θρησκεία του . Και ειπώθηκε : Όποιος βλέπει ότι έχει μια κορώνα στο κεφάλι του και είναι κατάλληλος για αυτό, τότε η ηγεσία που αποκτά επί του λαού του . Εάν μια γυναίκα δει ότι το στέμμα της έχει απαχθεί και ο σύζυγός της είναι άρρωστος, τότε ο σύζυγός της πεθαίνει ….

…Το στέμμα : Όσο για το στέμμα, αν μια γυναίκα το βλέπει στο κεφάλι της, τότε θα παντρευτεί έναν λεπτό άνδρα με εξουσία ή πλούσιο, και εάν είναι έγκυος, γεννά ένα αγόρι . Και αν ένας άνθρωπος τον δει στο κεφάλι του, τότε θα αποκτήσει ξένη δύναμη, και αν εισέλθει σε αυτό που είναι κατάλληλο για αυτόν, του έρχεται η ειρήνη της θρησκείας του, διαφορετικά υπάρχει κάτι που χαλάει τη θρησκεία, γιατί δεν του αρέσει να φοράει χρυσό στη Σαρία για τους άνδρες, και μπορεί επίσης να είναι μια γυναίκα που την παντρεύεται με υψηλό βαθμό πλούτου και πλούτου, και αν δει αυτό που φυλακίζεται στη φυλάκιση του Σουλτάνου, επειδή τον οδηγεί έξω και τιμά το θέμα του μαζί του, όπως και η τάξη του Γιουσέφ, ειρήνη σε αυτόν, τιμήθηκε με τον βασιλιά, εκτός αν έχει έναν απουσιάζοντα πατέρα, και δεν πεθαίνει μέχρι να τον δει έτσι ώστε να είναι το στέμμα του, και το στέμμα γεμάτο με ουσία είναι καλύτερο από μόνο το χρυσό στέμμα . Και αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Είδα σαν να υπήρχε χρυσό στέμμα στο κεφάλι μου και του είπε : Ο πατέρας σου σε ένα καρότσι είχε φύγει από το βλέμμα του και είχε το βιβλίο για αυτόν, και είπε ότι το στέμμα είναι στο κεφάλι του άντρα, το αφεντικό του που ήταν πάνω του, και κάτι που είναι αγαπητό σε αυτόν έχει φύγει από αυτόν. Και η όρασή του είναι πιο αγαπητή ….

…Το δαχτυλίδι : Όσο για το δαχτυλίδι, δείχνει τι του ανήκει και είναι ικανό, οπότε όποιος έδωσε ένα δαχτυλίδι, το αγόρασε ή το έδινε σε αυτόν, θα αποκτούσε εξουσία ή βασιλιά εάν ήταν ένας από την οικογένειά του, επειδή ο βασιλιάς του Σολομώντα, ειρήνη σε αυτόν, ήταν στο δαχτυλίδι του, και επίσης είναι από αυτό που οι βασιλιάδες εκτυπώνουν τα βιβλία τους και τους πιο έντιμους θησαυρούς τους . Ο βασιλιάς μπορεί να έχει ένα σπίτι στο οποίο ζει και εισέρχεται ή το κατέχει, και το κλειδώνει στην πόρτα της, και μπορεί να είναι μια γυναίκα που την παντρεύεται και κατέχει το απαραβίαστο της και σπάει το δαχτυλίδι της ή διαπερνά την κοιλιά του σε αυτό, και το γαρίφαλο γίνεται το πρόσωπό της, και η λήψη του δαχτυλιδιού από τον Θεό Παντοδύναμο μπορεί να είναι ο ασκητής και ο λατρευτής να είναι ασφαλείς από τον Θεό Παντοδύναμος από τα κακά κατά την ολοκλήρωση του συμπεράσματος Και το πήρε από τον Προφήτη, να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού πάνω του, ή από τον κόσμο μια καλή είδηση ​​της απόκτησης γνώσης, και όλα αυτά είναι τι το δαχτυλίδι είναι ασήμι, αλλά αν είναι χρυσό, δεν υπάρχει κανένα καλό σε αυτό, και επίσης εάν είναι σίδερο επειδή είναι το στολίδι του οι λαοί της κόλασης, ή χαλκός για ό, τι είναι στο όνομά του της λέξης κακού, και τι φτιάχνεται Συμπεριλαμβανομένου ενός από τα άκρα των τζιν, αναζητούμε καταφύγιο με