…Μπορώ να πω το όραμα σε μία από τις δύο εκφράσεις και να το διασχίσω, και μετά να το αφηγηθώ σε άλλη έτσι ώστε να το διασχίσει εντελώς διαφορετικά; Η απάντηση είναι : Ναι, θα μπορούσε να συμβεί . Ο λόγος για αυτό είναι η διαφορά στην κατανόηση, τις ικανότητες, τις ικανότητες και την κυριαρχία, από τη μια έκφραση στην άλλη, και η επιστήμη της έκφρασης έχει τα εργαλεία της μέσω των οποίων εκφράζονται τα οράματα, και σύμφωνα με την ικανότητα του εκφραστή να κυριαρχεί αυτά τα εργαλεία, κρίνεται από την ποιότητα ή την έλλειψη αυτής . Για να ξεκαθαρίσετε λίγο την εικόνα, δώστε ένα παράδειγμα γιατρών, μερικοί από αυτούς επιτυγχάνουν τη διάγνωση της νόσου λαμπρά, ενώ μερικοί δεν την αναγνωρίζουν, παρόλο που είναι ίσες σε επιστημονικά προσόντα, και επομένως η βαθιά έννοια του οράματος μπορεί να μην βουτήξει σε αυτό, και μπορεί να το βουτήξει με εξαιρετικό τρόπο, οπότε μερικοί από τους περαστικούς είναι καλοί στο Dive είναι μακρινές αποστάσεις, και μερικοί από αυτούς δεν μπορούν να πάνε πέρα ​​από την ακτή, και μερικοί από αυτούς βυθίζονται, αλλά για μερικές αποστάσεις, οπότε όποιος είναι πιο δυνατός και ψηλότερα στο πέρασμα, είναι πιο έξυπνος, και το αντίστροφο, και έτσι ο βασιλιάς είπε στους καθιστές του ( Αν θέλετε να δείτε το όραμα που διασχίζετε ) Yusef 43: δηλαδή , προσεύχεστε μέχρι το τέλος του, και θα θυμάστε το τέλος, και οι γλωσσολόγοι λένε : Ξεπερνώντας το νερό με κολύμπι, πλοίο ή κάτι άλλο, ονομάζεται : διέλευση, σαν να διασχίζει το πέρασμα από το εξωτερικό του οράματος στο εσωτερικό του, και αυτή είναι η κατάδυση που εννοώ…

…Όποιος βλέπει ότι ο Θεός Παντοδύναμος κάθεται σε ένα κρεβάτι, ξαπλωμένος, κοιμάται ή άλλα πράγματα που δεν ταιριάζουν στο δικαίωμά του, ο Παντοδύναμος, και δείχνει ότι ο οραματιστής υπακούει στον Θεό Παντοδύναμο και συνοδεύει τους κακούς ….

…Ποιο είναι το μήνυμά σας σε όσους ενδιαφέρονται να δουν τους νεκρούς , και σε εκείνους που φοβούνται βλέποντας αυτόν τον τύπο , ή να υπερβάλλουν το θέμα αξιοσημείωτα; 1 – Είστε τώρα από τους ζωντανούς και είστε στο χώρο εργασίας. Σήμερα είναι δουλειά, χωρίς υπολογισμό, αύριο είναι υπολογισμός, και χωρίς δουλειά, οπότε τι θα κάνετε σήμερα; Τι θα κάνεις αύριο ; 2- Πρέπει να δείξετε δικαιοσύνη και καλοσύνη στους γονείς στη ζωή τους . Και μην περιμένετε έως ότου πεθάνουν, ή ένας από αυτούς πεθάνει – μετά τον Ομάρ Μουμπάρακ, Θεός – αρχίζετε να μετανιώνετε και να ελπίζετε ότι θα τους δείτε σε οράματα και να εκτελέσετε τις οδηγίες τους, οι οποίες μπορεί να είναι όνειρα και μακρά σκέψη και μετάνοια για το θάνατό τους . 3- Εάν έχετε δύο γονείς ή έναν από αυτούς, και είναι πολύ μεγάλοι, καθίστε μαζί τους και ξεχάστε τη μοναξιά τους και θυμηθείτε τα λόγια του Αγγελιοφόρου, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη : « Παρά τη μύτη παρά τη μύτη παρά μύτη παρά τη μύτη – το είπε τρεις φορές – είπαν ποιος, Αγγελιοφόρος του Θεού; Θα μπει στον Παράδεισο . Το νόημα είναι ότι είναι δίκαιος μαζί τους, και στο μυθιστόρημα « On the Greatness », που σημαίνει όταν αστειεύονται και αποδυναμώνουν την κίνησή τους και χρειάζονται τη δύναμη ενός γιου ή μιας κόρης . 4- Έγραψες τη θέλησή σου; Ο αναγνώστης μπορεί να είναι νέος σε ηλικία και να πει ποιος είναι ο λόγος; Λέω : Ο θάνατος δεν γνωρίζει νέους ή ηλικιωμένους, και ο ευγενής μας Αγγελιοφόρος, όπως προήλθε από τον Ιμπάν Umar – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – είπε : « Ποιο είναι το δικαίωμα ενός μουσουλμάνου που έχει κάτι να προτείνει να περάσει δύο νύχτες χωρίς Το θέλημά του είναι γραμμένο μαζί του ~ Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι απαιτείται η εφαρμογή της διαθήκης του αποθανόντος, εκτός εάν διέταξε ένα Μουχάραμ για παράδειγμα ή μια ρήξη της μήτρας , όπως ακριβώς γράφοντας μια διαθήκη αποτρέπει τη διαφωνία μεταξύ των κληρονόμων και ο Θεός γνωρίζει το καλύτερο ….

…Είναι προτιμότερο να εκφράζουμε οράματα ή να τα αφήνουμε να γίνουν πραγματικότητα με το χρόνο; Πρώτον, πρέπει να είναι γνωστό εδώ ότι δεν είναι αλήθεια ότι πληρούνται όλα τα οράματα, ακόμα κι αν ο οραματιστής είναι πιστός, το όραμα του πιστού μπορεί να μην εκπληρωθεί άμεσα, μπορεί να καθυστερήσει και μπορεί να μην εκπληρωθεί καθόλου. Ομοίως, το όραμα του πιστού μπορεί να βρίσκεται. Λόγω του Χαντίθ του Αμπού Χουιράχ, ο Θεός μπορεί να είναι ευχαριστημένος μαζί του, με την εξουσία του Προφήτη, να του φέρει τις προσευχές και την ειρήνη του Θεού, είπε : [ Όταν πλησιάζει ο χρόνος, το όραμα του Μουσουλμάνου δεν θα είναι ψέματα, και το όραμα του Μουσουλμάνου είναι πιο ειλικρινής για εσάς, και το όραμα του μουσουλμάνου είναι μέρος των σαράντα πέντε τμημάτων της προφητείας ] Συμφωνήθηκε και η διατύπωση για έναν μουσουλμάνο . Και όποιος βλέπει αυτό που τον ευχαριστεί, είναι καλύτερο να το παρουσιάσει σε αυτόν που τον διασχίζει . Όσο για αυτόν που βλέπει κάτι που τον φοβίζει ή τον θλίβει, δεν πρέπει να το πει σε κανέναν και πρέπει να κάνει τις προφυλάξεις που αναφέρονται . Μερικοί άνθρωποι μπορεί να πουν γιατί δεν επιτρέπουμε τη φροντίδα των οραμάτων ή των ονείρων κατά το χρόνο ή το χρόνο, κάτι που είναι σεβαστό, και πάντα λέω : Η γνώμη μου είναι λανθασμένη που μπορεί να είναι σωστή και η γνώμη του Άλλοι είναι σωστοί και μπορεί να είναι λάθος, αλλά αυτοί οι άνθρωποι δεν πρέπει να κατηγορούν αυτούς που αναζητούν την έκφραση των οραμάτων τους ή ακόμα και τα όνειρά τους. Μπορεί να είναι μια καλή είδηση, ή μια προειδοποίηση για τον ιδιοκτήτη του, και ο Ιμάμης Αχμάντ, ο Θεός να τον έλεος, είπε : Το όραμα ευχαριστεί τον πιστό και δεν τον εξαπατά . Και ο οραματιστής μπορεί να ωφεληθεί από αυτό που βλέπει στον ύπνο του. Ο Ιμάμης Αλ-Νταχάμπι είπε στο Αλ Σιράχ [1/81] στο όραμα του Αμπντ-Ραχμάν μπιν Αουφ, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του, ότι θα μπει στον Παράδεισο που αγαπούσαν, παρόλο που είναι ένας από τους λαούς του Παραδείσου , και ένας από τους δέκα ιεραπόστολους, είπε : Η αλυσίδα μετάδοσης είναι καλή . Αυτός και άλλοι είναι ένα όνειρο, και το όνειρο έχει μια ερμηνεία, και ο Ibn Auf, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του, επωφελήθηκε από αυτό που είδε και από όσα έφτασε, μέχρι που έδωσε φιλανθρωπία με μεγάλα χρήματα που κυκλοφόρησαν γι ‘αυτόν – και επαίνους να είσαι στο Θεό – τα πόδια του, και έγινε ένας από τους κληρονόμους του Παραδείσου και δεν υπάρχει κακό . Ο Θεός ξέρει ,,…

…Ε : Είναι δυνατόν να βλέπεις τον Αγγελιοφόρο, να τον ευλογεί ο Θεός και να του δίνει ειρήνη; Μήπως αυτός που είδε τον Αγγελιοφόρο, μπορεί να του έβλεπε τις προσευχές και την ειρήνη του Θεού, σε οποιαδήποτε σελίδα, το είχε δει ως αλήθεια; Ναι , και ίσως τα πιο σημαντικά παραδείγματα καλής όρασης, το όραμα του Προφήτη ειρήνης σε αυτόν κατευθύνθηκε από τον Ιμάμη Μπαχάρι και η μουσουλμανική λέξη από την hadits του Abu Hurayrah είπε : Ο αγγελιοφόρος του Αλλάχ ειρήνη σε αυτόν : ~ από τον Rani στο ένα όνειρο έχει ο Ράνι, ο διάβολος δεν είναι για μένα ~(1). Στο μυθιστόρημά του, « από Rani σε ένα όνειρο Vsarani ξύπνιος ή αν Rani επαγρύπνηση είναι να μην το μου διάβολο . Στην τη νέα, είπε ειρήνη σ ‘αυτόν :» από Rani ήταν η γνώμη του δικαιώματος , ~ Ιμπν Sirin είπε : Αν ο Ραχ στην εικόνα του (2 ). Το γεγονός ότι οι επιστήμονες διέφεραν από την έννοια της ειρήνης είναι : από τον Ράνι σε ένα όνειρο, με είδε … ~Ο Ιμπν Αλμπακλάνι είπε : σημαίνει ότι το όραμά του είναι σωστό, όχι ο Μπονγκάτ ούτε ομοίωμα ο διάβολος , και υποστήριξε όπως λέει το μυθιστόρημα « ήταν η γνώμη του δικαιώματος » αναστεναγμό της όρασης είναι σωστό , και αυτό ήταν Ibn Sirin αν κοπεί από έναν άνθρωπο που είδε η ειρήνη Προφήτη σ ‘αυτόν, είπε : σειρά μου ότι είδα Εάν περιέγραψε ένα χαρακτηριστικό που έκανε δεν ξέρω, είπε : Μπορείτε δεν τον είδα . Ο Ibn Hajar είπε και η αλυσίδα μετάδοσης του είναι αυθεντική (3). Άλλοι είπαν : αλλά το σύγχρονο φαινόμενο σήμαινε ότι είχε δει ότι τα αλιεύματα δεν πειράζει να το αποτρέπει . Άλλοι είπαν : πιθανότατα να λένε ειρήνη σε αυτόν : ~ έχασε τη Ράνη ή το δεξί είδωλο ο διάβολος είναι στην εικόνα ~ για να γίνει αν η γνώμη του περιγραφέντος τον γνώριζε στη ζωή του, η πίσω από τη διαμάχη ήταν μια ερμηνεία του Araaa γεγονός , και είναι αλήθεια ότι βλέπει ένα γεγονός, είτε ήταν γνωστό είτε άλλο . Μερικοί μελετητές , δήλωσε : ξεχώρισε Nabih τον Παντοδύναμο Θεό που οι άνθρωποι βλέπουν τον διορθώσει όλες τις ειλικρίνεια και να αποτρέψει το διάβολο φανταστείτε σε δημιουργήθηκαν για να μην βρίσκεται στη γλώσσα του, στον ύπνο ως παραβίαση του Θεού η συνήθεια της ειρήνης προφήτες είναι επάνω τους ένα θαύμα , και ως αδύνατο να ο διάβολος φανταστεί στην εικόνα του στην επαγρύπνηση , αν υπέγραψε υποψία την αλήθεια με το ψέμα και το έκανε δεν Aathag αυτό που έφερε ο φόβος αυτής της αντίληψης Vhamaha Αλλάχ από τον Σατανά και Nzgh και Osuste και απαγγελία και Κεδάχ (4), δήλωσε ο Ιμάμ Ιμπν Hajar : το μου φαίνεται ότι αυτό που εννοεί ο Ράνι σε ένα όνειρο οποιαδήποτε συνταγή ήταν ο Felictbhr και ήξερε ότι είχε δει την αλήθεια της Αποκάλυψης που είναι από τον Θεό, όχι το λάθος που είναι το όνειρο, ο διάβολος δεν είναι για μένα (5) ~ Αλλά το νόημα του ~ να λες και ο Ράνη σε επαγρύπνηση ~ υπόκειται στις λέξεις : μία από αυτές : ότι αυτό που εννοούν οι άνθρωποι της εποχής του και σημαίνει ότι ο Ρα κοιμάται και δεν είχε μεταναστεύσει τον βοηθά Θεό Παντοδύναμο για μετανάστευση και μετά βλέπει ο Απόστολος ορατά η δεύτερη ερώτηση : βλέπει ε επικύρωση αυτού του οράματος σε επαγρύπνηση στο μέλλον · γιατί βλέπει στη μεταθανάτια όλη τη χώρα από τον Ραχ στον κόσμο και δεν έχει δει . ΙΙΙ : βλέπει το όραμα Εφεξής της δικής του στην εγγύτητα και να παίρνουν Chweath και έτσι ________________________________ (1 ) Αφήγηση από Bukhari Όπως και στο άνοιγμα (12 /383 ) πόρτα είδε την ειρήνη Προφήτη είναι μαζί του σε ένα όνειρο , και ως μουσουλμάνος στο πυρηνικό ( 15/24 ). (2 ) Αφηγήθηκε από τον Μπάχικαρι στο άνοιγμα της πόρτας ( 12/383 ) που είδε τον Προφήτη ειρήνη να είναι σε ένα όνειρο , και ως μουσουλμάνος στο πυρηνικό ( 15/26 ). (3 ) Βλέπε : Ibn Hajar – op (4) Ibn Hajar – op – (12/389) και πυρηνική προηγούμενη αναφορά – (15/25). (5) Ibn Hajar – Προηγούμενη αναφορά – (12/389). ** Αναφέρθηκε από τον Δρ Fahd Al-Osaimi…

…Και όποιος βλέπει ότι μπήκε σε ένα νηπιαγωγείο που ανήκει σε κάποιον άλλο και μετά θέλει να μπει σε έναν περίπατο, τότε δείχνει τη δίκαιη συνεδρίασή του και τον Χατζ μαζί τους, και ως προς το κάψιμο, το ξερίζωμα ή το φοράει, είναι ερμηνεύεται όπως αναφέρθηκε παραπάνω αναφέροντας τους οπωρώνες, και ομοίως εάν βλέπει σε αυτό τα θηρία ή τα μαμούθ της γης, και για τον κήπο στον οποίο ο Αγγελιοφόρος του Θεού, προσεύχεται από τον Θεό, έχει παρουσιάσει την έκφρασή του στο δέκατο κεφάλαιο ….