τον Θεό από κάθε κακό . Λέγεται : Το δαχτυλίδι δείχνει επίσης τον πατέρα και τη γυναίκα, ή την αγορά ενός σκλάβου κοριτσιού, σπιτιού, ζώου, χρημάτων ή κηδεμονίας, και αν είναι χρυσού, τότε είναι ταπείνωση ενός άνδρα και ειπώθηκε ότι Όποιος βλέπει ότι φοράει ένα σιδερένιο δαχτυλίδι, δείχνει ένα καλό που επιτυγχάνει μετά από κόπωση, και αν είναι από χρυσό και έχει ένα γαρίφαλο Είναι δύσκολο . Οι κοίλοι και σιωπηλοί δακτύλιοι είναι πάντα καλοί, και οι διογκωμένοι δακτύλιοι που έχουν μέσα πλήρωσης υποδηλώνουν δολοφονία και εξαπάτηση, επειδή υπάρχει κάτι κρυμμένο σε αυτά, ή υποδηλώνουν ελπίδα για κάτι μεγάλο και πολλά οφέλη επειδή τα οστά τους είναι μεγαλύτερα από το βάρος τους, Και για τα δαχτυλίδια ενός κέρατου ή ελεφαντόδοντου, είναι αξιέπαινα για τις γυναίκες . Και ειπώθηκε ότι το δαχτυλίδι είναι ένας μεγάλος σουλτάνος, και το δαχτυλίδι είναι η προέλευση του βασιλιά, ο λοβός είναι το κύρος του, η σφραγίδα είναι η επιτρεπτή του σουλτάνου, τα χρήματά του και η εντολή, και το δαχτυλίδι είναι η εντολή του και η απαγόρευσή του, και η επιγραφή σε αυτήν είναι η πρόθεση και η πρόθεσή του . Όποιος πιστεύει ότι ο βασιλιάς αποτύπωσε τον χαρακτήρα του γρήγορα αποκτά την εξουσία του βασιλιά, δεν τον αντιφάσκει, επειδή η σφραγίδα είναι ισχυρότερη από το δαχτυλίδι . Και όποιος βλέπει ότι φοράει ασημένιο δαχτυλίδι, τότε το εκτελεί όπου θέλει, και επιτρέπεται να το κάνει, τότε θα αποκτήσει εξουσία . Και όποιος βλέπει ότι είναι σφραγισμένος με τη σφραγίδα του χαλίφη και είναι από τον Bani Hashem ή από τους Άραβες, τότε λαμβάνει μια μεγάλη εντολή, και αν είναι από τον πιστό ή έχει πατέρα, τότε ο πατέρας του πεθαίνει και γίνεται διάδοχος, και αν δεν έχει πατέρα, τότε το θέμα του θα στραφεί σε κάτι αντίθετο από αυτό που θέλει . Και αν είδε ότι ένας ξένος είχε άκυρη εντολή . Και όποιος βρει ένα δαχτυλίδι, έχει χρήματα από τους μη Άραβες, ή έχει γεννήσει έναν γιο ή έχει παντρευτεί, και όποιος δει το γαρίφαλο του δαχτυλιδιού του γίνεται ασταθής, η εξουσία του για το χωρισμό διαταράσσεται και αν δει το γαρύφαλό του έχει πέσει, ο γιος του πεθαίνει ή έχει φύγει με μερικά από τα χρήματά του . Και όποιος αρπάξει το δαχτυλίδι του και είναι κυβερνήτης, τότε αφαιρείται, η περιουσία του έχει φύγει ή η γυναίκα του είναι διαζευγμένη . Και αυτό για τη γυναίκα είναι ο θάνατος του συζύγου της ή των ανθρώπων που είναι πιο κοντά της, και έχει ειπωθεί ότι αν κάποιος το φοράει, κάτι που αποδίδεται στο δαχτυλίδι θα ανανεωθεί γι ‘αυτόν και όποιος δει το δαχτυλίδι είναι σπασμένος και έφυγε και ο λοβός παραμένει, η εξουσία του θα αφαιρεθεί και το όνομα, η μνήμη και η ομορφιά του θα παραμείνουν . Και το δαχτυλίδι του χρυσού είναι αίρεση και δεν του αρέσει η θρησκεία και η προδοσία που έχει στην κατοχή του και η εξαπάτηση στο κοπάδι του, και το δαχτυλίδι είναι κατασκευασμένο από σίδερο ενός γενναίου σουλτάνου ή ενός απαιτητικού εμπόρου, αλλά είναι αδρανής και το δαχτυλίδι είναι καθοδηγείται από έναν κυβερνήτη σε αυτόν και