…Τι γίνεται με το να βλέπεις τον Αγγελιοφόρο, να τον ευλογεί ο Θεός και να του δίνει ειρήνη, είναι δυνατόν; Τι σημαίνει? Είναι πάντα αληθινό όραμα, εάν ο Αγγελιοφόρος, ο Θεός να τον ευλογήσει και να του δώσει ειρήνη, ήταν ένα όραμα όπως περιγράφεται στη βιογραφία του Προφήτη, ή ήταν διαφορετικός; Στο ρητό ή στην περιγραφή? Για παράδειγμα, αν ένας νεαρός άνδρας δει, ή με λευκή γενειάδα, ή φοράει ρούχα που δεν έχει συνηθίσει να φοράει, ή βλέπει να παραγγέλνει κάποια πράγματα που έρχονται σε αντίθεση με την καθαρή Σαρία, όπως ο σεβασμός των τάφων, η αποκοπή της μήτρας, ή δολοφονία, … και άλλα από αυτά που έχω αποδείξει από τις ιστορίες και τους λογαριασμούς εκείνων που τον είδαν … ; Κατ ‘αρχάς, λέω ότι το όραμα του Αγγελιοφόρου, να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, είναι δυνατό, και είναι ένα από τα πιο εμφανή παραδείγματα του ορθού οράματος. Οι δύο σεΐχη βγήκαν από το Χαντίθ του Αμπού Χουουράχ, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του, ο οποίος είπε : Ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να είναι προσευχές και ειρήνη σε αυτόν, είπε : [ Όποιος με δει σε ένα όνειρο με έχει δει, Ο διάβολος δεν με μιμείται. . ] Και σε μια αφήγηση σχετικά με αυτόν : [ Όποιος με δει σε ένα όνειρο θα με δει όσο ξυπνά, ή σαν να με είδε ενώ ξύπνησε, ο Σατανάς δεν θα με μιμηθεί . ] Στο μυθιστόρημα : [ Όποιος με δει, είδε σωστά ]. Αλλά αυτό πρέπει να είναι ένα όραμα, σύμφωνα με το χρόνο και τη βιογραφία του περιγραφές, έτσι Ιμάμ Muhammad Ibn Sirin είπε μετά τη συζήτηση πριν, [ από το δεξί δει εμένα έχει δει ] , : αν είδε στην εικόνα του . Και αυτός ο ιμάμης του έλεγε ότι είδε τον Προφήτη, να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, ο οποίος είπε : Περιγράψτε μου τι είδατε. Αν περιέγραψε ένα χαρακτηριστικό που έκανε δεν ξέρω, είπε : Μπορείτε δεν τον είδα . Ο Ibn Hajar είπε και η αλυσίδα μετάδοσης του είναι σωστή . Επομένως, όποιος βλέπει τον Αγγελιοφόρο σε αντίθεση με την περιγραφή του, το όραμα δεν είναι ένα όραμα στο πρόσωπό του, ή ένα πραγματικό όραμα, αλλά ένα όραμα που χρειάζεται ερμηνεία. Αυτή η ερμηνεία σχετίζεται με τον θεατή . Ως εκ τούτου, ορισμένοι μελετητές είπαν : Όποιος τον βλέπει στην εμφάνιση και την κατάστασή του είναι απόδειξη της καλοσύνης του παρατηρητή και της τελειότητας της εξουσίας του και θριαμβεύει σε εκείνους που είναι εναντίον του και όποιος τον βλέπει σε μεταβαλλόμενη κατάσταση, συνοφρυωμένος ή έχει μια κνήμη ή μια ανεπάρκεια σε μέρος του σώματός του, είναι απόδειξη της κακής κατάστασης του παρατηρητή . Αλλά δεν υπάρχει αμφιβολία ότι όποιος βλέπει τον Αγγελιοφόρο, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, σε όποια ποιότητα κι αν είναι, αφήστε τον να είναι χαρούμενος, και πρέπει να γνωρίζει ότι είτε το νόημα είναι καλό να υποδεικνύεται είτε το κακό απαγορεύεται, και αυτό αποφάσισε ο Ιμάμ Ιμπν Χάτζαρ, ο Θεός να τον έλεος….

…Αποφασίθηκε για κάποιον που ήθελε να δει ένα καλό όραμα να κάνει μερικούς τρόπους πριν κοιμηθεί, για παράδειγμα, ή να φέρει κάποια παράξενα; Έχει ήδη αναφερθεί ότι ορισμένοι από τους άρρωστους έχουν κάνει ένα τέτοιο λάθος , γιατί όταν ο ίδιος είναι ένα συγκεκριμένο άτομο , για παράδειγμα , και η κατάστασή του επιδεινώνεται από τα λόγια εκείνων που αυξάνουν την ασθένεια με τις περιγραφές τους σε αυτόν, όπως λέει και τους : Ma’oun , με μια ψυχή . . . Κλπ , γι ‘αυτό η κατάσταση μπορεί να ωθήσει τον ιδιοκτήτη του μέχρι να αρχίσει να ζητήσει μια θεά για να δείτε ένα όνειρο μέσα από την οποία ο ίδιος ξέρει τι η κατάστασή του είναι , και αυτός μπορεί να σκεφτεί για εκείνον που τον προκάλεσε σε αυτή την κατάσταση , είτε από μάγισσες , ή από ένα εφηβικό , και βλέπει στον ύπνο , και συχνά το βλέπει ως όνειρο σωλήνα – Και η περίπτωση είναι αυτό – αλλά μπορεί να έχουμε ένα άτομο που δεν πάσχει από οποιοδήποτε παθολογικό σύμπτωμα , έτσι οι μελετητές της έκφρασης ανέφεραν σε ένα θέμα που έχει ήθος, συμπεριλαμβανομένων : να είναι ειλικρινείς στην ομιλία και την προφορά , στον ύπνο σε ένα φως , στην δεξιά πλευρά , και να απαγγείλει ένα σούρα όταν κοιμάται : (και ο ήλιος να διευκρινιστούν ) (1), και Sura ( και νύχτα, αν θολή ) (1), Surat : σύκα , ειλικρίνεια και Almaoztin , αυτό όσον αφορά το Κοράνι , δεν βρήκα στοιχεία για αυτήν την κατανομή αυτού του φράχτη , και διέταξα άλλες εκκλήσεις για αυτό το αίτημα : ( Ω Αλλάχ, ζητώ καταφύγιο από εσάς από κακά όνειρα Και ζητώ καταφύγιο από τον χειρισμό του διαβόλου στο ξύπνημα και στον ύπνο , Ω Θεέ , Σας ζητώ ένα όραμα καλής, ειλικρινής, χρήσιμης και αξέχαστης . Ω Θεέ μου , δείξε μου τι αγαπώ στο όνειρό μου ) «1». Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η καθαρή ικεσία ενός ατόμου είναι κοντά στην απάντηση , ειδικά εάν κάνει πράγματα που κάνουν την κλήση να απαντηθεί, όπως : να είναι νόστιμο στο φαγητό, να μην πίνει ή να τρώει τίποτα εκτός από καλό , να επιμείνει στον Θεό ικεσία , και να επαιτούν αυτόν με εκατό συνταγές, αυτό είναι κατάλληλα γι ‘αυτόν να απαντήσει – κυρίως – Αν υπήρχε ένα μακρύ ταξίδι ανάγκη από μια υπερβολή στα ρούχα και μορφή , και δεν βρήκα τίποτα από την Sunnah να υποστηρίξει αυτή την ικεσία που έδωσε ο Ιμπν Χάτζαρ κατά τη διάρκεια της κατάκτησης , τότε δεν είναι τίποτα άλλο από μια προσευχή , και ένα άτομο καλεί τον Θεό με τι . Ο Θεός το ανοίγει, ίσως αυτό που φλέβει ο Ibn Hajar από αυτήν την πόρτα ….

…Και όποιος βλέπει σαν να έχει πνιγεί και να τον κάνει να βουτήξει μια φορά και να επιπλέει άλλο και να μετακινήσει τα χέρια του, θα αποκτήσει κατάσταση και κατάσταση ….

…Μερικοί εκφραστές είπαν ότι μου αρέσει να μπαίνω σε πόλεις και μισώ να τα αφήνω γιατί το έχω δοκιμάσει επανειλημμένα ….

…Και όποιος βλέπει ότι βρίσκεται σε άμβωνα ενώ μιλά σε κάτι που δεν είναι κατάλληλο, τότε είναι διάσημος για αμαρτίες και μπορεί να σταυρωθεί ….

…Ένας ταύρος Εάν δείτε έναν ταύρο να σας κυνηγάει σε ένα όνειρο, τότε ένα πρόβλημα θα σας επιβαρύνει στην εργασία από ζηλότυπους και ζηλιάρης ανταγωνιστές . Εάν ένα κορίτσι συναντήσει έναν ταύρο, θα της προσφέρει γάμο, αλλά θα βελτιώσει την τύχη της εάν αρνηθεί αυτήν την προσφορά . Εάν δείτε έναν ταύρο να επιτίθεται σε ένα άτομο, θα είστε σε κίνδυνο λόγω της απερίσκεπτης χρήσης της περιουσίας άλλων ανθρώπων . Αν ονειρευόσασταν έναν λευκό ταύρο, αυτό σημαίνει ότι θα ανυψώσετε τη ζωή σας σε υψηλότερο επίπεδο από εκείνους που επιμένουν να ειδωλοποιούν τις υλικές τους υποθέσεις . Ο λευκός ταύρος υποδηλώνει συνήθως κέρδος . Αν ονειρευτήκατε να δείτε έναν παχύ ταύρο, αυτό σημαίνει ότι θα γίνετε μια εξέχουσα προσωπικότητα στη χώρα σας και θα θαυμάσετε τις γυναίκες . Εάν ονειρευόσασταν έναν παχύ ταύρο σε ένα καταπράσινο λιβάδι, τότε αυτό σημαίνει πλούτο, τύχη και επίτευξη θέσεων που δεν ονειρευόσασταν και αν ο ταύρος ήταν λιτός, τότε η ερμηνεία του είναι η απώλεια και εξάτμιση του πλούτου και αναχώρηση φίλων από εσάς . Εάν ονειρευόσασταν έναν παχύ ταύρο δεμένο με τον ζυγό της καλλιέργειας, τότε αυτό είναι καλός οιωνός, και αυτό σημαίνει έναν ευτυχισμένο γάμο με έναν πλούσιο, ή αυτό σημαίνει ότι η γυναίκα με την οποία παντρεύτηκε είναι ειλικρινής και πιστός άνθρωπος . Και αν δείτε έναν νεκρό ταύρο, αυτό σημαίνει ότι θα δείτε τον θάνατο κάποιου αγαπητού σας . Εάν ονειρεύεστε ταύρους που πίνουν από μια πισίνα καθαρού νερού ή μια ροή νερού, αυτό σημαίνει ότι θα γίνετε ιδιοκτήτης ακινήτων και ακινήτων και αυτό μπορεί να σημαίνει τον γάμο σας με μια όμορφη και ειλικρινή γυναίκα . Και αν μια γυναίκα ονειρεύεται αυτό, αυτό σημαίνει ότι θα έχει τον θαυμασμό και την αφοσίωση της αγαπημένης της ….

…Όποιος βλέπει ότι απορροφά τη μνήμη του άνδρα : θα αποκτήσει έναν κόλπο, λίγο πλούτο και έναν παθητικό αρσενικό, καθώς και έναν κόλπο μιας γυναίκας αν ένας άντρας τον αντιμετωπίζει με κάτι διαφορετικό από το αρσενικό, τότε είναι ένας κόλπος στον οποίο είναι ανεπαρκές και αδύναμο. , Η διαφορά, που αποδίδεται σε αυτόν ….

…Και όποιος βλέπει ότι βρίσκεται σε μια εκτεταμένη έρημο και πολλά λουλούδια, άνεμοι και τριαντάφυλλα έχουν βλαστάνει σε αυτό ενώ είναι μέσα του, τότε θα συνοδεύσει έναν άνθρωπο με μεγάλη μοίρα και θα αποκτήσει από τη γνώση, το λόγο και τη γνώση του, και Μπορεί να είναι μια προσέγγιση για έναν δίκαιο βασιλιά και την απόκτηση του καλού και του οφέλους εάν είναι κατάλληλος για αυτό ….

…Ο Al-Kirmani είπε: «Όποιος βλέπει ότι έχει χτίσει έναν τοίχο ή έχει χτίσει έναν τοίχο με ερείπια, θα αγωνιστεί για το καλό των υποθέσεων ενός ανθρώπου που έχουν καταστραφεί »….

…Ο Al-Kirmani είπε: «Όποιος είδε τον Προφήτη ευχαριστημένο με μια οθόνη που δείχνει τη δόξα, την αξιοπρέπεια και τη νίκη, και αν τον είδε ένα θυμωμένο πρόσωπο συνοφρυώματος υποδηλώνει αγωνία και ασθένεια, και μπορεί να το θεωρήσει ως ανακούφιση και αν το είδε άκουσε ή πήρε κάτι από έναν προφήτη, θα είχε ένα μερίδιο από τις γνώσεις του Προφήτη και θα ήταν ευτυχισμένος ….