είναι, και ο δακτύλιος με δύο λοβούς είναι μια προφανής και κρυφή αρχή, και αν αυτός ο δακτύλιος είναι κάτι που αποδίδεται στο εμπόριο, τότε είναι κέρδος Και αν αποδίδεται στη γνώση, τότε θεραπεύει ανθρώπους από θρησκεία και τον κόσμο . Και η στεγανότητα του δακτυλίου δείχνει άνεση και αιδοίο . Όποιος δανείζεται ένα δαχτυλίδι, τότε έχει κάτι που δεν έχει επιβίωση, και όποιος χτυπήσει ένα φακιδωμένο δαχτυλίδι, έχει κάτι που δεν είχε ποτέ, όπως ένα σπίτι, ένα ζώο, μια υπηρέτρια ή ένα αγόρι . Και αν δει δαχτυλίδια που πωλούνται στην αγορά, τότε πουλά την ιδιοκτησία των κεφαλών των ανθρώπων . Εάν δει τον ουρανό να βρέχει σφραγίδες, θα έχει παιδιά εκείνο το έτος . Το δαχτυλίδι είναι για τους Άραβες γυναίκα, και το χρυσό δαχτυλίδι λέγεται ότι είναι γυναίκα της οποίας τα χρήματα έχουν φύγει . Και όποιος το σφραγίζει με ένα δαχτυλίδι στο ροζ του, μετά το αφαιρεί και το βάζει σε κάτι άλλο, τότε οδηγεί εναντίον της συζύγου του και ζητά διαφθορά, και αν δει ότι το δαχτυλίδι του ήταν στο δαχτυλίδι του μια φορά στο δικό του νίκη και μια φορά στη μέση χωρίς να είναι κοντά του τότε η γυναίκα του τον πρόδωσε . Όποιος πουλά το δαχτυλίδι του για ένα dirham, αλεύρι ή σουσάμι, αφήνει τη γυναίκα του με καλά λόγια ή χρήματα . Το γαρίφαλο γεννιέται και αν το γαρίφαλο του δαχτυλιδιού του είναι ουσιαστικό, τότε είναι μια δύναμη με καλοσύνη, λαμπρότητα, μεγάλα χρήματα, ανάμνηση και δόξα . Αν το γαρίφαλό του ήταν από γαλαζοπράσινα, αν ήταν κυβερνήτης, τότε ήταν ένας γενναίος, μεγαλοπρεπής και δυνατός και αν ήταν στο αγόρι, τότε ήταν ένα ευγενικό αγόρι που θα ήταν σάκος και αν το γαρίφαλό του ήταν χάντρες, τότε ήταν μια αδύναμη και προσβλητική αρχή, και αν το γαρίφαλο ήταν πράσινο ζαφείρι, τότε γεννήθηκε γι ‘αυτόν ένα παιδί πιστού που είναι ένας κόσμος κατανόησης, και το δαχτυλίδι είναι από το ξύλο μιας υποκριτικής γυναίκας ή ενός βασιλιά της υποκρισίας, και εάν μια γυναίκα είχε ένα δαχτυλίδι, θα παντρεύτηκε ή θα γεννήσει . Και αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ibn Sirin και είπε : Είδα ότι το δαχτυλίδι μου ήταν σπασμένο . Είπε αν πιστεύεις ότι θα χωρίσεις τη γυναίκα σου . Ήταν μόνο τρεις ημέρες πριν την χωρίσει . Ένας άντρας ήρθε σε αυτόν και είπε : Είδα ότι είχα ένα δαχτυλίδι στο χέρι μου με το οποίο θα το σφραγίζω στα στόματα των ανδρών και των γυναικών της μήτρας, οπότε είπε, Είσαι ένας άντρας που καλεί τη μουζένη κάθε φορά εκτός από την ώρα του μήνα του Ραμαζανιού, οπότε απαγορεύεται στους ανθρώπους να τρώνε και να τρώνε . Και όποιος βλέπει ότι είναι σφραγίδα για έναν άνθρωπο από πηλό, τότε αυτός που είναι σφραγισμένος για αυτόν θα αποκτήσει εξουσία από τον ιδιοκτήτη του δακτυλίου . Και όποιος βλέπει ότι ένας βασιλιάς ή ένας κυβερνήτης του έδωσε το δαχτυλίδι του, το φοράει και άξιζε αυτό, και πέτυχε δύναμη, αλλιώς θα το επέστρεφε σε έναν λαό που τον είδε ή τη φυλή του ή τον ονόμασε μεταξύ των ανθρώπων ή ο ομόλογός του σε αυτά, και πουλώντας το δαχτυλίδι χωρίζοντας με τη γυναίκα ….