…Όποιος τους είδε στον ύπνο του με καλές ιδιότητες, αυτό ήταν απόδειξη της καλής πίστης του σε αυτούς και των οπαδών του για τη Σουντά τους . Ίσως το όραμά τους να δείχνει τις κινήσεις των στρατιωτών και την αποστολή αποστολών . Ίσως έδειχνε τη διάδοση της γνώσης, υπαγορεύοντας το καλό και απαγορεύοντας το κακό . Το όραμά τους δείχνει επίσης οικειότητα, αγάπη, αδελφότητα, βοήθεια και ασφάλεια από εχθρότητα και φθόνο, και την εξάλειψη των προκαταλήψεων, επειδή ήταν, ο Θεός ευχαριστήθηκε μαζί τους, για αυτό . Εάν ο οραματιστής είναι φτωχός, γίνεται πλούσιος επειδή είναι, να τους ευχαριστήσει ο Θεός, να κατακτήσει τις πολιτείες . Και αν ο αναζητητής είναι πλούσιος, θα επιλέξει το μέλλον στο κόσμο και θα ξοδέψει τη ζωή και τα χρήματά του για την ευχαρίστηση του Παντοδύναμου Θεού . Και το όραμά τους, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί τους, υποδεικνύει αξιοσέβαστα κτίρια όπως τζαμιά και την αγνότητα της γενεαλογίας, των φυλών και των φυλών . Η απομάκρυνσή τους από τον παρατηρητή ή η προσβολή του σε ένα όνειρο δείχνει ότι πέφτουν σε δέντρα ανάμεσά τους, και προτιμούν κάποια από αυτά από άλλα, και το μίσος τους για αυτόν, και το όραμά τους δείχνει μετάνοια και παραίτηση από οτιδήποτε άλλο εκτός από τον Θεό Παντοδύναμο . Το όραμά τους, να είναι ευχαριστημένο από τον Θεό, δείχνει την καλοσύνη και την ευλογία σύμφωνα με τα σπίτια τους και τις γνωστές αξίες τους στην πορεία και την πορεία τους . Ίσως βλέποντας ο καθένας τους να δείξει τι του αποκαλύφθηκε και τι ήταν στις ημέρες της ηθικής ή της δικαιοσύνης . Και όποιος βλέπει ότι είναι γεμάτος με τους συντρόφους του Αγγελιοφόρου του Θεού, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, είναι ένας από αυτούς που επιζητούν ακεραιότητα στη θρησκεία . Και όποιος βλέπει έναν από τους Συντρόφους, αφήστε τον να ερμηνεύσει για αυτόν την παράγωγο, όπως ο Σαντ και ο Σάιντ, τότε θα είναι ευτυχισμένος . Ίσως είχε ένα μερίδιο της βιογραφίας και των ενεργειών του . Και όποιος βλέπει κάποιο από αυτά ζωντανό, ή ότι όλοι είναι ζωντανοί, τα οράματά του δείχνουν τη δύναμη της θρησκείας, και δείχνουν ότι ο οραματιστής επιτυγχάνει δόξα και τιμή και είναι υπέρτατος . Εάν βλέπει σαν να έχει γίνει ένας από αυτούς, θα βιώσει δυσκολίες και τότε το καρφί θα είναι μαλακό . Και αν τους δει επανειλημμένα στον ύπνο του, η διαβίωσή του είναι στενή . Όσο για τους Ansar και τα παιδιά και τα εγγόνια τους, το να τους βλέπεις σε ένα όνειρο υποδηλώνει μετάνοια και συγχώρεση . Το να βλέπεις τους μετανάστες δείχνει καλή βεβαιότητα και εμπιστοσύνη στον Θεό Παντοδύναμο, αποχώρηση από αυτόν τον κόσμο και ασκητισμό σε αυτόν, και ειλικρίνεια στην ομιλία και τη δράση ….

…Οι σύζυγοι του Προφήτη, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, το όραμά τους σε ένα όνειρο δείχνει τις μητέρες, καθώς και την καλοσύνη, τις ευλογίες και τα παιδιά, τα περισσότερα από τα οποία είναι κόρες . Ίσως το όραμά τους έδειχνε τον Al-Anad και τον Al-Right λόγω της εμφάνισης ή της απόκρυψης ενός μυστικού και της συκοφαντίας . Εάν η γυναίκα είδε την Aisha, ο Θεός να είναι ευχαριστημένη μαζί της σε ένα όνειρο, θα έπαιρνε υψηλό καθεστώς, καλή φήμη και χάρη στους πατέρες και τους συζύγους, και αν η Hafsa είδε, ο Θεός να είναι ευχαριστημένη μαζί της, το όραμά της έδειξε εξαπάτηση είδε την Khadija, ο Θεός να είναι ευχαριστημένη μαζί της, έδειξε ευτυχία και δίκαιο απόγονο, και το όραμα της Fatima δείχνει την κόρη του Θεού της Αγγελιοφόρου, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, είναι η απώλεια συζύγων και πατέρων και μητέρων. Όσο για να δει τον Χασάν και τον Χουσεΐν, ο Θεός να είναι ευχαριστημένοι μαζί τους, είναι ενδεικτικό της ηθικής και της επίτευξης μαρτυρίας, και μπορεί να υποδηλώνει τον πολλαπλασιασμό των συζύγων και των παιδιών, τα ταξίδια και τη μετανάστευση, και ότι ο παρατηρητής πεθαίνει μάρτυρας . Και όποιος βλέπει έναν από τους άντρες από τις συζύγους του Προφήτη, μπορεί να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, και είναι άγαμος, θα παντρευτεί μια δίκαιη γυναίκα . Εάν η γυναίκα δει κάποιο από αυτά, το όραμά της δείχνει τον Baal Saleh, αυτό είναι αρκετό για αυτήν ….

…Και όποιος βλέπει ότι έρχεται σε ένα μπάνιο αλλά δεν μπαίνει σε αυτό, τότε συναντά έναν άνδρα και υπάρχει κακό μεταξύ τους ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει επιβιβαστεί σε πλοίο και ήταν σε τρομερό ζήτημα, τότε θα ανακουφιστεί ή θα προσκολληθεί σε έναν άνθρωπο που κινδυνεύει ….

…Όποιος βλέπει έναν κυβερνήτη σε ένα σπίτι, ή μπαίνει σε ένα τζαμί, μια πόλη ή ένα χωριό, τότε είναι απόδειξη μιας καταστροφής που συμβαίνει για τους ανθρώπους αυτών των τόπων, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει, « Εάν οι βασιλιάδες εισέλθουν σε ένα χωριό, το χαλάσουν . ~…

…Το Τείχος: Όποιος βλέπει σε ένα όνειρο ότι στέκεται πάνω σε έναν τοίχο, ή οδηγεί πάνω του, τότε ο τοίχος είναι ένας αδιαπέρατος άνθρωπος που έχει χρέος, και έχει χρήματα και είναι σε θέση να μετρήσει το πλάτος, τη στεγανότητα και το ύψος του τείχος . Αν ένας άνθρωπος δει ότι το τείχος του έχει πέσει, τότε γίνεται θησαυρός . Και όποιος βλέπει ότι ένα τείχος έχει πέσει πάνω του, έχει διαπράξει πολλές αμαρτίες και επιταχύνει την τιμωρία του . Και όποιος βλέπει τα σχολικά τείχη, είναι σπουδαίος λόγιος και ιμάμης, οπότε αν τους ανανεώσει, οι σύντροφοί του και οι στρατιώτες του θα ανανεωθούν και η πρώτη τους κατάσταση στο κράτος θα επιστρέψει . Εάν βλέπει ότι είναι προσκολλημένος σε έναν τοίχο, τότε είναι προς τιμήν της αφαίρεσής του όσο είναι σε θέση να τον συνδέσει, και λέγεται : Αντίθετα, σχετίζεται με έναν λεπτό άνδρα . Αν σηκώσει ένα τείχος και το πετάξει, τότε θα ρίξει έναν άνδρα από τα προς το ζην, ή θα καταστραφεί ή θα σκοτωθεί, και αν χτυπήσει τον τοίχο, τότε ο ιδιοκτήτης του θα πεθάνει σε κίνδυνο . Λέγεται : Το τείχος είναι ένας άνθρωπος με κυρίαρχη εξουσία . Και το τείχος επιτίθεται σε άνδρες, έναν ισχυρό κυβερνήτη ή έναν ισχυρό κυβερνήτη που κράτησε τα χρήματά του. Εάν αναπηδά από έναν τοίχο ή βασίζεται σε ένα ραβδί, μετατρέπεται από έναν πιστό σε υποκριτή ή αφήνει τη συμβουλή ενός πιστού με τη συμβουλή ενός υποκριτή . Και όποιος κοιτάζει έναν τοίχο και βλέπει το παράδειγμά του σε αυτόν, θα πεθάνει . Και όποιος πέσει από ένα τείχος έχει πέσει από την κατάστασή του ή από ελπίδα . Και όποιος το βλέπει σαν να κάθεται σε έναν τοίχο με ένα χρυσό βραχιόλι στο χέρι του, τότε θα επιτύχει ύψος ή τιμή, πλούτο και τιμή . Το να βλέπεις ένα τείχος σε ένα όνειρο υποδηλώνει γνώση και καθοδήγηση, βλέποντας τους κακούς, κρίσεις ή διαχωρισμούς μεταξύ φίλων . Και όποιος είδε τον τοίχο έπεσε στο σπίτι, ο ιδιοκτήτης του σπιτιού αρρώστησε . Και αν το τείχος πέσει έξω από το σπίτι, αυτός είναι ο θάνατός του . Και αν ταξίδευε, ήρθε από το ταξίδι του . Και όποιος βλέπει ένα τείχος που έχει ανανεωθεί στη θέση του, είναι με το γάμο . Όποιος χτίσει ένα τείχος λάσπης θα κάνει μια δίκαιη πράξη, και το κτίριο δεν θα επαινείται από τους μισθούς και τον γύψο . Εάν το τείχος είναι χωρισμένο στη θέση του, τότε είναι αύξηση της φυλάκισης σε αυτό το μέρος ….

…Ένα βουνό : ένας αδίστακτος, υποτιμημένος βασιλιάς ή κυβερνήτης, ή ένας άνθρωπος που είναι τόσο μεγάλος όσο ένα βουνό, το μήκος του, τη βραχύτητά του και το ύψος του . Και διδάσκει τον κόσμο και τον ερημίτη, και δείχνει τις υψηλές τάξεις, τα αξιοσέβαστα μέρη και τις καλές βάρκες, και ο Θεός Παντοδύναμος δημιούργησε βουνά ως μανταλάκια της γης όταν ενοχλήθηκε, όπως είναι σαν μελετητές και βασιλιάδες, επειδή κατέχουν αυτό που τα κατακόρυφα βουνά δεν κρατούν, και μπορεί να υποδεικνύουν τους στόχους και τις απαιτήσεις, επειδή αυτός που ανεβαίνει σε αυτόν δεν ανεβαίνει παρά μόνο προς αυτόν. Όποιος βλέπει τον εαυτό του σε ένα βουνό, στηρίζεται σε αυτό, ή κάθεται στη σκιά του, πλησίασε έναν αρχηγό, έγινε διάσημος γι ‘αυτόν και έφυγε μαζί του, είτε ως σουλτάνος ​​είτε ως νομικός, μελετητής που λάτρευε έναν ερημίτη, λοιπόν αν ήταν πάνω του, κάλεσε το κάλεσμα προς το Σούντα, το μέλλον της qiblah, ή ρίχτηκε από ένα τόξο στο χέρι του, επειδή η φήμη του στους ανθρώπους εκτείνεται μέχρι τη φωνή του, και τα βιβλία και οι παραγγελίες του εκτελούνται σε το μέρος στο οποίο έφτασαν τα βέλη του . Και αν αυτός που τον είδε να φοβάται τον εαυτό του ενώ ήταν ξύπνιος ήταν ασφάλεια, και αν βρισκόταν σε πλοίο, χτυπήθηκε στη θάλασσα του από δυσκολίες και εμπόδιο για το οποίο θα δωροδοκήθηκε, και η ανάβασή του πάνω του ήταν άψογη , γιατί ο Θεός Ο Παντοδύναμος είπε : «Θα πάω σε ένα βουνό που με προστατεύει από το νερό ». Ο Ιμπν Σιρίν είπε : Το βουνό εκείνη την εποχή είναι αλάθητο, εκτός αν το βλέπεις σε ένα όνειρο σαν να έφυγε από ένα πλοίο σε ένα βουνό, καθώς χάνεται και χάνεται, σύμφωνα με την ιστορία του Ιμπν Νώε . Αυτό μπορεί να υποδηλώνει ένα άτομο που δεν ήταν ξύπνιο σε ένα πλοίο ή μια θάλασσα, σχετικά με το παράδοξο της γνώμης της ομάδας και την αποκλειστικότητα και την αίρεση, οπότε τι θα λέγατε αν είχε το τέρας των βουνών και των επτά τους, ή το πλοίο από το οποίο έφυγε στο βουνό είχε έναν δικαστή, έναν αρχηγό στη γνώση, ή έναν δίκαιο ιμάμη . Όσον αφορά την αναρρίχηση στα βουνά, είναι μια απαίτηση που ζητάει και κάτι που θέλει, οπότε ρωτάει για το τι είναι όταν ξυπνήσει, ή την ελπίδα του σε αυτήν από τη συντροφιά του Σουλτάνου ή ενός επιστήμονα, ή αντέχει σε αυτά ανάγκη ή σε ταξίδι στην ξηρά και παρόμοια . Και αν η άνοδος του ήταν σαν να ανέβαινε βουνά, σκάλες ή έναν ασφαλή δρόμο, τότε όλη η οικογένειά του θα ήταν εύκολη γι ‘αυτόν, και τα πάντα γύρω του φοβόταν . Και αν τον είχε επηρεαστεί δυσμενώς, ή ανέβηκε σε αυτόν χωρίς σκάλες, ειρήνη ή λόγο, θα φοβόταν, και το θέμα του ήταν απατηλό . Αν καταλήξει παραπάνω, θα δραπετεύσει μετά από αυτό . Και αν δίνει από τον ύπνο του χωρίς να φτάσει, ή πέσει σε ένα όνειρο, χάνεται σε αυτό που θέλει και απαγορεύεται ανάμεσα σε αυτόν και αυτό που θέλει, ή το χρέος του είναι αλλοιωμένο στη δουλειά του, και μετά κατεβαίνει από ζημιά και τραυματισμό από βλάβη, καταστροφή και θλίψη, στο βαθμό που είναι σπασμένο από τα μέλη του . Η πτώση πάνω από το βουνό και την Αλκουάδα και τα ανώτατα όρια λοφίων 0 Άνω τοίχοι και φοίνικες και δέντρα, δείχνει το παράδοξο των παραστάσεων ότι αυτό που έπεσε από αυτόν κατά την ερμηνεία του , από τον Σουλτάνο, ή τον κόσμο, ή έναν σύζυγο ή μια γυναίκα ή ένας σκλάβος ή ένας βασιλιάς ή μια δράση ή ένα γεγονός, ρωτήστε τον παρατηρητή σχετικά με το πιο σημαντικό πράγμα που βρίσκεται στην αφύπνισή του, αυτό που τον ελπίζει και τον φοβά και παρουσιάζει και τον καθυστερεί στο διαχωρισμό του από αυτόν, και την επιμονή του με τον, εάν το ξύπνημα σχηματίζεται λόγω της αφθονίας των απαιτήσεων και των συνθηκών σε αυτό, ή λόγω της αλλαγής των ελπίδων του, κρίνεται παράδοξα για αυτόν που έπεσε από αυτόν στο όνειρο σύμφωνα με τα αποδεικτικά του στοιχεία στην ερμηνεία . Η διάκριση μεταξύ των υποθέσεων του αποδεικνύεται από την έκταση των αποδεικτικών στοιχείων του, και ότι η γνώση του για την ολοκλήρωσή του για το πράγμα που ήταν πάνω του και τη δύναμή του, την αδυναμία και την αναταραχή του, μπορεί να τον οδήγησε από την πτώση του από την ξηρότητα, τη γονιμότητα, το ανώμαλο , πεδιάδα, πέτρα, άμμο, γη ή θάλασσα, ίσως επέστρεψε σε αυτό στο σώμα του κατά την πτώση Του , και υποδηλώνει πτώση σε αμαρτίες, καταπραϋντικές και υποτιμήσεις, εάν η πτώση του ήταν απόδειξη αυτού, όπως η πτώση στο θηρίο κοράκια, φίδια και αρουραίους του αρουραίου, ή βρωμιά και λάσπη, και αυτό μπορεί να υποδηλώνει την εγκατάλειψη των αμαρτιών και την αποχή από αιρέσεις, εάν έφυγε από κάτι τέτοιο. Ή η πτώση του ήταν σε τζαμί ή νηπιαγωγείο, ή σε προφήτη ή νηπιαγωγείο, ή σε προφήτη ή πήρε Κοράνι, ή σε ομαδική προσευχή . Όσο για αυτό που επέστρεψε στο βουνό όσον αφορά την πτώση, την κατεδάφιση ή τον επαγγελματισμό, δείχνει την καταστροφή εκείνου που οδήγησε το βουνό πάνω του, ή την καταστροφή του ή τη δολοφονία του, εκτός αν σηκωθεί στον αέρα πάνω από τα κεφάλια της δημιουργίας , επειδή είναι ένας μεγάλος φόβος που παραμένει στον λαό από την πλευρά του βασιλιά, επειδή τα παιδιά του Ισραήλ υψώνουν το βουνό Πάνω από τους είναι σαν ένα κουβούκλιο, να φοβούνται τον Θεό για αυτούς και μια απειλή για την ανυπακοή . Όσον αφορά το τρέξιμο των βουνών, αυτό αποτελεί απόδειξη μιας συνεχιζόμενης ανάστασης, είτε ενός πολέμου που κινείται στον οποίο οι βασιλιάδες κινούνται ο ένας εναντίον του άλλου, είτε μια διαφορά και αναταραχή που συμβαίνει μεταξύ των επιστημόνων της γης σε μια δοκιμή και αγωνία , στο οποίο οι κοινοί χάνονται, και αυτό μπορεί να υποδηλώνει θάνατο και πανούκλα, επειδή είναι ένα από τα σημάδια της ανάστασης, και η επιστροφή του βουνού είναι βούτυρο ή στάχτες ή βρωμιά, δεν υπάρχει καλό σε αυτό για εκείνον που έδειξε το βουνό σε αυτόν, ούτε στη ζωή του ούτε στη θρησκεία του, και αν του προστέθηκε σε αυτόν που δοξάστηκε μετά την ταπείνωση του, και ήταν ασφαλής μετά τη δυσπιστία του, και φοβόταν τον Θεό μετά την τυραννία του, επέστρεψε σε αυτό που ήταν και επέστρεψε στην πρώτη του κατάσταση, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος Η δημιουργία του σκουπιδιού, όπως ισχυρίζονται, είναι αφρός νερού και ο αφρός είναι άκυρος, όπως είπε ο Θεός Παντοδύναμος στο βιβλίο Του . Και το βουνό που έχει νερό, φυτά και πράσινο, είναι ιδιοκτησία ενός οφειλέτη . Και αν δεν υπάρχει φυτό ή νερό σε αυτό, τότε είναι ένας απίστευτος κυρίαρχος βασιλιάς, γιατί όπως και οι νεκροί, ο Θεός Παντοδύναμος ούτε τον επαινεί ούτε τον αγιάζει . Το όρθιο βουνό που δεν είναι πεσμένο είναι ζωντανό και καλύτερο από το πεσμένο, και ο πεσμένος που έχει γίνει βράχος είναι νεκρός, επειδή δεν αναφέρει τον Θεό ή δεν τον επαινεί . Και όποιος σηκώνεται σε ένα βουνό και ήπιε από τα εκατό του και άξιζε την κηδεμονία, το πήρε από έναν άντρα σκληρόκαρδο βασιλιά, και αυτό που δεν εκτιμά είναι αυτό που έπινε . Το εμπόδιο είναι μια τιμωρία και σοβαρότητα, αν πέσει από αυτό, θα επιβιώσει, και αν ανέβει, θα ανέβει και θα κυμαίνεται με κόπωση . Και οι βράχοι γύρω από το βουνό και τα δέντρα σμιλεύουν εκείνο το μέρος . Και κάθε ανάβαση είναι μια ανύψωση, κάθε πτώση είναι μια θέση, και κάθε ανάβαση υποδεικνύει ένα πρόβλημα, έτσι η κάθοδος του δείχνει μια ανακούφιση, και κάθε ανάβαση υποδεικνύει μια κατάσταση, έτσι η κάθοδος της δείχνει την απομόνωση . Και αν είδε ότι κουβαλούσε ένα βουνό και ήταν βαριά πάνω του, τότε κουβαλούσε τις προμήθειες ενός τεράστιου άνδρα ή ενός εμπόρου που τον ζυγίζει, και αν φοβάται, φοβάστε γι ‘αυτόν . Αν δει ότι έχει μπει σε μια ορεινή σπηλιά, τότε θα αποκτήσει ορθολογισμό στη θρησκεία και τις υποθέσεις του, θα αναλάβει τις υποθέσεις του σουλτάνου και θα είναι σε θέση . Εάν εισέλθει στη σπηλιά ενός βουνού σε μια σπηλιά, τότε συνωμοτεί έναν βασιλιά ή έναν απόρθητο άνδρα, και εάν ένα βουνό τον συναντήσει, θα ταξιδέψουν ή ένας αδιαπέραστο άντρα ή μια δύσκολη υπόθεση ή μια δύσκολη και σκληρή γυναίκα θα συναντηθούν αυτόν, και αν δει ότι έχει ανέβει στο βουνό, τότε το βουνό είναι ο στόχος της ζήτησής του, όσο ανέβηκε, μέχρι να ισοπεδώσει πάνω του . Κάθε ανάβαση που βλέπει ένα άτομο, ή ένα εμπόδιο, ένας λόφος, μια στέγη κ.λπ., πρέπει να αποκτήσει αυτό που απαιτείται από την εξάλειψη της ανάγκης που θέλει και η ανάβαση είναι ίση, δυσκολία και κανένα καλό σε αυτό . Εάν βλέπει ότι κατέβηκε από έναν λόφο, ένα παλάτι ή ένα βουνό, τότε το θέμα που ζητάει μειώνεται και δεν εκπληρώνεται, και όποιος βλέπει ότι κατεδαφίζει ένα βουνό, τότε χάνεται ένας άνθρωπος, και όποιος βλέπει ότι είναι ενδιαφέρεται να αναρριχηθεί σε ένα βουνό ή να το εξασκήσει, τότε αυτό το βουνό ήταν ένας στόχος στον οποίο ανεβαίνει, και αν είναι πάνω του επιτυγχάνει την ελπίδα του. Αν πέσει από αυτόν, η κατάστασή του θα αποβληθεί . Και η αξιέπαινη ανάβαση στο βουνό είναι να σταματήσει σε αυτό όπως κάνει εκείνος που ανεβαίνει στο βουνό . Και όλο το υψόμετρο είναι αξιέπαινο, εκτός αν είναι επίπεδο, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ~Θα τον φορτώσω ανάβαση .~…

…Ένα άτομο μπορεί να δει μερικά από τα μοντέρνα πράγματα, πώς μπορούν να εκφραστούν; Αυτή η ερώτηση είναι πολύ σημαντική σε σχέση με μια ερώτηση που τέθηκε προηγουμένως : Μπορεί να διδαχθεί η έκφραση; Ή συλλαμβάνει μερικούς ανθρώπους και δεν μπορεί να διδαχθεί; Μέσω της παρακολούθησης των κειμένων, διαπιστώσαμε ότι ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός, οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, μερικές φορές παρουσίαζε το όραμα στους Συντρόφους , άκουσε την έκφραση από αυτούς και μερικές φορές τους δίδαξε την έκφραση. Επομένως, μερικοί από αυτούς διακρίθηκαν σε αυτήν τη γνώση. Εάν αυτό είναι αυτό που καταλήξαμε εδώ είναι το σωστό, τότε πρέπει να προσπαθήσουμε να βρούμε μια έκφραση. Δεν αναφέρθηκε στα βιβλία των αρχαίων σύγχρονων θεμάτων που αναδύθηκαν σε αυτήν την εποχή . Ο Al-Ash’ari είπε : Η προέλευση της έκφρασης είναι αυτή των προφητών και των γλωσσών τους , και το σχόλιο του Ibn Battal λέγοντας : Είναι όπως είπε , αλλά αυτό που αναφέρθηκε στην εξουσία των προφητών σε αυτό, ακόμα κι αν αρχικά δεν διέπραξε όλους τους υποκριτές . Είναι απαραίτητο για τους ειδικευμένους σε αυτήν την τέχνη να συμπεράνουν μια καλή εμφάνιση και, στη συνέχεια, να επιστρέψουν αυτό που δεν ορίζεται για τον κανόνα της εκπροσώπησης και να το κρίνουν βάσει της σωστής αναλογίας, οπότε κάνει ένα πρωτότυπο που τον επικολλά ως ζήλια κάνει στους κλάδους της νομολογίας . Παραδείγματα πραγμάτων που μπορεί να δείτε είναι μοντέρνα που δεν μπορείτε να βρείτε στα βιβλία έκφρασης και κανένας που έγραψε για αυτήν την τέχνη δεν έχει γράψει ποτέ για τα ακόλουθα . Σύγχρονη ορολογία έκφρασης…

…Με την εξουσία του Abu Bakr bin Abdullah bin Abi Al-Jahm, στην εξουσία του πατέρα του στην εξουσία του παππού του, είπε : Άκουσα τον Abu Talib να μιλά για την εξουσία του Abd al-Muttalib να λέει : Ενώ κοιμόμουν την πέτρα, είδα ένα όραμα που με χτύπησε, και φοβήθηκα από αυτό, οπότε ήρθα στον ιερέα των Quraish στο τέλος του τσίμπημα και η πρίζα μου χτύπησε τους ώμους μου, οπότε όταν κοίταξα ήξερα στο πρόσωπό μου την αλλαγή , και είμαι εκείνη την εποχή ο κύριος του έθνους μου , και είπε : Ο κύριος μας Mabal ήρθε σε μας με μια αλλαγή χρώματος. Έχετε δει κάτι από τα δύο γεγονότα της εποχής; Έτσι είπα : Ναι , και κανείς δεν της μίλησε μέχρι που το φίλησε το δεξί της χέρι και έπειτα έβαλε το χέρι του στη μητέρα του κεφαλιού της και στη συνέχεια ανέφερε την ανάγκη του, και δεν το έκανα γιατί ήμουν μεγάλος εθνικιστής , οπότε εγώ κάθισε και είπε : Είδα απόψε ενώ κοιμόμουν στην πέτρα σαν ένα δέντρο να είχε μεγαλώσει το κεφάλι του να έφτασε στον ουρανό και να χτυπήσει τα φωτεινά κλαδιά του. Και το Μαγκρίμ και δεν είδα κανένα ανθισμένο φως από αυτό να ήταν εβδομήντα φορές μεγαλύτερο από το φως του τον ήλιο, και είδα Άραβες και μη Άραβες να προσκύπτουν σε αυτόν καθώς αυξάνεται κάθε ώρα σε δύναμη , φως και ύψος , μια ώρα κρύβεται και μια ώρα ανθίζει, και είδα μια ζώνη του Quraish να προσκολλάται στα κλαδιά της, και είδα ανθρώπους από το Quraisy που θέλει να το κόψει. Το πρόσωπο ήταν καλύτερο από αυτόν, και ο άνεμος δεν ήταν καλύτερος από αυτόν, οπότε έσπασε τα πλευρά τους και έβγαλε τα μάτια τους, οπότε σήκωσα το χέρι μου για να το πάρω, ο νεαρός με σταμάτησε, οπότε είπα : Ποιο είναι το μερίδιο; Είπε : Το μερίδιο είναι για εκείνους που την προσκολλούσαν και σας προηγήθηκαν , και παρατήρησα πανικό και πανικοβληθήκα , και είδα το πρόσωπο της ιέρειας να έχει αλλάξει, τότε είπε : Αν πιστεύεις το όραμά σου, θα βγουν από η καρδιά σου, ένας άντρας που κατέχει την Ανατολή και τη Δύση και του χρωστάει τους ανθρώπους , τότε είπε στον Αμπού Ταλιμπ : Ίσως θα είσαι αυτό το νεογέννητο . Ο ίδιος είπε : Έτσι ήταν Abu Talib Αυτό το χαντίθ εμφανίζεται και ο Προφήτης, μπορεί να προσευχές και η ειρήνη του Θεού σ ‘αυτόν , μπήκε στον αγωνιστικό χώρο και λέει : « Το δέντρο ήταν. « Και ο Θεός ξέρει καλύτερα τον Αμπού αλ-Κασμίμ αλ-Αμίν , οπότε του λέγεται : Δεν το πιστεύεις; Λέει : ( Προσβολή και ντροπή )….

Και όποιος βλέπει ότι ένας βασιλιάς ή ένας μητρομάρχος έχει ζήσει και ανέλαβε την εξουσία όπως ήταν, τότε αυτό δείχνει τη διαδοχή κάποιου από τη φυλή του, το όνομά του, ή τον ομόλογό του, και ίσως η ζωή εκείνου που διορίζεται πάνω τους έχει βελτιωθεί ….

…Και αν δει τις παλάμες να στεγνώσουν και μετά να είναι πράσινες, τότε δείχνει την ασθένεια ενός από τους ανθρώπους του νοικοκυριού του και στη συνέχεια αναρρώνει νωρίτερα, και αν η παλάμη κοπεί, τότε ένα από τα νοικοκυριά του θα αρρωστήσει ….

…Με την εξουσία του Αμπού Ayyub – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – με την εξουσία του Προφήτη, να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, ο οποίος είπε : « Είδα σε ένα όνειρο μια μαύρη γυναίκα ακολουθούμενη από ένα πρόβατο, O Abu Bakr , διασχίστε το . ~ Ο Αμπού Μπακρ είπε : Ω Αγγελιοφόρος του Θεού, οι Άραβες σας ακολουθούν, τότε οι μη Άραβες θα τους ακολουθήσουν μέχρι να κατακλυστούν. Έτσι, ο Προφήτης, ειρήνη και ευλογίες επάνω του, είπε : ( Έτσι ο βασιλιάς τους διέσχισε με μαγεία )….

Και όποιος βλέπει ότι τα χαλάκια του τζαμιού έχουν κοπεί και χειραφετηθεί, τότε η οικογένειά του έχει σαπίσει μετά την καλοσύνη του ….

…Και όποιος είδε ότι το πλοίο είχε βυθιστεί και τα πάνελ του ήταν διασκορπισμένα, χτυπήθηκαν από τον πατέρα του, όποιος πάρει τη θέση του, ή μεταξύ συγγενών, και το όρθιο πλοίο που δεν τρέχει υποδεικνύει περιορισμό γιατί όταν το πλοίο του Γιουνά, ειρήνη τον φυλακίστηκε στη φάλαινα, και για το υπόλοιπο πανί, ο καθένας περνά στην οικογένειά της και τον τόπο σε αντάλλαγμα για τα παραπάνω ….

…Και αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Προφήτη, να του δοθούν οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, και είπε: Αγγελιοφόρος του Θεού, απόψε είδα την ψυχή μου και το μυαλό μου να συγκεντρώνονται στην εικόνα των ανθρώπων, οπότε ήρθε σε μένα και έπινα κρασί μαζί μου όπως κάναμε στο Jahiliyyah, οπότε είπε, ειρήνη σε αυτόν : Το μυαλό ερμηνεύεται διαιρώντας τον κόσμο και η ψυχή ερμηνεύεται διαιρώντας τη μετά θάνατον ζωή ….

…Και ειπώθηκε ότι όποιος είδε ότι ήταν σε ένα λάκκο, θα σκοτωθεί ή θα συνωμοτηθεί μαζί του, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος είπε: «Είπε ανάμεσά τους, « Μην σκοτώνεις τον Ιωσήφ και τον πετάς στις απουσίες του λάκκου . ~…